[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 111 Laatste
Acties:
  • 940.074 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Help, Mijn NEON WALLET is leeg en staat op 0, hoe kan dat ? Je moet toch met de juiste Private Key altijd over je Neo's kunnen beschikken? de GAS Claim draaid wel gewoon door.
Waar kan ik mijn Neo's claimen iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 07:14
intouss schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:00:
Help, Mijn NEON WALLET is leeg en staat op 0, hoe kan dat ? Je moet toch met de juiste Private Key altijd over je Neo's kunnen beschikken? de GAS Claim draaid wel gewoon door.
Zeker weten dat de wallet niet nog aan het laden is? Ik had vanmiddag iets soortgelijks saldo stond op 0, even later waren de coins er weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
2 maanden geleden erop geplaatsts en gisteren weer eens gekeken maar 0 en vandaag ook, maar het is wel vreemd dat Gas doorloopt, dus zouden wel ergens moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232547

intouss schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:09:
2 maanden geleden erop geplaatsts en gisteren weer eens gekeken maar 0 en vandaag ook, maar het is wel vreemd dat Gas doorloopt, dus zouden wel ergens moeten zijn.
Update de wallet even naar de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
van versie 0.0.3 nu naar 0.0.4 nog steeds 0. Krijg wel een banner met wallet out of date update naar 0.0.4, dit ondanks dat ik 0.04 draai,vreemd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 00:52

mirno

私の名前はMirnoです

Mede Tweakers,

Wil graag deelnemen en lezen in dit forum. Dus hier mijn berichtje zodat ik alles wat gemakkelijk in de gaten kan houden via MyReact. Kom er nu pas achter dat dit Forum bestaat.

Echter door de hoeveelheid aan regels zie ik voornamelijk wat hier niet besproken mag worden, maar er wordt nog genoeg gepraat.

Ik heb twee mededelingen.

Phishing bij exchanges
Ten eerste Bittrex, waar ik zojuist een reactie over las. PAS OP!
Google plaatst advertenties van nep Bittrex sites boven aan google. Ik had tijdelijk mijn adblock uitgeschakeld en op de bovenste link geklikt. Het lukte mij toen niet om in te loggen, snapte niet wat er aan de hand was...
Zelf check ik altijd of de URL klopt, dit keer ook gedaan. Later ingelogd toen lukte het wel.

In de nacht had iemand uit Turkije mijn passwoord van mijn e-mail adres veranderd. Ze hadden de 2FA gekoppeld aan het "wachtwoord vergeten" van je mail adres. Ik ben de hele nacht bezig geweest met tegenmaatregelen omdat ik het zag gebeuren. Al mijn wachtwoorden gewijzigd en alles wat er ook maar iets mee te maken kon hebben.

Achteraf de geschiedenis gecheched (tot 3x toe) en ik zat dit: ḅ. Onder de "b" zit een klein puntje ter grote van 1 pixel op mijn scherm... het was dus niet de officiele bittrex sites maar een phising site, na wat onderzoek bleken hiervan talloze exemplaren te zijn die continu het eerste zoekresultaat bij google halen in de vorm van een advertentie.
Er is bij mij gelukkig niets gestolen, maar het is wel een naar idee wat heel fout af had kunnen lopen. Ook gegevens voor andere accounts hadden gestolen kunnen worden.

Ethereum classic
Deze coin wordt geloof ik nog niet zoveel besproken. Maar wat denken jullie hiervan?
Ethereum gaat over van "PoW" naar "PoS", dankzij het Casper protocol, waarmee Ethereum geen GPU mining meer ondersteunt en er een dubbele hardfork plaats vindt. Verwachten jullie dat miners overstappen naar Ethereum classic?
En wat zegt dit over de andere assets, zoals Golem, wat gebaseerd op op de rekenkracht van het Ethereum netwerk (GPU's inzetten om bijvoorbeeld te renderen, animatie gigant "Walt Disney" kan hier bijvoorbeeld voor zijn om animaties te renderen).

Ethereum Classic heeft ook nieuwe ideeën met bijvoorbeeld Mantis en het bedrijf IOHK ziet potentie in Ethereum Classic, die ook weer met nieuwe ontwikkelingen bezig zijn. De reward zou verhoogd worden, waardoor er meer ETC uitgekeerd gaat worden. Niet het idee waarom mensen achter Ethereum classic stonden in de tijd van de hardfork. Naar mijn mening is het een beetje de ziel verkopen aan de duivel...

Dus voor de mensen die Ethereum classic nog volgen, wat denken jullie hiervan?

我的名字是Mirno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 232547

intouss schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:30:
van versie 0.0.3 nu naar 0.0.4 nog steeds 0. Krijg wel een banner met wallet out of date update naar 0.0.4, dit ondanks dat ik 0.04 draai,vreemd
De laatste versie is 0.0.5 en is beschikbaar via https://github.com/CityOfZion/neon-wallet/releases

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 232547 op 04-10-2017 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
ionn schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:24:
[...]

Dit bericht stond ook op de bitcoinpub. Maar is gewoon onzin. Er zijn een aantal mensen die op verscheidene fora onzin over WTC proberen te verspreiden.
Toch zou het imho beter zijn als het blijft staan en onderuit wordt gehaald met argumenten. Krijg je discussie en kan iedereen zijn eigen conclusie trekken. Nu krijg je argwaan en dat is ook weer niet goed.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 00:52

mirno

私の名前はMirnoです

intouss schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:00:
Jaa, je moet updaten. Via je mobiele wallet kan je je NEO wel zien. Op de PC zijn die van mij ook "verdwenen". Zodra je de nieuwe client download kan je ze weer zien.

Vind de beveiliging van NEO wel wat schaars omdat je alleen de private key nodig hebt om toegang te krijgen.

我的名字是Mirno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• intouss
Het werkt !!, Pff dat was wel even schrikken maar het blijft eigenaardig dat alleen versie beta 5 werkt.
In iedergeval hartelijk bedankt voor je hulp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-05 07:57
mirno schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:37:
Mede Tweakers,

Wil graag deelnemen en lezen in dit forum. Dus hier mijn berichtje zodat ik alles wat gemakkelijk in de gaten kan houden via MyReact. Kom er nu pas achter dat dit Forum bestaat.

Echter door de hoeveelheid aan regels zie ik voornamelijk wat hier niet besproken mag worden, maar er wordt nog genoeg gepraat.

Ik heb twee mededelingen.

Phishing bij exchanges
Google plaatst advertenties van nep Bittrex sites boven aan google. Ik had tijdelijk mijn adblock uitgeschakeld en op de bovenste link geklikt. Het lukte mij toen niet om in te loggen, snapte niet wat er aan de hand was...
Zelf check ik altijd of de URL klopt, dit keer ook gedaan. Later ingelogd toen lukte het wel.

