[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:58
RaptorXS schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:34:
Goedemiddag,

Kreeg deze mailing vandaag: http://www.beursbox.nl/ni...is-passe-tom-lassing.html
Tsja, het is wel zo, gebruik zelf de BTC alleen om de VPN-provider te betalen eigenlijk.
Zijn argument dat de bitcoin, als deze verboden wordt, 0 waarde zou hebben is natuurlijk complete onzin. Verbieden valt namelijk ook onder reguleren, en dat is nu net iets wat je bij crypto niet kunt...al ben ik natuurlijk niet zo naief om te denken dat dit geen grote klap zou zijn voor de bitcoin.

Als de overheid beslist dat goud verboden wordt zal de waarde van goud ook niet ineens 0 zijn en zal er nog steeds een zwarte marktwaarde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De AFM doet ook een duit in het zakje: http://www.nu.nl/sparen/4...etzeepbel.html?redirect=1
De "bekende"zeepbel theorie of worden ze bang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:20
kristof1234 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:24:
Bitcoin gaat terug naar beneden, lijkt ETH mee te trekken. Stond hele dag in de sterren geschreven.

Bitmex interest rates en futures stonden al 16 uur negatief* (gebruikt index van okcoin + finex etc.) wat meestal wil zeggen er heel veel geld een short positie heeft/had ingenomen. Dit kan wel eens zwaar naar beneden gaan, wees voorzichtig.

* longs betalen shorts 0.25% interest per 8 uur, de volgende 8 uur betalen ze hen wellicht 0.375%
Kun je die interest rates ergens online zien? Ik krijg ze 1-2-3 niet zo gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:55
RaptorXS schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:08:
De AFM doet ook een duit in het zakje: http://www.nu.nl/sparen/4...etzeepbel.html?redirect=1
Weet je, en dat zeg ik als iemand die zelf ook de nodige ETH bezit, ik ben t eigenlijk best wel eens met de AFM. Kijk nou eens hoe lang een munt als BTC inmiddels al bestaat, en hoe weinig maatschappelijk nut hij biedt versus de waarde die hij vertegenwoordigt.

Tot overmaat van ramp komt er dan weer een "new kid on the block" (ETH) die het allemaal weer net effe anders (en beter) doet, en vervolgens treedt er fragmentatie op nog voordat BTC in maatschappelijk opzicht uberhaupt ook maar 1 voet aan de grond heeft gekregen.

En dan krijgen we als klap op de vuurpijl ook nog al die bizarre (Token) ICO's zoals Bancor laatst waar er nav een whitepaper en een paar lullige youtubevideos (geef toe, die zagen er uitermate knullig uit) totaal wat? 200 miljoen dollar aan ETH naartoe gegooid wordt. Dat Bancor vertegenwoordigt natuurlijk neverever een dergelijke waarde, en het is pure hype.

Nee ik ben eigenlijk best wel sceptisch geworden de laatste tijd. Ik weet nog zo net niet of dit wel echt de toekomst is om eerlijk te zijn. Wel vind ik het handelen een mooi spelletje en doe ik er graag aan mee :)

[ Voor 5% gewijzigd door Stoffa op 14-06-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
exelletor schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:09:
[...]

Kun je die interest rates ergens online zien? Ik krijg ze 1-2-3 niet zo gevonden.
https://www.bitmex.com/app/fees

https://bfxdata.com/
- margin funding knop bovenaan kan je interest rates zien
- als je account hebt op bitfinex is het meer gedetailleerd.

p.s. de interest rates voor BTC op bitfinex zijn misschien representatief, maar de interest rates van USD zijn momenteel niet representatief omdat het probleem is dat je moeilijk USD kan withdrawen op BFX, dus USD is een "schaars goed" op BFX, daarom dat die interest rate al heel lang op 0,2% staat. In principe kan je momenteel USD voor 6% uitlenen per maand. Probleem is dat je geen USD kan depositen/withdrawen (behalve door USD om te wisselen in BTC en vervolgens te depositen/withdrawen.)

[ Voor 8% gewijzigd door kristof1234 op 14-06-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Stoffa schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:15:
[...]

Weet je, en dat zeg ik als iemand die zelf ook de nodige ETH bezit, ik ben t eigenlijk best wel eens met de AFM. Kijk nou eens hoe lang een munt als BTC inmiddels al bestaat, en hoe weinig maatschappelijk nut hij biedt versus de waarde die hij vertegenwoordigt.

Tot overmaat van ramp komt er dan weer een "new kid on the block" (ETH) die het allemaal weer net effe anders (en beter) doet, en vervolgens treedt er fragmentatie op nog voordat BTC in maatschappelijk opzicht uberhaupt ook maar 1 voet aan de grond heeft gekregen.

En dan krijgen we als klap op de vuurpijl ook nog al die bizarre (Token) ICO's zoals Bancor laatst waar er nav een whitepaper en een paar lullige youtubevideos (geef toe, die zagen er uitermate knullig uit) totaal wat? 200 miljoen dollar aan ETH naartoe gegooid wordt. Dat Bancor vertegenwoordigt natuurlijk neverever een dergelijke waarde, en het is pure hype.

Nee ik ben eigenlijk best wel sceptisch geworden de laatste tijd. Ik weet nog zo net niet of dit wel echt de toekomst is om eerlijk te zijn. Wel vind ik het handelen een mooi spelletje en doe ik er graag aan mee :)
Helemaal eens. Huidige situatie kan je ook totaal niet meer vergelijken met omstandigheden van de afgelopen jaren die hebben geleid tot stijgingen of dalingen. Van mij mag overal 40% eraf, even flink de rem erop.

Ga ook denk ik maar mijn inleg eruit halen, meer geld erin is hogere leverage bij stijging maar vind het zonde om niet "echt" te profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 07:31

Ryan1981

Je ne sais pas

Wat apart dat eth en btc dezelfde dip vertoonde zojuist. Wat kan hier achter zitten?
Mensen die massaal overstappen op een nieuwe ico? Denken jullie dat het te vergezocht is dat een invloedrijke btc persoon dit misschien bewerkstelligd heeft om de mensen die aan een overstap naar etheteum als veilige haven denken er van te overtuigen dat eth net zo hard inzakt als de btc inzakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakawakaboe
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-04-2022
Ryan1981 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:27:
Wat apart dat eth en btc dezelfde dip vertoonde zojuist. Wat kan hier achter zitten?
Mensen die massaal overstappen op een nieuwe ico? Denken jullie dat het te vergezocht is dat een invloedrijke btc persoon dit misschien bewerkstelligd heeft om de mensen die aan een overstap naar etheteum als veilige haven denken er van te overtuigen dat eth net zo hard inzakt als de btc inzakt?
https://steemit.com/banks...german-central-bank-chief

Blijkbaar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Dat kan ook zomaar de reden zijn dat Ripple op dit moment stijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Een bankier die tegen het overbodig worden van banken is, goh.
Vrijemarkteconomie is ook gewoon een vloekwoord in die kringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Banken zullen natuurlijk ook zeggen "Dank voor de innovatie, we nemen het hier weer over". Landen als USA, Rusland en China kunnen prima miljarden dollars investeren (al dan niet via hun centrale bank) om tussen technologieën te cherrypicken.

Er zal altijd een markt blijven bestaan, maar die zal niet meer zo exponentieel doorgroeien als de afgelopen 4 maanden. Wel is het zeer goede wake-up call voor de financiële dienstverleners om eindelijk eens te innoveren op een voor consumenten tastbare manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Rookert25 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:40:
[...]

Banken zullen natuurlijk ook zeggen "Dank voor de innovatie, we nemen het hier weer over". Landen als USA, Rusland en China kunnen prima miljarden dollars investeren (al dan niet via hun centrale bank) om tussen technologieën te cherrypicken.

Er zal altijd een markt blijven bestaan, maar die zal niet meer zo exponentieel doorgroeien als de afgelopen 4 maanden. Wel is het zeer goede wake-up call voor de financiële dienstverleners om eindelijk eens te innoveren op een voor consumenten tastbare manier.
Buiten dat ik hier ook wel mee eens ben, voorzie ik ook nog wel een ander scenario. Mensen stappen nu massaal in crypto. Het switchen tussen coins is makkelijker dan ooit. Het kan ook zo maar zijn dat mensen met hun coins gaan schuiven op het moment dat ze niet het vertrouwen hebben in die ene coin. En dan zie je niet meer zoals in het verleden dat alle coins reageren op de BTC koers.

[ Voor 3% gewijzigd door MysterX op 14-06-2017 17:49 ]

When does the hurding stop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Nee joh, het hele idee is toch juist dat bitcoin het wangedrag van de banken ondermijnd en de macht uit handen neemt en overdraagt aan een computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Zit iemand hier in Quantum Resistant Ledger (QRL)? Een veiligere coin dan de andere crypto's als ik het zo lees.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1730273.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Laatst online: 22:36

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik heb vanmiddag een margin long geopend op kraken.
Ik groet u allen, het was een mooie tijd 7(8)7 . Link related.
https://www.tenor.co/HDc6.gif

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 16:32

Vickiieee

Kritische lezer.

DirtyBird schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:33:
Ik heb vanmiddag een margin long geopend op kraken.
Ik groet u allen, het was een mooie tijd 7(8)7 . Link related.
https://www.tenor.co/HDc6.gif
Aiiiii. Met de recente ups en downs van BTC weet ik niet of dat überhaupt een hele slimme zet was..

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atiilaa
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-06 19:11
Nou, ik heb 900 euro aan bitcoins omgezet in euros en daar ETH mee gekocht
5 MINUTEN later kwam er een crash. ik hoop dat dit een slimme zet was om alles op ETH te zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
Atiilaa schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:54:
5 MINUTEN later kwam er een crash. ik hoop dat dit een slimme zet was om alles op ETH te zetten :(
Hoezo heb je het niet direct van eth naar btc omgezet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atiilaa
ik heb van BTC naar ETH gezet. maar dat kon ik niet direct doen via coinbase

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Atiilaa schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:03:
ik heb van BTC naar ETH gezet. maar dat kon ik niet direct doen via coinbase
Je weet toch dat Coinbase ook een exchange heeft, zijnde GDAX? Je hoeft enkel een 2e ID te verifiëren om hierop te kunnen handelen. De fees op de exchange zijn ook veel kleiner, 0,3% indien je de koper bent (tenzij je gigantische bedragen handelt, dan is het lager). En uiteraard kan je er rechtstreeks ETH naar BTC omzetten of omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atiilaa
Sfinx- schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:07:
[...]

Je weet toch dat Coinbase ook een exchange heeft, zijnde GDAX? Je hoeft enkel een 2e ID te verifiëren om hierop te kunnen handelen. De fees op de exchange zijn ook veel kleiner, 0,3% indien je de koper bent (tenzij je gigantische bedragen handelt, dan is het lager). En uiteraard kan je er rechtstreeks ETH naar BTC omzetten of omgekeerd.
dit wist ik niet omdat ik 2 weken geleden aan ben begonnen . bedankt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:16
Sfinx- schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:07:
[...]
De fees op de exchange zijn ook veel kleiner, 0,3% indien je de koper taker bent
FTFY.

En maker-fees zijn 0%.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
RaptorXS schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:08:
Ze hadden de financiele crisis niet zien aankomen en zitten nog altijd naast allerlei voorspellingen, dus vooral niet te veel aandacht besteden aan de AFM en andere toezichthouders op de financiele markten. Het is altijd makkelijk om vergelijkingen te trekken naar het verleden om daarmee waarde te hangen aan je voorspellingen, maar inhoudelijk wordt er niet op ingegaan.

De Bitcoin staat hoog omdat het een gateway is naar veel andere coins. Veel van deze coins kun je enkel kopen met BTC. Wanneer de infrastructuur zich verder ontwikkeld zullen we pas echt zien wat de waarde van de verschillende coins zal zijn. Wat dat betreft staat het echt nog in de kinderschoenen. In ieder geval ver voor vergelijkingen met bedrijven die al een beursgang hebben gemaakt. Vergelijk het dan met het investeren van venture capital waarbij je bijvoorbeeld ook in Google had kunnen investeren in plaats van World Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
dio22 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:42:
[...]

Ze hadden de financiele crisis niet zien aankomen en zitten nog altijd naast allerlei voorspellingen, dus vooral niet te veel aandacht besteden aan de AFM en andere toezichthouders op de financiele markten. Het is altijd makkelijk om vergelijkingen te trekken naar het verleden om daarmee waarde te hangen aan je voorspellingen, maar inhoudelijk wordt er niet op ingegaan.
Ze moeten zoiets wel vertellen, anders gaan straks mensen klagen waarom ze niet gewaarschuwd waren. Het is meer zich indekken.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Atiilaa schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:54:
Als je 2 of 3% er af een crash noemt is cryptocurrency misschien niet voor jou. 40% er af is een crash, alles onder de 10% is een dipje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
dio22 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:42:
[...]

Nu doe je het zelf ook. Zeggen dat je er niks van moet aantrekken omdat ze er in het verleden/heden wel eens naast zaten/ zitten of iets niet aan zagen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
beepee schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:51:
[...]

Nu doe je het zelf ook. Zeggen dat je er niks van moet aantrekken omdat ze er in het verleden/heden wel eens naast zaten/ zitten of iets niet aan zagen komen.
De vergelijking gaat niet helemaal op omdat mijn voorbeeld gebaseerd is op een feit en de AFM een selectieve vergelijking maakt; genoeg mensen zijn rijk geworden van de "internet bubble". Maar ok, het is inderdaad makkelijk om zo je stelling te versterken. Ik had het woordje "selectief" toe moeten voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUNZERK3R
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-07 11:32
Na uitgebreid onderzoek dus een account aangemaakt op Coinbase om ETH te kopen. Geverifieerd en alles, nu krijg ik gewoon een message 'user cannot buy'. Op internet opgezocht en blijkbaar hebben heel veel mensen hier problemen mee, sommige wachten al weken pff.

Dus ik dacht laat ik mijn account of Bitrexx activeren, maar hier kom ik zelfs niet verder dan een sms versturen naar mijn tel voor te verifieren.. sms komt niet aan en een nieuwe requesten mag zogenaamd pas om de 5 minuten. Ook dit bericht blijft nu al twee uur verschijnen.

Het is me niet gegund :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• km2017
  • Laatst online: 12-12-2023
GUNZERK3R schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:58:
Na uitgebreid onderzoek dus een account aangemaakt op Coinbase om ETH te kopen. Geverifieerd en alles, nu krijg ik gewoon een message 'user cannot buy'. Op internet opgezocht en blijkbaar hebben heel veel mensen hier problemen mee, sommige wachten al weken pff.

Dus ik dacht laat ik mijn account of Bitrexx activeren, maar hier kom ik zelfs niet verder dan een sms versturen naar mijn tel voor te verifieren.. sms komt niet aan en een nieuwe requesten mag zogenaamd pas om de 5 minuten. Ook dit bericht blijft nu al twee uur verschijnen.

Coinbase is echt te lame. Had daar ook een account, gelijk gesloten. Kraken moet je lang op wachten maar werkt als een trein. Bittrex is ideaal voor altcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:11

Liep ik ook tegenaan, uitgelogd en na kwartier nogmaals opnieuw geprobeerd -en volgens mij het nummer anders opgegeven- daarna lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 10-09 23:32

km2017 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:01:
[...]

Coinbase is echt te lame. Had daar ook een account, gelijk gesloten. Kraken moet je lang op wachten maar werkt als een trein. Bittrex is ideaal voor altcoins.
Hier kon ik bij Coinbase ook niet direct kopen met die melding. Ik wilde eigenlijk ook mijn account sluiten, maar als je met Google zoekt blijkt dat je account gewoon blijft bestaan. De klantenservice doet daar gewoon zeer weinig.

[ Voor 39% gewijzigd door Jumpman op 14-06-2017 22:21 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Voor de mensen die geïnvesteerd hebben in MobileGO :
Op dit moment zijn de tokens al 3x meer waard dan je inleg...
Ik heb 0.01BTC ingelegd, en kan ze nu (als laagste exchange) al voor 0.03BTC verkopen :+

Binnenkort zal Poloniex ze ook wel gaan verhandelen, en dan gaat het feest natuurlijk pas echt los, hoop ik.

Voor mensen die nog wat geld hebben om mee te spelen, deze is ook veelbelovend en sluit over 3 dagen. Tot nu toe ruim 15 miljoen dollar opgehaald. https://tokenmarket.net/blockchain/ethereum/assets/monaco/

[ Voor 24% gewijzigd door Kuusj op 14-06-2017 23:20 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
kuusj98 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:10:
Voor de mensen die geïnvesteerd hebben in MobileGO :
Op dit moment zijn de tokens al 3x meer waard dan je inleg...
Ik heb 0.01BTC ingelegd, en kan ze nu (als laagste exchange) al voor 0.03BTC verkopen :+

Binnenkort zal Poloniex ze ook wel gaan verhandelen, en dan gaat het feest natuurlijk pas echt los, hoop ik.

Voor mensen die nog wat geld hebben om mee te spelen, deze is ook veelbelovend en sluit over 3 dagen. Tot nu toe ruim 15 miljoen dollar opgehaald. https://tokenmarket.net/blockchain/ethereum/assets/monaco/
Ik heb er 80 gratis gekregen in mijn waves litewallet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

beepee schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:22:
[...]

Hoe zou dat dan in zijn werk gaan? Lijkt me sterk dat ze bijna 0.06BTC aan gratis zooi gaan weggeven aan random wallets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:20
beepee schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:22:
[...]

Als er geen groen vinkje bij staat, dan zijn ze fake. Er is geen gratis airdrop geweest van de legitieme MobileGo.

On Topic: Monaco vind ik persoonlijk maar een scam met al die advertenties. Hetzelfde met Polybius.
Reddit topic over Monaco: https://www.reddit.com/r/.../scam_warning_monaco_ico/

Zoals altijd geldt wel: doe je eigen onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

exelletor schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:28:
[...]

Als er geen groen vinkje bij staat, dan zijn ze fake. Er is geen gratis airdrop geweest van de legitieme MobileGo.

On Topic: Monaco vind ik persoonlijk maar een scam met al die advertenties. Hetzelfde met Polybius.

Dat over je eigen onderzoek doen ben ik 100% met je eens, maar uiteindelijk is niks zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

superpolm schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:49:
[...]

we zitten inmiddels al 3 dagen in n downtrend. hopelijk stopt t snel.
Van de andere kant is het wel ideaal om nog wat bij te kopen :+

Ik vraag me trouwens af hoe viable het zou zijn om op arbitrage te gaan traden tussen verschillende tijdszones? Neem nu Australie of Nieuw-Zeeland als voorbeeld. Als het hier dag is, is het daar midden in de nacht. De markt kan dan minder snel reageren lijkt me.

[ Voor 34% gewijzigd door Kuusj op 14-06-2017 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:48
exelletor schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:45:
[...]

Op BitStamp ook opeens 500 BTC bij aanbod bijgekomen.
Normaal gesproken koop ik op dit soort momenten wat bij. Dit keer sla ik maar even over. :)
Ook bij Bitonic is er nu een flink aanbod. De vorige dalingen na het halen van de $3000 was kopen onmogelijk :P

Zal het te maken hebben met de negatieve berichten? Of is dit een gezonde schommel? Lastig lastig...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:28

Ethirty

Who...me?

Ergens is het ook wel te verklaren dat mensen na de laatste koersspurt naar boven daar nu hun voordeel van pakken. Ging het na het behalen van de $1200 ook niet snel en langdurig naar beneden?

Ik was net van plan om weer eens wat te gaan doen met bitcoin als langetermijn investering, maar iets zegt me dat ik nu niet moet inslaan en beter nog even kan wachten. Ik geloof best dat we weer richting of over de 3000 gaan, maar dan wil ik wel eerst zo veel als ik kan kopen en niet in mijn vorige fout vervallen: buy high, sell low.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
lol, op bitmex is iemand "rekt" (wrecked) voor 4 miljoen USD (1750 BTC)
1 minutes ago:
Liquidated long on `XBTM17`: sell 4084820 @ 2332.8 **REKTosaurus**
En ik maar mijn positie sluiten om 10 eur interest te besparen deze nacht :P

[ Voor 24% gewijzigd door kristof1234 op 15-06-2017 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Reminder:

Wat willen we hier niet zien?
• Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
(jarig!)
Ik zie nauwelijks nog volume omhoog dus denk dat die 3000 voorlopig echt wel uit beeld is. Op naar <2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:46
Interessante daling op dit moment. As we speak staat de koers net onder de €2.100,-. Nu in de gaten houden, het nieuws volgen en een mooi moment zoeken om bij te kopen.

Mijn Kraken account is afgelopen weekend geverifieerd na net geen drie weken wachten. Sepa betaling gedaan afgelopen maandag, maar nog geen bevestiging. Weet iemand of Kraken hier ook een handmatige controle doet de eerste storting, of moet het gewoon zichtbaar zijn in je account wanneer de storting is verwerkt door de bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Nou mijn 64 euro nu weer 49 euro waard. Ziet er naar uit dat ik even vast zit in ethereum tot hij weer omhoog gaat. Misschien vanmiddag toch eens kijken welke coins nu niet beinvloedvwaren door deze crash. Ripple las ik ergens deed niet mee? Verdacht wel hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04
Ryan1981 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:22:
Nou mijn 64 euro nu weer 49 euro waard. Ziet er naar uit dat ik even vast zit in ethereum tot hij weer omhoog gaat. Misschien vanmiddag toch eens kijken welke coins nu niet beinvloedvwaren door deze crash. Ripple las ik ergens deed niet mee? Verdacht wel hoor :p
Die ook 20% omlaag hoor. Denk dat velen niet zo happy wakker worden vandaag.
wat is nu de trigger van de algehele dump ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Wallie

Herr

alki schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:31:
[...]

Tja, kuddegedrag... als een hoop schaapjes springen, springen er steeds meer.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

[...]

Ik zie hem 2 ledig:

1. winsnemingen / kuddegedrag
2. Vooruitlopen op onzekere 1 augustus.

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04
En de echte grote jongens kopen vandaag alles op, en hebben nog meer grote winsten.
Je zou toch verwachten dat de dump pas half juli is en niet vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.reddit.com/r/...84_on_bitcoin_and_assets/

Ik denk dat dit er ook wel eens behoorlijk mee te maken kan hebben. Er schijnt een wetsvoorstel te zijn dat het bezit van meer dan 10.000 USD in oa crypto strafbaar stelt en de autoriteiten het recht geeft al je assets in te nemen en je tot vijf jaar de cel in kan krijgen.

I am not a lawyer en hoe goed die post het nu echt uitlegt valt te betwijfelen, maar als het waar is dan verklaart het misschien wel wat.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2017 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

[...]

Dit staat bij mij bovenaan in de nieuws sectie van blockfolio: Bitmain Responds to UASF With Another Hard Fork Announcement
https://bitcoinmagazine.c...r-hard-fork-announcement/

En als ze het bezit van crypto strafbaar stellen moeten ze goud ook strafbaar stellen. Als dit werkelijkheid wordt is in mijn ogen een nieuw dieptepunt berijkt in de vrijheid van de mens.

[ Voor 16% gewijzigd door Ryan1981 op 15-06-2017 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
MysterX schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:33:
[...]

Ik zie hem 2 ledig:

1. winsnemingen / kuddegedrag
2. Vooruitlopen op onzekere 1 augustus.
Kuddegedrag zeker
Volgens mij weten de meeste niet eens wat er 1 augustus is.

Als ik zo de forums lees hebben de meeste oogkleppen op en doen ze maar wat.

Kraken werkt hier nog toch maar weer een paar koop orders geplaatst LTC, BTC en ETC op 220 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:46
Mr. Noodle schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:43:
[...]

Sjah en niemand weet wat het effect zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Wallie

Herr

Mr. Noodle schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:43:
[...]
Leg het eens uit dan ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Ryan1981 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:42:
[...]

Dit staat bij mij bovenaan in de nieuws sectie van blockfolio: Bitmain Responds to UASF With Another Hard Fork Announcement
https://bitcoinmagazine.c...r-hard-fork-announcement/

En als ze het bezit van crypto strafbaar stellen moeten ze goud ook strafbaar stellen. Als dit werkelijkheid wordt is in mijn ogen een nieuw dieptepunt berijkt in de vrijheid van de mens.
Het is in mijn ogen wel een helder artikel die het wel duidelijk maakt hoe of wat. Maar wat ik nu lees is dat hij het alleen over Bitmain heeft als grote Chinese speler en dat er wel andere miners zijn die misschien mee doen, maar meer dan dat kan ik er eigenlijk niet uit halen.. Is Bitmain dan zo groot en heeft die ook zoveel invloed of is dit gewoon een bedrijf dat als voorbeeld in het artikel staat waar je iets vanaf kan leiden?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Woa, ik heb echt een haat-haat verhouding met Kraken. Blijkbaar weer voor elkaar gekregen om op de low van 2007 de XBT te dumpen. |:(

Ondertussen wel een nieuwe strategie bedacht: 1% per dag, door middel van alts. Als inderdaad blijkt dat ik nu op de low verkocht heb dan ga ik in de toekomst elke XBT dip negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56
Zo dat is nog eens even wakker worden, had de dip gister eigenlijk al een beetje zien aankomen.

Papieren winst is er nog steeds, maar het wordt snel minder. Aan de andere kant is dat alleen als ik het afzet tegen Euro. Als ik kijk naar de hoeveelheid satosi dan is dat ongeveer gelijk gebleven. Maar goed de BTC is een stuk minder waard.

Voorlopig lekker HODL en ik verwacht dat het wel weer omhoog gaat.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:39:
https://www.reddit.com/r/...84_on_bitcoin_and_assets/

Ik denk dat dit er ook wel eens behoorlijk mee te maken kan hebben. Er schijnt een wetsvoorstel te zijn dat het bezit van meer dan 10.000 USD in oa crypto strafbaar stelt en de autoriteiten het recht geeft al je assets in te nemen en je tot vijf jaar de cel in kan krijgen.

I am not a lawyer en hoe goed die post het nu echt uitlegt valt te betwijfelen, maar als het waar is dan verklaart het misschien wel wat.
FUD FUD FUD.

Dit wetsvoorstel (het is pas een voorstel, er worden jaarlijks talloze wetsvoorstellen gemaakt in het Amerikaanse congres die het niet eens lang genoeg overleven om tot stemming gebracht te worden) breidt een bestaande meldplicht uit.

Is het je wel eens opgevallen dat wanneer je de VS (of een ander land met vergelijkbaar beleid) binnenkomt, je wordt gevraagd om aan te geven of je meer dan $10.000 aan cash bij je hebt? Dit voorstel doet niet veel meer dan dat bestaande beleid uitbreiden naar zaken die als cash-equivalent kunnen dienen. Momenteel kun je blijkbaar $10K aan cadeaubonnen meenemen, "nee" aankruisen op je immigratie-formulier bij de $10K cash vraag en volledig legaal bezig zijn.

Hoewel het voorstel is opgesteld door antiek meubilair uit het congres en er daardoor ongetwijfeld enkele vreemde gedachtenkronkels in zitten die niet goed matchen met de hedendaagse realiteit, is de gedachte achter het voorstel niet zo vreemd.

Maar goed, laat het aan de verzameling edgy libertariers op Reddit om er meteen grote paniek van te maken.
1 Augustus? Fête Nationale de Suisse. Vrije dag! Feest!

Oh voor Bitcoin? Zoek maar even door mijn posthistory, ik heb daar al een heel epos over geschreven. Het is recentelijk nog opnieuw gequote hier.

[ Voor 9% gewijzigd door Rannasha op 15-06-2017 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Heeft er iemand ervaring met Gatehub? Enkele weken geleden na wat goede reviews te hebben gelezen daar een account geopend. Nu had ik verwacht dat m'n wallet waarde flink gedaald zou zijn na de dip van gisteren, maar zie tot mijn verbazing een stijging?

Edit: nou moe, na een refresh is de hele boel ineens ingestort... Blijkbaar een slecht conversie-algoritme..

[ Voor 18% gewijzigd door the_scientist op 15-06-2017 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 10:56
the_scientist schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:05:
Heeft er iemand ervaring met Gatehub? Enkele weken geleden na wat goede reviews te hebben gelezen daar een account geopend. Nu had ik verwacht dat m'n wallet waarde flink gedaald zou zijn na de dip van gisteren, maar zie tot mijn verbazing een stijging?
Dat is een beetje afhankelijk van wanneer je hebt gekocht. Als de koers lager was t.o.v. de koers op dit moment dan sta je waarschijnlijk nog steeds in de plus.

Ik zie nu je edit, dus het is niet meer van toepassing.

[ Voor 5% gewijzigd door KraveN op 15-06-2017 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
KraveN schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:07:
[...]

Dat is een beetje afhankelijk van wanneer je hebt gekocht. Als de koers lager was t.o.v. de koers op dit moment dan sta je waarschijnlijk nog steeds in de plus.

Ik zie nu je edit, dus het is niet meer van toepassing.
Ja, dat snap ik... Alleen was de koers wat hoger toen ik kocht. Had dus een daling verwacht, en die is uiteindelijk ook aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Iemand poste hier gisteren over de kwetsbaarheid in Jaxx,

Ik heb even getwitterd naar Exodus, en die geven aan daar geen last van te hebben.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
exelletor schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:28:
[...]

Ah zo. Dan mis ik het nut denk ik even van deze tokens? Ik ga ze zo eens proberen te sturen naar bittrex, helaas is de wallet daar in maintenance atm |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Zou de stijging van de rente op leningen in Amerika er iets mee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:09
FireFox1980 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:26:
Zou de stijging van de rente op leningen in Amerika er iets mee te maken kunnen hebben?
Deze vragen horen thuis in het Slack kanaal: https://join.slack.com/co...TY4MTcxMTEtMWQyY2NkNjBkMQ

Heb je al meerdere keren hier slowchat zien posten.

Mijn excuses voor dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
KraveN schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:57:
Zo dat is nog eens even wakker worden, had de dip gister eigenlijk al een beetje zien aankomen.

Papieren winst is er nog steeds, maar het wordt snel minder. Aan de andere kant is dat alleen als ik het afzet tegen Euro. Als ik kijk naar de hoeveelheid satosi dan is dat ongeveer gelijk gebleven. Maar goed de BTC is een stuk minder waard.

Voorlopig lekker HODL en ik verwacht dat het wel weer omhoog gaat.
Hier hetzelfde. Zie m'n 'kapitaal' aardig slinken, geen panic-selling. Gewoon HODL, wie weet voor hoelang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beepee
rednaz420 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:29:
[...]

Deze vragen horen thuis in het Slack kanaal: https://join.slack.com/co...TY4MTcxMTEtMWQyY2NkNjBkMQ

Maar hoezo dan?

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

Dit gaat toch over het koers verloop (ik ben wel benieuwd naar het antwoord). Zo langzamerhand begint dit topic een beetje dood te bloeden..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
Mensen die afgelopen weekend en maandag zijn ingestapt krijgen nu zwaar deksel op hun neus. Goed dat de markt even afkoelt, biedt meer fundament naar de toekomst toe.

Al is het maar relatief: ETH staat 10% hoger dan afgelopen zaterdag, BTC staat 1% hoger dan 2 weken geleden. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
beepee schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:40:
[...]

Maar hoezo dan?

Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

Dit gaat toch over het koers verloop (ik ben wel benieuwd naar het antwoord). Zo langzamerhand begint dit topic een beetje dood te bloeden..
Mee eens, dit zijn juist de interessantere posts in mijn ogen. Ik zit overdag op mijn werk en kan niet op Slack de gesprekken volgen. Ik snap dat je niet elke minuut posts wil hebben wat voor stijging en daling de koers maakt, maar inhoudelijke gesprekken over waarom de crash van vannacht is geweest en wat de gevolgen zijn moeten toch gewoon kunnen? Waar is het forum anders voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
beepee schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:40:
[...]
Zo langzamerhand begint dit topic een beetje dood te bloeden..
oneens, het is rustiger geworden, mede door het slack kanaal. De slowchat zit daar en soms wat inhoud, maar over het algemeen zie ik hier nog genoeg inhoudelijke discussie.

Als ik zelf iets interessants te melden heb kom ik het ook hier nog even droppen of meedoen aan de discussie.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
Doodbloeden ? Ik ben blij dat er terug rust is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 21:31
Mag ik hier ook vragen stellen hoe bepaalde handelstechnieken op een exchange werken?
Heb de topicstart doorgelezen, maar heb toch nog wat vragen:

Ik heb 50 euro op Kraken.com gezet. Nu wil ik zo goedkoop mogelijk ETH kopen vandaag.
Als ik het goed begrijp (uit topicstart [ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4) moet ik dan een Trailing stop instellen.

Eén ETH doet nu ~€300, als ik de trailing stop order instel op vandaag en dan een stop offset van 10% neem, dan zal hij dus wachten tot hij op 270 euro staat (-10%) of anders kopen op uiterlijk 330 euro (+10%) binnen het door mij ingestelde tijdvak, is dat correct?

Verder wil ik zorgen dat ik mijn inleg niet kwijtraak, stel dat de koers ineens zakt, waardoor mijn hoeveelheid coins (die 50 euro vertegenwoordigt) minder dan 50 euro waard dreigen te worden. Wat voor order moet ik daar dan op zetten zodat hij gaat verkopen van ETH > Euro om mijn inleg veilig te stellen?
Volgens mij doe ik bij conditional close dan een een stop loss, maar het is mij niet duidelijk wat ik dan invul bij stop price. Vul ik daar '50' (Euro) in, of moet ik dan iets met de market price doen? (~300).

[ Voor 13% gewijzigd door ThinkPad op 15-06-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik probeer een beetje te begrijpen hoe de relatie tussen bitcoin en ethereum is. Hier het gedrag van de afgelopen 7 dagen volgens coinmarketcap.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BYmUdUJ.png

Er is dus een tijdje en stijging van de waarde van ethereum te zien ten opzichte van de bitcoin, maar met name toen de koers even inzakte vandaag zie je dat beide coins niet echt veranderen ten opzichte van elkaar.

De vraag is natuurlijk waarom dit zo is. Als ik dit probeer te verklaren denk ik dat ondanks dat er een ETH/EUR paar is, mensen toch nog het meeste kijken naar ETH/BTC en dan vervolgens de BTC omrekenen naar EUR. Als dan de verhouding ETH/BTC gelijk blijft maar de BTC stort in, dan denken ze oh jee mijn ETH stort in, snel verkopen.

Laat maar horen waar mijn denkfout zit, ik sta er om bekend die veel te maken maar das ook wel goed want daar leer ik weer van maar soms brengt het mensen ook op andere ideen en leren we allemaal wat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 16:03
Ryan1981 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:58:
Ik probeer een beetje te begrijpen hoe de relatie tussen bitcoin en ethereum is. Hier het gedrag van de afgelopen 7 dagen volgens coinmarketcap.

[afbeelding]

Er is dus een tijdje en stijging van de waarde van ethereum te zien ten opzichte van de bitcoin, maar met name toen de koers even inzakte vandaag zie je dat beide coins niet echt veranderen ten opzichte van elkaar.

De vraag is natuurlijk waarom dit zo is. Als ik dit probeer te verklaren denk ik dat ondanks dat er een ETH/EUR paar is, mensen toch nog het meeste kijken naar ETH/BTC en dan vervolgens de BTC omrekenen naar EUR. Als dan de verhouding ETH/BTC gelijk blijft maar de BTC stort in, dan denken ze oh jee mijn ETH stort in, snel verkopen.

Laat maar horen waar mijn denkfout zit, ik sta er om bekend die veel te maken maar das ook wel goed want daar leer ik weer van maar soms brengt het mensen ook op andere ideen en leren we allemaal wat :P
ETH lijkt niet afzonderlijke te dalen maar wel afzonderlijk te stijgen. Op dit moment is volgens mij ETH nog steeds de beste investering ipv Bitcoin

Overigens, zijn er mensen die ervaring hebben met Nicehash? Gisteren 100 euro in BTC omgezet in 115 euro ETH maar de 2e keer 100 euro was maar 85 in ETH waard (kan ook aan m'n pool liggen) dus bij elkaar is het 1:1 omgezet. Hoort misschien meer in het algemene topic maar het is ook een soort van handel

[ Voor 10% gewijzigd door GrooV op 15-06-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUNZERK3R
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-07 11:32
Zo he, gisteren account op Kraken gemaakt en kreeg de melding dat nieuwe verifications wel 2-4 weken kan duren :|

Volgens Kraken komt dit door een vloefgold van nieuwe clients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
loewie1984 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:51:
[...]

oneens, het is rustiger geworden, mede door het slack kanaal. De slowchat zit daar en soms wat inhoud, maar over het algemeen zie ik hier nog genoeg inhoudelijke discussie.

Als ik zelf iets interessants te melden heb kom ik het ook hier nog even droppen of meedoen aan de discussie.
SmokingSig schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:53:
Doodbloeden ? Ik ben blij dat er terug rust is.
Oke, daar zijn de meningen over verdeeld dan.

Maar ik vind dit:
FireFox1980 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:26:
een vraag die hier prima thuis hoort, aangezien het over het koersverloop gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
ThinkPadd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:55:
Ik heb 50 euro op Kraken.com gezet. Nu wil ik zo goedkoop mogelijk ETH kopen vandaag.
Als ik het goed begrijp (uit topicstart [ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4) moet ik dan een Trailing stop instellen.

Eén ETH doet nu ~€300, als ik de trailing stop order instel op vandaag en dan een stop offset van 10% neem, dan zal hij dus wachten tot hij op 270 euro staat (-10%) of anders kopen op uiterlijk 330 euro (+10) binnen het door mij ingestelde tijdvak, is dat correct?
Een trailing stop koop-order zal inkopen nadat de prijs met een hoeveelheid stop offset gestegen is ten opzichte van het laagste niveau dat bereikt is sinds de order is aangemaakt.

Als de order wordt aangemaakt, terwijl de koers 300 is (met stop offset 10%) en de koers stijgt naar 330, dan wordt de order uitgevoerd. Daalt de koers naar 200 om vervolgens weer te stijgen naar 220, dan wordt de order op 220 uitgevoerd (waarna de koers mogelijk verder daalt). Daalt de koers naar 200 om daar vervolgens te blijven hangen, dan wordt de order niet uitgevoerd, want er is geen stijging van 10% boven het minimum gehaald.
Verder wil ik zorgen dat ik mijn inleg niet kwijtraak, stel dat de koers ineens zakt, waardoor mijn hoeveelheid coins (die 50 euro vertegenwoordigt) minder dan 50 euro waard dreigt te worden. Wat voor order moet ik daar dan op zetten zodat hij gaat verkopen van ETH > Euro om mijn inleg veilig te stellen?
Als je niet wil dat de bezit onder de €50 in waarde daalt, dan moet je niets kopen. Of een verkooporder plaatsen op exact dezelfde koers als de aankoop-order. Behoud van je inleg is natuurlijk niet mogelijk.

Wat wel kan is de grootte van het verlies beperken. Met behulp van een stop loss order. Hoe hoger je het stop-niveau zet, hoe kleiner het maximale verlies is, maar hoe eerder deze order getriggered wordt. Koop je voor €300 en zet je een stop op €297, dan verlies je hoogstens 1% (+ fees en eventuele slippage), de kans dat deze order getriggerd wordt zonder dat er een daadwerkelijke daling wordt ingezet is heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
beepee schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:00:

een vraag die hier prima thuis hoort, aangezien het over het koersverloop gaat.
Vind ik ook wel.
GUNZERK3R schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:00:
Zo he, gisteren account op Kraken gemaakt en kreeg de melding dat nieuwe verifications wel 2-4 weken kan duren :|

Volgens Kraken komt dit door een vloefgold van nieuwe clients.
Crypto is de laatste weken / 2 maand enorm veel in het nieuws/forums/mondeling... Er is dus een langere wachttijd omdat iedereen op de kar springt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
rednaz420 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:29:
[...]

Wat is dit nou voor post man? Ik stel een vraag om te achterhalen of dit iets met het koersverloop te maken kan hebben. Lijkt me best belangrijk en interessant ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 21:31
Rannasha schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:05:
[...]
Als je niet wil dat de bezit onder de €50 in waarde daalt, dan moet je niets kopen. Of een verkooporder plaatsen op exact dezelfde koers als de aankoop-order. Behoud van je inleg is natuurlijk niet mogelijk.

Wat wel kan is de grootte van het verlies beperken. Met behulp van een stop loss order. Hoe hoger je het stop-niveau zet, hoe kleiner het maximale verlies is, maar hoe eerder deze order getriggered wordt. Koop je voor €300 en zet je een stop op €297, dan verlies je hoogstens 1% (+ fees en eventuele slippage), de kans dat deze order getriggerd wordt zonder dat er een daadwerkelijke daling wordt ingezet is heel groot.
Super, bedankt voor je duidelijke uitleg!

Het koopgedeelte is mij nu duidelijk. Bovenstaande ook wel gedeeltelijk, maar ik snap nog niet helemaal hoe ik dat vertaal naar de instellingen bij Kraken.com

Kan ik het dan als volgt instellen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/u7M2xs3b9vLMbkiDPBnWuMlZ/full.png
Bereik ik hiermee dat m'n coins verkocht worden zodra ze een waarde vertegenwoordigen van €47,50 ?

En is dat gelijk aan dit: (Aangezien 5% van €50 overeenkomt met €47,50) ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Jsyr53tiTHytZVygvxhkoVZc/full.png

Kan er niet helemaal wijs uit worden of ik daar m'n 'eigen' bedragen moet invullen of dat ik moet omrekenen wat dan de koers is...

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 15-06-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Laatst online: 21:23
ThinkPadd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:20:
[...]

Het koopgedeelte is mij nu duidelijk. Bovenstaande ook wel gedeeltelijk, maar ik snap nog niet helemaal hoe ik dat vertaal naar de instellingen bij Kraken.com

[afbeelding]
Bereik ik hiermee dat m'n coins verkocht worden zodra ze een waarde vertegenwoordigen van €47,50 ?

[afbeelding]

Kan er niet helemaal wijs uit worden of ik daar m'n 'eigen' bedragen moet invullen of dat ik moet omrekenen wat dan de koers is...
Ja volgens mij is dat correct. Ik zelf gebruik meer de percentage versie. Zodat je snel weet hoeveel procent de koers daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:28

Ethirty

Who...me?

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Rannasha zal het wel verbeteren, maar ik dacht dat de relatieve prijs verhoudt tot de koers.

Als je een combi order maakt, dus koop bij A en verkoop bij B, dan is de prijs afhankelijk van je aankoop prijs. Heb je niet voor 50, maar voor 52 gekocht dan wordt je verkoop niet op 47.5 gezet, maar op 49.4

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
[...]
[afbeelding]

[afbeelding]
Dit betekent dat de verkooporder uitgevoerd wordt wanneer de koers daalt tot €47,50 (eerste plaatje) of met 5% daalt ten opzichte van de marktprijs op het moment dat de order actief wordt (tweede plaatje).

In het eerste geval wordt er dus pas verkocht als de Ethereum-koers volledig in elkaar stort. Het tweede geval doet, vziw, wat je wil. Al is Kraken niet helemaal duidelijk welke koers ze als ijkpunt nemen om mee te vergelijken. Gezien het een conditional close betreft, neem ik aan dat het de koers is op het moment dat de oorspronkelijke order (de aankoop) wordt uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:57
Rannasha schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Dit betekent dat de verkooporder uitgevoerd wordt wanneer de koers daalt tot €47,50 (eerste plaatje) of met 5% daalt ten opzichte van de marktprijs op het moment dat de order actief wordt (tweede plaatje).

In het eerste geval wordt er dus pas verkocht als de Ethereum-koers volledig in elkaar stort. Het tweede geval doet, vziw, wat je wil. Al is Kraken niet helemaal duidelijk welke koers ze als ijkpunt nemen om mee te vergelijken. Gezien het een conditional close betreft, neem ik aan dat het de koers is op het moment dat de oorspronkelijke order (de aankoop) wordt uitgevoerd.
Ik heb al meerdere keren ondervonden dat de stop loss niet direct wordt uitgevoerd maar pas als het wat rustiger is. Tot 2 maal toe was dat 10% lager dan waar ik had ingesteld, op het diepte punt. Daarna ging de koers gelijk weer stijgen.

Dit gaat dus vooral op bij een dump waar er volgens mij vele stop losses getriggerd worden

[ Voor 4% gewijzigd door MarcoL1978 op 15-06-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

MarcoL1978 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:20:
[...]

Ik heb al meerdere keren ondervonden dat de stop loss niet direct wordt uitgevoerd maar pas als het wat rustiger is. Tot 2 maal toe was dat 10% lager dan waar ik had ingesteld, op het diepte punt. Daarna ging de koers gelijk weer stijgen.

Dit gaat dus vooral op bij een dump waar er volgens mij vele stop losses getriggerd worden
Stop loss is in mijn ogen gewoon een foute benaming. Start sell is in mijn ogen een veel betere benaming. Op het moment dat een stop loss ingaat is het nog maar zeer de vraag of je alles voor die prijs verkocht krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:31
Stop-loss orders zou ik dan ook vermijden als de pest. Wat ze doen is, zodra je 'stop' getriggered wordt, m.a.w. als er er gehandeld wordt op (of onder) de stop prijs, je verkoop order uitvoeren ongeacht de prijs. In dat laatste deel zit het addertje.

Stel je hebt een stop-loss order inliggen met een stop van 50. Er is wat paniek (of een flash crash) en de koers zakt eventjes onder de 50. Jouw bitcoins worden dan verkocht aan de hoogste bieder. Echter, als er even paniek is dan zijn er waarschijnlijk niet zo veel kopers present.. Of de enige koper die er nog is is een schraper die 10 biedt. Daar verkoop jij dan je bitcoins! Want jij wil perse NU verkopen ongeacht de prijs. Een minuut later kan de paniek weer voorbij zijn en is de koers weer terug boven de 50.

Door het inleggen van stop-loss orders bescherm je niet tegen paniek, je bent zelf just de klojo die te exploiteren is, die de paniek verder aanwakkert en op het dieptepunt verkoopt (zoals in bovenstaande posts).

Als je wil verkopen, leg gewoon met de hand een limiet order in.

[ Voor 5% gewijzigd door writser op 15-06-2017 12:40 ]

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
writser schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:39:
Stop-loss orders zou ik dan ook vermijden als de pest. Wat ze doen is, zodra je 'stop' getriggered wordt, m.a.w. als er er gehandeld wordt op (of onder) de stop prijs, je verkoop order uitvoeren ongeacht de prijs. In dat laatste deel zit het addertje.
Daar heb je Stop-loss limit orders voor. Dan kun je naast de stop-prijs ook nog een uiterste verkoopprijs instellen.
Stel je hebt een stop-loss order inliggen met een stop van 50. Er is wat paniek (of een flash crash) en de koers zakt eventjes onder de 50. Jouw bitcoins worden dan verkocht aan de hoogste bieder. Echter, als er even paniek is dan zijn er waarschijnlijk niet zo veel kopers present.. Of de enige koper die er nog is is een schraper die 10 biedt. Daar verkoop jij dan je bitcoins! Want jij wil perse NU verkopen ongeacht de prijs. Een minuut later kan de paniek weer voorbij zijn en is de koers weer terug boven de 50.

Door het inleggen van stop-loss orders bescherm je niet tegen paniek, je bent zelf just de klojo die te exploiteren is, die de paniek verder aanwakkert en op het dieptepunt verkoopt (zoals in bovenstaande posts).
Dat is enkel het gevolg van een markt met weinig liquiditeit en hoge volatiliteit. In een markt met voldoende liquiditeit werken stop-loss orders probleemloos, ook bij scherpe dalingen.
Als je wil verkopen, leg gewoon met de hand een limiet order in.
Dat gaat moeilijk als je slaapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Ik ben wel benieuwd waar we nu zullen stranden. De mensen die vorige week ingekocht hebben zullen serieus vloeken.

Ook sterk benieuwd naar de segwit op 1 Aug. Bij LTC had dit toch niet/geen impact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Thrilseeka schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:50:
[...]

Zondag 1 euro overgemaakt ter verificatie. Werd maandag bevestigd.
Dinsdag 1k over gemaakt. Woensdag bevestigd.
Toen ging alles nog goed.

Zou er iets aan de hand zijn bij coinbase ?
De website lag deze week ook plat.
Vanmorgen rond 10:30 alsnog binnen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eind 2013, begin 2014 vuistdiep in het hele bitcoin verhaal en ben ermee gekapt toen de hele boel in elkaar stortte (met positief saldo gelukkig). Ben nu net weer een maand bezig en ik merk dat er echt helemaal niks veranderd is qua bangmakerij. Destijds kon ik em nog stressen om een negatief bericht in de krant of online, nu doet het me niks meer. Realiseer je dat niemand weet wat er gaat gebeuren, ookal zeggen 100 instanties dat het een zeepbel is. Natuurlijk keuren banken het af, zij zitten er niet in. Het is een miljardenindustrie waar zij niks aan hebben. Kleine moeite voor hun om alles af te kraken, als ik hun was zou ik hetzelfde doen. Budget vrijmaken en dan maximaal fake nieuws de wereld in pompen om de mensen bang en skeptisch te houden, we weten allemaal hoeveel invloed nep/echt nieuws tegenwoordig heeft.

Laat iedereen maar kletsen, zolang je een "zeepbel" kunt omzetten in keiharde euro's zie ik het probleem niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:31
Rannasha schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:04:Dat is enkel het gevolg van een markt met weinig liquiditeit en hoge volatiliteit. In een markt met voldoende liquiditeit werken stop-loss orders probleemloos, ook bij scherpe dalingen.
En hoe zou je de gemiddelde cryptocurrency markt omschrijven? Ik zou zeggen: extreem volatiel en illiquide. Dus dan werken ze niet zo goed. Bovendien leg je een stop-loss in principe altijd een stuk onder de markt dus als hij getriggered wordt 'out of the blue' is de kans groot dat de markt net hard gezakt is, dat er paniek is en dus dat je op een waardeloze prijs gaat verkopen.
Dat gaat moeilijk als je slaapt.
Tja, ik snap dat iedereen graag orders wil inleggen waarmee je geen verlies kan maken, waar je rustig bij kan slapen en waarbij je vanzelf elke dag rijker wordt. Helaas, spoiler: die orders bestaan niet! Je zult toch echt af en toe zelf beslissingen moeten nemen en de markt in de gaten moeten houden. Een stop-loss of stop-limit order is een gemakzuchtige, exploitabele oplossing en je kan jezelf er hard mee in de voet schieten. De gemiddelde speculant overschat het nut van zulke orders en onderschat de risico's.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:31:
Ik zat eind 2013, begin 2014 vuistdiep in het hele bitcoin verhaal en ben ermee gekapt toen de hele boel in elkaar stortte (met positief saldo gelukkig). Ben nu net weer een maand bezig en ik merk dat er echt helemaal niks veranderd is qua bangmakerij. Destijds kon ik em nog stressen om een negatief bericht in de krant of online, nu doet het me niks meer. Realiseer je dat niemand weet wat er gaat gebeuren, ookal zeggen 100 instanties dat het een zeepbel is. Natuurlijk keuren banken het af, zij zitten er niet in. Het is een miljardenindustrie waar zij niks aan hebben. Kleine moeite voor hun om alles af te kraken, als ik hun was zou ik hetzelfde doen. Budget vrijmaken en dan maximaal fake nieuws de wereld in pompen om de mensen bang en skeptisch te houden, we weten allemaal hoeveel invloed nep/echt nieuws tegenwoordig heeft.

Laat iedereen maar kletsen, zolang je een "zeepbel" kunt omzetten in keiharde euro's zie ik het probleem niet.
Je maakt zeker een sterk punt. Ook in 2013/2014 riep iedereen dat het gedoemd was om te mislukken. Ondertussen zitten we in 2017 en heeft Bitcoin een ongekende waarde per coin.

Toch heb ik het idee dat de bangmakerij voor nu effect heeft. Het gevoel van 'dit is een zekerheidje' maakt langzaam plaats voor redelijke paniek en stress. Dit kan er denk ik zomaar voor zorgen dat we de grootste groei voorlopig achter ons gaan laten. Misschien maar goed ook, want dit zorgt voor ongelofelijke instabiliteit en onrust. Daar hou ik niet zo van. :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

keest12 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:39:
[...]

Je maakt zeker een sterk punt. Ook in 2013/2014 riep iedereen dat het gedoemd was om te mislukken. Ondertussen zitten we in 2017 en heeft Bitcoin een ongekende waarde per coin.

Toch heb ik het idee dat de bangmakerij voor nu effect heeft. Het gevoel van 'dit is een zekerheidje' maakt langzaam plaats voor redelijke paniek en stress. Dit kan er denk ik zomaar voor zorgen dat we de grootste groei voorlopig achter ons gaan laten. Misschien maar goed ook, want dit zorgt voor ongelofelijke instabiliteit en onrust. Daar hou ik niet zo van. :9
Daarom handel ik iedere dag 2x 15 minuten. 1x ochtend en 1x avond. 'S ochtends kijk ik wat de koersen zijn, maak m'n eigen voorspelling, 's avonds kijk ik weer om te zien of ik goed zat, dan schuif ik met een paar coins en ga ik slapen. Op die manier ben ik er te kort mee bezig om gestresst te raken en toch lang genoeg om een nuchtere keuze te maken. Ik weet nog voorheen dat ik weleens 3 uur lang nonstop naar die kaarsen aan het staren was.... dan werd ik meegezogen in een soort hebberigheid, raakte ik gestresst en ging het eigenlijk alleen maar mis :P

Nu laat ik weliswaar veel potentiële winst leggen, maar dat is niet erg. Dat is nou juist precies de val waar ik niet meer intrap. Ik vind het nu veel fijner en eindig tot nu toe aan het eind van elke week nog in de plus dus dikke prima.

Ik vraag me wel 1 ding af, destijds bestonden die instant exchange services nog niet. Nu heb je Changelly en bijv shapeshift, maar ik hoor er wisselende verhalen over (minder uitgekeerd krijgen dan wat je beloofd is). Iemand hier ervaringen mee?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Over de huidige prijzen.. Vrijwel alle altcoins staan gekoppeld aan BTC, dus qua BTC rate gelijk maar fiat rate gaan ze flink omlaag.

Is het dan slim om nu altcoins in te kopen met fiat of misschien slimmer om ETH te kopen met deze dip als ik de verwachting heb dat die hier toch wel weer overheen gaan binnenkort? Ik ben een beetje moe en kan niet meer zo goed rekenen nu.

Of BTC inkopen? Maarja met 1 augustus incoming is het misschien verstandiger om daar nog even mee te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:50:
[...]
Ik weet nog voorheen dat ik weleens 3 uur lang nonstop naar die kaarsen aan het staren was.... dan werd ik meegezogen in een soort hebberigheid, raakte ik gestresst en ging het eigenlijk alleen maar mis :P
Herkenbaar! Hoewel het (tot nu toe) nog niet mis gegaan is. Ik vind het een mooi advies van die 2x een kwartier, waarvoor dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 20:38

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:50:
[...]

Daarom handel ik iedere dag 2x 15 minuten. 1x ochtend en 1x avond. 'S ochtends kijk ik wat de koersen zijn, maak m'n eigen voorspelling, 's avonds kijk ik weer om te zien of ik goed zat, dan schuif ik met een paar coins en ga ik slapen. Op die manier ben ik er te kort mee bezig om gestresst te raken en toch lang genoeg om een nuchtere keuze te maken. Ik weet nog voorheen dat ik weleens 3 uur lang nonstop naar die kaarsen aan het staren was.... dan werd ik meegezogen in een soort hebberigheid, raakte ik gestresst en ging het eigenlijk alleen maar mis :P

Nu laat ik weliswaar veel potentiële winst leggen, maar dat is niet erg. Dat is nou juist precies de val waar ik niet meer intrap. Ik vind het nu veel fijner en eindig tot nu toe aan het eind van elke week nog in de plus dus dikke prima.

Ik vraag me wel 1 ding af, destijds bestonden die instant exchange services nog niet. Nu heb je Changelly en bijv shapeshift, maar ik hoor er wisselende verhalen over (minder uitgekeerd krijgen dan wat je beloofd is). Iemand hier ervaringen mee?
welke stappen maak je om in een kwartier een voorspelling te maken? Is het een beetje gokken, of weet je al wat meer van bepaalde coins waar je dan op verder werkt?

Ik heb alleen wat shapeshift gebruikt voor BTC <-> Ether in Jaxx te doen, dat vond ik prima gaan maar heb nog moeite met waarde inschatten als ik alleen BTC en Ether waardes zie

Ben pas 2 weekjes bezig met bitcoins...winst van 380 zien gaan naar -330 vandaag ... ff beide benen op de grond...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
kthxbye schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:22:
Over de huidige prijzen.. Vrijwel alle altcoins staan gekoppeld aan BTC, dus qua BTC rate gelijk maar fiat rate gaan ze flink omlaag.

Is het dan slim om nu altcoins in te kopen met fiat of misschien slimmer om ETH te kopen met deze dip als ik de verwachting heb dat die hier toch wel weer overheen gaan binnenkort? Ik ben een beetje moe en kan niet meer zo goed rekenen nu.

Of BTC inkopen? Maarja met 1 augustus incoming is het misschien verstandiger om daar nog even mee te wachten.
Ik gok dat 1 augustus toch meer invloed gaat hebben op de koersen dan ons lief is. Denk je nu voor mooie prijzen te hebben ingekocht, kan het zomaar zijn dat ze straks voor nog veel lager in te kopen zijn. Voor degene die er op de lange termijn inzitten maakt het natuurlijk niet zo heel veel uit, maar voor daytraders kan het akelig misgaan. Anyhow, aan de andere kant kan 1 augustus ook weer een boost betekenen voor Ethereum. Die glazen bol zouden we allemaal wel willen hebben. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:58
Waar ik mijn hoofd niet omheen krijg is dat het patroon van stijgen/dalen van Eth en BTC vandaag echt exact, 100% overeen komt. Ik snap dat ze invloed op elkaar hebben maar dat ze zo gelinkt zijn vind kan ik niet verklaren.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LKpdK9g.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Janpietertje89 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:29:
Waar ik mijn hoofd niet omheen krijg is dat het patroon van stijgen/dalen van Eth en BTC vandaag echt exact, 100% overeen komt. Ik snap dat ze invloed op elkaar hebben maar dat ze zo gelinkt zijn vind kan ik niet verklaren.
[afbeelding]
Ze zijn gelinkt in zoverre dat men vaak/bijna altijd eerst BTC koopt om er vervolgens ETH van te kopen. Dus dan kan je ook dezelfde trend verwachten bij beide coins

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Pagina: 1 ... 10 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]