Je moet altijd voorzichtig zijn met uitspraken, maar het herstel lijkt ingezet. De hele markt trekt behoorlijk snel bij tov 2 uur geleden, maar goed die ups en downs zijn ook onderdeel van een crash. Kan zomaar zijn dat vannacht de prijzen vrolijk verder kelderen.
Azië heeft vanochtend ook niet gedumpt, waarom zou het morgen anders zijn?
-
Over ICO's gesproken, ook Status heeft aangegeven te willen cashen:
https://np.reddit.com/r/s..._liquidating_eth/djeta9a/
Het gaat om ongeveer een miljoen euro.
-
Ik weet niet hoe je tot deze conclusie bent gekomen, maar Azie heeft vanochtend wel degelijk gedumpt...exelletor schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:40:
Azië heeft vanochtend ook niet gedumpt, waarom zou het morgen anders zijn?
-
Ik ben van een andere mening. Kijk eens naar coinmarketcap:Secsytime schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:45:
[...]
Ik weet niet hoe je tot deze conclusie bent gekomen, maar Azie heeft vanochtend wel degelijk gedumpt...
http://coinmarketcap.com/charts/
Vanaf 22:00 UTC komt Azië in beweging - de market cap gaat zelfs een stukje omhoog. De daling zet pas om vijf uur UTC in, oftewel de vroege Europeanen die om 7 uur wakker zijn. In Azië is het dan allang middag. De echte daling begon pas om 2 uur UTC / 4 uur Nederlandse tijd, oftewel als Amerika wakker wordt. What is new?
In Zuid-Korea gaat de bitcoin nog altijd voor 2550 over de kop:
https://www.korbit.co.kr/market
Naast eth waar 302.09 BTC ingepompt wordt gaan de alts ook weer aardig..... we wachten geduldig af...
Ik heb toch nog een beetje BTC bijgekocht, nu er een voorzichtige opleving lijkt te zijn. Waar ik een paar jaar terug nog zenuwachtig was om een paar €100, steek ik er nu wat makkelijker iets meer in. Go big or go home.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ik ben blijrvT schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:42:
Zomertijd!
Mensen gaan geld uithalen voor de vakantieperiode en houden het even voor gezien.
Ik heb zojuist mijn 10k geïnvesteerde vermogen eruitgehaald en ga lekker vakantie vieren. Zie jullie weer in september.
Nu lekker HODL'en met het rendement over de afgelopen 2,5 maand
Wel mooi om binnenkort eens te kijken welke analisten het onderbouwd bij het rechte eind hadden. Een markt met deze demografie blijkt tekens weer meer onvoorspelbaar dan je denkt.
Ik ben fanatiek begonnen met Ethers en met hulp van een mede tweakers ben ik ook aan het minen geslagen. Leuk! Uiteraard met als reden om een nieuw platform te ondersteunen, maar ook een leuk centje te verdienen.
De ethers 'storten' nu in, alleen kalmte kan u redden denk ik dan. Het jeukt zelfs om meer te kopen nu en zelfs Btc's. Het hele gebeuren vind ik leuk om te volgen.
Google is mijn vriend, ik heb gezocht wat ik het beste kan doen. Maar als ik eerlijk ben mis ik een bepaalde vorm van intelligentie om nu de juiste stap te zetten. Of is dit het gevoel wat jullie ook hebben?
De ethers 'storten' nu in, alleen kalmte kan u redden denk ik dan. Het jeukt zelfs om meer te kopen nu en zelfs Btc's. Het hele gebeuren vind ik leuk om te volgen.
Google is mijn vriend, ik heb gezocht wat ik het beste kan doen. Maar als ik eerlijk ben mis ik een bepaalde vorm van intelligentie om nu de juiste stap te zetten. Of is dit het gevoel wat jullie ook hebben?
Voorwaarts!
Jep, ik twijfel erover om nog een BTC te kopen en rond de 2950 de sellen --> investering terug storen winst gebruiken om verder te spelen...Speedy_JN schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:09:
Edit: als ik het zo zie zit er van de afgelopen dagen nog een redelijke daling in, wat dat betreft durf ik nog even niet bij te kopen (je ziet dat de BTC afgelopen dagen met ups& downs overall toch flink omlaag is gegaan) waarschijnlijk komt hij wel weer terug maar ik denk dat we het dieptepunt nog niet bereikt hebben
[ Voor 25% gewijzigd door jimz93 op 27-06-2017 08:27 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Je kan je keuzes baseren op basis van het verleden. Na een dip/stijging komt een correctie, dat is algemeen bekend. De correctie heeft bij een groot deel van de altcoins vroeg deze ochtend al plaatsgevonden. Je had in een uur tientallen procenten rendemente kunnen behalen. Maar de kans dat de coins groeien? Groot, of het nou vandaag of eind deze week is. De kans dat de coins dalen? Ook groot.jimz93 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:18:
[...]
Jep, ik twijfel erover om nog een BTC te kopen en rond de 2950 de sellen --> investering terug storen winst gebruiken om verder te spelen...
Voor nu heb ik de keuze gemaakt om een aantal coins aan te schaffen en iets ruimere winstpercentages te pakken. Normaliter ga ik bij short voor zo'n 2-5% en heb ik dat uiterlijk de volgende dag behaald. Nu ga ik voor 8-10% winst. Maar of dit de juiste keuze is? Geen idee
Poloniex en de Stellar giveaway:
It is not clear to us why Stellar included our name on their site as participants in the 6/27 giveaway. This was done without our consent. We did not agree to participate nor do we possess the STR for this giveaway.
Ik heb Wagerr gekocht en nu krijg ik een mail over waves wallet en allerlei info waar ik eigenlijk niet uit kom. Googlen erop had ik verwacht dat ik wel iets zou vinden van meer lui die hier vragen over hebben, maar ik vind het niet. Blijkbaar zou het wel duidelijk moeten zijn.
Zijn er meer lui hier die Wagerr hebben en zou die kunnen uitleggen hoe dit zit?
Zijn er meer lui hier die Wagerr hebben en zou die kunnen uitleggen hoe dit zit?
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Het is meer een status update / aankondiging volgens mij. Aangezien de mail als volgt afsluit is het volgens mij zo dat je nu nog niet bij je tokens kan:Boy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:57:
Ik heb Wagerr gekocht en nu krijg ik een mail over waves wallet en allerlei info waar ik eigenlijk niet uit kom. Googlen erop had ik verwacht dat ik wel iets zou vinden van meer lui die hier vragen over hebben, maar ik vind het niet. Blijkbaar zou het wel duidelijk moeten zijn.
We’ll be sending out an email with detailed instructions for accessing your Wagerr tokens over Waves as soon as they are available for withdrawal.
Dus "Wagerr coins" bestaan gewoon niet, je kunt die tokens dan inruilen voor Waves coins?bigben04 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:00:
[...]
Het is meer een status update / aankondiging volgens mij. Aangezien de mail als volgt afsluit is het volgens mij zo dat je nu nog niet bij je tokens kan:
[...]
Ik zou zeker niet lukraak op gevoel gaan handelen, want op dit moment komen we in een erg technische periode denk ik. Mijn gevoel is dat de trends zijn gebroken waardoor we nu in een fase van ups en downs gaan komen, maar zeker niet richting de waarden van pak hem beet 2 a 3 weken terug. Je kan meeliften met de 'waves', maar je moet ook herkennen wanneer ie daaruit breekt en de trend omhoog weer te pakken heeft. Die sneltrein wil je natuurlijk niet missen. Ik durf het op dit moment niet aan om mijn coins te dumpen en te wachten tot de volgende low, want ik ben te goedgelovig dat ieder moment de weg omhoog gevonden is.Speedy_JN schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:09:
Ik ben fanatiek begonnen met Ethers en met hulp van een mede tweakers ben ik ook aan het minen geslagen. Leuk! Uiteraard met als reden om een nieuw platform te ondersteunen, maar ook een leuk centje te verdienen.
