PcDealer schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:58:
[...]
Ik neem het tijdstip van de eerste reactie in gedachten. Andere dezelfde reacties die bijvoorbeeld een kwartier later zijn geplaatst, krijgen van mij een lagere waardering tenzij ze iets nieuws toevoegen.
Niets mis mee, maar dat verklaart nog steeds veel van de moderatie scores niet.
Om maar de grootste koe meteen bij de hoorns te pakken, het meest actieve 'reactie-thread' is gewoon een offtopic discussie over of AMD nou wel of niet door Meltdown/Spectre getroffen is, maar daar staan wel de meeste +2's etc (ook bij mij hoor, en die mogen dus best weg)
Of wat te denken van iemand die +3 scores vangt door een verhaal op te steken over hoe de concurrent alleen nog maar relevant is bij een paar configuraties, zonder dat daar vervolgens veel onderbouwing of überhaupt bronvermelding bij staat?
Of mensen die op de zelfde reactie hetzelfde reageren en de ene is offtopic maar de andere +2?
Of hoe ik +2 krijg voor een algemene uitleg, maar -1 voor een directe link naar een artikel over hoe je het 'cpu OS' van AMD kunt herschrijven..? een logischer resultaat zou zijn +1 voor algemene uitleg en +2 voor informatieve uitleg? (dit zijn trouwens allebei reacties in die hele offtopic discussie over meltdown/spectre, dus eigenlijk gewoon allebij een 0)
Zo kan ik er nog wel een paar noemen, punt is dat de moderatie van zeker de helft van de reacties wat vraagtekens oproept.