[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.511 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 930009

RenaldoN schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:29:
DGB Heeft ook zo'n sell wall staan op polo. 0.00001990 en 0.00002000 staat er voor ruim 200btc in de verkoop.

jammer maar helaas zie ik dgb daar voorlopig niet doorheen breken (had ik maar verkocht op de 0.00002500) :)
Ja maar als je goed kijkt staat daarnaast ook weer een buywall tegenover.
Door de hele hype wordt de coin zo vaak getrade dat is niet meer normaal.
Hopelijk is het over 2 maanden weer wat rustiger :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Noodle schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 22:42:
Toch maar een plukje LTC en ETH gekocht, me centjes beginnen een beetje stoffig te worden doordat het te lang stil staat.

Dus waarschuwing, grote kans dat die in een dip terecht komen gebeurt 9/10 keer als ik iets op high koop :P
haha dat gevoel heb ik ook vaak,
gelukkig trekt het zich vaak weer recht in een dag of paar dagen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amark schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:05:
[...]

Idd ;)
Ik zou ff wachten op de uitslag in singapore. Weet iemand trouwens hoelaat dat precies is? Ik lees over een paar uur is vanaf nu.
Er zijn meer dan 100 deelnemers en zoals ook op de site en alle forums staat aangegeven de uitslag wordt in juni bekend gemaakt. Iedereen speculeert dat over een paar of de coin verdubbeld in waarde of dat deze crasht. Echter is er ook een grote kans dat de uitslagen pas over enkele dagen bekend gemaakt worden.
Ik gok dat we nog 2 dagen moeten wachten.

Echter zou het heel leuk zijn als Jared na de presentatie een positief berichtje plaatst op twitter.
Dan krijg je helemaal het to the moon effect weer 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
multipasser schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:52:
[...]

Ik snap het volume wel niet bij die munt!
Dat is echt immens hoog elke dag! Soms wel 4000+ bitcoins. Vandaag 7de op bittrex.
Dus er is zeker heel veel animo en interesse in de coin. Het zou maar eens de nieuwe monero kunnen worden, mocht deze nog eens een steek laten vallen.
Verwar handelsvolume niet met interesse in de munt. Als het allemaal geinteresseerden waren, zouden ze munten kopen. Als er veel meer volume is betekend dat dat er veel handelaren zijn. En dat zijn dan ofwel daghandelaren of arbitragehandelaren. Sowieso denk ik dat dat de meerderheid van al het handelsvolume in cryptos is. Een holder koop 1x munten en doet dan niks meer, dus die veroorzaken vrijwel geen volume. Ze hebben ook maar weinig effect op de prijs, tenzij het er heeel veel zijn die de speculaten en de arbitrage overschreeuwen, dan beweegt de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
OT, in verband met het Zero Tolerance beleid hier, zal ik voornamelijk (nog) wel meelezen.
Heeft de mod hier het wat rustiger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-07 12:24
amark schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:05:
[...]

Idd ;)
Ik zou ff wachten op de uitslag in singapore. Weet iemand trouwens hoelaat dat precies is? Ik lees over een paar uur is vanaf nu.
Er word een presentatie gegeven/ of gepitched over DGB bij Citibank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

alki schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:25:
[...]

https://twitter.com/digibytecoin/status/873055866592780289 :)

Denk dat de presentatie al afgelopen is aangezien de foto's ongeveer een half uur geleden lijken te zijn gepost. En ze zijn nog enigszins blurry/wazig ook. En vooralsnog staat de koers van DGB "maar" 1.8% hoger dan toen gisteravond de walls verbroken werden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-07 01:02
alki schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:25:
[...]

Weet je hoelaat die presentatie is afgelopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
MAX3400 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:28:
[...]

https://twitter.com/digibytecoin/status/873055866592780289 :)

Denk dat de presentatie al afgelopen is aangezien de foto's ongeveer een half uur geleden lijken te zijn gepost. En ze zijn nog enigszins blurry/wazig ook. En vooralsnog staat de koers van DGB "maar" 1.8% hoger dan toen gisteravond de walls verbroken werden.
Nu is t natuurlijk afwachten op de reactie van Citi, positief dan zal ie wel tijdelijk doorschieten, negatief dan kun je t wel raden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Mogelijk dat ik wat nieuws gemist heb maar HPE, PwC en R3 gaan blockchains implementeren/integreren in bepaalde Hewlett-Packard Enterprise oplossingen?

HPE persbericht, Corda site, 107 miljoen investering

Klinkt interessant; zeker als je de whitepaper leest; van wat ik zie kan een "order" meerdere variabelen hebben dan, bijvoorbeeld, een BTC-order waardoor er een manier ontstaat om aktie/reaktie in een order op te nemen, identificatie van source/target te verifieren etc.
alki schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:32:
[...]

Nu is t natuurlijk afwachten op de reactie van Citi, positief dan zal ie wel tijdelijk doorschieten, negatief dan kun je t wel raden ;)
Eens maar op Twitter is er toch wel wat info te vinden zo de afgelopen minuten. Grappig om te zien/lezen; weinig houvast om zelf een pump/dump te gaan beginnen.

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 09-06-2017 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:54
alki schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:32:
[...]

Ik denk dat het hoe dan ook positief is. Hij is nu door die paywall geschoten van 2000 satoshi, waar ie al een aantal dagen tegenaan zat te hikken. Zolang ie nu boven de 2000 blijft, kan ie mogelijk op eigen kracht nog wel wat doorgroeien. Misschien ook wishfull thinking, want zit er voor 50k aan DGB in ;) Maar wel HODL-strategie, ik verwacht er nog meer van dan dit. En het gros is ingekocht op 600 satoshi, dus als ie weer wat zakt, is er niks aan de hand :)

Wat ik stiekem veel leuker vind, is het 'daytraden'. Begonnen met 50 euro, en dat zit nu op 140 euro. Van Bitbean, naar xdn, naar musiccoin, naar ARK. Alleen op musiccoin pakte ik 3 euro verlies. Grappigste is de bitbean, die had ik namelijk op 80 gekocht, 120 verkocht. Stoot ie door naar de 320. Dus nog een hoop te leren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 23:58
Zo hoorde ik dat Maersk (dat zeecontainer bedrijf) ook bezig is met blockchain om de papieren administratie bureaucratie te vervangen. Nu zouden er vele mensen betrokken zijn bij het afstempelen van alle papieren en dat zou men hiermee willen gaan vervangen.

Denk dat die innovatie toch sneller gaat dan dat sommigen vermoeden. Zie: http://www.logistiek.nl/s...ersk-blockchain-101154963

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Laatst online: 12-07 15:01
Marc Rademaker schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:45:
[...]

Wat ik stiekem veel leuker vind, is het 'daytraden'. Begonnen met 50 euro, en dat zit nu op 140 euro. Van Bitbean, naar xdn, naar musiccoin, naar ARK. Alleen op musiccoin pakte ik 3 euro verlies. Grappigste is de bitbean, die had ik namelijk op 80 gekocht, 120 verkocht. Stoot ie door naar de 320. Dus nog een hoop te leren!
Gewoon verkopen wanneer jij vind dat je genoeg winst hebt gemaakt, als je altijd alles laat staan omdat het misschien toch nog hoger gaat zal je eerder verlies maken. Winst pakken op 50% is zeker niet slecht.

Ik heb gisteren in de DGB run 20% winst gepakt. M'n stop loss order heeft z'n werk goed gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 558206

Kev7381 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:28:
[...]