Meerdere analisten geven aan dat we de maand juli ook echt geen al te positieve resultaten gaan zien. Met 1 augustus in aantocht en daarbij de zomer waarop de markt toch al niet zo actief zal zijn zal het vuurwerk pas weer na 1 augustus komen. Wat denken jullie hiervan?
Misschien is het dan toch een slim moment om op zo een rally omhoog uit te stappen met minimaal verlies en rustig tot 1 augustus af te wachten en in juli lekker voordelig in te slaan.
Nee, het Waves netwerk wordt gebruikt en via dat netwerk krijg je je Wagerr tokens uitgekeerd. Net als het Ripple netwerk gebruikt kan worden om XRP (de coin) uit te betalen, maar ook om andere currencies over te betalen.Boy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:01:
[...]
Dus "Wagerr coins" bestaan gewoon niet, je kunt die tokens dan inruilen voor Waves coins?
Volgens mij hoef je niets te doen vandaag, als je de BTC op een deelnemende Exchange hebt staan?Rannasha schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:07:LET OP: Gratis geld
Ik heb de aandacht? Goed.
Iedereen die Bitcoin bezit: In de nacht van zondag op maandag wordt door Stellar een snapshot gemaakt van de blockchain voor de volgende distributie-ronde van hun Lumens (STR / XLM). Iedereen die Bitcoin bezit op dit moment (het eerste block na middernacht UTC) krijgt een aantal Lumens, ongeveer 1000 XLM per BTC. Volgens de huidige koers komt dat neer op een Euro-waarde van ~1.5% van je Bitcoin-vermogen.
Je kunt deze Lumens krijgen door je Bitcoins in je eigen wallet te hebben en op de website van Stellar je aan te melden (vanaf de 27e), maar ook als je op een van de deelnemende exchanges een Bitcoin-saldo hebt, kun je je Lumens krijgen. Van de exchanges die meedoen, zijn Kraken en Poloniex de twee die waarschijnlijk gebruikt worden door Tweakers.
Dus: zorg dat je voor 02:00 in de nacht van zondag op maandag je Bitcoins of in je eigen wallet, of op een van de deelnemende exchanges hebt staan. Je kunt ze maandagochtend direct weer verplaatsen indien gewenst.
Zie ook: https://www.stellar.org/blog/bitcoin-claim-lumens-2/
Voor de mensen die op dit moment Lumens bezitten: Bedenk wat de mogelijke effecten zijn van een nieuwe influx van Lumens op de markt. Een daling veroorzaakt door mensen die hun gratis Lumens direct verkopen is goed mogelijk. Aan de andere kant, als veel mensen op een potentiele daling inspelen, dan kan de koers al flink gedaald zijn, waardoor hij na de distributie niet veel meer beweegt of misschien zelfs stijgt omdat mensen hun shorts sluiten. Geen advies over wat te doen, behalve "hou het in de gaten".
Quote https://www.stellar.org/blog/bitcoin-claim-lumens-2/:
If your bitcoins are located on any of the above exchanges there is no action for you to take. They will handle the process of automatically crediting your account with the appropriate amount of lumens.
If your exchange is not on the above list then you must either ask them to participate or move your bitcoins elsewhere to claim.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 27-06-2017 09:08 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat is ook mijn gedachte. Maar ik twijfel enorm, eigenlijk heb ik al iets meer geld geïnvesteerd dan dat ik kwijt zou willen raken, dus in dat opzicht is het dom om er nog meer in te stoppen. Aan de andere kant ben ik nog steeds vrij zeker dat ETH (op den duur) enorm zal stijgen. Ik ga alvast wat extra geld op m'n Kraken account zetten, zodat ik in ieder geval de mogelijkheid heb snel te reageren, maar koop er niet direct ETH van.SharpEdgeOne schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:02:
Dit is toch ook een mooi moment om op wat coins in te stappen?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Slecht voor je nachtrust als je het toch doet.OkkE schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:11:
[...]
Dat is ook mijn gedachte. Maar ik twijfel enorm, eigenlijk heb ik al iets meer geld geïnvesteerd dan dat ik kwijt zou willen raken, dus in dat opzicht is het dom om er nog meer in te stoppen.
Ik denk dat op korte termijn meer panic-sales plaats zullen vinden omdat men nu weer even realiseert dat echt rendement ook zo weer verdampt kan zijn. Heb zelf ook een Macbook zien verdampen. Maar goed, zoals dit artikel zegt: ( https://www.cryptocoinsne...ng-calm-and-hodling-on/):
Over the long-term, those who’ve held through the worst of the Bitcoin price panics have profited the most handsomely.
Dat klopt. Ik weet niet precies wanneer de exchanges de boel afhandelen, maar als je gisteren je bitcoins bij een deelnemende exchange had staan, dan krijg je uiteindelijk je Lumens (die overigens al wel behoorlijk in prijs zijn gedaald).Jumpman schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:07:
[...]
Volgens mij hoef je niets te doen vandaag, als je de BTC op een deelnemende Exchange hebt staan?
If your bitcoins are located on any of the above exchanges there is no action for you to take. They will handle the process of automatically crediting your account with the appropriate amount of lumens.
If your exchange is not on the above list then you must either ask them to participate or move your bitcoins elsewhere to claim.
Ter informatie: Bij de vorige distributie-ronde kregen Kraken-gebruikers de Lumens 18 dagen na het peil-moment. Mogelijk gaat dat deze keer sneller, omdat Kraken inmiddels ervaring heeft met het proces.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Is er ergens al duidelijk op welke Exchange Status komt te staan? Of blijft dat geheim en merk je dat pas als ze daadwerkelijk ergens op staan?
Europa dumpt weer massaal zo te zien. Sinds ik vannochtend 7 uur keek en nu een verschil van 10% in mn portfolio.
Okay, mooi. Ik wilde eigenlijk niet meedoen, maar in de vrije val zondag al mijn ETH omgezet naar BTC op Poloniex. Nu dus dit hopelijk wel even meepakken.Rannasha schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:16:
[...]
Dat klopt. Ik weet niet precies wanneer de exchanges de boel afhandelen, maar als je gisteren je bitcoins bij een deelnemende exchange had staan, dan krijg je uiteindelijk je Lumens (die overigens al wel behoorlijk in prijs zijn gedaald).
Ter informatie: Bij de vorige distributie-ronde kregen Kraken-gebruikers de Lumens 18 dagen na het peil-moment. Mogelijk gaat dat deze keer sneller, omdat Kraken inmiddels ervaring heeft met het proces.
Normaal handel ik vooral met Kraken maar nu wil ik een aantal aandelen meenemen op poloniex. Alleen vroeg ik mij af wat hierin het handigste is om geld te krijgen op Poloniex. Dien ik cryptocurrency op kraken te kopen met euro's en dan doorsluizen naar poloniex of is er een handigere optie? Momenteel heb ik geen cryptocurrencie losstaan welke ik door kan sluizen dus ik moet het wel met euro's kopen
Zie bericht hieronder: Poloniex doet niet mee in dit verhaal.Jumpman schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:20:
[...]
Okay, mooi. Ik wilde eigenlijk niet meedoen, maar in de vrije val zondag al mijn ETH omgezet naar BTC op Poloniex. Nu dus dit hopelijk wel even meepakken.
DaCoTa schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:44:
quote: https://twitter.com/Poloniex/status/879511304075083781
It is not clear to us why Stellar included our name on their site as participants in the 6/27 giveaway. This was done without our consent. We did not agree to participate nor do we possess the STR for this giveaway.
[...]
[ Voor 40% gewijzigd door Orangelights23 op 27-06-2017 09:24 ]
Jawel, kijk maar in de blogpost van Stellar die een paar posts terug gelinked is.Orangelights23 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:23:
[...]
Zie bericht hierboven: Poloniex doet niet mee in dit verhaal.
Wat niet bekend is, is hoe lang Poloniex nodig zal hebben om tot uitbetaling te komen en hoe ze omgaan met BTC die uitgeleend was voor margin-posities op het peil-moment.
Misschien een stomme vraag, maar wat wordt er bij stap 2 met Stellar account ID bedoeld? Gewoon een wallet adres? Ik kan nergens registreren voor iets op de site.Jumpman schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:07:
[...]
