Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 108 Laatste
Acties:
  • 219.337 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

WoutervOorschot in 'nieuws: 'Schrappen uploadfilter werd onmogelijk door abse...

Dit is een 0, aanegzien Tweakers wel degelijk artikelen geschreven heeft over het uploadfilter en dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
StephanVierkant in 'downloads: GitLab 11.9'

Niet helemaal een -1 lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Zwarte doos en 'snelheidsassistent' zijn per mei 2022...

Gezien de 1e alinea lijkt me dit geen +3, maar eerder een 0 of hooguit een +1. Naar de +3 meningmodders mag imho gekeken worden.

regmaster in 'nieuws: 'Schrappen uploadfilter werd onmogelijk door absente po...

Mensen voor 'randdebiel' uitmaken omdat ze een andere mening dan de poster hebben lijkt me toch echt een straight -1... de +2 gevers mogen imho onderzocht worden.

[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 27-03-2019 04:20 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

WhatsappHack in 'nieuws: 'Schrappen uploadfilter werd onmogelijk door absente...

Geen +2.
wildhagen schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 03:52:
regmaster in 'nieuws: 'Schrappen uploadfilter werd onmogelijk door absente po...

Mensen voor 'randdebiel' uitmaken omdat ze een andere mening dan de poster hebben lijkt me toch echt een straight -1... de +2 gevers mogen imho onderzocht worden.
Met die 'randdebielen' wordt niet de poster genoemd, maar de mensen die in Brussel zitten. Hij brengt zijn mening dan misschien niet al te netjes, maar het een flame noemen vind ik ook weer niet het geval.

Maar goed, het artikel is wel van een dusdanig populair onderwerp, waarbij het evident is dat er veel (denk wel meer dan de helft) niet goed staat qua moderatie. ;)

[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 27-03-2019 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

henk717 in 'nieuws: Meerderheid EU-Parlement had apart willen stemmen over up...

Dat is geen +3, dat is gewoon meningmodden.

aaahaaap in 'nieuws: Meerderheid EU-Parlement had apart willen stemmen over u...

En dat is geeen +2, en al helemaal geen +3.

[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 27-03-2019 18:16 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 21:19
Volgens mij wouden mensen het van 3 naar 2 of 1 halen, maar gaven daarvoor een -1. Vreemd (en onterecht) lijkt me.
RzrBck in 'nieuws: Zwarte doos en 'snelheidsassistent' zijn per mei 2022 verp...

Idem voor deze reactie, die 24x een -1 krijgt.
Rob Coops in 'nieuws: Zwarte doos en 'snelheidsassistent' zijn per mei 2022 v...

[ Voor 30% gewijzigd door RzrBck op 27-03-2019 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Vexxon in 'nieuws: Apple News-app overtreedt App Store-richtlijnen met advert... is geen +2 waard. Overigens staan daar wel meer reacties wat hoog.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dat is allemaal offtopic zelfs...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Als je dit op het Forum doet, dan ben je het haasje.
Wat doet deze vraag op de FP? :?
Nog op +2 ook. :F

Ruw ER in 'reviews: Smartphone Best Buy Guide - Voorjaar 2019'

Edit: Hmm, vreemd. Alle +2's zijn ineens weg. :?
Dan nog...lijkt mij 0.

Sorry, verkeerde reactie aangehaald.
Ging over dezeIk had deze moeten aanhalen:
Yvilthi in 'reviews: Smartphone Best Buy Guide - Voorjaar 2019'

Edit, ietsjes later. :P
corset in 'nieuws: TomTom komt met navigatiesystemen met ifttt-integratie'
Je afvragen waarom een product handig zou kunnen zijn is niet informatief.

Stellen dat het gratis alternatief vol reclame zit is ook niet informatief.
MrBreaker in 'nieuws: TomTom komt met navigatiesystemen met ifttt-integratie'

[ Voor 70% gewijzigd door HMC op 28-03-2019 16:47 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:17

jdh009

FP ProMod
mindwarper in 'nieuws: Blizzard maakt Warcraft en Warcraft II zonder drm op G...
DeathMaster in 'nieuws: Blizzard maakt Warcraft en Warcraft II zonder drm op ...
Toonen1988 in 'nieuws: Blizzard maakt Warcraft en Warcraft II zonder drm op G...

Misschien ben ik een zuurpruim maar die geluidjes 'nabootsen' is natuurlijk gewoon vervuiling waardoor het draadje van de discussie niet meteen in zicht is. Alle drie geen +1

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Blubkens in 'reviews: Smartphone Best Buy Guide - Voorjaar 2019'

48x +3!! WTF? Dit is toch niet meer dan een +1....

BramVroy in 'plan: Waarom de Huawei P30 Pro met OIS en AIS scherpe foto’s en ...

WTF? Naar de +2 en +3 gevers mag even goed gekeken worden. Meer dan een 0 is dit niet.

[ Voor 47% gewijzigd door wildhagen op 29-03-2019 12:42 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Dat is inderdaad niet meer dan een +1. Ik heb hem even vastgezet om een voorbeeld te stellen. Verder zijn er meerdere mensen aangeschreven en een aantal doen het inmiddels zonder modrechten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
corset in 'nieuws: 2K Games kondigt Borderlands 3 aan' waarom is dit off topic? en ongewenst? Waarom?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

kolonel klapzak in 'nieuws: Facebook introduceert regels om politieke adverte...

Als dit soort beschuldigingen en complottheoriën al +2 krijgen, is het hopeloos..... meer dan een 0 is dit absoluut niet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nu al 40+ keer ongewenst en off topic? Waar gaat dit nog over.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

corset schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:28:
[...]

Nu al 40+ keer ongewenst en off topic? Waar gaat dit nog over.
Ik snap best waar je heen wilt met jouw bericht, maar gezien de toon die je ermee zet snap ik best dat mensen daar geen punten voor geven of zelfs een minpunt.

ajolla in 'nieuws: Apple activeert ecg-functie Watch in Benelux en andere Eur... deze reactie lijkt mij -1, rest van de thread lijkt me offtopic, maar kan het niet zelf modereren.

Wim-Bart in 'nieuws: Medische data van 'honderdduizenden' Nederlanders is opg... mij geen +3

[ Voor 58% gewijzigd door CH4OS op 30-03-2019 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
CH4OS schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 15:08:
[...]
Ik snap best waar je heen wilt met jouw bericht, maar gezien de toon die je ermee zet snap ik best dat mensen daar geen punten voor geven of zelfs een minpunt.

ajolla in 'nieuws: Apple activeert ecg-functie Watch in Benelux en andere Eur... deze reactie lijkt mij -1, rest van de thread lijkt me offtopic, maar kan het niet zelf modereren.

Wim-Bart in 'nieuws: Medische data van 'honderdduizenden' Nederlanders is opg... mij geen +3
Echter is het moderatie systeem daar niet voor.

Het is geen troll of ongewenste reactie, en dus geen - 1

Het is niet off topic. Dus geen 0

Wat jij aangeeft is mening midden, en niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

corset schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:04:
[...]

Echter is het moderatie systeem daar niet voor.

Het is geen troll of ongewenste reactie, en dus geen - 1

Het is niet off topic. Dus geen 0

Wat jij aangeeft is mening midden, en niet de bedoeling.
Je hamert in jouw reactie nogal op 'weer'; weer dit, weer dat en dat je meer of beter had verwacht, dat maakt dat de reactie inderdaad afbreuk doet aan het bericht; natuurlijk mag je jouw mening hebben en die uiten, maar breng het wat tactischer, dat wordt veel beter gedragen. Daarnaast, je weet niet wat uiteindelijk wel of niet in de game zit na 1 trailer. Voor hetzelfde geld komen er een paar nieuwe classes bij, dat maakt jouw reactie voorbarig.

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 30-03-2019 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
CH4OS schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:52:
[...]
Je hamert in jouw reactie nogal op 'weer'; weer dit, weer dat en dat je meer of beter had verwacht, dat maakt dat de reactie inderdaad afbreuk doet aan het bericht; natuurlijk mag je jouw mening hebben en die uiten, maar breng het wat tactischer, dat wordt veel beter gedragen. Daarnaast, je weet niet wat uiteindelijk wel of niet in de game zit na 1 trailer. Voor hetzelfde geld komen er een paar nieuwe classes bij, dat maakt jouw reactie voorbarig.
Onzin, met die logica is elke reactie dat de game awesome gaat zijn net zo goed een 0... Of werkt die logica alleen met kritiek? Nogmaals. Je bent nu een mening aan het gebruiken om te modden. Niet de regels! Die van de site zelf af komen.

Regels zijn iets relevanter dan een mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zou echter een volgende keer wel sneller melden; de reactie is nu te oud om nog gemodereerd te worden. Vrijdag was de reactie immers al een dag oud. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 30-03-2019 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 11:12

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

OruBLMsFrl in 'nieuws: Belgische telecomoperatoren verdienen wereldwijd het m...
Alle reacties eromheen hebben terecht een 0 voor off-topic, kan ik me prima in vinden. Ik kon me zelf ook niet inhouden om toch even daar wat gevraagde data te delen. Een -1 lijkt me echter wat overdreven?

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 16:33

Santford

FP PowerMod
Het modereren van reacties onder de laptop BBG april 2019 gaat mis. Alle reacties met commentaar op de categorieën in de BBG krijgen +2 of zelfs +3.
Bijvoorbeeld het draadje beginnende bij deze post:
Dr. Strangelove in 'BBG: Laptop Best Buy Guide April 2019

Maar ook:
the_eye6 in 'BBG: Laptop Best Buy Guide April 2019
En
Jace / TBL in 'BBG: Laptop Best Buy Guide April 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Santford schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:04:
Het modereren van reacties onder de laptop BBG april 2019 gaat mis. Alle reacties met commentaar op de categorieën in de BBG krijgen +2 of zelfs +3.
Bijvoorbeeld het draadje beginnende bij deze post:
Dr. Strangelove in 'BBG: Laptop Best Buy Guide April 2019

Maar ook:
the_eye6 in 'BBG: Laptop Best Buy Guide April 2019
En
Jace / TBL in 'BBG: Laptop Best Buy Guide April 2019
Misschien dat er dan eens een kwartje gaat vallen, wat dat betreft ligt de vraag er al veel langer. Klaarblijkelijk zijn er genoeg mensen die dit belangrijk vinden. Daarnaast is het gewoon ontopic. Ik reageer critisch, omdat het er steeds meer er op begon/begint te lijken dat de BBG's niet meer samen met de community worden samengesteld, ondanks de gerelateerde topic's.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 16:33

Santford

FP PowerMod
_Dune_ schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:15:
[...]

