Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste
Acties:

• computerjunky
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:08
nieuws: Australië gaat surveillancesysteem installeren voor traceren van drones

De hele pagina mag wel wat aandacht hebben dacht ik zo...

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

nieuws: Australië gaat surveillancesysteem installeren voor traceren van drones

Iemand heeft letterlijk elke reply daar een - 1 gegeven, met weging x2.

Kan iemand daar eens naar kijken? Dit is natuurlijk niet de bedoeling zo...

Virussen? Scan ze hier!

• Jolke
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
Zo, het drone-nieuwsbericht is weer redelijk rechtgetrokken. :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

marijn78 in 'nieuws: Australië gaat surveillancesysteem installeren voor trac...

Deze complottheorie en niet-onderbouwde beschuldiging mag denk ik nog wel even naar -1, dit hoort net hoger imho.

Virussen? Scan ze hier!

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 05:53

HMC

Pluviophile

wildhagen schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 08:43:
marijn78 in 'nieuws: Australië gaat surveillancesysteem installeren voor trac...

Deze complottheorie en niet-onderbouwde beschuldiging mag denk ik nog wel even naar -1, dit hoort net hoger imho.
Is het juist niet een theorie tegen complottheorieën? :+

Betaalde Kremlin-troll

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

XLM HODLER

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-01 15:41
sdk1985 in 'nieuws: Intel Core KF-processors zonder igpu staan in Nederlandse...

-1 terwijl de inhoud klopt, zie https://www.intc.com/inve.../sec-filings/default.aspx en dan quarterly filings. Operating income is tov een jaar eerder van 5.6 naar 7.6 miljard gestegen. Dat is 35% meer. Aan de omzet kant is zowel pc als datacenter omzet ook flink gestegen. Intel heeft in die zin geen last van 10nm, sterker nog nu fabrieken ombouwen naar 10nm zou de capaciteit beperken hetgeen nu geen ruimte voor is.

Our revenue in Q3 2018 and in YTD 2018 increased due to strong demand in commercial and gaming market segments, and higher demand for our high-performance processors in desktop which more than offset the volume decline. Overall market conditions continued to improve in the quarter and we expect modest growth in the PC total addressable market (TAM) this year for the first time since 2011 1 .

(In Millions) CCG Revenue Walk
$ 10,234 Q3 2018 CCG Revenue
483 Higher adjacent revenue, primarily from modem products
430 Higher notebook platform volume
300 Higher desktop platform ASP
221 Higher notebook platform ASP

(60 ) Other
$ 8,860 Q3 2017 CCG Revenue

$ 27,182 YTD 2018 CCG Revenue
805 Higher desktop platform ASP
755 Higher notebook platform volume
593 Higher adjacent revenue, primarily from modem products
357 Higher notebook platform ASP

(316 ) Lower desktop platform volume
(60 ) Other
$ 25,049 YTD 2017 CCG Revenue

sdk1985 wijzigde deze reactie 25-12-2018 11:39 (64%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Engineer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19-01 12:44
Engineer in 'nieuws: FBI haalt samen met Nederlandse politie vijftien ddos-di...

In deze thread lijkt een hele schoolklas bezig te zijn geweest -1’s uit te delen. Mijn reaktie lijkt me nieteens offtopic laat staan 6x -1? De andere reakties in diezelfde subthread hebben ook allemaal 15x -1 gekregen etc.

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:11

Bor

T.net PowerMod / Frontpage Admin

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Bijna alles onder video: Het jaar in beeld - Terugblik op 2018 met Willem de Moor is commentaar op de vorm van het filmpje en daarmee GR materiaal en dus max 0.

Frontpagemoderatie Forum

• HMC

HMC

Pluviophile

Mee eens, Bor.
Daar had ik gisteren al mijn best gedaan.

Eveneens GR-materiaal:
bon8re in 'nieuws: Nvidia GeForce RTX 2060 lijkt varianten met 3GB, 4GB en 6G...

Betaalde Kremlin-troll

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• HMC

HMC

Pluviophile

psychicist in 'nieuws: 'Regering VS overweegt verbod op netwerkapparatuur Hua... Geen +2. Zal wel een enkele boost zijn. +1 max

Rin in 'nieuws: 'Regering VS overweegt verbod op netwerkapparatuur Huawei en ... Geen +2. Leuk verhaal, maar kennen we nu wel.
Komt elke keer terug. :O +1 max

SSDtje in 'nieuws: 'Regering VS overweegt verbod op netwerkapparatuur Huawei ... Geen +2. Leuke reactie op de vorige, maar heeft zelfs weinig met artikel te maken. +1 max

Betaalde Kremlin-troll

• HMC

HMC

Pluviophile

DeathMaster in 'nieuws: Beoordeling wijst op komst Serious Sam Collection naa...

Ik snap het sentiment.
Maar max 0. Eigenlijk alle reacties daar.
"Oh, ik zooooooveel plezier aan deze game beleefd!!!!!!"

Edit: Toch maar menigeen +1 gemod, want tsja, het heeft met de game te maken. Nee 0

Mijn eerste kans op een +2 over een game serie waar ik wel verstand van heb is vandaag ook weer naar +1 gegaan.
HMC in 'geek: Nooit uitgebrachte NES-versie van SimCity verschijnt online'
Niet dat ik daar +2 voor eis, maar als een reactie met slechts "AAA" erin zo hoog eindigt, heb ik toch wel een :F -momentje.

Betaalde Kremlin-troll

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

lordfragger in 'nieuws: Tesla voegt Oracle-topman Larry Ellison toe aan bestu...

Ook dat is geen +2, heeft niet echt met het onderwerp meer te maken.

Virussen? Scan ze hier!

• Ryan1981
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 12-01 21:22

Ryan1981

Je ne sais pas

Misschien moet ik leren mijn input anders te formuleren, graag advies hierover.

Ik las het stukje in dit topic dat veel aandacht kreeg en ben er op dit moment van overtuigd dat zijn laatst alinea niet overeen komt met de werkelijkheid. Dus omdat ik niet zeker van mijn zaak ben vraag ik om meer onderbouwing en wordt vervolgens gedownvote, dit terwijl als ik gelijk heb ik een stukje cruciale informatie toevoeg, want nu gaan er straks mensen door het leven die denken dat er een begrenzing in de machine zit die er niet is :P

Ryan1981 in 'nieuws: Delfts e-beam-lithografiebedrijf Mapper is failliet'

Ik antwoord op zijn onderbouwing later ook nog.

In ieder geval denk ik dat dit een stukje zeer relevante discussie is, wat zeker niet off topic of ongewenst is. Maargoed misschien had ik het anders moeten opschrijven dan.

Systeem Specs Diablo 3

• HMC

HMC

Pluviophile

DigitalExcorcist in 'nieuws: Zuckerberg: Facebook heeft meerjarenplan om haat...
Deze komt bij ieder FB-bericht direct als fipo en mag nu wel eens NIET meer met +2 beloond worden.
+1 max.

Betaalde Kremlin-troll

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Inderdaad, dat is geen +2 waard. En het krijgt wel 12x +3, dat is helemaal te onzinnig voor woorden :X

Heeft nog wel wat zetjes nodig om van de +2 af te komen.

Virussen? Scan ze hier!

• HMC

HMC

Pluviophile

RielN in 'reviews: De elektrificatie van ons vervoer - Bussen, sportwagens en...

Stond netjes op -1, maar inmiddels op 0, door vele +1's en zelfs 2x +2.

Dit is een onzinreactie, die voor ieder ander medium bij naam ook gewoon -terecht- op -1 terecht zou komen.

Betaalde Kremlin-troll

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Mwah, ik vind zowel een 0 als een -1 verdedigbaar hier. Hoger dan 0 is uiteraard wel foute boel.

De reactie erop (no_way_today in 'reviews: De elektrificatie van ons vervoer - Bussen, sportwa...) hoort overigens ook niet op +1 thuis.

wildhagen wijzigde deze reactie 30-12-2018 11:23 (67%)

Virussen? Scan ze hier!

• HMC

HMC

Pluviophile

Mwah, dat is wel een beetje "biased", niet?
Als ik/iemand met "Volkskrant, pfff.. :N " zou doen, zie de 100x -1 dan maar binnenstromen.
Het is een nutteloze reactie, en beledigt mensen die die site wel informatief vinden, zoals die Feynman-rant.

Edit: @wildhagen Die zooi eronder heb ik ook allemaal op 0/-1 gezet eerder vandaag.
Maar ik wist dat ik deze weer even moest checken. :+

HMC wijzigde deze reactie 30-12-2018 11:27 (22%)

Betaalde Kremlin-troll

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

andreetje in 'reviews: De elektrificatie van ons vervoer - Bussen, sportwagen...

Imho is dit niet echt een +2, het heeft meer van een rant weg? Een +1 wil ik hem voor de moeite nog wel geven, maar een +2 lijkt me wat overdreven?

Virussen? Scan ze hier!

• Bor

Bor

Topicstarter

Frontpagemoderatie Forum

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Ron79 in 'nieuws: Facebook weet van alle Android-gebruikers hoe vaak ze bepaa...

Gooien met ziektes lijkt me een prima kandidaat voor de -2?

tyrunar in 'reviews: De toekomst van de ruimtevaart: grote raketten voor maan...

Dit hoort niet op +1. Het is één grote rant, die ook nog eens compleet offtopic is.

wildhagen wijzigde deze reactie 31-12-2018 11:18 (34%)

Virussen? Scan ze hier!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe is dit +3? :?

hp-got in 'nieuws: Facebook weet van alle Android-gebruikers hoe vaak ze bepa...

umbrella1982 in 'reviews: De toekomst van de ruimtevaart: grote raketten voor...
Snap ook niet wat deze +2 maakt? Het bericht is duidelijk door een vertaalmachine gehaald en vervolgens grammaticaal niet eens netjes recht gezet. Dat maakt het imo knip-en-plak werk, wat we niet met +2 moeten willen belonen, lijkt me.

CH4OS wijzigde deze reactie 31-12-2018 11:53 (44%)

• HMC

HMC

Pluviophile

Betaalde Kremlin-troll

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Mwah, getroll over de maffia vind ik wel -1 waardig hoor.

Virussen? Scan ze hier!

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18-01 16:09

Cloud

Moderator FM / T.net PowerMod

Go Hawks!

