[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.722 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
keest12 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:43:
[...]

Zeg ik nu iets heel doms of is ICNX dan niet de coin die je moet hebben, en niet de ICN van nu? ICN is dus een veredelde aandeel zonder stemrecht of iets dergelijks. Wat is dan het praktische nut van deze token?
In de eerste instantie wilde Iconomi dividend uitkeren, een bepaald bedrag ETH per x ICN holdings per kwartaal. Dit was niet al te praktisch wegens de gas kosten op het netwerk, voor kleine dividend uitkeringen zouden ze meer kwijt zijn aan gas dan het daadwerkelijk uit te keren dividend. Ten tweede bestaat er nog steeds twijfel over wat er door de SEC als een security gezien wordt m.b.t. het uitkeren van dividend. Om deze reden is besloten om buybacks uit te voeren. Indirect komt dit op hetzelfde neer, tokens worden van de markt af gekocht en vernietigd, totale supply wordt minder, token waarde gaat omhoog. Echter dien je zelf wel een klein percentage van jouw ICN te verkopen om jouw "dividend" te ontvangen.

Hoe succesvoller het platform wordt, hoe meer tokens er op de markt opgekocht en vernietigd worden, hoe hoger de prijs van ICN zou moeten worden. Ze hebben al connecties met diverse hedge funds en grotere partijen die de crypto markt op willen stappen echter is het nu afwachten totdat het platform gereed is.

Volgens mij is er ook nog gesproken over verdere toepassingen van ICN, maar voltooiing van het platform staat voor nu op de eerste plek.

Verder kun je altijd Slack/Reddit/Bitcointalk op om meer informatie te vergaren of om zelf vragen aan de devs te stellen.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

FireFox1980 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Deel dan ook even met ons waarom. :)
Stabiliteit. De koers blijft altijd $1 Dreigt de koers omhoog te gaan, dan worden er tot 2,5% nieuwe Corions per dag toegevoegd. Geen grote fluctuaties dus.

Verder heb je als ICO investor de volgende voordelen:
  1. Earn 3-25% bonus as an ICO Investor. Your CORION tokens will be deposited directly in your CORION Wallet.
  2. Earn 0.20% daily during the ICO for being an early investor.
  3. As one of the Service Providers your daily 0-2.5% token supply growth can generate 5-10 times more return in medium term.
  4. Earn additional tokens by referring your friends to join the ICO crowdsale.
  5. Promote your products or services to the community. Acquire new customers and give specific bonuses to your existing clients.
Punt 3 behoeft meer uitleg:
2.5% profit per day:

Bonus token release encourages users to be present and active on the platform on a daily basis.
The token bonus is allocated to users by a fair and transparent system, allowing growth of up to 2.5% daily.
Dat betekend dat je elke 3 uur kunt aangeven of de Corion koers hoger of lager wordt dan de Dollar koers. Zit je goed, dan krijg je bonus Corions.

Verder hou ik van een gok en als de koers inderdaad $1 blijft, dan heb ik in ieder geval 20% winst...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Swerfer schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:29:
[...]

Stabiliteit. De koers blijft altijd $1 Dreigt de koers omhoog te gaan, dan worden er tot 2,5% nieuwe Corions per dag toegevoegd. Geen grote fluctuaties dus.

1. Earn 3-25% bonus as an ICO Investor. Your CORION tokens will be deposited directly in your CORION Wallet.
  3. As one of the Service Providers your daily 0-2.5% token supply growth can generate 5-10 times more return in medium term.
  5. Promote your products or services to the community. Acquire new customers and give specific bonuses to your existing clients.

[...]

Dat betekend dat je elke 3 uur kunt aangeven of de Corion koers hoger of lager wordt dan de Dollar koers. Zit je goed, dan krijg je bonus Corions.

Verder hou ik van een gok en als de koers inderdaad $1 blijft, dan heb ik in ieder geval 20% winst...
Duidelijke uitleg. :)

Je bent de CORION Premium vergeten. Tijdens de ICO krijg je bij iedere 5000 Corion 1 CORION Premium. Deze worden na de ICO niet meer uitgegeven. Misschien een collector item's, mocht Corion een succes worden.

Weet niet of ik mee moet doen,....

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Zhou schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:44:
[...]

Duidelijke uitleg. :)

Je bent de CORION Premium vergeten. Tijdens de ICO krijg je bij iedere 5000 Corion 1 CORION Premium. Deze worden na de ICO niet meer uitgegeven. Misschien een collector item's, mocht Corion een succes worden.

Weet niet of ik mee moet doen,....
Die CORION Premium vind ik een te grote investering voor een coin die zich nog moet bewijzen. Ik heb nog wat dagen bedenktijd, maar ik denk niet dat ik voor premium ga...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Swerfer schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:58:
[...]

Die CORION Premium vind ik een te grote investering voor een coin die zich nog moet bewijzen. Ik heb nog wat dagen bedenktijd, maar ik denk niet dat ik voor premium ga...
In de "echte" wereld werkt dit principe (inflatievrij) niet, omdat er valutaspeculanten zijn (USD/EUR/enz). Ik laat deze maar varen. Te nieuw voor mij.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
- Hier is de topic niet voor bedoeld -

[ Voor 86% gewijzigd door .oisyn op 25-06-2017 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:33
Ik ben nog niet zo heel erg bekend in de crypto wereld en had wat IOTA gekocht omdat het concept mij wel aanspreekt. Nu zag ik deze link voorbij komen en vroeg me af hoe serieus je dit moet nemen? Als ik wat verder rondzoek kom je meer van deze geluiden tegen. Aan de andere kant zie ik wel de nodige activiteit in hun github repos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:44
Zijn er hier ook mensen die traden d.m.v. bot op de exchanges, zo ja wat zijn jouw ervaringen daarmee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54
Swerfer schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:29:
[...]

[...]

Ik heb even de website en hun "business whitepaper" doorgekeken, want ik had wel weer zin in een dosis humor.

Het hele business model is gebaseerd op de aanname dat interesse in de Corions blijft toenemen. Veel van de usecases in de business whitepaper rusten op de extra Corions die dagelijks verdeeld worden onder gebruikers. Als de interesse niet of langzaam groeit, dan vervalt dit mechanisme en is er eigenlijk niets interessants aan. Daarnaast is er een beperkte mogelijkheid om de volatiliteit naar onderen te beperken. Het genoemde mechanisme is simpelweg het stopzetten van de uitgifte van nieuwe Corions voor die dag, maar dat doet weinig als de prijs met 10% daalt.

Overigens leeft Corion op de Ethereum Classic blockchain. Nu is er niets mis met het geen fan zijn van de TheDAO hardfork van Ethereum, maar puur uit praktisch oogpunt, lijkt het me niet handig om je project te baseren op een veel kleinere blockchain waar minder actief aan ontwikkeld wordt.

En het mooiste van alles vond ik nog de projectie voor de gebruikersaantallen (pagina 3 & pagina 19 van de business whitepaper). Een gestage stijging vanaf nu tot aan halverwege 2019. En dan opeens in Q3 2019 een sterke daling van het aantal gebruikers, gevolgd door een zeer sterke stijging in Q4 2019.

