[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.715 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
marteltor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:14:
[...]

banken zijn hier allang mee bezig, zonder ripple. Eigenlijk haalt het een van de voordelen van Ripple weg, althans in de euro zone. Er zijn wel verschillende schemes in de euro zone en deelname is niet verplicht. Internationaal wordt 10 seconde gehanteerd, binnen NL 5 seconde.
Verbeter mij als ik het fout heb, maar Ripple is meer dan alleen maar snel valuta kunnen overmaken.
Het is een transparante transportlaag die er voor zorgt dat alle currency van de ene plek van de aarde naar de andere kant in een paar seconden is overgeboekt zonder de verder extra kosten die berekend moeten worden mbt. het omrekenen van valuta. Het kan ook alle coins inc. bitcoin vervoeren met behoud van de bestaande infrastructuur.

Vandaag en morgen is er een financieel congres in Dublin, waar op de 21ste, de nieuwste ontwikkelingen en nieuwsfeiten naar buiten worden gebracht mbt. Ripple.

Hier ook iemand die eea benadrukt.

YouTube: Should You Invest In Ripple XRP? The Cryptocurrency The Banks Control!

Het is altijd goed om zelf op onderzoek te gaan. Zelfs Google zit er nu dik in....

Ik heb mij al ingedekt met Ripple. Ik word miljonair ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Zijn er hier mensen met een positie in BLOCKNET?

Munt bestaat al een hele tijd, heeft werkende technologie waarmee je uitwisseling tussen twee blockchains kunt doen, zolang het een bitcoin derivaat is. Team draait al een paar jaar en lijkt nogal onder de radar te leven van de huidige hysteria, maar zou me niks verbazen als dit nog een vlucht gaat nemen.

Disclaimer: ik heb 0, ben het net pas tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 16:03
DaCoTa schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:07:
Zijn er hier mensen met een positie in BLOCKNET?

Munt bestaat al een hele tijd, heeft werkende technologie waarmee je uitwisseling tussen twee blockchains kunt doen, zolang het een bitcoin derivaat is. Team draait al een paar jaar en lijkt nogal onder de radar te leven van de huidige hysteria, maar zou me niks verbazen als dit nog een vlucht gaat nemen.

Disclaimer: ik heb 0, ben het net pas tegengekomen.
Vergelijkbaar met CounterParty / XCP ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Laten we posts over welke Tier je nu bent bij Kraken achterwege laten aub. Sowieso heeft het hele verification verhaal weinig met handel & koers te maken.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 20-06-2017 13:54 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 13:08
Kleine kans op off-topic, maar ga het toch proberen :)

Heeft iemand een app waarin je zowel de waarde van je Bit-/Altcoin portoflio kan tracken evenals aandelen (bijv. trackers)? Ik heb al ff Google-fu toegepast, maar kan alleen apps vinden waarin ik de een of de ander kan tracken. iOS Stocks app ondersteund wel Bitcoin koersen (in USD), maar geen opbrengst/verlies t.a.v. je investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectronLion
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-02-2022
Muncher schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:07:
Kleine kans op off-topic, maar ga het toch proberen :)

Heeft iemand een app waarin je zowel de waarde van je Bit-/Altcoin portoflio kan tracken evenals aandelen (bijv. trackers)? Ik heb al ff Google-fu toegepast, maar kan alleen apps vinden waarin ik de een of de ander kan tracken. iOS Stocks app ondersteund wel Bitcoin koersen (in USD), maar geen opbrengst/verlies t.a.v. je investering.
Blockfolio..

Trouwens de Zero Tolerance waarschuwing gelezen??

Gisteren heb ik Cryptopia 'ontdekt' en een account aangemaakt daar. Je kan er heel eenvoudig een wallet aanmaken en er coins naartoe sturen. Ik heb er nu 20.000 DOGE omgezet naar XVG (ruim18.000), ongeveer 1,1 Doge voor 1 XVG.

Ik heb nog niet geprobeerd het geheel weer te withdrawen naar mijn offline wallets :+

[ Voor 21% gewijzigd door ElectronLion op 20-06-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
This invite link is no longer active.

Please check with the person who shared it with you to see if there's a new link available.

[ Voor 9% gewijzigd door DaCoTa op 20-06-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:22
De slack link in de topic waarschuwing is niet meer geldig zo lijkt het. Heeft dit een reden of heeft iemand een nieuw linkje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
https://join.slack.com/co...Tc5NjExODQtMjM0MzQ4ZDUxMQ

Nieuwe link. de URL stond op expires after 30 days. Staat nu op never expires. @.oisyn als jij dat even aan wilt passen in de topic reply warning

[ Voor 54% gewijzigd door loewie1984 op 20-06-2017 14:20 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:32
loewie1984 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:18:
Als het goed is verloopt die link naar slack niet, ik drop hem even hier:
https://join.slack.com/co...TY4MTcxMTEtMWQyY2NkNjBkMQ

Hij is nog identiek aan de url wat in de topicreply warning staat.
Hij werkt idd echt niet. Krijg ook de melding dat de link niet meer actief is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 11-09 22:50
Frank!in schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:20:
[...]

Hij werkt idd echt niet. Krijg ook de melding dat de link niet meer actief is.
Ik heb een nieuwe gemaakt, die niet meer verloopt, zie mijn eerdere post

edit: trouwens niet om meer mensen hier weg te lokken, want het topic loopt volgens mij nog steeds lekker door, net als het slack channel, en ik zie hier nog genoeg zinnige dingen voorbij komen. Maar onder de 460 members die ondertussen al op slack zitten, bevindt zich ook head of operations van litebit.eu. Ik heb hem gevraagd of open stond voor een AMA / Q&A, en daar staan ze voor open. Op korte termijn ga ik een datum afstemmen en het kader bepalen waarbinnen deze AMA plaats kan vinden in een apart aan te maken channel binnen Coin Talk Slack.

[ Voor 49% gewijzigd door loewie1984 op 20-06-2017 14:27 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 13:08
ElectronLion schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:09:
[...]

Blockfolio..

Trouwens de Zero Tolerance waarschuwing gelezen??

Gisteren heb ik Cryptopia 'ontdekt' en een account aangemaakt daar. Je kan er heel eenvoudig een wallet aanmaken en er coins naartoe sturen. Ik heb er nu 20.000 DOGE omgezet naar XVG (ruim18.000), ongeveer 1,1 Doge voor 1 XVG.

