Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:49:
Het valt mij (en zo te zien anderen dus ook) vaak op dat AnonymusWP vaak veel te hoog wordt gemodereerd. (Kijk ook eens naar zn karmakeizer/karmakoning labels, wat een berg, dat kan toch niet de bedoeling van die labels zijn)
Nou we het toch over AnonymusWP hebben, ik vind dat
de foto op z'n profiel (die aan de rechter kant) echt niet kan, zal wel van een of andere hippe band of weet ik wat zijn maar wat mij betreft absoluut geen materiaal wat op Tweakers thuis hoort.

Ik ben benieuwd waar jij vindt dat ik te hoog word gemodereerd. Natuurlijk, on-topic dingetjes die verder geen linkjes en essentiële informatie bevatten snap ik, maar sommige comments vind ik best een +2 (en heel soms een +3) waard. Die karmabadges ben ik aan gekomen door reviews, topics die ik beheer en actief in ben, en de frontpage.
Dat over die afbeelding is al een keer besproken met mods (ben er laatst op aangesproken door een mod via PB). De mod waarmee ik sprak vond het prima en zei dat er niet moeilijk over gedaan wordt (door hem niet). Zou ook wat zijn. Ben de "we moeten alles zoveel mogelijk censureren" -mentaliteit een beetje beu. Hier m'n antwoord:
Toen ik deze foto instelde zat ik zelf ook te twijfelen. Ik heb bij de algemene voorwaarden gekeken en kan mij (op het moment) niet herinneren dat daar iets over stond, behalve seksuele plaatjes. Het plaatje wat is afgebeeld, is
dit (link naar hun Bandcamp) plaatje. Het is een albumcover van een band waar ik naar luister. Linksonder is het logo van de band te zien (de naam). Ik heb dus ook absoluut geen kwade intenties in de zin.
Hopelijk is het nu wat duidelijker voor je.
[
Voor 6% gewijzigd door
Anonymoussaurus op 26-02-2018 16:03
]