Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 108 Laatste
Acties:
  • 219.337 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 16:37:
[...]

Daarom vroeg ik het ook aan iemand die de historie kan zien.
De historie van FP reacties zijn niet te achterhalen. Wel van reacties in het forum.
Er was daar idd 1 iemand bezig en die is nu aangeschreven.

Wat betreft jouw idee omtrent het modden: er bestaat daar een draadje voor en als je die zou lezen dan zie je dat een soortgelijk idee al eerder voorbij is gekomen. Ivm devtijd en urgentie wordt hier niet veel tijd aan besteed...

[ Voor 43% gewijzigd door TheCapK op 01-05-2019 16:40 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@computerjunky bedankt, ook hier is naar gekeken. Dit was gewoon een gebruiker die verkeerd modereerde. Inmiddels staan de reacties ook op een betere score. Het nadeel van moderaties pas later zichtbaar te maken is dat lang niet alle reactie zovaak beoordeeld worden. Hierdoor zouden reacties op niet gemodereerd blijven staan.
[...]

Op de frontpage wordt geen historie bijgehouden van de reacties.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

[...]

Mijn punt is meer dat huidige (door een moderator gewenste) waarde niet afhankelijk is van wat er stond, maar van wat er op moment van modereren staat. Ik bekijk een link nu en kan alleen oordelen op basis van wat er nu staat.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:25
Zeehond schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 16:53:
@computerjunkyHet nadeel van moderaties pas later zichtbaar te maken is dat lang niet alle reactie zovaak beoordeeld worden. Hierdoor zouden reacties op niet gemodereerd blijven staan.
Dit was me idd ook te binnen geschoten maar mijn mening is dan liever geen moderatie zichtbaar dan een hoop foute moderaties met opvolgingen daarop en gefrustreerde gebruikers.
Enige nadeel dat ik zie is de echte goede +2 en +3 die wel direct interessant zijn.
Deze blijven iets langer verborgen tussen de soms massa's andere posts.

Maargoed we dwalen af hier (should have known better) bedankt voor de snelle fix en have a nice day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

computerjunky schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 17:07:
[...]

Dit was me idd ook te binnen geschoten maar mijn mening is dan liever geen moderatie zichtbaar dan een hoop foute moderaties met opvolgingen daarop en gefrustreerde gebruikers.
Enige nadeel dat ik zie is de echte goede +2 en +3 die wel direct interessant zijn.
Deze blijven iets langer verborgen tussen de soms massa's andere posts.

Maargoed we dwalen af hier (should have known better) bedankt voor de snelle fix en have a nice day.
Je kunt altijd terecht in een van de andere topics die in dit forum te vinden lezen waar TheCapK op wees. Daar is hetzelfde idee ook al eens voorgesteld. Hier dwaalt het idd wat af ja.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• his.dudeness
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:06

his.dudeness

The Dude Abides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Je stelt iets zonder enige onderbouwing. Dat maakt het nog geen flamebait maar om te zeggen dat het een goede reactie is...
Staat nu niet meer op -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• his.dudeness
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:06

his.dudeness

The Dude Abides.

TheCapK schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:23:
[...]

Je stelt ietszonder enige onderbouwing. Dat maakt het nog geen flamebait maar om te zeggen dat het een goede reactie is...
Staat nu niet meer op -1
het is gewoon gebaseerd op benchmarks die ik heb gezien. gaan mensen echt beweren dat daar een snelle soc op zit? maar goed, een 0 is prima, maar het is in ieder geval ontopic en geen flamebait.

[ Voor 9% gewijzigd door his.dudeness op 02-05-2019 06:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:03

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
"Ik kan het mij niet voorstellen" is geen +2:

WouterL in 'nieuws: Analisten: leveringen iPhones daalden met bijna een kwart'

Noxious in 'nieuws: Cisco repareert kritieke kwetsbaarheid in software van ... is ook geen +2 / +3. Een (bv) implementatiefout hoeft nog geen moedwillige backdoor te zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Bor op 02-05-2019 14:51 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
his.dudeness schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 06:24:
[...]

het is gewoon gebaseerd op benchmarks die ik heb gezien. gaan mensen echt beweren dat daar een snelle soc op zit? maar goed, een 0 is prima, maar het is in ieder geval ontopic en geen flamebait.
Waarom zet je de link naar die benchmarks er niet bij, dat maakt het meteen een stuk geloofwaardiger en interessanter. Dan zou je misschien een +2 kunnen scoren ipv je huidige score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Verwijderd in 'nieuws: Duitse recherche neemt WSM-darknetmarktplaats over met hul...

Verzoek aan de powermodjes om deze reactie op -2 te zetten of te editen. De persoon achter dit account bedoeld dit anders maar het staat zo stom. Vandaar het verzoek voor een edit…

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pietjuhhh1990 in 'nieuws: Facebook verbant meerdere 'gevaarlijke' gebruikers ...

Geen +2 Eerder 0 wegens inhoudelijk onjuist.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 03-05-2019 16:58 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

jongetje in 'nieuws: Tesla introduceert nieuwe veiligheidsfuncties om op juis...

9x +2. 32x (!!!) +3? Kan daar eens even enaar gekeken worden? Dit is namelijk GR-materiaal en dus een 0 of een -1, niet meer dan dat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 19:01:
jongetje in 'nieuws: Tesla introduceert nieuwe veiligheidsfuncties om op juis...

9x +2. 32x (!!!) +3? Kan daar eens even enaar gekeken worden? Dit is namelijk GR-materiaal en dus een 0 of een -1, niet meer dan dat.
Daar heb ik naar gekeken. Er zijn meerdere mensen aangeschreven waarvan er een aantal zonder moderatiemogelijkheid doorgaan vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Zoals bij veel nieuwsitems over elektrisch rijden wordt er scheef gemod. Er staat het e.e.a. fout bij: reviews: De praktijk van elektrisch rijden - Van laden tot rijden met één pedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mee eens...

rejer in 'reviews: De praktijk van elektrisch rijden - Van laden tot rijden m...

Afgunstig gereutel op "de elite" (blegh) lijkt me geen +1, +2 of zelfs +3 (!) waard bijvoorbeeld.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 23:09

Prx

wildhagen schreef op zondag 5 mei 2019 @ 15:33:
Mee eens...

rejer in 'reviews: De praktijk van elektrisch rijden - Van laden tot rijden m...

Afgunstig gereutel op "de elite" (blegh) lijkt me geen +1, +2 of zelfs +3 (!) waard bijvoorbeeld.
Zelf ook even een boost gebruikt om hem naar -1 te gooien. Als het nu enigszins onderbouwd was dan ging ik nog wel mee in de on-topic discussie, Maar nu is het gewoon flame-bait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:41
wildhagen schreef op zondag 5 mei 2019 @ 15:33:
Mee eens...

Ik zou niet weten waarom dit niet on-topic is? Het is ook gewoon zo dat de subsidiëring van de elektrische auto vooral bij mensen terecht komt die zo’n auto anders toch al wel zou kunnen betalen. Met een minimaal of modaal inkomen is bijvoorbeeld een Tesla van een ton onhaalbaar.

Je mag het ermee oneens zijn, maar het is wel degelijk een wezenlijk onderdeel van de discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
The Zep Man in 'reviews: De praktijk van elektrisch rijden - Van laden tot ri... is geen +3 en ook nog eens aangevuld met opmerkingen over de moderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:43

World Citizen

FreeReef.nl

Oe, ik trek niet gek vaak meer een -1 naar binnen als ik dat zelf al niet verwacht had...

Maar:
World Citizen in 'nieuws: 'Apple voegt in iOS 13 functie toe om iPad als twee...

Is dat echt een -1, want dan excuus. Kom ik over alsof ik Apple Bash? Want dat is niet de intentie. Het is echt een zorg.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 08:43
World Citizen schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:52:
Oe, ik trek niet gek vaak meer een -1 naar binnen als ik dat zelf al niet verwacht had...

Maar:
World Citizen in 'nieuws: 'Apple voegt in iOS 13 functie toe om iPad als twee...

Is dat echt een -1, want dan excuus. Kom ik over alsof ik Apple Bash? Want dat is niet de intentie. Het is echt een zorg.
Als je in de comment gaat zeuren over de moderatie is het sowieso een -1. Als je je edit weghaalt zet ik 'm op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:43

World Citizen

FreeReef.nl

Wolfos schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:58:
[...]

Als je in de comment gaat zeuren over de moderatie is het sowieso een -1. Als je je edit weghaalt zet ik 'm op +1.
Goed punt... weggehaald.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 13:09

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Scriptkid in 'nieuws: Astronomen willen met ruimtetelescopen scherpere foto's...
Deze reactie is geen troll, flamebait of belediging, dus -1 lijkt me ietwat streng, en een 0 waard.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien ben ik wat (te) snel, maar dit bericht vind ik nou niet echt meer ontopic te noemen, zeker als je de situatie in China in ogenschouw neemt.

poststamp in 'nieuws: Tencent trekt PUBG Mobile terug uit China'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:19

botoo

💀 too old to die young

Marsman83 in 'nieuws: Nintendo voegt Donkey Kong Jr. en twee andere NES-titel...
wil ik ook, ik ook, ik ook!!!
Trek maar weer een bus +3's open kids.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
Ik zie dat mijn antifans weer aanwezig zijn vandaag... Ik meld wat over AMD en het is weer raak en dat terwijl het niet eens direct naar AMD was.

computerjunky in 'nieuws: Crytek geeft details over onlangs getoonde video me...
computerjunky in 'nieuws: Crytek geeft details over onlangs getoonde video me...

Ik zit er hard over te denken om maar een Apple, AMD,Intel ,Nvidia,Google filtertje in te bouwen zodat topics daaraan gerelateerd gewoon niet meer verschijnen want iedere keer is het weer raak.
Mensen kunnen hun persoonlijke voorkeuren en gevoelens niet uit het modden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:02
Nou ja, laten we wel wezen: de toonzetting van je berichten maakt het ook wel gemakkelijk om te downmodden natuurlijk. De laatste 2 posts vind ik zeker ongewenst (-1), de eerste valt over te twijfelen: je noemt feiten maar door de toonzetting leest het allerminst prettig. Ik heb je er een +1 voor gegeven maar een 0 (hoewel door niemand gegeven) valt zeker te verdedigen.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

kuurtjes in 'nieuws: Tencent trekt PUBG Mobile terug uit China en komt met pa...
Spreekt zichzelf aardig tegen, en heeft verder ook weinig met het topic te maken.
0

Om in wildhagens termen te spreken: daar mag wel eens even...

Edit:
LOTG in 'nieuws: Tencent trekt PUBG Mobile terug uit China en komt met patrio...
Linkdump is ook 0.

Edit:
computerjunky in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX"
Vooral die laatste twee zijn onnodige reacties. Ik kan me wel voorstellen dat mensen daar -1 aan hebben gegeven. Sorry. :)

[ Voor 38% gewijzigd door HMC op 08-05-2019 17:08 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Tjolk schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:13:
Nou ja, laten we wel wezen: de toonzetting van je berichten maakt het ook wel gemakkelijk om te downmodden natuurlijk. De laatste 2 posts vind ik zeker ongewenst (-1), de eerste valt over te twijfelen: je noemt feiten maar door de toonzetting leest het allerminst prettig. Ik heb je er een +1 voor gegeven maar een 0 (hoewel door niemand gegeven) valt zeker te verdedigen.
De 2de en deels 3de post is simpelweg een reactie omdat degene die op mijn gereageerd heeft duidelijk niet eens mijn hele post gelezen had voordat hij het niet kon laten om te reageren.
En daarnaast is het nog gewoon waar ook er word heel veel gehyped door de amd fanbase dat die je overal op het internet en ook op het forum en ondanks een teleurstelling bij de release gebeurt het keer op keer weer wat jammer is en niet nodig.
Oftopic ja denk het wel maar ongewenst om de waarheid te vertellen en iemand te wijzen op het feit dat hij niet eens gelezen heeft?
En toon tja ik zou niet weten wat er mis aan is maarja ik weet dan ook hoe het bedoeld is. Misschien is interpretatie het probleem in 2019 met al die lange teentjes.
HMC schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:01:

Edit:
computerjunky in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX"
Vooral die laatste twee zijn onnodige reacties. Ik kan me wel voorstellen dat mensen daar -1 aan hebben gegeven. Sorry. :)
Blijkbaar was het wel nodig omdat de persoon niet goed gelezen had en daar op gewezen moest worden en vervolgens nog moeilijk ging doen over de opbouw die hem niet aanstond. Door zijn niet lezen zou zijn reactie op die van mij dan een min 1 moeten zijn omdat een post gebaseerd op een half gelezen post toch wel onwenselijk is.

Maargoed het zal wel. Help mezelf wel herinneren de moeite niet meer te nemen. Het is al een tijd een drama hier.

[ Voor 44% gewijzigd door computerjunky op 08-05-2019 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

@computerjunky
Maar wat uitleg naast de linkdump zou het misschien wat meer informatief maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Onzin post over bloatware bij een optionele tool is geen +1. Blijkbaar is het artikel niet eens goed gelezen.

kuurtjes in 'nieuws: Microsoft komt met PowerToys voor Windows 10 en maakt ze...

