Ik kwam hier juist om te vragen of alle reacties op atlaste ook op 0 gezet kunnen worden, sorry hoor maar wat een onzin reactie, waar mensen vervolgens een hele discussie over gaan voeren, het artikel gaat niet over meer blauw op straat (beetje toevallig hoe deze zin rondom iedere verkiezing weer 'hot' is) het artikel gaat over dat mensen met whatsapp zoveel ongelukken veroorzaken dat hier nu video surveillance voor nodig is, dat atlaste vind dat ze bij de politie minder formulieren en rapporten zouden hoeven te schrijven is leuk, maar totaal niet relevant op het artikel.michael3 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:49:
atlaste in 'nieuws: Nederlandse politie wil grootschalig filmen in strijd teg...
Dit is mijn inzien zeker geen 0 waard.
Het brengt toegevoegde waarde met een kern van waarheid.
Lijkt mij meer dat het weer is mening word gemod.
En wil je wel zo graag dat de reactie ontopic is, zie het zo, stel er was wel overal 'blauw op straat', dan nog gaat een agent niet de hele dag naar voorbij rijdende autos kijken, hebben we met 65000 agenten toch echt een groot tekort om alle *snel)wegen in de gaten te gaan houden, en autorijders zien die agent wel hoor, of horen erover op de radio, dus die gaan dan wel even niet whatsappen als ze langs hem rijden.
Lang verhaal kort, de reactie van atlaste is wat mij betreft een terechte 0 score, omdat het offtopic is en zelfs dan nog is er niet over door gedacht, en ik zou graag zien dat de reacties daaronder van o.a. henkbob (+3?!) Nox (+2) COW_Koetje (+2) brabbelaar (+3?!?!) etc ook allemaal op 0 of maximaal +1 gezet worden, want het gaat allemaal over 'meer blauw op straat', voetbal hooligans, hoe het in Amerika is, etc, maar niet waar het eigenlijk over gaat, mensen die de 1000'en borden over niet whatsappen in de auto negeren, dat is wat hier word aangepakt, x aantal agenten op straat gaat het niet over en is het probleem ook helemaal niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 22:44 ]