Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hmmm, dan heb je wellicht de reacties alhier door elkaar gehaald? Het stuk waar je in eerste instantie op reageert gaat namelijk over reacties op die van Zion die +1 krijgen, maar de mijne, waarin hetzelfde gezegd wordt, op 0 is gemodereerd. :p

EDIT:
Ja, niet inhoudelijk veel veranderd, maar de manier van verwoorden wat verduidelijkt, sorry. O+

EDIT:
Xerox in 'nieuws: Lego Lord of the Rings-games zijn niet meer te koop in down... lijkt mij geen +2 reactie.

Xerox in 'nieuws: Lego Lord of the Rings-games zijn niet meer te koop in down... is dan wat mij betreft een offtopic reactie. Ik hoef niet twee keer een reactie te krijgen met dezelfde informatie. Na de eerste reactie wilde ik beiden aanpassen, maar was blijkbaar niet snel genoeg of zo. Maakt de tweede reactie een beetje overbodig imo en dus 0 (maar krijgt er +1 voor).

EDIT:
zion in 'reviews: Medion Erazer X6807 - Dunne gamelaptop met luxe extra's' - Geen idee eigenlijk waarom er mensen zijn die deze reactie +2 of zelfs +3 geven. :s

CH4OS wijzigde deze reactie 04-01-2019 13:28 (91%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online

HMC

Pluviophile

Jep, ik las de tijden verkeerd. Gelijk heb je.
Echter:

ngase in 'reviews: Medion Erazer X6807 - Dunne gamelaptop met luxe extra's'
lijkt mij ontopic, als Zion ook ontopic is.

4g0ny in 'reviews: Medion Erazer X6807 - Dunne gamelaptop met luxe extra's'
inderdaad ook off.

Rin in 'reviews: Medion Erazer X6807 - Dunne gamelaptop met luxe extra's'
inderdaad ook off.

HMC wijzigde deze reactie 04-01-2019 11:50 (19%)

Betaalde Kremlin-troll

• PearZeaL
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12-01 07:57
Ik heb een reactie geplaatst op een andere reactie omtrent quickcharge op telefoons. Hij staat nu op -1 en dat lijkt me zwaar onterecht. een +1 lijkt me logisch of wellicht een 0.

PearZeaL in 'nieuws: Evan Blass toont foto van vermoedelijke Galaxy S10 met c...

TheBase.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Topicstarter
PearZeaL schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:30:
Ik heb een reactie geplaatst op een andere reactie omtrent quickcharge op telefoons. Hij staat nu op -1 en dat lijkt me zwaar onterecht. een +1 lijkt me logisch of wellicht een 0.

PearZeaL in 'nieuws: Evan Blass toont foto van vermoedelijke Galaxy S10 met c...
Ik vind het ook geen -1. Die hele thread is wmb wel offtopic, en daarom heb ik alle reacties daar een 0 gegeven.

• unilythe
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 07-01 16:42
unilythe in 'nieuws: Microsoft brengt Surface Pro 6 en Laptop 2 volgende maan...

Ben persoonlijk van mening dat dit niet een -1 moet zijn. Ik vind het niet eens offtopic. Ik begrijp dat mijn "Apple praktijken" opmerking de reden is, maar het is wel het eerste bedrijf waar mensen aan denken als we het over proprietary connectors hebben, zeker in de markt waar de topic over ging.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

wildhagen in 'reviews: Snelladen in een stroomversnelling - Nieuwe laadtechni...

Lijkt me niet ongewenst. Ik geef gewoon praktijkvoorbeelden, incl links en al, van wat mijn parent aangeeft. Als dat ongewenst is, dan zou mijn parent ook ongewenst moeten hebben, maar die heeft gewoon +1. Allebei +1 of allebei -1 lijkt me.

Virussen? Scan ze hier!

• Engineer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20-01 12:11
holoduke51 in 'reviews: Snelladen in een stroomversnelling - Nieuwe laadtechn...

Deze staat op -12 ongewenst terwijl het gewoon een ontopic reaktie is. Allicht is de informatie incorrect maar 2x -1 met boost is een beetje extreem daarvoor.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS in 'nieuws: Nieuwe studio van ex-Hearthstone-regisseur werkt aan Marvel...

Ik zie even niet waarom dit offtopic is, maar zal wel aan mij liggen. Ik vraag me gewoon iets af?

• Joever
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 08:10
CH4OS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:38:
CH4OS in 'nieuws: Nieuwe studio van ex-Hearthstone-regisseur werkt aan Marvel...

Ik zie even niet waarom dit offtopic is, maar zal wel aan mij liggen. Ik vraag me gewoon iets af?
Ik denk dat dit komt omdat je aangeeft dat het een lastige engine schijnt te zijn, terwijl iedereen die reageert aangeeft dat het juist een van de makkelijkste engines is.
Maar niet echt offtopic nee.

Maar er wordt er meer vreemd gemod. De ene geeft aan dat het enthousiasme van Ben Brode iets positiefs is en hier +1 (zelf wat +2tjes) voor krijgt terwijl iemand anders die dit als iets negatiefs ziet (omdat het TE is) krijgt 0. Ze geven allebei hun mening over de persoon in kwestie maar worden anders gemod.

Joever wijzigde deze reactie 07-01-2019 09:06 (17%)

• Santford
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 08:40
Caayn in 'nieuws: Volgende versie Android krijgt waarschijnlijk ingebouwde donkere modus
Onder elk artikel over een donkere modus verschijnt een dergelijke reactie. Geen +2 of +3 waard, naar mijn mening is is het off-topic.

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

Santford schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:53:
Caayn in 'nieuws: Volgende versie Android krijgt waarschijnlijk ingebouwde donkere modus
Onder elk artikel over een donkere modus verschijnt een dergelijke reactie. Geen +2 of +3 waard, naar mijn mening is is het off-topic.
Mee eens. Die hele thread die nu bovenaan staat is off.

Betaalde Kremlin-troll

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Joever schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:03:
Ik denk dat dit komt omdat je aangeeft dat het een lastige engine schijnt te zijn, terwijl iedereen die reageert aangeeft dat het juist een van de makkelijkste engines is.
Maar niet echt offtopic nee.

Maar er wordt er meer vreemd gemod. De ene geeft aan dat het enthousiasme van Ben Brode iets positiefs is en hier +1 (zelf wat +2tjes) voor krijgt terwijl iemand anders die dit als iets negatiefs ziet (omdat het TE is) krijgt 0. Ze geven allebei hun mening over de persoon in kwestie maar worden anders gemod.
In het verlengde hiervan; Ienni1983 in 'nieuws: Nieuwe studio van ex-Hearthstone-regisseur werkt aan Ma... krijgt ontopic, terwijl het gewoon een flame is richting Escape from Tarkov, een game wat verder totaal hier buiten staat. Enige raakvlak is de Unity engine en haalde ik aan om te laten zien dat de engine ook niet helemaal vlekkeloos is en zijn limieten kent.

Overigens staat mijn reactie die ik eerst hiervoor linkte nog steeds op 0.

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

select * from Fish;

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 09:50

Bor

T.net PowerMod / Frontpage Admin

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Wat mij betreft een +2. Interessante toevoeging die inzicht geeft in voordelen die elders worden behaald.

Frontpagemoderatie Forum

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

TheTinusNL in 'reviews: Nvidia RTX 2060 - Nog steeds geen budget-Turing'

Het "bij de buren"-argument mag ook wel eens afgelopen zijn.
Ok, ok, zij hebben ook een review. Zucht.
+1 Max

Betaalde Kremlin-troll

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS in 'nieuws: Amerikaanse provider hernoemt 4g+ naar '5G Evolution''

Mijn reatie is 0, maar de reactie daar weer op is +1? Software in software kan niet, zoals Arnoud wel schrijft, dat kaart ik aan, hoe is dat niet ontopic? En als het idd offtopic is, hoe is de reactie erop dan wél ontopic? Want dat is nog verder muggenziften dan.

CH4OS wijzigde deze reactie 08-01-2019 11:01 (5%)

• Tjolk
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09:31

Tjolk

FP ProMod
CH4OS schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:00:
CH4OS in 'nieuws: Amerikaanse provider hernoemt 4g+ naar '5G Evolution''

Mijn reatie is 0, maar de reactie daar weer op is +1? Software in software kan niet, zoals Arnoud wel schrijft, dat kaart ik aan, hoe is dat niet ontopic? En als het idd offtopic is, hoe is de reactie erop dan wél ontopic? Want dat is nog verder muggenziften dan.
Ik zie nergens dat Arnoud iets schrijft over software in software?

Volgens mij is hetgeen jij schrijft onjuist (al weet ik dat niet zeker - dus ik heb niet beoordeeld) en daarom op 0 gezet. De reactie daarop wordt ingeschat als juist en daarom +1.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Tjolk De tekst is intussen aangepast zie ik en ik was er (gemakshalve) vanuit gegaan dat dat niet aangepast zou worden, want was an sich geen spelfout. Maar blijf het vaag vinden dat nog verder muggenziften beloont wordt met +1.

CH4OS wijzigde deze reactie 08-01-2019 14:05 (39%)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sebasmeer in 'nieuws: Zelda II: The Adventure of Link komt beschikbaar voor S...

Lijkt mij geen ontopic reactie. Ik zou het offtopic geven, maar dan een 'mee eens' post is het namelijk niet en er wordt nu niet echt iets toegevoegd.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

falconhunter in 'nieuws: 'FBI tapte Mexicaanse drugsbaas af via BlackBerry-se...

Krijgt een +1, terwijl het mijns inziens intussen best wel duidelijk mag zijn wat Sleepnet precies is, waar ik over spreek in de reactie erboven. Wijs ik diegene er vervolgens op, wordt die reactie (zie CH4OS in 'nieuws: 'FBI tapte Mexicaanse drugsbaas af via BlackBerry-server bi...) naar -1 gemod.

Volgens mij wat kromme moderaties (allicht wat aan de snelle kant), maar twee reacties achter elkaar met een onjuiste moderatie (en het gevoel dat er vooral naar mening gemod wordt en niet echt meer op inhoud zoals bdoeld) ben ik bang dat het anders (gezien het toch een populair mismod onderwerp is) niet goed gaat komen.

• albatross
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-01 08:13
albatross in 'geek: Fans oude Final Fantasy VII-game verhogen resolutie met m...

Waarom moet dit nou weer met een -1 weggemod worden? Machine learning om oude games te enhancen, is zeer ontopic. En mijn suggestie om dat wellicht ook een met een andere (15-jaar) oude game te doen, zoals HL2, wat is daar zo 'ongewenst' aan?

Dan komt er iemand, die oppert dat dit met HL2 waarschijnlijk moeilijker gaat (geen statische achtergronden). Prima; maar we hebben toch gewoon een discussie? In die zin draagt mijn post juist bij, aangezien de reacties op mijn post leiden tot verduidelijking van met met machine learning wel (en wellicht niet) enhanced kan worden. Kortom, gewoon een normale discussie.

Intel i7 6700K | Be Quiet! Dark Rock 3 | Asus Z170 Premium | 32G Corsair LPX | Gigabyte Aorus GTX 1080 Ti | Samsung 950 Pro | Logitech Z-5500 | Super Flower Leadex Gold 650W | In Win 805c | Dell 2707WFP

• robbvdb
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-01 00:09
falconhunter in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhone...

Is die zoveel waard?

robbvdb in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones kopen'

robbvdb in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones kopen'

mkools24 in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones ko... Waanzin!!!

Dark_man in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones ko... Helemaal Waanzin!!!!

Dark_man in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones ko...

DJ-Anubis in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones k...

Alle reacties eronder worden steevast weggemod als ze wat Apple-kritisch zijn, wel inhoudelijk en ingaan op het artikel of fatsoenlijk in de discussie met valide argumenten of standpunten maakt dan schijnbaar niets uit.

Het is er weer een heerlijk zooitje! Erger dan een kleuterklas.

Wordt ook eens tijd dat Tweakers implementeert dat mensen die niet meer mogen modereren, wél kunnen zien hoe een score opgebouwd is. Was dat net te moeilijk om te schrijven in de code?

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-01 07:13
Veel van mijn posts over verschillende onderwerpen zijn plots met 6x -1 gemodereerd. Het lijkt alsof dezelfde groep personen (of een enkel persoon) met zes accounts mijn posts afgaat om deze omlaag te modereren.

Zep en de Kunst van het Computeronderhoud
[2014-06-15 00:00] Transmission 2.83 voor Windows (daemon & CLI)

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
The Zep Man schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 23:08:
Veel van mijn posts over verschillende onderwerpen zijn plots met 6x -1 gemodereerd. Het lijkt alsof dezelfde groep personen (of een enkel persoon) met zes accounts mijn posts afgaat om deze omlaag te modereren.
Of 3 ‘ervaren’ accounts of 1 account die een boost gebruikt of een ProMod :P
Zal iemand vast wel naar kunnen kijken :)

• Bor

Bor

Topicstarter
The Zep Man schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 23:08:
Ik heb er naar gekeken en waar nodig actie ondernomen.

Frontpagemoderatie Forum

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
Tjolk in 'nieuws: WhatsApp werkt aan ontgrendeling via vingerafdruk voor Andr...
Volgens mij is dit niet off topic noch onjuist?

Misschien dat hij wat anders bedoelde in het bericht waarop ik reageer (zoals hij onder mij schrijft), maar op de vraag of de vingerafdruk gedeeld wordt, reageert hij met dat alleen de hash opgeslagen of gedeeld wordt. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat die hash gedeeld wordt en dat lijkt me vooralsnog correct.

een ander bericht met dezelfde strekking wordt op +2 gemod, terwijl die zeker niet uitgebreider onderbouwd is dan die van mij. Sterker nog: volgens mij gewoon beide +1.

• Bor

Bor

Topicstarter
Tjolk schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:56:
Tjolk in 'nieuws: WhatsApp werkt aan ontgrendeling via vingerafdruk voor Andr...
Volgens mij is dit niet off topic noch onjuist?

Misschien dat hij wat anders bedoelde in het bericht waarop ik reageer (zoals hij onder mij schrijft), maar op de vraag of de vingerafdruk gedeeld wordt, reageert hij met dat alleen de hash opgeslagen of gedeeld wordt. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat die hash gedeeld wordt en dat lijkt me vooralsnog correct.

een ander bericht met dezelfde strekking wordt op +2 gemod, terwijl die zeker niet uitgebreider onderbouwd is dan die van mij. Sterker nog: volgens mij gewoon beide +1.
Eens in beide gevallen. De eerste staat op +1, de 2e heeft nog een zetje nodig.

Frontpagemoderatie Forum

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
falconhunter in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhone...
232x +3 vind ik wel heel erg veel voor een stukje roddelpers...

• page404
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07:54

page404

Sanity not found

Nou, ik vind het wel een mooi stukje achtergrond. Roddelpers wil ik het ook niet noemen. En dat er zo vaak +3 gemod is wil misschien zeggen dat veel mensen het interessant vonden ;)
De 8 mensen die dit ongewenst noemen mogen van mij wel eens onder de loupe genomen worden :P

Dit vind ik dan meer een rant: kidde in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones kopen'

Hoogstens +1 vanwege veel mening en heel weinig nuance.

En hier: robbvdb in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones kopen' vind ik ook vooral veel aanvallend gereageerd worden ipv inhoudelijk. Dicht tegen een -1 aan wat mij betreft.

page404 wijzigde deze reactie 10-01-2019 10:35 (17%)

When my hair's all but gone and my memory fades And the crowds don't remember my name When my hands don't play the strings the same way, mm I know you will still love me the same

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
page404 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:30:
[...]

Nou, ik vind het wel een mooi stukje achtergrond. Roddelpers wil ik het ook niet noemen. En dat er zo vaak +3 gemod is wil misschien zeggen dat veel mensen het interessant vonden ;)
Veel mensen vinden RTL Boulevard of Shownieuws ook interessant. Dat vind ik geen graadmeter...
+1, heb je een goede bui +2. Maar +3 vind ik het echt totaal niet want het heeft ook allemaal verdomd weinig van doen met het artikel.
Dit vind ik dan meer een rant: kidde in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones kopen'

Zijn schrijfstijl c.q. taalgebruik is zeker voor verbetering vatbaar, maar hij plaatst zaken wel in perspectief en komt met duidelijk herleidbare feiten aan:
- Het betreft een interview in een programma over beurshandel
- Het aandeel Apple doet het slecht (-35%)
- Aandelen Samsung en TSMC staan ook onder druk

En plaatst de uitspreken van Tim Cook in deze context. Dat geeft extra informatie aan het artikel. Wat mij betreft dus +2 (wegens taalgebruik) en daar staat-ie ook op.

• page404

page404

Sanity not found

Tjolk schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:38:
[...]
Veel mensen vinden RTL Boulevard of Shownieuws ook interessant. Dat vind ik geen graadmeter...
+1, heb je een goede bui +2. Maar +3 vind ik het echt totaal niet want het heeft ook allemaal verdomd weinig van doen met het artikel.
Ik vind het niet erg dat je een andere mening hebt maar om Shownieuws er bij te halen vind ik een kinderachtige vergelijking.
[...]

