[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.730 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Ik zie een positieve flow aankomen. Er zijn weer wat plusjes te bespeuren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
FireFox1980 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:07:
Ik zie een positieve flow aankomen. Er zijn weer wat plusjes te bespeuren. ;)
Daling is net een stuiterbal. Het komt iets omhoog, maar kan nog verder dalen.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:10
Als die nog verder zakt, dan zakt die door de trendlijn heen. Maar alles kan, zeker met het bericht over ransomware. Op stamp ook nog eens een sell wall van 150 btc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
S.McDuck schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:38:
@Axente Wat ik me afvraag: wat doen de koersschommelingen bij mensen die aan de coin werken?

Hier zie je de reactie op persoonlijke basis en op basis van verlies/winst. Maar wat is het effect van dit soort dingen bij jullie intern?
Voorsl ongeloof over de groei in het begin ico was maar 0.0101$ per ark maar nu eigenlijk geen meer over de trend van de hele markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
Zhou schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:12:
[...]

Daling is net een stuiterbal. Het komt iets omhoog, maar kan nog verder dalen.
"kan" vervangen voor zal. De trend is neerwaarts en goed ook, vooral goed te zien op 1-maands-chart https://coinmarketcap.com/charts/ ,gaan ook weer een ''lower-low" neerzetten tov de 91 miljard van gisteren. Kijken waar dit eindigt.

[ Voor 4% gewijzigd door MartyMcFly1955 op 27-06-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
Status staat inmiddels op Hitbtc voor de liefhebbers. Bij ICO onder SNT/ ETH, ik weet niet of dat verder een verschil maakt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Rannasha schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Nee, wat jij beschrijft zijn opties.

Long gaan in een paar, bijvoorbeeld BTC/EUR, betekent dat je EUR gebruikt om BTC te kopen. Short gaan andersom, je verkoopt BTC voor EUR.

Als je dit met leverage doet, dan leen je de benodigde valuta. Met een leverage long, leen je EUR om zo BTC te kopen. Op een later moment verkoop je de BTC weer en betaal je de geleende EUR terug (+rente). Omgekeerd met een short.
Ik wil hier toch nog even op terugkomen. Als we het over BTC hebben...:

Long gaan is dus niks meer dan bijvoorbeeld 1 BTC te kopen voor €2000, hopen dat ie stijgt naar bijvoorbeeld €2200 ---> long gegaan.

Short gaan is dus dat je bijvoorbeeld 1 BTC gekocht hebt voor €2000, maar omdat je verwacht dat ie daalt verkoop je die 1 BTC voor €2000, in de hoop dat je later bijvoorbeeld 1,1 BTC kan kopen voor diezelfde €2000.

Dan het verhaal over margin (lenen):
Je verwacht een stijging van BTC, dus je leent extra € zodat je meer BTC kan kopen waardoor je dus leverage/hefboom hebt en extra rendement pakt. So far so good.

Maar nu andersom? Je verwacht een daling van BTC. Dus in dit geval leen je extra BTC om... of je leent juist euro uit? Nee sorry, bij deze laatste situatie ben ik 'm echt even kwijt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axente
FireFox1980 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:25:
Status staat inmiddels op Hitbtc voor de liefhebbers. Bij ICO onder SNT/ ETH, ik weet niet of dat verder een verschil maakt? ;)
Deze stond er al op tijdens de Ico en dit zijn geen echten snt maar iou tokens als in hit beloofd dat je hier snt voor krijgt maar kijk uit hiermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:13
GrazendeKoe schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:27:
[...]

Maar nu andersom? Je verwacht een daling van BTC. Dus in dit geval leen je extra BTC om... of je leent juist euro uit? Nee sorry, bij deze laatste situatie ben ik 'm echt even kwijt :p
Dan leen je extra BTC om te verkopen en die moet je later weer terugkopen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand hier met Antshares/NEO? Koerst blijft goed ondanks de algehele malaise sinds gisteravond. Ik heb behoorlijk wat Ants gekocht door hun goede whitepaper en roadmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:58:
Niemand hier met Antshares/NEO? Koerst blijft goed ondanks de algehele malaise sinds gisteravond. Ik heb behoorlijk wat Ants gekocht door hun goede whitepaper en roadmap.
Ik zat er aan te denken maar durf met deze stijging op dit moment niet in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:50

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik heb zo ongeveer op de top een margin long op eth geopend en deze tijdens de daling nooit gesloten omdat ik dacht dat t wel weer zou komen. Inmiddels is het verlies zo groot dat het me nu net zoveel zou kosten om nu te sluiten als een jaar de positie open houden.
Dat is dus alleen zinvol als hij over een jaar weer tenminste 340 euro is. Ik ben niet echt in paniek, maar toch wel dusdanig zenuwachtig dat ik nu even niet weet wat wijsheid is. Iemand een tip? :p

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

DirtyBird schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:22:
Ik heb zo ongeveer op de top een margin long op eth geopend en deze tijdens de daling nooit gesloten omdat ik dacht dat t wel weer zou komen. Inmiddels is het verlies zo groot dat het me nu net zoveel zou kosten om nu te sluiten als een jaar de positie open houden.
Dat is dus alleen zinvol als hij over een jaar weer tenminste 340 euro is. Ik ben niet echt in paniek, maar toch wel dusdanig zenuwachtig dat ik nu even niet weet wat wijsheid is. Iemand een tip? :p
... mompelt iets over je losses snel nemen en je winst posities laten groeien ...

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
DirtyBird schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:22:
Ik heb ongeveer dezelfde actie alleen per ongeluk. Was druk met werk en wilde snel tussendoor short gaan heb ik voor long gekozen en zonder te kijken op akkoord gedrukt. Mijn ingeving was goed want had nu 500 winst gehad echter nu dus 500 verlies. Zelf wacht ik tot het weer bij trekt. Verwacht zelf (nergens op gebaseerd) dat we wel weer even een piek om hoog zien. Misschien kun je het dan verkopen en je verlies beperken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:50

DirtyBird

Praktiserend denker

Orange_Dirk schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:30:
[...]

Ik heb ongeveer dezelfde actie alleen per ongeluk. Was druk met werk en wilde snel tussendoor short gaan heb ik voor long gekozen en zonder te kijken op akkoord gedrukt. Mijn ingeving was goed want had nu 500 winst gehad echter nu dus 500 verlies. Zelf wacht ik tot het weer bij trekt. Verwacht zelf (nergens op gebaseerd) dat we wel weer even een piek om hoog zien. Misschien kun je het dan verkopen en je verlies beperken?
Ja dit is ook waar ik nu aan denk. Alleen zag ik net dat er nogal wat onduidelijkheid is mbt de scaling van eth. Persoonlijk verwacht ik dat t wel opgelost wordt, maar zo niet dan wordt het verlies alleen maar groter en betaal ik de fees voor niks.
Ik weet niet hoe lang de dalen van bitcoin in het verleden hebben aangehouden, maar een jaar is natuurlijk wel lang.

@spartacusNLD bedankt voor je tip, goed om te weten wat ik had moeten doen.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:45
Ben zelf wel benieuwd hoe het kan dat alle coins zo hard omhoog zijn gegaan en nu in de algehele linie zo hard aan het zakken zijn. Is dit allemaal door de btc fork, eth problemen en nieuwe mensen (die nu schijnbaar allemaal met verlies/winst weg zijn) Of is het daadwerkelijk zo simpel?

Vind de cryptobubbel maar tegenvallen, is een bubbel van 1 hooguit 2 maanden geweest dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFox1980 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:21:
[...]

Ik zat er aan te denken maar durf met deze stijging op dit moment niet in te stappen.
Ik verwacht behoorlijk wat stijging q3/q4 met Ants.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:58:
Gekocht op 481k sat, verkocht op 206k sat. :9~ Het is dat ik ook een zak op 60k had gekocht, anders was ik bij wijze van spreken failliet gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exelletor schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:47:
[...]

Gekocht op 481k sat, verkocht op 206k sat. :9~ Het is dat ik ook een zak op 60k had gekocht, anders was ik bij wijze van spreken failliet gegaan.
I feel your pain ;) ik heb ook vrij hoog ingekocht maar hou ze voor lange tijd. Had je er weinig vertrouwen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Ik ben de TA's aan het vergelijken en deze ziet er interessant uit. Het is vorige week woensdag gemaakt, dus de BTC daling was toen al begonnen.

De afgelopen dagen zien er verbazingwekkend vergelijkbaar uit als in 2013. De piek van 26 mei (20-11-2013) is anders. Enige nadeel, er kan nog een daling komen.....voorzichtigheid is geboden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Laatst online: 00:45
Zhou schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:51:
Ik ben de TA's aan het vergelijken en deze ziet er interessant uit. Het is vorige week woensdag gemaakt, dus de BTC daling was toen al begonnen.

De afgelopen dagen zien er verbazingwekkend vergelijkbaar uit als in 2013. De piek van 26 mei (20-11-2013) is anders. Enige nadeel, er kan nog een daling komen.....voorzichtigheid is geboden.
Zit aan deze kant ook hard te kijken naar het bijkopen van alt coins en niet zozeer BTC of ETH. Weet alleen niet of we al op het laagste punt zijn van de daling. Ik ben er zelf van overtuigd dat de pieken en dalen blijven gebeuren wat deze grafiek heel mooi laat zien. Langzaam worden alle munten steeds meer waard, daytraders moeten wat beter op letten als hodl'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:45

Soul__assasin

de Belbelg

S.McDuck schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:58:
[...]

Zit aan deze kant ook hard te kijken naar het bijkopen van alt coins en niet zozeer BTC of ETH. Weet alleen niet of we al op het laagste punt zijn van de daling. Ik ben er zelf van overtuigd dat de pieken en dalen blijven gebeuren wat deze grafiek heel mooi laat zien. Langzaam worden alle munten steeds meer waard, daytraders moeten wat beter op letten als hodl'ers.
ik koop nu vooral bij in Siacoin en antshares.. die lijken mij best intresant

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:30
Rannasha schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:07:
LET OP: Gratis geld
Ik heb de aandacht? Goed.

Iedereen die Bitcoin bezit: In de nacht van zondag op maandag wordt door Stellar een snapshot gemaakt van de blockchain voor de volgende distributie-ronde van hun Lumens (STR / XLM). Iedereen die Bitcoin bezit op dit moment (het eerste block na middernacht UTC) krijgt een aantal Lumens, ongeveer 1000 XLM per BTC. Volgens de huidige koers komt dat neer op een Euro-waarde van ~1.5% van je Bitcoin-vermogen.

Je kunt deze Lumens krijgen door je Bitcoins in je eigen wallet te hebben en op de website van Stellar je aan te melden (vanaf de 27e), maar ook als je op een van de deelnemende exchanges een Bitcoin-saldo hebt, kun je je Lumens krijgen. Van de exchanges die meedoen, zijn Kraken en Poloniex de twee die waarschijnlijk gebruikt worden door Tweakers.

Dus: zorg dat je voor 02:00 in de nacht van zondag op maandag je Bitcoins of in je eigen wallet, of op een van de deelnemende exchanges hebt staan. Je kunt ze maandagochtend direct weer verplaatsen indien gewenst.

Zie ook: https://www.stellar.org/blog/bitcoin-claim-lumens-2/
Tnx voor de info! Ik heb een vraagje, wellicht weet jij of iemand anders het antwoord.

Ik probeer nu m'n XLM te claimen via:

https://www.stellar.org/lumens/bitcoin-lumen-program/

Ik heb BTC in m'n wallet (niet op een exchange), dus ik heb me via FB ingelogd. Dan moet je bij stap 2 'Your Stellar Account' het volgende doen:

CREATE A STELLAR ACCOUNT OR ENTER YOUR ACCOUNT ID
To claim lumens, enter your Stellar account ID.

Is het voldoende om daar m'n Stellar adres van Kraken te geven, of moet ik echt een hele Stellar account hier voor aanmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zojuist hier de Stellar Lumens geclaimed. Gaat heel erg makkelijk en snel. Mijn BTC is verdeelt over meerdere adressen dus heb een aantal keer moeten claimen. Heb de Stellar desktop wallet geinstalleerd en daar staan ze nu netjes allemaal in.

Mijn Facebook account stelt trouwens echt compleet niets voor omdat ik helemaal niets met Facebook doe. Blijkbaar is deze account wel voldoende om mee te claimen. Wil je de Stellars claimen kan je dus prima een vage account aanmaken, daarmee moet het dus gewoon werken.

Het ondertekenen van de adressen is ook erg simpel te doen. Had dat nog niet eerder gedaan, maar via de link op de site van Stellar word netjes aangegeven hoe het moet met verschillende programma's. Stelt niets voor, je moet alleen even weten waar het zit in de wallet die je gebruikt. Dan een hoop knip en plak werk om alles te claimen.

Nu weet ik alleen nog niet wat ik er mee ga doen. Ik heb sowieso geen account bij een exchange dus als ik ze wil verkopen moet ik een site zoals LiteBit of Bitonic hebben om ze te verkopen. Voor zover ik kan zien doet LiteBit niets met XLM, dus geen idee hoe ik er vanaf kan komen als ik dat zou willen. Iemand een tip om deze te verkopen op een site die geld naar mijn rekening kan overmaken ?
Pusherman_ schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:46:
[...]

Is het voldoende om daar m'n Stellar adres van Kraken te geven, of moet ik echt een hele Stellar account hier voor aanmaken?
Dat lijkt mij geen probleem. Zolang het maar een adres is waar jij zelf bij kan komen moet dat werken. Je hebt op een exchange de privatekeys niet, maar zolang je wel toegang hebt via de exchange zou het gewoon moeten werken. Heb zelf geen toegang tot een exhange dus zelf gewoon de desktop wallet geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Antshares/NEO op de Chinese staats tv (CCTV):

http://tv.cctv.com/2017/0...nSl6Id7FEIXBL170627.shtml

http://www.iqiyi.com/v_19...275560d01b53685f94c183905

Geen idee wat er gezegd wordt, maar meer exposure is altijd goed :D

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:42
speedyjules07 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:19:
Antshares/NEO op de Chinese staats tv (CCTV):

http://tv.cctv.com/2017/0...nSl6Id7FEIXBL170627.shtml

http://www.iqiyi.com/v_19...275560d01b53685f94c183905

Geen idee wat er gezegd wordt, maar meer exposure is altijd goed :D
wees daar vooral niet te snel mee, kijk naar de exposure van ETH na die ico :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
ica1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:21:
[...]

wees daar vooral niet te snel mee, kijk naar de exposure van ETH na die ico :X
Ten eerste off-topic/slowchat.

Ten tweede, wat? Exposure na ETH ICO, in 2014?

[ Voor 7% gewijzigd door speedyjules07 op 27-06-2017 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:42
speedyjules07 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:22:
[...]

Ten eerste off-topic.

Ten tweede, wat?
ten eerste volgens mij prima on-topic....

ten tweede

aangezien je niet weet wat er gezegd wordt (ik ook niet hoor mijn chinees is ook niet meer wat het geweest is), kan het ook negatieve exposure zijn zoals bij de ico waar het ethereum netwerk flink van over zijn toeren ging, en mogelijk mede de oorzaak van deze dip.

des al niet te plus hoop ik dat het positief is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 17:53
Bij laatste dip op de uurgrafiek is ETHEUR niet meer oversold geweest. Goed teken, dunkt me. Nu even oppassen op de eerste negative reversal die altijd gezet wordt na zo'n dip. Ben benieuwd!

