All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Wat is er dan inzichtvol aan?HMC schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:02:
[...]
Waarom niet? One liner? Fantastische samenvatting van het artikel.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
+3 voor een betoog dat inspeelt op de primitieve angst voor "verborgen gevaren" en geen andere onderbouwing heeft dan "geloof me, mensen".
_██_
(ಠ_ృ)
Heel deze thread is compleet offtopic.
Share and Enjoy!
Kan iemand mij uitleggen wat hier -1 aan is?
De hele discussie staat vol met claims die niet bewezen kunnen worden. Ik geef in de discussie het enige gegeven wat bekend is (wat gezegd is geworden door iemand met een hoge functie binnen Blizzard). Dit wordt in twijfel getrokken door degene waar ik op reageer en hij krijgt hiervoor een +1. Als ik hier vervolgens weer op reageer, krijg ik hiervoor een -1.
Mijn reactie is ontopic in de discussie gaande en ik beledig niemand. In het ergste geval zou dit een 0 moeten zijn.
Lijkt eerder op mening modden, wat in dit topic sowieso al veel wordt gedaan naar m.i.
Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/
Naar de +2 en +3 mag gekeken worden denk ik. Dit is gewoon een -1, of op zijn best een krappe 0. GR-materiaal.
Verwijderd in 'nieuws: Siri liet foto zien van penis bij info Donald Trump...
Mavel 128 in 'nieuws: Siri liet foto zien van penis bij info Donald Trump doo...
Idem, beiden zijn ook een -1. Ook hier weer +2's en zelfs +3's....
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij is dit een -2, gezien deze reactie racistisch is en in strijd met de wet.
Zowiezo staan praktisch al mijn reacties inmiddels op -1. (en dat terwijl mensen in de comment thread heel braaf reacties neerploppen dat er geen bias is bij Wikipedia of waar dan ook. LOL.) En ik hoef waarschijnlijk niet meer te vertellen waarom.
Trouwens, kunnen jullie (c.q. Frontpage team) hier iets vanuit jullie kamp aan doen? Dat ik inmiddels een beetje moe wordt van politiek correct modden c.q. mensen monddood proberen te maken met negatieve scores is nogal een understatement.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Meeste lijkt op dit moment nu overigens wel redelijk OK te staan gelukkig.
Pino Blauw in 'nieuws: Siri liet foto zien van penis bij info Donald Trump do...
Dit soort moderatiugezeur (dubbel ook nog eens...) mag imho nog wel even naar -1.
[ Voor 59% gewijzigd door wildhagen op 23-11-2018 11:17 ]
Virussen? Scan ze hier!
Die heeft inderdaad wel wat zwaardere middelen nodig.Tjolk schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:14:
Eddey in 'nieuws: Nederlandse wet staat virtuele zijspiegels uiterlijk in 202...
180x +3. Ik vermoed dat dit niet meer vanzelf goed komt.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Deze staat nog op +2.
Penisgrap kan zo maar waar zijn, maar die reactie is net zo links/rechts als de anderen.
Max +1
Eat the bugs, live in a pod
Max +1 (wat ik gegeven heb). Eigenlijk 0, want wel een beetje een troll.
Edit: Boosts zijn op.

dehardstyler in 'nieuws: Chrome-browser krijgt een scrollbare tabbalk'
Max +1
Edit2:
Eddey in 'nieuws: Nederlandse wet staat virtuele zijspiegels uiterlijk in 202...
Ridiculeus.
Maar in dat artikel staan echt zo verschrikkelijk veel reacties onterecht op +2 dat mijn kaak naar beneden valt.
Ik kan ze niet meer modden (48 uur), want ik had het artikel overgeslagen, want interesseert mij niet zo.
Mar nav Botoo post eens naar gekeken...
Edit3
TonyZh in 'geek: Fallout 76-speler klaagt bij Bethesda over bug die personage...
Niets +2 aan, Mensen willen boosts scoren, dus geven het ook een +2. Papegaaimodden levert immers boosts op.
Damn, ik klink negatief.

Edit: want argumenten komen letterlijk uit een review van de game in andere media.
[ Voor 87% gewijzigd door HMC op 23-11-2018 18:05 ]
Dit soort complottheorien horen imho niet op +1? Hooguit een 0 denk ik. Sowieso mogen de +2's en +3's wel onderzocht worden, want dat is voor deze reactie per definitie niet verdedigbaar.