Volgens mij hoef je niets te doen vandaag, als je de BTC op een deelnemende Exchange hebt staan?
Poloniex zegt zelf dat ze zonder medeweten op die lijst gezet zijn en niet meedoen. Kan zijn dat ze alsnog overstag gaan omdat ze het rijkelijk laat meedelen, maar vooralsnog wijst daar niks op.Rannasha schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:25:
[...]
Jawel, kijk maar in de blogpost van Stellar die een paar posts terug gelinked is.
Wat niet bekend is, is hoe lang Poloniex nodig zal hebben om tot uitbetaling te komen en hoe ze omgaan met BTC die uitgeleend was voor margin-posities op het peil-moment.
Doel je met de Stellar blogpost op jouw post startend met 'Gratis geld'? Deze heb je op de 26e geschreven, maar 6 uur geleden heeft Poloniex het bericht getweet. Het is mij dan even niet duidelijk wat waarheid is.Rannasha schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:25:
[...]
Jawel, kijk maar in de blogpost van Stellar die een paar posts terug gelinked is.
Volgens mij is de registratie website pas om 27-06-2017 11:00 AM PST live.bitboy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:25:
[...]
Misschien een stomme vraag, maar wat wordt er bij stap 2 met Stellar account ID bedoeld? Gewoon een wallet adres? Ik kan nergens registreren voor iets op de site.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 27-06-2017 09:30 ]
Gewoon even dubbelchecken,
kan ik bitcoins versturen van Exchange #1 (Multisig wallet) -> Exchange #2 (geen Multisigwallet, coinbase)
Onlangs kreeg ik error met litecoin (kraken->bitstamp) omdat wallet types verschillend waren.Kraken ondersteunde nieuwe litecoin multisig wallet type nog niet. Ok, dit is beetje verschillend: (a) omdat het litecoin is, en (b) andere volgorde is, maar wil toch even zeker spelen dat er geen geld vast gaat zitten bij de transactie type hierboven.
kan ik bitcoins versturen van Exchange #1 (Multisig wallet) -> Exchange #2 (geen Multisigwallet, coinbase)
Onlangs kreeg ik error met litecoin (kraken->bitstamp) omdat wallet types verschillend waren.Kraken ondersteunde nieuwe litecoin multisig wallet type nog niet. Ok, dit is beetje verschillend: (a) omdat het litecoin is, en (b) andere volgorde is, maar wil toch even zeker spelen dat er geen geld vast gaat zitten bij de transactie type hierboven.
Verwijderd
Ik zou je allerlei advies willen geven omdat ik het gevoel heb dat je emotioneel eigenlijk al veel meer door je investering beïnvloed wordt dan dat goed voor je is. Maar ik houd het maar bij het volgende:OkkE schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:11:
[...]
Dat is ook mijn gedachte. Maar ik twijfel enorm, eigenlijk heb ik al iets meer geld geïnvesteerd dan dat ik kwijt zou willen raken, dus in dat opzicht is het dom om er nog meer in te stoppen. Aan de andere kant ben ik nog steeds vrij zeker dat ETH (op den duur) enorm zal stijgen. Ik ga alvast wat extra geld op m'n Kraken account zetten, zodat ik in ieder geval de mogelijkheid heb snel te reageren, maar koop er niet direct ETH van.
Blijf kalm en denk rustig na. Ga voor jezelf goed na wat de gevolgen zouden zijn als je nog meer geld investeert en de koers daalt verder. Weegt dit op tegen een mogelijke koersstijging? En wat ga je doen als de koers verder keldert? Kun je je geld dan een (paar) jaar laten staan totdat het weer in waarde stijgt of moet je het dan met veel verlies uitcashen om rekeningen e.d. te kunnen betalen?
Zet de voors en tegens eens op een papier en besluit dan pas wat de beste koers is om te volgen. Financieel gewin is mooi, maar als je er emotioneel aan onderdoor gaat als het allemaal anders loopt dan dat je had gehoopt ben je veel verder van huis.
Ah, ik had die post met de tweet van Poloniex over het hoofd gezien.Orangelights23 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:29:
[...]
Doel je met de Stellar blogpost op jouw post startend met 'Gratis geld'? Deze heb je op de 26e geschreven, maar 6 uur geleden heeft Poloniex het bericht getweet. Het is mij dan even niet duidelijk wat waarheid is.
Is een raar verhaal, want ze zeggen dat ze niet meedoen omdat ze geen STR hebben voor de giveaway, maar de STR worden vanaf vandaag pas uitgedeeld. Afwachten dus. Maar Poloniex zal hoe dan ook de mogelijkheid hebben om STR te claimen met hun Bitcoin-bezittingen, net zoals iedereen die Bitcoin in een eigen wallet heeft dat kan. De vraag is alleen of ze dit gaan doen en als dat zo is, of ze deze dan ook delen met hun klanten.
Extra geld overmaken naar een exchange is waarschijnlijk al een stap te ver als je twijfelt. Het is daarna te makkelijk om het ook in te zetten, denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:30:
[...]
Ik zou je allerlei advies willen geven omdat ik het gevoel heb dat je emotioneel eigenlijk al veel meer door je investering beïnvloed wordt dan dat goed voor je is. Maar ik houd het maar bij het volgende:
Blijf kalm en denk rustig na. Ga voor jezelf goed na wat de gevolgen zouden zijn als je nog meer geld investeert en de koers daalt verder. Weegt dit op tegen een mogelijke koersstijging? En wat ga je doen als de koers verder keldert? Kun je je geld dan een (paar) jaar laten staan totdat het weer in waarde stijgt of moet je het dan met veel verlies uitcashen om rekeningen e.d. te kunnen betalen?
Zet de voors en tegens eens op een papier en besluit dan pas wat de beste koers is om te volgen. Financieel gewin is mooi, maar als je er emotioneel aan onderdoor gaat als het allemaal anders loopt dan dat je had gehoopt ben je veel verder van huis.
Je geeft zelf al het antwoord.OkkE schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:11:
[...]
Dat is ook mijn gedachte. Maar ik twijfel enorm, eigenlijk heb ik al iets meer geld geïnvesteerd dan dat ik kwijt zou willen raken, dus in dat opzicht is het dom om er nog meer in te stoppen.
Pfff, lekker hoor. Dan had ik beter even alles op Kraken of in een Wallet kunnen zetten. Niet dat ik verwacht dat Stellar nu een succesvolle coin wordt, maar wat gratis coins is nooit verkeerd.Orangelights23 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:23:
[...]
Zie bericht hieronder: Poloniex doet niet mee in dit verhaal.
[...]
Daar lijkt t wel op ja. En als in de loop vd middag USA wakker wordt, schieten ze gelijk weer in een panic-sell modus.keest12 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:19:
Europa dumpt weer massaal zo te zien. Sinds ik vannochtend 7 uur keek en nu een verschil van 10% in mn portfolio.
Mooi land voor vakantie, maar bepaalde aspecten van de (financiële) cultuur zijn daar toch vaak gebaseerd op teveel krediet en teveel hype. Niet voor niks werd de wereldwijde crisis afgetrapt in de USA.
Denk dat we nog wel verder zaken in de Marketcap. Hoog 70/laag 80 uitkomen, niet op rekenkunde of grafieken gebaseerd overigens, maar gevoelsmatig.
na al het gezeik met de MyEtherWallet en Status ICO (dat het dus niet lukte vanuit die wallet mee te doen), dacht ik m'n ether daar weg te halen. Zie ik dat m'n ether er niet meer is! (of ja, nog maar een beetje)...
even gecheckt en ik heb nu dus 4800 SNT...
Ik heb die toegevoegd aan m'n cryptocompare.com en zie dat ie al bijna 400% is, maar er is nog geen munt op de markt. Hoe werkt dat nou weer? En wanneer krijg je wel de mogelijkheid om te handelen?
edit: blijkbaar morgen => https://www.reddit.com/r/...en_can_i_exchange_my_snt/
even gecheckt en ik heb nu dus 4800 SNT...
