Hallo,
Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen maar ik heb een heel vreemd probleem.
Twee dagen geleden kreeg ik een email van tweakers met de onderstaande opmerkingen.
"
Bedankt dat je tijd maakt en moeite neemt om reacties te modereren op Tweakers. We waarderen het zeer dat je bereid bent je in te zetten zodat andere bezoekers reacties op kwaliteit kunnen filteren, en mensen die goede posts maken dat ook gewaardeerd zien.
Om dit proces in goede banen te leiden is het van belang dat iedereen reacties een score geeft op basis van inhoudelijke kwaliteit en nut voor de algemene discussie. Richtlijnen hiervoor zijn opgesteld in de Moderatie FAQ op de frontpage:
http://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem.
Wij vragen dan ook van iedereen om te modereren met deze richtlijnen in het achterhoofd.
In jouw geval zijn er enkele opmerkelijke beoordelingen geconstateerd. Hieruit blijkt dat je niet altijd de richtlijnen uit de genoemde FAQ in acht neemt, en je beoordelingen niet altijd gebaseerd lijken op de inhoudelijke kwaliteit van een reactie. Wanneer je hier behoefte aan hebt, kunnen we een aantal specifieke voorbeelden geven.
"
Het punt is echter....ik ben helemaal geen moderator.

????
Hoe kan dit ???
Alvast bedankt.