Virussen? Scan ze hier!
Ik ontvang hier een -1, terwijl ik juist, als een van de weinigen, mij focus op de essentie van het verhaal, namelijk dat Europese gelden worden aangewend om WiFi beschikbaar te maken in met name zuidelijker gelegen landen. In Nederland is in vele steden reeds WiFi aanwezig. Leuk dat wij voor de vorm ook mogen meedingen naar een subsidie, maar wanneer je het artikel juist interpreteert zie je dat het een verkapte subsidie is voor de reeds netto-ontvangende landen.
Dat mensen het praktisch vinden dat ze op hun stedentrip gratis WiFi krijgen is leuk, maar is slechts een oppervlakkige eerste gedachte en geen reden om mijn on-topic reactie te bestraffen met een ‘in ben het er niet mee eens’-score, waarvoor die -1 nu wordt gebruikt. Volledig on-topic, dus alles anders dan een +1 is een volledige mismod.
Dit is juist de vinger op de zere plek leggen. Aangezien sommige weinig kritische, volgzame mensen dit niet door hebben, is het een waardevolle aanvulling op het artikel.wildhagen schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 06:49:
jwal in 'nieuws: Ruim 300 Benelux-gemeenten melden zich aan voor EU-project g...
Dit soort complottheorien horen imho niet op +1? Hooguit een 0 denk ik. Sowieso mogen de +2's en +3's wel onderzocht worden, want dat is voor deze reactie per definitie niet verdedigbaar.
Begrijpelijk dat veel Tweakers de inhoud van het artikel interpreteren als ‘leuk, overal WiFi’, maar het artikel vertelt juist over de financiering en (her)verdeling van Europese gelden. Nu toevallig inzake WiFi, vandaar op Tweakers, maar de essentie is niet dat we meer WiFi krijgen, dat is enkel een afgeleide bijkomstigheid.
De helft van de reactie van jwal is echter wel op EU-bangmakerij gericht en daarom voor mij een score van 0. Want opeens zou de EU macht die ze verkrijgen met subsidiegiften gaan misbruiken door.. geen subsidie meer te geven? Dat heet gewoon de voorwaarden van een subsidieregeling.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Is geen +3.
EDIT:
Wellicht wat snel voor het moment, maar geen idee of de reactie vervolgens snel gezien/opgepikt wordt vanuit het topic (aangezien het vandaag heel rustig is geweest in het topic):
Ik ben dan onjuist, maar maakt dat een reactie direct ongewenst?
CH4OS in 'nieuws: NASA's Marslander InSight is succesvol geland op de rode pl...
[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 26-11-2018 22:56 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Mooie reactie, maar deze single user case is niet informatief.
Geen +2, maar +1
iMars in 'nieuws: 'Apple Pay is vanaf woensdag beschikbaar in België''
een 0 prima... maar -1 == ongewenst en ik reageer toch niet echt raar ofzo...
Heb je reactie even naar dit topic verplaatstiMars schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:55:
Beste modjes, dit is toch geen -1 waard?
iMars in 'nieuws: 'Apple Pay is vanaf woensdag beschikbaar in België''
een 0 prima... maar -1 == ongewenst en ik reageer toch niet echt raar ofzo...
En nee dit is geen echte -1.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik kan deze niet modden, maar de vergelijking gaat compleet mank.
Max +1
SomerenV in 'nieuws: Facebook-technicus waarschuwde in 2014 voor grootschalig...
Echt de gehele thread heeft -1's gekregen
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
33x +3? Que? Hier zijn wat meningmod-misbruikers bezig die imho wel even nagekeken mogen worden. Dit is echt niet meer dan een +1 als max.
Virussen? Scan ze hier!
Dat is inderdaad een +1. Hier is nog wel wat moderatie nodig. Wie helpt?wildhagen schreef op woensdag 28 november 2018 @ 05:39:
Hans C in 'nieuws: Google-medewerkers eisen dat ontwikkeling van Chinese zoek...
33x +3? Que? Hier zijn wat meningmod-misbruikers bezig die imho wel even nagekeken mogen worden. Dit is echt niet meer dan een +1 als max.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Snap echt niet dat die op -1 staat, en niet 0 of 1. Kan een (power)modje hier eens naar kijken?
