All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Het doet inderdaad afbraak maar maakt dat de reactie een -1? Dat vind ik in dit geval toch iets te streng. Punt aftrek lijkt mij voldoende. Ik zou op een 0 uitkomen.Dirk schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:54:
Moah, dat 'geen discussie mogelijk' op het eind doet toch wel afbreuk aan de reactie.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Jouw reacties staan inmiddels op een betere scoreDennism schreef op maandag 14 mei 2018 @ 20:37:
Hier: Dennism in 'nieuws: HP voorziet Envy x360 13,3"-convertible van AMD Ryzen-pro... en Dennism in 'nieuws: HP voorziet Envy x360 13,3"-convertible van AMD Ryzen-pro... lijkt helaas weer eens een meningmodder / fanboi actief
200 fish found!
Volgensmij wordt niet alles eerlijk gemod
[ Voor 21% gewijzigd door Slavy op 15-05-2018 08:29 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ook geen +3 maar gewoon een -1:
sugarlee89 in 'nieuws: 'Beveiliging gegevens in Nederlandse gezondheidsinstel...
[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 15-05-2018 08:37 ]
Uthog in 'nieuws: 'Musk weigerde om meer veiligheidssensoren aan Tesla-autopi...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Idem: Crazy Harry in 'nieuws: Kaspersky verplaatst infrastructuur naar Zwitserland'
Idem: the_stickie in 'nieuws: Kaspersky verplaatst infrastructuur naar Zwitserland ...
Er wordt erg scheef gemod bij dat artikel op dit moment.
[ Voor 60% gewijzigd door Bor op 15-05-2018 13:21 ]
Is gewoon ontopic, dus waarom mensen 0 en -1 geven is me een raadsel.
Serieuze vraag (tientallen reacties erop) en on topic - dus die -1's zijn wat cru
[ Voor 3% gewijzigd door RzrBck op 15-05-2018 22:28 ]
Dit lijkt me geen +2, maar eerder een -1 of op zijn best een 0.
Virussen? Scan ze hier!
Niet grappige onzin is geen +2 / +3: useruser in 'nieuws: HTC ontwikkelt een blockchainsmartphone'
Een +1 vind ik voor bovenstaande nog te hoog.
[ Voor 99% gewijzigd door useruser op 16-05-2018 09:03 ]
Ach, ik vind het best grappig, gezien de commotie toen bij Nieuwsuur. Draagt niets bij, maar wel grappig. Ergo: 0.Bor schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:36:
Niet grappige onzin is geen +2 / +3: useruser in 'nieuws: HTC ontwikkelt een blockchainsmartphone'
Een +1 vind ik voor bovenstaande nog te hoog.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Is dat terecht? Zo ja, waarom?
U vraagt, wij antwoorden.
Er staat toch echt in het artikel dat het om SIM-only abo's gaat.
Geen +2.
Eat the bugs, live in a pod
ehtweak in 'reviews: Raw-editors voor je foto's - Wat zijn de alternatieven v...
En dan zijn er toch mensen die op het knopje "-1 Ongewenst" rammen?!?
Ben toch wel heel benieuwd waarom iemand dat doet? Wat denkt men daarmee te bereiken?
Zo ontgaat je de zin om überhaupt nog te reageren...
Jouw reactie is inderdaad niet ongewenst maar in mijn ogen een mooie +2. Dat is op dit moment ook de netto score. Er heeft slechts 1 persoon een -1 gegeven waarbij ik het vermoeden heb dat het om een misclick gaat.ehtweak schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:17:
Heel af en toe probeer ik een onderbouwde constructieve bijdrage te leveren door imho een inhoudelijk juiste en correcte toevoeging op een artikel neer te zetten:
ehtweak in 'reviews: Raw-editors voor je foto's - Wat zijn de alternatieven v...
En dan zijn er toch mensen die op het knopje "-1 Ongewenst" rammen?!?
Ben toch wel heel benieuwd waarom iemand dat doet? Wat denkt men daarmee te bereiken?
Zo ontgaat je de zin om überhaupt nog te reageren...
Dank je.Bor schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:22:
[...]
Jouw reactie is inderdaad niet ongewenst maar in mijn ogen een mooie +2.
Maar ik zag vrijwel meteen na plaatsing al heel snel 2 x -1. Dat viel gewoon heel erg op. En was gewoon benieuwd waarom zoiets gebeurd?
