Hmmm, ik had dacht ik een reactie waarin ik moderaties op meerdere reacties goed wilde laten zetten, mogelijk staat deze dus bij een ander topic, of heb ik iets anders fout gedaan. Bij deze dus maar even nogmaals.
Een aanname van mijn kant, dat zeker, dus meer dan een 0 zal deze reactie niet zijn, maar om te zeggen dat het ongewenst is, is ook wat vergezocht vind ik. Maar zal wel bij Apple fanboys tegen het verkeerde been zijn, of zo;
CH4OS in 'nieuws: Google past melding over uitzetten locatiegeschiedenis aan ...
Vraagt mij om een bron, geeft zelf geen bron om zijn statement kracht bij te zetten, dat lijkt mij althans al ontopic, maximaal. De laatste paragraaf erbij is gewoon een flame of troll, punt aftrek dus en kom je op 0, jammer genoeg, want zonder die laatste paragraaf had het dus gewoon een ontopic reactie geweest (momenteel staat deze op informatief);
MadEgg in 'nieuws: Google past melding over uitzetten locatiegeschiedenis aan...
Ik nuanceer mijn vorige post en diep mijn eerdere reactie wat dieper uit om aan te geven wat ik dan precies bedoel, kan ook geen ongewenste post zijn, lijkt me;
CH4OS in 'nieuws: Google past melding over uitzetten locatiegeschiedenis aan ...
[
Voor 11% gewijzigd door
CH4OS op 18-08-2018 00:41
]