Verbeter mij als ik het fout heb, maar Ripple is meer dan alleen maar snel valuta kunnen overmaken.marteltor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:14:
[...]
banken zijn hier allang mee bezig, zonder ripple. Eigenlijk haalt het een van de voordelen van Ripple weg, althans in de euro zone. Er zijn wel verschillende schemes in de euro zone en deelname is niet verplicht. Internationaal wordt 10 seconde gehanteerd, binnen NL 5 seconde.
Het is een transparante transportlaag die er voor zorgt dat alle currency van de ene plek van de aarde naar de andere kant in een paar seconden is overgeboekt zonder de verder extra kosten die berekend moeten worden mbt. het omrekenen van valuta. Het kan ook alle coins inc. bitcoin vervoeren met behoud van de bestaande infrastructuur.
Vandaag en morgen is er een financieel congres in Dublin, waar op de 21ste, de nieuwste ontwikkelingen en nieuwsfeiten naar buiten worden gebracht mbt. Ripple.
Hier ook iemand die eea benadrukt.
YouTube: Should You Invest In Ripple XRP? The Cryptocurrency The Banks Control!
Het is altijd goed om zelf op onderzoek te gaan. Zelfs Google zit er nu dik in....
Ik heb mij al ingedekt met Ripple. Ik word miljonair