MAX3400 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:00:
[...]
Ik begrijp dit nog steeds niet; al zou 1 BTC 8 miljard Euro waard worden, zolang er geen algemeen geaccepteerd betaalmodel omheen zit zoals de supermarkt, de benzinepomp etc., blijft het aan "fantasy-coin" waarvan de waarde alleen kan worden uitgedrukt in tijd (blockchain mining).
De enige manier waarop banken niet hoeven te kopen/dumpen, is een eigen, super-optimale blockchain ontwerpen en die wereldwijd, middels IMF ofzo, implementeren. Zijn we in 1 klap van alle (alt)coins af en is de enige "normale" investering weer de aandelen van de ABN of BoA?
Dat is mijn probleem ook een beetje, ik houd mij al ruim 5 jaar bezig met Bitcoin en heb nog nooit in een fysieke winkel/restaurant met BTC kunnen betalen. Ik heb ze altijd bij me, maar ik kom het gewoon niet tegen.
Een echte boost zou imho moeten komen van pin-dingen zoals die nu bij iedere kassa staan. Natuurlijk gaan banken het nooit toelaten, maar betalen met NFC met Bitcoin in plaats van je debet of Visa-kaart zou goed gaan werken wat mij betreft. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die inmiddels op leuke winsten zitten en denken "ha, die boodschappen kosten mij maar 1/3de van de europrijs!". Zo zou ik wel denken ten minste

Nu heb ik zelf in die ruim 5 jaar geen enkele eurocent naar BTC omgezet, en heb mijn BTC 'vermogen' compleet 'voor niks' bij elkaar gesprokkeld dus voor mij is alles pure winst.
-----------------
Ik weet nog dat ik begin 2012 compleet voor gek werd verklaard toen ik waar dan ook het woord Bitcoin liet vallen. Ik heb al diverse personen gehad die mij de afgelopen weken om advies zijn komen vragen want het is toch allemaal zo makkelijk geld verdienen. Ik heb er sinds het begin in geloofd, en doe dat tijdens een dip als deze ook.
Mensen die met de gekste budgetten komen om een mining rig in elkaar te sleutelen... Jongens, pas in godsnaam op

Ik kan jullie garanderen dat er nu een hele hoop mensen zijn waarvoor minen in 1 klap van monsterwinsten weer richting verlies aan het gaan is

Mijn rig toeft lekker door.
Dadelijk 0.04 BTC gemined met 16 dagen 24/7 draaien. 15 euro stroom verstookt. Das krap 200 euro winst voor een maand minen

Toch een leuke bonus op mijn normale loon vind ik.
[
Voor 21% gewijzigd door
Kuusj op 15-06-2017 23:49
]