Weet je hoelaat die presentatie is afgelopen?
Ze gaan daar DiguSign pushen hé. Geen DGB. Ik hou mijn DGBs eens voor een jaartje aan. Met digusign hebben ze een leuk product, maar net zoals de ripple niet nodig Is voor het ripple netwerk Is de dgb niet nodig voor digusign. Dus eigenlijk staan ze daar een service te pluggen die gebruik maakt van de blockchain. DGB is meer een attention token als je het mij vraagt
Waar ik de DGBS voor aanhoud Is omdat ik eens wil zien waar dit bedrijf uit gaat komen. Zit wel een gedreven man achter. Gokje.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 558206 op 09-06-2017 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Nopheros schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:49:
[...]

Gewoon verkopen wanneer jij vind dat je genoeg winst hebt gemaakt, als je altijd alles laat staan omdat het misschien toch nog hoger gaat zal je eerder verlies maken. Winst pakken op 50% is zeker niet slecht.

Ik heb gisteren in de DGB run 20% winst gepakt. M'n stop loss order heeft z'n werk goed gedaan.
Idem hier, Ik pak gemiddeld 15% / 20% en daarna verkoop ik het weer. Als je niet te greedy wordt dan blijf je zo relatief safe winst pakken. Mijn ervaring is iig zo dat ik anders weer net te laat verkoop en minder winst / verlies pak.
Pak je winst and don't look back ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Gisteren toen ik ging slapen erg getwijfeld om DGB te verkopen (2360), toch maar niet gedaan.
Hopelijk stijgt die wel weer iets :D

Stratis wel weer stukje gestegen :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 03:38

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Anoniem: 558206 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:51:
[...]

Ze gaan daar DiguSign pushen hé. Geen DGB. Ik hou mijn DGBs eens voor een jaartje aan. Met digusign hebben ze een leuk product, maar net zoals de ripple niet nodig Is voor het ripple netwerk Is de dgb niet nodig voor digusign. Dus eigenlijk staan ze daar een service te pluggen die gebruik maakt van de blockchain. DGB is meer een attention token als je het mij vraagt
Waar ik de DGBS voor aanhoud Is omdat ik eens wil zien waar dit bedrijf uit gaat komen. Zit wel een gedreven man achter. Gokje.
Huh? DGSs is nog iets apart?
Kan je dat ook kopen?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

multipasser schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:08:
[...]

Huh? DGSs is nog iets apart?
Kan je dat ook kopen?
Digibytes...had een ' tussen moeten staan DGB's

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KaleVis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Kwam er zojuist achter dat ik blijkbaar DGB heb gehad en net voor de stijging had verkocht op 46 sat. Ohja, ik had precies 1 miljoen van die dingen, toen was dat 3 of 4 honderd euro. Op de piek zou dat bijna 70k euro zijn geweest. Wat zo'n koers in een korte tijd toch zó kan exploderen hè :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 931391

Ik ben ongeveer 1,5 maand geleden begonnen met het handelen en heb er nog niet erg veel verstand van. Probeer me zo veel mogelijk in te lezen en hou dit forum goed bij.

Ben begonnen met een aankoop van 650 ripple waar ik nu +500% sta. Heb gisteren wat digibytes verkocht met +120% en van dat geld weer VTC gekocht. Gewoon een gokje. Nu zie ik net dat die opeens in een paar uur wel erg hard gaat. Iemand die daar iets meer informatie over heeft kunnen vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 14:11
Anoniem: 931391 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:34:
Ik ben ongeveer 1,5 maand geleden begonnen met het handelen en heb er nog niet erg veel verstand van. Probeer me zo veel mogelijk in te lezen en hou dit forum goed bij.

Ben begonnen met een aankoop van 650 ripple waar ik nu +500% sta. Heb gisteren wat digibytes verkocht met +120% en van dat geld weer VTC gekocht. Gewoon een gokje. Nu zie ik net dat die opeens in een paar uur wel erg hard gaat. Iemand die daar iets meer informatie over heeft kunnen vinden ?
Lees de laatste 30 posts eens in dit topic, gaat allemaal over DGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 931391

Satangel schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:35:
[...]

Lees de laatste 30 posts eens in dit topic, gaat allemaal over DGB.
Ik bedoel meer info over VTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Er zijn er toch veel die digibyte moe zijn.
Hij gaat naar 2063 wat 2x al een bodem is geweest.
Zien of hij stand houdt. Als hij eronder door gaat zie ik het weer zakken onder de 2000 zoals gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
multipasser schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:46:
Zien of hij stand houdt. Als hij eronder door gaat zie ik het weer zakken onder de 2000 zoals gisteren.
Up trend is doorbroken, nu voor mij niet meer interessant.

VTC zit nu in een uptrend (bedankt voor de tip), heb zojuist wat gekocht en nu even in de gaten houden of deze trend doorzet of niet. Zo niet verkoop ik het weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 931391 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:37:
[...]

Ik bedoel meer info over VTC.
Zonder legale bronvermelding; er is ongeveer een uur geleden een pump-actie geweest en nu zakt 'ie ondertussen hard weer terug. Je had dus ~ 20% winst kunnen pakken maar vooralsnog heb ik geen aanwijzingen dat de koers blijvend stijgt. De sell-wall lijkt rond de 3675 te zitten; wederom is dat geen directe belemmering voor het stijgen van een koers maar het kan (nadrukkelijk) wel een invloed zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PGz81IOxv3lIyW8kKxGB7eCz/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Even een vraag m.b.t. short gaan op Kraken.com. Zo ver ik begrijp, stel je hebt 2 bitcoins en je wilt short gaan, dan dien je een sell order uit te voeren van 3 bitcoins om zo 1 bitcoin short te staan. Klopt dat?

Als dat zo is kan je nooit beide variante gelijk hebben? Dus of short of long?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 18:59
Waterkoker schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:58:
Even een vraag m.b.t. short gaan op Kraken.com. Zo ver ik begrijp, stel je hebt 2 bitcoins en je wilt short gaan, dan dien je een sell order uit te voeren van 3 bitcoins om zo 1 bitcoin short te staan. Klopt dat?

Als dat zo is kan je nooit beide variante gelijk hebben? Dus of short of long?
Je short order staat los van de werkelijke BTC in je bezit (op kraken). De short werkt namelijk met de prijs van een BTC en niet zozeer met jouw fysieke BTC's. Als jij short gaat voor 3 BTC, tegen een leverage van 2, dan zou dat 1.5 BTC 'Used Margin'. Dit betekent ook dat je nog 0.5 BTW 'marge' over houd voor eventuele kosten en het opvangen van (negatieve) schommelingen.

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 558206 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:51:
[...]

Zie op de pics dat hij toch ook over DGB heeft gesproken. Aan slides te zien idem presentatie als in 2016

https://mobile.twitter.co...status/873055866592780289

En blijkbaar is dit de counter voor het minecraft servertje

https://www.minethatdigi.com/

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 558206 op 09-06-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

YouTube: Digibyte on CNBC Fastmoney
Digibyte gisteren vermeld op CNBC. Dat kan wel die plotse spike van gisteren verklaren?

Op dgb forum zeggen ze dat er nog een ronde is vandaag op de Citi Challenge.
Dus dan is het toch 10 juni wanneer de uitslag meegedeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

_BladE2k_ schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:07:
[...]

Je short order staat los van de werkelijke BTC in je bezit (op kraken). De short werkt namelijk met de prijs van een BTC en niet zozeer met jouw fysieke BTC's. Als jij short gaat voor 3 BTC, tegen een leverage van 2, dan zou dat 1.5 BTC 'Used Margin'. Dit betekent ook dat je nog 0.5 BTW 'marge' over houd voor eventuele kosten en het opvangen van (negatieve) schommelingen.
Thx, dus alleen de posities met leverage komen in het overzicht met 'positions'? Maar in alle voorbeelden zie ik wanneer je long bent met leverage 5 met 2 bitcoins en dan een sell doet met leverage 5 van 5 bitcoins je dan op een short van 3 uitkomt. Blijf het nog een vreemd systeem vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-07 09:24

Chris van der G

Tailchakra

Ik heb een MyEtherWallet aangemaakt voor mijn MGO (MobileGo) tokens, however ben ik even aan het uitvogelen hoe dit werkt. Ik zie hier "Add Custom Token" - Hoe kom ik aan Address en Decimals?

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 18:59
Waterkoker schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:23:
[...]

Thx, dus alleen de posities met leverage komen in het overzicht met 'positions'? Maar in alle voorbeelden zie ik wanneer je long bent met leverage 5 met 2 bitcoins en dan een sell doet met leverage 5 van 5 bitcoins je dan op een short van 3 uitkomt. Blijf het nog een vreemd systeem vinden
Klopt, denk even de leverage weg (dat is namelijk niet relevant voor de werkelijke winsten/verliezen), dan is het gewoon 2 long - 5 short = 3 short (waarbij in dit geval elke long met elke leverage, elke short met elke leverage opheft). Houd er rekening mee dat die 3 short *wel* met de leverage gaat werken waarmee je de 5 short hebt aangemaakt.

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11
Waterkoker schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:23:
[...]

Thx, dus alleen de posities met leverage komen in het overzicht met 'positions'?
Klopt.
Maar in alle voorbeelden zie ik wanneer je long bent met leverage 5 met 2 bitcoins en dan een sell doet met leverage 5 van 5 bitcoins je dan op een short van 3 uitkomt. Blijf het nog een vreemd systeem vinden
Je moet onderscheid maken tussen assets die je bezit en posities die je hebt. Een order werkt altijd volledig op je eigen bezittingen of volledig op een positie (door een nieuwe positie te openen of een bestaande te wijzigen/sluiten). Een order zal nooit zowel je bezittingen veranderen en tevens iets met een positie doen.

In je eerdere post noemde je het voorbeeld van 2 BTC in je account hebben en 3 BTC verkopen. Hier zijn 2 mogelijkheden: Of je selecteert geen leverage. In dat geval krijg je een foutmelding, want je probeert 3 BTC te verkopen terwijl je er maar 2 hebt. Of je selecteert een bepaalde leverage-factor. In dat geval wordt er een short-positie geopend voor 3 BTC. De 2 BTC blijven in jouw bezit, maar een deel hiervan wordt bevroren en kun je niet opnemen omdat deze als onderpand dienen voor de short.

In de bovenstaande quote heb je het over een long positie hebben van 2 BTC. Dat betekent dat je een open margin-positie hebt. Ook heb je iets aan bezit dat als onderpand dient voor deze positie. In welke valuta dat is, is niet relevant. Als je dan, zoals je zegt, een leveraged sell order van 5 BTC plaatst, dan wordt eerst de 2 BTC positie gesloten en met de rest van de order wordt een short van 3 BTC geopend. Dit is hetzelfde als handmatig eerst de positie sluiten en daarna de short openen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Thanks voor de uitleg. Rest mij nog een vraag. Voor leverage dien je voldoende balance te hebben. Dient dit in de vorm van euro's te zijn of bitcoins of maakt dat niet zozeer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 01:08
Anoniem: 558206 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:08:
[...]

Zie op de pics dat hij toch ook over DGB heeft gesproken. Aan slides te zien idem presentatie als in 2016

https://mobile.twitter.co...status/873055866592780289

En blijkbaar is dit de counter voor het minecraft servertje

https://www.minethatdigi.com/
Als ze maar genoeg aan PR doen, dan stijgt die DGB sowieso de komende dagen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 663003

Chris van der G schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:32:
Ik heb een MyEtherWallet aangemaakt voor mijn MGO (MobileGo) tokens, however ben ik even aan het uitvogelen hoe dit werkt. Ik zie hier "Add Custom Token" - Hoe kom ik aan Address en Decimals?
Dit stond in de meest recente mail van de ICO.

You can add MGO to your Mist or MEW wallet display by simply putting the following under "add custom token:" 

Address: 0x40395044Ac3c0C57051906dA938B54BD6557F212
Symbol: MGO
Decimals: 8

This will allow you to see your MGO token in your ETH wallet once MGO is sent to you.

Als je deze instructies volgt kun je ze in je MEW zien zodra ze daar naartoe gestuurd worden. Dit gebeurt ergens in de komende week/weken. (Je moet natuurlijk wel je MEW adres invullen op het ICO-dashboard anders kan je lang wachten :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-07 08:58
Jumpman schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:53:
[...]

Als ze maar genoeg aan PR doen, dan stijgt die DGB sowieso de komende dagen.
Nou heb ik zelf ook aardig wat DGB en hoop ik oprecht dat het gaat stijgen natuurlijk. Maar ik heb er wel mijn vraagtekens bij. Welke PR namelijk? Als je google searched naar het evenement was er nauwelijks iets te vinden over de presentatie in kwestie, alleen over de hype zelf. Behalve een foto op twitter, en zojuist enkele foto's van de presentatie zelf.

Ik bedoel, bij goede PR wil je meer dan een tweet met een foto van iemand die zn duim omhoog houdt. Eigenlijk een grappig idee dat door dat soort dingen die markt extreem fluctueert. Maar goed, nogmaals who knows, misschien was het wel een enorm goede presentatie, wat jammer alleen dat er nauwelijks iets over te vinden is :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Inverted_World schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:05:
[...]

Nou heb ik zelf ook aardig wat DGB en hoop ik oprecht dat het gaat stijgen natuurlijk. Maar ik heb er wel mijn vraagtekens bij. Welke PR namelijk? Als je google searched naar het evenement was er nauwelijks iets te vinden over de presentatie in kwestie, alleen over de hype zelf. Behalve een foto op twitter, en zojuist enkele foto's van de presentatie zelf.

Ik bedoel, bij goede PR wil je meer dan een tweet met een foto van iemand die zn duim omhoog houdt. Eigenlijk een grappig idee dat door dat soort dingen die markt extreem fluctueert. Maar goed, nogmaals who knows, misschien was het wel een enorm goede presentatie, wat jammer alleen dat er nauwelijks iets over te vinden is :P .
Nou deze datum was al zeker 2 weken bekend als je diverse fora leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:43
alki schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:07:

Nou deze datum was al zeker 2 weken bekend als je diverse fora leest
Maar dat was dan ook één van de weinig zaken die bekend zijn gemaakt. Qua PR vind ik de gehele cryptocoin markt nog lastig. Het zijn vaak kleinschalige evenementen en de grotere die er worden gehouden, hebben entreetickets ter waarde van honderden dollars. Het maakt de instap wat lastiger en al helemaal om te bepalen wat dit soort evenementen in gang kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-07 22:30
multipasser schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:46:
Ik zie dit vaker maar wat bedoel je in dit geval precies met 2063?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:13:
[...]

2063 satoshi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
GrazendeKoe schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:13:
[...]

De waarde van de munt lijkt me, 0.00002095 op dit moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Voor de Verge houders.

De Dev had een roadmap gepost op bitcointalk.
De laatste zin is misschien de belangrijkste.
9. Start implementing RSK smart contracts [they are in testnet now, ~July 2017]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Intussen is de totale market cap de 100 miljard dollar gepasseerd. Een schijntje vergeleken met het traditionele betalingsverkeer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 21:11
Waterkoker schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:44:
Thanks voor de uitleg. Rest mij nog een vraag. Voor leverage dien je voldoende balance te hebben. Dient dit in de vorm van euro's te zijn of bitcoins of maakt dat niet zozeer uit?
Maakt niet uit. Op Kraken kun je BTC, ETH, EUR, USD, CAD en JPY als margin gebruiken. Je kunt dus eventueel een leveraged positie openen in een valutapaar zonder dat je uberhaubt een van beide valuta's in bezit hebt.

Let wel op dat de waarde van je onderpand kan fluctueren en dit gevolgen kan hebben voor je margin-niveau. Als je bijvoorbeeld ETH als onderpand gebruikt voor een BTC/EUR positie en ETH daalt hard, dan is je onderpand opeens een stuk minder waard en kun je een liquidatie riskeren ondanks dat er misschien helemaal niets is gebeurd met de BTC/EUR koers.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-07 14:41
170074 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:22:
Intussen is de totale market cap de 100 miljard dollar gepasseerd. Een schijntje vergeleken met het traditionele betalingsverkeer.
Sowieso lijkt de markt weer bij te trekken, ik wilde nog wat extra ETH kopen maar die stijgt nu weer naar 250 : :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[...]

Oké maar wat verwacht je dan? Dat er iemand een video maakt van Jared, die voor de zee staat, in zijn handen klapt en je op de video de zee uit elkaar ziet gaan?

De presentatie die hij gegeven heeft staat al een jaar op internet. Als je de citi pdf gelezen zou hebben, zou je ook geweten hebben waarvoor hij er stond en in welke context hij er stond.

Soms Is een saai verhaal goed, soms is er veel marketing nodig om iets slechts goed te maken, soms Is iets goeds slecht vanwege de slechte marketing maar uiteindelijk komt het er allemaal op neer dat je je moet verdiepen in dingen en vooral in de personen die achter een bedrijf zitten. Met al die coins is het lastig te zeggen welke de toekomst heeft. En zelf moet je gewoon bepalen of die (lange termijn) toekomst je überhaupt iets boeit. Als dat niet zo is zal het je toch worst wezen of het een coin met toekomst is of de meest waardeloze coin is (zoals ripple).

Wat ik nu merk met de massa Is dat er een hype gecreëerd wordt met bizarre verwachtingen om vervolgens die hype vorming terug in de schoenen te schuiven bij het bedrijf omdat de verwachtingen (geen overnight DGB millionaire geworden), niet waargemaakt worden. Dan volgt teleurstelling en begint dezelfde cyclus met een andere coin. En begrijpelijk, bijna iedereen zit hier om hard te cashen, om maar niet de boot te missen zoals bij BTC. Ik denk dat die boot niet meer komt. Coins worden steeds minder belangrijk en services op de blockchain steeds belangrijker. Geen enkel serieus bedrijf heeft iets aan een afhankelijkheid met 1 of andere fluctuerende virtuele munt. En tenzij de staatsinrichting drastisch verandert blijft er een verschil tussen een virtueel speculatiemuntje en gewoon geld ook al is geld, behalve de beperkte hoeveelheid in omloop ook voor het grootste deel digitaal. Als 3 developers op een zolder een coin kkunnen introduceren dan kunnen de grote spelers en de overheden dat zelf ook wel. Bij financiële instelling waar ik werkte zaten ongeveer 400-500 developers. Rant rant, zit hier zonder koffie met cafeïne

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ernemmer schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 22:25:
PS. Ik wil wel een TS maken van een eventueel slowchat topic, maar weet niet of zo'n topic wel aangemaakt mag worden zonder toestemming van de mods. @.oisyn
Het probleem met een slowchat topic over hetzelfde onderwerp is dat de huidige vervolgens doodbloedt en we uiteindelijk weer hetzelfde probleem hebben, maar dan in een ander topic. Al die verschillende topics maakt het voor nieuwelingen ook niet makkelijker op.

Daarnaast voel ik er niet zoveel voor om een extra druk topic te modereren. Ik ben niet eens GC mod :P

Mag ik overigens wel zeggen dat ik het nieuwe topic zeer positief ervaar! Een hoop diepgaandere discussies over onderwerpen, waar die voorheen ondergesneeuwd werden door de one liners over random koersverloop. Persoonlijk zie ik die discussies liever dan de nauwelijks te volgen "gezelligheid". Die overigens best wel weer terug kan keren als de hype er een beetje vanaf is. Voor nu zou ik willen suggereren om het even buiten het forum te houden, als je er écht om staat te springen. Ik juich enige initiatief vanuit de community om elders (zoals op Slack) iets op te zetten toe, en wil daar best in voorzien door hier en daar wat linkjes op te nemen.
loewie1984 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:12:
[...]

Ik wacht ff wat @.oisyn of een andere mod ervan vindt om die link te droppen, anders ben ik per dm bereikbaar.
By all means, share :)

Aan de TR plaatsers, keep 'm coming! Ik zal lang niet met alle TR's daadwerkelijk iets doen, maar liever te veel dan te weinig want ik ben ook niet in staat om altijd alle posts door te nemen :). Weet in ieder geval dat, ook al doe ik niet direct iets met je TR, hij weldegelijk wordt gewaardeerd!

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 09-06-2017 11:52 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
.oisyn schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:38:
[...]
Ik juich enige initiatief vanuit de community om elders (zoals op Slack) iets op te zetten toe, en wil daar best in voorzien door hier en daar wat linkjes op te nemen.
[...]

By all means, share :)
Top dat je er zo over denkt. Bij deze, je kan hem opnemen in de topic reply warning en OP: https://join.slack.com/co...TY4MTcxMTEtMWQyY2NkNjBkMQ

Er is een serieus channel en een trollbox channel

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 23:53

GNML

applebuyguide.com

PHPResource schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:24:
[...]

Sowieso lijkt de markt weer bij te trekken, ik wilde nog wat extra ETH kopen maar die stijgt nu weer naar 250 : :'(
Wat ik gister opmerkte is dat de Stratis iets bleef stijgen terwijl ETH / BTC maar bleef zakken.
Wel leuk dat ik met die winst laag de BTC kon bij kopen

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:16

Secsytime

Automagisch

Het gebeurt wel vaker dat voor het weekend de koers even daalt, maar het gebeurt ook wel dat er in het weekend enorme stijgingen zijn.. Daarom durf ik het zelf nooit aan om voor het weekend te verkopen :P.

Persoonlijk verwacht ik niet veel van DGB, de koers kan hooguit dalen.. de hype van Singapore zit nu toch al in de prijs? Best case, ze winnen.. en dan?

OT: Ik ervaar het nieuwe topic ook als zeer positief, dank hiervoor allen en .oisyn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
loewie1984 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:40:
[...]

Top dat je er zo over denkt. Bij deze, je kan hem opnemen in de topic reply warning en OP: https://join.slack.com/co...TY4MTcxMTEtMWQyY2NkNjBkMQ

Er is een serieus channel en een trollbox channel
Ik heb wel een request aan alle bezoekers van dat kanaal: het zou tof zijn als men hier hun gezicht ook nog blijft laten zien, en probeer voor meer inhoudelijke discussies toch naar GoT uit te wijden zodat het hier ook interessant blijft :). Dit bericht zal vast niet bij iedereen aankomen, maar ik hoop dat diegenen die dit lezen daar ook op Slack actief in mee kunnen werken door anderen erop te wijzen. Laten we ervoor zorgen dat de binding met tweakers behouden blijft :).

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 09-06-2017 11:57 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-07 09:24

Chris van der G

Tailchakra

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Zo blijft het toch lastig inschatten... gisteren NXT en Siacoin (tijdelijk) verkocht vanwege de vele sell orders. Helaas verkeerde keuze.... |:( :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluifjes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-07 21:27
Even een kleinigheidje, heb al op meerdere exchanges nu een account en verspreid wat spul staan. Nou geef ik grif toe dat ondanks het lezen van enkele artikelen de uitwerking van de mogelijke chain-split mij niet bekend zal zijn (en eigenlijk weet niemand het zeker).

Om een veilige haven te creëren wil ik dan wel voor de tijd de mogelijkheid hebben om mijn coins om te wisselen voor euro (niet withdrawen maar eurobalans bij de exchange). Usd kan ook nog, maar bij voorkeur geen usdt want dat is me net niet waterdicht genoeg. Volgens mij zijn dit de mogelijkheden, kan iemand dit bevestigen?

Kraken --> eur (tegen die tijd zal m'n account wel een keer verified zijn en ik daar m'n spul kunnen stallen)
Polo en Bittrex --> usdt
Bitstamp --> usd (hmm, volgens mij zou euro mogelijk moeten zijn, maar kan het niet vinden bij buy/sell)

* Edit: ok eindelijk gevonden bij bitstamp, gewoon via tradeview kan het rechtstreeks, zat in de buy/sell pagina's te klooien...

[ Voor 12% gewijzigd door Kluifjes op 09-06-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
FireFox1980 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:24:
Zo blijft het toch lastig inschatten... gisteren NXT en Siacoin (tijdelijk) verkocht vanwege de vele sell orders. Helaas verkeerde keuze.... |:( :P :P
Zolang je uit ben gegaan van sell orders, is het een pragmatische keuze geweest om je winsten uit te laten betalen. Maar wanneer je kijkt naar een sell way, moet je dit nooit leidend laten gaan in je keuze om al dan niet tot betaling over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

FireFox1980 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:24:
Sia blijft een moeilijke. Ik heb 40% a 50% winst dus een buffer.
Maar Storj coin heeft de show gestolen vorige week. Die is enorm hard de lucht in gegaan.
Dat is een concurrent voor Siacoin. Nu cloudstorage is echt een miljarden industrie dus er is zeker een markt voor Sia als hun product onderscheidend genoeg is en makkelijk in gebruik. Het is alvast veel goedkoper dan AWS of Dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:16

Secsytime

Automagisch

multipasser schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:28:
[...]

Sia blijft een moeilijke. Ik heb 40% a 50% winst dus een buffer.
Maar Storj coin heeft de show gestolen vorige week. Die is enorm hard de lucht in gegaan.
Dat is een concurrent voor Siacoin. Nu cloudstorage is echt een miljarden industrie dus er is zeker een markt voor Sia als hun product onderscheidend genoeg is en makkelijk in gebruik. Het is alvast veel goedkoper dan AWS of Dropbox.
Cloudstorage is inderdaad een grote markt, alleen welke doelgroep binnen die markt willen ze dan aan gaan spreken? Ik zie hooguit de consumenten markt als potentie, en daarvan zullen er een heleboel gewoon vasthouden aan dropbox/icloud/onedrive puur uit gemak of vetrouwen (security).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Orangelights23 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:28:
[...]

Zolang je uit ben gegaan van sell orders, is het een pragmatische keuze geweest om je winsten uit te laten betalen. Maar wanneer je kijkt naar een sell way, moet je dit nooit leidend laten gaan in je keuze om al dan niet tot betaling over te gaan.
Dat was het ook in de veronderstelling dat hij ging dalen. Maar dat is dus niet gebeurd. Nog steeds op verdient dus mag niet klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-07 19:29

Ryan1981

Je ne sais pas

Is slack net zoiets als IRC?

Overigens als ik op de click klik krijg ik dit:

You've found a Glitch!

You've found yourself in a weird place.
Probably not the place you were looking for. ¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Ik zie hier toch veel onervaren 'beleggers'. Uit ervaring kan ik jullie melden dat er nooit een belletje gaat op het laagste punt maar zeker geen belletje gaat op het hoogste punt. Wat ik wel kan meegeven is NIET te kopen op momenten dat de prijs van welke coin dan ook op ATH staat. Wacht dan even, ook al is het maar een paar procenten down. Als je het verloop van de koersen van afgelopen maanden bekijkt zie je echt een aantal stevige correcties. Juist op die momenten moet je instappen, houd dan ook wat cash klaar op de accounts bij Kraken oid.

Beleg met geld dat je kan missen en verleg je beleggingshorizon naar minimaal een jaar ipv een dag of een uurtje.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-07 16:59

Ypho

Allround Nerd

Ik probeer wat te begrijpen. Ik heb vanmorgen een 10k SC gekocht tegen een rate van 0.00000567 (BTC), en zit de koers ervan in de gaten te houden. Het lijkt wel alsof er hard gewerkt wordt om de koers niet boven de 0.00000600 te krijgen (peanuts natuurlijk). Iedere keer als de prijs op de 600 komt, duiken er weer een paar onder. Is dat een soort "psychologische" grens, tot de 600 doorbroken is, waarna deze weer gaat stijgen? Iemand een idee of dit zo werkt?

/edit: Zojuist doorbroken, en meteen richting de 610/611, dus ik vermoed inderdaad een soort psychologische grens?

[ Voor 11% gewijzigd door Ypho op 09-06-2017 12:36 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

inderdaad in snap wat je bedoeld, maar het is al erg genoeg dat door de hype er ineens heel veel van wordt gekocht en vervolgens weer gedumpt alleen maar om wat winst mee te pakken. Zulke harde crashen vormt soms wel een extra blokkade.

Maar einde is er wel DGB heeft niet de citi challenge gewonnen dus sellen voor de meelifters,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Ypho schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:35:
Ik probeer wat te begrijpen. Ik heb vanmorgen een 10k SC gekocht tegen een rate van 0.00000567 (BTC), en zit de koers ervan in de gaten te houden. Het lijkt wel alsof er hard gewerkt wordt om de koers niet boven de 0.00000600 te krijgen (peanuts natuurlijk). Iedere keer als de prijs op de 600 komt, duiken er weer een paar onder. Is dat een soort "psychologische" grens, tot de 600 doorbroken is, waarna deze weer gaat stijgen? Iemand een idee of dit zo werkt?
Het is niet ondenkbaar dat partijen hier aan marktmanipulatie doen. Dat zij een long/short strategie hanteren die werkt tussen een bepaalde range. Zeker bij een illiquide coin is dat makkelijk te bewerkstelligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:43

TheBorg

Resistance is futile.

Anoniem: 930009 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:36:
[...]

inderdaad in snap wat je bedoeld, maar het is al erg genoeg dat door de hype er ineens heel veel van wordt gekocht en vervolgens weer gedumpt alleen maar om wat winst mee te pakken. Zulke harde crashen vormt soms wel een extra blokkade.

Maar einde is er wel DGB heeft niet de citi challenge gewonnen dus sellen voor de meelifters,
Ik heb net Digibyte maar gedumpt met ongeveer 4% winst. Had 30% kunnen pakken. Maargoed. Ik ben pas een week bezig, lesson learned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

wezzal schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:37:
[...]