Misschien dat er dan eens een kwartje gaat vallen, wat dat betreft ligt de vraag er al veel langer. Klaarblijkelijk zijn er genoeg mensen die dit belangrijk vinden. Daarnaast is het gewoon ontopic. Ik reageer critisch, omdat het er steeds meer er op begon/begint te lijken dat de BBG's niet meer samen met de community worden samengesteld, ondanks de gerelateerde topic's.
Ik ben het ook eens met de inhoud van de reacties en denk dat de categorieën onder de loep genomen moeten worden en de BBG meer tot stand moet komen samen met de community.

Maar het moderatiesysteem is niet voor bedoeld voor ‘mee eens’ stemmen. Inhoudelijk zijn de reacties niet informatief, en +1 is nog steeds ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben wellicht wat vroeg met deze reacties te melden, maar met de eigen moderaties heb ik de berichten of niet goed gekregen of kan ik ze niet modereren omdat het reacties op mij zijn:

LongTimeAgo in 'nieuws: Ubisoft zal Anno 1800 bij de release van Steam afhalen' - geen +2.
glaaj in 'nieuws: Ubisoft zal Anno 1800 bij de release van Steam afhalen' - geen +2.
Blorgg in 'nieuws: Ubisoft zal Anno 1800 bij de release van Steam afhalen' - geen +2.
Torakk in 'nieuws: Ubisoft zal Anno 1800 bij de release van Steam afhalen' - twijfel geval, maar imo geen +2.
Quazor252436 in 'nieuws: Ubisoft zal Anno 1800 bij de release van Steam afhalen' - twijfel geval, imo ook geen +2.
The Zep Man in 'nieuws: Ubisoft zal Anno 1800 bij de release van Steam afhalen' - geen +2.
Reloop in 'nieuws: Ubisoft zal Anno 1800 bij de release van Steam afhalen' - zeker geen +3.
Tk55 in 'nieuws: Ubisoft zal Anno 1800 bij de release van Steam afhalen' - ook geen +2.

Ook wel jammer dat een bericht dat een andere kijk heeft als offtopic wordt bestempeld, net als bij Corset onlangs;

CH4OS in 'nieuws: Ubisoft zal Anno 1800 bij de release van Steam afhalen'

@corset Als laatste toevoeging nog even op ons gesprek van onlangs; het is niet dat ik het oneens ben met je, ik gaf enkel aan waarom ik denk dat men jouw bericht op 0 heeft gezet. Dit had ik wellicht eerder / duidelijker moeten aangeven, waarvoor mijn excuses.

Edit:
En zo zijn er wel meer berichten onder dit artikel die gewoon geen juiste moderatie hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 01-04-2019 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

CH4OS schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:14:
Ook wel jammer dat een bericht dat een andere kijk heeft als offtopic wordt bestempeld, net als bij Corset onlangs
Ik denk dat men niet zoveel moeite heeft met een andere kijk, maar wel met (deels) onjuiste informatie.
offtopic:
CS 1.0 - 1.6 en andere spellen van Valve zijn niet (allemaal) Steam exclusive, de omzetverdeling bij Steam ligt genuanceerder en Epic Store vraagt 12%.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

8088 schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:41:
[...]

Ik denk dat men niet zoveel moeite heeft met een andere kijk, maar wel met (deels) onjuiste informatie.
offtopic:
CS 1.0 - 1.6 en andere spellen van Valve zijn niet (allemaal) Steam exclusive, de omzetverdeling bij Steam ligt genuanceerder en Epic Store vraagt 12%.
Ik heb ook niet gezegd dat alle games van Valve exclusief zijn, alleen vanaf een bepaald moment is dat wel het geval. Daarnaast had ik ook al de nuance gezet dat ik even niet de exacte cijfers weet 'meen ik', 'geloof ik' e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Veel gestrooi met +2 en -1, terwijl helft nog ongemod staat.
Heb er een paar naar +1 gekregen, maar snap niet precies hoe en waarom het hier zo fout gaat. :?

Edit: Waar had HMC hedt over? :?
Sorry, link vergeten
nieuws: Gerucht: Nvidia GTX 1650 komt rond 22 april beschikbaar

[ Voor 43% gewijzigd door HMC op 01-04-2019 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In Tk55 in 'nieuws: Ubisoft zal Anno 1800 bij de release van Steam afhalen' zie ik ook geen +2...

FragFrog in 'nieuws: Ubisoft zal Anno 1800 bij de release van Steam afhalen' - Ik weet het, ik ben mega snel met deze te melden, maar hij is zo te zien wel al aantal keer op +2 gemod (of heeft een boost gehad). Het is in elk geval wel duidelijk dat er gemeningmod wordt op deze reactie.

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 01-04-2019 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 15:16
aval0ne in 'nieuws: Apple annuleert draadloze lader AirPower'

Deze is geen +1
offtopic of zelfs ongewenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nvm

[ Voor 101% gewijzigd door CH4OS op 02-04-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
Tal van mijn reacties in het Borderlands 3 topic hebben - 1 gekregen, terwijl ze volgens mij geen trolling, haat of spam zijn. Voorbeeld:

Ge0force in 'nieuws: Borderlands 3 lijkt op 13 september uit te komen in de E...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

rickboy333 in 'nieuws: Borderlands 3 komt 13 september uit en is zes maanden ...

Hij begint de reactie er zelf mee, toch krijgt hij een +2 moderatie (en ook een aantal +3). De Epic store meningmodding blijft gaande zo... Ergens denk ik dan ook 'reageer het dan niet' of 'zeg dan niets', hij kiest er immers zelf voor om het te posten en hij weet gewoon heel goed dat het een gevoelig onderwerp is dat voor meningmodding extra gevoelig is.

Shifra in 'nieuws: Borderlands 3 komt 13 september uit en is zes maanden Epic...
Krijgt ook +3, terwijl het volgens mij toch echt geen +3 is...

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 03-04-2019 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

AmigaWolf in 'nieuws: Tim Berners-Lee: EU-wet voor tegengaan terroristische c...

De eerste alinea maakt dit imho tot een troll en dus - 1.

Naar degenen die +2 geven mag denk ik wel ff gekeken worden....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Moderatiegeklaag: BLACKfm in 'plan: Drones boven de akker - Hoe 5g de landbouw verandert'
De reste van de reacties van @BLACKfm is ook niet van hoog niveau (hoger dan ).

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crimsoon
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-09 21:52

Crimsoon

Lurker / Bricoleur

T minus whenever it feels right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Die van WeeDzi kan nog wel wat mods gebruiken...

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Laatst online: 31-08 11:57

DeComponeur

♫ KLNKRWG

Typhone in 'nieuws: Wetsvoorstel VS om netneutraliteit te herstellen gaat naa...
Tja, volgens mij is dit sowieso of topic, maar ook meer dan ongewenst

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Douweegbertje in 'nieuws: Let's Encrypt krijgt ondersteuning voor multi-persp...

De eerste zin maakt de reactie als inkopper, is dat dan nog wel +2 waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 12:05

Croga

The Unreasonable Man

nieuws: Google schrapt ethische commissie kunstmatige intelligentie na kritie...

Ik zie veel reacties die de deelname van de dame steunen naar beneden gemodereerd worden terwijl het toch echt gewoon on-topic reacties zijn. Wellicht verdient dit item wat meer moderatie-aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenslootweg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 13:36
Croga schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:12:
nieuws: Google schrapt ethische commissie kunstmatige intelligentie na kritie...

Ik zie veel reacties die de deelname van de dame steunen naar beneden gemodereerd worden terwijl het toch echt gewoon on-topic reacties zijn. Wellicht verdient dit item wat meer moderatie-aandacht.
Sowieso wordt er hier hard gemeningmod, zoals deze reactie waar een persoonlijke belediging (aan mij gericht) als "on-topic" gemodereerd is.

Ook in de rest van het draadje is het hard fout aan het gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dit staat letterlijk in de bron en is daarmee in mijn ogen geen +3: LightPhoenix in 'nieuws: Beveiligingsbedrijf vindt kwetsbaarheden in Xiaomi's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:51
Bobmeister in 'plan: Drones boven de akker - Hoe 5g de landbouw verandert'

De user waar ik op reageer krijgt alleen maar +3's, ik krijg de -1's naar mijn hoofd geslingerd.... ? Een +1 en een enkele +2 lijkt me meer terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
nieuws: Europese Commissie: geoblocking binnen EU op Steam is in strijd met wet

Het criterium voor -1 staat tegenwoordig vrij laag, heb ik het idee. Valt "unpopular opinion" er tegenwoordig ook onder? 40x maarliefst.

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS in 'nieuws: Rechter: Elon Musk en toezichthouder SEC moeten zelf Twitte...

Het zal wel aan mij liggen, maar wat is aan mijn post +2?

@Boxman link de betreffende post even. Linkje zit achter de timestamp van het bericht.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 05-04-2019 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
Volgens mij linkt hij al naar de betreffende reactie, maar hier alsnog het gevraagde format;

Boxman in 'nieuws: Europese Commissie: geoblocking binnen EU op Steam is in s...

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:51
Nu krijg ik nog wat powermods(?) op 0 naar me toe ook. Maak het mee. De andere user vertelt pertinent onwaarheden, maar die krijgt wel +2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Boxman schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 23:05:
Volgens mij linkt hij al naar de betreffende reactie, maar hier alsnog het gevraagde format;

Boxman in 'nieuws: Europese Commissie: geoblocking binnen EU op Steam is in s...
Wat wil je precies toevoegen met de reactie aan de discussie?

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
De vraag hier is of het 'ongewenst / flamebait' is. Is het dat, @Zeehond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Boxman schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 23:53:
De vraag hier is of het 'ongewenst / flamebait' is. Is het dat, @Zeehond?
Ik schaar de reactie onder de categorie reacties die ik liever niet geplaatst zie worden. Het voegt niet iets inhoudelijks toe aan de discussie. Het lijkt eerder, hoewel dat wellicht niet je bedoeling is, een ongewenste game platform war discussie uit te lokken.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
die ik liever niet geplaatst zie worden
Een meningmod dus? Alrighty, duidelijk :)
Het lijkt eerder, hoewel dat wellicht niet je bedoeling is, een ongewenste game platform war discussie uit te lokken.
Conjecture! Of in het Nederlands, slechts jouw persoonlijke vermoeden. Mijn reactie geeft mijn mening weer omtrent het aparte gegeven dat Steam hiervoor geen backlash krijgt. Zie de discussie daaropvolgend. Dat de argumentatie pas later volgt en niet direct in mijn eerste reactie stond, maakt het off-topic/irrelevant.

Je kunt het met me oneens zijn, maar als je het wilt categoriseren onder "Troll, flamebait of belediging van een andere gebruiker" zul je het naar mijn mening met meer substantialiteit moeten staven dan "dat vind ik". Ik dacht immers dat meningmodden niet toegestaan was.

[ Voor 7% gewijzigd door Boxman op 06-04-2019 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Boxman schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 00:19:
[...]

Een meningmod dus? Alrighty, duidelijk :)
[...]
Nee, ik onderbouw mijn besluit over de reactie op basis van argumenten die niets met mening midden te maken hebben. Lees het nog een keer.
Conjecture! Of in het Nederlands, slechts jouw persoonlijke vermoeden. Mijn reactie geeft mijn mening weer omtrent het aparte gegeven dat Steam hiervoor geen backlash krijgt. Zie de discussie daaropvolgend. Dat de argumentatie pas later volgt en niet direct in mijn eerste reactie stond, maakt het off-topic/irrelevant.

Je kunt het met me oneens zijn, maar als je het wilt categoriseren onder "Troll, flamebait of belediging van een andere gebruiker" zul je het naar mijn mening met meer substantialiteit moeten staven dan "dat vind ik". Ik dacht immers dat meningmodden niet toegestaan was.
Je vraagt je af of steam geen negatieve reacties krijgt omdat het steam is en geen Epic? Dat is wel gevoelig om war discussies te ontketenen.

Wellicht beter dat je direct je volledige argumentatie in de reactie plaatst de volgende keer als je dat als argumentatie gebruikt, dat voorkomt misverstanden. Ik beoordeel de reactie op wat ik in die reactie lees.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
Dat is naar mijn mening behoorlijk kortzichtig, want de discussie staat er letterlijk onder en ontketende direct in die richting. Van enige 'store-war discussie' is geen sprake en wat dat betreft dus puur een verzinsel van jouw kant - dit is evident uit de discussie die er wel volgt en het uitblijven van hetgene wat jij vermoedt dat 'de bedoeling' was. De hetze jegens Epic is actueel, dus het ligt voor de hand dit als verglijkingsmateriaal te gebruiken bij het maken van een dergelijke opmerking.

Maar het verbaast me verder niet, als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Boxman schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 00:40:
Dat is naar mijn mening behoorlijk kortzichtig, want de discussie staat er letterlijk onder en ontketende direct in die richting. Van enige 'store-war discussie' is geen sprake en wat dat betreft dus puur een verzinsel van jouw kant - dit is evident uit de discussie die er wel volgt en het uitblijven van hetgene wat jij vermoedt dat 'de bedoeling' was. De hetze jegens Epic is actueel, dus het ligt voor de hand dit als verglijkingsmateriaal te gebruiken bij het maken van een dergelijke opmerking.

Maar het verbaast me verder niet, als ik eerlijk ben.
Mijn advies is om in het vervolg direct duidelijk te zijn in jouw reactie en niet enkel een dergelijke stelling te posten. Zoals je ziet zijn jouw opvolgende reacties wel positief beoordeeld :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik zie niet in wat hier -1 aan zou zijn. Iemand deelt z'n ervaring, ik deel de mijne, netjes verwoord en op de meeste punten beamen andere gebruikers dat ze snappen wat ik bedoel en/of soortgelijke problemen (hebben) ervaren. (Niet op alle punten natuurlijk, maar dat hoeft ook niet. Het blijft immers persoonlijk.)
WhatsappHack in 'nieuws: Facebook stopt eind april met ondersteuning van apps...

Je kan hoogstens stellen dat de volledige thread daar offtopic is, maar een -1 is wat apart.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Yero in 'nieuws: Nederlander voltooit drie jaar durende reis van 95.000km met...

Ik mis de meerwaarde om dit +3 of +2 te laten zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik zie de meerwaarde voor de +3 ook niet als ik eerlijk ben. Veel te kort door de bocht op sommige punten.

Oorlam in 'nieuws: Nederlander voltooit drie jaar durende reis van 95.000km m... is ook geen +3.

Er wordt slecht gemod bij dat topic.

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 07-04-2019 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bor schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:58:
Ik zie de meerwaarde voor de +3 ook niet als ik eerlijk ben. Veel te kort door de bocht op sommige punten.
Wel intussen 113x +3 gehad, ook redelijk wat +2 gehad en vraag mij af of wij het wel op de juiste moderatie krijgen (imo +1).
Ik zal hem ook even modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die eerste kan imho best op +2, maar hoger idd niet.

De tweede is een +1, waar hij nu ook staat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-09 21:00
nieuws: Valve treedt op tegen reviewbombing Borderlands

Lijkt er helaas op dat enkele Tweakers ook aan "Mod bombing" doen en dan wel veel te hoge of veel te lage scores aan het uitdelen zijn.

Enkele, maar zeker niet alle voorbeelden:

engessa in 'nieuws: Valve treedt op tegen reviewbombing Borderlands' Lijkt mij gewoon +1, maar heeft bijvoorbeeld ook meerdere -1 beoordelingen, maar ook een paar +3 beoordelingen
daellat in 'nieuws: Valve treedt op tegen reviewbombing Borderlands' Hier zie ik geen +2 is, krijgt ook +3 beoordelingen
Tricolores in 'nieuws: Valve treedt op tegen reviewbombing Borderlands' Zie ik ook geen +2 in, krijgt ook een berg +3 moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Deze reactie heeft intussen 464x +3 gehad, terwijl het echt geen +3 is.

EDIT @ 11:51: En de +3 regen gaat door, 481x +3...
EDIT @ 12:25: En intussen 495x +3...
EDIT @ 14:30: En nu al 524x +3...
EDIT @ 16:30: Nu staat de teller op 530x +3...
EDIT @ 17:22: Er lijkt een daling te zijn in het aantal mods dat het krijgt; Nu staat de teller op 532x +3.
EDIT @ 21:44: En nu staat de teller op 541x +3...

Ik weet het, het is niet aan mij, maar ik denk wel dat er even goed naar deze moderaties gekeken moet gaan worden...

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 08-04-2019 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
corset in 'nieuws: Valve treedt op tegen reviewbombing Borderlands'

Wow.. deze moderaties gaan alle kanten op. Blijkbaar is meningmodden een goed ding. Het is een +1, niet meer, niet minder.. Maar de +2 en -1 vliegen me om de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

corset schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:24:
corset in 'nieuws: Valve treedt op tegen reviewbombing Borderlands'

Wow.. deze moderaties gaan alle kanten op. Blijkbaar is meningmodden een goed ding. Het is een +1, niet meer, niet minder.. Maar de +2 en -1 vliegen me om de oren.
Intussen staat hij dan ook op +1. :) De reactie erop van DevWouter in 'nieuws: Valve treedt op tegen reviewbombing Borderlands', is ook geen +2, overigens.

Tricolores in 'nieuws: Valve treedt op tegen reviewbombing Borderlands' is ook geen +2.

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 08-04-2019 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

millman in 'reviews: Xiaomi Mi 9 - Vliegende start in Nederland'

Is dit ook modgezeur? Maar dan de inverse ervan? :P
Want dan is het eigenlijk een 0.

Beetje een belerend toontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snippiestgem
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-09 21:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Lijkt me geen +1 maar eerder max een nul.

millman in 'reviews: Xiaomi Mi 9 - Vliegende start in Nederland'

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag het er dan niet mee eens zijn, lijkt me wel voldoende on-topic dat de -1 onverdiend is.

CAPSLOCK2000 in 'nieuws: DNB handhaaft contract met Centric ondanks link met ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lijkt me idd gewoon ontopic en dus +1 ja, zal wel een meningmodder geweest zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kan er iemand naar Yero in 'nieuws: Nederlander voltooit drie jaar durende reis van 95.000km met... kijken, volgens mij waren we het er over eens dat deze geen +3 is, maar met 544x +3 gaat deze natuurlijk nooit meer goed komen (imo is het +1)...

Heb deze al twee keer eerder gemeld, jammer dat deze uiteindelijk tussen wal en schip terecht gekomen is.

multikoe in 'nieuws: Nederlander voltooit drie jaar durende reis van 95.000km... en sdk1985 in 'nieuws: Nederlander voltooit drie jaar durende reis van 95.000km ... zijn beiden naar mijn idee ook geen +2, verder dan +1 kom ik niet. Op beiden heb ik met boost +1 gegeven, maar mocht niet baten.
Ik heb +1 gegeven, maar ik denk dat de +3 komt door de eerste zin van de tweede alinea, de opmerking dat hij voor het betreffende bedrijf werkt.

CAPSLOCK2000 in 'nieuws: Witte Huis: netneutraliteitswet krijgt waarschijnlij... een offtopic at best, maar de reactie gaat meer in hoe 'verrot' het systeem is, aldus hem. Dat lijkt mij eerder -1. Hij mag het er best niet mee eens zijn, maar om het dan verrot te noemen vind ik ook weer wat overdreven.

[ Voor 70% gewijzigd door CH4OS op 09-04-2019 10:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
CH4OS schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:06:
Kan er iemand naar Yero in 'nieuws: Nederlander voltooit drie jaar durende reis van 95.000km met... kijken, volgens mij waren we het er over eens dat deze geen +3 is, maar met 544x +3 gaat deze natuurlijk nooit meer goed komen (imo is het +1)...

Heb deze al twee keer eerder gemeld, jammer dat deze uiteindelijk tussen wal en schip terecht gekomen is.
Niet te zuinig wezen met je scores, dan komt er niets meer op een +2 of +3 terecht... Deze steekt met kop en schouders boven de rest uit, en mag dus gerust hoger dan +1. Misschien dat een +2 voldoende is, maar daar ga ik zeker niet voor fixeren.
multikoe in 'nieuws: Nederlander voltooit drie jaar durende reis van 95.000km... en sdk1985 in 'nieuws: Nederlander voltooit drie jaar durende reis van 95.000km ... zijn beiden naar mijn idee ook geen +2, verder dan +1 kom ik niet. Op beiden heb ik met boost +1 gegeven, maar mocht niet baten.
Ook deze zijn beter dan gemiddeld. Of het voldoende beter is voor een +2 valt te bezien, maar ook hier hoeft niet veel druk op.
Ik heb +1 gegeven, maar ik denk dat de +3 komt door de eerste zin van de tweede alinea, de opmerking dat hij voor het betreffende bedrijf werkt.
Dat is inderdaad een reactie die inhoudelijk weinig toevoegt en enkel zijn +3 krijgt omdat hij claimt een interne bron te zijn.
CAPSLOCK2000 in 'nieuws: Witte Huis: netneutraliteitswet krijgt waarschijnlij... een offtopic at best, maar de reactie gaat meer in hoe 'verrot' het systeem is, aldus hem. Dat lijkt mij eerder -1. Hij mag het er best niet mee eens zijn, maar om het dan verrot te noemen vind ik ook weer wat overdreven.
Zo zwaar zou ik aan de ene woordje 'verrot' niet willen tillen, maar een +2 is echt echt niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Witte Huis: netneutraliteitswet krijgt waarschijnlijk pr...

gewoon objectief, geen -1, misschien 0 want offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dirk schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:16:
Niet te zuinig wezen met je scores, dan komt er niets meer op een +2 of +3 terecht... Deze steekt met kop en schouders boven de rest uit, en mag dus gerust hoger dan +1. Misschien dat een +2 voldoende is, maar daar ga ik zeker niet voor fixeren.
Hmmm, oke. Vanuit een eerdere reactie kreeg ik namelijk het idee dat je het ook geen +2 waard vond, vandaar dat ik de score ben gaan bijhouden en vanmorgen weer aandacht om de reactie vroeg. Het zou mij dan ook helpen om in dergelijke gevallen eerder te weten wat dan de juiste score is.

Ik weet het, ik geef zelf ook vaak zat aan 'Geen +3' of whatever en weet dan vaak ook niet helemaal wat dan wel de juiste score is. Maar bij de gevallen waarbij ik dat wel duidelijk heb, zal ik ook wat meer aangeven waarom ik vind dat het op score x moet.

EDIT:
Vraag niet hoe het kan, maar om de een of andere reden haal ik een reactie van Bor en die van Dirk door elkaar... :X Desalniettemin zou ik het fijn vinden om in dergelijke gevallen meer duidelijkheid te krijgen over wat de juiste score is, dan hoef ik het niet meer zo in de gaten te houden zoals deze keer gebeurde.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 09-04-2019 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

@CH4OS Ben zelf ook van de +1. Er staat verschrikkelijk veel vaak op +2 en zelfs +3. Daar zie ik niets in en geef het +1 als het wel over het onderwerp gaat. Maar ik snap Dirks insteek wel.
Er mag wel eens wat boven het maaiveld uitsteken.
Van mij kreeg die Yero een +2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zeg ook niet dat ik de insteek niet snap, ik zeg alleen dat meer duidelijkheid in de juiste score mij dan wel had kunnen helpen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

kiang in 'reviews: Elk telefoonscherm is nu langer - De snelle dood van 16:9 ...

Inkopvraag beantwoord met inkopantwoord. Niet informatief.

Hamish in 'nieuws: Witte Huis: netneutraliteitswet krijgt waarschijnlijk pres...
Uiteraard weer een shit show aan meningmods, waar iets aan gedaan kon worden, maar dit is natuurlijk geen +3.

[ Voor 36% gewijzigd door HMC op 09-04-2019 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:02

Technomania

Huiskamer verslaafde.

CH4OS schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:19:
Ik zeg ook niet dat ik de insteek niet snap, ik zeg alleen dat meer duidelijkheid in de juiste score mij dan wel had kunnen helpen. :)
Persoonlijk denk ik dat een 2,5 in het moderatiesysteem uitkomst kan bieden. Andere benamingen misschien?

Jazeker dat het Ontopic (+1) is. Informatief? (+2), Jawel. Er is een Tweaker geweest die een rekensommetje heeft gemaakt en dat prachtig weet te verwoorden. Maar, een +3 en de term "Spotlight" vind ik dan wel weer een overkill.

Maar om een lang verhaal kort te maken, een +2 is hij zeker waard. en die vele +3's zou ik niet echt onterecht noemen.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Jammer alleen dat die berekening helemaal niet dekkend is en de ene keer de vergelijking wordt getrokken met diesel om er bij de berekening zelf van de duurste brandstof uit te gaan; benzine. Daarbij betaal je niet op elke plek hetzeflde en is ook stroom vaak (veel) goedkoper in armere landen. De berekening klopt daardoor simpelweg niet.

Ik zelf twijfelde tussen de +1 en +2 en heb uiteindelijk voor het laatste gekozen. Een must read zie ik er niet in.

Ook de kosten voor de ombouw en de verloren tijd worden niet in de berekening mee genomen. De berekening werkt naar een conclusie toe ipv een eerlijke vergelijking.

Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik naar +1 neig.

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 09-04-2019 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

SherlockHolmes in 'nieuws: Opera 60 heeft cryptowallet en ondersteuning voor ...

Krijgt na correcties toch weer +2.
Gewoon niet waar, en is al in meerdere Opera update topics aangehaald.
Dat een paar gasten de zooi overnemen zegt niet veel tot niets over het beleid.
Dat is puur speculatie, en Opera blijft zeggen dat dat onzin is.

Ik zeg 0, niet +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
0 zonder moderatie opmerking maar nu die er bij staat wat mij betreft gewoon -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zeker een - 1. Ook die laatste alinea vind ik best wel trollerig.

Ik kom dus niet verder dan - 1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

systemshock in 'nieuws: John Romero's Doom-'mod' Sigil is uitgesteld tot begi...

Een mening dat als informatief wordt gezien... +1, maximaal.
Bor schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:45:
Jammer alleen dat die berekening helemaal niet dekkend is en de ene keer de vergelijking wordt getrokken met diesel om er bij de berekening zelf van de duurste brandstof uit te gaan; benzine. Daarbij betaal je niet op elke plek hetzeflde en is ook stroom vaak (veel) goedkoper in armere landen. De berekening klopt daardoor simpelweg niet.

Ik zelf twijfelde tussen de +1 en +2 en heb uiteindelijk voor het laatste gekozen. Een must read zie ik er niet in.

Ook de kosten voor de ombouw en de verloren tijd worden niet in de berekening mee genomen. De berekening werkt naar een conclusie toe ipv een eerlijke vergelijking.

Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik naar +1 neig.
Dit is exact de reden waarom ik er een +1 in zie geen +3.

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 10-04-2019 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik vind het eigenlijk zelfs ongewenst, het voegt niets toe en de reactie is wel een bepaalde toon danwel troll.

EDIT:
En 7x informatief... Hoe dan? :X Ik kan maar een reden bedenken 'Mee eens' stemmers.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 10-04-2019 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:55

botoo

💀 too old to die young

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat is inderdaad zeker geen +2. Daar heb ik naar gekeken inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

op zijn max off-topic, maar dan met moderatie-geklaag waarvoor een punt mag worden afgetrokken, kun je dus prima op een -1 uitkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door JDVB op 10-04-2019 13:54 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

VOODOO_WILLIE in 'nieuws: Facebook gaat bereik van groepen die desinformatie ...

Gezien het taalgebruik ("ultra-imbeciel", "hysterie" etc) en de meerdere complottheorieën lijkt me dit op zijn best een 0 voor de moeite en absoluut geen +3?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09 20:31
Daarop aanhakend, deze mag ook wel iets minder (waarschijnlijk gemod voor de edit):

AngryMartian in 'nieuws: Facebook gaat bereik van groepen die desinformatie v...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
rickboy333 in 'nieuws: Parlement VS stemt in met wet voor netneutraliteit'

Hoe krijgt dit +2.. is niet meer dan een 0 met de stijl en toon van de reactie. En totaal niet berust op enige form van feitelijke onderbouwing
wildhagen schreef op donderdag 11 april 2019 @ 03:10:
VOODOO_WILLIE in 'nieuws: Facebook gaat bereik van groepen die desinformatie ...

Gezien het taalgebruik ("ultra-imbeciel", "hysterie" etc) en de meerdere complottheorieën lijkt me dit op zijn best een 0 voor de moeite en absoluut geen +3?
Die hele conversatie zou ik bijna -1 modden. Wat een fanatiek aluhoedjes niveau discussie wordt dat zeg. Slaat nergens meer op.

[ Voor 51% gewijzigd door corset op 11-04-2019 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

marcos73 in 'nieuws: Fox is optimistisch dat KPN Fox-zenders als 24Kitchen bl...

Vind ik echt geen -1....misschien wat scherp over 24kitchen maar verder niet.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Pagina: 1 ... 74 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2