In de nacht had iemand uit Turkije mijn passwoord van mijn e-mail adres veranderd. Ze hadden de 2FA gekoppeld aan het "wachtwoord vergeten" van je mail adres. Ik ben de hele nacht bezig geweest met tegenmaatregelen omdat ik het zag gebeuren. Al mijn wachtwoorden gewijzigd en alles wat er ook maar iets mee te maken kon hebben.

Achteraf de geschiedenis gecheched (tot 3x toe) en ik zat dit: ḅ. Onder de "b" zit een klein puntje ter grote van 1 pixel op mijn scherm... het was dus niet de officiele bittrex sites maar een phising site, na wat onderzoek bleken hiervan talloze exemplaren te zijn die continu het eerste zoekresultaat bij google halen in de vorm van een advertentie.
Er is bij mij gelukkig niets gestolen, maar het is wel een naar idee wat heel fout af had kunnen lopen. Ook gegevens voor andere accounts hadden gestolen kunnen worden.

Ethereum classic
Deze coin wordt geloof ik nog niet zoveel besproken. Maar wat denken jullie hiervan?
Ethereum gaat over van "PoW" naar "PoS", dankzij het Casper protocol, waarmee Ethereum geen GPU mining meer ondersteunt en er een dubbele hardfork plaats vindt. Verwachten jullie dat miners overstappen naar Ethereum classic?
En wat zegt dit over de andere assets, zoals Golem, wat gebaseerd op op de rekenkracht van het Ethereum netwerk (GPU's inzetten om bijvoorbeeld te renderen, animatie gigant "Walt Disney" kan hier bijvoorbeeld voor zijn om animaties te renderen).

Ethereum Classic heeft ook nieuwe ideeën met bijvoorbeeld Mantis en het bedrijf IOHK ziet potentie in Ethereum Classic, die ook weer met nieuwe ontwikkelingen bezig zijn. De reward zou verhoogd worden, waardoor er meer ETC uitgekeerd gaat worden. Niet het idee waarom mensen achter Ethereum classic stonden in de tijd van de hardfork. Naar mijn mening is het een beetje de ziel verkopen aan de duivel...

Dus voor de mensen die Ethereum classic nog volgen, wat denken jullie hiervan?
ik ga eigenlijk nooit via google naar exchanges, altijd via bookmarks dat scheelt je een boel risico op per ongeluk op scam sites terecht te komen...
(sync bookmarks op je account zodat je ze eigenlijk altijd hebt en dus alleen de eerste keer via google "moet").
Ook voor alle exchanges een ander wachtwoord / email adres gebruiken.

maar het blijft "gevaarlijk natuurlijk... safer zijn idd de hardware ledgers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
mirno schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:37:
Mede Tweakers,

Phishing bij exchanges

-Beter ALTIJD vanuit je favorieten werken en niet vanuit een search engine.
-Gebruik VPN! Zeker tijdens de vakantie.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
Toch nog een vraag over wallets die op de HDD staan en die je na een crash opnieuw instaleerd en niet je oude key acepteren. Heb dit gehad met dashcoin,bytecoin en digitalnote wallets,niet erg belangrijk ging om zeer kleine bedragen maar zou toch willen weten hoe je dit soort wallets probleemloos op div comp. kan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-05 08:56
intouss schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:16:
Toch nog een vraag over wallets die op de HDD staan en die je na een crash opnieuw instaleerd en niet je oude key acepteren. Heb dit gehad met dashcoin,bytecoin en digitalnote wallets,niet erg belangrijk ging om zeer kleine bedragen maar zou toch willen weten hoe je dit soort wallets probleemloos op div comp. kan draaien
goed topic uitgekozen voor je vragen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zijn er Tweakers van plan in Universa (http://universa.io/) te stappen?

Iemand die ik via via ken wil enorm investeren en daarmee die 'iemand' ook. 'De volgende stap na XBT en ETH...' Als ik de whitepaper en het personeel bekijk ben ik eigenlijk niet zo onder de indruk.

[ Voor 4% gewijzigd door Saturnus op 04-10-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
uNoTopia schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:22:
[...]

goed topic uitgekozen voor je vragen...
Oke sorry, je hebt gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
yinx84 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:34:
[...]

Dat is inderdaad best schofterig... kom er net achter omdat ik ze naar MEW wilde versturen. Komt op dit moment neer op 9 euro 8)7 Ik wacht wel tot ze de fee aanpassen. VEN heeft best een groei al doorgemaakt dus verwacht dat ze dit nog niet hebben aangepast.
Heb daar wat gedaan met ZRX en heb ze daar nog steeds zitten omdat ik de transfer naar Myetherwallet te duur vond, de firma zit in de Ukraine ! Wel een aardige scroll box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Saturnus schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:26:
Zijn er Tweakers van plan in Universa te stappen?

Iemand die ik via via ken wil enorm investeren en daarmee die 'iemand' ook. 'De volgende stap na XBT en ETH...' Als ik de whitepaper en het personeel bekijk ben ik eigenlijk niet zo onder de indruk.
Hij gaat iig als een malle. Al ruim 100% in 24u gestegen. Hoe komt deze stijging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
migila schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:42:
[...]

Hij gaat iig als een malle. Al ruim 100% in 24u gestegen. Hoe komt deze stijging?
Verkeerd gequote? Is nog geen koers van toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-05 23:15
Op aanraden van een aantal vrienden en collega's met redelijk wat ervaring binnen de cryptowereld, toch maar TRX (TRON) onderzocht en gekocht met een groot deel van men portfolio (heb men OK Cash verkocht).

TRX zijn momenteel enkel op liqui.io beschikbaar.

Het project is veelbelovend, er zijn grote namen, er komen nog meerdere exchanges bij en het zal morgen een mijlpaal passeren van 1 miljoen USD volume binnen de 24 uur.

Deze munt staat tevens reeds te monitoren op https://coinmarketcap.com/currencies/tron/

Nu kan je nog voor een heel laag bedrag instappen (82 sats at the moment - daar dit deze middag nog 50 was). Zelf ben ik ook pas op 80 ingestapt.

Koop niet blindelings! Do your own research en bekijk het dan of je mee op de trein wil stappen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Saturnus schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:45:
[...]

Verkeerd gequote? Is nog geen koers van toch?
Oh sorry, ik dacht universe :) https://coinmarketcap.com/currencies/universe/#markets

Die gaat wel als een malle! Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
migila schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:48:
[...]

Oh sorry, ik dacht universe :) https://coinmarketcap.com/currencies/universe/#markets

Die gaat wel als een malle! Haha
Ah begrijpelijke verwarring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Laatst online: 10-06 09:30
shortsqueeze WTC op Binance? Of whales die weer inkopen na de geslaagde shakeout van vandaag?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Vrije val voor NEO? Zit er dubbel in, heb een x aantal, dus jammer, maar sta ook stand-by om extra bij te kopen. Lastig.... De overige munten gaan ook niet lekker, maar NEO valt negatief op op dit moment.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 21:37

p0st

Dutch Reefer

Waarez schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:47:
Op aanraden van een aantal vrienden en collega's met redelijk wat ervaring binnen de cryptowereld, toch maar TRX (TRON) onderzocht en gekocht met een groot deel van men portfolio (heb men OK Cash verkocht).

