Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 108 Laatste
Acties:
  • 219.336 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 08:54
Geen +2, want het gaat enkel over data verzamelen van Google niet over IE:
D0phoofd in 'nieuws: Microsoft ontraadt bedrijven nog van Internet Explorer g...

Deze twee begrijp ik ook niet dat die op +2 staan. Trend van de harde schijf prijs sinds 2012, on-topique lijkt me hier genoeg:
FragFrog in 'nieuws: Seagate: hamr ligt op schema voor hdd-release in eerste ...
Id3ntityX in 'nieuws: Seagate: hamr ligt op schema voor hdd-release in eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

adje123 in 'nieuws: Facebook koopt visuele zoekmachine GrokStyle'
Bensimpel in 'nieuws: Facebook koopt visuele zoekmachine GrokStyle'

Beiden krijgen hele ladingen +1's en zelfs +3's (zeker de 2e), maar lijken me toch eerder -1s...? Sowieso is een +3 voor beiden onverdedigbaar, dus wellicht even nakijken?

streamnl in 'nieuws: Motorola brengt Android 8.1-update uit voor Moto G4 Plus'

Lijkt me ook -1 wegens moderatiegeklaag (nota bene over andermans reactie...), en het tweede deel hoort in GR, niet op de FP

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ben via @Zeehond op deze tread gewezen (nog bedankt daarvoor, ik wist niet eens dat het bestond)

Maar... ik heb twee vragen, waarom is mijn post -1?
Ikzelf zou zo'n post een 0 ("Off-topic / Irrelevant") waarde geven.

En mijn hoofdvraag (maar die hoort waarschijnlijk niet hier), waarom is het nieuws als een oude gsm een update krijgt naar android 8? Naar mijn mening kan je dat gerust zetten onder "Software-update".
Android 8 is niet nieuw en het is ook niet dat er i het artikel iets staat wat nieuwswaardig is.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 18:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
streamnl schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:29:
Ik ben via @Zeehond op deze tread gewezen (nog bedankt daarvoor, ik wist niet eens dat het bestond)

Maar... ik heb twee vragen, waarom is mijn post -1?
Ikzelf zou zo'n post een 0 ("Off-topic / Irrelevant") waarde geven.
Klachten over nieuwswaarde horen niet thuis op de FP gezien ze daar alleen maar afleiden van de inhoudelijke discussie over het nieuwsitem. Dergelijke opmerkingen mag je aankaarten in Geachte Redactie op het forum.

Hiernaast het je de post voorzien van klachten over de verkregen moderatie wat ook voor aftrek van punten zorgt. Met deze combinatie kom je inderdaad uit op -1.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 10-02-2019 13:35 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik zou het zelf geen klacht noemen maar een vraag. Want ik vraag me dat serieus af.
Daarom zou IK het eerder Off-topic / Irrelevant noemen dan flamebait, troll of een belediging...
Naar mijn mening doe ik geen van 3.

"gezien ze daar alleen maar afleiden van de inhoudelijke discussie over het nieuwsitem"
Eens.

In ieder geval, bedankt voor je reactie.
Bor schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:34:
[...]

Klachten over nieuwswaarde horen niet thuis op de FP gezien ze daar alleen maar afleiden van de inhoudelijke discussie over het nieuwsitem. Dergelijke opmerkingen mag je aankaarten in Geachte Redactie op het forum.

Hiernaast het je de post voorzien van klachten over de verkregen moderatie wat ook voor aftrek van punten zorgt. Met deze combinatie kom je inderdaad uit op -1.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Herax10NL in 'nieuws: Ook Android-versie van Chrome krijgt ondersteuning voor...

Ik weet niet hoor, maar is 38x +2 en zelfs 26x (!!) +3 niet een beetje overdreven voor deze post? De newspost gaat niet eens over Tweakers.net, maar over Chrome....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

streamnl schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:27:
Ik zou het zelf geen klacht noemen maar een vraag. Want ik vraag me dat serieus af.
Daarom zou IK het eerder Off-topic / Irrelevant noemen dan flamebait, troll of een belediging...
Naar mijn mening doe ik geen van 3.

"gezien ze daar alleen maar afleiden van de inhoudelijke discussie over het nieuwsitem"
Eens.

In ieder geval, bedankt voor je reactie.

[...]
Van moderatie opmerkingen staat appart vermeld in de faq dat daarvoor een punt wordt afgetrokken. In jouw geval komt dat neer op een -1 omdat de reactie al een 0 was. De reactie staat niet om -1 omdat het als een trolley of flame wordt gezien.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

syberjunky in 'reviews: Apex Legends - Uitstekende evolutie van battle royale'

Onjuiste info, wat beloond wordt met ontopic? Ik zou het een 0 geven.
wildhagen schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:37:
Herax10NL in 'nieuws: Ook Android-versie van Chrome krijgt ondersteuning voor...