Voor een echte +3 mag hij wel met bewijs komen wat er dan in dat "wurgcontract" staat. Niemand weet het, het is een enorme boude aanname. Ik vind het +1 (hooguit een +2) omdat de rest van zijn post voornamelijk is gebaseerd op de aanname dat het idd een wurgcontract is. Als het contract gewoon heel redelijk blijkt (met bijvoorbeeld passages die illegale content verbieden) gaat zijn hele post onderuit.
Jazco2nd in 'nieuws: Bits of Freedom wil via rechter actie tegen Datavrije Mu...
Iemand die daar dan vervolgens terecht naar vraagt wordt met -1'en om de oren geslingers. Het lijkt me een hele nette +1 reactie.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 17-05-2018 12:15 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
PdeBie in 'reviews: Raw-editors voor je foto's - Wat zijn de alternatieven vo...
--edit--
het aantal on-topics heeft de score genormaliseerd naar wat het moet zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 17-05-2018 13:53 ]
Lijkt mij zonder bron geen +2?
Verwijderd in 'nieuws: Bits of Freedom wil via rechter actie tegen Datavrije Mu...
In deze reacties zit een enorme hoeveelheid aan berichten van SizzLorr die allemaal -1 (x10) hebben en die geen van allen -1 waard zijn. Dat terwijl hij juist regelmatig goede en feitelijk juiste onderbouwingen geeft.
Ik heb gekeken maar kom tot de conclusie dat een heel groot deel op -1 prima staat. Het is continu een herhaling van zetten waarbij soms ook semi denigrerende opmerkingen richting de ander niet worden geschuwd. Welke reacties staan op dit moment nog niet goed?AronB schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:52:
WhatsappHack in 'nieuws: Bits of Freedom wil via rechter actie tegen Datavrij...
Verwijderd in 'nieuws: Bits of Freedom wil via rechter actie tegen Datavrije Mu...
In deze reacties zit een enorme hoeveelheid aan berichten van SizzLorr die allemaal -1 (x10) hebben en die geen van allen -1 waard zijn.
Moet dit nu echt op -1? Dat iemand het bij het verkeerde eind heeft maakt een reactie nog niet ongewenst toch? En dan krijgen sommige reacties erop vele +2 en +3 moderaties terwijl ze dat nou ook niet echt waard zijn.
Joop in 'nieuws: Gerucht: opvolger GTX 1080 Ti verschijnt in juli'
ASNNetworks in 'nieuws: Gerucht: opvolger GTX 1080 Ti verschijnt in juli'
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Geen +2: Frogmen in 'nieuws: Ethische hacker verkreeg admin-toegang tot ict-infrastruc...
Idem: Douweegbertje in 'nieuws: Ethische hacker verkreeg admin-toegang tot ict-infr...
Ook geen +2 want is gewoon af te leiden uit het artikel
.oisyn in 'nieuws: Chrome verwijdert aanduiding 'veilig' in adresbalk bij htt...
[ Voor 60% gewijzigd door Bor op 18-05-2018 12:26 ]
Foritain in 'productreview: Dyson Cyclone V10 Absolute review door Foritain'
Sowieso een verdacht aantal 6x 0 votes op veeeel van de comments daar, menig toch met relevante info, maar die lijken me de tijd noch moeite niet waard. (Al denkt iemand daar dus anders over
[ Voor 72% gewijzigd door Foritain op 18-05-2018 13:37 ]
Een groot deel van de meest duidelijke mismoderaties zijn inmiddels 0.
Terechte opmerking dat het steeds een herhaling van zetten is, maar om consequent te zijn moeten alle tussengelegen reacties van Sammiejj en .oisyn dan ook op -1. De reden dat die allemaal +1 hebben is omdat ze de overheersende mening van lezers van Tweakers verkondigen, niet op merites.
[ Voor 27% gewijzigd door AronB op 18-05-2018 15:28 ]
Deze is gefixeerd op een +1, en dat is imo onterecht. De enige aanleiding voor een fixatie lijkt mij de opmerking "Jammer dat Tweakers deze marketing onzin gewoon meeschrijft." echter zou het dan een -1 moeten zijn (want flame? Vind ik vergezocht, maar toch) en niet een +1.