TRX zijn momenteel enkel op liqui.io beschikbaar.

Het project is veelbelovend, er zijn grote namen, er komen nog meerdere exchanges bij en het zal morgen een mijlpaal passeren van 1 miljoen USD volume binnen de 24 uur.

Deze munt staat tevens reeds te monitoren op https://coinmarketcap.com/currencies/tron/

Nu kan je nog voor een heel laag bedrag instappen (82 sats at the moment - daar dit deze middag nog 50 was). Zelf ben ik ook pas op 80 ingestapt.

Koop niet blindelings! Do your own research en bekijk het dan of je mee op de trein wil stappen :-).
Vergeet niet dat ALLE mensen met een Liqui account 500 TRX cadeau hebben gekregen dus dat dit een enorme boost in bekendheid heeft gegeven. Ik moet zeggen dat ik de market cap al vrij hoog vind op dit moment, al zegt dat natuurlijk niet alles... Ik ben benieuwd hoe TRX het gaat doen de komende dagen :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
Taro schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:35:
Vrije val voor NEO? Zit er dubbel in, heb een x aantal, dus jammer, maar sta ook stand-by om extra bij te kopen. Lastig.... De overige munten gaan ook niet lekker, maar NEO valt negatief op op dit moment.
Ook PAY gaat niet zo lekker. :D

Het gaat sowieso niet erg goed inderdaad. Een leuk moment om in te stappen voor sommigen, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-05 23:15
p0st schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:36:
[...]

Vergeet niet dat ALLE mensen met een Liqui account 500 TRX cadeau hebben gekregen dus dat dit een enorme boost in bekendheid heeft gegeven. Ik moet zeggen dat ik de market cap al vrij hoog vind op dit moment, al zegt dat natuurlijk niet alles... Ik ben benieuwd hoe TRX het gaat doen de komende dagen :)
Is waar! Maar 500 TRX is werkelijk niets op dit moment. Ik heb met 300 USD daarnet 87.000 TRX gekocht. :-).
Later kan dit inderdaad meer impact hebben :-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rzn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-06 12:41

rzn

Danny.G schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:43:
[...]

Ook PAY gaat niet zo lekker. :D

Het gaat sowieso niet erg goed inderdaad. Een leuk moment om in te stappen voor sommigen, dat wel.
Heb het idee dat de prijzen bewust laag worden gehouden. Er worden telkens sell walls neergezet, en op het moment dat de buys dichtbij komen worden ze meteen omhoog gezet. Eigenlijk is er ook geen nieuws om de daling te verklaren, behalve wellicht een kleine correctie. Chinezen hebben vakantie, dus dat zou enige verklaring zijn. Interesse van banken in crypto wordt door bepaalde mensen als negatief gezien (meer reguleringen e.d), maar is mijn inziens meer positief.

Daarnaast nog een groep mensen die altcoins verkopen om te profiteren van de btc fork.

Heb het vandaag ook zitten te verduren (van 35 naar 30.5 zien gaan), en maar niet uitgestapt met de gedachte dat het altijd omhoog gaat op het moment dat ik doe. Ik schat dat hij volgende week of misschien al eind van deze week weer rond de 35 hangt. Ik kijk maar gewoon naar de lange termijn voor nu _/-\o_ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-05 21:27
Case schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:22:
[...]

Ja, vergelijkbaar met Iconomi. Heb net even de whitepaper gescand, en als ik het goed begrijp indexeren ze het fonds automatisch dmv smart contracts. Automatisch dus.

Hierdoor kunnen ze het voor een annual fee van 0.5% aanbieden, en niet 3% zoals Iconomi. Het team roept wel nogal wat vraagtekens voor me op. 3 teammembers, jonge jongens met allemaal een "business-profiel", dus geen techneut aan boord. Het platform schijnt al te draaien, maar goed.
Het mooie is, ze hebben nu ook 12 managers die een eigen samengestelde "DAA, Digital Asset Array" hebben opgesteld. Vergelijkbaar met een ETF / Fonds op de aandelenmarkt. Dus stel jij wil graag Menno Pietersen volgen, hij is ook uitgekozen om als een v/d eersten z'n array samen te stellen, dan kan dat dus heel gemakkelijk. Hiervoor schaf je alleen de coin aan die zijn verhouding munten volgt.

https://twitter.com/MennoPP/status/915678860938706945

https://medium.com/iconom...daa-managers-57218ae0f68f

De ICN coin profiteert weer, want hoe meer kapitaal er in alle fondsen stroomt, hoe meer beheers-fee het Iconomi bedrijf kan genereren. Daarvan doen ze weer buybacks. Nogmaals, dit is volgens mij de eerste token ICO / Bedrijf dat daadwerkelijk kasstroom genereert en er d.m.v. buybacks dan in dit geval tokenhouderswaarde mee creëert. Pionieren doe je sws, aandeelhouder ben je niet. Maar wat dit team wel doet, is binnen 12 maanden een mooi staaltje techniek neerzetten.

EDIT: De ICN is ondertussen ook al op Binance te koop zie ik. Enige coin die daar nog niet op gepumpt is ook zo lijkt het haha. Benieuwd ook naar nieuwe kwartaalrapport van ICN.

[ Voor 5% gewijzigd door Timberly2 op 04-10-2017 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0nts
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08-2022
Indien er mensen interesse hebben in een Bittrex trading script.

- geen wachtwoorden meer nodig
- bittrex.com niet meer nodig
- kopen en verkopen met een multiplier
- realtime watchen van een coin

Meer info op de website:
https://www.pontstrader.com

Voor de Tweakers, nog eens 50% korting boven de 50% die er al is (12,50 dollar). Stuur even je Tweakers naam mee met de eerste mail, dan komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Reclame ?

Geen wachtwoorden meer nodig ? ik sla het zeker over.

[ Voor 19% gewijzigd door Slux op 05-10-2017 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0nts
Slux schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:49:
[...]

Reclame ?

Geen wachtwoorden meer nodig ? ik sla het zeker over.
Je maakt gebruik van de Bittrex API :) Je kan tezamen met het aanmaken van de api key ook een ip restriction instellen zodat alleen jij toegang hebt tot de API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Je hebt sowieso een nonce nodig voor zover ik weet, met alleen API en secret key kom je nog niet zover. Nu is dat ook wel te omzeilen maar het maakt de kans wel een stuk kleiner. Blijft dat er een stukje vertrouwen nodig is in een developer, je zult om te traden toch eea aan info moeten opgeven en ervan uit gaan dat dit niet misbruikt wordt.

Was het overigens niet handiger geweest ipv korting te geven (idd reclame) een aantal tweakers het gratis aan te bieden om te testen?

Overigens, Ripple gaat lekker! Zag hem half half wel aankomen maar tegen mijn buy order vergeten een sell order te zetten om funds vrij te maken. |:(
OKcash waar het nog in vast zat is vannacht behoorlijk gedumpt en dus gekelderd, zal je altijd net zien. Dubbel pech. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 18:14
Anoniem: 239170 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:18:

OKcash waar het nog in vast zat is vannacht behoorlijk gedumpt en dus gekelderd, zal je altijd net zien. Dubbel pech. :/
Idd, dik drama, deze blijft maar zakken... Ik was ingestapt op 16k. Weet niet goed wat doen, holden of men verlies pakken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:23
Je hebt sowieso een nonce nodig voor zover ik weet, met alleen API en secret key kom je nog niet zover. Nu is dat ook wel te omzeilen maar het maakt de kans wel een stuk kleiner.
Een nonce is niets anders dan een willekeurig opvolgend nummer zodat je orders niet tweemaal uitvoert. :?

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0nts
Je hebt sowieso een nonce nodig voor zover ik weet, met alleen API en secret key kom je nog niet zover. Nu is dat ook wel te omzeilen maar het maakt de kans wel een stuk kleiner. Blijft dat er een stukje vertrouwen nodig is in een developer, je zult om te traden toch eea aan info moeten opgeven en ervan uit gaan dat dit niet misbruikt wordt.

Was het overigens niet handiger geweest ipv korting te geven (idd reclame) een aantal tweakers het gratis aan te bieden om te testen?

Overigens, Ripple gaat lekker! Zag hem half half wel aankomen maar tegen mijn buy order vergeten een sell order te zetten om funds vrij te maken. |:(
Het is geschreven in Python waardoor je de source code kan inlezen

Er is al een select groepje Nederlanders uit de Dutch Crypto Group telegram channel welke actief gebruik maken van het script en vanaf het begin helpen met het zoeken en oplossen van bugs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Niet fijn, vorige week was ik best tevreden alles kwam weer een beetje omhoog. Maar nu staat het meeste op 8 en 13 procent verlies.
Baal er beetje van dat de winst op neo en gas niet heb gepakt. Anderzijds weet ik wel dat het ooit terugkomt maar het is niet fijn kijken zo naar je portefeuille.
En het zal nog wel even door blijven gaan vrees ik.
Durf daardoor ook niet meer goed in te zetten. Btc lijkt toch nog het stabielste vergeleken met andere coins.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
Wordt NEO naar beneden gedrukt met oog op de eerste ICO op hun platform (RPX) komende zondag? Inschrijving is al gesloten, maar op deze wijze kan men nog goedkoop NEO ophalen op in RPX te stoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stekki schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:25:
[...]

Idd, dik drama, deze blijft maar zakken... Ik was ingestapt op 16k. Weet niet goed wat doen, holden of men verlies pakken nu.
Mjah, vannacht is er ruim gedumpt van deze munt en maar weinig teruggekocht, vandaar de prijsval overnight nu. Ik vind het alleen lastig te bepalen waardoor dit komt maar ik ben dan ook geen expert. Mijn glazen bol zegt dat er of een P&D op komst is of de boel een stille dood sterft. Het volume blijft ook maar afnemen alhoewel er nu weer een beetje stijging in zit. Het heeft alleen geen echte koopimpuls opgeleverd.

Kort gezegd, geen idee. :P Ik wilde op 5500 uitstappen maar dat moment heb ik dus gemist. Ik blijf dus nog even zitten maar ik heb deze dan ook zeer beperkt voor 7250 aangekocht dus dat doet wat minder zeer. Ik denk heel eerlijk gezegd niet dat deze ooit nog terugkomt op 16k of hoger maar met crypto's weet je het nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
iemand paar dagen geleden $HNC gekocht? Deze coin stond op 2 oktober op 2sat, vandaag staat ie al op meer dan 700 sats!!!! DAMNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
Anoniem: 239170 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:54:
[...]

Mjah, vannacht is er ruim gedumpt van deze munt en maar weinig teruggekocht, vandaar de prijsval overnight nu. Ik vind het alleen lastig te bepalen waardoor dit komt maar ik ben dan ook geen expert. Mijn glazen bol zegt dat er of een P&D op komst is of de boel een stille dood sterft. Het volume blijft ook maar afnemen alhoewel er nu weer een beetje stijging in zit. Het heeft alleen geen echte koopimpuls opgeleverd.

Kort gezegd, geen idee. :P Ik wilde op 5500 uitstappen maar dat moment heb ik dus gemist. Ik blijf dus nog even zitten maar ik heb deze dan ook zeer beperkt voor 7250 aangekocht dus dat doet wat minder zeer. Ik denk heel eerlijk gezegd niet dat deze ooit nog terugkomt op 16k of hoger maar met crypto's weet je het nooit...
Ik denk dat ik deze gewoon ga holden. Voor het beetje dat je er nog van krijgt... Mentaal is deze dus afgeschreven :s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
stekki schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:58:
iemand paar dagen geleden $HNC gekocht? Deze coin stand op 2 oktober op 2sat, vandaag staat ie al op meer dan 700 sats!!!! DAMNN
Met zo'n laag volume kun je zo'n coin met een paar duizend dollar makkelijk de hoogte in duwen natuurlijk. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
Luuk schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:04:
[...]

Met zo'n laag volume kun je zo'n coin met een paar duizend dollar makkelijk de hoogte in duwen natuurlijk. :')
Idd, net even doorgeschoten tot 1380 sats!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FearOfTheDarkk
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-09-2020
Ik heb wat altcoins verkocht voor de btc hardfork volgende maand. Litecoin, OmiseGO and Ethereum houd ik nog wel aan. Wat doen jullie met jullie alts de komende tijd? Het lijkt erop alsof ik niet de enige was die altcoins verkocht.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FearOfTheDarkk schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:27:
Ik heb wat altcoins verkocht voor de btc hardfork volgende maand. Litecoin, OmiseGO and Ethereum houd ik nog wel aan. Wat doen jullie met jullie alts de komende tijd? Het lijkt erop alsof ik niet de enige was die altcoins verkocht.:)
Ik ben ook benieuwd naar jullie tactieken. Na de Bitcoin fork zullen de altcoins wel weer opveren, dus misschien is goedkoop inkopen niet zo'n verkeerd idee? Met verlies verkopen voelt zo verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-06 21:14
FearOfTheDarkk schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:27:
Hoe doen ze dat precies? Kijken ze wat iedereen op moment x aan BTC heeft? Zo ja, is dat moment al bekend of gaan ze dat uberhaupt niet bekend maken?

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anders schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:44:
[...]

Hoe doen ze dat precies? Kijken ze wat iedereen op moment x aan BTC heeft? Zo ja, is dat moment al bekend of gaan ze dat uberhaupt niet bekend maken?
En geldt dat ook voor btc op exchanges? Ik denk van wel maar 'gratis' coins zijn nooit weg dus dan weet ik het liever zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
Anoniem: 239170 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:49:
[...]

En geldt dat ook voor btc op exchanges?
Dit wil ik ook wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

[...]

En geldt dat ook voor btc op exchanges? Ik denk van wel maar 'gratis' coins zijn nooit weg dus dan weet ik het liever zeker. :)
Denk het niet. Zeker niet een exchange zoals bittrex. Binance zie ik het nog wel doen. Die is meer gericht op de community vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
ionn schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:53:
[...]

Denk het niet. Zeker niet een exchange zoals bittrex. Binance zie ik het nog wel doen. Die is meer gericht op de community vind ik.
Moet ik men BTC in een wallet steken dan? Heb deze allemaal op exchanges staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 967693

stekki schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:58:
[...]

Moet ik men BTC in een wallet steken dan? Heb deze allemaal op exchanges staan.
If you have your coins on Bittrex you don't own your bitcoins. You need the private keys of your wallet or your "seed" to be able to receive the hardfork new coins. However Bittrex a few days later of the fork will probably send the equal amount in the new coins to you. If you want to be sure that you will receive your new coins the easiest way is create a blockchain.info wallet, transfer your bitcoins there and use the "seed"(12 word's phrase) to manually acces to your new coins.

En het volgende bericht:
To ensure that people who own Bitcoin have the option to adopt the new version of the coin they will give you coins in the new version of the coins equal to the amount of Bitcoin you own at the time of the hard fork. One important stipulation is that if you don't own your private keys to your coins you can't guarantee you'll have access to the new currency. Some exchanges are offering to provide their users the new coins, but not all.

Exchanges that honored payment of Bitcoin Cash during the August 1 hard fork were Bittrex, Freebitco.in, and very few others. Coinbase, for example, was not going to offer the new coins but decided to after public outcry after the fork.

Geen garantie dat dit weer zal gebeuren uiteraard...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anders
Zag net op het officiele Bitcoin Gold-twitteraccount dat de stand van zaken op 25 oktober bepalend is:

https://twitter.com/btcgpu/status/912122750952652800
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/u8rjhwH.png

Nou kun je twee dingen doen natuurlijk: je alts inruilen voor BTC en profiteren van de gratis Bitcoin Gold, of juist alts goedkoop aanschaffen vanwege de vele uitstappers. Het wordt iig interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FearOfTheDarkk
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-09-2020
[...]

Naar mijn weten ondersteunt Bitrexx het wel. Dat heeft het 1 augustus ook gedaan en dat is ook de exchange waar ik handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Wat denken jullie van EBTC? Wordt een beetje verkocht als een combinatie van Bitcoin en Ethereum en is de afgelopen 24h met meer dan 300% gestegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anders
Adnanos schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:57:
Wat denken jullie van EBTC? Wordt een beetje verkocht als een combinatie van Bitcoin en Ethereum en is de afgelopen 24h met meer dan 300% gestegen.
Je bent gek als je daar je geld in steekt. Heb je de site gezien? De blog? Hun whitepaper - oh nee die bestaat al helemaal niet.
I think ERC20 Bitcoin is a super cool concept and I’m surprised it hasn’t been created yet. Which is why I’m creating eBTC.
Het is een eenmandsdingetje van een volstrekt anoniem persoon. 95% van de munten heeft ie gratis weggegeven - althans, dat beweert ie. Wie weet heeft ie nog gewoon 50% zelf. Dit is een typisch voorbeeld van de batshit insanity die op dit moment rondwaart. Je hoeft maar drie cryptobuzzwoorden te roepen en mensen steken er zonder enig nadenken meteen geld in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deDenDen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:43
Adnanos schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:57:
Heb er even snel naar gekeken, maar wat ik zo snel zie is: geen whitepaper, onbekende partij, laag volume (= makkelijk te manipuleren). Vrijwel alle coins zijn via Airdrop verdeeld.

Ik ga er zelf geen geld instoppen, want het kan net zo hard gedumpt worden als dat het nu gepumpt wordt. Misschien leuk als je een snel gokje wilt wagen, maar ik zie het niet als een "investering" en zou er van wegblijven.

Mocht iemand meer research gedaan hebben en wel potentie zien in deze coin dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Anders schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:05:
Zag net op het officiele Bitcoin Gold-twitteraccount dat de stand van zaken op 25 oktober bepalend is:

https://twitter.com/btcgpu/status/912122750952652800
[afbeelding]

Nou kun je twee dingen doen natuurlijk: je alts inruilen voor BTC en profiteren van de gratis Bitcoin Gold, of juist alts goedkoop aanschaffen vanwege de vele uitstappers. Het wordt iig interessant :)
Haha fffuuuuuu! Ik kan nu al voorspellen dat er een grote dip in alts is de week hiervoor, en een grote stijging van alts op de 26e Oktober. Het slimste is ongeveer voorspellen wanneer de alt-dump begint en hier vroeg in springen en alles omzetten naar BTC. Vervolgens even de alt-hype op de 26 even een dag of wat afwachten en daarna je alts weer terugkopen, met extra BTC vanwege je BTC-gold :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quxatrox
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-05 12:02
p0st schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Haha fffuuuuuu! Ik kan nu al voorspellen dat er een grote dip in alts is de week hiervoor, en een grote stijging van alts op de 26e Oktober. Het slimste is ongeveer voorspellen wanneer de alt-dump begint en hier vroeg in springen en alles omzetten naar BTC. Vervolgens even de alt-hype op de 26 even een dag of wat afwachten en daarna je alts weer terugkopen, met extra BTC vanwege je BTC-gold :9
Hoe krijg je je BGold? en dat is pas een maand later he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 967693

p0st schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Is de daling in alts al niet ingezet denk je?? Ik heb zelf ook al een groot gedeelte omgezet, wordt voor de rest een rustige maand voor mij en afwachten op wat er komen gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Dennisvw schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:14:
[...]

Heb er even snel naar gekeken, maar wat ik zo snel zie is: geen whitepaper, onbekende partij, laag volume (= makkelijk te manipuleren). Vrijwel alle coins zijn via Airdrop verdeeld.

Ik ga er zelf geen geld instoppen, want het kan net zo hard gedumpt worden als dat het nu gepumpt wordt. Misschien leuk als je een snel gokje wilt wagen, maar ik zie het niet als een "investering" en zou er van wegblijven.

Mocht iemand meer research gedaan hebben en wel potentie zien in deze coin dan hoor ik dat graag.
Dacht het ook. Het is gewoon een pump & dump coin.

Hier de site:

https://www.ebtc.io

Het klinkt te mooi om waar te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Anoniem: 967693 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:35:
[...]

Is de daling in alts al niet ingezet denk je?? Ik heb zelf ook al een groot gedeelte omgezet, wordt voor de rest een rustige maand voor mij en afwachten op wat er komen gaat....
Nog niet echt heel merkbaar eigenlijk, in ieder geval niet in (al) mijn altcoins, maar misschien is de creep al wel begonnen hoor, en gaan we sneller dan verwacht een daling in de gehele alt markt zien!
Quxatrox schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:26:
[...]

Hoe krijg je je BGold? en dat is pas een maand later he.
Automatisch, gebaseerd op je BTC saldo op de 25e net als bij BitcoinCash destijds. En inderdaad, je moet er even op wachten, maar gratis geld is gratis geld :)

[ Voor 42% gewijzigd door p0st op 05-10-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Is je btc in bv je electrum wallet opslaan tegen die tijd al genoeg of moet ik nog meer actie nemen?
Staan nu nog op binance en bittrex.
Zou zonde zijn gratis geld te missen door details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 20:04
Sjeez,

Wacht al sinds gisterenochtend tot mijn IOTA's uit mijn lokale wallet bij Bitfinex aankomen. Transactie is al "confirmed" maar Bitfinex neemt weer eens lekker de tijd.

De vorige keer (het van Bitfinex naar m'n wallet versturen) duurde ook al zo achterlijk lang 8)7. Straks fijn een deel van die IOTA's verkopen en instappen op GAME. Daarna verkoop ik helemaal geen IOTA meer via Bitfinex, ga Binance wel eens proberen :w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quxatrox
p0st schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:48:
[...]

Nog niet echt heel merkbaar eigenlijk, in ieder geval niet in (al) mijn altcoins, maar misschien is de creep al wel begonnen hoor, en gaan we sneller dan verwacht een daling in de gehele alt markt zien!

[...]

Automatisch, gebaseerd op je BTC saldo op de 25e net als bij BitcoinCash destijds. En inderdaad, je moet er even op wachten, maar gratis geld is gratis geld :)
Precies een maand later dus dan gaat het niet op dat je je altcoins lager terug kan kopen met je extra BGold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Quxatrox schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:14:
[...]

Precies een maand later dus dan gaat het niet op dat je je altcoins lager terug kan kopen met je extra BGold.
Als ik het dus goed begrijp moeten je bitcoins van 25 oktober tot 25 november op je wallet blijven staan? Het is dus niet dat er hier op 25 oktober en snapshot van genomen wordt en op basis hiervan je btcgold wordt berekend?

Al veel gezocht hieromtrent, maar nog nergens een duidelijk antwoord gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-05 11:23
Anders schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:05:

Dus gewoon BTC kopen op 24oktober en verkopen op 26oktober?

Easy money dan?

Maar als iedereen dit doet krijg je hoge prijs op de 24ste en dumping prijzen op de 26ste ...

Dus nu al even men BTC verhogen mss? Thoughts iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 08:14
Quxatrox schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:14:
[...]

Hoe kom je erbij dat het een maand later is? Er staat toch dat 11-1 (dus 1 november) de coins worden verdeeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quxatrox
errrrrnie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:39:
[...]

Hoe kom je erbij dat het een maand later is? Er staat toch dat 11-1 (dus 1 november) de coins worden verdeeld??
Je hebt gelijk, 7 dagen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Kan niet anders dan dat de prijs opgedreven gaat worden voor 25 oktober. Lijkt me dat iedereen greedy wordt en bitcoin wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

errrrrnie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:39:
[...]

Ik vraag gewoon maar door, dus bijv. BTC aankopen op 24-10, laten staan tot 1-11 en dan krijg je je Gold over het saldo per 1-11? Blijkbaar is het niet voor iedereen duidelijk. Of wordt er op 25-10 een snapshot gemaakt en keert men pas later uit? Iemand die precies weet hoe eea in zijn werking gaat? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56

BLACKfm

o_O

Ik zie een scam aankomen van epische proporties.. 'Gratis geld'... 8)7

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Anoniem: 239170 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

Ik vraag gewoon maar door, dus bijv. BTC aankopen op 24-10, laten staan tot 1-11 en dan krijg je je Gold over het saldo per 1-11? Blijkbaar is het niet voor iedereen duidelijk. Of wordt er op 25-10 een snapshot gemaakt en keert men pas later uit? Iemand die precies weet hoe eea in zijn werking gaat? :?
Op 25-10 wordt er idd een snapshot gemaakt van de BTC blockchain. Alles wat je op dat moment aan BTC hebt heb je vervolgens ook in Gold. 'men' keert niks uit. Je coins staan gewoon op beide chains vanaf dat moment (en zijn toegankelijk met je private key)
Als je je BTC op een exchange hebt staan ben je wel afhankelijk van hen. Je beheert dan immers niet je eigen private key.
BLACKfm schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:13:
Lol, want? Het is gewoon hetzelfde als bij Bitcoin Cash laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
ionn schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:44:
Kan niet anders dan dat de prijs opgedreven gaat worden voor 25 oktober. Lijkt me dat iedereen greedy wordt en bitcoin wil kopen.
Dus dan zit er maar 1 optie op, nu BTC kopen! Wat ik ergens wil doen maar zou ook nog Tesla aandelen willen kopen omdat het me in leuke belegging voor op lange termijn lijkt. Maar omdat ik al weinig cash geld meer heb wil ik ook niet teveel risico nemen, iets waar ik andere mensen altijd voor waarschuw en nu zelf dreig te doen.

Verslavende boel.
BLACKfm schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:13:
Ik zou me toch eerst even erover inlezen voor je zo'n opmerkingen maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• richard_r86
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 17:54
Rakward schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:57:
[...]
maar zou ook nog Tesla aandelen willen kopen omdat het me in leuke belegging voor op lange termijn lijkt.
[...]
Volgens mij heb je de boot gemist en investeer je in een aandeel dat is overgewaardeerd. Hoe goed heb je je ingelezen, heb je enig beeld bij de winst op dit moment en hoe deze zich verhoudt tot de huidige aandeelkoers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subject
  • Laatst online: 18-12-2024
Het is dus zaak dat je je BTC niet op een online wallet zet waar je geen toegang hebt tot de private key, maar ergens waar je zelf toegang hebt tot de private key (paper wallet etc.). Dan wordt het aantal BTC, stel 3, op 25-okt gekopieerd in de vorm van BTC Gold en eindig je op 1-nov met 3 BTC en 3 BTC Gold op diezelfde wallet?

Snap ik 'm zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Subject schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:10:
Het is dus zaak dat je je BTC niet op een online wallet zet waar je geen toegang hebt tot de private key, maar ergens waar je zelf toegang hebt tot de private key (paper wallet etc.). Dan wordt het aantal BTC, stel 3, op 25-okt gekopieerd in de vorm van BTC Gold en eindig je op 1-nov met 3 BTC en 3 BTC Gold op diezelfde wallet?