Ik heb die toegevoegd aan m'n cryptocompare.com en zie dat ie al bijna 400% is, maar er is nog geen munt op de markt. Hoe werkt dat nou weer? En wanneer krijg je wel de mogelijkheid om te handelen?
edit: blijkbaar morgen => https://www.reddit.com/r/...en_can_i_exchange_my_snt/
[ Voor 10% gewijzigd door Boy op 27-06-2017 10:04 ]
Ik ben kalm.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:30:
[...]
True. Aan de andere kant krijg ik er misschien ook spijt van als ik nu niet één extra ETH koop en over een maand schiet de koers hard omhoog.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Where are the customers’ yachts by Fred Schwed JR.:OkkE schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:52:
[...]
Ik ben kalm.Ik wacht het rustig af, ga het niet zomaar verkopen, lange termijn HODL is het plan. De investering is geld dat ik niet kwijt wil raken, anders gezegd, als ik dit kwijt raak heb ik er wel (een beetje) spijt van. Het is niet zo veel dat ik er (financieel) van in de problemen kom, dus in dat opzicht is er niks aan de hand. Maar het blijft altijd lastig, dus ga er inderdaad nog een paar dagen goed over nadenken.
“Art cannot convey to an inexperienced girl what it is to truly like to be a wife and mother. There are certain things that cannot be adequately explained to a virgin by words or pictures. Nor can any description that I might offer here even approximate what it feels like to lose a real chunk of money you used to own”.
over een paar dagen goedkoop verkopen of duur bijkopen? Een paar dagen is een eeuwigheid. Kijk maar naar menig grafiek hoe stijgingen en dalingen van de coins verlopen.
Voor de mensen die een bot willen bouwen/veel data willen hebben: BitTrex heeft net een dump van 1m OHLC data beschikbaar gemaakt op https://drive.google.com/file/d/0B1OvWD6KkITadHNQY1RpdGV0ek0.
Ben aan het twijfelen om voorlopig even mijn ETH om te zetten naar BTC omdat die tijdens crashes toch minder lijkt te verliezen. Wellicht hou ik er op die manier meer ETH aan over uiteindelijk. Aan de andere kant lijkt ie nu al een klein uurtje behoorlijk stabiel rond te 200. Kijken wat er gebeurd als Amerika straks wakker wordt..
Ook ik hou nauwlettend de koers van eth in de gaten. Nog even en ik kan mijn totale ethers die ik had voor de helft van het geld terugkopen. Ik moet wel weer toegeven dat ik nog geen nieuws gezien heb waar ze met een robuste oplossing komen van het ICO ddos verhaal. Natuurlijk kunnen ze de aankoop zo coderen dat een ddos vermeden wordt maar als dit de toekomst wordt komen ze op een gegeven moment toch ooit aan grote hoeveelheden transacties en wat dan.
Ik was ook nieuwsgierig @Axente als ik me niet vergis belooft ARK wel "betere schaling" Heb jij enig inzicht hoeveel beter dit is? Hoe zit het met microtransacties bij ARK, worden die ook niet rendabel als er hoge volumes verhandeld worden net zoals bij bitcoin en ethereum?
Ik was ook nieuwsgierig @Axente als ik me niet vergis belooft ARK wel "betere schaling" Heb jij enig inzicht hoeveel beter dit is? Hoe zit het met microtransacties bij ARK, worden die ook niet rendabel als er hoge volumes verhandeld worden net zoals bij bitcoin en ethereum?
Ik zit met precies hetzelfde vraagstuk. Ik weet even niet zo goed wat ik met mijn 30 eth moet doen. Ik zit er in voor de long run, maar ik vraag me af of eth nog wel sterk terugkomt. Het is toch zuur om te zien hoe er de afgelopen twee weken ruim 7k usd is verdampt uit mijn portfolio.keest12 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:37:
Ben aan het twijfelen om voorlopig even mijn ETH om te zetten naar BTC omdat die tijdens crashes toch minder lijkt te verliezen. Wellicht hou ik er op die manier meer ETH aan over uiteindelijk. Aan de andere kant lijkt ie nu al een klein uurtje behoorlijk stabiel rond te 200. Kijken wat er gebeurd als Amerika straks wakker wordt..
Vandaag wilde ik nog goedkoop Iconomi bijkopen, want er komt dit jaar nog een platform voor Iconomi uit. Dus verwacht ik dat de prijzen flink gaan stijgen.
Iconomi heeft ook een maximaal aantal supply, waarbij de ICN tokens die zijn gekocht door Iconomi worden verbrand (vernietigd door een smart contract). Hierdoor daalt de totale supply aan ICN tokens en stijgt dus ook de waarde.
Er zullen maximaal 100.000.000 Iconomi zijn.
Bron:
https://hackernoon.com/th...pto-buybacks-f9edb30530fe
Iconomi heeft ook een maximaal aantal supply, waarbij de ICN tokens die zijn gekocht door Iconomi worden verbrand (vernietigd door een smart contract). Hierdoor daalt de totale supply aan ICN tokens en stijgt dus ook de waarde.
Bron:
[ Voor 8% gewijzigd door Jurianus op 27-06-2017 10:46 ]
Wij hebben een andere visie dan ETH, bij ETH gebeurt alles op 1 chain. De volledige EVM draait op deze ene blockchain. Om dit op te lossen zijn wij van mening dat eigenlijk op de Ark chain alleen van Chain A naar Chain B plaats vind en dat bij chain B dan de actie wordt uitgevoerd die specifiek hiervoor is.Ryan1981 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:38:
Waarbij elke Chain zijn eigen kracht heeft en zelfstandig blijft werken. Hierdoor heb je niet het probleem dat één chain geDDOSed wordt en alles plat ligt. En je kunt nog meer voorbeelden noemen.
"1 chain to rule them all" - niet
maar
"All for one, one for all"
Is dit een beetje helder?
Heb ICN ook van de week aangeschaft en zie er erg veel in. Vooral nu er geruchten gaan dat eind deze maand een soort beta wordt uitgebracht. Ik verwachtte dat daar de prijs omhoog zal schieten maar met de huidige markt kan dat nogal tegen gaan vallen ben ik bang.Jurianus schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:42:
Vandaag wilde ik nog goedkoop Iconomi bijkopen, want er komt dit jaar nog een platform voor Iconomi uit. Dus verwacht ik dat de prijzen flink gaan stijgen.
Bron:
Toch zit ik er voor de lange termijn in, dus we gaan zien waar we over een jaartje staan!
I
Ik heb ze ook gekocht voor de lange(re) termijn.keest12 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:57:
[...]
Heb ICN ook van de week aangeschaft en zie er erg veel in. Vooral nu er geruchten gaan dat eind deze maand een soort beta wordt uitgebracht. Ik verwachtte dat daar de prijs omhoog zal schieten maar met de huidige markt kan dat nogal tegen gaan vallen ben ik bang.
Toch zit ik er voor de lange termijn in, dus we gaan zien waar we over een jaartje staan!
Dat nu nog doen lijkt me mosterd na de maaltijd. Ik zou het lekker laten staan. Er zit nu zelfs even een opgaande beweging in dus wie weet.keest12 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:37:
En ook zijn we bezig met IPFS om de chain minder groot de houden.
edit. Wikipedia: InterPlanetary File System
[ Voor 47% gewijzigd door Axente op 27-06-2017 11:03 ]
Ik ga eerlijk antwoorden en zeggen dat ik het niet gesnapt heb maar dit ligt waarschijnlijk aan mij. Ik ga me verder inlezen. Ik was ook meer nieuwsgierig of jij met de huidige gang van zaken nog steeds overtuigd ben dat ARK hier robust tegen is of dat jij denkt dat ook ARK "zou kunnen bezwijken aan zijn eigen succes."Axente schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:53:
[...]
Wij hebben een andere visie dan ETH, bij ETH gebeurt alles op 1 chain. De volledige EVM draait op deze ene blockchain. Om dit op te lossen zijn wij van mening dat eigenlijk op de Ark chain alleen van Chain A naar Chain B plaats vind en dat bij chain B dan de actie wordt uitgevoerd die specifiek hiervoor is.
Waarbij elke Chain zijn eigen kracht heeft en zelfstandig blijft werken. Hierdoor heb je niet het probleem dat één chain geDDOSed wordt en alles plat ligt. En je kunt nog meer voorbeelden noemen.
maar
Iemand een link naar een site met duidelijke uitleg en voorbeelden van geavanceerde orders?
Trailing stop etc ken ik al. Maar hoe stel je bijvoorbeeld in dat je wil kopen zodra de koers 2% stijgt onder het laagste punt, op voorwaarde dat dit punt lager is dan ...
Of omgekeerd: verkopen zodra er een daling is van 2%, maar enkel als er ook eerst een stijging was van 10%.
En dan moet je vermoedelijk nog met een limiet werken om toch geen verlies te doen?
Trailing stop etc ken ik al. Maar hoe stel je bijvoorbeeld in dat je wil kopen zodra de koers 2% stijgt onder het laagste punt, op voorwaarde dat dit punt lager is dan ...
Of omgekeerd: verkopen zodra er een daling is van 2%, maar enkel als er ook eerst een stijging was van 10%.
En dan moet je vermoedelijk nog met een limiet werken om toch geen verlies te doen?
Ik denk niet dat wij bezwijken onder het succes vanwege deze andere visie.Ryan1981 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:03:
[...]
Ik ga eerlijk antwoorden en zeggen dat ik het niet gesnapt heb maar dit ligt waarschijnlijk aan mij. Ik ga me verder inlezen. Ik was ook meer nieuwsgierig of jij met de huidige gang van zaken nog steeds overtuigd ben dat ARK hier robust tegen is of dat jij denkt dat ook ARK "zou kunnen bezwijken aan zijn eigen succes."
Bij ETH gebeurt op dit moment echt alles op de chain maar dan ook alles. Elk smartcontract zorgt voor een extra belasting van het netwerk.
Bij Ark vinden alleen puur transacties plaats + smartbridge. En het smartcontract heeft dan zijn eigen chain. Elke ETH ICO zou bij Ark zijn eigen chain hebben en door het gebruik van DPOS is er geen energie verspilling zoals bij ETH POW, waarbij de eigen chains (side chains zou je het kunnen noemen) ook dpos hebben maar zelf hier aan kunnen tweaken als in aantal delegates, reward of niet, etc.
maakt dit het duidelijker?
Zijn jullie hier uniek in of zijn dit standaard technieken die ook toegepast kunnen gaan worden in ETH?Axente schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:07:
[...]
Ik denk niet dat wij bezwijken onder het succes vanwege deze andere visie.
Bij ETH gebeurt op dit moment echt alles op de chain maar dan ook alles. Elk smartcontract zorgt voor een extra belasting van het netwerk.
Bij Ark vinden alleen puur transacties plaats + smartbridge. En het smartcontract heeft dan zijn eigen chain. Elke ETH ICO zou bij Ark zijn eigen chain hebben en door het gebruik van DPOS is er geen energie verspilling zoals bij ETH POW, waarbij de eigen chains (side chains zou je het kunnen noemen) ook dpos hebben maar zelf hier aan kunnen tweaken als in aantal delegates, reward of niet, etc.
Verwijderd
Leuk om te lezen dat iemand van ARK hier aanwezig is. Ik volg ARK al een tijdje. zelfs nog wat ARKs in bezit gehad, uiteindelijk weer verkocht om ze op een beter moment (nu, denk ik weer) in te kopen.
Jullie zijn goed bezig. Las ook veel over jullie "smart bridges", maar kan je misschien aan deze leek uitleggen wat dit nou precies inhoud? of is dat nou hetgeen je net had uitgelegd?
En wil je een tipje van de sluier geven wat we Q3 en Q4 nog kunnen verwachten van ARK
Jullie zijn goed bezig. Las ook veel over jullie "smart bridges", maar kan je misschien aan deze leek uitleggen wat dit nou precies inhoud? of is dat nou hetgeen je net had uitgelegd?
En wil je een tipje van de sluier geven wat we Q3 en Q4 nog kunnen verwachten van ARK
Axente schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:53:
[...]
Wij hebben een andere visie dan ETH, bij ETH gebeurt alles op 1 chain. De volledige EVM draait op deze ene blockchain. Om dit op te lossen zijn wij van mening dat eigenlijk op de Ark chain alleen van Chain A naar Chain B plaats vind en dat bij chain B dan de actie wordt uitgevoerd die specifiek hiervoor is.
maar
Nooit eerder van dit concept gehoord maar vind het wel erg interessant vanuit een wetenschappelijk standpunt in mijn geval. Een van de zaken waar ik mij altijd over verwonderde was dat het nog best lastig is om data voor langere tijd te bewaren. Als je kijkt naar wat uit de oudheid een van de best bewaarde "data" is kom je terecht op zaken als spijkerschrift (uitgehakt in steen) maar ook daar kleven nadelen aan. Dit concept zou wel eens een hele robuste manier van dataopslag kunnen zijn wat ook nog eens meegaat met de tijd (geen medium dat verouderd). Grote valkuilen lijken mij toch wel virussen e.d. die het hele systeem omzeep zouden kunnen helpen.Axente schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:02:
En ook zijn we bezig met IPFS om de chain minder groot de houden.
Cosmos is ook een crypto die zich hiermee bezig houdt om andere chains te connecten alleen hebben zij meer een centrale visie i.p.v. decentraal.Defector schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:10:
[...]
Zijn jullie hier uniek in of zijn dit standaard technieken die ook toegepast kunnen gaan worden in ETH?
https://blog.ark.io/what-...does-it-work-1dd7fb1e17a0Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:11:
Leuk om te lezen dat iemand van ARK hier aanwezig is. Ik volg ARK al een tijdje. zelfs nog wat ARKs in bezit gehad, uiteindelijk weer verkocht om ze op een beter moment (nu, denk ik weer) in te kopen.
[...]
edit. roadmap https://ark.io/roadmap
Nou nou toch de goede call gemaakt tijdje geleden. Zat er aan te komen
Op welke waarde ben jij uitgestapt, welke munt en waarom? Ik leer hier graag van. Ikzelf ben op 300 euro op ethereum uitgestapt, maar ik was waarschijnlijk iets eerder uitgestapt als ik het nieuws gelezen had van de ethereum congestion door de bankor ICO.SmokingSig schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:20:
Nou nou toch de goede call gemaakt tijdje geleden. Zat er aan te komen
Coindesk's analyse eind 2016Going into 2017, we expect that investors will perform more due diligence and demand a higher bar from projects that attempt to raise money via ICOs.
A white paper and an “about us” page will not be sufficient to raise $10m going forward.
Instead, investors will ask harder questions about the team's experience, background, staying capacity, technical capability, real-world business use cases, etc, while also giving a high consideration for the price of these tokens.
Ik ga denk ik ook wat Iconomi volgen, is weer iets heel anders zo'n asset management tool, goed voor de spreiding hoop ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Rookert25 op 27-06-2017 11:23 ]
Ik heb zelf ook een beetje ARK, maar ik twijfel of de smartbridge kan samenwerken met de andere munten.Axente schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:07:
[...]
Deze staat in bitcointalk over de implementatie:
No need for hard fork. As said there are 2 approaches:
1) Including "snippet" code in other blockchain for SmartBridge compatibility (would usually require hard fork)
2) Encoded listeners - no need for any fork or consensus on the other blockchain. Encoded listeners act as intermediary (SmartBridge) between blockchains.
Als ze punt2 op kunnen lossen dan kan het werken of niet?
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Punt 2 is helemaal geen probleem maar de oplossing voor als punt 1 niet mogelijk is.Zhou schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:27:
[...]
Ik heb zelf ook een beetje ARK, maar ik twijfel of de smartbridge kan samenwerken met de andere munten.
Deze staat in bitcointalk over de implementatie:
No need for hard fork. As said there are 2 approaches:
1) Including "snippet" code in other blockchain for SmartBridge compatibility (would usually require hard fork)
2) Encoded listeners - no need for any fork or consensus on the other blockchain. Encoded listeners act as intermediary (SmartBridge) between blockchains.
