[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.839 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21
Kraken ligt ook behoorlijk op z'n rug te spartelen. Cloudfare errors, 525 ssl handshake errors. Alles behalve in kunnen loggen

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mirved schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:00:
[...]

Dan had je de stijging van BTC gemist.
haha ja dat is juist het hele punt. Je moet een strategie innemen en daar naar handelen. Je kan niet voor de stijging van BTC gaan en tegelijk ook voorsorteren op de BTC dump en de run naar de alts.

Ik zie het hele BCH niet zo zitten dus ik ben voor een deel uitgestapt uit BTC rond de ath. Dus geen rit met de alts een ook niet maximaal BCH. Maar goed wel voor een goede prijs mijn BTC verkocht. Pas achteraf weten we welke strategie het beste resultaat oplevert.

[ Voor 27% gewijzigd door Defector op 01-08-2017 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat Bittrex netjes een BCC balance geeft, kan er alleen nog niets mee. Hoop nog steeds dat ze gewoon zelf een BCC market aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
Defector schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:03:
[...]

haha ja dat is juist het hele punt. Je moet een strategie innemen en daar naar handelen. Je kan niet voor de stijging van BTC gaan en tegelijk ook voorsorteren op de BTC dump en de run naar de alts.

Ik zie het hele BCH niet zo zitten dus ik ben voor een deel uitgestapt uit BTC rond de ath. Dus geen rit met de alts een ook niet maximaal BCH. Maar goed wel voor een goede prijs mijn BTC verkocht. Pas achteraf weten we welke strategie het beste resultaat oplevert.
Denk inderdaad dat je het slim aangepakt hebt. Ik geloof niet in gratis geld en denk dat de grootste onzekerheid ook wel uit de markt is. Dus verwacht niet enorme stijgingen van BTC op de korte termijn.

Maar met crypto weet je nooit iets zeker. Erg spannend wat de komende uren gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mirved schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:09:
[...]

Denk inderdaad dat je het slim aangepakt hebt. Ik geloof niet in gratis geld en denk dat de grootste onzekerheid ook wel uit de markt is. Dus verwacht niet enorme stijgingen van BTC op de korte termijn.

Maar met crypto weet je nooit iets zeker. Erg spannend wat de komende uren gaat gebeuren.
Sinds de StellarLumen en Byteball airdrops geloof ik wel degelijk in gratis geld. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:26
De fork is in feit, de MTP 12:20 UTC is gehaald. BitcoinABC / BCC nodes weigeren nu alle blocks van de Bitcoin hoofd-tak, omdat de BCC regels zeggen dat het eerste block na het fork-moment groter dan 1 MB moet zijn.

Het wachten is nu op het eerste BCC block. Ik schat de hashrate van BCC op 1-2% van de totale hashrate van het Bitcoin-netwerk en dat zou betekenen dat de gemiddelde block-tijd 8 tot 16 uur is, maar variantie kan een groot verschil uitmaken.

edit:
Volg hier de voortgang:
https://www.btcforkmonitor.info/

Je kunt zien dat op dit moment de BCC tak 2 blokken achterloopt op de BTC tak, omdat BCC nu geen BTC blocks meer accepteert.

[ Voor 17% gewijzigd door Rannasha op 01-08-2017 15:31 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
The-Source schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:02:
Kraken ligt ook behoorlijk op z'n rug te spartelen. Cloudfare errors, 525 ssl handshake errors. Alles behalve in kunnen loggen
Yep, zie hier hun status pagina: https://status.kraken.com/incidents/jbprv98x9g3y

"We are currently seeing very heavy site traffic heading into the Bitcoin Cash (BCH) fork which is causing performance issues for some clients"

Iedereen wil tegelijk bitcoin cash inkopen natuurlijk! :P

EDIT: tweet van zojuist: The last common ancestor block is 478558. We are working now to credit BCH balances and enable trading. https://status.kraken.com/

[ Voor 12% gewijzigd door mrnn op 01-08-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 14:39

Cliffie

Trompetslet

mrnn schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:26:
[...]

Yep, zie hier hun status pagina: https://status.kraken.com/incidents/jbprv98x9g3y

"We are currently seeing very heavy site traffic heading into the Bitcoin Cash (BCH) fork which is causing performance issues for some clients"

Iedereen wil tegelijk bitcoin cash inkopen natuurlijk! :P

EDIT: tweet van zojuist: The last common ancestor block is 478558. We are working now to credit BCH balances and enable trading. https://status.kraken.com/
"enable trading". Lekker gezegd als het totaal onbereikbaar is :P

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik ben een van die mazzelaars geweest die 2 dagen geleden wat BTC gekocht heeft (overigens maar 0,65) en deze ingeruild heeft voor alts (Waves, Ans/Neo, Strat, Sia, Steem) om daar nog wat stijging mee te pakken.

Een uur later lijkt BTC redelijke support te hebben op ~2700 usd. Nu zit ik met de gedachten te spelen om de alts weer te verkopen ten behoeve van BTC. De gedachten er achter is dat BCH verkocht zal worden zodra die handel vrijgegeven wordt (wanneer is dat eigenlijk?) en een groot deel van de BTC voorstanderd hun BCH naar BTC zetten. Naar mijn idee hebben redelijk veel mensen specifiek voor de 'gratis' BCH, een aantal BTC gekocht en die na de snapshot gelijk weer verkocht.

Natuurlijk kan niemand iets voorspellen, maar ben benieuwd naar jullie idee hierover.

Hmm nevermind, ondertussen BTC nog maar $2.550 op Bittrex... :o
xzaz schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:34:
Als ETH nu niet de 200 gaat passeren gaan die het nooit meer halen.
Staat gewoon op $220 op Bittrex hoor. Sterker nog, ETH heeft sinds 02:00 uur vannacht boven de $200 gestaan...

[ Voor 18% gewijzigd door GrazendeKoe op 01-08-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 15:23
GrazendeKoe schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:33:
Staat gewoon op $220 op Bittrex hoor. Sterker nog, ETH heeft sinds 02:00 uur vannacht boven de $200 gestaan...
EUR.

[ Voor 63% gewijzigd door xzaz op 01-08-2017 15:40 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:44

Ethirty

Who...me?

Cliffie schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:33:
[...]

"enable trading". Lekker gezegd als het totaal onbereikbaar is :P
Ik krijg alleen maar een "error 503, service unavailable" als ik wil inloggen. Altijd fijn, want ik zie de koers van BTC weer lekker zakken sinds vanochtend.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-09 14:28

CasGas

.

[...]

EUR.
Omdat?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRos
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-07-2021
Er zijn redelijke voorspellingen daarover :)

https://cointelegraph.com...sted-5000-bitcoin-by-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 09:26
Toen Litecoin van ~38 USD naar ~2 USD ging, werd er ook gezegd dat het nooit meer iets zou worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik zit in Kraken.. daar kun je BCH voor EUR verkopen. Zie dat de marktprijs op 0 staat in de header, maar als ik m'n volledige BCH (0.06739) verkoop op market price dan zie ik wel een bedrag van 58.93 euro staan. Terwijl ik dit typ schiet het naar 71.25 euro. edit: 151.10 :o

Stop nu met updaten, maar tegen verwachting in schiet de waarde omhoog.

[ Voor 14% gewijzigd door yinx84 op 01-08-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tot nu toe al heel blij om al mijn BTC gisteren en dus net voor de fork te hebben verkocht. Ben benieuwd wat de koers de komende dagen gaat doen :)

Hoop toch wel dat de BTC de komende dagen nog wat verder blijft zakken zodat ik weer opnieuw in kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
PilatuS schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:53:
Tot nu toe al heel blij om al mijn BTC gisteren en dus net voor de fork te hebben verkocht. Ben benieuwd wat de koers de komende dagen gaat doen :)

Hoop toch wel dat de BTC de komende dagen nog wat verder blijft zakken zodat ik weer opnieuw in kan kopen.
Ik was heel erg hard aan het twijfelen vanmorgen maar durfde het niet aan. Denk wel dat je gelijkt gaat krijgen. Vooral als ik niet snel in Kraken kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

PilatuS schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:53:

Jij hebt er dus bewust voor gekozen om geen "gratis" BCH te ontvangen. Ik hoop er juist op dat ik mijn BCH kan omzetten in BTC. Voor mij mag de koers dus nog wel wat langer blijven zoals hij is.

Aan de andere kant, als de koers hard zakt, koop ik gewoon nog wat bij. Dat was toch al het plan toen de koers richting de €1600 zakte laatst, al was ik toen te laat.

Maar goed, dan moet je er natuurlijk wel bij kunnen. Je kan op de grafieken goed zijn hoeveel Kraken sinds 13:30 te verwerken krijgt.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mrnn schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:57:
[...]

Ik was heel erg hard aan het twijfelen vanmorgen maar durfde het niet aan. Denk wel dat je gelijkt gaat krijgen. Vooral als ik niet snel in Kraken kom :)
Ik heb geen idee wat er de komende dagen precies gaat gebeuren, maar dat BTC na de fork omlaag zou gaan had ik wel verwacht. Daarom gisteren winst gepakt om later weer voor minder geld te kunnen inkopen. De winst die ik heb gepakt is nu ook compleet weg zou ik het nu verkocht hebben.
Ethirty schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:58:
[...]

Jij hebt er dus bewust voor gekozen om geen "gratis" BCH te ontvangen. Ik hoop er juist op dat ik mijn BCH kan omzetten in BTC. Voor mij mag de koers dus nog wel wat langer blijven zoals hij is.

Aan de andere kant, als de koers hard zakt, koop ik gewoon nog wat bij. Dat was toch al het plan toen de koers richting de €1600 zakte laatst, al was ik toen te laat.

Maar goed, dan moet je er natuurlijk wel bij kunnen. Je kan op de grafieken goed zijn hoeveel Kraken sinds 13:30 te verwerken krijgt.
Ik heb er inderdaad bewust voor gekozen ja. Ik verwacht gewoon niets van BCH en koop liever wat meer BTC. De winst die ik gisteren heb gepakt zou nu verlies geweest zijn. Ik verwacht gewoon niet dat BCH met BTC de komende dagen meer waard is dan alleen BTC voor de fork. Misschien heb ik dat fout, maar we gaan het zien. Het lijkt er sowieso op dat vrijwel iedereen BCH gaat dumpen dus wil je meer BTC met die BCH kunnen kopen moet je er snel bij zijn.

