Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 108 Laatste
Acties:
  • 219.225 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

terradrone schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:22:
[...]

Dirk stelt dat ik mij schuldig zou maken aan "whataboutism", vervolgens stelt thecapk dat zijn reactie veel op die van mij lijkt. Dat jij nu de derde ziel bent die zich denkt te moeten opofferen voor het grote geheel door ook weer geheel in de verdediging te schieten, bevestigt enkel mijn eerder gemaakte punt, die waarin ik aangeef dat er hier, vooral onder de "moderators", een behoorlijk tekort aan enig zelf reflecterend vermogen bestaan. Het zal mij een biet wezen wie de volgende moraalridder gaat wezen welke nogmaals denkt te moeten verduidelijken hoe "de waarheid", zoals die onder den uwen lijkt te bestaan, mij ter verduidelijking aangeboden dient te worden via deze weg.

Kortom, zolang u hier enkel "den zelfingenomenheid" ofwel de eigen waarheid denkt te moeten verkondigen en geen mogelijkheid kent buiten uw eigen gelijk te beredeneren, krijgt u van mij geen cent meer, en zal ik eenieder aansporen nog enkel, met adblocker aan, gratis de website te "gebruiken". Ofwel: men oogst wat men zaait.

Ook dit zal overigens wel weer als "sterk aanvallend" ervaren worden. Dit getuigd des te meer hoe beperkt men in staat is een kritische noot te ontvangen. Geheel in dezelfde lijn als we gewend zijn.

Ik ben overigens niet geneigd mij nog verder te verduidelijken. U moderators heeft u duidelijk te kennen gegeven. Het is duidelijk hoe de zaken ervoor staan...
Dat is niet wat ik uit TheCapK zijn post haal.
TheCapK schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:46:
[...]

Dat hij zich in bochten wringt is zwaar overdreven en lijkt veel op jouw post waar je, terecht, een -1 voor hebt gekregen. Jouw post is zwaar aanvallend en totaal bezijden het onderwerp. Kijk eens naar hoe er op jouw post is gereageerd. Dan is wel duidelijk dat de beoordeling van jouw post echt niet zo belachelijk is als jij denkt dat deze is.
Interpreteer ik als het geen wat jij schrijft dat Dirk zich in allerlei bochten wringt aanvallend is net als jouw post terradrone in 'geek: Man heeft twintig jaar lang brood op plank door hacken v... aanvallend is en deze twee posts daarmee op elkaar lijken.

De rest van jouw reactie is voor een flink stuk op de man dus daar ga ik verder dan ook niet op in

200 fish found!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
terradrone schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:22:
[...]

Dirk stelt dat ik mij schuldig zou maken aan "whataboutism", vervolgens stelt thecapk dat zijn reactie veel op die van mij lijkt. Dat jij nu de derde ziel bent die zich denkt te moeten opofferen voor het grote geheel door ook weer geheel in de verdediging te schieten, bevestigt enkel mijn eerder gemaakte punt, die waarin ik aangeef dat er hier, vooral onder de "moderators", een behoorlijk tekort aan enig zelf reflecterend vermogen bestaan. Het zal mij een biet wezen wie de volgende moraalridder gaat wezen welke nogmaals denkt te moeten verduidelijken hoe "de waarheid", zoals die onder den uwen lijkt te bestaan, mij ter verduidelijking aangeboden dient te worden via deze weg.

Kortom, zolang u hier enkel "den zelfingenomenheid" ofwel de eigen waarheid denkt te moeten verkondigen en geen mogelijkheid kent buiten uw eigen gelijk te beredeneren, krijgt u van mij geen cent meer, en zal ik eenieder aansporen nog enkel, met adblocker aan, gratis de website te "gebruiken". Ofwel: men oogst wat men zaait.

Ook dit zal overigens wel weer als "sterk aanvallend" ervaren worden. Dit getuigd des te meer hoe beperkt men in staat is een kritische noot te ontvangen. Geheel in dezelfde lijn als we gewend zijn.

Ik ben overigens niet geneigd mij nog verder te verduidelijken. U moderators heeft u duidelijk te kennen gegeven. Het is duidelijk hoe de zaken ervoor staan...
Zeehond begreep precies wat ik bedoelde te zeggen, jij blijkbaar niet. Ik stelde niet dat Dirk's reactie op de jouwe leek maar dat jouw Post hier op jouw Post op de FP lijkt.
Jij bent duidelijk op zoek naar jouw gelijk en nu je dat niet krijgt probeer je iedereen onderuit te halen. Laat dat a.u.b.!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terradrone
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
TheCapK schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:40:
[...]

Zeehond begreep precies wat ik bedoelde te zeggen, jij blijkbaar niet. Ik stelde niet dat Dirk's reactie op de jouwe leek maar dat jouw Post hier op jouw Post op de FP lijkt.
Jij bent duidelijk op zoek naar jouw gelijk en nu je dat niet krijgt probeer je iedereen onderuit te halen. Laat dat a.u.b.!
Wat een vreemde reactie, en leg me alsjeblieft geen woorden in de mond; ik poog niemand onderuit te halen, maar geef enkel aan precies dat waarvan ik denk dat het er aan scheelt. Dus laat dat aub! Denk ook maar niet voor een seconde dat het me van belang is of je mijn mening deelt, dat laat me namelijk redelijk koud. Ik tracht enkel aan te geven wat er beter kan, echter is dit is op heden aan dovemansoren gericht.

Hetgeen ik hier uiteenzet is klare duidelijke taal, conform de algemene omgangsnormen, met een duidelijke inhoud en boodschap. Ik sta in mijn recht dit hier te ventileren; heb je hier problemen mee, dan wend je je tot De Persgroep. Ik kan niet geloven dat men meewerkt aan het monddood maken van (betalende) leden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

EelcoG in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrentdo...
Wat is daar +2 of zelfs +3 aan? Lijken me niet meer dan alleen mee eens moderaties.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

JDVB schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:38:
EelcoG in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrentdo...
Wat is daar +2 of zelfs +3 aan? Lijken me niet meer dan alleen mee eens moderaties.
User wil graag dat het zo wordt ingevoerd, maar wordt terecht onderuit gehaald door MSalters. Ik vind het niet meer dan een 0.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

En vanwaar de punt aftrek dan? Ik kan niet anders dan hier en normale +1 in zien.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Voor Bor in 'nieuws: Guild Wars 2-uitbreiding Path of Fire komt uit op 22 september' krijg ik -1 terwijl dit gewoon een ontopic reactie is volgens mij.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Beetje vreemd natuurlijk, staat nu weer goed. Net zoals andere reacties in die thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xiphoid in Hackers hebben gestolen episodes van verschillende HBO-series online gezet
Geen -1 wat mij betreft, hij/zij maakt een goed punt maar word downgemod omdat mensen zich blijkbaar tegen de borst gestoten voelen door dit inzicht, volgens mij +1

olivierh in Hackers hebben gestolen episodes van verschillende HBO-series online gezet
Geen -1 wat mij betreft, ik onderbouw het bericht van xiphoid, geef daar echter ook commentaar bij over de moderatie op zijn post, dus volgens mij 0 (puntje aftrek blabla)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

kikker81 in 'nieuws: Bitcoin Cash ontstaat naast bitcoin na hard fork'

Dit lijkt mij geen +3 (bronverwijzing mist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:56:
xiphoid in Hackers hebben gestolen episodes van verschillende HBO-series online gezet
Geen -1 wat mij betreft, hij/zij maakt een goed punt maar word downgemod omdat mensen zich blijkbaar tegen de borst gestoten voelen door dit inzicht, volgens mij +1

olivierh in Hackers hebben gestolen episodes van verschillende HBO-series online gezet
Geen -1 wat mij betreft, ik onderbouw het bericht van xiphoid, geef daar echter ook commentaar bij over de moderatie op zijn post, dus volgens mij 0 (puntje aftrek blabla)
Die van xiphoid vind ik weinig toevoegen (mede door het totale gebrek aan onderbouwing). Geen -1, maar een 0 IMO.
Jouw post vind ik net zo weinig toevoegen. Alleen de eerste regel zegt iets inhoudelijks maar offtopic. Wat dat betreft 0. Daarna volgen echter 3 regels met commentaar op moderatie, en dat is een punt aftrek. Dus -1.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ger schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:11:
[...]

Die van xiphoid vind ik weinig toevoegen (mede door het totale gebrek aan onderbouwing). Geen -1, maar een 0 IMO.
Jouw post vind ik net zo weinig toevoegen. Alleen de eerste regel zegt iets inhoudelijks maar offtopic. Wat dat betreft 0. Daarna volgen echter 3 regels met commentaar op moderatie, en dat is een punt aftrek. Dus -1.
Zo hebben we allemaal eigen meningen :)
Dank voor je reactie maar ik ben vooral benieuwd naar de mening van moderators.

--

Idee voor volgend mismoderatie topic, niet meer mogen reageren op de reacties van anderen, ik kan echt wel begrijpen dat iemand er anders over denkt dan ik, en daar heb ik ook echt geen probleem mee, maar dit gebeurd me vaker, en ik heb net een beetje de laatste pagina's gelezen en het valt me op dat het topic sowieso erg vaak verzand in welles/nietes discussies, dat lijkt me voor niemand goed, uiteindelijk hebben moderators toch het laatste woord, dus die discussies voegen niet zo veel toe, wat mij betreft is er simpelweg geen reden om elkaars suggesties te beoordelen, dat is immers de taak van de moderators.

Nog een puntje wat ik hierbij even aan wil kaarten, wat is er gebeurd met de regel 'niet te snel aan de bel trekken'? ik zie notabene moderators 2 uur na het plaatsen van een post klagen over de moderatie die ze krijgen..? Als iedereen dat gaat doen is het niet meer bij te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:39:
Je weet dat iedereen kan modereren op reacties op de frontpage (mits de functionaliteit aan staat). Iedereen kan dus ook reageren en een mening geven alhier.
Idee voor volgend mismoderatie topic, niet meer mogen reageren op de reacties van anderen, ik kan echt wel begrijpen dat iemand er anders over denkt dan ik, en daar heb ik ook echt geen probleem mee, maar dit gebeurd me vaker, en ik heb net een beetje de laatste pagina's gelezen en het valt me op dat het topic sowieso erg vaak verzand in welles/nietes discussies, dat lijkt me voor niemand goed, uiteindelijk hebben moderators toch het laatste woord, dus die discussies voegen niet zo veel toe, wat mij betreft is er simpelweg geen reden om elkaars suggesties te beoordelen, dat is immers de taak van de moderators.
Het is niet dat crew jou tot iets verplicht is. Net als dat non-crew die wel ook kan modereren jou tot iets verplicht is. Je kan dus niet verwachten dat mensen waarvan jij niet wil dat zij reageren op jouw berichten dat toch gaan doen of niet. Zo geldt dat ook voor de crew. Discussie bij moderatie kan wel tot andere inzichtingen en meningen leiden en begrip naar elkaar toe, dus ik zie niet in waarom dat hier niet zou mogen. Dit is niet enkel een loket om mismods te melden.
Nog een puntje wat ik hierbij even aan wil kaarten, wat is er gebeurd met de regel 'niet te snel aan de bel trekken'? ik zie notabene moderators 2 uur na het plaatsen van een post klagen over de moderatie die ze krijgen..? Als iedereen dat gaat doen is het niet meer bij te houden.
Er is geen definitie van tijd dat een reactie oud moet zijn, vooraleer hij als fout gemodereerd bestempeld kan worden. Als een reactie binnen 5 minuten 6 -1 moderaties heeft, terwijl dat niet terecht is en bijvoorbeeld +1 hoort te zijn, zou je hem in theorie al kunnen melden. Het systeem zelf heeft echter ook wat tijd nodig en is het dus handig om bijvoorbeeld een uur te wachten. Staat het dan ook nog op -1 of een andere onjuiste moderatie, dan kun je wel veilig concluderen dat de betreffende reactie foutief gemodereerd is. Als een reactie 2 uur oud is en niet de juiste moderatie heeft, is het dus best terecht om hem dan hier te melden als mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:39:
[...]

Jij en ik zijn ook moderators. ;)

Het idee van dit topic is dan ook na een melding zoals de jouwe reguliere modders de argumenten voor de mismoderatie kunnen lezen en dat meenemen in een eigen moderatie voor gegeven post.

En verder is het inderdaad mijn mening, maar er staat letterlijk in de ModFAQ dat klachten over moderaties een punt aftrek krijgen. Bij een post die voor 3/4 bestaat uit een klacht over een moderatie zal dus niet heel snel een positieve beoordeling krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ger schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:20:
Jij en ik zijn ook moderators. ;)
Daar ben ik het niet mee eens, mede door hoe vaak mensen toch met hun mening modereren vind ik moderaties door gewone gebruikers zoals ons gewoon ondergeschikt aan moderaties door 'echte' moderators, wij gebruikers geven waarderingen, moderators hebben wat dat betreft meer 'gewicht' en kunnen een eindoordeel vellen.
Het idee van dit topic is dan ook na een melding zoals de jouwe reguliere modders de argumenten voor de mismoderatie kunnen lezen en dat meenemen in een eigen moderatie voor gegeven post.
Dit lijkt me een beetje krom, deze topics lijken me niet bedoeld om zieltjes te winnen voor een post, maar om mismoderatie aan te kaarten, ook kan ik me niet voorstellen dat veel mensen dit topic lezen om vervolgens posts anders te gaan modereren, daar neemt de gemiddelde gebruikers volgens mij de tijd niet voor.
.. er staat letterlijk in de ModFAQ dat klachten over moderaties een punt aftrek krijgen. Bij een post die voor 3/4 bestaat uit een klacht over een moderatie zal dus niet heel snel een positieve beoordeling krijgen. ;)
Vandaar dat ik zelf ook al de punt aftrek noem, maar dan kom ik dus wel nog op een 0 uit en niet op -1 :)

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
@hierboven: Je kunt vinden wat je wil, maar dat is niet zoals het hier werkt.
Voor mij sluit ik het nu even af met een verwijzing naar de FAQ en de TS welke mijn eerdere post onderschrijven. Overige uitleg laat ik aan de crew, want mijn mening doet er blijkbaar niet toe voor je. :)

z1rconium in 'nieuws: Apple levert 14,8 procent meer iPads dan vorig jaar' Gewoon +1, geen +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Er is zeker weer een artikel omtrent illegaal downloaden? Ik zie weer een meningmod op +3.
Deze heeft intussen echter 150x +3 gekregen, 54x +2 en 72x +1 (wat de reactie hoort te zijn), ik weet niet of we deze nog op de normalie manier op +1 krijgen, maar dat laat ik aan jullie over.

TunderNerd in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torre...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die gaat niet meer op de +1 komen nee, niet met dat soort aantallen +2's en +3's.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymnasiast
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 16:35
MSalters in 'nieuws: Bunq-klanten klagen over invoering duur premium-abonnement'

Flauwe off-topic grap. Zou 0 moeten zijn, niet -1.

https://tweakers.net/nieu...ction=10325043#r_10325043

Vergelijking met Regiobank. Zou ik zelf als 1 willen bestempelen. Of heel misschien 0. Maar niet -1.

[ Voor 31% gewijzigd door Gymnasiast op 02-08-2017 17:04 . Reden: Nog een mismoderatie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

_Thanatos_ in 'nieuws: Hyperloop One-pod haalt snelheid van 310km/u bij tweed...

Imho maakt die laatste alinea dit tot een -1. Ten eerste moderatiegezeik, en ten tweede ook nog eens met een dikke troll erin ("gelovigen").

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:51:
_Thanatos_ in 'nieuws: Hyperloop One-pod haalt snelheid van 310km/u bij tweed...

Imho maakt die laatste alinea dit tot een -1. Ten eerste moderatiegezeik, en ten tweede ook nog eens met een dikke troll erin ("gelovigen").
Staat volgens mij nu wel redelijk klem op -1.

Hij heeft er ook eentje staan die op 0 stond en in mijn ogen een 1 verdiende, deze staat nu ook op 1 door een power mod. :)

Leuk om te zien trouwens dat er hier nog van die antieke tweakers hier rondlopen. Kan me vergissen, maar volgens mij zag ik jou naam hier 10 jaar terug ook al voorbijkomen :D

Ik denk dat ik ook maar weer eens wat actiever ga modereren. Kijken of het nog een beetje gezellig is op de forums :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:05:
[...]

Leuk om te zien trouwens dat er hier nog van die antieke tweakers hier rondlopen. Kan me vergissen, maar volgens mij zag ik jou naam hier 10 jaar terug ook al voorbijkomen :D
Dat kan wel kloppen, ik loop hier al mee sinds ergens in 1998 ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 18:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Knijper1962 in 'nieuws: Microsoft noemt iPad Touch Cover in eigen documentatie'
Post is 1 zin: "Ik dat te hebben gelezen dat ... volgens mij". Kan nooit +2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjolk
Nja, dat hele draadje hangt van meningmoderaties aan elkaar. Naast die van Vampke staat die van PaulSmits ook nog niet goed. Beide zijn gewoon +1. PaulSmits probeert een aardig punt te maken, maar gaat op diverse plaatsen de mist in met onjuistheden waardoor het ook niet meer dan een +1 is IMO.

En zo staat er nog een handvol verkeerd in dat draadje. Geen beginnen meer aan om dat nog recht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

FragFrog in 'nieuws: Rechter: dwarslaesie-patiënt hoeft camera niet weg te ha...
Geen +2, staat geen informatie in die imo informatief is, daarnaast gaat het om een gedeelde toegangsweg en niet alleen eigen terrein (zie artikel).

Cheezborger in 'nieuws: Rechter: dwarslaesie-patiënt hoeft camera niet weg te h...
Geen +2, de link staat gewoon in het artikel.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Volgens mij wil tinzarian in 'nieuws: Rechter: dwarslaesie-patiënt hoeft camera niet weg te h... PcDealer in 'nieuws: Rechter: dwarslaesie-patiënt hoeft camera niet weg te ha... onderuit halen met 6x -1

Ik heb de tekst gevolgd en een gezicht op zichzelf lijkt geen persoonsgegeven.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Nu online
In het nieuwsbericht over de verzekeraar die een refurbished telefoon aanbiedt na een schademelding heb ik vanochtend een reactie geplaatst die volgens mij zeker geen -1 is (maar ook geen +3): Dennis in 'nieuws: Verzekeraar mag beschadigde smartphone vervangen door refu...

In de thread staan wel meer mismoderaties omdat er (volgens mij) een groep Tweakers is die vind dat de verzekeraar dit helemaal niet mag doen. Maar waarom zou dit niet mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DoingK in 'nieuws: Criminelen zetten nieuwe aflevering Game of Thrones online'
GeoBeo in 'nieuws: Criminelen zetten nieuwe aflevering Game of Thrones online'
boolean in 'nieuws: Criminelen zetten nieuwe aflevering Game of Thrones online'

Imho allemaal -1, want GR-materiaal. De eerste 2 krijgen massale hoeveelheden +2's en +3's, waar wel ff naar gekeken mag worden, want dat is natuurlijk modmisbruik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PostHEX in 'nieuws: Evleaks toont afbeelding van mogelijke opvolger Google Pi...

Stond +3, na mijn moderatie (+1) gezakt naar +2, aangezien het een onderbouwde mening is, hoort hij op +1, wie geeft hem het tikje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Daar gaan we eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Beetje vroeg, maar:

Mark_88 in 'nieuws: DICE zet 'specialisaties' van verschillende klasses Battl...

Tig keer +3 voor info die de AUTEUR ook gewoon in het artikel zelf had kunnen zetten. :?

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
HMC schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:42:
Beetje vroeg, maar:

Mark_88 in 'nieuws: DICE zet 'specialisaties' van verschillende klasses Battl...

Tig keer +3 voor info die de AUTEUR ook gewoon in het artikel zelf had kunnen zetten. :?
Een changelog wordt natuurlijk niet in een artikel geplaatst. Maar een +3 is wel te hoog ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Hoe is het mogelijk dat iemand met 1 regel/zin zoveel +3 kan scoren?

dageeknerd in 'nieuws: Evleaks toont afbeelding van mogelijke opvolger Google...

Dageeknerd schrijft:
Jeetje, met zo een bezel past er toch makkelijk een 3,5 mm aansluiting in?...

Lijk mij geen +3 waardig

Ik denk dat er even naar gekeken moet worden.

[ Voor 13% gewijzigd door aliberto op 06-08-2017 00:05 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
aliberto schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:58:
Hoe is het mogelijk dat iemand met 1 regel/zin zoveel +3 kan scoren?

dageeknerd in 'nieuws: Evleaks toont afbeelding van mogelijke opvolger Google...

Dageeknerd schrijft:
Jeetje, met zo een bezel past er toch makkelijk een 3,5 mm aansluiting in?...

Lijk mij geen +3 waardig

Ik denk dat er even naar gekeken moet worden.
Dat is inderdaad duidelijk geen +3. Ik ga eens even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Vergeet niet om hem dan zelf ook te modden... ;)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TheCapK schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:19:
Vergeet niet om hem dan zelf ook te modden... ;)
Done, heeft helaas niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

Iusedto in 'nieuws: Middle-earth: Shadow of War krijgt optionele microtransac...

Typisch gevalletje van "Ik ben het ermee eens, dus +2/+3".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat is inderdaad overduidelijk geen +3. Ik ga eens naar de moderaties kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arashi_NL
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-08-2020
Bor schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:28:
[...]

Dat is inderdaad overduidelijk geen +3. Ik ga eens naar de moderaties kijken.
Wordt in datzelfde draad ook vrij hard ge -1'd als je ook maar iets positiefs zegt over micro-transacties, daarnaast wordt je dan ook meteen uitgemaakt voor 'dom', 'naief' en een 'fanboy'. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Arashi_NL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:24:
[...]

Wordt in datzelfde draad ook vrij hard ge -1'd als je ook maar iets positiefs zegt over micro-transacties, daarnaast wordt je dan ook meteen uitgemaakt voor 'dom', 'naief' en een 'fanboy'. ;(
Kun je naar de reactie(s) waar het om gaat linken?

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arashi_NL
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-08-2020
Markimoo schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:05:
[...]

Kun je naar de reactie(s) waar het om gaat linken?
Full caps claimen dat ik niet kan lezen en "holy shit, wat ben jij naief" (Staat inmiddels dan wel -1, nog steeds niet netjes though. Zijn andere reacties in het draadje zijn ook niet heel fijn.)
Vayra in 'nieuws: Middle-earth: Shadow of War krijgt optionele microtransacties'

"Fanboys zoals jij die het toch wel slikken, ongeacht wat je gevoerd wordt. De game-industrie verloederd omdat de publishers veel ste makkelijk hun centen verdienen aan mensen zoals jij.
Dat je dat nou echt niet begrijpt .."
Zoop in 'nieuws: Middle-earth: Shadow of War krijgt optionele microtransacties'

"Dat maakt je een fanboy."
Zoop in 'nieuws: Middle-earth: Shadow of War krijgt optionele microtransacties'

0 op:
Arashi_NL in 'nieuws: Middle-earth: Shadow of War krijgt optionele microtrans...
Terwijl dat gewoon een on-topic reactie is.

-1 op:
Arashi_NL in 'nieuws: Middle-earth: Shadow of War krijgt optionele microtrans...
Wat een 0 verdient voor off-topic, maar geen -1 voor ongewenste troll post. Ik reageer daar volgens mij vrij beleefd op iemand die net claimt mij zonder zorgen te mogen beledigen omdat ik geen respect heb "verdiend".

De andere -1tjes zijn inmiddels beetje bij getrokken weer. Maar wilde meer aangeven dat daar nogal negatief en aggresief werd/wordt gedaan door een groepje met een "sterke mening" om het zacht te zeggen.

-1'en:

Allemaal on-topic of een nulletje, worden allemaal lekker ge -1'd voor de mening. (En natuurlijk allemaal +1tjes voor de ander, voor het berichtje waar die me uitmaakt voor troll.)

[ Voor 27% gewijzigd door Arashi_NL op 07-08-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jeanpaul145 in 'nieuws: Foto's tonen vermoedelijk Samsung Galaxy Note 8'

Lijkt me meer een -1 dan de +2's en +3's die het nu krijgt. Dit is GR-materiaal, niet voor de FP.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-07 13:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jep, duidelijk gevalletje klok / klepen en populistische meningmodders.

Dennism in 'nieuws: Brein schikt met Nederlander die logins verkocht voor str...

is overigens ook geen +3. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 07-08-2017 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaquesparblue
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 18:14
jaquesparblue in 'nieuws: Delftse waterstofraceauto doet voor eerst mee met f...

Letterlijk reageren op een citaat uit het artikel is tegenwoordig off-topic en ongewenst?

En precies het probleem wat ik aanhaal (hokjes onderwijs) is schijnbaar informatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
CH40S schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:43:
[...]
Jep, duidelijk gevalletje klok / klepen en populistische meningmodders.
Nu nog meer populisten bijgekomen.
Als je die popi jopi reacties niet binnen tien minuten hier hebt staan zijn ze niet meer te corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
jaquesparblue schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:22:
jaquesparblue in 'nieuws: Delftse waterstofraceauto doet voor eerst mee met f...

Letterlijk reageren op een citaat uit het artikel is tegenwoordig off-topic en ongewenst?

En precies het probleem wat ik aanhaal (hokjes onderwijs) is schijnbaar informatief?
Ik zie in jouw reactie niet veel meer dan een zinloze rant die aan de discussie weinig toevoegt. Niet direct offtopic, maar wel irrelevant.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Meg op 08-08-2017 17:16 . Reden: Geschaard. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Markimoo schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:11:
[...]

Jouw reactie had slechts een moderatie, je moet het systeem wel even de tijd geven. Na 5 minuten kun je nog geen oordeel maken.
Dat doet hij dan ook niet. Die reactie is 8 augustus 2017 00:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Bor schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:15:
[...]

Dat doet hij dan ook niet. Die reactie is 8 augustus 2017 00:17
Wacht, dan kloppen de tijden niet hier...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWyk
Markimoo schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:11:
[...]

Jouw reactie had slechts een moderatie, je moet het systeem wel even de tijd geven. Na 5 minuten kun je nog geen oordeel maken.
Ik heb de reactie geschreven om 00:17 en hier de mismoderatie gemeld om 8:58.
Dat is niet na 5 minuten maar na 8 uur en 41 minuten.

Bovendien is het systeem de tijd geven meestal gewoon onzin.
Ik heb hier gisteren een post van 16:02 om 17:37 gemeld en die is nooit meer goed gekomen en eerder alleen maar slechter gemodereerd. Dat was dus al te laat.
Moderaties worden meestal juist alleen maar slechter als je gaat wachten.
Zeker als er nog actief gemodereerd wordt op de top posts in het begin moet je juist heel snel melden om het nog goed te krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door TWyk op 08-08-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

TheJoe in 'nieuws: YouTube voegt chatfunctie en delen van video's toe aan mob...
Geen +2, zeker geen +3

Jelv in 'nieuws: NIST-medewerker achter huidige wachtwoordeisen heeft spijt v...
Geen +2

PdeBie in 'nieuws: Microsoft brengt nieuwe Surface Arc Mouse uit voor 90 euro'
Deze vind ik trouwens ook geen +2. Hij stelt dat wel goede vragen, maar de MODFAQ zegt over +2-reacties:
+2-reacties bevatten informatie en inzichten die weliswaar bij experts aanwezig zijn maar wel nuttig zijn voor het grote publiek.
Dit mis ik dan toch in zijn/haar reactie.

[ Voor 61% gewijzigd door BeToBe op 08-08-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:34

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd in 'nieuws: Rechter: smartphone in autohouder bedienen staat gelijk ...
Veel mee eens modders, ik zie de must read niet en het informatieve ontgaat mij ook. Ik ben het best met 'm eens maar dat is niet relevant. Een +1 volstaat ruim.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Gipsy King in 'nieuws: Onderzoek toont dat Noctua-fans uit China en Taiwan geli...

Haalt zijn eigen reactie aan, die al alleen maar +3's kreeg. Hoeft niet weer, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
HMC schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:14:
Gipsy King in 'nieuws: Onderzoek toont dat Noctua-fans uit China en Taiwan geli...

Haalt zijn eigen reactie aan, die al alleen maar +3's kreeg. Hoeft niet weer, lijkt mij.
Dat hoeft van mij ook geen +3 of +2 te zijn. Het is simpelweg niet meer dan het recyclen van een eerdere comment in de huidige vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

markieo in 'nieuws: Cryptocurrency-handelaar LiteBit meldt inbraak op servers'

Gewoon de inhoud van de link die in het artikel zelf staat.
Krijgt altijd meteen tig +3's :X

Heb het een boost naar +1 gegeven, maar ik heb er genoeg van.
Echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olivierh in AMD bevestigt Ryzen-segmentatiefouten bij Linux-workloads
Volgens mij geen -1, ik geef gewoon een ontopic reactie en word downgemod omdat mijn observatie niet strookt met de AMD fanboys. Volgens mij ben ik vrij duidelijk over dat ik Ryzen alleen maar toejuich, ik haal gewoon aan (volgens mij terecht) dat dit wederom een beetje pijnlijk is voor AMD (net als de vorige keer)

Dat betekend niet meteen dat ik een Intel logo op m'n voorhoofd heb staan, en ik snap dan ook niet zo goed waarom er meteen reacties zijn die in de verdediging schieten en/of Intel 'neerhalen', ik reageer alleen maar op wat ik constateer, en volgens mij kon ik in mijn reactie niet positiever over Ryzen zijn zonder vervolgens weer als AMD fanboy afgeschreven te worden...

Ze zijn nu kwa specs gelijk als/zo niet beter dan Intel, maar qua kwaliteit blijft er dus nog wel wat ruimte voor verbetering, niets mis mee gezien het prijsverschil, en ik hoop dat dat in de toekomst dus beter zal gaan. Waar in die reactie ga ik dan zo ongewenst te werk?

Wat mij betreft gewoon +1, zo niet hoor ik graag waar ik dan blijkbaar de fout in ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
streamnl in 'nieuws: Disney stopt in 2019 met Netflix en komt met eigen video... is geen +3. Er lijkt bij dat topic aardig op mening te worden gemod. Wie helpt om daar de bezem eens door te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

Bor schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:28:
streamnl in 'nieuws: Disney stopt in 2019 met Netflix en komt met eigen video... is geen +3. Er lijkt bij dat topic aardig op mening te worden gemod. Wie helpt om daar de bezem eens door te halen?
Ik ben bang dat we meer nodig gaan hebben dan een bezem.

Bijvoorbeeld de reactie Stoney3K in 'nieuws: Disney stopt in 2019 met Netflix en komt met eigen video...

Heeft 46x een +3, 3x een +1 en 2x een 0. Het is absoluut geen +3, maar met alleen een bezem ga je hem niet goed krijgen. Het hele topic zit vol met zulke reacties.

Peatsmoke in 'reviews: Apple iPad Pro's 2017 - Pro met een grote P, voor een ...
Dit is trouwens ook geen +2 waard.

3raser in 'nieuws: Hellblade waarschuwt speler voor permadeath - update'
Geen +3

[ Voor 19% gewijzigd door BeToBe op 09-08-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Bor schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:28:
Kansloze thread voor de eenvoudige passerende modders. Één en al meningmods daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer is het hebben van een mening ongewenst?

Verwijderd in 'nieuws: Disney stopt in 2019 met Netflix en komt met eigen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FragFrog in 'nieuws: Valve kondigt aan dat Dota-kaartspel Artifact in 2018 ui...

Geen +2, het is niet echt nieuwe informatie, +1 voor deze onderbouwde mening. Veel raakvlakken noemt FragFrog niet, enkel een opsomming die ontstaat vanuit een vergelijking.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 09-08-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Ach, ik vind het wel informatief eigenlijk. +2 is voor mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
BlueTooth76 in 'nieuws: Disney stopt in 2019 met Netflix en komt met eigen vi...

Hoe kom je erbij om hier +3 op te geven? Onder dat artikel, allemaal onzin met een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Wolfos schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:05:
BlueTooth76 in 'nieuws: Disney stopt in 2019 met Netflix en komt met eigen vi...

Hoe kom je erbij om hier +3 op te geven? Onder dat artikel, allemaal onzin met een +2.
Dat is inderdaad duidelijk geen +3. Ik zal eens naar de afzonderlijke moderaties kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bor schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:07:
[...]

Dat is inderdaad duidelijk geen +3. Ik zal eens naar de afzonderlijke moderaties kijken.
Ik maar zoeken waarom ik zo'n waarschuwing kreeg :')

Misschien handig om dat bij de waarschuwing erbij te zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

Dit is absoluut geen +3 waard
Bullet NL in 'nieuws: Spotify-app is beschikbaar voor Xbox One'

Hier zie ik ook geen +3 in.
xarow in 'nieuws: Spotify-app is beschikbaar voor Xbox One'

[ Voor 33% gewijzigd door BeToBe op 09-08-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
ArcticWolf schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:13:
[...]

Ik maar zoeken waarom ik zo'n waarschuwing kreeg :')

Misschien handig om dat bij de waarschuwing erbij te zetten....
Wanneer het slechts een verkeerde moderatie betreft zet ik dat er doorgaans bij. In jouw geval zijn er meer afwijkende moderaties. Zoals in de e-mail die je hebt gekregen is aangegeven kunnen er voorbeelden worden gegeven op aanvraag. Dit topic is daar echter niet de juiste plek voor.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 09-08-2017 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Biogi in 'nieuws: Microsoft dicht lek in Windows Search dat op afstand uitvoe...

een Spotlight voor een reactie die louter uit 'Mooi' bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bor schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:22:
[...]

Wanneer het slechts een verkeerde moderatie betreft zet ik dat er doorgaans bij. In jouw geval zijn er meer afwijkende moderaties. Zoals in de e-mail die je hebt gekregen is aangegeven kunnen er voorbeelden worden gegeven op aanvraag. Dit topic is daar echter niet de juiste plek voor.
Kan ik moderaties ook uitzetten dan? Zijn we daar ook meteen vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Keypunchie in 'nieuws: ABN Amro-klanten hebben last van storing bij internetb...

Geen idee hoe ik op 0 terecht ben gekomen. Al zeg ik het zelf, is toch gewoon een inhoudelijke bijdrage, die uitlegt waarom banken de afgelopen jaren stabieler zijn geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:10

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Keypunchie schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:57:
Keypunchie in 'nieuws: ABN Amro-klanten hebben last van storing bij internetb...

Geen idee hoe ik op 0 terecht ben gekomen. Al zeg ik het zelf, is toch gewoon een inhoudelijke bijdrage, die uitlegt waarom banken de afgelopen jaren stabieler zijn geworden?
Je staat inmiddels op een nette +1

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS in 'nieuws: Valve kondigt aan dat Dota-kaartspel Artifact in 2018 uitkomt'

Ik ben misschien wat snel, maar volgens mij kan dit bericht geen -1 zijn.
ArcticWolf schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:54:
Dat kan zeer zeker, via de instellingen uiteraard, onder het kopje Reacties zie je daar 'moderatie' staan.

Stoney3K in 'nieuws: Disney stopt in 2019 met Netflix en komt met eigen video...
is overigens geen +3. Duidelijk gevalletje meningmodden met 148x +3. Deze kan dus nog wel de nodige schopjes gebruiken.

[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 09-08-2017 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

ArcticWolf schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:54:
[...]

https://tweakers.net/instellingen/layout/ daar kun je ze uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:41

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Volgende bericht wat ik heb geplaats is misschien offtopic maar zeker niet -1 denk ik? Ik vind dat het best oke is om mensen die Intel kopen van de bepaalde "praktijken" die Intel uitoefend op de hoogte te brengen. Wellicht dat het woord Shintel mensen op hun tenen trapt :p, maar dat is er meer als grap geplaatst.
https://tweakers.net/nieu...ction=10354931#r_10354931

Edit:
Hoe krijg ik zo'n fantastische link, of tikt iedereen dat zelf?

[ Voor 8% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 09-08-2017 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ja, dit is de laatste keer dat ik hier reageer.
Ja, ik heb er genoeg van.
Ja, ik weet dat het te vroeg is, maar de tendens is gezet.

downloads: System Ninja 3.1.8

Kan men hier even de moderaties nakijken?
Zucht.
Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:30:
Volgende bericht wat ik heb geplaats is misschien offtopic maar zeker niet -1 denk ik? Ik vind dat het best oke is om mensen die Intel kopen van de bepaalde "praktijken" die Intel uitoefend op de hoogte te brengen. Wellicht dat het woord Shintel mensen op hun tenen trapt :p, maar dat is er meer als grap geplaatst.
https://tweakers.net/nieu...ction=10354931#r_10354931

Edit:
Hoe krijg ik zo'n fantastische link, of tikt iedereen dat zelf?
Die video kent eigenlijk iedereen al, en de benaming van Intel vindt niemand leuk.
Als ik "Macroschoft" zeg is het het ook meteen -1.

Van mij een 0

[ Voor 57% gewijzigd door HMC op 09-08-2017 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

@Sp3ci3s8472 het nieuwsbericht gaat over de aankondiging van een nieuw product en niet over rechtszaken tussen twee fabrikanten waardoor het off-topic is, daarnaast zie ik totaal ook niet het verband tussen jouw reactie en de reactie boven je waarop je op reageert. Mijn inziens had de reactie van jouw net zo goed een op zich zelf losstaande reactie kunnen zijn. Daarbij komt dat die naamsverbastering niet nodig is waarvoor punten aftrek worden gegeven en je op -1 uit komt.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Zeehond schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:21:
@Sp3ci3s8472 het nieuwsbericht gaat over de aankondiging van een nieuw product en niet over rechtszaken tussen twee fabrikanten waardoor het off-topic is, daarnaast zie ik totaal ook niet het verband tussen jouw reactie en de reactie boven je waarop je op reageert. Mijn inziens had de reactie van jouw net zo goed een op zich zelf losstaande reactie kunnen zijn. Daarbij komt dat die naamsverbastering niet nodig is waarvoor punten aftrek worden gegeven en je op -1 uit komt.
Naamsverbastering is wat ongepast, heb dit ondertussen verandert.

Te lange edit:
Heb het om de simpele reden dat het het hoogst gesorteerde comment was daaronder geplaats. Dit is niet iets wat ik normaal doe (denk dat mijn posthistorie genoeg zegt). Vond het daarentegen ondanks dat het offtopic is (wat het is) wel nodig om mensen op de hoogte te stellen van de wanpraktijken van Intel (die buiten de wet zijn), Intel komt hier al lang genoeg mee weg. Dit zorgt ervoor dat potentiele kopers een bewuste keuze kunnen maken.

[ Voor 25% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 09-08-2017 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:33:
[...]

Naamsverbastering is wat ongepast, heb dit ondertussen verandert.
d:)b, dan mag hij wel naar 0 wat mij betreft.

@Sp3ci3s8472, wat betreft het geen wat je in je edit schrijft, het wordt niet bepaald gewaardeerd om op een dergelijke manier je reactie naar boven te schuiven bij een artikel, dat je dit normaal niet doet is eigenlijk geen excuus aangezien het dan nog een rotzooitje wordt op de FrontPage als iedereen een keer doet. Gelieve dus gewoon helemaal niet doen.

[ Voor 42% gewijzigd door Zeehond op 09-08-2017 22:49 ]

200 fish found!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Zeehond schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:36:
[...]

d:)b, dan mag hij wel naar 0 wat mij betreft.

@Sp3ci3s8472, wat betreft het geen wat je in je edit schrijft, het wordt niet bepaald gewaardeerd om op een dergelijke manier je reactie naar boven te schuiven bij een artikel, dat je dit normaal niet doet is eigenlijk geen excuus aangezien het dan nog een rotzooitje wordt op de FrontPage als iedereen een keer doet. Gelieve dus gewoon helemaal niet doen.
Prima, zal ik ook niet meer doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Cis in 'nieuws: Google spreekt websites aan die irritante advertenties tonen'

Dat lijkt me niet echt 113x +3 waard... meer dan een +1 kan ik er toch echt niet in zien.

Verwijderd in 'nieuws: Google spreekt websites aan die irritante advertenties...

Ook niet echt 59x +3 waard imho.

Travelan in 'nieuws: Google spreekt websites aan die irritante advertenties t...

75x +3? WTF? Dit is op zijn allerbest een +1.

[ Voor 56% gewijzigd door wildhagen op 10-08-2017 07:26 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Tjolk
svenslootweg in 'nieuws: Windows 10 vertrouwt nieuwe WoSign-certificaten vana...
Geen +3, daarvoor had hij meer moeite moeten doen dan een stelling met een linkje.

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

• Crazy Harry
  • Laatst online: 27-08 20:01

Crazy Harry

Altijd te laat

bArAbAtsbB in 'nieuws: E-sports worden wellicht onderdeel van Olympische Spel...
Hoewel de toon/manier beter kan, haalt hij een relevant punt in de discussie aan en verdient dus geen -1

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Pepper92 in 'nieuws: LG V30 krijgt cameralens met diafragma van

Misschien grotendeels off-topic, maar ook weer geen -1 waard wat mij betreft (volgens mij gedownmod vanwege "Muziek luisteren/films kijken via telefoonspeakers heb ik dan weer nooit begrepen. Ieder z'n ding.")

Niet terecht als je het mij vraagt.
Pagina: 1 ... 8 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2