nieuws: Australië gaat surveillancesysteem installeren voor traceren van drones
De hele pagina mag wel wat aandacht hebben dacht ik zo...
De hele pagina mag wel wat aandacht hebben dacht ik zo...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Is het juist niet een theorie tegen complottheorieën?wildhagen schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 08:43:
Verwijderd in 'nieuws: Australië gaat surveillancesysteem installeren voor trac...
Deze complottheorie en niet-onderbouwde beschuldiging mag denk ik nog wel even naar -1, dit hoort net hoger imho.
Eat the bugs, live in a pod
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
[ Voor 49% gewijzigd door New Yorker op 25-12-2018 10:53 ]
Weg
[ Voor 64% gewijzigd door sdk1985 op 25-12-2018 11:39 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad, dat is geen +2 waard. En het krijgt wel 12x +3, dat is helemaal te onzinnig voor woorden
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 67% gewijzigd door wildhagen op 30-12-2018 11:23 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 22% gewijzigd door HMC op 30-12-2018 11:27 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 31-12-2018 11:18 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 31-12-2018 11:53 ]
Virussen? Scan ze hier!
+3 is sterk overdreven inderdaad maar de +2 kan ik wel begrijpen vanwege de nieuwe informatie. Het artikel maakt compleet geen melding van hetzelfde probleem op iOS maar dat is er schijnbaar wel. Lijkt me zeker een stukje relevante discussie. Maar inderdaad, voor +3 is de reactie in zijn huidige staat wel wat mager.
Misschien lees ik het anders of is mijn Engelse kennis grof ontoereikend maar ik zie de 'vertaalmachine' / grammaticale fouten eigenlijk niet in dat stukje tekst. En ja het is copy paste maar wel interessant gezien het artikel toch?umbrella1982 in 'reviews: De toekomst van de ruimtevaart: grote raketten voor...
Snap ook niet wat deze +2 maakt? Het bericht is duidelijk door een vertaalmachine gehaald en vervolgens grammaticaal niet eens netjes recht gezet. Dat maakt het imo knip-en-plak werk, wat we niet met +2 moeten willen belonen, lijkt me.
Die -1 snap ik dan wel weer wat. Facebookmaffia hoeft gewoon niet en doet afbreuk aan de rest van de reactie.HMC schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:52:
reller in 'nieuws: Facebook weet van alle Android-gebruikers hoe vaak ze bepa...
Geen -1. Zal wel een enkele boost zijn.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dus een puntje aftrek van een verder gewoon ontopic vraag?Cloud schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:59:
[...]
Die -1 snap ik dan wel weer wat. Facebookmaffia hoeft gewoon niet en doet afbreuk aan de rest van de reactie.
Daar kun je over discussiërenHMC schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:11:
[...]
Dus een puntje aftrek van een verder gewoon ontopic vraag?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
En een post met slechts "Geenstijl...wildhagen schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:57:
Mwah, getroll over de maffia vind ik wel -1 waardig hoor.
[ Voor 61% gewijzigd door HMC op 31-12-2018 12:26 ]
Het is maar net waar je de lijn trekt. Zou je dat redelijk zwart-wit doen (want zelfs in de titel wordt specifiek Android vermeld) is het zelfs best offtopic te noemen. Ik vind een +2 dan ook best overdreven, eigenlijk. Het is nu een beetje als zeggen dat naast Pietje, ook Jantje van de brug af springt.Cloud schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:59:
+3 is sterk overdreven inderdaad maar de +2 kan ik wel begrijpen vanwege de nieuwe informatie. Het artikel maakt compleet geen melding van hetzelfde probleem op iOS maar dat is er schijnbaar wel. Lijkt me zeker een stukje relevante discussie. Maar inderdaad, voor +3 is de reactie in zijn huidige staat wel wat mager.
Virussen? Scan ze hier!
Enne, waarom zijn al die onjuiste beoordelingen dan toch 'goedgekeurd'?HMC schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 09:58:
reviews: Een gelukkig 2019: Tweakers kijkt weer terug in cijfers
Ik heb er zelf geen zin in, maar eigenlijk zijn ALLE reacties hier off.
Er is geen keuring voor.ehtweak schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 10:57:
[...]
