Toon posts:

[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 110 111 Laatste
Acties:
  • 923.243 views

• miorky
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 01-12 09:47
Weet iemand hier of Google authenticator blijft werken wanneer je Apple IOS upgrade? Of moet je deze voor de Exchanges eerst uitschakelen en na de upgrade weer activeren?

• orf
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13:21
miorky schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:03:
Weet iemand hier of Google authenticator blijft werken wanneer je Apple IOS upgrade? Of moet je deze voor de Exchanges eerst uitschakelen en na de upgrade weer activeren?
Blijft gewoon werken.

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09:26
Tdewagt schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:00:
Gaat er iemand nog IOTA inkomen en zo ja op welk bedrag? Ze dalen behoorlijk nu..

Ik zou wel wat willen inkopen, maar twijfel over het instapmoment..
Ik heb er al een redelijk voorraadje van liggen dus wacht rustig op de stijgende lijn :9~

• StWl
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 03-12 09:14
ionn schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:33:
Bitshares wordt gedelist van bittrex :/ van 35% naar 55% verlies op deze aankoop. Slechtste crypto aankoop tot nu toe. Ondanks dat het een goed platform is en een van de weinige met een echt werkend product zijn, laat te prijs dat niet bepaald terug zien.
Wat ga jij met je bitshares doen? Verkopen of overhevelen naar een andere exchange?

Denk dat ik die van mij maar naar Poloniex overhevel en wacht op betere tijden.

• GeoHound
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 28-10-2020
Tdewagt schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:00:
Gaat er iemand nog IOTA inkomen en zo ja op welk bedrag? Ze dalen behoorlijk nu..

Ik zou wel wat willen inkopen, maar twijfel over het instapmoment..
net me lading IOTA weg gedaan voor WTC, die zie ik op korte duur sneller stijgen. en dan winst/verlies pakken en weer terug naar IOTA (A)

• KOOIN
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 02-12 13:52
Verkooporders tellen toch ook mee in het volume? Dus in principe kun een munt een heel hoog volume bereiken, maar toch dalen in koers. Begrijp ik dat goed?

• paul-s83
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 09:52
miorky schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:03:
Blijft gewoon werken, mits je geen factory reset uitvoert. Beter kan je overstappen naar Authy. Deze heeft niet alleen een backup functionaliteit voor al je 2FA accounts, maar geeft je ook de mogelijkheid om hetzelfde account op meerdere devices te gebruiken en te syncen.

Mocht je iPhone crashen dan heb je geen enkele mogelijkheid om je accounts weer te importeren in Google Authenticator, tenzij je voor elk account een recovery key of een kopietje van de QR-code hebt...

2020 MPB 13" 8GB 512gb | iPad 2020 128 GB | iPhone 12 64 GB | ATV 4K | Watch Series 2 | Synology DS213

• Boltinus
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 29-10 14:59
carebaer schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:21:
Verkooporders tellen toch ook mee in het volume? Dus in principe kun een munt een heel hoog volume bereiken, maar toch dalen in koers. Begrijp ik dat goed?
Volume is eigenlijk het aantal wat van eigenaar verandert, er blijft nooit iets op de plank liggen.

Dus wat er eigenlijk gebeurt binnen handel is, dat als ik 1000 voor een X-bedrag wil verkopen, daar tegenover kopers staan (meerdere) die in totaal mijn 1000 stuks overnemen voor mijn afgesproken prijs.
Dus de som aantal-verkoop - aantal-aankoop = 0, maar het volume dat verplaatst is 1000.

Soms zie je dat het in delen gaat voor jouw afgesproken prijs, omdat er nog niet voldoende kopers zijn om jouw X-aantal verkoop over te kopen voor jouw prijs.

De prijs is een waardie die samenhangt met vraag en aanbod ( ASK / BID ).
Is er veel vraag om te kopen, zal de prijs stijgen .. men wil dan altijd meer voor een aandeel hebben en de koper zal dus dieper in de buidel moeten tasten.

Het is belangrijk in al je handelen om te begrijpen hoe een orderboek werkt en welke signalen je daar uit op kunt maken.

[Voor 17% gewijzigd door Boltinus op 03-10-2017 13:35]

• T-MOB
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 04-12 20:56

T-MOB

Echte chocomel eerst!

carebaer schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:21:
Een verkooporder betekent altijd dat er ook een kooporder is - anders komt er immers geen transactie tot stand. Handelsvolume zegt op zich niets over (de richting van) een koerswijziging. Wel is het zo dat handelsvolume vaak samengaat met koerswisselingen. Enerzijds per definitie: een koers komt voort uit transacties, dus je hebt transacties nodig om wisselingen te krijgen. Anderzijds omdat een koerswijziging een aanleiding kan zijn om te (ver)kopen.

Falling isn't flying \ Floating isn't infinite

• chr0me1
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 07-04 16:46
Ik heb wat VeChain tokens gekocht, weet iemand of hier een wallet voor beschikbaar is? Vertrouw de exchange liqui niet zo..

• Rdegoede
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 03-12 15:39
chr0me1 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:52:
Ik heb wat VeChain tokens gekocht, weet iemand of hier een wallet voor beschikbaar is? Vertrouw de exchange liqui niet zo..
zo te zien een ERC20 : https://etherscan.io/toke...a866692a623011bde52a462c1
Kan volgens mij gewoon in je Myetherwallet

• Rakward
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 02:26
spartacusNLD schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:40:
Paar dagen geleden via een podcast (ICO alert) bekend geworden met deze startup:

https://crypto20.com/en/

[video]

Ik ben al een tijdje op zoek naar een fund / token die zich als tracker / index fund gedraagd. Ik denk dat crypto20 hier goed op aansluit. De back-end is al volledig functioneel. De omgeving die je als klant krijgt op de site ziet er ook goed uit.

wat denken jullie?
Eigenlijk dus Iconomi? Die zitten ook in een een 20 tal coins, je moet BTC naar hun storten en daarmee koop je BLX, waarvan de waarde bepaald wordt door de waarde van de coins die erin zitten. Er zit bv veel in Ethereum en Bitcoin in (15% per stuk dacht ik) en minder in Aragon/Gamecredits/ ... Zij noemen het een Digital Asset Array.

• Son Gohan
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 03-12 16:08
Gemakkelijk om te registeren en verifiëren?

• hansdegit
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 09:46
Stratis, Stratis....Veel goedkoper dan vandaag heb ik 'em niet gezien...

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• Case
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 04-12 22:08
Rakward schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

Eigenlijk dus Iconomi? Die zitten ook in een een 20 tal coins, je moet BTC naar hun storten en daarmee koop je BLX, waarvan de waarde bepaald wordt door de waarde van de coins die erin zitten. Er zit bv veel in Ethereum en Bitcoin in (15% per stuk dacht ik) en minder in Aragon/Gamecredits/ ... Zij noemen het een Digital Asset Array.
Ja, vergelijkbaar met Iconomi. Heb net even de whitepaper gescand, en als ik het goed begrijp indexeren ze het fonds automatisch dmv smart contracts. Automatisch dus.

Hierdoor kunnen ze het voor een annual fee van 0.5% aanbieden, en niet 3% zoals Iconomi. Het team roept wel nogal wat vraagtekens voor me op. 3 teammembers, jonge jongens met allemaal een "business-profiel", dus geen techneut aan boord. Het platform schijnt al te draaien, maar goed.

Mijn Firewizzie

• Waking_The_Dead
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 04-12 16:46
hansdegit schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:21:
Stratis, Stratis....Veel goedkoper dan vandaag heb ik 'em niet gezien...
Hij mag zo stilletjesaan wel een beetje beginnen stijgen :/
Ik was ingstapt na het lezen van een hoop TA's die allemaal tot dezelfde conclusie kwamen. TA's die iets anders concludeerden, vond ik niet. Ging ie toch wel de totaal andere kant op...

• KOOIN
Rakward schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

Ik heb gisteren gezocht uit nieuwsgierigheid, maar kan het niet vinden. Hoe heeft BLX het de afgelopen maanden gedaan?
Case schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:22:
[...]

Ja, vergelijkbaar met Iconomi. Heb net even de whitepaper gescand, en als ik het goed begrijp indexeren ze het fonds automatisch dmv smart contracts. Automatisch dus.

