Dat is niet wat ik uit TheCapK zijn post haal.terradrone schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:22:
[...]
Dirk stelt dat ik mij schuldig zou maken aan "whataboutism", vervolgens stelt thecapk dat zijn reactie veel op die van mij lijkt. Dat jij nu de derde ziel bent die zich denkt te moeten opofferen voor het grote geheel door ook weer geheel in de verdediging te schieten, bevestigt enkel mijn eerder gemaakte punt, die waarin ik aangeef dat er hier, vooral onder de "moderators", een behoorlijk tekort aan enig zelf reflecterend vermogen bestaan. Het zal mij een biet wezen wie de volgende moraalridder gaat wezen welke nogmaals denkt te moeten verduidelijken hoe "de waarheid", zoals die onder den uwen lijkt te bestaan, mij ter verduidelijking aangeboden dient te worden via deze weg.
Kortom, zolang u hier enkel "den zelfingenomenheid" ofwel de eigen waarheid denkt te moeten verkondigen en geen mogelijkheid kent buiten uw eigen gelijk te beredeneren, krijgt u van mij geen cent meer, en zal ik eenieder aansporen nog enkel, met adblocker aan, gratis de website te "gebruiken". Ofwel: men oogst wat men zaait.
Ook dit zal overigens wel weer als "sterk aanvallend" ervaren worden. Dit getuigd des te meer hoe beperkt men in staat is een kritische noot te ontvangen. Geheel in dezelfde lijn als we gewend zijn.
Ik ben overigens niet geneigd mij nog verder te verduidelijken. U moderators heeft u duidelijk te kennen gegeven. Het is duidelijk hoe de zaken ervoor staan...
Interpreteer ik als het geen wat jij schrijft dat Dirk zich in allerlei bochten wringt aanvallend is net als jouw post terradrone in 'geek: Man heeft twintig jaar lang brood op plank door hacken v... aanvallend is en deze twee posts daarmee op elkaar lijken.TheCapK schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:46:
[...]
Dat hij zich in bochten wringt is zwaar overdreven en lijkt veel op jouw post waar je, terecht, een -1 voor hebt gekregen. Jouw post is zwaar aanvallend en totaal bezijden het onderwerp. Kijk eens naar hoe er op jouw post is gereageerd. Dan is wel duidelijk dat de beoordeling van jouw post echt niet zo belachelijk is als jij denkt dat deze is.
De rest van jouw reactie is voor een flink stuk op de man dus daar ga ik verder dan ook niet op in
200 fish found!