[ Voor 5% gewijzigd door CyberMania op 28-11-2018 09:15 ]
Wellicht omdat je een lijst met referrals zonder enige duiding post? Dit is gewoon spam. Heb hem hier ook op -1 gezet. (en gerapporteerd voor spam overigens, naar mijn mening hoort deze reactie überhaupt niet onder het artikel plaats op deze manier)CyberMania schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:14:
CyberMania in 'reviews: Tweakers Gift Guide 2018 - De beste cadeaus onder de ...
Snap echt niet dat die op -1 staat, en niet 0 of 1. Kan een (power)modje hier eens naar kijken?
Grappig genoeg zie ik dat je zelfs al eens gewezen bent op het feit dat referral links onder spam vallen, dus je geveinsde verbazing over de moderatie komt op zijn minst nogal onoprecht over.
[ Voor 11% gewijzigd door Maverick op 28-11-2018 09:21 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Er staat bij elke link een aanduiding en het zijn gewoon de links zoals ik die geknipt en geplakt heb als bezoeker van de site (geen affliate etc).Maverick schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:18:
[...]
Wellicht omdat je een lijst met referrals zonder enige duiding post? Dit is gewoon spam. Heb hem hier ook op -1 gezet. (en gerapporteerd voor spam overigens, naar mijn mening hoort deze reactie überhaupt niet onder het artikel plaats op deze manier)
Type maar in: www.amazon.de . Zoek boven in op aukey bluetooth kopfhorer. En knip en plak de link in notenpad. Zijn gewone links.
Behoorlijk onnetjes te rapporteren voor spam en -1 te zetten als je geen verstand van zaken hebt; en ik heb nooit eerder referals gepost (ik doe daar helemaal NIKS in).
[ Voor 22% gewijzigd door CyberMania op 28-11-2018 09:24 ]
Je kunt gewoon de referral vrije link van Amazon plakken als je dat wilt.CyberMania schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:20:
[...]
Er staat bij elke link een aanduiding en het zijn gewoon de links zoals ik die geknipt en geplakt heb als bezoeker van de site (geen affliate etc).
Type maar in: www.amazon.de . Zoek boven in op aukey bluetooth kopfhorer. En knip en plak de link in notenpad. Zijn gewone links.
Behoorlijk onnetjes te rapporteren voor spam en -1 te zetten als je geen verstand van zaken hebt; en ik heb nooit eerder referals gepost (ik doe daar helemaal NIKS in).
Overigens vind ik een lijstje met links zonder duiding sowieso niet veel toevoegen en zou je ook zonder referral links van mij een -1/0 gekregen hebben (en ik ben gezien de rest van de moderatie daarin niet de enige.)
Of het daadwerkelijk spam is daar ga ik niet over, maar de modjes, ik ben echter vrij om de post onder de aandacht te brengen omdat hij op zijn mist dubieus is, daar is niets "onnetjes" aan naar mijn mening.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik snap je bedoeling en vind het op zich prima, maar om alle twijfel weg te halen, sloop bij alle linkjes even de query string eraf (alles vanaf het vraagteken (?)), dan doen de linkjes het nog steeds en weten we zeker dat er geen ongewenste referrals in zitten.CyberMania schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:20:
[...]
Er staat bij elke link een aanduiding en het zijn gewoon de links zoals ik die geknipt en geplakt heb als bezoeker van de site (geen affliate etc).
Verre van +3
Edit:
Die daarboven: S0epkip in 'nieuws: 'Apple Pay is vanaf woensdag beschikbaar in België''
is ook niet bepaald een -1. Heb hem nu op 0 gekregen, maar lijkt mij gewoon on topic?
En deze stond ook op +3. Heb ik nu op +1 gekregen wat prima is, maar er wordt daar wel flink gemismod. Lijkt me wel een nader kijkje waard?
[ Voor 57% gewijzigd door Tjolk op 28-11-2018 11:16 ]
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Heeft duidelijk alleen de titel gelezen voor zijn vluchtige reactie. Wordt gewoon over gesproken in het artikel. +1, niet +2.
Compleet off topic is zeker geen +2 waard
bakakaizoku in 'nieuws: Japanse publieke omroep komt met tv-zender met conten...
batjes in 'nieuws: Japanse publieke omroep komt met tv-zender met content in ...
enira in 'nieuws: Japanse publieke omroep komt met tv-zender met content in 8...