Ik heb nog niet geprobeerd het geheel weer te withdrawen naar mijn offline wallets :+
Blockfolio doet alleen cryptocurrencies, maar geen reguliere aandelen. Mbt zero tolerance: ja, heb ik gelezen. Wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Ik lees zojuist dat de market cap van status.im is verhoogd op https://www.reddit.com/r/...ll_raise_27581487806_usd/

In hoeverre is dit nadelig/voordelig. Ik begrijp nog niet echt wat hier de toegevoegde waarde van is dat een ico dit verhoogd behalve dat de kans kleiner is dat een enkele partij alles opkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:23
Waterkoker schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:51:
Ik lees zojuist dat de market cap van status.im is verhoogd op https://www.reddit.com/r/...ll_raise_27581487806_usd/

In hoeverre is dit nadelig/voordelig. Ik begrijp nog niet echt wat hier de toegevoegde waarde van is dat een ico dit verhoogd behalve dat de kans kleiner is dat een enkele partij alles opkoopt
Dan ben ik bang dat je niet goed heb gelezen :)

Zoals met elke reddit, controleer de bron, baseer daar je mening op. Ook zo met deze reddit: deze baseert een conclusie op het verkeerde getal, zie ook de comments van die reddit.

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik ben onlangs begonnen met cryptocurrency en op coinbase wat btc, eth en ltc staan.

Een kennis probeerde mij onlangs te overtuigen van nanotec coin. Maar het lijkt mij nogal mysterieus ( blijkbaar een club ) en ik vind er niet veel goeds over op andere fora.
Iemand van jullie hier een idee over of ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:57:
Hey,

Ik ben onlangs begonnen met cryptocurrency en op coinbase wat btc, eth en ltc staan.

Een kennis probeerde mij onlangs te overtuigen van nanotec coin. Maar het lijkt mij nogal mysterieus ( blijkbaar een club ) en ik vind er niet veel goeds over op andere fora.
Iemand van jullie hier een idee over of ervaring?
"HELLO I’M NANOTEC
Nanotec (NNC) is a new cryptocurrency that was developed to provide borderless, fast, affordable and secure payments.
The new technology brings a public ledger system called the blockchain, where all transactions are visible, but private.
Download the wallet and join the NanoTec community and share benefits with us."

"GETTING INVOLVED IN THE NANOCLUB PROGRAM
Imagine if you will a “win – win” situation. It sounds very good, and it is!

Here are the facts and here is why we’ve ruffled some feathers along the way.

The Nanoclub program is through invitation only with a strong balance in short term profit share and long term return in cryptocurrency, and this is why we are becoming one of the fastest growing affiliate network in the world.

Through expert management and the best in affiliate marketing, we’ve partnered up with the best gaming providers worldwide.
Nanoclub is new and make a difference for all affiliates out there.

Nanoclub has in effect created a cutting edge and brand new income opportunity"

Zelden zo'n schaamteloos piramidespel gezien _/-\o_

Ver vandaan blijven, criminele rotzooi. Lees ook dit: Wikipedia: Madoff investment scandal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirved schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:52:
[...]

We here at nanotec are the best pyarmid scheme in the world. Our pyramid is digital! the rest is SAD. please join now and send us your monies.
Haha ok de reacties zijn duidelijk, ik ben al benieuwd wat er gebeurt als ze live gaan op 1 augustus ! Ik laat het ' mooie ' aanbod aan mij voorbij gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mocht je net beginnen met cryptomunten (<1 maand) dan kun je het beste de ICO's vermijden. Er komen te veel shitmunten op de markt waarbij ze vooral de (FOMO) beginners aan willen trekken.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
SEGWIT voor de BTC is al (bijna) zeker. 80% is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:17

Liberteh

All your base belong to me

Zhou schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:38:
Mocht je net beginnen met cryptomunten (<1 maand) dan kun je het beste de ICO's vermijden. Er komen te veel shitmunten op de markt waarbij ze vooral de (FOMO) beginners aan willen trekken.
Ik had 5 jaar geleden al last van FOMO. Daar ben je niet zomaar vanaf hoor.
met een ICO geef je de slagingskans uit handen, met tranden blijf je zelf verantwoordelijk (tot zekere zin) voor je winstgevendheid...

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb mezelf 0.05BTC gegeven om mee te investeren in bepaalde munten, niet om long mee te gaan maar gewoon inspringen op snelle stijgers.
Neem nu Cannabis-coin, die verkoop ik weer over een paar dagen. Heb er 1000 gekocht.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 17:53
kuusj98 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:58:
Ik heb mezelf 0.05BTC gegeven om mee te investeren in bepaalde munten, niet om long mee te gaan maar gewoon inspringen op snelle stijgers.
Neem nu Cannabis-coin, die verkoop ik weer over een paar dagen. Heb er 1000 gekocht.
Die zal wel high gaan.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

kuusj98 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:58:
Heb je naar de grafiek van Cannabis-coin gekeken? Ik ben een liefhebber van het goedje maar die grote misplaatste rode dildo gooit de hele 24h % change in de war.
Hint: wanneer een coin boven de 100% change is, is de pump meestal al over ;)

Daarbij bestaat de munt al sinds 2014. Hoe heb je jezelf overtuigd dat dit je winst (op de korte termijn) op gaat leveren?

[ Voor 9% gewijzigd door Liberteh op 20-06-2017 17:04 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Liberteh schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:03:
[...]

Heb je naar de grafiek van Cannabis-coin gekeken? Ik ben een liefhebber van het goedje maar die grote misplaatste rode dildo gooit de hele 24h % change in de war.
Hint: wanneer een coin boven de 100% change is, is de pump meestal al over ;)

Daarbij bestaat de munt al sinds 2014. Hoe heb je jezelf overtuigd dat dit je winst (op de korte termijn) op gaat leveren?
Jup, heb ook net besloten wat eerder te verkopen. Toch nog 10% gehad op een paar uur.

@ je edit: mij boeit het persoonlijk niet zo heel veel hoe lang een coin bestaat, als er opeens een opleving is (al dan niet door een pump&dump), dan probeer ik in te schatten of er nog wat te halen is ;) En zoals alles op deze wereld, we kunnen niet voorspellen hoe dat gaat lopen, maar tot dusver heb ik op kleine verliezen na flink wat kunnen verdienen met deze methode.

[ Voor 24% gewijzigd door Kuusj op 20-06-2017 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Liberteh schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:55:
[...]
Ik had 5 jaar geleden al last van FOMO.
5 jaar serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:43
Heeft iemand ervaring met de Genesis Mining pool? Een vriend van mij heeft voor €100,- gestort en krijgt elke dag €0,19 aan BTC (huidige koers). Ik lees weinig positieve berichten over Genesis, dat zij o.a. niet uitbetalen nadat je je inleg hebt terugverdiend etc. Daarnaast lees ik verhalen van mensen die er €7K per maand mee verdienen, 2 jaar geleden ingestapt en alle uitbetalingen weer in de pool gestopt.