Enne, waarom zijn al die onjuiste beoordelingen dan toch goedgekeurd?![]()
Of, gaat men nu ineens niet meer consequent handelen?![]()
Eigenlijk zou je gewoon het +/- gebeuren bij dit soort topics moeten uitschakelen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 18% gewijzigd door ehtweak op 01-01-2019 12:23 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 01-01-2019 15:30 ]
computerjunky in 'nieuws: NetMarketShare: Windows 10 heeft Windows 7 ingehaald'Bor schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 12:56:
[...]
Geen +3 of +2 wat mij betreft maar +1: CAPSLOCK2000 in 'nieuws: NetMarketShare: Windows 10 heeft Windows 7 ingehaald'
[ Voor 21% gewijzigd door HMC op 01-01-2019 16:52 . Reden: Link vergeten :F ]
Die mag wat mij betreft op -1. Nutteloze en onterechte rant.HMC schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 16:51:
[...]
computerjunky in 'nieuws: NetMarketShare: Windows 10 heeft Windows 7 ingehaald'
Geen -1.Gewoon ontopic.
[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 01-01-2019 16:53 ]
[ Voor 64% gewijzigd door HMC op 01-01-2019 16:54 ]
Rant zonder enige objectieve onderbouwing, schromelijk tot totaal overdreven en geen toevoeging maakt in dit geval voor mij een 0 tot -1. Ik heb voor de laatste gekozen.HMC schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 16:53:
Heb geëdit...mijn fout.
Staat ook in jouw quote.
Edit:
Really?
Rant, ok, maar ontopic.
Zo onterecht dat verschillende tweak tools voor windows 10 meer als 30 miljoen downloads hebben.Bor schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 16:52:
[...]
Die mag wat mij betreft op -1. Nutteloze en onterechte rant.
[ Voor 14% gewijzigd door computerjunky op 01-01-2019 19:02 ]
Zonder bron weinig waard. Hoeveel was dat bij Windows 7 of bij zelfs totaal ongerelateerde tools, voor welke versie Windows 10 golden de downloads en op basis waarvan concludeer je dat mensen het met je eens zijn puur en alleen omdat ze een tool downloaden? Die conclusie kun je helemaal niet trekken zonder aanvullende info / onderbouwing.computerjunky schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 19:01:
[...]
Zo onterecht dat verschillende tweak tools voor windows 10 meer als 30 miljoen downloads hebben.
Dus blijkbaar zijn meer als 30 miljoen mensen het met me eens (waarschijnlijk meer die de kennis niet hebben voor dit soort tweaks)
Veel zaken zijn even snel of nu zelfs op meerdere manieren te betrekken. Soms is het een aanpassing van werkwijze. En ja, dat werkt prima. Dat een bepaalde instelling via een andere route beschikbaar is wil niet zeggen dat het niet werkt natuurlijk. Sterker nog, welke instelling werkt niet?Maar ja lekker met de kudde me hobbelen en doen alsof 4x klikken voor iets wat voorheen de helft van de clicks nodig had en roepen dat het prima werkt is blijkbaar een trend die niet te stoppen is.
Dit is precies de soort reactie die je op de FP een - 1 zou opleveren. Niet constructief en onvriendelijk.maarja nieuw jaar nieuwe kansen hoofd in het zand en lekker doen alsof windows 10 prima werkt.
Het is jouw mening gebracht als feit zoals het er nu staat. Meer dan een rant zie ik er in de huidige vorm echt niet in.het is geen rant hetis gewoon en opsomming van de feiten.
Begrijp ik uit de score dat jullie dit gedrag gedogen in de posts? Als dat zo is zal dit mijn laatste reactie zijn op de front pages. Ik vind dat mensen die zich zo gedragen niet thuishoren op Tweakers. Mijn mening is hou de discussie zuiver bij je bij de feiten en ga mensen niet belachelijk maken tegenover heel Nederland.Ryan1981 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 09:51:
Ik vind dat deze post -1 moet krijgen omdat hij mij persoonlijk aanvalt. De eerste zin vind ik niet netjes.
Verwijderd in 'nieuws: Delfts e-beam-lithografiebedrijf Mapper is failliet'
Bedoel je de reactie voor degene die je linked (jouw eigen reactie) of erna?Ryan1981 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:12:
[...]
