[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.709 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Ik ben me inmiddels al een halve dag aan het verdiepen in IOTA. Zeer interessante coin (3rd generation crypto currency noemen ze het, een bolde claim), die niet gebruik maakt van de blockchain, maar van een nieuw concept: tangle. Quantumproof, futureproof (Internet of Things), no transaction fees, snel.

Zal een heeeele lange hold zijn gezien de grootste plannen en implementatie, maar team, roadmap e.d. ziet er goed uit. Ik mis alleen wat datums. Ze aimen voor open source development, en het is nu voornamelijk interessant voor developers (en investeerders natuurlijk). Geen get rich quick-scheme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-08 07:30
Even een vraag omtrent het het verplaatsen van ETH naar Kraken...
Ik zit op dit moment bij Kraken in Tier2,is het dan mogelijk om een grote hoeveelheid,in mijn geval 70 stuks, ETH's vanaf mijn hardware wallet per direct naar Kraken te verplaatsen,of zit hier een limiet aan verbonden?

[ Voor 11% gewijzigd door papaleo op 18-06-2017 09:05 ]

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 15:04

Cliffie

Trompetslet

papaleo schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:04:
Even een vraag omtrent het het verplaatsen van ETH naar Kraken...
Ik zit op dit moment bij Kraken in Tier2,is het dan mogelijk om een grote hoeveelheid,in mijn geval 70 stuks, ETH's vanaf mijn hardware wallet per direct naar Kraken te verplaatsen,of zit hier een limiet aan verbonden?
Daily limit Kraken Tier 2:

Deposit (fiat) $2,000.00
Deposit (crypto) No limit
Withdraw (fiat) $2,000.00
Withdraw (crypto) $5,000.00

Gewoon op de site te vinden.....

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Laatst online: 23-08 07:30
Oeps...,overheen gelezen maar nu zie ik het staan,thx.

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 13:36
Misschien moet er nog een apart onderdeel komen op tweakers voor cryptomunten met alle verschillende vragen en onderwerpen. Misschien is het ook hier een hype maar het leeft hier meer als andere Nederlandse fora heb ik het idee.

Zelf ben ik wel benieuwd wat volgens de mensen de up en coming munten zijn. Zonder gelijk de Gulden mensen weer een kans te geven ;) ben ik wel benieuwd waar iedereen op let. Op alle websites lees je de mooiste verhalen, beste technieken en 3rd gen coins en market caps to the moon.Alle verkooppraatjes van munten en whitepapers zien er allemaal even mooi en goed uit. Zelf ben ik geen crypto wizard of guru dus ik probeer zo goed en kwaad als ik kan munten uit te zoeken voor een HODL tactiek.Maar met de honderden verschillende coins is het voor een starter wel een lastig om de juiste informatie te vinden en filteren. Het lijkt erop dat er een aantal mensen zijn hier die er best veel vanaf weten, of heel goed doen alsof voor een leek :) Misschien kunnen de meer ervaren mensen ook is vertellen waar jullie op letten met instappen in munten of welke details belangrijk zijn?

Zelf hoor en lees ik veel goeds over IOTA wat veel mogelijkheden heeft en wel eens iets leuks kan worden. Op dit moment alleen via 1 exchange te koop. Dat vind ik zelf als leek weer apart: Als het inderdaad de next thing is zouden er toch meer exhanges in moeten stappen?

Geen nieuwe maar een bestaande coin: zelf verwacht ik dat DGB nog een opleving krijgt door marketing en toepassingen. Misschien niet de nieuwe bitcoin tegen 3000 euro, maar in bruikbaarheid en commercieel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gisteren eens te kijken naar Nimiq. Ze noemen het zelf een: "World's first Browser-based Blockchain & Ecosystem. Nimiq is a third-generation Blockchain designed for simplicity." Klinkt hartstikke mooi en veelbelovend en het lijkt ook wel een serieus project. Ik was best geïnteresseerd totdat ik de Token Sale Terms las. Daaruit blijkt dat er maximaal 21 miljoen NIM komen en dat de prijs per NIM (tijdens de ICO en met de bonus) ongeveer $20 wordt. Dat zou een marketcap betekenen van 21 miljoen x $20 = 420 miljoen dollar.

De sale begint 28 juni maar de tokens komen pas beschikbaar in december 2017. Het lijkt wel alsof de mensen achter dit project een liniaal hebben gepakt, de stijgende lijn van altcoins hebben genomen en deze lijn doorgetrokken hebben tot december om de prijs te bepalen. Dit project voelt voor mij enorm overgewaardeerd. Ik wil niet zeggen dat Nimiq uiteindelijk niet waard kan worden wat ze momenteel waard denken te zijn, maar de waarde welke er momenteel aan geplakt wordt lijkt meer op de huidige 'goudkoorts' en bullmarket gebaseerd dan op de daadwerkelijke waarde van dit project.

Zijn er mensen die zich al wat meer verdiept hebben in dit project en er ook een mening over hebben?

P.S. en off-topic: Blijkbaar moet je iets met een planeet doen als je '3rd gen' bent. :)

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/bS4GJQ/ionim.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Ik vind het opmerkelijk dat Litecoin hier ineens de hemel ingeprezen wordt. Een week of 2/3 geleden werd er hier behoorlijk afgegeven op Litecoin over hoe nutteloos het was etc. Maar goed. Zo ging het ook met Stratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jscholte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 19:42
Rhndy schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:16:
Ik vind het opmerkelijk dat Litecoin hier ineens de hemel ingeprezen wordt. Een week of 2/3 geleden werd er hier behoorlijk afgegeven op Litecoin over hoe nutteloos het was etc. Maar goed. Zo ging het ook met Stratis.
Dat zou kunnen dat het hier het geval was, heb zelf 2 a 3 weken terug LTC gekocht vanwege de sterke geruchten dat LTC weer een comeback ging maken. Op reddit en bitcointalk waren er best wel veel mensen die erg positief waren over LTC, maarja het is het land van de crypto dus kan het volgende week wel weer 180 graden gedraaid zijn.

And as final touch god created the Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
S.McDuck schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:28:

Zelf ben ik wel benieuwd wat volgens de mensen de up en coming munten zijn. Zonder gelijk de Gulden mensen weer een kans te geven ;) ben ik wel benieuwd waar iedereen op let. Op alle websites lees je de mooiste verhalen, beste technieken en 3rd gen coins en market caps to the moon.Alle verkooppraatjes van munten en whitepapers zien er allemaal even mooi en goed uit. Zelf ben ik geen crypto wizard of guru dus ik probeer zo goed en kwaad als ik kan munten uit te zoeken voor een HODL tactiek.Maar met de honderden verschillende coins is het voor een starter wel een lastig om de juiste informatie te vinden en filteren.
Te veel munten om HODL toe te passen. Wat ik doe is investeren in een munt. Mocht ik deze munt iets langer houden dan haal ik de inleg eruit en investeer in een andere munt, anders alles MET winst verkopen. Dit werkt tot nu toe erg goed en ik slaap ook beter zo. :)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Vraag me steeds meer af watvoor nut cryptocurrecies, als geld, hebben in NL (en andere westerse landen). In landen waar mensen geen bankrekening hebben heeft het heel veel waarde want nu kunnen mensen makkelijk via het internet dingen kopen, maar in NL? Lage transactiekosten? Je moet eerst je geld inwisselen voor BTC, daar zitten ook transactiekosten aan verbonden. Misschien als je betaald wordt in BTC is het voordelig.
Dan heb ik meer vertrouwen in Ethereum-achtige producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:38:
Ik zat gisteren eens te kijken naar Nimiq. Ze noemen het zelf een: "World's first Browser-based Blockchain & Ecosystem. Nimiq is a third-generation Blockchain designed for simplicity." Klinkt hartstikke mooi en veelbelovend en het lijkt ook wel een serieus project. Ik was best geïnteresseerd totdat ik de Token Sale Terms las. Daaruit blijkt dat er maximaal 21 miljoen NIM komen en dat de prijs per NIM (tijdens de ICO en met de bonus) ongeveer $20 wordt. Dat zou een marketcap betekenen van 21 miljoen x $20 = 420 miljoen dollar.
Dit soort dingen beter laten staan. Mocht het echt wat worden dan op een exchange kopen. Ik heb de fout gemaakt met MobileGo. Ik heb Waves geinvesteerd, deze ging in de tussentijd vliegen (1,30 => 5), maar krijg nu maar een beperkte aantal MobileGo die veel minder waard is dan mijn investering. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Waar word LTC de hemel ingeprezen? Het is een nutteloze coin, maar dat betekent niet dat je er niet geld mee kan verdienen als ie gepumpt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
Zhou schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:52:
[...]