Hierdoor kunnen ze het voor een annual fee van 0.5% aanbieden, en niet 3% zoals Iconomi. Het team roept wel nogal wat vraagtekens voor me op. 3 teammembers, jonge jongens met allemaal een "business-profiel", dus geen techneut aan boord. Het platform schijnt al te draaien, maar goed.
Bitconnect doet eigenlijk ook hetzelfde als Iconomi en het project dat jij noemt. Bitconnect heeft tevens een bot lopen die trade, degene die Bitconnect uitlenen krijgen een dagelijkse rente.

• o-TANK-o
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Pvesh schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Gemakkelijk om te registeren en verifiëren?
Net ook geregistreerd op Liqui om Vechain te kopen, was ongeveer binnen 10 minuten gedaan incl 2fa

EDIT: Zie wel heel veel slechte reviews over deze exchange dus je bent gewaarschuwd !!

[Voor 14% gewijzigd door o-TANK-o op 03-10-2017 14:50]

• Rakward
carebaer schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:26:
[...]

Ik heb gisteren gezocht uit nieuwsgierigheid, maar kan het niet vinden. Hoe heeft BLX het de afgelopen maanden gedaan?

[...]

Bitconnect doet eigenlijk ook hetzelfde als Iconomi en het project dat jij noemt. Bitconnect heeft tevens een bot lopen die trade, degene die Bitconnect uitlenen krijgen een dagelijkse rente.
Even een screenshot vanop mijn account pagina

Spijtig dat ik pas een maand geleden heb ingekocht.

Over bitconnect heb ik toevallig vandaag gelezen, veel beweren dat het gewoon een ponzi is? Iconomi is een aandeel in diverse crypto maar dat bitconnect lending systeem zit zogezegd een bot achter die de winst genereert door trades te doen via "volatility software" nee?

• KOOIN
Rakward schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:35:
[...]

Even een screenshot vanop mijn account pagina
[afbeelding]
Spijtig dat ik pas een maand geleden heb ingekocht.

Over bitconnect heb ik toevallig vandaag gelezen, veel beweren dat het gewoon een ponzi is? Iconomi is een aandeel in diverse crypto maar dat bitconnect lending systeem zit zogezegd een bot achter die de winst genereert door trades te doen via "volatility software" nee?
Klopt helemaal. Hoeft m.i. geen ponzi te zijn. Als die bot goed genoeg trade en winsten haalt, waarom zouden ze dan hun lenders niet uit kunnen betalen? Heb er niet heel diep onderzoek naar gedaan overigens maar ik kan me goed voorstellen dat het wél kan.

• troxx
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

carebaer schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:39:
[...]

Klopt helemaal. Hoeft m.i. geen ponzi te zijn. Als die bot goed genoeg trade en winsten haalt, waarom zouden ze dan hun lenders niet uit kunnen betalen? Heb er niet heel diep onderzoek naar gedaan overigens maar ik kan me goed voorstellen dat het wél kan.
Vraag jezelf af: als die bot zo winstgevend is, waarom zou je de winst dan delen met iemand anders?

aka Crypto T

• KOOIN
troxx schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:04:
[...]

Vraag jezelf af: als die bot zo winstgevend is, waarom zou je de winst dan delen met iemand anders?
Leverage met geleend geld om je verdiensten te verhogen.

• ion
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
StWl schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:12:
[...]

Wat ga jij met je bitshares doen? Verkopen of overhevelen naar een andere exchange?

Denk dat ik die van mij maar naar Poloniex overhevel en wacht op betere tijden.
Ik twijfel om te verkopen, ik zit toch al zo diep in mijn loss, dus kan het waarschijnlijk net zo goed gaan holden.

Als ik het hou stuur ik het naar bitshares dex.

• o-TANK-o
Zie veel reacties dat mensen niet kunnen withdrawen dus laat even weten aub of dit je is gelukt!

• hansdegit
'k Weet even niet of dit de goed plek is om het te vragen, maar ik probeer het tóch.

Ik heb een Ledger Nano S. Wanneer ik via myetherwallet probeer wat WTC over te schrijven naar Binance, zie ik alleen maar mijn saldo aan ZRX en OMG. De WTC's, IOTA's, whatever kan ik niet zien en dus ook niet overschrijven. (geruststelling: op myetherscan.io lijken mijn balances nog wel aardig te kloppen)

Hoe krijg ik myetherwallet zover om alle coins "die op mijn ledger staan" te laten zien?

edit: oplossing is om het token even handmatig adhv contract id toe te voegen.

[Voor 7% gewijzigd door hansdegit op 03-10-2017 16:17]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09:26
GeoHound schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

net me lading IOTA weg gedaan voor WTC, die zie ik op korte duur sneller stijgen. en dan winst/verlies pakken en weer terug naar IOTA (A)
Tov IOTA is deze munt wel een stuk 'duurder'.. (zit er zelf ook aan te denken om tijdelijk uit IOTA te stappen, waarom denk je met WTC sneller winst te kunnen maken?)

• Tdewagt
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 12-11 19:16
Heb net 580 IOTA gekocht voor 52 dollarcent. Prima prijs dacht ik zo.

• ErikRo
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 04-12 00:10
Blij dat ik van ioatas af ben kom wel weer eens kijken als er beweging de andere kant inkomt.
Heb ze voor ,57 verkocht dus wel iets verlies

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Pusherman_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 30-11 03:15
houden jullie dan ook rekening mee dat er 2 miljard van die IOTA's in omloop zijn en marketcap van $1,5 miljard, dus dat ding gaat niet opeens heel snel naar $10 ofzo...

• KOOIN
hansdegit schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:50:
'k Weet even niet of dit de goed plek is om het te vragen, maar ik probeer het tóch.

Ik heb een Ledger Nano S. Wanneer ik via myetherwallet probeer wat WTC over te schrijven naar Binance, zie ik alleen maar mijn saldo aan ZRX en OMG. De WTC's, IOTA's, whatever kan ik niet zien en dus ook niet overschrijven. (geruststelling: op myetherscan.io lijken mijn balances nog wel aardig te kloppen)

Hoe krijg ik myetherwallet zover om alle coins "die op mijn ledger staan" te laten zien?

edit: oplossing is om het token even handmatig adhv contract id toe te voegen.
Je moet WTC als custom token toevoegen, dan komt ie tevoorschijn: https://www.reddit.com/r/...do_i_add_wtc_as_an_erc20/.

Controleer voor de zekerheid het adres nog even.

• hansdegit
Thx, ik had het zelf ook al op deze manier opgelost.
Maar eerder heb ik al tokens overgeschreven zónder deze truc

• Rakward
carebaer schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:39:
[...]

Al zijn er mss wel manieren om de koers te voorspellen, zij beloven 0 tot 2% winst per dag. Dat is gewoon superveel. En je kan deze meteen terug inleggen.
Pak dat ze gemiddeld 1% halen en ik leg €100 in:
100 * (1,01^365) = ong €3800 euro.
Zelfs bij 0,5% gemiddeld: kom je aan ong €650.

Ik ga uit van de vuistregel: If it sounds too good to be true, it probably is. Toch zeker met crypto investeringen. Kan me natuurlijk vergissen.

• drakie007
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20-09 17:11
Ha Luitjes,

Even iets heel ander maar ik heb 2 maanden geleden geinvesteerd in Bitconnect en ik heb mijn investering al ruim terugverdiend toch blijf ik me afvragen of Bitconnect geen ponzi is.

Hoe kijken jullie tegen Bitconnect aan? Voordat ik al mijn ome Duo centjes in het platform ga steken ;)

Ps.
Mocht iemand van jullie overigens interesse hebben meld je dan aan via het volgende URL:
https://bitconnect.co/

Vervolgens stort ik 3% van je investering terug en wil ik je op weg helpen :D

- Referral link verwijderd -

[Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 03-10-2017 17:43]

• Son Gohan
o-TANK-o schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:27:
[...]

Zie veel reacties dat mensen niet kunnen withdrawen dus laat even weten aub of dit je is gelukt!
VEN Coins of wat anders withdrawen? Het is mij in iedergeval gelukt om ETH erna toe te sturen en VEN te kopen. Heb alleen nog geen geschikte wallet gevonden waardoor ik ze offline kan bewaren.