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 09-05-2019 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 11:57

DeComponeur

♫ KLNKRWG

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:57
Rex in 'nieuws: Ziggo verhoogt vanaf 1 juli prijzen van abonnementen met onge... is imho veel te hoog gewaardeerd voor een post met onwaarheden. Meer dan een +1 zie ik er echt niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

3raser in 'nieuws: Mozilla wil 'super private browsing'-modus met Tor-functie...
Vreemde reactie, zonder bronnen, die in mijn ogen te hoog gewaardeerd wordt.
Ik heb er een +1 boost aan gegeven, wat het mijnsinziens ook hoort te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door HMC op 09-05-2019 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik vind hem op zich wel wat toevoegen. Want het benadrukt dat, hoewel je wellicht een soort verdediging hebt door de zeggen 'ik wist het niet want ben een tor node', zijn er wel andere dingen waar je als gebruiker tegen aan kan lopen. Dat er lijsten met Tor exit nodes bestaan en dat die nodes soms geblokkeerd worden; dat staat wel redelijk vast. Toonzetting is wellicht wel wat aangedikt ('heel veel providers') maar de hoofdzaak klopt wel.

Ik vind hem op zich wel wat toevoegen aan de discussie, +3 is zeker teveel maar een +2 vind ik wel terecht voor de discussiewaarde.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Cloud schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:22:
Ik vind hem op zich wel wat toevoegen. Want het benadrukt dat, hoewel je wellicht een soort verdediging hebt door de zeggen 'ik wist het niet want ben een tor node', zijn er wel andere dingen waar je als gebruiker tegen aan kan lopen. Dat er lijsten met Tor exit nodes bestaan en dat die nodes soms geblokkeerd worden; dat staat wel redelijk vast. Toonzetting is wellicht wel wat aangedikt ('heel veel providers') maar de hoofdzaak klopt wel.

Ik vind hem op zich wel wat toevoegen aan de discussie, +3 is zeker teveel maar een +2 vind ik wel terecht voor de discussiewaarde.
Agreed. +2 kan. @3raser heeft overduidelijk kennis van zaken, zeker na zijn reacties op mijn reacties op zijn reactie. :+
Ik pas 'em ook aan naar +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
@Tjolk

Dat is niet hoe je moet modereren. De toonzetting is kritisch en emotioneel, en dat mag gewoon. Beledigen van andere tweakers, vloeken, afzeiken en vliegen afvangen en trolling met misinformatie, dat is een -1 waard. Feiten en een mening uiteraard niet. Als die on topic zijn, dient het +1 te zijn.

Het is het oude liedje: de eigen mening wordt als maatstaf gebruikt voor moderatie en de boodschapper van een mening die niet in het eigen straatje past wordt onterecht voorzien van -1. Als een het doet volgen er meer, want veel mensen zijn geneigd het met de heersende opinie eens te zijn zodat ze erbij passen.

Mensen die een -1 geven hebben die niet aan de eisen daarvan voldoet hebben niet genoeg kennis om zichzelf te kunnen beoordelen als ongeschikt voor moderatie. Het Kruger-Dunning effect.

Daarom stel ik voor dat mensen die modereren op basis van wel/niet overeenkomst met hun eigen visie of een prevalerende mening een moderatieban krijgen, al dan niet voorwaardelijk. Ik ben vast niet de eerste die dat oppert...

Laten we wel wezen, het zijn de mensen met een dissonante mening die de maatschappij vooruit helpen. Zie figuren als Elon Musk. Veel op aan te merken, maar wel iemand die dingen gedaan krijgt en eigenhandig de aanzet geeft tot hervorming van de autoindustrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:39
Lijkt alsof er weer wat mening mods actief zijn. Iedereen die van mening is dat Nijman terecht van Twitter geweerd werd krijgt een -1. Mensen die tegen zijn zelfs een +2
MSalters in 'nieuws: Facebook laat EU-partijen tijdelijk buiten België advert...
Philip Ross in 'nieuws: Facebook laat EU-partijen tijdelijk buiten België adve...
Yzord in 'nieuws: Facebook laat EU-partijen tijdelijk buiten België adverteren'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Ik heb ernaar gekeken en gebruikers aangeschreven :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
mrmrmr schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:12:
@Tjolk

Dat is niet hoe je moet modereren. De toonzetting is kritisch en emotioneel, en dat mag gewoon. Beledigen van andere tweakers, vloeken, afzeiken en vliegen afvangen en trolling met misinformatie, dat is een -1 waard. Feiten en een mening uiteraard niet. Als die on topic zijn, dient het +1 te zijn.
Er is een verschil tussen op de bal en op de man. Op de man is IMO ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Niet online
Tjolk schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:00:
[...]
Er is een verschil tussen op de bal en op de man. Op de man is IMO ongewenst.
Mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sugocy in 'nieuws: Digital Foundry: Nintendo overklokt Switch voor verbeteren...

Een wat voorbarige conclusie, dat lijkt mij geen +1 materiaal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:58
Maar het is toch on-topic? ja zijn conclusie is wat voorbarig. Maar dat maakt het in mijn ogen niet ineens irrelevant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:54

HugoBoss1985

Xenotech

nieuws: MSI toont teaser van MEG X570-moederbord voor AMD Ryzen 3000-processors

Mijn reactie (behoorlijk informatief, al zeg ik zelf...) en de reactie hierop (ook zeer informatief, is mijn mening) worden door een aantal kleuters (pardon my French) met "-1" gemodereerd.
Ik vind dit onterecht.
Grappige (offtopic) reacties die met "+3" (onterecht) beoordeeld worden, zijn in het verleden vaak aangepast met een waarschuwing voor de desbetreffende Tweaker.
Kan dat in dit geval ook?

"-1" :

"In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken."

[ Voor 42% gewijzigd door HugoBoss1985 op 10-05-2019 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

loki504 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:31:
Maar het is toch on-topic? ja zijn conclusie is wat voorbarig. Maar dat maakt het in mijn ogen niet ineens irrelevant
Maar bekeken vanuit de hoeveelheid meerwaarde die het biedt, is het ook niet veel en zou ik dus eerder een 0 geven dan een +1. Een +1 gaat immers enigszins in op de inhoud, wat bij het bericht dat ik aanhaal uiterst minimale raakvlakken heeft en vanuit de poster een conclusie is die misschien niet klopt, zeker als het niet gestaafd is.

De reactie van de poster in kwestie op mijn reactie biedt meer info en die zou ik dan weer wel +1 geven, maar niet kan, omdat hij op mij reageert. ;) Had de eerste post zo geweest, dan was die ook +1 geweest.

WokeBroke in 'nieuws: Digital Foundry: Nintendo overklokt Switch voor verbeteren...
Is geen -1. De vraag is misschien niet wat men verwacht, maar dat betekend niet dat het dan automatisch ongewenst is.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 10-05-2019 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

HugoBoss1985 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:59:
nieuws: MSI toont teaser van MEG X570-moederbord voor AMD Ryzen 3000-processors

Mijn reactie (behoorlijk informatief, al zeg ik zelf...) en de reactie hierop (ook zeer informatief, is mijn mening) worden door een aantal kleuters (pardon my French) met "-1" gemodereerd.
Ik vind dit onterecht.
Grappige (offtopic) reacties die met "+3" (onterecht) beoordeeld worden, zijn in het verleden vaak aangepast met een waarschuwing voor de desbetreffende Tweaker.
Kan dat in dit geval ook?

"-1" :

"In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken."
Het is praktischer als je direct doorlinkt naar je post: HugoBoss1985 in 'nieuws: MSI toont teaser van MEG X570-moederbord voor AMD Ry... ;)

Met slechts 3x een -1 was je wellicht nog wat te voorbarig door het hier te posten. Er zullen altijd mismodders zijn, je moet het ook even de kans geven om bij te laten trekken. Maar verder helemaal eens, een +1 lijkt me de correcte score en daar staat ie nu ook ferm op. :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

.oisyn schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:24:
[...]

Het is praktischer als je direct doorlinkt naar je post: HugoBoss1985 in 'nieuws: MSI toont teaser van MEG X570-moederbord voor AMD Ry... ;)

Met slechts 3x een -1 was je wellicht nog wat te voorbarig door het hier te posten. Er zullen altijd mismodders zijn, je moet het ook even de kans geven om bij te laten trekken. Maar verder helemaal eens, een +1 lijkt me de correcte score en daar staat ie nu ook ferm op. :)
Thanks, ik wist nog niet hoe dat gaat en dat het gaat :P

Ik moet dus eerst mijn reactie minimaliseren en dan kan ik pas de directe link kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

HugoBoss1985 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:31:
Ik moet dus eerst mijn reactie minimaliseren en dan kan ik pas de directe link kopiëren?
Bovenaan je post staat een tijd en datum, dat is een directe link jaar je post. Die kan je copy/pasten :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

.oisyn schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:31:
[...]

Bovenaan je post staat een tijd en datum, dat is een directe link jaar je post. Die kan je copy/pasten :)
Haha ik kwam er net achter toen je het postte :)

Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

@HugoBoss1985 beter is ook om direct hier een melding te maken i.p.v. in de reactie zelf. Hier lezen meerdere mensen mee die met dergelijke zaken wat kunnen doen :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Zeehond schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:33:
@HugoBoss1985 beter is ook om direct hier een melding te maken i.p.v. in de reactie zelf. Hier lezen meerdere mensen mee die met dergelijke zaken wat kunnen doen :).
Ik begrijp het, volgens mij had ik het eerst in mijn reactie gezet uit frustratie/onbegrip.
En daarna pas meer onderzoek gedaan.

Edit: de admin edit kan wat mij betreft wegblijven... dan heb ik ook de kans (geef me dan ook tenminste even de kans) om het zelf eruit te "editten".
Voelt nu weer als een tik op de vingers terwijl het inmiddels duidelijk was dat dit hier hoort i.p.v. in de reactie zelf!

[ Voor 25% gewijzigd door HugoBoss1985 op 10-05-2019 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:01

vpm

Think, tinker, tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Verwijderen is wel erg hard, dat doen we niet zomaar. Op zich jammer dit want ik heb het idee dat jullie een beetje langs elkaar heen praten en het niet echt met elkaar oneens zijn (het lijkt alleen zo).

Maar op deze manier voegt het inderdaad niets meer toe. Ik heb wat -1's gezet en ook de aanleidende reactie wat naar beneden bijgesteld.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

@HugoBoss1985 het is niet echt als tik op de vingers bedoeld maar meer als verwijzing. Gebruikelijk is het niet maar aangezien je zelf al in de gaten had dat het niet daar thuis hoort heb ik het weer weggehaald.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:12
SampleUser in 'nieuws: Mozilla verwijdert alle telemetriedata die verzame...

Huh, wat? Als ik hier per ongeluk iets zeg wat niet hoort hoor ik het graag, ik had dat zelf in good faith geplaatst in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Drardollan in 'reviews: Roaming uit en toch kosten - Ongewenst dataverkeer in...
Meer dan 'Ik had hier ook last van, nu ben ik geen klant meer bij YouFone'-reactie zie ik hier niet in.
True, het bericht is wat uitgebreid en geeft meer info mbt zijn situatie, maar dat maakt de reactie imo geen +3.

Drogo in 'reviews: Roaming uit en toch kosten - Ongewenst dataverkeer in h...
Deze idem.

koelpasta in 'reviews: Roaming uit en toch kosten - Ongewenst dataverkeer in ...
Volgens mij waren (woord)grapjes (meer is het imo niet) ontopic, +1 dus en geen +2.

[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 13-05-2019 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Misschien het feit dat je tegen beter weten in incorrecte informatie herhaalt.

edit: ik ben een beetje laat zie ik nu, je post staat inmiddels op +1. Ook vreemd.

[ Voor 5% gewijzigd door 8088 op 13-05-2019 15:31 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

8088 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:30:
Misschien het feit dat je tegen beter weten in incorrecte informatie herhaalt.

edit: ik ben een beetje laat zie ik nu, je post staat inmiddels op +1. Ook vreemd.
Dus omdat andere reacties wellicht niet kloppen, moet een ander maar als ongewenst bestempeld worden...? Oke... Ik dacht dat moderatie ging per situatie / per reactie, maar kan het mis hebben hoor.

Daranaast, leuk dat je via meerdere sites/stores Valve games kan kopen, uiteindelijk activeer je die alsnog op Steam, dat maakt de game alsnog gewoon exclusive. Via sites zullen vast ook uPlay danwel EGS keys te krijgen zijn voor games, maar dan moet je alsnog die kant op om de game daadwerkelijk te activeren / te kunnen spelen en dat is waar ik op doel met mijn posts. Jij vat exclusive schijnbaar op als 'uitsluitend verkrijgbaar bij' en ik als 'uitsluitend speelbaar bij'.

En misschien een wat vriendelijkere toon gebruiken in je berichten, we zijn er niet om elkaar aan- of af te vallen, of wel?

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 13-05-2019 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

CH4OS schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:41:
[...]
Dus omdat andere reacties wellicht niet kloppen, moet een ander maar als ongewenst bestempeld worden...?
Jij stelt een vraag en ik geef een mogelijke (ik heb je post niet gemodereerd, maar ik zou 'm een 0 geven) verklaring. Doe ermee wat je wilt. Maar als je eigenlijk geen antwoord op je vraag wilt is het misschien beter om de vraag in het geheel niet te stellen.
Daranaast, leuk dat je via meerdere sites/stores Valve games kan kopen, uiteindelijk activeer je die alsnog op Steam
Ook op een Playstation of Xbox?
En misschien een wat vriendelijkere toon gebruiken in je berichten, we zijn er niet om elkaar aan- of af te vallen, of wel?
:?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

8088 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:05:
jij stelt een vraag en ik geef een mogelijke (ik heb je post niet gemodereerd) verklaring. Doe ermee wat je wilt. Maar als je eigenlijk geen antwoord op je vraag wilt is het misschien beter om de vraag in het geheel niet te stellen.
Dat maakt niet uit. Een terugkoppeling waardeer ik altijd, zo ook die van jou. Zoals ik in mijn post hierboven laat zien, bedoelen we beiden wat anders met 'exclusives'. En daardoor gaat een en ander mis. Ik kijk daarbij ook met wat meer context (waar is het beschikbaar binnen het platform) en jij naar het groter geheel (is de game op meerdere platformen).
Ook op een Playstation of Xbox?
Ah, dan heeft het zeuren over exclusiviteit op de Epic Game Store ook geen zin, de games die op EGS verschijnen, doen dat in nagenoeg alle gevallen ook op consoles. ;) Dus eigenlijk is het hele gezeur erover gewoon een storm in een glas water? :)
:?
Precies zoals het er staat, lees waar ik op reageer nogmaals en de toon die er ook in zou kunnen zitten, die je blijkbaar niet bedoelde, maar ik wel eruit opving. :)

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 13-05-2019 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

CH4OS schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:41:
[...]

Ik zie eerlijk gezegd geen problemen in de manier waarop @8088 zijn reactie brengt. Laten we ons niet te snel aangevallen voelen :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredevil__2000
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:42
Hoe kan een reactie als wica in 'nieuws: Miljoenen Cisco-routers zijn kwetsbaar voor aanhoudend uitsc... van 3 personen een +3 krijgen?

Zelfde voor wica in 'nieuws: Miljoenen Cisco-routers zijn kwetsbaar voor aanhoudend uitsc...
Persoonlijke afkeer tegen een bepaald merk is niet de realiteit. Verder ook totaal geen feitelijke onderbouwing dus maximaal een 0

[ Voor 40% gewijzigd door daredevil__2000 op 14-05-2019 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Joh, geef het ff wat tijd. Mismoderaties zijn er altijd, maar doorgaan trekt dat gauw genoeg recht zoals je nu ook al ziet. Reacties zijn nog geen uur oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredevil__2000
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:42
Tjolk schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:47:
Joh, geef het ff wat tijd. Mismoderaties zijn er altijd, maar doorgaan trekt dat gauw genoeg recht zoals je nu ook al ziet. Reacties zijn nog geen uur oud.
Het gaat niet om de totaal score, er zijn mensen die weer eens zitten te modden op basis van meningen. @Bor spreekt normaal mensen voor minder aan. Die 2 berichten zijn verre van een +3 waard toch zijn er schijnbaar meerdere personen die wel met een +3 modden

[ Voor 6% gewijzigd door daredevil__2000 op 14-05-2019 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 20:28

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
In de waarschuwing onderaan dit topic staat niet voor niets het volgende:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Helaas zijn er redelijk veel reacties waarbij een onterechte +3 of -1 staat zonder effect op de totale score, wanneer die hier allemaal genoemd zouden worden, zou er geen doorkomen aan zijn. Deze fouten komen we via andere routes wel tegen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 20:28

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Vrijwel de gehele discussie onder en inclusief BarôBarôZZa in 'nieuws: WhatsApp fixt bug die verspreiding spyware mogelijk maakt... is offtopic en geen +2's of +3's waard.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 09:21

wica

De duivel jacht op me

[quote]daredevil__2000 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:37:
Hoe kan een reactie als wica in 'nieuws: Miljoenen Cisco-routers zijn kwetsbaar voor aanhoudend uitsc... van 3 personen een +3 krijgen?
[/qoute]

Misschien omdat als het van Russische of Chinese makelij is, dat de laatste tijd vaker gezegt wordt dat het een backdoor van de Staat is. Daar waarbij het om westerse spullen gaat, het altijd een bug is. Waarschijnlijk zijn mensen dit soort tendentieuze berichtgeving gewoon moe.
Zelfde voor wica in 'nieuws: Miljoenen Cisco-routers zijn kwetsbaar voor aanhoudend uitsc...
Persoonlijke afkeer tegen een bepaald merk is niet de realiteit. Verder ook totaal geen feitelijke onderbouwing dus maximaal een 0
Als ik bekijk hoelang ik al Cisco spul tegenkom, mag je toch onder tussen verwachten dat een bedrijf als Cisco, waar voor je hoofdprijs betaald. Zijn beveiliging beter op orde heeft.

https://www.zdnet.com/art...r-and-thats-a-good-thing/
Slecht testen, debug profiles achter laten etc etc, dat mag toch niet meer voorkomen?

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Heren, voer die discussie aub niet hier maar gewoon op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:56

jdh009

FP ProMod

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:56:
[...]

Staat al heel stevig op +1. :)
Thanks :) (Kan ik zelf niet zien, gezien ik modrechten uit heb staan.)

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Dirk schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:22:
Vrijwel de gehele discussie onder en inclusief BarôBarôZZa in 'nieuws: WhatsApp fixt bug die verspreiding spyware mogelijk maakt... is offtopic en geen +2's of +3's waard.
Hier is nog steeds werk nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
DarkBlaze in 'nieuws: OnePlus 7 Pro is over een week te koop en reguliere var...
Gewoon een persoonlijke ervaring, maar een aantal boze Tweakers met 144Hz monitors vinden dit blijkbaar niet toelaatbaar. Hoort op +1 lijkt me.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 13:09

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

WoutervOorschot in 'nieuws: Google werkt aan methode om spraak direct te vert...
Ik zie geen reden voor -1, hooguit 0, evenals de reactie erop.
Google staat er echter wel om bekend dat ze andere browsers (Firefox) benadelen met hun eigen diensten (YouTube heeft dit lang gehad), dus +1 vind ik ook te verantwoorden.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Een -1 gaat wellicht te ver maar voor een +1 vind ik het te mager. Dan zou wel echt vast moeten staan dat het opzettelijk is, in mijn ogen. Nu is het gewoon een gerucht opwerpen/gokken.

Zeker als je dan de laatste child leest klinkt het opzettelijk voortrekken van eigen browser / benadelen van andere browsers, een stuk onwaarschijnlijker. De 1e reactie erop, gaat met name om het feit waarom de parent -1 krijgt; dat kan zo überhaupt geen +1 scoren.

[ Voor 14% gewijzigd door Cloud op 16-05-2019 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Nu online

thaMini

Tool !!

Verdacht veel +3 reacties in deze posts

dmantione en phoenix-x lijken bijna dezelfde persoon te zijn (nick/gebruikersnaam)

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

thaMini schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:29:
Verdacht veel +3 reacties in deze posts

dmantione en phoenix-x lijken bijna dezelfde persoon te zijn (nick/gebruikersnaam)
Valt wel mee, maar het zijn twee verschillende gebruikers. Ze kunnen elkaars reacties ook sowieso niet modereren in die thread :).

De reactie die jij meld is idd geen +3.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

StephanVierkant in 'nieuws: NPO Start-app voor Android TV komt begin juni uit'

Deze staat op +2, maar geen idee waarom. Er wordt verwezen naar een (eigen) repo op github, waar een aantal issues op zijn aangemaakt, terwijl voor een aantal issues de app ontwikkelaar niet per se verantwoordelijk voor hoeft te zijn. Ik vind het dan erg kort door de bocht om te stellen dat de app 'vol bugs' zit en het vooral dus een beschuldigende toon is, zonder het daadwerkelijk te onderbouwen.

Lijkt mij dus eerder een offtopic reactie dan een informatieve. Mijn reactie erop, CH4OS in 'nieuws: NPO Start-app voor Android TV komt begin juni uit', is dan imo ook niet meer dan ontopic (at best) ipv informatief.

EDIT:
De eerste reactie in deze post heeft zelfs 23x +3 gehad. Dat vind ik dan ook wel weer onbegrijpelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2019 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ongewenst gaat wat ver, maar het is zo'n groot stuk tekst over van alles en nog wat, dat ik niet verder kom dan een 0.
Eens, staat nu op +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanDingenout
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
(jarig!)
ikweethetbeter in 'nieuws: Gerucht: providers testen aangepaste versie Samsun...

De reactie van ikweethetbeter op mijn post krijgt een -1, terwijl er niks verkeerd aan is. Niet specifiek nuttig misschien, maar lager dan 0 verdient het zeker niet.

Ik zou normaal zelf een hogere score geven, maar ik kan reacties op m'n eigen posts niet modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Niet online
mrmrmr in 'nieuws: ACM doet onderzoek naar prijsafspraken bij verkoop van tv'...

Met ziektes/naamkaartjes strooien. Inhoudelijk ook niet nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Ik gok dat je doelt op een andere reactie i.p.v. jouw eigen :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanDingenout
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
(jarig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:19

botoo

💀 too old to die young

Verder dan een 0 kom ik ook niet StefanDingenhout, maar een -1 is wel wat al te straf imo.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 77 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2