Te veel munten om HODL toe te passen. Wat ik doe is investeren in een munt. Mocht ik deze munt iets langer houden dan haal ik de inleg eruit en investeer in een andere munt, anders alles MET winst verkopen. Dit werkt tot nu toe erg goed en ik slaap ook beter zo. :)
Zelf vind ik de HODL juist erg rustgevend :)
Ik heb een aantal coins en alle staan in de plus. Mijn idee is om volgend jaar deze te cashen. Als ze dan nog bestaan en winst hebben natuurlijk. Geen stress als er een dip is van 10 of 100 euro. Ik wacht rustig af. Ik wijk er alleen van af als bv ETH de 2000 euro aantikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:28

Ethirty

Who...me?

S.McDuck schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:07:
[...]

Zelf vind ik de HODL juist erg rustgevend :)
Ik heb een aantal coins en alle staan in de plus. Mijn idee is om volgend jaar deze te cashen. Als ze dan nog bestaan en winst hebben natuurlijk. Geen stress als er een dip is van 10 of 100 euro. Ik wacht rustig af. Ik wijk er alleen van af als bv ETH de 2000 euro aantikt.
Maar accepteer je dan ook dat het niks meer waard is, of heb je ook nog een exit-strategie?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Er komen nu zoveel munten bij, de meeste gaan echt niet blijven stijgen. Je wilt na een jaar terug kijken? Kijk hier maar ongeveer een jaar geleden. Ik vind het geen goede strategie of je moet alleen de grotere munten in bezit hebben (BTC, ETH en LTC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
Ethirty schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Maar accepteer je dan ook dat het niks meer waard is, of heb je ook nog een exit-strategie?
Ik kijk elke dag en probeer het nieuws zo goed mogelijk te volgen. Enige manier waarop ik mijn geld in 1x kwijt kan raken is als een van de coins een scam is. Ik hoop zelf dat je hierdoor goed kan zien of een munt nog verhandeld gaat worden of langzaam 'oplost'. Als je het ziet aankomen omzetten naar een andere coin of inwisselen tegen euro of andere munt. En ja als het weg is is het weg, dat hoort bij dit spelletje. Het is geld wat ik 'over' heb en dus langere tijd kan missen. En net als beleggen kan het goed of fout gaan, alleen door de nieuwigheid wat sneller.

Mijn exit strategie: Als ik over een jaar zou gaan cashen kijken welke exchange de beste waarde geeft en dan omzetten naar euro's. Een gedeelte in fases uitbetalen naar de betaalrekening en een gedeelte opnieuw inzetten op coins die hopelijk weer gaan stijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door S.McDuck op 18-06-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07
En wat zei ik toen? Iets in de richting van: LTC zal niet kapot gaan, die zal eerder stijgen. Hier hangt een zeer grote groep miners achter die genoeg geïnvesteerd hebben. Of het een toekomst heeft, dat lijkt mij van niet. Maar voor miners gewoon goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Interessant stukje van NU.nl over beleggen in cryptovaluta's (voor de leken onder ons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
MaZo schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:49:
Interessant stukje van NU.nl over beleggen in cryptovaluta's (voor de leken onder ons).
Wat je zegt voor de leken. Niet interessant. Overheden en instanties zijn bang om de macht uit handen te geven. Even coins bijdrukken is er niet bij (althans dat wordt beweerd), zoals dat wel bij geld gebeurt. Dit alles valt buiten de span of control. Allemaal bangmakerij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S.McDuck
Bij de zogenoemde dotcombubbel stegen de koersen van internetbedrijven eerst heel hard, maar zakten ze onverwacht weer in. Beleggers zagen hun investeringen voor een groot deel verdampen.
En na de klap is dat internet ook niks meer geworden. Geen boterham in te verdienen die bubbel :)
HODL! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Ondanks dat er natuurlijk wat feitjes in staan, werd dit ook gezegd toen Bitcoin naar de 70 dollar per stuk steeg.
Ja er zit een risico aan vast, maar dit komt gewoonweg omdat de instap drempel gewoon laag is (lees: niet aanwezig is).

Verder vallen natuurlijk 2 dingen op.
Tweakers.net (zelfde organisatie/koepel als nu.nl) mag het positievere nieuws brengen.
nu.nl dient het negatievere nieuws te brengen.

nu.nl dient over het algemeen vooral het negatieve nieuws te brengen, dit doordat het een ontiegelijke grote bezoekersaantallen bereikt. BTC dient dus een vieze en nare nasmaak te creëren bij de mensen die er geen verstand van hebben, en dat kan nu.nl als geen ander (al jaren).
Indien hun reactie systeem nog zou werken, dan zie je precies wat nu.nl bereikt met hun aangepaste en onvolledige nieuwsartikelen.

Uiteraard, er zit een kern van waarheid in, maar hun doen er altijd hun eigen sausje overheen wat bepalend is voor hun bezoekers.
Nu.nl kan natuurlijk veel problemen verwachten indien hun wat positiever over cryptocurrencie zouden praten (overheid, bankensector enzovoort).
Door elke paar maanden een artikel als dit te posten/lezen zorg je ervoor dat de leken vies (negatief) richting cryptocurrencie gaan kijken.

Zo kreeg ik gisteren ditzelfde artikel via WhatsApp doorgestuurd door mijn neefje, hij zegt gelijk: ik zou maar verkopen, dadelijk zit je met niks, lees het artikel maar.
Precies dit, willen ze natuurlijk bereiken bij nu.nl (lees: overheid/bankensector).

[ Voor 17% gewijzigd door LopendeVogel op 18-06-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

S.McDuck schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:53:
[...]

Bij de zogenoemde dotcombubbel stegen de koersen van internetbedrijven eerst heel hard, maar zakten ze onverwacht weer in. Beleggers zagen hun investeringen voor een groot deel verdampen.
En na de klap is dat internet ook niks meer geworden. Geen boterham in te verdienen die bubbel :)
HODL! :+
Bekijk aandelen AMD maar eens uit die tijd, het goed verdienen even daargelaten mag je je ook best bewust zijn van de valkuilen.

nieuws: AMD aandelenkoers daalt met 30%

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen apart topic vinden m.b.t. arbitrage bots, daarom plaats ik het bericht hier.

Ik ben me nu een paar dagen aan het verdiepen in arbitrage bots, wat nog knap lastig is om te begrijpen en om goede bronnen te vinden (want een makkelijk-geld-verdienen-model geef je nu eenmaal niet graag aan anderen). Ik gebruik geen tradings bots als leonardo, dus heb nog relatief weinig voorkennis m.b.t. bots. Zijn jullie bekend met sites als www.botvs.com of (het sinds eergister gelanceerde) arb1tragebot (https://t.me/Arb1trageBot?start=R1M9VnopXc --> te runnen via Telegram)?

Wat ik eigenlijk hoop te vinden is niet perse een voorgekauwde, volledig geïnstalleerde zeer winstgevende arbitrage bot (zou wel fijn zijn haha), maar een site/forum waar duidelijk uitleg staat over arbitrage bots, met vergelijkingen tussen verschillende bots, inhoudelijke discussies, inzicht in het (mogelijke) verdienmodel, tutorials, etc.