Verder vind ik het een erg goede toevoeging op de discussie, goed gestructureerd en onderbouwd met een bron. Wellicht geen +3, maar toch zeker een +2 waard.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Het is een prima reactie maar mist onderbouwing terwijl er wel met krachttermen als 'bullshit" wordt gesmeten, gaat niet direct over de game of inhoudelijk de review en lijkt vooral massaal +3 stemmen te krijgen omdat men het met de schrijver eens is. +1 lijkt mij prima in dit geval.LankHoar schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:58:
Asitis in 'reviews: Call of Duty: Black Ops 4 - Geen campagne, wel battle roy...
Deze is gefixeerd op een +1, en dat is imo onterecht. De enige aanleiding voor een fixatie lijkt mij de opmerking "Jammer dat Tweakers deze marketing onzin gewoon meeschrijft." echter zou het dan een -1 moeten zijn (want flame? Vind ik vergezocht, maar toch) en niet een +1.
Verder vind ik het een erg goede toevoeging op de discussie, goed gestructureerd en onderbouwd met een bron. Wellicht geen +3, maar toch zeker een +2 waard.
Het is prima uiteengezet, er wordt verwezen naar de GoW release en er word gerefereerd naar een bron op YouTube. Ik weet niet wat je dan wel als goede onderbouwing beschouwt?Bor schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:48:
[...]
Het is een prima reactie maar mist onderbouwing terwijl er wel met krachttermen als 'bullshit" wordt gesmeten, gaat niet direct over de game of inhoudelijk de review en lijkt vooral massaal +3 stemmen te krijgen omdat men het met de schrijver eens is. +1 lijkt mij prima in dit geval.
Ik zie eenmaal een krachtterm (bullshit inderdaad), kun je me de overige van de "krachttermen" aanwijzen waarmee "gesmeten" is? Het woord is wellicht minder charmant, echter doet het de uiteenzetting niet teniet.
Deze reactie legt een ander "point of view" uiteen over de motivatie van Treyarch, iets dat niet belicht wordt in het artikel zelf, en dus wel degelijk toegevoegde waarde heeft. Ik blijf erbij dat een +2 op zijn plaats is.
Het is kritiek op het artikel, er staat eigenlijk dat Tweakers blindelings "marketing onzin" overneemt. Ik lees dit soort artikelen normaal nooit, nu wel even geskimd, en de reactie heeft wel een kern van waarheid. Zie deze zin uit het echte artikel:LankHoar schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:25:
[...]
Ik zie eenmaal een krachtterm (bullshit inderdaad), kun je me de overige van de "krachttermen" aanwijzen waarmee "gesmeten" is? Het woord is wellicht minder charmant, echter doet het de uiteenzetting niet teniet.
Wat mij betreft had de reactie ook wel op +2 of +3 mogen blijven staan, het kaart immers een aspect aan waar het artikel niet diep genoeg (getuigende van de hoge moderaties) op ingaat.Deze ene alinea geeft al een beetje weer hoezeer Call of Duty: Black Ops 4 bepaalde zaken over een andere boeg gooit of, in het geval van de campagnemodus, zelfs helemaal overboord werpt. Het is wellicht wat zuur om ons nu te focussen op wat er niet is, terwijl er zo veel werd verteld over wat er wél is, maar laten we eerlijk zijn: met de campagnemodus valt een deel van de oorsprong van Call of Duty weg, zeker in het geval van Black Ops.
Niets +3 of +2 aan. Nette +1
Ten eerste zie ik na het zien van het filmpje niet in dat het woord voor woord overgenomen is. Ten tweede maakt dat voor de informatiewaarde weinig uit; er staat nergens dat een reactie origineel moet zijn, alleen dat deze informatief moet zijn - en dat is het.HMC schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:26:
De video die hij aanhaalt wordt zo ongeveer letterlijk, woord voor woord, overgenomen.
Sterker nog, nadat ik zojuist nog eens de omschrijving van +2 en +3 reacties heb doorgelezen, ben ik van mening dat dit een +3 betreft, want mijn inziens:
1. Het betreft in (ogen van velen) "een waardevolle aanvulling" aan het artikel.
2. Het verkondigt "inzichten waar het publiek wat van kan opsteken".
3. Er zijn "doorverwijzingen naar ervaringen van andere personen".
De video die hij aanhaalt is onderdeel van de reactie. De reactie (de video daarbij inbegrepen) heeft meer dan slechts 'enige relevantie' (+1), het is een 'nuttige aanvulling op het artikel' (+2). Je zou zelf kunnen beargumenteren dat het Tweakers artikel zoveel steken laat vallen door hier totaal aan voorbij te gaan dat de aanvulling in de reactie essentieel is (+3).HMC schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:26:
De video die hij aanhaalt wordt zo ongeveer letterlijk, woord voor woord, overgenomen.
