Het is gokken waarmee je wel je kansen kan vergroten door je eerst goed in te lezen. Kennis is hier vooral 'macht'Orange_Dirk schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:56:
[...]
Sterker nog het is gokken en dat telt niet voor sommige maar bijna alle coins. Wat 99% van de mensen in cryptos doet is dan ook speculeren en niet investeren. Helemaal niks mis mee want je kunt er aan verdienen (en ook verliezen). Er wordt gehoopt snel winst te pakken en weer te verkopen. Investeren houdt in kijken naar lange termijn.
Ik moet dan zelf ook wel lachen als hier wordt geroepen over een goed team en de vele mogelijkheden maar er wel na 50% gemaakt te hebben uit te stappen.
Ik houd me zelf niet voor de gek. Ik speculeer met een groot aantal altcoins om dit vervolgens te investeren in enkele coins die ik vasthoud.
Nagel op zijn kop. Bijna iedereen in dit topic is aan het speculeren en aan het gokken. Als het toch even wat minder gaat spreekt men dan weer over hold en lange termijn, terwijl ze vervolgens weer winst pakken als ze kunnen.Orange_Dirk schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:56:
[...]
Sterker nog het is gokken en dat telt niet voor sommige maar bijna alle coins. Wat 99% van de mensen in cryptos doet is dan ook speculeren en niet investeren. Helemaal niks mis mee want je kunt er aan verdienen (en ook verliezen). Er wordt gehoopt snel winst te pakken en weer te verkopen. Investeren houdt in kijken naar lange termijn.
Ik moet dan zelf ook wel lachen als hier wordt geroepen over een goed team en de vele mogelijkheden maar er wel na 50% gemaakt te hebben uit te stappen.
Ik houd me zelf niet voor de gek. Ik speculeer met een groot aantal altcoins om dit vervolgens te investeren in enkele coins die ik vasthoud.
In principe loopt het allemaal vrij aardig zolang de markt groeit en niet te veel geld wil uitstappen.
Hoe zit het overigens met de chinezen? Dienen deze nu definitief uit te stappen uit alle coins voor eind dit weekend?
Verwijderd
Daar kun je geen ledgers importeren helaas. Ik gebruik het wel voor snelle overzichten tussen exchanges en dat is verdomde handig maar verder kan ik er niet zoveel mee. Wat ik zo zie in de comments is dat dan ook juist het grootste euvel van cryptocompare, geen ledger import.
Waar heb je ze nu staan dan?
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:17:
[...]
Ik heb ook de gok genomen en mijn YOYO;s gehouden. Wel weggehaald bij Binance. Hopelijk mogen ze vroeg of laat weer verhandeld worden en worden ze nog iets waard.
Wat is er dan drempelig aan het creëren van een Binance account ?spacer schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:22:
[...]
Goede zet. Ik loop weer tegen de drempel van het creëren van een Binance account aan.
De handeling an sich en het feit dat ik mijn gegevens niet graag aan China verstrekjos707 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:39:
[...]
Wat is er dan drempelig aan het creëren van een Binance account ?
LOLp0st schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:45:
Toch maar even 20 WTC gekocht for shits & giggles vanmorgen op Binance om 06:30. Moest net even 3x knipperen toen ik de koers in Blockfolio zag. Holy shit, als dat nieuws ook allemaal waar is rondom funding van overheidm, en het team neemt wat mensen op in hun kring die fatsoenlijk Engels spreken, dan zou dit toch nog wel eens iets kunnen worden
was jij niet degene die beweerde dat dit project niks was en er alleen maar tieners op slack en reddit actief waren? man man man
Wel lastig hoor, WTC zie ik nu in 1 dag 102% stijgen naar USD 6.10. Moet toch op tanden bijten om niet te verkopen, vind bij deze heeel lastig in te schatten wat de dip/resistance is. USD 4? 5? Ik houd het maar vast.
Stel WTC krijgt een even grote marketcap als IOTA met de huidige hoeveel coins in circulatie. Dan is WTC 60 dollar. Nu wordt er eigenlijk alleen nog maar op binance gehandeld. Grote kans dat als hun nieuwe blockchain er is dat andere exchanges WTC gaan listen. Maar allemaal puur speculatie natuurlijk. Wie weet is WTC over een maand niks waard.Rookert25 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:56:
Wel lastig hoor, WTC zie ik nu in 1 dag 102% stijgen naar USD 6.10. Moet toch op tanden bijten om niet te verkopen, vind bij deze heeel lastig in te schatten wat de dip/resistance is. USD 4? 5? Ik houd het maar vast.
Klinkt goed. Waar kan ik tekenen?ionn schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:06:
[...]
Stel WTC krijgt een even grote marketcap als IOTA met de huidige hoeveel coins in circulatie. Dan is WTC 60 dollar. Nu wordt er eigenlijk alleen nog maar op binance gehandeld. Grote kans dat als hun nieuwe blockchain er is dat andere exchanges WTC gaan listen. Maar allemaal puur speculatie natuurlijk.
All-in gaan op Walton twee weken geleden is de beste keus die ik ooit gemaakt heb.
Ho ho, niets over het project gezegd. You only prove my pointrvT schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:35:
[...]
LOL
was jij niet degene die beweerde dat dit project niks was en er alleen maar tieners op slack en reddit actief waren? man man man
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Is Hongkong dacht ik maar ik kan mij inbeelden dat alles wat ten oosten van Berlijn ligt weinig vertrouwen inboezemtspacer schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:21:
[...]
De handeling an sich en het feit dat ik mijn gegevens niet graag aan China verstrek.
Zelf handel ik een beetje op Kraken.com met het beetje BTC/€ wat ik daar ooit verzameld heb.
Is niet veel wat ik heb en handel, maar vind het leuk om zo een beetje te "handelen" en wat centen te verdienen aan de schommelingen. Nu is BTC weer dalend wat ik al dacht, dus straks weer wat inkopen en later verkopen.
Is niet veel wat ik heb en handel, maar vind het leuk om zo een beetje te "handelen" en wat centen te verdienen aan de schommelingen. Nu is BTC weer dalend wat ik al dacht, dus straks weer wat inkopen en later verkopen.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Exact.Viper® schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:47:
After selling al your WTC for NEO
[afbeelding]
Ik dacht net een beetje mee te liften met NEO krijg je dit. Naja ik laat het lekker staan en kijk wel waar het schip strand.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Het lijkt erop dat IOTA zeer binnenkort op Binance komt voor degenen die op een eventuele pump in willen springen.
https://www.reddit.com/r/...s/730arc/iota_on_binance/
https://www.binance.com/trade.html?symbol=IOTA_BTC
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Haha leuk he, Ik dacht half NEO, half WTC investeren en nu heffen ze elkaar precies opViper® schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:47:
After selling al your WTC for NEO
[afbeelding]
WTC heeft even de 6,10 aangeprikt, al hangt die weer rond 5,90. Denk dat er wat mensen hun winst aan het incasseren zijn.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Tijd dat IOTA gaat groeienSteeringWheel schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:13:
Het lijkt erop dat IOTA zeer binnenkort op Binance komt voor degenen die op een eventuele pump in willen springen.
Nieuws van binance.
Melding van augustus
[ Voor 10% gewijzigd door migila op 28-09-2017 17:33 ]
Iemand zei laastst dat WTC naar de 10 dollar zou gaan.
Dat ruikt naar voorkennis, AIVD lezen we even mee
Haha doet me denken aan mijn tweet van een aantal dagen geleden..Viper® schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:40:
Iemand zei laastst dat WTC naar de 10 dollar zou gaan.

Eigenaardige boel..
Ikzelf durf het nu niet aan om WTC te halen. Net nu het zo lekker gaat, zie ik het al voor me dat ik weer een fout ga maken.. Tenzij jullie mij weten te overtuigen.
[ Voor 19% gewijzigd door Luca op 28-09-2017 17:48 ]
Inderdaad. Maar lijkt typisch gevalletje 'buy the rumour, sell the news'. Van .000129 btc naar .000140 btc in het laatste uur. Daarvoor ging hij alleen maar langzaam naar beneden.migila schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:20:
[...]
Tijd dat IOTA gaat groeienWanneer zal het mogelijk zijn te handelen? Je kan er wel al IOTA naartoe sturen.
Nieuws van binance.
Melding van augustus
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
https://imgur.com/1BQg796SteeringWheel schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:49:
[...]
Inderdaad. Maar lijkt typisch gevalletje 'buy the rumour, sell the news'. Van .000129 btc naar .000140 btc in het laatste uur. Daarvoor ging hij alleen maar langzaam naar beneden.
Welke exchange heeft de mogelijkheid om bijvoorbeeld met 1 BTC zowel in te zetten beneden als boven de huidige koers? Op Kraken kon dit vroegah wel... Op zowel Poloniex als Bittrex mis ik deze optie omdat je funds worden ingezet bij 1 van de 2.
Heeft er iemand ervaring om data live (of semi-live) in excel te koppelen vanuit een exchange? Kon via de zoekfunctie niet veel zinvols vinden.
Heeft er iemand ervaring om data live (of semi-live) in excel te koppelen vanuit een exchange? Kon via de zoekfunctie niet veel zinvols vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Woohooo op 28-09-2017 17:55 ]
Hij gaat zo naar 7 dollar, veel te veel rush vandaag. Denk dat ie in 1 week weer op 4-5 dollar staat.Danny.G schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:46:
[...]
Haha doet me denken aan mijn tweet van een aantal dagen geleden..
[afbeelding]
Eigenaardige boel..
Ikzelf durf het nu niet aan om WTC te halen. Net nu het zo lekker gaat, zie ik het al voor me dat ik weer een fout ga maken.. Tenzij jullie mij weten te overtuigen.
Hoop het niet, maar zou gezond zijn

Precies, het ziet er natuurlijk heel spectaculair uit, zo'n immense groei, maar erg gezond is dat niet. Dat kan ook betekenen dat het juist zo snel averechts kan gaan.Rookert25 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:06:
[...]
Hij gaat zo naar 7 dollar, veel te veel rush vandaag. Denk dat ie in 1 week weer op 4-5 dollar staat.
Hoop het niet, maar zou gezond zijn
Klopt, maar meestal als je juist de correctie verwacht.....komt ie nietDanny.G schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:07:
[...]
Precies, het ziet er natuurlijk heel spectaculair uit, zo'n immense groei, maar erg gezond is dat niet. Dat kan ook betekenen dat het juist zo snel averechts kan gaan.
Ga vanavond de helft van m'n WTC incashen want hij is voor mij nu officeel x10 gegaan. Gaat nu om een dusdanig bedrag dat ik het me niet zou vergeven als er vannacht weer slecht nieuws uit China komt oid en we weer een wekenlange bearmarket ingaan. Natuurlijk ook de kans dat hij nog makkelijk x2 gaat... maar daar zou ik zeker vrede mee hebben wetende dat ik een leuk bedrag heb gepakt.
Verwijderd
Ik denk dat je hier spijt van gaat krijgen.. misschien niet deze maand, maar op lange termijn wel.yinx84 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:34:
Ga vanavond de helft van m'n WTC incashen want hij is voor mij nu officeel x10 gegaan. Gaat nu om een dusdanig bedrag dat ik het me niet zou vergeven als er vannacht weer slecht nieuws uit China komt oid en we weer een wekenlange bearmarket ingaan. Natuurlijk ook de kans dat hij nog makkelijk x2 gaat... maar daar zou ik zeker vrede mee hebben wetende dat ik een leuk bedrag heb gepakt.
Haha ja en dan balen dat je met je stomme kop niet de coins hebt gehaald. Wat een wereld toch ook, die cryptowereld.Trent900 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:13:
[...]
Klopt, maar meestal als je juist de correctie verwacht.....komt ie niet
Natuurlijk afhankelijk of hij er al in ging voor long-investment of niet. Als hij een lekker bedrag heeft gepakt en de rest hem niet uitmaakt, is het te snappen.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:42:
[...]
Ik denk dat je hier spijt van gaat krijgen.. misschien niet deze maand, maar op lange termijn wel.
Lastig te bepalen. Na zo'n grote stijging kan het zijn dat veel mensen uitcashen en een dip veroorzaken, toch? Dan kan je met een deel van de winst natuurlijk weer instappen.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:42:
[...]
Ik denk dat je hier spijt van gaat krijgen.. misschien niet deze maand, maar op lange termijn wel.
Verwijderd
Klopt! Maar het ligt er aan voor hoeveel hij ze nu heeft gekocht. Als hij ze nu voor 1,30 gekocht heeft, dan heeft hij een leuke winst inderdaad. Maar hij zal ze niet meer voor dit bedrag kunnen terugkopen. De hype is nu echt real en ik denk dat dit nog wel even doorgaat als ik zo alles lees en zie.SL65 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:44:
[...]
Lastig te bepalen. Na zo'n grote stijging kan het zijn dat veel mensen uitcashen en een dip veroorzaken, toch? Dan kan je met een deel van de winst natuurlijk weer instappen.
Ja dat is waar. Ik heb ze ook nog voor een leuk bedrag kunnen kopen toen iemand hier de melding maakte van WTC (klein aantal). Nu nog een hoeveel gekocht voor meer geld, maar twijfel toch of dit zo door kan blijven gaan.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:57:
[...]
Klopt! Maar het ligt er aan voor hoeveel hij ze nu heeft gekocht. Als hij ze nu voor 1,30 gekocht heeft, dan heeft hij een leuke winst inderdaad. Maar hij zal ze niet meer voor dit bedrag kunnen terugkopen. De hype is nu echt real en ik denk dat dit nog wel even doorgaat als ik zo alles lees en zie.
[ Voor 3% gewijzigd door SL65 op 28-09-2017 18:59 ]
Verwijderd
Tsja ik ga voor longterm. Hoe het zich ontwikkeld kan niemand zeggen. Ik denk dat het uiteindelijk een goed plan is om ze te houden.SL65 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:59:
[...]
Ja dat is waar. Ik heb ze ook nog voor een leuk bedrag kunnen kopen toen iemand hier de melding maakte van WTC (klein aantal). Nu nog een hoeveel gekocht voor meer geld, maar twijfel toch of dit zo door kan blijven gaan.
Ik hoop gewoon op een goeie dip, kan ik extra WTC halen.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:05:
[...]
Tsja ik ga voor longterm. Hoe het zich ontwikkeld kan niemand zeggen. Ik denk dat het uiteindelijk een goed plan is om ze te houden.
Tot nu toe is alleen op Binance WTC te koop toch ? heb sinds kort een account op kraken en ben lerende.ionn schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:07:
[...]
Ik hoop gewoon op een goeie dip, kan ik extra WTC halen.
Ja dat klopt en binance is heel makkelijk te gebruiken.GeoHound schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:08:
[...]
Tot nu toe is alleen op Binance WTC te koop toch ? heb sinds kort een account op kraken en ben lerende.
Zijn er hier mensen die golem en bitshares holden? Dit zijn mijn enigste coins waarvan ik nog twijfel over de toekomst.
Bitshares draait allang mee en heeft zelfs een werkend product, maar weinig hype.
Golem heeft nog geen werkend product als het goed is?
[ Voor 31% gewijzigd door ion op 28-09-2017 19:12 ]
Dan zou ik een beetje opschieten met verkopen, of wachten op de recovery vanavond, of wachten tot na het weekendyinx84 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:34:

Verwijderd
Je zal maar 900 wtc hebben omgeruild voor 9514 yoyow (toen yoyow op ath stond ongeveer en wtc op 1.50, die was toen al van 50 cent naar 1.50 gegaan waardoor ik het niet meer aan durfde om te houden).
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan nu

Zit nu eindelijk klaar achter de computer en zie hem inderdaad wegzakkenp0st schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:47:
[...]
Dan zou ik een beetje opschieten met verkopen, of wachten op de recovery vanavond, of wachten tot na het weekendwant het zou zonde zijn als je x10 een x5 wordt (al is dat nog steeds bijzonder lekker natuurlijk)
[afbeelding]
Voor nu nog even hodlen!
Lijkt me inderdaad de beste strategie om nu niet te "panic sellen" maar het even af te wachten. Ik weet trouwens niet of je actief /r/CryptoCurrency/ leest maar het blijft hilarisch om alle voor- en tegenstanders van WTC te zien bekvechtenyinx84 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:51:
[...]
Zit nu eindelijk klaar achter de computer en zie hem inderdaad wegzakkenWas ook wel te verwachten natuurlijk. Maar goed, ik heb ze sinds 0,55 cent in bezit en meerdere periodes van FUD met angst en beven uitgezeten, dus dit kan er ook nog wel bij! Morgen zou er een AMA zijn en zou ook de uitslag van die Jinjiang Competition getweet worden. Denk dat de koers dan weer de andere kant op gaat. Mocht dat niet baten dan zal de officiele aankondiging van de Koreaanse exchange nog wel een goede poging doen.
Voor nu nog even hodlen!
Ik heb zelf eerder op $1 gekocht en verkocht op $2, en vandaag een stuk of 30 gekocht op $4 en zojuist verkocht op $6. Blijft toch leuk, het zijn maar kleine bedragen maar het is al meer dan dat ik aan rente krijg op mijn spaarrekening over een heel jaar haha!
Verwijderd
ICN staat op een behoorlijk dieptepunt, reden voor mij om nog even wat in te slaan. Kan ik m'n gemiddelde inkoopprijs nog wat omlaag brengen. Binnenkort Q3 rapport van Iconomi dus ben benieuwd wat het gaat brengen.
Op $ 6,94 nog wat ingewisseld wat toch stil stond in WTC ik zag hem wel naar $8 gaan. Steeds als ik wilde kopen werd de order niet uitgevoerd omdat de prijs alweer was gestegen.
Duurde $ 0,50 voordat ik raak sloeg hij steeg 5 minuten om daarna continu te zakken
echt mijn timing is echt r.k
Nu op HODL en hopen dat de koers binnen niet al te lange tijd weer stijgt.
Duurde $ 0,50 voordat ik raak sloeg hij steeg 5 minuten om daarna continu te zakken
Nu op HODL en hopen dat de koers binnen niet al te lange tijd weer stijgt.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
De spreads in WTC zijn soms ook huge, valt ook wel naar te handelen als je snel bent
Was een beetje te laat met WTC, nu wel vrij hoog om nog in te stappen en ben bang dat de bodem er zo onderuit valt. Misschien dat ik het nog ga proberen als dat de komende weken nog ergens gebeurt.
Vandaag wel in EMC2 gestapt, nog andere mensen die daar aan meedoen? Ze gaan op 6 oktober hun 'wormhole' feature verwijderen waardoor ze zo'n 50 miljoen coins verbranden. Gaat wel wat voor de waarde doen denk ik.
https://www.emc2.foundation/news/2017/9/8/wormhole-removal-1
Vandaag wel in EMC2 gestapt, nog andere mensen die daar aan meedoen? Ze gaan op 6 oktober hun 'wormhole' feature verwijderen waardoor ze zo'n 50 miljoen coins verbranden. Gaat wel wat voor de waarde doen denk ik.
https://www.emc2.foundation/news/2017/9/8/wormhole-removal-1
[ Voor 27% gewijzigd door Freek op 28-09-2017 20:52 ]
Toevallig vandaag een paar van gekocht omdat hij zo'n mooie lijn omhoog had 😊.Freek schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:48:
Vandaag wel in EMC2 gestapt, nog andere mensen die daar aan meedoen?
Geen idee of het een goede investering is.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Nav mijn eerdere vragen vandaag maar aan de slag gegaan met de verschillende api's en ik krijg eindelijk iets/zinvolle data terug maar als iemand kan/wil helpen heel graag (alle data heb ik maar er moet nog iets zinvols mee gedaan worden). Excel heeft wel 1 nadeel, update frequentie is 1 minuut maar voor mij is dat voldoende en anders kom je weer in de knoei wellicht met het aantal api calls.Woohooo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:54:
Nog iets anders, ik heb al een hele tijd wat BCH en LTC staan, kleine bedragen maar net verkeerd ingekocht dus die staan onder water. Weet iemand of er van een van beide kampen nog wat nieuws (en dus wellicht een stijging) te verwachten valt? Dacht met beiden redelijk stabiel te zitten maar dat was dus een (beginners)foutje.
Verwijderd
Rudio schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:17:
[...]
Ik heb ook de gok genomen en mijn YOYO;s gehouden. Wel weggehaald bij Binance. Hopelijk mogen ze vroeg of laat weer verhandeld worden en worden ze nog iets waard.
[...]
Ik heb ze op een paper wallet gezet via MEW.
Wilde net vragen wat de Einsteinium (EMC2) het valt me op dat hij om de zoveel tijd een leuke pump krijgt. Als die lijn doorzet zou het wel een aantrekkelijke munt zijn maar ik weet er te weinig van om er geld in te steken.
Maar ik zie dat meer mensen dat is opgevallen
Maar ik zie dat meer mensen dat is opgevallen
Verwijderd
Hopelijk komt er dan wat beweging in de koers. Naar boven natuurlijkSteeringWheel schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:13:
Verwijderd
Je weet maar nooit of YOYO straks weer verhandeld mag worden. En anders jammer dan. Heb de gok genomen ze te houden ipv voor ICO prijs te verkopen.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:51:
[...]
Je zal maar 900 wtc hebben omgeruild voor 9514 yoyow (toen yoyow op ath stond ongeveer en wtc op 1.50, die was toen al van 50 cent naar 1.50 gegaan waardoor ik het niet meer aan durfde om te houden).
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan numaja dat is allemaal achteraf
Zo, ik ben dan eindelijk na serieus dagen tijd op de laatste pagina aangekomen.
Echter is me 1 ding toch nog niet helemaal duidelijk. Ik ben wat traag van begrip dus don’t shoot me.
Ik ben, zoals vele andere voor mij, begonnen met 100 euro. Echter staat mijn kleine percentage aan btc nog steeds te wachten in mijn blockchain.... ik zie gewoon geen mogelijkheid om te handelen met zo’n laag start kapitaal.
Zijn er plekken waar ik naast plus / kraken / stamp etc waar ik wel een beetje leuk kan handelen zonder teveel kennis (Lees: beginner) met zulke lage bedragen? Of is het toch verstandig om het nog steeds voor een x-aatal jaar te laten staan?
Slowchat? Sorry, wil ik absoluut niet veroorzaken.
Thanks anyways!
Echter is me 1 ding toch nog niet helemaal duidelijk. Ik ben wat traag van begrip dus don’t shoot me.
Ik ben, zoals vele andere voor mij, begonnen met 100 euro. Echter staat mijn kleine percentage aan btc nog steeds te wachten in mijn blockchain.... ik zie gewoon geen mogelijkheid om te handelen met zo’n laag start kapitaal.
Zijn er plekken waar ik naast plus / kraken / stamp etc waar ik wel een beetje leuk kan handelen zonder teveel kennis (Lees: beginner) met zulke lage bedragen? Of is het toch verstandig om het nog steeds voor een x-aatal jaar te laten staan?
Thanks anyways!
Wat je kan doen is elke week/maand X hoeveel geld in bitcoin steken of in een andere coin.seadogg schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:40:
Thanks anyways!
Waarom zie je geen mogelijkheden om met zo'n bedrag te handelen?seadogg schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:40:
Thanks anyways!
Laag kopen en hoog verkopen. Dat is wat je wilt. Het bedrag maakt niet super veel uit. Alleen is 10% op bijv. €1000 wat interessanter dan op €100, maar het is procentueel natuurlijk hetzelfde ;-)
Hier is je €100 voorbeeldseadogg schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:40:
Thanks anyways!
Haha!!
Wat anders.. zijn er mensen dis uitstappen,voor de 'weekenddip', en/of winstpakken van deze week?
Leuke video, thnx for sharing. Toch een kleine opgetrokken wenkbrauw toen ik op de link naar Youtube klikte. Deze video is gemaakt in samenwerking met ING.

Verwijderd
Voor wat betreft YoYow. Het was toch bekend dat deze nu op Hitbtc worden verhandeld. Volgens mij sinds gisteren. Hopen dat er nog eens wat nieuws naar buiten wordt gebracht.
Respect, maar ook een beetje een apart type zeg maar.
Ik ga volgende week gewoon naar Spanje, ff kijken hoeveel geld ik dan misloop
Nee en bedankt voor de tip.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:26:
Voor wat betreft YoYow. Het was toch bekend dat deze nu op Hitbtc worden verhandeld. Volgens mij sinds gisteren. Hopen dat er nog eens wat nieuws naar buiten wordt gebracht.
Heb een paar keer op coinmarketcap gekeken maar daar stond niets, alleen Openledger DEX.
Ik ken iemand die heeft aan deze cryptocurrency handel een klein boerderijtje overgehouden....
[ Voor 12% gewijzigd door papaleo op 28-09-2017 23:16 ]
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
Vòòr dat hij met deze handel begon bezat hij een hele grote boerderij + een Lambo
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
Verwijderd
Dat snap ik ook niet helemaal... Als het met een klein bedrag al niet lukt dan ga je met een groot bedrag zeker het schip in.Crasheeee schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:47:
[...]
Waarom zie je geen mogelijkheden om met zo'n bedrag te handelen?
Laag kopen en hoog verkopen. Dat is wat je wilt. Het bedrag maakt niet super veel uit. Alleen is 10% op bijv. €1000 wat interessanter dan op €100, maar het is procentueel natuurlijk hetzelfde ;-)
Sterker nog, ik zou als je net instapt gewoon klein beginnen. Leer eerst het spelletje, wordt bekend met de markt en de bewegingen die deze maakt. Zorg ook dat je je geld in beweging houdt. Je blind staren op mega rendementen die sommigen pakken heeft absoluut geen zin, zorg eerst maar eens dat je consequent 10% per trade pakt over een X aantal trades.
Dat is wat veel grote jongens je niet vertellen, die ene klapper die ze hebben gemaakt staan vaak zomaar 10 of meer trades tegenover die peanuts hebben opgeleverd of zelfs verlies maar dat babbelt natuurlijk niet zo lekker in de kroeg.
gebruiken jullie de charts + order book + order histories van bittrex zelf? Of zijn er andere methodes?
Best wel traag, inefficiënt, onhandig en onoverzichtelijk (als je het vergelijkt met cryptowatch of bitcoinwisdom -- ik doe normaal gezien alleen bitcoin, maar nu ook even BAT).
Best wel traag, inefficiënt, onhandig en onoverzichtelijk (als je het vergelijkt met cryptowatch of bitcoinwisdom -- ik doe normaal gezien alleen bitcoin, maar nu ook even BAT).
[ Voor 8% gewijzigd door kristof1234 op 28-09-2017 23:45 ]
Cryptowat.ch heeft tegenwoordig ook Bittrex!kristof1234 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:44:
gebruiken jullie de charts + order book + order histories van bittrex zelf? Of zijn er andere methodes?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
thanks, had ik nog niet opgemerkt, stond er vroeger niet bij.beany schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 00:21:
[...]
Cryptowat.ch heeft tegenwoordig ook Bittrex!
Ben een paar weken op kraken bezig met handelen, maar heb nu ook een account op bittrex aangemaakt om wat meer keuze in verschillende crypto te hebben.
Stel ik wil NEO kopen. Kan natuurlijk bitcoin van kraken direct naar bittrex overmaken en daarmee neo kopen, maar ik dacht ooit eens hier ergens gelezen te hebben dat er verschil kan zitten in munten/fee's. Wat zou hier de "goedkoopste" optie zijn?
Verder heb ik nog niks geverifieerd op bittrex, alleen via email mijn account geactiveerd. Kent bittrex bijv. net als bij kraken Tiers oid?
Stel ik wil NEO kopen. Kan natuurlijk bitcoin van kraken direct naar bittrex overmaken en daarmee neo kopen, maar ik dacht ooit eens hier ergens gelezen te hebben dat er verschil kan zitten in munten/fee's. Wat zou hier de "goedkoopste" optie zijn?
Verder heb ik nog niks geverifieerd op bittrex, alleen via email mijn account geactiveerd. Kent bittrex bijv. net als bij kraken Tiers oid?
Zucht eerst zegt Rusland we willen Bitcoin legaliseren en nu zeggen ze de kans is groot dat we Bitcoin betalingen gaan verbieden.
Dat zal veel mensen vertrouwen doen verliezen in BTC en de koers weer laten dalen.
Al snap ik Rusland wel die zijn bang dat alles buiten hun zicht om gebeurd.
Dat zal veel mensen vertrouwen doen verliezen in BTC en de koers weer laten dalen.
[ Voor 5% gewijzigd door ErikRo op 29-09-2017 02:35 ]
Ook Zuid-Korea wil ICOs reguleren en mogelijk tot nader order uitbannen. Onduidelijk is of dit alleen geldt voor Zuid-Koreaanse bedrijven die een ICO willen doen of een verbod om te participeren in een ICO voor inwoners van Zuid-Korea in het algemeen.
https://www.cryptocoinsne...al-coin-offerings-report/
Hier is de reden voor een goede weekendcorrectie
Het laat wel zien dat een Red Pulse ICO op de goede weg zit met hun KYC procedure, zoiets willen de autoriteiten zien
https://www.cryptocoinsne...al-coin-offerings-report/
Hier is de reden voor een goede weekendcorrectie
Eens zien wat Rusland en Zuid Korea als effect gaan geven... Japan was er ook mee bezig zag ik.
Ik zie nu al een aardige dip de afgelopen uren. Hopelijk houd dit niet aan.
Mijn wallet begon net een beetje richting begin waarde te komen sinds ik ben ingestapt vorige maand.
Schijnbaar zien sommige landen cryptocurrencies toch als gevaar voor hun economie of waarom zouden ze het andere verbieden.Als dit doorzet gaan meer en meer landen het verbieden en dan zit je met een stel munten wat niets meer waard is.
Mijn wallet begon net een beetje richting begin waarde te komen sinds ik ben ingestapt vorige maand.
Schijnbaar zien sommige landen cryptocurrencies toch als gevaar voor hun economie of waarom zouden ze het andere verbieden.Als dit doorzet gaan meer en meer landen het verbieden en dan zit je met een stel munten wat niets meer waard is.
Z-K zal het niet zo bruut aanpakken als China nu kapitaalvlucht niet hun probleem is. Bovendien hebben mensen gezien dat het na de Chinese berichten toch wel weer omhoog ging, dus de muziek zal niet zo langzaam gaan spelen als in september. Stoppen zal de muziek zeker nietmadmaus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:52:
Ik zie nu al een aardige dip de afgelopen uren. Hopelijk houd dit niet aan.
Blijkbaar begint dit weekend een verlengde trits nationale feestdagen waardoor volume in Z-K lager kan liggen. Mensen kunnen echter ook cashen en even uitstappen. Of ze doen helemaal niks omdat het land technologisch hoogwaardig is en ze overal kunnen traden. Feit is dat het nieuws midden op de dag daar kwam en nog geen panic sell daar heeft getriggerd. Alles kan in cryptoland.
Geef even een bronvermelding als je dit soort dingen roeptErikRo schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 02:34:
Zucht eerst zegt Rusland we willen Bitcoin legaliseren en nu zeggen ze de kans is groot dat we Bitcoin betalingen gaan verbieden.
[alu hoedjes mode]
Volgens mij worden er in de wereld vieze spelletjes gespeeld. Er is een gevestigde orde elite die veel geld en macht bezitten. Binnen het bedrijfsleven wordt nieuws gemanipuleerd en/of bedrijfsresultaten ten voordeel gebruikt. Dit zie je vaak met aandelen.
Dit zal in de crypto niet anders zijn/worden.
[/alu mode]
Volgens mij worden er in de wereld vieze spelletjes gespeeld. Er is een gevestigde orde elite die veel geld en macht bezitten. Binnen het bedrijfsleven wordt nieuws gemanipuleerd en/of bedrijfsresultaten ten voordeel gebruikt. Dit zie je vaak met aandelen.
[/alu mode]
Natuurlijk, kennis is macht.Viper® schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:47:
[alu hoedjes mode]
\[/alu mode]
Je zag het met Zcash listing op Bithumb: https://www.cryptocoinsne...rges-bithumb-integration/
En het is moreel niet fijn, maar in een ongereguleerde markt hoort het erbij. Denk dat de meeste mensen zelf zouden inslaan als ze via via een nieuwtje oppikken. Manipulerende whales zorgen ook voor de enorme winsten waar de kleine belegger van kan profiteren.
Meestal zij de kleine beleggers juist de dupe hiervanRookert25 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:00:
[...]
Manipulerende whales zorgen ook voor de enorme winsten waar de kleine belegger van kan profiteren.
FTFYErikRo schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 02:34:
Al snap ik Rusland elk land wel die zijn bang dat alles buiten hun zicht om gebeurd en bang om controle te verliezen.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Dat klopt inderdaad als ze niet opletten waar de koersstijging vandaan komt. Toen ik 6 maanden geleden begon dacht ik ook lekker mee te surfen op een 2 uur durende +70% stijging van Siacoin en toen klapte ie opeens naar beneden... Had gewoon moeten nadenken dat zoiets niet normaal is. Maar dat is leergeldSlux schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:01:
[...]
Meestal zij de kleine beleggers juist de dupe hiervan
Heb ook weleens in een gepompte munt gezeten en dan heb je uit het niets die 70% stijging in 2 uur en dan ben je blij.
Los daarvan is het geld dat je kan missen, dus het is geen probleem. Als het wel een probleem is zit je al fout vind ik en moet je niet klagen.
Iets anders, WTC heeft eindelijk tijd gevonden om Google Translate aan te slingeren en een statement naar buiten te brengen over de wedstrijd die ze wel/niet hebben gewonnen deze week:
https://twitter.com/Waltonchain/status/913657325516234753
[ Voor 14% gewijzigd door Rookert25 op 29-09-2017 09:07 ]
Het Korea nieuws heeft weinig impact op de koers vind ik, gaat na een klein dipje nu alweer omhoog. Ik had juist alles vlug verkocht bang om een herhaling van de China dip.
Hebben mensen meer vertrouwen gekregen door het vlugge herstel na de vorige dip, gaat het nog komen, of proberen de whales dit nieuws eens niet uit te buiten.
Hebben mensen meer vertrouwen gekregen door het vlugge herstel na de vorige dip, gaat het nog komen, of proberen de whales dit nieuws eens niet uit te buiten.
Een verbod/regulatie op ICO's zou je ook kunnen zien als goed nieuws.Meessen schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:15:
Het Korea nieuws heeft weinig impact op de koers vind ik, gaat na een klein dipje nu alweer omhoog. Ik had juist alles vlug verkocht bang om een herhaling van de China dip.
Verwijderd
Tenzij je veel ETH bezit, gezien ICO's faciliteren een belangrijk gebruik is ervan.Luuk schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:24:
[...]
Een verbod/regulatie op ICO's zou je ook kunnen zien als goed nieuws.
Verwijderd
Het heeft dit keer minder invloed omdat vrij snel duidelijk is wat er nu wel en niet verboden wordt. Het gaat enkel om ICO's die vanuit Zuid-Korea opgezet worden; die zijn/worden nu verboden. Er mag gewoon nog geïnvesteerd worden in buitenlandse ICO's.Meessen schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:15:
De eerste berichtgeving omtrent een crypto verbod klopt gewoon nooit 100% waardoor (expres) een enorme sell off ontstaat.
En de anticipitatie op coinnest natuurlijk die vandaag neo e.d gaat verhandelen en komende maand de grote upbit exchange die ons vele winsten zal bezorgen.
Japanse exchanges hebben vandaag licentie gekregen om te opereren( weer deuren die open gaan!)
Er zijn munten waaronder neo die gewoon doordrammen met plusjes in een weekend. Ben echt benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren. Ook het weekend ;-)
Japanse exchanges hebben vandaag licentie gekregen om te opereren( weer deuren die open gaan!)
Er zijn munten waaronder neo die gewoon doordrammen met plusjes in een weekend. Ben echt benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren. Ook het weekend ;-)
[ Voor 45% gewijzigd door BabyRattle op 29-09-2017 09:42 ]
sorry het stond vannnacht op de newsfeed van de app blockfolio dus ik kon niet even linkje meersturenLuuk schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:43:
[...]
Geef even een bronvermelding als je dit soort dingen roept
Verwijderd
Wellicht dat dit klopt, ik zeg wellicht omdat het heel waarschijnlijk is maar ook lastig aan te tonen maar het is tegenwoordig ook zo dat een volledige markt volledig op zijn gat geworpen kan worden geworpen door 1 simpel maar hardnekkig gerucht. Degene die dat verspreid hoeft helemaal geen overheid, grote jongen of whale te zijn. Een computer met internetverbinding, een goed 'verhaal' en wat tijd is genoeg. We hebben nu al zo vaak gezien dat mensen bronnen niet checken en ook (nieuws)websites en oude media nemen maar wat graag ter kennisgeving 'nieuws' aan als dat hun krantje helpt in de verkoop of meer clicks genereert...Viper® schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:47:
[alu hoedjes mode]
\[/alu mode]
Het kan de grootst mogelijke of zelfs onmogelijke onzin zijn zolang het maar iets triggert bij degene die het leest en waar rook is is vuur.
Mensen laten zich graag bang maken om ze af te leiden van hun dagelijkse sores, kijk maar eens naar hoe snel en vaak onzinberichten en waarschuwingen op FB e.d. rondgaan. Dat is gewoon schrikbarend. Minder goed maar wel een voorbeeld is de discussie over BSN wel of niet afgeven. Als er een koopje is te scoren zwaaien we gerust met een paspoort (denk bijv. aan de Ryanairs en budgetoperators van deze wereld) maar naar een exchange waar het om veel grotere bedragen gaat en vertrouwen... Het is voor mij persoonlijk veel aannemelijker dat een budgetmaatschappij met je gegevens aan de haal gaat om zoveel mogelijk inkomsten uit een enkele verkoop te persen dan dat een financiële dienstverlener dat doet die juist gebaat is bij een langdurige samenwerking.
Daarnaast is het BSN van ZZP'ers e.d. ook gewoon zo te vinden aangezien het ook in je BTW nummer zit. Dat een overheid het advies afgeeft omgeeft om deze nooit te verstrekken blijf ik absoluut onbegrijpelijk vinden aangezien diezelfde overheid je ditzelfde nummer verplicht toekent als je je inschrijft als zelfstandige... Het is niet dat je een keuze hebt oid...
Hoe denken ze dat je vertrouwen kunt wekken bij klanten als je niet open bent over je bedrijfsgegevens?
Moraal van het verhaal en weer terug naar crypto's, lift lekker mee als het kan en zit je er een keer naast dan zat je gewoon niet goed op te letten. Dat kun je alleen jezelf aanrekenen.
Ryan Air stuur je echt je BSN niet op hoor! Die vragen enkel je paspoort nummer bij inchecken, niet je BSN. Blijft kloppend dat je zo de BSN van elke ZZP'er kan opvragen, maar dit is simpelweg onjuist.Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:02:
[...]
Mensen laten zich graag bang maken om ze af te leiden van hun dagelijkse sores, kijk maar eens naar hoe snel en vaak onzinberichten en waarschuwingen op FB e.d. rondgaan. Dat is gewoon schrikbarend. Minder goed maar wel een voorbeeld is de discussie over BSN wel of niet afgeven. Als er een koopje is te scoren zwaaien we gerust met een paspoort (denk bijv. aan de Ryanairs en budgetoperators van deze wereld)
Verwijderd
Wat denk je dat er op je (kopie) paspoort staat?Sissors schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:14:
[...]
Ryan Air stuur je echt je BSN niet op hoor! Die vragen enkel je paspoort nummer bij inchecken, absoluut niet je BSN. Blijft kloppend dat je zo de BSN van elke ZZP'er kan opvragen, maar dit is simpelweg onjuist.
Onderste rijtje, de laatste 9 aansluitende nummers aan de rechterkant en dit paspoort moet je toch echt laten zien danwel vooraf een scan van aanleveren etc. anders ga/vlieg je echt helemaal nergens naar toe.
Zelfde geldt voor (budget)aanbieders in bijv. de telecom, die eisen toch echt een kopietje van je voor je ook maar iets krijgt.
De strekking van mijn betoog was ook niet welke of hoe makkelijk je gegevens van burgers kunt krijgen maar wat aannemelijker is in geval van misbruik. Ieder moet voor zich uitmaken welk risico hij of zij loopt of wil lopen maar voor mij persoonlijk blijft het gek dat we in het ene geval achteloos onze gegevens verstrekken en in andere gevallen ineens heel anaal doen daarover, dingen wissen en dan verbaasd zijn dat een financiële instelling dit niet accepteert. Financiële instellingen staan of vallen bij vertrouwen, denk maar aan bankruns e.d. Ik zie gewoon niet waarom zij dit zouden misbruiken of onzorgvuldig zouden omgaan met gegevens.
Wat eenieder hiermee doet of niet is niet aan mij maar hopelijk geeft het wat stof tot nadenken.
Hoe zat het nu met de uitstap van de Chinese beleggers? Kregen die nu nog extra tijd op sommige exchanges of is het echt 30 september?
Ik kan natuurlijk niet in je financiën kijken maar volgens mij is in paniek verkopen op dips niet echt een solide strategie. Dat is precies wat whales willen om de prijs omlaag te drijven, zeker als je in BTC/ETH zit zou ik gewoon rustig blijven en het uitzitten.Meessen schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:15:
Weten jullie trouwens of er een Nederlands crypto Discord kanaal of iets in die trant bestaat? Zit in de Coinsheet discord en dat is best interessant voor de meer slowchat achtige discussies.
edit:
Heb er zelf maar eentje opgezet mocht iemand interesse hebben:
https://discord.gg/NQXGWe
[ Voor 17% gewijzigd door Freek op 29-09-2017 11:22 ]
Verwijderd
https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001805931
Vanaf volgende week maandag ook XVG op binance.
Vanaf volgende week maandag ook XVG op binance.
Dit. Vertrouwen hebben is belangrijk. Kopen in dips, verkopen in recovery is mijn inziens één van de betere strategieën. Als je vertrouwen hebt in het team van de coin en waar de coin voor staat, moet je je niet af laten schrikken door plotselinge dips. Zeker niet door dit soort nieuwsberichten die in feite niets met jouw coin te maken hebben. Dit is precies de reden waarom de dips er zijn, omdat er erg veel mensen zijn die handelen zoals jij gedaan hebt nu (no offense of course). Dit is voor andere juist een moment om inkopen te doen, wanneer de waarde van een coin in zo'n dip zit.Freek schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:01:
[...]
Ik kan natuurlijk niet in je financiën kijken maar volgens mij is in paniek verkopen op dips niet echt een solide strategie. Dat is precies wat whales willen om de prijs omlaag te drijven, zeker als je in BTC/ETH zit zou ik gewoon rustig blijven en het uitzitten.
Een aantal grote Japanse exchanges, waaronder bitflyer, is per vandaag officieel erkend als gereguleerde financiële instelling en compliant met de lokale wetgeving omtrent virtuele valuta. Zie hieronder persbericht van bitflyer:
https://bitflyer.jp/pub/n...istration-en.pdf?top_link
Altijd goed om te zien dat regelgeving en crypto samen kunnen gaan, goed voor vertrouwen
Edit:
Het FD heeft het ook opgepikt: https://fd.nl/economie-po...e-officiele-cryptobeurzen
Altijd goed om te zien dat regelgeving en crypto samen kunnen gaan, goed voor vertrouwen
Edit:
Het FD heeft het ook opgepikt: https://fd.nl/economie-po...e-officiele-cryptobeurzen
[ Voor 13% gewijzigd door Rookert25 op 29-09-2017 13:16 ]
Hey BabyRattle, jij bent duidelijk beter geïnformeerd. Wanneer verwacht je de whitepaper en of een update over de anonieme DApps? Heb je jouw eigen voorraad gestaked voor de POS?BabyRattle schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:05:
Ik sta nu op 160% winst navcoin. Oftewel +53000 in 3 dagen tijd.
Gaat zowiezo door tot 5 euro p stuk
Daarna ga ik weer wat herblanceren
Dit is altijd een leuk momentje kijkende naar afgelopen tijd: bitcoins aanschaffen vóór het begin van het weekend. Doen of niet doen?
I.v.m. de dips elk weekend.
I.v.m. de dips elk weekend.

Interessant nieuws:
https://www.coindesk.com/...r-licensed-bitcoin-banks/
Tot op heden vind ik de houding van overheden over het algemeen wat meer in de richting van omarmen ipv harde regels/verbieden. China okay, maar daar is ook nog niet gezegd dat de cryptocoins totaal verboden worden. Men spreekt zelfs over vergunningen.
Tot op heden vind ik de houding van overheden over het algemeen wat meer in de richting van omarmen ipv harde regels/verbieden. China okay, maar daar is ook nog niet gezegd dat de cryptocoins totaal verboden worden. Men spreekt zelfs over vergunningen.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Zeker interessant nieuws, ben benieuwd waar de waarde vd bitcoin heen gaat. Misschien binnenkort maar mn eerste centen erin gaan stoppenbeany schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:37:
Interessant nieuws:
Ik ben geneigd om te zetten 'To the moon!' maar dat wordt hier niet gewaardeerdNiekserr schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:52:
[...]
Zeker interessant nieuws, ben benieuwd waar de waarde vd bitcoin heen gaat. Misschien binnenkort maar mn eerste centen erin gaan stoppen.
Maar het is lastig, ook omdat de koers/waarde volgens mij veel gevoeliger is voor geruchten en nieuws. Zoals vandaag: flinke drop en een flinke stijging en de dag is nog niet eens om. Maar ik krijg er nog steeds de vinger niet achter waar dat vandaan komt. Ja, Japan had goed nieuws en de US blijkbaar ook. En dat streept dan weer weg tegen het nieuws dat Zuid-Korea ICO's gaat verbieden of zo. Het is behoorlijk ongrijpbaar, maar dat maakt het ook wel weer leuk
Ik ben een midweek weggeweest dus meer dan enkel reageren hier op het forum heb ik niet gedaan. Uhm elke woensdag is er vanuit het team een update met de voortgang van het project.Guus Leeuwis schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:14:
[...]
Hey BabyRattle, jij bent duidelijk beter geïnformeerd. Wanneer verwacht je de whitepaper en of een update over de anonieme DApps? Heb je jouw eigen voorraad gestaked voor de POS?
Ik had het grootste gedeelte iets van 60% destijds eruitgehaald aangezien er nog wat geld voor het oprapen lag met ondergewaardeerde projecten.
Gereguleerd?Rookert25 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:13:
Een aantal grote Japanse exchanges, waaronder bitflyer, is per vandaag officieel erkend als gereguleerde financiële instelling en compliant met de lokale wetgeving omtrent virtuele valuta. Zie hieronder persbericht van bitflyer:
Edit:
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om