Iemand die mij op weg kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
Mr_Ripple schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:57:
[...]

Bekijk aandelen AMD maar eens uit die tijd, het goed verdienen even daargelaten mag je je ook best bewust zijn van de valkuilen.

nieuws: AMD aandelenkoers daalt met 30%
Maar dat is toch inherent aan het spel?
Beleggen op de beurs, beleggen in crypto, of instappen in een start-up. Zelfs meedoen aan kickstarter heeft risico's en je kan je geld kwijtraken. De meeste mensen zijn zich hiervan bewust, en 'Dexia mensen' blijf je altijd houden imo. Een staatslot kan je ook 0 euro opleveren maar ook 100 euro, een ton of een miljoen. Waarom is dit anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:00:
Ik kan geen apart topic vinden m.b.t. arbitrage bots, daarom plaats ik het bericht hier.

Ik ben me nu een paar dagen aan het verdiepen in arbitrage bots, wat nog knap lastig is om te begrijpen en om goede bronnen te vinden (want een makkelijk-geld-verdienen-model geef je nu eenmaal niet graag aan anderen). Ik gebruik geen tradings bots als leonardo, dus heb nog relatief weinig voorkennis m.b.t. bots. Zijn jullie bekend met sites als www.botvs.com of (het sinds eergister gelanceerde) arb1tragebot (https://t.me/Arb1trageBot?start=R1M9VnopXc --> te runnen via Telegram)?

Wat ik eigenlijk hoop te vinden is niet perse een voorgekauwde, volledig geïnstalleerde zeer winstgevende arbitrage bot (zou wel fijn zijn haha), maar een site/forum waar duidelijk uitleg staat over arbitrage bots, met vergelijkingen tussen verschillende bots, inhoudelijke discussies, inzicht in het (mogelijke) verdienmodel, tutorials, etc.

Iemand die mij op weg kan helpen?
Kom ik weer xd
https://bitcointalk.org/index.php?topic=209149.0
bitcointalk.org as usual is een punt om te beginnen. Er staan nog wel een paar 100 topics (400 volgens mij, snel geteld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

S.McDuck schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:07:
[...]

Maar dat is toch inherent aan het spel?
Beleggen op de beurs, beleggen in crypto, of instappen in een start-up. Zelfs meedoen aan kickstarter heeft risico's en je kan je geld kwijtraken. De meeste mensen zijn zich hiervan bewust, en 'Dexia mensen' blijf je altijd houden imo. Een staatslot kan je ook 0 euro opleveren maar ook 100 euro, een ton of een miljoen. Waarom is dit anders?
Naar wat ik van de staatloterij heb begrepen, middels hun eigen commercial is dat ook 1 grote zwendel.
Ja je kunt winnen, en die kans is klein.

Dan stop ik dat geld voor een lot liever in crypto, meer kans, meer geld, in cryptoland.

Denk dat de grootste winnaar ooit degene is die een goeie interface bedenkt voor crypto.
Zeg maar wat Windows heeft gedaan met DOS, geen moeilijke codes invoeren maar simpel een icoon klikken.
Gekscherend vergelijk ik de cryptotechnologie wel eens met basic, het staat nog heel erg in de kinderschoenen.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:53
Komodo

Relatief jonge coin met een actief dev team (supernet) en een gestaag groeiend marketcap. Heeft nog geen grote klapper gemaakt zoals de meeste van de currency met potentie al wel hebben gedaan. Wel veel otwikkeling zoals de Agama wallet die al wel bestaat maar pas optimaal gaat werken na de alpha release version. Die komt er naar verwachting binnen enkele maanden aan. In cryptoland zijn dat soort nieuwtjes wel in voldoende om de waarde omhoog te stuwen.

Ik verwacht er iig veel van. Relatief gezien ook niet een superhoog aantal coins die in omloop gebracht zullen worden (100 mil).
Op 1 mei had ik jullie gewaarschuwd. Heerlijk wakker worden dit

[ Voor 3% gewijzigd door assassin85 op 18-06-2017 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• honmashinsei
Zhou schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:36:
Er komen nu zoveel munten bij, de meeste gaan echt niet blijven stijgen. Je wilt na een jaar terug kijken? Kijk hier maar ongeveer een jaar geleden. Ik vind het geen goede strategie of je moet alleen de grotere munten in bezit hebben (BTC, ETH en LTC).
Waar heb je het over? De top 20 bestaan vrijwel allemaal nog steeds en zijn enorm in waarde gestegen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout33
  • Laatst online: 29-04 20:29
assassin85 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:25:
[...]

Door deze tip ben ik mij gaan verdiepen in komodo en heb ik een investering gedaan. Sindsdien is het gestaag blijven door stijgen, top tip! _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:49
[...]

Je bent ons vergeten te waarschuwen over de andere 40 coins die een grote stijging hebben meegmaakt eind mei/juni? Lijkt me meer een algemene trend.

Wel goed dat je in profit staat overigens. Hoop dat je ook het goede moment kiest om te verkopen, anders zit je zo weer terug op het oude niveau.

[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 18-06-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:53
Nopheros schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:31:
[...]

Je bent ons vergeten te waarschuwen over de andere 40 coins die een grote stijging hebben meegmaakt eind mei/juni? Lijkt me meer een algemene trend.

Wel goed dat je in profit staat overigens. Hoop dat je ook het goede moment kiest om te verkopen, anders zit je zo weer terug op het oude niveau.
De algemene trend is bekend, er zijn inderdaad genoeg coins sinds 1 mei gestegen in waarde. Maar niet veel coins zijn x10 gegaan. Komodo wel, samen met Stratis en nog een paar

[ Voor 4% gewijzigd door assassin85 op 18-06-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:38:

De sale begint 28 juni maar de tokens komen pas beschikbaar in december 2017. Het lijkt wel alsof de mensen achter dit project een liniaal hebben gepakt, de stijgende lijn van altcoins hebben genomen en deze lijn doorgetrokken hebben tot december om de prijs te bepalen. Dit project voelt voor mij enorm overgewaardeerd. Ik wil niet zeggen dat Nimiq uiteindelijk niet waard kan worden wat ze momenteel waard denken te zijn, maar de waarde welke er momenteel aan geplakt wordt lijkt meer op de huidige 'goudkoorts' en bullmarket gebaseerd dan op de daadwerkelijke waarde van dit project.

Zijn er mensen die zich al wat meer verdiept hebben in dit project en er ook een mening over hebben?

P.S. en off-topic: Blijkbaar moet je iets met een planeet doen als je '3rd gen' bent. :)

[afbeelding]
Ik heb er even naar gekeken en het team is erg gemotiveerd en laat hun werk goed documenteren. Professionele vloggers ingezet, etc. Ze chillen em wel in de Costa Ricaanse jungle zie ik, maar waarom ze dan inderdaad 420 miljoen dollar nodig hebben is mij ook niet helemaal duidelijk.

De coin zelf is leuk, mining vanuit je browser e. d., toegankelijk. Ze geven toe dat het eigenlijk voornamelijk elementen van BTC en ETH kopieert en het toegankelijk maakt. De hele ecologische insteek (want zo komt het over): wat willen ze nou precies gaan doen? Dat zie ik niet echt en nogmaals wat een belachelijke overwaardering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
kthxbye schreef op zondag 18 juni 2017 @ 14:07:
[...]

Ik heb er even naar gekeken en het team is erg gemotiveerd en laat hun werk goed documenteren. Professionele vloggers ingezet, etc. Ze chillen em wel in de Costa Ricaanse jungle zie ik, maar waarom ze dan inderdaad 420 miljoen dollar nodig hebben is mij ook niet helemaal duidelijk.

De coin zelf is leuk, mining vanuit je browser e. d., toegankelijk. Ze geven toe dat het eigenlijk voornamelijk elementen van BTC en ETH kopieert en het toegankelijk maakt. De hele ecologische insteek (want zo komt het over): wat willen ze nou precies gaan doen? Dat zie ik niet echt en nogmaals wat een belachelijke overwaardering.
Wacht even, waar zie je die 20 dollar per token?