Snap ik 'm zo?
Klopt.
Je kan je bitcoins best op een exchange laten staan tijdens een fork maar dan ben je van hen afhankelijk of, en wanneer ze Gold beschikbaar maken. Beter hou je alles in eigen hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Laatst online: 28-05 21:26
Misschien een domme vraag, maar geld dit voor alle wallets? Ik heb enkel mijn btc op blockchain wallet staan en een partij op bittrex..
Wat is verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 18:02
Als ik mijn coins niet op Binance heb staan heb ik ze op mijn pc in Jaxx staan.
Die kan tot nu toe nog alle coins aan die ik interessant vind om te houden. Ik kan in Jaxx de private keys zien van mijn bitcoin adressen, dus als het goed is straks wachten op een wallet die BTC Gold aan kan en dan daarin de adressen importeren met behulp van de private keys denk ik?
Heb de vorige keer mijn Bitcoin net voor die tijd veilig omgezet in ETH dus niet helemaal meegekregen wat de acties de vorige keer waren. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
richard_r86 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:09:
[...]

Volgens mij heb je de boot gemist en investeer je in een aandeel dat is overgewaardeerd. Hoe goed heb je je ingelezen, heb je enig beeld bij de winst op dit moment en hoe deze zich verhoudt tot de huidige aandeelkoers?
Ja, mss wel, mss niet, ga ik geen supergroot bedrag erin steken, €1000 max denk ik. Met bitcoin ben ik jaren te laat begonnen en toch nog winst gemaakt toen ik mei dit jaar eindelijk kocht.... Mij gaat het meer om Elon Musk dan echt Tesla, die vent heeft al veel mensen verrast met wat hij bereikt heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Rakward schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:56:
[...]

Ja, mss wel, mss niet, ga ik geen supergroot bedrag erin steken, €1000 max denk ik. Met bitcoin ben ik jaren te laat begonnen en toch nog winst gemaakt toen ik mei dit jaar eindelijk kocht.... Mij gaat het meer om Elon Musk dan echt Tesla, die vent heeft al veel mensen verrast met wat hij bereikt heeft
Zonder mij erin verdiept te hebben was het deze week alleen maar negatief nieuws over tesla geloof ik, mooi moment om in te stappen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
Nu ook maar in Vechain gestapt na uit WTC te zijn gestapt. Ben benieuwd naar ontwikkelingen, partnersships zijn iets beter gedocumenteerd en de namen zijn wat klinkender (gesprekken met BMW en Renault). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_r86
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 17:54
Rakward schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:56:
[...]

https://www.businessinsid.../?international=true&r=US

Ik beschouw een investering in Tesla ongeveer hetzelfde als op rood wedden in het casino. Heb je ook al stilgestaan bij het valutarisico? Maar goed, gezien de koers van Tesla zijn velen het met mij oneens. Disclaimer, ik heb VW recent gekocht.

Kijk eens op het tweakers beleggen forum. Tip 1 is risicospreiding, met slechts 1k ruimte om te investeren kom je al snel op een tracker/ETF terecht. Wil je snelle winst met hoog risico stap dan in bitcoin op een dipje en houd je vingers gekruist. :*)

[ Voor 6% gewijzigd door richard_r86 op 05-10-2017 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 07:14
Zal bitcoincash zakken richting de 'nieuwe' fork? Ik heb er nog en hoopte eigenlijk op een increase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Ik ben niet volledig thuis in ETH, maar

1° Heeft iemand een goede link (niet te technisch) welk probleem de ETH (Metropolis) hardfork meent op te lossen? Waarom is het nodig? Wat zal er beter zijn nadien?

2° Welke hypothetische impact kan dit hebben op prijs (bv. mensen kopen voor de fork veel ETH om nadien de twee versies te hebben; of ze wachten tot na de fork tot alles veilig is om te kopen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Laatst online: 11-01 21:00
Voor de mensen die bezig zijn met een "nieuwe" app uit te vinden.
Ik vrees dat jullie helaas te laat zijn.
Ik zag het hier nog niet onmiddellijk voorbij komen dus bij deze, eindelijk een degelijk alternatief voor Blockfolio:

https://www.bloovi.be/nie...pp-voor-bitcoin-beleggers

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
kwam dit juist tegen op de krant in belgie

Didi verkocht álles voor bitcoin. In afwachting van prijsexplosie woont hij op camping met gezin

https://www.hln.be/geld/d...mping-met-gezin~aaddcdfd/

leuk om te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Laatst online: 11-01 21:00
wally228 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:15:
kwam dit juist tegen op de krant in belgie

Didi verkocht álles voor bitcoin. In afwachting van prijsexplosie woont hij op camping met gezin

https://www.hln.be/geld/d...mping-met-gezin~aaddcdfd/

leuk om te lezen
Hij was deze week ook op TV in Vlaanderen, samen met Marc Coucke, het ging eventjes over Digitale currency, niets speciaals eigenlijk. De man is goed zot, maar wie niet waagt wie niet wint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amarog schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:14:
Voor de mensen die bezig zijn met een "nieuwe" app uit te vinden.
Ik vrees dat jullie helaas te laat zijn.
Ik zag het hier nog niet onmiddellijk voorbij komen dus bij deze, eindelijk een degelijk alternatief voor Blockfolio:

https://www.bloovi.be/nie...pp-voor-bitcoin-beleggers
Ziet er best gelikt uit maar weer handmatig invoeren... Dat is dus iets wat ik vergeet, vervolgens moet ik op mijn laptop nakijken wanneer, hoelaat en hoeveel ik precies van wat heb gekocht anders klopt het niet meer. Misschien ben ik wel gewoon heel lui maar ik vind het teveel werk. Nu gaat het wel omdat ik weinig trade maar als de boel weer wat aantrekt gaat dat er echt bij in schieten. :)

Maar nogmaals, het ziet er puik uit. Dat zeker maar ik snap niet dat er niet net als bij blockfolio een follow/watch in zit. Je kan alleen buy en sell kwijt. Is op te vangen door gewoon 1 in te vullen maar dan klopt je portfolio niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliuskik
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 31-01 14:57
Hi Allemaal,
ben redelijk nieuw into crypto currency. In 2011 was ik sterk aan het twijfelen om bitcoins te nemen, uiteindelijk (helaas) niet gedaan |:( 8)7 .
Wat ik mij afvroeg was hoeveel van jullie er met een bot/script werken? Best vervelend als je de volgende dag wakker wordt en de helft opeens verdampt is terwijl een een bot waarschijnlijk de verliezen had kunnen beperken. Kan mij ook voorstellen dat een bot meer rust zou geven. Dus wie werkt er met een bot, en wat zijn je overwegingen om het wel of niet te doen?

