Markimoo schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:29:
[...]
Over welke reactie heb je het precies?
Deze? Daar zie ik niets in wat hem -1 maakt.
Jouw reactie daarin tegen is gewoon niets meer dan een irritante reactie die ik liever niet had gezien en de -1 is gewoon meer dan correct. :-)
Daarnaast had je net wat andere reacties gemeld, welke allemaal op +0 staan en dus goed staan. :-)
Meningen verschillen, zal wel het verschil in referentie kader zijn. Heb het net al aangeduid ga mij niet herhalen dus als jij bij je mening blijft is dat je goed recht. Betekent niet dat het een -1 is. Maar als jij hem liever niet ziet en wilt verbergen omdat jij een andere mening hebt ben je daar vrij in.
En ja, die andere staan nu allemaal op 0 wat in context toepasselijk is lijkt mij
edit:
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:29:
[...]
Sorry dat ik het zeg maar (los van of er -1's verdient zijn) je ziet hopelijk wel in dat die hele reactie-thread behoorlijk offtopic is? het gaat in het artikel over een module voor een smartphone, en vervolgens gaat het in dat reactie thread over mini laptopjes, mattenkloppers etc?
Offtopic is een 0 niet een -1. Tenzij er bijkomende punten aftrek zijn.
Also, de mattenklopper opmerking ging over het knoopcel batterijen topic, waar iemand dacht dat het normaal was om te zeggen dat kinderen die inslikken omdat ouders het er niet met een mattenklopper in hebben geslagen dat dat niet mag.
( ps, hoe doe je een multi quote hier? )
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 10-01-2018 20:48
]