Ik vind dit :
Two stages:
- First two weeks: 1 ETH = 175 NET
- Last two weeks: 1 ETH = 125 NET

DISCLAIMER: Due to the volatility of the Ether Market we may make final adjustments to the terms no later than June 24. Our calculations were based on a conservative price range of $250-300/ETH.
Dat is ongeveer $1,50 per token hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op zondag 18 juni 2017 @ 14:12:
[...]

Wacht even, waar zie je die 20 dollar per token?

Ik vind dit :

[...]

Dat is ongeveer $1,50 per token hoor.
Je krijgt 175 NET per Ether. Deze NET kun je in december omruilen voor de daadwerkelijke NIM. Voor 10 NET krijg je 1 NIM. Tegen de huidige koers is dat ongeveer $20 per NIM. Ze hebben het ook bevestigd in hun slack.

Mocht de Ether prijs wijzigen voor 24 juni dan passen ze het aantal NET per Ether aan om ongeveer op hetzelfde bedrag uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
kthxbye schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:08:
[...]

Waar heb je het over? De top 20 bestaan vrijwel allemaal nog steeds en zijn enorm in waarde gestegen :')
Top 20 wel, maar de lijst gaat wel tot 900!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 14:20:
[...]

Je krijgt 175 NET per Ether. Deze NET kun je in december omruilen voor de daadwerkelijke NIM. Voor 10 NET krijg je 1 NIM. Tegen de huidige koers is dat ongeveer $20 per NIM. Ze hebben het ook bevestigd in hun slack.

Mocht de Ether prijs wijzigen voor 24 juni dan passen ze het aantal NET per Ether aan om ongeveer op hetzelfde bedrag uit te komen.
https://www.reddit.com/r/...ceiling_of_60k_eth_for_5/

https://medium.com/nimiq-...ing-of-nimiq-4438ca65cec6

[ Voor 6% gewijzigd door honmashinsei op 18-06-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Zjemm

...

Ik merk op dat ik niet op elke Crypto currency leverage aan kan zetten op kraken. Tot nu toe lukt het me alleen op btc en eth, is dat normaal of zou dat op elke currency moeten kunnen enligt het aan mij? Wat is jullie ervaring daarmee op kraken?

opensecure.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Zjemm schreef op zondag 18 juni 2017 @ 19:34:
Ik merk op dat ik niet op elke Crypto currency leverage aan kan zetten op kraken. Tot nu toe lukt het me alleen op btc en eth, is dat normaal of zou dat op elke currency moeten kunnen enligt het aan mij? Wat is jullie ervaring daarmee op kraken?
Het is niet ondersteund voor alle pairs, het moet specifiek aangezet worden. Ook de leverage factor kan verschillen per pair. Zie bijvoorbeeld http://blog.kraken.com/po...tether-usd-leverage-other

[ Voor 9% gewijzigd door DaCoTa op 18-06-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurianus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-01-2018
Ik ben nog steeds aan het wachten op Tier 3 van Kraken (ben nu Tier 0).

[ Voor 12% gewijzigd door Jurianus op 18-06-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Hij is al eens langsgeweest in dit topic, maar die ICO van Wagerr vind ik wel wat. Heel erg interessant concept daar ik zelf ook wel frequent actief ben over verschillende (sports)betting sites.
Ook een tak die hier vooral met (live)betting echt een voordeel en mogelijkheden uit de blockchain technologie kan halen. Vooral de specifieke toepassing spreekt me aan in zo een launch, in tegenstelling tot wat iets zou kunnen bieden maar waar nog een toepassing daarvan bedacht moet worden.

Mits de backing uit die tak gaat komen zie ik deze best wel uit kunnen groeien tot een stabiele munt. Zitten nu in de laatste ronden van de ico, dus nog mooi instapmomentje voor de geinteresseerden.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49

nFo

paradoXical schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:56:
[...]

Ik heb ook nog *ergens* een wallet met 500 LTC liggen. Ergens: ik heb iedere drive in mijn bezit 2x gescanned en 2 wallet files gevonden, beide met 0 balance. Op wemineltc.com (die nu dicht is!) zie ik de transacties staan nota bene.. Foetsie.... :'(

Tsja, beter archiveren, dure grapjes.. Ik heb er van geleerd, al mijn huidige wallets staan nu op een offline USB als extra backup.
Geen papieren backup ?

Iemand ervaring met Genesis Mining?, hoor wat wisselde verhalen op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-09 17:44
nFo schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:18:
[...]

Geen papieren backup ?

Iemand ervaring met Genesis Mining?, hoor wat wisselde verhalen op het internet.
Schijnt een scam te zijn. Zoek op scam i.c.m. Bitcointalk en de bedrijfsnaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:51
Na Ether, stratis, ripple, digibyte, gulden, verge, reddcoin en Ark in mijn portfolio op te hebben genomen heb ik vandaag voor het eerst meegedaan aan een ICO, namelijk die van Wagerr.

Ben zeer benieuwd naar de komende ontwikkelingen. Betting in de blockchain is een desruptief idee want het zet in 1 klap alle overheden direct buitenspel, daarnaast hebben ze een paar interessante technische features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurianus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-01-2018
Ik heb net een hardware wallet gekocht: de Ledger Wallet Nano S. Helaas duurt het tot 4 september 2017 voor ze het kunnen verzenden. Hopelijk is het geen probleem om mijn Bitcoins op Blockchain.info te bewaren tot die tijd (ook i.v.m. UASF, BIP148, 1 augustus 2017).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:56
Jurianus schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:03:
Ik heb net een hardware wallet gekocht: de Ledger Wallet Nano S. Helaas duurt het tot 4 september 2017 voor ze het kunnen verzenden. Hopelijk is het geen probleem om mijn Bitcoins op Blockchain.info te bewaren tot die tijd (ook i.v.m. UASF, BIP148, 1 augustus 2017).
Draai een paper wallet met het javascript tooltje uit op een PC zonder internet, stuur daar je coins heen en je bent pas veilig.
[...]
Waarom zou ik mijn mining hardware verhuren in de "cloud" als het meer oplevert zelf te minen?

[ Voor 22% gewijzigd door LED-Maniak op 18-06-2017 22:13 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdr
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 19:21
Jurianus schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:03:
Ik zou in jouw geval een papieren wallet aanmaken als cold storage op https://www.bitaddress.org/.

Na het aanmaken van je wallet kan je dan je coins verplaatsen van Blockchain.info naar je cold storage papieren wallet.

Zorg dat je zeker een print out van de keys op een veilige locatie hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 14:20
[...]

Geen papieren backup ?

Ik heb slechte ervaring met Hash Flare, het betaalt nauwelijks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Een vraagje over het uitlenen van BTC op poloniex. Ik heb klein gedeelte uitgeleend voor 2 dagen en nu zijn die 48 uur al bijna 2 uur voorbij maar het blijft op uitlenen staan. Ik heb de auto-renew op off gezet dus in mijn beleving moest het uitlenen toch al afgelopen zijn. Weet iemand hoe ik de lening nu kan beëindigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
kansloze schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:17:
Een vraagje over het uitlenen van BTC op poloniex. Ik heb klein gedeelte uitgeleend voor 2 dagen en nu zijn die 48 uur al bijna 2 uur voorbij maar het blijft op uitlenen staan. Ik heb de auto-renew op off gezet dus in mijn beleving moest het uitlenen toch al afgelopen zijn. Weet iemand hoe ik de lening nu kan beëindigen?
Er zit een verschil op van 2u door verschil in tijdzones :)

[edit]
Heb ook nog 3 loans uitstaan tot 21u15, normaal komen die dus vrij rond 23u15

[ Voor 8% gewijzigd door Fire69 op 18-06-2017 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Valderrama schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:36:
Na Ether, stratis, ripple, digibyte, gulden, verge, reddcoin en Ark in mijn portfolio op te hebben genomen heb ik vandaag voor het eerst meegedaan aan een ICO, namelijk die van Wagerr.