Bart ® in 'nieuws: Japanse publieke omroep komt met tv-zender met content in ...
Clavius in 'nieuws: Japanse publieke omroep komt met tv-zender met content in...
Goed, ik hoef denk ik niet uit te leggen dat mijn reactie zeer zeker geen -1 waard is net zo min is de reactie offtopic of irrelevant. Al vind ik +2 (persoonlijk) wat te hoog gegrepen.
[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 29-11-2018 00:56 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Het vragen om een bron = -1 ? Of is het gewoon downmodden omdat de mening niet populair is?
Mensen met een andere mening dan de jouwe uitschelden voor 'moraalridders' en 'keyboardwarrios', en dan ook nog eens moderatiegezeur? Dat lijkt mij eerder een -1 dan een 0 waar hij nu staat.
De +2's en zelfs +3's mogen imho sowieso nagekeken worden, die zijn op geen enkele wijze verdedigbaar. Zelfs de +1's zitten al op het randje.
H.Boss in 'nieuws: Google-medewerkers eisen dat ontwikkeling van Chinese zoek...
Geen +1, en zeker geen +2. Max een krappe 0.
[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 29-11-2018 05:16 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dat is inderdaad een -1 in de huidige vorm. De mismodders heb ik nagekeken waarbij een enkele het zonder moderatierechten mag doen in het vervolg. Daar hoef je echter niet om te vragenwildhagen schreef op donderdag 29 november 2018 @ 05:12:
Danger.Mouse in 'nieuws: Brein schikte dit jaar met 75 verkopers van illegale...
Mensen met een andere mening dan de jouwe uitschelden voor 'moraalridders' en 'keyboardwarrios', en dan ook nog eens moderatiegezeur? Dat lijkt mij eerder een -1 dan een 0 waar hij nu staat.
De +2's en zelfs +3's mogen imho sowieso nagekeken worden, die zijn op geen enkele wijze verdedigbaar. Zelfs de +1's zitten al op het randje.
nvaert1986 in 'nieuws: Intel brengt zijn eerste Universal Windows Drivers uit'
Het krijgt een +2, gezien de info die gegeven wordt best als informatief kan worden gezien. Ik vind de zin waarmee hij afsluit echter dan ook weer niet zo netjes door Windows Update opeens Zinloos Update te noemen, waarmee ik netto op +1 uitkom.
Moderatiegezeur zonder enige compenserende inhoud. Imho geen +1, maar een -1.
jmmk in 'nieuws: 'Kabinet wil aanschaf elektrische auto subsidiëren met 6000 ...
Is een +3 hiervoor niet ietwat overdreven? Een +2 kan ik nog wel inkomen, maar ik vind een +3 net ff wat te hoog?
computerjunky in 'nieuws: 'Kabinet wil aanschaf elektrische auto subsidiëren ...
Met termen als "links rijk tuig" voor mensen met een andere mening dan die van hemzelf kom ik toch echt niet verder dan een -1 wegens trollen en flamen. Krijgt wel +2's

[ Voor 23% gewijzigd door wildhagen op 30-11-2018 06:25 ]
Virussen? Scan ze hier!
Is toch geen -1? En degene waar ik op reageer ook geen +2.
Eens in beide gevallen. Je staat momenteel op +1.Wolfos schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:30:
Wolfos in 'reviews: Fallout 76 - Een game in een ongemakkelijke spagaat'
Is toch geen -1? En degene waar ik op reageer ook geen +2.
Het wordt idd nogal 'ongenuanceerd' gesteld maar hij heeft imo wel degelijk een punt dus een 0 is wmb prima.wildhagen schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 05:54:
computerjunky in 'nieuws: 'Kabinet wil aanschaf elektrische auto subsidiëren ...
Met termen als "links rijk tuig" voor mensen met een andere mening dan die van hemzelf kom ik toch echt niet verder dan een -1 wegens trollen en flamen. Krijgt wel +2's
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ook een punt kan normaal gebracht worden wat mij betreft. Ik kan mij een -1 wel voorstellen.botoo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:16:
[...]
Het wordt idd nogal 'ongenuanceerd' gesteld maar hij heeft imo wel degelijk een punt dus een 0 is wmb prima.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
GekkePrutser in 'nieuws: Google Assistant gaat in Engels reageren op beleefde...