Misschien is wat ik gedaan heb toch verkeerd geweest hoor, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het de juiste keus was. Of het zo is gaan we de komende dagen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

PilatuS schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:02:
Ik heb er inderdaad bewust voor gekozen ja. Ik verwacht gewoon niets van BCH en koop liever wat meer BTC. De winst die ik gisteren heb gepakt zou nu verlies geweest zijn. Ik verwacht gewoon niet dat BHC met BTC de komende dagen meer waard is dan alleen BTC voor de fork. Misschien heb ik dat fout, maar we gaan het zien. Het lijkt er sowieso op dat vrijwel iedereen BCH gaat dumpen dus wil je meer BTC met die BCH kunnen kopen moet je er snel bij zijn.

Misschien is wat ik gedaan heb toch verkeerd geweest hoor, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het de juiste keus was. Of het zo is gaan we de komende dagen zien.
Ik vermoed dat jij - in ieder geval op dit moment - de slimmere keuze hebt gemaakt. Het is niet alsof ik bekend sta om mijn strategisch goede beslissingen, zelfs niet als ik het tegenovergestelde doe van wat ik verwacht. :')

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:03
Hoe lang duurt het verify proces (tier 1/2) op kraken onder normale omstandigheden? Is dat uren of dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 13:39
anboni schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:11:
Hoe lang duurt het verify proces (tier 1/2) op kraken onder normale omstandigheden? Is dat uren of dagen?
normaal, paar minuten.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ethirty schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:06:
[...]

Ik vermoed dat jij - in ieder geval op dit moment - de slimmere keuze hebt gemaakt. Het is niet alsof ik bekend sta om mijn strategisch goede beslissingen, zelfs niet als ik het tegenovergestelde doe van wat ik verwacht. :')
Heb dit puur gedaan omdat ik het idee had dat BTC de laatste dagen alleen maar omhoog gegaan is omdat er veel mensen het gekocht hebben om BCH te ontvangen. Zodra ze de BCH dan binnen hebben word BTC verkocht voor fiat of gaan ze naar de alts toe waardoor BTC omlaag gaat. Dat was het idee er achter en we zullen zien wat BTC de komende dagen doet. Het kan ook dat de drop omlaag maar kort is en dat het snel weer stabiel word of zelfs weer omhoog gaat. Ik reken dus op een paar dagen een daling en hoop dat ik gelijk heb zodat ik weer kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:36
http://segwit.co zegt:

Is SegWit activated yet?
No :(

Hoe moeten we dat interpreteren? Ik dacht dat het nu al aan zou moeten staan?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mag je nu bij Polo BTC al uitlenen? BCC is nu toch al een feit?

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:23
Zhou schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:17:
Volgens mij deed polo niet mee aan aan het uitkeren van BCC dus ik heb gisteren al mijn BTC wat vrij was uitgeleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
KraveN schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:19:
[...]

Volgens mij deed polo niet mee aan aan het uitkeren van BCC dus ik heb gisteren al mijn BTC wat vrij was uitgeleend.
Ze doen alleen mee als alles goed gaat. Niet echt een antwoord waar wij (de klanten) zitten te wachten. Ik wacht nog steeds op tier 2! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-09 12:58
Zhou schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:17:
Polo geeft waarschijnlijk geen BCC, maar weinig mensen lijken dat te beseffen. Ik heb toch een 10% profit gemaakt voorbije 3 dagen met BTC uit te lenen.
BCC is pas een feit als het eerste blok gemined is, wat elk moment kan zijn (maar ook nog enkele uren) afhankelijk van de hashrate en wat geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
BitMEX Says No to Bitcoin Cash, Poloniex Says Maybe, Bitcoin.com Says If

On the other hand, Poloniex, an unregulated exchange which lists all sorts of coins you’ve never heard of, appears to be somewhat unsure about much of anything.

“We cannot commit to supporting any specific blockchain that may emerge if there is a blockchain split. Even if two viable blockchains emerge, we may or may not support both and will make such a decision only after we are satisfied that we can safely support either blockchain in an enterprise environment,” they say.

Ik reken er wel op. Ze hebben dat bij ETH ook gedaan (ETC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:27
wwwhizz schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:15:
http://segwit.co zegt:

Is SegWit activated yet?
No :(

Hoe moeten we dat interpreteren? Ik dacht dat het nu al aan zou moeten staan?
Komt goed, zie https://www.xbt.eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Live verslag over de hele situatie nu. Grappig om te luisteren.

YouTube: Bitcoin Cash (aka Fake Bitcoin ) Genesis Block Epic Fail Watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Ik kan niet inloggen in Kraken. Bij ViaBTC staat BCC al op 0.1411. Niet dat ik het wil kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij duurde het vorige week drie dagen voor Tier 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Ballie2210 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:11:
Heeft iemand een goede link om de koers van BCC te volgen?

Bvd
De koers kan mij niet zoveel schelen, ik ben meer geïnteresseerd in de hashrate van beide chains. Als BCH inderdaad een storm in een glas water is zoals zovelen hier zeggen dan kan ik opgelucht ademhalen.

Ik kom net thuis van m'n werk, eens kijken of er ergens live hashrates te vinden zijn, of heeft iemand een goede link?