Klinkt allemaal erg mooi om waar te zijn, maar heeft mijn interesse wel gewekt om er eens in te gaan verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Bitcoin is er al sinds 2009, ik leerde het kennen in 2011. in 2012 zag ik dat je er ook geld mee kon verdienen.
Pas onlangs heb ik er echt vertrouwen in. Cryptocurrencies verdwijnen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Orangelights23 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:37:
Heeft iemand ervaring met de Genesis Mining pool? Een vriend van mij heeft voor €100,- gestort en krijgt elke dag €0,19 aan BTC (huidige koers). Ik lees weinig positieve berichten over Genesis, dat zij o.a. niet uitbetalen nadat je je inleg hebt terugverdiend etc. Daarnaast lees ik verhalen van mensen die er €7K per maand mee verdienen, 2 jaar geleden ingestapt en alle uitbetalingen weer in de pool gestopt.

Klinkt allemaal erg mooi om waar te zijn, maar heeft mijn interesse wel gewekt om er eens in te gaan verdiepen.
Is toch gewoon een piramidespel. Die 7K per maand klink in ieder geval net zoals spam mailtjes dat je 4K per maand kan verdienen door 2 uur per dag te werken. If it Sounds Too Good to Be True, it Probably Is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Liberteh schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:38:
[...]

Bitcoin is er al sinds 2009, ik leerde het kennen in 2011. in 2012 zag ik dat je er ook geld mee kon verdienen.
Pas onlangs heb ik er echt vertrouwen in. Cryptocurrencies verdwijnen niet meer.
Ik weet precies wat je bedoelt. Bij mij was het begin dit jaar enige interesse en eind april ging ik pas kopen. Notabene toen ik op vakantie was en dit forum (deel2 toen) bijna helemaal doorgenomen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Orangelights23 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:37:

Ik heb er ook even naar zitten kijken, maar wat ik zo ver begrijp ligt het vooral aan waar welke munt je kiest en wat de waarde is en wordt in de toekomst.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0phyRzSisyE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
exelletor schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:28:
[...]

On Topic: Monaco vind ik persoonlijk maar een scam met al die advertenties. Hetzelfde met Polybius.
Reddit topic over Monaco: https://www.reddit.com/r/.../scam_warning_monaco_ico/

Zoals altijd geldt wel: doe je eigen onderzoek.
Ik heb er toch aangeschaft van bij de lancering. Ik zal vanaf September ook de trotse eigenaar zijn van een Black VISA card van Monaco.

We zien wel waar het schip zal stranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Die Status ICO wil niet helemaal lukken. Heb mijn bedrag weer retour gekregen helaas en nu als ik het nog een keer wil doen vanuit MEW zegt ie: Transactie met dezelfde hash was reeds geimporteerd.

Iemand toevallig nog suggesties of heb ik gewoon pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:19
FireFox1980 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:35:
Die Status ICO wil niet helemaal lukken. Heb mijn bedrag weer retour gekregen helaas en nu als ik het nog een keer wil doen vanuit MEW zegt ie: Transactie met dezelfde hash was reeds geimporteerd.

Heb je niet een te hoge gas prijs ingesteld? Worden momenteel heel veel transacties gereject hierdoor.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

FireFox1980 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:35:

Bij mij ook niet. Hierop heb ik gemaild met myetherwallet:

The STATUS ICO created quite a mess of the TX pool and has a lot of TXs pending and taking longer than normal to send. This is a network issue and affected all exchanges and clients.

You will only be able to send a TX with 50 GWEI and it may take a few hours to confirm. We recommend not sending unless you absolutely have to. All exchanges are affected by the FOMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
LED-Maniak schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:48:
[...]

Heb je niet een te hoge gas prijs ingesteld? Worden momenteel heel veel transacties gereject hierdoor.
Ik heb gewoon 200000 aangehouden. Soms kom ik er weer door maar dan is het weer Unable to locate Transaction entry. Neem aan dat zolang je dat krijgt je het kunt blijven proberen?

NOG EVEN ALS WAARSCHUWING:

hXXps://contribute.statns.im/

Gewoon een kopie.

[ Voor 4% gewijzigd door FireFox1980 op 20-06-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de TS, en doe zelf wat onderzoek :/

[ Voor 87% gewijzigd door .oisyn op 20-06-2017 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
FireFox1980 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:00:
[...]

Ik heb gewoon 200000 aangehouden. Soms kom ik er weer door maar dan is het weer Unable to locate Transaction entry. Neem aan dat zolang je dat krijgt je het kunt blijven proberen?

Nog even als waarschuwing:

https://contribute.sxxxxs.im/

Gewoon een kopie.
Zet dan niet die link er neer. Als je snel kijkt en mee wil doen, klikt iemand erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Amarog schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:34:
[...]

Ik heb er toch aangeschaft van bij de lancering. Ik zal vanaf September ook de trotse eigenaar zijn van een Black VISA card van Monaco.

We zien wel waar het schip zal stranden.
Dan heb je ook zwaar ingelegd....

Ik zie wel wat er met m'n 0.25 eth gebeurt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

DaCoTa schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:06:
[...]

Zet dan niet die link er neer. Als je snel kijkt en mee wil doen, klikt iemand erop.
Die edit helpt niet echt :P als hij er nou even hxxp van maakt, dan moeten mensen wel heel doelbewust zichzelf een oor aan gaan naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
Liberteh schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:45:
[...]

Dan heb je ook zwaar ingelegd....

Ik zie wel wat er met m'n 0.25 eth gebeurt.... ;)
Niet echt, de eerste 500 kaarten worden uitgedeeld aan de mensen met de grootste inleg. De volgende 500 kaarten aan de mensen die het eerst meededen.

Als ik het vlug opzoek zit ik met mijn 1 ETH inleg op plaats 526 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Amarog schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:48:
[...]

Niet echt, de eerste 500 kaarten worden uitgedeeld aan de mensen met de grootste inleg. De volgende 500 kaarten aan de mensen die het eerst meededen.

Als ik het vlug opzoek zit ik met mijn 1 ETH inleg op plaats 526 ;)
Ahja, die tweede groep inleggers was ik even vergeten. Laten we vooral redeneren dat scams ook winstgevend kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

"the price is 29 cents, when it hits a dollar you'll have tripled!!"
"When it is 1 cent, and it goes to 2 cents, you DOUBLED your money. People don't understand basic math!"

Jesus wat een trieste vertoning die video.

Helaas is youtube vol met spammy video's met claims dat als een currency 10x meer waard word.. Reken uit je winst!! Wow, eye opener |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

pim schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:57:
[...]

"When it is 1 cent, and it goes to 2 cents, you DOUBLED your money. People don't understand basic math!"

Helaas is youtube vol met spammy video's met claims dat als een currency 10x meer waard word.. Reken uit je winst!! Wow, eye opener |:(
Toch moet je de gemiddelde Nederlander dit uitleggen voordat ze potentie zien in Cryptocurrency.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFox1980
Liberteh schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:46:
[...]

Die edit helpt niet echt :P als hij er nou even hxxp van maakt, dan moeten mensen wel heel doelbewust zichzelf een oor aan gaan naaien.
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-08 07:30
pim schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:57:
[...]

Oke...,het wordt hier wel behoorlijk aangedikt ja,maar hoe weet je nu zeker dat het een 'spammy video' is en dat er geen kern van waarheid in zit?
Hij heeft natuurlijk geen glazen bol,ik neem aan dat jij deze ook niet hebt...
En zeiden ze dit destijds ook niet over de filmpjes die over de bitcoin werden verspreid....?

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
Liberteh schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:52:
[...]

Ahja, die tweede groep inleggers was ik even vergeten. Laten we vooral redeneren dat scams ook winstgevend kunnen zijn :)
Scam daar gelaten. De gedachte achter MCO vind ik niet mis. Of het daadwerkelijk wat gaat worden... Sja, dat kan, maar dat kan evengoed niet. M'n glazenbol moet opgeblonken worden om zo'n dingen te zien.

1 ETH is nu niet het einde van de wereld. Ik zit er eigenlijk ook niet in voor de winst. Maar wel omdat ik in het project geloof.

Time will tell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

papaleo schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:19:
[...]

Oke...,het wordt hier wel behoorlijk aangedikt ja,maar hoe weet je nu zeker dat het een 'spammy video' is en dat er geen kern van waarheid in zit?
Hij heeft natuurlijk geen glazen bol,ik neem aan dat jij deze ook niet hebt...
En zeiden ze dit destijds ook niet over de filmpjes die over de bitcoin werden verspreid....?
Geen enkel filmpje had het wat dat betreft goed. Ken je de geschiedenis van Bitcoin? na $1000 geraakt te hebben heeft ze bijna een jaar zitten vertoeven op 200-400 voordat ze die $1000 weer eens ging testen. Pas in mei 2016 is die weer boven die $400 uitgekomen. Geloof mij maar dat een hele hoop YouTube filmmakers over Bitcoin van die tijd dit niet hebben voorspeld en ook niet verwacht ;)
Geloof ook maar dat een hele hoop mensen toen heeeeel veel (spaar)geld zijn verloren.

Niemand verzekerd jou dat dat morgen niet opnieuw gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:13
ChrisdeW schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:25:
Best bizar is er een aanleiding voor die min 17% van eth?
Ik zou zeggen kijk naar de maand grafiek, het kan niet altijd stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik zit nog niet zo lang in deze handel, dus kan wat doms zeggen :D, maar zou het aan Status.im kunnen liggen? Als de ETH coin laag staat is de token een stuk goedkoper :) Aan de andere kant als veel mensen ETH willen zou je juist een stijging verwachten.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
l3p schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:25:
Jeetje wat gaat de markt tekeer zeg. Iemand wisselt al zijn ETH en LTC in voor BTC?
Het lijkt er inderdaad op alsof er een flinke verschuiving is van coins naar de BTC toe. Tot nu toe zo'n 7% voor erbij voor de BTC en dat is best flink.

Nou is de BTC de afgelopen paar weken vrij onzeker geweest voornamelijk door het fork verhaal. Het lijkt er steeds meer op dat SegWit2x een goede kans maakt wat waarschijnlijk flink wat onzekerheid wegneemt.

Normaal stijgt de BTC redelijk door, maar dat is de afgelopen weken niet gebeurt, nu lijkt het er op alsof dat even snel goedgemaakt word :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54
Waarschijnlijk een combinatie van factoren. Ten eerste staat ETH al een tijdje vrij hoog zonder echt door te stoten naar hogere regionen. Hierdoor zijn er wellicht mensen die het zekere voor het onzekere nemen en hun winst pakken. Daarnaast lijkt er een ICO niet helemaal goed te lopen (Status). En daar komt bij dat er bij de Bitcoin-buren weer hoop is dat de schalings-burgeroorlog eindelijk ten einde is, nu >80% van de miners SegWit2X bereidheid signaleren. Dit kan voor mensen die van BTC naar ETH zijn overgestapt vanwege de schalingsimpasse een reden zijn om weer terug te gaan.

Zodra er eenmaal een voldoende sterke daling is ingezet, krijg je reacties van andere mensen die paniek-verkopen doen. Bovendien worden er onderweg stop-loss orders getriggered en als het helemaal hard gaat krijg je ook nog automatische liquidaties van margin-posities. Dergelijke reacties versterken de oorspronkelijke daling.

Als reactie heb je dan weer mensen die een goedkoop instapmoment zien en inkopen. Wat weer gevolgd wordt door mensen die snel hun shorts sluiten en anderen die niet het risico willen lopen om de volgende stap omhoog te missen. Daardoor zie je vaak een scherpe rebound (wat nu ook gebeurt). Vaak knalt de boel op deze manier een paar keer op en neer voordat het enigszins kalmer wordt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Grote jongen stapt uit, veel trailing stop losses (of hoe ze ook mogen heten) worden getriggered en dat zorgt voor een sneeuwbal effect. Dat krijg je als de koerst zo hard stijgt en er dus weinig resistance naar beneden zit. Als eth al een maand stabiel was geweest qua prijs was dit nooit zo snel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Zo'n 8500 BTC in 15 minuten op Polo. 23 miljoen dollar. Daar zitten wel grote geldschieters bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-08 23:08
Ik snap het financiële model achter Veritaseum niet.

Hoe kan-ie in enkele maanden 1000% stijgen, vanuit het niets? En als ik kijk op Reggie Middleton's twitter, dan is hij niet zoveel ander dan een andere financiële analist. Als z'n token financiële voorspellingen bevat, waarom stijgt het dan enorm? Wat is de toegevoegde waarde ervan? En bij Bittrex krijg ik een niet begrijpelijke foutmelding. Dan krijg ik het volgende te zien bij withdrawal van ETH:

"Wallet offline: blockchain congestion detected".

Onder deze termen vindt Google niks. Als ik elders kijk, functioneert het Ethereum netwerk wel. Iemand die dit ook heeft, en kan vertellen wat er aan de hand is?

[ Voor 43% gewijzigd door Hatsieflatsie op 20-06-2017 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 21:28

Ethirty

Who...me?

PilatuS schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:35:
[...]

Het lijkt er inderdaad op alsof er een flinke verschuiving is van coins naar de BTC toe. Tot nu toe zo'n 7% voor erbij voor de BTC en dat is best flink.

Nou is de BTC de afgelopen paar weken vrij onzeker geweest voornamelijk door het fork verhaal. Het lijkt er steeds meer op dat SegWit2x een goede kans maakt wat waarschijnlijk flink wat onzekerheid wegneemt.

Normaal stijgt de BTC redelijk door, maar dat is de afgelopen weken niet gebeurt, nu lijkt het er op alsof dat even snel goedgemaakt word :)
Nu is mijn spreiding tussen de coins wat minder handig. De winst aan de ene kant wordt afgezwakt aan de andere kant.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hatsieflatsie schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:03:

Hoe kan-ie in enkele maanden 1000% stijgen, vanuit het niets? En als ik kijk op Reggie Middleton's twitter, dan is hij niet zoveel ander dan een andere financiële analist. Als z'n token financiële voorspellingen bevat, waarom stijgt het dan enorm? Wat is de toegevoegde waarde ervan?
Vergeet niet dat we nu op een punt zitten met cryptocurrency dat alles wat er ook maar iets mee te maken heeft gekocht word en omhoog gaat. Ook dingen die helemaal niet eens echt cryptocurrency zijn, maar tokens of munten die volledig gepremined zijn gaan flink omhoog. Qua altcoins word er aan alle kanten gekocht met voornamelijk het doel om winst te maken. Niet omdat de munt nou over 10 jaar nog bestaat of dat ie dan veel waarde heeft, maar puur om een paar 100% winst te pakken op van alles en nogwat puur voor de winst. Zo zie ik een hoop van die munten tenminste. Is natuurlijk leuk als je winst pakt, maar het is ook erg link op de wat langere termijn. Dat wat 1000% omhoog doet kan ook prima met 70+% omlaag.
Ethirty schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:04:
[...]

Nu is mijn spreiding tussen de coins wat minder handig. De winst aan de ene kant wordt afgezwakt aan de andere kant.
ETH is lekker aan het stuiteren, maar effectief op dit moment maar 1% omlaag voor vandaag. Met BTC zo'n 8% in de plus zou je tenzij je voor 80+% in ETH zit omhoog gegaan moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Hatsieflatsie schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:03:

Hoe kan-ie in enkele maanden 1000% stijgen, vanuit het niets? En als ik kijk op Reggie Middleton's twitter, dan is hij niet zoveel ander dan een andere financiële analist. Als z'n token financiële voorspellingen bevat, waarom stijgt het dan enorm? Wat is de toegevoegde waarde ervan? En bij Bittrex krijg ik een niet begrijpelijke foutmelding. Dan krijg ik het volgende te zien bij withdrawal van ETH:
-weg-
Onder deze termen vindt Google niks. Als ik elders kijk, functioneert het Ethereum netwerk wel. Iemand die dit ook heeft, en kan vertellen wat er aan de hand is?
Bij FirstBlood ook in Bittrex.. ik snap het niet echt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bhlronYD5xUuwIXG3YUqvwW3/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 20-06-2017 22:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Tweak15KW schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:16:
[...]

Bij FirstBlood ook in Bittrex.. ik snap het niet echt
[afbeelding]
Waarschijnlijk dat de transacties veel langer duren dan normaal, omdat er veel overgemaakt wordt (zal de prijs wel zijn in het geval van ETH) en het Bitrex systeem dat administratief niet kan handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 19:17

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

PilatuS schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:12:
[...]

Vergeet niet dat we nu op een punt zitten met cryptocurrency dat alles wat er ook maar iets mee te maken heeft gekocht word en omhoog gaat. Ook dingen die helemaal niet eens echt cryptocurrency zijn, maar tokens of munten die volledig gepremined zijn gaan flink omhoog. Qua altcoins word er aan alle kanten gekocht met voornamelijk het doel om winst te maken. Niet omdat de munt nou over 10 jaar nog bestaat of dat ie dan veel waarde heeft, maar puur om een paar 100% winst te pakken op van alles en nogwat puur voor de winst. Zo zie ik een hoop van die munten tenminste. Is natuurlijk leuk als je winst pakt, maar het is ook erg link op de wat langere termijn. Dat wat 1000% omhoog doet kan ook prima met 70+% omlaag.

[...]

ETH is lekker aan het stuiteren, maar effectief op dit moment maar 1% omlaag voor vandaag. Met BTC zo'n 8% in de plus zou je tenzij je voor 80+% in ETH zit omhoog gegaan moeten zijn.
Heb ook het idee dat er nu vooral als een malle op iedere ICO wordt ingezet, terwijl de coins die een aantal weken terug progressie hebben geboekt aardig stil vallen (vb. koers ARK, STRAT, WAVES).

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

PilatuS schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:12:
[...]

ETH staat sinds ik kocht vrijwel rond 0%. De winst bij BTC gaat nu af van mijn LTC. Maar ik klaag nog niet, sinds zaterdag toch vrij constant zo'n 13% in de plus. Al heb je daar pas wat aan na verzilveren. :P

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:32

996

Ben ik nou de enige die af en toe erg sterk aan pennystocks moet denken?
Begrijp me goed, blockchain, Bicoins en Ethereum daar zie ik de meerwaarde van in, zeker.
Maar veel van die andere coins, tokens etc. Ik weet het niet: pennystocks, boilerrooms, ik zie parallellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ruud2001 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:23:
[...]

Heb ook het idee dat er nu vooral als een malle op iedere ICO wordt ingezet, terwijl de coins die een aantal weken terug progressie hebben geboekt aardig stil vallen (vb. koers ARK, STRAT, WAVES).
Dat bedoel ik dus. Iedereen koopt die dingen omdat vrijwel alles heel flink omhoog gaat. Maar zolang iedereen alles alleen maar koopt om op korte termijn winst mee te maken gaan een hoop mensen flink verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
GUNZERK3R schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:38:
Heb momenteel 80% van mijn coins in ETH, de overige in DGB en SC. Ga nu HODL'en omdat ik juist van deze coins verwacht dat ze een lange termijn investeringen zijn.

Er zit natuurlijk meer winst in het dagelijks slim en snel inzetten in coins met kleinere marketcaps maar om dit goed te kunnen doen moet je dagelijks goed inlezen continu up-to-date blijven. Daar heb ik op het moment geen tijd voor.

Wellicht ergens nog instappen in een goeie ICO (tenx bijv wanneer die de market opkomt).
TenX ziet er wel goed uit, eindelijk een manier om echt geld uit te geven in the real world. Morgen eens de whitepaper lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Thy... schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:11:
[...]

Die melding kreeg ik vorige week ook op mijn ticket. Nadat ik gereageerd had dat het ticket nog niet opgelost was, werd dat nog dezelfde dag gefixed, en is gelijk mijn tier 2 verificatie goedgekeurd. Dus als je mazzel hebt gaat het juist sneller nu :)
Bijna, 1 dag later krijg ik opeens een mailtje van diezelfde gast dat ik nu opeens verified ben, dus niet een normaal officieel mailtje maar echt via hem..