Ik weet niet hoor, maar is 38x +2 en zelfs 26x (!!) +3 niet een beetje overdreven voor deze post? De newspost gaat niet eens over Tweakers.net, maar over Chrome....
Is wat mij betreft zelfs offtopic; ik heb daarom een 0 gegeven.

[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 10-02-2019 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

CH4OS schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:55:

[...]
Is wat mij betreft zelfs offtopic; ik heb daarom een 0 gegeven.
Ik zelf ook. Zie dat hij inmiddels gefixeerd is op 0, en terecht. Ding had meer dan 40 +2's en 40 +3's :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jeweettoch13 in 'nieuws: The Division 2 krijgt hoogstwaarschijnlijk een open ...

Hoe dit +2 is, is mij een raadsel, eigenlijk. :s

CH4OS in 'nieuws: Total War: Three Kingdoms is uitgesteld tot 23 mei'
Is natuurlijk ook geen informatieve post, ik vertel niets bijzonders, eigenlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 11-02-2019 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gamebuster in 'nieuws: Aantal spelers Apex Legends neemt toe tot 25 miljoen'

Dat iemand vraagt wat een battle royale game is, terwijl het al zo vaak is uitgelegd en het natuurlijk ook gemakkelijk op internet te vinden is en het dus voor waarschijnlijk weinigen echt toegevoegde waarde heeft, maakt deze reactie eigenlijk intussen toch wel +1, misschien zelfs 0, kunnen wat mij betreft niet alles blijven voorkauwen en dergelijke reacties als deze blijven belonen met +2.

Er is zelfs iemand die het +3 gemod heeft... :X

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 12-02-2019 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Gmail krijgt uitgebreider menu voor rechtermuisclicks in...

Lijkt me eerder -1 dan 0. Dit is GR-materiaal, en dan ook nog het moderatiegeklaag.... naar de +3 gevers mag imho sowieso wel gekeken worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-09 18:04
R.Mats in 'nieuws: Activision Blizzard ontslaat bijna 800 werknemers'

Ik zie hier niet echt een +2 in, voornamelijk een onderbuik reactie zonder onderbouwing heb ik het gevoel (met bijbehorende onderbuik moderaties)

Net als deze trouwens:

JaySparda in 'nieuws: Activision Blizzard ontslaat bijna 800 werknemers'

[ Voor 25% gewijzigd door Dennism op 13-02-2019 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 18:40

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Kan je hier ook spam melden?
[Verwijderde gebruiker]

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Technomania ® schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:39:
Kan je hier ook spam melden?
[Verwijderde gebruiker]
Nee, daar is dit topic voor: Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only*
Maar daar is deze al gemeld.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 18:40

Technomania

Huiskamer verslaafde.

TheCapK schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:13:
[...]

Nee, daar is dit topic voor: Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only*
Maar daar is deze al gemeld.
Thnx! Bookmarked.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:55
Nou mag iemand mij toch eens uitleggen waarom dit weer geminned word...

computerjunky in 'nieuws: THQ Nordic koopt ontwikkelaar van Kingdom Come: Del...

Het is redelijk on topic het gaat immers over de game vat deze makers.
Het is duidelijk dat dit mijn mening betreft en niet een feit.

Volgens mij is dat volgens de richtlijnen gewoon minimaal een 0. Het blijft erg jammer dat je niet kan zien wie er waar op mod als gebruiker want ik ben toch wel heel erg benieuwd of het steeds dezelfde zijn die lijken te minnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:00
@computerjunky Indd geen -1, heb hem op 0 gezet vanwege raar argument over maximum settings (zie de reactie eronder). Weet niet waar de paranoia vandaan komt maar als je vermoedt dat je gestalkt wordt gewoon hier ff de posts linken en vragen of er naar gekeken kan worden. Kan de crew een blik werpen op de mismodders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ford Prefect
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-01 12:37
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn reactie hier op off-topic / irrelevant staat? Volgens mij heb ik een hele nette reactie geplaatst die helemaal on-topic is, niet beledigend (toch?). Niet dat een 0 zo erg is maar ik was benieuwd naar de redenering er achter?

Ford Prefect in 'nieuws: Netflix bewaart door kijkers gemaakte keuzes bij Bla...

En verder zijn deze 2 volgens mij geen +2:
freburgje in 'nieuws: Netflix bewaart door kijkers gemaakte keuzes bij Black ...
deathmonkey in 'nieuws: Netflix bewaart door kijkers gemaakte keuzes bij Black Mi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Laatst online: 20:00
@Ford Prefect Lijkt indd op meningmoderatie vanwege het contrast tussen die van jouw en de 2 de erboven (onterecht) op +2 stonden, maar ging om slechts 2x een 0-score en staat nu goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Olaf van der Spek krijg 24x een -1 voor iets wat gewoon on topic is en klopt. Volgens mij moeten hier wat MFT-gebruikers met lange tenen aangesproken worden.