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fling
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Je kunt inloggen en handelen op kraken via https://trade.kraken.com/kraken/ethbtc

Maar dat wisten jullie vast al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Fling schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:05:
Je kunt inloggen en handelen op kraken via https://trade.kraken.com/kraken/ethbtc

Maar dat wisten jullie vast al.
Begrijp ik het goed (aan de hand van: https://trade.kraken.com/kraken/bcheur, https://trade.kraken.com/kraken/bchbtc) dat er heel veel aanbod is, maar geen vraag naar BCH? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Krisp op 01-08-2017 17:08 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krisp schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:08:
[...]

Begrijp ik het goed (aan de hand van: https://trade.kraken.com/kraken/bcheur, https://trade.kraken.com/kraken/bchbtc) dat er heel veel aanbod is, maar geen vraag naar BCH? :P
Hoogste bod momenteel: 0.001 voor een prijs van €50.0000 = totaal 50 euro ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

[...]

Ik zie via blockfolio dat er een order voor 50.000 euro staan maar op kraken staat alles op 0.0

Oftewel, er gebeurt niks.

Ook maar een kooporder voor 100 bch voor 0.1 per stuk erin gegooit.
Wie weet pakt ie iets ;)

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
[...]

haha wat raar voor een coin die net aan iedereen is uitgedeeld en iedereen wil dumpen. Sowieso het orderboek zal tijd nodig hebben om gevuld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpyroTechnik
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-03 22:31
Wat is de verwachting dat je BCH zichtbaar zijn op Kraken? Ik zie nog enkel mijn BTC in mn exchange wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
https://status.kraken.com/incidents/jbprv98x9g3y

We are still seeing extremely heavy traffic to the site and login functionality is currently down. We are still working to credit BCH balances to accounts.
Posted 36 minutes ago. Aug 01, 2017 - 14:36 UTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZinQ
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
*spam*

[ Voor 95% gewijzigd door Krisp op 01-08-2017 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:12:
[...]

Hoogste bod momenteel: 0.001 voor een prijs van €50.0000 = totaal 50 euro ;) ;)
Iemand wil €1000 betalen voor 1BCC. Bij BTC/BCC wil iemand zelfs €6500 betalen voor een BCC (maar koopt dan maar een 5e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
Defector schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:12:
[...]

haha wat raar voor een coin die net aan iedereen is uitgedeeld en iedereen wil dumpen. Sowieso het orderboek zal tijd nodig hebben om gevuld te worden.
Apart even het orderboek ingedoken. Maar het blijkt dat de koop kant wel gevuld is. Maar mensen nog geen verkoop orders hebben aan kunnen maken. Blijkt dat er toch interesse is voor BCH. Wel allemaal lage bedragen maar toch.
Even aangemeld. Maar beide indexen die aangeboden worden spreken mij niet aan. Met andere woorden ik heb zelf een andere portfolio en die presteert beter dan wat zij bieden. Is het ook mogelijk om deze portfolio te creëren op hun platform en dat ik dan automatisch posities inneem wanneer ik hierop geld inleg. Of hoe moet ik dit platform zien?

@Krisp die post van @ZinQ is geen spam... Het is de lancering van het handelsplatform van ICN een reguliere cryptocurrency. Dat lijkt mij wel redelijk relevant in dit topic.

[ Voor 62% gewijzigd door Defector op 01-08-2017 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Defector op 01-08-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Eerste BCC coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:17:
[...]

Iemand wil €1000 betalen voor 1BCC. Bij BTC/BCC wil iemand zelfs €6500 betalen voor een BCC (maar koopt dan maar een 5e).
Nee iemand wil € 50.000 betalen voor 1BCC. Koopt maar 0.001 BCC voor een totaal van € 50,-
Persoon heeft vast komma/punt verkeerd gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:33:
[...]

Nee iemand wil € 50.000 betalen voor 1BCC. Koopt maar 0.001 BCC voor een totaal van € 50,-
Persoon heeft vast komma/punt verkeerd gezet.
Had ik al rekening mee gehouden. Er staat/stond ook iemand in het buy-book die letterlijk '€1000 wil betalen voor precies 1BCC'. 5e positie in orderbook.

[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 01-08-2017 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:35:
[...]

Had ik al rekening mee gehouden. Er staat/stond ook iemand in het buy-book die letterlijk '€1000 wil betalen voor precies 1BCC'. 5e positie in orderbook.
Ok, die staat er nog steeds. Dus plus 2 personen die rond de € 9000 per BCC bieden en die ene € 50000.
Laagste bod is momenteel €50.02 voor 1 BCC.

Edit: Verandert (logischerwijs) heel snel momenteel...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Even een zijsprong naast de discussie over BCH. Heeft iemand ooit op Kraken zijn Lumens gehad die je automatisch zou krijgen? Heb er ook nooit meer wat over gehoord.

#team_UTC+1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:44:
Even een zijsprong naast de discussie over BCH. Heeft iemand ooit op Kraken zijn Lumens gehad die je automatisch zou krijgen? Heb er ook nooit meer wat over gehoord.
Heb ze toevallig weekje geleden gemaild, dit was het antwoord:

Thank you for your message regarding the Stellar Lumen Giveaway.
As you may know Stellar took a snapshot at 12:12 am UTC/GMT on June 26th, as long as you had enough Bitcoin (last giveaway, the minimum was around ~0.265 XBT) in your Kraken account at this time, you should automatically receive your Lumens. We do not currently have an ETA for the distribution at this moment. We will follow up once we are able to start distributing the Lumens.

Let us know if you have any other questions or concerns. We love to help!