Als ze punt2 op kunnen lossen dan kan het werken of niet?
Ja, bedankt voor de info tot dusver. Stof om over na te denken en uit te zoeken merk ik al weerAxente schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:07:
[...]
Klopt het dat Blockfolio niet alles altijd scherp registreert? Heb het idee dat de koers wat rooskleuriger wordt weergegeven dan Kraken (waar ik ICN heb gekocht).
Je hebt deze ook in de ARK client gezet? Je kunt namelijk ARK verdienen door deze aan te melden aan 1 van de 51 "delegates".Ryan1981 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:42:
[...]
Ja, bedankt voor de info tot dusver. Stof om over na te denken en uit te zoeken merk ik al weer
Ik ga het eens bekijken maar het enige wat ik tot nog toe met ARK gedaan heb is er 255 van gekocht en verkocht op bittrex.Zhou schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:00:
[...]
Je hebt deze ook in de ARK client gezet? Je kunt namelijk ARK verdienen door deze aan te melden aan 1 van de 51 "delegates".
- En nu is het klaar, je staat op scherp -
[ Voor 94% gewijzigd door .oisyn op 27-06-2017 13:03 ]
Ethereum congestion door de bankor ICO heeft niks te maken met deze drop nu. Een beetje vertraging in het systeem dat nog verre van gereed is voor werkelijk gebruik zorgt natuurlijk niet voor deze drop. Anders zou Bitcoin niet mee omlaag zijn gegaan.Ryan1981 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:22:
[...]
Op welke waarde ben jij uitgestapt, welke munt en waarom? Ik leer hier graag van. Ikzelf ben op 300 euro op ethereum uitgestapt, maar ik was waarschijnlijk iets eerder uitgestapt als ik het nieuws gelezen had van de ethereum congestion door de bankor ICO.
Hoe weet jij dat zo zeker? Zou het nieuws niet een paar mensen wakkergeschud hebben dat ook de bitcoin dit probleem heeft?Mirved schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:23:
[...]
Ethereum congestion door de bankor ICO heeft niks te maken met deze drop nu. Een beetje vertraging in het systeem dat nog verre van gereed is voor werkelijk gebruik zorgt natuurlijk niet voor deze drop. Anders zou Bitcoin niet mee omlaag zijn gegaan.
Edit: Ook zie je volgens mij dat de eth t.o.v. de bitcoin aan het zakken is.
[ Voor 7% gewijzigd door Ryan1981 op 27-06-2017 13:33 ]
De topicstart heeft een overzicht (met voorbeelden) van wat er mogelijk is op Kraken, wat de exchange is met de meeste geavanceerde ordertypes. Maar de dingen die jij noemt vallen al snel buiten de mogelijkheden van ingebouwde ordertypes en om zoiets goed te kunnen toepassen zul je een bot moeten gebruiken waar deze logica in geimplementeerd is.telenut schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:03:
Iemand een link naar een site met duidelijke uitleg en voorbeelden van geavanceerde orders?
BTC heeft de afgelopen 7 dagen -6.5% gedaan. ETH -33%. Nogal een verschil natuurlijk. Verder gaat meestal de hele markt omlaag als BTC en/of ETH omlaag gaan.Mirved schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:23:
[...]
Anders zou Bitcoin niet mee omlaag zijn gegaan.
Ik ben daar inderdaad op voortgegaan. Maar dacht dat nog iets verder te kunnen gaan. Het zou een mooie toevoeging zijn toch :-)Rannasha schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:38:
[...]
De topicstart heeft een overzicht (met voorbeelden) van wat er mogelijk is op Kraken, wat de exchange is met de meeste geavanceerde ordertypes. Maar de dingen die jij noemt vallen al snel buiten de mogelijkheden van ingebouwde ordertypes en om zoiets goed te kunnen toepassen zul je een bot moeten gebruiken waar deze logica in geimplementeerd is.
Een bot schrijven lijkt me ook wel echt iets voor een tweaker. Echter lijkt het me nogal risicovol om een bot met uw geld te laten spelen. Programmeer foutjes kunnen duur zijn dan. En dan moet je al een exchange hebben die je via een api kan aanspreken (zal wel bestaan zeker)
We zullen de andere orders gewoon nog wat uittesten voorlopig.
Vrijwel alle exchanges hebben een API. En je kunt natuurlijk een beginnende bot met een beperkt kapitaal laten draaien. Mijn eerste orders waren gelimiteerd tot €10,-. Na een weekje heb ik de limiet naar €100,- gezet en na een maand ging de limiet eraf en kan hij handelen met wat ik op de beurs zet.telenut schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:50:
[...]
Ik ben daar inderdaad op voortgegaan. Maar dacht dat nog iets verder te kunnen gaan. Het zou een mooie toevoeging zijn toch :-)
Een bot schrijven lijkt me ook wel echt iets voor een tweaker. Echter lijkt het me nogal risicovol om een bot met uw geld te laten spelen. Programmeer foutjes kunnen duur zijn dan. En dan moet je al een exchange hebben die je via een api kan aanspreken (zal wel bestaan zeker)
Het voordeel is dat een bot geen dikke vingers heeft
[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 27-06-2017 13:54 ]
Alle grote exchanges hebben een prima werkende API. Vaak is die sneller dan de webinterface (omdat je enkel met de ruwe data werkt, niet met alle bling bling eromheen). Er zijn ook meerdere open-source libraries in allerlei talen om de basis-handelingen van het communiceren met de API uit handen te nemen. Maar eerlijk gezegd is het in elkaar schroeven van een paar functie die authenticatie en request/response-afhandeling doen natuurlijk het minst ingewikkeld. Degelijke code die onder alle omstandigheden de juiste beslissingen neemt, is een stuk lastiger.telenut schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:50:
[...]
Ik ben daar inderdaad op voortgegaan. Maar dacht dat nog iets verder te kunnen gaan. Het zou een mooie toevoeging zijn toch :-)
GDAX heeft zelfs een volwaardig test-platform waar je dummy-geld op kunt storten en je bot hier op los kunt laten. Het is niet geschikt om je handelsstrategie te testen, maar je kunt er wel alle API-interacties goed op testen zonder dat het je iets kost.DaCoTa schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:53:
[...]
Vrijwel alle exchanges hebben een API. En je kunt natuurlijk een beginnende bot met een beperkt kapitaal laten draaien. Mijn eerste orders waren gelimiteerd tot €10,-. Na een weekje heb ik de limiet naar €100,- gezet en na een maand ging de limiet eraf en kan hij handelen met wat ik op de beurs zet.
[ Voor 24% gewijzigd door Rannasha op 27-06-2017 13:55 ]
In dat geval... waar kan ik meer info vinden over het maken van een bot? :-)DaCoTa schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:53:
[...]
Vrijwel alle exchanges hebben een API. En je kunt natuurlijk een beginnende bot met een beperkt kapitaal laten draaien. Mijn eerste orders waren gelimiteerd tot €10,-. Na een weekje heb ik de limiet naar €100,- gezet en na een maand ging de limiet eraf en kan hij handelen met wat ik op de beurs zet.
Kun je programmeren? Dan kun je de API-documentatie van je favoriete exchange gaan lezen.telenut schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:57:
[...]
In dat geval... waar kan ik meer info vinden over het maken van een bot? :-)
Anders eerst maar eens beginnen met een programmeercursus
Here you go:telenut schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:57:
[...]