Ben zeer benieuwd naar de komende ontwikkelingen. Betting in de blockchain is een desruptief idee want het zet in 1 klap alle overheden direct buitenspel, daarnaast hebben ze een paar interessante technische features.
Same here. Heb ook een paar Wagerr gekocht. Nu hopen dat ik het niet vergeet als de boel over 3 jaar duizenden euro's waard is :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Fire69 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:36:
[...]

Er zit een verschil op van 2u door verschil in tijdzones :)
Dat klopt, ik heb ze net terug gekregen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 11:55
[...]

Kun je eens iets meer vertellen over hoe jij coins researcht? Er zijn echt zo ontiegelijk veel altcoins dat ik niet weet waar te beginnen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Ik twijfel of ik Antshares moet verkopen of holden. Hij is de afgelopen vijf dagen al 3x over de kop gegaan, maar de grote event is pas op 21 juni. Lastig dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
exelletor schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:17:
Ik twijfel of ik Antshares moet verkopen of holden. Hij is de afgelopen vijf dagen al 3x over de kop gegaan, maar de grote event is pas op 21 juni. Lastig dit...
Bij twijfel zou ik verkopen winst is winst mocht ie toch nog omhoog gaan kan je later altijd nog instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWitcher
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-08 13:10
exelletor schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:17:
Ik zou lekker holden voor een bedrag dat je kunt missen. Ik roep het al een week maar deze coin heeft echt potentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
TheWitcher schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:34:
[...]

Ik zou lekker holden voor een bedrag dat je kunt missen. Ik roep het al een week maar deze coin heeft echt potentieel.
Yep, hier ook, ik zit er al sinds 10k sat in maar denk nog niet aan verkopen. Gisteren ook dit gepost:

speedyjules07 in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4"

Vandaag hebben ze een samenwerking met MobileGo aangekondigd voor het uitbrengen van hun producten op de Chinese markt.

http://www.dxprint.cn/nvbbws132884087_456945-news.html

Bittrex loopt nu echter wel heel hard vooruit op de Chinese markt, denk dat er net wat whales hebben ingeslagen :p

[ Voor 8% gewijzigd door speedyjules07 op 18-06-2017 23:40 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
TheWitcher schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:34:
[...]

Deze stijging werd mij toch te gek (+20% in een uur) zojuist weggedaan. Wel een leuk aantal aan BTC's erbij in een paar dagen tijd. Straks hopelijk goedkoper terugkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
exelletor schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:42:
[...]

Deze stijging werd mij toch te gek (+20% in een uur) zojuist weggedaan. Wel een leuk aantal aan BTC's erbij in een paar dagen tijd. Straks hopelijk goedkoper terugkopen.
mhhh... misschien toch maar wat muntjes weghalen bij litebit en omzetten naar BTC om wat meer altcoins erbij te gaan nemen bij Bittrex en Kraken. Litebit is toch wel beperkter als ik al die munten voorbij zie komen. HODL is leuk, maar er zijn nog een aantal extra munten die geschikt zijn voor HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Die Chinezen zijn helemaal gek geworden. Aan de ene kant wel blij met mijn winst, aan de andere kant had het meer kunnen zijn... Bittrex loopt opeens ook weer voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Laatst online: 11-09 15:43
Ik heb hier en daar in dit topic al wat voorbij zien komen m.b.t. 1 Augustus.

Wat gaat jullie strategie worden komende maand? Ik zit op twee gedachten m.b.t. het veiligstellen van winsten, ik verwacht namelijk een flinke drop in BTC.

Wanneer je het BTC koersverloop met alle altcoins vergelijkt betekend een flinke drop in BTC ook altijd een bloedbad op de altcoin markt (waaronder ETH).

Ik blijf potentie zien in groei van ETH, dus mijn 1e gedachte is om alles naar ETH te moven, dit zou betekenen dat ETH eindelijk 'los' komt van het BTC koersverloop en we een pump gaan zien. Echter begin ik steeds meer het idee te krijgen dat we ergens medio Juli het geld van BTC niet naar ETH gaat, maar dat men massaal terug gaat naar fiat. Kortom; ga ik naar ETH of FIAT (of 50/50) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dix0r op 19-06-2017 08:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Dix0r schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:01:

Wat gaat jullie strategie worden komende maand? Ik zit op twee gedachten m.b.t. het veiligstellen van winsten, ik verwacht namelijk een flinke drop in BTC.

Wanneer je het BTC koersverloop met alle altcoins vergelijkt betekend een flinke drop in BTC ook altijd een bloedbad op de altcoin markt (waaronder ETH).

Ik blijf potentie zien in groei van ETH, dus mijn 1e gedachte is om alles naar ETH te moven, dit zou betekenen dat ETH eindelijk 'los' komt van het BTC koersverloop en we een pump gaan zien. Echter begin ik steeds meer het idee te krijgen dat we ergens medio Juli het geld van BTC niet naar ETH gaat, maar dat men massaal terug gaat naar fiat. Kortom; ga ik naar ETH of FIAT (of 50/50) :)
Ik denk dat LTC hier ook van zal gaan profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 07:47
[...]

Ik heb er in maart voor de grap eens 50 euro tegenaan gegooid voor een 0.35TH BTC contract, nu naar 3 maand mijn eerste 0.01BTC binnen! :P

De grootste vraag is wanneer mijn contact de nek om wordt gedraaid, bij de huidige koers maak ik pas na een maand of 8 winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Fevzi schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 00:21:
Ik denk dat Iota revolutionair is. De kans is groot dat het de basis van communicatie zal zijn van IoT.

YouTube: IOTA - For the Internet of Things (Animated)

Mijn verwachtingen zijn groot. In het begin zal het heel volatiel zijn, maar over een aantal jaren zal het een veelvoud zijn van de huidige waarde.

Er zitten ook grote bedrijven als Bosch, Cisco en Microsoft mee te kijken naar Iota.

Dit allemaal voelt een beetje net als de kans in de beginperiode van btc en eth. Je weet dat het een goede technologie is. Je weet dat het groot gaat worden. Maar je durft toch niet te investeren. Paar jaar later verhonderdvoudigd het bedrag.

Onderzoek het zelf.

Alleen al het feit dat het geen fee, geen (Jihan Wu) miners, nauwelijks wachttijd( wordt elke dag minder) heeft is al een enorme voordeel tenopzichte van eth en btc.
Ik heb afgelopen weekend IOTA gekocht, maar de koers is wel erg laag... en stijgt ook niet echt... Enig idee waarom dit niet stijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
P.C.Simonis schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:27:
[...]

Bitcoin is crypto 1.0 ondertussen zijn er nieuwe coins uit met veel meer functionaliteit. BTC 2.0 als het ware.
LTC is ook gewoon een 1.0 coin.

Waarom zou je Litecoin met beperkte functionaliteit, ondersteuning en development als safe haven kiezen? en niet voor ETH gaan dat zich al veel meer bewezen heeft, een grote market cap en veel meer potentieel. Welk voordeel/extra veiligheid bied LTC dat ETH niet heeft.

Ik zie het persoonlijk helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Dix0r schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:01:

Ik heb al 2 weken geleden al mijn BTC omgezet in ETH. Wou niet wachten dat het te laat was (totaal onduidelijk wanneer de sell off gaat komen) In die tijd is mijn ETH ook harder gegroeid dan BTC dus heeft mij ook wel wat opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:32
Mirved schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:29:
[...]

Bitcoin is crypto 1.0 ondertussen zijn er nieuwe coins uit met veel meer functionaliteit. BTC 2.0 als het ware.
LTC is ook gewoon een 1.0 coin.

Waarom zou je Litcoin met beperkte functionaliteit als safe haven kiezen? en niet voor ETH gaan dat zich al veel meer bewezen heeft, een grote market cap en veel meer potentieel. Welke voordeel/extra veiligheid bied LTC dat ETH niet heeft.

