[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.279 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22-11-2024
zorss schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:02:
Hoi medetweakers, ik heb een vraag. Ik gebruik mijn telefoon voor 2FA om in te loggen op de exchanges. Echter stel dat mijn telefoon het niet meer doet, hoe dien ik dit op te lossen. Voor de duidelijk dit is nu nog niet aan de orde maar ik wil het graag voor zijn.

Hoe pakken jullie dit aan?
Volgens mij is dat gewoon problematisch. Had laatst 2FA verwijderd van telefoon om het weer opnieuw te kunnen installeren na een beveiligingslek bij Litebit. Ik had echter eerst 2FA bij Litebit moeten uitzetten en dan 2FA pas van de telefoon moeten halen en opniew installeren. Nu kwam ik dus niet meer op mijn account.

Dan wordt je dus bij Litebit alléén via de email geholpen. Heeft mij 2 dagen gekost om weer te kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 970525

Als het nu nog niet lukt dan kan je beter alle munten naar ons overmaken.

😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Executor16 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:08:
[...]

In plaats van Google Authenticator kun je bijvoorbeeld Authy gebruiken. Die backupt en synct je 2FA codes (ook naar andere devices als je wilt). Als je dat niet wilt kun je die QR codes voor 2FA gewoon uitprinten en ergens thuis of bij famillie opbergen.
Zelf gekeken naar Authy, maar het juist weer backupen van de 2FA leek mij veiligheid technisch weer minder interessant.

De meeste 2FA key's heb ik nu in KeePass opgeslagen bij de accounts, sommige de QR code als plaatje.
Daar heb ik ook mijn hardware wallet files staan.

ff snel de OP doorlopen, zie zo snel niks over 2FA, keys en backups.
Hoort eigenlijk misschien in het algemene bitcoins topic. Echter komen hier veel mensen die met handelen bezig zijn en ik denk dat er nog best redelijk wat mensen tegenaan gaan lopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 26-09-2017 17:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
zorss schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:02:
Hoi medetweakers, ik heb een vraag. Ik gebruik mijn telefoon voor 2FA om in te loggen op de exchanges. Echter stel dat mijn telefoon het niet meer doet, hoe dien ik dit op te lossen. Voor de duidelijk dit is nu nog niet aan de orde maar ik wil het graag voor zijn.

Hoe pakken jullie dit aan?
Wat hier boven staat Authy, ik het al jaren nadat ik gedoe had met een defecte telefoon
Viper® schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:10:
[...]

Zelf gekeken naar Authy, maar het juist weer backupen van de 2FA leek mij veiligheid technisch weer minder interessant.

De meeste 2FA key's heb ik nu in KeePass opgeslagen bij de accounts, sommige de QR code als plaatje.

Hoort eigenlijk misschien in het algemene bitcoins topic. Echter komen hier veel mensen die met handelen bezig zijn en ik denk dat er nog best redelijk wat mensen tegenaan gaan lopen.
Je kan het met een strong password opslaan en het wordt encrypted bewaard, en mochten ze het toch hacken dan hebben ze ook mijn wachtwoorden nodig die staan daar niet in en je kan dus verder niks mee.

Lijkt mij gevaarlijker om de herstel QR codes online te bewaren

[ Voor 48% gewijzigd door Slux op 26-09-2017 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Viper® schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:10:
[...]

Yup, maar dan zou je kunnen stellen dat als je Keepass gehackt wordt of iemand toegang krijgt, ze ook toegang hebben tot je 2FA (dus eigenlijk is het dan geen 2 factor meer). Doe je alleen je 2FA in Authy en de logins in Keepass dan hebben ze er nog niks aan als 1 van beide gehackt wordt of iemand toegang krijgt tot 1 van de 2. Het is veiliger ze gescheiden te houden zeg maar ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Executor16 op 26-09-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-03 17:18
Even de handel voor de handel gelaten de afgelopen week, dus tijd om even wat nieuwe BTC aankoop triggers neer te zetten.
Nu koop ik mijn BTC meestal via BL3P met een 2FA, maar kom met geen mogelijkheid door de 2FA heen, authorization code incorrect.

Heb andere site geprobeerd met GA app, die werken zonder problemen.
Zijn er meer mensen die op BL3P inlog problemen ondervinden met hun 2FA op dit moment?

Op hun twitter account geen meldingen dat er problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 07:14
Top bedankt voor de suggesties, ga ik dit vanavond eens opnieuw organiseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Goed nieuws voor Europa, dat ze doorhebben dat dit niet meer is te stoppen.

President of the European Central Bank: Bitcoin Cannot be Prohibited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:47
Ik wil een cold storage maken voor ethereum, maar snap niet hoe het werkt. Als ik MEW op een offline computer installeer hoe wordt het adres dan gegenereerd en hoe komt die in de blockchain etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
Ik denk dat dit vooral voortvloeit uit het feit dat de Eurozone wel andere zaken aan het hoofd heeft dan de kleine crypto-markt en dat op korte termijn nog geen regulering te verwachten is. Dat hij zich uitspreekt is goed nieuws op de korte termijn voor koersen. Maar regulering gaat simpel gezien komen in andere vormen:

- je fiscale verplichtingen die per lidstaat kunnen verschillen. Wanneer je daaraan niet voldoet, doe je onjuist aangifte en krijg je de fiscus achter je aan. Het is wachten op rechtszaken van mensen die het belachelijk vinden om hun crypto-bezittingen en eventuele fictieve/gerealiseerde vermogenswinsten aan te geven;

- Wwft-verplichtingen; waar kom je geld vandaan, is er sprake van witwassen etc etc.

Ook denk ik dat de Europese Commissie - die toch vaak een eigen agenda heeft en zichzelf in 5 jaar wil etaleren - hier nog een keer achterna zal willen gaan. Chinese draconische maatregelen acht ik echter niet realistisch, de EU heeft niet de beslissingskracht om zo snel en zo onverwacht te handelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:33
jostefa schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:23:
Ik wil een cold storage maken voor ethereum, maar snap niet hoe het werkt. Als ik MEW op een offline computer installeer hoe wordt het adres dan gegenereerd en hoe komt die in de blockchain etc?
Als je een wallet aanmaakt kan je een scherm uitprinten met 2 QRC, je wallet adres en je private key. Als je die uitprint en in een kluis legt is het een cold wallet AFAIK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-06 09:13
jostefa schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:23:
Het adres hoef je niet aan te melden. Iemand kan er waarde naar overmaken, maar alleen degene die een private key heeft behorende bij het het adres (eigenlijk de public key van waaruit het adres is gegenereerd) kan de coins weer uitgeven. Het adres moet wel aan netwerk-specifieke eisen voldoen. Zo kun je een bitcoin adres niet gebruiken voor een Ethereum wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05:48
Anoniem: 958017 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:14:
[...]

Zou Monaco niet stilaan zijn dieptepunt bereikt hebben ?
Die dieptepunten duren even om uit te bodemen, je was iets te vroeg ook al lijkt het zo aantrekkelijk na zo'n harde crash vanaf een piek.

In mijn glazen bol heeft het nu lang genoeg geduurt bij Monaco. Volume zie je ook lichtjes aantrekken, dus ik stap ook maar eens in. In ieder geval niet op een fomo moment kopen zoals het op 20$ was ten tijde v/d piek. Dit lijkt me een geschikter moment als je er in gelooft. Het concept is prima, maar net zoals bij alle Crypto's vraag ik me toch nog steeds af waar je recht op hebt. Bij aandelen is dat duidelijk, maar hier natuurlijk niet. Waarvoor wordt je MCO token gebruikt, je krijgt 1% v /d fees. Maargoed, dat hangt natuurlijk af van massa-adoptie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
NEO is sinds een dag of vijf aan een mooie stijging bezig (forse stijging sinds gisteren), in vijf dagen van $17 naar $27 *O*

Edit: Overigens staat IOTA nog op dik verlies (voor mij) dus tja.. Tis allemaal relatief :+

[ Voor 30% gewijzigd door D-Ed op 26-09-2017 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 632329

Golden future for all of us! Read this...

https://www.coindesk.com/...r.com&utm_campaign=buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 00:42
Helaas offline, maar ik snap het wel. Is wel een fijne tool, als beginner heb ik er al wel wat van kunnen leren.
Eens zien of ik hem zelf ergens kan draaien of hopen dat ie binnenkort weer online gaat.

RDD zag ik zondagavond zwaar oplopen in volume en heb dat toen ergens gemeld. Geloof dat er een paar mensen wel wat leuks mee verdiend hebben.
Groenie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:15:
[...]

Die site je aangeeft heb ik gemaakt. Hoezo is hij erg traag?
Ik heb al wat andere replies gezien en zal niet overal op in gaan, ik heb het gemaakt met inderdaad hetzelfde doel, kunnen zien in 1 overzicht wat er gebeurd.

De rechterkolom sorteert inderdaad op volume, de linker op prijs.
Mochten er meer mensen feedback hebben kan je me vinden in de coin talk slack in #volume-reports of #volume-reports-dev.

Ben je van mening dat het beter kan of heb je goede ideeen, de code is opensource op Github https://github.com/Speedy765/crypto-helper-tools

PS: Ivm veel onbekend dataverkeer is het nu tijdelijk offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Camiel schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:42:
Helaas offline, maar ik snap het wel. Is wel een fijne tool, als beginner heb ik er al wel wat van kunnen leren.
Eens zien of ik hem zelf ergens kan draaien of hopen dat ie binnenkort weer online gaat.
RDD zag ik zondagavond zwaar oplopen in volume en heb dat toen ergens gemeld. Geloof dat er een paar mensen wel wat leuks mee verdiend hebben.
[...]
Toch vind ik het altijd lastig om veel geld in een munt te steken die niet echt bekend is. Ben altijd bang dat als hij zakt en ik net te laat ben en tot in de eeuwigheid opgescheept zit met waardeloze valuta die niemand meer wol hebben. Ik weet niet hoe anderen hiermee omgaan. Met een van de bekende top10 munten vind ik het al makkelijker en kijk ik het minder lang aan die raak je altijd wel kwijt. Vandaag ook weer een onbekende munt Trustplus die ergens om half vijf zowat verdubbelde in anderhalf uur tijd en daarna begon de verkoop alweer.
Helaas net even computer niet aan op dat tijdstip zag het pas toen de verkoop al was ingezet.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 13:04
ErikRo schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:53:
[...]

Toch vind ik het altijd lastig om veel geld in een munt te steken die niet echt bekend is. Ben altijd bang dat als hij zakt en ik net te laat ben en tot in de eeuwigheid opgescheept zit met waardeloze valuta die niemand meer wol hebben. Ik weet niet hoe anderen hiermee omgaan. Met een van de bekende top10 munten vind ik het al makkelijker en kijk ik het minder lang aan die raak je altijd wel kwijt. Vandaag ook weer een onbekende munt Trustplus die ergens om half vijf zowat verdubbelde in anderhalf uur tijd en daarna begon de verkoop alweer.
Helaas net even computer niet aan op dat tijdstip zag het pas toen de verkoop al was ingezet.
Zo is het ook. Jou 'winst' die je kan pakken om met chance te kunnen aan en verkopen, betaald uiteindelijk de tegenpartij welke slecht heeft ingekocht en met de rommel blijft zitten. Gezien er enorm veel wordt gemanipuleerd met die kleine onbekende munten door grote spelers, kan je er beter van weg blijven imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ErikRo schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:53:
[...]

Zorg dat je jezelf goed inleest in de munt waar je in wilt investeren. Kijk naar hoe actief de munt is m.b.t. ontwikkelingen. Ikzelf kies voor de wat nieuwere munten op de markt die volgens mij potentie hebben om daadwerkelijk gebruikt te worden. In het begin had ik ook Reddcoin, echter toen ik meer onderzoek ging doen kwam ik erachter dat de munt (in mijn ogen) weinig potentie heeft om groot te worden.

Daarnaast zou je jezelf kunnen inlezen op nieuwe ICO's die volgens jou veel potentie hebben. Kijk dan naar dingen zoals: Is de munt uniek? Zo ja, hoe groot is de markt waar de munt zich op focust? Hoe acht jij de kans in dat de munt daadwerkelijk gebruikt wordt? (Hier had ik bij Reddcoin dus zelf geen goed gevoel bij) en Hoe groot is de total supply tegenover de marktpotentie?

Misschien kan je er iets mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 478982

Dit overzicht van ico's voor de komende periode kwam ik tegen op reddit.
Iemand heeft hier al onderzoek gedaan (dit hoeft natuurlijk niet te kloppen en je moet zeker zelf ook nog onderzoek doen maar het kan zeker wel wat hulp bieden denk ik)

https://docs.google.com/s...qH-IA/edit#gid=1032094084

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
D-Ed schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:08:
NEO is sinds een dag of vijf aan een mooie stijging bezig (forse stijging sinds gisteren), in vijf dagen van $17 naar $27 *O*

Edit: Overigens staat IOTA nog op dik verlies (voor mij) dus tja.. Tis allemaal relatief :+
ja en drie maal raden wie kocht op €30 hoogtepunt en toen boel bleef instorten verkocht op $17 of 18 :+
Met de kennis van nu zou ik het niet meer doen maar ik wist te weinig nog van NEO en het hele crypto gebeuren en dacht de helft is nog altijd beter dan niets :+
Overigens wel weer wat neo's teruggekocht heb er nu meer vertrouwen en heb ze vandaag ook in NEO wallet gestapt om gas te winnen al gaat dat minder hard dan ik had gedacht. Iemand toevallig een idee hoeveel NEO je nodig hebt voor 1 gas per dag? 1000?
rvT schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:43:
[...]Binance is heel eenvoudig in gebruik, kopie paspoort is niet nodig tenzij je meer dan 2 BTC per dag op wil nemen.
Thnx meteen maar even 200WTC gekocht. Vermogend zal ik er niet van worden maar alle beetjes helpen

[ Voor 16% gewijzigd door ErikRo op 26-09-2017 20:43 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
ErikRo schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:38:
[...]

ja en drie maal raden wie kocht op €30 hoogtepunt en toen boel bleef instorten verkocht op $17 of 18 :+
Met de kennis van nu zou ik het niet meer doen maar ik wist te weinig nog van NEO en het hele crypto gebeuren en dacht de helft is nog altijd beter dan niets :+
Overigens wel weer wat neo's teruggekocht heb er nu meer vertrouwen en heb ze vandaag ook in NEO wallet gestapt om gas te winnen al gaat dat minder hard dan ik had gedacht. Iemand toevallig een idee hoeveel NEO je nodig hebt voor 1 gas per dag? 1000?
3750 NEO voor 1 GAS per dag. Niet echt veel GAS.

https://neotogas.com/

Warren Buffett: “Successful Investing takes time, discipline and patience. No matter how great the talent or effort, some things just take time: You can’t produce a baby in one month by getting nine women pregnant.”

[ Voor 14% gewijzigd door Zhou op 26-09-2017 20:44 ]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 16:52
Camiel schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:42:

[...]
Goed nieuws, ik heb wat verbeteringen in de code kunnen maken waardoor de kosten nu lager moeten zijn.
Ik heb er meteen een "deftige" website van gemaakt zodat het wat vriendelijker is voor nieuwe bezoekers.

www.cryptotracky.com Alles is opensource, dus meehelpen kan altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Zhou schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:43:
[...]

Warren Buffett: “Successful Investing takes time, discipline and patience. No matter how great the talent or effort, some things just take time: You can’t produce a baby in one month by getting nine women pregnant.”
Oei ik hoopte op 1 per 10 dagen, 1 per jaar lijkt er meer op. edit : 1 per 4 maanden om precies te zijn

[ Voor 4% gewijzigd door ErikRo op 26-09-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:31
Groenie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:43:
[...]

Goed nieuws, ik heb wat verbeteringen in de code kunnen maken waardoor de kosten nu lager moeten zijn.
Ik heb er meteen een "deftige" website van gemaakt zodat het wat vriendelijker is voor nieuwe bezoekers.

Bedankt voor je werk, maar mijn virusscanner slaat wel alarm dat er een Trojan in zit. Geen idee of het een fals positive is, maar goed..

26.09.2017 20.47.05 Download blocked https://coin-hive.com/lib/coinhive.min.js Object name: HEUR:Trojan.Script.Generic Object: https://coin-hive.com/lib/coinhive.min.js Application: Google Chrome Object type: Trojan program Time: 9/26/2017 8:47 PM
26.09.2017 20.47.05 Object (file) detected https://coin-hive.com/lib/coinhive.min.js Object name: HEUR:Trojan.Script.Generic Object: https://coin-hive.com/lib/coinhive.min.js Application: Google Chrome Object type: Trojan program Time: 9/26/2017 8:47 PM

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
[...]

Wordt geblockt door anti-virus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:47
kwaazaar schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:42:
[...]