In dat geval... waar kan ik meer info vinden over het maken van een bot? :-)
Kraken
Website: http://kraken.com/
Documentation: https://www.kraken.com/en-gb/help/api
API example: https://api.kraken.com/0/public/Assets
Poloniex
Website: https://poloniex.com/
Documentation: https://poloniex.com/support/api/
API example: https://poloniex.com/public?command=returnTicker
Bitfinex
Website: https://bitfinex.com/
Documentation: http://docs.bitfinex.com/
Documentation: https://bitfinex.readme.i...est-public-symbol-details
API example: https://api.bitfinex.com/v1/symbols_details
Livecoin
Website: https://www.livecoin.net/
Documentation: https://www.livecoin.net/api?lang=en
API exampe: https://api.livecoin.net/exchange/all/order_book
HitBTC
Website: https://hitbtc.com/
Documentation: https://hitbtc.com/api
Documentation v2: https://github.com/hitbtc...-api/blob/master/APIv2.md
API example: https://api.hitbtc.com/api/1/public/symbols
The Rock Trading
Website: https://therocktrading.com/
Documentation: https://api.therocktrading.com/doc/
API example: https://api.therocktrading.com/v1/funds
Exmo.com
Website: https://exmo.com/
Documentation: https://exmo.com/en/api_doc#/public_api
API example: https://api.exmo.com/v1/order_book/?pair=BTC_USD,BTC_EUR
C-Cex.com
Website: https://c-cex.com/
Documentation: https://c-cex.com/?id=api
API example: https://c-cex.com/t/prices.json
BTER.com
Website: https://bter.com/
Documentation: https://bter.com/api2
API example: http://data.bter.com/api/1/marketlist
xBTCE-e
Website: https://www.xbtce.com/
Documentation: https://www.xbtce.com/en/api
Websockets: https://cryptottlivewebap...3/api/doc/WebSockets-Feed
Bitlish
Website: https://bitlish.com/
Documentation: https://bitlish.com/api
API example: https://bitlish.com/api/v1/trades_depth?count=1
Bitstamp
Website: https://www.bitstamp.net/
Documentation: https://www.bitstamp.net/api/
API example: https://www.bitstamp.net/api/v2/order_book/btcusd/
BitTrex
Website: https://bittrex.com/home/markets
Documentation: https://bittrex.com/Home/Api
API example: https://bittrex.com/api/v1.1/public/getmarkets
Yobit
Website: https://yobit.net/en/
Documentation: https://yobit.net/en/api/
API example: https://yobit.net/api/3/depth/ltc_btc-nmc_btc
BTC-e
Website: https://btc-e.com/
Documentation: https://btc-e.com/api/3/docs / https://btc-e.com/tapi/docs
API example: https://btc-e.com/api/3/ticker/btc_usd-btc_rur
useCryptos
Website: https://usecryptos.com/
Documentation: https://usecryptos.com/api
API example: https://usecryptos.com/jsonapi/ticker
CEX.IO
Website: https://cex.io/
Documentation: https://cex.io/rest-api
API example: https://cex.io/api/tickers/BTC/ETH/EUR/GHS/LTC/RUB/USD
Zaif
Website: https://zaif.jp/trade_btc_jpy
Documentation: https://corp.zaif.jp/api-docs/
BTCChina
Website:
Documentation: https://www.btcc.com/apid...ange-market-data-rest-api
API example: https://data.btcchina.com/data/ticker?market=all
SpaceBTC
Website: http://spacebtc.com/
Documentation: https://exchange.spacebtc.com/http_api/
Websocket documentation: https://exchange.spacebtc.com/ws_api/
API example: https://api.spacebtc.com/trade/getDesktop
LakeBTC
Website: http://lakebtc.com/
Documentation:
Liqui.io
Webside: https://liqui.io/
Documentation: https://liqui.io/api
API example: https://api.liqui.io/api/3/depth/eth_btc-ltc_btc?limit=10
GDAX
Website: https://gdax.com/
Documentation: https://docs.gdax.com/
API example: https://api.gdax.com/products/BTC-USD/book?level=3
Support forum: https://community.coinbase.com/c/gdax/gdax-developers
Yunbi
Website: https://yunbi.com/
Documentation: https://yunbi.com/documents/api/guide
API example: https://yunbi.com/api/v2/markets.json
Anxpro.com
Website: https://anxpro.com/
Documentation: http://docs.anxv3.apiary.io/#
OKCoin
Website: https://www.okcoin.cn / https://www.okcoin.com/
API example: https://www.okcoin.com/api/v1/ticker.do?symbol=graegreag
Coinsbank
Documentation: ?
API example: https://coinsbank.com/scharts/api/tickers
No API
Gemini
Website: https://gemini.com/
Documentation: https://docs.gemini.com/rest-api/
API example: https://api.gemini.com/v1/symbols
BTC38
Website: http://www.btc38.com/trade_en.html
Documentation: http://www.btc38.com/help/document/2581.html
Quoine
Website: https://quoine.com/
Documentation: https://developers.quoine.com/
API example: https://api.quoine.com/products
lol, die stond duidelijk al klaar :-)
De programmeer ervaring zit al enkele jaren in de kast. Hoopte ergens een stuk code te krijgen waar enkel wat parameters nog aangepast moeten worden. Maar zal daar zelf eens moeten op zoeken zeker.
Helaas vraagt een hoogzwangere vrouw ook soms aandacht, en er zijn nu eenmaal prioriteiten in het leven zeker?
De programmeer ervaring zit al enkele jaren in de kast. Hoopte ergens een stuk code te krijgen waar enkel wat parameters nog aangepast moeten worden. Maar zal daar zelf eens moeten op zoeken zeker.
Helaas vraagt een hoogzwangere vrouw ook soms aandacht, en er zijn nu eenmaal prioriteiten in het leven zeker?
Verwijderd
@Rannasha
Ik las dat je een master met wiskundige component hebt en je weet veel van cryptocurrency en wellicht ook de blockchain technologie daarachter. Is het serieus geen optie voor jou om met een bank in gesprek te gaan? Volgens mij lig je wel aardig hot in de markt met die kennis.
Ik las dat je een master met wiskundige component hebt en je weet veel van cryptocurrency en wellicht ook de blockchain technologie daarachter. Is het serieus geen optie voor jou om met een bank in gesprek te gaan? Volgens mij lig je wel aardig hot in de markt met die kennis.
Enter promotie hier:
Als Ark zijn wij ook nog naar mensen opzoek en hier bedoel ik eigenlijk nog alleen Devs mee.
Als Ark zijn wij ook nog naar mensen opzoek en hier bedoel ik eigenlijk nog alleen Devs mee.
Banen liggen voor het oprapen, 100k per jaar als je goed bent.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:26:
@Rannasha
offtopic:
Ik zit prima waar ik zit (Rannasha in "Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 13)")
Ik zit prima waar ik zit (Rannasha in "Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 13)")
Axente, is deze insteek hetzelfde wat Ardor nu ook live gaat zetten of is dat weer een andere benadering?Axente schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:07:
[...]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ik moet me nog inlezen over Ardor maar Cosmos lijkt veel op ons idee.martincm schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:59:
[...]
Axente, is deze insteek hetzelfde wat Ardor nu ook live gaat zetten of is dat weer een andere benadering?
Op Kraken heb ik mijn wachtwoord meerdere malen fout ingegeven (eigen schuld, I know
).
Gisteren heb ik het wachtwoord succesvol gewijzigd, maar bij het inloggen krijg ik telkens de foutmelding dat mijn account disabled is.
Ik heb al enkele keren contact gezocht met Kraken, zonder succes (no response).
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Gisteren heb ik het wachtwoord succesvol gewijzigd, maar bij het inloggen krijg ik telkens de foutmelding dat mijn account disabled is.
Ik heb al enkele keren contact gezocht met Kraken, zonder succes (no response).
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Een tijdelijk probleem met vertraging bij ETH zorgt ervoor dat ALLE coins 30+% zakken de afgelopen dagen? Een probleem waar Bitcoin al maanden last van heeft en nu opeens dat mensen dit pas inzien?Ryan1981 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:25:
[...]
Hoe weet jij dat zo zeker? Zou het nieuws niet een paar mensen wakkergeschud hebben dat ook de bitcoin dit probleem heeft?
Edit: Ook zie je volgens mij dat de eth t.o.v. de bitcoin aan het zakken is.
Een probleem waar eigenlijk vrij weinig mensen op het totaal last van hebben omdat het percentage van mensen die de coins daadwerkelijk gebruiken op dit moment minimaal is. Klinkt dat logisch?