Olaf van der Spek in 'nieuws: Olympus presenteert 12-200mm f/3.5-6.3-objectie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:55
JohnnieWbl schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:03:
@computerjunky Indd geen -1, heb hem op 0 gezet vanwege raar argument over maximum settings (zie de reactie eronder). Weet niet waar de paranoia vandaan komt maar als je vermoedt dat je gestalkt wordt gewoon hier ff de posts linken en vragen of er naar gekeken kan worden. Kan de crew een blik werpen op de mismodders.
Nou nou stalken wil ik het niet noemen maar ik merk gewoon dat het de laatste tijd met steeda grotere regelmaat gebeurd...
Persoonlijk vind ik het geen raar argument ik wil gewoon het maximale uit de games halen. Dit geld echter alleen voor sp eant voor mp gaat alles toch terug naar lage settings voor visibility en fps.
Meningen over graphics kunnen echter verschillen. De 1 boeit het niet veel de ander geniet er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Arumes schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:41:
Olaf van der Spek krijg 24x een -1 voor iets wat gewoon on topic is en klopt. Volgens mij moeten hier wat MFT-gebruikers met lange tenen aangesproken worden.

Olaf van der Spek in 'nieuws: Olympus presenteert 12-200mm f/3.5-6.3-objectie...
Je bent me voor.. maar ik ben het met je eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS in 'nieuws: The Division 2 krijgt hoogstwaarschijnlijk een open bèta'
Wat is hier -1 aan? :?

Wat doenop +2? :? Zijn volgens mij alleen niet bijster informatieve posts, dus ik begrijp niet echt waarom ze wel een +2 krijgen. Het zijn gewoon meningen over en weer wat mij betreft, die prima op +1 kunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 13-02-2019 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik kom hierzelf nooit echt vissen naar moderatie's, zeker niet als ze het over berichten van mijzelf gaat, maar deze snap ik niet (ookal is het er maar beperkt gemod):

Gropah in 'nieuws: Nieuwe ontwikkelaarsversie van Unreal Engine bevat onderst...

Je kan het er niet mee eens zijn, misschien haal ik verouderde voorbeelden aan en een deel is natuurlijk mening. Het gaat over steam vs epic store, niet zo zeer ontopic. 0 op zijn laagst, maar -1? Het is absoluut niet bedoeld om overlast te veroorzaken en ik kan dat er ook niet echt in lezen. Het staat ook niet in verhouding met de parent comment, die op hetzelfde topic zit en wel een +1 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03:07

g0tanks

Moderator CSA
Deze reactie is feitelijk onjuist (nieuwsartikel is ook aangepast) en daardoor geen +2 lijkt mij

Euronitwit in 'nieuws: Ikea overweegt marktplaats met producten van derden vi...

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Bor

Bor

Topicstarter

• Dirk
  • Laatst online: 26-09 17:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
De religieuze discussie is hier gigantisch offtopic, voor een goed onderbouwde reactie wil ik nog wel een 0 geven, maar absoluut geen +3: kazz1980 in 'nieuws: NASA lanceert in 2023 ruimtetelescoop om ontstaan van un...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Make lovecraft not warcraft.

• Bor

Bor

Topicstarter
Deze pik ik er even uit gezien hij op 0 staat wat mij een goede score lijkt gezien het feit dat jij hem niet gaat downloaden voor andere lezers niet interessant of relevant is. Welke score had je hier verwacht?

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Bor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:13:
[...]

Deze pik ik er even uit gezien hij op 0 staat wat mij een goede score lijkt gezien het feit dat jij hem niet gaat downloaden voor andere lezers niet interessant of relevant is. Welke score had je hier verwacht?
Alles is gewoon on-topic.
In dit geval leg ik 't niet met zoveel woorden uit, maar ik haal toch echt aan dat dit een van de dingen is die Nintendo doet om de waarde van het Switch online abo te verhogen, en dat dat soort exclusives inderdaad kunnen werken, maar dat deze nou net niet op mij werkt.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het is inderdaad wel ontopic te noemen, maar daarmee is het nog niet relevant, voor een ander voegt jouw reactie niets toe.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:39

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Rettsu staat hier op 0, maar is met zijn stelling / vraag wèl on-topic. Erg veel minnetjes gekregen, ik vermoed mensen die beledigd zijn omdat hij de gehele wetenschap / oerknal in twijfel trekt (zijn goed recht overigens):

Rettsu in 'nieuws: NASA lanceert in 2023 ruimtetelescoop om ontstaan van univ...

Eveneens zo met WillySis daar een paar reacties onder:

WillySis in 'nieuws: NASA lanceert in 2023 ruimtetelescoop om ontstaan van un...

En zo kom ik nog een aantal vreemde +2 reacties tegen in deze draad.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Dirk schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:28:
Het is inderdaad wel ontopic te noemen, maar daarmee is het nog niet relevant, voor een ander voegt jouw reactie niets toe.
Wat een rare reactie. :?
"Jezelf tegenspreken" zou vanuit mijn kant een dooddoener zijn, maar iets is on of niet. Of het iets toevoegt voor anderen blijjt uit objectieve moderaties.