De reactie is gericht op het Tweakers artikel over COD, in het bijzonder het gebrek aan inhoudelijk ingaan op de missende single player. De video maakt een vergelijkbaar argument gericht op EA (andere uitgever). De reactie linkt de video om aan te tonen dat dit iets is wat breder speelt dan de COD franchise.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd1 op 19-05-2018 16:01 ]
"wat is de nieuwswaarde?" lijkt me geen +1, +2 of zelfs +3 (!) waard, maar eerder -1 of op zijn best een krappe 0? Het is GR-materiaal, geen FP.
Virussen? Scan ze hier!
Waar ik uit haal dat vanaf versie 2 en daarna er wel meer interesse is gekomen in multiplayer (waar ook singelplayer in zat) in vergelijking met daarvoor.Ten tijde van de intoductie van Black Ops 2 meldde Treyarch nog dat ongeveer de helft van de gamers die de eerste Black Ops hadden gekocht, nooit de multiplayer-modus hadden gespeeld. Die balans is sindsdien echter fors verschoven. Het aandeel van multiplayer en Zombies is groter dan ooit. Een kwestie van 'kill your darlings', wat Treyarch in staat stelt meer aandacht te besteden aan spelmodi waar meer gamers interesse in hebben.
Er zal best een groep zijn die meer interesse heeft in singelplayer games en andersom, maar echt duidelijk bewijs waar de interesse van de meerderheid ligt van de spelers van het desbetreffende spel (in cijfers bijv.) mis ik in de reactie en in het artikel.
200 fish found!
Zo ook JustMitchie in 'nieuws: Webwinkel: Acer-monitor met 4k-resolutie en G-Sync ko... en adje123 in 'nieuws: Webwinkel: Acer-monitor met 4k-resolutie en G-Sync komt i....
[ Voor 49% gewijzigd door PcDealer op 20-05-2018 16:29 ]
Geen +2, +1 lijkt me zwaar voldoende.
Edit;
Vexxon in 'reviews: OnePlus 6 - Blinkt uit in zijn eenvoud' -1, terwijl dit +1 hoort te zijn. Waarschijnlijk Apple fanboys die zich aangetast voelen?
[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 21-05-2018 10:53 ]
-1 hiervoor is hoog genoeg.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Waarom is dit offtopic? Is toch gewoon normaal ontopic op de parent?
Virussen? Scan ze hier!
+1 inmiddels.wildhagen schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:12:
wildhagen in 'nieuws: Politiek stelt vragen over privacy van gezichtsherkenni...
Waarom is dit offtopic? Is toch gewoon normaal ontopic op de parent?
HaseMike in 'reviews: OnePlus 6 - Blinkt uit in zijn eenvoud' is offtopic.
snippiestgem in 'nieuws: Microsoft neemt start-up over voor verbetering natuu...
Weghalen levert een (karma) penalty / karma aftrek op wat we liever niet zien. In het vervolg kun je dit soort zaken inderdaad beter op het forum plaatsen. Voor nu lijkt mij de -1 een betere oplossing als de -2.snippiestgem schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:57:
Ik heb op een nieuwsartikel gereageert met een vraag over de website, was off topic en had ik beter op een forum kunnen vragen. Ik heb het probleem inmiddels opgelost. Wat mij betreft mag mijn reactie verwijdert worden sinds het bij nader inzien totaal niet nuttig meer is.
snippiestgem in 'nieuws: Microsoft neemt start-up over voor verbetering natuu...
Plep in 'nieuws: Datalek app gaf toegang tot plaintext-wachtwoorden Apple ID ... is geen +2 maar een normale nette +1
Idem: WhatsappHack in 'nieuws: Datalek app gaf toegang tot plaintext-wachtwoorden A...
[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 21-05-2018 13:20 ]
Gezien de laatste alinea lijkt me dit toch echt een -1. De +3-gevers mogen denk ik wel even nagekeken worden, dat is op geen enkele manier te verdedigen.
Virussen? Scan ze hier!
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Alles behalve +3, eerder 0.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Bij een actie / .plan als dit kan een +1 ook. Ik ga naar de +3 gevers kijken. Dat is inderdaad niet de bedoeling.
krijg ik nu echt enkel om mijn laatste opmerking een -1 (waar ik bij vermeld dat het off topic is) of zien mensen de parallel met lobbyisme niet?
Zie:Alxndr schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:03:
Alxndr in 'nieuws: Europees Parlement gaat hoorzitting Facebook-ceo Mark Zuck...
krijg ik nu echt enkel om mijn laatste opmerking een -1 (waar ik bij vermeld dat het off topic is) of zien mensen de parallel met lobbyisme niet?
wildhagen schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:28:
Alxndr in 'nieuws: Europees Parlement gaat hoorzitting Facebook-ceo Mark Zuck...
Gezien de laatste alinea lijkt me dit toch echt een -1. De +3-gevers mogen denk ik wel even nagekeken worden, dat is op geen enkele manier te verdedigen.
Dit is gewoon off, en geen zware -1.
Thinktank in 'nieuws: 'President Trump negeert beveiligingsprotocol voor gebr...
Zelfde verhaal
Die kan wel inderdaad op -1
Die hele thread gaat off, dat is waar ik op doel. Alles wat daar +1 is, is meningmod, -1 ook.
Alles op -1 of 0
hb1981 in 'nieuws: 'President Trump negeert beveiligingsprotocol voor gebruik...
Geen -1
Verwijderd in 'nieuws: 'President Trump negeert beveiligingsprotocol voor gebrui...
Wel -1
Pff, de lijst is lang.
Serieus, Tnet. Wat verwacht je met zo'n artikel.
Doe dit aub niet.

[ Voor 70% gewijzigd door HMC op 22-05-2018 19:11 ]
Geen +2: Verwijderd in 'nieuws: Google laat iOS-gebruikers van Maps navigeren met autootje ...
[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 22-05-2018 21:15 ]
Serieus 20x +3? Dit slaat toch nergens op? Hij haalt zelfs een argument aan die echt volledig off topic is namelijk de opmerking ”toen de rekening werd gepresenteerd gebruikte de bovengemiddelde gebruikers een ad-block”. Volledig off topic en niet eens bewezen. Ik had het over “opgericht” dus situatie in het verleden.
[ Voor 32% gewijzigd door InsanelyHack op 22-05-2018 21:49 ]
en
.oisyn in 'nieuws: FBI: er waren veel minder versleutelde smartphones die ond...
Lijken mij geen +3 posts.
Geen idee waarom CH4OS in 'nieuws: FBI: er waren veel minder versleutelde smartphones die onde... dan op -1 uitkomt. Ik val er immers niemand mee aan.
EDIT:
Ik begrijp ook niet, waarom alle reacties van .oisyn in deze thread wel +1 krijgen en die van mij 0 terwijl we in mijn optiek hetzelfde zeggen? Vanaf hier althans; .oisyn in 'nieuws: FBI: er waren veel minder versleutelde smartphones die ond...
De discussie daarvoor kun je beter in Geachte Redactie kwijt; hier gaat het alleen over de moderaties op reacties.HMC schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:50:
Pff, de lijst is lang.
Serieus, Tnet. Wat verwacht je met zo'n artikel.
Doe dit aub niet.
[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2018 14:43 ]
De gameplay in die video is Battlefield 1 ipv V.
BadpunK in 'nieuws: Nintendo verkoopt Switch zonder dock in Japan voor lagere...
Richh in 'nieuws: Nintendo verkoopt Switch zonder dock in Japan voor lagere p...
Allemaal naar -1 gemod terwijl ze de waarheid vertellen én relevant zijn

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Anonymoussaurus in 'nieuws: ABN Amro kampt met storing door ddos-aanval'
Gelijk ff idee om Jelle3947 te reporten... Als ie weer bezig is. Gezien zijn reactie eronder?CH4OS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:11:
Een insinuatie / aanname belonen met een +3 lijkt mij wat overkill. Ik snap best waar hij vandaan komt, maar meer dan een insinuatie is het voor het moment niet, maar om zoiets dan te belonen met +3...
@Powermods
Link: Jelle3947
[ Voor 6% gewijzigd door SRich op 24-05-2018 15:28 ]
Kans is groter dat het een troller is dan Jelle zelf.
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 24-05-2018 15:39 ]
Het mag sowieso wel gemeld worden als je denkt dat er iets niet klopt. Wij kijken dan wel verder met onze tools en dan nemen wij wel een gepaste actie.CH4OS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:37:
@SRich Ik vind dat dan wel weer overdreven. Daarnaast is dit topic daar ook niet de plek voor en is zoiets aan de crew om al dan niet actie te ondernemen, al begrijp ik jouw bezorgdheid prima.
Kans is groter dat het een troller is dan Jelle zelf.
Via de Frontpagemoderatie kan je altijd een topic aanmaken als je iets niet vertrouwt.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Is het een insult? Hij ontkracht het toch? Het is inderdaad een aan name die niet persé rieel is maar het is wel een bron van informatie en dat maakt voor mij dat ik het een +3 geef.CH4OS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:11:
Een insinuatie / aanname belonen met een +3 lijkt mij wat overkill. Ik snap best waar hij vandaan komt, maar meer dan een insinuatie is het voor het moment niet, maar om zoiets dan te belonen met +3...
Fuck Plan B We Have Plan AA
De post is aangepast intussenNickyVDP schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:06:
[...]
Is het een insult? Hij ontkracht het toch? Het is inderdaad een aan name die niet persé rieel is maar het is wel een bron van informatie en dat maakt voor mij dat ik het een +3 geef.
Ik vond hem in de vorm toen @CH4OS hem rapporteerde ook geen +3 waard maar zelfs offtopic. Nu met de toegevoegde info is het al een stuk informatiever en relevanter
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Fuck Plan B We Have Plan AA
Een aanpassing nadat een ander een van de linkjes ook al in een eigen comment gezet had; Verwijderd in 'nieuws: ABN Amro kampt met storing door ddos-aanval' enkel een linkje droppen met een opmerking erbij dat iemand de ddos claimed, lijkt mij nou ook niet echt +3...WhatsappHack schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:39:
[...]
De post is aangepast intussen
Ik vond hem in de vorm toen @CH4OS hem rapporteerde ook geen +3 waard maar zelfs offtopic. Nu met de toegevoegde info is het al een stuk informatiever en relevanter
De eerste reactie van deze user is terecht ongewenst. Maar in deze zit meer redenering in en is daarom zeker niet ongewenst maar een 0.
Anonymoussaurus in 'geek: Notificatieschakelaar in OnePlus 6 lijkt kleine vacuümp...
Deze reactie hoewel die ontopic is word er op de man gespeeld wat hem ook ongewenst maakt.
-1
Stond +3, maar na mijn moderatie met boost gezakt naar +2, maar het bericht is +1 maximaal.
Wat is dit nu weer voor iets achterlijks...wat mij betreft is dit een ban waard
jazzozo in 'nieuws: Populaire YouTube-gamereviewer TotalBiscuit is overleden'
Wat is hier 0 aan? Ik geef mijn mening. Of is het omdat ik hem niet de hemel in aan het duwen ben?
En nee, bronnen zijn niet belangrijk. Als ik de reacties zo lees kende iedereen hem persoonlijk bijna

[ Voor 21% gewijzigd door corset op 25-05-2018 10:44 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Op zich snap ik het prima, het is een gevoelige situatie. Maar een beetje kritisch kijken moet er ook bij horen vind ik. Het is niet zo erg, maar goed, vroeg het me af of het aan de toon van mijn post lag
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Omdat je deel uitmaakt van een trollgroepering op 4chan die er een sport van maakt om bij iedere vermelding van TB dezelfde 7 jaar oude screenshot erbij te halen als "bewijs dat hij een slechte persoon is die iedereen uitscheldt". Ik denk dat jij donders goed weet dat het geen onschuldige mening is, vooral nu de channers extra actief zijn en iedere eulogiepost die ze online kunnen vinden proberen te ontsporen, voor geen enkele andere reden dan dat TB openlijk Trump haat.corset schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:40:
corset in 'nieuws: Populaire YouTube-gamereviewer TotalBiscuit is overleden'
Wat is hier 0 aan? Ik geef mijn mening. Of is het omdat ik hem niet de hemel in aan het duwen ben?
En nee, bronnen zijn niet belangrijk. Als ik de reacties zo lees kende iedereen hem persoonlijk bijnadus dan zouden de tweets in kwestie allang bekend moeten zijn.
Zoek een betere hobby zeg
[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 25-05-2018 11:38 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Euhm, wut?boe2 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:33:
[...]
Omdat je deel uitmaakt van een trollgroepering op 4chan die er een sport van maakt om bij iedere vermelding van TB dezelfde 7 jaar oude screenshot erbij te halen als "bewijs dat hij een slechte persoon is die iedereen uitscheldt". Ik denk dat jij donders goed weet dat het geen onschuldige mening is, vooral nu de channers extra actief zijn en iedere eulogiepost die ze online kunnen vinden proberen te ontsporen, voor geen enkele andere reden dan dat TB openlijk Trump haat.
Luister, ik heb totaal geen idee of wat jij schrijft totale bullcrap is of 100% correct; ik volg de scene niet en heb nooit meer dan een halve minuut op 4chan gezeten (en dan reken ik ruim). Dat doet er niet toe; we beoordelen berichten op Tweakers gewoon op hun inhoud. Wat Corset hier schrijft is een normaal, netjes verwoord en on topic bericht. Als jij vind dat het onwaarheden zijn of anderszins ontkracht moet worden, doe dat dan via een reply op zijn bericht en niet hier in het mismoderatietopic.
Vage insinuaties over groeperingen op andere websites heb ik een broertje dood aan, zeker in dit topic.
Waar heb je het in godsnaam over? Ik geef zelfs nog aan dat ik de man als youtuber respecteer, maar opeens ben ik een 4Chan troll?boe2 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:33:
[...]
Omdat je deel uitmaakt van een trollgroepering op 4chan die er een sport van maakt om bij iedere vermelding van TB dezelfde 7 jaar oude screenshot erbij te halen als "bewijs dat hij een slechte persoon is die iedereen uitscheldt". Ik denk dat jij donders goed weet dat het geen onschuldige mening is, vooral nu de channers extra actief zijn en iedere eulogiepost die ze online kunnen vinden proberen te ontsporen, voor geen enkele andere reden dan dat TB openlijk Trump haat.
Zoek een betere hobby zeg

Sorry, maar daar sla je de plank compleet mis.
Kan je me vertellen hoe ik deze onwaarheden moet ontkrachten? Screenshots waarin TotalBiscuit NIET gemeen is posten? Hij maakt de grote claims, hij moet met bewijzen komen, en hopelijk meer dan de 7 jaar oude tweet waarmee letterlijk IEDERE comment sectie over de dood van TotalBiscuit gespammed wordt. Je hoeft niet "mee te zijn" om te zien dat er een vrij vuile lastercampagne gaande is. Heel leuk voor zijn nabestaanden hoor.Tjolk schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:41:
[...]
Luister, ik heb totaal geen idee of wat jij schrijft totale bullcrap is of 100% correct; ik volg de scene niet en heb nooit meer dan een halve minuut op 4chan gezeten (en dan reken ik ruim). Dat doet er niet toe; we beoordelen berichten op Tweakers gewoon op hun inhoud. Wat Corset hier schrijft is een normaal, netjes verwoord en on topic bericht. Als jij vind dat het onwaarheden zijn of anderszins ontkracht moet worden, doe dat dan via een reply op zijn bericht en niet hier in het mismoderatietopic.
Tuurlijk jongen.Sorry, maar daar sla je de plank compleet mis.
[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 25-05-2018 11:52 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Er. Is. Geen. Lastercampagne (van mijn kant)boe2 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:51:
[...]
Kan je me vertellen hoe ik deze onwaarheden moet ontkrachten? Screenshots waarin TotalBiscuit NIET gemeen is posten? Hij maakt de grote claims, hij moet met bewijzen komen, en hopelijk meer dan de 7 jaar oude tweet waarmee letterlijk IEDERE comment sectie over de dood van TotalBiscuit gespammed wordt. Je hoeft niet "mee te zijn" om te zien dat er een vrij vuile lastercampagne gaande is. Heel leuk voor zijn nabestaanden hoor.
Laat ik het heel simpel voor je maken.
Je kan iemand respecteren zonder met alles eens te zijn, ik vond/vind zijn tweets gewoon achtelijk. Niet alleen die, maar zijn hele PR persona was een dramatisch geval.
En nog steeds heb ik respect voor hem als youtuber, waarom? Omdat hij de gaming wereld heeft veranderd voor Youtube, voor sommige stukken van de industrie.
Maar ik mag dat blijkbaar niet vinden van je?
Tweet. Enkelvoud. En blijkbaar volgde je hem toevallig 7 jaar geleden, en vond je die opmerking zo enorm grof en kwetsend dat hij je tot vandaag is bijgebleven en dat die ene tweet absoluut MOET vermeld worden, nota bene in zijn overlijdensbericht. Dat alleen al getuigt van totaal gebrek aan respect, ook al probeer je jezelf te redden met "maar ik respecteer hem hoor".corset schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:53:
[...]
Er. Is. Geen. Lastercampagne (van mijn kant)
Laat ik het heel simpel voor je maken.
Je kan iemand respecteren zonder met alles eens te zijn, ik vond/vind zijn tweets gewoon achtelijk. Niet alleen die, maar zijn hele PR persona was een dramatisch geval.
En nog steeds heb ik respect voor hem als youtuber, waarom? Omdat hij de gaming wereld heeft veranderd voor Youtube, voor sommige stukken van de industrie.
Maar ik mag dat blijkbaar niet vinden van je?
Precies dit. Dit topic is bedoelt voor het melden van mismoderaties. Discussie hierover gaat op basis van onderbouwing en wederzijds respect. Elkaar (over en weer) beschuldigen is iets wat we hier niet willen zien. De discussie stopt hier nu wat mij betreft.Tjolk schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:54:
Heren, vecht dit alsjeblieft even ergens anders uit. Nogmaals @boe2 als je problemen hebt met de inhoud van een bericht op de FP, reageer dan daar. Dit topic is voor het melden van mismoderaties.
@boe2
Voorbeelden:
Philip Ross in 'nieuws: Battlefield V krijgt Tweede Wereldoorlog-thema en geen...
Philip Ross in 'nieuws: Battlefield V krijgt Tweede Wereldoorlog-thema en geen...
HKS-Skyline in 'nieuws: Battlefield V krijgt Tweede Wereldoorlog-thema en gee...
Misschien helpt het als je je taalgebruik wat milder maakt ipv te strooien met krachttermen als azijnzeikers en boze witte mannen. Je punt is wel duidelijk, maar dat kan je ook op een andere manier formuleren.Philip Ross schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:29:
In het artikel over Battlefield 5 word nogal wat hard afgegeven op de verschijning van een vouw. het is volgens sommige posters de schuld van overdreven politiek correct zijn en iedereen die dat niet geloofd of et daar niet mee eens is krijgt een 0 of -1.
Voorbeelden:
HKS-Skyline in 'nieuws: Battlefield V krijgt Tweede Wereldoorlog-thema en gee...
Ik begrijp niet zo goed wat hier -1 aan is, maar zal wel aan mij liggen.
Ja, de reactie is een van de 13 uit het dozijn, maar maakt dat een reactie gelijk ongewenst?
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 25-05-2018 14:04 ]
Die termen werden vooral eerst door anderen gebruikt die wel op +1 of +2 staan.tweaker2010 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:47:
[...]
Misschien helpt het als je je taalgebruik wat milder maakt ipv te strooien met krachttermen als azijnzeikers en boze witte mannen. Je punt is wel duidelijk, maar dat kan je ook op een andere manier formuleren.
voorbeeld: Badg3r in 'nieuws: Battlefield V krijgt Tweede Wereldoorlog-thema en geen pre...
Dat is de reactie waarop ik reageerde.
[ Voor 40% gewijzigd door Philip Ross op 25-05-2018 17:04 ]
Ik vind het eigenlijk niet zo netjes om het zelf te melden, dus mijn excuses hiervoor.
Ik krijg wel het idee dat als ik "grammar nazi" genoemd wordt, er enige provocatie in het spel zit. Plus ik heb de spelfout subtiel proberen te markeren, omdat het veelal niet gewaardeerd wordt.
EDIT: juiste link geplaatst.
[ Voor 17% gewijzigd door Nas T op 25-05-2018 17:47 . Reden: Verkeerde link geplaatst ]
vrede in rust
200 fish found!
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2