Begrijp ik uit de score dat jullie dit gedrag gedogen in de posts? Als dat zo is zal dit mijn laatste reactie zijn op de front pages. Ik vind dat mensen die zich zo gedragen niet thuishoren op Tweakers. Mijn mening is hou de discussie zuiver bij je bij de feiten en ga mensen niet belachelijk maken tegenover heel Nederland.
Dude...je quote je eigen reactie, zoals eerder vanmorgen ook.Ryan1981 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:12:
[...]
Begrijp ik uit de score dat jullie dit gedrag gedogen in de posts? Als dat zo is zal dit mijn laatste reactie zijn op de front pages. Ik vind dat mensen die zich zo gedragen niet thuishoren op Tweakers. Mijn mening is hou de discussie zuiver bij je bij de feiten en ga mensen niet belachelijk maken tegenover heel Nederland.
Oh ja ik zie het, mijn fout, idd de reactie daarboven.Bor schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:13:
[...]
Bedoel je de reactie voor degene die je linked (jouw eigen reactie) of erna?
[ Voor 53% gewijzigd door Ryan1981 op 01-01-2019 20:18 ]
Die reactie staat momenteel op 0. De eerste zin is inderdaad niet netjes waarvoor ik een punt aftrek heb gegeven.Ryan1981 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:14:
[...]
Oh ja ik zie het, mijn fout, idd de reactie daarboven.
Verwijderd in 'nieuws: Delfts e-beam-lithografiebedrijf Mapper is failliet'
Hartelijk dank. Beste wensen nogBor schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:21:
[...]
Die reactie staat momenteel op 0. De eerste zin is inderdaad niet netjes waarvoor ik een punt aftrek heb gegeven.
Oh mee eens, als het nonsens is!HMC schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:25:
Mwah, als je als baas in zo'n bedrijf werkt en de subordinaat blaat nonsens, mag je 'em best wel zo aanpreken, vind ik.
[ Voor 47% gewijzigd door Ryan1981 op 01-01-2019 22:41 ]
De link waarvan je stelt dat die niet klopt beweert ook niet dat die 60M verdient zijn met zijn aan internet gerelateerde activiteiten. Maar op zijn CV staan dan ook een heel aantal andere activiteiten waarmee je prima een zeer goed gevulde boterham kunt betalen.Jack Flushell schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 09:37:
Jack Flushell in 'nieuws: Arpanet-ontwikkelaar Larry Roberts overlijdt op 81-...
Ik heb niet zo'n moeite om een -1 te krijgen, ik post wel eens wat onzinnigs. Maar dit steekt toch. Ik wijs iemand erop dat 'ie onzin verkoopt. Hij beweert op basis van een foutieve bron dat iemand (het onderwerp van het artikel) rijk is gestorven - in tegenspraak met het T.net artikel zelf. Ik beargumenteer dat ook. In mijn ogen is dat on-topic (in elk geval grotendeels) en ook nog van toegevoegde waarde. Ik zou het toch wel jammer vinden dat nepnieuws +1 krijgt en datgene dat dat weerlegt -1. Ik vind dat zelfs potentieel schadelijk.
Dezelfde persoon probeert het overigens daarna nog een keer, weer zonder zijn bron te checken en gaat daarna weer de mist in. Daar heb ik net op gereageerd.
[ Voor 20% gewijzigd door JDVB op 02-01-2019 11:32 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Hij quote 1 getal en 1 woord: namelijk: 60 miljoen.JDVB schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:12:
[...]
De link waarvan je stelt dat die niet klopt beweert ook niet dat die 60M verdient zijn met zijn aan internet gerelateerde activiteiten. Maar op zijn CV staan dan ook een heel aantal andere activiteiten waarmee je prima een zeer goed gevulde boterham kunt betalen.
Om dat dan meteen nep nieuws te noemen met jammer joh erbij, dat kan best wat netter.
[ Voor 3% gewijzigd door Engineer op 02-01-2019 18:15 ]
200 fish found!
[ Voor 52% gewijzigd door HMC op 02-01-2019 20:37 ]
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Die staat inmiddels op een betere score.jdh009 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 22:17:
Ik vroeg me af of dit echt off-topic is? jdh009 in 'nieuws: Bijna een derde van in 2018 in Noorwegen verkochte auto's ...
Terwijl degene waar ik op reageer +2 is.