Was zelf geïnteresseerd in Haasbot, maar vind (voor nu) de kosten nog te hoog voor de bedragen die ik nu wil inzetten in cryptocurrencies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Anders schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Je bent gek als je daar je geld in steekt. Heb je de site gezien? De blog? Hun whitepaper - oh nee die bestaat al helemaal niet.
Toch EBTC gekocht. Op dit moment +100%. Ik ben aan het twijfelen om alles te verkopen voor ik ga slapen, maar denk dat de rage nog niet over is. Er staan veel meer koop dan verkooporders op etherdelta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632329

Kan iemand uitleggen hoe de bitcoinfork nu precies gaat werken. Ik heb btc op
Mn ledger staan. Kom ik dan in aanmerking en hoe krijg ik dan btc gold?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 16:46
juliuskik schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:01:
Hi Allemaal,
ben redelijk nieuw into crypto currency. In 2011 was ik sterk aan het twijfelen om bitcoins te nemen, uiteindelijk (helaas) niet gedaan |:( 8)7 .
Wat ik mij afvroeg was hoeveel van jullie er met een bot/script werken? Best vervelend als je de volgende dag wakker wordt en de helft opeens verdampt is terwijl een een bot waarschijnlijk de verliezen had kunnen beperken. Kan mij ook voorstellen dat een bot meer rust zou geven. Dus wie werkt er met een bot, en wat zijn je overwegingen om het wel of niet te doen?

Was zelf geïnteresseerd in Haasbot, maar vind (voor nu) de kosten nog te hoog voor de bedragen die ik nu wil inzetten in cryptocurrencies.
Als een ontwikkelaar een werkende bot had waarmee geld te verdienen was hoefde hij zijn bot niet te verkopen aan anderen. Meestal niet de moeite waard dus. Om je verliezen te beperken kan je bijvoorbeeld een trailing stop of stop loss order aanmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Anoniem: 632329 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:51:
Kan iemand uitleggen hoe de bitcoinfork nu precies gaat werken. Ik heb btc op
Mn ledger staan. Kom ik dan in aanmerking en hoe krijg ik dan btc gold?
Op 25 oktober komt er een kopie van bitcoin genaamd bitcoin gold. heb je bijv. 1 bitcoin dan krijg je 1 bitcoin gold. Op 1 november word deze beschikbaar op de exchanges. Ik gebruik zelf geen ledger maar zolang je zelf je private key in bezit hebt dan zit je goed. De mensen achter ledger zullen je wel vertellen wat je moet doen om die bitcoin gold te claimen.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
DutchMan schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:01:
[...]

Op 25 oktober komt er een kopie van bitcoin genaamd bitcoin gold. heb je bijv. 1 bitcoin dan krijg je 1 bitcoin gold. Op 1 november word deze beschikbaar op de exchanges. Ik gebruik zelf geen ledger maar zolang je zelf je private key in bezit hebt dan zit je goed. De mensen achter ledger zullen je wel vertellen wat je moet doen om die bitcoin gold te claimen.
Dus ik neem aan dat een desktop wallet ook goed is daar heb je tenslotte ook de private key van. Alles als het maar geen exchange is waar het op staat in theorie is zelfs een paper wallet goed dan. Zodra je inlogt staat het er mist er BTC op stond natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

ErikRo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:14:
[...]

Dus ik neem aan dat een desktop wallet ook goed is daar heb je tenslotte ook de private key van. Alles als het maar geen exchange is waar het op staat in theorie is zelfs een paper wallet goed dan. Zodra je inlogt staat het er mist er BTC op stond natuurlijk.
Op exchanges zal je het uiteindelijk ook wel krijgen hoor maar wil je het gedoe voorkomen zoals bij coinbase waar mensen moeten wachten op hun bitcoin cash dan idd een wallet met je eigen private key. Ik gebruik Exodus maar er zijn genoeg alternatieven.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
juliuskik schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:01:
Hi Allemaal,

Een bot is geen vervangmiddel voor jouw activiteit. In het ideale geval moet je al dagen/weken/maanden trading ervaring hebben om een bot bepaalde strategieën toe te vertrouwen.

Jouw vraag kan gemakkelijk opgelost worden met stop-losses (bestaat op meeste exchange). Als prijs < X, dan verkoop je coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Het is wel duidelijk zichtbaar dat ook de bestaande beleggersclubjes de crypto's ontdekken
en er steeds meer aandacht aan besteden.

Zie bijv. https://www.iex.nl/Bitcoin/Default.aspx

Over Bitcoin Gold en gratis geld: https://www.iex.nl/Bitcoi...n-gold.aspx?utm_campaign=

disclaimer: heb er geen belangen, gewoon ter info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
DutchMan schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:17:
[...]

Op exchanges zal je het uiteindelijk ook wel krijgen hoor maar wil je het gedoe voorkomen zoals bij coinbase waar mensen moeten wachten op hun bitcoin cash dan idd een wallet met je eigen private key. Ik gebruik Exodus maar er zijn genoeg alternatieven.
Op exchange zou wel makkelijker zijn niet alle exchanges staan toe even snel 1 of meer btc naar je wallet te halen als je niet minstens tier 3 of 4 bent.

Wat verwachten jullie eigenlijk van de bitcoin gold? Ik vind het zelf een leuk gratis extraatje maar tenzij er echt iets gebeurd waardoor iedereen ervan overtuigd is dat btcg zoveel beter is dan btc. Zie ik hem eerlijk gezegd niet stijgen.De splitsing zal denk ik ook tijdelijk even een rem zetten op de stijging van btc tot de rol van btcg bekend is.

[ Voor 24% gewijzigd door ErikRo op 05-10-2017 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-06 20:44

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Nog even terugkomend op btc wel of niet op een exchange tijdens een fork. Ja je bent overgeleverd aan de exchange hoe die er mee om gaat maar meestal geven de exchanges duidelijk aan wat ze gaan doen voorafgaande aan de snapshot.

Daarnaast heb ik in mijn korte crypto carriere nu een hard fork van btc meegemaakt en wat ik heb geleerd is dat als je je btc op een exchange hebt staan je veel sneller kan handelen.

Bcc ging na de launch direct naar 1200 usd. Ik zat vast met mijn btc in Exodus en die hadden nog geen oplossing, dus moest ik er zelf een zoeken. Na wat lezen bitcoin abc wallet geïnstalleerd, 140 gb blockchain gesynced. Funds uit exodus naar nieuwe wallet en private keys gemoved, oude private keys in abc client geïmporteerd. Bcc geclaimd en naar bittrex gestuurd. Toen was ik al 48 uur verder, wachten op 20 confirmations nog eens + 20 uur en toen was bcc nog maar 650usd een waarde die de coin daarna niet veel meer heeft gezien.

Lang verhaal kort: high risk, high reward!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
EBTC is werkelijk aan het ontploffen, alle sell orders worden onmiddelijk gepakt.
Pagina: 1 ... 110 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).