Zijn schrijfstijl c.q. taalgebruik is zeker voor verbetering vatbaar, maar hij plaatst zaken wel in perspectief en komt met duidelijk herleidbare feiten aan:
- Het betreft een interview in een programma over beurshandel
- Het aandeel Apple doet het slecht (-35%)
- Aandelen Samsung en TSMC staan ook onder druk

En plaatst de uitspreken van Tim Cook in deze context. Dat geeft extra informatie aan het artikel. Wat mij betreft dus +2 (wegens taalgebruik) en daar staat-ie ook op.
Hij stond net op +3.

When my hair's all but gone and my memory fades And the crowds don't remember my name When my hands don't play the strings the same way, mm I know you will still love me the same

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
page404 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:47:
[...]

Ik vind het niet erg dat je een andere mening hebt maar om Shownieuws er bij te halen vind ik een kinderachtige vergelijking.
Het gaat over het persoonlijk leven van de beste man, over zijn geaardheid en wat hij met zijn geld doet.
Wat heeft dat te maken met de verkoopcijfers van iPhones, de techniek erachter of wat dies meer zij? Niets.

Dat veel mensen het interessant vinden is allemaal leuk en aardig, maar voor mij vallen dat soort privéaangelegenheden onder roddelpers. Typisch wat je toch echt bij RTL Boulevard ziet en niet bij RTL Nieuws zeg maar. Beide al heel wat jaartjes fantastische kijkcijfers en dus voor beiden een plaats, maar ga die twee niet mixen.

• page404

page404

Sanity not found

Tjolk schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:51:
[...]
Het gaat over het persoonlijk leven van de beste man, over zijn geaardheid en wat hij met zijn geld doet.
Wat heeft dat te maken met de verkoopcijfers van iPhones, de techniek erachter of wat dies meer zij? Niets.

Dat veel mensen het interessant vinden is allemaal leuk en aardig, maar voor mij vallen dat soort privéaangelegenheden onder roddelpers. Typisch wat je toch echt bij RTL Boulevard ziet en niet bij RTL Nieuws zeg maar. Beide al heel wat jaartjes fantastische kijkcijfers en dus voor beiden een plaats, maar ga die twee niet mixen.
Helemaal prima.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PearlChoco in 'nieuws: The Division 2 staat wel in Epic Games Store, niet op ...

Hier wordt een gevolg beschreven, maar is niet iets wat ik als +3 zou belonen.

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
Tjolk in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones kopen'

Lijkt mij gewoon een inhoudelijke reactie op hetgeen erboven

• daan!
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 08:29
bapemania in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones k...
Waarom is dit -1?
Het onderwerp van het artikel is de reactie van Tim Cook op de verkoopcijfers, daar reageert deze gebruiker inhoudelijk op. Het is dus niet off topic. (zelfs meer ontopic dan sommige +3 reacties..)
Is het ongewenst? Waarom? Geen flame, geen troll, geen belediging van een andere gebruiker..

Het is niet een geweldige reactie die veel toevoegt aan de discussie, maar ook niet storend of offtopic. Volgens mij wordt er vooral naar eens/oneens gemod.
Mijns inziens een +1

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Excellent

[...]

En dat er zo vaak +3 gemod is wil misschien zeggen dat veel mensen het interessant vonden ;)
Wat mensen interessant vinden is totaal niet relevant. De moderatieregels zijn heel duidelijk: er dient inhoudelijk gemodereerd te worden, en niet op persoonlijke interesse.

Helaas wordt het moderatiesysteem regelmatig misbruikt als een soort like button.

XWB wijzigde deze reactie 10-01-2019 13:03 (10%)

Basic pitch and power, how many times does it have to save your life before you value it?

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

dycell in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones kopen'

Die reactie hoort op +1. Klopt gewoon.
Zie mijn reactie op jou in het topic. :P

Edit: En anders is die hele Android (One)-thread off. :+

HMC wijzigde deze reactie 10-01-2019 13:56 (4%)

Betaalde Kremlin-troll

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
4 jaar terug klopte het, maar toch al even niet meer hoor. De stelling "Android one is een platform voor 'emerging markets'" is dus gewoon onjuist. Dan vind ik een 0 niet onterecht.

Ik kan ook wel stellen dat Steve Jobs zich persoonlijk mengt in alle details van Apple apparaten, maar die stelling klopt (gelukkig :+) toch ook al even niet meer...

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben geen Apple fanboy, maar zo "gelukkig" lijkt het mij niet, volgens mij was Jobs vrij jong overleden. ;)
Daarom dat ik ook even de aanname doe dat je dat bedoelt. :p

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
offtopic:
Gaat erom dat het niet fijn zou zijn als iemand die al 5 jaar overleden is nog steeds actief in het bedrijf zou zijn

• Arend soetemans
  • Laatst online: 12-01 00:55
[...]

De 8 mensen die dit ongewenst noemen mogen van mij wel eens onder de loupe genomen worden :P

En hier: robbvdb in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones kopen' vind ik ook vooral veel aanvallend gereageerd worden ipv inhoudelijk. Dicht tegen een -1 aan wat mij betreft.
Ik ben één van die mensen die een -1 heeft gegeven. Persoonlijk vind ik de post een 0 of in het beste geval een +1 waard, aangezien de post naar mijn mening redelijk aanvoelt als een halve liefdesbrief van een fanboy aan Tim Cook die zich persoonlijk aangevallen voelt omdat er iemand iets halfhartig negatief over Tim Cook schreef. Door een -1 te geven wou ik een beetje tegengewicht geven aan de naar mijn mening absurde +3 score, ik weet dat het niet echt de bedoeling is van het systeem, maar ...

• Bor

Bor

Topicstarter
Arend soetemans schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:53:
[...]