Eat the bugs, live in a pod

• Bor

Bor

Topicstarter
HMC schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 17:37:
[...]

"Jezelf tegenspreken" zou vanuit mijn kant een dooddoener zijn, maar iets is on of niet. Of het iets toevoegt voor anderen blijjt uit objectieve moderaties.
De 0 is in dit geval de juiste score. De reactie voegt niets tot niet veel tot toe voor andere users en voldoet daarmee aan de 0. Ontopic en relevant zijn verschillende zaken.
De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 14-02-2019 17:44 ]

• Dirk

Dirk

Topicstarter
HMC schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 17:37:
[...]

Wat is daar mis mee? Een reactie kan prima zowel ontopic zijn als irrelevant. En dan hoort hij dus op 0. De inschatting of een reactie nutteloos is, is verder net zo'n objectieve waarneming als de inschatting of een reactie informatief (+2) is.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'nieuws: Tool maakt installeren Windows 10 op Raspberry Pi mo...

Wat voor moderaties krijgen mislukte grapjes zoals deze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

page404 in 'nieuws: Aantal ingrepen bij autonome Waymo-auto's halveerde in 2018'

Dit is natuurlijk geen +1, om nogal voor de hand liggende redenen...

bakuku in 'nieuws: Telenet verwacht financiële tegenwind dit jaar'

+2 lijkt me wat overdreven, een +1 is wel voldoende.

[ Voor 30% gewijzigd door wildhagen op 15-02-2019 04:33 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:15

MazeWing

The plot thickens...

MazeWing in 'nieuws: Samsung Galaxy Tab S5e met 10,5"-oledscherm kost 419 euro'

Ik ben zo ongelofelijk klaar met het misbruik van de -1. Redactie doe er iets aan of haal die functie er uit!!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:02
Ach, die hele thread is off topic. De +2 die je krijgt is nog fouter dan de -1 waar je over klaagt en de +1 is ook gewoon fout, maar daar hoor ik je dan weer niet over?

En eerlijk gezegd vind ik heel dat gezeur of iPetjes verder kunnen pissen dan Galachies na 10 jaar best irritant worden en snap ik dat ongewenst ook wel weer. Het is fout, maar niet onbegrijpelijk.

Hoe dan ook: je staat nu goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Tjolk op 15-02-2019 16:45 ]

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-09 18:04
Rob Coops in 'nieuws: Dutch FilmWorks gaat in beroep om namen illegale downlo... Lijkt me absoluut geen +2, een +1 vind ik al lastig gezien het aantal zaken dat als feit gebracht wordt, maar bij lange niet correct hoeft te zijn. Maar hier een +2 of +3 voor geven lijkt me erg op stemmingmakerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Een enkele mod aanhalen, die je zelf ook nog eens in kunt zien, zo'n anderhalf uur na je reactie.
Deze moet ingelijst worden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Finraziel in 'nieuws: Samsung Galaxy Tab S5e met 10,5"-oledscherm kost 419 euro'

Is gewoon een offtopic reactie, gaat voornamelijk over moderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Je hebt hier meteen het probleem goed zichtbaar. De -1 als je iets positiefs of juist iets negatiefs zegt over Apple. Complete misbruik van de -1 beordoordeling als je het mij vraagt...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
TheMaurice in 'nieuws: Volkswagen wil in komende jaren meer elektrische auto'... is GR materiaal aangevuld met moderatie klachten. Geen +2 dus.
HMC schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 18:53:
[...]
Een enkele mod aanhalen, die je zelf ook nog eens in kunt zien, zo'n anderhalf uur na je reactie.
Deze moet ingelijst worden. >:)
Een enkele mod of 100 mods, de score klopte niet in relatie tot de richtlijnen. Moderaties op eigen reacties pak ik niet aan. Dat zou niet objectief zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 16-02-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:37

Nemesizz

Untouchable

HanBurger in 'nieuws: Spelers melden verschillende problemen na release van M...

HanBurger in 'nieuws: Spelers melden verschillende problemen na release van M...

Weer de typische AMD-fanboy reactie, en ja hoor, weer massaal op +2.

Mag iemand mij uitleggen hoe dat op +2 kan staan.

Het heeft niks met het artikel te maken (gaat over bugs in een game, meneer ziet z'n kans weer schoon met z'n hele anti-nVidia praatje te komen). Het is in elk geval weer een van de bekende figuren die overal z'n kans schoon ziet om weer z'n anti-nVidia en pro-AMD praatjes op te hangen.

Heeft ook altijd al zo'n persoonlijke vete tegen een van de hardware testers (Willem van Moor geloof ik, let maar op, zo gauw die een review plaatst komt deze figuur weer met z'n rants aan).

Dit zijn nou net precies de dingen die techsites verzieken. Je kan zelfs een nieuws item van een game al niet meer aanklikken of iemand komt weer met zulke posts aanzetten en krijgen nog massaal +2 ook....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze zelf maar op -1 gezet. Z'n hele gespui op een klein beetje kritiek op AMD is onnodig en vermoeiend. Kijkend naar z'n reactiegeschiedenis doet hij dat vaker en wordt eveneens te hoog gescoord voor dit soort NVIDIA conspiracy theories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Verwijderd in 'nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content'
Een +3 gaat wel wat ver voor een vrij doorsnee reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Is dit echt een -1? Het lijkt mij ontopic eigenlijk.

Bor in 'geek: Vakantiepark opent dronehindernisbaan'

Er is alleen een enter toegevoegd voor de leesbaarheid voor de mensen die zich dat afvragen.

dakka in 'geek: Vakantiepark opent dronehindernisbaan' lijkt mij een 0. Er is geen camping zoals in het artikel al gemeld staat en deze mening is eigenlijk niet interessant voor anderen.

[ Voor 49% gewijzigd door Bor op 16-02-2019 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

jip_86 in 'nieuws: Volkswagen wil in komende jaren meer elektrische auto's en...

Dit is GR-materiaal, en dus op zijn best een 0. Waarom krijgt dat zoveel +2's en zelfs 20x (!) +3? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
wildhagen schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 16:15:
jip_86 in 'nieuws: Volkswagen wil in komende jaren meer elektrische auto's en...

Dit is GR-materiaal, en dus op zijn best een 0. Waarom krijgt dat zoveel +2's en zelfs 20x (!) +3? :?
Nog een paar Pro of Powermods en hij staat goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nimja in 'nieuws: Backdoortrojan richt zich op Linux-servers en verspreidt cr...

Nog één dat GR-materiaal is, en dus op zijn best een 0. Krijgt wel bergen met +3's.... :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blinker in 'nieuws: Backdoortrojan richt zich op Linux-servers en verspreidt ...

En dit is dan weer geen +3.

EDIT: HanBurger in 'nieuws: Spelers melden verschillende problemen na release van M...

Haal deze nu toch weer even aan, want deze wordt nu met flink wat +2'tjes beloond en staat nu weer op +1. Absoluut onjuist, z'n hele AMD NVIDIA rant is volledig offtopic, en in mijn inzicht zelfs flamerig aangezien er van allerlei aannames worden gemaakt over GekkePrutser.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2019 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mee eens.

iew in 'nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content'

Dat vind ik dan bepaald weer geen +1. Toontje (zeker het einde) is een beetje stemmingmakend. Op zijn best een 0, of een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
wildhagen schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 16:47:
Nimja in 'nieuws: Backdoortrojan richt zich op Linux-servers en verspreidt cr...

Nog één dat GR-materiaal is, en dus op zijn best een 0. Krijgt wel bergen met +3's.... :X
Dit soort berichten vallen inderdaad op. Naar de +3 stemmers is gekeken waarbij het er een paar zonder moderatierechten moeten doen voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihlator
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:12
Bor schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:03:
TheMaurice in 'nieuws: Volkswagen wil in komende jaren meer elektrische auto'... is GR materiaal aangevuld met moderatie klachten. Geen +2 dus.

[...]

Een enkele mod of 100 mods, de score klopte niet in relatie tot de richtlijnen. Moderaties op eigen reacties pak ik niet aan. Dat zou niet objectief zijn.
Is er eigenlijk niet wat van te zeggen dat een reactie pas vanaf een minimumaantal -1 stemmen op -1 kan komen? in de tussentijd is de post immers zo goed als onzichtbaar; eenmaal op -1 is dat dan moeilijk herstellen imho.

Annihlator in 'nieuws: Twitter overweegt gebruikers oude tweets te laten 'ver...
Kan me het voorstellen dat mensen het met die reactie niet eens zijns, maar lijkt mij eerder een 0 dan -1 waard om het als voorbeeld te geven; staat wel nu al op -1

edit; herstel, nu al niet meer. was ook enkel bedoeld als voorbeeld ;) gezien ik zelf vaak over -1's heen scroll als ik een topic en de reacties vooral vlug lees; doet natuurlijk niet iedereen zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Annihlator op 16-02-2019 17:20 ]

Mijn specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

kevinvandorst in 'nieuws: Pokémon Go-maker schikt rechtszaak omtrent locaties...

Staat weliswaar al op -1, maar lijkt me dat een post als dit niet de bedoeling is?

De reactie die @VECTOR aanhaalt heeft inderdaad wat tikjes naar 0 nodig (had in GR gemoeten), gezien die reactie (ten tijde van deze edit) 117x +3 gekregen heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 17-02-2019 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:21

Santford

FP PowerMod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Keurig nette reactie: gewoon een +1 of +2. Toch zijn er mensen die er een -1 van maken. Meningmodden?

stin00 in 'nieuws: Samsung brengt in Duitsland budgettablet Galaxy Tab A 10.1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Salmon in 'downloads: RJ TextEd 13.70'

Mensen zoeken zeker boostpunten, dat deze op +3 staat nu? :? Het is in elk geval verre van een +3 waardige reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BStorm
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-02 00:32
nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content
In het topic over reclame tegen antivax-content wordt vrij veel oneigenlijk gemodereerd.

Hier een greep uit de onterechte [-1] moderaties:
SpiceWorm in 'nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content'
Xerxes249 in 'nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content'
BStorm in 'nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content'
biggydeen2 in 'nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content'
TechNico in 'nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content'
SpiceWorm in 'nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content'

Ik kan de lijst langer maken denk ik. Maar wellicht beter als er gewoon even een moderator overheen gaat die alle niet-grievende [-1]-meningen terug zet op [+1].

Een Tweaker met nickname [TechNico] geeft op een moment al deze reactie op de cumulatie van mismoderaties in het topic:
"Door je eigen stelligheid heb je jezelf nu in je voet geschoten en ligt eigenlijk je geloofwaardigheid in duigen.
Maar blijkbaar zijn er hier veel mensen die jouw reacties graag plussen en die van mij minnen.
Dat laat voor mij alleen maar zien hoeveel monnikenwerk er nog te verrichten is
... .."
TechNico in 'nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content'

En het gaat er zover dat ik er zelf ook te maken krijg met individuen die anderen ronduit uitschelden:
Xerxes249 in 'nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content'
Edit: Hier nog een: "quote verwijderd; niet nodig om dat soort taal te herhalen + Waar je mee omgaat wordt je mee besmet :+ > dat gescheld zou maar op mij afstralen."
aval0ne in 'nieuws: Facebook overweegt maatregelen tegen 'antivax'-content'

Nu doet dit dit laatste mij persoonlijk niet heel veel maar ik zou het erg waarderen als iemand (van de crew) dat soort reageerders er eventjes aan herinnert dat dit soort nodeloos grievend taalgebruik ook nog jaren lang terug te leiden zal zijn tot hun account.. Of ze, met het oog op hun toekomstig voortschrijdend inzicht, alvast wat volwassener met hun neigingen willen omgaan? Of iets van dien strekking denk ik dan?

[ Voor 4% gewijzigd door BStorm op 17-02-2019 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

MazeWing in 'reviews: Drie gamesmartphones vergeleken - Grote verschillen, du...
De mening-modders zijn weer toegeslagen. Ik sta nog wel op 0 maar 11x -1 is dus gewoon misbruik maken van de modrechten. En het mooie is dat zolang het niet te veel afwijkt er helemaal niets aan gedaan wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
MazeWing schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:55:
MazeWing in 'reviews: Drie gamesmartphones vergeleken - Grote verschillen, du...
De mening-modders zijn weer toegeslagen. Ik sta nog wel op 0 maar 11x -1 is dus gewoon misbruik maken van de modrechten. En het mooie is dat zolang het niet te veel afwijkt er helemaal niets aan gedaan wordt!
Wat stond er voor de edit? Het valt op dat alleen de eerste moderaties -1's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Bor schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:59:
[...]

Wat stond er voor de edit? Het valt op dat alleen de eerste moderaties -1's zijn.
Ik heb alleen het stukje: (Alles buiten het gamen even buiten beschouwing gehouden) toegevoegd. Dit heb ik enkele minuten na plaatsing gedaan toen er 4x een +1 was gegeven. Alle -1's zijn dus na de edit gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Vayra in 'reviews: Drie gamesmartphones vergeleken - Grote verschillen, duide.... Door de sneer naar T.net was te verwachten dat hij hoger zou eindigen dan zou moeten.
In mijn ogen is +2 veel te hoog.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
_Peter2_ schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:05:
Vayra in 'reviews: Drie gamesmartphones vergeleken - Grote verschillen, duide.... Door de sneer naar T.net was te verwachten dat hij hoger zou eindigen dan zou moeten.
In mijn ogen is +2 veel te hoog.
Daar staat meer mis. freggel in 'reviews: Drie gamesmartphones vergeleken - Grote verschillen, dui... is ook geen +3 wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
MazeWing schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:05:
[...]

Ik heb alleen het stukje: (Alles buiten het gamen even buiten beschouwing gehouden) toegevoegd. Dit heb ik enkele minuten na plaatsing gedaan toen er 4x een +1 was gegeven. Alle -1's zijn dus na de edit gegeven.
Misschien is het ook omdat je weeral in een bericht over Android hardware gaat schermen met dat Apple beter is want x of y.

Zoals ik een paar dagen terug schreef: ik kan me best indenken dat mensen dat beu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Xanaroth in 'reviews: Drie gamesmartphones vergeleken - Grote verschillen, du...

Vayra in 'reviews: Drie gamesmartphones vergeleken - Grote verschillen, duide...

Zucht. :S

Max +1, maar 0 kan ook.
Dat eeuwige gezeik over hoe reviews niet goed zijn, want A en B, krijgt bijna altijd massa's +3. :?
Ga dan lekker naar YouTube of een andere site...

Edit: Holy moly. Bijna alles staat/stond in die eerste thread op +2/+3. :o

[ Voor 4% gewijzigd door HMC op 18-02-2019 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Tjolk schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:23:
[...]

Misschien is het ook omdat je weeral in een bericht over Android hardware gaat schermen met dat Apple beter is want x of y.

Zoals ik een paar dagen terug schreef: ik kan me best indenken dat mensen dat beu zijn.
En dan maar meteen met -1 strooien en er ook nog mee wegkomen? Daarnaast is het een volkomen logische reactie wanneer je game telefoons gaat vergelijken. Als je een vergelijk tussen sportauto's gaat maken en je vergelijkt enkel Porsche en Aston Martin, is het niet vreemd als iemand over Ferrari begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
MazeWing schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:58:
[...]

En dan maar meteen met -1 strooien en er ook nog mee wegkomen?
Ik had geen zin om mijn vorige reactie integraal te herhalen. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel. Da's een verschil.
Daarnaast is het een volkomen logische reactie wanneer je game telefoons gaat vergelijken. Als je een vergelijk tussen sportauto's gaat maken en je vergelijkt enkel Porsche en Aston Martin, is het niet vreemd als iemand over Ferrari begint...
Tsja, en waar leg je dan weer te grens? Ik wil Maserati en Lambourghini er ook mij. En Bugatti ook. Audi maakt ook best sportive wagens, en laten we Dodge niet vergeten. En Nissan dan? En Honda? Etc.

Er is hier een keuze gemaakt op basis van fabrikanten die claimen dat ze een specifieke Gamersfoon hebben uitgebracht. Apple presenteert zichzelf niet als zodanig. Samsung ook niet en zo nog honderd merken. Ben je het niet eens met de keuze van de redactie, ga dan naar (je verwacht het niet) Geachte Redactie. Daar is het voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

rickboy333 in 'nieuws: Australië claimt dat staatshackers inbraken bij partij...

Gezien het taalgebruik, en dan vooral (maar niet uitsluitend) in de laatste alinea ("mongolen", "kop uit je kont" etc) lijkt me dit toch echt wel een -1 waard. Naar de +2 gevers mag wel even gekeken worden :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Wat mij betreft kan een +1 ook best.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu bedoeling dat ik weer ga zeuren over mismoderatie of wordt er nu eindelijk eens erkent dat het een gewoon een slecht systeem is wat misbruikt wordt voor meningen ipv misstanden ? Het is toch doodzonde van de energie die erin gestoken moet worden om het allemaal weer recht te breien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:28:
Is het nu bedoeling dat ik weer ga zeuren over mismoderatie of wordt er nu eindelijk eens erkent dat het een gewoon een slecht systeem is wat misbruikt wordt voor meningen ipv misstanden ? Het is toch doodzonde van de energie die erin gestoken moet worden om het allemaal weer recht te breien...
Welke reactie van jou staat fout? We kijken er graag naar.

Overigens vind ik het wel een beetje zuur dat je hier met bovenstaande komt terwijl je zelf onlangs de rechten ingetrokken hebt gezien wegens mismoderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:54:
[...]
Welke reactie van jou staat fout? We kijken er graag naar.

Overigens vind ik het wel een beetje zuur dat je hier met bovenstaande komt terwijl je zelf onlangs de rechten ingetrokken hebt gezien wegens mismoderaties.
Dat komt omdat je maar 10% van het verhaal kent toen je die rechten introk. Toen was ik er al lang klaar mee.

Waarbij ik het overigens briljant vind dat je in staat bent mod rechten in te trekken en dat het nu nog zo'n puinhoop is. Wat gaat hier mis, zou ik me dan afvragen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2019 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:07:
[...]

Dat komt omdat je maar 10% van het verhaal kent toen je die rechten introk. Toen was ik er al lang klaar mee.

Waarbij ik het overigens briljant vind dat je in staat bent mod rechten in te trekken en dat het nu nog zo'n puinhoop is. Wat gaat hier mis, zou ik me dan afvragen.
Je bent niet de enige die niet goed mod natuurlijk. Voor de rest laten we de discussie hierbij. Simpelweg alleen met modder komen gooien draagt niet bij aan een goede sfeer of oplossing van het door jou geschetste probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik modde altijd prima. Totdat jullie aangaven dat ik het maar moest slikken dat een andere mening om de mening weggemod werd. Je pikte mij eruit omdat ik tegengas geef. Ik scheld niet en ik beargumenteer al mijn standpunten. Nu ook weer met je pushberichtje en verwijdering van mijn reactie. In plaats van inhoudelijk terug te reageren gebruik je middelen die ik niet heb. Dat geeft de zwakte al aan.

Ik heb nog even gekeken in het topic en de mismoderatie blijft gewoon staan. Het systeem werkt niet, doe er wat aan i.p.v. de messenger neer te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Je kunt met je feedback bij mij terecht in de DM of je kunt op de push message reageren. Dit topic is niet de plek om je ongenoegen te uiten waarbij de feiten bovendien anders liggen. De discussie hier is klaar. Ook dat is je al duidelijk gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 19-02-2019 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Plagiaat kan natuurlijk nooit +2 of zelfs +3 zijn:
vetmans in 'nieuws: Nederland voert betaalrichtlijn PSD2 in'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Misschien ligt het aan mij, maar ik zie niet direct in wat aan deze +3 is:
Paul Hulsebosch in 'nieuws: Nederland voert betaalrichtlijn PSD2 in'
Ynst2003 in 'nieuws: Nederland voert betaalrichtlijn PSD2 in'
BuZZem in 'nieuws: Nederland voert betaalrichtlijn PSD2 in'

Goede posts, maar +3 is imho wel erg hoog. Vooral die laatste want die verbindt wat rare conclusies aan de opstelling van bedrijven terwijl het gaat om de wettelijke procedures.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

@WhatsappHack

Die van Buzzem heb ik zelf ook op +3 gezet, en dat doe ik echt NOOIT.
Ik vind het een heel mooie samenvatting van een zeer relevant telefoongesprek, waar we veel van leren.
Mijn dank voor de uiteenzetting van dat gesprek heb ik middels een +3 geuit.
Edit: ook omdat ik vind dat iedereen die reactie "moet" lezen.
Zeer interessant.

Edit2: Oh, ik zie dat er een heleboel bij is gekomen.
Doet voor mij niets af aan een +3. In mijn optiek precies waar "spotlight" voor bedoeld is.

[ Voor 26% gewijzigd door HMC op 19-02-2019 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik vind persoonlijk +3 daar enorm hoog voor, gezien ik het een erg chaotische post vind die eigenlijk ons helemaal niks nieuws verteld. Dat als iemand anders zijn betaalverkeer laat doorsturen, ze ook jouw betalingen aan hem kunnen zien is natuurlijk de inkopper van de eeuw, en al heel vaak langsgekomen (en niks anders als een csv exporteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 11:38

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

rickboy333 in 'nieuws: YouTube gaat kanaalbeheerders bij overtreding eenmalig...
+2 lijkt me een beetje overdreven, en vooral dankzij meningmodden.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Verwijderd in 'poll: Iedereen zijn digitale hulpje'
:')

@CH4OS het stond op +2 toen ik het melde.

[ Voor 12% gewijzigd door New Yorker op 20-02-2019 17:03 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'nieuws: President Trump tekent verklaring voor oprichting va...

Vind dit toch best wel als troll / flame overkomen. Stond op +1, met mijn moderatie al gezakt naar 0.
Geen idee of dat de juiste moderatie is, ik vind het in elk geval als flame overkomen en heb dus -1 gegeven.
Waarom ' :') '? Ik ken genoeg mensen die hun vrouw 'gebruiken' voor o.a. de agenda. Dus zo raar vind ik de opmerking niet. Misschien de manier waarop het gezegd wordt, maar then again, dat is de grap wellicht? ;)

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 20-02-2019 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Deze haalde ik gisteren aan. Sorry voor de dubbel.
Deze post quote anderen die eerder gereageerd hebben.
Leuke opsomming, maar in principe plagiaat/copy-paste.

Verdient dan ook IMO geen +2, en zeker niet +3.

Edit:
@CH4OS Inderdaad gewoon een grap. Voor velen te gevoelig misschien. :X

[ Voor 6% gewijzigd door HMC op 20-02-2019 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Inderdaad enkel een linkdump. Ik zie totaal niet in waarom dat +3 is.
Het is te generaliserend. Alsof het alleen maar kommer en kwel is, alleen door die puntjes. Dat vind ik wat overdreven en neigt voor mij best op flaming.

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 20-02-2019 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 11:48
WhiteDog in 'nieuws: Aanbiedingensite 1DayFly.com heeft nieuwe eigenaar en is...
Hij reageerde op mij dus kan niet voten, maar ik vind dit een legitieme vraag en niet offtopic dus +1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
nino_070 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:40:
WhiteDog in 'nieuws: Aanbiedingensite 1DayFly.com heeft nieuwe eigenaar en is...
Hij reageerde op mij dus kan niet voten, maar ik vind dit een legitieme vraag en niet offtopic dus +1.
+1 it is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Zo'n tegengas reactie gaat er altijd wel in bij het publiek. Maar meer dan een +1 kan ik er niet van maken. Al kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die er een +2 in zien :)

[ Voor 26% gewijzigd door pcgek op 20-02-2019 21:28 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Pagina: 1 ... 70 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2