Topicstarter
+3 is sterk overdreven inderdaad maar de +2 kan ik wel begrijpen vanwege de nieuwe informatie. Het artikel maakt compleet geen melding van hetzelfde probleem op iOS maar dat is er schijnbaar wel. Lijkt me zeker een stukje relevante discussie. Maar inderdaad, voor +3 is de reactie in zijn huidige staat wel wat mager.
umbrella1982 in 'reviews: De toekomst van de ruimtevaart: grote raketten voor...
Snap ook niet wat deze +2 maakt? Het bericht is duidelijk door een vertaalmachine gehaald en vervolgens grammaticaal niet eens netjes recht gezet. Dat maakt het imo knip-en-plak werk, wat we niet met +2 moeten willen belonen, lijkt me.
Misschien lees ik het anders of is mijn Engelse kennis grof ontoereikend maar ik zie de 'vertaalmachine' / grammaticale fouten eigenlijk niet in dat stukje tekst. En ja het is copy paste maar wel interessant gezien het artikel toch?
Die -1 snap ik dan wel weer wat. Facebookmaffia hoeft gewoon niet en doet afbreuk aan de rest van de reactie.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• HMC

HMC

Pluviophile

Cloud schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:59:

[...]

Die -1 snap ik dan wel weer wat. Facebookmaffia hoeft gewoon niet en doet afbreuk aan de rest van de reactie.
Dus een puntje aftrek van een verder gewoon ontopic vraag?

Betaalde Kremlin-troll

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Topicstarter
HMC schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:11:
[...]

Dus een puntje aftrek van een verder gewoon ontopic vraag?
Daar kun je over discussiëren :) In principe ben ik zelf ook wel hard op dat soort termen, net als verbasteringen van bedrijfsnamen enzo. Het voegt niets toe (in tegendeel) en is inderdaad killing voor anderszins nette reacties.

Je zou ook voor slechts een punt aftrek kunnen gaan en dan kom je op een 0. Ik stel alleen dat die -1 te begrijpen valt, want die term.

• HMC

HMC

Pluviophile

Agreed, ik gooi 'em ook naar 0. Maar toch he, zo'n artikel valideert de term "maffia" wel een beetje. :P
wildhagen schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:57:
Mwah, getroll over de maffia vind ik wel -1 waardig hoor.
En een post met slechts "Geenstijl... :') " erin vind je geen troll en passend op 0.
Het wordt steeds moeilijker om jouw mod-inzichten te doorgronden. :?

HMC wijzigde deze reactie 31-12-2018 12:26 (61%)

Betaalde Kremlin-troll

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Cloud schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:59:
+3 is sterk overdreven inderdaad maar de +2 kan ik wel begrijpen vanwege de nieuwe informatie. Het artikel maakt compleet geen melding van hetzelfde probleem op iOS maar dat is er schijnbaar wel. Lijkt me zeker een stukje relevante discussie. Maar inderdaad, voor +3 is de reactie in zijn huidige staat wel wat mager.
Het is maar net waar je de lijn trekt. Zou je dat redelijk zwart-wit doen (want zelfs in de titel wordt specifiek Android vermeld) is het zelfs best offtopic te noemen. Ik vind een +2 dan ook best overdreven, eigenlijk. Het is nu een beetje als zeggen dat naast Pietje, ook Jantje van de brug af springt.

• Cloud

Cloud

Go Hawks!

Topicstarter
@CH4OS
Absoluut, als je het zo zwart-wit doet is het natuurlijk offtopic. Maar gelukkig zijn we niet zo toch? ;) Het is maar wat je bestempelt tot onderwerp van dit artikel. Het belangrijkste uit dit artikel is m.i. niet dat het om Android gaat. Maar het juist feit dat Facebook zoveel data weet binnen te harken van onwetende smartphone gebruikers op een manier die we tot voor kort nog niet kenden.

Nee ik vind dit uitermate relevant want het artikel op zich zou je de illusie kunnen geven dat het enkel een probleem is op Android (als je over het feit heen leest dat het onderzoek überhaupt alleen op Android is gedaan). En Android staat toch al bekend als crappy op het gebied van onze privacy en dergelijke, getuige ook enkele van de reacties verder op het artikel.

Als ik dat zo beschouw dan lijkt het mij een prima aanvulling op het artikel. Mensen moeten dit stukje informatie ook weten naast de inhoud van het artikel :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

mutley69 in 'nieuws: Zuckerberg: Facebook heeft meerjarenplan om haatzaaien t...

Imho is een 0 wel voldoende ipv een +1. Weinig relevants aan, wie wat gelooft.

Virussen? Scan ze hier!

• HMC

HMC

Pluviophile

HMC in 'downloads: AdwCleaner 7.2.6'
mrtnptrs in 'downloads: AdwCleaner 7.2.6'
HMC in 'downloads: AdwCleaner 7.2.6'
mrtnptrs in 'downloads: AdwCleaner 7.2.6'

Ik snap het verloop van de moderaties hier niet helemaal.

We zijn het beiden eens. Ik ga wat verder in over hoe het niet zo moelijk is.
Voor mij duizend off. :?

Niet mee eens. Mijn reacties zijn ontopic, een alternatief aanwijzend wat klein en effectief en niet moelijk te gebruiken is.

Betaalde Kremlin-troll

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik vind dat deze post -1 moet krijgen omdat hij mij persoonlijk aanvalt. De eerste zin vind ik niet netjes.

Ook vind ik het jammer dat mijn reactie op zijn post op 0 staat:

Ik heb volgens mij 100% gelijk maar deze persoon wil dit niet toegeven en laat nog steeds zijn laatste alinea staan waardoor nu een hoop mensen gaan denken dat wat hij zegt waar is.

Als laatste reageert hij op mijn post met een irrelevante opmerking om nog even het laatste woord te hebben. Lijkt mij ook erg ongewenst. Ik verbeter hem op een feitelijke onjuiste stelling in zijn +3 post, ik heb het nergens over productierijpheid (wat in de toekomst nog best kan komen overigens).

SizzLorr in 'nieuws: Delfts e-beam-lithografiebedrijf Mapper is failliet'

Systeem Specs Diablo 3

• HMC

HMC

Pluviophile

reviews: Een gelukkig 2019: Tweakers kijkt weer terug in cijfers

Ik heb er zelf geen zin in, maar eigenlijk zijn ALLE reacties hier off.
Heb gezocht naar een reactie over de statistieken zelf, maar die zijn er niet. :+

Happy New Year! :P

Betaalde Kremlin-troll

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

HMC schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 09:58:
reviews: Een gelukkig 2019: Tweakers kijkt weer terug in cijfers

Ik heb er zelf geen zin in, maar eigenlijk zijn ALLE reacties hier off.
Enne, waarom zijn al die onjuiste beoordelingen dan toch 'goedgekeurd'? O-)
Of, gaat men nu ineens niet meer consequent handelen? ;)

Eigenlijk zou je gewoon het +/- gebeuren bij dit soort topics moeten uitschakelen.

Mooie Plaatjes   

• HMC

HMC

Pluviophile

ehtweak schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 10:57:
[...]

Enne, waarom zijn al die onjuiste beoordelingen dan toch goedgekeurd? O-)
Of, gaat men nu ineens niet meer consequent handelen? ;)

Eigenlijk zou je gewoon het +/- gebeuren bij dit soort topics moeten uitschakelen.
Er is geen keuring voor.
Bovendien ligt waarschijnlijk de helft van de mods nog te snurken. :+

Betaalde Kremlin-troll

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 03:06

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Topicstarter
Bij een nieuwjaarsartikel alle reacties die een gelukkig nieuw jaar wensen offtopic of irrelevant verklaren is wel heel erg zuur. Een +1 is prima voor de die reacties.

De traditie dat die reacties massaal +3's kregen hebben we er inmiddels uit, maar de traditie dat die reacties uberhaupt geplaatst worden wil ik absoluut niet afstraffen of ook minder aanmoedigen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• HMC

HMC

Pluviophile

Mja, ik bedoelde het niet zuur. :)
Meer dat het zoeken naar een reactie die WEL over de stats gaat onmogelijk is.

Betaalde Kremlin-troll

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jammer dan, dat zullen we dit keer gewoon moeten accepteren.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Prima dat mensen elkaar van alles wensen.
Maar het plussen/minnen van die reacties is imho totaal onzinnig; want niet relevant t.a.v. de topictitel die over de statistiek/cijfers gaat.

Vandaar de suggestie; zet het plussen/minnen uit, voor dit soort topics. Dan ben je en consequent en voorkom je gekrakeel over het al dan niet relevant zijn. Lijkt me een goede oplossing. :)

Misschien moet dat wel een suggestie voor een nieuwe feature zijn? Geen idee of dat het wellicht, onder-water, al mogelijk is?

ehtweak wijzigde deze reactie 01-01-2019 12:23 (18%)

Mooie Plaatjes   

• Bor

Bor

Topicstarter

Frontpagemoderatie Forum

• HMC

HMC

Pluviophile

computerjunky in 'nieuws: NetMarketShare: Windows 10 heeft Windows 7 ingehaald'
Geen -1. :P Gewoon ontopic.

HMC wijzigde deze reactie 01-01-2019 16:52 (21%)
Reden: Link vergeten :F

Betaalde Kremlin-troll

• Bor

Bor

Topicstarter
Die mag wat mij betreft op -1. Nutteloze en onterechte rant.

Bor wijzigde deze reactie 01-01-2019 16:53 (7%)

Frontpagemoderatie Forum

• HMC

HMC

Pluviophile

Heb geëdit...mijn fout. :P
Staat ook in jouw quote. :+

Edit:
Really? :?
Rant, ok, maar ontopic.

HMC wijzigde deze reactie 01-01-2019 16:54 (64%)

Betaalde Kremlin-troll

• Bor

Bor

Topicstarter
HMC schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 16:53:
Heb geëdit...mijn fout. :P
Staat ook in jouw quote. :+

Edit:
Really? :?
Rant, ok, maar ontopic.
Rant zonder enige objectieve onderbouwing, schromelijk tot totaal overdreven en geen toevoeging maakt in dit geval voor mij een 0 tot -1. Ik heb voor de laatste gekozen.

Frontpagemoderatie Forum

• computerjunky
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:08
Bor schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 16:52:
[...]

Die mag wat mij betreft op -1. Nutteloze en onterechte rant.
Zo onterecht dat verschillende tweak tools voor windows 10 meer als 30 miljoen downloads hebben.
Dus blijkbaar zijn meer als 30 miljoen mensen het met me eens (waarschijnlijk meer die de kennis niet hebben voor dit soort tweaks)
Maar ja volledig onterecht want niemand anders denkt zo...

Maar ja lekker met de kudde me hobbelen en doen alsof 4x klikken voor iets wat voorheen de helft van de clicks nodig had en roepen dat het prima werkt is blijkbaar een trend die niet te stoppen is.
Net als keihard ontkennen dat er fps gains te halen zijn op windws 10 met tweaks en dat alle driver problemen niet bestaan terwijl de driver bug sheets wat anders vertellen.

maarja nieuw jaar nieuwe kansen hoofd in het zand en lekker doen alsof windows 10 prima werkt.

overigens staan er onder mij mensen op +1 met een discussie over office wat toch echt offtipic is maargoed het zal wel aan mij liggen he.

het is geen rant hetis gewoon en opsomming van de feiten.
Dar anderen doen alsof het prima werkt betekend nog niet dat het prima werkt. en er is niks overdreven aan. Ik denk dat de 250 tweaks nog laag ingeschat is maar tegen betaling wel ik ze wel opnieuw doen en voor je noteren per stuk. ik ben ruim 30 uur bezig geweest de rekening zal dus hoog zijn.

computerjunky wijzigde deze reactie 01-01-2019 19:02 (14%)

• Bor

Bor

Topicstarter
computerjunky schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 19:01:
[...]

Zo onterecht dat verschillende tweak tools voor windows 10 meer als 30 miljoen downloads hebben.
Dus blijkbaar zijn meer als 30 miljoen mensen het met me eens (waarschijnlijk meer die de kennis niet hebben voor dit soort tweaks)
Zonder bron weinig waard. Hoeveel was dat bij Windows 7 of bij zelfs totaal ongerelateerde tools, voor welke versie Windows 10 golden de downloads en op basis waarvan concludeer je dat mensen het met je eens zijn puur en alleen omdat ze een tool downloaden? Die conclusie kun je helemaal niet trekken zonder aanvullende info / onderbouwing.
Maar ja lekker met de kudde me hobbelen en doen alsof 4x klikken voor iets wat voorheen de helft van de clicks nodig had en roepen dat het prima werkt is blijkbaar een trend die niet te stoppen is.
Veel zaken zijn even snel of nu zelfs op meerdere manieren te betrekken. Soms is het een aanpassing van werkwijze. En ja, dat werkt prima. Dat een bepaalde instelling via een andere route beschikbaar is wil niet zeggen dat het niet werkt natuurlijk. Sterker nog, welke instelling werkt niet?
maarja nieuw jaar nieuwe kansen hoofd in het zand en lekker doen alsof windows 10 prima werkt.
Dit is precies de soort reactie die je op de FP een - 1 zou opleveren. Niet constructief en onvriendelijk.
het is geen rant hetis gewoon en opsomming van de feiten.
Het is jouw mening gebracht als feit zoals het er nu staat. Meer dan een rant zie ik er in de huidige vorm echt niet in.

Frontpagemoderatie Forum

• HMC

HMC

Pluviophile

Blijft de jouwe van CAPSLOCK nog over, Bor. Staat nog steeds dik op +2, wat het niet hoort te zijn.

Betaalde Kremlin-troll

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ryan1981 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 09:51:
Ik vind dat deze post -1 moet krijgen omdat hij mij persoonlijk aanvalt. De eerste zin vind ik niet netjes.

Sizzlorr in 'nieuws: Delfts e-beam-lithografiebedrijf Mapper is failliet'
Begrijp ik uit de score dat jullie dit gedrag gedogen in de posts? Als dat zo is zal dit mijn laatste reactie zijn op de front pages. Ik vind dat mensen die zich zo gedragen niet thuishoren op Tweakers. Mijn mening is hou de discussie zuiver bij je bij de feiten en ga mensen niet belachelijk maken tegenover heel Nederland.

Systeem Specs Diablo 3

• Bor

Bor

Topicstarter
Ryan1981 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:12:
[...]

Begrijp ik uit de score dat jullie dit gedrag gedogen in de posts? Als dat zo is zal dit mijn laatste reactie zijn op de front pages. Ik vind dat mensen die zich zo gedragen niet thuishoren op Tweakers. Mijn mening is hou de discussie zuiver bij je bij de feiten en ga mensen niet belachelijk maken tegenover heel Nederland.
Bedoel je de reactie voor degene die je linked (jouw eigen reactie) of erna?

Frontpagemoderatie Forum

• HMC

HMC

Pluviophile

Ryan1981 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:12:
[...]

Dude...je quote je eigen reactie, zoals eerder vanmorgen ook. :+

Betaalde Kremlin-troll

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bor schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:13:
[...]

Bedoel je de reactie voor degene die je linked (jouw eigen reactie) of erna?
Oh ja ik zie het, mijn fout, idd de reactie daarboven.

SizzLorr in 'nieuws: Delfts e-beam-lithografiebedrijf Mapper is failliet'

Ryan1981 wijzigde deze reactie 01-01-2019 20:18 (53%)

Systeem Specs Diablo 3

• Bor

Bor

Topicstarter
Die reactie staat momenteel op 0. De eerste zin is inderdaad niet netjes waarvoor ik een punt aftrek heb gegeven.

Frontpagemoderatie Forum

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bor schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:21:
[...]

Die reactie staat momenteel op 0. De eerste zin is inderdaad niet netjes waarvoor ik een punt aftrek heb gegeven.
Hartelijk dank. Beste wensen nog :D

Systeem Specs Diablo 3

• HMC

HMC

Pluviophile

Mwah, als je als baas in zo'n bedrijf werkt en de subordinaat blaat nonsens, mag je 'em best wel zo aanspreken, vind ik. :)

Betaalde Kremlin-troll

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

HMC schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:25:
Mwah, als je als baas in zo'n bedrijf werkt en de subordinaat blaat nonsens, mag je 'em best wel zo aanpreken, vind ik. :)
Oh mee eens, als het nonsens is!

Edit: eigenlijk, nee ben het er niet mee eens. Als een werknemer laat merken dat hij het er niet mee eens is en het niet bij het rechte eind heeft, is het als baas je verantwoordelijkheid om deze persoon op het rechte pad te zetten en hem, met goede argumentatie onderbouwend en met respect te overtuigen (al dan niet persoonlijk of door een collega die dit kan). Dit soort opmerkingen kunnen een reden zijn voor goede werknemers om je bedrijf te verlaten.

Ryan1981 wijzigde deze reactie 01-01-2019 22:41 (47%)

Systeem Specs Diablo 3

• Jack Flushell
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 02-01 17:54
Jack Flushell in 'nieuws: Arpanet-ontwikkelaar Larry Roberts overlijdt op 81-...

Ik heb niet zo'n moeite om een -1 te krijgen, ik post wel eens wat onzinnigs. Maar dit steekt toch. Ik wijs iemand erop dat 'ie onzin verkoopt. Hij beweert op basis van een foutieve bron dat iemand (het onderwerp van het artikel) rijk is gestorven - in tegenspraak met het T.net artikel zelf. Ik beargumenteer dat ook. In mijn ogen is dat on-topic (in elk geval grotendeels) en ook nog van toegevoegde waarde. Ik zou het toch wel jammer vinden dat nepnieuws +1 krijgt en datgene dat dat weerlegt -1. Ik vind dat zelfs potentieel schadelijk.

Dezelfde persoon probeert het overigens daarna nog een keer, weer zonder zijn bron te checken en gaat daarna weer de mist in. Daar heb ik net op gereageerd.

• JDVB
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18-01 10:21

JDVB

FP ProMod

✅ geschikt

Jack Flushell schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 09:37:
Jack Flushell in 'nieuws: Arpanet-ontwikkelaar Larry Roberts overlijdt op 81-...

Ik heb niet zo'n moeite om een -1 te krijgen, ik post wel eens wat onzinnigs. Maar dit steekt toch. Ik wijs iemand erop dat 'ie onzin verkoopt. Hij beweert op basis van een foutieve bron dat iemand (het onderwerp van het artikel) rijk is gestorven - in tegenspraak met het T.net artikel zelf. Ik beargumenteer dat ook. In mijn ogen is dat on-topic (in elk geval grotendeels) en ook nog van toegevoegde waarde. Ik zou het toch wel jammer vinden dat nepnieuws +1 krijgt en datgene dat dat weerlegt -1. Ik vind dat zelfs potentieel schadelijk.

Dezelfde persoon probeert het overigens daarna nog een keer, weer zonder zijn bron te checken en gaat daarna weer de mist in. Daar heb ik net op gereageerd.
De link waarvan je stelt dat die niet klopt beweert ook niet dat die 60M verdient zijn met zijn aan internet gerelateerde activiteiten. Maar op zijn CV staan dan ook een heel aantal andere activiteiten waarmee je prima een zeer goed gevulde boterham kunt betalen.

Om dat dan meteen nep nieuws te noemen met jammer joh erbij, dat kan best wat netter.

JDVB wijzigde deze reactie 02-01-2019 11:32 (20%)

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

• Jack Flushell
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 02-01 17:54
JDVB schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:12:
[...]

De link waarvan je stelt dat die niet klopt beweert ook niet dat die 60M verdient zijn met zijn aan internet gerelateerde activiteiten. Maar op zijn CV staan dan ook een heel aantal andere activiteiten waarmee je prima een zeer goed gevulde boterham kunt betalen.

Om dat dan meteen nep nieuws te noemen met jammer joh erbij, dat kan best wat netter.
Hij quote 1 getal en 1 woord: namelijk: 60 miljoen.
Ik vind dat extreem kort door de bocht en je suggereert dan wel degelijk dat hij dat waard is of dat geld bezit. Ik zeg alleen "Jammer joh". Is dat "niet net"? :/. Zeer verbaasd over. Bovendien staat in het T.net artikel dat hij zelf zegt dat hij er niet veel aan heeft over gehouden en dan met een overduidelijk gemaks-google linkje dat gaan tegenspreken terwijl de website in kwestie zelf zegt dat het eigenlijk allemaal maar wat natte vingerwerk is? :|.

Het zal hem wel in het "jammer joh" zitten. Dat is kennelijk tegenwoordig schelden ofzo :F . Onbegrijpelijk, maar het zij zo.

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het is geen schelden, maar wel een denigrerende toon, wat ook niet gewenst is.

TommyboyNL in 'geek: China krijgt 's werelds langste ultra-hoogspanningslijn ... is overigens geen +1 (of hoger) waard.

• Engineer
TommyboyNL in 'geek: China krijgt 's werelds langste ultrahoogspanningslijn v...

Deze persoon krijgt op z’n ontopic en correcte info bevattende reaktie 6 stuks -1 ongewenst. Ik kan daar met mijn verstand niet bij :)

Misschien deze 6 mensen eens aanspreken?

• JohnnieWbl
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-01 14:50
@Engineer Kan ook 1 persoon zijn (is waarschijnlijker), geen -1 indd.

• Engineer
@JohnnieWbl Je kan met 1 account maar 1 moderatie per post doen toch? Kloon accounts zijn niet toegestaan, dus als dat het geval is dan komende we bij bans uit i.p.v. aanspreken.

Engineer wijzigde deze reactie 02-01-2019 18:15 (3%)

• JohnnieWbl
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-01 14:50
@Engineer 1 moderatie met boost is een +6. Geen sprake van duplicate accounts.

• Engineer
@JohnnieWbl Ah, op die fiets :)

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

Het was idd één persoon die een boost gaf ja. Daar is inmiddels naar gekeken.

select * from Fish;

• Tribits
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 03:07

Tribits

Onkruid vergaat niet

Geen +2, dit is gewoon een slechtere vertaling dan de vertaling op de Reddit pagina waar in het artikel naar gelinkt wordt.

RobinM16 in 'nieuws: Aanpassing aan Japanse wet maakt modden games mogelijk i...

Twee van de drie punten in bovengenoemde reactie waren al verboden, dus daar zal geen wetswijziging voor nodig zijn geweest.

• jdh009
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:47
Ik vroeg me af of dit echt off-topic is? jdh009 in 'nieuws: Bijna een derde van in 2018 in Noorwegen verkochte auto's ...
Terwijl degene waar ik op reageer +2 is.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

Die staat inmiddels op een betere score.

gryz in 'nieuws: Gerucht: netwerkapparatuur Ericsson en Nokia loopt achter bi... is geen +2 wegens de GR opmerkingen er tussendoor

select * from Fish;

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

D0gtag in 'nieuws: Bijna een derde van in 2018 in Noorwegen verkochte auto's ...

Geen +2, heeft met het onderwerp vsn de newspost niets meer te maken. Een 0 lijkt me dus wel voldoende.

Virussen? Scan ze hier!

• Geim
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15-01 22:46
Armin in 'nieuws: Bijna een derde van in 2018 in Noorwegen verkochte auto's i...

Geen enkele reden dat deze op -1 staat.

Edit: staat intussen op +1

Geim wijzigde deze reactie 03-01-2019 12:00 (3%)

• Dirk

Dirk

Topicstarter

• Crazy Harry
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 11-01 10:24

Crazy Harry

Altijd te laat

Totaal onverdiend dat de score +3 heeft.
Op basis van aannames worden er conclusies getrokken.

Zoop in 'nieuws: Project Cars-ontwikkelaar werkt aan eigen console met vr-ond...

En er staan een stuk meer van die beoordelingen in het hele draadje.

Crazy Harry wijzigde deze reactie 03-01-2019 12:57 (7%)

• TheCapK
  • Laatst online: 19-01 11:23

TheCapK

T.net PowerMod

It's always tease, tease,

Topicstarter

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• page404
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-01 17:14

page404

Sanity not found

Even vragen hoor, ik kom niet vaak verhaal halen over mijn eigen reacties, maar 8x offtopic en 2x ongewenst? Wat is hier offtopic of ongewenst aan? Even ook ter eigen reflectie.
page404 in 'nieuws: Apple waarschuwt aandeelhouders dat iPhone-verkoop tegenv...

When my hair's all but gone and my memory fades And the crowds don't remember my name When my hands don't play the strings the same way, mm I know you will still love me the same

• Bor

Bor

Topicstarter

Frontpagemoderatie Forum

• robbvdb
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-01 00:09
arnoudwokke in 'reviews: De race om de meeste camera's - Telefoons krijgen st...

Met alle respect voor Arnoud, die prima reageert op de reactie erboven.

Artikel ging echter over camera's, de reactie is prima en accuraat maar absoluut niet zo heel erg informatief m.b.t. waar het stuk over ging.

Een +3 is dan ook alles behalve te rechtvaardigen denk ik, of moest ik de regels weer eens doorlezen om het wel te snappen?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Reeds eerder gemeld, maar voor het gemak het linkje even nog een keer.

Flaat in 'nieuws: Nederlands bedrijf dat huizen door servers wilde verwarmen ...
Is met 186x +3 moeilijk goed te krijgen denk ik. Anders kan iedereen wel roepen dat ze CEO van Apple zijn, toch?

Alle reacties in de thread vanaf het punt dat ik link, lijken mij ook offtopic reacties;
Nitein-Repart in 'reviews: De race om de meeste camera's - Telefoons krijgen ...

CH4OS wijzigde deze reactie 03-01-2019 19:08 (36%)

• botoo
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 00:42

botoo

too old to die young

robbvdb schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:09:
arnoudwokke in 'reviews: De race om de meeste camera's - Telefoons krijgen st...

Met alle respect voor Arnoud, die prima reageert op de reactie erboven.

Artikel ging echter over camera's, de reactie is prima en accuraat maar absoluut niet zo heel erg informatief m.b.t. waar het stuk over ging.

Een +3 is dan ook alles behalve te rechtvaardigen denk ik, of moest ik de regels weer eens doorlezen om het wel te snappen?
Arnoud kan altijd rekenen op een kudde fanboys die zijn posts zwaar overwaarderen. Een normale user zou hier niet meer dan +1 voor scoren.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.

• ReVolpe
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15-01 09:15
Er is veel emotie in dit topic ben ik achter (heb zelf een -1 gescoord). Die -1 was imho niet terecht want on-topic maar mogelijk niet iedereens mening in de Android vs Apple war. ;)
Hoeft niet gecorrigeerd te worden hoor maar was wel verbaasd. Nog nooit eerder gehad.