Ik ben één van die mensen die een -1 heeft gegeven. Persoonlijk vind ik de post een 0 of in het beste geval een +1 waard, aangezien de post naar mijn mening redelijk aanvoelt als een halve liefdesbrief van een fanboy aan Tim Cook die zich persoonlijk aangevallen voelt omdat er iemand iets halfhartig negatief over Tim Cook schreef. Door een -1 te geven wou ik een beetje tegengewicht geven aan de naar mijn mening absurde +3 score, ik weet dat het niet echt de bedoeling is van het systeem, maar ...
Dat is inderdaad niet de bedoeling en zorgt uiteindelijk voor de deactivatie van moderatierechten. Het is belangrijk de score te geven welke de post in jouw ogen verdiend.

Frontpagemoderatie Forum

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

Tjolk schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:11:
4 jaar terug klopte het, maar toch al even niet meer hoor. De stelling "Android one is een platform voor 'emerging markets'" is dus gewoon onjuist. Dan vind ik een 0 niet onterecht.

Ik kan ook wel stellen dat Steve Jobs zich persoonlijk mengt in alle details van Apple apparaten, maar die stelling klopt (gelukkig :+) toch ook al even niet meer...
Dus als @dycell "is begonnen" ipv "is" had geschreven had het wel ontopic geweest? :P
In dat geval vind ik dus die hele thread off. :)

Edit:
[...]

Dat heet "compensatie-modden" en is echt niet de bedoeling.

Edit2:
theduke1989 in 'nieuws: Xiaomi presenteert 130 euro kostende smartphone met 4...
Geen -1.
Twijfel zelf tussen +1 en 0. Ook al gewisseld zelfs. :P
Toch maar +1.

HMC wijzigde deze reactie 10-01-2019 15:13 (49%)
Reden: compensati? :?

Betaalde Kremlin-troll

• Arend soetemans
  • Laatst online: 12-01 00:55
Bor schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:55:

Dat is inderdaad niet de bedoeling en zorgt uiteindelijk voor de deactivatie van moderatierechten. Het is belangrijk de score te geven welke de post in jouw ogen verdiend.
[
HMC schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:56:
Dat heet "compensati-modden" en is echt niet de bedoeling.
Akkoord met beide reacties, ik vond Tweakers altijd een goede site net door het moderatie systeem dat de nadruk legde op de objectief nuttige inhoud van een post en niet, het leuk vinden of niet leuk vinden van een post. De laatste tijd vind ik echter dat er meer en meer gemodereerd word alsof het een like knop is zoals XWB eerder schreef, hierdoor krijg ik meer het gevoel dat een objectieve moderatie niets meer uitmaakt bij fanboy-achtige/politieke posts. Ik zou het super vinden als er consequenties zijn bij een verkeerde moderatie(bv als een mod een score moet veranderen), ik denk zelf dat het de enige hoop is om om niet te verdrinken in het Fanboyisme moderatie die je op bijna alle andere sites ziet.

• Tjolk

Tjolk

FP ProMod
[...]
Door een -1 te geven wou ik een beetje tegengewicht geven aan de naar mijn mening absurde +3 score, ik weet dat het niet echt de bedoeling is van het systeem, maar ...
En aanvullend op de andere reacties hierop: het is ook zinloos. De eindscore wordt bepaald door de mediaan; niet het gemiddelde.

• robbvdb
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-01 00:09
Progadgets in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones ...

Hoe kan een korte reactie als die een +1 zijn ?

Draagt niets bij, schoffeert mij eigenlijk door maar vast aan te nemen dat ik niet snap hoe de verdien-modellen in mekaar steken en zoals gesteld 'dus beter mijn mond kan houden'. Ik snap niet wat zijn post bijdraagt. Objectief een -1 of maximaal een 0 .

Maar ja, zo werkt Tweakers inmiddels met het modereren.

Het hele topic zit vol men 'mennekes' die al heel lang niets anders doen 'dan stemmen' met hun moderaties. Niets meer en niets minder.

Wel grappig toen ik daar zelf ( en die z.g. 'mis-moderaties' waren prima te tellen ) mij eens in een paar waarderingen gering 'schuldig aan maakte' ik zeer vlot mijn rechten kwijt was.

Consequent handelen lijkt er dan ook niet in te zitten. Nou ja, ook Tweakers, inclusief haar bewakers van het moderatie-systeem, zijn natuurlijk een afspiegeling van de samenleving.

Dat 'die discussie niet hier hoort' is bekend ja, was ook slechts een opmerking ;)

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

+1

Progadgets in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones ...
Geen +1.

Vrij simpel inderdaad. Kies maar.
Als zo'n discussie ontstaat zijn ze allen off, of on, toch, @Tjolk ?

Aangezien bijna niets over het originele topic gaat, zet dan alles maar op 0 of -1. Lekker fatalistisch. :+

Edit:
Tjolk in 'nieuws: Tim Cook: ik vind het prima dat mensen minder iPhones kopen'
Deze staat als enige nog als on, in de eerdere discussie. :+

HMC wijzigde deze reactie 10-01-2019 18:22 (16%)

Betaalde Kremlin-troll

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DSmarty in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen'

RogerWilco2 in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen'

Lijken mij niet meer dan ontopic reacties.

EDIT:
AgamemnonZ in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen'

Is ook echt geen +3 materiaal te noemen.

EDIT2:
jurroen in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen'
Ik zie niet waarom dit direct ongewenst moet zijn, mensen gaan nav het artikel immers op zoek naar alternatieven.

Er zijn duidelijk op het artikel dus wat fanboys actief geweest.

t-force in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen' idem.

EDIT3:
pauldebra in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen' dit lijkt mij dan weer geen +2 post, die eigenlijk nogal veel offtopic gaat.

Pooh in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen' - vertelt eigenlijk niets nieuws onder de zon. Ja, de een vindt het raar dat een ISP poort 25 dichtzet, maar er is gewoon een logische reden voor.

EDIT4:
Tomba in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen' is ook iets wat niet op +2 hoort.
possamai in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen' idem, een post waar bovendien iets in staat wat niet klopt, dat KPN opeens een Experiabox zou opleggen aan klanten?
Bongoarnhem in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen' is ook geen +2 materiaal.
TMDC in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen' nog een.
Tunaflish in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen' een mening, onderbouwd, dat wel, maar zeker niet voldoende voor +2.
Bij Wouterie in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen' mis ik er ook het informatieve van.
Maurits van Baerle in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen' - lijkt me na al die reacties intussen wel duidelijk, dus waarom dit alsnog +2 moet krijgen, ontgaat mij even.
Scraper in 'nieuws: KPN: merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen' is een discutabele +2. Ja, het is an sich informatief, maar of dat niet te ver weg is van het artikel...?

CH4OS wijzigde deze reactie 10-01-2019 20:40 (101%)

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:41
Update van dit artikel geeft een hele andere reden dan de speculatie in deze +2 (namelijk dat alles met KO wordt geblokkeerd ipv iets met piracy). De +2 is dus onterecht ThaStealth in 'nieuws: Sony zegt problemen met installeren van Kodi te verhel...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

D3F in 'nieuws: Medeoprichter Mike Morhaime verlaat Blizzard na 30 jaar'

Een aanname, met offtopic informatie en informatie die niet klopt, dat kan hoogstens +1 zijn, informatief is het allerminst. Ook is het raar om conclusies te trekken voor de een (Blizzard) door als voorbeeld een game van een ander (Bungie) erbij te halen.

Cio in 'nieuws: Medeoprichter Mike Morhaime verlaat Blizzard na 28 jaar'
Lijkt mij niet meer dan een 0 of -1.

CH4OS wijzigde deze reactie 11-01-2019 16:47 (37%)

• Flamesz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 00:59
The Zep Man in 'nieuws: Stroomnet Groningen en Drenthe loopt tegen grens teru...

Deze comment lijkt zwaar gemeningmod te worden. Hij staat momenteel wel redelijk op een +1, ik zou een +1 of een +2 beide wel te verantwoorden vinden.

Er is echter wel een gigantische hoeveelheid naar mijn insziens onterechte -1tjes, wellicht dat daar naar gekeken moet worden.

• TWyk
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 21-01 13:10
Flamesz schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:20:
The Zep Man in 'nieuws: Stroomnet Groningen en Drenthe loopt tegen grens teru...

Deze comment lijkt zwaar gemeningmod te worden. Hij staat momenteel wel redelijk op een +1, ik zou een +1 of een +2 beide wel te verantwoorden vinden.

Er is echter wel een gigantische hoeveelheid naar mijn insziens onterechte -1tjes, wellicht dat daar naar gekeken moet worden.
Ik heb een -1 gegeven voor het editten en mekkeren over de moderatie.
Wat ik vooral onbegrijpelijk vind is dat er nog +3's voor gegeven worden

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Douweegbertje in 'nieuws: Epic zet met Improbable fonds op voor 'door Unity b...

Als er bronnen vermeld worden die dit staven (die er wel lijken te zijn als ik het begin van zijn reactie mag geloven) lijkt mij dit pas echt +3.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

The Jester in 'nieuws: Ziekenhuis Enschede zegt 27 operaties af wegens ict-st...

Met termen als "idioten", "te stom om te poepen" etc lijkt me dit toch echt een -1, geen +2 of zelfs +3 (!) die het wel krijgt. Ik kom niet verder dan een -1 eerlijk gezegd...

Naast dat het inhoudelijk ook nog eens onjuist is, zie de reactie onder hem...

Virussen? Scan ze hier!

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 09:43
Ik vraag me af of ik moet vragen naar een opvolging van dit nieuwsbericht, of dat de offtopic moderaties terecht zijn.

Ik blijft toch ontopic door het iets breder te trekken dan dit voorbeeld? Elke post gaat over het falen van de procedure die dit probleem aan het licht brengt.

Maar het kan zijn dat ik dit verkeerd zie en ik echt enkel inhoudelijk dien te reageren op dit exacte resultaat van dat probleem.

Als offtopic de juiste moderatie is verzoek ik een opvolg nieuws item wat het daadwerkelijke probleem aan het licht brengt :D

nieuws: 'VS laat door shutdown tachtig tls-certificaten van eigen websites ve...
(meerdere reacties)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

fuse.core in 'nieuws: Epic zet met Improbable fonds op voor 'door Unity benad...

Ook mis ik wat hier +3 aan is...

EDIT:
Na mijn moderatie is deze +2, wat imo ook teveel is.

CH4OS wijzigde deze reactie 11-01-2019 20:57 (7%)

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Emin3m in 'nieuws: Experimentele smartphoneapp detecteert overdosis drugs en ...
Waarom krijgt zo'n reactie 12x -1? Lijkt me gewoon on-topic.

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

• JohnnieWbl
  • Laatst online: 21-01 20:49
Omdat je zijn tweede zin kan lezen als “mensen die een overdosis nemen hoef je niet te helpen omdat ze dat zelf niet willen.” Hoewel de poster dat wellicht anders bedoelt kan ik me voorstellen dat mensen, bijvoorbeeld met persoonlijke ervaringen met zelfmoordpogingen of ongelukjes mbt drugsgebruik dit als zeer ongewenst beschouwen.
Zie ook deze post voor context: dwilmer in 'nieuws: Experimentele smartphoneapp detecteert overdosis drugs en...

Zelf op 0 gemod omdat de eerste vraag wel terecht is.

JohnnieWbl wijzigde deze reactie 11-01-2019 21:55 (16%)

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

@JohnnieWbl Sorry maar dat staat er echt niet. Hij redeneert vanuit het gedrag van die mensen - waarom zou je, als je zelf van plan bent te OD'en, eerst die app installeren en aanzetten? Wel of niet wíllen helpen heeft niets te maken met wat hij zegt :)

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

• JohnnieWbl
.oisyn schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 21:54:
@JohnnieWbl Sorry maar dat staat er echt niet. Hij redeneert vanuit het gedrag van die mensen - waarom zou je, als je zelf van plan bent te OD'en, eerst die app installeren en aanzetten? Wel of niet wíllen helpen heeft niets te maken met wat hij zegt :)
Zelfs als hij het enkel over een moedwillige zelfmoordpoging heeft is een “plan” mogelijk tijdelijk van aard en kan het helpen om een onomkeerbare actie te voorkomen door dezelfde persoon alvast een vorm van bescherming te bieden tegen zichzelf door technologie als deze. Het stellen dat het toch niet gaat werken omdat de gebruiker dit zelf heeft gewild is alle hoop opgeven wat, zoals ik zei, als ongewenst kan worden gezien.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Het wordt nu wel erg inhoudelijk, ik wil de discussie wel voortzetten maar dan liever op de FP :)

Ik vind het zelf een gewone +1. Een 0 kun je geven, een -1 vind ik een mismod.

.oisyn wijzigde deze reactie 11-01-2019 22:09 (29%)

• JohnnieWbl
.oisyn schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:08:
Ik vind het zelf een gewone +1. Een 0 kun je geven, een -1 vind ik een mismod.
Agreed to disagree :) Ik hoop niet dat deze -1’ers worden aangeschreven maar kan prima met een 0 of +1 leven.

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

JohnnieWbl schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:25:
[...]

Agreed to disagree :) Ik hoop niet dat deze -1’ers worden aangeschreven maar kan prima met een 0 of +1 leven.
Een gebruiker aanschrijven op slechts één moderatie waarvan de score erg open ligt voor discussie door verschillende mogelijke opvattingen van de reactie, zal niet snel gebeuren zolang de gegeven score wel verdedigbaar is volgens de moderatie FAQ geldende richtlijnen voor deze mogelijke opvatting van de reactie.

select * from Fish;

• majic
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 04:02

majic

Art = Life

Ik klim niet vaak in de moderatie-pen maar in dit geval erger ik mij aan de hele zwerm -1'en:

R4gnax in 'geek: Fotograaf klaagt dat lidar op CES-beurs zijn systeemcamera h...

De reden is simpel (en zelf ook al vaak 'slachtoffer' van geweest): Er is een enorme aversie onder een significant aantal tweakers tegen alle posts die mogelijke gezondheidseffecten van GSM-straling benoemen. Er is ondertussen genoeg peer-reviewed bewijs voor, maar dat lijkt niet uit te maken.

De post is +1 of +2 naar mijn idee omdat in de toekomst LIDAR grootschalig geïmplementeerd gaat worden én onmisbaar gaat zijn - precies als GSM straling nu is. Echter zonder fatsoenlijk getest te zijn - er is niet duidelijk wat de gevolgen zijn van bepaalde frequenties op lange-termijn, met duizenden auto's per dag die in je gezicht schijnen. De parallel die hij trekt vind ik dus treffend, en reden tot zorg in het geval van LIDAR.

http://www.instagram.com/suahuatica

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

falconhunter in 'nieuws: Poolse autoriteiten arresteren Huawei-directeur op v...

Geen +2. En al helemaal geen +3's die hij krijgt. Gewoon een +1.

Virussen? Scan ze hier!

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 08:49

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Bear312 in 'nieuws: SpaceX ontslaat tien procent van werknemers om te kunnen ...

En dat lijkt me ronduit een -1. Ten eerste is zijn reactie onjuist, ten tweede hoort het in GR, ten derde een hoop moderatiegezeur. Verder dan een -1 kom ik niet.

Virussen? Scan ze hier!

• jaquesparblue
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13-01 09:44

• TheCapK
  • Laatst online: 20-01 20:26

TheCapK

T.net PowerMod

It's always tease, tease,

Topicstarter
Omdat deze niet echt on-topic is. Leuke reactie maar geen +1 waard. 0 is hoog zat.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• jaquesparblue
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13-01 09:44
TheCapK schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:48:
[...]

Omdat deze niet echt on-topic is. Leuke reactie maar geen +1 waard. 0 is hoog zat.
Want deze hopper is niet gemaakt van RVS? "Stainless Steel", waar deze hopper van gemaakt is, vertaald volgens mij naar Roestvrij Staal (RVS)

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

Als chrisborst in 'nieuws: SpaceX ontslaat tien procent van werknemers om te kunn...
0 is, wat klopt, dan de eerste reactie erop ook 0. Mijn boost heeft het net niet voor elkaar kunnen krijgen:
Coolstart in 'nieuws: SpaceX ontslaat tien procent van werknemers om te kunne...

Betaalde Kremlin-troll

• YannickJoshua
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13-01 00:26
Ik reageerde op een reactie die naar mijn mening smakeloos was omdat het een slechte grap over een etnische groep was, maar in plaats van dat iemand met mij daar over in discussie gaat krijg ik een -1. Niet echt gepast lijkt me, toch?

YannickJoshua in 'nieuws: AMD kondigt Radeon VII-videokaart aan'

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

SuperDre in 'nieuws: SpaceX ontslaat tien procent van werknemers om te kunnen...
Bear312 in 'nieuws: SpaceX ontslaat tien procent van werknemers om te kunnen ...

Beiden lijken me overduidelijke -1's, dit gaat echt nergens meer over. En dan krijgen ze beiden nog flink wat +2's ook nog, kan daar wellicht eens naar gekeken worden?

Virussen? Scan ze hier!

• Peatsmoke
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
In dit topic: "China pakt kritiek op overheid op Twitter aan" is de gedachtenpolitie en ben ik het niet mee eens brigade weer aan het modden geslagen. Inmiddels is dat bij politieke zaken niks nieuws meer, maar modden doen we nog steeds op inhoud en niet op mening.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur...

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08:07
DigitalExcorcist in 'nieuws: WSJ: opvolger iPhone XR krijgt opnieuw lcd, maar...

Je kunt er inhoudelijk wel iets van vinden, maar overduidelijk misgemodereerd.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Topicstarter

• TheCapK
  • Laatst online: 20-01 20:26

TheCapK

T.net PowerMod

It's always tease, tease,

Topicstarter
Hele draadje waar die in staat is minimaal off-topic maar gezien de toon zou ik eerder gaan voor ongewenst.
Zeker geen +3 zoals sommigen hem modden! (of het moet een misklik zijn geweest.)

TheCapK wijzigde deze reactie 13-01-2019 12:23 (6%)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Bor

Bor

Topicstarter

Frontpagemoderatie Forum

• Tribits
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online

Tribits

Onkruid vergaat niet

Peatsmoke schreef op zondag 13 januari 2019 @ 10:14:
In dit topic: "China pakt kritiek op overheid op Twitter aan" is de gedachtenpolitie en ben ik het niet mee eens brigade weer aan het modden geslagen. Inmiddels is dat bij politieke zaken niks nieuws meer, maar modden doen we nog steeds op inhoud en niet op mening.
Geef dan minimaal een paar reacties aan waar het volgens jou verkeerd is gegaan, dan weten we waar je op doelt. Klagen over de gedachtenpolitie motiveert nu niet echt om alle reacties na te gaan lopen.

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19-01 11:44
Vraag mij echt af hoe ik hier 4x -1 op kan krijgen. Paar Zelda fans niet blij ofzo met mijn posted?

vali in Zelda II: The Adventure of Link komt beschikbaar voor Switch Online-abonnees

Uiteraard snap ik dat Nintendo het levert bij een abonnement, maar ging mij meer om dat deze game (naar mijn mening) ondertussen teveek opnieuw wordt uitgebracht voor een nieuwe console.

vali wijzigde deze reactie 13-01-2019 22:37 (20%)

• Coffeemonster
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online

Coffeemonster

Uncommon sense

geek: Fotograaf klaagt dat lidar op CES-beurs zijn systeemcamera heeft verwoest

Drie post met score +3, en alle drie zijn enigszins offtopic omdat ze gaan over de gezondheidseffecten van GSM-straling (vooral kanker, terwijl de lidar in dit verhaal schadelijk zou kunnen zijn voor de ogen). Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling toch?

Helaas kunnen de posts niet meer gemod worden omdat ze te oud zijn, maar misschien dat een powermod nog wat kan doen?

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 14-01 17:59

Eagle Creek

Breathing security

Ik denk niet dat dit een +2 is, heeft namelijk niet meer direct te maken met het oorspronkelijke onderwerp:
CAPSLOCK2000 in 'nieuws: 'VS laat door shutdown tachtig tls-certificaten van ...

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~

• Bor

Bor

Topicstarter
Geen +2 of +3. De kosten voor de bank komen hier niet aan voren.

Isheara in 'nieuws: ABN Amro start met contactloos betalen via wearables'

Frontpagemoderatie Forum

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

Eagle Creek schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:14:
Ik denk niet dat dit een +2 is, heeft namelijk niet meer direct te maken met het oorspronkelijke onderwerp:
CAPSLOCK2000 in 'nieuws: 'VS laat door shutdown tachtig tls-certificaten van ...
Inderdaad, bovendien een herhaling van zetten.
+1 max. 0 zou zelfs kunnen.

Betaalde Kremlin-troll

• Bor

Bor

Topicstarter
Deze krijgt zowel +3 als -1 maar lijkt mij beide niet:

SiGNe in 'nieuws: ABN Amro start met contactloos betalen via wearables'

Ook geen +3: celshof in 'nieuws: ABN Amro start met contactloos betalen via wearables'

Bor wijzigde deze reactie 14-01-2019 20:15 (29%)

Frontpagemoderatie Forum

• Lindatje1
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 20-01 09:52
Jannick in 'nieuws: Valve gaat machinelearning inzetten voor betere gamesugge...

Dit is geen -1 eerder een plus 1, het is on topic omdat het een alternatief voor het dure Steam.

• Technomania
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:07

Technomania

I'm Just Nucking Futs

Lindatje1 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:15:
Jannick in 'nieuws: Valve gaat machinelearning inzetten voor betere gamesugge...

Dit is geen -1 eerder een plus 1, het is on topic omdat het een alternatief voor het dure Steam.
Je beklag over de downvote had je beter hier kunnen plaatsen dan in je bericht.

Een relatie staat voor samen problemen oplossen die je als single niet hebt

• Dirk
  • Laatst online: 08:49

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Topicstarter
Lindatje1 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:15:

Ik vind die discussie nogal offtopic, maar inderdaad niet ongewenst.
Technomania schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:40:
[...]

Je beklag over de downvote had je beter hier kunnen plaatsen dan in je bericht.
De melder is niet degene die oorspronkelijk reageerde. ;)
Daarnaast is deze vorm van beklag niet de bedoeling, maar wel dusdanig gesteld dat die niet extra offtopic is.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Technomania
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:07

Technomania

I'm Just Nucking Futs

Dirk schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:43:

De melder is niet degene die oorspronkelijk reageerde. ;)
Daarnaast is deze vorm van beklag niet de bedoeling, maar wel dusdanig gesteld dat die niet extra offtopic is.
Sorry. Zat niet op te letten.

Een relatie staat voor samen problemen oplossen die je als single niet hebt

• corset
  • Laatst online: 21-01 22:31
corset in 'nieuws: Awesome Games Done Quick haalt bijna 2,4 miljoen dollar op'

Wat is hier off topic aan? iemand vraagt voorbeelden, en ik geef ze.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• MicBenSte
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18-01 13:42
bertware in 'nieuws: Huawei-oprichter ontkent spionage voor Chinese overheid'

Waarom staat die in vredesnaam op de plus? Het is alleen maar Trump-bashen, draagt helemaal niks bij aan de discussie.

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

Betaalde Kremlin-troll

Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True