computerjunky in 'nieuws: AMD brengt Ryzen 9 3900X met 12 cores in juli uit v...
computerjunky in 'nieuws: AMD brengt Ryzen 9 3900X met 12 cores in juli uit v...
Ben toch echt benieuwd wie dit zijn.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
mrmrmr in 'nieuws: Stedin wil slimme meters van zonnepanelenbezitters uitleze...
mrmrmr in 'nieuws: Stedin wil slimme meters van zonnepanelenbezitters uitleze...
En alle berichten van bluegoaindian. Het klopt dat hij niet het in een aantal berichten niet goed heeft begrepen, maar dat is dan geen -1 voor alle berichten, maar ten minste een 0. Het muggeziften van anderen dat daarop volgt is ook niet altijd erg nuttig, maar ook geen -1 tenzij er op de man wordt gespeeld. Soms (en in de basis) heeft hij wel gelijk, hoewel hij niet goed aangeeft waarom en ondanks de manier van schrijven is het dan +1. Een flink aantal anderen kregen ook onterecht een -1. De hele discussie is op zich wel inhoudelijk en on topic.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Probeer door de wijze van uitdrukken heen te kijken en beoordeel de inhoud en niet de persoon of zijn uitdrukkingsvaardigheid. Inhoudelijke discussie is geen 'gezeur'.Dirk schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:22:
Wat een eindeloos gezeur... Ik snap wel waar die -1's vandaan komen...
Er staan nog steeds een hele reeks foute en veel te lage moderaties.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Lijkt mij geen ontopic reactie, die zelfs eerst op +2 stond...
EvH in 'reviews: Behuizingen op Computex 2019 - De computerkast is nog lang n...
Liefhebber van Tweakers
Voegt inderdaad weinig inhoudelijks toe, dus ik heb een 0 gegeven.CH4OS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:49:
Atlantis1995 in 'nieuws: Bose kondigt nieuwe noise cancelling-koptelefoon aan'
Lijkt mij geen ontopic reactie, die zelfs eerst op +2 stond...
Staat nu op +2, maar kan nog wat moderaties gebruiken.pino85 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 16:59:
De +3(12x) lijken me toch echt wat te veel van het goede.
EvH in 'reviews: Behuizingen op Computex 2019 - De computerkast is nog lang n...
Ik snap niet helemaal wat er ongewenst is aan mijn reactie hier. Ik val de persoon die de reactie doet niet persoonlijk aan maar ga in op de inhoud en probeer slechts een aantal misverstanden recht te zetten die ik wel vaker tegen kom over hoe dingen binnen het Linux ecosysteem werken.
Niet alles over een kam scheren. Dat geldt voor deel van de berichten, maar niet voor allemaal. Het gaat er bv. om dat van een persoon alle posts worden voorzien van -1. Ongezien waarschijnlijk. Dat kan echt niet. Als er nieuwe inhoudelijke argumenten gegeven en het on topic is, moet het +1 zijn.Dirk schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:44:
Sorry, maar dit is heel extreem. Een discussie die zo wordt gerekt met een eindeloze herhaling van zetten wordt op een gegeven moment toch echt ongewenst. Het is compleet zinloze paginavulling, zonder dat men iets dichter bij elkaar komt.
Pas als het inderdaad een herhaling van zetten wordt is het niet meer nuttig. Dan is het 0. En geen -1. Bij schelden, beledigen of treiteren e.d. wordt het -1. Zoals de moderatieregels uitleggen.
Mijn eigen inhoudelijk (met voor het topic nieuwe feiten) en on topic bericht krijgt 0 (eerder was het -1). Dat is meningenmoderatie of iemand probeert m.b.v. moderatie te zeggen "Ik vind jou niet leuk" of "ik vind jouw mening slecht". Herstel dat soort moderaties liever objectief. Als je je eigen richtlijnen voor moderatie niet meer gaat volgen en niet handhaaft, waarom zouden je lezers dan die regels nog volgen? Dat zakt dan het moeras in van populariteitsmoderatie.
200 fish found!
