Ik leg niemand woorden in de mond, ik stel een vraag. Ik mag hopen dat je het met het artikel eens bent dat voor de ene website tracking/keylogging/etc. totaal not done is, en voor de andere website dit onder de door jou aangehaalde algemene discussie valt.ApexAlpha schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:34:
[...]
Je legt mij nu woorden in de mond. Beetje flauw want dit zeg ik niet.
Ik zeg alleen dat het op zijn minst informatief is te weten van welke trackingdiensten Tweakers gebruikmaakt in een topic waar het gaat over het gebruiken van trackingdiensten.
Het is dan misschien geen must read maar het is wel meer dan ontopic en gewoon flauw dat je zelf een heel nieuwsbericht over andere website schrijft maar een comment over je eigen website niet op +2 durft te laten.
Het artikel gaat over dat eerste, tracking op T.net valt daar imho zeker niet onder, op wat voor een manier dan ook die suggestie wel wekken verdient zeker geen +3.
Het is dat er nog net niet de beschuldiging bij staat dat T.net net zo erg is, anders had het van mij een -1 gehad. Een +1 is nu prima maar meer niet. Als het artikel daadwerkelijk over die algemene discussie zou gaan was dat anders geweest, maar dan had T.net waarschijnlijk ook wel wat aan zelf reflectie gedaan (wat wel vaker gedaan wordt overigens).
Meer dan een +1 maakt van die reactie imho een pot verwijt de ketel en dat is gewoon niet van toepassing.
[ Voor 7% gewijzigd door JDVB op 12-04-2018 10:14 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!