Welke waarzegger hebben ze geraadpleegd om te ontdekken dat ze in Juli-September 2019 opeens veel gebruikers gaan verliezen? 8)7

edit: Daarnaast bestaat de titel van het PDF document van de whitepaper uit "Microsoft Word" en de bestandsnaam. Kleine moeite om dat iets professioneler te maken, toch?
Langras schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:56:
Zijn er hier ook mensen die traden d.m.v. bot op de exchanges, zo ja wat zijn jouw ervaringen daarmee
Ja. Is me goed bevallen en heeft wat geld opgeleverd. Helaas crasht de bot zo nu en dan, want de programmeur is een prutser.

[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 25-06-2017 20:14 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-08 23:08
Langras schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:56:
Op welke bot doel je erop? Ik heb ooit 10 BTC verloren door foutieve instellingen, maar dat was m'n eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Ethereum is al weken aan het worstelen en kan de trend naar boven maar moeilijk vinden. Ook nu lijkt er een behoorlijke crash gaande waar al gespeculeerd wordt dat we begin 200 makkelijk kunnen halen vannacht. Een aantal weken geleden was Ethereum de sterkste van allemaal, maar hebben al die ICO's die over ETH geld inzamelden roet in het eten gegooid?

Natuurlijk kan je op korte termijn altijd tegen moeilijke periodes aanlopen. Dat heeft Bitcoin immers ook gehad en zie de prijs van 1 Bitcoin nu na 4 jaar. Toch is dit echt iets wat Ethereum moet gaan overwinnen denk ik. Al die verzamelpotjes om vervolgens giga veel Ethereum de markt in te dumpen zal de prijs en stabiliteit van de prijs maar weinig goed doen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
keest12 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:20:
Ethereum is al weken aan het worstelen en kan de trend naar boven maar moeilijk vinden. Ook nu lijkt er een behoorlijke crash gaande waar al gespeculeerd wordt dat we begin 200 makkelijk kunnen halen vannacht. Een aantal weken geleden was Ethereum de sterkste van allemaal, maar hebben al die ICO's die over ETH geld inzamelden roet in het eten gegooid?

Natuurlijk kan je op korte termijn altijd tegen moeilijke periodes aanlopen. Dat heeft Bitcoin immers ook gehad en zie de prijs van 1 Bitcoin nu na 4 jaar. Toch is dit echt iets wat Ethereum moet gaan overwinnen denk ik. Al die verzamelpotjes om vervolgens giga veel Ethereum de markt in te dumpen zal de prijs en stabiliteit van de prijs maar weinig goed doen gok ik.
Vergeet niet dat ETH 4 maanden terug op 15 dollar zat. Wat is er dan mis met 200 dollar ?

Ik wou ook ETH kopen maar vond van 20 naar 100+ al te hoog om nog te kopen. Achteraf had ik natuurlijk veel geld kunnen verdienen, maar ik vond 100+ vanuit 15 al heel erg veel. Ik denk toch echt dat 350+ voor ETH zwaar overrated is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
PilatuS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:26:
[...]

Vergeet niet dat ETH 4 maanden terug op 15 dollar zat. Wat is er dan mis met 200 dollar ?

Ik wou ook ETH kopen maar vond van 20 naar 100+ al te hoog om nog te kopen. Achteraf had ik natuurlijk veel geld kunnen verdienen, maar ik vond 100+ vanuit 15 al heel erg veel. Ik denk toch echt dat 350+ voor ETH zwaar overrated is.
Eerlijk gezegd lijkt het me ook het meest realistisch dat er nog een goede correctie komt, waarna de hype er een beetje af gaat. Vervolgens kan hij rustig en gestaag gaan groeien richting een mooie prijs over een gezonde periode.

Het is in ieder geval pijnlijk duidelijk geworden dat wat er ook gebeurd, zo een immense groei sowieso vroeg of laat een halt toe geroepen wordt, zie de correcties sinds de record prijs van 400 dollar. Ook ik was er een van die na een tijd dacht, hij gaat maar door, komt er wel een eind aan? Blijkt maar weer dat we op dat punt onze dikke winst hadden moeten laten uitkeren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
keest12 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:36:
[...]

Eerlijk gezegd lijkt het me ook het meest realistisch dat er nog een goede correctie komt, waarna de hype er een beetje af gaat. Vervolgens kan hij rustig en gestaag gaan groeien richting een mooie prijs over een gezonde periode.

Het is in ieder geval pijnlijk duidelijk geworden dat wat er ook gebeurd, zo een immense groei sowieso vroeg of laat een halt toe geroepen wordt, zie de correcties sinds de record prijs van 400 dollar. Ook ik was er een van die na een tijd dacht, hij gaat maar door, komt er wel een eind aan? Blijkt maar weer dat we op dat punt onze dikke winst hadden moeten laten uitkeren. 8)7
Zou kunnen inderdaad... Maar wat zou die torenhoge prijs van de Bitcoin dan momenteel verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
the_scientist schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:39:
[...]

Zou kunnen inderdaad... Maar wat zou die torenhoge prijs van de Bitcoin dan momenteel verklaren?
Ja dat is ook zo, maar we moeten niet vergeten dat Ethereum in januari 2017 12 dollar waard was, terwijl Bitcoin vanaf 400 dollar richting 2k+ is gaan groeien. Percentueel gezien is Ethereum dus veel harder gegroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
keest12 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:36:
[...]

Precies :) Laat ETH maar een stabiele waarde vinden. Liever nu een flink stuk omlaag om ergens stabiel te worden dan door naar de 600 om compleet te crashen. Er zijn denk ik ook veel te veel mensen laat ingestapt in de hoop dat ie naar 1000 zou gaan.
the_scientist schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:39:
[...]

BTC is niet zo torenhoog. 16.4 miljoen totale munten tegenover de 92.7 miljoen van ETH. Verder bestaat BTC al veel langer en zit er sowieso veel meer vertrouwen in. BTC heeft in 2013 al de 1000 aangetikt en we zitten nu op 2500+ een paar jaar later. ETH stond 4 maanden terug op 15 dollar. BTC heeft zich inmiddels aardig bewezen, dat moet ETH nog gaan doen de komende jaren. ETH is niet eens bedoelt als betaalmiddel en BTC wel. Beetje appels en peren vergelijken :P Los van dat vind ik ETH eerder torenhoog dan BTC hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Laatste houvast voor Ethereum in de huidige crash is trouwens 250 dollar. Als ie daar doorheen gaat gaat de beerput open gok ik. Wordt nog spannend vannacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Thanks guys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
keest12 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:45:
Laatste houvast voor Ethereum in de huidige crash is trouwens 250 dollar. Als ie daar doorheen gaat gaat de beerput open gok ik. Wordt nog spannend vannacht..
idd we kunnen hard vallen als ie daar doorheen gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
Tis weer zondag op de cryptomarkt. Tijd voor een filmpje YouTube: Panic Room - Official® Trailer [HD]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-08 23:08
Ik heb het de laatste 8 weken bijgehouden. Van de 8 zondagen, zat BTC op verlies op 7 zondagen. Dus standaard een short met hoge stoploss op zondagen zou in principe altijd een winstgevende trade zijn.

Verklaart ook wel, op zondagen stroomt er geen geld in exchanges aangezien de banken in het weekend gesloten zijn. Dan valt het geld weg en blijft BTC alsmaar dalen op zoek naar nieuwe kopers.

[ Voor 16% gewijzigd door Hatsieflatsie op 25-06-2017 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
keest12 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:45:
Mwa, hij staat pas sinds begin juni boven de 250 USD. Daarnaast: mooi moment om te kopen als ie zo ver zakt. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pven schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:10:
[...]

Mwa, hij staat pas sinds begin juni boven de 250 USD. Daarnaast: mooi moment om te kopen als ie zo ver zakt. ;)
Dat is niet wat hij zegt. Hij denkt dat als ie onder de 250 komt hij nog veel verder gaat zakken. Als ie gelijk heeft dan is -10% op een dag niets en gaat ie mogelijk naar de 100 toe. Geen idee of dit zo is, maar als ie gelijk heeft is 250 een heel slecht moment om te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:11:
[...]

Dat is niet wat hij zegt. Hij denkt dat als ie onder de 250 komt hij nog veel verder gaat zakken. Als ie gelijk heeft dan is -10% op een dag niets en gaat ie mogelijk naar de 100 toe. Geen idee of dit zo is, maar als ie gelijk heeft is 250 een heel slecht moment om te kopen.
Kortom: het is niet te voorspellen. We doen allemaal aannames, die eigenlijk alleen gebaseerd zijn op gevoel. Als ie onder de 250 USD zakt, kan het ook best zijn dat er een hoop BUY-orders actief worden. Maar het kan ook niet zo zijn. Niemand die het weet. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
pven schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:12:
[...]

Kortom: het is niet te voorspellen. We doen allemaal aannames, die eigenlijk alleen gebaseerd zijn op gevoel. Als ie onder de 250 USD zakt, kan het ook best zijn dat er een hoop BUY-orders actief worden. Maar het kan ook niet zo zijn. Niemand die het weet. :Y)
als we onder de 250-260 komen zitten we volgens mij in een dalende trend, dus dan is de kans groot dat t verder gaat dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pven schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:12:
[...]

Het is niet te voorspellen nee. Maar over het algemeen is het wel zo dat als het hard omlaag gaat, het daarna nog veel harder naar beneden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Voor de liefhebbers wat info:
http://www.zerohedge.com/...6-25/bitcoin-buyer-beware

Mensen zijn nogal hebzuchtig en geloven daarom alles, vooral de nieuwe crypto's zonder dat men weet waar het over gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Laatst online: 14:44
Hatsieflatsie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:21:
[...]

Op welke bot doel je erop? Ik heb ooit 10 BTC verloren door foutieve instellingen, maar dat was m'n eigen schuld.
Heb zelf gunbot aangeschaft, en dat loopt tot nu toe redelijk heb er niet zo veel btc in gestopt als dat jij dat hebt gedaan maar ben begonnen met 0.38 en na 2 weken zit ik nu op de 0.52.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Laatst online: 22:31

Ethirty

Who...me?

RaptorXS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:21:
Voor de liefhebbers wat info:
http://www.zerohedge.com/...6-25/bitcoin-buyer-beware

Mensen zijn nogal hebzuchtig en geloven daarom alles, vooral de nieuwe crypto's zonder dat men weet waar het over gaat. ;)
Vooral dat eerste stukje zegt een hoop over de wildgroei de laatste tijd. 35mln in 30s. Iets zegt me dat dat product er nooit gaat komen. :X

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2022
ReynaertS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:07:
Hallo allen,

Ik ben vrij nieuw in de cryptocurrency wereld en had een paar vragen die ik graag opgelost wilde hebben.

Nu is mij aangeraden om via Litebit.eu of via changelly.com XRP's (Ripples) te kopen, alleen zit er veel verschil in in de koersen. Bijvoorbeeld: Als ik 1000XRP's haal bij Litebit dan kost het me maar 260,- terwijl als ik het haal bij Changelly voor hetzelfde aantal (1000) betaal ik 350,-. Waarom is het zo dat de prijzen zo erg verschillen?
Ook heb ik een Wallet aangemaakt op Litebit alleen kan ik hier niks mee, moet ik ergens anders dan nog een wallet aanmaken waar ik wel wat mee kan? Bijvoorbeeld bij Gatehub?

Hoop dat ik een beetje duidelijk overkwam.
Iemand die me hiermee wilt helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

ReynaertS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:30:
[...]

Meestal zo simpel als vraag en aanbod. Als er meer vraag dan aanbod stijgt de prijs.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

[...]

Litebit is eigenlijk meer een "wederverkoper" dus die kopen op een bepaalde tijd in en dan kan het zijn dat het daarna duurder of goedkoper is dan op een ander moment om via hun weer jouw coins te kopen.

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
Hatsieflatsie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:05:
[...]

Ik heb het de laatste 8 weken bijgehouden. Van de 8 zondagen, zat BTC op verlies op 7 zondagen. Dus standaard een short met hoge stoploss op zondagen zou in principe altijd een winstgevende trade zijn.

Verklaart ook wel, op zondagen stroomt er geen geld in exchanges aangezien de banken in het weekend gesloten zijn. Dan valt het geld weg en blijft BTC alsmaar dalen op zoek naar nieuwe kopers.
Klopt, je ziet idd op zondag de marketcap vaak behoorlijk teruglopen tov de rest van de week. Maw zondag is een goede dag om tegen gunstige prijs eea in te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telenut
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 22:52
DaCoTa schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:06:
[...]

Uhm, je weet dat als je funds op een exchange hebt staan, het niet in een wallet zit? Of tenminste, niet in jouw wallet maar dat van de exchange?
Wel degelijk mijn wallet... in beheer door de exchange. Is het dan strikt gezien de mijne... tja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Ja. Waarom XRP kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
MartyMcFly1955 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:37:
[...]

Klopt, je ziet idd op zondag de marketcap vaak behoorlijk teruglopen tov de rest van de week. Maw zondag is een goede dag om tegen gunstige prijs eea in te slaan.
Ik ga eens wat kopen dan. Hopelijk heb je gelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen zich hier al ingelezen over Ants/NEO? Technologie ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
CasGas schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:35:
[...]

Litebit is eigenlijk meer een "wederverkoper" dus die kopen op een bepaalde tijd in en dan kan het zijn dat het daarna duurder of goedkoper is dan op een ander moment om via hun weer jouw coins te kopen.
Ah zo, maar hoe kan het dan zijn dat het bij litebit 90 euro goedkoper is dan bij Changelly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
Lijkt me een veelbelovende coin voor in de toekomst. 15vd50 grootste banken in de wereld maken hier al gebruik van en ik denk dat er veel vraag naar komt in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

ReynaertS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:05:
[...]

Ah zo, maar hoe kan het dan zijn dat het bij litebit 90 euro goedkoper is dan bij Changelly?
Waarom, ze zijn op Kraken nóg goedkoper?

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
ReynaertS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:07:
[...]

Lijkt me een veelbelovende coin voor in de toekomst. 15vd50 grootste banken in de wereld maken hier al gebruik van en ik denk dat er veel vraag naar komt in de toekomst
Zoek hier even op Ripple en XRP, Ranesha heeft er al veel nuttigs over gezegd.

Ga ook maar eens zondagse boodschappen doen. Sia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ReynaertS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:07:
[...]

XRP en het bedrijf Ripple zijn 2 verschillende dingen. Zoek eens op Ripple in dit topic. Staan een aantal erg goede posts over. Lees die eens en bedenk je dan of je nog in XRP wil stappen. Hint: XRP heeft zo goed als niets te maken met die banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
PilatuS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:11:
[...]

XRP en het bedrijf Ripple zijn 2 verschillende dingen. Zoek eens op Ripple in dit topic. Staan een aantal erg goede posts over. Lees die eens en bedenk je dan of je nog in XRP wil stappen. Hint: XRP heeft zo goed als niets te maken met die banken.
Ik zal eens ff zoeken en lezen dan.
Raad je het me aan om er niet in te investeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
ReynaertS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:19:
[...]

Ik zou NXT pakken t/m zaterdag en dan verkopen. Krijg je voor iedere token een halve Ignis token en pak je de stijging van NXT mooi mee. Tenminste, ik geef je geen garanties maar die kans is redelijk aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ReynaertS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:19:
[...]

Zoek in dit topic op Ripple, boven aan de pagina kan je zoeken. Lees die posts. Het zou mij verbazen als je dan nog wil investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:10
FireFox1980 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:22:
[...]

Ik zou NXT pakken t/m zaterdag en dan verkopen. Krijg je voor iedere token een halve Ignis token en pak je de stijging van NXT mooi mee. Tenminste, ik geef je geen garanties maar die kans is redelijk aanwezig.
De kans is ook aanwezig dat er een 'sell the news' momentje net voor de uitgifte plaatsvindt, het is nog maar de vraag of IGNIS de prijsstijging van NXT waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatih06
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-12-2024
Heeft iemand een idee waarom ETH sterk aan het dalen is ? (Ik ben nieuw op het forum, ik hoop dat het goed staat hier O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

ReynaertS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:05:
[...]

Moment van inkopen van die specifieke batch coins en natuurlijk een marge die ze er zelf overheen gooien

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
PilatuS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:27:
[...]

Zoek in dit topic op Ripple, boven aan de pagina kan je zoeken. Lees die posts. Het zou mij verbazen als je dan nog wil investeren.
Haha ik ben inderdaad van gedachte veranderd, bedankt hiervoor.
Kan je me misschien ook meer informatie geven over wallets? Ik heb bijvoorbeeld een account aangemaakt op Litebit maar dan heb ik per definitie nog geen Wallet neem ik aan toch?
Excuses voor mijn onduidelijkheid ben nog vrij nieuw hier :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
ReynaertS schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:03:
[...]

Haha ik ben inderdaad van gedachte veranderd, bedankt hiervoor.
Kan je me misschien ook meer informatie geven over wallets? Ik heb bijvoorbeeld een account aangemaakt op Litebit maar dan heb ik per definitie nog geen Wallet neem ik aan toch?
Excuses voor mijn onduidelijkheid ben nog vrij nieuw hier :P
Begin dan eens met het inlezen in de topic start van dit topic en het algemene bitcoin topic. :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
CasGas schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:55:
[...]

Moment van inkopen van die specifieke batch coins en natuurlijk een marge die ze er zelf overheen gooien
Dus eigenlijk gewoon een aanbieder zoeken die het goedkoopst aanbied?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cdfreak_99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-09-2021
PilatuS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:19:
[...]

Het is niet te voorspellen nee. Maar over het algemeen is het wel zo dat als het hard omlaag gaat, het daarna nog veel harder naar beneden gaat.
Het hele gebeuren met crypto is momenteel een groot gokspel aan het worden je leest je verrot en verdiept je kapot in prognose's denkt dan save een bepaalde coin aan te schaffen om ze enkele uren later zo hard onderuit te zien gaan dat een parachute niet eens voldoende is om het te remmen. Heb mijn portfolio afgelopen week met dik 40% zien dalen en heb geen idee meer of ik mijn XeM, Waves, xmr en Lisk moet vast houden of niet maar tot nu toe ziet het er niet echt positief uit allemaal. Gelukkig is het maar wat speelgeld van een paar honderd euries om te proberen maar ben bang dat mijn avontuur na een maand je spelen op weinig uitdraait dan enkel verlies. Vooral wanneer er winst wordt gemaakt worden coins door iedereen aanschrevdn als zijnde veel potentie met de achterliggende gedacht om jouw over te halen ook te investeren om vervolgens de grote jongens op een zo hoog mogelijke winst te zetten en dan DUMPEN ze hun handel en staat jan modaal met lege handjes. This momenteel nog erger dan de gewone beurs waar het tenminste wat meer te voorspellen is dan met cryptos waar dagelijks coins bijkomen en stuiterhard omhoog vliegen om enkele dagen later met nog grotere snelheid onderuit te gaan. Ook vraag ik me nu steeds vaker af hoe een markt die zo beweegt enige toekomst heeft want ik zou als leverancier van diensten of producten niet graag betaald worden met een coin die enkele uren later nog geen glas bier meer waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
cdfreak_99 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:42:
[...]

Het hele gebeuren met crypto is momenteel een groot gokspel aan het worden je leest je verrot en verdiept je kapot in prognose's denkt dan save een bepaalde coin aan te schaffen om ze enkele uren later zo hard onderuit te zien gaan dat een parachute niet eens voldoende is om het te remmen. Heb mijn portfolio afgelopen week met dik 40% zien dalen en heb geen idee meer of ik mijn XeM, Waves, xmr en Lisk moet vast houden of niet maar tot nu toe ziet het er niet echt positief uit allemaal. Gelukkig is het maar wat speelgeld van een paar honderd euries om te proberen maar ben bang dat mijn avontuur na een maand je spelen op weinig uitdraait dan enkel verlies. Vooral wanneer er winst wordt gemaakt worden coins door iedereen aanschrevdn als zijnde veel potentie met de achterliggende gedacht om jouw over te halen ook te investeren om vervolgens de grote jongens op een zo hoog mogelijke winst te zetten en dan DUMPEN ze hun handel en staat jan modaal met lege handjes. This momenteel nog erger dan de gewone beurs waar het tenminste wat meer te voorspellen is dan met cryptos waar dagelijks coins bijkomen en stuiterhard omhoog vliegen om enkele dagen later met nog grotere snelheid onderuit te gaan. Ook vraag ik me nu steeds vaker af hoe een markt die zo beweegt enige toekomst heeft want ik zou als leverancier van diensten of producten niet graag betaald worden met een coin die enkele uren later nog geen glas bier meer waard is.
Daarom wordt ook gewaarschuwd om niet al je spaarcenten te gokken.
Als het op het nieuws komt dan ben je eigenlijk al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Veel coins hebben ook geen toekomst en worden alleen gebruikt om op korte termijn winst mee te maken door mensen met veel geld. De mensen die later instappen met het idee om ook winst te pakken zijn de sjaak. Zolang coins gekocht worden door mensen met als enige doel winst maken zonder iets om de toekomst van de coin te geven zal dit ook niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32
Het is inderdaad een gokspel. Maar ik zie hier heel veel emotie en als je zo reageert zoals sommigen hierzo dan ga je met de menigte mee en dat kost je sowieso geld. Risicoaversie zie je door de eeuwen heen terug bij beleggers en zeker bij deze oppurtunistische dingen.

Ik zie dit als een kans om bij te kopen. Heb zelf het idee dat dit van begin juni niet de laatste vlaag van gekte is geweest. Kan me niet voorstellen dat alle opportunistische mensen die het idee in hun hoofd hebben om rijk te worden er opeens mee stoppen namelijk. Duurt misschien een maandje. Misschien 3. Misschien ook helemaal niet maar dat is dan het risico dat ik loop. Hij is wel vaker zo hard geklapt, 2 weken geleden nog zelfs.

Het is heel belangrijk wat anders te doen dan de rest doet, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:10
Wat mij zorgen baart is dat het volume zo laag blijft. 24h volume van bitcoin staat bijvoorbeeld op 1 miljard $, terwijl het volume tijdens de vorige crashes rond 2 miljard $ bedroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
exelletor schreef op maandag 26 juni 2017 @ 02:26:
Wat mij zorgen baart is dat het volume zo laag blijft. 24h volume van bitcoin staat bijvoorbeeld op 1 miljard $, terwijl het volume tijdens de vorige crashes rond 2 miljard $ bedroeg.
Ik denk dat een hoop mensen wellicht met het oog op 1 augustus en de hoge stand van de btc en de eth de winst gepakt hebben en nu afwachten. Daarnaast heb ik ook ergens in dit topic gelezen dat er in de zomer maanden minder wordt gehandeld, schijnt ook zo te zijn met stock, kan ik helaas niet bevestigen.

Aangezien ik binnenkort met python aan de slag wil ben ik mijzelf aan het verdiepen in het maken van een bot. Ik heb niet de illusie dat ik een bot kan bouwen waarmee ik ook daadwerkelijk winst kan pakken. Maar het gaat mij meer om het te kunnen bepalen van de strategie en technieken erachter :). Gister een beetje zitten lezen en ben een stuk wijzer geworden over moving average en bollinger band. Voorlopig eerst maar eens de info ophalen en visualiseren. Vervolgens een stap verder :)

Ik ben onder andere met NXT begonnen en dat is toch een van mijn coins die tot nu toe het meeste rendement heeft behaald. Ik blijf deze dan ook vasthouden, ook na het uitgeven van de ignis. Wellicht dat ik deze week nog wel wat bij koop om dat vervolgens weer te verkopen als de de daling wordt ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

exelletor schreef op maandag 26 juni 2017 @ 02:26:
Het weekend zal ook een rol spelen. Bitcoin is voor zover ik weet vrijwel altijd redelijk saai/stabiel in de weekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 13:21

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo weer een flinke dip. Lijkt toch weer de bitcoin te zijn die de rest meesleept. Ben wel blij dat ik mijn eth op 300 euro omgezet heb in fiat al heb ik nog steeds het gevoel dat dit meer geluk dan wijsheid was ondanks dat ik wel vind dat ik om de juiste reden (even?) uitgestapt ben. Ben erg benieuwd of hij nu weer snel terug is in de buurt van de 300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChoArrim
  • Laatst online: 26-03-2022
FireFox1980 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:22:
[...]

Waar heb je dat gevonden dat die ICO nu zaterdag plaats vindt ? Ik kan dat nergens vinden (niet op de officiële websites en niet op reddit) oftewel kijk ik ergens over.

?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 10-09 23:32
Ryan1981 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:23:
Zo weer een flinke dip. Lijkt toch weer de bitcoin te zijn die de rest meesleept. Ben wel blij dat ik mijn eth op 300 omgezet heb in fiat al heb ik nog steeds het gevoel dat dit meer geluk dan wijsheid was ondanks dat ik wel vind dat ik om de juiste reden (even?) uitgestapt ben. Ben erg benieuwd of hij nu weer snel terug is in de buurt van de 300.
300 wat, euro of dollar?

Ik denk dat het handig is om in dit topic altijd de valuta erbij te zetten, gezien sommige de beurs volgen in dollar en andere in euro.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Helaas was ik dit weekend (veel) te snel met kopen, zowel zaterdag als zonder halverwege de ETH dip gekocht in plaats van aan 't einde. Maar goed, dat is natuurlijk achteraf makkelijk praten. Had niet verwacht dat het zo ver zou dalen... heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het weer omhoog zal gaan, dus HODL!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
PilatuS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:27:
[...]

Dit is juist DE munt om te gaan investeren. 3de crypto currency van de wereld en is het bloed van Ripple. Xrp moet je beschouwen als een obligatie in de technologie Ripple. Doe eerst even een onderzoek naar Ripple. Je moet wel even geduld hebben, maar dat xrp gaat stijgen is niet een kwestie van of het gebeurd maar wanneer. Voorruit denken is hier belangrijk. Als je een paar decennia terug kijkt dan waren er een paar momenten waarbij je nu terug denkt van... had ik maar toen geïnvesteerd in een yahoo of altavista of een google of facebook etc. Riple gaat de het nieuwe internet worden tussen banken. Zelfs Google en Microsoft hebben hun belangen er al ingestopt. Mensen met 15 jaar en langer ervaring in deze branche, zeggen ook dat dit het moment is om te kopen. Het is een kwestie van tijd. Deze coin, wat eigenlijk geen coin is, moet je zien als een investering in de toekomst. Laat jezelf niet gek maken. Doe je eigen onderzoek en denk voorruit. Voor weinig geld zet je hoog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
ChoArrim schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:58:
[...]

Waar heb je dat gevonden dat die ICO nu zaterdag plaats vindt ? Ik kan dat nergens vinden (niet op de officiële websites en niet op reddit) oftewel kijk ik ergens over.
Ik heb ook alleen maar kunnen vinden dat het ergens in Q3 plaats gaat vinden. https://nxt.org/ardor-roadmap/

Verder is het volgens mij in het verleden (NXT naar ARDR) ook gedaan over een langere periode en niet op 1 dag. Dus ze maken dan iedere dag een snapshot en kijken op het eind van de periode wat het gemiddelde is van je coins. Wat mij nog niet helemaal duidelijk is of het alleen NXT coins betreft. Aangezien IGNIS een child chain is van ARDR. Had ik het eerder verwacht voor het aantal ARDR dat je hebt. Maar goed het is natuurlijk allemaal gebaseerd op NXT.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rannasha
innerchild schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:18:
[...]

Dit is juist DE munt om te gaan investeren. 3de crypto currency van de wereld en is het bloed van Ripple. Xrp moet je beschouwen als een obligatie in de technologie Ripple. Doe eerst even een onderzoek naar Ripple. Je moet wel even geduld hebben, maar dat xrp gaat stijgen is niet een kwestie van of het gebeurd maar wanneer. Voorruit denken is hier belangrijk. Als je een paar decennia terug kijkt dan waren er een paar momenten waarbij je nu terug denkt van... had ik maar toen geïnvesteerd in een yahoo of altavista of een google of facebook etc. Riple gaat de het nieuwe internet worden tussen banken. Zelfs Google en Microsoft hebben hun belangen er al ingestopt. Mensen met 15 jaar en langer ervaring in deze branche, zeggen ook dat dit het moment is om te kopen. Het is een kwestie van tijd. Deze coin, wat eigenlijk geen coin is, moet je zien als een investering in de toekomst. Laat jezelf niet gek maken. Doe je eigen onderzoek en denk voorruit. Voor weinig geld zet je hoog in.
_O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• innerchild
Lach maar . Ik quote je wel in de toekomst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
[...]

Ben je een handelaar of een investeerder? Blijkbaar heb je vanalles gekocht "XeM, Waves, xmr en Lisk" en je daar over in gelezen. Maar waarom denk je dat een van die coins een succes wordt behalve hun marketing praatjes? Bitcoin/ETH zijn de enige 2 projecten waar je met zekerheid van kan zeggen dat die niet over de kop gaan op korte termijn. Ik wil niet zeggen dat er geen andere munt komt die deze 2 van de troon kan verstoten maar er is totaal op geen enkele manier hier inzicht op te krijgen dus als je een van de kleine altcoins gekocht hebt deed je dus inderdaad alleen maar gokken. Want de 2 grote jongens zijn nog niet eens een globaal succes te noemen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik moest er ook om lachen.
Maar goed. Wie zal het zeggen.

Anyway
Het is een behoorlijke roller-coaster maar dat maakt het juist zo leuk.
Echter vind ik het persoonlijk een beetje onoverzichtelijk om meerdere coins of dergelijke aan te schaffen.
BTC/ETH vind ik de instap vrij hoog van. En bij alle andere coins heb ik weinig of geen gevoel/kennis.

Naar mijn mening blijft BTC gewoon heer en meester. Nu staat hij even laag, maar straks knalt deze gewoon weer naar een nieuwe ATH.

Stratis heb ik hogen ogen voor. Dat is / wordt DE grote concurrent van ETH. Waar ETH nu en in de toekomst tegen problemen aan gaat lopen is Stratis de oplossing door zijn makkelijke C+ intergratie en de Breezewallet met thumbnail.

Afbeeldingslocatie: https://stratisplatform.com/wp-content/uploads/2017/05/Roadmap_Stratis_1H2017_V010.png

Nu roept iedereen maar wat. En ik ook. Maar bij deze dip hoop ik dat het even flink dipt. Zodat ik goedkoop nog wat stratis bij kan kopen. Dit is naar mijn mening een coin/platform om serieus in de gaten te houden.

Wellicht voor daytraders niet interessant. Maar voor de wat langere termijn kan dit zomaar het nieuwe ETH worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Lasteraar op 26-06-2017 09:33 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rannasha
innerchild schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:20:
[...]

Is goed. Quote mij maar wanneer talloze bedrijven gebruik maken van de Ripple Consensus Ledger zonder ook maar een enkele XRP te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
innerchild schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:20:
[...]

en die 90% van de coins die in handen zijn van de developers dan?

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
[...]

Waarom Ripple nooit iets gaat opleveren voor investeerders is al 10 tallen keren in dit topic toegelicht. Dat Ripple als bedrijf een mooie technologie heeft dat wordt niet betwist. Alleen verdiend enkel Ripple het bedrijf hier aan en de prijs van XRP zal nooit meer dan een dollar komen (als het al zo ver komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Altijd mooi om die discussie te zien over ripple. Ik vind persoonlijk dat er voor beide kampen iets valt te zeggen. Ja ripple heeft potentie, echter zoals eerder aangegeven is ripple niet xrp. Leuk dat bedrijven en banken eventueel xrp in de toekomst gaan gebruiken alleen blijken die niet in in dezelfde poel (lees exchanges) te hoeven vissen als de consument. Dat gaat rechtstreeks. Dus de vraag is of een coin groot gaat worden als de massa en de zakenwereld gescheiden blijven. Dus als het aanbod te hoog blijft zal de prijs ook niet heel hard stijgen.

Ik heb overigens wel wat xrp gekocht in de hoop dat het toch een keer een vlucht naar boven maakt. Daarnaast ben ik benieuwd hoe de verschillende platformen btc,eth, nxt, ripple zich houden op het moment dat een btc daalt of stijgt. En dat kun je ook zonder investering monitoren. Maar ach het zijn geen grote bedragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 13:21

Ryan1981

Je ne sais pas

KraveN schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:34:
Altijd mooi om die discussie te zien over ripple. Ik vind persoonlijk dat er voor beide kampen iets valt te zeggen. Ja ripple heeft potentie, echter zoals eerder aangegeven is ripple niet xrp. Leuk dat bedrijven en banken eventueel xrp in de toekomst gaan gebruiken alleen blijken die niet in in dezelfde poel (lees exchanges) te hoeven vissen als de consument. Dat gaat rechtstreeks. Dus de vraag is of een coin groot gaat worden als de massa en de zakenwereld gescheiden blijven. Dus als het aanbod te hoog blijft zal de prijs ook niet heel hard stijgen.

Ik heb overigens wel wat xrp gekocht in de hoop dat het toch een keer een vlucht naar boven maakt. Daarnaast ben ik benieuwd hoe de verschillende platformen btc,eth, nxt, ripple zich houden op het moment dat een btc daalt of stijgt. En dat kun je ook zonder investering monitoren. Maar ach het zijn geen grote bedragen ;)
Ik heb hier in het topic een sterk versimpeld rekenvoorbeeld gedaan dat om ripple op dezelfde waarde als bitcoin te brengen het 105 biljard aan marketcap moet stijgen (ja biljard :P)

Dat gaat hem niet worden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Zomertijd!

Mensen gaan geld uithalen voor de vakantieperiode en houden het even voor gezien.

Ik heb zojuist mijn 10k geïnvesteerde vermogen eruitgehaald en ga lekker vakantie vieren. Zie jullie weer in september. _O_

Nu lekker HODL'en met het rendement over de afgelopen 2,5 maand :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
  • Laatst online: 09:43
Lasteraar schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:32:
Ik moest er ook om lachen.
Maar goed. Wie zal het zeggen.

Anyway
Het is een behoorlijke roller-coaster maar dat maakt het juist zo leuk.
Echter vind ik het persoonlijk een beetje onoverzichtelijk om meerdere coins of dergelijke aan te schaffen.
BTC/ETH vind ik de instap vrij hoog van. En bij alle andere coins heb ik weinig of geen gevoel/kennis.

Naar mijn mening blijft BTC gewoon heer en meester. Nu staat hij even laag, maar straks knalt deze gewoon weer naar een nieuwe ATH.

Stratis heb ik hogen ogen voor. Dat is / wordt DE grote concurrent van ETH. Waar ETH nu en in de toekomst tegen problemen aan gaat lopen is Stratis de oplossing door zijn makkelijke C+ intergratie en de Breezewallet met thumbnail.

[afbeelding]

Nu roept iedereen maar wat. En ik ook. Maar bij deze dip hoop ik dat het even flink dipt. Zodat ik goedkoop nog wat stratis bij kan kopen. Dit is naar mijn mening een coin/platform om serieus in de gaten te houden.

Wellicht voor daytraders niet interessant. Maar voor de wat langere termijn kan dit zomaar het nieuwe ETH worden.
Ik hoop ook op Stratis, heb er ondertussen 40 vergaard, in totaal 320 euro voor betaald. Absoluut niet zo goedkoop dus maar ik blijf positief. HODL.

Niet interessant voor te daytraden maar het is wel een feit dat hun developersteam mooie adelbrieven kan voorleggen. Ze zijn zeer actief maar toch duurt het soms lang/wat langer dan gepland eer ze iets effectief afgewerkt hebben (denk Tumblebit vorige week uitgesteld)

Het is en blijft een grote gok, maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat deze gaat stijgen, sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Satangel schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:43:
[...]

Ik hoop ook op Stratis, heb er ondertussen 40 vergaard, in totaal 320 euro voor betaald. Absoluut niet zo goedkoop dus maar ik blijf positief. HODL.

Niet interessant voor te daytraden maar het is wel een feit dat hun developersteam mooie adelbrieven kan voorleggen. Ze zijn zeer actief maar toch duurt het soms lang/wat langer dan gepland eer ze iets effectief afgewerkt hebben (denk Tumblebit vorige week uitgesteld)

Het is en blijft een grote gok, maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat deze gaat stijgen, sowieso.
Maar als eind 17/begin 18 de software daadwerkelijk online is en de marketing begint..
Who knows.. 8)7

Maar ik geloof het wel. Flink actieve slack , grote plannen. Flink team. Bezig voor de lange termijn. Durven daarom ook de moeilijke beslissingen te maken door uitstel te geven op thumblebit. Willen een goed product afleveren voor de toekomst. Why? Cause they believe :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

degroot schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:33:
[...]

Die lachen, zoals meestal, het hardst.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:00
Lasteraar schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:02:

Maar als eind 17/begin 18 de software daadwerkelijk online is en de marketing begint..
Who knows.. 8)7

Maar ik geloof het wel. Flink actieve slack , grote plannen. Flink team. Bezig voor de lange termijn. Durven daarom ook de moeilijke beslissingen te maken door uitstel te geven op thumblebit. Willen een goed product afleveren voor de toekomst. Why? Cause they believe :D
Net zoals een groot deel van de overige altcoins... Het is enorm lastig om tussen alle coins 'de juiste' te kiezen. Voor mijzelf is dit een te grote gok, gezien ik al drie jaar meekijk met alle coins en zoveel beloftes voorbij heb zien komen. Voor mij is Stratis des te interessanter voor daytrading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ryan1981 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:38:
[...]

Ik heb hier in het topic een sterk versimpeld rekenvoorbeeld gedaan dat om ripple op dezelfde waarde als bitcoin te brengen het 105 biljard aan marketcap moet stijgen (ja biljard :P)

Ik ben benieuwd naar jouw berekening. Zou je die kunnen posten? Ik kon desbetreffende post op de vroege ochtend niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
[...]

Ik heb ook zeker niet de verwachting dat deze op het niveau van ETH of Bitcoin komt. Maar naar 1€ is al een begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
[...]

Weet je wat zo frappant is aan dit stukje, is dat ik dit al 2 keer heb mee gemaakt. Ten tijde van Bitcoin. Exact hetzelfde verhaal. Als ik de verhalen toen hoorde over hoe hard bitcoin toen ging falen en de duizend en 1 reden waarom het absoluut geen geld ging opbrengen. Net als Ethereum.... Als ik toen die 245 bitcoin munten voor dat geld had gekocht was ik binnen geweest. Heb gewoon al 2 keer naast de post gepist..

Het blijft altijd een gok, maar dit is echt wel een investering waard voor in de toekomst.

http://themarketmogul.com/ripple-investments/

http://www.investopedia.c...000-should-you-be-buying/

[ Voor 3% gewijzigd door innerchild op 26-06-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

// laat maar

[ Voor 97% gewijzigd door rvT op 26-06-2017 10:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Gisteren een beetje de gok genomen dat de prijs maandag wel weer op zou krabbelen, maar tot nu toe is de richting van de koers nog niet echt aan het veranderen.

Ik heb echt een talent om de verkeerde koersvoorspellingen te doen. :')

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
degroot schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:33:
[...]

Heb jij jezelf ook wel ingelezen over dit stukje ? 1 van de redenen dat zij deze coins in handen houden is om te zorgen dat er niet in 1 keer teveel munten op de markt terecht komen zodat er een onderwaarde ontstaat. Het verschil met BC en ETH is namelijk dat de munten al van ten voren zijn gemined..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Als je dan toch bezig bent vergeet niet in de NLG te investeren. :X
XRP moet je geen geld in stoppen, veelte veel van in omloop ook

Voor mij is het vuurwerk een beetje voorbij lijkt wel. verdien weinig en durf het niet aan om ergens in te stappen.
Beetje neerwaarde trend gaande heb ik het idee.

Hoop dat er niet te veel op ATH hebben gekocht en dat voor LT weg zetten want voordat we weer op die ATH niveaus zijn, zijn we wel even bezig denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
Rannasha schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:33:
[...]

Is goed. Quote mij maar wanneer talloze bedrijven gebruik maken van de Ripple Consensus Ledger zonder ook maar een enkele XRP te gebruiken.
Ja dat is mogelijk. Dat ontken ik ook niet. Echter XRP bied wel veel financieele voordelen. Zoals veel lagere kosten per transactie en het feit dat de valuta omrekening direct gebeurd. Als je nagaat dat er miljoenen transacties per seconde worden uitgevoerd en een bank kan daar per transactie een paar centen op besparen dan snap jij toch ook wel dat dit voor een bank enorm veel geld scheelt ?

Plus het feit dat microtransacties de toekomst gaan worden. Neem een Facebook. De grootste microtransacties lopen via hun. Laat dit nu eens 1 van de grootste zorgen zijn van banken aangezien dit grote volumes zijn met hoge kosten. Banken die XRP gebruiken icm Ripple kunnen de kosten hiervan praktisch reduceren.

Niet voor niets dat de grootste bank van SA over is gegaan op Ripple en XRP. Praten wij nog niet over de grootste 9 banken in Japan die ook bezig zijn om over te stappen naar Ripple en XRP.

Als je investeert moet je vooruit kijken. Niet gaan denken in onmogelijkheden maar in wat er wel mogelijk is.

[ Voor 14% gewijzigd door innerchild op 26-06-2017 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivov
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-09 16:07
Is het niet verstandiger om iets te kopen waar je wel vertrouwen in hebt en dan gewoon geduld te hebben? De hele reden dat ik niet investeer is dat ik geen geduld heb en dan domme dingen ga doen.

Ik ken mensen die hebben bijv 1 bitcoin gekocht toen die 400 euro was en die zeggen nu nog steeds ik ga gewoon nog langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Waarom heb je je reactie verwijderd? Klopte de berekening niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ethirty schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:27:
Gisteren een beetje de gok genomen dat de prijs maandag wel weer op zou krabbelen, maar tot nu toe is de richting van de koers nog niet echt aan het veranderen.

Ik heb echt een talent om de verkeerde koersvoorspellingen te doen. :')
I know the feel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-09 18:56
innerchild schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:33:
[...]

Niet voor niets dat de grootste bank van SA over is gegaan op Ripple en XRP. Praten wij nog niet over de grootste 9 banken in Japan die ook bezig zijn om over te stappen naar Ripple en XRP.

Als je investeert moet je vooruit kijken. Niet gaan denken in onmogelijkheden maar in wat er wel mogelijk is.
Volgens mij is het hele punt dus de vraag of zon bank gebruikt maakt van Ripple (technologie/bedrijf) of XRP (munt). Waarbij iedereen aangeeft dat de meeste banken de technologie gebruiken en niet de munt. Komt bij dat het merendeel van XRP in het bezit is van Ripple en daar periodiek een batch van verkocht wordt. Dus hoewel de supply van XRP beperkt is, neemt deze voorlopig alleen nog maar toe, terwijl er geen duidelijk aanwijsbare reden is (behalve speculatie) waarom de demand toe zou nemen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keest12
Ons geduld wordt op dit moment enorm beproeft, maar ik gok dat de meesten hier naast daytrading ook voor de lange termijn erin zitten. Laat je niet gek maken, want mooie dagen gaan echt nog wel komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 12:32

Boy

www.byoscoop.nl

Ik ben aan het denken om Ether bij te kopen, hij staat nu zelfs onder de prijs waar ik er eerder een aantal van heb gekocht...

ik zou denken dat hij dadelijk flink omhoog schiet omdat meer mensen nu hun kans willen slaan...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
Boy schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:13:
Ik ben aan het denken om Ether bij te kopen, hij staat nu zelfs onder de prijs waar ik er eerder een aantal van heb gekocht...

ik zou denken dat hij dadelijk flink omhoog schiet omdat meer mensen nu hun kans willen slaan...
Daar denk ik ook aan, al dacht ik dat gisteravond toen de koers op kraken richting 270 ging al aan. Nu staat hij nog een aantal tientjes lager zelfs... Waar houdt de daling op is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Boy schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:13:

Dat dacht ik gister ook bij 260, bij 235 etc etc. Ik heb iig bij 235 nog wat bijgekocht, maar dat was dus nog niet het diepste punt van het dal.

Daarnaast daalt ie ook gestaag over een aantal dagen tijd. Dus naast de crashes zit er sowieso een downtrend in, waardoor ie telkens nieuwe dalpunten bereikt sinds de sprint naar 400 dollar. Ik zou echt niet durven zeggen dat dit heel binnenkort ophoud. Wellicht dat we onder de 200 zullen duiken over een aantal dagen. De markt en het humeur is op dit moment namelijk behoorlijk sceptisch. Zelfs de mensen die blind vertrouwen hadden in 'Rockstar' Ethereum krabbelen nu een beetje terug en gaan zelfs terug naar Fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 12:32

Boy

www.byoscoop.nl

keest12 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:18:
[...]

Dat dacht ik gister ook bij 260, bij 235 etc etc. Ik heb iig bij 235 nog wat bijgekocht, maar dat was dus nog niet het diepste punt van het dal.

Daarnaast daalt ie ook gestaag over een aantal dagen tijd. Dus naast de crashes zit er sowieso een downtrend in, waardoor ie telkens nieuwe dalpunten bereikt sinds de sprint naar 400 dollar. Ik zou echt niet durven zeggen dat dit heel binnenkort ophoud. Wellicht dat we onder de 200 zullen duiken over een aantal dagen. De markt en het humeur is op dit moment namelijk behoorlijk sceptisch. Zelfs de mensen die blind vertrouwen hadden in 'Rockstar' Ethereum krabbelen nu een beetje terug en gaan zelfs terug naar Fiat.
Ben ook nog erg huiverig om te gaan kopen, ik heb eigenlijk m'n budget op wat ik wilde uitgeven aan coins, maar dit voelt anders als een gemistte kans. Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat het weer omhoog gaat, dus mss een beetje short-term investment erin doen en hetgeen wat ik nu erin pomp echt maar tijdelijk te doen en na winst terug te nemen

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik ken het principe hoe het werkt met long en short gaan (volgens mij ;)), eventueel met margin trading.

Als ik het goed begrijp bij long gaan ga je een 'contract' (met een uiterlijke einddatum?) met iemand (partij X) aan met de afspraak dat je bijvoorbeeld Y coin koopt tegen een vooraf gestelde koers, bijvoorbeeld 100 euro. Jij gaat bij long uit van een koersstijging. Stel de koers stijgt naar 120, kun je je long positie sluiten en heb je het recht (contract) om van X de coins te kopen tegen 100 euro. Die kun je vervolgens gelijk doorverkopen tegen de dan geldende koers van 120 euro. Het verhaal van short is net de andere kant op. En met margin kun je met geleend geld zulke contracten sluiten om extra leverage te hebben. Klopt dit?

Is het ook zo dat tegenover elke long een short staat en andersom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
Boy schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:19:
[...]

Ben ook nog erg huiverig om te gaan kopen, ik heb eigenlijk m'n budget op wat ik wilde uitgeven aan coins, maar dit voelt anders als een gemistte kans. Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat het weer omhoog gaat, dus mss een beetje short-term investment erin doen en hetgeen wat ik nu erin pomp echt maar tijdelijk te doen en na winst terug te nemen
Heb hetzelfde. Het maximum bedrag wat ik erin wilde steken en kon steken heb ik wel bereikt. Toch heb ik het idee dat ik veel kansen mis om nu mn portfolio uit te breiden. De truc is om gewoon niet te hongerig te worden. Degene die al een tijdje meegaan hier hebben waarschijnlijk op prima momenten ingekocht, want straks is het peanuts bij wat het waard zal zijn, al is dat moment misschien pas over 2/3 jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
GrazendeKoe schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:19:
Als ik het goed begrijp bij long gaan ga je een 'contract' (met een uiterlijke einddatum?) met iemand (partij X) aan met de afspraak dat je bijvoorbeeld Y coin koopt tegen een vooraf gestelde koers, bijvoorbeeld 100 euro. Jij gaat bij long uit van een koersstijging. Stel de koers stijgt naar 120, kun je je long positie sluiten en heb je het recht (contract) om van X de coins te kopen tegen 100 euro. Die kun je vervolgens gelijk doorverkopen tegen de dan geldende koers van 120 euro. Het verhaal van short is net de andere kant op. En met margin kun je met geleend geld zulke contracten sluiten om extra leverage te hebben. Klopt dit?
Nee, wat jij beschrijft zijn opties.

Long gaan in een paar, bijvoorbeeld BTC/EUR, betekent dat je EUR gebruikt om BTC te kopen. Short gaan andersom, je verkoopt BTC voor EUR.

Als je dit met leverage doet, dan leen je de benodigde valuta. Met een leverage long, leen je EUR om zo BTC te kopen. Op een later moment verkoop je de BTC weer en betaal je de geleende EUR terug (+rente). Omgekeerd met een short.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
https://www.litebit.eu/en/buy/stratis
Maintenance
Due to maintenance we are not selling this coin at the moment
goh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:17
Ik begrijp dan ook niet waarom mensen via litebit blijven kopen. Altijd weer hetzelfde gezeik daar.
Pagina: 1 ... 21 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).