Ik schreef:Zeehond schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:08:
@mrmrmr Ik zie een eindeloze discussie van herhalingen, dezelfde linkjes en reacties kracht bij zetten met capslock gebruik. Op deze.manier eindeloos doorgaan is gewoon ongewenst. Op een bepaald punt moet de discussie worden afgekapt indien je niet er niet uit komt.
"Niet alles over een kam scheren. Dat geldt voor deel van de berichten, maar niet voor allemaal. Het gaat er bv. om dat van een persoon alle posts worden voorzien van -1. Ongezien waarschijnlijk. Dat kan echt niet. Als er nieuwe inhoudelijke argumenten gegeven worden en het on topic is, moet het +1 zijn."
Kun je daar misschien op ingaan?
Het valt mij ook wel op hoor, als ik gewoon bovenaan begin (gesorteerd op kwaliteit en threaded) dan zie je (na een beetje scrollen) dat een user steeds op -1 gemod wordt. Ik geloof best dat de kwaliteit na ver scrollen de -1's verantwoord, maar bovenaan lijken ze me nog +1 of 0.Dirk schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:48:
Ik heb tientallen reacties gelezen, toen was ik die 'discussie' helemaal zat. Sorry, maar de rest ga ik niet meer doorploeteren. Het zijn zo te zien meer dan honderd reacties over hetzelfde, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.
Er zitten ook one-liner +2's tussen die eerder +1 zijn (bijvoorbeeld deze en deze en deze en zeker deze). Met een snel scrolwieltje ben er trouwens in twee minuten door.
Je doelt op de reacties van bluegoaindian neem ik aan? Daar zie ik juist voornamelijk zelfde linkjes, capslock en enz. Overigens staan er ook genoeg reacties van de gebruiker niet op -1.mrmrmr schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:27:
[...]
Ik schreef:
"Niet alles over een kam scheren. Dat geldt voor deel van de berichten, maar niet voor allemaal. Het gaat er bv. om dat van een persoon alle posts worden voorzien van -1. Ongezien waarschijnlijk. Dat kan echt niet. Als er nieuwe inhoudelijke argumenten gegeven worden en het on topic is, moet het +1 zijn."
Kun je daar misschien op ingaan?
200 fish found!
Deze reactie stond +3, na mijn moderatie met boost al gezakt naar +2, maar dit bericht is mijns inziens niet meer dan een +1.
Cunning linguist.
Ook gewoon +1: Domino in 'nieuws: BlackBerry Messenger is na 13 jaar op zwart gegaan'
[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 01-06-2019 15:28 ]
Daan_ in 'nieuws: Uitgelekte info verraadt komst Hue-stekker en Hue-lampen me...
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Ongewenst is het inderdaad niet, maar meer dan een 0 vind ik het ook niet waard. Staat inmiddels ook op 0.Daan_ schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:58:
Beetje jammer dat men gelijk zo reageert. en -1 geeft ;-)
Daan_ in 'nieuws: Uitgelekte info verraadt komst Hue-stekker en Hue-lampen me...
Ik denk dat deze iets te hoog is gemodereerd.
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Een reactie dat met de eerste en laatste alinea al ontopic at best zou zijn, heeft tussendoor ook wat opmerkingen over moderatie, waardoor ik op 0 uit kom, niet op +1.
Elefant in 'nieuws: NLNet steunt opensource risc-v-soc en gpu voor mobiele ap...
Op dit moment zijn alle mogelijke moderaties aanwezig. Ik twijfelde zelf tussen -1 (ongewenst) en 0, maar in theorie zou het nog soort van on-topic kunnen zijn...
Please do not contact me telepathically.
Verwijderd in 'nieuws: Frontier Developments voegt Ghostbusters-dlc aan Planet ...
Verwijderd in 'nieuws: Frontier Developments voegt Ghostbusters-dlc aan Planet ...
De reacties zijn volgens mij netjes +1 hooguit een 0. Het lijkt er op dat steeds meer mensen offtopic met een -1 beantwoorden de laatste tijd.
Agent47 in 'plan: Vakantiegadget Weggeefweken dag 3'
Hij maakt een punt over het type reacties die hij niet wil zien, en veel mensen zijn het daar mee eens, maar we kunnen dat soort reacties misschien beter via het moderatiesysteem wegfilteren.
Iemand anders vraagt zich af of we niet gewoon reacties moeten uitzetten onder de weggeefartikelen, maar dat is een andere discussie.
"Deze reactie is een flamebait, troll of belediging van een andere gebruiker."
Niet echt he? Hooguit een 0 als het niks toevoegt.
Deze is op zich wel erg hoog ja, maar het is een .plan dus ik maak me er niet al teveel zorgen omSpeedQber schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:22:
Deze vind ik geen +3:
Agent47 in 'plan: Vakantiegadget Weggeefweken dag 3'
Hij maakt een punt over het type reacties die hij niet wil zien, en veel mensen zijn het daar mee eens, maar we kunnen dat soort reacties misschien beter via het moderatiesysteem wegfilteren.
Iemand anders vraagt zich af of we niet gewoon reacties moeten uitzetten onder de weggeefartikelen, maar dat is een andere discussie.
Die beschrijving is op zich niet helemaal volledig, daar is die te kort voor. Echter inderdaad, is een -1 voor de reactie in deze staat wel erg hard. Er zijn, afgezien van de offtopicheid, geen andere reden voor een -1. Meer dan een 0 is het echter ook niet, omdat feedback zoals je zelf ook al meldt aan de redactie gericht zou moeten worden.slijkie schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:12:
slijkie in 'nieuws: Ubisoft bevestigt komst van Watch Dogs Legion'
"Deze reactie is een flamebait, troll of belediging van een andere gebruiker."
Niet echt he? Hooguit een 0 als het niks toevoegt.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Geen +3: StefanDingenout in 'nieuws: ING gaat persoonlijke aanbiedingen doen op basis ...
[ Voor 48% gewijzigd door Bor op 05-06-2019 12:07 ]
-1 is wel heel overdreven voor wat gewoon een nette reactie is.
Ik denk dat men dacht dat het wat gechargeerd was, maar volgens mij wordt de reactie vrij letterlijk bedoeld. Een -1 is in elk geval veel te laag voor de reactie.Wolfos schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:20:
TwArbo in 'nieuws: IOS-ontwikkelaars beginnen class-action tegen Apple vanweg...
-1 is wel heel overdreven voor wat gewoon een nette reactie is.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Witte in 'reviews: Apple iMac 2019 Review - Bijna bij de tijd'
[ Voor 17% gewijzigd door Cbr op 05-06-2019 23:00 ]
Correct, en deze reactie staat inmiddels goedCbr schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:53:
Geen +2 (het is weer Apple-tijd, niets levert zoveel gekke moderaties op als Apple-producten)
Witte in 'reviews: Apple iMac 2019 Review - Bijna bij de tijd'
Ik heb mijn twijfels aan de motivatie achter deze moderatie en heb het vermoeden dat deze politiek gemotiveerd is.
Je schrijft een zwaar links gemotiveerd epistel waarin je het andere eind van het politieke spectrum aanvalt, daarbij kun je van iedere moderatie ten alle tijden wel roepen dat het 'politiek gemotiveerd' is. Ik heb je reactie overigens zelf niet gemodereerd, maar als ik hem zo doorlees vind ik ongewenst absoluut terecht en vind het zelf ook niet bepaald op Tweakers thuishoren. Sterker nog, ik vind dit zelfs naar een extreemlinks politiek statement neigen.JurGor schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:05:
JurGor in 'nieuws: YouTube gaat discriminerende en haatzaaiende video's en ka...
Ik heb mijn twijfels aan de motivatie achter deze moderatie en heb het vermoeden dat deze politiek gemotiveerd is.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Ik vermoed dat mensen zich storen aan het feit dat je ze "extreemrechtse sneuneuzen" noemt. Alleen die opmerking is in de huidige setting al voldoende voor de -1.JurGor schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:05:
JurGor in 'nieuws: YouTube gaat discriminerende en haatzaaiende video's en ka...
Ik zie hier ook niet meer in dan een -1 door het gebruik van "Extreemrechtste snotneuzen"JurGor schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:05:
Verder komt het op mij over als een grote rant van extreem links, en hoewel ik het met je eens ben dat extreem rechts van mij geen podium hoeft te hebben, ben ik diezelfde mening ook toegedaan over extreem links. Beide extremen zijn wat mij betreft verwerpelijk.
Geen idee waarom dit een -1 flamebait of belediging zou moeten zijn.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Maar -1 gaat te ver, vooral voor de reactie waar je naar linkt. Daaronder wordt het wel wat offtopic.
Ik gebruik hier de oude MX518 nog, ik heb de factuur even opgezocht: €23,- in 2011.
Meh, dat deze toevallig 8 jaar na dato het nog goed doet is echt een uitzondering.
3 quotes van jou, allen van toepassing op de MX518 als ik dat goed begrijp.ja, er is er idd 1 kapot gegaan
Uit je eigen woorden begrijp ik dat er bij jou niet meer dan 1 van dit type kapot gegaan is en je er op dit moment minimaal 1 gebruikt welke het al 8 jaar volhoudt.
Bij jou is het blijkbaar dus 50% met N = 2? Klinkt niet als een uitzondering toch?
Dat had ik zeker niet uit de 'echt een uitzondering' quote hierboven begrepen.Nee, het is een uitzondering ten opzichte van de andere Logitechmuizen in de serie die ik gebruikt heb.
Hier komt het op mij over alsof de MX518 wel de uitzondering is, omdat deze dan relatief weinig kapot gaat ten opzichte van andere muizen? Zou die ene MX518 die bij jouw kapot gegaan is dan toch wel relatief oud overleden zijn? Dat zou kloppen met het feit dat in dit draadje maar 1 van de 4 muizen kapot gegaan is na niet gespecificeerde levensduur.
Het draadje gaat over de verkoopprijs die zo sterk gestegen is.
De verkoopprijs wordt op een zijspoor gezet en de levensduur naar de voorgrond getrokken, daarmee is off-topic imho verdedigbaar.
Daarnaast snap ik niet wat je nu wilt zeggen, is die lang levende MX518 nu wel of niet een uitzondering? Vervolgens anderen vertellen dat ze beter moeten lezen terwijl het eigen verhaal in mijn optiek gemakkelijk als tegenstrijdig geïnterpreteerd kan worden.
Dan is een -1 is wat mij betreft zeker verdedigbaar.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Zinloze vraag als je al weet dat dat niet is wat ik bedoelde. Ik had overigens al een verduidelijking toegevoegd vóór je reactieJDVB schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:50:
3 quotes van jou, allen van toepassing op de MX518 als ik dat goed begrijp.
Uit je eigen woorden begrijp ik dat er bij jou niet meer dan 1 van dit type kapot gegaan is en je er op dit moment minimaal 1 gebruikt welke het al 8 jaar volhoudt.
Bij jou is het blijkbaar dus 50% met N = 2? Klinkt niet als een uitzondering toch?
Andere post, niet relevant. Ik heb vrede met de -1 voor de rest van de metadiscussie. Of wil je serieus beweren dat een post verderop de score van een eerdere post bepaalt?Vervolgens anderen vertellen dat ze beter moeten lezen
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 06-06-2019 16:54 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
CAPSLOCK2000 in 'nieuws: YouTube gaat discriminerende en haatzaaiende video's...
Cheetah in 'nieuws: YouTube gaat discriminerende en haatzaaiende video's en k...
bolke de beer in 'nieuws: YouTube gaat discriminerende en haatzaaiende video'...
CAPSLOCK2000 in 'nieuws: YouTube gaat discriminerende en haatzaaiende video's...
Er zijn nog veel meer problematische moderaties in dat topic maar ik zal het hier even bij laten.
[ Voor 3% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 06-06-2019 17:02 ]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
200 fish found!
ThunderThome in 'nieuws: Google Stadia Pro-gamedienst start november in Neder...
Geen +3?
Die gaat nooit meer weg.
[ Voor 3% gewijzigd door New Yorker op 07-06-2019 11:29 ]
Weg
Er staan onder dat artikel meerdere reacties die +3 zijn gemodereerd die m.i. 0 of zelfs -1 zouden verdienen.
Het zijn reacties waarin de auteur wordt bekritiseerd en niet zozeer de inhoud. Waarbij zelfs wordt gesuggereerd dat tweakers een auteur in dienst moet nemen die:
Vooral mening modden.wel enthousiast kan worden van wat ze in Cupertino uit hun hoed toveren
Edit @arnoudwokke : damn je was me net voor
[ Voor 7% gewijzigd door daan! op 07-06-2019 12:03 ]
Daar lijkt het wel op. Dat is geen +2 of +1.arnoudwokke schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:58:
Staat dit op +3 vanwege meningmodden? sjakie02 in 'reviews: iOS 13 en iPadOS - De duistere kant van Apple'
Reactie met humor, maar +3 lijkt me wel veel
Edit: al gepost
New Yorker schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:26:
Caayn in 'nieuws: Facebook verbiedt Huawei om zijn apps vooraf te installeren...
Geen +3?
Die gaat nooit meer weg.
Nooooo, mijn scoreSpeedQber schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:20:
Caayn in 'nieuws: Facebook verbiedt Huawei om zijn apps vooraf te installeren...
Reactie met humor, maar +3 lijkt me wel veel
Mijn reactie is inderdaad geen +3 waard
Denk dat hier aardsig wat mensen van hun modrechten af willen

Virussen? Scan ze hier!
200 fish found!
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
djwice in 'nieuws: Triada-malware kwam in firmware Android-toestellen via toe...
Is een opsomming van dingen die gebeurd zijn bij iOS en een conclusie van het perfecte er niet is- zowel Android als iOS heeft pro en con.
Als reactie er boven en onder 1 zijn lijkt met dit ook 1 en niet -1.
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Die is idd een beetje vervelend bezig daar ja. Naar gekeken._Dune_ schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:45:
Kan iemand eens kijken aar het enigszins irritantie manier van posten van djs909 in 'nieuws: Gerucht: Blizzard had StarCraft-shooter in ontwikkeling' in het nieuws item "gerucht-blizzard-had-starcraft-shooter-in-ontwikkeling".
200 fish found!
New Yorker in 'plan: Vakantiegadget Weggeefweken dag 6 en 7'
Nu staat het beter.
[ Voor 4% gewijzigd door New Yorker op 08-06-2019 10:07 ]
Weg
in deze hele reactielijst wordt meer gemodereerd met het hart dan met het hoofd, al dat geneuzel over pre-orderen en EA haat is populair maar heeft niets te maken met de gameplaybeelden van het spel en dus offtopic.
Idem: Finraziel in 'nieuws: Respawn en EA tonen eerste gameplaybeelden van Star War...
[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 09-06-2019 14:24 ]
Die hele thread daar gaat eigenlijk alleen maar over pre-orderen en amper over het nieuws item
Is dit niet gewoon offtopic, deze feedback voor de redactie?
Aan te nemen valt natuurlijk dat Sony ook hardware RT zal ondersteunen en tussen de lijnen door is die conclusie heus te maken, echter omdat ze dit niet specifiek vermelden zoals Microsoft dit doet kan je (nog) niet feitelijk stellen dat PS5 het ook zal hebben. - Recon24 in 'nieuws: Xbox Project Scarlett krijgt Zen 2-cpu met Navi-gpu en ko...
[ Voor 4% gewijzigd door Redneckerz op 10-06-2019 13:39 ]
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Ivysaur in 'nieuws: Cyberpunk 2077 met Keanu Reeves in de cast komt op 16 apr...
Word ik nou gewoon dik 'gemening-modded' of is het gewoon terecht? Van mijn perspectief is het een +1, omdat het iets toevoegt aan het nieuwsartikel
Dezelfde generalisatie als we vaker lezen mag van mij wel naar 0: Verwijderd in 'plan: Meet-up Smarthome - Femme Taken in panelgesprek - Laatste t...
[ Voor 45% gewijzigd door Bor op 10-06-2019 19:48 ]
Ik mis even de informatieve meerwaarde. Lijkt mij dus niet meer dan een ontopic reactie.
Niet helemaal eerlijke vergelijking, wordt beloond met +2...
kaas-schaaf in 'nieuws: Datalekzoekmachine Have I Been Pwned zoekt overnamekandid...
De reaktie wijst de auteur terecht op een irritante fout in de link, maar wordt vervolgens naar off-topic gemod door de community.
Een vaste +1 lijkt me eerlijker
Beter was de reactie gewoon in Geachte Redactie geplaatst.
Deze reactie staat nog op +2, terwijl die dat niet is. Heb het gevoel dat het onder sneeuwt of zo?CH4OS schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:18:
kiang in 'nieuws: AMD brengt Ryzen 9 3950X met zestien cores in september uit...
Niet helemaal eerlijke vergelijking, wordt beloond met +2...
kiang in 'nieuws: AMD brengt Ryzen 9 3950X met zestien cores in september uit... idem, appels met peren vergelijken, dat is gewoon geen +2, imo.
Dit is geen +2, maakt trouwens ook een beetje onbeschofte (persoonlijke) aannames over mij.
[ Voor 3% gewijzigd door MrFax op 12-06-2019 01:20 ]
That's it, I'm done.
Dat lijkt mij ook geen +2. Of de reactie onbeschoft bedoelt is vraag ik mij af maar een +2 is in elk geval te hoog.MrFax schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 01:18:
ixrobin in 'nieuws: Ubisoft onthult pc-abonnementsdienst die ook beschikbaar ...
Dit is geen +2, maakt trouwens ook een beetje onbeschofte (persoonlijke) aannames over mij.
Verwijderd
Die reactie stond op +1 zelfs wat het niet is. De reactie er op is echter ook geen +2: Mr777 in 'reviews: Wolfenstein: Youngblood - De dochters van B.J. kunnen het ...Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:02:
Hoe kan Verwijderd in 'reviews: Wolfenstein: Youngblood - De dochters van B.J. kunnen ... nog op 0 staan? IMHO is dat gewoon regelrecht tegen de discussieregels in (door te flamebaiten en anderen uit te schelden op de voorhand)
Verwijderd
Re de reactie - ben ik het niet mee oneens iig dat een +2 daar niet past.Bor schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:15:
[...]
Die reactie stond op +1 zelfs wat het niet is. De reactie er op is echter ook geen +2: Mr777 in 'reviews: Wolfenstein: Youngblood - De dochters van B.J. kunnen het ...
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Is een troll/belediging ("Droom maar lekker verder met die onzin van vroeger"), dus zou -1 moeten zijn.
Ook dit is geen +2 waardige post. Feitelijk bevestigd het alleen wat ik al aangeef en doet het een aanname die tegendraads is op wat gebruikelijk is in de serie.
rko4u in 'nieuws: IDC: Europeanen kopen minder dure smartphones'
Max +1.
Verwijderd in 'nieuws: IDC: Europeanen kopen minder dure smartphones'
Hoort op +1.
Wkrooshof in 'nieuws: IDC: Europeanen kopen minder dure smartphones'
Hoort op 0.
[ Voor 19% gewijzigd door HMC op 13-06-2019 10:27 ]
Eat the bugs, live in a pod
GeoBeo in 'nieuws: 'Huawei-telefoons met Ark OS in plaats van Android verschi...
Liefhebber van Tweakers
Die staat netto op +1 inmiddels.pino85 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:28:
Lijkt mij eerder een gewone +1, zijn wat mening modders actief
GeoBeo in 'nieuws: 'Huawei-telefoons met Ark OS in plaats van Android verschi...
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Blijkbaar vinden mensen dat mijn reactie niet klopt. Maar hij is nog altijd on-topic en al helemaal geen troll, flamebait of belediging, dus zou +1 moeten krijgen i.p.v. -1.
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2