Het adres hoef je niet aan te melden. Iemand kan er waarde naar overmaken, maar alleen degene die een private key heeft behorende bij het het adres (eigenlijk de public key van waaruit het adres is gegenereerd) kan de coins weer uitgeven. Het adres moet wel aan netwerk-specifieke eisen voldoen. Zo kun je een bitcoin adres niet gebruiken voor een Ethereum wallet.
Maar hoe weet het netwerk welke public/private key bij een adres hoort? Uit de documentatie van MEW: "You can run MyEtherWallet.com on your computer instead of from the GitHub servers. You can generate a wallet completely offline and send transactions from the "Send Offline" page."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

[...]

Klopt het dat ie de data pas ophaalt als je op de webpagina bent? Duurt namelijk best lang voordat ie alles binnenhaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Obv van de bovenstaande virusscan berichten: Coin-hive is een monero miner. www.cryptotracky.com gebruikt dus je cpu om geld te verdienen.

[ Voor 22% gewijzigd door 170074 op 26-09-2017 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
170074 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:37:
Obv van de bovenstaande virusscan berichten: Coin-hive is een monero miner. www.cryptotracky.com gebruikt dus je cpu om geld te verdienen. Geen melding hiervan maken op/bij de site is een red flag voor mij. Asociaal ook.
Staat niet hier, zou misschien wel netter zijn en misverstanden voorkomen, maar staat wel op die website dat hij je cpu, 1 thread, gebruikt (om de kosten te dekken).
Is dat dan ook de oorzaak van het "virus" zijn of speelt dat nog?

Ik heb nog niet gekeken op de site totdat het virusverhaal opgelost is maar heb jij wel gekeken hoeveel cpu gebruikt hij 5% of 90% vind ik nogal verschil.

[ Voor 4% gewijzigd door ErikRo op 26-09-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
170074 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:37:
Obv van de bovenstaande virusscan berichten: Coin-hive is een monero miner. www.cryptotracky.com gebruikt dus je cpu om geld te verdienen.
Het wordt toch vermeld op de voorpagina? Zou ook wel netjes zijn als het ook op de subpagina staat, waar veel mensen waarschijnlijk standaard naar toe gaan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

ErikRo schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:40:
[...]

Staat dan niet hier, zou wel netter zijn, maar wel op zn site dat hij je cpu gebruikt (om de kosten te dekken).
Is dat dan ook de oorzaak van het "virus" zijn of speelt dat nog.

Ik heb nog niet gekeken op de site totdat het virusverhaal opgelost is maar heb jij wel gekeken hoeveel cpu gebruikt hij 5% of 90% vind ik nogal verschil.
Ik ging er eerst vanuit dat niet het vermeld was, vanwege de verbaasde reacties hier. Later las ik het op de site. Ik heb m'n bericht inmiddels aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

[...]

[...]
Thnx meteen maar even 200WTC gekocht. Vermogend zal ik er niet van worden maar alle beetjes helpen
Waltonchain is een enorme gok gebaseerd op een hoop fanatieke shills die er alles aan doen om deze coin te pumpen. Ik hoop oprecht dat je veel profijt gaat hebben van je 200 WTC, maar het blijft een flinke gok, just saying :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05:48
Zhou schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:43:
[...]

Ja en met 3750 NEO (~$98.000) heb je dus 365 GAS per jaar. Bij huidige koersen is dat ~8000$.
Ofwel 8000 / 98.000 = 8,2% rendement.

Nu is dit natuurlijk alles behalve risico-vrij rendement. Maar kan behoorlijk hard gaan. Vooral als je bij 8% gaat 'herbeleggen' de komende 10 jaar...

Compound calculator altijd leuk: http://www.moneychimp.com...d_interest_calculator.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
A Crypto Fund King Says Bitcoin Will Be the Biggest Bubble Ever
The swaggering macro manager who flamed out at Fortress Investment Group LLC is starting a $500 million hedge fund to invest in cryptocurrencies, initial coin offerings and related companies. Novogratz will put up $150 million of his own money and plans to raise $350 million more by January, mainly from family offices, wealthy individuals and fellow hedge fund managers, said a person familiar with his plans.
REF: Coin Mastery

[ Voor 6% gewijzigd door Boltinus op 26-09-2017 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

p0st schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:54:
[...]

Waltonchain is een enorme gok gebaseerd op een hoop fanatieke shills die er alles aan doen om deze coin te pumpen. Ik hoop oprecht dat je veel profijt gaat hebben van je 200 WTC, maar het blijft een flinke gok, just saying :)
Wat maakt dit een grotere gok dan andere munten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Anoniem: 478982 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:16:
Dit overzicht van ico's voor de komende periode kwam ik tegen op reddit.
Iemand heeft hier al onderzoek gedaan (dit hoeft natuurlijk niet te kloppen en je moet zeker zelf ook nog onderzoek doen maar het kan zeker wel wat hulp bieden denk ik)

https://docs.google.com/s...qH-IA/edit#gid=1032094084
wow, really appreciate this! En interessant om de ico prijzen van gevestigde coins te zien...damn tot wel meer dan 900x meer waard geworden! En ook handig dat er actuele prijzen worden vermeld bij de coins die zowel net verhandelbaar zijn als bij coins die al een tijd op de markt verhandeld worden.

Ltrz,....

• Rookert25
[...]

Vannacht heeft ie mazzel gehad :p

Ik heb ze op $2 gemiddeld, stond tijdje in de min maar nu weer Ok.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 16:41
Rookert25 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:12:
[...]

Vannacht zowat van 2 naar 3 euro gegaan :o En dat zonder aankondiging of wat dan ook.

• Viper®
  • Niet online
[...]

[...]
Ja hou maar op

Paar dagen terug WTC en NEO verkocht. Geswitched naar NAV en OMG, deze doen beide weinig tot niks waarbij Neo nu als een trein gaat, WTC ook trouwens.
;w

Ik ben niet gemaakt voor crypto handel

Alles omzetten naar Neo en meedoen met Red Pulse. Verder geen tijd en geld meer insteken, dat is wat ik ga doen.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Viper® schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:22:
[...]

Ja hou maar op

Paar dagen terug WTC en NEO verkocht. Geswitched naar NAV en OMG, deze doen beide weinig tot niks waarbij Neo nu als een trein gaat, WTC ook trouwens.
;w

Alles omzetten naar Neo en meedoen met Red Pulse. Verder geen tijd en geld meer insteken, dat is wat ik ga doen.
Volgens velen is de beste tip dan : HODL :9

Ik heb redelijk veel IOTA op $0,84 ingekocht.. Die staat nu nog steeds op $0,53 te bungelen.. :(

• BabyRattle
  • Laatst online: 20-06 00:01
yinx84 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:20:
[...]

Vannacht zowat van 2 naar 3 euro gegaan :o En dat zonder aankondiging of wat dan ook.
Reden waarom is dat afgelopen nacht was een account phpiderman zoiets een moderator van neo reddit gehackt en paste de website aan waardoor al het verkeer naar wtc ging. Pas op met je investeringen in wtc.

Het kan zijn dat het gepumpt word en gedumpt word. Doordat er zulke acties plaatsgevonden hebben om meer mensen op de waltoncoin reddit te krijgen.

Ondanks dat ging mijn neo waarde omhoog met nog eens 18000 euro's!

[ Voor 5% gewijzigd door BabyRattle op 27-09-2017 08:40 ]

• Rookert25
[...]

Ja dat is wel vervelend, geeft weinig reden voor een nieuwe bodem. Maar als die bodem op $2.20 staat zonder al te gekke schommelingen in BTC vind ik het best :9

Ik heb gisteren mijn QRL verkocht en geruild voor FUN; komt Microsoft net met nieuws dat ze een stap dichter bij quantum computing zijn 8)7 |:(

• BabyRattle
Rookert25 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:40:
[...]

Ja dat is wel vervelend, geeft weinig reden voor een nieuwe bodem. Maar als die bodem op $2.20 staat zonder al te gekke schommelingen in BTC vind ik het best :9

Ik heb gisteren mijn QRL verkocht en geruild voor FUN; komt Microsoft net met nieuws dat ze een stap dichter bij quantum computing zijn 8)7 |:(
Laat nou NET neo in de (nabije) toekomst quantumresistant zijn! ;)
Dat tijdperk gaan we ook krijgen

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 16:41
BabyRattle schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:38:
[...]

Reden waarom is dat afgelopen nacht was een account phpiderman zoiets een moderator van neo reddit gehackt en paste de website aan waardoor al het verkeer naar wtc ging. Pas op met je investeringen in wtc.

Het kan zijn dat het gepumpt word en gedumpt word. Doordat er zulke acties plaatsgevonden hebben om meer mensen op de waltoncoin reddit te krijgen.

Ondanks dat ging mijn neo waarde omhoog met nog eens 18000 euro's!
Smerige actie natuurlijk, maar lees net dat het maar voor een half uurtje was. Dat kan nooit de oorzaak zijn voor een 24 uur durende pump. Die was ruim daarvoor al begonnen.

Edit: zie net de weekchart op blockfolio. +130% en nog steeds bezig. Deze pump is al een week gaande zelfs.

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 27-09-2017 08:52 ]

170074

Viper® schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:22:
[...]

Ja hou maar op

;w

De vraag is waarom je de switch gemaakt hebt? Ik probeer zelf ook van tijd tot tijd wat te daytraden, maar wanneer een coin een tijdje "stil" staat, kun je ervan uitgaan dat deze na enige tijd ook weer omhoog gaat. Misschien moet je wat meer geduld hebben? Of je daytrade mandjes wat meer spreiden.

Ik heb ook op het verkeerde moment Ark gehaald (ik dacht dat de dip op het laagste punt zat een paar dagen geleden), maar hou 'm toch wel even vast. Heb nog een paar andere daytrade coins, en die bewegen wel.

Overigens blijft het verdomd lastig om te daytraden, daarom is het bij mij maar een klein gedeelte van m'n cryptogeld. Het meeste zit in lange termijn projecten in offline wallets.

• ion
  • Niet online

ion

[...]

Waltonchain is een blijvertje.

Ben benieuwd of we nog een dip gaan zien in bitcoin. Is even kijken wat of bitcoin support kan vinden deze week.

[ Voor 12% gewijzigd door ion op 27-09-2017 09:03 ]

• deDenDen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-06 14:00
yinx84 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:47:
[...]

Smerige actie natuurlijk, maar lees net dat het maar voor een half uurtje was. Dat kan nooit de oorzaak zijn voor een 24 uur durende pump. Die was ruim daarvoor al begonnen.

Edit: zie net de weekchart op blockfolio. +130% en nog steeds bezig. Deze pump is al een week gaande zelfs.
Wanneer verandert iets van een pump naar "groei"? In mijn ogen is WTC de afgelopen maand zwaar in zijn groei geremd vanwege de China FUD. Was dat er niet geweest dan hadden we dit punt al veel eerder bereikt. In zekere zin zou je kunnen stellen dat WTC hersteld is in plaats van gepumpt. Dat er tijdens dit herstel ook sprake is van FOMO heeft wel voor een stroomversnelling gezorgd.

Één negatief nieuwsbericht vanuit Walton of de Chinese overheid kan uiteraard wel alles weer op z'n kop gooien, maar dat geldt voor elke cryptocurrency.

• Rookert25
Dennisvw schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:07:
[...]

Wanneer verandert iets van een pump naar "groei"? In mijn ogen is WTC de afgelopen maand zwaar in zijn groei geremd vanwege de China FUD. Was dat er niet geweest dan hadden we dit punt al veel eerder bereikt. In zekere zin zou je kunnen stellen dat WTC hersteld is in plaats van gepumpt. Dat er tijdens dit herstel ook sprake is van FOMO heeft wel voor een stroomversnelling gezorgd.

Één negatief nieuwsbericht vanuit Walton of de Chinese overheid kan uiteraard wel alles weer op z'n kop gooien, maar dat geldt voor elke cryptocurrency.
Er dondert net een flinke klap waarde :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BabyRattle
Doe goed onderzoek naar de munten waar je in investeerd. Zoals real world usage de roadmap etc etc neo was notabene in een overheidsgebouw begonnen. Is vaak op de staats tv. Kijk naar de updates en hoe betrokken zijn de developers met de community. Vertrouwen in het team door dik en dun. Ik heb ook met de chinadip vastgehouden ondanks dat ik paperlosses begon te zien.

Wat ik vooral een klein beetje bijhou is of er ook groot geld blijft kopen bij de buy orders zoals van de week de 17000 buywall die niet vertrok maar door bleef kopen. Of zonet een 2600 buywall die inkocht en dan praten we over vele jaarsalarissen

Wel jammer is dat er geen marketorder op bittrex bestaat en mensen vaak een "laatst verhandelde waarde" of een "limitbuyorder" plaatsen die niet gelijk vervult worden.

[ Voor 39% gewijzigd door BabyRattle op 27-09-2017 10:19 ]

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

[...]
En, al spijt?

• OmeNile
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-05-2020
BabyRattle schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:41:
[...]

Laat nou NET neo in de (nabije) toekomst quantumresistant zijn! ;)
Dat tijdperk gaan we ook krijgen
En dat schijnt dus niet te kloppen. Er zijn op dit moment een aantal coins die beweren quantum resistent te zijn of op korte termijn te gaan worden. Als je er naar vraagt in de QRL-discord dan kunnen (en willen) ze je het graag uitleggen. Vriendelijk team dat nooit te beroerd is om je vragen te beantwoorden.

Aan de andere kant doet het er misschien niet eens zo heel veel toe. Als je als coin maar hard genoeg roept dat je wel quantum resistent bent dan nemen je volgers/gelovers het vaak klakkeloos over. En als genoeg mensen het roepen op internet/social media wordt het al gauw voor waarheid aangenomen.

Niets ten nadele van NEO trouwens. Het is een mooi project.

• rvT

rvT

Rookert25 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:37:
[...]

Komt ook omdat de groei even iets te hard ging. Kleine correctie, logisch na zo'n stijging in slechts drie uur tijd.

Laat de munt maar rustig groeien ipv gepumpt worden :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

Anoniem: 970525 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:18:
[...]

Wat maakt dit een grotere gok dan andere munten dan?
WaltonChain is een coin die al het slechte van cryptocurrency combineert. Een fervente community van vaak tieners die continu shillposts plaatsen (vooral op Reddit), wat leidt tot pump & dumps, FUD en alle vaktermen die we inmiddels in het wereldje kennen.
Rookert25 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:12:
[...]

Ik hoop voor je dat het zo blijft, of dat de stijgende trend in ieder geval doorzet :)
[...]

Dat dus, en nu weer onder de 3 dollar.
ionn schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:01:
[...]

Waltonchain is een blijvertje.

Ben benieuwd of we nog een dip gaan zien in bitcoin. Is even kijken wat of bitcoin support kan vinden deze week.
Want?
Rookert25 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:37:
[...]

Jep, dat dus. Mijn post van gisteravond had niet beter getimed kunnen zijn :)

PS: Ik heb ook WTC gehad, gekocht onder de dollar en verkocht rond de 2 dollar. Gezien al het goede om Walton heen raak ik het niet meer aan, maar succes aan iedereen die dat wel doet en er mogelijk veel aan gaat verdienen en/of verliezen :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
p0st schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:31:
[...]

WaltonChain is een coin die al het slechte van cryptocurrency combineert. Een fervente community van vaak tieners die continu shillposts plaatsen (vooral op Reddit), wat leidt tot pump & dumps, FUD en alle vaktermen die we inmiddels in het wereldje kennen.

Ik hoop voor je dat het zo blijft, of dat de stijgende trend in ieder geval doorzet :)

PS: Ik heb ook WTC gehad, gekocht onder de dollar en verkocht rond de 2 dollar. Gezien al het goede om Walton heen raak ik het niet meer aan, maar succes aan iedereen die dat wel doet en er mogelijk veel aan gaat verdienen en/of verliezen :)

Ik denk dat die hype op reddit vooral komt omdat WTC daar vroeg werd aangekondigd, vlak voordat hij 300% steeg in 24 uur tijd. Toen met het China nieuws zakte het na 2 dagen weer in elkaar. Veel mensen daar hebben dus kunnen proeven aan een enorme pump en zijn zeer gemotiveerd om dat weer terug te halen. Ik heb zelf ook WTC gekocht op 0.70 dollar maar weer gekocht op 0.90 paar dagen later toen het slecht ging. Als ik het had gehouden had ik nu 1300 stuks gehad :+

Die glazen bol kan nog wel wat Glassex gebruiken dus :z

Overigens hier een verhaal voor nieuwelingen in het cryptoveld: Hoe verlies je snel geld wat je niet kan missen en hoe maak je deze fout 2x.: https://www.reddit.com/r/...nt_imagine_how_much_sold/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
Er staan grote dingen te gebeuren de komende weken. Upbit nieuwe koreaanse exchange voor de mensen die kakaotalk niet kennen. Het is DE app die voor alle dagelijkse dingen gebruikt word door de zuidkoreanen. Zoiets als de chinese wechat.