Laatste keer dat ik op zo'n onderwerp reageer iig.. 8)7 :P

ReVolpe wijzigde deze reactie 03-01-2019 18:58 (8%)
Reden: Opmerking toegevoegd.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

• HMC

HMC

Pluviophile

Betaalde Kremlin-troll

• yhk123
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 06:52

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jammer dat retoriek als ongewenst wordt ervaren; CH4OS in 'reviews: De race om de meeste camera's - Telefoons krijgen steeds m...

CH4OS wijzigde deze reactie 03-01-2019 21:20 (3%)

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

Ik vermoed dat je op 1973booterror in 'nieuws: Qualcomm legt waarborg van 1,34 miljard euro in voo... doelt. Dat is niet de meest constructieve reactie nee en staat daarom ook prima op -1. Een lagere score is niet nodig.

select * from Fish;

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Topicstarter
Een -1 is inderdaad te zwaar, maar meer dan een 0 vind ik het ook niet. Inmiddels staat ie dus ook op 0.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RoD schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:15:
Een -1 is inderdaad te zwaar, maar meer dan een 0 vind ik het ook niet. Inmiddels staat ie dus ook op 0.
Ontopic is het ook zeker niet, maar ongewenst ook niet, dus 0 inderdaad.
Net als deze; CH4OS in 'reviews: De race om de meeste camera's - Telefoons krijgen steeds m...

Eigenlijk is de thread vanaf Jorgen in 'reviews: De race om de meeste camera's - Telefoons krijgen steeds ... offtopic en dus 0.

EDIT @ 09:30:
zion in 'reviews: Medion Erazer X6807 - Dunne gamelaptop met luxe extra's' is in mijn ogen vooral een post om te muggenziften, waarbij ik mij afvraag of die vraag uberhaupt als reactie kan. Daarnaast heeft het ook een hoog poch gehalte, aangezien de poster zo'n beetje de complete specs ophoest van zijn laptop en wat hij er destijds voor betaald heeft, wat mij best ongewenst lijkt. Hoger dan een 0 lijkt mij dan ook niets anders dan terecht, al heb ik het een -1 gegeven, omdat ik dat pochen best zwaar meeweeg.

EDIT @ 10:10:
Wel weird dat mijn reactie op bovengenoemde reactie van Zion als offtopic gemod wordt, terwijl andere reacties, die basicly hetzelfde zeggen, opeens als ontopic gemod worden. Vreemde moderatie af en toe zeg! Gelukkig is dit topic er. ;) Valt me wel op dat een andere manier van denken / reageren gauw als offtopic bestempeld is. Wat dat betreft is het moderatiesysteem (ondanks andere bedoelingen) veranderd in een meniggraadmeter.

Vedette. in 'reviews: De race om de meeste camera's - Telefoons krijgen steed... is trouwens ook gewoon een offtopic reactie maar staat op +1.

CH4OS wijzigde deze reactie 04-01-2019 10:12 (68%)

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Topicstarter
^eens, die hele thread is offtopic. Ik heb dus ook net een serie aan 0 uitgedeeld :)

• HMC

HMC

Pluviophile

CH4OS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 23:36:
[...]

EDIT @ 10:10:
Wel weird dat mijn reactie op bovengenoemde reactie van Zion als offtopic gemod wordt, terwijl andere reacties, die basicly hetzelfde zeggen, opeens als ontopic gemod worden. Vreemde moderatie af en toe zeg! Gelukkig is dit topic er. ;) Valt me wel op dat een andere manier van denken / reageren gauw als offtopic bestempeld is. Wat dat betreft is het moderatiesysteem (ondanks andere bedoelingen) veranderd in een meniggraadmeter.
Die reactie is ook offtopic. Niets met mening te maken. Je hebt de post waarop je reageert niet goed gelezen, en je blindgestaard op die spec-barf. Je heb t het over "veel duurder: en "stuk minder geld", maar dat is niet zo, EN het was lang gelee.

Betaalde Kremlin-troll

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HMC schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:38:
Die reactie is ook offtopic. Niets met mening te maken. Je hebt de post waarop je reageert niet goed gelezen, en je blindgestaard op die spec-barf. Je heb t het over "veel duurder: en "stuk minder geld", maar dat is niet zo, EN het was lang gelee.
Of het on- of offtopic is maakt mij niet uit, het gaat mij erom dat er nu niet gelijk gemodereerd is. ;) De andere reacties in de thread zijn dan toch net zo goed offtopic? ;) Die zeggen basicly hetzelfde, maar met net wat andere woorden, maar krijgen opeens wel een ontopic moderatie.

CH4OS wijzigde deze reactie 04-01-2019 11:43 (16%)

• HMC

HMC

Pluviophile

CH4OS schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:40:
[...]
Of het on- of offtopic is maakt mij niet uit, het gaat mij erom dat er nu niet gelijk gemodereerd is. ;) De andere reacties in de thread zijn dan toch net zo goed offtopic? ;) Die zeggen basicly hetzelfde, maar met net wat andere woorden, maar krijgen opeens wel een ontopic moderatie.
Die had ik nog niet gelezen. :) Stuk nieuwer. Zal eens kijken. :P

Edit: :o Wo...dikke edit. :P

HMC wijzigde deze reactie 04-01-2019 11:44 (3%)

Betaalde Kremlin-troll

Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True