Het is niet ondenkbaar dat partijen hier aan marktmanipulatie doen. Dat zij een long/short strategie hanteren die werkt tussen een bepaalde range. Zeker bij een illiquide coin is dat makkelijk te bewerkstelligen.
Wat ik me ook goed kan voorsellen is dat van coins waar veel gepremined is, diegene met veel coins achter de hand erg veel invloed kunnen uitoefenen zonder echt financieel risico te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Ryan1981 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:40:
[...]

Wat ik me ook goed kan voorsellen is dat van coins waar veel gepremined is, diegene met veel coins achter de hand erg veel invloed kunnen uitoefenen zonder echt financieel risico te lopen.
Zeker! Zo kan je spelen met het aanbod, zoals je weet 1 van de 2 pijlers voor prijsbepaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

TheBorg schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:40:
[...]

Ik heb net Digibyte maar gedumpt met ongeveer 4% winst. Had 30% kunnen pakken. Maargoed. Ik ben pas een week bezig, lesson learned.
Ik kon ook zo'n 35% pakken en heb nu ook kleine 5% winst.
Ik laat het echter mooi staan, verwacht dat hij nog wel even stijgt.

Had gisteren voor mezelf besloten dat ik bij 2400 liet omzetten naar BTC maar hoger dan 2360 kwam die niet :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
TheBorg schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:40:
[...]

Ik ben wel benieuwd, wat is de les en wat ga je de volgende keer anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleecho
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Er word volgens mij erg veel 'gepumped and dumped', dit gebeurd vrij random en voor zover ik heb gezien bij ongeveer elke coin, het is jammer dat je dat niet aan kan zien komen. (Zoals die Siacoin waar 'opeens' de koers van omhoog schiet)
Zou het mogelijk kunnen zijn om door van een aantal coins het tradevolume bij te houden via bijv. een API en op het moment dat dit volume abrupt verandert voor x-aantal BTC wat van de munten in kwestie te kopen. Of gaan die prijsstijgingen zo snel, dat op het moment dat het tradevolume al hoog is de koers ook al gecorrigeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaCoTa schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:43:
[...]

Ik had de same toch wel 35% winst mee gepakt maar had ruim 50% kunnen zijn.
toch wachten en hopen dat die skyrocket en toch die lambo kunnen besteden.
Net iets sneller reageren voortaan en als die daalt gekopen ipv toch eigenwijs zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Anoniem: 930009 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:52:
[...]

Ik had de same toch wel 35% winst mee gepakt maar had ruim 50% kunnen zijn.
toch wachten en hopen dat die skyrocket en toch die lambo kunnen besteden.
Net iets sneller reageren voortaan en als die daalt gekopen ipv toch eigenwijs zijn :)
Ik heb me voorgenomen uit te stappen bij een vooraf bedachte winst op een coin, meestal 15 of 20%. Gewoon instellen als sell order en niet te hebberig worden. Ik merk dat ik er gewoon niet zo veel tijd aan kwijt wil / er bovenop kan zitten om de top in de gaten te houden en op tijd te cashen mocht het nodig zijn. Ik neem genoegen met een steady 15% / 20% winst en verkoop niet met verlies, die houd ik gewoon vast. Het is pas verlies als je het daadwerkelijk verkoopt onder de inkoopprijs :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
Ryan1981 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:32:
Is slack net zoiets als IRC?

Overigens als ik op de click klik krijg ik dit:

You've found a Glitch!

You've found yourself in a weird place.
Probably not the place you were looking for. ¯\_(ツ)_/¯
De url is aangepast denk ik. https://join.slack.com/co...TY4MTcxMTEtMWQyY2NkNjBkMQ

@.oisyn ik ben het met je eens. De discussie inhoudelijk en onderbouwingen moeten hier plaats vinden. Ik denk dat de afgelopen posts dat ook laten zien. Ik heb een sticky gemaakt in het kanaal omdat nog maar eens aan te duiden. Je mag altijd een kijkje komen nemen. Ik zal er zoveel mogelijk op aansturen, al is het niet mijn intentie om het kanaal te gaan modereren of op te letten, want dan heb ik er ook een dagtaak bij :)

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Ryan1981 @loewie1984 Blijkbaar heb ik de (ingekorte) tekst gecopypaste ipv het daadwerkelijke adres 8)7. Zou nu fixed moeten zijn :)
loewie1984: Je mag altijd een kijkje komen nemen
Ik zit er allang in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
.oisyn schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:00:
@Ryan1981 @loewie1984 Blijkbaar heb ik de (ingekorte) tekst gecopypaste ipv het daadwerkelijke adres 8)7. Zou nu fixed moeten zijn :)

[...]

Ik zit er allang in :P
Boefje! :P

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik zat net de website van de NXT coin eens te bekijken. En ja wat kan ik zeggen, mooie website. Berijp voor 90% niet waar het voor staat of wat er nu anders/beter is dan wat andere coins beloven.

Wat voor mij ook wel kenmerkend was, was die wings dao livestream. Als nieuwe binnekomer in al dit gebeuren kwam dit allemaal zeer onprofessioneel over. Mijn indruk was (beetje overdreven natuurlijk) dat ik naar 3 scriptkiddies aan het kijken was die net de nieuwste functie van hun chatbot aan het beschrijven waren. Het was een schril contrast met de mooi vormgegeven website die ze online hebben staan. Nu laat ik me hier niet zo snel door beinvloeden maar ik kan me zomaar voorstellen dat grote investeerders e.d. hier nu niet bepaald een overvloed aan vertrouwen aan overhouden dat hun geld in goede handen is. Het was alsof ze niet besefte dat ze verantwoordelijk zijn voor de toekomst van miljoenen euro's.

Hun website staan iig wel echte namen op (al kan ik niet controleren of die namen daadwerkelijk de personen zijn die dit alles runnen natuurlijk).

Hebben jullie misschien al een website gevonden waar cryptocoins eens goed doorgelicht worden? Misschien moet ik anders zelf maar eens een shortlist per coin gaan maken met plussen en minnen maar ik kan bij lange na niet beoordelen natuurlijk wat nu echt van belang is voor een succesvolle munt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

DaCoTa schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:43:
Ongeveer zo:
janvanduschoten schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:56:
Ik heb me voorgenomen uit te stappen bij een vooraf bedachte winst op een coin, meestal 15 of 20%. Gewoon instellen als sell order en niet te hebberig worden. Ik merk dat ik er gewoon niet zo veel tijd aan kwijt wil / er bovenop kan zitten om de top in de gaten te houden en op tijd te cashen mocht het nodig zijn. Ik neem genoegen met een steady 15% / 20% winst en verkoop niet met verlies, die houd ik gewoon vast. Het is pas verlies als je het daadwerkelijk verkoopt onder de inkoopprijs :)
Maar dan iets anders (ga ik dit weekend even backtesten). Ik pak geen vast percentage maar verkopen op na een x percentage dalen.

Dus je koopt bijvoorbeeld bij 1000 en er is een stijging tot 1200. Dan is 1200 de piek. Dan automatisch verkopen als de prijs 20% daalt ten opzichte van de piek. In dit geval als de prijs daalt tot 1160.

Of de waarde stijgt tot 1500 dan automatisch verkopen mocht de prijs dalen tot 1400.

Dit uiteraard met een script. Misschien werkt altijd verkopen bij 20% beter maar dat zal de backtest uitwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
TheBorg schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:21:
[...]

Ongeveer zo:

[...]

Maar dan iets anders (ga ik dit weekend even backtesten). Ik pak geen vast percentage maar verkopen op na een x percentage dalen.

Dus je koopt bijvoorbeeld bij 1000 en er is een stijging tot 1200. Dan is 1200 de piek. Dan automatisch verkopen als de prijs 20% daalt ten opzichte van de piek. In dit geval als de prijs daalt tot 1160.

Of de waarde stijgt tot 1500 dan automatisch verkopen mocht de prijs dalen tot 1400.

Dit uiteraard met een script. Misschien werkt altijd verkopen bij 20% beter maar dat zal de backtest uitwijzen.
Als je bij Kraken zit kun je dit instellen met een trailing stop. Weet niet of andere exchanges die functie ook bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23

Dit is iets waar ik mij ook in wil verdiepen. Ik ben nogal een leek op het gebied van scripts, maar weet wel hoe het toegepast kan worden dankzij mijn werk. Het lijkt mij ideaal om aan de hand van enkele scripts met eigen parameters geheel automatisch te kunnen traden.

Uiteraard zijn er bots die dit kunnen doen, maar volgens mij moet zoiets redelijk eenvoudig zelf te maken zijn. If [x% winst]/[x% verlies] = sell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
Orangelights23 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:24:
[...]

Dit is iets waar ik mij ook in wil verdiepen. Ik ben nogal een leek op het gebied van scripts, maar weet wel hoe het toegepast kan worden dankzij mijn werk. Het lijkt mij ideaal om aan de hand van enkele scripts met eigen parameters geheel automatisch te kunnen traden.

Uiteraard zijn er bots die dit kunnen doen, maar volgens mij moet zoiets redelijk eenvoudig zelf te maken zijn. If [x% winst]/[x% verlies] = sell.
Zoiets zat ik ook aan te denken maar als je in het begin koopt en het daalt met 20% dan gaat die dan auto sell??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Kev7381 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:27:

Zoiets zat ik ook aan te denken maar als je in het begin koopt en het daalt met 20% dan gaat die dan auto sell??
Als je dat instelt, dan klopt dan. Je zult wel veel backtest moeten uitvoeren om een goede balans te vinden, ook al is dat haast onmogelijk. De cryptomarkt is zo volatiel als de pest, dus dalingen en stijgingen van 20% zijn op sommige dagen peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

1200 -/- 20% is 960...
1500 -/- 20% is 1200...

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 14:11
Ryan1981 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:20:
Ik zat net de website van de NXT coin eens te bekijken. En ja wat kan ik zeggen, mooie website. Berijp voor 90% niet waar het voor staat of wat er nu anders/beter is dan wat andere coins beloven.

Wat voor mij ook wel kenmerkend was, was die wings dao livestream. Als nieuwe binnekomer in al dit gebeuren kwam dit allemaal zeer onprofessioneel over. Mijn indruk was (beetje overdreven natuurlijk) dat ik naar 3 scriptkiddies aan het kijken was die net de nieuwste functie van hun chatbot aan het beschrijven waren. Het was een schril contrast met de mooi vormgegeven website die ze online hebben staan. Nu laat ik me hier niet zo snel door beinvloeden maar ik kan me zomaar voorstellen dat grote investeerders e.d. hier nu niet bepaald een overvloed aan vertrouwen aan overhouden dat hun geld in goede handen is. Het was alsof ze niet besefte dat ze verantwoordelijk zijn voor de toekomst van miljoenen euro's.

Hun website staan iig wel echte namen op (al kan ik niet controleren of die namen daadwerkelijk de personen zijn die dit alles runnen natuurlijk).

Hebben jullie misschien al een website gevonden waar cryptocoins eens goed doorgelicht worden? Misschien moet ik anders zelf maar eens een shortlist per coin gaan maken met plussen en minnen maar ik kan bij lange na niet beoordelen natuurlijk wat nu echt van belang is voor een succesvolle munt.
Eens goed Googelen kan al helpen, ik heb bvb gisteren 'Polybius crypto' gezocht en kwam wel wat handige sites tegen;
https://www.google.be/sea...serp..0.6.347.7YiZvEiHuHU

Natuurlijk hoe objectief zijn deze dingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Satangel schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:30:
[...]

Eens goed Googelen kan al helpen, ik heb bvb gisteren 'Polybius crypto' gezocht en kwam wel wat handige sites tegen;
https://www.google.be/sea...serp..0.6.347.7YiZvEiHuHU

Natuurlijk hoe objectief zijn deze dingen....
Ja precies, wat ik eigenlijk had moeten vragen is welke van dit type websites vertrouwen jullie het meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

JPS schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:29:
[...]

1200 -/- 20% is 960...

[...]

1500 -/- 20% is 1200...

:+
Stijging is 500, 20% daarvan is 100.
Kev7381 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:27:
Babysitten voor een tijdje na koop. En uiteraard nog veel meer parameters aan het script toevoegen. Bijv. dat de stijging eerst 5% moet zijn voor deze tactiek ingaat. Is die stijging er nog niet dan verkopen bij bijv. een daling van 2% onder de koopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
TheBorg schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:43:
[...]

[...]

Babysitten voor een tijdje na koop. En uiteraard nog veel meer parameters aan het script toevoegen. Bijv. dat de stijging eerst 5% moet zijn voor deze tactiek ingaat. Is die stijging er nog niet dan verkopen bij bijv. een daling van 2% onder de koopprijs.
je zou even kunnen kijken naar https://cryptotrader.org/ dat is een heel platform waarop bots gebouwd kunnen worden. En er worden ook x aantal bots aangeboden die je zou kunnen huren. Van arbitrage tot margin en zelfs 100% winst bots (wat eigenlijk heel makkelijk is door nooit met verlies te verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
TheBorg schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:43:
[...]

[...]

O ja je hebt gelijk :) Dit weekend even meer verdiepen om een script te schrijven. Had gister avond foutje gemaakt bij het sellen van DGB :/ sta nu in de min maja dan maar holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Defector schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:49:
je zou even kunnen kijken naar https://cryptotrader.org/ dat is een heel platform waarop bots gebouwd kunnen worden. En er worden ook x aantal bots aangeboden die je zou kunnen huren. Van arbitrage tot margin en zelfs 100% winst bots (wat eigenlijk heel makkelijk is door nooit met verlies te verkopen).
Heb je ervaring met het bouwen van bots? Bots huren lijkt mij niet leuk, misschien eenmalig om parameters te bekijken, maar verder zelf aan de slag gaan lijkt me veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Kev7381 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:50:
[...]

O ja je hebt gelijk :) Dit weekend even meer verdiepen om een script te schrijven. Had gister avond foutje gemaakt bij het sellen van DGB :/ sta nu in de min maja dan maar holden.
Minder, mijn stop loss order heeft me toch een redelijke winst opgeleverd. Ik wil nu DGB weer kopen maar ben dat eigenlijk pas van plan als de koers rond de 1700/1800 zit..

[EDIT] gekocht op 1924.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Orangelights23 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:03:
[...]

Heb je ervaring met het bouwen van bots? Bots huren lijkt mij niet leuk, misschien eenmalig om parameters te bekijken, maar verder zelf aan de slag gaan lijkt me veel leuker :)
Niet met bouwen. Wel met huren. Op zich kunnen de bots wel werken. Maar dan moet je net geluk hebben met het handelspaar en de marktwerking. En belangrijkste van alles een redelijke hoeveelheid liquiditeit.

Bots bekijken om daarvan te leren kan maar bij een enkeling(meestal gratis bots). Aangezien de botmakers dan geen verdienmodel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Defector schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:09:
[...]

Niet met bouwen. Wel met huren. Op zich kunnen de bots wel werken. Maar dan moet je net geluk hebben met het handelspaar en de marktwerking. En belangrijkste van alles een redelijke hoeveelheid liquiditeit.

Bots bekijken om daarvan te leren kan maar bij een enkeling(meestal gratis bots). Aangezien de botmakers dan geen verdienmodel hebben.
Er zijn ook opensource bots maar voor elk botje zijn er mensen die een andere taal gekozen hebben.

https://github.com/askmike/gekko is geschikt voor Node.js en heeft een redelijke documentatie.

Ook de API's van exchanges hebben soms wel wat goede documentatie; mogelijk dat je zelfs (nog) met iets wazigs als Access een botje kan bouwen.

Sky is the limit in crypto-land :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-07 14:06
Mochten er nog mensen zijn die long willen gaan op een coin maar toch snel kriebelende handjes hebben bij koersverschuivingen...

Ik heb zelf twee weken terug wat bitcoin getransferred naar de Lykke wallet en daar voor een bedrag LKK1Y gekocht, een forward contract wat je op elk moment kan laten in gaan met een looptijd van een jaar. Voor mij houdt het dus in dat over 348 dagen het aantal coins krijg toen ik het contract triggerde voor bitcoin bedrag x LKK coin price van 17 dagen terug.

Tot nu toe is de koers van de LKK coin al 55% gestegen ten opzichte van toen ik het contract heb gekocht. Als je ook op coinmarketcap kijkt (https://coinmarketcap.com/currencies/lykke/#charts) zie je dat het tot nu toe een mooie gestage stijging is ipv de extremere varianten die je op Polo of Bittrex tegenkomt.

Naast het forward contract kun je ook gewoon in de LKK zitten, dat had me dan nu 55% rendement opgeleverd wat ik meteen had uit kunnen betalen.

Tot nu toe heb ik er geen spijt van! en aangezien ik long zit en de coins toch vaststaan hoef ik niet compulsief elke 10 minuten naar de koers te turen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBE2016
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik heb op dit moment een aantal GNT (Golem) coins. Kijkend naar de white paper ziet het er veelbelovend uit. Brass Golem (eerste stage van de roadmap) wordt binnenkort gelanceerd (https://blog.golemproject...s-and-don-ts-76218389107f) en ik zie voor de toekomst goede applicaties van het Golem netwerk. de coin zelf is, net zoals velen, de laatste maand verdubbeld in waarde maar lijkt zich op wat rustiger vaarwater te bevinden nu. Ik zie deze coin meer als een langere hold, en niet als een 'pump' coin. Anderen nog een mening over GNT? Wat vinden spreekt jullie aan/niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Er is een nieuwe uitbreiding voor een computerspel dat ik graag speel dus ik heb mijn coins even weggezet voor een nog onbepaalde tijd op de BTC-MAID coin. Dit naar aanleiding van verschillende berichten waar hij in voorkomt (buy the news, kijken of ik daar spijt van ga krijgen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Argg dubbelpost, sorry weer, ik zit hier een beetje te slapen volgens mij.
RBE2016 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:39:
Ik heb op dit moment een aantal GNT (Golem) coins. Kijkend naar de white paper ziet het er veelbelovend uit. Brass Golem (eerste stage van de roadmap) wordt binnenkort gelanceerd (https://blog.golemproject...s-and-don-ts-76218389107f) en ik zie voor de toekomst goede applicaties van het Golem netwerk. de coin zelf is, net zoals velen, de laatste maand verdubbeld in waarde maar lijkt zich op wat rustiger vaarwater te bevinden nu. Ik zie deze coin meer als een langere hold, en niet als een 'pump' coin. Anderen nog een mening over GNT? Wat vinden spreekt jullie aan/niet aan?
Denk jij dat als de BTC instort, de golem stand houd?

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan1981 op 09-06-2017 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBE2016
Ryan1981 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:43:
Argg dubbelpost, sorry weer, ik zit hier een beetje te slapen volgens mij.

[...]

Denk jij dat als de BTC instort, de golem stand houd?
Dat is wel een hele grote vraag welke ik niet objectief kan beantwoorden. Hetzelfde geldt voor vele andere altcoins.
Wat wel in de FAQ staat is het volgende:
Also core to Golem’s built-in feature set is a dedicated Ethereum-based transaction system, which enables direct payments between requestors, providers, and software developers.
De ETH-koers zal invloed hebben op de waarde van GNT, maar in welke mate dit zal zijn bij mogelijke crashes is onbekend.
De functionaliteit van GNT spreekt mij zeer aan, doordat het erg simpel te gebruiken is. A gebruikt zijn computer niet, B heeft voor een CGI taak meer kracht nodig en gebruikt A zijn computerkracht. B betaald een kleine fee hiervoor, en A krijgt een vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-07 07:31
RBE2016 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:53:
[...]

Dat is wel een hele grote vraag welke ik niet objectief kan beantwoorden. Hetzelfde geldt voor vele andere altcoins.
Wat wel in de FAQ staat is het volgende:
Also core to Golem’s built-in feature set is a dedicated Ethereum-based transaction system, which enables direct payments between requestors, providers, and software developers.
De ETH-koers zal invloed hebben op de waarde van GNT, maar in welke mate dit zal zijn bij mogelijke crashes is onbekend.
De functionaliteit van GNT spreekt mij zeer aan, doordat het erg simpel te gebruiken is. A gebruikt zijn computer niet, B heeft voor een CGI taak meer kracht nodig en gebruikt A zijn computerkracht. B betaald een kleine fee hiervoor, en A krijgt een vergoeding.
Denk je dat B wilt dat A kan inzien wat hij berekend moet hebben?
Denk je dat een gecentraliseerde computercluster dit niet goedkoper kan aanbieden dan een hoop computers wereldwijd decentraal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBE2016
Mirved schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:55:
[...]

Denk je dat B wilt dat A kan inzien wat hij berekend moet hebben?
Denk je dat een gecentraliseerde computercluster dit niet goedkoper kan aanbieden dan een hoop computers wereldwijd decentraal?
Op je eerste punt: Unfortunately, right now Golem cannot support private data. Computing application usually needs direct access to the data and they have to be decrypted at some point. Therefore, curious providers may see what exactly is computed on their machines and see their part of the data.'
Op dit moment kan A dus zien wat B ''aan het doen is''. Dit is ook een kritiek punt in mijn ogen, waarvan ik hoop dat dit in de toekomst kan worden aangepast.
Op je laatste punt: Onduidelijk. De fee is nog niet bekend omdat Golem nog in alpha versie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 21:53
Ik probeer nu een beetje onderzoek te doen naar Nem als aanvulling op mijn portfolio wat uit ether, stratis, ripple, digibyte, ark, verge en gulden bestaat.

Ik vind het lastig te bepalen in hoeverre Nem nu daadwerkelijk wat toevoegt en in de long run ook echt wat gaat doen. Veel verder dan dat een Japanse bank al een private chain heeft draaien kom ik niet buiten het feit dat ze kennelijk een hele hoge marketcap hebben en dat het dan raar zou zijn dat de koers nu nog zo laag staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Valderrama schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:06:
Ik probeer nu een beetje onderzoek te doen naar Nem als aanvulling op mijn portfolio wat uit ether, stratis, ripple, digibyte, ark, verge en gulden bestaat.

Ik vind het lastig te bepalen in hoeverre Nem nu daadwerkelijk wat toevoegt en in de long run ook echt wat gaat doen. Veel verder dan dat een Japanse bank al een private chain heeft draaien kom ik niet buiten het feit dat ze kennelijk een hele hoge marketcap hebben en dat het dan raar zou zijn dat de koers nu nog zo laag staat...
Hoe zijn market cap en koers verwoven dan?

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1 ... 3 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).