Moet je nagaan hoeveel miljoenen gebruikers van kakaotalk kennis gaan maken met cryptocurrency.

Daarnaast in japan groeit cryptocurrency enorm.

Leuk stukje uit onderstaand artikel :
Is dat er iemand die aan de ios/android wallets heeft gewerkt met 10 jaar programmeer ervaring een bedrijf gaat oprichten in japan om de launch van utility tokens en distributed applications gaat supporten op het neo netwerk. Tevens zijn er nieuwe leden bij de neo council toegevoegd.

https://steemit.com/neo/@...ekly-report-12-2017-09-26

[ Voor 9% gewijzigd door BabyRattle op 27-09-2017 11:44 ]

• ErikRo
BabyRattle schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:39:
Er staan grote dingen te gebeuren de komende weken. Upbit nieuwe koreaanse exchange voor de mensen die kakaotalk niet kennen. Het is DE app die voor alle dagelijkse dingen gebruikt word door de zuidkoreanen. Zoiets als de chinese wechat.

Moet je nagaan hoeveel miljoenen gebruikers van kakaotalk kennis gaan maken met cryptocurrency.

Daarnaast in japan groeit cryptocurrency enorm.

Leuk stukje uit onderstaand artikel :
Is dat er iemand die aan de ios/android wallets heeft gewerkt met 10 jaar programmeer ervaring een bedrijf gaat oprichten in japan om de launch van utility tokens en distributed applications gaat supporten op het neo netwerk. Tevens zijn er nieuwe leden bij de neo council toegevoegd.

https://steemit.com/neo/@...ekly-report-12-2017-09-26
Betekent dat weer een nieuwe Crypto die gebruik maakt van neo chain netwerk of gaan ze neo gebruiken voor hun transacties?

• ion
  • Niet online

ion

Rookert25 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:27:
[...]

Ik denk dat die hype op reddit vooral komt omdat WTC daar vroeg werd aangekondigd, vlak voordat hij 300% steeg in 24 uur tijd. Toen met het China nieuws zakte het na 2 dagen weer in elkaar. Veel mensen daar hebben dus kunnen proeven aan een enorme pump en zijn zeer gemotiveerd om dat weer terug te halen. Ik heb zelf ook WTC gekocht op 0.70 dollar maar weer gekocht op 0.90 paar dagen later toen het slecht ging. Als ik het had gehouden had ik nu 1300 stuks gehad :+

Die glazen bol kan nog wel wat Glassex gebruiken dus :z

Overigens hier een verhaal voor nieuwelingen in het cryptoveld: Hoe verlies je snel geld wat je niet kan missen en hoe maak je deze fout 2x.: https://www.reddit.com/r/...nt_imagine_how_much_sold/
Dat verhaal is best komisch. Hij heeft alles gedaan wat je niet moest doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rvT

rvT

p0st schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:31:
[...]

Dat dus, en nu weer onder de 3 dollar.

Want?

[...]

Jep, dat dus. Mijn post van gisteravond had niet beter getimed kunnen zijn :)

Ik ben het niet met je eens. Ik heb zelf dagenlang onderzoek gedaan naar deze coin en de mensen erachter in het midden van de China FUD (toen ik ook al mijn coins gekocht heb.) De shitloads aan posts op Reddit en Slack kijk ik niet eens naar. Je moet hier echt door heen kijken:

-Alleen maar te vinden op Binance. (Op dit moment slechts een top20 exchange qua volume)
-Op dit moment zijn er al samenwerkingen met bedrijven die miljarden bezitten. Septwolves (7,3 miljard omzet) is daar een van
- De combinatie RFID, Internet of Things en Blockchain is een combinatie die daadwerkelijk voor bedrijven toepasbaar is. Walton Chain voegt daadwerkelijk waarde toe in alles wat met supply chain of IOT te maken heeft dalijk.
- Kijk naar de investeerders, de angel investors en engineers en de lokale overheden die betrokken zijn vanuit zowel Korea als China. Er werken 40-personen full-time aan Walton Chain.
- Eigen masternodes komen eraan
- Op dit moment slechts een ERC20 token wat volgende maand op een eigen blockchain gezet gaat worden

Zeg nou zelf, hoeveel tokens voegen daadwerkelijk waarde toe en zijn toepasbaar voor bedrijven?

Kijk verder naar de geschiedenis van Aziatische coins en hoe zij omhoog gegaan zijn de laatste maanden: NEO, OmiseGo, Qtum, BitConnect

Gezien de markt, de omstandigheden, de geschiedenis van aziatische coins, de toepasbaarheid van walton, het team, de samenwerkingen en de huidige prijs ben ik twee weken geleden all-in gegaan. Ik ga pas overwegen om mijn coins te verkopen eind 2017. Ik zie geen reden waarom de waarde van IOTA niet behaald kan worden. (x18)

Ik heb eerder de fout gemaakt om 4824 NEO te verkopen voor €0,50 p/s op 7 mei. Die fout ga ik geen tweede keer maken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
ErikRo schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:52:
[...]

Betekent dat weer een nieuwe Crypto die gebruik maakt van neo chain netwerk of gaan ze neo gebruiken voor hun transacties?
Ze bieden volgens mij vooral technische ondersteuning om ervoor te zorgen dat er bijvoorbeeld applicaties vlekkeloos werkend zijn op neo.

Wat dat betekend is dat GAS nog schaarser word doordat in de nabije toekomst gevote kan worden op nodes. De nodes beslissen de fee's. Op dit moment zijn neo transacties nog gratis. Gebruik van applicaties en maken van applicaties op het neo netwerk kost neo GAS.(simpele smartcontracts blijven gratis) Ook zal de NEO bekender worden in japan en dus meer kopers.

De neo holders waar ik onder val zullen ook profiteren omdat gas gerecycled word en verdeeld word over de neo holders en de gasprijs hoger word doordat er maar maximaal 10miljoen zijn. Wij als neo holders produceren gas door alleen te holden in eigen wallet of op binance exchange te laten staan.

Onder de 40 euro per stuk neo GAS is een koopje op dit moment. Wil je in zowel NEO als GAS nog wat goedkoop aanschaffen koop dan voordat de amerikanen wakker worden na 15:00 uur.

[ Voor 8% gewijzigd door BabyRattle op 27-09-2017 12:19 ]

• Rookert25
rvT schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:01:
[...]

Ik heb eerder de fout gemaakt om 4824 NEO te verkopen voor €0,50 p/s op 7 mei. Die fout ga ik geen tweede keer maken :D
Dat is wel huilen ja, was USD 280.000 op ATH geweest :X

Plus 404 GAS per jaar, nog eens 10K tegen huidige koers ;w

[ Voor 15% gewijzigd door Rookert25 op 27-09-2017 12:11 ]

• BabyRattle
Rookert25 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:09:
[...]

Dat is een appartement of mooie tesla fout die je destijds gemaakt had. In ruil kreeg je maar een +2400 euro.

Aangezien cryptocurrency geld is dat je moet kunnen missen had ik nooit die trade gedaan.

Dat bitcoin in waarde omhooggegaan is. Is een leuke bonus. Zojuist ook bitcoin gelegaliseerd in Rusland.

18 oktober komen er veel wijzigingen in china interne verkiezingen veel nieuwe mensen op de zetels en als kers op de taart kan de ban op icos zo opgeheven zijn en dan door in gereguleerde vorm waar neo mooi aan te pas komt als kers op de taart.

[ Voor 31% gewijzigd door BabyRattle op 27-09-2017 12:28 ]

• Viper®
  • Niet online
De vraag is natuurlijk, wanneer is het genoeg.

Had je die 280k verkocht en was je gaan 'leven'. Bijna al die winst zou je weer investeren op de hoop voor meer.

"The power of money"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rvT

rvT

Rookert25 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:09:
[...]

Plus 404 GAS per jaar, nog eens 10K tegen huidige koers ;w
BabyRattle schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:11:
[...]

Dat is een appartement of mooie tesla fout die je destijds gemaakt had. In ruil kreeg je maar een +2400 euro.

Aangezien cryptocurrency geld is dat je moet kunnen missen had ik nooit die trade gedaan.
Naja de trade was destijds goed te onderbouwen.

Toen heette het nog Antshares: alles was in het chinees, je kon niks vinden over de coin in het Engels, geen Engelse community, Chinese whitepaper enz. Dus destijds dacht ik dat het een of andere shitcoin was en ben ik gewoon meegelift op de stijging. (Ik heb er 1400 euro winst op gepakt...)

Als je alles toch is zou weten van te voren :p

[ Voor 14% gewijzigd door rvT op 27-09-2017 12:21 ]

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-06 00:48
[...]
Power van HoDlen eh |:( , niet dat ik daar zelf goed in ben hoor.. heb daar meestal het geduld er niet voor

[ Voor 13% gewijzigd door Son Gohan op 27-09-2017 12:21 ]

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 14:27

CodeIT

Code IT

Ik blijf met toch af en toe verbazen over de volatiliteit en reageren op geruchten van crypotcurrencies. Vanochtend zag ik dat Zcash (ZEC) 15% in waarde was gestegen. Wat ik er van heb kunnen vinden is dat iemand een regeltje in een CSS bestand van Bithump heeft gevonden, die er mogelijk op zou kunnen wijzen dat ZEC daar verhandelt gaat worden.

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-05 20:42
BabyRattle schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:10:
Doe goed onderzoek naar de munten waar je in investeerd. Zoals real world usage de roadmap etc etc neo was notabene in een overheidsgebouw begonnen. Is vaak op de staats tv. Kijk naar de updates en hoe betrokken zijn de developers met de community. Vertrouwen in het team door dik en dun. Ik heb ook met de chinadip vastgehouden ondanks dat ik paperlosses begon te zien.

Wat ik vooral een klein beetje bijhou is of er ook groot geld blijft kopen bij de buy orders zoals van de week de 17000 buywall die niet vertrok maar door bleef kopen. Of zonet een 2600 buywall die inkocht en dan praten we over vele jaarsalarissen

Wel jammer is dat er geen marketorder op bittrex bestaat en mensen vaak een "laatst verhandelde waarde" of een "limitbuyorder" plaatsen die niet gelijk vervult worden.
Hoi,

Als je uitzoomt naar een paar jaar terug dan zie pas wat holden/vasthouden is. 2 jaar op een laag dipje zonder te verkopen en dan plots in 1 jaar explosief gegroeid. Een weekje of 2 met een dipje is niets.

Of kijk bvb naar vertcoin dan zie je een zware dump en dit jaar lukt het wat iets beter voor hun. Maar er zijn ook andere coin die nagenoeg dezelfde parcours afleggen en nooit meer omhoog gaan. Van 5 dollar naar 0.001 cent...

• ErikRo
[...]

Ik ben het niet met je eens. Ik heb zelf dagenlang onderzoek gedaan naar deze coin en de mensen erachter in het midden van de China FUD (toen ik ook al mijn coins gekocht heb.) De shitloads aan posts op Reddit en Slack kijk ik niet eens naar. Je moet hier echt door heen kijken:

-Alleen maar te vinden op Binance. (Op dit moment slechts een top20 exchange qua volume)
-Op dit moment zijn er al samenwerkingen met bedrijven die miljarden bezitten. Septwolves (7,3 miljard omzet) is daar een van
- De combinatie RFID, Internet of Things en Blockchain is een combinatie die daadwerkelijk voor bedrijven toepasbaar is. Walton Chain voegt daadwerkelijk waarde toe in alles wat met supply chain of IOT te maken heeft dalijk.
- Kijk naar de investeerders, de angel investors en engineers en de lokale overheden die betrokken zijn vanuit zowel Korea als China. Er werken 40-personen full-time aan Walton Chain.
- Eigen masternodes komen eraan
- Op dit moment slechts een ERC20 token wat volgende maand op een eigen blockchain gezet gaat worden

Zeg nou zelf, hoeveel tokens voegen daadwerkelijk waarde toe en zijn toepasbaar voor bedrijven?

Kijk verder naar de geschiedenis van Aziatische coins en hoe zij omhoog gegaan zijn de laatste maanden: NEO, OmiseGo, Qtum, BitConnect

Gezien de markt, de omstandigheden, de geschiedenis van aziatische coins, de toepasbaarheid van walton, het team, de samenwerkingen en de huidige prijs ben ik twee weken geleden all-in gegaan. Ik ga pas overwegen om mijn coins te verkopen eind 2017. Ik zie geen reden waarom de waarde van IOTA niet behaald kan worden. (x18)

All in betekent dat dat je alles in Neo hebt gestoken?
Heftige gok maar als die goed uitpakt zit je goed. Ben in ieder geval blij met de tip en had voor de zekerheid nog 200 WTC bijgekocht tot nu toe wel blij met jouw tip eindelijk eens winst na aantal dure vergissingen.

• ErikRo
BabyRattle schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:09:
[...]

Onder de 40 euro per stuk neo GAS is een koopje op dit moment. Wil je in zowel NEO als GAS nog wat goedkoop aanschaffen koop dan voordat de amerikanen wakker worden na 15:00 uur.
Balen net je wijziging gemist nu voorlopig niet huis jammer.
Heb nog wel voor ik wegging 20 neo bijgekocht voor dertig euro maar gas had ik niet bij stilgestaan dat je die ook kon kopen had ik ook wel willen hebben :(
Eens kijken of het vanavond nog de moeite is

• rvT

rvT

ErikRo schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:55:
[...]

All in betekent dat dat je alles in Neo hebt gestoken?
Heftige gok maar als die goed uitpakt zit je goed. Ben in ieder geval blij met de tip en had voor de zekerheid nog 200 WTC bijgekocht tot nu toe wel blij met jouw tip eindelijk eens winst na aantal dure vergissingen.
Nee niet in Neo. Alles zit in WTC.

Het is inderdaad een gok, maar wel een die ik kan onderbouwen. buy the rumour sell the news, ingestapt bij een waarde van $1,24, waarde is nu $3,54. (Dit komt dus mede omdat BTC nu weer op 4100 staat)

• ErikRo
rvT schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:03:
[...]

Nee niet in Neo. Alles zit in WTC.

Het is inderdaad een gok, maar wel een die ik kan onderbouwen. buy the rumour sell the news, ingestapt bij een waarde van $1,24, waarde is nu $3,50. (Dit komt dus mede omdat BTC nu weer op 4100 staat)
bedoelde ik ook wtc niet neo sorry, lette er nog zo op :+

Respect dat je zulke stappen durft te nemen met zoveel geld.

[ Voor 7% gewijzigd door ErikRo op 27-09-2017 13:08 ]

Ik heb ook 182 WTC. Hopelijk blijft hij nog even stijgen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 970525 op 27-09-2017 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
BTC is voor het eerste sinds 13 september weer wat langer door $4.000 grens, ben benieuwd, laat op korte termijn vertrouwen zien.

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-06 16:48
lol, op bittrex is er weer automated maintenance op NEO

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 23:01
CodeIT schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:48:
Ik blijf met toch af en toe verbazen over de volatiliteit en reageren op geruchten van crypotcurrencies. Vanochtend zag ik dat Zcash (ZEC) 15% in waarde was gestegen. Wat ik er van heb kunnen vinden is dat iemand een regeltje in een CSS bestand van Bithump heeft gevonden, die er mogelijk op zou kunnen wijzen dat ZEC daar verhandelt gaat worden.
Dat deed ik eerst ook, maar het is toch echt 'buy the rumour sell the news'. Als er maar een paar op zo'n gerucht flink gaan kopen slaat de FOMO bij anderen toe en stijgt de koers. En als het nieuws naar buiten komt (goed of slecht nieuws) wordt de coin in 99% massaal gedumpt.

Echt, elke boeh & bah en elke scheet in cryptowereld is een kans! :9

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Binnenkort weer wat gratis geld met Bitcoin Gold :') :')

• BabyRattle
oldgrumpy schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:34:
lol, op bittrex is er weer automated maintenance op NEO
Zou erop kunnen wijzen dat ze toch echt een keer gaan beginnen GAS te geven aan de neo holders. Zodat ze niet aan populariteit verliezen nu er meer exchanges aan komen.

• GrazendeKoe
Ik hoop dat ze allemaal, op de originele Bitcoin na, een stille dood sterven. Dit werkt mass adoptie alleen maar tegen. Een leek zal nooit begrijpen waarom er 4 verschillende Bitcoin zijn en dat brengt de geloofwaardigheid niet iets goeds.

[ Voor 19% gewijzigd door GrazendeKoe op 27-09-2017 14:03 ]

• Luuk
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:02:
[...]

Ik hoop dat ze allemaal, op de originele Bitcoin na, een stille dood sterven. Dit werkt mass adoptie alleen maar tegen. Een leek zal nooit begrijpen waarom er 4 verschillende Bitcoin zijn en dat brengt de geloofwaardigheid niet iets goeds.
En om het nog ingewikkelder te maken, wat is de originele bitcoin als die Segwit2x fork straks toch doorgaat zonder replay protection en met de meeste hashpower achter zich. Wat als bijvoorbeeld Coinbase Segwit2x coins gaat verkopen onder de naam Bitcoin. Dat kan nog wel eens nasty worden. (al zegt mijn onderbuik dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen)

• Rookert25
Ik denk dat beurzen als Bitfinex en Bittrex toch wel WTC toe willen voegen gezien het volume het weet te halen op Binance: USD 12 miljoen. Daarmee komen ze deze dagen de top 5 binnen van alle listed coins op Bitfinex en Bittrex met mooie transactiesfees als gevolg. Bittrex schijnt echter zelf ook nog bij de US Securities & Exchange Commission in onderzoek te zijn of ze zich niet bezighouden met securities en dat ze tot die uitkomst geen coins willen listen. Weet iemand dit laatste te bevestigen?

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-06 00:48
https://vicemoney.nl/2017...terdamse-cryptomiljonair/ Best lachen, met 100 euro beginnen en dan zo eindigen :*)

[ Voor 30% gewijzigd door Son Gohan op 27-09-2017 15:06 ]

• rvT

rvT

Dan ben ik benieuwd welke moves hij gemaakt heeft om met 100euro bij 1 miljoen uit te komen

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Everybody's a genius in a bull market :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-06 22:59
Haha, als je 1 miljoen cryptocoins hebt, ben je ook cryptomiljonair. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• GrazendeKoe
rvT schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:15:
[...]

Dan ben ik benieuwd welke moves hij gemaakt heeft om met 100euro bij 1 miljoen uit te komen
Het is natuurlijk knap om van 100 euro 1 miljoen te maken. Ik heb gisteren het filmpje bekeken, had beleggen ook niet met zijn opleiding te maken?

Stel, hij is een jaar of 4 geleden al begonnen.. Ik wil niet zeggen dat het mij zou lukken maar ik heb in 5 maanden tijd mijn geld ook verveertigvoudigd. En dan heb ik de ICO rage vanaf zomer 2016 t/m voorjaar 2017 niet eens meegemaakt. Als ik sommige comments op Reddit mag geloven ging ICO na ICO toen bijna instant 20 tot 30x over de kop.

Als je daar aan mee doet en flinke ballen toont (dus steeds bijv. bijna 100% all-in), kan het heel snel gaan. Die fout maak ik zelf helaas. Met een te kleine stack ergens in stappen. Bitquence heb ik maar 1 ETH ingestopt in juli, terwijl dat maar een klein percentage van mijn portfolio was. Bitquence ging toen ook binnen 3 weken x32. Alsnog leuke winst, maar als je zoiets doet met bijv. 10 ETH, verdien je binnen een paar weken gewoon meer dan een halve ton.
Jumpman schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:19:
[...]

Haha, als je 1 miljoen cryptocoins hebt, ben je ook cryptomiljonair. ;)
Hahah nice one. :+

[ Voor 8% gewijzigd door GrazendeKoe op 27-09-2017 15:22 ]

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 23:10
Er komen een hoop nieuwe instappers vermoed ik na het zien van dit fimpje ;)

• Boltinus
jos707 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:49:
[...]

Er komen een hoop nieuwe instappers vermoed ik na het zien van dit fimpje ;)
Nieuwe instappers is altijd goed, maar ik hoop dat er niet teveel mensen instappen met totaal geen verstand van zaken. Teveel mensen denken even snel veel geld te kunnen maken, maar je kunt even snel geld verliezen ... soms binnen minuten/seconden binnen deze cryptomarkt.

Denk dat er maar een klein percentage van alle kleine huis tuin en keuken handelaartjes is, dat ook echt voor elkaar krijgt.

Denk dat deze jongen m.b.v. zijn studierichtingen wel een iets beter inzicht heeft hoe markten werken.

Wat ik vooral opvallend vond, dat het maken van veel geld hem niet echt veel blijer heeft gemaakt ... dat wat veel mensen wel denken te worden van het hebben van veel geld.
Belangrijkste is constant inkomen te kunnen genereren bij goed beleggen .. en dat is en blijft een kunst.

Laatst hoorde ik een uitspraak van een top daytrader over mensen die dachten om ook maar even te beginnen met daytraden ... hij zei letterlijk: "Is zoiets als een achtbaans brede snelweg proberen over te steken met een blinddoek voor je ogen ... en hopen dat je levend de overkant haalt".

• BabyRattle
"Belangrijkste is constant inkomen te kunnen genereren bij goed beleggen .. en dat is en blijft een kunst."

Dat wat jij zegt is waar MAAR zoals ik het zie. Verdeel je verdiensten neem genoegen met een bepaald bedrag in je hoofd en cash bijvoorbeeld een paar ton uit en stop het verspreid in veilige dividendbeleggingen die je 20 tot 30000(rekeninghoudend met de dividendbelasting en vermogensrendementheffing) per jaar aan dividend uitkeren en laat de rest verdeeld onder de top 5? 10?

Dan kan je genieten van het leven en TOCH een inkomen houden. Daytraden doet veel met je rikketik.

Dat is wat mijn plan is. Zodra ik mijn bedrag bereikt heb

Laat ik maar zo stellen als NEO de 100 bereikt heb ik mijn doel behaald.

Bereikt neo gas de 50 euro (minimaal 6 maanden lang)zeg ik mijn baan op.

[ Voor 12% gewijzigd door BabyRattle op 27-09-2017 16:32 ]

• jos707
Boltinus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:07:
[...]

Nieuwe instappers is altijd goed, maar ik hoop dat er niet teveel mensen instappen met totaal geen verstand van zaken. Teveel mensen denken even snel veel geld te kunnen maken, maar je kunt even snel geld verliezen ... soms binnen minuten/seconden binnen deze cryptomarkt.

Denk dat er maar een klein percentage van alle kleine huis tuin en keuken handelaartjes is, dat ook echt voor elkaar krijgt.

Denk dat deze jongen m.b.v. zijn studierichtingen wel een iets beter inzicht heeft hoe markten werken.

Wat ik vooral opvallend vond, dat het maken van veel geld hem niet echt veel blijer heeft gemaakt ... dat wat veel mensen wel denken te worden van het hebben van veel geld.
Belangrijkste is constant inkomen te kunnen genereren bij goed beleggen .. en dat is en blijft een kunst.

Laatst hoorde ik een uitspraak van een top daytrader over mensen die dachten om ook maar even te beginnen met daytraden ... hij zei letterlijk: "Is zoiets als een achtbaans brede snelweg proberen over te steken met een blinddoek voor je ogen ... en hopen dat je levend de overkant haalt".
Mijn inziens is het filmpje toch wat misleidend, het lijkt meer op een reclamfilmpje om mensen over te halen om te gaan traden in crypto. Ze laten alleen de mooie kant zien; een jongen die met 100eurotjes een fortuin bij elkaar heeft getraded, daytraden lijkt wel kinderspel zoals hij het brengt 'eventjes de waarde van een auto inzetten' en achteraf dikke winst scheppen..
Geen woord over hoe het ook wel eens de andere kant kan opgaan, dat autotje inzetten kan er ook voor zorgen dat die jongen de volgende 10jaar in een achterkeukentje vuile borden kan gaan afwassen om zijn schuld terug te betalen.

• Luuk
  • Niet online
jos707 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:34:
[...]

Mijn inziens is het filmpje toch wat misleidend, het lijkt meer op een reclamfilmpje om mensen over te halen om te gaan traden in crypto. Ze laten alleen de mooie kant zien; een jongen die met 100eurotjes een fortuin bij elkaar heeft getraded, daytraden lijkt wel kinderspel zoals hij het brengt 'eventjes de waarde van een auto inzetten' en achteraf dikke winst scheppen..
Geen woord over hoe het ook wel eens de andere kant kan opgaan, dat autotje inzetten kan er ook voor zorgen dat die jongen de volgende 10jaar in een achterkeukentje vuile borden kan gaan afwassen om zijn schuld terug te betalen.
Schuld afbetalen? hij is begonnen met 100 euro en heeft daar veel meer van gemaakt. Een deel van die winst herinvesteert hij. Hij kan dus hooguit wat winst verliezen.

• jos707
Luuk schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:42:
[...]

Schuld afbetalen? hij is begonnen met 100 euro en heeft daar veel meer van gemaakt. Een deel van die winst herinvesteert hij. Hij kan dus hooguit wat winst verliezen.
Het punt was dat er een beeld wordt gecreëerd waarbij je met zulke bedragen kan gaan traden zonder bijbehorende risicos te lopen.

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
[...]

Dat klopt in dit geval. Maar hoeveel mensen worden door dit verhaal verleid om effectief al hun spaargeld in crypto te steken? Dan gaat het wellicht niet om €100.

[...]

Inderdaad. Dat neemt niet weg dat het filmpje inderdaad een succesverhaal laat zien en de positieve punten. Ik hoor hem alleen maar over de goede trades praten maar niet over de slechte. Dit geeft inderdaad een idealistisch beeld over hoe het leven van een trader is.

Maargoed zoals bij het pokeren heb je fish nodig om geld te verdienen. Als er hierdoor mensen instappen die er weinig verstand van hebben, betekent dat meer kans voor de mensen die zich er wel in verdiepen om geld te verdienen. Zo zit het spel nou eenmaal in elkaar.

Waking_The_Dead schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:48:
[...]

Dat klopt in dit geval. Maar hoeveel mensen worden door dit verhaal verleid om effectief al hun spaargeld in crypto te steken? Dan gaat het wellicht niet om €100.
Dat klopt maar wanneer mensen zulke risico's nemen zonder er goed bij na te denken, dan gaan ze dat geld toch wel verliezen op een of andere manier. Is het niet via crypto dan is het wel op een andere manier. Moet je deze mensen, die niet goed nadenken over hun acties, tegen zichzelf in bescherming nemen of moeten ze leren door de fout in te gaan?

Ik heb zelf 1/12 van mijn spaargeld geïnvesteerd in verschillende munten. Dit is niet omdat ik niet in crypto geloof maar ik geloof op dit moment toch iets meer in echte euro's 8)7 .

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 970525 op 27-09-2017 16:55 ]

• SteveWoz
  • Niet online
Litebit.eu lijkt down, net nu ik iets wil kopen |:(

En weer up :X

[ Voor 19% gewijzigd door SteveWoz op 27-09-2017 17:02 ]

• Boltinus
Anoniem: 970525 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:52:
[...]

Dat klopt maar wanneer mensen zulke risico's nemen zonder er goed bij na te denken, dan gaan ze dat geld toch wel verliezen op een of andere manier. Is het niet via crypto dan is het wel op een andere manier. Moet je deze mensen, die niet goed nadenken over hun acties, tegen zichzelf in bescherming nemen of moeten ze leren door de fout in te gaan?

Ik heb zelf 1/12 van mijn spaargeld geïnvesteerd in verschillende munten. Dit is niet omdat ik niet in crypto geloof maar ik geloof op dit moment toch iets meer in echte euro's 8)7 .
De persoon die ik volg, en dat is een ervaren trader, die geeft aan dat je moet spreiden tussen de crypto en de gewone beursaandelen voor zekerheid.
Een deel van je geld steken in crypto en daar munten LT zetten in een mandje en een mandje waarbij je doet aan scalping (afromen) van 10%, 20% of 30%.
Hij is een voorstander van geld steken in gevestigde munten met een goede basis (top 15) en al die ICO's zoveel mogelijk links te laten liggen (zijn visie).

Nog iets om in je achterhoofd te houden, met geld maak je geld ... en met meer geld maak je nog veel meer geld.
€100,- beginnen en laten uitgroeien tot €1M doe je zeker niet overnight ... in geen enkele markt!

• FireStarter
  • Laatst online: 07-05 07:57
Boltinus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:16:
[...]

De persoon die ik volg, en dat is een ervaren trader, die geeft aan dat je moet spreiden tussen de crypto en de gewone beursaandelen voor zekerheid.
Een deel van je geld steken in crypto en daar munten LT zetten in een mandje en een mandje waarbij je doet aan scalping (afromen) van 10%, 20% of 30%.
Hij is een voorstander van geld steken in gevestigde munten met een goede basis (top 15) en al die ICO's zoveel mogelijk links te laten liggen (zijn visie).

Nog iets om in je achterhoofd te houden, met geld maak je geld ... en met meer geld maak je nog veel meer geld.
€100,- beginnen en laten uitgroeien tot €1M doe je zeker niet overnight ... in geen enkele markt!
Hij heeft gewoon geluk gehad. En heeft een aantal ideale situaties meegemaakt

Ben nog steeds niet begonnen :P , had een paar weken geleden uiteraard moeten beginnen toen de Bitcoin zakte.. Maargoed.. ik wacht nog heel even af.

Maar toch een vraag. Hoe gaan jullie dat doen op 31 december?
Moet je overzichten maken om het op te geven aan de BD?
Wat nu als je je coins op cold storage zet? Dat is toch hetzelfde als cash?

(Ik weet sowieso niet of je vermogensbelasting moet betalen op het moment dat je 250k aan € cash onder je matras hebt liggen)

Stel je hebt €1M aan crypto , dan zou je dus €13K moeten overmaken naar Apeldoorn.

Verwachten jullie nog een bedreiging in de komende 4 weken dat de koersen omlaag kunnen halen?

Ik probeer mijn instap moment vast te stellen. Ja nu echt :) , maar pas wel bij de volgende dip.
Daarmee doel ik op de onrust rond BTC rond juli/augustus, en twee weken geleden met China.

[ Voor 34% gewijzigd door FireStarter op 27-09-2017 17:51 ]

w00t

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Wanneer sluiten de Chinese exchanges exact. Moest dat voor 30 September of 30 September zelf, einde van de dag?
In verband met een mogelijke dump op het laatste moment.

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
BabyRattle schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:22:
"Belangrijkste is constant inkomen te kunnen genereren bij goed beleggen .. en dat is en blijft een kunst."

Dat wat jij zegt is waar MAAR zoals ik het zie. Verdeel je verdiensten neem genoegen met een bepaald bedrag in je hoofd en cash bijvoorbeeld een paar ton uit en stop het verspreid in veilige dividendbeleggingen die je 20 tot 30000(rekeninghoudend met de dividendbelasting en vermogensrendementheffing) per jaar aan dividend uitkeren en laat de rest verdeeld onder de top 5? 10?

Dan kan je genieten van het leven en TOCH een inkomen houden. Daytraden doet veel met je rikketik.

Dat is wat mijn plan is. Zodra ik mijn bedrag bereikt heb

Laat ik maar zo stellen als NEO de 100 bereikt heb ik mijn doel behaald.

Bereikt neo gas de 50 euro (minimaal 6 maanden lang)zeg ik mijn baan op.
Dividenduitkeringen van 20k-30k per jaar? Hoeveel startkapitaal heb je nodig om dat rendement te behalen, ongeveer 7 ton? Sowieso wel goed om buiten crypto te kijken naar diversificatie.

En als NEO 100 bereikt heeft en je hebt je doel behaald, wat maakt het dan nog uit wat GAS waard is, aangezien je dan al je NEO verkocht hebt?

Het zou wel ideaal zijn om uiteindelijk met GAS een stabiel inkomen te genereren.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
FireStarter schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:49:
[...]

Hij heeft gewoon geluk gehad. En heeft een aantal ideale situaties meegemaakt

Ben nog steeds niet begonnen :P , had een paar weken geleden uiteraard moeten beginnen toen de Bitcoin zakte.. Maargoed.. ik wacht nog heel even af.

Maar toch een vraag. Hoe gaan jullie dat doen op 31 december?
Moet je overzichten maken om het op te geven aan de BD?
Wat nu als je je coins op cold storage zet? Dat is toch hetzelfde als cash?

(Ik weet sowieso niet of je vermogensbelasting moet betalen op het moment dat je 250k aan € cash onder je matras hebt liggen)

Stel je hebt €1M aan crypto , dan zou je dus €13K moeten overmaken naar Apeldoorn.

Verwachten jullie nog een bedreiging in de komende 4 weken dat de koersen omlaag kunnen halen?

Ik probeer mijn instap moment vast te stellen. Ja nu echt :) , maar pas wel bij de volgende dip.
Daarmee doel ik op de onrust rond BTC rond juli/augustus, en twee weken geleden met China.
dan verkoop je op dat moment toch een paar coins, het is maar een 'schijntje' van de totale waarde. hoe wil je anders je portefeuille compliant houden?
Pagina: 1 ... 104 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).