Bor schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:38:
[...]
Altijd weer de censuur kaart... Misschien moeten sommige mensen zich eens inlezen in wat censuur nu precies is. Het fixeren van een onjuist gemodereerde score heeft daar weinig mee van doen. Het is blijkbaar makkelijker om "censuur" te roepen dan om in te zien dat een reactie gewoon op een verkeerde score staat. De betreffende reactie is gefixeerd omdat de verkregen score niet te rijmen valt met de richtlijnen uit de moderatie FAQ. De meeste mensen lijken de betreffende reactie niet omhoog te hebben gemod omdat men dit een essentiële toevoeging heeft gevonden (dat is het namelijk niet) maar omdat men onterecht " mee eens " modereert.
Mee eens, sommige mensen zouden zich beter moeten inlezen
Ik heb nog niet eerder de censuur kaart getrokken en eigenlijk nu nog steeds niet want zeg ik dit
riekt naar censuur. De 49x +3Spotlight score komt niet uit de lucht vallen. Een +3 is misschien wat overdreven, maar als de community dit afdwingt, moet je als (Powermod)Tweakers misschien eerst even achter op je hoofd krabben
Fixeren daar gaan jullie over, maar velen hadden denk ik liever gezien dat jullie het boetekleed hadden aangetrokken in de vorm een beeldscherm ipv het modden van de geplaatste opmerking te blokkeren, jammer.
@
Cloud Het rieken naar censuur zit hem in het feit dat de gemeenschap nu niet meer zelf mag/kan beslissen of de scherpe opmerking over jullie actie, een essentiële toevoeging is...
[
Voor 6% gewijzigd door
DeComponeur op 22-01-2018 13:58
]