[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.281 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
o-TANK-o schreef op zondag 24 september 2017 @ 00:16:
Zeer positief interview/artikel met Balaji Srinivasan over de toekomst van Bitcoin in WSJ. Er word zelfs verteld dat China de markt manipuleert om zelf Bitcoin in handen te krijgen. Hoe dat China de 'Grote Firewall' neerzette net nadat het internet tot stand kwam en ze nu het zelfde proberen met blockchain en crypto. China gaat Bitcoin niet bannen maar willen het zelf reguleren. Wall Street Journal een positief bericht zien posten over Bitcoin is een grote vooruitgang!

https://www.wsj.com/amp/a...ernet-of-money-1506119424

Het volledige artikel:
Aardige gedachtengang, al is het wel gepubliceerd als opinie, niet als redacationele inzet. Anders dan dit interview bij het FD met NEO-grondlegger ('Cryptokeizer ') :z Da Hongfei in het FD dit weekend. Het is niet echt diepgaand en vraag me af of ze dit interview niet hebben geleend van een persbureau, maar het is in ieder geval mooi dat een interview wordt gedaan:

Chinese cryptokeizer: 'Ik heb geen toezichthouder gezien'
De storm die de Chinese overheid ontketende met haar ingrepen op de markt voor cryptomunten is alweer gaan liggen. Dat stelt Da Hongfei, grondlegger van China’s grootste cryptomunt Neo, in gesprek met Het Financieele Dagblad. ‘Wat kan men nog meer doen?’, zegt hij in reactie op onder meer het verbod op beursgangen met cryptomunten (ICO's). De koers van de bitcoin daalde sterk na China's ingrepen. 'Maar daarna ging de waarde van de munt weer omhoog', zegt Da.

Da Hongfei, grondlegger van China’s grootste cryptomunt Neo.
Da Hongfei, grondlegger van China’s grootste cryptomunt Neo.Foto: Sjoerd den Daas
De autoriteiten hadden hem of Neo niet op de korrel bij de recente actie, zegt Da. ‘Nee, geen van de toezichthouders heeft contact met mij opgenomen. Maar voordat men begon met het opschonen van de markt ben ik wel gevraagd met informatie en suggesties te komen.’

Berichten op verschillende nieuwssites dat China ook een verbod op het mijnen van cryptovaluta's zou overwegen verwijst Da naar het rijk der fabelen. ‘Het is nooit bevestigd. Ik denk dat de toezichthouders vooral bezorgd zijn over de uitdagingen die bitcoin en andere cryptovaluta's met zich meebrengen. De status van fiduciair geld kwam onder druk te staan.’

Angst voor druk op Chinese munt
Sinds eind vorig jaar zijn er strenge kapitaalrestricties van kracht die het moeilijk maken grote sommen aan renminbi het land uit te krijgen, uit angst voor aanhoudende neerwaartse druk op de Chinese munt. ‘Men is bezorgd dat cryptovaluta's bestaande manieren van geldtransacties en het doen van investeringen zullen overnemen. Men is bang de controle kwijt te raken.'

De ingrepen van China staan niet op zich, eerder stuitte het aantrekken van kapitaal via een ICO al op bezwaren van de toezichthouder in de VS en ook in Rusland maakt de overheid zich zorgen over cryptovaluta's. Hoewel China als eerste land de markt flink opschudt, denkt Da dat digitale munten er nog een zonnige toekomst hebben. ‘Je mag in China bitcoins, of andere cryptovaluta's in bezit hebben. Dat is niet illegaal.’ Het uitbaten van een handelsplatform is dat sinds kort wel. Verschillende uitbaters van handelsplatforms zouden het land niet meer mogen verlaten.

Blockchain
‘Je moet blockchaintechnologie en de handel in cryptovaluta's niet over een kam scheren’, gaat de Chinese cryptokeizer verder. Blockchain, een methode om met computers decentraal transacties bij te houden, is het fundament onder de cryptomunten. Maar deze techniek dringt al door tot veel sectoren, zoals verzekeringen of logistiek. Da zegt dat China 'de ontwikkeling van blockchaintechnologie aanmoedigt'. De Volksbank, China's centrale bank, zou werken aan een eigen digitale valuta.

‘Ik denk dat je qua handel beter kan kijken wat er in Zuid-Korea en Japan gebeurt. Dat geldt voor de bitcoin, en ook voor de Neo’• Da Hongfai, oprichter Neo
Neo, opgezet in 2014 om slimme contracten via blockchain mogelijk te maken, was lange tijd bezig aan een indrukwekkende opmars. Vorig jaar hield Neo voor Rmb 30 mln (€ 3,8 mln) een cryptobeursgang, oftewel een Initial Coin Offering (ICO). Werd er eerder nog geen dubbeltje voor de munt betaald, medio augustus werd de Neo gewaardeerd op ruim $ 52, hetgeen een marktkapitalisatie van $ 2,4 mrd betekende.

Multimiljonair geworden
De 37-jarige Da werd in korte tijd multimiljonair. ‘Op papier wel, ja’, lacht hij, achteroverleunend in een comfortabele fauteuil in het luxueuze W hotel in Peking. De Neo-oprichter begrijpt dat handelaren sterk reageren op de aanhoudende stroom aan nieuwsberichten uit China, maar vindt dat de markten er meer reuring aan geven dan nodig is.

De invloed van Chinese handelaren is al langere tijd tanende, zo stelt hij. ‘Ik denk dat je qua handel beter kan kijken wat er in Zuid-Korea en Japan gebeurt. Dat geldt voor de bitcoin, en ook voor de Neo. China zal op korte termijn een belangrijke factor blijven in de koersvorming, maar ik denk dat het merendeel van de uitgegeven Neo’s inmiddels in buitenlandse handen is.'

Koers Neo sterk gedaald
De koers van de Neo is sinds half augustus sterk gedaald, maar Da lijkt daar niet wakker van te liggen. ‘De koers beweegt op basis van sentiment. De manier waarop de markt kijkt naar het product doet niet altijd recht aan de manier waarop dat product er op dat moment voorstaat. Ik houd de koers wel in de gaten, maar ik handel niet veel in Neo.’

Bloedbad
Net zoals Chinese cryptohandelaren een aanzienlijk aandeel hadden in de recordstijgingen van de afgelopen maanden, waren het de Chinezen die met een rap uitgevoerde crackdown een waar bloedbad veroorzaakten op de wereldwijde cryptomarkten. Inititial coin offerings (ICO’s), oftewel verkapte aandelenuitgiften via cryptovaluta's, werden verboden.

Handelsplatformen moeten uiterlijk 30 september hun deuren hebben gesloten, zo meldden de Chinese autoriteiten eerder deze maand. Ook transacties tussen personen, zogeheten peer-to-peertransacties zijn niet langer toegestaan.

‘Wat men nu doet is juist’, is de stellige overtuiging van Da Hongfei, die zelf in 2012 zonder succes een handelsplatform probeerde op te zetten, en niet veel later Neo oprichtte. ‘Het overgrote deel van de ICO-projecten was list en bedrog.’ Da wijst op de internetzeepbel die in 2000 barstte. ‘Als je toen een bedrijf begon dat eindigde op .com kon je makkelijk kapitaal aantrekken. Datzelfde zie je nu met de ICO-gekte.’

Da zegt zich liever te focussen op de uitrol van Neo's technologie. ‘We willen een breed toepasbaar ecosysteem zijn met veel ontwikkelaars waarop veel slimme contracten kunnen worden gebouwd.’ Het gaat hierbij onder meer om contracten voor de overdracht van vastgoed of aandelen. ‘Daarin hebben we nog veel ruimte om te groeien.’

Samenwerking met overheid?
Zal het Neo lukken op eigen houtje uit te breiden, of moet het daarvoor de samenwerking zoeken met de overheid, een partij die in China nooit ver weg is? ‘De overheid is geen bedrijf’, antwoordt Da, die met zijn consultancybedrijf AntChain eerder de handen ineensloeg met de lokale overheid van Guiyang voor een blockchainproject waarin burgers elkaar kunnen beoordelen op goed gedrag. ‘Al worden sterke bedrijven vaak wel door de overheid aangemoedigd om de concurrentie ook internationaal aan te kunnen gaan.'

Dat laatste is gebeurd met Baidu en Alibaba, zegt Da, met een verwijzing naar twee succesvolle Chinese internetreuzen. De vraag is of China dat model ook toepast op blockchain en Nemo daarbij een rol vergelijkbaar met Alibaba krijgt. ‘Ik verwacht niet dat de overheid me op korte termijn belt en zegt: “Laten we Neo gaan gebruiken als de infrastructuur voor blockchaintechnologie in China.” Maar op de middellange termijn? Waarom niet? Ik denk dat het mogelijk is.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 07:14
Interessant artikel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 23:01
papaleo schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:24:
Wie kan mij helpen met dit...
Ik heb 3 weken geleden al mijn BQX via MEW op mijn ledger gezet.
Nu kijk ik op/via mew/ledger en kan ze niet (meer) vinden,alles staat op ‘0’
Hoe kan ik mijn bqx weer zichtbaar maken?
Ik heb browsersuport en contractdata op ‘yes’ ingeschakeld op de Ledger.

Via ethplorer zie ik wel het amound aan bqx staan alleen niet op mijn mew/ledger

Edit
Pffff...Opgelost! :z
Zolang jij op de ETH explorer kan zien dat je BQX op je account staan, zit het allemaal goed. Soms als je je MEW checkt via de browser worden niet altijd de altcoins geload in je balance. Meestal is dit op te lossen door rechtsboven in MEW de node te wijzigen waar je op zit. Soms zit een node een beetje vol waardoor ie alles niet goed weergeeft in de front end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-01 21:00
p0st schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:27:
[...]

Kijk, iemand die inhoudelijk betrokken is bij het project, dat vind ik mooi! Op welke manier draag je bij aan het project? Ik vind het zelf nog vrij ondoorzichtig welke "crypto credit card" nu de beste is qua toekomstvisie. Monaco heeft zichzelf volledig belachelijk gemaakt, TenX heeft wat opstartproblemen gehad (met bijbehorende pump & dumps) en Tokencard heb ik me nog niet in verdiept. Ik ben echt oprecht benieuwd wat de huidige status is en welke bewegingen er zijn in "jullie" markt en concurrentie.
Ik heb iets gemist dan denk ik i.v.m. Monaco. Waarom hebben ze hun volledig belachelijk gemaakt? Onderbouwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Amarog schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:49:
[...]

Ik heb iets gemist dan denk ik i.v.m. Monaco. Waarom hebben ze hun volledig belachelijk gemaakt? Onderbouwing?
Ik weet er het fijne ook niet van. Volgens mij ligt het eraan dat ze met marketing hun diensten hebben aangeprezen, terwijl er nog niks concreets is opgeleverd. Bijvoorbeeld de fysieke betaalkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

Hmm er staat iets te gebeuren in Korea, als ik het goed begrijp een website/app die samenwerkt met Bittrex waarop in ieder geval 111 coins verhandeld gaan worden: https://upbit.com/home

Meer achtergrond: https://www.reddit.com/r/...launched_anyone_that_can/

Korea heeft al eens eerder flink prijzen van coins gemanipuleerd, blijkbaar zit daar nogal wat cashflow :)
Misschien is dit dan een mooie ontwikkeling om alle China FUD achter ons te laten :D

[ Voor 7% gewijzigd door p0st op 25-09-2017 12:07 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
We leven opletten dat die gast (asian whale club) een bekende scammer is.

Edit: toelichting:
http://robertkim-scam-kor...con-man-defrauds.html?m=1

[ Voor 47% gewijzigd door Dysmael op 25-09-2017 07:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 23:04
Haha, Jamie Dimon van JP Morgan Chase via https://www.coindesk.com/...worthless-cryptocurrency/
Expanding on his recent criticism of bitcoin, the CEO of JPMorgan Chase bank is again out in the media warning "it will end badly" for the tech. In a fresh round of press interviews, Dimon told CNBC he is concerned about a flood of cryptocurrencies – thanks to bitcoin, ethereum and initial coin offerings (ICOs) – and believes governments will soon crackdown on the phenomenon.

Predicting that the scenario will not be pretty, the CEO reportedly stated that authorities will eventually threaten users with imprisonment, forcing the cryptocurrencies onto a black market.

"I am talking about the creation of money and value out of thin air," he continued. "Governments now look at it like it's a novelty but the bigger it gets the less of a novelty it becomes."
Ja, geldcreatie door wederzijdse schuldaanvaarding is natuurlijk héél iets anders... _O-

[ Voor 40% gewijzigd door hansdegit op 25-09-2017 08:08 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:20

beany

Meeheheheheh

p0st schreef op maandag 25 september 2017 @ 06:16:
Hmm er staat iets te gebeuren in Korea, als ik het goed begrijp een website/app die samenwerkt met Bittrex waarop in ieder geval 111 coins verhandeld gaan worden: https://upbit.com/home

Korea heeft al eens eerder flink prijzen van coins gemanipuleerd, blijkbaar zit daar nogal wat cashflow :)

[video]

Misschien is dit dan een mooie ontwikkeling om alle China FUD achter ons te laten :D
Als ik dat filmpje bekijk heb ik eerder de neiging om alles per direct te verkopen :X Geeft niet echt vertrouwen of zo. En dat ze in Z-Korea ergens mee bezig zijn, mja... zal wel. Volgens mij zijn Z-Koreanen momenteel al behoorlijk actief op de cryptocoin markt, dus het effect zal wel meevallen. Wel leuk dat hij tussen neus en lippen door Z-Koreanen 1 grote incest bende noemt:
Everybody is everybody cousins

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
p0st schreef op maandag 25 september 2017 @ 06:16:

[video]

Als ik me goed herinner promoot hij ook gewoon schaamteloos zijn eigen whaleclub... Verder komt ie op mij over als een verwaand zelfingenomen ventje, verschrikklijk.

Mochten er nog mensen specifiek geïnteresseerd zijn in ICO's, ik ben bezig met een Telegram groep waar we maximaal een man of 10 in willen hebben. De meeste openbare groepen zitten meestal binnen de kortste keren vol met honderden mensen waardoor de nuttige informatie nogal verdwijnt in de vele spam.

Doe je vaak mee aan ICO's? Doe je research, geef je tips en wil je tips ontvangen? Stuur mij dan even een DM.

[ Voor 52% gewijzigd door GrazendeKoe op 25-09-2017 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-06 13:07

Impry

Rallymedia.nl

beany schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:13:
[...]

Als ik dat filmpje bekijk heb ik eerder de neiging om alles per direct te verkopen :X Geeft niet echt vertrouwen of zo. En dat ze in Z-Korea ergens mee bezig zijn, mja... zal wel. Volgens mij zijn Z-Koreanen momenteel al behoorlijk actief op de cryptocoin markt, dus het effect zal wel meevallen. Wel leuk dat hij tussen neus en lippen door Z-Koreanen 1 grote incest bende noemt:
[...]
Vreemd mannetje ja! :D

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:16

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Wat is nu de beste exchange iemand nog tips?

Dit is wat ik zoek.

Sepa ondersteuning
Bijna geen downtime (dus kraken valt af)
Veel soorten crypto munten.
Redelijk snelle support. (binnen 3 dagen antwoord)
Niet al teveel gedoe om geverifieerd te worden. (HitBTC valt af dan)
veilig.
Als het kan een mobile app die goed werkt.

Bestaat dit wel of valt alles nu af? :+

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TheDudez schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:32:

Dit is wat ik zoek.

Sepa ondersteuning
veilig.

Staat genoeg over geschreven op het forum
Bitstamp heeft SEPA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:36

Dit is wat ik zoek.

Sepa ondersteuning
veilig.

Je kan het kopen en verkopen van je euro's ook via kraken doen, en het traden verder via een andere exchange. Kraken heeft idd veel downtime maar is altijd nog mijn eerste keuze voor deposits en withdrawals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437894

Wat zijn jullie verwachtingen van Kyber? ivm vakantie helaas niet aan de ICO mee kunnen doen. Ben toch nog van plan vandaag Kyber in te gaan kopen.

Opkomende ICO's Render Token en Red Pulse blijven mij daarnaast interesseren, alhoewel ik van de laatstgenoemde heuverig ben ten aanzien van de china ban. Render Token zie ik eigenlijk als een soort Golem 2.0, met een sterk bedrijf erachter (OTOY gevestigd in Californie) en een werkend product (marketplace).

Check de whitepapers (google) en oordeel uiteraard zelf. Ik ben vervolgens benieuwd naar jullie meningen!

Tot slot, 0X staat dramatisch laag, goed koopmomentje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Dit is wat ik zoek.

Sepa ondersteuning
veilig.

Ik gebruik Kraken en Bitstamp voor SEPA transacties. Bitstamp is erg okay, maar weinig munten. Daarvoor gebruik ik Bittrex. Ik maak dan vanuit Kraken of Bitstamp coins over naar Bittrex en ga daar handelen.

Kraken heb ik omdat dat toevallig de eerste exchange is waar ik me aanmeldde. Maar verder gebruik Kraken nooit vanwege veel downtime en gekke gebeurtenissen (order plaatsen error krijgen en vervolgens een uur later alsnog de order zien |:( )

Gedoe met verificatie heb je eigenlijk overal wel.

[ Voor 8% gewijzigd door beany op 25-09-2017 10:53 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
beany schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:52:
[...]

Ik gebruik Kraken en Bitstamp voor SEPA transacties. Bitstamp is erg okay, maar weinig munten. Daarvoor gebruik ik Bittrex. Ik maak dan vanuit Kraken of Bitstamp coins over naar Bittrex en ga daar handelen.

Kraken heb ik omdat dat toevallig de eerste exchange is waar ik me aanmeldde.

Gedoe met verificatie heb je eigenlijk overal wel.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten, Kraken voor SEPA en Bittrex voor handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:16

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Slux schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:39:
[...]

Staat genoeg over geschreven op het forum
Bitstamp heeft SEPA
Ja en nee erg afwisselend. Je hebt niet echt een vergelijkings-site. Op google kom ik vaak Seo geoptimaliseerde websites tegen waar je niks aan hebt. Ik ga is kijken naar Bitstamp.

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmbkjb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-09-2018
TheDudez schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:55:
[...]

Ja en nee erg afwisselend. Je hebt niet echt een vergelijkings-site. Op google kom ik vaak Seo geoptimaliseerde websites tegen waar je niks aan hebt. Ik ga is kijken naar Bitstamp.
Al vaker gezegd. Bitstamp heeft sepa (gratis storten naar bank in europa)
Daarnaast is er geen withdraw fee voor BTC en ETH..Scheelt toch weer 3 a 4 dollar.
Tot 1 oktober geen transaction fee op ETH. dus gratis omwisslen van euro naar ETH. of het ook geldt voor ETH naa rBTC weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Is dat atomic swap nou zo bijzonder ? zie het weinig doen met de koers van LTC

https://cointelegraph.com...-first-steps-to-ecosystem

Blijft nog een beetje een dode boel in de top 4 coins BTC zit wat beweging maar ik plas er nog steeds elke keer naast koop en verkoop op verkeerde momenten.

Paar weken/maanden terug zat ik er precies op met daytraden toch een stukje gelukt gehad zo te zien
mag nu blij zijn als ik 100 euro per dag pak ipv 100 euro verlies :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-06 12:23
Afgelopen dagen ook wat ingelezen in handelen van cryptocurrencies en een account bij bittrex en kraken aangemaakt. Nu las ik dus hier dat de meeste kraken gebruiken om bitcoins te kopen en dan doorsluizen naar bittrex om daar te verhandelen. Omdat kraken niet zo goed meer zou zijn.

Maar heeft kraken niet als voordeel dat je heel snel je bitcoins kan verkopen voor euros op het moment dat er grote daling zou zijn ? Bij bittrex zou je je bitcoins alleen in kunnen ruilen voor een andere cryptocurrency zoals ether. Of je moet ze eerst naar een wallet sturen om ze daar weer om te zetten in euro's.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 967693

Cyrus The Virus schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:31:
Afgelopen dagen ook wat ingelezen in handelen van cryptocurrencies en een account bij bittrex en kraken aangemaakt. Nu las ik dus hier dat de meeste kraken gebruiken om bitcoins te kopen en dan doorsluizen naar bittrex om daar te verhandelen. Omdat kraken niet zo goed meer zou zijn.

Maar heeft kraken niet als voordeel dat je heel snel je bitcoins kan verkopen voor euros op het moment dat er grote daling zou zijn ? Bij bittrex zou je je bitcoins alleen in kunnen ruilen voor een andere cryptocurrency zoals ether. Of je moet ze eerst naar een wallet sturen om ze daar weer om te zetten in euro's.
Juist wanneer er een grote daling is en iedereen wilt cashen is de site niet bereikbaar... Dat is een beetje het issue met kraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 20-06 22:59

Kraken heeft veel minder Alt Coins dan Bittrex, daarom gaan veel mensen naar Bittrex.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
Jumpman schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:47:
[...]

Kraken heeft veel minder Alt Coins dan Bittrex, daarom gaan veel mensen naar Bittrex.
Naast dat Bittrex een stuk stabieler is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Daar hebben ze bij Bittrex USDT voor. Is de cryptocoin variant van de USD (dollar). die koers is behoorlijk stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
beany schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:55:
[...]

Daar hebben ze bij Bittrex USDT voor. Is de cryptocoin variant van de USD (dollar). die koers is behoorlijk stabiel.
Hmm dat ga ik eens uitzoeken, je wil natuurlijk iets hebben wat niet zo snel van waarde veranderd als je je munt wilt veilig stellen. Het zou dus handig zijn om via kraken USDT te kopen met de euro en die te verplaatsen naar bittrex.

bedankt voor de tips :)

[ Voor 11% gewijzigd door Cyrus The Virus op 25-09-2017 13:07 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh er is een bitcoin lied???????

http://www.thebitcoinrepo...-nederlandse-bitcoin-lied

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Is het vandaag internationale dag van de drugsgebruiker oid? :+

Tussen de grootste 5 stijgers op Bittrex:
- dopecoin
- hempcoin
- cannabiscoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
http://fortune.com/2017/0...fsa-financial-regulation/

Ik had het nog niet gezien maar ook in Japan worden beurzen nu streng gecontroleerd:
Exchanges there have until the end of this month to register with the FSA, which has set up a team of 30 people to examine their security practices and the required separation of customer assets from their own.
Laat opnieuw zien dat KYC van groot belang is bij ICO's, want denk dat exchanges straks alleen maar munten accepteren die hun ICO-kopers door KYC-molen hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyrus The Virus schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:04:
[...]

Hmm dat ga ik eens uitzoeken, je wil natuurlijk iets hebben wat niet zo snel van waarde veranderd als je je munt wilt veilig stellen. Het zou dus handig zijn om via kraken USDT te kopen met de euro en die te verplaatsen naar bittrex.

bedankt voor de tips :)
USDT is niet gekoppeld aan de Euro als handelspaar dus in dat geval is de route Euro->coin->USD->USDT met de nodige fees. Als de coin wat stijgt in de tussentijd niet direct een probleem maar een withdrawal van USDT rekent Kraken 5 USDT voor dus dat is zeker niet de goedkoopste optie.

Beter kun je specifieke (alt)coins kopen die met een lage fee te withdrawen zijn naar een andere exchange. XRP is erg goedkoop en niet ontzettend instabiel echter gaat direct van exchange naar exchange dus jammer genoeg niet. XRP moet je eerst naar een wallet omzetten. Bekijk gewoon even rustig de fees die Kraken hanteert voor verschillende coins en stem daar je inkoop op af. Of handel eerst wat op Kraken met dit in je achterhoofd. Ik heb met https://trade.kraken.com geen problemen met snelheid gehad, via de 'gewone' site wel net als bijna iedereen hier.

En als ik bovenstaande even teruglees... Crypto's zijn zo makkelijk nog niet. :P Beetje huiswerk moet je echt wel doen wil je geen domme/dure fouten maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Anoniem: 239170 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:22:
[...]

USDT is niet gekoppeld aan de Euro als handelspaar dus in dat geval is de route Euro->coin->USD->USDT met de nodige fees. Als de coin wat stijgt in de tussentijd niet direct een probleem maar een withdrawal van USDT rekent Kraken 5 USDT voor dus dat is zeker niet de goedkoopste optie.

Beter kun je specifieke (alt)coins kopen die met een lage fee te withdrawen zijn naar een andere exchange. XRP is erg goedkoop en niet ontzettend instabiel echter gaat direct van exchange naar exchange dus jammer genoeg niet. XRP moet je eerst naar een wallet omzetten. Bekijk gewoon even rustig de fees die Kraken hanteert voor verschillende coins en stem daar je inkoop op af. Of handel eerst wat op Kraken met dit in je achterhoofd. Ik heb met https://trade.kraken.com geen problemen met snelheid gehad, via de 'gewone' site wel net als bijna iedereen hier.

En als ik bovenstaande even teruglees... Crypto's zijn zo makkelijk nog niet. :P Beetje huiswerk moet je echt wel doen wil je geen domme/dure fouten maken. ;)
Is er ergens een lijstje welke currencies je wel direct kan gebruiken voor het overboeken naar andere exchange ?

Ofja welke currency gebruiken jullie dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Cyrus The Virus schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:04:
[...]

Is er ergens een lijstje welke currencies je wel direct kan gebruiken voor het overboeken naar andere exchange ?

Ofja welke currency gebruiken jullie dan
Hangt van beide exchanges af. BTC kan altijd wel, maar is duur. LTC is op zich wel een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 958017

-blijkbaar oud nieuws - 8)7

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 958017 op 25-09-2017 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nice, ik had net een hele zwik gekocht. Van mijn verkochte Neo en WTC, misschien was dat niet zo'n goed idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
News niet echt. Dit stond twee maanden geleden al op o.a. Reddit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
MaZo schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:55:
[...]
Idd iets over ouwe koeien uit een sloot halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinK92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-06 15:55
Het gaat nu wel echt main*stream* O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Interessant stuk over ARK en Smartbridge. Daaruit blijkt dat smartbridge veel beter is dan atomic swaps.
https://captainaltcoin.com/what-is-smartbridge-tech/

[ Voor 20% gewijzigd door ion op 25-09-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
MaZo schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:55:
[...]
Volgens mij was dat toen nooit bevestigd en wordt het daarom nu als positief nieuws opgepakt. Ik begrijp dat die hippe founder/CEO wel vaker geruchten de wereld inslingert die eigenlijk als enig doel kunnen hebben om de koers op te drijven. Dat is natuurlijk zonde en onnodig als je een mooi product hebt. :)

Maar goed, dat hoort bij volwassen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Viper® schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:40:
[...]

Nice, ik had net een hele zwik gekocht. Van mijn verkochte Neo en WTC, misschien was dat niet zo'n goed idee :+
Zucht, net als ik mijn Neo verkoop autobahn snelheid richting ATH. Ik moet echt eens een blog beginnen over wat ik verkoop daar kunnen mensen van profiteren :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Laatst online: 20-06 00:01
Er is weer veel nieuws bij neo. Tikt weer lekker aan +20k inmiddels vandaag. Belooft een spannende week te worden.
Vandaag een whale met een buywall van 17000 neo gezien die daadwerkelijk kocht a.d.h.v de lijst. De grote jongens beginnen de waarde van neo wel in te zien vooral de koreaanse exchanges neo hebben toegevoegd Remember monero ? :)

Zijn er meerdere die zich ingeschreven hadden bij de redpulse ico? Bij neonewstoday staat er een q&a daarover. Redpulse ico 8 october.

[ Voor 35% gewijzigd door BabyRattle op 25-09-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Viper® schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:31:
[...]

Zucht, net als ik mijn Neo verkoop autobahn snelheid richting ATH.
Da's nog een hele lange weg hoor, maar ik hoop het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Waking_The_Dead schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:43:
[...]

Da's nog een hele lange weg hoor, maar ik hoop het ook.
Hebben jullie iets van nieuws voorbij zien komen van NEO dan? wat de stijging verklaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Zucht, net als ik mijn Neo verkoop autobahn snelheid richting ATH. Ik moet echt eens een blog beginnen over wat ik verkoop daar kunnen mensen van profiteren :+
Ik doe wel mee met je blog, ik had om 16:00 alles omgezet naar euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-06 22:29
Boem! Gaat hard ineens. Automatische sell order getriggerd op LTC @ 43.

Ik lees wat berichten over dat een trendline gebroken is (en iets over nasdaq?)

[ Voor 55% gewijzigd door uNoTopia op 25-09-2017 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
zorss schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:47:
[...]

Hebben jullie iets van nieuws voorbij zien komen van NEO dan? wat de stijging verklaard?
Zat nieuws. Het eerste nieuws komt hier altijd binnen https://www.reddit.com/r/NEO/

Niet vergeten om van "hot" naar"new" om te zetten zodat je de nieuwste berichten vooraan ziet.

[ Voor 14% gewijzigd door BabyRattle op 25-09-2017 16:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-06 22:45

Tourniquet

Hiya, fellas!

Deze was er ook al, van Abel en Faberyayo (van DJVT)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
BabyRattle schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:48:
[...]

Zat nieuws. Het eerste nieuws komt hier altijd binnen https://www.reddit.com/r/NEO/

Niet vergeten om van "hot" naar"new" om te zetten zodat je de nieuwste berichten vooraan ziet.
Wel bijzonder veel nieuws en interviews die vanaf dit weekend worden gepubliceerd. Eerst dat FD artikel met Da Hongfei, toen een podcast met Unchained, nu een Q&A over Red Pulse (gelinked aan NEO) en bovendien de waarschijnlijke listing aan die nieuwe Koreaanse exchange.

Daarnaast pakt WTC ook veel % vandaag. Blijkbaar was einde van hun ICO-refund vandaag, maar vind dat maar een rare tijd om te kopen. Gekke psychologie van die koersen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:10
[...]

Dan wordt ik lid van je blog. Doen!
zorss schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:47:
[...]

Toegevoegd op Koreaanse Exchange geloof ik, niet echt veel spannends.

Anderhalve maand geleden was er flinke FOMO rondom NEO. Heb toen niks gekocht en gewacht op de dip. Afgelopen week ingestapt en het lijkt het goede moment te zijn geweest. Al doende leert men! Nooit op een ATH kopen, er komt altijd weer een dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-06 17:54
Rookert25 schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:29:
[...]

Volgens mij was dat toen nooit bevestigd en wordt het daarom nu als positief nieuws opgepakt. Ik begrijp dat die hippe founder/CEO wel vaker geruchten de wereld inslingert die eigenlijk als enig doel kunnen hebben om de koers op te drijven. Dat is natuurlijk zonde en onnodig als je een mooi product hebt. :)

Dat waren geen geruchten. Een maand geleden al foto's en nieuwsartikelen. Ook toen schoot de prijs omhoog. Vandaag alleen de daadwerkelijke officiële bevestiging.

Afbeeldingslocatie: http://www.cryptoquicknews.com/wp-content/uploads/2017/08/Screen-Shot-2017-08-30-at-20.49.27.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand een site waar overzichtelijk trade volume wordt vergeleken met price increase/decrease?

Zoiets als dit: https://s3-eu-west-1.amaz...-tool/overview/index.html

Deze site werkt echter enorm traag, waardoor ik er weinig mee kan. Doel: coins detecteren welke een enorme trade volume increase laten zien (in de afgelopen 5 minuten/30 minuten/uur) maar (NOG) geen enorme price increase hebben gehad. I.a.w. de koopmomentjes;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 20-05 15:08
Ik volg al een tijdje verschillende crypto's om te kijken welke het meest in beweging zijn. Ik heb het idee dat de meeste kans op een opwaartse golf plaatsvind tussen 4:00 en 6:30. De tijd dat ik helaas in bed lig. Het gaat niet altijd op maar verhoudingsgewijs zou ik hiervoor kiezen als ik toch zou handelen. meer mensen opgevallen en wat zou de reden kunnen zijn. Iedereen net wakker in amerika ofzo?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Anoniem: 437894 schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:02:
Weet iemand een site waar overzichtelijk trade volume wordt vergeleken met price increase/decrease?

Deze site werkt echter enorm traag, waardoor ik er weinig mee kan. Doel: coins detecteren welke een enorme trade volume increase laten zien (in de afgelopen 5 minuten/30 minuten/uur) maar (NOG) geen enorme price increase hebben gehad. I.a.w. de koopmomentjes;)
Leuke link zoiets zocht ik al een tijdje. Deed het tot nu toe op het oog/handmatig, meteen goed voor patronen leren herkennen ;)
Hier wel elke sec een update trouwens.

Enige wat ik me afvraag wat toont hij een increase ten opzichte van wat? Login? 24 uur, uur, etc. Anders weer je nog niet veel.

[ Voor 5% gewijzigd door ErikRo op 25-09-2017 18:07 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ErikRo schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:06:
[...]
Leuke link zoiets zocht ik al een tijdje. Deed het tot nu toe op het oog/handmatig, meteen goed voor patronen leren herkennen ;)
Hier wel elke sec een update trouwens.

Enige wat ik me afvraag wat toont hij een increase ten opzichte van wat? Login? 24 uur, uur, etc. Anders weer je nog niet veel.
Hij sorteeert (links op de site) op % prijs increase voor danwel afgelopen minuut, 5 minuten, 15, 30, 60 en 240 minuten. Echter wil ik graag een site welk overzichtelijk sorteert op % trade volume increase met dezelfde intervallen (1 minuut, 5, 15, etc), zodoende je vanuit het trade volume kan redeneren naar de (mogelijke) price increase. Bij deze site ben je eigenlijk al te laat, de price increase is al geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Doel: coins detecteren welke een enorme trade volume increase laten zien (in de afgelopen 5 minuten/30 minuten/uur) maar (NOG) geen enorme price increase hebben gehad. I.a.w. de koopmomentjes;)
Increase van het trade volume betekent natuurlijk niet automatisch dat de prijs omhoog gaat ;) Kan net zo goed zijn dat er veel short gaan op dat/afgelopen moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Laatst online: 11-01 21:00
Guus Leeuwis schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:10:
[...]

Ik weet er het fijne ook niet van. Volgens mij ligt het eraan dat ze met marketing hun diensten hebben aangeprezen, terwijl er nog niks concreets is opgeleverd. Bijvoorbeeld de fysieke betaalkaarten.
Doen niet alle ICO's dat op deze manier? Ze vertellen een mooi verhaaltje op een leuke site, ploffen er een mooi filmpje bij en dan doen de zotten de rest?

Ikzelf heb indertijd meegedaan aan de ICO (1 van de weinige waar ik aan heb mee gedaan) & ben nu aan het wachten tot mijn 2 black platinum kaarten gaan geleverd worden. Langzaam maar zeker komt er daar schot in de zaak.

Zeggen dat iemand zich belachelijk maakt zonder dat je er het fijne van weet lijkt me toch wat kort door de bocht? Iets wat hier op Tweakers toch wel vaker gebeurd jammer genoeg.

Of Monaco goed wordt in de toekomst durf ik niet te zeggen, wordt het niets dan zij het zo, wordt het iets des te beter en dan ben ik trotse houder van 2 black cards. Ik ga het project niet ophemelen maar zal het ook niet afbreken. Alleen tijd kan ons vertellen wat er uiteindelijk overeind blijft 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Anoniem: 239170 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:22:
[...]

... echter gaat direct van exchange naar exchange dus jammer genoeg niet. XRP moet je eerst naar een wallet omzetten.
Onzin. Ik heb recent nog XRP direct van Kraken naar Bittrex overgezet. Dat gaat prima, snel en goedkoop.
Inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JPS schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:13:

Onzin. Ik heb recent nog XRP direct van Kraken naar Bittrex overgezet. Dat gaat prima, snel en goedkoop.
Hoe heb je het tag gedeelte opgelost? Ik kan op Kraken nergens vinden hoe je een tag kan toevoegen die Bittrex eist bij het ontvangen van XRP. Als dat wel kan hoor ik graag hoe je dat voor elkaar kan krijgen want dat is de reden dat mijn XRP nog (steeds) bij Kraken staat. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Anoniem: 239170 schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:22:
[...]

Hoe heb je het tag gedeelte opgelost? Ik kan op Kraken nergens vinden hoe je een tag kan toevoegen die Bittrex eist bij het ontvangen van XRP. Als dat wel kan hoor ik graag hoe je dat voor elkaar kan krijgen want dat is de reden dat mijn XRP nog (steeds) bij Kraken staat. ;)
In Bittrex maak je een account ID en tag aan. Die heb ik meen ik bij Kraken ingevoerd bij de withdrawal. En als dat niet kan heb ik het waarschijnlijk zonder gedaan. Wel heb ik eerst een kleiner bedrag gedaan om te testen of het goed ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

JPS schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:33:
[...]

In Bittrex maak je een account ID en tag aan. Die heb ik meen ik bij Kraken ingevoerd bij de withdrawal. En als dat niet kan heb ik het waarschijnlijk zonder gedaan. Wel heb ik eerst een kleiner bedrag gedaan om te testen of het goed ging.
:o Nou breekt mijn klomp... Ik heb het even nagekeken en idd kun je (nu?!?) optioneel een destination tag toevoegen. Dat veldje kreeg ik de vorige keren niet toen ik er naar keek? Thanks! XRP is richting Bittrex. ;)

Dan is het dus wel een valide advies qua route, euro->Kraken->ripple->Bittrex. Of het snel is weet ik nog niet maar goedkoop is het iig wel. :)

10/15 minuten, dat valt absoluut niet tegen! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 239170 op 25-09-2017 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Geluk bij ongeluk. Ik miste wat bitcoin vanavond toen ik in mijn wallet keek. bleek ik een komma verkeerd te hebben gezet toen ik RDD kocht. Wilde voor klein bedrag wat kopen om dat ik er wel wat in zag en de prijs laag was. Ik had meerde munten gekocht zie ik dus net dat ik voor evenveel RDD als NEO heb staan. :+
Oeps gelukkig is de prijs van RDD met bijna 50% gestegen :)

Wat dat betreft vervelend dat ik niet kan zeggen bij bittrex mag ik voor 1 bitcoin aan munt x hebben. Je moet altijd aantal gokken en dan net zolang wijzigen tot je ongeveer op de hoeveelheid BTC uitkomt, niet echt gebruikersvriendelijk en gisteren ging ik dus de mist in hiermee ondanks 3 x controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:29
ErikRo schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:03:
Geluk bij ongeluk. Ik miste wat bitcoin vanavond toen ik in mijn wallet keek. bleek ik een komma verkeerd te hebben gezet toen ik RDD kocht. Wilde voor klein bedrag wat kopen om dat ik er wel wat in zag en de prijs laag was. Ik had meerde munten gekocht zie ik dus net dat ik voor evenveel RDD als NEO heb staan. :+
Oeps gelukkig is de prijs van RDD met bijna 50% gestegen :)

Wat dat betreft vervelend dat ik niet kan zeggen bij bittrex mag ik voor 1 bitcoin aan munt x hebben. Je moet altijd aantal gokken en dan net zolang wijzigen tot je ongeveer op de hoeveelheid BTC uitkomt, niet echt gebruikersvriendelijk en gisteren ging ik dus de mist in hiermee ondanks 3 x controleren
Je bedoelt als je een munt koopt? Dat kan gewoon hoor, je vult niet in hoeveel je er wilt alleen de prijs die je ervoor wil betalen en voor hoeveel btc. Dan rekent bittrex zelf uit hoeveel je daarvan kan kopen tegen die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Anoniem: 239170 schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:39:
[...]

:o Nou breekt mijn klomp... Ik heb het even nagekeken en idd kun je (nu?!?) optioneel een destination tag toevoegen. Dat veldje kreeg ik de vorige keren niet toen ik er naar keek? Thanks! XRP is richting Bittrex. ;)

Dan is het dus wel een valide advies qua route, euro->Kraken->ripple->Bittrex. Of het snel is weet ik nog niet maar goedkoop is het iig wel. :)

Mooi dan kan ik dat ook toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Rox92 schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:26:
[...]
Je bedoelt als je een munt koopt? Dat kan gewoon hoor, je vult niet in hoeveel je er wilt alleen de prijs die je ervoor wil betalen en voor hoeveel btc. Dan rekent bittrex zelf uit hoeveel je daarvan kan kopen tegen die prijs.
Och wat stom dat ik dat zelf nooit geprobeerd had. Verwachtte dat het alleen van boven naar beneden zou werken. Zo gaat het een stuk sneller idd. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Rookert25 schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:29:
[...]

Het was toen alleen een meeting. Nu is er daadwerkelijk afgesproken dat omg de web-payments van mcd thailand online exclusief mag verzorgen.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Anoniem: 239170 schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:39:
Die tijd gaat dan ook nog eens vooral zitten in de verificaties van de exchanges. De blockchain zelf is een stuk sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05:48
Interessante gedachtegang:

Welke koers vertegenwoordigd het beste de daadwerkelijke waarde. Is dit GAS, of is dat NEO?
GAS wordt straks daadwerkelijk gebruikt bij uitvoeren van contracten en is wellicht makkelijker op waarde te schatten?

Huidige koers GAS gepumpt naar 24$.
Stel je koopt 100 NEO (2500$), dan krijg je 0,03 GAS per dag, ofwel 0,70$ per dag; ~260$ per jaar.

Dit is een 'yield' van ~10%. In de aandelenmarkten zou men bij 10% Yield bijna een faillissement inprijzen van het bedrijf. Wat zal er hier gebeuren? Gaat NEO omhoog omdat het aantrekkelijker is om NEO aan te houden bij deze GAS beloning, waarmee het effectieve Yield weer afneemt. Of zal GAS weer moeten dalen? (Of beide maar hypothetisch is 1 van beide leuker).

Zie ook: www.neotogas.com

Laatste tijd weinig actief geweest, maar wel blij met het opgestapelde GAS, alleen gister al verkocht op 15$ :+

[ Voor 12% gewijzigd door Timberly2 op 25-09-2017 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
Timberly2 schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:22:
Interessante gedachtegang:

Welke koers vertegenwoordigd het beste de daadwerkelijke waarde. Is dit GAS, of is dat NEO?
GAS wordt straks daadwerkelijk gebruikt bij uitvoeren van contracten en is wellicht makkelijker op waarde te schatten?

Huidige koers GAS gepumpt naar 24$.
Stel je koopt 100 NEO (2500$), dan krijg je 0,03 GAS per dag, ofwel 0,70$ per dag; ~260$ per jaar.

Dit is een 'yield' van ~10%. In de aandelenmarkten zou men bij 10% Yield bijna een faillissement inprijzen van het bedrijf. Wat zal er hier gebeuren? Gaat NEO omhoog omdat het aantrekkelijker is om NEO aan te houden bij deze GAS beloning, waarmee het effectieve Yield weer afneemt. Of zal GAS weer moeten dalen? (Of beide maar hypothetisch is 1 van beide leuker).

Zie ook: www.neotogas.com

Laatste tijd weinig actief geweest, maar wel blij met het opgestapelde GAS, alleen gister al verkocht op 15$ :+
de productie van GAS neemt op den duur af, echter is de verwachting dat de waarde zal blijven stijgen zodra er dApps op de NEO chain draaien. Het zal niet meteen een Eth worden, wellicht een kwart van de Eth waarde over een jaar, de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
JPS schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:13:
[...]

Die tijd gaat dan ook nog eens vooral zitten in de verificaties van de exchanges. De blockchain zelf is een stuk sneller...
Ik zag ergens een link van iemand dat ze verwachten dat gas naar 100 dollar gaat. Heb zelf laatst ook verkocht maar in principe is vasthouden de betere strategie
Gas staat al op 23 boven neo trouwens, geen ondenkbare situatie.

Ik zal een blog maken voor kansloze Crypto investeerders die elke keer buiten de boot vissen :P
Heerlijk, van die altcoins die maanden niks doen en dan ineens +200% als wij zijn uitgestapt.

[ Voor 24% gewijzigd door Viper® op 25-09-2017 23:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
Grappig, ik had FD interview met Da Hongfei van NEO afgelopen weekend deels Met Google Translate vertaald en daarna stukken zelf beter vertaald en op Reddit gezet.(https://www.reddit.com/r/...by_dutch_financial_times/)

Ik zie nu dat die door mij vertaalde stukken overal opduiken :p :

http://m.huffpost.com/us/entry/us_59c8e500e4b0b7022a646c07

En

https://www.cryptocoinsne...t-collaboration-possible/

CCN doet alsof de link met NEO prijs daar op terug te voeren, maar lijkt me sterk. Allemaal dus copy paste van Reddit :p bizar veel mensen kijken daar trouwens, in 24 uur is die post 15.000x bekeken.

[ Voor 7% gewijzigd door Rookert25 op 26-09-2017 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Hoeveel BTC kun je per dag traden op Binance zonder verificatie? Ik zie bij level 1 dat het gaat om 2 BTC, maar achter mijn naam staat dat ik unverified ben.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/ji0tvn.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door GrazendeKoe op 26-09-2017 05:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06:04
Heeft iemand hier ervaring met het verkopen van BTC via https://localbitcoins.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
YinYang schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 06:36:
Heeft iemand hier ervaring met het verkopen van BTC via https://localbitcoins.com ?
Als je beetje opgezocht had dan had je dit gevonden.
http://bittrust.org/localbitcoinscom

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06:04
New Yorker schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 07:53:
[...]

Als je beetje opgezocht had dan had je dit gevonden.
http://bittrust.org/localbitcoinscom
Die had ik nog niet gevonden, dankje! Ik hou het wel gewoon bij BL3P! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:17
YinYang schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 06:36:
Ik koop/verkoop btc en eth op btcdirect.eu. Gaat al weken goed eigenlijk. Iemand iets beters dan, of ervaring met die?

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quxatrox
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-05 12:02

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 16:52

Die site je aangeeft heb ik gemaakt. Hoezo is hij erg traag?
Ik heb al wat andere replies gezien en zal niet overal op in gaan, ik heb het gemaakt met inderdaad hetzelfde doel, kunnen zien in 1 overzicht wat er gebeurd.

De rechterkolom sorteert inderdaad op volume, de linker op prijs.
Mochten er meer mensen feedback hebben kan je me vinden in de coin talk slack in #volume-reports of #volume-reports-dev.

Ben je van mening dat het beter kan of heb je goede ideeen, de code is opensource op Github https://github.com/Speedy765/crypto-helper-tools

PS: Ivm veel onbekend dataverkeer is het nu tijdelijk offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

WTC laat een mooie constante groeilijn zien. De China FUD is over.

Zeker niet te laat om in te stappen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
rvT schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:22:
WTC laat een mooie constante groeilijn zien. De China FUD is over.

Zeker niet te laat om in te stappen! ;)
Bittrex heeft best veel munten enig idee waarom WTC daar niet te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
ErikRo schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:28:
[...]

WTC is bezig met hun ICO-refund op last van Chinese autoriteiten. Bovendien volgen in oktober nog enkele wijzgingen waardoor ik zelf listing niet voor oktober verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

ErikRo schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:28:
[...]

zie onder
Rookert25 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:35:
[...]

WTC is bezig met hun ICO-refund op last van Chinese autoriteiten. Bovendien volgen in oktober nog enkele wijzgingen waardoor ik zelf listing niet voor oktober verwacht.
Dit inderdaad.

WTC is een ERC20 token wat dus betekent dat ze op het Ethereum netwerk draaien. In Oktober zal Walton Chain zijn eigen blockchain gaan draaien waardoor de tokens dus overgezet moeten worden naar de nieuwe blockchain. Het zou op dit moment onnozel zijn om Walton Chain in de huidige vorm toe te voegen aan een nieuwe exchange om het vervolgens binnen een maand weer op een andere blockchain te moeten draaien.

WTC zie ik zelf als een van de beste investeringen voor oktober. (Ik zit al een week all-in _/-\o_ )

[ Voor 11% gewijzigd door rvT op 26-09-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 23:04
rvT schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:41:
[...]
WTC is een ERC20 token wat dus betekent dat ze op het Ethereum netwerk draaien. In Oktober zal Walton Chain zijn eigen blockchain gaan draaien waardoor de tokens dus overgezet moeten worden naar de nieuwe blockchain.
Ik heb WTC op mijn ledger staan. Heeft het overgaan op de nieuwe blockchain consequenties voor mijn tegoeden?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

hansdegit schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:43:
[...]

Ik heb WTC op mijn ledger staan. Heeft het overgaan op de nieuwe blockchain consequenties voor mijn tegoeden?
Durf ik niet te zeggen, kan me niet voorstellen, maar misschien toch slim om het tijdelijk terug op binance te zetten.

Ik ga er vanuit dat dit goed gecommuniceerd gaat worden vanuit WTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 11:55
hansdegit schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:43:
[...]

Ja, je zult je oude tokens moeten inruilen voor nieuwe. Als dat proces geen deadline heeft, dan hoef je niets te doen zolang je de tokens in cold storage bewaart.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
rvT schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:41:
[...]

Dit inderdaad.

WTC is een ERC20 token wat dus betekent dat ze op het Ethereum netwerk draaien. In Oktober zal Walton Chain zijn eigen blockchain gaan draaien waardoor de tokens dus overgezet moeten worden naar de nieuwe blockchain. Het zou op dit moment onnozel zijn om Walton Chain in de huidige vorm toe te voegen aan een nieuwe exchange om het vervolgens binnen een maand weer op een andere blockchain te moeten draaien.

WTC zie ik zelf als een van de beste investeringen voor oktober. (Ik zit al een week all-in _/-\o_ )
Ah ok, waar is nu de handigste plek om ze te kopen? Wil er ook wel wat van hebben. Liefst beetje makkelijke site waar ik geen handleiding nodig heb of eerst kopie paspoort moet opsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zorss
ErikRo schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:45:
[...]

Ah ok, waar is nu de handigste plek om ze te kopen? Wil er ook wel wat van hebben. Liefst beetje makkelijke site waar ik geen handleiding nodig heb of eerst kopie paspoort moet opsturen.
https://coinmarketcap.com/currencies/walton/#markets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 16:41
Hier ook m'n Nano Ledger S binnen. Werkt echt feilloos met MEW. Gelukkig kan 80% van m'n portfolio er op. In ieder geval zolang QTUM EC20 blijft. Hoop dat hier geen deadline voor gaat zijn zodat ik dat lekker zo kan laten.

Enige wat er eigenlijk niet op kan wat ik in bezit heb is IOC en NEO. Die laatste is wel in de maak, maar voor mij gaat het wel voorwaardelijk zijn dat je er GAS op krijgt als het eenmaal zover is.

Ben ook zeer blij dat WTC zo hard stijgt. Zojuist m'n post opgezocht van 1 september, toen WTC nog 0,48 cent was en er nog maar één post op reddit over was waar ik bij toeval tegenaan liep. Heb toen een behoorlijke gok genomen en dat heeft me dus geen windeieren gelegd :) Nu hoop ik stiekem dat er binnenkort een aankondiging komt die nieuwe UPbit exchange... die kans acht ik wel aanwezig aangezien het Waltonchain team gedeeltelijk Koreaans is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
yinx84 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:02:
) Nu hoop ik stiekem dat er binnenkort een aankondiging komt die nieuwe UPbit exchange... die kans acht ik wel aanwezig aangezien het Waltonchain team gedeeltelijk Koreaans is.
Ook hier verwacht ik niet voor oktober nieuws nu diverse altcoins ICO-refunds hebben lopen. Daarnaast zou het kunnen dat men het Chinese partijcongres van 18 oktober 2017 afwacht om te zien of er nog nieuwe regelgeving in de pijplijn zit wat - hoewel niet-Koreaans - mogelijk wel invloed heeft op diverse coins. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rookert25 op 26-09-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
Ik heb munten staan op Binance, weten jullie of die eraf moeten voor 1 oktober? Gaat Binance dan (tijdelijk) dicht? (ben nu op vakantie, heb niet alles kunnen volgen door de FUD stormen heen van afgelopen 2 weken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

MP_Z4 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:15:
Ik heb munten staan op Binance, weten jullie of die eraf moeten voor 1 oktober? Gaat Binance dan (tijdelijk) dicht? (ben nu op vakantie, heb niet alles kunnen volgen door de FUD stormen heen van afgelopen 2 weken)
Ik weet het niet zeker, maar Binance is gevestigd in Hong Kong en zou dus, voor nu, buiten de maatregelen van China moeten vallen.

edit: Dit kan ik vinden op Binance zelf: https://binance.zendesk.c...nal-will-Continue-to-Work

[ Voor 13% gewijzigd door beany op 26-09-2017 14:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deDenDen
  • Laatst online: 20-06 14:00
yinx84 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:02:
Hier ook m'n Nano Ledger S binnen. Werkt echt feilloos met MEW. Gelukkig kan 80% van m'n portfolio er op. In ieder geval zolang QTUM EC20 blijft. Hoop dat hier geen deadline voor gaat zijn zodat ik dat lekker zo kan laten.