Dus klagen helpt :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 10-09 23:32
Het is wel logisch dat de Bitcoin zo stijgt: Bitcoin wordt gelegaliseerd in India, Peach Airlines gaat Bitcoins accepteren. Dit soort nieuws doet het goed in het Oosten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
vraagje... als ik mijn ETH automatisch wil verkopen voor een bepaalde prijs, dan kan dit op sites zoals Bittrex en Bitfinex, maar je krijgt daar altijd BTC voor de ETH die je verkoopt (als ik het goed heb).

Maar de BTC fluctueert continu, hoe kan ik mijn ETH automatisch verkopen voor een bepaalde prijs en hier meteen euro's of dollars voor ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Mathadon schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:40:
vraagje... als ik mijn ETH automatisch wil verkopen voor een bepaalde prijs, dan kan dit op sites zoals Bittrex en Bitfinex, maar je krijgt daar altijd BTC voor de ETH die je verkoopt (als ik het goed heb).

Maar de BTC fluctueert continu, hoe kan ik mijn ETH automatisch verkopen voor een bepaalde prijs en hier meteen euro's of dollars voor ontvangen?
Bij een andere Exchange die wel ETH/EUR trades ondersteunt natuurlijk, zoals Kraken en ongetwijfeld ook andere.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum/#markets -> sorteren op Pairs en daar zie je welke currency-pairs er zijn en waar.
innerchild schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:46:
[...]

Ik heb mij al ingedekt met Ripple. Ik word miljonair ;)
Latere reaktie maar het videootje op YouTube: Should You Invest In Ripple XRP? The Cryptocurrency The Banks Control! vertelt iets wat ik niet snap of niet waar is; "all the ripple in the world is just sitting there". Als ik op de markets kijk, is er 38% in de handel en de overige 62% heeft niemand interesse in. En met enige nuance; als van die 38% er een "splitsing" plaatsvindt en de banken zometeen onderling, net zoals BTC en Satoshi, op moleculair niveau gaan "communiceren" waardoor alle banken ter wereld samen maar 50 XRP nodig hebben, wat moeten wij dan met de overige 99,994,628,383 XRP?

[ Voor 62% gewijzigd door MAX3400 op 20-06-2017 23:03 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Jumpman schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:35:
Het is wel logisch dat de Bitcoin zo stijg: Bitcoin wordt gelegaliseerd in India, Peach Airlines gaat Bitcoins accepteren. Dit soort nieuws doet het goed in het Oosten.
Weet je dat zeker. In het Oosten is het immers nog midden in de nacht ;)

Denk meer hieraan te wijden:

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/8cIxYatkThOxo3OV5laj5A.png

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Yellowneck schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:15:
[...]

Weet je dat zeker. In het Oosten is het immers nog midden in de nacht ;)

Denk meer hieraan te wijden:

[afbeelding]
Dat is nieuws van negen uur geleden en zit allang in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

MAX3400 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:56:
[...]

https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum/#markets -> sorteren op Pairs en daar zie je welke currency-pairs er zijn en waar.

[...]

Latere reaktie maar het videootje op YouTube: Should You Invest In Ripple XRP? The Cryptocurrency The Banks Control! vertelt iets wat ik niet snap of niet waar is; "all the ripple in the world is just sitting there". Als ik op de markets kijk, is er 38% in de handel en de overige 62% heeft niemand interesse in. En met enige nuance; als van die 38% er een "splitsing" plaatsvindt en de banken zometeen onderling, net zoals BTC en Satoshi, op moleculair niveau gaan "communiceren" waardoor alle banken ter wereld samen maar 50 XRP nodig hebben, wat moeten wij dan met de overige 99,994,628,383 XRP?
Dan is de vraag wie in het bezit is van die 62%. Mits je dat kan verzilveren is dat alsnog een sloot geld.

Overigens kan je denk ik dezelfde vraag stellen over bitcoin. Als enkele satoshi genoeg is per transactie, waarom hebben we dan zoveel bitcoins nodig?

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Jumpman schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:21:
[...]

Dat is nieuws van negen uur geleden en zit allang in de prijs.
Haha, ik krijg niet het nieuws direct gepushed in mn hersenen ;) . 9 uur geleden is het artikel gepubliceerd op de desbetreffende website ja, maar er zit altijd een delay \ lag in voordat het de menigte bereikt (ook de verschillende tijdzones hebben hier invloed op). En rond 19h lokale tijd heeft het pas de 'menigte' bereikt. Kijk maar naar het aantal hashtags #segwit, #segwit2x op social media. Je ziet vanaf dat tijdstip ineens een sterke stijging in het aantal mentions (en een sterke stijging in de bitcoin koers :+ )

Maargoed, het blijft gissen natuurlijk. Ik denk echter persoonlijk dat het door Segwit komt, de grootsteBitcoin page op Facebook heeft het bijvoorbeeld pas ook rond 22h gepost (mede hierdoor wist ik het zelf pas).
Coindesk.com lijkt er geen woord over te reppen, of ik heb er overheen gelezen.

[ Voor 20% gewijzigd door Yellowneck op 20-06-2017 23:37 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
Ethirty schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:34:
[...]

Dan is de vraag wie in het bezit is van die 62%. Mits je dat kan verzilveren is dat alsnog een sloot geld.
Die 62% zijn in handen van Ripple (het bedrijf).
Overigens kan je denk ik dezelfde vraag stellen over bitcoin. Als enkele satoshi genoeg is per transactie, waarom hebben we dan zoveel bitcoins nodig?
Bitcoins zijn bedoeld om een bepaalde waarde te hebben, terwijl het doel van XRP is om als smeermiddel voor transacties te dienen. Transacties waar gebruikers andere valuta of assets uitwisselen. Dat is een wezenlijk verschil. XRP is nooit ontworpen om als "store of value" te functioneren. Daarom houdt Ripple er nog zoveel vast (en klagen serieuze gebruikers daar niet over). Banken en andere instellingen die een overeenkomst aangaan met Ripple, krijgen een stapel XRP om als transactie-fee te gebruiken. De rol van XRP is enkel als anti-spam maatregel. Hetgeen de banken daadwerkelijk over het Ripple-netwerk sturen zijn tokens die een waarde uitdrukken in Euro's of Dollars. Dat is de kracht van Ripple, een efficient systeem voor het uitwisselen van fiat-tokens. Niet XRP.

Overigens vindt Ripple zelf dat XRP nog een tweede doel heeft, namelijk als tussenstap voor valuta-exchange-transacties in niet liquide valuta-paren. Ripple heeft namelijk ook de mogelijkheid om op het netwerk tokens van de ene valuta om te verhandelen voor tokens van een andere valute. Zo zou een gebruiker euro-tokens kunnen verhandelen voor dollar-tokens. De rol van XRP is om als centrale valuta te dienen waartegen iedere andere valuta makkelijk verhandeld zou kunnen worden. Maar dit is vooral veel wishful thinking. Valuta-exchange doen financiele instellingen nog altijd veel liever op een gewone forex beurs. De forex-markt heeft een gigantische liquiditeit en een enorme omvang. Er zijn weinig serieuze usecases te bedenken voor financiele instellingen om hun valuta-exchange op het Ripple netwerk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
Dat Status wordt echt een neverending story.... al 898 keer geprobeerd denk ik. Mensen hier waarbij het al wel gelukt is? Je zou zeggen dat de traffic nu onderhand wel iets minder wordt en je er in ieder geval wel een keer door komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Mooie stijging zo aan het einde van de dag! Ondanks de berichten verwacht ik toch een daling voor 1 augustus. Dus nu de boel maar weer verkocht en eind juli ga ik weer kopen.

Mijn Ethers houd ik nog wel even vast :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Helder, zoals altijd. :)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Een indrukwekkende stijging van Viacoin. Die developper is goed aan de weg aan het timmeren. Is vollop actief ook aan het communiceren op allerlei kanalen.
Crown en Lisk zijn ook erg goed bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
Bartske schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:36:
[...]

Grote jongen stapt uit, veel trailing stop losses (of hoe ze ook mogen heten) worden getriggered en dat zorgt voor een sneeuwbal effect. Dat krijg je als de koerst zo hard stijgt en er dus weinig resistance naar beneden zit. Als eth al een maand stabiel was geweest qua prijs was dit nooit zo snel gebeurd.
Dat is t niet. Dollar-waarde van BTC stijgt, die van de alt-coins niet. Je krijgt dus minder BTC voor je alt-coins, die gaan in het rood tov BTC. En dat dan een paar stop-losses triggert, zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De plotselinge stijging van de Bitcoin, iets met India misschien 8)7
Best wel vreemd bij het land dat onlangs nog de 2 grootste bankbiljetten ( in waarde) in de kliko dumpte.
Bron: https://cointelegraph.com...officially-legal-in-india

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Kraken is tegenwoordig niet meer zo langzaam, binnen een week van een account aanmaken naar Tier 2 verified gegaan, zonder ID, bewijs van bewoning adres en zonder contact te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Leuk om te zien dat de GAME-coin (waar ik blind vertrouwen in heb :P) langzaam begint te stijgen. Maar een echte reden voor de stijging kan ik niet vinden. De coin is niet in het nieuws geweest, en volgens mij zijn er ook geen nieuwe spellen uit gebracht waarin deze wordt gebruikt.

Iemand toevallig een idee?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Jumpman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 07:33:
Kraken is tegenwoordig niet meer zo langzaam, binnen een week van een account aanmaken naar Tier 2 verified gegaan, zonder ID, bewijs van bewoning adres en zonder contact te leggen.
Raar. Bij mij duurt het nu al 1,5 week. Tier 1 heb ik al wel, maar tier 2 nog niet.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

aicaramba schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 07:40:
[...]

Raar. Bij mij duurt het nu al 1,5 week. Tier 1 heb ik al wel, maar tier 2 nog niet.
Men zei van de week; als je je Tier 3 probeert in te dienen, ben je ineens Tier 2 verified. Mogelijk is dat een (snelle) oplossing voor je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

pven schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 07:35:
Leuk om te zien dat de GAME-coin (waar ik blind vertrouwen in heb :P) langzaam begint te stijgen. Maar een echte reden voor de stijging kan ik niet vinden. De coin is niet in het nieuws geweest, en volgens mij zijn er ook geen nieuwe spellen uit gebracht waarin deze wordt gebruikt.

Iemand toevallig een idee?
Misschien zijn er meer mensen met blind vertrouwen? ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Mooie uitleg. Hoe meer ik over Ripple lees, hoe meer ik het idee krijg dat het een goede lange termijn investering is als amateur trader. Er zijn zoveel banken die inmiddels invested zijn in het project... het zal niet overnight zomaar verdwijnen. Aangezien er enige regulatie is zal de waarde niet exploderen of kelderen, dus snelle winst hoef je niet te verwachten. Zal een langdurige, subtiele maar stabiele stijging zijn. Zolang ze nog ~0,30 cent zijn is het leuk om er af en toe een paar op te strijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
MAX3400 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:01:
[...]

Men zei van de week; als je je Tier 3 probeert in te dienen, ben je ineens Tier 2 verified. Mogelijk is dat een (snelle) oplossing voor je?
Dank je. Maar ik heb geduld :)

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door yinx84 op 21-06-2017 08:19 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rannasha
yinx84 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:17:
[...]

Hoe meer ik over Ripple lees, hoe meer ik het idee krijg dat het een goede lange termijn investering is als amateur trader.
Ripple is een prima investering inderdaad. Helaas is er op dit moment geen manier om in Ripple te investeren als gewoon persoon.

En nee, XRP kopen is niet hetzelfde als in Ripple investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:56
Jumpman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 07:33:
Ik heb gisteren tier 2 ontvangen, na meer dan 3 weken wachten. Hoe kon jij in godsnaam hoger in de queueu belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Janpietertje89 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:14:
[...]

Ik heb gisteren tier 2 ontvangen, na meer dan 3 weken wachten. Hoe kon jij in godsnaam hoger in de queueu belanden.
Geen idee, ik was ook verbaasd toen ik vanmorgen mijn e-mail opende. Ik heb wel ergens berichten gelezen dat ze meer medewerkers hebben voor support en dus sneller kunnen werken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Rannasha schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:19:
[...]

Ripple is een prima investering inderdaad. Helaas is er op dit moment geen manier om in Ripple te investeren als gewoon persoon.

En nee, XRP kopen is niet hetzelfde als in Ripple investeren.
Ik snap je, maar bedoelde in de context van mijn post XRP. Als ik het goed begrepen heb moet XRP het ook goed doen, wil het gehele Ripple project kans van slagen hebben. Vandaar mijn aanname dat XRP ook een goede investering is. Thoughts? :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rannasha
yinx84 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:46:
[...]

Ik snap je, maar bedoelde in de context van mijn post XRP. Als ik het goed begrepen heb moet XRP het ook goed doen, wil het gehele Ripple project kans van slagen hebben. Vandaar mijn aanname dat XRP ook een goede investering is. Thoughts? :)
Oneens.

Voor een drukke gateway heb je ongeveer $10 aan XRP nodig om een jaar lang transacties te kunnen faciliteren. Ripple-transacties verbruiken zeer weinig XRP. Daarnaast krijgen de banken en andere instellingen die met Ripple samenwerken de XRP direct van Ripple zelf. De XRP wordt dus niet op de open markt gekocht. Bovendien is het mogelijk om de Ripple technologie te gebruiken waarbij fiat-tokens als transactie-fee worden ingezet of waar uberhaubt geen fee nodig is.

De intrinsieke waarde van XRP is dus heel laag, omdat er maar weinig van nodig is om het netwerk te laten functioneren en de belangrijkste spelers krijgen de XRP direct van Ripple. Daarnaast zullen gesloten Ripple-achtige netwerken uberhaubt geen gebruik maken van XRP en een eventueel interbancair systeem op basis van Ripple, waar je mensen vaak over hoort praten, zal hoogstwaarschijnlijk een dergelijke gesloten karakter hebben.

Daarom blijft mijn conclusie dat het bedrijf Ripple het goed doet en een interessante investering is (al is deze mogelijkheid niet beschikbaar voor ons gewone stervelingen), maar XRP dat absoluut niet is. Aan de andere kant, er zijn genoeg mensen die niet goed weten wat het onderscheid is tussen Ripple en XRP en als reactie op positief nieuws over Ripple maar wat XRP in slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 12:24

Ryan1981

Je ne sais pas

Kwam vandaag het volgende tegen op bittrex:

Wallet offline - Blockchain congestion detected

Kan nu dus mijn ethereum niet omzetten Dit kon gewoon, nog vager. Na wat googlen lijkt dit dus te komen omdat er een ico uitgebracht is waar veel in gehandeld wordt of iets in die richting.

Als dit echt de oorzaak is dan vind ik dit wel een serieus probleem. Geen idee of dit aan bittrex ligt of aan ethereum op dit moment, als ik het goed begrijp is het een bescherming omdat de tranactiekosten te hoog zijn ofzo.

Iemand van jullie een idee wat hier precies aan de hand is?

[ Voor 9% gewijzigd door Ryan1981 op 21-06-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jumpman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:22:
[...]

Geen idee, ik was ook verbaasd toen ik vanmorgen mijn e-mail opende. Ik heb wel ergens berichten gelezen dat ze meer medewerkers hebben voor support en dus sneller kunnen werken nu.
Cool; ik ben nu ook Tier 3, lees ik net in mijn mail. Goh, hoe snel kan ik die Euro-deposit helemaal volkrijgen :+

On-topicer: ik probeer al een tijdje meer info te vinden over XVG (Vergecoin) en ik lees erg tegenstrijdige berichten. Sowieso op bitcointalk is er een tweestrijd tussen de roadmap (die zich erg netjes ontwikkelt) en personen die absoluut geen toegevoegde waarde zien. De developer is wel constant aanwezig en aktief maar op de een of andere manier mis ik een link/verband naar de daadwerkelijke toepassing van XVG de komende tijd. Desondanks heb ik 'm wel al een tijdje als HODL in de hoop dat de koers richting $1 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ryan1981 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:56:
Kwam vandaag het volgende tegen op bittrex:

Wallet offline - Blockchain congestion detected

Kan nu dus mijn ethereum niet omzetten Dit kon gewoon, nog vager. Na wat googlen lijkt dit dus te komen omdat er een ico uitgebracht is waar veel in gehandeld wordt of iets in die richting.

Als dit echt de oorzaak is dan vind ik dit wel een serieus probleem. Geen idee of dit aan bittrex ligt of aan ethereum op dit moment, als ik het goed begrijp is het een bescherming omdat de tranactiekosten te hoog zijn ofzo.

Iemand van jullie een idee wat hier precies aan de hand is?
Zat gisterenavond ook even op Bittrex en zag dezelfde melding in m'n scherm. Ik heb niets verhandeld dus ik kan niet vertellen of er echt niets gedaan kon worden (de melding doet het wel vermoeden). Ik zag m'n saldo wel staan, dus dat was wel zichtbaar.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Iemand die eth nieuws volgt op de voet? Waarom daalt de prijs zo hard nu?

Er was gisteren een ICO sale voor STATUS, sommigen melden dat het netwerk overbelast geraakte en er veel vertraging was.

Met allerlei andere dapps etc. die nog op het eth netwerk komen (in de toekomst) zal het alleen nog moeilijker te dragen zijn, en lijken bitcoin scaling problems iets kleiner.

Was er inderdaad een "clogging the network" problem gisteren? Indien ja, is dit werkelijk een probleem voor ETH als technologie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

kristof1234 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:22:
Iemand die eth nieuws volgt op de voet? Waarom daalt de prijs zo hard nu?

Er was gisteren een ICO sale voor STATUS, sommigen melden dat het netwerk overbelast geraakte en er veel vertraging was.

Met allerlei andere dapps etc. die nog op het eth netwerk komen (in de toekomst) zal het alleen nog moeilijker te dragen zijn, en lijken bitcoin scaling problems iets kleiner.

Was er inderdaad een "clogging the network" problem gisteren? Indien ja, is dit werkelijk een probleem voor ETH als technologie?
Kijk eens naar alle andere cryptografieken. Alles gaat zuidwaards. Zo gaat dat, dingen kunnen niet voor altijd stijgen zonder correctie. Is alleen maar gezond. Gewoon holden, het wordt uit eindelijk alleen maar meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChoArrim
  • Laatst online: 26-03-2022
kristof1234 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:22:

er was blijkbaar idd een oververzadiging van het eth netwerk, de hoeveelheid transacties konden niet op tijd verwerkt worden

ik stel dan ook wel vragen bij de betrouwbaarheid van het netwerk, als het netwerk iedere keer op zijn gat ligt bij een ICO, wat moet dat geven in de toekomst als het eth netwerk echt gaat gebruikt worden voorallerlei toepassingen ?

?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_winfriet
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2018
Ik heb gisteren ook die STATUS ICO op de voet gevolgd en geprobeerd wat ETH te transferen. Het was gisteren wel compleet chaos. Volgens mij is er wat discussie of het nou komt hoe STATUS het contract heeft opgesteld om ETH te ontvangen. Ik moet zeggen, ik begrijp het niet helemaal. Maar als het inderdaad zo is dat deze ICO er voor heeft gezorgd dat het hele netwerk op z'n gat ligt dan begin ik wel sterke twijfels te krijgen over hoe Ethereum breed kan worden ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
Ik kom er nog steeds niet door betreffende Status dus volgens mij is dat netwerk nog steeds een chaos.

Unable to locate Transaction entry

[ Voor 15% gewijzigd door FireFox1980 op 21-06-2017 10:46 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).