Ik zie het persoonlijk helemaal niet.
1.0 coin is mooi, maar dat is vooral interessant voor echte techneuten. Ik denk dat inmiddels een groot volume van het kapitaal niet meer beslist puur op basis van techniek.
Dus moet je rekening houden met : community, gebruik, aantal miners, aangetoond bestaansrecht, risico etc.
Als je dus zorgen maakt over 1 aug en niet naar fiat wil, wat zijn dan je opties?
Eth, maar ook langer bestaande coins zoals LTC. Ik zou je complete vermogen van btc omgooien naar een nieuwe alt coin een groter risico vinden omdat je ziet dat de prijsvolatiliteit op alts veel groter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:39

Boy

www.byoscoop.nl

martincm schreef op zondag 18 juni 2017 @ 19:56:
Hij is al eens langsgeweest in dit topic, maar die ICO van Wagerr vind ik wel wat. Heel erg interessant concept daar ik zelf ook wel frequent actief ben over verschillende (sports)betting sites.
Ook een tak die hier vooral met (live)betting echt een voordeel en mogelijkheden uit de blockchain technologie kan halen. Vooral de specifieke toepassing spreekt me aan in zo een launch, in tegenstelling tot wat iets zou kunnen bieden maar waar nog een toepassing daarvan bedacht moet worden.

Mits de backing uit die tak gaat komen zie ik deze best wel uit kunnen groeien tot een stabiele munt. Zitten nu in de laatste ronden van de ico, dus nog mooi instapmomentje voor de geinteresseerden.
Ik vind 'm ook interessant en had nog nooit meegedaan met een ICO. Ik heb een klein beetje hierin gestopt om eens te kijken hoe een ICO werkt. Heb ook het filmpje bekeken het 48% van de fee wordt verbrand, om te zorgen dat de munt in waarde stijgt. Dat is op zich een leuk idee. Hoe meer gebet wordt, hoe meer de munt waard wordt.

https://vimeo.com/212203957

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Laatst online: 11-09 15:43
Mirved schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:31:
[...]

Ik heb al 2 weken geleden al mijn BTC omgezet in ETH. Wou niet wachten dat het te laat was (totaal onduidelijk wanneer de sell off gaat komen) In die tijd is mijn ETH ook harder gegroeid dan BTC dus heeft mij ook wel wat opgeleverd.
2 weken terug heb ik mijn BTC ook omgezet in ETH. Heb alleen nog wat alts (o.a. XMR en XLM). Jij speculeert dus op een pump van ETH richting/na 1 aug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

P.C.Simonis schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:27:
[...]

Nou, volgens mij profiteert die al behoorlijk, tot nu toe in ieder geval nog steeds een stijgende lijn..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
exelletor schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:15:
[...]

Ik heb slechte ervaring met Hash Flare, het betaalt nauwelijks uit.
Welk algoritme/welke munt?

Ik heb exact 2 maanden geleden een whopping $30 aan HashFlare betaald voor ETHASH mining, en als het zo doorgaat heb ik dat er over een maandje of zo al uit. De overige 9 maanden (als Ether niet voor die tijd PoS gaat) is dan winst.

Ik heb al een uitbetaling laten doen als testje, en heb daar geen problemen mee ondervonden.

Moet er wel bij zeggen, HashFlare/cloud mining is voor mij niet meer dan een experimentje. De reden dat ik na ~3 maanden al break even zit is de prijsontwikkeling van Ether. Mazzeltje dus (en als de boel straks inzakt, duurt het weer langer).

En, en volgens mij is dat de clou van het hele verhaal: als ik gewoon voor $30 aan Ether had gekocht, had ik al (veel) meer winst gehad.

Achteraf gezien, en deze les is natuurlijk waarom ik het experiment deed, is het natuurlijk een gek idee om vandaag iets te bestellen, waarvan de levering dan over een jaar wordt uitgesmeerd, en waarvan de leveringsomvang kan variëren naar gelang meer of minder mensen óók minen op die coin, en waarvan je niet zeker weet wat het t.z.t. waard is. Vandaag gewoon het geld in cryptocurrency steken helpt je in ieder geval van een deel van de onzekerheid af. YMMV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Dix0r schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:59:
[...]

2 weken terug heb ik mijn BTC ook omgezet in ETH. Heb alleen nog wat alts (o.a. XMR en XLM). Jij speculeert dus op een pump van ETH richting/na 1 aug?
Ik heb de keuze gemaakt om de gok te wagen dat ETH hier van gaat profiteren.

Het kan ook dat men massaal gaat verkopen en ETH mee omlaag wordt getrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:16
Mirved schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:55:
[...]

Ik heb de keuze gemaakt om de gok te wagen dat ETH hier van gaat profiteren.

Het kan ook dat men massaal gaat verkopen en ETH mee omlaag wordt getrokken.
Wat ook zeer goed mogelijk is, is dat er vooraf veel ETH gekocht wordt en uiteindelijk blijkt dat er niets geks gebeurt op 1 augustus, waarna velen weer hun ETH willen omruilen voor BTC.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 07:31

Ryan1981

Je ne sais pas

Rannasha schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:04:
[...]

Wat ook zeer goed mogelijk is, is dat er vooraf veel ETH gekocht wordt en uiteindelijk blijkt dat er niets geks gebeurt op 1 augustus, waarna velen weer hun ETH willen omruilen voor BTC.
Als ik BTC zou hebbem zou ik altijd omzetten in fiat, gewoon om geen risico te nemen. De vraag is dus of iedereen dit gaat doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevzi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 15:52
Mathadon schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:21:
[...]

Ik heb afgelopen weekend IOTA gekocht, maar de koers is wel erg laag... en stijgt ook niet echt... Enig idee waarom dit niet stijgt?
Het is nog een nieuwe coin waarin pas gehandeld kan worden. Dus dat is al onderhevig aan grote fluctuaties. Dat is heel vaak het geval bij nieuwe coins.

De bekendheid moet nog groeien. En ook hoe het systeem in elkaar zit moeten mensen zich nog bewust van worden. Ook moet er vertrouwen in het team komen. Dat neemt allemaal tijd in beslag. Ik geloof dat je voor de lange termijn hier goed zit. Je moet Iota niet kopen voor korte termijn winst is mijn mening.

Het systeem achter Iota, de Tangle, is een stuk beter dan de huidige blockchain achter btc en ethereum. Mensen moeten dat nog ontdekken en bewust van worden.

Hier is een AMA met de hoofd developer David Sønstebø van Iota waarbij meer dingen duidelijker worden.

https://www.reddit.com/r/...s/6hugtq/ask_us_anything/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
[...]

Ik ga niks doen. Ik zit 90% in BTC en 10% in ETH en laat ze lekker staan. Als er een split komt, heb ik 2 munten waarvan ik daarna wel kijk wat de valuation is en ga ik tegen die tijd wel de minority omzetten naar de majority, als dat al duidelijk is. Als er geen split komt, heb ik mezelf een boel gedoe bespaard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
Ryan1981 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:08:
[...]

Als ik BTC zou hebbem zou ik altijd omzetten in fiat, gewoon om geen risico te nemen. De vraag is dus of iedereen dit gaat doen :P
Ik kijk het nog een tijdje aan. Sowieso ben ik op 1 augustus waarschijnlijk op vakantie, dus ik ga geen posities innemen waarbij snel ingrijpen noodzakelijk is. Grote kans dat mijn bitcoins dan gewoon een winterslaapje gaan doen op de Ledger Nano S.

Maar goed, er zijn op dit moment redelijk wat ontwikkelingen gaande op Bitcoin-gebied. De mensen achter de New York overeenkomst (SegWit2X, eerst SegWit, later een block-grootte upgrade naar 2 MB) hebben een eerste test-versie uitgebracht van hun software. In deze versie is de benodigde hoeveelheid hashrate om SegWit te activeren verlaagd naar 80% (van 95%), iets dat deze groep naar eigen zeggen heeft. Daarnaast zijn er mensen bezig om SegWit2X compatibel te maken met UASF, de aanstichter van de 1 augustus deadline. UASF krijgt zelf steeds meer steun van Core ontwikkelaars.

