[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.712 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ethirty schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:44:
[...]

Tja, het blijft maar stijgen de laatste dagen. Alleen kan ik niet verklaren waarom. Mijn BTC en ETH doen nauwelijks wat of staan zelfs licht in de min, maar mijn LTC staan op het moment leuk in de plus.

De eeuwige vraag blijft altijd cashen of houden. Als ik de meningen zo lees, heeft LTC nauwelijks bestaansrecht en is de prijs nergens op gebaseerd. En toch gaat hij door het dak.
Inderdaad. Ik heb een paar gekocht, leuk om mee te spelen en ik denk dat we (ik in ieder geval) meeliften op de recente koersstijgingen van BTC en ETH.

edit: nu weer een beetje naar beneden

[ Voor 3% gewijzigd door Tjebakka op 19-06-2017 16:51 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
vreemd, ik dacht even snel mijn litecoins van kraken naar bitstamp te sturen en te verkopen voor 80 euro die de bots voorstellen (in plaats van 44 eur) :p maar kraken zegt dat het invalide adres is (zowel de normale als multi-sig die bitstamp opgeeft).

tegen dat het lukt ben ik wellicht al te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:17

Liberteh

All your base belong to me

Tjebakka schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:49:
[...]

Inderdaad. Ik heb een paar gekocht, leuk om mee te spelen en ik denk dat we (ik in ieder geval) meeliften op de recente koersstijgingen van BTC en ETH.

edit: nu weer een beetje naar beneden
De mensen die vanaf het begin in crypto zitten weten precies wat Litecoin is en tot wat het toe in staat is.
De gene die het gemaakt heeft, heeft onlangs ontslag genomen bij Coinbase om zich weer full time te concentreren op Litecoin. Dit is niet per definitie de reden maar ik adviseer je zeker de geschiedenis van LTC eens te bekijken.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online

Vickiieee

Kritische lezer.

Ethirty schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:44:
[...]

Tja, het blijft maar stijgen de laatste dagen. Alleen kan ik niet verklaren waarom. Mijn BTC en ETH doen nauwelijks wat of staan zelfs licht in de min, maar mijn LTC staan op het moment leuk in de plus.

De eeuwige vraag blijft altijd cashen of houden. Als ik de meningen zo lees, heeft LTC nauwelijks bestaansrecht en is de prijs nergens op gebaseerd. En toch gaat hij door het dak.
Mijn vermoeden is dat de piek momenteel komt door het aanbod op Bitstamp, aanbod creeert op zijn beurt ook weer vraag, zeker aaangezien de LTC al redelijk aan het stijgen was, en je dus de mogelijkheid krijgt via Bitstamp ook te kopen, dan stappen mensen vanzelf in en stijgt hij verder :)

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Vickiieee schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:57:
[...]

Mijn vermoeden is dat de piek momenteel komt door het aanbod op Bitstamp, aanbod creeert op zijn beurt ook weer vraag, zeker aaangezien de LTC al redelijk aan het stijgen was, en je dus de mogelijkheid krijgt via Bitstamp ook te kopen, dan stappen mensen vanzelf in en stijgt hij verder :)
Sinds Stamp LTC aanbiedt crasht hij alleen maar hoor ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online

Vickiieee

Kritische lezer.

Liberteh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:00:
[...]

Sinds Stamp LTC aanbiedt crasht hij alleen maar hoor ;)
Ja, dat is momenteel ook een feit, haha. Zal te maken hebben met de 'problemen' bij Bitstamp om het zo te noemen. Wat iemand hierboven net ook aan gaf dat ze het dus wel aanbieden, maar nog niet de mogelijkheid geven tot daadwerkelijk kopen..

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Vickiieee schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:04:
[...]

Ja, dat is momenteel ook een feit, haha. Zal te maken hebben met de 'problemen' bij Bitstamp om het zo te noemen. Wat iemand hierboven net ook aan gaf dat ze het dus wel aanbieden, maar nog niet de mogelijkheid geven tot daadwerkelijk kopen..
Ondertussen zit Stamp al bijna een half uur rond de $50 ;) Momenteel $48,20.
Ik denk zelf toch echt niet dat de initiële stijging veroorzaakt werd door anticipatie op Stamp maar eerder de nieuwtjes die voor/door Litecoin bekend zijn gemaakt. Na zoveel jaar is ze weer boven de $4 uitgekomen door anticipatie voor SegWit.

Er is jaren niks gedaan met Litecoin...

Op dit moment is de Litecoin wallet op Bittrex in automated maintenance. Zal wel iets te druk zijn met withdrawen richting Stamp...

[ Voor 8% gewijzigd door Liberteh op 19-06-2017 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand meer info/een idee over deze tweet? Betekent dit dat we een soort van usdt krijgen op het Waves Platform? Ik vind het een rare tweet om zo de wereld in te smijten. (Lijkt op hype creëren om de hype.)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2017 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Liberteh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:09:
[...]

Ondertussen zit Stamp al bijna een half uur rond de $50 ;) Momenteel $48,20.
Ik denk zelf toch echt niet dat de initiële stijging veroorzaakt werd door anticipatie op Stamp maar eerder de nieuwtjes die voor/door Litecoin bekend zijn gemaakt. Na zoveel jaar is ze weer boven de $4 uitgekomen door anticipatie voor SegWit.

Er is jaren niks gedaan met Litecoin...

Op dit moment is de Litecoin wallet op Bittrex in automated maintenance. Zal wel iets te druk zijn met withdrawen richting Stamp...
Litecoin vind ik anders erg goed werken. Het is snel en heeft weinig overboekingskosten. Op dit moment kan Bitcoin daar veel van leren. Het is dat Bitcoin de naam heeft en de eerste was.

Nu met de originele founder terug op het oude nest bij Litecoin kunnen we wellicht mooie dingen verwachten. Hier en daar worden al prijzen van 200 dollar voor het einde van dit jaar genoemd etc. Ik heb in ieder geval een aantal weken geleden ingekocht en wacht het lekker af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

keest12 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:21:
[...]

Litecoin vind ik anders erg goed werken. Het is snel en heeft weinig overboekingskosten. Op dit moment kan Bitcoin daar veel van leren. Het is dat Bitcoin de naam heeft en de eerste was.

Nu met de originele founder terug op het oude nest bij Litecoin kunnen we wellicht mooie dingen verwachten. Hier en daar worden al prijzen van 200 dollar voor het einde van dit jaar genoemd etc. Ik heb in ieder geval een aantal weken geleden ingekocht en wacht het lekker af. :)
Litecoin werkt prima zoals het nu werkt. Echter als je al het Bitcoin verkeer daar naar toe verhuist dan heeft Litecoin precies hetzelfde probleem qua transactietijden. Op dit moment weet ik het wel als ik het e.e.a. wil verschuiven tussen Exchanges: any coin behalve Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
keest12 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:21:
[...]

Bitcoin word ook veel meer gebruikt. Als LTC ineens flink veel gebruikt word krijgt het dezelfde problemen. LTC heeft wel wat meer capaciteit, maar het is voornamelijk omdat het vrij weinig gebuikt word. Je laat het klinken alsof LTC technisch 10x beter is dan BTC en dat klopt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag stonden m'n litecoins nog op 43 dollar, net de handel verkocht voor 49 :P Ik was voor de verandering eens precies op tijd (bitstamp ging live met LTC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:25:
Vanmiddag stonden m'n litecoins nog op 43 dollar, net de handel verkocht voor 49 :P Ik was voor de verandering eens precies op tijd (bitstamp ging live met LTC)
Zal je over een paar uur nog eens vragen of je nog zo blij bent met je sell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liberteh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:27:
[...]

Zal je over een paar uur nog eens vragen of je nog zo blij bent met je sell :P
Dan koop ik toch gewoon weer in, hij staat nu op 45,7 dus ik heb nog alle ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:17:
Heeft iemand meer info/een idee over deze tweet? Betekent dit dat we een soort van usdt krijgen op het Waves Platform? Ik vind het een rare tweet om zo de wereld in te smijten. (Lijkt op hype creëren om de hype.)
Yep dat is precies wat het betekent, een vorm van USD pegging op Waves. Als er iets is wat Waves heeft afgeleerd, dan is het wel zo maar een hype creëren. In het begin hebben ze vaak veel te strakke deadlines aangehouden en moesten dan ook vaak teleurstellen. Nu komt er gewoon pas nieuws uit als een nieuwe feature op het punt staat om gelanceerd te worden.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Waarom gaat Ardor zo omhoog op Polo vandaag? Lijkt wel een geleidelijke trend, geen overduidelijke pump. Anticipatie op launch in Q3? Beetje random :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcrtor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 11:46
kristof1234 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:53:
vreemd, ik dacht even snel mijn litecoins van kraken naar bitstamp te sturen en te verkopen voor 80 euro die de bots voorstellen (in plaats van 44 eur) :p maar kraken zegt dat het invalide adres is (zowel de normale als multi-sig die bitstamp opgeeft).

tegen dat het lukt ben ik wellicht al te laat :)
Haha ik had precies hetzelfde idee. Toen ik keek bood bitstamp nog 100 euro voor 1 LTC. Ik ging helemaal uit mijn dak, ik dacht zo even mijn inzet x2 te kunnen doen als ik alles overboekte van bittrex naar bitstamp. Helaas ook hier "invalid address" gehad en daarna is mijn LTC wallet zelfs naar "routine maintenance" gegaan waardoor ik helemaal niet meer opnieuw kon proberen.

De LTC/BTC koers op bitstamp is wel iets beter dan op bittrex dus hoogstwaarschijnlijk verhuis ik nog steeds alles naar daar als het naar behoren werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door webcrtor op 19-06-2017 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:43
Rookert25 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:02:
Waarom gaat Ardor zo omhoog op Polo vandaag? Lijkt wel een geleidelijke trend, geen overduidelijke pump. Anticipatie op launch in Q3? Beetje random :?
Ik kan er zo snel ook niets over vinden. Er zijn wel wat meer 'gekke' stijgers op Poloniex. Decred, Syscoin en Steem staan ook flink in de plus. Misschien toch een langzame pump met veel mensen die hopen de boot niet te missen.

Heeft er iemand ervaring met Cryptotrader? Het lijkt mij leuk en leerzaam om een bot te maken, maar zelf (nog :)) te weinig kennis van programmeertalen. Ze werken aan de hand van verschillende plans, waarbij de goedkoopste optie rond de €9,- per maand ligt. Vind ik nog wat prijzig om een maandje te proberen. Ik zit ook nog naar Haasbot en leonArdo te kijken, maar ik vind het nog enigszins vaag.

[ Voor 5% gewijzigd door Orangelights23 op 19-06-2017 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vickiieee schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:04:
[...]

Bij Litebit staat LTC anders ook in " Onderhoud "

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurianus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-01-2018
Ik moet nog steeds wachten op mijn Tier 1 t/m 3 verificatie (zal wel ca. 2 weken duren). Tegen de tijd dat ik Kraken kan gaan gebruiken, kan ik geen IOTA of Ripple meer kopen. Ik snap er geen IOTA van. <-- Grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Orangelights23 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:38:
[...]

Ik kan er zo snel ook niets over vinden. Er zijn wel wat meer 'gekke' stijgers op Poloniex. Decred, Syscoin en Steem staan ook flink in de plus. Misschien toch een langzame pump met veel mensen die hopen de boot niet te missen.

Heeft er iemand ervaring met Cryptotrader? Het lijkt mij leuk en leerzaam om een bot te maken, maar zelf (nog :)) te weinig kennis van programmeertalen. Ze werken aan de hand van verschillende plans, waarbij de goedkoopste optie rond de €9,- per maand ligt. Vind ik nog wat prijzig om een maandje te proberen. Ik zit ook nog naar Haasbot en leonArdo te kijken, maar ik vind het nog enigszins vaag.
9 per maand te veel? Dat heb je in enkele momenten verdient in crypto met 20 euro inleg, zeg maar....
leoNardo kan je gratis downloaden en demo testen (met nep BTC's) overigens ;) Het heeft mij in ieder geval nog niet overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Liberteh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:36:

9 per maand te veel? Dat heb je in enkele momenten verdient in crypto met 20 euro inleg, zeg maar....
leoNardo kan je gratis downloaden en demo testen (met nep BTC's) overigens ;) Het heeft mij in ieder geval nog niet overtuigd.
9 euro is veel voor een basistarief, waarbij je nog bots moet huren. Ik zie bedragen voorbij komen van totaal €150,- en dan wordt het pas interessant als je met €1.000,- gaat beginnen. Misschien leuk over een tijdje nadat ik meer winsten heb behaald, maar voor nu wil ik mijn €1.000,- niet afhankelijk zijn van een bot zonder de controle los te laten.

Ik heb zo'n dertig uur zitten in het uitpluizen van elke bot, ofwel 'strategy' hoe zij het noemen, en de resultaten zijn niet om naar huis te schrijven. Desalniettemin wel interessant om te tweaken.

AMD kaarten zijn trouwens weer te bestellen: gemiddelde levertijd is 4 maanden... 8)7 Heel de wereld is aan het minen geslagen blijkbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ngv
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-06 23:51

ngv

Siacoin stijgt op het moment hard, na aankondiging van "Obelisk" (update?) aankomende vrijdag: https://twitter.com/SiaTechHQ/status/876805824160690182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
ngv schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:54:
Siacoin stijgt op het moment hard, na aankondiging van "Obelisk" (update?) aankomende vrijdag: https://twitter.com/SiaTechHQ/status/876805824160690182
Te laat om nu nog in te stappen voor een quickwin, denk ik zo.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-09 17:44
Jurianus schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:32:
Ik moet nog steeds wachten op mijn Tier 1 t/m 3 verificatie (zal wel ca. 2 weken duren). Tegen de tijd dat ik Kraken kan gaan gebruiken, kan ik geen IOTA of Ripple meer kopen. Ik snap er geen IOTA van. <-- Grapje
Houd maar rekening met 3 â 4 weken. Dat staat ook duidelijk op de site. Heeft bij mij 3,5 week geduurd.

Overigens schijnt die Leonardo bot wel redelijk te werken. Althans degene die ik ken daar werkt oke bij. Hoeft niet representatief te zijn natuurlijk. Gaat overigens dan niet om paar honderd 100 wat wordt ingezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
Wat is er aan de hand met AntShares ?
Vind er niet zo meteen iets over terug, maar het gaat wel heel hard de laatste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
devastator83 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:00:
Vind er niet zo meteen iets over terug, maar het gaat wel heel hard de laatste dagen.
Veel altcoins zijn de afgelopen dagen gepumpt door Chinese en Koreaanse exchanges. Jammer dat ik te laat bij ben voor Antshares (zat in mijn kooplijst). Kijk maar eens naar FirstBlood, Cryptonite en Asch. ETC zijn ze ook gek op.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
devastator83 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:00:
Er vindt een conferentie plaatst op 22 juni, de hype daarvoor is ongekend.

Was sowieso al undervalued door de relatief lage aandacht in het Westen, denk dat de meesten het nu door beginnen te hebben. Plus de Chinezen draaien collectief gewoon helemaal door. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcrtor
Zoooo Antshares gaat inderdaad hard! Ik had net voor de grap even 100 euro antshares gekocht, binnen de 10 minuten had ik al +5% winst :o Dit soort trading hou ik van, uurtje bijhouden en terug verkopen met 10 procent winst ofzo, meer hoeft dat niet te zijn. (Daytrading is dit zeker ? Ben nog niet zo thuis in de terminologie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Het weekend lekker verdiend maar zit nu weer naar euro's te kijken
LTC te hoog BTC te stabiel.
Denk dat ik maar een gokje ETC ga nemen, zou mooi zijn als de die ook gaan pumpen zoals LTC
let op grote kans dat er een dump komt als die op 19 komt want daar zet ik mijn koop order :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngv

ngv

Jumpman schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:58:
[...]

Te laat om nu nog in te stappen voor een quickwin, denk ik zo.
Zal wel tot vrijdag door stijgen met daarna een forse daling als de aankondiging tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
ngv schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:21:
[...]

Zal wel tot vrijdag door stijgen met daarna een forse daling als de aankondiging tegenvalt.
Yep, the pump is nu nog steeds gaande, spannend. Jammmer dat ik mijn inleg al verkocht hebt 3 dagen geleden, maar toch bezit ik nog voldoende aantallen (30% verkocht, 70% nog in bezit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de nieuwe mensen hier die zich afvragen waarom Litecoin zo gestegen is.. Kijk ook eens op deze site: https://www.tradingview.com/chart/bitcoin/?q=LITECOIN

Deze stijging is door meer dan 25 traders voorspelt en berust niet alleen op hard nieuws. Doe er je voordeel mee.. of niet en negeer het de rest van je leven.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2017 21:40 . Reden: link aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngv

ngv

Zhou schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:27:
[...]

Yep, the pump is nu nog steeds gaande, spannend. Jammmer dat ik mijn inleg al verkocht hebt 3 dagen geleden, maar toch bezit ik nog voldoende aantallen (30% verkocht, 70% nog in bezit).
Tikt nu bijna de 20% aan. Ik heb even gekeken wat deze update zou kunnen zijn, het eerste punt dat op de door Sia gepubliceerde roadmap staat is "file sharing - share files with users who are not on Sia".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 18:34

l3p

www.^.nl

Zit met open mond naar Antshares te kijken .. binnen 5 minuten +20%.

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcrtor
l3p schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:46:
Zit met open mond naar Antshares te kijken .. binnen 5 minuten +20%.
En de dump is begonnen vrees ik haha :D ik ben er nu net uitgestapt. Toch een mooie 20 procent winst behaald op een klein half uurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
webcrtor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:48:
[...]

En de dump is begonnen vrees ik haha :D ik ben er nu net uitgestapt. Toch een mooie 20 procent winst behaald op een klein half uurtje
Gisteravond had ik wat Antshares gekocht (en die zijn al ongeveer verdubbeld nu), wat bedoel je met de dump is begonnen? Bedoel je daarmee dat iedereen aan het verkopen is en dat dat ook verstandig is om te doen? (ik ben er nog redelijk nieuw in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcrtor
Tweak15KW schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:52:
[...]

Gisteravond had ik wat Antshares gekocht (en die zijn al ongeveer verdubbeld nu), wat bedoel je met de dump is begonnen? Bedoel je daarmee dat iedereen aan het verkopen is en dat dat ook verstandig is om te doen? (ik ben er nog redelijk nieuw in)
Ik be er eventjes op aan het staren en mij lijkt het dat het nu een stabiele prijs aan het zoeken is. Hij dropte ineens meer dan 15 % ofzo in 2 minuten. Ik zit er zelf nog niet lang in dus 100% zeker ben ik hier niet van. Bij dit soort volaliteit ben je nooit zeker wat er gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:40
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:17:
Gewoon hetzelfde als ze nu voor EUR hebben, ook een token waarbij een EUR token in te wisselen is voor €1. Zal wel betekenen dat de USD Gateway ook bijna geimplementeerd gaat worden.

Geloof dat de nieuwe user-interface binnen nu en 6 weken eraan komt. Ik blijf er nog even lekker in hangen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Ook maar wat Wagerr gekocht. Volgens mij laatste ronde nu.
Wilde gisteren antshares kopen, maar om onbekende reden niet gedaan. Wel geregistreerd op bittrex, maar niet gekocht 8)7 +122%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Interesting read: https://medium.com/@LyleC...token-bubble-493c489bd0ea
Notice how the value of GNT is defined not by what it enables, but what other tokens are proscribed from doing. GNT will be valuable because people will be prevented from purchasing Golem’s services with any other token. Instead of paying for your computations in ETH, you will have to go to an exchange, lose ~1% in exchange fees, this possibly on top of what you lost buying ETH, hope the volatility of GNT doesn’t screw you, then pay for your computations.
Artikel begint sterk, zwakt wat af maar haalt wel een paar interessante punten aan.
People on both sides of these transactions smell easy money. The result is a potent combination of half-brained investment schemes and brainless investors trapped in a Keynesian beauty contest. Undoubtedly, this is a bubble. Undoubtedly, it will pop. But as with all bubbles, the trick is timing exactly when. And with that I am not able to help.

[ Voor 21% gewijzigd door DaCoTa op 19-06-2017 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medetweakers die problemen hebben met cryptxc.com?

Ik wil mijn komodo coins withdrawen vanuit cryptxc, maar de coins staat nog steeds bevroren. Kan nu ook niks, op het receiving adres staat niks en op cryptxc.com staan de komodo coins nog wel vermeld, echter met een slotje ervoor (oftewel daar kan ik nu niks mee). Zoekend op het receiving adres op blockchain.info levert geen resultaten op.

Support van cryptxc al gemaild, maar die zullen (verwacht ik) geen haast hebben met reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
De pump/dump groepjes hebben een aantal munten gekozen om te pumpen. Dit zijn munten met een relatief lage market cap ~$50M, dus met een groepje mensen kun je de prijs flink opdrijven.

Voorbeelden die gepumpt werden bij een lage cap en nu een enorme groei hebben gemaakt:
Antshares (cap: $475M)
Asch (cap: $73M)
Worldcoin (cap: $74M)

Nadeel is dat als ze gaan dumpen de prijs ook echt hard inzakt (ondanks de hogere cap), ik zou de gok dan ook niet durven nemen tenzij je de hele tijd de koers in de gaten houdt... Als je kijkt naar de whitepaper zijn dit ook echt nutteloze munten, ze zijn dan ook puur gekozen op marketcap...

[ Voor 9% gewijzigd door Blue_Fear op 19-06-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Er zijn heel veel verschillende cryptocurrencies. Hoe zien jullie de toekomst, los van dat het nu leuk is om geld mee te verdienen? Hebben we over 50 jaar geen fiat currency meer, welke nu vaak per land verschilt? Hebben we dan verschillende cryptocurrencies per gebruikstype, in plaats van per land?

Om even het helikopter perspectief te nemen B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 21:28

Ethirty

Who...me?

marteltor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:30:
Er zijn heel veel verschillende cryptocurrencies. Hoe zien jullie de toekomst, los van dat het nu leuk is om geld mee te verdienen? Hebben we over 50 jaar geen fiat currency meer, welke nu vaak per land verschilt? Hebben we dan verschillende cryptocurrencies per gebruikstype, in plaats van per land?

Om even het helikopter perspectief te nemen B)
Ik denk dat er op de lange termijn slechts een handjevol coins echt een doel gaan hebben, mogelijk gemaakt door of de technische mogelijkheden, ofwel door de enorme hoeveelheid fiat die erin zit.

De rest van de coins is slechts speculatief.

Ondanks zijn beperkingen is BTC al jaren de leider in het segment en lijken veel koersen nog steeds gelinkt aan de waarde van bitcoin.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Blue_Fear schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:24:
De pump/dump groepjes hebben een aantal munten gekozen om te pumpen. Dit zijn munten met een relatief lage market cap ~$50M, dus met een groepje mensen kun je de prijs flink opdrijven.

Voorbeelden die gepumpt werden bij een lage cap en nu een enorme groei hebben gemaakt:
Antshares (cap: $475M)
Asch (cap: $73M)
Worldcoin (cap: $74M)

Nadeel is dat als ze gaan dumpen de prijs ook echt hard inzakt (ondanks de hogere cap), ik zou de gok dan ook niet durven nemen tenzij je de hele tijd de koers in de gaten houdt... Als je kijkt naar de whitepaper zijn dit ook echt nutteloze munten, ze zijn dan ook puur gekozen op marketcap...
Ik heb vanmiddag wel op reddit gelezen dat het 'de Chinese ETH' is en dat alle gangbare programmeertalen ondersteund worden door het platform. Daarnaast blijkt het efficiënter en ge-evanceerde te werken dan BTC/ETH. Kan de bron even niet meer vinden.
webcrtor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:48:
[...]

Hoe zie je dat de dump begonnen is? Doordat op Bittrex in het orderboek er veel minder bid orders zijn dan ask orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:51
Zeer interessant artikel. http://www.ad.nl/economie...ven-op-rekening~ad1b79fc/

Geld overmaken binnen 5 seconden. Klinkt exact als iets wat Ripple kan en graag wil doen. Ben benieuwd of en wat dit gaat doen met de Ripple koers.

Zou ook om eigen tech kunnen gaan, maar dan zouden ze 2019 erg lastig kunnen halen denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door Valderrama op 19-06-2017 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

GrazendeKoe schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:50:
[...]

Ik heb vanmiddag wel op reddit gelezen dat het 'de Chinese ETH' is en dat alle gangbare programmeertalen ondersteund worden door het platform. Daarnaast blijkt het efficiënter en ge-evanceerde te werken dan BTC/ETH. Kan de bron even niet meer vinden.

[...]

Hoe zie je dat de dump begonnen is? Doordat op Bittrex in het orderboek er veel minder bid orders zijn dan ask orders?
Verkijk je daar niet op... als ik een sell order zet van 1 BTC per antshare, dan loopt de totale grote qua BTC aan sell orders heel snel op...

En ga niet zomaar wat rond lopen blaten zonder dat je de bron hebt, zoek hem dan even of stop met onzin verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
En verder:

50.7% of blocks mined today supported SegWit2x:
  • AntPool
  • Bitcoin.com
  • BitFury
  • Bixin
  • BTC.com
  • BTC.top
  • BW Pool
  • F2Pool
  • ViaBTC
Dit gaat serieus hard. https://coin.dance/blocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Valderrama schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:12:

Geld overmaken binnen 5 seconden. Klinkt exact als iets wat Ripple kan en graag wil doen. Ben benieuwd of en wat dit gaat doen met de Ripple koers.

Zou ook om eigen tech kunnen gaan, maar dan zouden ze 2019 erg lastig kunnen halen denk ik.
banken zijn hier allang mee bezig, zonder ripple. Eigenlijk haalt het een van de voordelen van Ripple weg, althans in de euro zone. Er zijn wel verschillende schemes in de euro zone en deelname is niet verplicht. Internationaal wordt 10 seconde gehanteerd, binnen NL 5 seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Liberteh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:13:
[...]

Verkijk je daar niet op... als ik een sell order zet van 1 BTC per antshare, dan loopt de totale grote qua BTC aan sell orders heel snel op...

En ga niet zomaar wat rond lopen blaten zonder dat je de bron hebt, zoek hem dan even of stop met onzin verkopen ;)
https://www.reddit.com/r/...omments/6i3c6f/antshares/
daar lees je oa dat het een soort chinese eth is. Ik heb youtube filmpje gezien maar ik vind het vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:36:
Voor de nieuwe mensen hier die zich afvragen waarom Litecoin zo gestegen is.. Kijk ook eens op deze site: https://www.tradingview.com/chart/bitcoin/?q=LITECOIN

Deze stijging is door meer dan 25 traders voorspelt en berust niet alleen op hard nieuws. Doe er je voordeel mee.. of niet en negeer het de rest van je leven.
Dat is wel een interessante site, veel te lezen en best informatief, ik zie ook wel dat sommige het meestal wel bij het goede eind hebben.

Maar ik wist niet dat mensen ZO creatief konden zijn met lijntjes trekken. Als je dan kijkt bij Litecoin https://www.tradingview.com/chart/bitcoin/?q=LITECOIN en iets naar beneden scrolled, dan begin ik wel meteen te twijfelen aan iedereen die daar iets post, zoveel theorieën allemaal..

Maar nogmaals, ik vind het wel interessant verder.

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
DaCoTa schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:14:
En verder:

50.7% of blocks mined today supported SegWit2x:
  • AntPool
  • Bitcoin.com
  • BitFury
  • Bixin
  • BTC.com
  • BTC.top
  • BW Pool
  • F2Pool
  • ViaBTC
Dit gaat serieus hard. https://coin.dance/blocks
Het is zelfs bijna op 71%. 30 juni schijnt een belangrijke datum te zijn. Dan zijn de testresultaten bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

marteltor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:16:
[...]

https://www.reddit.com/r/...omments/6i3c6f/antshares/
daar lees je oa dat het een soort chinese eth is. Ik heb youtube filmpje gezien maar ik vind het vaag.
Thanks! In China zit ie overigens op $8,55 maar die moeten als het goed is nog wakker worden en als ze zien wat het Westen op Bittrex gedaan heeft dan heb je nog wel eens kans dat ie nog een stuk stijgt op de korte termijn.

Sterker nog, ik vindt d'r wel goede support hebben op 0,004 nu en heb net daar onder nog even weer ingekocht (geen tradingadvies :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
[...]

Chinese ETH wil ik ook niet zo maar zeggen dat wordt nu nogal als hype material gebruikt, maar wat betreft de programmeer talen:

http://www.livebitcoinnew...-2-0-desktop-beta-client/
Unlike Ethereum smart contracts, Antshares uses a very different coding language. In fact, the Antshares smart contracts 2.0 can be written in virtually any coding language the developers want to use. Right now, C#, VB, .Net, and F# are supported. JAVA, C++, Python, and Javascript support is coming at a later stage. By taking this route, the Antshares smart contract 2.0 offerings enables the transfer of codes of existing businesses to the blockchain without any friction.
Ook wel interessant artikel over China en de Blockchain van The Verge:

https://www.theverge.com/...ul-take-on-the-blockchain

[ Voor 7% gewijzigd door speedyjules07 op 19-06-2017 22:26 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Laatst online: 11-09 21:28

Ethirty

Who...me?

Ben benieuwd of het gebruik van blockchain technologie door Accenture en Microsoft nog iets met de koers gaat doen. Naast betaalmiddel volgens mij een van de eerste echte grote en publieke plannen om blockchain technologie actief in te zetten.

Misschien dat al die doemdekkers dan eindelijk gaan inzien dat blockchain wel degelijk een toegevoegde waarde heeft.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben me een beetje aan het inlezen net als de meesten en ben vooral fan van het ethereum netwerk. Het idee dat er een decentralised computer is waarin transacties veilig zijn is een gigantisch interessant concept.

Ik vermoed dat ik open deuren in trap, maar alle toepassingen op ether zijn toch super interessante ontwikkelingen. Na wat rondlezen lijkt het WTT concept: https://cryptonomos.com/?r=xgR7AHJYTCoRj927pMnKIxic erg interessant omdat je een aandeel koopt in een effecient mining platform. Daarnaast is er STATUS, de blockchain-whatsapp.

Mijn enige reservatie is dat het toch wel wat inlees werk en zelfs technische kennis vereist om mee te zijn in de blockchain wereld. Ik vind ook geen dummy-proof (die mn ouders ook begrijpen) manier om te investeren. Kent er iemand een zo een dummy-proof manier die ik nog niet vond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:49

nFo

Valderrama schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:12:

Even zitten kijken, kwam hier terecht; https://www.betaalverenig...betalen/instant-payments/
En hier, zoals bekend heeft de EU 10.000 pagina's nodig om iets uit te leggen.
https://www.europeanpayme...-credit-transfer-rulebook

Is zo te zien een eigen systeem.
Dit artikel is ook wel interessant over ripple, waarom het wel en niet het gaat worden.
https://www.americanbanke...ve-as-fast-as-information

Ondertussen gaat Litecoin lekker, ingestapt bij € 27,-, wel de helft verkocht bij € 40,-
Volgende keer: HODL!, maar voor een eerste serieuze stap in crypotoland niet verkeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 19-06-2017 23:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

nFo schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:14:
[...]

Even zitten kijken, kwam hier terecht; https://www.betaalverenig...betalen/instant-payments/
En hier, zoals bekend heeft de EU 10.000 pagina's nodig om iets uit te leggen.
https://www.europeanpayme...-credit-transfer-rulebook

Is zo te zien een eigen systeem.
Dit artikel is ook wel interessant over ripple, waarom het wel en niet het gaat worden.
https://www.americanbanke...ve-as-fast-as-information

Ondertussen gaat Litecoin lekker, ingestapt bij € 27,-, wel de helft verkocht bij € 40,-
Volgende keer: HODL!, maar voor een eerste serieuze stap in crypotoland niet verkeerd.
Les 1 in cryptoland: Doe precies het tegenovergestelde van wat je denkt dat je moet doen.
Beginnersgeluk, je deed het goed. Pak je winst op verschillende momenten (doelen), ga niet voor de jackpot want 9/10x is dat janken geblazen. De vorige keer dat Litecoin deze prijs aantikte (2013) was het tegen deze tijd al weer onder de 20$ en zijn er een HELE hoop bagholders bijgekomen waarvan er een hoop NU pas zonder verlies gaan uitcashen. Het was zeer spannend vandaag want juist Litecoin heeft laten zien hoe snel bagholders gemaakt zijn ;) Go Chikun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
Zhou schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:17:
[...]

Het is zelfs bijna op 71%. 30 juni schijnt een belangrijke datum te zijn. Dan zijn de testresultaten bekend.
Als Segwit2x gebeurd, gaan de bitcoin koersen weer omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
CheapTweak schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:29:
[...]

Als Segwit2x gebeurd, gaan de bitcoin koersen weer omhoog?
Ik verwacht eigenlijk van wel. De BTC loopt nu de laatste tijd wat te sukkelen, beetje omhoog, beetje omlaag, er gebeurt niet veel. Persoonlijk verwacht ik wel dat wanneer het hele fork gebreuren over is dat de koers omhoog gaat. Ook hier in dit topic zie ik regelmatig langskomen dat mensen of tijdelijk uitgestapt zijn of even niets doen qua kopen of verkopen, vandaar dat de koers nu redelijk stil ligt. Het is eerst flink omlaag gegaan en stabiel geworden op 2700. Later verder omlaag en nu stabiel 2500. Het hangt er natuurlijk af van hoe de fork verloopt, maar ik denk toch eigenlijk wel dat wanneer het voorbij is de boel aardig omhoog zal gaan. Op dit moment is de koers wat onzeker. Kan prima zijn dat we straks nog omlaag gaan naar 2300 ofzo, is de fork voorbij moet er bijna wel een stijging komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:49

nFo

Liberteh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:22:
[...]

Les 1 in cryptoland: Doe precies het tegenovergestelde van wat je denkt dat je moet doen.
Beginnersgeluk, je deed het goed. Pak je winst op verschillende momenten (doelen), ga niet voor de jackpot want 9/10x is dat janken geblazen. De vorige keer dat Litecoin deze prijs aantikte (2013) was het tegen deze tijd al weer onder de 20$ en zijn er een HELE hoop bagholders bijgekomen waarvan er een hoop NU pas zonder verlies gaan uitcashen. Het was zeer spannend vandaag want juist Litecoin heeft laten zien hoe snel bagholders gemaakt zijn ;) Go Chikun!
Ja klopt, kan beter gewoon winst pakken, al is het wel verleidelijk.
Al zag ik wel goed nieuws over litecoin de laatste tijd.
Nu maar wat meer gaan verdelen over verschillende Alt munten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CasGas schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:16:
[...]

Dat is wel een interessante site, veel te lezen en best informatief, ik zie ook wel dat sommige het meestal wel bij het goede eind hebben.

Maar ik wist niet dat mensen ZO creatief konden zijn met lijntjes trekken. Als je dan kijkt bij Litecoin https://www.tradingview.com/chart/bitcoin/?q=LITECOIN en iets naar beneden scrolled, dan begin ik wel meteen te twijfelen aan iedereen die daar iets post, zoveel theorieën allemaal..

Maar nogmaals, ik vind het wel interessant verder.
Je moet zeker niet iedereen geloven die daar post en het kaf van het koren proberen te scheiden. Uiteindelijk is het niet meer dan het in kaart brengen van kuddegedrag en behoorlijk veel handelaren en niet te vergeten bots anticiperen daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 14:54
Ik zie dat de Ripple Coin een ongelofelijke market cap heeft.
Goed idee om nu in te springen, hoe denken jullie erover?

Wil snel beginnen met een portfolio, ik zat dus te denken aan dit lijstje:

- Ethereum
- Waves

En eventueel de Ark of Ripple coin als nummer 3, tips of suggesties zijn welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Nord1n schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 00:17:
Ik zie dat de Ripple Coin een ongelofelijke market cap heeft.
Goed idee om nu in te springen, hoe denken jullie erover?

Wil snel beginnen met een portfolio, ik zat dus te denken aan dit lijstje:

- Ethereum
- Waves

En eventueel de Ark of Ripple coin als nummer 3, tips of suggesties zijn welkom! :)
Ripple Coin bestaat niet, XRP is de munt. Juist gezien a) de market cap, b) de circulerend hoeveelheid munten (vergelijk met ETH bijvoorbeeld) en c) de resterende berg XRP waar Ripple als bedrijf zelf op zit zou ik vanuit speculatie oogpunt niet instappen. Er kan af en toe nog een schuiving plaatsvinden, maar anders dan bij munten met kleinere marketcap moet een miljard dollar worden wil je leuke winsten van >15% pakken. Lees je nog eens goed on zou ik zeggen.

Denk zelf dat Stratis sneller een boost krijgt, zeker op lange termijn.

Maar veel plezier met de handel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Rookert25 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 07:20:
[...]

Er kan af en toe nog een schuiving plaatsvinden, maar anders dan bij munten met kleinere marketcap moet een miljard dollar worden wil je leuke winsten van >15% pakken. Lees je nog eens goed on zou ik zeggen.
Op een aantal munten nagelaten, is het totaal niet interessant om een munt te HODL'en. Liever voor de korte termijn en inderdaad gebruik maken van de verschuivingen en doelen stellen (5% winst max bijvoorbeeld), dat werkt het best voor mij. XRP heb ik daardoor al enkele malen mee kunnen pakken afgelopen week.

LTC is nog steeds flink aan het stijgen. Ik heb het topic doorgelezen welke eerder hier is gepost van Tradingview en daar staan zeker interessante dingen in. Wel veel vergezochte theorieën, waarbij slechts een periode van vier uur wordt gebruikt om te voorspellen dat LTC nog 35% zal stijgen. Voor mij te onzeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
Inmiddels staat mijn Monero withdrawal al 12 dagen op awaiting approval op Poloniex.

Op support ticktets komt ook geen enkele reactie.

Iemand tips hoe ze beter te bereiken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Orangelights23 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 07:27:
[...]

Op een aantal munten nagelaten, is het totaal niet interessant om een munt te HODL'en. Liever voor de korte termijn en inderdaad gebruik maken van de verschuivingen en doelen stellen (5% winst max bijvoorbeeld), dat werkt het best voor mij. XRP heb ik daardoor al enkele malen mee kunnen pakken afgelopen week.

LTC is nog steeds flink aan het stijgen. Ik heb het topic doorgelezen welke eerder hier is gepost van Tradingview en daar staan zeker interessante dingen in. Wel veel vergezochte theorieën, waarbij slechts een periode van vier uur wordt gebruikt om te voorspellen dat LTC nog 35% zal stijgen. Voor mij te onzeker.
Eens wat Ripple betreft.
LTC mag eerst eens ver over de €45, als het daarboven steady blijft zit er misschien nog wel meer potentie in.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ngv schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:54:
Mooie tip.

Eerste keer dat ik in zulke coins handel en geen slechte keus.
Kijk het nog een paar uurtjes aan en dan verkoop ik weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
PilatuS schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:38:
[...]

Ik verwacht eigenlijk van wel. De BTC loopt nu de laatste tijd wat te sukkelen, beetje omhoog, beetje omlaag, er gebeurt niet veel. Persoonlijk verwacht ik wel dat wanneer het hele fork gebreuren over is dat de koers omhoog gaat. Ook hier in dit topic zie ik regelmatig langskomen dat mensen of tijdelijk uitgestapt zijn of even niets doen qua kopen of verkopen, vandaar dat de koers nu redelijk stil ligt. Het is eerst flink omlaag gegaan en stabiel geworden op 2700. Later verder omlaag en nu stabiel 2500. Het hangt er natuurlijk af van hoe de fork verloopt, maar ik denk toch eigenlijk wel dat wanneer het voorbij is de boel aardig omhoog zal gaan. Op dit moment is de koers wat onzeker. Kan prima zijn dat we straks nog omlaag gaan naar 2300 ofzo, is de fork voorbij moet er bijna wel een stijging komen.
Ik probeer met dat hele fork gebeuren nog steeds mijn bitcoins op een software wallet te krijgen, maar ik kom maar niet verder met syncen :(

Is er een 'light' bitcoin wallet ofzo?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Zo, vanmiddag proberen om deel te nemen aan de status.im ico. Hopelijk niet dezelfde situatie als BAT qua inkoop en verloop van koers, fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 15:17
Waterkoker schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:05:
Zo, vanmiddag proberen om deel te nemen aan de status.im ico. Hopelijk niet dezelfde situatie als BAT qua inkoop en verloop van koers, fingers crossed
Ook ik ga op Status ICO inzetten. Let goed op dat je naar het juiste adres stuurt, er zijn al scams actief...

Ik ben vooral geinteresseerd in het platform en de app van Status. Probeer al 2 maanden aan de testflight mee te doen maar kom er niet in. Hopelijk komen ze snel met een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:23:
Medetweakers die problemen hebben met cryptxc.com?

Ik wil mijn komodo coins withdrawen vanuit cryptxc, maar de coins staat nog steeds bevroren. Kan nu ook niks, op het receiving adres staat niks en op cryptxc.com staan de komodo coins nog wel vermeld, echter met een slotje ervoor (oftewel daar kan ik nu niks mee). Zoekend op het receiving adres op blockchain.info levert geen resultaten op.

Support van cryptxc al gemaild, maar die zullen (verwacht ik) geen haast hebben met reageren.
Zelf ik heb ik ook gelezen over de site en ik hoop voor je dat het geen scam is. Op basis van de verhalen op diverse sites heb ik echter het idee dat er een redelijke kans bestaat dat je je KMD niet meer terug krijg.

In ieder geval kunnen we vaststellen dat meerdere mensen problemen hebben met depositen/withdrawen.

Zie onder andere dit topic: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1780092.new

/Edit: Succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ik ben bezig alles eruit te halen. Met een leu bedrag begonnen en ongeveer 140% winst gemaakt voornamelijk met ETH.

Was echter afgelopen week op een aantal plaatsen/feestjes en afzonderlijk van elkaar begonnen daar mensen uit het niets over dat ze crypto coins hadden gekocht, mensen die nog geen computer thuis hebben staan bij wijze van spreken. Ik vond dit het signaal om er voor even uit te gaan. Wellicht zit ik er helemaal naast natuurlijk.

Helaas omdat ik niet tier 3 verified ben bij Kraken staat er nog een beetje geld vast......Stuur dit door via Bitonic naar mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

BekSide schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:53:
Ik ben bezig alles eruit te halen. Met een leu bedrag begonnen en ongeveer 140% winst gemaakt voornamelijk met ETH.

Was echter afgelopen week op een aantal plaatsen/feestjes en afzonderlijk van elkaar begonnen daar mensen uit het niets over dat ze crypto coins hadden gekocht, mensen die nog geen computer thuis hebben staan bij wijze van spreken. Ik vond dit het signaal om er voor even uit te gaan. Wellicht zit ik er helemaal naast natuurlijk.

Helaas omdat ik niet tier 3 verified ben bij Kraken staat er nog een beetje geld vast......Stuur dit door via Bitonic naar mijn rekening.
Ik heb dit vaker voorbij zien/horen komen. Ik ben wel benieuwd naar je overweging om dit signaal te gebruiken om de boel te verkopen.

Zelf denk/vermoed ik dat wanneer cryptocurrency algemeen meer geaccepteerd wordt dat het alleen meer kan gaan stijgen. Het is nu nog ontzettend niche

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben nu al zo'n 2-3 weken aan het lezen en nadenken over de verschillende altcoins/tokens, door de FOMO heb ik het gevoel dat ik moet investeren in één (of meer) van deze coins. Maar elke keer ontdek ik wel weer iets waardoor ik denk “nah, niet deze coin” of “maar wordt dit wel ooit wa?”... en dan een week later heeft die coin/token zijn all-time high bereikt en zakt al weer als ik opnieuw kijk.

Ondertussen ben ik op een punt gekomen dat ik waarschijnlijk maar afzie van zo'n investering in altcoins/tokens en blijf bij mij ETH. Gewoon HODL op ETH en niet meer kijken naar de rest, aangezien ik steeds net te laat ben.
Best kans dat ik mij over 2 dagen bedenk overigens...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Waterkoker schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:04:
[...]

Ik heb dit vaker voorbij zien/horen komen. Ik ben wel benieuwd naar je overweging om dit signaal te gebruiken om de boel te verkopen.

Zelf denk/vermoed ik dat wanneer cryptocurrency algemeen meer geaccepteerd wordt dat het alleen meer kan gaan stijgen. Het is nu nog ontzettend niche
Wat ik verwacht is dat er nu een heleboel mensen inzitten die binnen een hele korte termijn enorme winsten verwachten (Zoals de afgelopen maand in het geval van ETH).
Wanneer dit echter tegen valt denk ik dat het erg snel kan gaan en de boel een fikse tik krijgt.

Van de andere kant zijn er tot tweemaal toe nu al erg strenge correcties geweest welke na 2 dagen weer op het vorige niveau waren..... Helaas heb ook ik geen glazen bol, ik sta echter even aan de zijlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Waterkoker schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:04:
[...]

Juist nu meer mensen in gaan stappen - vaak onbekend met de materie, de exchanges en überhaupt beleggen - is dat een teken voor een opwaartse spiraal. Ik merk om mij heen dat het ook steeds meer leeft, mensen vragen aan mij of ik 'al het Euterium' heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUNZERK3R
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-07 11:32
Orangelights23 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:09:
[...]

Juist nu meer mensen in gaan stappen - vaak onbekend met de materie, de exchanges en überhaupt beleggen - is dat een teken voor een opwaartse spiraal. Ik merk om mij heen dat het ook steeds meer leeft, mensen vragen aan mij of ik 'al het Euterium' heb gekocht.
Mee eens, is het niet zo dat juist de waarde van de coins zou moeten stijgen omdat de vraag ook steeds beter wordt? Dus wellicht zijn al die nieuwe instappers helemaal zo verkeerd nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
BekSide schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:08:
[...]

Wat ik verwacht is dat er nu een heleboel mensen inzitten die binnen een hele korte termijn enorme winsten verwachten (Zoals de afgelopen maand in het geval van ETH).
Wanneer dit echter tegen valt denk ik dat het erg snel kan gaan en de boel een fikse tik krijgt.

Van de andere kant zijn er tot tweemaal toe nu al erg strenge correcties geweest welke na 2 dagen weer op het vorige niveau waren..... Helaas heb ook ik geen glazen bol, ik sta echter even aan de zijlijn.
https://coinmarketcap.com/

Als je kijkt naar de grafiekjes op coinmarketcap zie je dat vrijwel alles weer bijna terug is op oude niveau van 1 week geleden. Dat is nu al paar keer elke 10 dagen gebeurd sinds tweede helft van mei.

https://coinmarketcap.com/charts/

Deze chart van coinmarketcap laat ook goed zien dat kapitaal niet echt vlucht, maar laat wel zien dat er ruimte is om winst te nemen en goedkoop terug te kopen. Ook munten als Antshares laten zien dat je ook nu nog 10x over de kop kan gaan in korte tijd. (had hem gezien toen ie $0,60 was, vond het niet boeiend |:( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GUNZERK3R
Heb momenteel 80% van mijn coins in ETH, de overige in DGB en SC. Ga nu HODL'en omdat ik juist van deze coins verwacht dat ze een lange termijn investeringen zijn.

Er zit natuurlijk meer winst in het dagelijks slim en snel inzetten in coins met kleinere marketcaps maar om dit goed te kunnen doen moet je dagelijks goed inlezen continu up-to-date blijven. Daar heb ik op het moment geen tijd voor.

Wellicht ergens nog instappen in een goeie ICO (tenx bijv wanneer die de market opkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
GUNZERK3R schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:38:
Heb momenteel 80% van mijn coins in ETH, de overige in DGB en SC. Ga nu HODL'en omdat ik juist van deze coins verwacht dat ze een lange termijn investeringen zijn.

Er zit natuurlijk meer winst in het dagelijks slim en snel inzetten in coins met kleinere marketcaps maar om dit goed te kunnen doen moet je dagelijks goed inlezen continu up-to-date blijven. Daar heb ik op het moment geen tijd voor.

Wellicht ergens nog instappen in een goeie ICO (tenx bijv wanneer die de market opkomt).
Wil eigenlijk van DGB af (te duur gekocht..), maar wacht nog op uitkomst van hun Citi bank pitch 2 weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 16:03
Orange_Dirk schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 07:33:
Inmiddels staat mijn Monero withdrawal al 12 dagen op awaiting approval op Poloniex.

Op support ticktets komt ook geen enkele reactie.

Iemand tips hoe ze beter te bereiken zijn?
Succes met support van Polo, die is er amper. Ik blijf weg bij Poloniex, werk liever met Bittrex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Kraken begint zichzelf nu wel echt belachelijk te maken..

Gister zag ik een mailtje voorbij komen dus ik denk, he he, eindelijk Tier2 verified. Was het een reactie op een ticket dat ze er nog mee bezig zijn, die ik 2 weken geleden had ingeschoten. Mocht het issue niet resolved zijn kan je er op reageren, maarja kan je zeker weer 2 weken wachten op reactie en al weet ik hoe lang op de verificatie zelf..

ik wil wat omzetten in fiat maar dit schiet echt niet op zo..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUNZERK3R
Rookert25 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:01:
[...]

Wil eigenlijk van DGB af (te duur gekocht..), maar wacht nog op uitkomst van hun Citi bank pitch 2 weken terug.
Bij mij precies hetzelfde en zit al op zo'n 100€ verlies, maar heeft geen nut om het nu met verlies te verkopen. Vandaar dat ik ga wachten met deze, hij zal zich ergens nog enigzins herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:48
Heb gisteren op Poloniex een foute withdrawal gedaan die nu op error staat. Support call aangemaakt. Wachten.... Vaag dat je coins dan in cyberspace verdwijnen in de tussentijd. Kunnen ze toch gewoon weer terugdraaien lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
CasGas schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:07:

Gister zag ik een mailtje voorbij komen dus ik denk, he he, eindelijk Tier2 verified. Was het een reactie op een ticket dat ze er nog mee bezig zijn, die ik 2 weken geleden had ingeschoten. Mocht het issue niet resolved zijn kan je er op reageren, maarja kan je zeker weer 2 weken wachten op reactie en al weet ik hoe lang op de verificatie zelf..

Die melding kreeg ik vorige week ook op mijn ticket. Nadat ik gereageerd had dat het ticket nog niet opgelost was, werd dat nog dezelfde dag gefixed, en is gelijk mijn tier 2 verificatie goedgekeurd. Dus als je mazzel hebt gaat het juist sneller nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Waarom geen GDAX gebruiken? Kost je weinig zolang je post-only limit trades maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyjoey
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb een paar geleden een aantal litecoins gekocht en heb de wallet op een externe hdd opgeslagen.
Ik heb de login gegevens en het password nog.

Ik wil deze graag omzetten in een online wallet, zodat ik kan (sneller) kan in-/verkopen wanneer het mij uitkomt - iemand advies hoe ik dit het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32
https://www.reddit.com/r/KrakenSupport/

Ik heb zo'n gevoel dat dit wel kan gaan leiden tot een crash op de korte termijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
tahomas schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:39:
https://www.reddit.com/r/KrakenSupport/

Ik heb zo'n gevoel dat dit wel kan gaan leiden tot een crash op de korte termijn.
Een crash in welke coin? En waarom, omdat mensen niet geverifieerd raken. Dus geen groot handels volume kunnen gebruiken. Hoezo zou dat een crash opleveren? Mensen zijn vrij om een andere exchange te gebruiken. Maar goed hier speelt ook die exchanges hebben het ook druk op de support desk. Allemaal heel logisch te verklaren dat het druk is. Door de nieuwe aanwas van leden maar ook omdat je niet snel een blik support medewerkers opentrekt. Die en financieel onderlegd zijn maar ook kennis hebben van de crypto markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:54

Boy

www.byoscoop.nl

Het truukje wat eerder is aangedragen, werkte bij mij perfect!
Ik had t/m tier 3 ingevuld. Na de de uploads daar te verwijderen en opnieuw tier 3 te doen had ik in een kwartiertje tier 2.

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 16:03
virtualjoe schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:01:
Heb gisteren op Poloniex een foute withdrawal gedaan die nu op error staat. Support call aangemaakt. Wachten.... Vaag dat je coins dan in cyberspace verdwijnen in de tussentijd. Kunnen ze toch gewoon weer terugdraaien lijkt me.
Heb het al eerder gezegd hier, Polo's support is belabberd. Ik hoop echt voor je dat het niet om een heel groot bedrag gaat want de kans dat je ze kwijt bent is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Boy schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:46:
[...]

Het truukje wat eerder is aangedragen, werkte bij mij perfect!
Ik had t/m tier 3 ingevuld. Na de de uploads daar te verwijderen en opnieuw tier 3 te doen had ik in een kwartiertje tier 2.
Had dit de vorige keer aangedragen bij support, maar ze zagen geen correlatie. Wel gaf de support medewerker aan dat de wachttijden omlaag gaan, nieuwe support staff komt op gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:54

Boy

www.byoscoop.nl

DaCoTa schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:03:
[...]

Had dit de vorige keer aangedragen bij support, maar ze zagen geen correlatie. Wel gaf de support medewerker aan dat de wachttijden omlaag gaan, nieuwe support staff komt op gang.
Aangezien meerdere mensen dit hebben bevestigd inclusief ikzelf, terwijl ik al weken aan het wachten was, lijkt het me geen toeval.
Was in ieder geval leuk dat het lukte...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-09 17:44
DaCoTa schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:03:
[...]

Waarom ga je dit navragen bij support en voer je het niet gewoon uit. Dan was je al klaar geweest ipv dat je tijd verspilt met zulke vragen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
Boy schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:05:
[...]
Aangezien meerdere mensen dit hebben bevestigd inclusief ikzelf, terwijl ik al weken aan het wachten was, lijkt het me geen toeval.
Was in ieder geval leuk dat het lukte...
Ja vind het ook vreemd, klinkt inderdaad als te toevallig. Mijn logische verklaring zou zijn dat als je documenten toevoegd, je op een of andere manier bovenop de stapel voor verificatie komt te liggen. Of, wat mijn eerdere gedachte was, misschien dat de verificatie al rond is maar pas doorgegeven wordt op het moment dat je zelf iets aan je status veranderd.
Crasheeee schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:10:
[...]
Waarom ga je dit navragen bij support en voer je het niet gewoon uit. Dan was je al klaar geweest ipv dat je tijd verspilt met zulke vragen.
Omdat ik altijd bugs en rare dingen rapporteer zodat ze hun platform en support beter kunnen maken. Dit lijkt er gewoon op dat er iets in de priorisering van verificaties misgaat en dat lijkt me handig als ze daarop gewezen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-08 07:30

Ik heb hetzelfde mailtje gehad...,dacht precies hetzelfde!
Ik zit nu al > 4 weken op Tier3 te wachten |:(

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
[...]

Ik verkoop geen onzin: https://steemit.com/crypt...to-currency-on-the-market

Toch nog een andere bron kunnen vinden. De juiste term is blijkbaar smart contracts 2.0, die ANS wil gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

GrazendeKoe schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:42:
[...]

Ik verkoop geen onzin: https://steemit.com/crypt...to-currency-on-the-market

Toch nog een andere bron kunnen vinden. De juiste term is blijkbaar smart contracts 2.0, die ANS wil gaan ondersteunen.
Ik zeg niet dat je onzin verkoopt, maar zonder bron is dat wel de interpretatie :)

Pagina: 1 ... 16 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).