[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.276 views

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-03 17:18
FireStarter schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:49:
[...]

Hij heeft gewoon geluk gehad. En heeft een aantal ideale situaties meegemaakt

Ben nog steeds niet begonnen :P , had een paar weken geleden uiteraard moeten beginnen toen de Bitcoin zakte.. Maargoed.. ik wacht nog heel even af.

Maar toch een vraag. Hoe gaan jullie dat doen op 31 december?
Moet je overzichten maken om het op te geven aan de BD?
Wat nu als je je coins op cold storage zet? Dat is toch hetzelfde als cash?

(Ik weet sowieso niet of je vermogensbelasting moet betalen op het moment dat je 250k aan € cash onder je matras hebt liggen)

Stel je hebt €1M aan crypto , dan zou je dus €13K moeten overmaken naar Apeldoorn.

Verwachten jullie nog een bedreiging in de komende 4 weken dat de koersen omlaag kunnen halen?

Ik probeer mijn instap moment vast te stellen. Ja nu echt :) , maar pas wel bij de volgende dip.
Daarmee doel ik op de onrust rond BTC rond juli/augustus, en twee weken geleden met China.
De Belastingdienst: https://www.jonkersvangem...ncy/bitcoin-en-belasting/
Indien u uw Bitcoin niet opgeeft bij de belastingdienst, dan wordt het als zwart vermogen gezien. Het bezit daarvan kan – behoudens de zogenaamde inkeerregeling – een misdrijf opleveren.
En het is niet om je bang te maken, maar je kunt beter vanaf het begin duidelijkheid verschaffen inzake het bezit van BTC en de waarde ervan.
Want mocht je het plotseling omzetten naar je geliefde €€€ ... en je begint je huis af te lossen ... komen er vanzelf vragen.

[ Voor 8% gewijzigd door Boltinus op 27-09-2017 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
FireStarter schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:49:
[...]

Hij heeft gewoon geluk gehad. En heeft een aantal ideale situaties meegemaakt

Ben nog steeds niet begonnen :P , had een paar weken geleden uiteraard moeten beginnen toen de Bitcoin zakte.. Maargoed.. ik wacht nog heel even af.

Maar toch een vraag. Hoe gaan jullie dat doen op 31 december?
Moet je overzichten maken om het op te geven aan de BD?
Wat nu als je je coins op cold storage zet? Dat is toch hetzelfde als cash?

(Ik weet sowieso niet of je vermogensbelasting moet betalen op het moment dat je 250k aan € cash onder je matras hebt liggen)

Stel je hebt €1M aan crypto , dan zou je dus €13K moeten overmaken naar Apeldoorn.

Verwachten jullie nog een bedreiging in de komende 4 weken dat de koersen omlaag kunnen halen?

Ik probeer mijn instap moment vast te stellen. Ja nu echt :) , maar pas wel bij de volgende dip.
Daarmee doel ik op de onrust rond BTC rond juli/augustus, en twee weken geleden met China.
Het is idd. verstandig om een overzicht te hebben van je crypto's op 1 januari.
Netjes de waarde aangeven in box 3, en lachend de vermogensheffing betalen als je boven de belastingvrije grens zit.
Doe dit zelf zo, om evt. zwart geld te voorkomen bij uitbetaling. :P

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 27-09-2017 18:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
Walton Chain heeft succesvol de ICO-refundprocedure voltooid aldus hun blog op WeChat:

https://mp.weixin.qq.com/s/1edMJ6BZj2xCJjk_ZgX3PQ

Blijkbaar zijn mensen gebeld, gesmst, gemailed et cetera :P. Ik vind het wel weer vertrouwen geven. Maar nog steeds geen Engelse PR-heer of mevrouw kunnen inhuren ... :z

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Rookert25 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:37:
Walton Chain heeft succesvol de ICO-refundprocedure voltooid aldus hun blog op WeChat:

https://mp.weixin.qq.com/s/1edMJ6BZj2xCJjk_ZgX3PQ

Blijkbaar zijn mensen gebeld, gesmst, gemailed et cetera :P. Ik vind het wel weer vertrouwen geven. Maar nog steeds geen Engelse PR-heer of mevrouw kunnen inhuren ... :z
Waarom zouden ze een Engelse PR heer of mevrouw gaan inhuren? Ze richten zich op het moment op de chinese markt.

• Rookert25
ionn schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:56:
[...]

Waarom zouden ze een Engelse PR heer of mevrouw gaan inhuren? Ze richten zich op het moment op de chinese markt.
Omdat hun kapitaalverstrekkers deels ook niet-Chineestalige landen zitten en de return-on-investment een stuk hoger is dan kosten/moeite die ermee gepaard gaat. Het bespaart ook een groot deel volatiliteit. Ik zou het zo in vroege ochtend kunnen doen als ik Mandarijn of wat ze ook spreken kon.

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
Ik heb mijn WTC coins inmiddels ook verzilverd, gekocht op 0.003 en verkocht voor het dubbele. Ik neem genoegen met 100% winst, ik heb het al te vaak te snel zien omslaan en vanmiddag met de dump was wel duidelijk dat er whales mee zitten te spelen.

Sinds juli is mijn crypto-fortuin alleen maar kleiner geworden, ik had bijna all-in ingezet op STRAT en ZEC. Mijn WTC gok heeft gelukkig wat verliezen goedgemaakt (daar was ik met 1.8BTC ingestapt)

Met ZEC stap ik binnenkort uit na de eerste de beste redelijke pump, meerdere andere coins voegen het anoniem handelen inmiddels ook toe (zoals STRAT) .

Alleen van mijn zak aan YOYO-munten hoop ik nog een keer af te komen, gelukkig zijn ze wel nog een beetje actief, dus wie weet...

Anoniem: 970525

Iemand nog vertrouwen in Ripple? Staat de laatste tijd een beetje stil (wel kleine stijgingen en dalingen).

EDIT* Nieuws van de Wolf of Wallstreet himself: https://www.cryptocoinsne...ll-street-jordan-belfort/

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 970525 op 27-09-2017 19:24 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zojuist de IDnow procedure voor Iconomi doorlopen. Had al een tijd een email gehad en kreeg zelfs een reminder email. Heb er maar 1 ETH in gestopt, dus 300 dollar. Maar ik dacht beter nu dan ben ik er verder vanaf.
Mogelijk dat ik over de jaren heen wat extra geld inleg voor pensioen oid.

Via de app wordt je verbonden met een service persoon, een man in mijn geval. Via afstand activeert hij de front camera en later de rear. Let er op dat het handig is om een oordopje of headphone te hebben, anders echo't het. Na wat controles van je paspoort en naam etc wordt je status gewijzigd.
Voelt wel apart om zo te videocallen met iemand anders. Maar goed, lijkt een solide bedrijf en goed dat Iconomi op deze manier persoonsvalidatie doet. Mocht er ooit iets gebeuren kan je altijd bij je data omdat je kan verifieren dat jij jij bent.
Anoniem: 970525 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:22:
Iemand nog vertrouwen in Ripple? Staat de laatste tijd een beetje stil (wel kleine stijgingen en dalingen).