[Voor 10% gewijzigd door Son Gohan op 03-10-2017 17:15]

• o-TANK-o
Om de belangstellende op de hoogte te houden van liqui.io (exchange) om Vechain te kopen.
Net een kleine hoeveelheid BTC overgemaakt wat er na ongeveer een uur op stond.
Heb toen 100 Vechain gekocht voor 28ct p/s wat prima ging.
Toen kwam ik bij het withdrawen. Staat nergens vermeld op de website maar ze vragen belachelijke fees.
Ze vragen 30 Vechain fee voor het witdrawen.
Blijft wel 30 of je nu 100 of 1000 probeert te versturen.

• migila
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11-08 22:24
o-TANK-o schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:17:
Om de belangstellende op de hoogte te houden van liqui.io (exchange) om Vechain te kopen.
Toen kwam ik bij het withdrawen. Staat nergens vermeld op de website maar ze vragen belachelijke fees.
En het verkopen voor BTC en BTC withdrawen?

• o-TANK-o
migila schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:28:
[...]

En het verkopen voor BTC en BTC withdrawen?
0.0015 BTC voor het withdrawen van BTC

• migila
o-TANK-o schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:30:
[...]

0.0015 BTC voor het withdrawen van BTC
Dat is 6,44 dollar, en 30 VeChain is 9,7dollar. Als het een vast bedrag is valt het wel mee voor mijn storting. Als je een kleine bedrag gestort hebt is de verhouding helemaal zoek natuurlijk....

• o-TANK-o
migila schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:35:
[...]

Dat is 6,44 dollar, en 30 VeChain is 9,7dollar. Als het een vast bedrag is valt het wel mee voor mijn storting. Als je een kleine bedrag gestort hebt is de verhouding helemaal zoek natuurlijk....
Ja precies.
Maar wees gewaarschuwd.. Op hun twitter pagina staan veel berichten van mensen die problemen hebben met withdrawen en dat er totaal geen customer support is...

https://twitter.com/Liqui_Exchange

Vind het wel raar dat ze niet reageren op de berichten op twitter maar wel nieuws blijven posten.

Heb ook nog op andere forums gekeken (oa reddit) naar ervaringen en volgens mij hebben ze rond augustus een hacker gehad die toegang had als admin en zo verschillende accounts heeft leeg getrokken. Berichten van de afgelopen maand hebben het vooral over geen customer support waardoor er veel open tickets zijn op het moment. En berichten dat het witdrawen soms wel een week duurde voordat het zichtbaar was in de wallet... So be carefull

• migila
Klinkt allemaal niet veel belovend voor de Exchange...
o-TANK-o schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:43:
[...]

Ja precies.
Maar wees gewaarschuwd.. Op hun twitter pagina staan veel berichten van mensen die problemen hebben met withdrawen en dat er totaal geen customer support is...

Vind het wel raar dat ze niet reageren op de berichten op twitter maar wel nieuws blijven posten.

Heb ook nog op andere forums gekeken (oa reddit) naar ervaringen en volgens mij hebben ze rond augustus een hacker gehad die toegang had als admin en zo verschillende accounts heeft leeg getrokken. Berichten van de afgelopen maand hebben het vooral over geen customer support waardoor er veel open tickets zijn op het moment. En berichten dat het witdrawen soms wel een week duurde voordat het zichtbaar was in de wallet... So be carefull

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 03-12 12:08
De huidige BTC-markt nadert morgen of overmorgen een heel belangrijk punt imho. De situatie lijkt heel erg op die van 13 april, heb er even een gif van gemaakt:

Bijna alles is identiek: niet alleen de candlesticks maar ook tal van indicatoren: RSI, Stoch RSI, WaveTrend, Ichimoku.

Mijn gevoel zegt dat er een enorme correctie aan kan komen, maar dat is dus enkel gebaseerd op sentiment. Als 13 april echter een maatstaf blijkt, dan lijkt de conclusie dat het verder zal stijgen. Als april inderdaad een voorbode is, dan zal dat doorstijgen niet als een komeet gebeuren. Daarentegen denk ik dat als BTC door de support zakt (iets boven de $3900), dan gaat waarschijnlijk met een rotvaart daarna een langdurige bearish-periode. En als dat gebeurt, gebeurt dat natuurlijk terwijl ik slaap.

Met alle reguleringen op komst denk ik dat de onzekerheid nu groter is dan in april, dus best kans dat de schaal nu net naar beneden doorslaat. Tijd voor risicospreiding dus, en ik heb vandaag dan ook de helft van mijn crypto omgezet in fiat. Daalt het straks hard, dan kan ik mijn verlies op de rest weer goedmaken door goedkoop terug te kopen. Stijgt het door zoals in april, dan zal die stijging geleidelijk zijn en kan ik met weinig verlies weer instappen. Ik durf iig niet de gok te nemen om vol erin te blijven of vol eruit te stappen.

/edit - overigens is ook de stavaza rond alt-coins vergelijkbaar. Die hebben het nu al een week erg moeilijk, maar van ca 6-14 april liepen de meeste alts ook in een downtrend te rommelen.

[Voor 7% gewijzigd door Anders op 03-10-2017 18:06]

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• o-TANK-o
o-TANK-o schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:43:
[...]

Ja precies.

Withdraw gedaan en stond er binnen 30min op.

• Rookert25
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 02-12 20:20
Anders schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:59:
De huidige BTC-markt nadert morgen of overmorgen een heel belangrijk punt imho. De situatie lijkt heel erg op die van 13 april, heb er even een gif van gemaakt:

[afbeelding]

Bijna alles is identiek: niet alleen de candlesticks maar ook tal van indicatoren: RSI, Stoch RSI, WaveTrend, Ichimoku.

Mijn gevoel zegt dat er een enorme correctie aan kan komen, maar dat is dus enkel gebaseerd op sentiment. Als 13 april echter een maatstaf blijkt, dan lijkt de conclusie dat het verder zal stijgen. Als april inderdaad een voorbode is, dan zal dat doorstijgen niet als een komeet gebeuren. Daarentegen denk ik dat als BTC door de support zakt (iets boven de $3900), dan gaat waarschijnlijk met een rotvaart daarna een langdurige bearish-periode. En als dat gebeurt, gebeurt dat natuurlijk terwijl ik slaap.

Met alle reguleringen op komst denk ik dat de onzekerheid nu groter is dan in april, dus best kans dat de schaal nu net naar beneden doorslaat. Tijd voor risicospreiding dus, en ik heb vandaag dan ook de helft van mijn crypto omgezet in fiat. Daalt het straks hard, dan kan ik mijn verlies op de rest weer goedmaken door goedkoop terug te kopen. Stijgt het door zoals in april, dan zal die stijging geleidelijk zijn en kan ik met weinig verlies weer instappen. Ik durf iig niet de gok te nemen om vol erin te blijven of vol eruit te stappen.

/edit - overigens is ook de stavaza rond alt-coins vergelijkbaar. Die hebben het nu al een week erg moeilijk, maar van ca 6-14 april liepen de meeste alts ook in een downtrend te rommelen.
Tof :) Als dit patroon niet werkt, moet dan je hele model de prullenbak in of komt er dan een verklaring die deze uitzondering weet in te kaderen? :P Het is toch niet meer dan een little-more-educated-guess :>

• NickChange
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 20-05 17:47
Rookert25 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:20:
[...]

Tof :) Als dit patroon niet werkt, moet dan je hele model de prullenbak in of komt er dan een verklaring die deze uitzondering weet in te kaderen? :P Het is toch niet meer dan een little-more-educated-guess :>
Als dit niet werkt, komt er gewoon een nieuw model. En dan nog 1. En dan nog 1. Er zijn er altijd wel die ermee bezig zijn. Sommigen hebben het juist, anderen weer fout.

• kristof1234
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 07-02 19:35
Ter info (ik ga er niet rijk van worden om reclame te maken voor die BATs die ik heb)

BAT brengt 6 oktober de Mercury release uit:

https://basicattentiontok...n-platform-nears-rollout/

Dit kan een sprong in prijs veroorzaken.

https://cryptowat.ch/bittrex/batbtc/4h

Anderzijds, BAT is de laatste drie maanden stabiel gebleven (capped at 5000-7000sat door whales die van hun ICO buys af willen geraken).

Ik vind het wel positief: BAT is (in tegenstelling tot ander altcoins) niet absurd veel gestegen omwille van non-events (bv. OMG meeting met Mcdonald...). De ontwikkelaars hebben gewoon verder gewerkt aan hun product (ze hadden al de BRAVE browsers, nu komt het eigenlijke gebruik in de praktijk).

