p0st schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:31:
[...]
WaltonChain is een coin die al het slechte van cryptocurrency combineert. Een fervente community van vaak tieners die continu shillposts plaatsen (vooral op Reddit), wat leidt tot pump & dumps, FUD en alle vaktermen die we inmiddels in het wereldje kennen.
Ik hoop voor je dat het zo blijft, of dat de stijgende trend in ieder geval doorzet
Dat dus, en nu weer onder de 3 dollar.
Want?
[...]
Jep, dat dus. Mijn post van gisteravond had niet beter getimed kunnen zijn
PS: Ik heb ook WTC gehad, gekocht onder de dollar en verkocht rond de 2 dollar. Gezien al het goede om Walton heen raak ik het niet meer aan, maar succes aan iedereen die dat wel doet en er mogelijk veel aan gaat verdienen en/of verliezen

Ik ben het niet met je eens. Ik heb zelf dagenlang onderzoek gedaan naar deze coin en de mensen erachter in het midden van de China FUD (toen ik ook al mijn coins gekocht heb.) De shitloads aan posts op Reddit en Slack kijk ik niet eens naar. Je moet hier echt door heen kijken:
-Alleen maar te vinden op Binance. (Op dit moment slechts een top20 exchange qua volume)
-Op dit moment zijn er al samenwerkingen met bedrijven die miljarden bezitten. Septwolves (7,3 miljard omzet) is daar een van
- De combinatie RFID, Internet of Things en Blockchain is een combinatie die daadwerkelijk voor bedrijven toepasbaar is. Walton Chain voegt daadwerkelijk waarde toe in alles wat met supply chain of IOT te maken heeft dalijk.
- Kijk naar de investeerders, de angel investors en engineers en de lokale overheden die betrokken zijn vanuit zowel Korea als China. Er werken 40-personen full-time aan Walton Chain.
- Eigen masternodes komen eraan
- Op dit moment slechts een ERC20 token wat volgende maand op een eigen blockchain gezet gaat worden
Zeg nou zelf, hoeveel tokens voegen daadwerkelijk waarde toe en zijn toepasbaar voor bedrijven?
Kijk verder naar de geschiedenis van Aziatische coins en hoe zij omhoog gegaan zijn de laatste maanden: NEO, OmiseGo, Qtum, BitConnect
Gezien de markt, de omstandigheden, de geschiedenis van aziatische coins, de toepasbaarheid van walton, het team, de samenwerkingen en de huidige prijs ben ik twee weken geleden all-in gegaan. Ik ga pas overwegen om mijn coins te verkopen eind 2017. Ik zie geen reden waarom de waarde van IOTA niet behaald kan worden. (x18)
Ik heb eerder de fout gemaakt om 4824 NEO te verkopen voor €0,50 p/s op 7 mei. Die fout ga ik geen tweede keer maken