Waarom is mijn reactie offtopic? Verwijderd in 'nieuws: Onofficiële fix voor Nexus 6P-bootloop schakelt helft ...
1) Moderatiegezeur. En dan ook nog eens in all-caps, dus hard schreeuwen, wat absoluut not done is.
2) De toon is nogal onvriendelijk
3) Gebruik van de kots-smiley
Punt 1 levert iig een punt aftrek op.
Sowieso staat je reactie er net 15 minuten. Je mag ook even meer geduld hebben, laat het systeem ff zijn werk doen.
Sowieso staat je reactie er net 15 minuten. Je mag ook even meer geduld hebben, laat het systeem ff zijn werk doen.
Virussen? Scan ze hier!
Het nieuwsbericht gaat over een fix voor de Nexus 6p die 4 kernen uitschakelt en daarmee een bootloop probleem oplost. Jouw bericht gaat over een slechte garantieafhandeling van T-mobile en Dynafix. Lijkt me off-topic, toch?Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:15:
Waarom is mijn reactie offtopic? Verwijderd in 'nieuws: Onofficiële fix voor Nexus 6P-bootloop schakelt helft ...
Verder is gezeur over moderatie niet bedoelt op de FP en standaard een punt aftrek.
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Het grootste gedeelte van je reactie gaat over je ervaring met de klantenservice van T-mobile/Dynafix. Dat is minimaal on-topic en dan alleen omdat het dezelfde telefoon betreft maar verder dan dat ook niet. Daar komen dan nog de redenen bij die wildhagen hierboven al aanstipt. De reactie is echt behoorlijk offtopic.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Aaargh! in 'nieuws: 'Aandeel Nederlandse huishoudens met smart-tv stijgt naar...
Natuurlijk geen +2, en over de sloten met +3's zullen we maar niet beginnen denk ik?
Natuurlijk geen +2, en over de sloten met +3's zullen we maar niet beginnen denk ik?
Virussen? Scan ze hier!
nieuws: 'Oude FruitFly-malware dient tot het in de gaten houden van Mac-gebru...
Begint nu al een pareltje te worden.
* FreshMaker geeft aan dat er niet zo héél veel malware bekend is op de MAC, krijg daar een bronvraag op, en de oneliner die daar weer op reageert heeft +2
Iemand heeft een Applebril op, OF het niet begrepen
* FreshMaker geeft aan dat er niet zo héél veel malware bekend is op de MAC, krijg daar een bronvraag op, en de oneliner die daar weer op reageert heeft +2
Gaat het over de reacties in het algemeen of jouw reacties of andere specifieke reacties?FreshMaker schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:58:
nieuws: 'Oude FruitFly-malware dient tot het in de gaten houden van Mac-gebru...
In dat laatste geval is het handiger door de link te kopieren van de timestamp en die hier te posten. Is wat doelgerichter...
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Algemeen, ik geef niet zo heel veel om plusjes / minnetjes, maar een aantal normeringen lijken gewoon nergens op te slaan.TheCapK schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:10:
[...]
Gaat het over de reacties in het algemeen of jouw reacties of andere specifieke reacties?
In dat laatste geval is het handiger door de link te kopieren van de timestamp en die hier te posten. Is wat doelgerichter...
De tijd zal ze rechttrekken, dat snap ik wel, maar het was frappant om te zien dat deze op 0 bleef staan, terwijl deze bijna direct naar +2 stroomde
Een +2 is wmb verdedigbaar. Met 4 woorden lijkt het mij meer dan duidelijk dat het een nonsense onderzoek is, immers als het merendeel van de tv's in de winkel smart-tv's zijn dan is er geen/weinig keus. Aiii in 'nieuws: 'Aandeel Nederlandse huishoudens met smart-tv stijgt naar 42... legt het een stuk uitgebreider uit maar dat maakt de post van Aaargh! niet minder zinvol.wildhagen schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:56:
Aaargh! in 'nieuws: 'Aandeel Nederlandse huishoudens met smart-tv stijgt naar...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Meer dan een 0 is dit imo niet...wildhagen schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:56:
Deathchant in 'nieuws: Zweedse overheid gaf databases met gegevens miljoenen ...
RGAT in 'nieuws: Zweedse overheid gaf databases met gegevens miljoenen burger...
Bombay One in 'nieuws: Zweedse overheid gaf databases met gegevens miljoenen ...
Geen +2
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft schrapt Sync Your Settings uit Windows 10'
yaro13 in 'nieuws: Microsoft schrapt Sync Your Settings uit Windows 10'
Geen +2
[ Voor 12% gewijzigd door _David_ op 24-07-2017 17:41 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Misschien dat ik hier biased ben, omdat het om een reactie op mijn post gaat, maar wat mij betreft is de volgende post echt geen +2 waard:
YBE2 in 'reviews: Splatoon 2 - Kleine, maar fijne verbeteringen'
Zie ook mijn uitgebreide reactie op deze post (dusty-2011 in 'reviews: Splatoon 2 - Kleine, maar fijne verbeteringen'.
Ik zal hier nog even kort aangeven wat er allemaal mis is met de post die op +2 staat (als samenvatting):
Het eerste deel van zijn post gaat weer over zijn misinterpretatie van wat ik met "niet meer" bedoel. Terwijl ik dit in de post waar hij op had gereageerd al duidelijk had uitgelegd. Ofwel begrijpt hij het taalgebruik gewoon niet, ofwel het is zich bewust dom voordoen.
Vervolgens heeft hij in het tweede deel van de post wel een goed punt dat er in Japan wel interesse is in Splatoon als e-sports. Maar hij gaat er wel compleet aan voorbij dat er simpelweg andere e-sports titels zijn die heel veel groter zijn, met veel meer toernooien. Granted, dat heeft er ook mee te maken dat die titels in heel veel werelddelen populair zijn als e-sports, en het zich niet alleen concentreert in Japan.
In het derde deel van zijn post, laat hij echt inzien een gebrek aan kennis te hebben. Zo is één van zijn sterkste argumenten dat de ESRB de moeilijkheidsgraad van het spel echt zou meewegen in haar rating voor een spel. Dat is natuurlijk onzin.
Verder doet de link naar neogaf helemaal niet ter zake. Het zijn alleen maar Wii U eShop sales, er zitten geen fysieke sales tussen. En papa's of mama's kunnen zelf games kopen maar ze vervolgens door de kids laten spelen. En het voornaamste betaalmiddel van de eShop lijkt creditcards te zijn, en wie van 0-12 jaar heeft zijn eigen credit card? Betalen via Nintendo eShop kaart is mogelijk voor jonge kinderen, maar zouden ze niet liever/vaker via cash fysiek kopen?
Naar mijn mening is een post waar feitelijke onjuistheden in staan of statistieken verkeerd/slecht geïnterpreteerd worden niet Informatief en dus geen +2 waard.
Update: hij is van +2 naar +1 gezet, bedankt heren!
YBE2 in 'reviews: Splatoon 2 - Kleine, maar fijne verbeteringen'
Zie ook mijn uitgebreide reactie op deze post (dusty-2011 in 'reviews: Splatoon 2 - Kleine, maar fijne verbeteringen'.
Ik zal hier nog even kort aangeven wat er allemaal mis is met de post die op +2 staat (als samenvatting):
Het eerste deel van zijn post gaat weer over zijn misinterpretatie van wat ik met "niet meer" bedoel. Terwijl ik dit in de post waar hij op had gereageerd al duidelijk had uitgelegd. Ofwel begrijpt hij het taalgebruik gewoon niet, ofwel het is zich bewust dom voordoen.
Vervolgens heeft hij in het tweede deel van de post wel een goed punt dat er in Japan wel interesse is in Splatoon als e-sports. Maar hij gaat er wel compleet aan voorbij dat er simpelweg andere e-sports titels zijn die heel veel groter zijn, met veel meer toernooien. Granted, dat heeft er ook mee te maken dat die titels in heel veel werelddelen populair zijn als e-sports, en het zich niet alleen concentreert in Japan.
In het derde deel van zijn post, laat hij echt inzien een gebrek aan kennis te hebben. Zo is één van zijn sterkste argumenten dat de ESRB de moeilijkheidsgraad van het spel echt zou meewegen in haar rating voor een spel. Dat is natuurlijk onzin.
Verder doet de link naar neogaf helemaal niet ter zake. Het zijn alleen maar Wii U eShop sales, er zitten geen fysieke sales tussen. En papa's of mama's kunnen zelf games kopen maar ze vervolgens door de kids laten spelen. En het voornaamste betaalmiddel van de eShop lijkt creditcards te zijn, en wie van 0-12 jaar heeft zijn eigen credit card? Betalen via Nintendo eShop kaart is mogelijk voor jonge kinderen, maar zouden ze niet liever/vaker via cash fysiek kopen?
Naar mijn mening is een post waar feitelijke onjuistheden in staan of statistieken verkeerd/slecht geïnterpreteerd worden niet Informatief en dus geen +2 waard.
Update: hij is van +2 naar +1 gezet, bedankt heren!
Verwijderd
*knip*wildhagen schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:18:
1) Moderatiegezeur. En dan ook nog eens in all-caps, dus hard schreeuwen, wat absoluut not done is.
[ Voor 24% gewijzigd door Cloud op 25-07-2017 09:46 ]
Misschien jezelf eens afvragen waarom je je pas druk maakt om de score die je reactie krijgt nadat je hem geschreven hebt. Als je dit zou doen tijdens het schrijven zou je misschien daadwerkelijk toegevoegde waarde leveren.
[ Voor 27% gewijzigd door Cloud op 25-07-2017 09:46 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Even rustig aan graag. We gaan hier normaal met elkaar om en jouw reactie die ik net weggeknipt heb, was op alle punten een voorbeeld van hoe we dat zeker niet doen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd in 'nieuws: SpaceX gaat mogelijk een kleinere raket gebruiken voor kol...
Niets meer dan een +1 lijkt me
Niets meer dan een +1 lijkt me
Tjolk is lekker. overal en altijd.
nieuws: Europese boete zorgt voor lagere winst bij Google-moederbedrijf Alphabet aardig persoonlijke rant over mij heen gekregen wat allemaal een +2 krijgt en op mijn reacties om het wat te sussen -1'en. Duidelijk iemand met een dubbele account gaande om zijn gelijk omhoog te pushen. Maar goed, is dit hier op zijn plaats
?
[ Voor 5% gewijzigd door AOC op 25-07-2017 16:56 ]
@Waterkoker, kun je even een linkje posten direct naar de desbetreffende reactie(s) in kwestie? Dat maakt het wat makkelijker. De link kun je krijgen via de datum en tijd bij de reactie
200 fish found!
Mijn excuus, je hebt helemaal gelijk. Inmiddels zijn de reacties al aangepast waardoor verdere moderatie qua punten niet nodig is. Betreffende reactie/reeks AOC in 'nieuws: Europese boete zorgt voor lagere winst bij Google-moed...Zeehond schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:07:
@Waterkoker, kun je even een linkje posten direct naar de desbetreffende reactie(s) in kwestie? Dat maakt het wat makkelijker. De link kun je krijgen via de datum en tijd bij de reactie
En
AOC in 'nieuws: Europese boete zorgt voor lagere winst bij Google-moed...
Nja de minpunten wordt een beetje in je schoenen geschoven als je niet eens verdedigen mag
[ Voor 21% gewijzigd door AOC op 25-07-2017 17:14 ]
pietjuhhh1990 in 'nieuws: Elon Musk: Mark Zuckerberg begrijpt weinig van kuns...
Geen +3
Zie je wel vaker. Iemand zit "in de business" dus wordt als expert aangehouden.
En het gaat verder weinig over het artikel zelf.
Verder een zooi d/t-fouten waar je U tegen zegt.
Geen +3
Zie je wel vaker. Iemand zit "in de business" dus wordt als expert aangehouden.
En het gaat verder weinig over het artikel zelf.
Verder een zooi d/t-fouten waar je U tegen zegt.

[ Voor 5% gewijzigd door HMC op 25-07-2017 18:08 ]
Eat the bugs, live in a pod
@HMC dt/ spellingsfouten fouten zijn geen reden tot punten aftrek zolang het geheel begrijpelijk blijft (dus er geen warrig verhaal komt te staan), even zo goed is de reactie idd geen is het geen +3, maar even als note dat die dt fouten daar geen rol in spelen.
200 fish found!
Dat snap ik. Maar het maakt het er niet beter op. Ik geef er geen aftrek voor.
Edit:
Reactie erop gaat nu ook hard richting tig-miljoen +3's
BramVroy in 'nieuws: Elon Musk: Mark Zuckerberg begrijpt weinig van kunstmati...
Meer een bitch fight dan on topic.
Beide mooie +1's
Edit:
Reactie erop gaat nu ook hard richting tig-miljoen +3's
BramVroy in 'nieuws: Elon Musk: Mark Zuckerberg begrijpt weinig van kunstmati...
Meer een bitch fight dan on topic.
Beide mooie +1's
[ Voor 74% gewijzigd door HMC op 25-07-2017 18:38 ]
Volgens mij zitten er aardig wat fanboys/trolls op de frontpage -1's aan zowat elke reactie in dit artikel te geven: nieuws: Blizzard dwingt eigenaar World of Warcraft-server met oude content te.... Ik zie in een heleboel reacties -1's waarvan ik niet kan snappen dat er uberhaupt aan een -1 *gedacht* is.
Volgens mij moet er even naar modstatussen gekeken worden
Volgens mij moet er even naar modstatussen gekeken worden
That's it, I'm done.
b2vjfvj75gjx7 in 'nieuws: Adobe Flash heeft vanaf 2021 officieel End Of Life-sta... - Is +3 niet wat hoog?
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Nog een uurtje om deze:
Verwijderd in 'nieuws: Zweedse overheid gaf databases met gegevens miljoenen bu...
van de +2 af te krijgen. Die 70x +3 slaan werkelijk nergens op.
Schrudde in 'nieuws: Klanten OnsBrabantNet gaan over naar KPN-netwerk'
geen +3
Verwijderd in 'nieuws: Zweedse overheid gaf databases met gegevens miljoenen bu...
van de +2 af te krijgen. Die 70x +3 slaan werkelijk nergens op.
Schrudde in 'nieuws: Klanten OnsBrabantNet gaan over naar KPN-netwerk'
geen +3
[ Voor 33% gewijzigd door JDVB op 26-07-2017 08:35 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Jvann in 'nieuws: Motorola introduceert Moto Z2 Force en Moto 360-cameramodule'
+2 is hiervoor te hoog.
+2 is hiervoor te hoog.
200 fish found!
Verwijderd in 'nieuws: Trump: Tim Cook heeft beloofd om drie grote Apple-fabri...
Deze hoort op -1, vanwege het onzin verhaal onderaan en de link naar een vage video met Google Translate stem.
Deze hoort op -1, vanwege het onzin verhaal onderaan en de link naar een vage video met Google Translate stem.
De tiid hâldt gjin skoft.
Marcoevich in 'downloads: Windows Repair 4.0.0' is nergens op gebaseerd en niet voorzien van onderbouwing en daarom geen +2.
Verwijderd in 'nieuws: Zweedse overheid gaf databases met gegevens miljoenen bu... is niet meer dan een blijkbaar populaire mening maar inhoudelijk niet meer dan off-topic en dus 0.
basdej in 'nieuws: Kaspersky brengt gratis antivirusprogramma uit' is geen +2.
Verwijderd in 'nieuws: Zweedse overheid gaf databases met gegevens miljoenen bu... is niet meer dan een blijkbaar populaire mening maar inhoudelijk niet meer dan off-topic en dus 0.
basdej in 'nieuws: Kaspersky brengt gratis antivirusprogramma uit' is geen +2.
[ Voor 61% gewijzigd door Bor op 26-07-2017 20:06 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
sygys in 'nieuws: Trump: Tim Cook heeft beloofd om drie grote Apple-fabrieken...
hoort niet op +1, maar op -1.
svennd in 'nieuws: Trump: Tim Cook heeft beloofd om drie grote Apple-fabrieke...
voor deze geldt hetzelfde
hoort niet op +1, maar op -1.
svennd in 'nieuws: Trump: Tim Cook heeft beloofd om drie grote Apple-fabrieke...
voor deze geldt hetzelfde
Verwijderd
ach jaCloud schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:49:
[...]
[mbr]Even rustig aan graag. We gaan hier normaal met elkaar om en jouw reactie die ik net weggeknipt heb, was op alle punten een voorbeeld van hoe we dat zeker niet doen.[/mbr]

Verwijderd
Dat het geen +2 is, ben ik geheel met je eens.Verwijderd in 'nieuws: Zweedse overheid gaf databases met gegevens miljoenen bu... is niet meer dan een blijkbaar populaire mening maar inhoudelijk niet meer dan off-topic en dus 0.
Een populaire mening is nagenoeg onmogelijk, mijn meningen zijn zelden tot nooit populair, voornamelijk omdat mijn schrijfstijl vaak als arrogant wordt ervaren.
Het is echter 100% on-topic. Dus 0 zou ik onterecht vinden. +1 terecht.
StefanJanssen in 'nieuws: Insider-testers krijgen binnenkort testbuild onaang...
SomerenV in 'nieuws: Insider-testers krijgen binnenkort testbuild onaangekond...
Beide reacties zijn evenals de discussie waar ze in staan off-topic en kunnen naar 0 i.p.v. +1 of de +2 waar ze op stonden.
Haas_nl in 'nieuws: Insider-testers krijgen binnenkort testbuild onaangekondi...
Dit is een -1vanwege off-topic + moderatie commentaar op de fp.
SomerenV in 'nieuws: Insider-testers krijgen binnenkort testbuild onaangekond...
Beide reacties zijn evenals de discussie waar ze in staan off-topic en kunnen naar 0 i.p.v. +1 of de +2 waar ze op stonden.
Haas_nl in 'nieuws: Insider-testers krijgen binnenkort testbuild onaangekondi...
Dit is een -1vanwege off-topic + moderatie commentaar op de fp.
[ Voor 20% gewijzigd door Zeehond op 27-07-2017 00:28 ]
200 fish found!
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Hoppa! in 'nieuws: Meizu kondigt smartphones met oledschermen op de voor- en ...
Hoe is een onderbouwde mening offtopic of irrelevant?
Hoe is een onderbouwde mening offtopic of irrelevant?
Zeehaasje in 'nieuws: Nintendo leverde afgelopen kwartaal 1,97 miljoen Switch-...
Ik verduidelijk hier alleen de getallen uit het artikel naar een andere gebruiker maar er staat niets in wat niet in het artikel staat dus deze reactie kan rustig op 0 i.p.v. +1.
Ik verduidelijk hier alleen de getallen uit het artikel naar een andere gebruiker maar er staat niets in wat niet in het artikel staat dus deze reactie kan rustig op 0 i.p.v. +1.
200 fish found!
Och, als het blijkbaar onduidelijk is en on topic is, is +1 toch prima?
PDZ in 'nieuws: Trump: Tim Cook heeft beloofd om drie grote Apple-fabrieken i...
-1 is onterecht, minstens een 0. De reactie daarboven hoort wel op -1. Ook de reactie eronder.
-1 is onterecht, minstens een 0. De reactie daarboven hoort wel op -1. Ook de reactie eronder.
Die reactie is inderdaad een 0, die hele discussie zou overigens ook nog -1 kunnen zijn voor zwaar off topic, maar dat terzijde.PDZ schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:42:
PDZ in 'nieuws: Trump: Tim Cook heeft beloofd om drie grote Apple-fabrieken i...
Ik heb jouw laatste reactie wel een -1 gegeven omdat die geen echte inhoud heeft, en dat ook nog eens zwaar off topic is.
Het onderste gedeelte is inderdaad off-topic, maar de vraag of 'ie voor z'n bewering een bron heeft is gewoon inhoudelijke reactie op die van hem...
die paar woorden zijn inderdaad on-topic, maar zijn eigenlijk een dooddoener zonder begeleidende tekst.PDZ schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:52:
Het onderste gedeelte is inderdaad off-topic, maar de vraag of 'ie voor z'n bewering een bron heeft is gewoon inhoudelijke reactie op die van hem...
batjes in 'reviews: AMD Ryzen 3 1200 en 1300X: het antwoord op Intels Core i3'
mstx in 'reviews: AMD Ryzen 3 1200 en 1300X: het antwoord op Intels Core i3'
Verwijderd in 'reviews: AMD Ryzen 3 1200 en 1300X: het antwoord op Intels Core i3'
ManReadyForWar in 'reviews: AMD Ryzen 3 1200 en 1300X: het antwoord op Intels...
Geen +2
mstx in 'reviews: AMD Ryzen 3 1200 en 1300X: het antwoord op Intels Core i3'
Verwijderd in 'reviews: AMD Ryzen 3 1200 en 1300X: het antwoord op Intels Core i3'
ManReadyForWar in 'reviews: AMD Ryzen 3 1200 en 1300X: het antwoord op Intels...
Geen +2
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Is het niet een idee om de -1 en de +3 geen boost optie toe te kennen?
Of bijvoorbeeld max 1x in een topic een +3 te geven, en indien je nog een +3 geeft de andere een +2 wordt?
Of bijvoorbeeld max 1x in een topic een +3 te geven, en indien je nog een +3 geeft de andere een +2 wordt?
Voor het afschaffen van de boost bij de +3 ondermijn je denk ik enigszins waarvoor hij gebruikt kan worden, post welke terecht een +3 zijn omdat ze informatief, kennis vertonen waar andere wat van kunnen opsteken en goed onderbouwd zijn een boost naar de +3 geven. Voor de meeste +1 reacties is geen boost nodig om daar op uit te komen, die komen daar vanzelf wel op uit (voor een +3 zou dat eveneens overigens niet nodig moeten zijn bij de eindscore). Liever zie ik de boost verdwijnen zoals voorgesteld in Minder Mooie Feature: boostmoderaties.luchthaak schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 17:58:
Is het niet een idee om de -1 en de +3 geen boost optie toe te kennen?
Max 1x +3 kunnen uitdelen lijkt mij geen goed idee aangezien een nieuws artikel prima meerdere terechte +3 reacties kan bevatten, wanneer er dan een moderatie wordt verlaagt kun je met het probleem komen te zitten dat een reactie onterecht +2 moderaties krijgt omdat het een terechte +3 is.
200 fish found!
Maximaal 1x -1 en +3 boosten zou wel weer kunnen wellicht. Denk alleen niet dat er dan veel verandert.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
bbob in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat ... lijkt mij een prima +1. Het is een redelijke open deur imho.
Je mag niet eens onderbouwende kritiek hebben. Ik denk dat we hier echt te maken hebben met mening modders. En dat je Sim niet mag quoten.
Hoe kan dit ongewenst zijn of irrelevant?
Ik geef zelfs antwoordt op een vraag die Sim mij eerder had gegeven.. Ik toon ook review van andere site dat de W7 zelfs ook geplaagd is met problemen.
aliberto in 'reviews: LG W7 oled - dunste tv voor de dikste portemonnee'
Op zijn minst is het ontopic tot informatief te noemen.
Tevens geef ik Sim nog compliment dat review kwaliteit verbeterd is.
Hoe kan dit ongewenst zijn of irrelevant?
Ik geef zelfs antwoordt op een vraag die Sim mij eerder had gegeven.. Ik toon ook review van andere site dat de W7 zelfs ook geplaagd is met problemen.
aliberto in 'reviews: LG W7 oled - dunste tv voor de dikste portemonnee'
Op zijn minst is het ontopic tot informatief te noemen.
Tevens geef ik Sim nog compliment dat review kwaliteit verbeterd is.
Kennis begint met informatie vergaren.
Blijkbaar is Eneco c.q. Toon ook al een fanboy topic aan het worden 
gmafs in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat met... Misbruik van boost op +3 zo te zien, is niet meer dan +1.
Tozz in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat met ... Geen +2 maar ook gewoon +1.
poehee in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat me... Geen +2 maar ook gewoon +1.
kamerplant in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat met ... Geen -1 maar 0
kamerplant in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat met ... Idem
freestyler2 in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermosta... Geen +3 maar +1
Tozz in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat met ... Geen -1 maar +1
gmafs in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat met... Misbruik van boost op +3 zo te zien, is niet meer dan +1.
Tozz in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat met ... Geen +2 maar ook gewoon +1.
poehee in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat me... Geen +2 maar ook gewoon +1.
kamerplant in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat met ... Geen -1 maar 0
kamerplant in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat met ... Idem
freestyler2 in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermosta... Geen +3 maar +1
Tozz in 'nieuws: Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat met ... Geen -1 maar +1
Nog wat boost misbruik van een Apple fanboy deze keer: Verwijderd in 'nieuws: Apple haalt de iPod nano en iPod shuffle van zijn site'
Is gewoon +1, of anders op zijn minst 0.
Is gewoon +1, of anders op zijn minst 0.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
nieuws: Onderzoeker krijgt 2,5 ton voor zoeken buitenaards leven met nieuwe s...
In de reacties bleek ene kaya.md consequent bij élke reactie op een -1 te zijn gezet. Volgens enkele scorekaarten was dit dan steeds 3x een -1. Aangezien alle reacties gewoon on topic waren heb ik er een +1 op gegeven, maar er is eigenlijk iets anders aan de hand.
Het is namelijk onwaarschijnlijk dat drie onafhankelijke reageerders alle reacties van éen persoon een -1 waard vinden. Het lijkt er meer op dat éen iemand met drie accounts in een soort wraakactie al die reacties is afgegaan om ze weg te minnen.
Tegen een wraakminner met meerdere accounts mag van mij wel worden opgetreden.
In de reacties bleek ene kaya.md consequent bij élke reactie op een -1 te zijn gezet. Volgens enkele scorekaarten was dit dan steeds 3x een -1. Aangezien alle reacties gewoon on topic waren heb ik er een +1 op gegeven, maar er is eigenlijk iets anders aan de hand.
Het is namelijk onwaarschijnlijk dat drie onafhankelijke reageerders alle reacties van éen persoon een -1 waard vinden. Het lijkt er meer op dat éen iemand met drie accounts in een soort wraakactie al die reacties is afgegaan om ze weg te minnen.
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
D3F in 'geek: Vertroetel je bofh op de achttiende SysAdminDay (of laat hem me...
Lijkt me niet als je bekend een lijstje van het internet te plukken dat de post dan alsnog een +3 waard is.
Lijkt me niet als je bekend een lijstje van het internet te plukken dat de post dan alsnog een +3 waard is.
Juliuth in 'nieuws: Ubisoft geeft For Honor dedicated servers'
Lijkt mij eerder een -1/0 en geen +3.
reviews: AMD Ryzen 3 1200 en 1300X: het antwoord op Intels Core i3
Wat wordt er in die thread die bovenaan staat verschrikkelijk met +3 gestrooid.
Meningen over de kwaliteit van de review + rant + youtube link naar andere reviews is niets +3 aan.
De review is gewoon netjes genoeg. Je mag daar je mening over hebben, maar dat is zelfs eigenlijk off.
Heb die "top"-posts +1 gegeven, maar valt niet tegenop te boksen.
Wat wordt er in die thread die bovenaan staat verschrikkelijk met +3 gestrooid.

Meningen over de kwaliteit van de review + rant + youtube link naar andere reviews is niets +3 aan.
De review is gewoon netjes genoeg. Je mag daar je mening over hebben, maar dat is zelfs eigenlijk off.
Heb die "top"-posts +1 gegeven, maar valt niet tegenop te boksen.
Dat lijkt mij in ieder geval geen +3. Wie helpt deze op een beter passende score te krijgen?loki504 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 07:03:
Juliuth in 'nieuws: Ubisoft geeft For Honor dedicated servers'
Kaya's manier van reageren lokt, helaas, wel negatieve beoordelingen uit. Ik heb gekeken naar de verschillende moderaties en er is maar 1 iemand met een 1x weging die bijna standaard -1 geeft. Verder zijn het verschillende mensen die hier aan bijdragen.Kalief schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 21:15:
nieuws: Onderzoeker krijgt 2,5 ton voor zoeken buitenaards leven met nieuwe s...
Een deel van zijn reacties zijn imho ook gewoon legitieme -1's hoor. Niet alles idd, maar sommigen zijn gewoon best op de man, generaliseren als een gek en in een enkel geval ook nog eens gezeur over moderatie.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: TU Eindhoven verliest finale wereldkampioenschap robot... Geen +3 waard imo .
Niet bepaald nee. Maar met 127x +3 gaan we die daar niet meer vanaf krijgen op de normale manier.
Virussen? Scan ze hier!
Het enige wat iPhoneNerd schrijft is welke Chinese universiteit wereldkampioen is geworden. Lijkt me nogal essentiele informatie voor een artikel over een wedstrijd om de wereldtitel? Als dit de redenatie is om deze post op +1 te fixeren, dan stel ik voor dat dit ook geldt voor posts onder hetzelfde artikel die filmpjes toevoegen.wildhagen schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:33:
Niet bepaald nee. Maar met 127x +3 gaan we die daar niet meer vanaf krijgen op de normale manier.
Die kunnen dan ook in Geachte Redactie hun ei kwijt aangezien dat bedoeld is voor:
Bovendien, pak dan ook diegenen aan die mismodereren en blijkbaar de modregels niet kennen of willen toepassen. Of geloof de mod echt dat iPhoneNerd zichzelf 143 keer een +3 gegeven heeft.Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande nieuws, reviews, redactieblogs en downloads.
[ Voor 7% gewijzigd door arnovos op 30-07-2017 15:10 . Reden: Verduidelijking toegevoegd. ]
Cetero censeo Dynalogic delendam esse.
@arnovos klopt. En daarom zit hij ook gewoon op +1 en niet +3. En geloof mij van tijd tot tijd zijn er mensen die hun mod rechten kwijt raken(ik ben er een van). En ja sommige krijgen het rechten terug als ze er netjes om vragen. Maar sommige ook niet.
jja2000 in 'nieuws: Ontwikkelaars brengen permanente jailbreak uit voor PS Vita'
En
jja2000 in 'nieuws: Ontwikkelaars brengen permanente jailbreak uit voor PS Vita'
Zijn wat mij betreft twijfelachtig of ze mogen qua inhoud, maar men beloond beide reacties met +3...
En
Zijn wat mij betreft twijfelachtig of ze mogen qua inhoud, maar men beloond beide reacties met +3...
Waarom word ik gemind terwijl het 'de2' is die op de man speelt met ? Ik leg het uit en ik word bestookt met -1's (omdat ze het niet eens zijn met mijn bevindingen en visie?), terwijl zijn comments blijkbaar allemaal +1 of 0 krijgen en die comments nergens op slaan buiten beledigen en op de man spelen?
Verder staan er veel verkeerde +2's verderop die irrelevant zijn omdat ze niet reageren op mijn punt en dus de comments niet relevant zijn op het besproken onderwerp/discussie. Ik heb graag inhoudelijke discussies
Verder staan er veel verkeerde +2's verderop die irrelevant zijn omdat ze niet reageren op mijn punt en dus de comments niet relevant zijn op het besproken onderwerp/discussie. Ik heb graag inhoudelijke discussies
Ik weet niet of het exact hier hoort, maar voor dat stukje "offtopic" kun je toch een punt aftrekken?
D0gtag in 'nieuws: AMD introduceert derde Threadripper-cpu'
D0gtag in 'nieuws: AMD introduceert derde Threadripper-cpu'
In dit topic dusty-2011 in 'nieuws: AMD Vega RX-videokaarten vanaf 14 augustus verkrijgbaa... krijgt de reactie van dusty-2011 meerdere keren -1 en 0 als moderatie.
Ik vind echter dat dit zeer onterecht is. Het is zeker niet off topic en al helemaal niet ongewenst. Je kan zelfs twijfelen of bij deze reactie een +1 niet te weinig is.
Ik vind echter dat dit zeer onterecht is. Het is zeker niet off topic en al helemaal niet ongewenst. Je kan zelfs twijfelen of bij deze reactie een +1 niet te weinig is.
[ Voor 39% gewijzigd door AlxRoelofs op 31-07-2017 08:52 ]
Meningmodjes:
Verwijderd in 'nieuws: Twitter komt met abonnementsdienst voor promoted tweets'
Croga in 'nieuws: Twitter komt met abonnementsdienst voor promoted tweets'
Beide gewoon een +1 volgens mij, geen +2 resp. -1.
Verwijderd in 'nieuws: Twitter komt met abonnementsdienst voor promoted tweets'
Croga in 'nieuws: Twitter komt met abonnementsdienst voor promoted tweets'
Beide gewoon een +1 volgens mij, geen +2 resp. -1.
Verwijderd in 'nieuws: Apple verwijdert vpn-apps uit Chinese App Store'
Geen +3, imo is het geen missende info en heeft de reactie meningmods gekregen.
Geen +3, imo is het geen missende info en heeft de reactie meningmods gekregen.
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 31-07-2017 11:01 ]
ApexAlpha in 'nieuws: Apple lijkt iPhone 8-ontwerp vrij te geven via HomePod-...
Gewoon een +1, geen +2
Geen +2 en zeker geen +3, waar het er inmiddels ook al 10 van heeft. Mag volgens mij gewoon in GR. einreb73 in 'nieuws: WikiLeaks maakt campagne-e-mails van Franse president Ma...
Gewoon een +1, geen +2
Geen +2 en zeker geen +3, waar het er inmiddels ook al 10 van heeft. Mag volgens mij gewoon in GR. einreb73 in 'nieuws: WikiLeaks maakt campagne-e-mails van Franse president Ma...
[ Voor 39% gewijzigd door BeToBe op 31-07-2017 13:14 ]
Ik waardeer het compliment, maar hier is de +3 moderatie natuurlijk niet voor bedoeld.
Stoney3K in 'nieuws: Rusland doet proxies, Tor en vpn's in de ban'
Stoney3K in 'nieuws: Rusland doet proxies, Tor en vpn's in de ban'
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Misschien niet het meest interessante artikel maar deze is zeker geen +3: SinergyX in 'geek: Man heeft twintig jaar lang brood op plank door hacken van...
Verwijderd in 'nieuws: Chrome Canary-build voor Android bevat adblocker die s...
Geen +2, een kreet zonder onderbouwing of bewijs of dit het geval is.
Geen +2, een kreet zonder onderbouwing of bewijs of dit het geval is.
200 fish found!
Ik had graag gezien dat mijn reactie, welke nu op -1 gemodereerd is, een juiste beoordeling krijgt. Mijn bijdrage aan dit onderwerp is tenminste een welke een relativerende kijk op het onderwerp werpt, en hoewel een ventilatie van mijn persoonlijke zienswijze (iets waarbij ik volledig in mijn recht sta) , zeker een toevoeging aan de discussie: terradrone in 'geek: Man heeft twintig jaar lang brood op plank door hacken v...
Nee, dat valt onder Wikipedia: Whataboutism.terradrone schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:34:
Ik had graag gezien dat mijn reactie, welke nu op -1 gemodereerd is, een juiste beoordeling krijgt. Mijn bijdrage aan dit onderwerp is tenminste een welke een relativerende kijk op het onderwerp werpt, en hoewel een ventilatie van mijn persoonlijke zienswijze (iets waarbij ik volledig in mijn recht sta) , zeker een toevoeging aan de discussie: terradrone in 'geek: Man heeft twintig jaar lang brood op plank door hacken v...
Knijper1962 in 'nieuws: Google moet mogelijk zeggen hoe het aan elektronische... is ondertussen echt geen +3 waard.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat heeft je reactie toch?terradrone schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:34:
Ik had graag gezien dat mijn reactie, welke nu op -1 gemodereerd is, een juiste beoordeling krijgt.
Croqy in 'nieuws: Hackers hebben gestolen episodes van verschillende HBO-seri...
Geen +2.
slijkie in 'nieuws: Hackers hebben gestolen episodes van verschillende HBO-se...
Geen +2. De opmerking dat ziggo ook in jouw gebied beschikbaar moet zijn is al meerdere keren eerder gemaakt in de reacties bij het artikel.
Geen +2.
slijkie in 'nieuws: Hackers hebben gestolen episodes van verschillende HBO-se...
Geen +2. De opmerking dat ziggo ook in jouw gebied beschikbaar moet zijn is al meerdere keren eerder gemaakt in de reacties bij het artikel.
200 fish found!
Knijper1962 in 'nieuws: Google moet mogelijk zeggen hoe het aan elektronische...
Waarom die 54x +3 krijgt ontgaat me, lijkt me niet meer dan een normale +1
Het is namelijk niet de verwerker van de betaling maar de bank zelf die in de VS die informatie verkoopt, zoals in de reactie daarop met bronnen onderbouwd aangegeven is.
Waarom die 54x +3 krijgt ontgaat me, lijkt me niet meer dan een normale +1
Het is namelijk niet de verwerker van de betaling maar de bank zelf die in de VS die informatie verkoopt, zoals in de reactie daarop met bronnen onderbouwd aangegeven is.
[ Voor 16% gewijzigd door JDVB op 01-08-2017 10:05 ]
Dirk, wat een onzin. Zit je letterlijk te zoeken en jezelf in allerlei bochten te wringen om je moderatie systeem niet af te vallen. Als je dit echt denkt, dat schept dit een precedent, en mag je de helft van alle reacties op min één zetten. Maw. ik vraag me steeds vaker af waarom ik nog betaal voor deze website wanneer de idioterie binnen het modereren deze vormen aanneemt. Ik voorzie een einde van mijn betaalde abonnement en ga weer fijn met adblocker aan lezen.Dirk schreef op maandag 31 juli 2017 @ 23:22:
[...]
Nee, dat valt onder Wikipedia: Whataboutism.
Knijper1962 in 'nieuws: Google moet mogelijk zeggen hoe het aan elektronische... is ondertussen echt geen +3 waard.
Dat hij zich in bochten wringt is zwaar overdreven en lijkt veel op jouw post waar je, terecht, een -1 voor hebt gekregen. Jouw post is zwaar aanvallend en totaal bezijden het onderwerp. Kijk eens naar hoe er op jouw post is gereageerd. Dan is wel duidelijk dat de beoordeling van jouw post echt niet zo belachelijk is als jij denkt dat deze is.terradrone schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:40:
[...]
Dirk, wat een onzin. Zit je letterlijk te zoeken en jezelf in allerlei bochten te wringen om je moderatie systeem niet af te vallen. Als je dit echt denkt, dat schept dit een precedent, en mag je de helft van alle reacties op min één zetten. Maw. ik vraag me steeds vaker af waarom ik nog betaal voor deze website wanneer de idioterie binnen het modereren deze vormen aanneemt. Ik voorzie een einde van mijn betaalde abonnement en ga weer fijn met adblocker aan lezen.
Je geeft aan dat Dirk zijn post veel op die van mij lijkt. Daarmee bepaal je bij deze dat Dirk zich schuldig maakt aan "whataboutism". Dit lijkt me een ernstig vergrijp voor een frontpage moderator en schept wederom een precedent. Lijkt me een uitstekend moment om Dirk zijn moderatierechten af te nemen.TheCapK schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:46:
[...]
Dat hij zich in bochten wringt is zwaar overdreven en lijkt veel op jouw post waar je, terecht, een -1 voor hebt gekregen. Jouw post is zwaar aanvallend en totaal bezijden het onderwerp. Kijk eens naar hoe er op jouw post is gereageerd. Dan is wel duidelijk dat de beoordeling van jouw post echt niet zo belachelijk is als jij denkt dat deze is.
Je geeft aan dat mijn post "zwaar aanvallend" is. Ten eerste staat me deze puberale bewoording niet aan (dit zegt waarschijnlijk iets over je leeftijd). Wanneer je als zogenaamde "powermod" bewoording als "zwaar" (tweemaal toe), gebruikt neemt de geloofwaardigheid en maturiteit van je reactie ernstig af.
Vervolgens schiet je meteen in de verdediging. Je geeft aan dat mijn beoordeling van Dirk zijn reactie "zwaar" overdreven is en mijn initiële reactie "zwaar" aanvallend. Dit is niets meer dan volledig in de verdediging schieten. op alle fronten en toont een volledig gebrek mijns inziens aan ook maar de meest geringe van van enige zelfreflectie. Dit is iets waar ik op tweakers.net vaker tegenaan loop en zegt mij vooral iets over onvolwassenheid van de leden. Het zou wat dat betreft eens tijd worden dat tweakers.net zich in zijn geheel wat volwassener opstelt, zodat men bij de minste vorm van kritiek niet direct overstuur is en komt te spreken over "zwaar" aanvallende reacties.
Kortom: in mijn optiek kon je niet verder naast de waarheid zitten. Probeer eens buiten je eigen gelijk en belangen te beredeneren. Ik zet de adblocker alvast aan ;-)
downcom in 'nieuws: WikiLeaks maakt campagne-e-mails van Franse president Mac...
Meer dan +1 kan ik hier niet in zien. Zeker geen +3.
Meer dan +1 kan ik hier niet in zien. Zeker geen +3.
Bl00dsoul in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torren...
Donvermicelli in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen to...
Beiden zijn geen +2's of zelfs +3's. Ondanks dat ze die wel erg massaal krijgen.
Donvermicelli in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen to...
Beiden zijn geen +2's of zelfs +3's. Ondanks dat ze die wel erg massaal krijgen.
Virussen? Scan ze hier!
146x +3, ik kan er met mijn hoofd niet bij. Massaal modmisbruik.wildhagen schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:03:
Soms heb ik echt het idee dat de +3 als een 'duimpje' of upvote gebruikt wordt om een post maar in het zicht te houden.PcDealer schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:01:
[...]
146x +3, ik kan er met mijn hoofd niet bij. Massaal modmisbruik.
Ik twijfelde zelf tussen een +2 op het randje of een +1, vergeleken met alle andere +1 posts in die thread is het wel een +2 waard. Maar ik ben heel bang dat we die niet meer op +1 gaan krijgen. Compensatie-mods natuurlijk daar gelaten.
Maximaal een +1, maar zonder een fixatie lijkt dat niet meer mogelijk.Stoney3K schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:12:
[...]
Soms heb ik echt het idee dat de +3 als een 'duimpje' of upvote gebruikt wordt om een post maar in het zicht te houden.
Ik twijfelde zelf tussen een +2 op het randje of een +1, vergeleken met alle andere +1 posts in die thread is het wel een +2 waard. Maar ik ben heel bang dat we die niet meer op +1 gaan krijgen. Compensatie-mods natuurlijk daar gelaten.
Ik zie er eigenlijk totaal geen +2, voor zover mij bekend zijn zelfs de meeste zaken in zijn post feitelijk onjuist omdat juist de overheid vind dat het opsporen van auteursrecht inbreuk geen taak van de overheid is. Zie https://www.rijksoverheid...lectuele-eigendomsrechtenStoney3K schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:12:
[...]
Soms heb ik echt het idee dat de +3 als een 'duimpje' of upvote gebruikt wordt om een post maar in het zicht te houden.
Ik zie in zijn post geen enkele specifieke verwijzing naar intellectuele eigendomsrechten, alleen de constatering dat private partijen (toevallig handhavers van intellectuele eigendomsrechten, dat wel) nu buiten hun bevoegdheden gaan werken en daarin ook private belangen mee wegen.Dennism schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:48:
[...]
Ik zie er eigenlijk totaal geen +2, voor zover mij bekend zijn zelfs de meeste zaken in zijn post feitelijk onjuist omdat juist de overheid vind dat het opsporen van auteursrecht inbreuk geen taak van de overheid is.
Wat overigens een heel terechte concern is.
Verwijderd in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrent...
Geen +2 of zelfs +3, met dat maffia-geleuter kom ik niet verder dan een -1. Misschien net een 0 ofzo.
SomerenV in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrent...
Geen +2, meer dan een 0 zie ik er niet in.
haling in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrentdo...
Geen +3, hooguit +1.
Croqy in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrentdow...
iAR in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrent...
Beiden geen +2, gewoon +1.
Geen +2 of zelfs +3, met dat maffia-geleuter kom ik niet verder dan een -1. Misschien net een 0 ofzo.
SomerenV in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrent...
Geen +2, meer dan een 0 zie ik er niet in.
haling in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrentdo...
Geen +3, hooguit +1.
Croqy in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrentdow...
iAR in 'nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrent...
Beiden geen +2, gewoon +1.
Virussen? Scan ze hier!
@terradrone TheCapK stelt niet dat Dirk zich schuldig maakt aan "whataboutism" echter jouw reactie richting Dirk (en ook jouw laatste hier richting TheCapK) is aanvallend evenals dat jouw reactie terradrone in 'geek: Man heeft twintig jaar lang brood op plank door hacken v... aanvallend is door te schrijven dat de reactie waar je op reageert een moralistisch betoog is. Het zou fijn zijn als je op de bal speelt door inhoudelijk te discussiëren en niet op de moderator.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeehond op 01-08-2017 17:25 ]
200 fish found!
DirkZzZ in 'geek: Man heeft twintig jaar lang brood op plank door hacken van ...
Hij maakt een valide punt, maar +3 kan ik hier toch niet in zien eigenlijk.
Hij maakt een valide punt, maar +3 kan ik hier toch niet in zien eigenlijk.
Met 243x +3 en 142x +2 gaan we die iig daar niet meer vanaf krijgen 
Echt idioot veel modmisbruikers daar.
Echt idioot veel modmisbruikers daar.
Virussen? Scan ze hier!
Nu ja, ergens kan ik +2 nog wel begrijpen, in de zin van "valide punt van discussie". Maar dat is al op het randje.
+2 zou misschien idd op het randje nog te verdedigen zijn (hoewel ik het meer een +1 vind), maar die +3 kan je toch echt op geen enkele wijze verdedigen.
Virussen? Scan ze hier!
Ik zie er niet meer dan een +1 in, het is gewoon een mening en voegt niet iets bijzonders toe behalve dat het gewoon gezond verstand is.
Misschien ben ik biased?
codebeat in 'nieuws: Google moet mogelijk zeggen hoe het aan elektronische off...
Ik vind met name de stelling waar ik op reageer reden voor een lagere moderatie: het is gewoon stemmingmakerij. Idem met het verhaal over PSD2, ook meer "what if" dan echt op feiten gebaseerd.
Persoonlijk vind ik het daardoor een 0, al valt +1 vast ook wel te verdedigen. In ieder geval geen +3.
Maar zoals gezegd, misschien ben ik biased.
codebeat in 'nieuws: Google moet mogelijk zeggen hoe het aan elektronische off...
Ik vind met name de stelling waar ik op reageer reden voor een lagere moderatie: het is gewoon stemmingmakerij. Idem met het verhaal over PSD2, ook meer "what if" dan echt op feiten gebaseerd.
Persoonlijk vind ik het daardoor een 0, al valt +1 vast ook wel te verdedigen. In ieder geval geen +3.
Maar zoals gezegd, misschien ben ik biased.
DimitryK in 'reviews: Laptop Best Buy Guide - Augustus 2017'
Geen +3, ik dacht meer aan +1. Zijn grotendeels allemaal meningmods.
Geen +3, ik dacht meer aan +1. Zijn grotendeels allemaal meningmods.
Dirk stelt dat ik mij schuldig zou maken aan "whataboutism", vervolgens stelt thecapk dat zijn reactie veel op die van mij lijkt. Dat jij nu de derde ziel bent die zich denkt te moeten opofferen voor het grote geheel door ook weer geheel in de verdediging te schieten, bevestigt enkel mijn eerder gemaakte punt, die waarin ik aangeef dat er hier, vooral onder de "moderators", een behoorlijk tekort aan enig zelf reflecterend vermogen bestaan. Het zal mij een biet wezen wie de volgende moraalridder gaat wezen welke nogmaals denkt te moeten verduidelijken hoe "de waarheid", zoals die onder den uwen lijkt te bestaan, mij ter verduidelijking aangeboden dient te worden via deze weg.Zeehond schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:13:
@terradrone TheCapK stelt niet dat Dirk maakt zich schuldig maakt aan "whataboutism" echter jouw reactie richting Dirk (en ook jouw laatste hier richting TheCapK) is aanvallend evenals dat jouw reactie terradrone in 'geek: Man heeft twintig jaar lang brood op plank door hacken v... aanvallend is door te schrijven dat de reactie waar je op reageert een moralistisch betoog is. Het zou fijn zijn als je op de bal speelt door inhoudelijk te discussiëren en niet op de moderator.
Kortom, zolang u hier enkel "den zelfingenomenheid" ofwel de eigen waarheid denkt te moeten verkondigen en geen mogelijkheid kent buiten uw eigen gelijk te beredeneren, krijgt u van mij geen cent meer, en zal ik eenieder aansporen nog enkel, met adblocker aan, gratis de website te "gebruiken". Ofwel: men oogst wat men zaait.
Ook dit zal overigens wel weer als "sterk aanvallend" ervaren worden. Dit getuigd des te meer hoe beperkt men in staat is een kritische noot te ontvangen. Geheel in dezelfde lijn als we gewend zijn.
Ik ben overigens niet geneigd mij nog verder te verduidelijken. U moderators heeft u duidelijk te kennen gegeven. Het is duidelijk hoe de zaken ervoor staan...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2