• o-TANK-o
Interessant artikel van het OmisgeGo team op Reddit wat ze nou wel en niet zijn:

https://www.reddit.com/r/...sues_raised_by_the_store/

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De weg naar beneden lijkt weer in gang te zijn gezet. Baal vooral van NAV en Trig, ongemerkt zakken die iedere dag iets verder weg. NEO blijft op zich nog stabiel. ETH en BTC gaan nu ook. Ik stap er even uit, vertrouw het niet voldoende meer.

• Anders
Rookert25 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:20:
Goed kans dat het niks waard is inderdaad :) Het punt is wel dat ik dus niet weet wat de markt gaat doen. De enige beetje-educated-guess die ik maak is dat er binnen een dag of twee, drie een langdurige trend naar boven of juist naar beneden wordt ingezet. Het zou me wel enorm verbazen als er over een week nog geen bull- of bearstemming is losgebarsten, en als die uitblijft zal ik inderdaad wel een onsamenhangende, weinig steekhoudende verklaring moeten verzinnen :)

Ik durf niet op een van de twee ontwikkelingen te gokken dus ik heb een positie ingenomen waarbij ik bij beide uitkomsten niet zo slecht af ben.

• Anders
Taro schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:58:
De weg naar beneden lijkt weer in gang te zijn gezet. Baal vooral van NAV en Trig, ongemerkt zakken die iedere dag iets verder weg.
Trig heb ik ook het nodige op verloren :/ Positief vind ik dat ze echt met een concrete use case op blockchaintechnologie bezig zijn in plaats van het zoveelste vrij abstracte platform. De markt in Amerika kan groot zijn, al vraag ik me of in hoeverre het buiten de VS nog relevant is.

Aan de andere kant zat het me niet lekker dat ik investeerde in wapentechnologie (ook al gaat het om safety-aspecten. Nadat ik ze wat nader heb onderzocht ben ik echt geschrokken van het amateurisme en ben ik er mteen uitgestapt. Het whitepaper is een kansloos vod en zijn er nauwelijks inhoudelijke updates tussen de zelfpromotie door. Het verhaal begint inmiddels vrij vaag te worden met hun NASA-toestanden, satelliet-meuk en drone-tech-bombaie etc. Daarnaast is het op social media een genante bedoeling aan het worden. Eind augustis zat meneer CEO Kevin Barnes tientallen visitekaartjes op Twitter te plaatsen om maar aan te tonen met wie hij allemaal contact had gehad. Het lijkt wel de Donald Trump op blockchaingebied, alleen maar bezig te roepen hoe belangrijk hij is/ze zijn.

Als klap op de vuurpijl blijkt de oprichter een malloot. Hij gelooft in chemtrails, is een prepper en gelooft schijnbaar in een complottheorie rond JFK. De kans dat de Amerikaanse overheid (leger, politie) zich in na antecedentenonderzoek in zal laten met een labiele droge-cracker-opslaande redneck chemtrailfearing tuinbunkerfanaat lijkt me nihil.

[Voor 4% gewijzigd door Anders op 03-10-2017 23:23]

• Blue_Fear
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-11 21:50
YouTube: Nieuw Geld (afl. 1): Cryptomiljonair

Weet niet of dit flmpje al gepost was over onze Rotterdamse cryptomiljonair.

• rvT
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019
Kan niet wachten tot dat @Rannasha een uitgebreide post plaatst over wat er staat te gebeuren eind Oktober/ begin November met Bitcoin :)

• OmeNile
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14-05-2020
drakie007 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:08:
Ha Luitjes,

Even iets heel ander maar ik heb 2 maanden geleden geinvesteerd in Bitconnect en ik heb mijn investering al ruim terugverdiend toch blijf ik me afvragen of Bitconnect geen ponzi is.

Hoe kijken jullie tegen Bitconnect aan? Voordat ik al mijn ome Duo centjes in het platform ga steken ;)

Ps.
Mocht iemand van jullie overigens interesse hebben meld je dan aan via het volgende URL:
https://bitconnect.co/

Vervolgens stort ik 3% van je investering terug en wil ik je op weg helpen :D

[mbr]- Referral link verwijderd -[/]
Heb je je eigen post gelezen? Er staat eigenlijk:

Hé mensen, Wat denken jullie van product X? Ik heb er in geïnvesteerd en al flink winst gemaakt. Sterker nog ik overweeg zelfs om al mijn (geleende) geld er in te gaan stoppen! Kijk zelf eens. Gebruik mijn link en ontvang 3% van je investering retour.

Succesverhaal -> intentie om nog meer (geleend) geld te gaan investeren -> referral link -> beloning in ruil voor meedoen.

Ehmmm...

• p0st
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-12 13:11
Tipje: Er lijken wat dingen rondom QTUM te gebeuren, o.a. lancering van Mainnet
Ook Chainlink komt weer wat beweging in :)

Aquarium op de Gram || x570 \\ 5800x \\ 32GB \\ RTX3070 Suprim X

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
p0st schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:35:
Tipje: Er lijken wat dingen rondom QTUM te gebeuren, o.a. lancering van Mainnet
Ook Chainlink komt weer wat beweging in :)
Dat is vandaag inderdaad

• Mirved
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 29-11 13:14
Blue_Fear schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:35:

Deze kerel een aantal keer zien langskomen vorige week echter nergens zie ik iets over zijn trading strategie. Welke coins handelt hij in? Doet hij aan swingtraden of ook gokken op nieuwe ICO's/crypto's?

• bac0tje
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 02-12 20:54
Zijn er hier meer mensen voor de lange termijn in ADA(Cardano) gestapt? Ik heb wat research naar ze gedaan en het ziet er veel belovend uit. Lijkt me wel een coin die zich kan nestelen tegen de coins die echt reeds al wat bewezen hebben. Disclaimer: speculaties en geen promotie ;)

• zorss
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12:26
Mirved schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:59:
[...]

Deze kerel een aantal keer zien langskomen vorige week echter nergens zie ik iets over zijn trading strategie. Welke coins handelt hij in? Doet hij aan swingtraden of ook gokken op nieuwe ICO's/crypto's?
Ik deel jouw mening, afgelopen week is hij schijnbaar ook bij RTL latenight geweest, waardoor je steeds meer mensen over hem hoort praten. Maar hoe en wat... ligt een beetje in het midden.

• Guus Leeuwis
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Wow dit is goed doorzien. Ik duim dat hetzelfde patroon van april wordt herhaald.

• freekdamen
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 03-12 15:20
bac0tje schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:03:
Zijn er hier meer mensen voor de lange termijn in ADA(Cardano) gestapt? Ik heb wat research naar ze gedaan en het ziet er veel belovend uit. Lijkt me wel een coin die zich kan nestelen tegen de coins die echt reeds al wat bewezen hebben. Disclaimer: speculaties en geen promotie ;)
Ik ben deze week ingestap, eigenlijk als gokje. Ben nog niet helemaal overtuigd, vooral door de hoge market cap en het feit dat het weer een nieuwe currency is en ik niet weet of er op lange termijn behoefte gaat zijn naar veel meer alternatieve currencies naast de bijv al bestaande BTC.

Echter, er er lijken zich wel wat goede mensen achter de munt geschaard te hebben. Zijn schijnbaar ook al sinds 2015 bezig. Ook is er nog geen pump geweest, en staat de munt nu nog erg laag. Heb nu ongeveer 25.000 coins en HODL ze nog even lekker met de hoop dat de koers nog wel een keer omhoog schiet.

• Luca
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 04-12 12:54
Mirved schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:59:
[...]

Behalve dat ik weet dat hij in ethereum handelde, is er inderdaad niet zoveel bekend over wat hij precies doet.. Best raar, kan zomaar een heel gelogen verhaal zijn daardoor. Niet dat ik het niet geloof maar het is gek op zijn minst.

• rvT
Danny.G schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Behalve dat ik weet dat hij in ethereum handelde, is er inderdaad niet zoveel bekend over wat hij precies doet.. Best raar, kan zomaar een heel gelogen verhaal zijn daardoor. Niet dat ik het niet geloof maar het is gek op zijn minst.
Bij RTL Late Night zei hij dat hij sinds 2013 actief is en na de bubbel gestopt is om weer in 2015 in te stappen.

Strategie komt ongeveer neer op: Geen vakantie, geen margin-trading, goed kijken naar updates en announcements, niet all-in gaan, en niet luisteren naar anderen en je eigen pad kiezen.

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:37
o-TANK-o schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:17:
Dat is inderdaad best schofterig... kom er net achter omdat ik ze naar MEW wilde versturen. Komt op dit moment neer op 9 euro 8)7 Ik wacht wel tot ze de fee aanpassen. VEN heeft best een groei al doorgemaakt dus verwacht dat ze dit nog niet hebben aangepast.

• Son Gohan
rvT schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:33:
[...]

Bij RTL Late Night zei hij dat hij sinds 2013 actief is en na de bubbel gestopt is om weer in 2015 in te stappen.

Strategie komt ongeveer neer op: Geen vakantie, geen margin-trading, goed kijken naar updates en announcements, niet all-in gaan, en niet luisteren naar anderen en je eigen pad kiezen.
Jullie ook wel eens nagedacht over acteurs? Nep? de echtheid? En daarna de aftiteling 'sponsored by ING'? Misschien heeft ING gewoon die mensen ingehuurd om de wereld van cryptocurrency in een goed daglicht te zetten. Of denk ik nu heel gek? |:(

• Pusherman_
o-TANK-o schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:34:
Nog wat nieuws over Lisk voor de liefhebbers:

19-9: Lisk team uitgebreid;

https://blog.lisk.io/intr...team-members-4f1cc5ae52e5

14-9: Lisk Nano (wallet) update --> 1.1.0:

https://blog.lisk.io/lisk...ed-performance-3b9d11a739

50 000 volgers op Twitter:

https://twitter.com/LiskHQ/status/908027328177025025

Het Lisk team is momenteel bezig met hun ´Asia tour´:

https://i.redd.it/h65vc6ibmbmz.jpg

13-17 sept: Shanghai: https://i.redd.it/hvcavoaa2gmz.jpg

18-20 sept: Zuid-Korea: morgen te gast bij tv show: https://twitter.com/LiskHQ/status/909960198076239872

21-24 sept: Japan Tokyo

24-27 sept: India

1e / 2e week oktober; rebranding!!

YouTube: Lisk Rebranding! What You Need To Know!

Nov/Dec SDK lancering !!!
Ik ben verbaasd dat niet meer mensen het over Lisk hebben, met de aanstaande rebranding (die wordt uitgevoerd door Rlevance, een grote brand strategy consulting firm die bv als klanten Mercedes-Benz, Microsoft and easyJet hebben).

Zeker als je ziet wat een positief effect rebrandings tot nu toe hebben gehad, bv van Antshares naar Neo.

• Mirved
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 29-11 13:14
Pvesh schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:35:
[...]

Jullie ook wel eens nagedacht over acteurs? Nep? de echtheid? En daarna de aftiteling 'sponsored by ING'? Misschien heeft ING gewoon die mensen ingehuurd om de wereld van cryptocurrency in een goed daglicht te zetten. Of denk ik nu heel gek? |:(
Hij is al in tientallen andere media geweest voordat ie bij RTL latenight zat en daar werd niks van ING genoemd. Dus doe je Alu hoedje maar weer af.

• rvT
Pvesh schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:35:
[...]

Dan zou ik heel graag een argument van je horen waarom het goed zou zijn voor de bank ING om cryptocurrency in een goed daglicht te zetten

Ik geloof het wel hoor, in crypto is alles mogelijk.

NEO van 0,20 naar 50 dollar op zijn hoogtepunt
Stratis van 0,02 naar 11,50 dollar op zijn hoogtepunt
Ethereum van 1 dollar naar 400 dollar op zijn hoogtepunt
Bitcoin 235 dollar naar 4850 dollar op zijn hoogtepunt

En zo kun je de hele markt wel afgaan

• bac0tje
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 02-12 20:54
freekdamen schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:28:
[...]

Ik ben deze week ingestap, eigenlijk als gokje. Ben nog niet helemaal overtuigd, vooral door de hoge market cap en het feit dat het weer een nieuwe currency is en ik niet weet of er op lange termijn behoefte gaat zijn naar veel meer alternatieve currencies naast de bijv al bestaande BTC.

Echter, er er lijken zich wel wat goede mensen achter de munt geschaard te hebben. Zijn schijnbaar ook al sinds 2015 bezig. Ook is er nog geen pump geweest, en staat de munt nu nog erg laag. Heb nu ongeveer 25.000 coins en HODL ze nog even lekker met de hoop dat de koers nog wel een keer omhoog schiet.
Ook exact mijn gedachte. Filosofie er achter en wie zich er achter bevindt ziet er goed uit. Marketcap is inderdaad eigenlijk te hoog, maar de adoptie nu sinds de toevoeging op Bittrex ziet er goed uit. Ik hoop dat ze op korte termijn op meer exchanges komen te staan en zich voor de volle 100% inzetten voor meer bekendheid en adoption. Mocht dit goed gaan, kan het hard gaan. Ook net zoals jij de gok genomen en met ongeveer dezelfde hoeveelheid ingestapt.

• Martijn19
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 03-12 15:16
Blue_Fear schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:35:

Alles wat er mis is met cryptocurrency in één video.
Interview dan wat developers en mensen die interessante projecten aan het doen zijn in plaats van iemand die een beetje gokt met cryptocurrency.

edit1:
Quote uit de video: "Als je denkt dat je weet wat het is. Dan kom je er achter dat je eigenlijk nog steeds niet weet wat het is"
Sjonge jonge, wat een kwakzalfer. Hoe je met zulke videos het grote publiek over cryptocurrency en blockchain wilt informeren is mij een raadsel.

edit2:
En spreekt zichzelf ook nog eens tegen, gaat eerst over traden en even later wordt het beleggen genoemd.

[Voor 29% gewijzigd door Martijn19 op 04-10-2017 10:54]

• Son Gohan
Mirved schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:38:
[...]
Hij is al in tientallen andere media geweest voordat ie bij RTL latenight zat en daar werd niks van ING genoemd. Dus doe je Alu hoedje maar weer af.
Okee, naja ik heb hem nog nooit eerder gezien. Vandaar dat ik dacht dat het zo kon zijn.
rvT schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:39:
[...]

Dan zou ik heel graag een argument van je horen waarom het goed zou zijn voor de bank ING om cryptocurrency in een goed daglicht te zetten

Ik geloof het wel hoor, in crypto is alles mogelijk.
Misschien willen zij ook een stap maken naar de Cryptocurrency, waarschijnlijk checken ze nu al gewoon hoevaak mensen geld overmaken naar exchanges zoals (Kraken enz). Des te meer mensen dit doen des te minder geld er overblijft voor ING? :? (Ben gewoon aan het speculeren hoor, misschien te ver gezocht.)

[Voor 3% gewijzigd door Son Gohan op 04-10-2017 10:48]

• Luca
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 04-12 12:54
Pvesh schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:45:
[...]

Okee, naja ik heb hem nog nooit eerder gezien. Vandaar dat ik dacht dat het zo kon zijn.

[...]

Misschien willen zij ook een stap maken naar de Cryptocurrency, waarschijnlijk checken ze nu al gewoon hoevaak mensen geld overmaken naar exchanges zoals (Kraken enz). Des te meer mensen dit doen des te minder geld er overblijft voor ING? :? (Ben gewoon aan het speculeren hoor, misschien te ver gezocht.)
Stel je voor dat ze fees gaan vragen voor het overmaken naar een exchange.. Kassa voor ze! :D

• Son Gohan
Danny.G schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:49:
[...]
Stel je voor dat ze fees gaan vragen voor het storten naar een exchange.. Kassa voor ze! :D
Breng ze nou niet op ideeën :+

• MegaCookie
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online
rvT schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:39:
[...]

[..]
ING zit sponsort al langer 'Vice Money'-videos

• o-TANK-o
Pusherman_ schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

Ik ben verbaasd dat niet meer mensen het over Lisk hebben, met de aanstaande rebranding (die wordt uitgevoerd door Rlevance, een grote brand strategy consulting firm die bv als klanten Mercedes-Benz, Microsoft and easyJet hebben).

Zeker als je ziet wat een positief effect rebrandings tot nu toe hebben gehad, bv van Antshares naar Neo.
Vooral nu na de 'asia tour'.. Als dadelijk al die exchanges in japan open gaan en china weer 'gereguleerd' kan gaan handelen zie ik de koers flink stijgen. Dus nu nog meer tijd om goed in te slaan :P

• Rookert25
Martijn19 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:41:
[...]

Alles wat er mis is met cryptocurrency in één video.
Interview dan wat developers en mensen die interessante projecten aan het doen zijn in plaats van iemand die een beetje gokt met cryptocurrency.

edit1:
Quote uit de video: "Als je denkt dat je weet wat het is. Dan kom je er achter dat je eigenlijk nog steeds niet weet wat het is"
Sjonge jonge, wat een kwakzalfer. Hoe je met zulke videos het grote publiek over cryptocurrency en blockchain wilt informeren is mij een raadsel.

edit2:
En spreekt zichzelf ook nog eens tegen, gaat eerst over traden en even later wordt het beleggen genoemd.
Hij handelt maar investeert niet. Zal hem een zak wezen wat erachter ziet, zolang het verhaal op de korte termijn klopt voor het grote publiek en hij er vroeg bij is kan hij zijn rendement pakken. Als hij daadwerkelijk 50k durft te zetten per trade dan heb je bij 10% stijging (die zien we vaak op een dag) al 5000 euro winst te pakken. Dit gecombineerd met scherp zijn op announcements en dan kan je 50k heel snel heel veel worden :)

Snap hem ook heel goed dat ie beetje paranoïde is, mensen zijn voor minder gehacked als je weet wat op zijn exchanges moet staan. Maar dan snap ik niet waarom hij de publiciteit opzoekt. Zal wel onderdeel zijn van een business die hij wil starten, anders ga je ook niet gemiddeld 200-250 per uur betalen aan EY.

• o-TANK-o
Ik zie nu ook enkele berichten hier dat mensen hun coins weer terug zetten naar fiat omdat ze bang zijn voor een daling de komende tijd.. Denken jullie juist niet dat veel mensen juist nu btc inslaan (alts omzetten naar btc, wat de daling bij alts verklaard) omdat de hf eraan komt?
Hoe meer btc je hebt hoe meer je van de nieuwe coin krijgt.. Dus alleen maar extra geld..
Dan nog de 11 exchanges in Japan die binnenkort open gaan?
Las ook dat er nu een of ander holiday event in zuid korea is waardoor veel mensen nu weg zijn..
Heb zo'n vermoeden dat we deze maand wel een nieuw ath gaan halen met Bitcoin..
Maar goed dat is mijn glazen bol visie, time will tell :z

• Guus Leeuwis
  • Niet online
Martijn19 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 03:26:
[...]

Klopt, dat was ik!
En nee hoor, alles nog gewoon hier. Heb zelf dan ook geen tokens verkocht, we zitten hier voor de lange termijn en niet om een snelle winst te maken :)
Grappig is wel dat in onze DASH video we langs de Lamborghini dealer lopen, die zat toevallig vlak bij ons oude kantoor :P

We gaan gewoon door met de plannen, zelf ben ik druk aan het werk aan onze web-app terwijl andere teamleden aan het COMIT protocol en de iOS app werken.
Hey Martijn, Julian heeft het in de vlogs over de uitdaging om genoeg liquiditeit in COMIT te hebben zitten. Als er (conform de whitepaper) over een paar jaar bijna 200 miljard omzet wordt behaald, aan welke liquiditeit denken jullie dan? Biljoenen? :X

• ion
  • Niet online
o-TANK-o schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:23:
Ik zie nu ook enkele berichten hier dat mensen hun coins weer terug zetten naar fiat omdat ze bang zijn voor een daling de komende tijd.. Denken jullie juist niet dat veel mensen juist nu btc inslaan (alts omzetten naar btc, wat de daling bij alts verklaard) omdat de hf eraan komt?
Hoe meer btc je hebt hoe meer je van de nieuwe coin krijgt.. Dus alleen maar extra geld..
Las ook dat er nu een of ander holiday event in zuid korea is waardoor veel mensen nu weg zijn..
Heb zo'n vermoeden dat we deze maand wel een nieuw ath gaan halen met Bitcoin..
Maar goed dat is mijn glazen bol visie, time will tell :z
Ik vind het toch een apart fenomeen, dat forking. Omdat een bepaald percentage zegt we gaan ons eigen weg inslaan dus nu heeft iedereen ook deze coins van onze currency.

Dan kun je net zo goed elke coin blijven forken met een gigantische groep. Of zie ik het nu verkeerd?

• Pusherman_
ionn schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:01:
[...]

Ik vind het toch een apart fenomeen, dat forking. Omdat een bepaald percentage zegt we gaan ons eigen weg inslaan dus nu heeft iedereen ook deze coins van onze currency.

Dan kun je net zo goed elke coin blijven forken met een gigantische groep. Of zie ik het nu verkeerd?
dat kan, maar

1. je verliest je geloofwaardigheid, waardoor niemand meer meeforkt
2. zonder vertrouwen voor je geforkte (geforkde?) coin krijgt de coin geen waarde, de waarde van crypto is puur gebaseerd op vertrouwen, zeker bij nieuwe coins.

• ldhollander
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 03-12-2017
Rookert25 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:20:
Dit gecombineerd met scherp zijn op announcements en dan kan je 50k heel snel heel veel worden :)
Vraag is alleen wanneer of hoelang vantevoren je daar wel of niet moet reageren. :P

Ik denk nog steeds dat je beter kunt acteren op hoe de markt beweegt en genoegen neemt met kleinere winsten. (of verlies, dat is inherent aan prijsstijgingen en dalingen)
Announcements worden best heel vaak misbruikt vooor pump en dumps. Eigenlijk ben je altijd (net) te laat en loop je enorme risico's.

Het mooie is (nu nog) dat je enkel een percentage aan fee betaald. Of je dus 10 keer 1% pakt of 1 keer 10% maakt voor de te maken kosten weinig tot niks uit. Het risico wat je loopt daalt echter wel substantieel. Volgens mij zijn er hier meer die het zo doen maar het nadeel is dat je er veel meer tijd aan kwijt bent. Tijd is ook geld dus dat is een afweging die ieder voor zich moet maken. Je houdt je geld iig wel in beweging en door het grotere handelsvolume kom je qua fees ook lager uit. :)
Ander voordeel is ook dat als je boven je zelf gekozen sell limit komt je er ook voor kunt kiezen de rit omhoog nog even uit te zitten mocht je dat willen.

Qua emotie is het volgens mij ook makkelijker uitstappen bij verlies als je "gokt" op kleinere stijgingen dan bij grotere maar dat kan persoonlijk zijn. Ik heb beiden nu geprobeerd en ik voel me comfortabeler bij snel handelen en kleine winsten pakken dan passief wachten op meer. Geeft mij ook meer het gevoel dat ik dingen zelf in de hand heb en ik baal er veel minder van als een koers nog door stijgt nadat ik snel pak dan wanneer een koers blijft dalen als ik groter gok en wacht. Sterker nog, hoe langer ik wacht en hoe verder eea daalt des te meer ik er moeite mee heb verlies te pakken en weer vooruit te kijken.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe mensen dat hier zien. ;)

1960Wp Suntech, 120Wp sharp, 510Wp Qcells

• Anders
o-TANK-o schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:23:
Niet op dit moment denk ik. De grote HODL'ers gaan op het huidige prijsniveau geen BTC inkopen, die hebben dat al lang en breed gedaan. De handelaren maken zich nu nog niet druk over iets wat over 20 dagen ligt. De markt is veel te volatiel om zich daar nu al echt druk om te maken. In de afgelopen 20 dagen is BTC bv 50% in waarde gestegen, in de 2 weken daarvoor is het 40% van zijn waarde kwijtgeraakt.
Daar staat tegenover dat veel meer landen met regulering zullen komen. Zo moet je je serieus afvragen waarom Bittrex gisteren de delisting van Bitshares bekend heeft gemaakt terwijl BTS juni nog ruimschoots bij de top-10 van grootste cryptos zat. Er gaan onbevestigde geruchten dat de SEC maatregelen aan het nemen is. Je kunt je ook in het algemeen afvragen hoe het kan dat ICO's zonder whitepaper, zonder product maar wel een paar flitsende promotiefilmpjes, op honderden miljoenen worden gewaardeerd. Er is steeds meer waanzin in cryptoland en het groeiende aantal red flags zouden voor een kanteling in het sentiment kunnen zorgen.

• Anders
Even op mijn april-theorie terugkomend: we zitten nu precies op het kritieke punt volgens die theorie.

De BTC-USD situatie van dit moment:

In het blauwe kader de trappetjes omhoog, daarna de breakout naar beneden. De rode lijn ligt precies op de top van de derde (grootste) trap.

De situatie van begin april vertoont dus grote gelijkenissen. De rode lijn goldt daar als startpunt voor de volgende run omhoog. BTs is daarna nooit meer onder die rode lijn gekomen.

• Martijn19
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 03-12 15:16
Guus Leeuwis schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:24:
[...]

Hey Martijn, Julian heeft het in de vlogs over de uitdaging om genoeg liquiditeit in COMIT te hebben zitten. Als er (conform de whitepaper) over een paar jaar bijna 200 miljard omzet wordt behaald, aan welke liquiditeit denken jullie dan? Biljoenen? :X
Transactie volume is natuurlijk niet gelijk aan omzet. Bij $200 miljard aan transactie volume is er ~$2 miljard dat naar TenX gaat. Hiervan gaat 0.5% naar de tokenholders en 0.1% als cashback naar de user.
Dat geld is dan in fiat currency, voor COMIT moeten wij allerlei cryptocurrencies kunnen aanbieden, die liquiditeit moet je dan wel in elke currency hebben.
Rookert25 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:20:
[...]

Hij handelt maar investeert niet. Zal hem een zak wezen wat erachter ziet, zolang het verhaal op de korte termijn klopt voor het grote publiek en hij er vroeg bij is kan hij zijn rendement pakken. Als hij daadwerkelijk 50k durft te zetten per trade dan heb je bij 10% stijging (die zien we vaak op een dag) al 5000 euro winst te pakken. Dit gecombineerd met scherp zijn op announcements en dan kan je 50k heel snel heel veel worden :)

Snap hem ook heel goed dat ie beetje paranoïde is, mensen zijn voor minder gehacked als je weet wat op zijn exchanges moet staan. Maar dan snap ik niet waarom hij de publiciteit opzoekt. Zal wel onderdeel zijn van een business die hij wil starten, anders ga je ook niet gemiddeld 200-250 per uur betalen aan EY.
Zoals ik zei; alles wat er fout is aan cryptocurrency in één video. Dat gedachte dat iedereen er snel rijk mee kan worden...

Ik vind het gewoon zeer vreemd

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 04-12 19:03
ionn schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:01:
[...]

In principe kan iedereen die een beetje handig is met C++ code een fork maken van Bitcoin. Het is lang niet zo spannend als men denkt. Een fork waar niemand aan mee doet, daar heeft niemand last van. Het wordt pas interessant als een niet-verwaarloosbare groep mensen zo'n fork gaat volgen. Dan heeft het opeens allerlei gevolgen.

Naast de technische gevolgen (verdeling van mining-kracht, eventeuele peering-problemen van nodes), zijn er natuurlijk ook economische gevolgen. Over het algemeen zal de totale waarde van een coin niet opeens veranderen op het moment dat deze splitst. De waarde zal in eerste instantie verdeeld worden over de twee takken, wat een verwachting weer geeft van de steun die elke tak geniet. Daarnaast is een splitsing van de gemeenschap achter een cryptocurrency niet goed voor het algemeen vertrouwen. Het netwerk-effect is belangrijk en als je opeens een deel van je gebruikers verliest, is dat niet goed. De boel continu maar blijven forken zal de valuta dan ook geen goed doen.
rvT schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 00:15:
Kan niet wachten tot dat @Rannasha een uitgebreide post plaatst over wat er staat te gebeuren eind Oktober/ begin November met Bitcoin :)
De SW2X fork staat op de agenda voor midden november momenteel. Zal eens kijken of ik deze week nog wat tijd heb om er over te tiepmiepen.

[Voor 12% gewijzigd door Rannasha op 04-10-2017 15:58]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• hansdegit
pvink schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:42:
Salt is nog goedkoop, spring er nog even snel in ;)
Salt is nu nóg goedkoper...

Ik vind het wel jammer, ik denk dat ze wel een goed verhaal hebben. Had er gisteren weer een setje van gekocht. 'k Had beter even kunnen wachten. Soit.

• zorss
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12:26
hansdegit schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:27:
[...]

Salt is nu nóg goedkoper...

Ik vind het wel jammer, ik denk dat ze wel een goed verhaal hebben. Had er gisteren weer een setje van gekocht. 'k Had beter even kunnen wachten. Soit.
so die dropt goed, iets bekend wat de reden hier voor is?

• Guus Leeuwis
  • Niet online
Waarom zakt alles vandaag?

En hoe zit het nou met die geruchten over "delisting" door Bittrex? Komt dit omdat sommige coins door de SEC als security kunnen worden gezien?

http://www.businessinsider.com/bitcoin-price-security-equity-sec-2017-7

• migila
Zodat iedereen goedkoop kan instappen? :) Zoveel is het niet gezakt toch, de zakking van vandaag (en gister) kan morgen weer gecorrigeerd zijn....

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:37
Net in de mail van Red Pulse.. Your KYC Whitelist Submission was Accepted. Iemand anders ook al gehad?

Gisteren mail gehad met instructies over het opzetten van de PRX versie van de wallet... ik dacht dat je deze bevestiging op zondag een uurtje van te voren pas zou krijgen. Wel snel dan :)

• Anders
Omdat er veel onzekerheid is over wat Bitcoin gaat doen. Het staat volgens veel analisten op een belangrijk punt. Maar, als BTC daalt, dalen altcoins twee keer zo hard. Bovendien kun je niet alle alts met een stop loss omzetten in fiat, dus als BTC in je slaap crasht dan zit je met de gebakken peren. Dan krijg je dus dat mensen hun posities in altcoins verlagen (dus verkopen) totdat ze meer duidelijk hebben.
En hoe zit het nou met die geruchten over "delisting" door Bittrex?
Dat zijn geen geruchten, die delisting van oa BTS is definitief:
https://support.bittrex.c...arket-Removals-10-13-2017

Over het waarom, dat weet niemand. Mijn vermoeden is dat Bittrex zeker wil weten dat ze binnen de lijntjes blijven dus currencies die mogelijk niet door de SEC-beugel kunnen uit voorzorg verwijderen.

• xmarvinx
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 30-11 13:45
Ja ik heb hem hier ook binnen gelukkig.
Best excited eigenlijk want het wordt mijn eerste ICO :)

• Randle
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 03-12 17:57
yinx84 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:57:
Net in de mail van Red Pulse.. Your KYC Whitelist Submission was Accepted. Iemand anders ook al gehad?

Gisteren mail gehad met instructies over het opzetten van de PRX versie van de wallet... ik dacht dat je deze bevestiging op zondag een uurtje van te voren pas zou krijgen. Wel snel dan :)
Hier ook geaccepteerd. Ze doen het nu eerder en grondiger, vanwege het China verhaal. ""After conducting a thorough anti-money laundering (AML) and know your customer (KYC) check"

Benieuwd wat de prijs gaat doen wanneer RPX live gaat op de exchanges. Met alle aandacht, eerste NEO ico en een maximale cap van 15 miljoen tijdens de ico verwacht ik dat de prijs in ieder geval gaat stijgen :9

• migila
xmarvinx schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:02:
Ja ik heb hem hier ook binnen gelukkig.
Best excited eigenlijk want het wordt mijn eerste ICO :)
Hier ook accepted en mijn eerste ICO :)

• Rookert25
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1896497.0
https://coinmarketcap.com/currencies/bismuth/

Ik zie hier nu Bismuth, iemand daarmee bekend? Het bestaat sinds mei 2017 en sinds 2 dagen op Cryptopia beschikbaar. Blijkbaar is het toepassing van Python programmering op blockchain en komt het met dApps, maar ik krijg nog niet heel duidelijk of het een mooi platform kan zijn of dat het meer een hobbyproject is. Total supply is (incl. devs) 109,000,000 coins, nu zijn er pas 5.5 miljoen beschikbaar tegen prijs van USD 1.13.

• o-TANK-o
Er gaat een bericht rond over WTC wat bij reddit gelijk werd verwijderd. Heb het toch even goed doorgelezen en nagekeken en vind het persoonlijk ook wel een beetje vreemd allemaal.