Dus de ontwikkelingen lijken op een verhoogd tempo te gaan momenteel. Het is aannemelijk dat UASF toch de nodige druk op de ketel heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
[...]

Kan ook inderdaad. De invoer van de fork verloopt vlotjes en eindelijk zijn de transfer problemen opgelost voor BTC. Hierdoor krijgt BTC weer een boost. Dan komt het erop neer of je toekomst in ETH ziet op lange termijn.

Persoonlijk zit ik voor de lange termijn in ETH.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 13:08
Ik kwam gisteren deze link tegen over hoe iemand SIA coins achterover heeft gedrukt doordat iemand zijn pass phrase had gedeeld en om hulp vroeg om zijn wallet te unlocken. Mooie, hackachtige oplossing gevonden!

https://mtlynch.io/stole-siacoins/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Offtopic douane discussie verplaatst naar Bitcoin topic - deel 2

[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 19-06-2017 12:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
^^ Ok, ik eindig discussie hier. Maar in welke mate exchanges (zoals coinbase) je data doorgeven aan de Amerikaanse overheid leek me niet volledig off-topic. Ook de vraag dat je coins laat staan op een exchange je ze niet echt "bezit" is to the point (in topic over handel&koers&exchanges).

edit: ok, je hebt het al verplaatst, delete deze post dan ook maar

[ Voor 10% gewijzigd door kristof1234 op 19-06-2017 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het puur gaat om verhandelde bitcoins/litecoins/eth/enzovoort uit laten betalen in euro's op je eigen bankrekening, wat is dan de makkelijkste en meest efficiënte route?

Klopt het dat de meest voor de hand liggende keuzes Kraken en Coinbase zijn? Ik neem aan dat nederlandse aanbieders als btcdirect en bitonic uitgesloten zijn? die zullen wel belachelijke fees hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2017 13:15 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50
Hij kwam net voorbij in slack, te waardevol om niet te posten, kudo's voor @symen89 er is een fake website met fake ETH adres in omloop t.a.v. de STATUS ICO
This is the right website: https://contribute.status.im/ this is the fake website: https://contribute-status.im/ this is the fake address: https://etherscan.io/addr...51cbD182D6364F3D707Fd0d47 do not send ETH to this address
Wees gewaarschuwd

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
DaCoTa schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:15:
[...]

Ik ga niks doen. Ik zit 90% in BTC en 10% in ETH en laat ze lekker staan. Als er een split komt, heb ik 2 munten waarvan ik daarna wel kijk wat de valuation is en ga ik tegen die tijd wel de minority omzetten naar de majority, als dat al duidelijk is. Als er geen split komt, heb ik mezelf een boel gedoe bespaard.
Beetje ripple en iconomy -> ICN is ook niet verkeerd om te hebben als hedge. Met name ICN heeft al een werkend platform. Volgens mij gaan hun open op 1 augustus voor het grote publiek. Op dit moment alleen de early adaptors.

70% eth 20%btc en 10% verdeeld over ripple icn ltc

[ Voor 11% gewijzigd door BabyRattle op 19-06-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 16:32

Vickiieee

Kritische lezer.

loewie1984 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:22:
Hij kwam net voorbij in slack, te waardevol om niet te posten, kudo's voor @symen89 er is een fake website met fake ETH adres in omloop t.a.v. de STATUS ICO

[...]

Wees gewaarschuwd
Wauw, gewoon echt een complete copy, het enige dat mist is de countdown timer..
En als je goed op let kan je zien dat je geen groen slotje hebt op de namaak website, maar wie daar echt op let.. :X Zou moeten, I know, maar er zijn genoeg mensen die het niet doen.

Even heel wat anders, de laatste tijd heb ik me ontzettend ingelezen in zaken, weet ik hoe wallets werken en hoe het versturen van valuta werkt e.d. en heb ik de pro's en cons van verschillende exchanges gelezen en afgewogen.
Nu heb ik me op een aantal websites aangemeld om eens rond te neuzen (Bitfinex, Bittrex, Poloniex en CoinExchange.io) en ben ik eigenlijk voornamelijk aan het kijken naar Altcoins (en eventueel eens margin trading met ETH, LTC etc.).

Nu ben ik eigenlijk een beetje op zoek naar jullie ervaringen, en dan denk ik aan het volgende:
- Welke Exchange handel jij op?;
- Hoe ben je begonnen op de exchange, en daarmee bedoel ik: met welke valuta ben je ingestapt en hoe heb je dit gedaan? (Eerst BTC gekocht, verstuurd naar je exchange account, en gaan traden, hoe heb je die BTC in eerste instantie gekocht?);
- Welke en wat voor soort wallet gebruiken jullie en wat was voor jullie de belangrijkste afweging hiervoor? (Smartphone, PC, hardware, cold storage);
- Zijn er dingen, met betrekking tot een exchange of je wallet bijv., waar je achter bent gekomen waarvan je zoiets had: had ik dit maar eerder geweten?

Uiteraard lees ik mij graag in etc. en heb ik dit ook gedaan, maar er gaat niets boven eerstehands ervaringen van medetweakers ;). Voornamelijk de vraag met hoe jullie 'gestart' zijn ben ik benieuwd naar.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

http://getbux.nl/ bied nu ook bitcoin aan! :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:43
Dit is de app zoals bekend van TV met CFD's? Dan is het dus mogelijk om te bepalen of de BTC koers zal stijgen of dalen en hier geld op in te zetten. Mooie stap, door dit soort zaken wordt BTC breder ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Orangelights23 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:16:
[...]
Dit is de app zoals bekend van TV met CFD's? Dan is het dus mogelijk om te bepalen of de BTC koers zal stijgen of dalen en hier geld op in te zetten. Mooie stap, door dit soort zaken wordt BTC breder ingezet.
jup.. je kan dus gaan speculeren op een op- of neerwaartse koersbeweging van bitcoin

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qw14qpO.png

d:)b

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 16:32

Vickiieee

Kritische lezer.

Orangelights23 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:16:
[...]

Klopt, heb er zelf een tijdje mee 'gespeeld' en moet zeggen dat de app erg goed in elkaar zit! Werkt lekker, snel en is goed overzichtelijk. Zitten ook een aantal leuke toevoegingen in zoals 'Battle's' waarbij je in een week tijd of in 3 dagen zoveel mogelijk rendement moet proberen te halen (ten opzichte van je tegenstanders in dezelfde battelgroup).

Ook leverages, warnings en auto-koop en -verkoop zit er in, wat het allemaal best lekker werkend maakt!

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

spartacusNLD schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:19:
[...]

jup.. je kan dus gaan speculeren op een op- of neerwaartse koersbeweging van bitcoin

[afbeelding]

d:)b
En ook de kans om al je vermogen te laten verdampen indien je verkeerde keuzes maakt. Waarschijnlijk betaal je ook overnight fee's etc etc. Goed inlezen voordat je aan cfd's begint iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:43
Vickiieee schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:19:
[...]

Klopt, heb er zelf een tijdje mee 'gespeeld' en moet zeggen dat de app erg goed in elkaar zit!
Heb er ook een maand of drie aan gezeten. Het BUX geld ging helaas snel omlaag bij mij, omdat ik mij niet goed in heb gelezen in eerste instantie. Het is ook erg lastig om te 'gokken' wat er gaat gebeuren. Het heeft niets met beleggen te maken, maar op de zeer korte termijn hopen dat een koers zakt of stijgt. Voor een aantal bedrijven is dat wat makkelijker in te schatten, maar voor het grote deel is het puur gokken.

Op mijn werk kreeg ik laatste de vraag of ETF's en BTC. Ik kon zo snel niets vinden, maar ben wel benieuwd of er een tracker is. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Orangelights23 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:26:
[...]