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
PilatuS schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:13:
Zojuist hier de Stellar Lumens geclaimed. Gaat heel erg makkelijk en snel. Mijn BTC is verdeelt over meerdere adressen dus heb een aantal keer moeten claimen. Heb de Stellar desktop wallet geinstalleerd en daar staan ze nu netjes allemaal in.
Ik heb het zojuist ook geclaimed. Facebook werd gebruikt voor email en verificatie van locatie omdat ze niet in alle landen mogen opereren. Dit is duidelijk zichtbaar bij de account link. Daarna message signing met de Ledger, was even zoeken. Paar dingen: het default adres in het sign formulier is niet het default wallet adres, dit moet je zelf invullen. Van het resultaat staat bij het signed message eerst nog een keer het adres, dat moet je niet kopieren, alleen wat daarna komt. Tot slot heb ik lobstr.co gebruikt om het naar Kraken te sturen. Je moet alleen wel 20 Lumens laten staan (ongeveer 50 cent) om het adres te laten leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
PilatuS schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:13:

Mijn Facebook account stelt trouwens echt compleet niets voor omdat ik helemaal niets met Facebook doe. Blijkbaar is deze account wel voldoende om mee te claimen. Wil je de Stellars claimen kan je dus prima een vage account aanmaken, daarmee moet het dus gewoon werken.

Het ondertekenen van de adressen is ook erg simpel te doen. Had dat nog niet eerder gedaan, maar via de link op de site van Stellar word netjes aangegeven hoe het moet met verschillende programma's. Stelt niets voor, je moet alleen even weten waar het zit in de wallet die je gebruikt. Dan een hoop knip en plak werk om alles te claimen.

Nu weet ik alleen nog niet wat ik er mee ga doen. Ik heb sowieso geen account bij een exchange dus als ik ze wil verkopen moet ik een site zoals LiteBit of Bitonic hebben om ze te verkopen. Voor zover ik kan zien doet LiteBit niets met XLM, dus geen idee hoe ik er vanaf kan komen als ik dat zou willen. Iemand een tip om deze te verkopen op een site die geld naar mijn rekening kan overmaken ?

[...]

Dat lijkt mij geen probleem. Zolang het maar een adres is waar jij zelf bij kan komen moet dat werken. Je hebt op een exchange de privatekeys niet, maar zolang je wel toegang hebt via de exchange zou het gewoon moeten werken. Heb zelf geen toegang tot een exhange dus zelf gewoon de desktop wallet geinstalleerd.
Ik lijk echt wel een noob, maar ik vind het nog een beetje vaag mbt deze stap:
VERIFY BITCOIN ACCOUNT

First, enter your BTC address in the form below.

Then go to your Bitcoin wallet, sign the proof message below, and then submit it.

This message ensures we only fund a Bitcoin address once and tells us where to send lumens.
Welk BTC adres bedoelen ze? Ik heb m'n BTC in de Bitcoin Core wallet op een pc staan, Daar kan ik toch meerdere adressen hebben? Hoe weet ik nu welk adres ik daar moet invullen, zodat ze ook zeker weten hoeveel BTC ik in de wallet heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:32

Boy

www.byoscoop.nl

DaCoTa schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:32:
[...]

Ik heb het zojuist ook geclaimed. Facebook werd gebruikt voor email en verificatie van locatie omdat ze niet in alle landen mogen opereren. Dit is duidelijk zichtbaar bij de account link. Daarna message signing met de Ledger, was even zoeken. Paar dingen: het default adres in het sign formulier is niet het default wallet adres, dit moet je zelf invullen. Van het resultaat staat bij het signed message eerst nog een keer het adres, dat moet je niet kopieren, alleen wat daarna komt. Tot slot heb ik lobstr.co gebruikt om het naar Kraken te sturen. Je moet alleen wel 20 Lumens laten staan (ongeveer 50 cent) om het adres te laten leven.
Hij vraagt om een cryptographic signature...waar haal ik die vandaan? Ik gebruik Jaxx. Googlen levert niets op, vandaar hier de vraag aangezien het jullie lukt

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
ica1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:26:
[...]

ten eerste volgens mij prima on-topic....

ten tweede

aangezien je niet weet wat er gezegd wordt (ik ook niet hoor mijn chinees is ook niet meer wat het geweest is), kan het ook negatieve exposure zijn zoals bij de ico waar het ethereum netwerk flink van over zijn toeren ging, en mogelijk mede de oorzaak van deze dip.

des al niet te plus hoop ik dat het positief is
ETH is een bubbel die nu eindelijk klapt. Er moet $8 mill per dag bijgekocht worden om de prijs te kunnen behouden (ten opzichte van $4 mill per dag voor BTC). Er is zo veel geld gepompt in ETH door alle ICO's terwijl er tot nu toe nog amper iets was uit gecashed. Nu veroorzaakt het uitcashen een domino effect, immers is er toch geld benodigd om ontwikkeling te kunnen starten/voortzetten. Daarnaast dient er nog genoeg te gebeuren voordat ETH daadwerkelijk schaalbaar wordt.

Dat is de reden waarom ETH het zo moeilijk heeft nu. Ik weet niet waarom je hun ICO uit 2014 er bij haalt of je weet niet wat de betekenis is van een ICO, maar dit staat hier compleet los van.

Wat NEO betreft, dit is de eerste keer dat het project wordt voorgesteld bij het grote publiek, waarschijnlijk ook bij een publiek wat voorheen nog niet veel heeft uitgespookt met cryptocurrencies. Het is leuk om te zien dat dit nu ook het grotere publiek in China bereikt, ongeacht wat er gezegd wordt, die exposure is sowieso goed. Niet te vergelijken met de opgeblazen onschaalbare bubbel die ETH momenteel is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pusherman_ schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:33:
[...]
Welk BTC adres bedoelen ze? Ik heb m'n BTC in de Bitcoin Core wallet op een pc staan, Daar kan ik toch meerdere adressen hebben? Hoe weet ik nu welk adres ik daar moet invullen, zodat ze ook zeker weten hoeveel BTC ik in de wallet heb staan?
Je moet de adressen opgeven waar daadwerkelijk Bitcoins op staan. Dat kan 1 adres zijn, of 20. De adressen waar niets op staat hoef je ook niets mee te doen.
Boy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:33:
[...]

Hij vraagt om een cryptographic signature...waar haal ik die vandaan? Ik gebruik Jaxx. Googlen levert niets op, vandaar hier de vraag aangezien het jullie lukt
Dit word op de site van Steller aangegeven. Van wat ik zo zie ondersteunt Jaxx dit niet. Ik heb in ieder geval deze link gebruikt voor mijn wallet: https://bitcointalk.org/index.php?topic=990345.0

Jaxx staat hier alleen niet bij. Zoek even op of dit met Jaxx mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

PilatuS schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:40:
[...]

Je moet de adressen opgeven waar daadwerkelijk Bitcoins op staan. Dat kan 1 adres zijn, of 20. De adressen waar niets op staat hoef je ook niets mee te doen.

[...]

Dit word op de site van Steller aangegeven. Van wat ik zo zie ondersteunt Jaxx dit niet. Ik heb in ieder geval deze link gebruikt voor mijn wallet: https://bitcointalk.org/index.php?topic=990345.0

Jaxx staat hier alleen niet bij. Zoek even op of dit met Jaxx mogelijk is.
Ja, die was ik ook aan het lezen, maar kom er nog niet zo uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54
Pusherman_ schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:33:
[...]
Je moet elk adres met een saldo apart registreren met een crypto-handtekening van dat adres. Dit is de enige manier waarop Stellar zeker kan zijn hoeveel BTC jij hebt. Het is alleen niet heel praktisch, want actieve gebruikers hebben hun saldo vaak verspreid over een heel aantal adressen. Je kunt overwegen om je volledige saldo in een transactie naar een enkel adres te sturen op een moment dat de fees laag zijn (direct na het weekend is dit vaak zo). Dan kun je met een enkel adres je Stellars claimen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Boy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:41:
[...]