200 fish found!
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2019 01:42 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 3% gewijzigd door Geim op 03-01-2019 12:00 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Crazy Harry op 03-01-2019 12:57 ]
Vraag me af of zeker die 2e nog op een goede score gaat uitkomen. ff in de gaten houden!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 03-01-2019 19:08 ]
[ Voor 19% gewijzigd door HMC op 03-01-2019 18:30 ]
Arnoud kan altijd rekenen op een kudde fanboys die zijn posts zwaar overwaarderen. Een normale user zou hier niet meer dan +1 voor scoren.robbvdb schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:09:
arnoudwokke in 'reviews: De race om de meeste camera's - Telefoons krijgen st...
Met alle respect voor Arnoud, die prima reageert op de reactie erboven.
Artikel ging echter over camera's, de reactie is prima en accuraat maar absoluut niet zo heel erg informatief m.b.t. waar het stuk over ging.
Een +3 is dan ook alles behalve te rechtvaardigen denk ik, of moest ik de regels weer eens doorlezen om het wel te snappen?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Er is veel emotie in dit topic ben ik achter (heb zelf een -1 gescoord). Die -1 was imho niet terecht want on-topic maar mogelijk niet iedereens mening in de Android vs Apple war.
[ Voor 8% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 03-01-2019 18:58 . Reden: Opmerking toegevoegd. ]
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 03-01-2019 21:20 ]
Ik vermoed dat je op 1973booterror in 'nieuws: Qualcomm legt waarborg van 1,34 miljard euro in voo... doelt. Dat is niet de meest constructieve reactie nee en staat daarom ook prima op -1. Een lagere score is niet nodig.yhk123 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:00:
yhk123 in 'nieuws: Qualcomm legt waarborg van 1,34 miljard euro in voor Duits...
Fanboy gedrag ook lekker stevig onderbouwd...
200 fish found!
Een -1 is inderdaad te zwaar, maar meer dan een 0 vind ik het ook niet. Inmiddels staat ie dus ook op 0.CH4OS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:19:
Jammer dat retoriek als ongewenst wordt ervaren; CH4OS in 'reviews: De race om de meeste camera's - Telefoons krijgen steeds m...
Ontopic is het ook zeker niet, maar ongewenst ook niet, dus 0 inderdaad.RoD schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:15:
Een -1 is inderdaad te zwaar, maar meer dan een 0 vind ik het ook niet. Inmiddels staat ie dus ook op 0.
[ Voor 68% gewijzigd door CH4OS op 04-01-2019 10:12 ]
Die reactie is ook offtopic. Niets met mening te maken. Je hebt de post waarop je reageert niet goed gelezen, en je blindgestaard op die spec-barf. Je heb t het over "veel duurder: en "stuk minder geld", maar dat is niet zo, EN het was lang gelee.CH4OS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 23:36:
[...]
EDIT @ 10:10:
Wel weird dat mijn reactie op bovengenoemde reactie van Zion als offtopic gemod wordt, terwijl andere reacties, die basicly hetzelfde zeggen, opeens als ontopic gemod worden. Vreemde moderatie af en toe zeg! Gelukkig is dit topic er.Valt me wel op dat een andere manier van denken / reageren gauw als offtopic bestempeld is. Wat dat betreft is het moderatiesysteem (ondanks andere bedoelingen) veranderd in een meniggraadmeter.
Of het on- of offtopic is maakt mij niet uit, het gaat mij erom dat er nu niet gelijk gemodereerd is.HMC schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:38:
Die reactie is ook offtopic. Niets met mening te maken. Je hebt de post waarop je reageert niet goed gelezen, en je blindgestaard op die spec-barf. Je heb t het over "veel duurder: en "stuk minder geld", maar dat is niet zo, EN het was lang gelee.
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 04-01-2019 11:43 ]
Die had ik nog niet gelezen.CH4OS schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:40:
[...]
Of het on- of offtopic is maakt mij niet uit, het gaat mij erom dat er nu niet gelijk gemodereerd is.De andere reacties in de thread zijn dan toch net zo goed offtopic?
Die zeggen basicly hetzelfde, maar met net wat andere woorden, maar krijgen opeens wel een ontopic moderatie.
[ Voor 3% gewijzigd door HMC op 04-01-2019 11:44 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq