@Bor Hij heeft ook 24x +3 gekregen zie ik nu...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Geboost naar +1.Bor schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:24:
[...]
Deze kan nog wel wat moderatie gebruiken inderdaad. Wie helpt?
Don't let perfect be the enemy of good.
Dat kan zeker maar gezien de beperkte afwijking doen we dat niet zo maar. Fixatie is een vrij zwaar middel. Liever zien we dat de score via de normale weg op een goed peil uitkomt.iCore schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:27:
[...]
Geboost naar +1.
Maar kan een frontpage admin deze niet fixeren naar +1?
[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 05-03-2019 08:43 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De post staat echter nog steeds of alweer op +2, lijkt dan dus dwijlen met de kraan open, uitgaande van de berichten alhier?Bor schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:42:
Dat kan zeker maar gezien de beperkte afwijking doen we dat niet zo maar. Fixatie is een vrij zwaar middel. Liever zien we dat de score via de normale weg op een goed peil uitkomt.
[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2019 12:11 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 05-03-2019 13:08 ]
Wat mij betreft is dit gewoon flamen en een -1 waard.jouw extremistische verwrongen gebrainwashte kijk op de wereld
To the dwarf, the cripple and the mother of madness!
Mee eens, alhoewel ik 'em eerder op 0 had gezet, juist door die opmerking.maussie95 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:23:
Het is sowieso een politiek topic, dus de moderaties zijn sowieso van slag. Deze comment springt een beetje heen en weer, maar staat nu op +2. Dat vind ik erg veel voor een comment met deze zin erin:
[...]
Wat mij betreft is dit gewoon flamen en een -1 waard.
Linkdump. 0 van mij.
[ Voor 26% gewijzigd door HMC op 05-03-2019 14:04 ]
Eat the bugs, live in a pod
[ Voor 21% gewijzigd door HMC op 05-03-2019 18:24 ]
[ Voor 37% gewijzigd door rallypower100 op 05-03-2019 22:04 ]
Ik (?) brand iets van een ander af? En ik verwijder een reactie? Zit je wel op hetzelfde forum te lezen? Hoe kom je aan deze onzin? Jij komt hier even de grote jongen uithangen door te stellen dat opnames bewaren iets is wat niet van deze tijd is. Wie denk je dat je bent?rallypower100 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:01:
Je brand iets van een ander af, dat is jouw mening. Mijn mening heb ik gegeven. Vervolgens verwijder je je eigen reactie. Het is en blijft een forum waar je open kunt discussiëren over onderwerpen.
[ Voor 10% gewijzigd door JDVB op 06-03-2019 08:47 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 06-03-2019 12:07 ]
Ik denk dat de WLTP norm niet van invloed is op de range. Erboven wordt gesteld:Bor schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:06:
Is dit een 0 of +1: Bor in 'nieuws: Audi toont Q4 e-tron-concept-suv met actieradius van 450 kilo...
Mij lijkt mijn bijdrage gewoon ontopic.
@Technomania ® Dat is inderdaad geen -1. Je staat nu netto op 0.
Die norm is van toepassing op alle auto's dus verklaart niet waarom je met een Model X verder zou kunnen rijden. Die norm lijkt me dus niet relevant voor een vergelijking van werkelijke range. Daarom lijkt me de reactie van Chris boven je ook al off-topic.Daarom hebben de flink kleinere Etron en Ipace een fors beperktere range dan de Tesla Model X, bij eenzelfde accu pakket.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
De WLTP geldt voor auto's sinds september. Dat lijkt mij zeker relevant. Het wordt in vrijwel alle bronnen die ik kan vinden als (mede) oorzaak aangewezen. Dat maakt mijn reactie in mijn ogen niet offtopic. Sterker nog, ik open door in te gaan op de grill en het gebrek aan bewijsvoering voor de stelling dat deze significant verantwoordelijk is voor een lage range.JDVB schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:25:
[...]
Ik denk dat de WLTP norm niet van invloed is op de range. Erboven wordt gesteld:
[...]
Die norm is van toepassing op alle auto's dus verklaart niet waarom je met een Model X verder zou kunnen rijden. Die norm lijkt me dus niet relevant. Daarom lijkt me de reactie van Chris boven je ook al off-topic.