Ja, die was ik ook aan het lezen, maar kom er nog niet zo uit
Als het met Jaxx niet mogelijk is zou je naar een andere wallet moeten. Sowieso heeft Jaxx wat problemen met de veiligheid had ik gelezen, dus is de vraag of die blijven gebruiken handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Rannasha schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:41:
[...]

Je moet elk adres met een saldo apart registreren met een crypto-handtekening van dat adres. Dit is de enige manier waarop Stellar zeker kan zijn hoeveel BTC jij hebt. Het is alleen niet heel praktisch, want actieve gebruikers hebben hun saldo vaak verspreid over een heel aantal adressen. Je kunt overwegen om je volledige saldo in een transactie naar een enkel adres te sturen op een moment dat de fees laag zijn (direct na het weekend is dit vaak zo). Dan kun je met een enkel adres je Stellars claimen.
En voor de Ledger Nano S gebruikers, een makkelijke manier om al je adressen te organiseren waar BTC op staat:

https://goochain.net/ledger

http://support.ledgerwall...nt-if-ledgers-api-is-down

(je dient hierna nog wel elk adres individueel te signen)

[ Voor 3% gewijzigd door speedyjules07 op 27-06-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
PilatuS schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:40:
[...]

Maar hoe zie ik in de bitcoin core wallet op welke adressen BTC staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pusherman_ schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:44:
[...]
Maar hoe zie ik in de bitcoin core wallet op welke adressen BTC staan?
Ik gebruik dat programma niet, dus geen idee. Bij mijn programma kan ik alle adressen zien en daar staat netjes bij welke adressen welke balans hebben. Dit moet bij jouw programma ook vast mogelijk zijn door de adressen te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:43

MikeVM

- Baloo -

speedyjules07 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:37:
[...]

ETH is een bubbel die nu eindelijk klapt. Er moet $8 mill per dag bijgekocht worden om de prijs te kunnen behouden (ten opzichte van $4 mill per dag voor BTC). Er is zo veel geld gepompt in ETH door alle ICO's terwijl er tot nu toe nog amper iets was uit gecashed. Nu veroorzaakt het uitcashen een domino effect, immers is er toch geld benodigd om ontwikkeling te kunnen starten/voortzetten. Daarnaast dient er nog genoeg te gebeuren voordat ETH daadwerkelijk schaalbaar wordt.

Dat is de reden waarom ETH het zo moeilijk heeft nu. Ik weet niet waarom je hun ICO uit 2014 er bij haalt of je weet niet wat de betekenis is van een ICO, maar dit staat hier compleet los van.

Wat NEO betreft, dit is de eerste keer dat het project wordt voorgesteld bij het grote publiek, waarschijnlijk ook bij een publiek wat voorheen nog niet veel heeft uitgespookt met cryptocurrencies. Het is leuk om te zien dat dit nu ook het grotere publiek in China bereikt, ongeacht wat er gezegd wordt, die exposure is sowieso goed. Niet te vergelijken met de opgeblazen onschaalbare bubbel die ETH momenteel is :P
dan is het volgens jou echt wel de moment om uit ETH te stappen? en als ik dan even verder nadenk zullen veel mensen hun ETH in BTC gaan investeren, wat daar weer voor een stijging kan zorgen..

zijn er nog tweakers die denken dat de bubbel gebarsten is..?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Bij de Tenx ico was 1 ETH: 420 PAY tokens.
Nu zie ik hier dat de waarde rond de 40$ ligt. https://coinmarketcap.com/currencies/tenx/
Is dit ding echt van pakweg 0,75$ naar 40$ in drie dagen?

Ik zie dat het om de prelaunch gaat, maar dat zegt me niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
LED-Maniak schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:32:
[...]

Dan leen je extra BTC om te verkopen en die moet je later weer terugkopen.
Natuurlijk hahaha! Mag je zelf beslissen of je een positie sluit of zit er een bepaalde vaste tijd aan verbonden wanneer een long is short sluit? Staat zeker in ts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

Het valt mij wel op dat vele van jullie hier vooral speculeren over de short term dan de long term en veel emotie erbij betrekken. Het komt op mij allemaal nogal over als een gok spel en vooral investeren in wat mogelijk de nieuwe bitcoin lijkt te worden op basis van solide verhalen. Buy low, sell high is nog altijd key volgens mij, al lijkt iedereen toch te investeren in de high van ethereum. Wellicht komt ethereum ooit boven de 2k, maar als je dit vergelijkt met andere alt coins is het winst % toch vele malen lager?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

PilatuS schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:42:
[...]

Als het met Jaxx niet mogelijk is zou je naar een andere wallet moeten. Sowieso heeft Jaxx wat problemen met de veiligheid had ik gelezen, dus is de vraag of die blijven gebruiken handig is.
Ik heb m'n private keys in Electrum gepleurd en kon toen signen, gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Woohooo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:10:
Het valt mij wel op dat vele van jullie hier vooral speculeren over de short term dan de long term en veel emotie erbij betrekken. Het komt op mij allemaal nogal over als een gok spel en vooral investeren in wat mogelijk de nieuwe bitcoin lijkt te worden op basis van solide verhalen. Buy low, sell high is nog altijd key volgens mij, al lijkt iedereen toch te investeren in de high van ethereum. Wellicht komt ethereum ooit boven de 2k, maar als je dit vergelijkt met andere alt coins is het winst % toch vele malen lager?
Als jarenlang BTC hodler heb ik maar van 1 ding spijt, de paar coins die ik tot nu toe verkocht heb.
Op de paar na, om de oorspronkelijke investering eruit te halen want dat is goed voor de nachtrust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Als nieuwe speler voor het eerst meegemaakt dat èèn van m'n coins als een raket omhoog ging... ANS. Begrijp nu de verleiding van daytrading, want ik stond op het punt om m'n winst af te romen tot m'n originele inleg op ANS en te gaan slapen met een paar tientjes winst. Heb het uiteindelijk niet gedaan en zie dat hij nu weer aan het zakken slaat. Hoogtepunt weer voorbij lijkt het.

Benieuwd of ik er spijt van ga krijgen morgenochtend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Toch best indrukwekkend hoe het nu met een rotvaart weer omhoog gaat na die dreun van gisteren :o
Of is het een voorbode voor een grotere nog crash :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 23:01
P.C.Simonis schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:01:
Toch best indrukwekkend hoe het nu met een rotvaart weer omhoog gaat na die dreun van gisteren :o
Of is het een voorbode voor een grotere nog crash :F
Niet een munt maar meteen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
alki schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:04:
[...]

Met name dat is nogal verdacht :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:42

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Lange post alert!

Hier nog een newbie :). Ben me al een paar dagen aan het inlezen en ik heb een aantal vragen. Het valt immers nog niet mee om informatie en ruis te scheiden! Ik heb wel veel gehad aan het youtube kanaal van Chris Dunn.

Ik merk dat 'instappen' nog niet meevalt, ik heb me bij Kraken aangemeld maar de Tier 2 verificatie kan lang duren heb ik gelezen. Ik zou wel via Bitonic al BTC kunnen kopen; maar bij welke goede/bruikbare exchange* zou ik dan al eerder aan de slag kunnen?

Een ander issue is dat de levertijden voor een Ledger Nano S inmiddels tot September lopen (een hardware wallet lijkt me wel zo veilig). Wat raden jullie aan als een tijdelijke veilige oplossing*?

Strategie
Buy & Hold is de bedoeling. Al jeukt het nu al enorm om uiteindelijk ook wat actiever te traden. Met de enorme volatiliteit wil je sowieso al proberen op een goed moment in te stappen. Hoe vaak traden jullie (per uur, dag, week)? Hebben jullie (complexe) orders or zelfs bots ingesteld waar je op de langere termijn op durft te vertrouwen? Het liefst wil ik zoveel mogelijk hands-off blijven, meer niet voordat ik het gevoel heb dat ik het allemaal begrijp.

Nog een vraag, ik heb even dit topic doorzocht maar kan niks vinden over bijvoorbeeld fibonacci retracement. Lijkt een bijzonder toegankelijke en toch gemakkelijke manier om het verloop te analyseren. Zijn er methoden die jullie gebruiken?

Portfolio
Als investering heb ik al wat traditionele ETF's en obligaties; (zeer) long-term. Vanuit wat spaargeld wil ik een begin maken met cryptocurrencies. De bedoeling is om zo'n 15% van het totaal in coins te stoppen, en te herbalanceren als het boven de 25-30% uitkomt.

Na aankoop van BTC wil een portfolio van coins samenstellen. Ik zat aan het volgende te denken:
BTC25%
ETH20%
STRAT20%
ICN15%
XRP5%
XMR5%
IOTA5%
DCR5%

Het idee is een redelijk gelijke spreiding, maar toch altijd het meest in BTC houden. Ik wil proberen in te stappen op een goed moment. Verder is de keuze op bv. STRAT en ICN gevallen vanwege het (technisch) potentieel (roadmap en team), en de onderste 4 voor verschillende redenen. Feedback hierop is meer dan welkom. Ik zal het waarschijnlijk over tijd opbouwen, en goed kans dat ik uiteindelijk op iets anders uitkom naar gelang ik meer over de verschillende coins leer.

* Deze portfolio is bij mijn weten niet via 1 exchange te managen, dus moet ik sowieso bij meerdere accounts maken. Hetzelfde voor de wallets. Doen jullie dat sowieso als risicospreiding? Maken jullie dan ook gebruik van 3rd party software zoals Coinigy? Alleen voor het overzicht of ook voor het traden? Wat voor gratis alternatief voor Coinigy (15$/maand is niet weinig) is aan te raden?

Als laatste, hebben jullie nog tips over het vermijden van fees. Waar zitten fees die je niet had verwacht, of die hoger zijn dan je vermoedde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:38:
[...]

Als jarenlang BTC hodler heb ik maar van 1 ding spijt, de paar coins die ik tot nu toe verkocht heb.
Op de paar na, om de oorspronkelijke investering eruit te halen want dat is goed voor de nachtrust :)
Als je de vorige keer rond de €1000 verkocht had om daarna weer rond €300 in te stappen dan had je het toch goed gedaan? Dat is deze keer mijn tactiek aangezien ik vond dat de prijzen met name de afgelopen maand echt helemaal nergens meer op sloegen. Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk..
handige_harrie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:18:

Portfolio
Als investering heb ik al wat traditionele ETF's en obligaties; (zeer) long-term. Vanuit wat spaargeld wil ik een begin maken met cryptocurrencies. De bedoeling is om zo'n 15% van het totaal in coins te stoppen, en te herbalanceren als het boven de 25-30% uitkomt.

Na aankoop van BTC wil een portfolio van coins samenstellen. Ik zat aan het volgende te denken:
BTC25%
ETH20%
STRAT20%
ICN15%
XRP5%
XMR5%
IOTA5%
DCR5%
Ik denk dat het nu geen goed moment is om in te stappen aangezien de markt naar mijn idee toch wel een beetje op hol geslagen is (al iets minder, maar er werden 10tallen miljoenen gestopt in vrij oninteressante nieuwe coins.) Ik heb/had zelf ook een spreiding in een aantal van deze en een paar andere coins. Echter ik ben vooral een "blockchain technology enthousiast," niet echt een handelaar. Dus ik denk dat anderen beter handel tips kunnen geven.

Als ik dan een paar kanttekeningen kan plaatsen. Ik heb zelf mijn twijfels bij XRP als coin, deze staat namelijk vrij los van het Ripple systeem (er staan een aantal nuttige posts over XRP in dit topic, de afgelopen 2 weken oid.) En STRAT, ik vind het een super interessante coin met enorme potentie, maar om eerlijk te zijn staat hij toch nog best wel in de kinderschoenen. 20% is best risicovol.

Dit alles is slechts mijn mening en mijn glazen bol heeft ook wel eens kuren.

[ Voor 62% gewijzigd door Krankenhausen op 28-06-2017 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grippa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 17:39
Pusherman_ schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:46:
[...]
Ik ben inmiddels een ervaring rijker, dit kan dus NIET. Kraken heeft 1? stellar adres voor de hele site en bepaald bij welk account de coins horen die er naartoe gezonden worden dmv de 'memo' die bij een transactie kan worden toegevoegd. Bij het claimen van de XML kan je GEEN memo toevoegen, alleen een adres. Ik dacht het zal wel zoals bitcoin werken, dus heb de memo genegeerd. Nu staan inmiddels een heleboel XML's in een kraken wallet zonder dat ze weten bij wie ze horen. Schijnbaar hebben meer mensen deze fout gemaakt want ik kreeg namelijk een auto response op mn support ticket dat dit weken gaat duren door vele tickets over hetzelfde probleem.

@Rannasha
grippa schreef op zondag 25 juni 2017 @ 04:48:
[...]
als het mij lukt om te claimen met een nep fb account (heb geen echte) krijg je een pizza, of 2? van mij.
Dit aanbod staat maar aangezien je in FR woont wil ik je ook wel xml (als ze terug zijn van kraken) of btc sturen. Stuur maar een Pm met een adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
alki schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:04:
[...]

En het is nog niet gezegd of het lijkt weer om te slaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 11-09 10:56
handige_harrie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:18:
Lange post alert!

Hier nog een newbie :). Ben me al een paar dagen aan het inlezen en ik heb een aantal vragen. Het valt immers nog niet mee om informatie en ruis te scheiden! Ik heb wel veel gehad aan het youtube kanaal van Chris Dunn.

Ik merk dat 'instappen' nog niet meevalt, ik heb me bij Kraken aangemeld maar de Tier 2 verificatie kan lang duren heb ik gelezen. Ik zou wel via Bitonic al BTC kunnen kopen; maar bij welke goede/bruikbare exchange* zou ik dan al eerder aan de slag kunnen?
Ik weet natuurlijk niet met welke bedragen je wil instappen maar volgens mij kun je met tier 1 bij kraken, (naw gegevens) onbeperkt btc storten en per dag uit mijn hoofd 2000 $ kopen / verkopen. Daarmee zou je naar mijn idee wel kunnen starten terwijl je aanvraag voor tier 2 nog doorloopt. Gisteren hetzelfde gedaan., maar goed ik heb misschien het geluk dat ik met 2k per dag makkelijk uit de voeten kan.

Voor het aanschaffen van btc totdat je verificatie bij kraken hoog genoeg is kun je kijken naar bijvoorbeeld bitonic, litebit, btc direct, etc. Ik heb er ooit voor gekozen om bij bl3p een account te maken, verificatie was binnen een dag geregeld na aanleveren van ID, bankpas en bewijs van adres. Voordeel : storten van tegoed met ideal, betere prijs dan bijvoorbeeld bitonic, litebit, btc direct.

P.s. Wel even de limieten van kraken dubbel checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Iemand ervaring met de imToken mobile app? Ben op zoek naar iets waar ik makkelijker een adres mee kan checken zodat ik vanaf mobiel niet elke keer naar MyEtherWallet hoef te gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Executor16 op 28-06-2017 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Boy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:13:
[...]

Ik heb m'n private keys in Electrum gepleurd en kon toen signen, gelukt!
AAAAAAAAND it's gone...op een of andere manier heb ik de private key gemist die ze me getoond zouden moeten hebben :|

Ik heb dus create account gedaan en vervolgens dus alles, Stellar gekregen maar kom er nu dus niet meer bij. Jammer dat het niet gekoppeld is aan m'n Facebook account ... of kan iemand me blij maken en zeggen dat het Stellar account wel gekoppeld is aan 't facebook account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
yinx84 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:54:
Als nieuwe speler voor het eerst meegemaakt dat èèn van m'n coins als een raket omhoog ging... ANS. Begrijp nu de verleiding van daytrading, want ik stond op het punt om m'n winst af te romen tot m'n originele inleg op ANS en te gaan slapen met een paar tientjes winst. Heb het uiteindelijk niet gedaan en zie dat hij nu weer aan het zakken slaat. Hoogtepunt weer voorbij lijkt het.

Benieuwd of ik er spijt van ga krijgen morgenochtend :)
Dat ligt aan je strategie. Is het HODL dan achterover hangen en over jaartje weer eens kijken wat ze waard zijn geworden. Is het soort van day-trading(en je bent geen pro, zoals ondergetekende), dan zou je bij leuke winst, kunnen cashen. Heb zelf al paar keer gewacht, om de winst weer aardig te zien verdampen, maar ook andersom, cashen en vervolgens zien stijgen. Dat blijft idd gokken. Heb voor mezelf bepaald om te cashen bij aardig winstpercentage. Winst = winst, op naar de volgende.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
speedyjules07 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:37:
[...]

Antshares is de hype van deze week. Vorige week was het IOTA daarvoor Stratis, daarvoor DGB daarvoor Stellar en daarvoor Ripple. Ben benieuwd wat volgende week hier weer vol lof gehyped wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
grippa schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 00:38:
[...]

Ik ben inmiddels een ervaring rijker, dit kan dus NIET. Kraken heeft 1? stellar adres voor de hele site en bepaald bij welk account de coins horen die er naartoe gezonden worden dmv de 'memo' die bij een transactie kan worden toegevoegd. Bij het claimen van de XML kan je GEEN memo toevoegen, alleen een adres. Ik dacht het zal wel zoals bitcoin werken, dus heb de memo genegeerd. Nu staan inmiddels een heleboel XML's in een kraken wallet zonder dat ze weten bij wie ze horen. Schijnbaar hebben meer mensen deze fout gemaakt want ik kreeg namelijk een auto response op mn support ticket dat dit weken gaat duren door vele tickets over hetzelfde probleem.
Tnx voor de info.. mooi dat ik er gisteren dus niet mee verder ben gegaan. Dan maar zelf een nieuwe account aanmaken op die site.

En nog steeds uitzoeken hoe ik in bitcoin core kan zien op welke wallets hoeveel BTC staat |:(

Wat een onduidelijk proces, leuk zo'n giveaway, maar ze hadden het wel ietsje duidelijker mogen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Pusherman_ schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:01:
[...]
En nog steeds uitzoeken hoe ik in bitcoin core kan zien op welke wallets hoeveel BTC staat |:(
Coin Control aanzetten in Bitcoin Core, vervolgens een nieuwe transactie maken en op de knop "Inputs" drukken. Dan krijg je een overzicht van de adressen (en UTXO's) in je wallet met het bijbehorende saldo.

Zie ook: https://bitcointalk.org/i...331.msg1530422#msg1530422 (dit gaat over een oude versie, dus het kan zijn dat de GUI er tegenwoordig anders uit ziet).
grippa schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 00:38:
[...]
@Rannasha

Dit aanbod staat maar aangezien je in FR woont wil ik je ook wel xml (als ze terug zijn van kraken) of btc sturen. Stuur maar een Pm met een adres.
Kies een leuk goed doel en stuur die een pizza. Of BTC:)

[ Voor 30% gewijzigd door Rannasha op 28-06-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Handelsvolume en totale marketcap lijkt te stabiliseren ten opzichte van laatste 48 uur, hopelijk geen gekte naar het weekend toe, maar gezonde verschuivingen tussen -4 / +4 %.

Zal me niet verbazen als mensen wat meer uit ETH stappen bij USD 300 en omzetten naar BTC, bleek toch weer de meest stabiele factor te zijn de afgelopen dagen, samen met XRP (vond ik wel bijzonder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 12-09 13:21

Ryan1981

Je ne sais pas

Rookert25 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:17:
Handelsvolume en totale marketcap lijkt te stabiliseren ten opzichte van laatste 48 uur, hopelijk geen gekte naar het weekend toe, maar gezonde verschuivingen tussen -4 / +4 %.

Zal me niet verbazen als mensen wat meer uit ETH stappen bij USD 300 en omzetten naar BTC, bleek toch weer de meest stabiele factor te zijn de afgelopen dagen, samen met XRP (vond ik wel bijzonder).
XRP was mij ook opgevallen. Zou dat misschien de safe haven worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Ryan1981 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:39:
[...]

Ik kan er geen peil op trekken. Safe haven t.o.v. van cryptovaluta is fiat geld of gewoon vasthouden en geduld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
Ryan1981 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:39:
[...]

XRP? XRP ging toch ook vrolijk van bijna 0.30 terug naar 0.19? Dat is meer dan 1/3 er af! 8)7

Waar die overigens al een tijdje tussen schommelt, dus wat dat betreft redelijk "stabiel" inderdaad.

[ Voor 15% gewijzigd door beepee op 28-06-2017 11:24 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telenut
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 22:52
Iemand al tips over hoe je nu juist die lumen kan claimen bij stellar?
En dan specifiek: als die bij Kraken staan. Gewoon wachten en doen die het zelf?
Heb ook nog wat bitcoins gevonden op greenaddress.it. Echter als ik het adres ingeef dat ik daar staan heb krijg ik foutmelding dat er niks op dat adres staat. Ik heb er wel degelijk nog iets staan, maar denk dat ik niet direct ergens het juiste adres zie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48

RvV

Ik heb net met de Bitcore Core wallet de Stellar's kunnen claimen. Jeej! Maar... kan iemand uitleggen hoe het kan dat er meer BTC in mijn volledig gesyncte core wallet zit, dan wat er op de blockchain bekend is als "eindsaldo"? Misschien een hele domme vraag maar ik kan het zo snel niet verzinnen. :X

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
telenut schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:29:
Iemand al tips over hoe je nu juist die lumen kan claimen bij stellar?
En dan specifiek: als die bij Kraken staan. Gewoon wachten en doen die het zelf?
Bij Kraken komen ze vanzelf. Bij de vorige distributie-ronde duurde het 18 dagen van het snapshot-moment tot de XLM werden gecrediteerd. Je kreeg toen een email van Kraken met de melding dat je XLM had ontvangen en een korte uitleg over Stellar & het distributie-proces.

Ik verwacht dat het deze keer op dezelfde manier gebeurt. Mogelijk iets sneller, omdat Kraken nu ervaring heeft met het proces.
Heb ook nog wat bitcoins gevonden op greenaddress.it. Echter als ik het adres ingeef dat ik daar staan heb krijg ik foutmelding dat er niks op dat adres staat. Ik heb er wel degelijk nog iets staan, maar denk dat ik niet direct ergens het juiste adres zie staan.
GreenAddress maakt gebruik van multisig adressen. Het standaard proces van het digitaal ondertekenen van een bericht met een private key werkt niet zo makkelijk als het gaat om multisig adres. Je zult van alle partijen een digitale handtekening moeten leveren. Dat betekent dat GreenAddress zelf ook moet meewerken aan dit proces.
RvV schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:51:
Ik heb net met de Bitcore Core wallet de Stellar's kunnen claimen. Jeej! Maar... kan iemand uitleggen hoe het kan dat er meer BTC in mijn volledig gesyncte core wallet zit, dan wat er op de blockchain bekend is als "eindsaldo"? Misschien een hele domme vraag maar ik kan het zo snel niet verzinnen. :X
Waarschijnlijk zit er saldo in een of meer "change" adressen die voor iedere transactie die je verstuurt worden aangemaakt, maar die standaard niet in de GUI te zien zijn. Zie mijn eerdere post over Coin Control om precies te achterhalen hoeveel er bij welk adres hoort. Mogelijk kun je nog meer XLM claimen.

[ Voor 21% gewijzigd door Rannasha op 28-06-2017 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik was even aan het spitten door de stijgende en dalende coins en zag toen dit dat ION 200% in de plus stond. Dus ik ging even kijken wat het is, en naar hun nieuws sectie en zag toen dit:

https://news.ionomy.com/new_ion_walle_tupdate/

Er is dus een attack geweest en een hard fork en nu staat hij dus 200% in de + 8)7

Wie snapt dit? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
Ryan1981 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:17:
Ik was even aan het spitten door de stijgende en dalende coins en zag toen dit dat ION 200% in de plus stond. Dus ik ging even kijken wat het is, en naar hun nieuws sectie en zag toen dit:

https://news.ionomy.com/new_ion_walle_tupdate/

Er is dus een attack geweest en een hard fork en nu staat hij dus 200% in de + 8)7

Wie snapt dit? :P
Gisteren om een uur of 22:00 is die gepumpt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Heeft iemand een voorbeeld van een ICO of iets dergelijk die niet dit verloop vertoond trouwens?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/q9FXeyV.png

Het lijkt er wel op dat alles de hemel in geprezen wordt en dat zodra hij live gaat mensen direct uistappen met winst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
Ryan1981 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:22:
Heeft iemand een voorbeeld van een ICO of iets dergelijk die niet dit verloop vertoond trouwens?

[afbeelding]

Het lijkt er wel op dat alles de hemel in geprezen wordt en dat zodra hij live gaat mensen direct uistappen met winst?
QRL bijvoorbeeld. Maar goed, je grafiek toont dan ook de prijs van IOU tokens in het begin...

[ Voor 8% gewijzigd door exelletor op 28-06-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Heeft iemand al gratis XLM gekregen op Polo? Bij mij is er nog niks bij gekomen.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Bonez0r schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:37:
[...]

Heeft iemand al gratis XLM gekregen op Polo? Bij mij is er nog niks bij gekomen.
Poloniex doet niet mee, zoek even in dit topic. Is een dag of 2 geleden langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
DaCoTa schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:46:
[...]

Poloniex doet niet mee, zoek even in dit topic. Is een dag of 2 geleden langsgekomen.
Of toch misschien weer wel. Volgende officiele Twitter van Stellar is er sprake geweest van een communicatieprobleem tussen Stellar en Poloniex (goh ^^) en zijn ze nu bezig om samen een oplossing te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

exelletor schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:25:
[...]

QRL bijvoorbeeld. Maar goed, je grafiek toont dan ook de prijs van IOU tokens in het begin...
Interessant, 1e hit die ik hier op vind is:

https://www.reddit.com/r/...itbtc_iou_scam_explained/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 11-09 09:14
Ik snap nog altijd niet hoe die iou dingen werken. Tenx PAY tokens worden er ook al verhandeld. Maar die kun je nog niet verkopen.
Zit hier een loophole? Kan iemand dit toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Ivm claimen XLM : ik kan nergens vinden hoe ik die message sign via de blockchain wallet.

Er staat een link naar dit artikel : http://support.bitcoin.cz...sage-using-bitcoin-client

Maar dat is blijkbaar een oude versie van de blockchain wallet. Want ik heb geen knop Manage addresses. Nu heb ik geprobeerd via Import Address die BTC wallet address in te geven, die staat dan onder Watch Only met laadicoontje bij. Snap er helemaal niks van eigenlijk.

What do I do? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
marteltor schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:59:
[...]

Ik snap nog altijd niet hoe die iou dingen werken. Tenx PAY tokens worden er ook al verhandeld. Maar die kun je nog niet verkopen.
HitBit verkoopt IOU's voor tokens die nog niet vrij te verhandelen zijn. Je kunt op HitBit een PAY IOU kopen en zodra deze tokens vrij verhandelbaar zijn, geeft HitBit je een PAY token in ruil voor je IOU. Zie het als een soort pre-order.

HitBit is echter de enige partij die deze IOU's aanbiedt en je kunt ze alleen kopen. Dat betekent dat HitBit vrijwel volledige controle heeft over de prijs van de IOU's, die daarom vaak een stuk hoger staan dan de ICO-prijs van de bijbehorende tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grippa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 17:39
Ik dacht dat XLM keihard zou instorten door de gigantische instroom van coins... en dan stijgt het 10%. Bewijst wel weer dat er geen knoop aan de crypto markt vast te binden is. Of zal er nog een grote crash komen als de exchanges eindelijk gaan uitkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
grippa schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:08:
Ik dacht dat XLM keihard zou instorten door de gigantische instroom van coins... en dan stijgt het 10%. Bewijst wel weer dat er geen knoop aan de crypto markt vast te binden is. Of zal er nog een grote crash komen als de exchanges eindelijk gaan uitkeren?
XLM is in de dagen voor de distributie-ronde al behoorlijk hard gedaald. Een dergelijke fenomeen zie je wel vaker: Er is een toekomstige gebeurtenis die de waarde van een cryptocurrency zal doen dalen, al is niet precies bekend hoeveel. In de aanloop er naar toe verkopen / shorten mensen deze CC om te verdienen aan deze daling. Echter levert dit een overreactie op waardoor de koers verder is gedaald door de speculatie dan dat deze zou doen door de gebeurtenis waar het om gaat. Zodra deze geweest is, krabbelt de koers weer op als mensen terugkopen / shorts sluiten.

Maar het is niet uitgesloten dat er nog wel wat dumps gaan komen. Mensen die handmatig claimen hebben hier een maand de tijd voor en zodra de grote exchanges XLM gaan uitdelen aan hun gebruikers, zijn er opeens grote hoeveelheden XLM in een klap beschikbaar en direct al in exchange-accounts (dus geen drempel om het te verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Poloniex |:( Los van het feit dat level 2 verificatie nu al langer dan 1 maand duurt, krijg ik na een withdrawl de volgende melding:
Awaiting Approval
Via https://poloniex.freshdes...awal-is-awaiting-approval
The awaiting approval status is a security measure to allow a security agent to review and approve the transaction manually, this is necessary in some cases depending on how secure your account is.
een withdrawl met 2FA én e-mail bevestiging... Zou 24 uur moeten duren, ondertussen al 36 uur! En in de tussen tijd kun je dus helemaal niks, want hoewel de daglimiet lijkt te zijn gereset krijg ik alleen maar "exceeds your daily limit" meldingen. :(

Iemand dit eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09 22:34
keest12 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:57:
[...]

Wordt steeds lastiger wie nou te geloven. 8)7

Ik kom op internet veel ervaren investeerders tegen die enthousiast zijn over XRP.
Ben zelf geen ervaren investeerder maar tot op heden wel enthousiast over xrp. Vrijwel alle coins waarin ik geïnvesteerd had ETH, STRATİS, DGB verlies. Xrp maakte gelukkig mijn verlies weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
Freakster86 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:39:
Poloniex |:( Los van het feit dat level 2 verificatie nu al langer dan 1 maand duurt, krijg ik na een withdrawl de volgende melding:

[...]

[...]

een withdrawl met 2FA én e-mail bevestiging... Zou 24 uur moeten duren, ondertussen al 36 uur! En in de tussen tijd kun je dus helemaal niks, want hoewel de daglimiet lijkt te zijn gereset krijg ik alleen maar "exceeds your daily limit" meldingen. :(

Ja ik met een Monero withdrawal van toch wel bijna 5 stuks. Aangevraagd op 8 juni en kreeg dezelfde melding. Netjes 24 uur gewacht en toen volgens instructie een ticket aangemaakt. Daar kreeg ik geen enkele reactie op. Om de zoveel dagen maar even gecheckt wat de status was. Uiteindelijk zonder een reactie op mijn supportticket was de withdrawal op 24 juni approved. Dus 2 weken kunnen wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 11-09 10:56

[...]

[...]

Ik moet juist zeggen dat de withdrawl en deposits vrij snel gaan. Gisteren nog btc van polo naar kraken binnen half uur kon ik ze bij kraken gebruiken. So far so good, wellicht is het de hoeveelheid?

Het enige waar ik mijzelf aan stoor bij polo is de traagheid van website zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:17

Liberteh

All your base belong to me

[...]

[...]

Ja, ik. In ieder geval een withdrawal waiting for approval. Een ticket inschieten hielp (enigszins), paar uur later was hij opeens completed na ~48 uur "waiting for approval"

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerardNRG
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-03-2018
Hi, ik lees al een paar weken mee, nu toch maar eens reageren ;)
Vorige week nog meer mensen meegedaan met de ICO van Status?

Via imToken is het uiteindelijk gelukt. Nu vraag ik me af wanneer ze zichtbaar/uitgedeeld worden?
Bancor token was vrij snel zichtbaar kan ik me herinneren.

Alles gaat gelukkig weer lekker omhoog. Van 50% winst naar -1% gegaan in 2 dagen op mn portfolio en sta nu weer op 20% in de plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Bij mij is de ervaring nog slechter met POLO. Deposit gedaan van 100k lisk en dit heeft 2 maanden geduurt voor deze uit het niets was toegevoegd aan mijn account en nog 2 weken moeten wachten op het afhandelen van het ticket met "Het is verholpen". Wat een slechte service. Van de mensen die ik ken wacht er de meeste al maanden op een hogere Tier. 8)7

edit.
digitalNRG schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:33:
Hi, ik lees al een paar weken mee, nu toch maar eens reageren ;)
Vorige week nog meer mensen meegedaan met de ICO van Status?

Via imToken is het uiteindelijk gelukt. Nu vraag ik me af wanneer ze zichtbaar/uitgedeeld worden?
Bancor token was vrij snel zichtbaar kan ik me herinneren.

Alles gaat gelukkig weer lekker omhoog. Van 50% winst naar -1% gegaan in 2 dagen op mn portfolio en sta nu weer op 20% in de plus.
Ja ik heb z'n 250k Status Tokens

[ Voor 45% gewijzigd door Axente op 28-06-2017 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerardNRG
Ja ik heb z'n 250k Status Tokens
zoveel vertrouwen er in dat je er 25 eth in stopt? Zijn ze bij jou al wel zichtbaar? Ik zie ze niet in mijn wallet

[ Voor 23% gewijzigd door gerardNRG op 28-06-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
digitalNRG schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:39:
[...]

zoveel vertrouwen er in dat je er 25 eth in stopt? Zijn ze bij jou al wel zichtbaar? Ik zie ze niet in mijn wallet
Ik had er 257 eth voor klaar staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:17

Liberteh

All your base belong to me

[...]

Deze meneer heeft zelf een altcoin in beheer volgens mij, ik denk dat hij aardig goed in kan schatten wat een concurrent gaat doen :P

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SavageNL
  • Laatst online: 09-09 08:54
[...]

Ik heb ze al wel in MyEtherWallet, moest wel zelf handmatig de token toevoegen:
https://www.reddit.com/r/..._tokens_in_myetherwallet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Axente schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:35:
Bij mij is de ervaring nog slechter met POLO. Deposit gedaan van 100k lisk en dit heeft 2 maanden geduurt voor deze uit het niets was toegevoegd aan mijn account en nog 2 weken moeten wachten op het afhandelen van het ticket met "Het is verholpen". Wat een slechte service. Van de mensen die ik ken wacht er de meeste al maanden op een hogere Tier. 8)7
Ik wacht al meer dan 2 maanden, nog steeds niets.

Altijd een proef deposit proberen voordat je zo'n grote voorraad overzet. Ik vertrouw ze niet en support is minimaal. Ze zijn een beetje arrogant, hoop op meer exchanges die een betere services bieden, maar ja Polo is wel de favoriet van vele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerardNRG
SavageNL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:51:
[...]

Ik heb ze al wel in MyEtherWallet, moest wel zelf handmatig de token toevoegen:
https://www.reddit.com/r/..._tokens_in_myetherwallet/
Ow ik zie nu dat ik binnen imToken app niet de SNT assets schuif open had staan. Nu zie ik ze wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Verwachten jullie een dezer dagen nog kleine correcties? We lijken behoorlijk de weg omhoog te zijn ingeslagen en ik zie echt ongelofelijke percentages qua stijging. Is het niet raar als ie nu in 1x weer richting de prijs stijgt zonder correctie?

Mensen met veel ervaring hier die hier meer over kunnen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
marteltor schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:59:
[...]

Als iemand die voor TenX werkt kan ik je aanraden om gewoon van dat soort sites weg te blijven. Wij werken met een aantal grote exchanges samen en de tokens zijn binnenkort echt te traden.
Ook de waarde van HitBTC zou ik maar met een korreltje zout nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Martijn19 op 28-06-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopoti
  • Laatst online: 27-10-2023
Bericht gewist

[ Voor 94% gewijzigd door mopoti op 28-06-2017 22:25 . Reden: n/a ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
keest12 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:21:
Verwachten jullie een dezer dagen nog kleine correcties? We lijken behoorlijk de weg omhoog te zijn ingeslagen en ik zie echt ongelofelijke percentages qua stijging. Is het niet raar als ie nu in 1x weer richting de prijs stijgt zonder correctie?

Mensen met veel ervaring hier die hier meer over kunnen vertellen?
Ja er zullen correcties komen. Nee we weten niet wanneer. Ja je kan geld verliezen, nee we weten niet wanneer je moet cashen.

Het is flauw, maar na 2 maanden meekijken is dit mijn conclusie :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Rookert25 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:31:
[...]

Ja er zullen correcties komen. Nee we weten niet wanneer. Ja je kan geld verliezen, nee we weten niet wanneer je moet cashen.

Het is flauw, maar na 2 maanden meekijken is dit mijn conclusie :z
Flauwe opmerking zeg, want ik dacht dat er iemand met een glazen bol rond liep hier op het forum. |:(

Wil alleen maar zeggen dat mensen die al tijden meegaan in trading zulke crashes vaker hebben meegemaakt en uit ervaring een beetje kunnen inschatten wat het gemiddelde gedrag na zo een crash is. Zal denk ik voor iedereen wel interessant zijn om te weten. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar het is in mijn ogen wel nuttig om terug te kijken.

Achja had het kunnen weten met m'n opmerking. Er lopen er hier namelijk wel een aantal tussen die in plaats van elkaar te helpen continu de wijsneus uithangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
keest12 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:40:
[...]

Flauwe opmerking zeg, want ik dacht dat er iemand met een glazen bol rond liep hier op het forum. |:(

Wil alleen maar zeggen dat mensen die al tijden meegaan in trading zulke crashes vaker hebben meegemaakt en uit ervaring een beetje kunnen inschatten wat het gemiddelde gedrag na zo een crash is. Zal denk ik voor iedereen wel interessant zijn om te weten. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar het is in mijn ogen wel nuttig om terug te kijken.

Achja had het kunnen weten met m'n opmerking. Er lopen er hier namelijk wel een aantal tussen die in plaats van elkaar te helpen continu de wijsneus uithangen.
Daarom zeg ik ook dat het flauw is, heb al meerdere keren gezien dat mensen strategieën deelden toen BTC zou corrigeren na een nieuwe ATH, maar dat niet gebeurde, of dat nieuwe listings op Chinese exchanges voor grote stijgingen zouden zorgen van bepaalde munten. Vanwege de 24/7 geopende beurzen is er altijd wat te melden en kan elke nieuwtje meteen worden verwerkt, waardoor je erg snel een relatieve informatieachterstand hebt. Geluk is zeker een grote factor op de korte termijn wat mij betreft.

www.coinmarketcap.com kan je helpen voor resultaten uit het verleden met uitgebreide grafieken voor totale geldstromen die omgaan in cryptovaluta en per munt een overzicht van historisch koersverloop. Je zal zien in de top 100 bij de thumbnail-grafiekjes dat ze grofweg allemaal hetzelfde patroon volgen. Ik zou zelf inschatten dat munten binnen 3-4 dagen op 5% lager niveau staan dan vlak voor deze crash. Over 2 weken - een eeuwigheid in cryptoland - is het half juli en worden mensen toch weer zenuwachtig over BTC op 1 augustus en dan begint het circus weer.

Of niet :z
Pagina: 1 ... 24 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).