EDIT* Nieuws van de Wolf of Wallstreet himself: https://www.cryptocoinsne...ll-street-jordan-belfort/
Grappige uitspraken vind ik zelf
The biggest problem I see with bitcoin – why I would never buy it – is that they could steal them from you. They hack into your phone…I know people who lost all their money like that.
En als je cash hebt word je nooit overvallen?
Oude mensen zijn nooit hun geld kwijt als hun pinpas en code gestolen wordt?
[Any] currency [is] always air I guess, when you think about it…But this [bitcoin] is specifically being backed by nothing other than a program that creates artificial scarcity. It seems bizarre to me that it can ever really be sustainable.
Alles heeft een bepaalde waarde. Geld is ook maar gewoon papier wat verder niks is.
Debt equals money
“Sooner or later, a central bank or a consortium is going to introduce their own cryptocurrency and that is what’s going to take hold,” the former Wall Street broker stated.
Ze zullen wel moeten, voor je het weet sta je als bank aan de zijlijn. Gaat alles digitaal.

Ik denk hierbij aan de cassette tape, cd/dvd's, videoland etc.

[ Voor 51% gewijzigd door Viper® op 27-09-2017 19:34 ]

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 23:01
Ik heb gisteren Walton (WTC) naar mijn Ledger gestuurd (Myetherwallet). Nu zie ik mijn WTC gewoon op mijn adres staan op Etherscan. Nu wil ik ze graag versturen richting exchange via Myetherwallet, maar ik zie ze niet staan tussen token balances. Hoe fix ik dit?

Edit: Oplossing staat hier https://www.reddit.com/r/...r_wtc_in_your_own_pocket/

[ Voor 19% gewijzigd door GrazendeKoe op 27-09-2017 20:15 ]

• Boltinus
WOW een kleine koop onploffing voor BTC die als een gek door de $4100 breekt.
Zit eigenlijk al de hele middag te wachten op dit explosieve moment van uitbraak ... en schijnbaar velen met mij op de koopknop :o

Anoniem: 965835

MP_Z4 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:16:

Alleen van mijn zak aan YOYO-munten hoop ik nog een keer af te komen, gelukkig zijn ze wel nog een beetje actief, dus wie weet...
Ik heb ook de gok genomen en mijn YOYO;s gehouden. Wel weggehaald bij Binance. Hopelijk mogen ze vroeg of laat weer verhandeld worden en worden ze nog iets waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Boltinus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:16:
Zit eigenlijk al de hele middag te wachten op dit explosieve moment van uitbraak ... en schijnbaar velen met mij op de koopknop :o
Kan er wel om lachen, pieken en dalen zie ik al jaren met mijn BTC.
Weet je wat het echte probleem is? Als longtime hodler, wanneer stap je uit?
Bij 50, 100, 1000 % winst? Ikke niet weet dus hodl maar verder. :+

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:27
Anoniem: 970525 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:22:

Volgens mij heeft XRP een aardige stijging laten zien vandaag. Daarnaast is er in Oktober een grote conferentie van Ripple. In de aanloop daar naar toe zal het nog wel wat gaan stijgen. Met goed nieuws gaat. het misschien wel los. Maar dat betwijfel ik.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Boltinus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:16:
Kan iemand uitleggen waarom je allemaal zou kopen als ie iets doorbreekt? Je zou toch zeggen dat je laag wil kopen?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Anoniem: 965835

D-Ed schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:32:
[...]
Ik heb redelijk veel IOTA op $0,84 ingekocht.. Die staat nu nog steeds op $0,53 te bungelen.. :(
Ik heb ze ook rond de $0,80 aangeschaft. Daarna ging het alleen maar naar beneden, tot $0,40. Gelukkig nu weer wat omhoog maar klopt dat het nu een beetje erbij hangt terwijl andere munten omhoog knallen.
IOTA is meer een HODL munt heb ik begrepen en daar kan dus een lange tijd overheen gaan voordat die wat doet.

• Boltinus
RaptorXS schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:22:
[...]

Kan er wel om lachen, pieken en dalen zie ik al jaren met mijn BTC.
Weet je wat het echte probleem is? Als longtime hodler, wanneer stap je uit?
Bij 50, 100, 1000 % winst? Ikke niet weet dus hodl maar verder. :+
Ik reken simpel voor het mandje, je kan netjes leven van iets rond de €75k per jaar toch?
Dus je moet niet het mandje omkeren, maar zorgen dat je mandje €75K oplevert per jaar .. dus niet denken in %, maar in rendement per jaar.
Dat is nog geen €7k per maand maken op je mandjes d.m.v. afromen.

1000% winst is 1 malig en je mandje is leeg ... en daarna?

• Boltinus
armageddon_2k1 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:32:
[...]

Kan iemand uitleggen waarom je allemaal zou kopen als ie iets doorbreekt? Je zou toch zeggen dat je laag wil kopen?
Dat is het laatste wat je moet gaan doen, op die aanstormende trein springen.
Beter is het wachten tot de zoveelste dip zich voordoet en dan rustig instappen.

Zelf heb ik kooporders veel lager staan en die staan gewoon te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Boltinus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:38:
[...]

Ik reken simpel voor het mandje, je kan netjes leven van iets rond de €75k per jaar toch?
Dus je moet niet het mandje omkeren, maar zorgen dat je mandje €75K oplevert per jaar .. dus niet denken in %, maar in rendement per jaar.
Dat is nog geen €7k per maand maken op je mandjes d.m.v. afromen.

1000% winst is 1 malig en je mandje is leeg ... en daarna?
en over 2 jaar lig je onder een bus, dan wat?

pas op dat je niet je hele leven aan het sparen bent voor een moment om het uit te geven welke misschie nooit gaat komen.

Als je genoeg rendement wil hebben waar je van kan leven betekent dat dat je een enorm vermogen hebt waar dat rendement uit moet komen. Het lijkt mij lastig om 'relaxt' te leven van 75k per jaar als je 1.5 miljoen in crypto hebt.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Boltinus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:39:
[...]

Dat is het laatste wat je moet gaan doen, op die aanstormende trein springen.
Beter is het wachten tot de zoveelste dip zich voordoet en dan rustig instappen.

Zelf heb ik kooporders veel lager staan en die staan gewoon te wachten.
Ja, waarom zit je dan op de koopknop voor als ie de $4000 doorspringt?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Boltinus
Viper® schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:40:
[...]
Als je genoeg rendement wil hebben waar je van kan leven betekent dat dat je een enorm vermogen hebt waar dat rendement uit moet komen. Het lijkt mij lastig om 'relaxt' te leven van 75k per jaar als je 1.5 miljoen in crypto hebt.
Je onderschrijft nu het grootste probleem waar alle huisje boompje beeste belegger hier tegenaan loopt, genoeg vermogen maken binnen crypto.

We zijn allemaal opzoek naar die ene 'gouden' munt die ons zal verlossen van elke last om te moeten werken voor ons geld.
We willen die ICO vinden, dat is ons doel?

Mijn ex zei altijd, als je snel geld maakt, zal het nog sneller verdwijnen ... en ik heb dat rondje al gehad.

Natuurlijk kun je morgen onder de trein komen, maar waarom zijn we dan toch hier mee bezig.
Ik leef prima van wat ik heb, maar een beetje ruimere jas is nooit verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
armageddon_2k1 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:44:
[...]

Ja, waarom zit je dan op de koopknop voor als ie de $4000 doorspringt?
De grens was $4100, omdat deze in diverse forums en YT kanalen gezien werd als een toch wel stevige weerstand uit het verleden. Hij is een tijdje terug al meerdere keren getest en niet doorbroken.
En als hij er dan toch doorheen gaat ... ja, dan is blijkbaar alles weer mogelijk ... al gaat hij er maar 5 minuten doorheen.
De verwachtingen zijn gespannen dat hij weer in zeer korte tijd naar de $5000 kan of moet gaan.

• ion
  • Niet online

ion

Rookert25 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:01:
[...]

Omdat hun kapitaalverstrekkers deels ook niet-Chineestalige landen zitten en de return-on-investment een stuk hoger is dan kosten/moeite die ermee gepaard gaat. Het bespaart ook een groot deel volatiliteit. Ik zou het zo in vroege ochtend kunnen doen als ik Mandarijn of wat ze ook spreken kon.
Daar heb je een punt. Ze hebben dit net 3 uur geleden gepost op twitter: https://twitter.com/Waltonchain/status/913067554200891393

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 07:14
Boltinus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:56:
[...]

De grens was $4100, omdat deze in diverse forums en YT kanalen gezien werd als een toch wel stevige weerstand uit het verleden. Hij is een tijdje terug al meerdere keren getest en niet doorbroken.
En als hij er dan toch doorheen gaat ... ja, dan is blijkbaar alles weer mogelijk ... al gaat hij er maar 5 minuten doorheen.
De verwachtingen zijn gespannen dat hij weer in zeer korte tijd naar de $5000 kan of moet gaan.
Denderd goed door nu..

• GrazendeKoe
Ik heb gegoogeld, maar is het niet mogelijk om stop loss/limit in te stellen op Binance?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Blijft mooi dat sommige noobies altijd maar de waarde blijven weerspiegelen tegenover de dollar.. :')

'Koop deze coin want hij stijgt in waarde!!!!11!!'

Nee, de waarde van BTC stijgt waardoor jou coin die in BTC gewaardeerd staat ook in dollar waarde stijgt 8)7

Echt jammer dat coinmarketcap niet standaard verwijst naar de BTC waarde ipv dollar

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-06 12:23
Misschien domme vraag maar kon het niet echt op google vinden. Bij bittrex kan ik een ask price invullen stel ik vraag 0.00005 BTC voor 1000 XRP, maar ik vul bij type ook conditional in greater than 0.000051.
Verkoopt hij dan de XRP voor 0.000051 of voor 0.00005 als de waarde van XRP 0.000051 is ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• GrazendeKoe
rvT schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:07:
Blijft mooi dat sommige noobies altijd maar de waarde blijven weerspiegelen tegenover de dollar.. :')

Nee, de waarde van BTC stijgt waardoor jou coin die in BTC gewaardeerd staat ook in dollar waarde stijgt 8)7

Echt jammer dat coinmarketcap niet standaard verwijst naar de BTC waarde ipv dollar
Hier kwam ik ook pas na 4 maanden achter :')

Al doende leert men. Heb het geprobeerd een aantal mensen uit te leggen waarom je moet denken in hoeveelheid Bitcoin, maar krijg het er maar lastig in. Ach ja..

Anoniem: 632329

GrazendeKoe schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:32:
[...]

Hier kwam ik ook pas na 4 maanden achter :')

Al doende leert men. Heb het geprobeerd een aantal mensen uit te leggen waarom je moet denken in hoeveelheid Bitcoin, maar krijg het er maar lastig in. Ach ja..
Wellicht een stomme vraag. Ik gebruik blockfolio. De coins die ik heb staan op eur. Dan zie ik toch gewoon de euro stijging per coin of mis ik iets?!?

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Anoniem: 632329 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:57:
[...]

Wellicht een stomme vraag. Ik gebruik blockfolio. De coins die ik heb staan op eur. Dan zie ik toch gewoon de euro stijging per coin of mis ik iets?!?
Ja dit klopt.

Maar je moet altijd kijken hoeveel BTC gestegen is en dit in het achterhoofd houden, want dit zit in de prijsstijging.

Eigenlijk (wat weinig mensen doen) moet je alleen altcoins nemen als deze sneller stijgen dan BTC

Ga voor de grap is naar coinmarketcap.com

Je ziet dat bijna alles in het groen staat

Zet nu USD is in BTC, hier zie je meer rode coins. Voila, dit is het verschil.

[ Voor 19% gewijzigd door rvT op 27-09-2017 23:09 ]

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-05 20:42
rvT schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:06:
[...]

Ja dit klopt.

Maar je moet altijd kijken hoeveel BTC gestegen is en dit in het achterhoofd houden, want dit zit in de prijsstijging.

Eigenlijk (wat weinig mensen doen) moet je alleen altcoins nemen als deze sneller stijgen dan BTC

Als de grafiek van altcoin-btc stijgt dan zegt dit toch al genoeg of niet?

Ik heb ze vaak samen naast elkaar btc en USD (om wat af te spiegelen ) of usdt .

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Ik kom Litebit al tien minuten niet meer op, wilde nog een restje wegsluizen, hoop niet dat ze weer gehacked worden.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

170074

Cyrus The Virus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:20:
Misschien domme vraag maar kon het niet echt op google vinden. Bij bittrex kan ik een ask price invullen stel ik vraag 0.00005 BTC voor 1000 XRP, maar ik vul bij type ook conditional in greater than 0.000051.
Verkoopt hij dan de XRP voor 0.000051 of voor 0.00005 als de waarde van XRP 0.000051 is ?
Dat laatste. Immers, waar zou anders het eerste invoerveld voor gebruikt worden bij een conditional order?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:17
ErikRo schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:26:
Ik kom Litebit al tien minuten niet meer op, wilde nog een restje wegsluizen, hoop niet dat ze weer gehacked worden.
laatste weken hebben ze meerdere keren offline gelegen. Ik heb toen alles weer bereikbaar was mijn saldo (was niet veel meer) weggesluisd en daarna een support ticket ingeschoten en mijn hele account laten verwijderen. Daar heb ik nog 2x dezelfde mail voor moeten sturen, maar uiteindelijk is mijn account verwijderd bij ze.
Let wel, indien je saldo uit willen laten betalen, dan moet de waarde minimaal 15,- euro zijn.

edit: ticket inschieten als de site plat ligt is lastig. Dit is hun support ticket mailbox: litebit@litebit.zendesk.com

(at modje, indien emailadressen niet mogen, pas gerust mijn post aan, het is ter info, omdat litebit meer offline dan online is).

[ Voor 16% gewijzigd door NLMaca op 27-09-2017 23:46 ]

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-06 12:23
170074 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:34:
[...]

Dat laatste. Immers, waar zou anders het eerste invoerveld voor gebruikt worden bij een conditional order?
Ja dat vroeg ik mij dus ook af.
[...]

Ja dit klopt.

Dat betekend ook dat de altcoins ook waardeloos worden op het moment dat de bitcoin zou crashen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 16:41
Kan even niet makkelijk aan een screenshot komen, maar een WTC member postte zojuist op hun slack: "we will go to korean company next month and will push the korean exchange platform asap".

Koreaanse exchange confirmed.

[ Voor 11% gewijzigd door yinx84 op 28-09-2017 08:07 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
rvT schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:07:

tja, als voorbeeld ik heb x aantal btc en x aantal andere coins.
Alles gaat nu omhoog maar de waarde van mijn totale BTC zakt tegenover de Euro terwijl mijn winst in Euro toeneemt :+

[...]

Ja dit klopt.

Ja ik kijk veel op coinmarketcap.com natuurlijk. Ik heb vnl top 10 coins. Overigens stijgt alles de laatste dagen best hard. Ik ga mn voor langere termijn. Als je op enog moment euros wil hebben wat s dan de goedkoopste route? K heb mn btc eth en ltc bij coinbase. Kleinere bij litebit en daarnaast wat losse wallets.

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:28
Anoniem: 632329 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:57:
[...]

Als je in Blockfolio op je EUR bedrag tikt, verandert het naar BTC :)

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-06 00:48
Morgen een best belangrijke conference voor XRP (Ripple) aardig veel 'toekomstige' klanten zijn daar aanwezig. Ook een mooi grafiekje hiervoor

Grafiek

En daarna ook op 16 & 18 Okt.

Bron

[ Voor 22% gewijzigd door Son Gohan op 28-09-2017 08:55 ]

• m181087
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-06 18:52
Misschien heb ik wat gemist, maar wat is er met Zcash aan de hand?
Die schiet werkelijk omhoog..

Gaargod schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:51:
[...]

Ja dat zie ik.. maar is er ergens een eenvoudige uitleg beschikbaar waarin het verschil tussen in btc kijken tov eur uitgelegd wordt. Ik kijk idd normaal gesproken alleen naar de virtuele winst in eur en dus niet in btc. Dit aangezien ik alleen uit laat keren bij wat grotere winst op langere termijn. Heb nogal geinvesteerd >10k dus wel handig om dit goed te begrijpen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Applesauce
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 14:34
m181087 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:54:
Misschien heb ik wat gemist, maar wat is er met Zcash aan de hand?
Die schiet werkelijk omhoog..
Zcash is toegevoegd aan bithumb.com.

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:21

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Iemand ervaring met bitstamp en het verificatie proces?

Deny reason(s):

- obscured information on identity document. We kindly ask you to re-submit a high quality color photograph (not scan) of your identity document (both sides / double page), taken with a smartphone/camera. Please make sure that all information on ID is clearly readable..

Ik heb een rijbewijs geüpload.

BSN nummer onleesbaar gemaakt.
Tekst er op gezet for bitstamp only. (heel klein in de hoek)
Foto gemaakt via telefoon.

Of upload iedereen het met bsn leesbaar, zodat het makkelijk misbruikt kan worden? :+

Usenet handleidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Anoniem: 632329 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:00:
[...]

Ja dat zie ik.. maar is er ergens een eenvoudige uitleg beschikbaar waarin het verschil tussen in btc kijken tov eur uitgelegd wordt. Ik kijk idd normaal gesproken alleen naar de virtuele winst in eur en dus niet in btc. Dit aangezien ik alleen uit laat keren bij wat grotere winst op langere termijn. Heb nogal geinvesteerd >10k dus wel handig om dit goed te begrijpen...
Heel kort door de bocht, als je niet actief handelt kun je prima alleen op euro's letten. Dat is op de lange termijn namelijk je vermogen. Handel je wel actief dan moet je de euro redelijk links laten liggen, je rendementen haal je namelijk tov btc.

De euro gebruik je in beide gevallen eigenlijk alleen om winsten uit te cashen, dat kan natuurlijk ook tussendoor een keer zijn om later lager weer in te stappen. :)

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:26
TheDudez schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:04:

Deny reason(s):

- obscured information on identity document. We kindly ask you to re-submit a high quality color photograph (not scan) of your identity document (both sides / double page), taken with a smartphone/camera. Please make sure that all information on ID is clearly readable..

Of upload iedereen het met bsn leesbaar, zodat het makkelijk misbruikt kan worden? :+
Zoals in hun bericht staat heb je niet alle informatie gegeven. Je BSN moet inderdaad bekend zijn. De reden waarom ik deze gegevens niet achterlaat :+

• Slux
  • Niet online
Als je misbruik van BSN nummers wilt doen kijk je gewoon bij de KVK onder zzper's
Ik heb er zelf geen moeite mee bij de giro, alex, of elke andere bank moet je jezelf ook legitimeren
het kan ook tegen je werken als je account gegevens bijvooorbeld kwijt raakt en onjuiste gegevens hebt gebruikt, bewijs dan maar dat jij het echt bent

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:26
Slux schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:13:
[...]

Als je misbruik van BSN nummers wilt doen kijk je gewoon bij de KVK onder zzper's
Ik heb er zelf geen moeite mee bij de giro, alex, of elke andere bank moet je jezelf ook legitimeren
het kan ook tegen je werken als je account gegevens bijvooorbeld kwijt raakt en onjuiste gegevens hebt gebruikt, bewijs dan maar dat jij het echt bent
Je noemt nu bekende Nederlandse organisaties, met transparantie over hun security en privacy policy. Daar heb ik ook geen problemen mee. Echter met beurzen, ICO's en start-ups die allen in het buitenland gevestigd zijn, heb ik geen idee hoe zij omgaan met gegevens. Reden genoeg om niets op te sturen.

Zoals hieronder ook staat, je weet ze wel te vinden en je kunt het melden, maar daar heb je niets aan. Bijvoorbeeld ICON dat in Zuid-Korea gevestigd zit en ervandoor gaat met jouw gegevens, heel veel succes om ze dan te pakken te krijgen. Mocht het je lukken, ben je de eerste.

[ Voor 15% gewijzigd door Orangelights23 op 28-09-2017 09:21 ]

• Rookert25

Deny reason(s):

Ik heb bij bepaalde Tier-verificaties inderdaad BSN doorgegeven. Ik weet waar ik ze moet vinden als het wordt misbruikt en datalekken van persoonsgegevens worden steeds strenger bestraft. Credit-card nummers vul je ook in bij winkels en daar wordt je ook niet 1,2,3 geplunderd. Het is niet ideaal, maar wel noodzakelijk voor de compliance van deze niet-Nederlandse beurzen. Als je daar niet aan mee wilt werken kan dat natuurlijk, maar verificatie en hogere bedragen storten/onttrekken gaat dan helaas niet lukken. :)

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:21

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Orangelights23 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:18:
[...]

Je noemt nu bekende Nederlandse organisaties, met transparantie over hun security en privacy policy. Daar heb ik ook geen problemen mee. Echter met beurzen, ICO's en start-ups die allen in het buitenland gevestigd zijn, heb ik geen idee hoe zij omgaan met gegevens. Reden genoeg om niets op te sturen.
Inderdaad daar ben ik het mee eens. En het is heel normaal om een bsn nummer door te strepen. Het is tijdje terug nog op het nieuws geweest. Sterker nog ze mogen geen eens BSN nummers opslaan.

https://www.rijksoverheid...rvicenummer-bsn-gebruiken. ik heb trouwens wel vaker mijn rijbewijs geupload en het bsn nummer gewist .Dat was geen probleem tot nu toe.

Iemand nog tips voor een exchange die dit wel accepteert?

Usenet handleidingen

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-02 14:35
Gaargod schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:51:
[...]

ik zie alleen de prijs in USD en BTC, niet in eur. heb een iPhone. kan dat ermee te maken hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
WTC zou 2e zijn geworden bij een lokale wedstrijd en daarmee funding van lokale overheid hebben opgehaald voor productie van hun RFID chips: https://i.gyazo.com/7081a3d2bc1057424a6ab341ca361deb.png

Koers knalt net door USD 5 heen, bizar.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 14:47

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

jasper7878 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:23:
[...]

ik zie alleen de prijs in USD en BTC, niet in eur. heb een iPhone. kan dat ermee te maken hebben?
Dat kan je weer instellen door rechtsboven naar die 3 puntjes te gaan (instellingen)
en vervolgens naar Currency settings en die op EUR. ;)

• Slux
  • Niet online
Orangelights23 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:18:
[...]

Zoals hieronder ook staat, je weet ze wel te vinden en je kunt het melden, maar daar heb je niets aan. Bijvoorbeeld ICON dat in Zuid-Korea gevestigd zit en ervandoor gaat met jouw gegevens, heel veel succes om ze dan te pakken te krijgen. Mocht het je lukken, ben je de eerste.
Hij wil zich bij bitstamp registeren lees ik.

ico meuk lijkt mij logisch dat is al 1 grote scam
TheDudez schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:22:
[...]

Inderdaad daar ben ik het mee eens. En het is heel normaal om een bsn nummer door te strepen. Het is tijdje terug nog op het nieuws geweest. Sterker nog ze mogen geen eens BSN nummers opslaan.

Iemand nog tips voor een exchange die dit wel accepteert?
De kvk doet niks anders dat BSN nummers registreren dat is voor de hele wereld vrij toegankelijk.

ja gewoon een exchange pakken ergens in Azië :+

[ Voor 24% gewijzigd door Slux op 28-09-2017 09:43 ]

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 00:01
Rookert25 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:25:
WTC zou 2e zijn geworden bij een lokale wedstrijd en daarmee funding van lokale overheid hebben opgehaald voor productie van hun RFID chips: https://i.gyazo.com/7081a3d2bc1057424a6ab341ca361deb.png

Had ik maar een 50k erin gegooit destijds toen het 0.45 euro was.Dan zat ik nu op ruim 100000 wtc aka 430000 euro

Ach geen glazen bol en er zijn immers kansen genoeg in de crypto wereld

[ Voor 7% gewijzigd door BabyRattle op 28-09-2017 09:43 ]

• jasper7878
  • Laatst online: 24-02 14:35
ApC_IcE schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:28:
[...]

Dat kan je weer instellen door rechtsboven naar die 3 puntjes te gaan (instellingen)
en vervolgens naar Currency settings en die op EUR. ;)
vreemd, bij mij niet. ik zie dan een leeg wit scherm met alleen de versie van blockfolio en device ID, maar verder geen opties.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
BabyRattle schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:42:
[...]

Had ik maar een 50k erin gegooit destijds toen het 0.45 euro was.Dan zat ik nu op ruim 100000 wtc aka 430000 euro

Als Als Als :+

had ik toen BTC 0.1 euro stond, maar 50k erin gestoken. Dan zat ik nu op ruim 1750000000 euro :'( :+

• ion
  • Niet online

ion

:o Kijk dat is goed nieuws!!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
LxgOne schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:50:
[...]

had ik toen BTC 0.1 euro stond, maar 50k erin gestoken. Dan zat ik nu op ruim 1750000000 euro :'( :+
1771 miljoen 775 duizend om precies te zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
BabyRattle schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:42:
[...]

Laat wel weer zien dat er altijd weer een nieuw interessant speculatief/investerings object opduikt in cryptoland. Je weet alleen nooit of het een scam is, dus je neemt risico's. Ik had 1300 WTC voor een stuk minder dan $1 die ik gedumpt heb tijdens China-ellende begin september. Toen later weer (stuk minder) ingekocht voor $2, dus alsnog blij vooralsnog.

Officieel statement van WTC volgt hopelijk later vandaag nog, maar blijkbaar zijn tijdens de wedstrijd uiteindelijk geen winnaars gekozen maar zijn er meerdere 'runner-ups'. WTC is 1 van die groepen en dus zijn ze de facto wel een van de 'winnaars'. Ik denk dat Chinese steun voor een blockchainproject waar Westerlingen in kunnen investeren voor genoeg mensen voldoende is om blind centjes erin te stoppen waar wij van kunnen profiteren :)

• ion
  • Niet online

ion

Binance coin stijgt even hard als WTC. Zou dat komen omdat er nu steeds meer aandacht voor WTC? En mensen korting willen op de fees door binance coin te gebruiken.

• ApC_IcE

ApC_IcE

jasper7878 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:43:
[...]

vreemd, bij mij niet. ik zie dan een leeg wit scherm met alleen de versie van blockfolio en device ID, maar verder geen opties.
Ik zie dat ook en daarboven die opties:

(plaatje komt van internet dus wie zijn device id is geen idee) :+

Afbeeldingslocatie: https://imgp.golos.io/0x0/http://s019.radikal.ru/i630/1707/3e/ed9cda154c1a.png

[ Voor 18% gewijzigd door ApC_IcE op 28-09-2017 10:05 ]

• ApC_IcE

ApC_IcE

LxgOne schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:50:
[...]

Als Als Als :+

Precies. Hoe realistisch was dat ?

Dan zaten we allemaal niet met kleingeld te spelen en zaten we op een eiland ergens in de zon. 8)

[speculation off]

• Rookert25
ionn schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:02:
Binance coin stijgt even hard als WTC. Zou dat komen omdat er nu steeds meer aandacht voor WTC? En mensen korting willen op de fees door binance coin te gebruiken.
WTC en NEO laten volumes op Binance flink oplopen laatste dagen. De use-case van BNB (betaling handelstransacties is daarom gigantisch. Ook dit had ik bedacht toen ie op $0.88 stond paar dagen terug, maar ja, |:( :z

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Rookert25 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:09:
[...]

WTC en NEO laten volumes op Binance flink oplopen laatste dagen. De use-case van BNB (betaling handelstransacties is daarom gigantisch. Ook dit had ik bedacht toen ie op $0.88 stond paar dagen terug, maar ja, |:( :z
Dat was ook het hele idee, daarom was ik ook ingestapt. Rond 2 dollar uitgestapt vlak voor het China drama.

De stijging en wederopstanding van WTC, BNB en NEO geeft wel aan hoe sterk de markt is. Dat wat er ook gebeurd de markt weer hersteld. Zelfs in worst case scenario's. Het enige wat nog erger was geweest of kan worden. Is dat China mining gaat bannen. Maar zoals het nu lijkt, staat Chine uiteindelijk positief tegenover Crypto. Ze laten het alleen wat onhandig blijken.

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hey allemaal, moeten we voor eind september onze Binance accounts hebben geleegd i.v.m. de China-ban? Want ik heb hier nog geen echte adviezen over teruggevonden. Wél dat Binance in Hong Kong staat genoteerd etc etc. Echter biedt dit garanties?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
Guus Leeuwis schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:24:
Hey allemaal, moeten we voor eind september onze Binance accounts hebben geleegd i.v.m. de China-ban? Want ik heb hier nog geen echte adviezen over teruggevonden. Wél dat Binance in Hong Kong staat genoteerd etc etc. Echter biedt dit garanties?
Ja, dit biedt garanties. Nee, je hoeft niet te legen.

https://binance.zendesk.c...nal-will-Continue-to-Work

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Waarom kunnen ze niet gewoon bestaande RFID chips inkopen? Die zijn gewoon te koop met verschillende soorten processors en crypto accelerators erop. Ondersteunen die niet de juiste standaarden voor deze?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sissors schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:43:
[...]

Waarom kunnen ze niet gewoon bestaande RFID chips inkopen? Die zijn gewoon te kopen met verschillende soorten processors en crypto accelerators erop. Ondersteunen die niet de juiste standaarden voor deze?
Tja alles icm met crypto haalt geld op. Dus pak een bestaande real life toepassing plus crypto = profit.

Waarom saai iets met rfid's doen wat een reguliere omzet haalt. Waarbij je echt moet werken voor je geld en investeerders moet overtuigen, leningen moet afsluiten, lang zwoegen voor een eerste proof of concept met je eigen geld.

Of je kondigt luid aan dat je dat samen met crypto gaat doen en haal miljoenen op voordat je überhaupt een werkend product hebt.

• Viper®
  • Niet online
Doet me denken aan veel crowdfunding/kickstarter projecten. Miljoenen ophalen met een goed verhaal en mooie website. Vervolgens 2 jaar te laat nog steeds geen werkend product :D

• Rookert25
Sissors schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:43:
[...]

Waarom kunnen ze niet gewoon bestaande RFID chips inkopen? Die zijn gewoon te kopen met verschillende soorten processors en crypto accelerators erop. Ondersteunen die niet de juiste standaarden voor deze?
Goeie vraag, geen idee.

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ik heb veel moeite met het besluit of ik moet verkopen of holden. Mijn portfolio is in de afgelopen week met 35% gestegen. Ik kan nu dus een mooi win momentje pakken, of blijven wachten. Maar greed is niet altijd good...

Ik begrijp dat niemand een glazen bol heeft, maar weet iemand misschien goede analyses/onderzoeken op dit gebied? Hoe kan ik emoties zoveel mogelijk elimineren uit mijn beslissingen? Moet ik gewoon met preset-verkoop niveaus gaan werken, of toch voorspellingen van experts in de gaten houden (dus niet verkopen als men nog een verdere stijging, zoals nu, verwacht)?

Moeilijk, moeilijk

• d.hameren
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-03 11:26
Viper® schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:53:
Doet me denken aan veel crowdfunding/kickstarter projecten. Miljoenen ophalen met een goed verhaal en mooie website. Vervolgens 2 jaar te laat nog steeds geen werkend product :D
Klopt helemaal, ik verbaas mij dagelijks daarover.

Ikzelf vindt Basic Attention token daarom erg interessant, langdurig project maar heeft Brave browser als een werkend project.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 967467

Goedemorgen,

Dit is mijn eerste bericht op deze thread, maar ik lees dagelijks wat hier voorbij komt.
Dit heb ik hier nog niet voorbij zien komen, vandaar dat ik dit met jullie wil delen.

https://twitter.com/rr_ethtrader/status/913232837482082305

Dit zou naar mijn idee een belangrijke stap zijn voor OMG om hun gestelde roadmap waar te maken.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

Toch maar even 20 WTC gekocht for shits & giggles vanmorgen op Binance om 06:30. Moest net even 3x knipperen toen ik de koers in Blockfolio zag. Holy shit, als dat nieuws ook allemaal waar is rondom funding van overheidm, en het team neemt wat mensen op in hun kring die fatsoenlijk Engels spreken, dan zou dit toch nog wel eens iets kunnen worden :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Rookert25
Theniers schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:25:
Ik heb veel moeite met het besluit of ik moet verkopen of holden. Mijn portfolio is in de afgelopen week met 35% gestegen. Ik kan nu dus een mooi win momentje pakken, of blijven wachten. Maar greed is niet altijd good...

Ik begrijp dat niemand een glazen bol heeft, maar weet iemand misschien goede analyses/onderzoeken op dit gebied? Hoe kan ik emoties zoveel mogelijk elimineren uit mijn beslissingen? Moet ik gewoon met preset-verkoop niveaus gaan werken, of toch voorspellingen van experts in de gaten houden (dus niet verkopen als men nog een verdere stijging, zoals nu, verwacht)?

Moeilijk, moeilijk
Mijn persoonlijke doel is meer dan de spaarrente van de Nederlanse bank: >0.1% rendement per jaar. Dat is niet ambitieus, maar wel rustgevend.

• ErikRo
Ik ook wel blij met wtc. Drie keer 200 wtc gekocht steeds ietsje duurder. als die iets over zes dollar gaat heb ik volgens mij al m'n verlies goedgemaakt van afgelopen maand. Alles erboven is mooi meegenomen.
Jammer dat ik er niet meer geld ingestoken had ivm spreiding.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Rookert25 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:59:
[...]

Mijn persoonlijke doel is meer dan de spaarrente van de Nederlanse bank: >0.1% rendement per jaar. Dat is niet ambitieus, maar wel rustgevend.
Dus bij 0.11% winst verkoop jij je munten?

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06 19:50

Saven

Administrator

alki schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:36:
[...]

Hier hebben ze laatst bij nieuwsuur een hele uitzending aan gewijd. Dit is echt 100% scam, eerst paar betalingen doen idd, vertrouwen kweken zodat je meer inlegd en opeens smorgens alles foetsie dan zeggen ze ja hadden een slechte trade etc. Dus weer inleggen en daarna krijg je helemaal geen contact meer.
Zelfde als de plus500 equivalenten.
Zelfs onze proxy geeft aan dat dit scam/ illegal site is.
met plus500 is toch niks mis lijkt me?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:42
ErikRo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:01:
Ik ook wel blij met wtc. Drie keer 200 wtc gekocht steeds ietsje duurder. als die iets over zes dollar gaat heb ik volgens mij al m'n verlies goedgemaakt van afgelopen maand. Alles erboven is mooi meegenomen.
Jammer dat ik er niet meer geld ingestoken had ivm spreiding.
Same here, voor mijn gevoel was ik al 'laat' ingestapt op 2,40 dollar..
Heb er nu alsnog wel aardig wat van mijn portfolio inzitten.. had ik er nog maar wat meer in gestopt :+
Maar goed dat is altijd achteraf, mijn verlies is nu wel recht getrokken, sta zelfs weer op wat winst nu.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Theniers schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:25:
Niemand kan je daarin adviseren als men je mandje niet weet en dan nog blijft dat moeilijk. Ben je tevreden met je winst? Pak hem dan. Fictieve (verdere) winst is geen echte winst. Uitstappen doe je zelden op het hoogtepunt dus daar zou ik niet op wachten, dat is schieten op een speldeknop vanaf 100 meter, er zijn er maar weinig die dat kunnen.

Dan is er ook nog de vraag, wat voor trader ben je? Ga je LT dan kun je imho gerust wachten, doe je aan daytraden dan zou je nu kunnen uitstappen, momentje van bezinning pakken en deels (met bijv. alleen je winst) weer instappen. Eea hangt natuurlijk ook af van je inleg en de doelen die je jezelf hebt gesteld.

Kortom, niemand kan je daarin nu echt adviseren maar waar we het met zijn alleen wel over eens kunnen worden/zijn is dat 35% in een week best heel aardig is. Het puntje emotie is eigenlijk heel makkelijk te tackelen, zou je er buikpijn van krijgen als eea nu ineens van 35% naar 25% of verder daalt? Zo ja dan heb je je antwoord. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Ik denk dat die meer bedoeld zich niet gek te laten maken en blij is met alles hoger dan bank. Hij hoeft niet perse een miljoen te halen binnen één jaar. Tienduizend of een ton is ook goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.hameren
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-03 11:26
Anoniem: 970525 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:02:
[...]

Dus bij 0.11% winst verkoop jij je munten?
Ik denk niet dat je het begrijpt wat hij bedoelde.
Hij heeft zijn doelstelling zo laag staan zodat hij zich kan aanpassen indien nodig, niet aan het wachten op de "grote spike"

Verantwoord met vermogen beleggen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

p0st schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:45:
Toch maar even 20 WTC gekocht for shits & giggles vanmorgen op Binance om 06:30. Moest net even 3x knipperen toen ik de koers in Blockfolio zag. Holy shit, als dat nieuws ook allemaal waar is rondom funding van overheidm, en het team neemt wat mensen op in hun kring die fatsoenlijk Engels spreken, dan zou dit toch nog wel eens iets kunnen worden :9
:X

'WaltonChain is een coin die al het slechte van cryptocurrency combineert. Een fervente community van vaak tieners die continu shillposts plaatsen (vooral op Reddit), wat leidt tot pump & dumps, FUD en alle vaktermen die we inmiddels in het wereldje kennen.'

Eerst zeg je dit maar nu heb je ze toch gehaald >:) Fomo?

• ErikRo
sjorremans schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:04:
[...]

Same here, voor mijn gevoel was ik al 'laat' ingestapt op 2,40 dollar..
Heb er nu alsnog wel aardig wat van mijn portfolio inzitten.. had ik er nog maar wat meer in gestopt :+
Maar goed dat is altijd achteraf, mijn verlies is nu wel recht getrokken, sta zelfs weer op wat winst nu.
Ja vond het ook wel gevaarlijk op 2,00 dacht al te laat te zijn maar toen las ik hier wat berichten die me hoop gaven om door te zetten en nog wat meer gekocht. Gewoon voor langere termijn.
Zit er zelfs aan te denken om andere munten behalve de neo ook om te zetten naar wtc. Alleen elke keer als ik dat deed stortte daarna de boel in dus heb nog wat last van een Pavlov reflex

ionn schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:08:
[...]

'WaltonChain is een coin die al het slechte van cryptocurrency combineert. Een fervente community van vaak tieners die continu shillposts plaatsen (vooral op Reddit), wat leidt tot pump & dumps, FUD en alle vaktermen die we inmiddels in het wereldje kennen.'

Hahahaha! Hij had beter WTF kunnen kopen in plaats van WTC.

• Viper®
  • Niet online
Ik heb ze natuurlijk weer veel te vroeg verkocht, maar mijn vermoeden is dat dit nu even de top is, buy the rumor, sell the news. Ik sta huilend langs de zijlijn dus ach ;(

Binance heeft weer een stemronde voor Coin of the month:
https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001787571

[ Voor 25% gewijzigd door Viper® op 28-09-2017 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Viper® schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:19:
Ik heb ze natuurlijk weer veel te vroeg verkocht, maar mijn vermoeden is dat dit nu even de top is, buy the rumor, sell the news. Ik sta huilend langs de zijlijn dus ach ;(

Binance heeft weer een stemronde voor Coin of the month:
https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001787571
Aangezien jij te vroeg verkocht hebt en nu baalt, kan ik je vermoeden niet serieus nemen :p.

Wat gebruiken jullie eigenlijk om je trades bij te houden? Heb nu (ook gezien mijn beperkte inleg) een free cointracking account en dat werkt op zich wel aardig maar met de free versie moet je handmatig csv's importeren en het zou natuurlijk mooier zijn als je gewoon de api van exchanges kunt gebruiken zodat imports automagisch gaan.

Is er wellicht een (standalone) alternatief waar men goede ervaringen mee heeft?

• ion
  • Niet online

ion

Anoniem: 239170 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:23:
Wat gebruiken jullie eigenlijk om je trades bij te houden? Heb nu (ook gezien mijn beperkte inleg) een free cointracking account en dat werkt op zich wel aardig maar met de free versie moet je handmatig csv's importeren en het zou natuurlijk mooier zijn als je gewoon de api van exchanges kunt gebruiken zodat imports automagisch gaan.

Is er wellicht een (standalone) alternatief waar men goede ervaringen mee heeft?
Ik heb zelf een excel spreadsheet gemaakt. Vind het persoonlijk makkelijker. Cointracking gebruik ik ook, maar die geeft niks real time aan. Er bestaat ook iets als altpocket, maar daar moet ik nog een account voor aanmaken.

[ Voor 5% gewijzigd door ion op 28-09-2017 12:27 ]

ionn schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:27:
[...]

Ik heb zelf een excel spreadsheet gemaakt. Vind het persoonlijk makkelijker. Cointracking gebruik ik ook, maar die geeft niks real time aan. Er bestaat ook iets als altpocket, maar daar moet ik nog een account voor aanmaken.
Ik ben met een excel sheet begonnen en toen naar cointracking gegaan omdat ik alsnog veel handmatig moest invoeren, hoe doe jij de import? Wellicht kunnen we elkaar een beetje helpen?
Als je een voorbeeld van jouw sheet hebt ben ik iig erg benieuwd. Zelf doe ik nu alleen (nog) winstberekening in excel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Anoniem: 239170 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:31:
[...]

Ik ben met een excel sheet begonnen en toen naar cointracking gegaan omdat ik alsnog veel handmatig moest invoeren, hoe doe jij de import? Wellicht kunnen we elkaar een beetje helpen?
Als je een voorbeeld van jouw sheet hebt ben ik iig erg benieuwd. Zelf doe ik nu alleen (nog) winstberekening in excel.
Het enigste wat ik handmatig hoef in te vullen is de hoeveelheid coins en wat mijn AVG buy price was. AVG buy price had ik gewoon uitgerekend door alle orderkosten van een coin bij elkaar op te tellen.

Mijn spreadsheet laat het volgende zien:
- Holdings:
- Buy price:
- Current price:
- Loss/profit per coin
- Total cost of coin holding
- Total worth of coin holding
- Profit/los total coin holding in BTC en %

- Current USD price
- Total worth of coin holdinig in USD
- Portfolio holdings in %

Current price haalt ie op met een API via coinmarketcap. Dus die query's hoefde ik maar een keer aan te maken.

Query's aanmaken en je avg buy price en holdings erinzetten is het enigste. Rest doet ie zelf.

Ik heb het gemaakt aan hand van een tutorial op reddit. Zal het wel even opzoeken voor je! Ik heb het toen in een paar uurtjes gemaakt, maar het kan makkelijk nog uitgebreider.

https://www.reddit.com/r/...tcap_data_into_excel_and/

[ Voor 6% gewijzigd door ion op 28-09-2017 12:43 ]

• Orange_Dirk
  • Laatst online: 14-12-2021
WTC trein gemist helaas door te veel aarzelen. NU wel vol op de LInk trein. Sinds vandaag staat deze op Binance.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

ionn schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:08:
[...]

Heb je mijn PS niet gezien in diezelfde post? Ik heb niets tegen de coin an sich, lees dit stukje nog eens, dat is zeker niet veranderd...

Een fervente community van vaak tieners die continu shillposts plaatsen (vooral op Reddit), wat leidt tot pump & dumps, FUD en alle vaktermen die we inmiddels in het wereldje kennen.'
Anoniem: 970525 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:18:
[...]

Hahahaha! Hij had beter WTF kunnen kopen in plaats van WTC.
;w

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Anoniem: 478982

Anoniem: 239170 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:31:
[...]

Hebben jullie blockfolio al geprobeerd? Daar wordt alles realtime geupdate

Anoniem: 478982 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:56:
[...]

Hebben jullie blockfolio al geprobeerd? Daar wordt alles realtime geupdate
Op mobiel gebruik ik blockfolio maar ik zoek echt iets voor gebruik op een desktop. Cointracking komt redelijk in de buurt maar de max. 200 trades wordt nu heel snel een probleem, ik wil vooral mijn orderhistorie snel kunnen inzien (het liefst) zonder handmatige invoer.

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-06 15:02

spacer

SAP nerd

Orange_Dirk schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:54:
WTC trein gemist helaas door te veel aarzelen. NU wel vol op de LInk trein. Sinds vandaag staat deze op Binance.
Goede zet. Ik loop weer tegen de drempel van het creëren van een Binance account aan :(.

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-06 00:48
Anoniem: 239170 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:15:
[...]

Op mobiel gebruik ik blockfolio maar ik zoek echt iets voor gebruik op een desktop. Cointracking komt redelijk in de buurt maar de max. 200 trades wordt nu heel snel een probleem, ik wil vooral mijn orderhistorie snel kunnen inzien (het liefst) zonder handmatige invoer.
Check Cryptocompare!

• Viper®
  • Niet online
Orange_Dirk schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:54:
Ik vind persoonlijk zonder dingen te hebben gelezen sommige coins toch echt bijna gokken met geld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rednaz420
  • Laatst online: 20-06 01:00
Ik vertrouw WTC en LINK niet. Ze lossen zogezegd probemen op met blockchain, maar die problemen zijn helemaal niet aanwezig. Alles wat je leest is geshill en hoop. Ik denk dat ze momenteel genoeg marketcap hebben voor hun markt die nog moet komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Laatst online: 14-12-2021
Viper® schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:27:
[...]

Ik vind persoonlijk zonder dingen te hebben gelezen sommige coins toch echt bijna gokken met geld
Sterker nog het is gokken en dat telt niet voor sommige maar bijna alle coins. Wat 99% van de mensen in cryptos doet is dan ook speculeren en niet investeren. Helemaal niks mis mee want je kunt er aan verdienen (en ook verliezen). Er wordt gehoopt snel winst te pakken en weer te verkopen. Investeren houdt in kijken naar lange termijn.

Ik moet dan zelf ook wel lachen als hier wordt geroepen over een goed team en de vele mogelijkheden maar er wel na 50% gemaakt te hebben uit te stappen.

Ik houd me zelf niet voor de gek. Ik speculeer met een groot aantal altcoins om dit vervolgens te investeren in enkele coins die ik vasthoud.
Pagina: 1 ... 105 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).