Heb er ook een maand of drie aan gezeten. Het BUX geld ging helaas snel omlaag bij mij, omdat ik mij niet goed in heb gelezen in eerste instantie. Het is ook erg lastig om te 'gokken' wat er gaat gebeuren.
Klopt, het best is om bepaalde beslissingen/momenten af te wachten. ETF momentje paar maanden terug met Bitcoin was een goeie om in te zetten met CFD's of bijvoorbeeld de beursgang van Snapchat.

Maar ik heb zelf niet met BUX geld gespeeld maar met echt geld en binnen no-time was ik 4 maandsalarissen kwijt. Uiteindelijk dat weer terug verdiend en met veel geluk 3 maandsalarissen in de +. Daarna mijzelf uitgeschreven van dat soort onzin. Vergt ontzettend veel tijd en stalen zenuwen.

Heel misschien dat ik weer inschrijf voor CFD's voor 1 augustus hopende op flinke correctie in BTC

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Dus er is nu een nog snellere manier om geld te verliezen met crypto. Ik zou er dus nooit aan beginnen. Bux is in mijn ogen weinig meer dan roulette. Je kunt gokken op zwart (koers omhoog) of rood (koers naar beneden) maar zult uiteindelijk altijd verliezen vanwege dat ene groene vakje. Alleen is dat vakje er in dit geval bij elke trade...ehhh...goed onderbouwde
gok, in de vorm van transactiekosten. Vind eerlijk gezegd dat die site ook niet in dit forum thuishoort.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:38:
[...]

Dus er is nu een nog snellere manier om geld te verliezen met crypto. Ik zou er dus nooit aan beginnen. Bux is in mijn ogen weinig meer dan roulette. Je kunt gokken op zwart (koers omhoog) of rood (koers naar beneden) maar zult uiteindelijk altijd verliezen vanwege dat ene groene vakje. Alleen is dat vakje er in dit geval bij elke trade...ehhh...goed onderbouwde
gok, in de vorm van transactiekosten. Vind eerlijk gezegd dat die site ook niet in dit forum thuishoort.
Volgens mij haal je hier binaire opties en CFD's door elkaar. Binaire opties (kies of de koers omhoog of omlaag gaat en binnen een zeer korte tijd win of verlies je) zijn niet veel meer dan een gok-product, zeker gezien er vaak ook nog een redelijk forse house-edge (fee) ingebakken zit.

Bux lijkt te werken met CFD's (contracts for difference), wat redelijk legitieme derivaten zijn. Het idee is dat je een contract afsluit om op een later moment het verschil in de koers van een onderliggende waarde af te rekenen met de tegenpartij. Vandaar de naam :)

Bux doet het lijken alsof ze met binaire opties werken omdat hun interface dusdanig basic is dat ze in plaats van long / short enkel symbolen van een stijgende / dalende koers gebruiken. Maar alle informatie op de website heeft het over CFD's en in sommige screenshots / video's zie je ook de optie om een positie te sluiten, iets dat met binaire opties niet mogelijk is.

Voor een gewone handelaar is het handelen met CFD's niet bijzonder veel anders dan margin-trading op een exchange als Kraken. Je opent je longs en je shorts, je sluit ze wanneer je dik in de min staat (of wanneer je automatisch geliquideerd wordt) en uiteindelijk ben je al je geld kwijt :P Als je een kleine trader bent die af en toe met een positietje speelt, dan zul je geen verschil merken.

Maar er zijn wezenlijke verschillen tussen handel met CFD's en directe handel in de onderliggende waarde. Als je een CFD product koopt, dan koop je nooit de onderliggende waarde. Je zult dus nooit Bitcoins kunnen opnemen van Bux. Daarnaast handel je op een reguliere exchange altijd met een andere handelaar en is de exchange slechts een bemiddelaar.

Als je met CFD's handelt, dan is de CFD-broker de tegenpartij in al jouw transacties. Dat kan een bron zijn van belangenverstrengeling, want winst die jij maakt, gaat ten koste van de broker. Nu kunnen brokers zich hier tegen indekken door de geopende CFD's te hedgen op een andere markt, maar omdat uit sommige onderzoeken blijkt dat CFD-handelaren over de breedte genomen geld verliezen, kan het voor een broker interessant zijn om, zeker in sommige gevallen, juist een tegenovergestelde positie in te nemen. Ik kan zo al een leuk datamining projectje bedenken voor een broker om te identificeren op welke momenten ze het beste tegen hun klanten in kunnen gokken.

Daarnaast heeft de broker controle over de uitvoering van stop-losses en liquidaties, terwijl ze profiteren als jij geld verliest.

Kortom: Bux is niet meer gokken dan margin-trading op Kraken, maar CFD's zijn wezenlijk andere producten die extra risico's met zich mee brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
bitstamp voegde zonet LITECOIN toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:01

Liberteh

All your base belong to me

kristof1234 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:06:
Ze zeggen altijd: buy the rumor, sell the news.

Maar dat gaat niet op als de coin tegen haar ATH aan zit te drukken. Kijken waar dit eindigt over een paar uur :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Liberteh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:21:
[...]

Ze zeggen altijd: buy the rumor, sell the news.

Maar dat gaat niet op als de coin tegen haar ATH aan zit te drukken. Kijken waar dit eindigt over een paar uur :)
€45,6 nu, dat is al (ver) over ATH toch?

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
kristof1234 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:06:
Het is wel een beetje kapot. Ze staan momenteel alleen limit orders toe vanwege het zeer dunne orderboek, maar je kunt geen limit order plaatsen die meer dan 20% van de prijs van de laatste trade is. Het is op dit moment niet mogelijk om LTC die te koop staan te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Laatst online: 08-09 12:48
Fevzi schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:14:
[...]
Het systeem achter Iota, de Tangle, is een stuk beter dan de huidige blockchain achter btc en ethereum. Mensen moeten dat nog ontdekken en bewust van worden.
"Anders" staat niet gelijk aan "beter". Er kleven genoeg nadelen aan een tangle die een lineaire blockchain als Bitcoin of Ethereum niet heeft, en ook aan Iota in het bijzonder. Het veiligheidsaspect is er een van (aanvallen op het netwerk lijken relatief makkelijk), snelheid van groei van de tangle (Iota lijkt bedoeld voor IoT, maar wie slaat de tangle op?), geen garantie op ordering (smart contracts met volgordelijkheid zijn niet mogelijk), wiskundig mooie maar onpraktische ternary logica, en dat is wat me even te binnen schiet. Een mooi aspect van de tangle is wel de vanzelfsprekende sharding, maar dat dus tegen de prijs van lineariteit.

Misschien dat er nog wat ontwikkelingen mogelijk zijn om een aantal zwaktepunten weg te nemen, maar er is in mijn ogen nog een lange weg te gaan om op bepaalde aspecten überhaupt in de buurt te komen van Ethereum en Bitcoin. Het is natuurlijk ook mogelijk dat ze uiteindelijk allemaal naar elkaar toe groeien in hun technische grondslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypto558
  • Laatst online: 11-03-2023
Kan iemand mij advies geven over het aanhouden van altcoins op exchanges m.b.t. voor en na 1 augustus? Is het bijvoorbeeld mogelijk om los van BTC je altcoins te verliezen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:28

Ethirty

Who...me?

Tjebakka schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:25:
[...]

€45,6 nu, dat is al (ver) over ATH toch?
Tja, het blijft maar stijgen de laatste dagen. Alleen kan ik niet verklaren waarom. Mijn BTC en ETH doen nauwelijks wat of staan zelfs licht in de min, maar mijn LTC staan op het moment leuk in de plus.

De eeuwige vraag blijft altijd cashen of houden. Als ik de meningen zo lees, heeft LTC nauwelijks bestaansrecht en is de prijs nergens op gebaseerd. En toch gaat hij door het dak.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Pagina: 1 ... 15 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).