Dus pas diezelfde norm op de model X toe en deze rijdt daarna minder ver?Bor schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:28:
[...]
De WLTP geldt voor auto's sinds september. Dat lijkt mij zeker relevant. Het wordt in vrijwel alle bronnen die ik kan vinden als (mede) oorzaak aangewezen. Dat maakt mijn reactie in mijn ogen niet offtopic. Sterker nog, ik open door in te gaan op de grill en het gebrek aan bewijsvoering voor de stelling dat deze significant verantwoordelijk is voor een lage range.
NeeJDVB schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:29:
[...]
Dus pas diezelfde norm op de model X toe en deze rijdt daarna minder ver?
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 06-03-2019 13:15 ]
Ik lees minder ver dan de Model X, niet minder dan geadverteerd. Zie mijn quote. En dat minder ver dan Model X zou komen door de gril.Bor schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:15:
[...]
Het punt waar het in de reacties over gaat is dat de jaguar minder ver rijdt dan geadverteerd.
Mijn reactie gaat direct in op een parent reactie over de grill en waarom deze al dan niet een 25 to 30% kortere range veroorzaakt en toon hierbij aan dat dit in een specifiek geval niet klopt inclusief uitleg waardoor dit verschil wel verklaard kan worden. Wat mij betreft nog steeds ontopic.JDVB schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:34:
[...]
Ik lees minder ver dan de Model X, niet minder dan geadverteerd. Zie mijn quote. En dat minder ver dan Model X zou komen door de gril.
Jij reageert op iemand die een volgens die norm geadverteerde range erbij haalt die daarom al als off-topic bestempeld is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 06-03-2019 23:55 ]
[ Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 06-03-2019 22:00 ]
nieuws: Zuckerberg wil dat Facebook platform wordt met focus op privacyPcDealer schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:54:
Hoezo is dit een +2 (met al die +3's)?
maartend in 'nieuws: Zuckerberg wil dat Facebook platform wordt met focus op ...
Max een 0 idd. Maar met zoveel +2's en zelfs +3 komt hij daar nooit meer op uit.PcDealer schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:54:
Hoezo is dit een +2 (met al die +3's)?
maartend in 'nieuws: Zuckerberg wil dat Facebook platform wordt met focus op ...
[ Voor 118% gewijzigd door wildhagen op 07-03-2019 03:55 ]
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Eens, max een +1 hoewel ik zelfs een 0 kan voorstellen..oisyn schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:52:
Blackboard in 'nieuws: Microsoft maakt Windows-app Rekenmachine opensource'
Geen +3, en imho niet eens een +2.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
0 net als zijn parent lijkt mij.Waterbeesje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:30:
juicy4improv in 'nieuws: Tesla kondigt nieuwe Supercharger-versie aan met 250...
Erg attent dat deze tweaker wilt meehelpen met de review, maar een +3?.. Een +1 vind ik persoonlijk al genoeg: het gaat om een auto die het onderwerp van de draad aanraakt, maar daar is alles mee gezegd.
[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 07-03-2019 14:38 ]
Tjolk is lekker. overal en altijd.
[ Voor 0% gewijzigd door bkor op 08-03-2019 15:45 . Reden: onnodig woord ]
[ Voor 68% gewijzigd door CH4OS op 09-03-2019 12:31 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Bor op 09-03-2019 21:12 ]
Die had ikzelf gisteren op 0 gezet. Vivaldi zegt 20 keer hetzelfde in dat topic, als een spambot.Noxious schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:15:
TheVivaldi in 'nieuws: Nieuwe versie Skype voor Web biedt hd-videokwaliteit e...
Deze hoeft denk ik geen -1 te zijnrare vote.
1 persoon aangeschreven en de reacties staan weer goed.Dennism schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:09:
Zou hier even een mod naar kunnen kijken, ik heb het gevoel dat iemand mij hier enorm loopt te mening modden. De reacties zijn wel 3 dagen oud, dus ik verwacht dat alleen modjes hier naar kunnen kijken.
Dennism in 'nieuws: AMD komt dit jaar met derde generatie Threadripper-proces...
Dennism in 'nieuws: AMD komt dit jaar met derde generatie Threadripper-proces...
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Dank!TheCapK schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:35:
[...]
1 persoon aangeschreven en de reacties staan weer goed.
Was trouwens niet altijd dezelfde persoon dus niet perse op de persoon gericht.
200 fish found!
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 11-03-2019 19:28 ]
200 fish found!
Vreemde mods daar.
En dan stond de reactie in eerste instantie op +3, na mijn moderatie zakte dat al naar +2...
[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2019 18:50 ]
[ Voor 39% gewijzigd door PcDealer op 12-03-2019 22:31 ]
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 13-03-2019 08:52 ]
Nu staat zijn volgende reactie op +3 terwijl het gewoon een +1 is.Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 23:14:
Verwijderd in 'nieuws: VN-expert uit forse kritiek op nieuwe EU-auteursrecht...
Prima om een oproep te doen, maar écht geen +3 waard. Een grote bak aan mee eens stemmers, dus ik denk dat deze ook niet van die +3 afkomt zonder handmatige ingreep.
Hoezo goed. +0 is off topic !!! Het is gewoon een volledig on topic reactie .Tjolk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:52:
[...]
Nu staat zijn volgende reactie op +3 terwijl het gewoon een +1 is.
@TWyk die van jou staat nu goed volgens mij
‘online content sharing service provider’ means a provider of an information society
service whose main or one of the main purposes is to store and give the public access to a
large amount of copyright protected works or other protected subject-matter uploaded by its
users which it organises and promotes for profit-making purposes.
[ Voor 25% gewijzigd door Boxman op 13-03-2019 11:10 ]
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
De -1 komt denk ik van je hellend vlak en de vergelijking met je de Stasi. Lijkt mij prima zo. Dat jij een andere mening bent toegedaan maakt nog niet dat mensen die dergelijke vergelijkingen onsmakelijk vinden niet meer mogen moderaten.Boxman schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:08:
Grappig, ik wilde hier net een post uit datzelfde topic komen melden. Het is net Reddit zo - de 'correcte' mening krijgt +3, het weerwoord krijgt -1. Zoals deze, gewoon een net betoog die maar liefst 21x (!!) "ongewenst" aan zijn broek heeft:
Verwijderd in 'nieuws: Meldkamer ziet voortaan locatie 112-beller met Android-smart...
Daar mogen onder de -1 stemmers echt nodig wat modrechten permanent worden afgepakt.
[ Voor 11% gewijzigd door Tjolk op 13-03-2019 11:19 ]
Ja leuk, maar het is niet mijn post verder.Tjolk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:17:
[...]
De -1 komt denk ik van je hellend vlak en de vergelijking met je de Stasi. Lijkt mij prima zo. Dat jij een andere mening bent toegedaan maakt nog niet dat mensen die dergelijke vergelijkingen onsmakelijk vinden niet meer mogen moderaten.
Die andere is inderdaad een 0 ipv een -1.
[ Voor 4% gewijzigd door Boxman op 13-03-2019 11:26 ]
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
1. Stasi had niets met Hitler te maken; is pas 5 jaar na zijn dood opgericht (of 8, net wat je als peildatum hanteert)Boxman schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:23:
[...]
Ja leuk, maar het is niet mijn post verder.
En een vergelijking met de Stasi onsmakelijk, hoezo dat dan? Omdat Hitler slecht was, mogen we het nooit over dat essentiele deel van onze geschiedenis meer hebben want 'onsmakelijk'?
Ik vind het onsmakelijk om onze HULPdiensten te vergelijken met een bovenwettige veiligheidsdienst in die het leven van haar burgers in de greep hield. Dat is mijn persoonlijke mening, maar doordat ik het onsmakelijk vind, vind ik het bericht ongewenst.Volgens mij is de bedoeling van het mod-systeem niet om een waarde-oordeel aan een mening te hangen, maar enkel om zorg te dragen voor on-topic discussie waarbij persoonlijke aanvallen weg-gemodereerd worden.
Een post zoals die van gryz hoort gewoon geen -1 te krijgen, het is geen troll of flamebait maar een serieuze opmerking. Beter worden zij die niet objectief kunnen moderaten gestript van hun rechten.
Verwijderd
De Stasi was overigens Oost-Duitsland, niet Nazi-Duitsland. Maar ik ben het er alsnog mee eens, de Stasi was gewoon een groot surveillancenetwerk waar we heus wel vergelijkingen naar moeten kunnen trekken. Vind het ook kul dat dat "onsmakelijk" is en een -1 zou rechtvaardigen, degene die dat -1 vinden snappen volgens mij het moderatiesysteem niet.Boxman schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:23:
[...]En een vergelijking met de Stasi onsmakelijk, hoezo dat dan? Omdat Hitler slecht was, mogen we het nooit over dat essentiele deel van onze geschiedenis meer hebben want 'onsmakelijk'?
En dat is precies waar het mod-systeem niet voor is ontworpen. Tweakers vraagt moderators om hun objectiviteit, niet om hun mening.Tjolk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:07:
[...]
Dat is mijn persoonlijke mening, maar doordat ik het onsmakelijk vind, vind ik het bericht ongewenst.
[ Voor 18% gewijzigd door Boxman op 13-03-2019 12:12 ]
200 fish found!
Verwijderd
Als ProMod had ik toch wel verwacht dat dit stukje uit de Moderatie FAQ je wel bekend zou zijn:Tjolk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:07:
[...]Ik vind het onsmakelijk om onze HULPdiensten te vergelijken met een bovenwettige veiligheidsdienst in die het leven van haar burgers in de greep hield. Dat is mijn persoonlijke mening, maar doordat ik het onsmakelijk vind, vind ik het bericht ongewenst.
Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die in strijd is met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een -1, enkel vanwege het meningsverschil. Een kritische noot is niet automatisch een troll of flamebait. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.
Boxman schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:11:
[...]
En dat is precies waar het mod-systeem niet voor is ontworpen. Tweakers vraagt moderators om hun objectiviteit, niet om hun mening.
@Verwijderd de kwaliteit van de argumentatie is n.m.m. door de genoemde drogredenen dus ver onder de maat.ModFAQ schreef:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
[ Voor 16% gewijzigd door Tjolk op 13-03-2019 12:18 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Boxman op 13-03-2019 12:18 ]
Verwijderd
Ja, maar jij beweert dat de hulpdiensten direct worden vergeleken met de Stasi. Ik zie dat niet in die comment. Het lijkt er nu dus op dat jij de hulpdiensten een warm hart toedraagt, waar niks mis mee is, maar dat nu je interpretatie van de ModFAQ verkleurt. Het is gewoon niet -1, als je er zonder vooroordelen naar kijkt. Ik wil er ook geen pagina's lange discussies van maken, maar ik vind het zorgelijk als mods door eigen meningen hun oordeel laten beinvloeden.Tjolk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:14:
@Verwijderd de kwaliteit van de argumentatie is n.m.m. door de genoemde drogredenen dus ver onder de maat.
Er wordt een waardeoordeel gehangen aan de kwaliteit van de argumentatie, niet aan de inhoud van de argumentatie (alhoewel de inhoud hier wel de kwaliteit bepaald, dus dit grensvlak blijft lastig). Een drogreden haalt de hele reactie onderuit, waarmee die inderdaad ongewenst kan worden.Boxman schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:16:
By that logic mag ik al jouw reacties op -1 zetten als ik besluit je niet aardig te vinden. Ik had de reacties dan immers liever niet geplaatst zien worden.
Je snapt zelf waarschijnlijk best dat je daar iets interpreteert wat in de verste verte niet bedoeld wordt.
Verzoek aan T.net om Tjolk's ProMod status te her-evalueren, eerlijkgezegd.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dirk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:35:
[...]
Er wordt een waardeoordeel gehangen aan de kwaliteit van de argumentatie, niet aan de inhoud van de argumentatie (alhoewel de inhoud hier wel de kwaliteit bepaald, dus dit grensvlak blijft lastig). Een drogreden haalt de hele reactie onderuit, waarmee die inderdaad ongewenst kan worden.
??Tjolk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:07:
Dat is mijn persoonlijke mening, maar doordat ik het onsmakelijk vind, vind ik het bericht ongewenst.
Soms is er de situatie dat voor een reactie meerdere sterk van elkaar afwijkende scores wel goed kunnen worden onderbouwd aan de hand van de MOD FAQ. In zo'n geval is er dus niet echt iemand fout. In een dergelijk geval zal gewoon via de mediaan de reactie uitkomen op de score die de meeste bij die reactie verdedigbaar vinden volgens de MOD FAQ.Boxman schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:43:
[...]
[...]
??
Dit is geen koffiedik kijken verder, het staat er woord voor woord. Als Tjolk's interpretatie van de ModFAQ de correcte is, zou ik dat graag door jou (of elke andere moderator) bevestigd hebben. Wellicht modereer ik zelf gewoon compleet verkeerd, in dat geval zal ik me netjes moeten aanpassen tot een benadering gelijkend aan die van Tjolk. Met alle plezier.
200 fish found!
[ Voor 14% gewijzigd door Boxman op 13-03-2019 12:57 ]
Dat is zo ongeveer de definitie van meningmodden en juist iets wat jij als Promod niet zou moeten doenTjolk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:17:
[...]
@TWyk naar mijn beste interpretatie bevat jouw betreffende comment onjuiste informatie en daarom een 0.
Dirk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:12:
Er is sprake van een drogreden van dusdanig aard dat een -1 te verdedigen is.
Ik zie geen enkele verwijzing naar drogredenen o.i.d. Hoewel een drogreden geen goede argumentatie is binnen een discussie, en 'niemand er op zit te wachten' is het geen kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten (per sé). Dus ik kan me daar dan ook niet in vinden. Het zou hooguit in het geval van een drogreden kunnen gaan om onjuiste informatie. In dat geval geldt +0:Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn. In reacties op .plans (aankondigingen en mededelingen van de Tweakers-crew) mag soepeler gemodereerd worden dan in nieuwsartikelen en reviews. In artikelen met een zakelijke inhoud, gericht op een professionele doelgroep, of artikelen waarin reeds zeer veel reacties zijn geplaatst, mogen strengere richtlijnen gehanteerd worden.
Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die in strijd is met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een -1, enkel vanwege het meningsverschil. Een kritische noot is niet automatisch een troll of flamebait. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.
Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
[ Voor 58% gewijzigd door mrdemc op 13-03-2019 14:34 . Reden: aanvulling vanaf drogredenen ]
Drogredenen mogen een -1 krijgen, check. Danku.Dirk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:12:
Er is sprake van een drogreden van dusdanig aard dat een -1 te verdedigen is.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Zo zwart-wit is het dan natuurlijk ook weer niet en dat is ook niet wat Bor schrijft.Boxman schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:30:
Drogredenen mogen een -1 krijgen, check. Danku.
[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 13-03-2019 16:07 ]
U vraagt, wij antwoorden.
Verwijderd
Mwah, Notch wordt niet genoemd en jij haalt hem er alleen bij om hem af te raggen. Of zijn politieke standpunten nou fris zijn of niet, het erbij halen is offtopic en flamerig, dus die staan gewoon goed. De hele thread is max 0, dus daar hoeft niets meer aan gedaan te worden.MeMoRy schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:23:
Mijn discussie rond minecraft, ingrijpend op verkoop aan microsoft zoals vernoemd in het artikel, en alle reacties zijn -1 gemodereerd.
Dat lijkt mij grootschaligere mis-moderatie. Aangezien het refereert naar iets wat in het artikel staat, is het niet eens offtopic.
Pardon? Je bent nu behoorlijk aan het invullen!Mwah, Notch wordt niet genoemd en jij haalt hem er alleen bij om hem af te raggen. Of zijn politieke standpunten nou fris zijn of niet, het erbij halen is offtopic en flamerig, dus die staan gewoon goed. De hele thread is max 0, dus daar hoeft niets meer aan gedaan te worden.
[ Voor 11% gewijzigd door MeMoRy op 13-03-2019 21:54 ]
U vraagt, wij antwoorden.
Verwijderd
Je bent niet lekker in je hoofd.Tjolk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:14:
@Verwijderd de kwaliteit van de argumentatie is n.m.m. door de genoemde drogredenen dus ver onder de maat.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq