Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 108 Laatste
Acties:
  • 219.289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Aangezien ik op moment van schrijven van deze reactie meerdere winkels in de Tweakers pricewatch zie staan die wel verwachten te kunnen leveren binnen 3 werkdagen of minder, heb ik de reactie verwijderd.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

davidem in 'nieuws: Facebook gaat datingfunctie toevoegen aan app'

Dat lijkt me geen +2 of zelfs +3, maar hooguit een 0.

Asitis in 'nieuws: Brits parlement wil Zuckerberg verplichten alsnog voor com...

Geen +2, een +1 lijkt me wel voldoende.

[ Voor 43% gewijzigd door wildhagen op 02-05-2018 07:19 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'nieuws: Defensie Nederland schaft Black Hornet-minidrones aan'

Iemand die me kan uitleggen wat daar ongewenst aan zou moeten zijn? Lijkt me gewoon compleet on-topic, en ik val ook niemand aan oid?

bouwfraude in 'nieuws: Defensie Nederland schaft Black Hornet-minidrones aan'

Dat lijkt me dan weer geen +2, maar op zijn hoogst een 0 of een -1.

Verwijderd in 'nieuws: Defensie Nederland schaft Black Hornet-minidrones ...

12x +3? Daar mag even naar gekeken worden, want de enige juiste score hier is een -1!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jace / TBL in 'nieuws: Amazon: Signal moet stoppen met domain fronting'

Ik mis even wat de meerwaarde van deze informatie is, het lijkt mij ook niet te kloppen, al ben ik technisch niet bekend met de details van hoe dat bijvoorbeeld werkt in een Torrent-context. Ik kan mij echt wel voorstellen dat het anders werkt, omdat dat helemaal niet efficiënt werkt.

Ook jammer dat CH4OS in 'nieuws: AMD- en ATI-oudgediende Chris Hook vertrekt naar Intel' op -1 is gebleven. En dat CH4OS in 'nieuws: AMD- en ATI-oudgediende Chris Hook vertrekt naar Intel' ook op -1 staat, terwijl hij offtopic is en dus een score zou moeten hebben van 0.

EDIT:
Neko Koneko in 'nieuws: Amazon: Signal moet stoppen met domain fronting'
Staat op +2, maar is volgens mij niet meer dan een mening en dus +1?

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 02-05-2018 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

memphis in 'nieuws: Gerucht: Apple gaat snellader meeleveren met volgende gen...

Hoezo offtopic? (Als ook mijn reacties in de discussie eronder)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:34
Ik neem aan vanwege de onjuiste informatie. Onjuistheden leiden ook tot een 0.
Overigens wil ik hier niet de discussie over welles/nietes aangaan, ik heb geen verstand van de materie. Maar de reacties op jouw berichten lezend lijkt het daarom te gaan.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik begrijp niet wat hieraan offtopic is, dit lijkt mij gewoon een ontopic reactie:

CH4OS in 'nieuws: Twitter sloeg wachtwoorden door bug onversleuteld op'

Waarom deze op +2 komt is mij een raadsel. Het gaat om GrooV in 'nieuws: Twitter sloeg wachtwoorden door bug onversleuteld op' Deze heeft zelfs een aantal keer +3 gehad, terwijl hij dat absoluut niet is.
En zeker (oke, zij het wat snel wellicht...) GrooV in 'nieuws: Twitter sloeg wachtwoorden door bug onversleuteld op' is geen +2, is mij totaal een raadsel, dit zijn naar mijn idee echt typische, betweterige reacties om lekker bij de hand te gaan zitten doen. Ze zijn wel ontopic hoor, daar niet van, maar vind dit soort reacties een beetje pochen.

EDIT:
De laatstgenoemde reactie staat intussen juist gemodereerd, dank daarvoor!

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 04-05-2018 10:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjolk
Ik ben het eigenlijk wel met de moderaties eens hoe ze nu staan. jouw bericht draait er eigenlijk om dat je vind dat ze niet moeten prijsgeven dat ze bcrypt gebruiken. Echter is dat in de ogen van vrijwel iedereen die weet waar dat over gaat belangrijke informatie aangezien bcrypt met de juiste instellingen in praktisch opzicht onkraakbaar is. Jouw argumentatie over sloten op je deur is daarom ook niet relevant. Pas als ze zouden aangeven welke cost ze gebruikt hebben voor de hashing, dan zou het een (potentieel) issue zijn.

Wat ze nu zeggen staat in jouw analogie gelijk aan dat ze vertellen dat ze Mauer sloten met Politiekeurmerk veilig wonen hebben. Al zet je dat publiek op Twitter dan trekt ook niet bepaald inbrekers aan. En al vertel je dat niet, dan zien ze het alsnog wel op het moment dat ze inbreken.

Kortom: geen hele relevante post, dus ik kan me de 0 best voorstellen. GrooV legt dat ook netjes uit en krijgt daar dan ook een +2 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wel gek dat een post in dit topic dan moet verduidelijken wat de bedoeling van een reactie op de FP is. ;)
Wanneer dat moet gebeuren, is de reactie naar mijn idee inhoudelijk gewoon niet helemaal duidelijk en komt het op mij betweterig over. Maar goed, dat is een andere discussie denk ik, die we hier niet zozeer moeten / mogen voeren.

Zonder jouw toelichting was de bedoeling van de post waar ik naar link mij namelijk niet duidelijk geworden.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 04-05-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 16:42
[crosspost] -2 of -1? Deze persoon wekt de suggestie dat hij een AK47 leeg wilt schieten in de Kruidvat. Waarschijnlijk niet serieus, en de reactie staat op -1. Aan de andere kant weet je dat niet zeker en op andere platformen (Twitter, Facebook) worden dit soort reacties niet getolereerd. Mijn mening is dus dat dit een -2 moet zijn en ook semi-serieuze bedreigingen niet moeten worden getolereerd op Tweakers. Hetzelfde bij deze reactie. Gaat wat mij betreft te ver:
Titan_Fox in 'nieuws: Xiaomi gaat smartphones en andere producten in Nederlan...

[ Voor 27% gewijzigd door wouterg00 op 04-05-2018 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

skdevil in 'nieuws: Distributeur toont roadmap met komende introducties van A...

Een insinuatie wat neigt naar een flame, lijkt mij geen +2 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
wouterg00 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:25:
[crosspost] -2 of -1? Deze persoon wekt de suggestie dat hij een AK47 leeg wilt schieten in de Kruidvat. Waarschijnlijk niet serieus, en de reactie staat op -1. Aan de andere kant weet je dat niet zeker en op andere platformen (Twitter, Facebook) worden dit soort reacties niet getolereerd. Mijn mening is dus dat dit een -2 moet zijn en ook semi-serieuze bedreigingen niet moeten worden getolereerd op Tweakers.
Die mag van mij wel verdwijnen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Ik zie daar helemaal niets over AK47's. :?

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, omdat de reactie (die idd wel wat als aangekondigde geplande terreur-aanslag over kwam) inmiddels verwijderd is. En terecht, uiteraard.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Well, hier en in het "crosspost-topic" leidt de link naar de reeds op -1 staande reactie. Ok, dan heb ik iets gemist.
@Titan_Fox heeft het een beetje te pakken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

HMC schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:15:
Well, hier en in het "crosspost-topic" leidt de link naar de reeds op -1 staande reactie.
Huh? Hier niet, als ik op die link klik, ga ik naar het hoofdartikel, niet meer naar de reactie?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

De "Deze persoon"-link wel, inderdaad. Maar wouterg00 heeft er een link naar "de" reactie bij-ge-edit.

Edit: @wildhagen Verder zie ik ook geen -2 score voor een van de reacties die hij gaf op het rtopic op zijn profiel/activiteit.
Of duurt dat even?

[ Voor 42% gewijzigd door HMC op 04-05-2018 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ow, ik kijk idd naar de "deze persono"-link, die andere had ik nog niet bekeken, maar daar staat niks over een AK47.

Van wie was die AK47-post eigenlijk? Ik weet de naam van die potentiele terrorist even niet meer. Was die van Titan-Fox?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

IMO niet. Er staat er net boven iets met een AK47, maar met een :+ 8) Edit: Foute smiley.
Niets om je zorgen over te maken, denk ik zo.

Edit: Van Vlizzjeffrey

[ Voor 19% gewijzigd door HMC op 04-05-2018 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

-1 betekent al ongewenst, en betekent dat het voor veel tweakers al niet te zien zal zijn. Alleen de tweakers die er voor kiezen ook -1's te zien zullen die reactie, met enkelt en alleen -1's, zien. Dan kiezen ze daar dus bewust voor.

Tweakers.net hoeft (IMHO) ook geen Exeter University te worden. "Thought crimes" bestaan hier hopelijk nog niet, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, maar dreigen met het plegen van een terreuraanslag lijkt me wel iets meer dan simpelweg een ongewenst, in zo'n geval is een -2 een prima oplossing.

Het moet hier namelijk ook geen broedplaats voor potentiele terroristen of ander, soortgelijk, tuig worden. Daar hebben we sites als Fok, GeenStijl etc al voor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Mwah, dat ben ik dus totaal niet met je eens. Ik bedoel dat als ik nu zeg dat als ik het totaal met je oneens ben, en daarom "maar eens de messen ga slijpen 8) " dan lijkt mij dat niet meteen een equivalent van een broedplaats voor terroristen.
En waarom men GS er altijd graag bij haalt, snap ik ook niet echt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan_Fox
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
wildhagen schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:28:
Ow, ik kijk idd naar de "deze persono"-link, die andere had ik nog niet bekeken, maar daar staat niks over een AK47.

Van wie was die AK47-post eigenlijk? Ik weet de naam van die potentiele terrorist even niet meer. Was die van Titan-Fox?
Ehh, nee dus. Als je goed naar mijn reacties kijkt heb ik nooit iets gezegd over vuurwapens. Ik had niet eens in de gaten dat er achter de schermen zo'n discussie aan de gang was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ik vond het wel zo eerlijk om je er bij te betrekken, @Titan_Fox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan_Fox
HMC schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:15:
Well, hier en in het "crosspost-topic" leidt de link naar de reeds op -1 staande reactie. Ok, dan heb ik iets gemist.
@Titan_Fox heeft het een beetje te pakken? :?
Soms is het lekker om frustraties van je af te praten waar veel mensen van begrijpen waar ze vandaan komen. Geheel offtopic natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Totaal ongewenst, maar geen oproep tot Terrorisme of zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan_Fox
HMC schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:46:
Mwah, dat ben ik dus totaal niet met je eens. Ik bedoel dat als ik nu zeg dat als ik het totaal met je oneens ben, en daarom "maar eens de messen ga slijpen 8) " dan lijkt mij dat niet meteen een equivalent van een broedplaats voor terroristen.
En waarom men GS er altijd graag bij haalt, snap ik ook niet echt. :?
Het gekwetste, wegkijkende linkse deel der Nederlandse bevolking ziet een boeman in GeenStijl omdat men er daar niet vies van is om de vinger op de zere plek te leggen en in stinkende politieke wonden te roeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Titan_Fox schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:55:
[...]

Het gekwetste, wegkijkende linkse deel der Nederlandse bevolking ziet een boeman in GeenStijl omdat men er daar niet vies van is om de vinger op de zere plek te leggen en in stinkende politieke wonden te roeren.
Mja, de verschillende media willen ons allemaal graag tegenover elkaar doen staan. Ik ga daar niet in mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan_Fox
HMC schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:53:
Totaal ongewenst, maar geen oproep tot Terrorisme of zo. :)
Ik heb nooit dergelijke oproepen gedaan. Er was wel een andere tweaker die opmerkingen maakte over een AK47, maar dat soort reacties deel ik niet.

Heb ik een hekel aan mensenmassa's ? Definitief. Zou ik het erg vinden als de wereldbevolking wat wordt uitgedund ? Nee, zolang het maar het werk van Moeder Natuur is. Ben ik een cynische klootzak ? Absoluut. Lig ik daar wakker van ? Nope.

oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Titan_Fox schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:00:
[...]

Ik heb nooit dergelijke oproepen gedaan. Er was wel een andere tweaker die opmerkingen maakte over een AK47, maar dat soort reacties deel ik niet.

Heb ik een hekel aan mensenmassa's ? Definitief. Zou ik het erg vinden als de wereldbevolking wat wordt uitgedund ? Nee, zolang het maar het werk van Moeder Natuur is. Ben ik een cynische klootzak ? Absoluut. Lig ik daar wakker van ? Nope.
Dat zeg ik juist. ;)'

Dude, @Titan_Fox Ik neem het al zo'n twee uur voor je op hier, sinds die 1984-squealer je "verraadt", zelfs onterecht ge-quote. Hello. :W

[ Voor 11% gewijzigd door HMC op 04-05-2018 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan_Fox
HMC schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:02:
[...]

Dat zeg ik juist. ;)'

Dude, @Titan_Fox Ik neem het al zo'n twee uur voor je op hier, sinds die 1984-squealer je "verraadt", zelfs onterecht ge-quote. Hello. :W
Sorry, sorry. Het is een beetje een rommeltje geworden. Heel erg bedankt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan_Fox
wouterg00 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:25:
[crosspost] -2 of -1? Deze persoon wekt de suggestie dat hij een AK47 leeg wilt schieten in de Kruidvat. Waarschijnlijk niet serieus, en de reactie staat op -1. Aan de andere kant weet je dat niet zeker en op andere platformen (Twitter, Facebook) worden dit soort reacties niet getolereerd. Mijn mening is dus dat dit een -2 moet zijn en ook semi-serieuze bedreigingen niet moeten worden getolereerd op Tweakers. Hetzelfde bij deze reactie. Gaat wat mij betreft te ver:
Titan_Fox in 'nieuws: Xiaomi gaat smartphones en andere producten in Nederlan...
Volgende keer eerst even goed kijken wie de betreffende uitspraak heeft gedaan. Mijn reacties waren cynisch en offtopic, maar ik heb nergens aangezet tot geweld of terrorisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Titan_Fox schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:28:
[...]

Volgende keer eerst even goed kijken wie de betreffende uitspraak heeft gedaan. Mijn reacties waren cynisch en offtopic, maar ik heb nergens aangezet tot geweld of terrorisme.
Als je toch al weet dat je offtopic gaat en het randje opzoekt; reageer dan gewoon niet. Ik zie bij dat topic meerdere reacties van een niveau dat ik mij afvraag of je niet gewoon aan het trollen bent.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:07

Tribits

Onkruid vergaat niet

Tukkertje-RaH in 'nieuws: Drones belagen FBI tijdens gijzelingsactie'

Ik zie er geen +3 in, de bron waar naar verwezen wordt is een reactie pagina op een andere website. Los daarvan nog al wat speculatie en ongefundeerde verdachtmaking. Overigens staat er in het originele artikel alleen dat het een 'hostage rescue team' betrof dat een observatie post opzette, en niet specifiek dat er een gijzeling gaande was zoals het Tweakers artikel claimt.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Die eerste heeft nog wel wat moderatie nodig om op een goede score uit te komen. Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
dusty-2011 in 'nieuws: Nvidia stopt met zijn GeForce Partner Program'

Dit is mijn post. Hij staat nu op -1. Terwijl het niets meer en minder is dan een droge opsomming van feiten. Er is geen enkel bewijs voor geleverd dat Nvidia zou hebben afgedwongen dat de al bestaande en bekende merknamen alleen maar voor Nvidia-producten gebruikt zouden gaan worden. De post zou op +1 moeten staan, of op z'n allerminst +0. De post maakt gewoon het argument dat indien het door Nvidia gewenst was om de merken te scheiden, zoals hier overduidelijk het geval lijkt te zijn, het voor de hand ligt dat de hardwarefabrikanten geheel zélf ervoor kiezen om ROG of Strix etc. aan Nvidia te koppelen. Dit omdat Nvidia onder de PC-gamers een marktaandeel heeft van 75% (GPU's), t.o.v. een marktaandeel van 15% voor AMD (bron: steam hw survey, april 2018).
De post kreeg in één keer 6 punten op -1 erbij, dus ik neem aan dat iemand zijn boostpunten misbruikt heeft om deze post onterecht op -1 te zetten. Waarom? Het zal wel te goed gezind zijn richting Nvidia? Omdat ik ze niet automatisch van alles wat er beweerd wordt schuldig bevindt, indien er geen bewijzen zijn...

Sp3ci3s8472 in 'nieuws: Nvidia stopt met zijn GeForce Partner Program'

Dit is de reactie op mijn reactie. Gaat totaal niet in op wat ik zeg. Er wordt in die post nogmaals beweerd dat Nvidia de merknamen als ROG en Strix voor zichzelf zou hebben geclaimed. Waar dus géén enkel bewijs voor is. En die post wordt vrolijk op +2 gemod. Ook deze post kreeg er in één keer 6 punten op +2 bij, waarschijnlijk dezelfde modder heeft ook hier weer zijn boostpunten misbruikt.

[ Voor 30% gewijzigd door dusty-2011 op 05-05-2018 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Countess in 'nieuws: Nvidia stopt met zijn GeForce Partner Program'

Geen +3. Het zal misschien ooit het geval zijn geweest, maar dat "veel spellen" beter lopen op nVidia kaarten dan op die van AMD lijkt me sterk. Behalve dat nVidia overduidelijk snellere kaarten heeft, natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waah in 'nieuws: Nvidia stopt met zijn GeForce Partner Program'

Geen +2, en al helemaal geen massale hoeveelheid +3's waard (34 stuks...). Gewoon een +1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je 3e en 4e link zijn hetzelfde?

De 1e heb ik net op +1 gekregen, de overigen hebben nog wel wat zetjes nodig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:25

botoo

💀 too old to die young

Is dit niet typerend voor modders die het artikel niet lezen maar domweg +3's uitdelen voor een exacte copy/paste uit het artikel?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
botoo schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 11:17:
[...]

Is dit niet typerend voor modders die het artikel niet lezen maar domweg +3's uitdelen voor een exacte copy/paste uit het artikel?
Ja dat is het ook. Naar de +3 stemmers wordt gekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
dusty-2011 in 'nieuws: Nvidia stopt met zijn GeForce Partner Program'

Ik sta hier nog steeds op -1!! Kunnen nog wat meer mensen meehelpen aub. om me van die onterechte -1 af te krijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Roemenië levert hackers die persoonlijke gegevens stalen...

Dit lijkt me geen +2, maar eerder 0 wegens offtopic? Heel NL is hier geen betrokken partij, en de door hem genoemde zaken hebben ook helemaal niets met deze specifieke zaken te maken (moord is ook iets heel anders dan oplichting, zoals in de zaak van de newspost, appels en peren enzo).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
MrFax in 'nieuws: AMD heeft patches tegen Masterkey-, Fallout- en Chimera-kw... Dit is toch geen -1? Het was on-topic maar bleek onwaar te zijn, dat zou het dan een 0 maken. :/ Het iig geen troll of een belediging.

[ Voor 4% gewijzigd door MrFax op 06-05-2018 14:33 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
MrFax schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:32:
MrFax in 'nieuws: AMD heeft patches tegen Masterkey-, Fallout- en Chimera-kw... Dit is toch geen -1? Het was on-topic maar bleek onwaar te zijn, dat zou het dan een 0 maken. :/ Het iig geen troll of een belediging.
In de huidige vorm idd een 0, ik weet alleen niet wat er voor de edit heeft gestaan dus dat zou misschien de -1
's kunnen verklaren.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
TheCapK schreef op zondag 6 mei 2018 @ 18:08:
[...]

In de huidige vorm idd een 0, ik weet alleen niet wat er voor de edit heeft gestaan dus dat zou misschien de -1
's kunnen verklaren.
Ik had wat typos gefixed 2 minuten na posten. Toen was mijn post nog niet eens gemodereerd.

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbr320
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:04
rbr320 in 'downloads: GnuPG 2.2.7'

Blijkbaar voelen mensen zich beledigd door mijn opmerking? Het was bedoeld als feedback in ieder geval. IMHO is het geen -1 in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:58
Je zou hem best als -1 kunnen interpreteren. Je geeft aan dat software welke een free en open-source oorsprong heeft blijkbaar niet gepaard zou horen te gaan met een screenshot waarin het binnen een niet free en open-source besturingssyteem draait. Dit voegt verder inhoudelijk niet zoveel toe aan de discussie over de softwareupdate, en zou zelfs als trollen geïnterpreteerd kunnen worden om een discussie op gang te brengen over de "niet-open-sourceheid" die Microsoft hanteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ongeacht wat de eindscore is, mensen die een 0 geven weten niet hoe ze moeten modereren.

Slavy in 'nieuws: Ziggo gaat prijzen van deel van zijn abonnementen verhogen ...

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:44

WCA

Slavy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:59:
Ongeacht wat de eindscore is, mensen die een 0 geven weten niet hoe ze moeten modereren.

Slavy in 'nieuws: Ziggo gaat prijzen van deel van zijn abonnementen verhogen ...
Gewoon +1

Maarja mensen gaan ondanks dat het niet zo hoort toch compensatiemodden. Doe je niets aan

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

GreNade schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:01:
[...]

Gewoon +1

Maarja mensen gaan ondanks dat het niet zo hoort toch compensatiemodden. Doe je niets aan
Precies dat zou verboden moeten zijn.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Slavy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:59:

TW: Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties
Slavy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:06:
[...]

Precies dat zou verboden moeten zijn.
Dat is het ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Heh verpest mijn feestje nou niet. Heb ik eindelijk eens een +3 (is naar mijn weten maximaal 3x gebeurd in de 15 jaar.) wordt ie afgekeurd :+

Ik stond er ook versteld van dat zoveel mensen me +3 gaven.

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aliberto schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:45:
[...]

Heh verpest mijn feestje nou niet. Heb ik eindelijk eens een +3 (is naar mijn weten maximaal 3x gebeurd in de 15 jaar.) wordt ie afgekeurd :+

Ik stond er ook versteld van dat zoveel mensen me +3 gaven.
Sorry🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

HMC in 'nieuws: EFF wil minimumstandaarden voor moderatie door techbedrijven'
Binnen 10 seconden 6x boost -1 aan m'n reet.

Ik snap dat het min of meer een troll is, maar dit is bizar. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

HMC schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:31:
HMC in 'nieuws: EFF wil minimumstandaarden voor moderatie door techbedrijven'
Binnen 10 seconden 6x boost -1 aan m'n reet.

Ik snap dat het min of meer een troll is, maar dit is bizar. :?
De moderatie is snel, die -1 is mijn inziens wel een terechte score en geen mismoderatie.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Zeehond schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:42:
[...]

De moderatie is snel, die -1 is mijn inziens wel een terechte score en geen mismoderatie.
Het gaat erom wie mij altijd achtervolgt? Bij iedere reactie die ik plaats zijn er vrijwel direct altijd een zooi -1's. Ik snap dat niet. Vandaar mijn gif'je.
Bovendien komen ze altijd zeer snel.
Nu dus ook weer.

Kan me niet schelen dat het uiteindelijk -1 is, maar ik word gek van die -1 boosts binnen luttele seconden/minuten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

HMC schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:48:
[...]

Het gaat erom wie mij altijd achtervolgt? Bij iedere reactie die ik plaats zijn er vrijwel direct altijd een zooi -1's. Ik snap dat niet. Vandaar mijn gif'je.
Bovendien komen ze altijd zeer snel.
Nu dus ook weer.

Kan me niet schelen dat het uiteindelijk -1 is, maar ik word gek van die -1 boosts binnen luttele seconden/minuten. :(
Ah op die manier. De tijd die tussen het plaatsen van de reactie zit, en de moderatie is genoeg om deze gelezen te hebben. Zeker bij een vrij recent geplaatst nieuwsbericht welke toch al meer aandacht krijgt.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Niet helemaal mee eens, want voor de rest is er weinig moderatie op dat topic.
En ook niet verder op mijn reactie.
Maar ja, nvm, dan maar . :)

Edit: Slechts een paar boosts

[ Voor 10% gewijzigd door HMC op 07-05-2018 20:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

HMC schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:56:
Niet helemaal mee eens, want voor de rest is er weinig moderatie op dat topic.
En ook niet verder op mijn reactie.
Maar ja, nvm, dan maar . :)
Ik kan niet naar buiten brengen wie daar allemaal modereert, maar de moderatie lijkt gewoon netjes te zijn gegaan. Ook als ik naar jouw reactie geschiedenis kijkt, zie ik niemand jouw achtervolgen maar steeds wisselende gebruikers in de moderatie log :) (waarbij onterechte -1 mijn inzien ook meevallen).

In dit geval heeft het moderatie systeem snel gewerkt.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Dank, Zeehond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
HMC schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:48:
[...]

Je wordt niet achtervolgt. Ik was kort na plaatsing de reacties aan het lezen en was je eerste moderatie met een weging van 6x -1. Wat mij betreft een terechte score in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 11:57

DeComponeur

♫ KLNKRWG

Mischien zeur ik hier een beetje door maar -1 :?
DeComponeur in 'nieuws: Ziggo gaat prijzen van deel van zijn abonnementen ver...
Heb er zelfs nog linkjes met meer info bijgedaan...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:25

botoo

💀 too old to die young

Ik zie de troll wel. Het inhoudelijke deel is om 11:27 al eerder gezegd en verder is het niets meer dan op de man spelen met 'in plaats van met je broek te denken'.
* botoo doet -1

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'nieuws: Nintendo kondigt back-up van save games aan voor Switc...

Lijkt mij gewoon een flame.
Vergeet niet dat je zelf ook kan modereren. we zijn geen hondjes. ;) Geef op zijn minst een onderbouwing een volgende keer.

[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 08-05-2018 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euronitwit
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-08 19:37
botoo schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:16:
[...]

Ik zie de troll wel. Het inhoudelijke deel is om 11:27 al eerder gezegd en verder is het niets meer dan op de man spelen met 'in plaats van met je broek te denken'.
* botoo doet -1
Tja terwijl ik mijn reactie schrijf doe ik er blijkbaar wat langer over, omdat ik er ook klikbare bronnen bij zoek en schrijf.

Waar ik mij aan erger is het onderste deel van zijn reactie.
Seks en verwijzingen/hints horen niet op Tweakers gebezigd te worden.
Dat hoort ergens op een dumpert thuis, waar ik overigens zelf ook graag kom.
Dus spreek ik hem op zijn eigen niveau aan, maar dat wordt dus blijkbaar niet gewaardeerd gezien alle -1 moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Andermans vuil wast jou niet schoon. Iemand 'op zijn eigen niveau aanspreken' moet je dus nooit doen, want dan wordt je ook op dat niveau gewaardeerd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsanelyHack
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 13:25
Ik krijg hier 6 keer op rij 2 keer een -1 en ik snap totaal niet waarom.

InsanelyHack in 'nieuws: Microsoft brengt mobiele Azure-app uit'

Ik geef hier aan hoe een professionele IT service provider, waar ik werk, zijn klanten beheerd in een multi cloud omgeving. Ik geef in mijn eerste post aan dat ik een tool handig vind voor kleinere en middel grote bedrijven maar dat het mij ongeschikt lijkt voor grote enterprise klanten. Volledig on topic lijkt me dus ook.

Wat vinden jullie? Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Carn82 in 'downloads: Plex Media Server 1.13.0.5023'

Is hoogstens offtopic, maar wordt nu met een +2 beloond.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 09-05-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

nieuws: EA blijft lootboxes gebruiken in FIFA en andere games

Oef, de meningmodders zijn weer lekker bezig. Kan een hele lijst met comments gaan maken, maar dan komt elke reactie van het hele artikel hier zo'n beetje te staan.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
GreNade schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:47:
nieuws: EA blijft lootboxes gebruiken in FIFA en andere games

Oef, de meningmodders zijn weer lekker bezig. Kan een hele lijst met comments gaan maken, maar dan komt elke reactie van het hele artikel hier zo'n beetje te staan.
119 120 123 126 128 reacties and counting. Je mag toch echt even met wat voorbeelden komen, want die gaan we niet allemaal nauwlettend doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Tjolk schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:10:
[...]

119 120 123 126 128 reacties and counting. Je mag toch echt even met wat voorbeelden komen, want die gaan we niet allemaal nauwlettend doorspitten.
Mijn reacties, en reacties die het met mij eens zijn staan allemaal op 0 of zelfs -1. Het is misschien een mening die niet populair is, maar dat betekent niet dat het offtopic is.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis19821
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06-2018
Ik mag dus blijkbaar niet laten weten dat ik een reactie zeer onvriendelijk vind. Raar maar goed dat is mijn mening. Ik vind dit geen min 1.

Normaal met elkaar omgaan zou ik fijner vinden.

Nelis19821 in 'nieuws: Microsoft dicht actief aangevallen kritiek lek in nieu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:29

ITsEZ

parttime all-rounder

kozue in 'nieuws: Telecompaper: Facebook-gebruik in Nederland niet veranderd ...

Deze 2+ zou naar mijn mening amper een +1 waard zijn..

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
nieuws: Nintendo brengt compacte standaard uit die Switch kan laden

Ik weet niet wat hier gebeurd, maar volgens mij zijn er een aantal mensen flink aan het meningmodden.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Ik ben er eens doorheen gelopen, maar ik kwam niet echt veel reacties tegen die op en verkeerde score stonden.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MicGlou in 'nieuws: Google: Android P-updates kunnen tot 3 maanden eerder kla...

Stond +3, na mijn moderatie al gezakt naar +2, maar dit is een ontopic reactie ennhoort dus +1 te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Staat nog steeds op +3, ga je omhoog in de thread, staat er ook een foute +2 moderatie.

Edit:
Ik mis even waarom KopjeThee in 'nieuws: Nintendo brengt compacte standaard uit die Switch kan l... een ontopic reactie is. 0 is het maximale, wat mij betreft.

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 11-05-2018 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Zeehond schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 14:23:
Ik ben er eens doorheen gelopen, maar ik kwam niet echt veel reacties tegen die op en verkeerde score stonden.
Hallo,

Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen maar ik heb een heel vreemd probleem.
Twee dagen geleden kreeg ik een email van tweakers met de onderstaande opmerkingen.
"
Bedankt dat je tijd maakt en moeite neemt om reacties te modereren op Tweakers. We waarderen het zeer dat je bereid bent je in te zetten zodat andere bezoekers reacties op kwaliteit kunnen filteren, en mensen die goede posts maken dat ook gewaardeerd zien.

Om dit proces in goede banen te leiden is het van belang dat iedereen reacties een score geeft op basis van inhoudelijke kwaliteit en nut voor de algemene discussie. Richtlijnen hiervoor zijn opgesteld in de Moderatie FAQ op de frontpage: http://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem.
Wij vragen dan ook van iedereen om te modereren met deze richtlijnen in het achterhoofd.

In jouw geval zijn er enkele opmerkelijke beoordelingen geconstateerd. Hieruit blijkt dat je niet altijd de richtlijnen uit de genoemde FAQ in acht neemt, en je beoordelingen niet altijd gebaseerd lijken op de inhoudelijke kwaliteit van een reactie. Wanneer je hier behoefte aan hebt, kunnen we een aantal specifieke voorbeelden geven.

"

Het punt is echter....ik ben helemaal geen moderator. 8)7 ????

Hoe kan dit ???

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
johanneslol schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:00:
[...]

Hallo,

Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen maar ik heb een heel vreemd probleem.
Twee dagen geleden kreeg ik een email van tweakers met de onderstaande opmerkingen.
"
Bedankt dat je tijd maakt en moeite neemt om reacties te modereren op Tweakers. We waarderen het zeer dat je bereid bent je in te zetten zodat andere bezoekers reacties op kwaliteit kunnen filteren, en mensen die goede posts maken dat ook gewaardeerd zien.

Om dit proces in goede banen te leiden is het van belang dat iedereen reacties een score geeft op basis van inhoudelijke kwaliteit en nut voor de algemene discussie. Richtlijnen hiervoor zijn opgesteld in de Moderatie FAQ op de frontpage: http://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem.
Wij vragen dan ook van iedereen om te modereren met deze richtlijnen in het achterhoofd.

In jouw geval zijn er enkele opmerkelijke beoordelingen geconstateerd. Hieruit blijkt dat je niet altijd de richtlijnen uit de genoemde FAQ in acht neemt, en je beoordelingen niet altijd gebaseerd lijken op de inhoudelijke kwaliteit van een reactie. Wanneer je hier behoefte aan hebt, kunnen we een aantal specifieke voorbeelden geven.

"

Het punt is echter....ik ben helemaal geen moderator. 8)7 ????

Hoe kan dit ???

Alvast bedankt.
Dit is niet de juiste plek om in te gaan op ontvangen sturing. Wat je het beste kunt doen is reageren op de e-mail. We geven graag extra uitleg wanneer nodig. In dit geval gaat het om het doorvoeren van moderaties op de frontpage; de scores -1 t/m +3 waarbij opvallende moderaties zijn gevonden die niet overeenkomen met de hiervoor opgestelde richtlijnen. Wanneer je op de e-mail reageert kan de betreffende moderator je van voorbeelden voorzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Bor schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:18:
[...]

Dit is niet de juiste plek om in te gaan op ontvangen sturing. Wat je het beste kunt doen is reageren op de e-mail. We geven graag extra uitleg wanneer nodig. In dit geval gaat het om het doorvoeren van moderaties op de frontpage; de scores -1 t/m +3 waarbij opvallende moderaties zijn gevonden die niet overeenkomen met de hiervoor opgestelde richtlijnen. Wanneer je op de e-mail reageert kan de betreffende moderator je van voorbeelden voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

PcDealer in 'productreview: Xiaomi Redmi Note 5 4GB ram, 64GB opslag Zwart re...

Geen +2. Dikke off-topic.

(Ja, ik ben rijkelijk laat. De review was vandaag pas op mijn FP te zien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Keypunchie in 'nieuws: Ontwerp screenprotector toont scherm met notch voor op...

Blijkbaar vinden sommigen mensen het vervelend om een ander idee te horen over de SE, maar volgens bij ik hier volkomen on-topic en zeg ik niks ongewensts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Kiswum in 'nieuws: Xiaomi introduceert Redmi S2-budgetsmartphone met 16MP-fro...

Ik ben het er niet mee eens dat mijn reactie op slechts -1 is blijven steken.
Het is een feit dat je niet alle features van de Miui rom hoeft te gebruiken. Je kunt namelijk een Xiaomi telefoon gebruiken zonder gebruik te maken van een Miui account. Hierdoor worden niet alle gegevens uit een EULA gebruikt.
Dit geldt niet alleen voor Xiaomi, maar ook voor Windows machines en voor bijvoorbeeld Samsung smartphones. Ook daarin zal in de gebruikersvoorwaarden worden aangegeven dat er een hoop informatie verzameld zal worden.
HMC schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:15:
PcDealer in 'productreview: Xiaomi Redmi Note 5 4GB ram, 64GB opslag Zwart re...

Geen +2. Dikke off-topic.

(Ja, ik ben rijkelijk laat. De review was vandaag pas op mijn FP te zien.)
Met (te) weinig woorden, wordt er een dubbel account aan de kaak gesteld. De forum mods zijn hier al mee bezig. In de praktijk heeft deze user minimaal 3 accounts. Het is een belangrijke kwestie, maar met de huidige bewoordingen snap ik de score.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Kiswum schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:00:
Met (te) weinig woorden, wordt er een dubbel account aan de kaak gesteld. De forum mods zijn hier al mee bezig. In de praktijk heeft deze user minimaal 3 accounts. Het is een belangrijke kwestie, maar met de huidige bewoordingen snap ik de score.
Het is niet de bedoeling dit op die plaats te doen. De user loopt al lang genoeg hier rond om daar de juiste kanalen voor te kennen. Dit lijkt meer op naming and shaming en dus ongewenst.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Falastine in 'nieuws: Blackberry kondigt op 7 juni KEY2 aan'

Gewoon ontopic.
De -1's zijn out of line.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me eerder een trollpost die eigenlijk bij elk BB nieuwsbericht wel 1 keer of vaker terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Verwijderd in 'nieuws: Tesla-accupark in Australië verlaagt kosten voor grid...

hoewel is snap dat men er een -1 kan inzien is het toch echt een geslaagde grap, en hoort het op een +1 of 0

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ChAiNsAwII in 'nieuws: Gemeente Amsterdam bracht hangjongeren in kaart met be...

Vergelijking met de Stasi lijkt me niet echt een +1 of zelfs +3 waard.

Verwijderd in 'nieuws: Gemeente Amsterdam bracht hangjongeren in kaart met be...

Dit lijkt me dan weer geen +3, maar een -1 wegens trollen.

[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 13-05-2018 11:09 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

First post, troll post, dus met
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:54:
[...]

Lijkt me eerder een trollpost die eigenlijk bij elk BB nieuwsbericht wel 1 keer of vaker terugkomt.
SRich schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:14:
Verwijderd in 'nieuws: Tesla-accupark in Australië verlaagt kosten voor grid...

hoewel is snap dat men er een -1 kan inzien is het toch echt een geslaagde grap, en hoort het op een +1 of 0
Een geslaagde grap vind ik het niet, maar ook geen -1.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Pagina: 1 ... 40 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2