Enige wat er eigenlijk niet op kan wat ik in bezit heb is IOC en NEO. Die laatste is wel in de maak, maar voor mij gaat het wel voorwaardelijk zijn dat je er GAS op krijgt als het eenmaal zover is.

Ben ook zeer blij dat WTC zo hard stijgt. Zojuist m'n post opgezocht van 1 september, toen WTC nog 0,48 cent was en er nog maar één post op reddit over was waar ik bij toeval tegenaan liep. Heb toen een behoorlijke gok genomen en dat heeft me dus geen windeieren gelegd :) Nu hoop ik stiekem dat er binnenkort een aankondiging komt die nieuwe UPbit exchange... die kans acht ik wel aanwezig aangezien het Waltonchain team gedeeltelijk Koreaans is.
N.a.v. jouw bericht op tijd ingestapt en gaandeweg een steeds groter percentage van mijn portfolio in WTC gestopt. Inmiddels zo'n 95% in WTC zitten wat eigenlijk tegen mijn principes ingaat, maar de potentie is dan ook enorm in mijn ogen. Tijdens de China FUD met wat daytraden mijn stack met 10% kunnen verhogen, wat een meer ervaren daytrader waarschijnlijk 10x beter had gedaan. Veel geleerd wel en o.a. tot de conclusie gekomen dat daytraden mij teveel stress oplevert, waardoor ik dus niet geschikt ben als daytrader.
Inmiddels wel in een maand tijd +155% gepakt, grotendeels dankzij jou yinx84 _/-\o_

Zolang er geen slecht nieuws vanuit China of Walton komt blijf ik mijn stack houden tot de waarde op minstens $10 staat, wat in mijn ogen niet onmogelijk is (top 25). Mocht in oktober bekend worden dat China de cryptomarkt gaat reguleren en bedrijven als NEO en Walton groen licht krijgen dan gaan deze naar mijn verwachting een gigantische toevlucht krijgen (en neem ik met $10 geen genoegen >:) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Dennisvw schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:39:
[...]

N.a.v. jouw bericht op tijd ingestapt en gaandeweg een steeds groter percentage van mijn portfolio in WTC gestopt. Inmiddels zo'n 95% in WTC zitten wat eigenlijk tegen mijn principes ingaat, maar de potentie is dan ook enorm in mijn ogen. Tijdens de China FUD met wat daytraden mijn stack met 10% kunnen verhogen, wat een meer ervaren daytrader waarschijnlijk 10x beter had gedaan. Veel geleerd wel en o.a. tot de conclusie gekomen dat daytraden mij teveel stress oplevert, waardoor ik dus niet geschikt ben als daytrader.
Inmiddels wel in een maand tijd +155% gepakt, grotendeels dankzij jou yinx84 _/-\o_

Zolang er geen slecht nieuws vanuit China of Walton komt blijf ik mijn stack houden tot de waarde op minstens $10 staat, wat in mijn ogen niet onmogelijk is (top 25). Mocht in oktober bekend worden dat China de cryptomarkt gaat reguleren en bedrijven als NEO en Walton groen licht krijgen dan gaan deze naar mijn verwachting een gigantische toevlucht krijgen (en neem ik met $10 geen genoegen >:) ).
Had zelf 300% gepakt in 1 nacht, maar laten liggen op de zondag dat China de boel ging opkloppen en was alles weer weg :> Had achteraf een sell-order moeten zetten, maar ja, weet ik veel. :+

Denk zelf dat USD 4 in november al heel wat zou zijn, teveel variabelen met de Chinese markt. NEO is wat dat betreft veel meer gespreid qua use-case en heeft (iets) minder last van China-perikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Persoonlijk denk ik dat neo nog verder omhooggaat zodra we kunnen voten op nieuwe nodes. Wat resulteerd in het feit dat mensen meer gas produceren met hun neo en het daarom nog aantrekkelijker word om te holden.

Dan komen we ook dichter bij de 15 sec per block ipv de huidige 26.62 volgens neotogas.com

http://monitor.cityofzion.io/ geeft 24.2 s/block.

Al is het huidige dividendrendement volgens neotogas.com ook niet verkeerd 9.93% per jaar.

Ik haal er nu al een minimumloon uit dus het kan alleen maar beter worden door de nieuwe ontwikkelingen rondom neo.

Word tijd voor een cryptocard want om nu maandelijks gas naar btc om te zetten is ook een gedoe voor uitbetaling en bovendien onoverzichtelijk ach... luxeprobleem >:)

[ Voor 11% gewijzigd door BabyRattle op 26-09-2017 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gas is inmiddels meer waard dan Neo zie ik. Het wordt tijd dat Bittrex eens Gas gaat uitkeren. Heb daar nog wat Neo staan namelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT

rvT

ErikRo schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:45:
[...]

Binance is heel eenvoudig in gebruik, kopie paspoort is niet nodig tenzij je meer dan 2 BTC per dag op wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Hoi medetweakers, ik heb een vraag. Ik gebruik mijn telefoon voor 2FA om in te loggen op de exchanges. Echter stel dat mijn telefoon het niet meer doet, hoe dien ik dit op te lossen. Voor de duidelijk dit is nu nog niet aan de orde maar ik wil het graag voor zijn.

Hoe pakken jullie dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
zorss schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:02:
Hoi medetweakers, ik heb een vraag. Ik gebruik mijn telefoon voor 2FA om in te loggen op de exchanges. Echter stel dat mijn telefoon het niet meer doet, hoe dien ik dit op te lossen. Voor de duidelijk dit is nu nog niet aan de orde maar ik wil het graag voor zijn.

Bij veel exchanges kun je de 2FA verificatie (tijdelijk) laten uitschakelen. Hiervoor moet je je meestal wel identificeren of een hoofd sleutelcode hebben. Als je dit doet kan je meestal 24/48 uur lang geen withdrawals of overboekingen doen, dit om tegen te gaan dat iemands wallet geplunderd wordt.

Je kan ook via een ander toestel de 2FA weer toevoegen. Let er op dat je de 2FA keycode of QR code daar nog voor nodig hebt.

Google authenticator maakt overigens geen backups. Als je telefoon kwijt raakt, gestolen wordt of reset dan moet je de keys weer opnieuw toevoegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Viper® op 26-09-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-06 16:14

Toevallig nu mee bezig omdat ik mijn telefoon verloren heb. Ik raad je aan om een print van de QR code ergens veilig te stellen.
Ik heb dat niet gedaan en moet nu verschillende sites mailen om het te hertellen waarbij ze heel veel vragen moeten stellen om zeker te zijn of het om de juiste persoon gaat. Laatste transactie met ID, je laatste transfers en orders e.d. Niet te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 970525

Daar heb je die security key voor gekregen en ook een QR code. Mocht je die niet meer hebben is het vestandig om 2FA opnieuw in te stellen. Dit doe je door hem uit te schakelen en weer opnieuw in te schakelen. Maak een foto van de security key en QR code en print hem uit of sla hem ergens veilig op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online

In plaats van Google Authenticator kun je bijvoorbeeld Authy gebruiken. Die backupt en synct je 2FA codes (ook naar andere devices als je wilt). Als je dat niet wilt kun je die QR codes voor 2FA gewoon uitprinten en ergens thuis of bij famillie opbergen.
Pagina: 1 ... 103 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).