StefanJanssen in 'nieuws: E-Ink kondigt elektronisch 'krijtbord' JustWrite me...
0, niet +2 of +3.
Er is een plek voor het melden van spellingsfouten.
Edit:
De reacties erop met "ah, ja!" zijn ook niet +1.
[ Voor 6% gewijzigd door HMC op 30-11-2018 18:55 ]
4x off-topic, 2x ongewenst
Hier klopt mijns inziens niks van. De post is gewoon on-topic en geeft een illustratief voorbeeld van een situatie waarin het 'universeler' maken van drivers een mogelijk ongewenst/negatief resultaat kan hebben.
Ik erger me al langer aan off-topic/ongewenst moderaties op mijn posts waarin ik (terecht) on-topic beklaag doe en inmiddels ben ik het beu. Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben om dit te melden.
Ik snap dat men dit bericht massaal +3 geeft, inhoudelijk is hij dat natuurlijk niet, maar daar modereren we wel op.
-1.
Dit soort wraakgevoelens verwoord in simpele oneliners wordt niemand beter van, en heeft bovendien ook niets met het artikel te maken.
Uiteraard is het hele artikel weer vervallen in een welles/nietes-Brexit goed/slecht, waarin iedereen pro-Brexit direct een aantal -1's kan verwachten en de mensen die Brexit maar stom vinden +2's binnenharken.
Het merendeel is gewoon offtopic.
[ Voor 23% gewijzigd door HMC op 01-12-2018 18:51 ]
Deze mag gelijk weg. Useraccount ws ook.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik vind een -1 wel wat te streng, die wraakgevoelens zie ik ook niet zo goed. Hij roept dat ze die 1,2 miljard kwijt zijn, wat helemaal niet zo onwaarschijnlijk is. Dat het verder totaal ononderbouwd is, maakt het wmb een 0, maar een -1 vind ik te streng.HMC schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:43:
Seth_Chaos in 'nieuws: VK stapt uit beveiligde deel Galileo-project en gaat e...
-1.
Dit soort wraakgevoelens verwoord in simpele oneliners wordt niemand beter van, en heeft bovendien ook niets met het artikel te maken.
Uiteraard is het hele artikel weer vervallen in een welles/nietes-Brexit goed/slecht, waarin iedereen pro-Brexit direct een aantal -1's kan verwachten en de mensen die Brexit maar stom vinden +2's binnenharken.
Het merendeel is gewoon offtopic.
Waarom staat dit nog +2?
StefanJanssen in 'nieuws: E-Ink kondigt elektronisch 'krijtbord' JustWrite me...
HMC in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX"
FooLsKi in 'nieuws: Eigenaren LG G7 melden bootloops na update'
0, max.
Heb 'em van +2 afgekregen.
[ Voor 20% gewijzigd door HMC op 02-12-2018 19:36 ]
Deze is technisch gezien niet juist en zou dan op 0 uitkomen volgens mij: Blokker_1999 in 'downloads: Certify SSL Manager 4.0.11'
[ Voor 43% gewijzigd door Bor op 03-12-2018 08:16 ]
Op zich een terechte opmerking, maar zeker geen +3 waardig.
mkools24 in 'plan: LG B8 Testpanel - Probeer zelf LG's nieuwe 55"-oled-tv' ook niet.
Luchtbakker in 'plan: LG B8 Testpanel - Probeer zelf LG's nieuwe 55"-oled-tv' is dan weer niet ongewenst.
slijkie in 'nieuws: Nvidia introduceert de Titan RTX met 24GB gddr6'
Vergelijk dit eens met de reactie erop.
One-Armed-T-Rex in 'nieuws: Nvidia introduceert de Titan RTX met 24GB gddr6'
Net zo off, zoniet erger zelfs, maar een zooi +3's en +2's.
Zeer vreemd.
Om Wildhagen maar eens te quoten: "Een onderzoekje waard?"
+3 is wel erg overdreven. Prima betoog waarom het voor hem persoonlijk niet interessant is en een waarschuwing voor anderen, maar meer dan een +1 zie ik er niet in, temeer omdat e.e.a. al eerder door anderen geschreven is.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nu al twee keer aangehaald (dit is de derde keer) en inmiddels meer dan 48 uur oud.
Dit is een reactie die gaat over een (zeer simpele) spellingsfout, waar een plaats op dit forum voor is.
Dat de score eindigt op +1 kan ik me zelfs nog voorstellen, maar hoort gewoon 0 te zijn.
+2 is uit den boze.
Had wel beter gelijk naar GR gemogen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
SG in 'nieuws: Nvidia maakt PhysX-engine open source'
[ Voor 16% gewijzigd door sdk1985 op 04-12-2018 01:35 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
200 fish found!
Een klassieke flame baitsdk1985 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 01:30:
Is dat consequent 'iNtel' hoofdletter gebruik een soort variant van een flame/trollbait? Het is geen dyslexie, genoeg hoofdletter in het stuk. Alleen bij deze specifieke merknaam gaat het mis.
Gezien de laatste regel zowel moderatiegezeur als een troll is, lijkt me dit eerder een -1 dan een 0.
Virussen? Scan ze hier!
Tja ik zat dit topic even door te lezen en ik zie veel geklaag over moderatiegezeur maar tegelijkertijd erg veel mismoderaties.wildhagen schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:26:
computerjunky in 'nieuws: Een op tien Nederlanders met DigiD maakt gebruik va...
Gezien de laatste regel zowel moderatiegezeur als een troll is, lijkt me dit eerder een -1 dan een 0.
Dus is moderatiegezeur nou de oorzaak of een gevolg...
Ik weet het wel maar velen klagen liever over klagers dan dat ze klagen over een oorzaak en het probleem oplossen.
Ik voeg me dan ook bij de andere topics verwijder -1 of wat mij betreft heel de moderaties.
Als je nou net niet over mods gezeurd had, had het nog een 0 kunnen zijn, vanwege ok reactie, maar het woordje "roverheid".computerjunky schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:30:
[...]
Tja ik zat dit topic even door te lezen en ik zie veel geklaag over moderatiegezeur maar tegelijkertijd erg veel mismoderaties.
Dus is moderatiegezeur nou de oorzaak of een gevolg...
Ik weet het wel maar velen klagen liever over klagers dan dat ze klagen over een oorzaak en het probleem oplossen.
Ik voeg me dan ook bij de andere topics verwijder -1 of wat mij betreft heel de moderaties.
Ten eerste word er over mods gezeurt omdat er binnen 2 minuten 6x-1 staat (voor de edit met comment daarover dus).HMC schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:47:
[...]
Als je nou net niet over mods gezeurd had, had het nog een 0 kunnen zijn, vanwege ok reactie, maar het woordje "roverheid".
Ten tweede als we allemaal eens niet zo houterig doen over een woordgrapje is er helemaal niets aan de hand of staat iedereen hier 1 januari vrolijk te dansen bij de zoveelste belastingverhoging (6 naar 9%).
We zeggen het allemaal en klagen allemaal over belastingen maar ohwee als je 'roverheid' zegt nou dan gaan we los hoor.
Je kan ook nog voor Doverheid gaan want luisteren naar het volk doen ze ook niet... Wacht zijn er minnetjes op dit forum?
Maargoed ik ga even eten fabriceren en vervolgens klagen dat de keuzen zichzelf niet schoonmaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door computerjunky op 04-12-2018 17:54 ]
Mijn .gif is niet voor niets. Shit happens.computerjunky schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:53:
[...]
Ten eerste word er over mods gezeurt omdat er binnen 2 minuten 6x-1 staat (voor de edit met comment daarover dus).
Ten tweede als we allemaal eens niet zo houterig doen over een woordgrapje is er helemaal niets aan de hand of staat iedereen hier 1 januari vrolijk te dansen bij de zoveelste belastingverhoging (6 naar 9%).
We zeggen het allemaal en klagen allemaal over belastingen maar ohwee als je 'roverheid' zegt nou dan gaan we los hoor.
Je kan ook nog voor Doverheid gaan want luisteren naar het volk doen ze ook niet... Wacht zijn er minnetjes op dit forum?
Maargoed ik ga even eten fabriceren en vervolgens klagen dat de keuzen zichzelf niet schoonmaakt.
Je woordkeuze is in die zin onzinnig omdat het uiteraard gerelateerd is aan een bepaalde site die niet echt populair is hier.
