Staat bij Bittrex op 0, 0 en 0. Wat is dat dan?Zhou schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:13:
Helaas geeft Coincapmarket geen prijs weer van de werkelijke ICO prijs (inschrijfprijs). Het start met de verhandelbare prijs.
MobileGo is 1 van de ICO's waar je wel bij moest zijn. Ze hebben al een produkt, maar heeft geld nodig voor marketing (50%) en andere kosten.
Ze hebben problemen met de ERC20 token. Als dit opgelost is dan stijgt de koers nog sneller.FireFox1980 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:18:
[...]
Staat bij Bittrex op 0, 0 en 0. Wat is dat dan?
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Wel leuk al die shitcoins en andere onbekende meuk op Bittrex, heb hiervoor alleen Polo gedaan maar beetje gokken gaat beter met aanbod van Bittrex.
Valt me op dat hier nog weinig over gesproken wordt op dit forum. Ik denk echt dat het een leuke kant op gaat, als je ziet waar ze mee bezig zijn. Zeker geen onzin ICO geweest:Zhou schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:13:
Helaas geeft Coincapmarket geen prijs weer van de werkelijke ICO prijs (inschrijfprijs). Het start met de verhandelbare prijs.
MobileGo is 1 van de ICO's waar je wel bij moest zijn. Ze hebben al een produkt, maar heeft geld nodig voor marketing (50%) en andere kosten.
GCesports: Gamecredits & MobileGO are going all in on eSports
We are excited to announce that GameCredits and MobileGo eSports will soon arrive on PC and Mobile platforms. Following the release of our mobile store we plan to open the GCesports application.
We are proud to say we are developing a solution using both GameCredits and MobileGo that has a massive effect on the entire gaming industry.
“It feels fantastic to be on the cutting edge of technology that brings benefits to both gamers and game developers. We’re all gamers after all!” -Aladin Ben, MD GCesports.
Goed artikel er worden goede punten gemaakt door mensen die er verstand van hebben. Maar het verweer van de Bancor mensen is ook valide. En persoonlijk vind ik het verweer sterker dan het verwijt. Misschien komt dat omdat ik niet alle nuances goed snap. Maar op alle punten wordt ingegaan en een verklaring gegeven. Dat geeft aan dat ze er in ieder geval goed over nagedacht hebben. De mensen van Bancor gaan de discussie wel aan en doen het niet af met een pr bericht of een tweet. Dat is een goede instelling en schept vertrouwen.Zhou schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:23:
Ze hebben maar 40 regels geschreven. Hier zitten wel fouten in.
5. That's it. That's the whole idea.
It's only 40 lines of code.
Now, there is nothing wrong with raising $3.5M per line of code, if indeed there is a certain technical advantage that those lines of code possess.
Zoals ik al eerder zei, stap niet zomaar in een ICO (het is je eigen geld). Wat ze doen is de openbare code downloaden beetje veranderen, aanvullen, marketing erbij en dan zakken vullen.
Die 40 regels code is een leuke Clickbait titel. Er zit wel een kern van waarheid in. In de zin van het basis contract is 40 regels code(Het wordt ook aangeraden om het basis contract klein te houden.). Maar er is veel meer code geschreven en infrastructuur aangelegd. Dus het is kort door de bocht om te stellen dat het een copy paste met wat extra marketing is.
Disclaimer: Ik heb niet meegedaan met de ICO en ik heb ook geen Bancor.
Heb even snel op de site gekeken en ze hebben het over in-app payements, snel uitbetaald, etc...Zhou schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:13:
Maar je van van Google (en Apple ook niet volgens mij, maar ben geen iOS dev
Edit: OWWW, ik zie het nu pas...ze starten een eigen store!
https://mobilego.io/wp-co...vs-gc-store-timeline3.png
En de oplossing voor iOS apps is dat ze die gewoon niet doen...want dat kan je niet buiten de App Store doen
[ Voor 13% gewijzigd door Boy op 23-06-2017 13:29 ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Ik wilde bij de ICO al instappen, helaas was ik een dag te laat met ontdekkenPusherman_ schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:38:
[...]
Valt me op dat hier nog weinig over gesproken wordt op dit forum. Ik denk echt dat het een leuke kant op gaat, als je ziet waar ze mee bezig zijn. Zeker geen onzin ICO geweest:
[...]
Gelukkig zojuist 0.45 ETH omgezet naar GameCoins. En nu maar HODL!
GameCoins? Bedoel je deze https://coinmarketcap.com/currencies/gamecoin/ ?mauro101 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:46:
[...]
Ik wilde bij de ICO al instappen, helaas was ik een dag te laat met ontdekken![]()
Gelukkig zojuist 0.45 ETH omgezet naar GameCoins. En nu maar HODL!
Excuus!Waterkoker schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:55:
[...]
GameCoins? Bedoel je deze https://coinmarketcap.com/currencies/gamecoin/ ?

je weet dat de ICO voor https://coinmarketcap.com/assets/mobilego/ was?
niet dat gamecredits (GAME) een slechte invenstering is denk ik trouwens...
Wat is de reden dat coins als Strat en Waves al langere tijd enkel dalen, is er iets bijzonders gebeurt dat deze minder interesse hebben gekregen of zijn ze gewoon teveel gepumt & gedumped? Ik probeer via diverse kanalen info te vinden maar lees vooral veel opitunisme over deze coins en weinig negetief. Toch lukt het de xoins niet om nog te steigen of is het omdat al de nieuwe ICO's meer aandacht krijgen...
Ik zie wel wat in MobileGo (MGO) zeker als er meer developers gaan ontwikkelen voor deze store.Pusherman_ schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:26:
[...]
je weet dat de ICO voor https://coinmarketcap.com/assets/mobilego/ was?
niet dat gamecredits (GAME) een slechte invenstering is denk ik trouwens...
Ze dalen, omdat er weinig nieuws is. Stratis heeft nu een maandje vertraging met het uitbrengen van volledige Breeze wallet en Fe ontwikkeling van Waves gaat al helemaal tergend langzaam. De 'alpha' wallet wordt al een jaar lang gebruikt.cdfreak_99 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:43:
Wat is de reden dat coins als Strat en Waves al langere tijd enkel dalen, is er iets bijzonders gebeurt dat deze minder interesse hebben gekregen of zijn ze gewoon teveel gepumt & gedumped? Ik probeer via diverse kanalen info te vinden maar lees vooral veel opitunisme over deze coins en weinig negetief. Toch lukt het de xoins niet om nog te steigen of is het omdat al de nieuwe ICO's meer aandacht krijgen...
Heb toevallig vanmorgen nog 70x Strat bijgekocht op 7,01 zit sinds vanmiddag weer wat in de lift,staat nu op 7,41cdfreak_99 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:43:
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
Beginner exchange vraag: het effect van psychologische grenzen valt me ook wel op, bvb op Bittrex nu veel orders op 0.0030000 BTC-ANS, moet je daar rekening mee houden, die afgeronde bedragen?
Jazeker! Beleggers leggen vaak stop-loss orders in met afgeronde bedragen. Je ziet dat als een rond bedrag aantikt wordt een hele hoop stop losses 'afgaan'.CorvusGS schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:01:
Beginner exchange vraag: het effect van psychologische grenzen valt me ook wel op, bvb op Bittrex nu veel orders op 0.0030000 BTC-ANS, moet je daar rekening mee houden, die afgeronde bedragen?
Dit zie je overal terug. Vooral ook bij coins die een bepaalde grens aantikken. Vooral bij de BTC kan je dit goed zien. 1500, 2000, 2500, 2750 en 3000. Al die ATH's zorgen voor flinke klappen omlaag. Genoeg mensen die kopen op zeg 2630 en zodra ie 3000 aantikt automatisch verkopen.CorvusGS schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:01:
Verwijderd
Wordt nog niet verhandeld op bittrex alleen op tidex en liqui.FireFox1980 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:18:
[...]
Staat bij Bittrex op 0, 0 en 0. Wat is dat dan?
Hoe meer ik over Veritaseum lees hoe enthousiaster ik word. Zitten er hier ook mensen in VERI?
Vertel dan op z'n minst waarom je er zo enthousiast over bent, dan hebben wij er ook nog wat aan..superpolm schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:57:
Hoe meer ik over Veritaseum lees hoe enthousiaster ik word. Zitten er hier ook mensen in VERI?

Misschien dat iemand dit weet, maar ik probeer geld naar mijn bankrekening te sturen vanuit kraken. Ik had een aantal bitcoin, deze heb ik verkocht en nu wil ik het naar mijn bankrekening "withdrawen".
Volgens kraken heb ik onder de tab "Trade" een balance van xx USD en dat correspondeert naar xx EUR. Als ik naar Funding ga -> Withdraw -> Euro dan kan ik mijn bank account selecteren maar hier staat ook "Balance is insufficient for a withdrawal." en dat begrijp ik niet. Mis ik hier iets?
Wat mij opvalt is: Current balance €0.
Moet ik nog iets van "Trade" naar "Funding" verhuizen op een of andere manier? Of is dit een kwestie van een support ticket aanmaken?
edit: ik ben tier 2 verified.
Volgens kraken heb ik onder de tab "Trade" een balance van xx USD en dat correspondeert naar xx EUR. Als ik naar Funding ga -> Withdraw -> Euro dan kan ik mijn bank account selecteren maar hier staat ook "Balance is insufficient for a withdrawal." en dat begrijp ik niet. Mis ik hier iets?
Moet ik nog iets van "Trade" naar "Funding" verhuizen op een of andere manier? Of is dit een kwestie van een support ticket aanmaken?
Een platform waar je (in de toekomst) peer to peer financiele producten op kan verhandelen. Met lagere transactiekosten uiteraard.Luuk schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:02:
[...]
Vertel dan op z'n minst waarom je er zo enthousiast over bent, dan hebben wij er ook nog wat aan..
Je kan geen USD balans naar een EUR rekening overmaken. Wat je wilt, lukt niet om 1 van deze redenen:UrbanSnEAky schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:03:
Misschien dat iemand dit weet, maar ik probeer geld naar mijn bankrekening te sturen vanuit kraken. Ik had een aantal bitcoin, deze heb ik verkocht en nu wil ik het naar mijn bankrekening "withdrawen".
- Of je hebt Dollars in het bezit
- Of gewoon nog coins in je bezit
Bij het eerste dien je dan even coins aan te kopen in dollar en verkopen in euro's, idem ook voor andere coins, je moet ze eerst verkopen
[ Voor 6% gewijzigd door _BladE2k_ op 23-06-2017 19:09 ]
Een standaard GoTter ;)
Je hebt kennelijk je bitcoins voor dollars verkocht ipv euro's. Die kan je niet overmaken zo. Sowieso vraag ik me af of Kraken de plek is om in dollars te handelen, het volume in euro's in veel groter.UrbanSnEAky schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:03:
Ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is om je dollars weg te boeken, anders moet je dollars via btc omzetten in euro's met de nodige transactiekosten en koersverschillen.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ok, handig.. Eerste keer dat ik iets met kraken doe. Waarschijnlijk moet ik inderdaad eerst weer bitcoins kopen en dan weer verkopen naar Euros.
Verwijderd
Segwit 2x, waarbij de blocksize 2mb wordt, zorgt er voor dat arbitrage tussen exchanges weer aantrekkelijker wordt --> zorgt ervoor dat er meer verkeer op de blockchain komt (door alle bots) --> zorgt er voor dat de blockchain weer voor dezelfde problemen komt te staan... Klopt mijn gedachtegang (enigzins)? Of snap ik er nu echt precies niks van?
Kan iemand mij het verdienmodel van Iconomi uitleggen?
Zoals ik lees, is Iconomi een cryptocurrency, dat gelijk staat aan 92% van marktkapitalisatie (Altcoins + Bitcoin).
De ontwikkelaars verdienen eraan door 3% management fee te vragen, en 0,10% entry/exit fee.
Omdat ik m'n risico graag wil spreiden, overweeg ik om in Iconomi te gaan. Echter, de koers is vandaag met 11% onderuit gegaan, terwijl alle andere altcoins stevig in de plus gegaan zijn.
Als de andere altcoins stevig in de plus gaan, dan zou Iconomi ook stevig in de plus moeten staan, lijkt me
.
Iemand die dit kan verklaren?
Zoals ik lees, is Iconomi een cryptocurrency, dat gelijk staat aan 92% van marktkapitalisatie (Altcoins + Bitcoin).
De ontwikkelaars verdienen eraan door 3% management fee te vragen, en 0,10% entry/exit fee.
Omdat ik m'n risico graag wil spreiden, overweeg ik om in Iconomi te gaan. Echter, de koers is vandaag met 11% onderuit gegaan, terwijl alle andere altcoins stevig in de plus gegaan zijn.
Als de andere altcoins stevig in de plus gaan, dan zou Iconomi ook stevig in de plus moeten staan, lijkt me
Verwachten jullie dat IOTA naar meer exchanges (zoals kraken) zal komen?
Lijkt me toch wel ideaal aangezien je dan vrijwel kosteloos geld (IOTA) kan versturen tussen verschillende exchanges?
Lijkt me toch wel ideaal aangezien je dan vrijwel kosteloos geld (IOTA) kan versturen tussen verschillende exchanges?
_BladE2k_ schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:08:
[...]
Je kan geen USD balans naar een EUR rekening overmaken. Wat je wilt, lukt niet om 1 van deze redenen:
- Of je hebt Dollars in het bezit
- Of gewoon nog coins in je bezit
Bij het eerste dien je dan even coins aan te kopen in dollar en verkopen in euro's, idem ook voor andere coins, je moet ze eerst verkopen
Het is gelukt, ik had idd dollars in bezit. Dus heb ik het volgende gedaan: USD -> BTX -> EUR. Het ging gelukkig niet om een heel groot bedrag, verlies was nu slechts 2 euro en een lesje geleerdEthirty schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:15:
[...]
Je hebt kennelijk je bitcoins voor dollars verkocht ipv euro's. Die kan je niet overmaken zo. Sowieso vraag ik me af of Kraken de plek is om in dollars te handelen, het volume in euro's in veel groter.
Ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is om je dollars weg te boeken, anders moet je dollars via btc omzetten in euro's met de nodige transactiekosten en koersverschillen.
Iemand enig idee waarom de Korecoin vanaf gisteren zo hard is gestegen? Is hij geintroduceerd op een handelbeurs?
Iemand een idee waarom IOTA zo hard gaat, behalve dat het natuurlijk een goede munt is gezien de scalability?
Ik zit ook nu sinds een paar weekjes in crypto currencies. Heb op dit moment BTC, ICN en XRP, op deze coins heb ik tot nu toe een HODL strategie.
Maar heb me zojuist aangemeld op Bittrex om ook wat aan daytrading/shitcoining te doen. Maar ik ben erg benieuwd naar jullie strategie, hoe schatten jullie in welke coin interessant is? Hebben jullie instap/hold/uitstap stijging-
en dalingpercentages waarbij je de hele dag monitort. Of doen jullie het op basis van nieuwsberichten rondom deze coins (hier zat ik ook aan te denken maar om nu info over elke shitcoin bij te gaan houden is natuurlijk ook wel heftig haha).
Ben erg benieuwd
Maar heb me zojuist aangemeld op Bittrex om ook wat aan daytrading/shitcoining te doen. Maar ik ben erg benieuwd naar jullie strategie, hoe schatten jullie in welke coin interessant is? Hebben jullie instap/hold/uitstap stijging-
en dalingpercentages waarbij je de hele dag monitort. Of doen jullie het op basis van nieuwsberichten rondom deze coins (hier zat ik ook aan te denken maar om nu info over elke shitcoin bij te gaan houden is natuurlijk ook wel heftig haha).
Ben erg benieuwd
Dit kan een mogelijke techniek zijn om te voorspellen welke altcoin het meest waard zal zijn.bbdohmen schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:49:
Ik zit ook nu sinds een paar weekjes in crypto currencies. Heb op dit moment BTC, ICN en XRP, op deze coins heb ik tot nu toe een HODL strategie.
Ben erg benieuwd
Een alternatief (eigenlijk is bovenstaande nog niet zo'n slecht advies) is om te kijken welke altcoins al een tijdje niet gepumpt zijn. De kans dat na een lange daling weer eens omhoog gaan is groter dan de kans dat een altcoin die net 200% gepompt is. Het klinkt totaal idioot beleggingsadvies, maar er schuilt enige waarheid in.
Persoonlijk vind ik dat 90% van de altcoins prijzen stijgen/dalen op totale willekeurige basis.
Als je op Iconomi zoekt in dit forum kom je mijn posts hierover wel tegen. Tevens waarom je toen moest instappen 1,50$. Maar nog steeds interessant naar mijn mening.Hatsieflatsie schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:32:
Kan iemand mij het verdienmodel van Iconomi uitleggen?
Als de andere altcoins stevig in de plus gaan, dan zou Iconomi ook stevig in de plus moeten staan, lijkt me.
ICN bezit niet 92% v/d altcoins, zij bieden een token aan op hun platform om daarmee het grootste deel v/d coins te 'tracken'.
Dus als de gehele marketcap omhoog gaat van 100mrd naar 120mrd, dan zou gemiddeld genomen de ICNX token ook met 20% moeten stijgen.
Werkt als een ETF op de aandelenmarkten. Dit is een succesvol concept, bewezen en brengt dus vanuit die managementfee een omzet met zich mee. Wereldwijd zit er bijv. al 5000mrd in aandelen trackers van Blackrock https://www.iex.nl/Column/267920/Trackers-eten-lles-op.aspx
Dus ICN bezit zelf niet de gehele marketcap. Ze bieden een platform waar je ICNX kan kopen, een ETF op de coinmarkt. Dus voor mensen die in crypto geloven maar zelf geen zin hebben om de winnende coins te kiezen speculeer je dus op een stijging v/d gehele markt (en daarmee pak je ook nieuwkomers).
Vanuit de omzet die ze pakken op beheerd vermogen gaan ze de ICN token terugkopen, ofwel zie het als een aandeel in het bedrijf ICONOMI en hun producten.
Nu ICNX 3% kosten, wat ik wel aan de hoge kant vind, maar dit kan snel omlaag als er vermogen instrooomt.
EDIT: Kosten dat ICONOMI maakte waren zo'n 600.000$ in Q1. Dus schat ik in 3mio aan kosten dit jaar.
Om break-even te draaien moet er 3.000.000/0,03 = 100.000.000 (100mio) instromen in hun ICNX fonds. Alle fondsen die daarna instromen dragen dus bij aan een free cash flow van waaruit er een sustainable buyback kan gaan plaatsvinden op ICN.
Ofwel de eerste coin waar ik een verdienmodel zie waar ze met een positieve free cash flow op de proppen gaan komen. Dat i.t.t. Litecoin en bitcoin, dat is wat de gek ervoor geeft. Of Golem dat geen werkend model heeft, laat staan bewezen verdienmodel.
[ Voor 13% gewijzigd door Timberly2 op 24-06-2017 14:05 ]
Omdat ik gister avond wilde kopen en dacht "ach het is laat doe dat morgen maar"marteltor schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:08:
Iemand een idee waarom IOTA zo hard gaat, behalve dat het natuurlijk een goede munt is gezien de scalability?

Is trouwens al weer wat omlaag.
Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb een aantal vragen.Timberly2 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:02:
[...]
Als je op Iconomi zoekt in dit forum kom je mijn posts hierover wel tegen. Tevens waarom je toen moest instappen 1,50$. Maar nog steeds interessant naar mijn mening.
Duidelijk, daarom heb ik ook interesse in de Iconomi token.ICN bezit niet 92% v/d altcoins, zij bieden een token aan op hun platform om daarmee het grootste deel v/d coins te 'tracken'.
Dus als de gehele marketcap omhoog gaat van 100mrd naar 120mrd, dan zou gemiddeld genomen de ICNX token ook met 20% moeten stijgen.
Werkt als een ETF op de aandelenmarkten. Dit is een succesvol concept, bewezen en brengt dus vanuit die managementfee een omzet met zich mee. Wereldwijd zit er bijv. al 5000mrd in aandelen trackers van Blackrock https://www.iex.nl/Column/267920/Trackers-eten-lles-op.aspx
Dus ICN bezit zelf niet de gehele marketcap. Ze bieden een platform waar je ICNX kan kopen, een ETF op de coinmarkt. Dus voor mensen die in crypto geloven maar zelf geen zin hebben om de winnende coins te kiezen speculeer je dus op een stijging v/d gehele markt (en daarmee pak je ook nieuwkomers).
Is er iemand die daarop toezicht houdt? Want ze kunnen het ook voor zichzelf houden?Vanuit de omzet die ze pakken op beheerd vermogen gaan ze de ICN token terugkopen, ofwel zie het als een aandeel in het bedrijf ICONOMI en hun producten.
Duidelijk, dus als ik alles goed begrijp:Nu ICNX 3% kosten, wat ik wel aan de hoge kant vind, maar dit kan snel omlaag als er vermogen instrooomt.
EDIT: Kosten dat ICONOMI maakte waren zo'n 600.000$ in Q1. Dus schat ik in 3mio aan kosten dit jaar.
Om break-even te draaien moet er 3.000.000/0,03 = 100.000.000 (100mio) instromen in hun ICNX fonds. Alle fondsen die daarna instromen dragen dus bij aan een free cash flow van waaruit er een sustainable buyback kan gaan plaatsvinden op ICN.
Wanneer je Iconomi op Kraken koopt, dan krijg je een aandeel in hun bedrijf, dat de ICNX aanbiedt dat als ETF voor cryptomarkt werkt ?
Gdax komt trouwens terug op zijn beslissing;
https://blog.gdax.com/eth-usd-trading-update-2-216a3b946ef6
Jammer dat ik geen buy order had @ 0,10
We will establish a process to credit customer accounts which experienced a margin call or stop loss order executed on the GDAX ETH-USD order book as a direct result of the rapid price movement at 12.30pm PT on June 21, 2017. This process will allow affected customers to restore the value of their ETH-USD account to the equivalent value of their ETH-USD account at the moment prior to the rapid price movement.
For customers who had buy orders filled — we are honoring all executed orders and no trades will be reversed.
For affected customers who had margin calls or stop loss orders executed — we are crediting you using company funds.
We will establish a process to credit customer accounts which experienced a margin call or stop loss order executed on the GDAX ETH-USD order book as a direct result of the rapid price movement at 12.30pm PT on June 21, 2017. This process will allow affected customers to restore the value of their ETH-USD account to the equivalent value of their ETH-USD account at the moment prior to the rapid price movement.
For customers who had buy orders filled — we are honoring all executed orders and no trades will be reversed.
For affected customers who had margin calls or stop loss orders executed — we are crediting you using company funds.
[ Voor 77% gewijzigd door nFo op 24-06-2017 15:04 ]
Er komt na elk kwartaal een report uit van alle winsten en fee's die gemaakt zijn op het platform en de buybacks die er uitgevoerd zijn, dit is een proces wat continu door loopt:Hatsieflatsie schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:32:
[...]
Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb een aantal vragen.
[...]
Duidelijk, daarom heb ik ook interesse in de Iconomi token.
[...]
Is er iemand die daarop toezicht houdt? Want ze kunnen het ook voor zichzelf houden?
[...]
Duidelijk, dus als ik alles goed begrijp:
Wanneer je Iconomi op Kraken koopt, dan krijg je een aandeel in hun bedrijf, dat de ICNX aanbiedt dat als ETF voor cryptomarkt werkt ?
https://medium.com/iconom...nt-programme-54bfa449d458
De buybacks vinden plaats op de ICN markt. Deze tokens worden vernietigd, waardoor de supply minder wordt en de waarde toe neemt.
Het ICNX token is een token dat iedereen vanaf 1 augustus aan kan schaffen. Deze token representeert een aandeel in het ICNX fonds. Dat is dus de token die je aan dient te schaffen wil je direct kunnen profiteren van het fonds. Een deel van de ICO investeerders hebben inmiddels beta access.
Verder op in het jaar staat in de planning dat iedereen zijn eigen fonds kan beginnen. Jij kunt dan zelf een bundel coins samen stellen en deze openbaar aanbieden voor een bepaald bedrag per aandeel. De fee's die hier worden opgehaald gaan deels naar de portfolio manager (naar jou), deels naar Iconomi en een deel wordt ook weer wederom gebruikt voor buybacks, waardoor de waarde van ICN weer omhoog gaat.
Blue Magic Capital is bijvoorbeeld een fonds wat al gestart is met het tonen van hun behaalde winsten. Zij zijn eind vorig jaar begonnen met het inzichtelijk maken van hun trades om aan te tonen wat voor rendementen er eventueel te behalen zijn. Dit is nu nog hun eigen beheerde crypto maar het is de bedoeling dat zij ook een fonds op Iconomi starten wanneer dit beschikbaar wordt waar iedereen vervolgens aan mee kan doen. Meer daarover vind je hier:
http://bluemagic.info/funds/dynamic-fund/
Feitelijk ook een leuk systeem om op een inzichtelijke manier bijvoorbeeld een portfolio voor familie en vrienden te managen, zonder alle rompslomp van Excel sheetjes en txt bestanden
[ Voor 4% gewijzigd door speedyjules07 op 24-06-2017 15:14 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
TenX tokens binnen 10 minuten uitverkocht.
volgens mij was dat 100.000 ETH aan coins. Dus $30M?
Gisteren toch maar wat NMR gekocht, vandaag 273% hoger
erg interessante coin sowieso, maar kan ook erg slecht gaan.
Wat leesvoer:
1) https://www.wired.com/201...et-work-like-open-source/
2) https://www.forbes.com/si...-hedge-fund/#5b81ce7b60b6
3) https://www.bloomberg.com...me-finance-s-blackest-box
Wat leesvoer:
1) https://www.wired.com/201...et-work-like-open-source/
2) https://www.forbes.com/si...-hedge-fund/#5b81ce7b60b6
3) https://www.bloomberg.com...me-finance-s-blackest-box
Dat ging echt bizar snel, en wederom kwam ik er niet doorheen.marteltor schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:20:
TenX tokens binnen 10 minuten uitverkocht.
het is gewoon n hele goed koin.marteltor schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:08:
Wauw, ze gaan dus de 'verliezers' uit eigen zak tegemoet komen en de lucky ones met een kooporder behouden gewoon hun ETH. Dit vind ik toch bijzonder coulant van Gdax.nFo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:59:
Gdax komt trouwens terug op zijn beslissing;
De recente dalingen van ETH komen volgens velen door de ICO's die uitbetalen om liquide middelen te hebben. Dit roept de vraag in mij op of het niet een goed moment wordt om uit ETH te stappen. Er zullen alleen nog maar meer ICO's komen, en als die constant blijven dumpen zal de prijs niet verder gaan stijgen.
Mensen hebben in eerste instantie natuurlijk ETH nodig om in de ICO's te investeren, maar kan dit tegen de dumps op?
Food for thought
Mensen hebben in eerste instantie natuurlijk ETH nodig om in de ICO's te investeren, maar kan dit tegen de dumps op?
Food for thought

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, ik denk er precies zo over. Ben mijn eth geleidelijk aan het afromen naar andere coins. Naar mijn idee zijn er nog een paar redenen waarom eth en andere coins fluctueren.Secsytime schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:43:
De recente dalingen van ETH komen volgens velen door de ICO's die uitbetalen om liquide middelen te hebben. Dit roept de vraag in mij op of het niet een goed moment wordt om uit ETH te stappen. Er zullen alleen nog maar meer ICO's komen, en als die constant blijven dumpen zal de prijs niet verder gaan stijgen.
Food for thought
- Vorige week heb ik mijn studieboek over beleggen er ook weer eens bij gepakt en het is een gegeven dat tussen mei en september/oktober de beurzen minder renderen dan in de wintermaanden.
- Hoewel de marktcap de afgelopen maanden natuurlijk extreem gegroeid is, schommelt het nu iets meer heen en weer wat ook invloed heeft op de koersen.
- Het aantal ico's groeit in verhouding sneller dan de marktcap
- Een aanname: mensen pakken hun verdiensten na de absurde stijgingen van afgelopen maanden, vooral nu ook de vakantieperiode aangebroken is.
Zowel BTC als ETH zijn vrijwel tegelijk omlaag gegaan. Er is dan toch iets meer aan de hand dan alleen ETH.
Er gebeurt in ieder geval weer eens wat. De laatste dagen stond de koers van zowel ETH als BTC vrijwel helemaal stil. Vooral gisteren en de eerste helft van vandaag gebeurde er helemaal niets. ETH had een hoog van 330 en een laag van 325. BTC een hoog van 2690 en een laag van 2640. Dat is toch wel heel erg stabiel voor beide.
Er gebeurt in ieder geval weer eens wat. De laatste dagen stond de koers van zowel ETH als BTC vrijwel helemaal stil. Vooral gisteren en de eerste helft van vandaag gebeurde er helemaal niets. ETH had een hoog van 330 en een laag van 325. BTC een hoog van 2690 en een laag van 2640. Dat is toch wel heel erg stabiel voor beide.
Bij een hoop ICO's kon je ook met BTC deelnemen, misschien toch een verband?PilatuS schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:56:
Zowel BTC als ETH zijn vrijwel tegelijk omlaag gegaan. Er is dan toch iets meer aan de hand dan alleen ETH.
Sia blijft werken met POW: https://blog.sia.tech/choosing-asics-for-sia-b318505b5b51. Ze zijn er van overtuigd dat dit het meest veilige techniek is voor blockchain en niet POS. Nu gaan ze ASICs verkopen. Als ik het goed begrijp is dit mine hardware specifiek bedoelt voor een bepaalde coin. Begrijp ik dat goed?
Betekent dit dat je met je eigen GPU geen Sia meer kan minen maar dat je daarvoor per sé een ASICs van Sia moet gebruiken?
Betekent dit dat je met je eigen GPU geen Sia meer kan minen maar dat je daarvoor per sé een ASICs van Sia moet gebruiken?
Maar als ik het goed begrijp is er niks mis geweest met deze flash crash behalve dan het morele aspect van dit verhaal? Snap niet zo goed waarom Gdax dit doet... Als je als gebruiker op zo'n volatiele markt een stop loss order plaatst en die wordt op deze manier getriggered, ja jammer dan toch? Of mis ik iets aan dit verhaal?GrazendeKoe schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:59:
[...]
Wauw, ze gaan dus de 'verliezers' uit eigen zak tegemoet komen en de lucky ones met een kooporder behouden gewoon hun ETH. Dit vind ik toch bijzonder coulant van Gdax.
Nee je mist niks aan het verhaal. Wat ik uit het artikel haal is dat Gdax customer service hoog in het vaandel heeft en graag een duurzame relatie op willen bouwen met hun klanten. Ik denk dat je het zo moet zien dat Gdax dit 'incident' gebruikt om juist vertrouwen te kweken bij haar gebruikers.Nickr92 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:19:
[...]
Maar als ik het goed begrijp is er niks mis geweest met deze flash crash behalve dan het morele aspect van dit verhaal? Snap niet zo goed waarom Gdax dit doet... Als je als gebruiker op zo'n volatiele markt een stop loss order plaatst en die wordt op deze manier getriggered, ja jammer dan toch? Of mis ik iets aan dit verhaal?
Er zijn ongetwijfeld veel traders die zich niet verdiepen in het verhaal en Gdax als boosdoener zien. Ik vind het dan ook een goede call van Gdax, op lange termijn levert dit ze waarschijnlijk het meeste op.
Ik dacht vanochtend nog: zal ik na een week holden die winst eens pakken? Een paar uur later had ik tijd en was dat alweer verdwenen.PilatuS schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:56:
Ik heb liever wat beweging omhoog.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Vier dagen geleden via changelly wat bitcoins omgezet naar ethereum en op mijn account adress laten storten, alleen ik zie nu dat er nog niks binnen is gekomen? Ik weet dat er een backlog is/was ivm de status ICO, alleen kan het daardoor nog steeds vast zitten?
De transaction vanuit mijn bitcoin wallet is wel goed doorgekomen naar changely, inmiddels 500 confirmations.....iemand enig idee?
EDIT: Ik heb het via etherscan gedubbelcheckt, en die ziet de de ether ook niet....
De transaction vanuit mijn bitcoin wallet is wel goed doorgekomen naar changely, inmiddels 500 confirmations.....iemand enig idee?
EDIT: Ik heb het via etherscan gedubbelcheckt, en die ziet de de ether ook niet....
[ Voor 9% gewijzigd door Probydoby op 24-06-2017 19:54 ]
Is er iemand die toezicht houdt? Antwoord: Ja, ze geven het adres vrij waarop de tokens verbrand worden. Maargoed, hoe dat precies werkt weet ik niet. Ben niet zo thuis in de smart contracts.Hatsieflatsie schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:32:
[...]
Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb een aantal vragen.
[...]
Duidelijk, daarom heb ik ook interesse in de Iconomi token.
[...]
Is er iemand die daarop toezicht houdt? Want ze kunnen het ook voor zichzelf houden?
[...]
Duidelijk, dus als ik alles goed begrijp:
Antwoord 2, dat begrijp je goed inderdaad. Ik zie ICN als een aandeel in ICONOMI. Juridisch zal dat waarschijnlijk niet helemaal zo zijn, maar in hun whitepaper schrijven ze alsof het aandelen zijn, maar dan zonder stemrecht... We bevinden ons sowieso in het wilde westen qua finance en jurisprudictie dus. Nooit geld erin stoppen dat je niet kunt missen.
Ach ik had een strategie bedacht om een paar keer te handelen voor de korte termijn. Via coinmarketcap gekeken wat er een redelijke stijging had het laatste uur, beetje kijken naar het verloop over een langere termijn en wat er via Social media was aangekondigd. Paar dagen proef gedaan met verschillende coins. Dat leek goed te gaan, dus nu voor het echt
VIA en GAME gekocht, sell orders klaar gezet en vervolgens tot op vandaag alleen maar naar een dalende lijn zitten kijken
Schijnbaar heb ik een gave om op een te hoog punt te kopen
. Op zich geen ramp want ik verwacht met hodl wel weer een keer op mijn sell order te triggeren, alleen zit ik nu een beetje vast met mijn handel
tenzij ik er extra geld in stop maar dat is niet het doel.
Iconomi ziet er inderdaad goed uit, toch maar eens gaan registreren op kraken.
Zijn er eigenlijk mensen die bijvoorbeeld zulke zaken geautomatiseerd hebben? Ik weet dat er een programma Leonardo is maar wellicht zijn er onder de Tweakers wat creatievelingen die met de api's van de verschillende exchanges aan de slag zijn gegaan?
Schijnbaar heb ik een gave om op een te hoog punt te kopen
Iconomi ziet er inderdaad goed uit, toch maar eens gaan registreren op kraken.
Zijn er eigenlijk mensen die bijvoorbeeld zulke zaken geautomatiseerd hebben? Ik weet dat er een programma Leonardo is maar wellicht zijn er onder de Tweakers wat creatievelingen die met de api's van de verschillende exchanges aan de slag zijn gegaan?
Er zit weer wat beweging in, what goes up goes down, al jarenlang.PilatuS schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:56:
No shit SherlockRaptorXS schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 20:18:
[...]
Er zit weer wat beweging in, what goes up goes down, al jarenlang.
Is zo'n scherpe daling als vandaag normaal? (doe nog niet zo lang meekijken). En is er dan een bepaalde aanleiding voor, of gewoon de markt, die na een hoge periode weer even inzakt?
Had wat budget klaarstaan om bitcoins te kopen, gisteren gewacht omdat hij zo stabiel was. Dus nu is een beter moment.
Had wat budget klaarstaan om bitcoins te kopen, gisteren gewacht omdat hij zo stabiel was. Dus nu is een beter moment.
Verwijderd
Zelf wat Antshares/Neo gekocht. Veel belovende whitepaper en veel vertrouwen in het project.
Ik ben ook pas een maand aan het meekijken. Op zich al een redelijk rendement kunnen pakken. En dat had al veel hoger kunnen zijn. Maar ik heb al wel behoorlijke pieken en dalen gezien zonder dat ik daar een goede verklaring voor heb. Natuurlijk zijn er soms nieuwsberichten die het één en ander verklaren maar soms wordt er ook wat getriggered omdat iemand met een groot aandeel opeens verkoopt. Waardoor er een hoop andere mee gaan, vervolgens worden buy en sell orders getriggered en zit je onder aan de streep een stuk hoger of lager_ferry_ schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 20:27:
Is zo'n scherpe daling als vandaag normaal? (doe nog niet zo lang meekijken). En is er dan een bepaalde aanleiding voor, of gewoon de markt, die na een hoge periode weer even inzakt?
Een paar procent er af op een dag is heel normaal. Er zijn weken dat er 1 tot 3% per dag bij komt, soms zelf 10% per dag of nog meer. Daar tegenover heb je de dagen dat er 3% tot 10% vanaf gaat. Is vrij standaard allemaal._ferry_ schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 20:27:
De BTC zit nu sowieso in een wat onzekere tijd met het fork verhaal. Wanneer dat over is verwacht ik eigenlijk wel weer een opwaarde trend terwijl de trend nu omlaag of stabiel is.
Een echte aanleiding voor een paar procent is er niet. Als er een goede aanleiding is voor omlaag gaat dat niet met 3% maar met 15% of meer.
Zie ik wat over het hoofd?
Als ik op bitfinex iota wil kopen kan ik dat volgens mij niet met ether doen.
Moet ik dan eerst ether omwisselen voor bitcoin bijvoorbeeld en dan met bitcoin iota kopen?
Moet ik dan eerst ether omwisselen voor bitcoin bijvoorbeeld en dan met bitcoin iota kopen?
volgens mij klopt dat, omzetten in btc dusrokas schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 20:50:
Zie ik wat over het hoofd?
Het is meestal slecht nieuws voor de vele daghandelaren met fancy crypto's die ze graag aanprijzen hier._ferry_ schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 20:27:
edit: wanner je instapt maakt de huidige koers niet veel uit als je geen daytrader bent.
https://coinmarketcap.com/all/views/all/
[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 24-06-2017 21:09 ]
kwam vandaag op een oude pc nog een wallet met wat Fedora coin (TIPS) tegen die ik toen gemined heb.
Het lijkt er op of dat helemaal uitgestorven is. Zie dat er op BTER nog wat gehandeld wordt, maar het wordt me niet helemaal duidelijk hoe het nu zit met de wallet etc.
Iemand hier toevallig nog mee bezig geweest?
https://coinmarketcap.com/currencies/fedoracoin/
Het lijkt er op of dat helemaal uitgestorven is. Zie dat er op BTER nog wat gehandeld wordt, maar het wordt me niet helemaal duidelijk hoe het nu zit met de wallet etc.
Iemand hier toevallig nog mee bezig geweest?
https://coinmarketcap.com/currencies/fedoracoin/
Dat hangt natuurlijk een beetje af van de "eindkoers". Stel iets wordt nooit meer waard dan 50, stap je dan liever in bij 40 of bij 20?RaptorXS schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 20:54:
[...]
Het is meestal slecht nieuws voor de vele daghandelaren met fancy crypto's die ze graag aanprijzen hier.
edit: wanner je instapt maakt de huidige koers niet veel uit als je geen daytrader bent.![]()
https://coinmarketcap.com/all/views/all/
#team_UTC+1
Een eindkoers? kan niemand voorspellen, dus ik zeker niet met betrekking tot de BTC.Ethirty schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:12:
[...]
Dat hangt natuurlijk een beetje af van de "eindkoers". Stel iets wordt nooit meer waard dan 50, stap je dan liever in bij 40 of bij 20?
Zag hier wel laatst een posting over de gehypte alts in 2013/2014.
Die zijn meestal een vroege dood gestorven.
Naar wat ik begrijp hebben de 'normale' beurzen hier een protectie tegen. Als een aandeel plots 10% keldert, wordt de handel stilgelegd.Nickr92 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:19:
[...]
Maar als ik het goed begrijp is er niks mis geweest met deze flash crash behalve dan het morele aspect van dit verhaal? Snap niet zo goed waarom Gdax dit doet... Als je als gebruiker op zo'n volatiele markt een stop loss order plaatst en die wordt op deze manier getriggered, ja jammer dan toch? Of mis ik iets aan dit verhaal?
Artikel er even bijgezocht:
BronProfessionele beurzen als Euronext en de New York Stock Exchange kennen alarmprocedures die de handel in aandelen die ongebruikelijk snel dalen tijdelijk stilleggen.
Zo hanteert de beurs Euronext bijvoorbeeld de regel dat als een individueel aandeel bij de opening met méér dan 10 procent daalt ten opzichte van de slotkoers een dag eerder, de handel in dat aandeel tijdelijk wordt stilgelegd. Dat gebeurt ook als er gedurende de handelsdag een daling is van meer dan 10 procent ten opzichte van de openingskoers.
Dit soort mechanismen moeten voorkomen dat automatische verkooporders tot een kettingreactie leiden en een crash uitlokken. Dergelijke veiligheidsmechanismen waren kennelijk niet ingebouwd bij GDAX en dat levert bizarre uitkomsten op.
***** Excellent cron job. Will run again.
met hogere gas wel geluktFireFox1980 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:37:
[...]
Dat ging echt bizar snel, en wederom kwam ik er niet doorheen.
LET OP: Gratis geld
Ik heb de aandacht? Goed.Iedereen die Bitcoin bezit: In de nacht van zondag op maandag wordt door Stellar een snapshot gemaakt van de blockchain voor de volgende distributie-ronde van hun Lumens (STR / XLM). Iedereen die Bitcoin bezit op dit moment (het eerste block na middernacht UTC) krijgt een aantal Lumens, ongeveer 1000 XLM per BTC. Volgens de huidige koers komt dat neer op een Euro-waarde van ~1.5% van je Bitcoin-vermogen.
Je kunt deze Lumens krijgen door je Bitcoins in je eigen wallet te hebben en op de website van Stellar je aan te melden (vanaf de 27e), maar ook als je op een van de deelnemende exchanges een Bitcoin-saldo hebt, kun je je Lumens krijgen. Van de exchanges die meedoen, zijn Kraken en Poloniex de twee die waarschijnlijk gebruikt worden door Tweakers.
Dus: zorg dat je voor 02:00 in de nacht van zondag op maandag je Bitcoins of in je eigen wallet, of op een van de deelnemende exchanges hebt staan. Je kunt ze maandagochtend direct weer verplaatsen indien gewenst.
Zie ook: https://www.stellar.org/blog/bitcoin-claim-lumens-2/
Voor de mensen die op dit moment Lumens bezitten: Bedenk wat de mogelijke effecten zijn van een nieuwe influx van Lumens op de markt. Een daling veroorzaakt door mensen die hun gratis Lumens direct verkopen is goed mogelijk. Aan de andere kant, als veel mensen op een potentiele daling inspelen, dan kan de koers al flink gedaald zijn, waardoor hij na de distributie niet veel meer beweegt of misschien zelfs stijgt omdat mensen hun shorts sluiten. Geen advies over wat te doen, behalve "hou het in de gaten".
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Lees je postings met plezier maar ik ga er niet in mee.Rannasha schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:07:LET OP: Gratis geld
Ik heb de aandacht? Goed.
Iedereen die Bitcoin bezit: In de nacht van zondag op maandag wordt door Stellar een snapshot gemaakt van de blockchain voor de volgende distributie-ronde van hun Lumens (STR / XLM). Iedereen die Bitcoin bezit op dit moment (het eerste block na middernacht UTC) krijgt een aantal Lumens, ongeveer 1000 XLM per BTC. Volgens de huidige koers komt dat neer op een Euro-waarde van ~1.5% van je Bitcoin-vermogen.
Je kunt deze Lumens krijgen door je Bitcoins in je eigen wallet te hebben en op de website van Stellar je aan te melden (vanaf de 27e), maar ook als je op een van de deelnemende exchanges een Bitcoin-saldo hebt, kun je je Lumens krijgen. Van de exchanges die meedoen, zijn Kraken en Poloniex de twee die waarschijnlijk gebruikt worden door Tweakers.
Dus: zorg dat je voor 02:00 in de nacht van zondag op maandag je Bitcoins of in je eigen wallet, of op een van de deelnemende exchanges hebt staan. Je kunt ze maandagochtend direct weer verplaatsen indien gewenst.
Voor de mensen die op dit moment Lumens bezitten: Bedenk wat de mogelijke effecten zijn van een nieuwe influx van Lumens op de markt. Een daling veroorzaakt door mensen die hun gratis Lumens direct verkopen is goed mogelijk. Aan de andere kant, als veel mensen op een potentiele daling inspelen, dan kan de koers al flink gedaald zijn, waardoor hij na de distributie niet veel meer beweegt of misschien zelfs stijgt omdat mensen hun shorts sluiten. Geen advies over wat te doen, behalve "hou het in de gaten".
Reden?
ivm privacy ben ik er nogal huiverig over , ken ook whitepaper niet en dat percentage van 1.5 van mijn BTC, dat is ongeveer de schommeling per uur.Claim lumens: Individuals
On June 27th: we will provide a link to the claim page, where you will need to complete this simple process:
Authenticate with Facebook.
kijk dan ok even naar het deel daar onder, misschien dan minder ernstig...RaptorXS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:41:
[...]
Lees je postings met plezier maar ik ga er niet in mee.
Reden?
[...]
ivm privacy ben ik er nogal huiverig over , ken ook whitepaper niet en dat percentage van 1.5 van mijn BTC, dat is ongeveer de schommeling per uur.
"We know this kind of sucks. Privacy is a top concern for the Bitcoin ecosystem. Stellar.org won’t use your Facebook data for any other purposes and will never post to your account. If you’d rather not share your Facebook information, you can still go through a participating exchange.
Participating exchanges (we’ll update this list as exchanges contact us):
•Kraken
•BTC38
•Poloniex
•Deribit
•Yuanbao
•NaoBTC
•Bit-Z
"
Klopt, had het al gelezenica1984 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 02:05:
[...]
kijk dan ok even naar het deel daar onder, misschien dan minder ernstig...
"We know this kind of sucks. Privacy is a top concern for the Bitcoin ecosystem. Stellar.org won’t use your Facebook data for any other purposes and will never post to your account. If you’d rather not share your Facebook information, you can still go through a participating exchange.
Participating exchanges (we’ll update this list as exchanges contact us):
•Kraken
•BTC38
•Poloniex
•Deribit
•Yuanbao
•NaoBTC
•Bit-Z
"
heb je helemaal gelijk in en was ook niet de bedoeling om je handelswijze te beïnvloeden (vooral niet laten doen door een "newbie" op crypto gebiedRaptorXS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 02:10:
[...]
Klopt, had het al gelezenmaar hoe ik handel maak ik zelf wel uit
wou het alleen opmerken
als het mij lukt om te claimen met een nep fb account (heb geen echte) krijg je een pizza, of 2? van mij.Rannasha schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:07:LET OP: Gratis geld
Iedereen die Bitcoin bezit: In de nacht van zondag op maandag wordt door Stellar een snapshot gemaakt van de blockchain voor de volgende distributie-ronde van hun Lumens (STR / XLM). Iedereen die Bitcoin bezit op dit moment (het eerste block na middernacht UTC) krijgt een aantal Lumens, ongeveer 1000 XLM per BTC. Volgens de huidige koers komt dat neer op een Euro-waarde van ~1.5% van je Bitcoin-vermogen.
Ik heb enkele jewel gekocht via bittrex en op 16-6 werd deze wallet niet meer ondersteund. Ik heb ze daarom naar yobit overgemaakt, maar daar staat vanaf de 19e deze wallet in maintenance en zie ik de bijschrijving nog niet.
Iemand een idee hoelang deze wallet daar in onderhoud is en wanneer ik de kunt daar weer kan zien?
Iemand een idee hoelang deze wallet daar in onderhoud is en wanneer ik de kunt daar weer kan zien?
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192
ik zit op kraken met met bitcoins. Dus eigenlijk hoef ik nu niks te doen?Rannasha schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:07:LET OP: Gratis geld
Heb daar nu net een stellar adres aangemaakt ook. Moet ze ergens kunnen ontvangen toch ook eh
Uhm, je weet dat als je funds op een exchange hebt staan, het niet in een wallet zit? Of tenminste, niet in jouw wallet maar dat van de exchange?telenut schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:36:
[...]
ik zit op kraken met met bitcoins. Dus eigenlijk hoef ik nu niks te doen?
Heb daar nu net een stellar adres aangemaakt ook. Moet ze ergens kunnen ontvangen toch ook eh
Ik heb ook BTC op Kraken.com en zoals ik het lees hoef ik dus eigenlijk niks te doen.telenut schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:36:
[...]
ik zit op kraken met met bitcoins. Dus eigenlijk hoef ik nu niks te doen?
Kraken schrijft dan over een paar dagen gratis een paar Lumens op mijn account? Of vraagt het iets meer aandacht dan dat?Participating exchanges (we’ll update this list as exchanges contact us):
Kraken
BTC38
Poloniex
Deribit
Yuanbao
NaoBTC
Bit-Z
If your bitcoins are located on any of the above exchanges there is no action for you to take. They will handle the process of automatically crediting your account with the appropriate amount of lumens.
Je hebt dit ook gelezen?DaCoTa schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:06:
[...]
Uhm, je weet dat als je funds op een exchange hebt staan, het niet in een wallet zit? Of tenminste, niet in jouw wallet maar dat van de exchange?
Kan ik toch weer een gratis frikandel mayo halen volgende week.If your bitcoins are located on any of the above exchanges there is no action for you to take. They will handle the process of automatically crediting your account with the appropriate amount of lumens.
#team_UTC+1
Ik heb nu niets in BTC staan, maar wel in ETH, LTC en GAM. Overschrijven naar BTC, en daarna weer herstellen ... hm ... ik twijfelRannasha schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:07:LET OP: Gratis geld
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Hoe kan je het beste up-to-date blijven bij welke ICO er zullen komen? en hoe kan je voor de live gang al tokens kopen?FireFox1980 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:37:
[...]
Dat ging echt bizar snel, en wederom kwam ik er niet doorheen.
Uiteraard
Leuk orderboek ook voor XLM, mensen willen ze kopen en verkopen met miljoenen tegelijk. Dat is nog steeds tonnen in Euro's overigens.
#team_UTC+1
Ik heb de Gulden gekocht voor spreiding van cryptocurrencies en natuurlijk nostalgie. Verder vind ik hun whitepaper over PoW2 een goed verhaal...OkkE schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:43:
Zijn er hier eigenlijk mensen die Guldens hebben gekocht? Ik twijfel of een altcoin — schijnaar vooral voor de Nederlandse markt (?) — wel genoeg deelnemers gaat krijgen om ooit nuttig te worden. Waarom zou je in zoiets investeren in plaats van een meer veelzijdige coin? Ik heb ook nog niet kunnen ontdekken wat de Gulden beter maakt dan bijv. Ethereum. Zo ver ik heb kunnen vinden is het puur als betaalmiddel bedoelt, veel minder dus dan het hele platform van ETH.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
https://www.icocountdown.com/Mathadon schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:20:
[...]
Hoe kan je het beste up-to-date blijven bij welke ICO er zullen komen? en hoe kan je voor de live gang al tokens kopen?
http://www.tokenmarket.com
Hoe zou dit werken als ik mijn bitcoins uitgeleend heb op Poloniex?Rannasha schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:07:LET OP: Gratis geld
Als XLM bezitter is deze give away wel een doorn in het hoog. Koers staat ook oo 50% van wat het een tijdje geweest is. Ik heb ook bitcoins staan om m'n aankoopkoers een beetje te drukken.Rannasha schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:07:LET OP: Gratis geld
Weet ik niet, moet je aan Poloniex vragen.Janpietertje89 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:20:
[...]
Hoe zou dit werken als ik mijn bitcoins uitgeleend heb op Poloniex?
Tsja, het is al sinds de oprichting van Stellar bekend hoeveel ze aan Bitcoin-houders zouden weggeven. En de datum en omvang van deze tweede distributie-ronde is ook al een lange tijd bekend. Dus het zou niet onverwacht moeten zijn.Rhndy schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:23:
[...]
Als XLM bezitter is deze give away wel een doorn in het hoog.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dat gaat niet werken, je moet de private keys bezitten, dus alleen in een wallet.Janpietertje89 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:20:
[...]
Ik ga dit ook niet meedoen. Bij Byteball is dit ook het geval.
Nee Poloniex werkt mee dus dat is onzin.Zhou schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:37:
[...]
Dat gaat niet werken, je moet de private keys bezitten, dus alleen in een wallet.
Ik ga dit ook niet meedoen. Bij Byteball is dit ook het geval.
Zeg ik nu iets heel doms of is ICNX dan niet de coin die je moet hebben, en niet de ICN van nu? ICN is dus een veredelde aandeel zonder stemrecht of iets dergelijks. Wat is dan het praktische nut van deze token?speedyjules07 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:12:
[...]
Er komt na elk kwartaal een report uit van alle winsten en fee's die gemaakt zijn op het platform en de buybacks die er uitgevoerd zijn, dit is een proces wat continu door loopt:
https://medium.com/iconom...nt-programme-54bfa449d458
De buybacks vinden plaats op de ICN markt. Deze tokens worden vernietigd, waardoor de supply minder wordt en de waarde toe neemt.
Het ICNX token is een token dat iedereen vanaf 1 augustus aan kan schaffen. Deze token representeert een aandeel in het ICNX fonds. Dat is dus de token die je aan dient te schaffen wil je direct kunnen profiteren van het fonds. Een deel van de ICO investeerders hebben inmiddels beta access.
Verder op in het jaar staat in de planning dat iedereen zijn eigen fonds kan beginnen. Jij kunt dan zelf een bundel coins samen stellen en deze openbaar aanbieden voor een bepaald bedrag per aandeel. De fee's die hier worden opgehaald gaan deels naar de portfolio manager (naar jou), deels naar Iconomi en een deel wordt ook weer wederom gebruikt voor buybacks, waardoor de waarde van ICN weer omhoog gaat.
Blue Magic Capital is bijvoorbeeld een fonds wat al gestart is met het tonen van hun behaalde winsten. Zij zijn eind vorig jaar begonnen met het inzichtelijk maken van hun trades om aan te tonen wat voor rendementen er eventueel te behalen zijn. Dit is nu nog hun eigen beheerde crypto maar het is de bedoeling dat zij ook een fonds op Iconomi starten wanneer dit beschikbaar wordt waar iedereen vervolgens aan mee kan doen. Meer daarover vind je hier:
http://bluemagic.info/funds/dynamic-fund/
Feitelijk ook een leuk systeem om op een inzichtelijke manier bijvoorbeeld een portfolio voor familie en vrienden te managen, zonder alle rompslomp van Excel sheetjes en txt bestanden
De vraag is alleen waar je btc staan als je ze hebt uitgeleend. Want volgens mij staat in je withdraw adres niet je uitgeleende aantal btc? Maar dat kan ik ook mis hebben, heb zelf op het moment niks uitgeleend. Als het wel wordt meegenomen heb je geluk, maar ik verwacht dat het niet mee telt.Janpietertje89 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:38:
[...]
Nee Poloniex werkt mee dus dat is onzin.
Wellicht polo een mailtje sturen?
Exchanges heb ik over het hoofd zien. Mijn aandacht ging naar de ETC pump.Janpietertje89 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:38:
[...]
Nee Poloniex werkt mee dus dat is onzin.
Hierbij de countdown.
Ik verwacht dat je dan niks krijgt. Zo was het in elk geval in het verleden met forks, de gratis coins gingen naar de lener, niet naar de uitlener.Janpietertje89 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:20:
[...]
Zie hun berichten over de mogelijke BTC hardfork een tijd terug en de ETH/ETC split vorig jaar (toen het voor veel lenders een verrassing was dat ze geen ETC kregen en Polo moest uitleggen waarom). Dit verschilt overigens per exchange. Bij Bitfinex bijvoorbeeld was het precies andersom. Hoe Bitfinex er nu mee omgaat weet ik niet, ik zie niks op hun announcements pagina.
Jammer genoeg heb ik Rannasha's bericht te laat gelezen. Ik heb lending nu wel uit gezet, maar met nog maar 12 uur te gaan heb ik op het moment van verdelen hooguit een kwart van m'n BTC onuitgeleend in m'n Polo wallet staan. Nou ja, het is maar 1.5%, dat verdien je tegenwoordig in anderhalve week met lending.
edit: Bitfinex staat (nog) niet in de lijst met deelnemende exchanges.
[ Voor 3% gewijzigd door Bonez0r op 25-06-2017 14:00 ]
There go the goddamn brownies.
Nee, je krijg dan niets. Zorg dat in Polo je BTC tegoed op "exchange" staat in plaats van "lending".Bonez0r schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:55:
[...]
Ik verwacht dat je dan niks krijgt. Zo was het in elk geval in het verleden met forks, de gratis coins gingen naar de lener, niet naar de uitlener.
Hallo allen,
Ik ben vrij nieuw in de cryptocurrency wereld en had een paar vragen die ik graag opgelost wilde hebben.
Nu is mij aangeraden om via Litebit.eu of via changelly.com XRP's (Ripples) te kopen, alleen zit er veel verschil in in de koersen. Bijvoorbeeld: Als ik 1000XRP's haal bij Litebit dan kost het me maar 260,- terwijl als ik het haal bij Changelly voor hetzelfde aantal (1000) betaal ik 350,-. Waarom is het zo dat de prijzen zo erg verschillen?
Ook heb ik een Wallet aangemaakt op Litebit alleen kan ik hier niks mee, moet ik ergens anders dan nog een wallet aanmaken waar ik wel wat mee kan? Bijvoorbeeld bij Gatehub?
Hoop dat ik een beetje duidelijk overkwam.
Ik ben vrij nieuw in de cryptocurrency wereld en had een paar vragen die ik graag opgelost wilde hebben.
Nu is mij aangeraden om via Litebit.eu of via changelly.com XRP's (Ripples) te kopen, alleen zit er veel verschil in in de koersen. Bijvoorbeeld: Als ik 1000XRP's haal bij Litebit dan kost het me maar 260,- terwijl als ik het haal bij Changelly voor hetzelfde aantal (1000) betaal ik 350,-. Waarom is het zo dat de prijzen zo erg verschillen?
Ook heb ik een Wallet aangemaakt op Litebit alleen kan ik hier niks mee, moet ik ergens anders dan nog een wallet aanmaken waar ik wel wat mee kan? Bijvoorbeeld bij Gatehub?
Hoop dat ik een beetje duidelijk overkwam.
Deel dan ook even met ons waarom.Swerfer schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:35:
[...]
Thanks, ik vond de Corion wel interessant om als early adapter mee te beginnen. 20% bonus heb ik in ieder geval als 'winst'...
[ Voor 0% gewijzigd door .oisyn op 26-06-2017 12:12 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om