Regards,

Marco
Client engagement specialist
Kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van die hele kleine orders tegen belachelijk hoge prijzen zijn vaak pogingen om de koers te manipuleren of een verkeerd beeld te schetsen. Zegt nog niets over de daadwerkelijke koers.

Ik verwacht trouwens dat BCH de komende tijd nog wel flink op en neer zal gaan. Het is een mooie munt voor manipulatoren om mensen gek mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:47:
[...]

Heb ze toevallig weekje geleden gemaild, dit was het antwoord:

Thank you for your message regarding the Stellar Lumen Giveaway.
As you may know Stellar took a snapshot at 12:12 am UTC/GMT on June 26th, as long as you had enough Bitcoin (last giveaway, the minimum was around ~0.265 XBT) in your Kraken account at this time, you should automatically receive your Lumens. We do not currently have an ETA for the distribution at this moment. We will follow up once we are able to start distributing the Lumens.

Let us know if you have any other questions or concerns. We love to help!

Regards,

Marco
Client engagement specialist
Kraken
Ofwel, tegen de tijd dat je ze krijgt zijn ze nauwelijks meer wat waard. :P

[ Voor 83% gewijzigd door Ethirty op 01-08-2017 17:50 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-09 10:57
Ik kreeg net BCH binnen op Kraken en heb ze meteen verkocht voor bitcoins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
JelleMan schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:10:
Ik kreeg net BCH binnen op Kraken en heb ze meteen verkocht voor bitcoins!
Tegen welke koers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-09 10:57
Ik had 0,8 BTC voor 1 BCH, volgens mij prima deal. Hij staat nu op de helft.

[ Voor 1% gewijzigd door JelleMan op 01-08-2017 18:15 . Reden: correctie prijs, keek even verkeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
JelleMan schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:13:
Ik denk dat dat een heeele goede deal is ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

De spread is nog vrij groot, maar bots zullen nu snel ingrijpen. Blijkbaar is er nog geen een semi-pro ingeslaagt zijn bot BCC te laten ondersteunen.

Het massale marketorderen blijft nog uit, maar dat kan ook komen omdat het buybook zich heel rustig heeft kunnen opbouwen.

Die koper die €700.000 betaalde voor BCC om 18:03, kan iemand zien om welk volume dat ging? (die 3301BTC/BCC verkooporder om 17:57 was zelfs 9,2 miljoen EUR waard, maar ken het volume niet)

[ Voor 82% gewijzigd door Malarky op 01-08-2017 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Lijkt mij ook prima. Staat nu op 180 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Zoiets was mijn plan dus ook. }:|

Maar goed, ik was net héél even ingelogd toen ik er weer uitgeknikkerd werd maar toen had ik nog geen BCH.
Nu wel, maar nu lijkt de koers ongeveer 0BTC voor 1BTH :P

What the hell, ik heb gewoon een sell order gezet @ 0,8BTC. We zien wel. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ethirty op 01-08-2017 18:48 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:43
Ik had twee weken geleden Tier 2 in 20 minuten tot m'n verbazing aangezien ik klachten las dat mensen weken moesten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Ik heb verkocht op kraken voor 150 euro elk, 5 stuks. Uiteindelijk niet de beste deal.. had verwacht dat ie sneller zou droppen. Ach gratis geld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik zie trouwens op https://blockchain.info/blocks dat ViaBTC na de fork (in blok 478558 toch?) nog wel 2 BTC blokken heeft gemined. Betekent dat dat ze dus niet 100% op BCC/BCH aan het minen zijn?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
yinx84 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:10:
Gisteren hier gepost dat ik 75% van m'n BTC (en NEO) holdings in een aantal alts heb verspreid... aangezien de alts gisteren erg laag stonden en ik nog steeds denk er meer mee te pakken dan met de BCH die ik zou krijgen (en dumpen).

Pakt tot nu toe erg goed uit :) BTC en NEO stijgen wel gestaag (+5% en +4% respectievelijk as we speak /24h), maar LTC, ICN, ETH, FCT en STRAT zijn in de afgelopen 24 uur harder gestegen (rond de +10-15%). Had ook nog XMR en DASH voor een prikke opgepikt, maar die hebben amper iets gedaan. Geen verlies maar ook geen winst.

Benieuwd hoe de dag verloopt!
Ik heb hetzelfde gedaan en sofar so good. Nu is het enkel op het juiste moment terug naar BTC overschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Tourniquet schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:52:
Ik zie trouwens op https://blockchain.info/blocks dat ViaBTC na de fork (in blok 478558 toch?) nog wel 2 BTC blokken heeft gemined. Betekent dat dat ze dus niet 100% op BCC/BCH aan het minen zijn?
Klopt. Gebruikers kunnen kiezen op welke tak ze hun rekenkracht inzetten bij ViaBTC. Voorlopig hebben ze nog een stuk meer BTC hashrate dan BCH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Rannasha schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:01:
[...]

Klopt. Gebruikers kunnen kiezen op welke tak ze hun rekenkracht inzetten bij ViaBTC. Voorlopig hebben ze nog een stuk meer BTC hashrate dan BCH.
Aha, nou dan kan het nog wel een tijdje duren voor het eerste block wordt gevonden. :P Is de hashrate ergens live te zien?

Edit: dit gevonden maar klopt denk ik niet? Want hier lijkt de hashrate ongeveer 50/50.