Of zou het eerder zijn dat na een enorme toename de afgelopen maanden er nu gewoon een dip is.
lijkt er op dat ETH onder de 200 gaat komen? goed moment om in te stappen of verwachten jullie dat de bodem nog niet in zicht is. ik zie niet echt herstel optreden.
Verwijderd
Kan iemand mij de waarde van een Factoid uitleggen?
Factom geeft aan dat er een formule is om de waarde van een Factoid te berekenen (e*r)/i
e = new entries per month * r = FCT to EC conversion rate, $0.001 / i = monthly inflation, 73k FCT echter weet ik niet goed hoe dit te interpreteren.
V.b. (30,000,000,000 * .001) / 73,000 = $410.95
De formule komt uit het volgende artikel http://factomize.com/factoid-valuation.
Maar hoe aannemelijk is het dat dergelijke aantallen gehaald gaan worden?
Factom geeft aan dat er een formule is om de waarde van een Factoid te berekenen (e*r)/i
e = new entries per month * r = FCT to EC conversion rate, $0.001 / i = monthly inflation, 73k FCT echter weet ik niet goed hoe dit te interpreteren.
V.b. (30,000,000,000 * .001) / 73,000 = $410.95
De formule komt uit het volgende artikel http://factomize.com/factoid-valuation.
Maar hoe aannemelijk is het dat dergelijke aantallen gehaald gaan worden?
Ethereum staat in de spotlight, iedereen houd hem in de gaten omdat het de mogelijke opvolging van bitcoin kan gaan worden. Nu is er tegen limitaties aangelopen, en exchanges (in mijn geval bittrex) gaven aan: Congestion detected. Iedereen (waaronder ikzelf) gaat lopen googlen wat is dat en vind het volgende: LinkMirved schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:02:
[...]
Een tijdelijk probleem met vertraging bij ETH zorgt ervoor dat ALLE coins 30+% zakken de afgelopen dagen? Een probleem waar Bitcoin al maanden last van heeft en nu opeens dat mensen dit pas inzien?
Een probleem waar eigenlijk vrij weinig mensen op het totaal last van hebben omdat het percentage van mensen die de coins daadwerkelijk gebruiken op dit moment minimaal is. Klinkt dat logisch?
Of zou het eerder zijn dat na een enorme toename de afgelopen maanden er nu gewoon een dip is.
Ja ik denk dat mensen dit toen pas zijn gaan inzien en wat de daadwerkelijke gevolgen er van zijn. En als de "betere versie" van bitcoin dit heeft, nou hou je hart dan maar vast wat bitcoin gaat doen als het ICO's gaat introduceren etc.
Kan zomaar verklaren waarom alles inzakt: Vertrouwen in cryptocurrency is gedaald.
Daar hebben we op den duur Rootstock voor, smart contracts op het Bitcoin protocol.Ryan1981 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:25:
[...]
Ethereum staat in de spotlight, iedereen houd hem in de gaten omdat het de mogelijke opvolging van bitcoin kan gaan worden. Nu is er tegen limitaties aangelopen, en exchanges (in mijn geval bittrex) gaven aan: Congestion detected. Iedereen (waaronder ikzelf) gaat lopen googlen wat is dat en vind het volgende: Link
Ja ik denk dat mensen dit toen pas zijn gaan inzien en wat de daadwerkelijke gevolgen er van zijn. En als de "betere versie" van bitcoin dit heeft, nou hou je hart dan maar vast wat bitcoin gaat doen als het ICO's gaat introduceren etc.
Kan zomaar verklaren waarom alles inzakt: Vertrouwen in cryptocurrency is gedaald.
http://www.rsk.co/
Ginger is the public release of the open source Testnet Network. Powered by Bitcoin, the most secure distributed network in the world, users will be able to run their smart contracts in a platform that can scale up to 2.000 tx/sec on chain and 20.000 tx/sec off chain, providing the scalability needed for global financial solutions.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Why not both?Mirved schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:02:
[...]
Een tijdelijk probleem met vertraging bij ETH zorgt ervoor dat ALLE coins 30+% zakken de afgelopen dagen? Een probleem waar Bitcoin al maanden last van heeft en nu opeens dat mensen dit pas inzien?
Ethereum is door supporters flink de hemel in geprezen. Ze hebben dankbaar gebruik gemaakt van de de netwerk-drukte bij Bitcoin om Ethereum als superieur alternatief te promoten. "Kijk, wij hebben wel snelle confirmations en lage fees!"
Dat dit nogal kort door de bocht was, is niet echt nieuws. Ik, en sommige anderen met mij kondigden ook toen al aan dat blockchain-achtige systemen simpelweg niet bijzonder goed schalen als je alles on-chain blijft afhandelen. Dat is simpelweg een nadeel van het systeem. En nu is gebleken dat het voor Ethereum net zo hard geldt als voor Bitcoin.
Nu de hype op veel fronten wat afzwakt, daalt ook de drukte op het netwerk. Bij Bitcoin is de aangeraden tx-fee nog maar 60 sat/byte, waar dat tijdens de piekdrukte meer dan 5x zoveel was.
De huidige daling is niet alleen het gevolg van de drukte op het Ethereum netwerk, maar het is goed mogelijk dat deze drukte er wel een trigger voor was. De koers van Ethereum (en vele andere crypto's) was de afgelopen maanden ontzettend gestegen. Dan krijg je een situatie waar mensen steeds zenuwachtiger worden, omdat ze aan de ene kant niet te vroeg willen uitstappen om de laatste stijgingen mee te kunnen pakken, maar tegelijkertijd een correctie zien aankomen. Als er dan een negatieve gebeurtenis is, dan kan dat een kettingreactie veroorzaken die het algemene sentiment, eventueel tijdelijk, doet omslaan.
Sommige mensen willen gewoon dat de koersen blijven zakken, gisteren nog een fake nieuws geweest dat het maar weer bewijst.
Wat ook niet helpt is dat de ICO's ook gaan cashen, omdat ETH straks nog lager staat.
Wat ook niet helpt is dat de ICO's ook gaan cashen, omdat ETH straks nog lager staat.
Mijn insteek toen ik ging minen was dat ik 5 ethereum's wilde verzamelen en dan wachten tot ze 1000 euro per stuk waren net zoals bitcoin in het verleden gedaan heeft. Dit wil ik eigenlijk nog steeds maar die congestion was voor mij echt de reden dat ik begon te twijfelen. Als ik het omdraai en kijk wat het beste op de markt is kwa cryptocoin, dan denk ik nog steeds wel dat ethereum een grote kans heeft om uit te groeien tot de grootste alleen is daar nu even wat onzekerheid over.Zhou schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:50:
Sommige mensen willen gewoon dat de koersen blijven zakken, gisteren nog een fake nieuws geweest dat het maar weer bewijst.
Voor mij is op dit moment dus ook de vraag, wanneer stap ik weer in.
als er een nieuwe bodem is bereikt, op zijn minst een paar dagen positief.
Voor mij is het nog steeds de dood of de gladiolen!
Dit soort crashes door technische problemen zijn er in het verleden ook geweest. Niks mis mee, zo kan team Ethereum weer aan de gang met programmeren. Stil zitten als je geschoren wordt en bijkopen als het bloed door de straten loopt. Om maar wat beurswijsheden te gebruiken.
Dit soort crashes door technische problemen zijn er in het verleden ook geweest. Niks mis mee, zo kan team Ethereum weer aan de gang met programmeren. Stil zitten als je geschoren wordt en bijkopen als het bloed door de straten loopt. Om maar wat beurswijsheden te gebruiken.
@Axente Wat ik me afvraag: wat doen de koersschommelingen bij mensen die aan de coin werken?
Hier zie je de reactie op persoonlijke basis en op basis van verlies/winst. Maar wat is het effect van dit soort dingen bij jullie intern?
Hier zie je de reactie op persoonlijke basis en op basis van verlies/winst. Maar wat is het effect van dit soort dingen bij jullie intern?
Sleutels van de Audi R8 inleveren voor een Audi RS5, doet pijn, maar ja, die koers heS.McDuck schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:38:
@Axente Wat ik me afvraag: wat doen de koersschommelingen bij mensen die aan de coin werken?

Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om