Kopie van het bericht:

I came to the same conclusion when I did a extended research in Chinese and on Baidu (Chinese google).
Full disclosure I’ve made significant profit from WTC, got in at $1.50, exited at $6.50~. The main reason I exited is because I found a lot of red flags after my research. I was trying to figure out whether it’s a legit project and whether i should keep my investment long term.

From my research, I found the following red flags:

All the news about Waltonchain in Chinese are of the exact same format. They are either on no name website or blog posts on legit websites (Sina, etc). The only legit source I saw was tech.china.com1. I am still unclear how they get china.com to publish. I don’t know too much about how legit china,com is.

I did a extended research on the team members. For the co-founder 许芳呈, who is supposed to be the VP of supply chain of Septwolves, well he’s no where to be found on any Chinese search engine. There’s no record of him at all. Most other team members are either no where to be found, or they have the same generic news article from no name websites.

There’s no work repo so far. That’s extremely problematic. There’s nothing to show that they are on track of making any software development progress.

Jingjiang competition: This is the final red flag that confirm my theory of Walton being a scam. I am originally from Fuzhou, Fujian. The same province where Jingjiang competition is held.

Take a look at this site and look at the reward of the competition (highest price is 300k RMB = 50K USD, Walton claimed they won 1M USD in funding):
https://www.ad-ci.org/2017-fujian-industrial-design-compe3

Now take a look at this site, which listed all the project finalists for the competition (Ask a Chinese friend to translate it):
http://www.52jingsai.com/article-3894-1.html8
There’s nothing even remotely related to Walton Chain…

To be completely honest, i am very disappointed about my research. I wished WTC was legit. I wanted to believe in its idea of combining blockchain technology with IOT and supply chain application. However, after my research, I can no longer be comfortable with keeping my money in the project. I took my profit. My best advise for you guys is do you own research on top of what I’ve discovered. Ask a Chinese friend to help you translate and verify the legitimacy of any news sources you found on Walton chain. My goal is not to spread FUD but bring out legitimate concerns about this project. I really hope you guys don’t get screwed over by the scam.

• Rookert25
o-TANK-o schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:11:
Er gaat een bericht rond over WTC wat bij reddit gelijk werd verwijderd. Heb het toch even goed doorgelezen en nagekeken en vind het persoonlijk ook wel een beetje vreemd allemaal.

Kopie van het bericht:

I came to the same conclusion when I did a extended research in Chinese and on Baidu (Chinese google).
Full disclosure I’ve made significant profit from WTC, got in at $1.50, exited at $6.50~. The main reason I exited is because I found a lot of red flags after my research. I was trying to figure out whether it’s a legit project and whether i should keep my investment long term.

All the news about Waltonchain in Chinese are of the exact same format. They are either on no name website or blog posts on legit websites (Sina, etc). The only legit source I saw was tech.china.com1. I am still unclear how they get china.com to publish. I don’t know too much about how legit china,com is.

I did a extended research on the team members. For the co-founder 许芳呈, who is supposed to be the VP of supply chain of Septwolves, well he’s no where to be found on any Chinese search engine. There’s no record of him at all. Most other team members are either no where to be found, or they have the same generic news article from no name websites.

There’s no work repo so far. That’s extremely problematic. There’s nothing to show that they are on track of making any software development progress.

Jingjiang competition: This is the final red flag that confirm my theory of Walton being a scam. I am originally from Fuzhou, Fujian. The same province where Jingjiang competition is held.

Take a look at this site and look at the reward of the competition (highest price is 300k RMB = 50K USD, Walton claimed they won 1M USD in funding):

Now take a look at this site, which listed all the project finalists for the competition (Ask a Chinese friend to translate it):

To be completely honest, i am very disappointed about my research. I wished WTC was legit. I wanted to believe in its idea of combining blockchain technology with IOT and supply chain application. However, after my research, I can no longer be comfortable with keeping my money in the project. I took my profit. My best advise for you guys is do you own research on top of what I’ve discovered. Ask a Chinese friend to help you translate and verify the legitimacy of any news sources you found on Walton chain. My goal is not to spread FUD but bring out legitimate concerns about this project. I really hope you guys don’t get screwed over by the scam.
Ik heb dit ook paar keer gevraagd en berichten worden steeds verwijderd. Iets teveel eenrichtingsverkeer qua communicatie. Het kan nog steeds iets Chinees zijn dat wij niet helemaal volgen hier, maar ik ben er voorlopig uitgestapt. Deze maand moeten ze wallet uitbrengen, nieuwe website krijgen en mogelijk op Koreaanse exchange komen. Als dat niet gebeurt zal het weleens in kunnen storten.

Even afwachten dus.

• rvT

Kopie van het bericht:

Hier je reactie:

The same FUD seems to be returning again. Might turn this comment into a post.

I don't really understand why some people aren’t trusting WTC. They have an office tour video YouTube: Waltonchain Office Tour , the people are recognizable. Abby (community manager) even verified herself for us. (https://www.reddit.com/r/...e_queried_whether_walton/)
Now, I see many people wanting other news sources than WTC themselves. Problem here is that WTC is a Korean-Chinese project and our beloved Google Translate doesn't really performs well. Also, people don't seem to demand this verificitaion for other Chinese projects than WTC. It smells like FUD imo. But, I understand, we (in the Western world) are used to third party news sources confirming things, so for everyone who wants news sources, here you go:

WTC & Septwolves partnership
SINA: http://k.sina.com.cn/arti...7_13c3f6f4d034002vzl.html
SOHU: http://www.sohu.com/a/167024954_425750

WTC & China Panther Logistics Park partnership
Tech China: http://tech.china.com/article/20170823/2017082352011.html

WTC on Korean TV
Naver (Google of Korea) - NaverTV: http://tv.naver.com/v/2005638

WTC - Strait plan competition (Jihang competition)
Kinews: http://www.kinews.net/news/articleView.html?idxno=110897

WTC begins trading
Kinews: http://www.kinews.net/news/articleView.html?idxno=110570

Walton Chain
Sohu http://it.sohu.com/20170620/n497842672.shtml
Ifeng: http://news.ifeng.com/a/20170615/51253740_0.shtml
Sohu http://it.sohu.com/20170620/n497841660.shtml

WTC & Nan Kang City Furniture-industry
Finance Sina: http://finance.sina.com.c...doc-ifyixipt2002478.shtml

Regel 1 in crypto: Niet alles voor zoete koek aannemen. Doe je eigen research en vorm je eigen mening

[Voor 6% gewijzigd door rvT op 04-10-2017 19:31]

• ion
  • Niet online

Kopie van het bericht:

Dit bericht stond ook op de bitcoinpub. Maar is gewoon onzin. Er zijn een aantal mensen die op verscheidene fora onzin over WTC proberen te verspreiden.

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
ionn schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:24:
[...]

Dit bericht stond ook op de bitcoinpub. Maar is gewoon onzin. Er zijn een aantal mensen die op verscheidene fora onzin over WTC proberen te verspreiden.
Niet alleen WTC, er hangt een vrij negatieve sfeer in de cryprocoins momenteel vind ik.

• Rdegoede
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 03-12 15:39
Slux schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:31:
[...]

Niet alleen WTC, er hangt een vrij negatieve sfeer in de cryprocoins momenteel vind ik.
Steeds meer mensen zien dat FUD werkt... Er zijn erg veel paniekvogels die verkopen bij elke hint van slecht nieuws, wat voor de mensen die het nieuws verspreiden weer goed werkt om daarna voor een lage prijs in te kopen.
Wordt daarna weer bekend dat het nep is, dan gaat de prijs weer terug omhoog... Easy money 8)7

• Anders
Het is een beproefde strategie van whales die steeds vaker wordt gebruikt: negatief "nieuws" verspreiden in de hoop dat mensen gaan verkopen, zodat ze zelf goedkoop kunnen inkopen. Bij $TRIG kun je bv heel duidelijk zien dat er Twitter-accounts zijn die niks anders doen dan deze munt zwartmaken.

https://twitter.com/akaaya15
https://twitter.com/drope2222
https://twitter.com/WebsterFor100 (kijk op "with replies")

Nou vind ik de CEO van Trig een randdebiel, maar dat maakt bovenstaande Twitter-accounts niet minder doorzichtig als je er iets beter naar kijkt. Gewoon alles wat je leest met een flinke korrel zout nemen, en DYOR als je ergens voor langere tijd in wilt stappen.

Pagina: 1 ... 109 110 111 Laatste

Let op:
[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST![/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee