Heren / Dames,
Wellicht val ik in herhaling, maar begin steeds enthousiaster te worden (gevaarlijk, dat weet ik) over ICN (Iconomi).
Zij komen namelijk binnen 2 maanden daadwerkelijk met een werkend platform om ETF's te kopen op de crypto-markt. Met hun coin ICNX vangen ze 3% managementfee, in Q1 was de inkomstenstroom daaruit 50.000$. EDIT: Uit ICNX was de inkomstenstroom geen 50k, dat kwam uit verkoop coins uit hun ICNP portfolio. Businesscase desalniettemin op 3% fee goed te maken.
Beheerd vermogen toen nog laag. Verwacht dat dit over Q2 ruimschoots verdubbeld is met de gigantisch gestegen marketcap en toegenomen gebruikers op hun platform.
Menno Pietersen heeft een filmpje geplaatst over dit platform en het werkt ook daadwerkelijk.
YouTube: ICONOMI platform update - LIVE WITHIN 2 MONTHS!
Dit in vergelijking met een Augur, Gnosis, Golem, you name it, die voornamelijk nog uit ideeën en concepten bestaan, zonder echte praktische toepassing. Laat staan dat er een bewezen verdienmodel achter zit.
Bij Iconomi, is er al een kasstroom, zij het miniem 50k $ omzet in Q1.
https://medium.com/iconom...port-q1-2017-a1b9dff59e2c
Maar er is een kasstroom en het is een bewezen concept in de aandelenmarkt, de ETF. Eens er vermogen in zulke producten zit, zal het niet snel uitstromen. Mits gehackt etc. etc. Wat betekent dat er een continue kasstroom zal ontstaan bij ICN zonder dat ze er zelf nog veel voor hoeven doen. Vanuit de kasstroom gaan ze dus de coin ICN terugkopen.
Wat zie ik hier over het hoofd, is dit een enorm ondergewaardeerde coin dan wel bedrijf? EDIT: Kan juridisch sws niet echt plaatsen, want met ICN coins ben je geen eigenaar van ICONOMI, zo wordt het wel gebracht. Mooi dit wilde westen, voor nu de aanname dat je meedeelt in succes van Iconomi/ICNX
Uiteraard zijn er allerlei risico's, ze maken al voor 500k $ aan kosten elk kwartaal, ze kunnen gehackt worden, er kan geen interesse zijn in een ETF achtige coin etc etc. Maar die zijn goed te overzien en wegen wat mij betreft niet op tegen de upside. Tevens ligt er nog een boekwaarde onder hun bedrijf, zie mijn eerder gemaakte berekening daarover:
http://imgur.com/a/MCpJd
Anyone care to elaborate?
[
Voor 11% gewijzigd door
Timberly2 op 13-06-2017 18:00
]