[ Voor 14% gewijzigd door Tourniquet op 01-08-2017 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Hmm mijn BCH op Kraken is nog; BCH: ฿0.00000 :{

Ondertussen maar even in ICNX investeren, ICONOMI is live gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Moest je nu gisteren btc gekocht hebben, en vandaag je bch verkocht hebben, zou je toch geen winst gemaakt hebben maar terug op het niveau gezeten hebben?
Of zijn de enigste mensen die er winst van gemaakt hebben mensen die sub 2600 gekocht hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
Kleine waarschuwing voor het handelen op Kraken nu!

Mijn order voor de verkoop van mijn BTC heeft status "Canceled" maar mijn balance is bijgewerkt alsof hij wel verkocht is. Daar staat 0 BTC en X Euro's.

Ik hoop dat hij daadwerkelijk verkocht is, kan er nu niet meer aankomen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurianus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-01-2018
Heeft de Bitcoin nu z'n hard fork gehad of zijn ze nog bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsSkoe
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 20:34
mrnn schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:11:
Kleine waarschuwing voor het handelen op Kraken nu!

Mijn order voor de verkoop van mijn BTC heeft status "Canceled" maar mijn balance is bijgewerkt alsof hij wel verkocht is. Daar staat 0 BTC en X Euro's.

Ik hoop dat hij daadwerkelijk verkocht is, kan er nu niet meer aankomen namelijk...
Dit zou kunnen komen doordat de order niet volledig gevuld is. Ik heb dit een keer gehad omdat mijn saldo te laag was voor de volledige order. Het gedeelte wat wel gevuld is wordt wel gewoon doorgezet. Vergelijk de order en de trades eens en dan vooral volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:35

Crusader

Arc Nature

Kraken is gewoon overbelast. Krijg steeds CloudFlare meldingen dat de Kraken host niet bereikbaar is.
Denk dat voorzichtigheid nu geboden is mocht je willen traden op Kraken.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
ZinQ schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:31:
ICN lijkt vandaag helemaal volgens planning het plaltform uit te rollen.

Deel van de site is under maintainance en er is een nieuwe post over verificaties en limits op het platform.
https://medium.com/iconom...verification-1f63fc592c15

Dit staat overigens ook in de reddit van iconomi.
Maar gezien enige belangstelling hier voor ICN lijkt het me wel interessant om dat ook te melden hier.
Vandaag is ook een speciale dag (hopelijk) voor ICN.
Ze zijn inderdaad live gegaan. Mooie ontwikkeling. Eens zien hoeveel capitaal er in ICNX stroomt. Ik ga iig 1000$ investeren als Tier 1. Niet meer kiezen welke coin het goed gaat doen, maar gewoon spreiden op de een bak coins tegen relatief lage kosten.

Dat team / token is het eerste werkende platform dat ik zie. ICO was dan ook redelijk op tijd. Dat belooft dus wel veel goeds voor de toekomst als Golem, Gnosis, Bancor, Status, BAT, etc etc allemaal ook iets gaan opleveren. Succes van die tokens zal ook deels succes van ICNX en daarmee samenhangend ICN bepalen. Ze zijn de über v/d financiële wereld zoals de developer zegt ;). Tot nu toe maken ze het waar de Slovenen.

Lijkt me mooi om te zien als in Q3/Q4 je je eigen ETF / DAA kan samenstellen. Ook interessant voor de youtubers die nu praten over de coins. Je zou als crypto-vlogger je eigen mandje crypto's kunnen samenstellen en die promoten. Daar verdient ICONOMI aan, maar zelf als vlogger ook. (Wel benieuwd hoe ze praktijken als front-running etc willen voorkomen, zal toch regulering aan te pas moeten komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpaarhuis
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
Wat denken jullie van de NXT coin? Ik zie die als een speer gaan dus vroeg me af wat het is en of het de moeite waard is?

Computers are not intelligent, they just do what you say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
MatsSkoe schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:18:
[...]

Dit zou kunnen komen doordat de order niet volledig gevuld is. Ik heb dit een keer gehad omdat mijn saldo te laag was voor de volledige order. Het gedeelte wat wel gevuld is wordt wel gewoon doorgezet. Vergelijk de order en de trades eens en dan vooral volume.
Denk dat je helemaal gelijk hebt! Als doorklik zie ik inderdaad "Out of funds" als reden staan. Mogelijk te maken met afronding (ver) achter de komma. De trades gaan verder achter de komma dan de balance en dus mijn opgegeven order. Gok dat max bereikt was.

Nu het moeilijke gedeelte. De euro's laten uitkeren of weer iets anders kopen :? Wellicht mooi moment voor een altcoin nu veel mensen in de XBT zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
jpaarhuis schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:33:
Wat denken jullie van de NXT coin? Ik zie die als een speer gaan dus vroeg me af wat het is en of het de moeite waard is?
Als je NXT in je wallet hebt dan krijg je 0,5 IGNIS per NXT.

https://www.jelurida.com/ico
"As already promised, approximately half of the IGNIS coins will be reserved and distributed automatically to the NXT holders based on their account balances at the time of the Ardor Genesis Snapshot, at 1 NXT = 0.5 IGNIS ratio."

"The Ardor Genesis Snapshot will be performed at least two weeks after the end of the last JLRDA sale round. The launch of Ardor will therefore be done in Q4 instead of Q3, the delay being due to the complexities of setting up and running a legally compliant ICO."

Maar weet niet of dit de reden voor deze speer is. Wellicht niet.. Nogal vroeg. Ofwel hadden er net relatief veel hun NXT verkocht om bitcoin te kopen en nu ze die terug verkocht hebben, kopen ze hun nxt terug? idk :P

[ Voor 33% gewijzigd door SmokingCrop op 01-08-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpaarhuis
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
SmokingCrop schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:37:
[...]

Als je NXT in je wallet hebt dan krijg je 0,5 IGNIS per NXT.

...

Maar weet niet of dit de reden voor deze speer is. Wellicht niet.. Nogal vroeg. Ofwel hadden er net relatief veel hun NXT verkocht om bitcoin te kopen en nu ze die terug verkocht hebben, kopen ze hun nxt terug? idk :P
Dus de komende paar dagen kunnen we vast een NXT increase gaan zien. Laten we het eens proberen...

Computers are not intelligent, they just do what you say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
jpaarhuis schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:51:
[...]

Dus de komende paar dagen kunnen we vast een NXT increase gaan zien. Laten we het eens proberen...
Best wel met een stoploss sell order werken, zodat wanneer de prijs toch plots instort, je er geen verlies aan doet. Als het weer x-aantal procent gestegen is, verhoog je gewoon je stoploss, dan verzeker je al wat winst :)
Of natuurlijk kopen voor de langere termijn.

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 01-08-2017 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
is het al mogelijk om BCH te versturen? Aangezien de difficulty nog niet aangepast is. En het dus lang duurt voordat er blocks gevormd worden.

Dan was waarschijnlijk je BTC op de exchange houden een betere zet geweest. Aangezien je dan vooraan in de rij staat om te beginnen met verkopen van je BCH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Eerste block is gevonden!

https://cash.coin.dance/blocks

code:
1
2
Height  Version     Miner   Coin Base Text                                      Block Size (kB)
478559  0x20000000  ViaBTC  _M*/ViaBTC/Welcome to the world, Shuya Yang!/q30c   1,915.18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Tot nu toe lijkt het met een sisser af te lopen allemaal: BTC bijna geen dip, altcoins flink omhoog en BTH op 200 dollar (kraken)

Ben benieuwd of de shitstorm nog komt maar ik vraag het me af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik heb wat raars. Mijn BCC/BCH saldo is ineens 0. Wat is er gebeurd?

Ik heb mijn BTC Electrum wallet geleegd naar een nieuwe BTC Electrum wallet.
Toen die confirmed was, heb ik op een andere pc Electron Wallet geïnstalleerd en de seed geïmporteerd van mijn oude lege BTC Electrum wallet.

Mijn BTC saldo van het moment van de split was zichtbaar in de BCC Electron Wallet.

Op het tijdstip dat ik mijn BTC Electrum wallet heb geleegd (17:25 uur), zie ik nu transacties in mijn BCH/BCC Electron wallet dat ie met dezelfde twee transacties (één test transactie van 0,01 BTC en een tweede transactie met de rest) ook is geleegd.

Dus het lijkt er op dat de BCH/BCC chain nog op één of andere manier synchroon wordt gehouden met BTC... Lijkt me niet mogelijk maar ik kan die transacties die mijn BCC/BCH wallet geleegd hebben niet verklaren.

Mijn BTC saldo is nog intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 12:54
Crusader schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:46:
Ik heb wat raars. Mijn BCC/BCH saldo is ineens 0. Wat is er gebeurd?

Ik heb mijn BTC Electrum wallet geleegd naar een nieuwe BTC Electrum wallet.
Toen die confirmed was, heb ik op een andere pc Electron Wallet geïnstalleerd en de seed geïmporteerd van mijn oude lege BTC Electrum wallet.

Mijn BTC saldo van het moment van de split was zichtbaar in de BCC Electron Wallet.

Op het tijdstip dat ik mijn BTC Electrum wallet heb geleegd (17:25 uur), zie ik nu transacties in mijn BCH/BCC Electron wallet dat ie met dezelfde twee transacties (één test transactie van 0,01 BTC en een tweede transactie met de rest) ook is geleegd.

Dus het lijkt er op dat de BCH/BCC chain nog op één of andere manier synchroon wordt gehouden met BTC... Lijkt me niet mogelijk maar ik kan die transacties die mijn BCC/BCH wallet geleegd hebben niet verklaren.

Mijn BTC saldo is nog intact.
hier ook 0 op kraken zonder enige trading.. dus er zijn meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Rexcore schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:49:
[...]

hier ook 0 op kraken.. dus er zijn meer
Eén grote scam :P
Ik ga nog even kijken wat er gebeurd als ik het trucje opnieuw uithaal met een nieuwe BTC wallet en daarna een nieuwe BCC wallet waarin ik die seed importeer van de straks lege BTC wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Crusader schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:46:
[...]

[...]
Nu weet ik niet welke wallet jij bedoelt, maar er is afaik niet zoiets als een BCC Electron Wallet. Wellicht is dat je probleem. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Krisp op 01-08-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Hertog_Martin schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:10:
Hmm mijn BCH op Kraken is nog; BCH: ฿0.00000 :{

Ondertussen maar even in ICNX investeren, ICONOMI is live gegaan.
Wat is je overweging om in ICNX te investeren? Gemak met zo'n fonds kan fijn zijn, zeker voor een Crypto leek waar het voor bedoeld is maar je betaalt daar dan ook de extra mgmt fee voor.
Heb zelf ICN en ook net een account aangemaakt op het Iconomi platform, maar volgens mij is het nog steeds interessanter om via de gebruikelijke exchanges te traden als je een beetje bekend bent met crypto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Krisp schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:51:
[...]

Nu weet ik niet welke wallet jij bedoelt, maar er is afaik niet zoiets als een BCC Electron Wallet. Wellicht is dat je probleem. ;)
Gheghe... ik kom niet onder een steen vandaan :P
Maar deze bedoel ik: http://www.electroncash.org/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
JPS schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:52:
[...]

Wat is je overweging om in ICNX te investeren? Gemak met zo'n fonds kan fijn zijn, zeker voor een Crypto leek waar het voor bedoeld is maar je betaalt daar dan ook de extra mgmt fee voor.
Heb zelf ICN en ook net een account aangemaakt op het Iconomi platform, maar volgens mij is het nog steeds interessanter om via de gebruikelijke exchanges te traden als je een beetje bekend bent met crypto's.
Hm ja nog niet tot investering overgegaan.
Is groei ICNX als Token alléén afhankelijk van de onderliggende waardes van portfolio aan coins? Of kan ICNX token ook anders in waarde stijgen? Heb zelf namelijk al wel een klein portfolio aan coins.

Zit al wel in ICN, wat meer een aandeel is in het bedrijf er achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Klopt het dat Kraken nog geen BCH deposits accepteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

4 BCH-blokken al gemined nu (waarvan 1 SegWit signalleert _O- :') ), dat gaat wel erg snel. Toeval of gaat er iets mis met de difficulty adjustment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Crusader schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:56:
[...]

Ah, helder. :) Meteen maar even gebruikt.

Blijkbaar heb ik een transactie te snel gedaan, want op de een of andere manier staat er nog een transactie op unconfirmed. :/ De transactie daarvoor staat op unverified, dus kennelijk moet het geheel nog even op gang komen. Gelukkig is het naar een eigen rekening, maar ik kan nu met beide accounts niets. Even afwachten dan maar.

Update: laatste transactie is weg. Nu nog kijken hoe ik het naar een exchange krijg.

[ Voor 6% gewijzigd door Krisp op 01-08-2017 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Volgens mij is de waarde van ICNX geheel afhankelijk van de waardeontwikkeling van de onderliggende coins (naar wegingsfactor uiteraard).

Voordeel is uiteraard dat je niet met wallets en exchanges hoeft te klooien, over portfolio en betrouwbaarheid van de tokens/coins hoeft na te denken etc. Wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in dit platform om de cryptomarkt ook voor een veel breder publiek toegankelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:43
Rexcore schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:49:
[...]

hier ook 0 op kraken zonder enige trading.. dus er zijn meer
Idem.
Op welk moment moest je BTC bij kraken hebben staan om BCC toegekend te krijgen, of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

ASW1 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:06:
[...]

Idem.
Op welk moment moest je BTC bij kraken hebben staan om BCC toegekend te krijgen, of hoe werkt dat?
Dat zal 12:20 UTC vanmiddag zijn geweest. ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:56
Ethirty schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:24:
[...]

Dat zal 12:20 UTC vanmiddag zijn geweest. ;)
Nee, op het moment van het minen van het laatste gezamelijke block.

http://blog.kraken.com/po...-margin-traders-part-2-2/
What time will Kraken use to determine how many BCH I receive?
We will use the timestamp of the last common block. In other words, the timestamp of the first block that makes the median time increment to 12:20 pm UTC (or later) on Aug 1 (see paragraph above for further explanation). We will look at the XBT balance you had at this timestamp and add an equal amount of BCH to your balance (so if you had 10 XBT at this time, you will end up with 10 XBT and 10 BCH).
Ik heb mn bch op kraken al wel maar kan ze nog niet traden zie ik?

duurt blijkbaar nog even: https://twitter.com/krakenfx

[ Voor 66% gewijzigd door Bartske op 01-08-2017 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Kraken heeft mijn BCH orders op nul gezet. Waar heb ik BCH (BCC) al gekregen: Kraken, Bittrex en Cryptopia (stond nog een beetje BTC). Van Polo nog niets.

Wel apart, bij kraken staat mijn hoeveelheid BCH afgerond naar een heel getal. Dat was vanmiddag nog niet het geval.

Edit: bij Kraken staat alles weer goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Zhou op 01-08-2017 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Crusader schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:56:
[...]

Is die inmiddels veilig bevonden? Laatste wat ik las is dat Electrum voor deze wallet waarschuwt:
https://electrum.org/bcc2.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16

996

Heb zelf een bitcoin opgeslagen in de Bitgo Wallet. Zijn er hier anderen die daar ook hun bitcoin(s) hebben opgeslagen?
Als ik het goed begrijp krijgen we de bitcoincash voorlopig nog niet. Pas vanaf 7 augustus is er een tool beschikbaar waarmee je je BCC kunt claimen, begrijp ik dat goed?
https://blog.bitgo.com/bi...chain-splits-1bc115c00931

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l3p
  • Laatst online: 26-09 07:17

l3p

www.^.nl

BCC gaat hard op Bittrex 8)7

L3p - MK - PV - WP

Pagina: 1 ... 45 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).