Verder is je spelling/grammatica niet van het niveau dat je verder kan helpen hier.
Maar die is onder de gordel.
jpsch in 'nieuws: Epic Games komt met eigen online gamewinkel' is ook geen +2.
[ Voor 33% gewijzigd door Zeehond op 04-12-2018 23:15 ]
200 fish found!
Een verdachtmaking zonder onderbouwing is geen +2
Wilde ik net komen melden
Hoezo? Gaat over Google & AMazon die met 'pods' komen, en deze fanboy blijft maar zeuren over zijn Apple-oordopjes. Dat kan vast in de discussie, maar is geen wezenlijke bijdrage toch?
Dark_man in 'nieuws: Gerucht: Google en Amazon komen volgend jaar met Airpods...
En weer .... Hoezo dergelijke waarderingen voor zijn mening dat Apple's oordoppen niets te duur zijn.
Dan één van mezelf:
robbvdb in 'nieuws: Apple gaat schermproblemen iPhone X en ssd-problemen Macb...
Waarom een -1 ? Is het off-topic? Waar is het ongewenst? Ik dacht dat in de discussie de kwaliteitsproblemen, net als in het artikel bediscussieerd werden. Of zijn er wat zieltjes op hun p*kkie getrapt als er een kritische noot geschreven wordt over hun heilige hardware-leverancier Apple?
Nu snap ik waarom ik mijn mod-rechten verloor. Ik snap alleen niet waar anderen ze nog hebben
Een +3 geven is schijnbaar erger dan als fanboy mensen weg-modden
[ Voor 30% gewijzigd door robbvdb op 05-12-2018 20:34 ]
nieuws: Epic Games komt met eigen online gamewinkel
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
De reactie is precies waar het over gaat; het nieuwe product wat er aan lijkt te komen.
De poster is benieuwd, refereert aan de Airpods ( wat het artikel ook doet) , dat hij ze schijnbaar gebruikt zonder Iphone en die laatste ook niet wil, wat hem komt te staan op een afstraffing van de fanboys?
Zeker geen -1 , misschien een 0 als je het niet de moeite vindt.
De fanboys proberen weer eens iemand 'weg te modden'. Waren ze al gewaarschuwd? Hun rechten al ingetrokken?

En nog een:
robbvdb in 'nieuws: Britse parlement geeft interne documenten van Facebook vr...
Ik leg de relatie van gegevens verzamelen door Facebook naar die verzamelwoede van overheden. Want de eerste wordt nu de maat genomen door een overheid, die zelf nogal eens in het nieuws kwamen omdat ze zich niet eens aan hun eigen regels hielden.
Of zaken op straat kwamen te liggen omdat de beveiliging niet op orde is. Of de ICT in het algemeen ....
Hoezo -1 ? Als je het geen aanvulling vindt een 0 misschien?
Ik ga er steeds harder om lachen, dat mijn paar te enthousiaste +3 's, reden genoeg waren om mijn mod-rechten af te nemen, waar er ontelbare 'weg-modders' dag in dag uit bezig zijn en geen stro-breed in de weg worden gelegd.
Het modereren op tweakers is verworden tot een heerlijk vergaarputje, waar met verschillende maten gemeten wordt. Dat is voor zover wel duidelijk

[ Voor 41% gewijzigd door robbvdb op 06-12-2018 10:15 ]
200 fish found!
200 fish found!
Dat lijkt inderdaad nergens naar. Wie helpt om deze op een beter passende score te krijgen?
Virussen? Scan ze hier!
CH4OS in 'downloads: Adobe Flash Player 32.0.0.101' ook geen +2
RoestVrijStaal in 'downloads: Adobe Flash Player 32.0.0.101'
lijkt mij ook geen +2, maar laat ik aan jullie over.
Deze reacties zijn wmb allemaal 0;
nietes in 'downloads: Adobe Flash Player 32.0.0.101'
nietes in 'downloads: Adobe Flash Player 32.0.0.101'
RoestVrijStaal in 'downloads: Adobe Flash Player 32.0.0.101'
netgrazer in 'downloads: Adobe Flash Player 32.0.0.101'
[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 06-12-2018 19:08 ]
boudewijnrempt in 'nieuws: Microsoft bevestigt Edge op Chromium te baseren en... bedoel je vermoed ik?
200 fish found!
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2