Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 108 Laatste
Acties:
  • 219.248 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Claimen dat een artikel onjuist is, krijgt tegenwoordig al gauw een +3 moderatie.
Goed als iemand een aanvulling doet, maar laat dat dan ook met bronnen zien, anders is de post imo geen +3 waard, zoals bij deze post wel het geval is, helaas:

Facerafter in 'nieuws: CryTek klaagt maker Star Citizen aan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 08:40
maxxie85 in 'nieuws: T-Mobile Nederland neemt Tele2 over' vind ik een beetje trollerig overkomen.

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd in 'nieuws: NASA ontdekt exoplaneet via machine learning van Google'

Sorry hoor, maar +2 voor deze post, en zelfs veel +3's? Ik zie het er niet in. 1 zinnetje plus een plaatje, en de rest is een rant op zijn voorganger.

+1 omdat hij een terecht punt aanstipt, maar meer ook niet.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sympa in 'nieuws: T-Mobile Nederland neemt Tele2 over'

Lijkt mij ook geen +3, maar gewoon common sense.

De +3 post die ik (3 posts) hierboven meldde, krijgt steevast ook nog +3 moderaties, die goed krijgen wordt intussen lastig denk ik zo.

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 15-12-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Die kunnen allebei nog best wat moderaties gebruiken. Of ze daarmee voldoende op de juiste score komen is wel de vraag. Zijn in ieder geval niet zodanig afwijkend dat er naar grovere middelen wordt gegrepen...

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Rudie_V in 'geek: Nuance: verstoort een kerstboom het wifisignaal?'

Geen 61x (!) +3, een +1 lijkt me wel voldoende.

PuzzleSolver in 'geek: Nuance: verstoort een kerstboom het wifisignaal?'

Geen 51x (!) +3, maar een 0 (gezien laatste zin) of hooguit een krappe +1.

himlims_ in 'geek: Nuance: verstoort een kerstboom het wifisignaal?'

Geen 28x +2 of zelfs 24x +3, maar max een +1.

RVervuurt in 'geek: Nuance: verstoort een kerstboom het wifisignaal?'

Geen +2, hooguit een 0

Naar de genoemde +3 gevers mag denk ik wel ff gekeken worden, want dat is toch echt je reinste modmisbruik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:15:
Rudie_V in 'geek: Nuance: verstoort een kerstboom het wifisignaal?'

Geen 61x (!) +3, een +1 lijkt me wel voldoende.

PuzzleSolver in 'geek: Nuance: verstoort een kerstboom het wifisignaal?'

Geen 51x (!) +3, maar een 0 (gezien laatste zin) of hooguit een krappe +1.

himlims_ in 'geek: Nuance: verstoort een kerstboom het wifisignaal?'

Geen 28x +2 of zelfs 24x +3, maar max een +1.

RVervuurt in 'geek: Nuance: verstoort een kerstboom het wifisignaal?'

Geen +2, hooguit een 0

Naar de genoemde +3 gevers mag denk ik wel ff gekeken worden, want dat is toch echt je reinste modmisbruik.
Die van Hislims heeft nog een paar zetjes nodig. Ik heb een paar notoire mismodders gezien en actie ondernomen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Balance in 'plan: Vriend(in) met wifiproblemen? Test en win voor jullie alleb...

Het gaat om een prijsactie, niet een review van het product of welke producten dan wel beter zijn. Ik begrijp best dat een dergelijke post meerwaarde (+3) kán hebben, maar niet in deze context.
TheCapK schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:18:
Die kunnen allebei nog best wat moderaties gebruiken. Of ze daarmee voldoende op de juiste score komen is wel de vraag. Zijn in ieder geval niet zodanig afwijkend dat er naar grovere middelen wordt gegrepen...
De laatst genoemde reactie staat intussen op 100x +3, dus die blijft mis gaan, lijkt het wel?

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 15-12-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Jace / TBL in 'nieuws: EU bereikt akkoord over identificatieplicht voor crypt... zegt niet zo veel maar lijkt een populaire mening. +1 lijkt mij maximaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:35:
Verwijderd in 'nieuws: NASA ontdekt exoplaneet via machine learning van Google'

Sorry hoor, maar +2 voor deze post, en zelfs veel +3's? Ik zie het er niet in. 1 zinnetje plus een plaatje, en de rest is een rant op zijn voorganger.

+1 omdat hij een terecht punt aanstipt, maar meer ook niet.
Eensch, ben hier voor dezelfde post. Het is duidelijk een ad hominem en de +2 niet waard. Als hij het dan toch beter weet steek die energie dan in een beter uitleg.
CH4OS schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:37:
sympa in 'nieuws: T-Mobile Nederland neemt Tele2 over'

Lijkt mij ook geen +3, maar gewoon common sense.

De +3 post die ik (3 posts) hierboven meldde, krijgt steevast ook nog +3 moderaties, die goed krijgen wordt intussen lastig denk ik zo.
Ook hier eensch, geen indepth informatie, geen links, niks. Niet eens een +2 waard. Daarnaast wil ik nogmaals melden dat het modden naar een sentiment steeds groter probleem wordt, neem een willekeurige artikel over Tesla/Apple bijvoorbeeld. Bij deze thread is dat weer hetzelfde, kijk naar de eerste 6 posts. Eerst een hoop +2tjes van mensen die alleen maar bashen en niks toevoegen en dan iemand die een hele andere mening verkondigt en die krijgt een 0, wat dan wordt afgesloten met een +3 voor de grootste basher die alleen een mening heeft en verder 0 onderbouwing. Bashen van de grote boze telco is populair en scoort goed, terwijl mensen die een neutrale en onderbouwde uitleg geven 0 of zelfs -1 krijgen.

Mijn modstatus is ooit uitgezet omdat iemand vond dat ik naar een sentiment mod, ben ik het nog steeds niet mee eens, maar goed als het zo moet laat dat modden maar zitten (heb sowieso een mening over de kwaliteit van de mods en het forum, dus jah beter ook). Als er dan meldingen komen van mensen die duidelijk juist dat doen, wees dan ook eerlijk en pak die mensen aan. Daarnaast als er meldingen komen van een structureel probleem, gaan dan ook opzoek naar een oplossing. Fanboys of bashers zijn al jaren een probleem en ik zie nog steeds niks veranderen ondanks dat dat al meerdere malen is behandeld.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2017 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gezien het publiek wat Tweakers bereikt steeds breder wordt, is de kans ook groot dat het steeds meer die kant op gaat, @Verwijderd. Zou zelf ook graag anders zien, maar het is niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Common sense kan best ook een +3 waard zijn lijkt me, geplaatst op het juiste moment in de juiste context.
In dit geval wel eens dat het niet zo is. Heb hem net naar +2 geboost.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 01:07:
[...]

Common sense kan best ook een +3 waard zijn lijkt me, geplaatst op het juiste moment in de juiste context.
In dit geval wel eens dat het niet zo is. Heb hem net naar +2 geboost.
Nee, dat kan het niet.
Dit niveau is bedoeld voor reacties met een waardevolle aanvulling op de inhoud van het bij de reactie behorende artikel. De reacties bevatten de kern van de discussie in een thread of bieden belangrijke aanvullingen op de informatie in het artikel, bijvoorbeeld objectief beschreven ervaringen uit eigen hand.

+3-reacties verkondigen kennis en inzichten waar het publiek wat van kan opsteken. Belangrijk is dat de informatie afkomstig is van een persoon met autoriteit of beargumenteerd wordt door bijvoorbeeld eigen ervaringen van de schrijver of door verwijzingen naar ervaringen van andere personen. Ongefundeerde kreten, hoe interessant ook, zijn geen +3 waard. Een gemiddelde score van +3 is alleen bereikbaar met de steun van een groot deel van de moderators. Wees daarom niet terughoudend met het uitdelen van +3's als een reactie in jouw ogen aan de bovenstaande criteria voldoet.

Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die gelijk is aan jouw persoonlijke mening, worden beloond met een +3, alleen vanwege de overeenkomst in mening. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:37

botoo

💀 too old to die young

Ik zie de azijnzeikende zuurpruim er wel in, mag van mij naar de -1.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@Verwijderd
Ja, dat kan het wel. Wat namelijk common sense voor de een is, hoeft dat niet voor een ander te zijn. Van “common sense” kan je alsnog iets opsteken, zeker ook omdat common sense lang niet altijd zo common is. ;) Dus kunnen mensen er wel degelijk iets van opsteken en kan het gewoon een +3 zijn als het een goede aanvulling is op het artikel, op een vraag die gesteld wordt in de comments (door iemand voor wie t kennelijk geen common sense was ;) Die steekt er dan ook iets van op) of een andere invalshoek.

Anders kan je eigenlijk nooit iets een +3 geven. Immers als iemand veel verstand heeft van een onderwerp is het voor die persoon ook “common sense” binnen vakgebied/gelijk gestemden en zou dat dus niet kwalificeren voor een +3... :+ Wat dus voor die persoon zelfsprekend is, hoeft dat voor een ander niet te zijn en kan daarmee wel degelijk educatief zijn (goede aanvulling op artikel); zeker met het gemengde publiek dat hier op Tweakers komt. Dan komt het louter neer op hoe common je zelf denkt dat die kennis is en daarop bepaald, ongeacht als het wel gewoon een goede aanvulling is... Dat vind ik apart.

Dus nogmaals: jawel, dat kan wel degelijk een +3 krijgen in de juiste context op ‘t juiste moment en met een goede (aanvullende) inhoud. Met die zware interpretaties van de modfaq (en dan ook nog eens vanuit eigen oogpunt in plaats van objectief en met enig inlevingsvermogen dat het best kan dat het voor anderen helemaal niet zo vanzelfsprekend is) snap ik wel dat +3’s zo super vaak afgezwakt worden naar +2’s of lager.

[ Voor 19% gewijzigd door WhatsappHack op 16-12-2017 15:13 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxneoxxx in 'reviews: Netneutraliteit afgeschaft in de VS - Wat zijn de moge...

Dit soort persoonlijke aanvallen zijn nergens voor nodig lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 11:57

DeComponeur

♫ KLNKRWG

Kan een oppertweaker even john molotov helemaal verwijderen ...

john molotov in 'nieuws: Facebook: 'passief gebruik van platform kan slechte ...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Nee maar je bent zelf ook niet heel lekker bezig... Daarnaast was er nog niet gemodereerd dus is t ook geen mismoderatie. :P Geef het systeem even de tijd.
Die staat toch prima op -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Die heb ik direct even opgepakt. Bedankt voor het melden. Zo gaan we niet met elkaar om op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@WhatsappHack Zoveel moeite doen en niks zeggen. Zoek de betekenis van common sense eens op. Er is een verschil tussen kennis hebben en algemene kennis. Wat je nu zegt is dat Tweakers vol zit met mensen die het IQ van een deurklink hebben en dat algemene informatie geapplaudisseerd moet worden. Nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:36:
@WhatsappHack Zoveel moeite doen en niks zeggen. Zoek de betekenis van common sense eens op. Er is een verschil tussen kennis hebben en algemene kennis. Wat je nu zegt is dat Tweakers vol zit met mensen die het IQ van een deurklink hebben en dat algemene informatie geapplaudisseerd moet worden. Nee!
Nee, dat zeg ik helemaal niet... Je verdraait m'n woorden. ;)
Ik zeg dat het met gemixte publiek van Tweakers sommige zaken die wij als Tweakers (of binnen een bepaalde groep Tweakers (eg: casemod fanaten, security fanaten, noem het maar op) als "common sense" ervaren (binnen dat onderwerp) voor anderen compleet nieuwe informatie kan zijn. Dat heeft helemaal niets met het IQ van de bezoekers te maken. :X Wat mensen als "common sense" ervaren (zeker binnen een grote groep (redelijk) gelijkgestemden) is van tijd tot tijd nogal subjectief namelijk... ;) "Weeeeet je dat niet? Dat weet iedereen toch!?" Nou, nee dus. :P
Dat dit dan een foute interpretatie is en het dus geen common sense blijkt te zijn (en dus niet voldoet aan de betekenis ervan), of althans: lang niet voor iedereen, doet er niets aan af dat het wel zo werd ervaren totdat ze merkten dat het niet zo is. En als zoiets dan geplaatst wordt als aanvulling op een artikel of in/als onderdeel van een reactie op een bepaalde vraag, dan kan dat zeer zeker wel een +2 of +3 waard zijn; dat veel van ons het allemaal al wisten maakt dan vrij weinig uit. We zitten op een techsite, maar er is een breed publiek - en mensen in aanraking laten komen met die kennis op zich is een prima doel en dat mag, indien geplaatst op het juiste moment in een goede context, wat mij betreft beloond worden zodat het ook sneller gezien wordt. En ja dat is verschillend per situatie, zoals met alles moet je dat een beetje inschatten en zullen er altijd twijfelgevallen zijn bij de moderaties hier. (Is 't nou wel of geen +2/+3? ;))

Sommige zaken zijn overigens bijvoorbeeld wel algemeen bekend, of waren dat ooit, maar zijn wat weggezakt of worden even vergeten in een artikel of in de comments. Een herinnering, om het zo te noemen ("ohjaaa, dat is waar ook!" momentje), kan dan alsnog erg waardevol zijn en ik vind dat dit in sommige gevallen dus prima met een hoge moderatie beloond kan en mag worden en dat dit op geen enkele wijze indruist tegen de ModFAQ...

In dit specifieke geval zoals ik al zei vond ik het persoonlijk ook geen +3 waard, maar de stelling die hier in dit topic werd geplaatst is dat algemene(re) kennis sowieso nooit een +3 kan zijn: en dat vind ik veel te kort door de bocht en daarom reageerde ik dat dat wat mij betreft niet per definitie een vaststaand feit is. :) Zeker omdat "algemene kennis" lang niet altijd zo algemeen is als sommige mensen denken, maar snel die illusie krijgen als ze veel in een bepaalde kring mensen vertoeven... Soms kan dat dus echt wel een hoge moderatiescore waard zijn naar mijn mening. Afhankelijk van de situatie en wat er gezegd wordt, zoals altijd.

Daar kunnen we het oneens over zijn natuurlijk...
En we zullen er vast eindeloos over kunnen discussiëren. Maar dit is hoe ik het zie en ik denk niet dat je mijn mening over hoe waardevol sommige toevoegingen kunnen zijn in de comments, al is het (redelijk) algemeen bekend, kan veranderen. In which case, we'll have to agree to disagree. :)
In ieder geval bedankt voor je input.

[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 16-12-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek het wel even voor je op. Common sense: sound and prudent judgment based on a simple perception of the situation or facts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Super tof dat je het even hebt opgezocht, en bedankt voor het posten. Het levert geen enkele invloed op mijn betoog, maar dat even terzijde. Fijne avond toegewenst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur

DeComponeur

♫ KLNKRWG

Bor schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:48:
[...]

Die heb ik direct even opgepakt. Bedankt voor het melden. Zo gaan we niet met elkaar om op Tweakers.
Dank voor het oppakken.
Ik ben tegen censuur hoor maar misschien wordt het tijd om zijn account op te heffen,
niet alleen zijn reacties maar ook zijn reactie score is nogal negatief.
john molotov

[ Voor 8% gewijzigd door DeComponeur op 16-12-2017 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
DeComponeur schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:57:
[...]

Dank voor het oppakken.
Ik ben tegen censuur hoor maar misschien wordt het tijd om zijn account op te heffen,
niet alleen zijn reacties maar ook zijn reactie score is nogal negatief.
john molotov
Eventuele sancties zijn altijd aan de crew. Daar wordt verder niet over gecorrespondeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeComponeur

DeComponeur

♫ KLNKRWG

Bor schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:59:
[...]

Eventuele sancties zijn altijd aan de crew. Daar wordt verder niet over gecorrespondeerd.
I know... succes er mee >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef en +1 voor deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Bor in 'downloads: Patch My PC 3.3.0.0' is geen -1

Kan het zelf niet veranderen, dus succes.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik ben natuurlijk bevooroordeeld maar mijn reactie lijkt mij ook geen 0 maar gewoon ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Bor schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:07:
[...]

Ik ben natuurlijk bevooroordeeld maar mijn reactie lijkt mij ook geen 0 maar gewoon ontopic.
Ben ik met u eens generaal!

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Geen -1:
Leo. P. Klepper in 'nieuws: Simyo verlaagt prijzen sommige bundels en komt me...

Waarom deze -1 staat begrijp ik ook niet helemaal, waarschijnlijke een onpopulaire mening?

MazeWing in 'nieuws: Frankrijk wil debat over regulering bitcoin bij G20-top'

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 18-12-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba in 'nieuws: Facebook gaat bedelen om likes en reacties aanpakken'

Deze heeft heel veel tikjes nodig om op de juiste score te komen (0 wmb).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Nee hoor >:)

Ik zal eens naar de +3 stemmers kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:03

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Er zijn dus mensen die onderstaande reactie met +2 belonen:
poor Leno in 'nieuws: 'Veelzijdige Android-malware heeft Monero-miner aan boo...

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:21

WCA

Deadsy in 'geek: Techneut zet 2 meter touw in als adsl-lijntje'

Deze staat toch al een tijd op 2+, maar het is wat mij betreft gewoon 0.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:54
Waarom zou het 0 moeten zijn?

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Ger schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:04:
[...]

Waarom zou het 0 moeten zijn?
Sinds wanneer is het benoemen dat een artikel eerder ergens anders was, een 2+ waard?

Het detail van het natte touwtje is leuk, maar door die eerdere opmerking verdient het wat mij betreft geen 2+

Comments eronder zijn ook geen 2+, deze voegen niets noemenswaardigs toe

[ Voor 9% gewijzigd door WCA op 18-12-2017 16:05 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Het is IMO een comment met enige relevantie en onderbouwd door de vermelding waar hij het had gelezen. +1 dus.
Een 0 zou betekenen dat het werkelijk geen enkele waarde heeft of onjuist zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Ger schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:09:
Het is IMO een comment met enige relevantie en onderbouwd door de vermelding waar hij het had gelezen. +1 dus.
Een 0 zou betekenen dat het werkelijk geen enkele waarde heeft of onjuist zou zijn.
Vooruit dan, eens. Maar een 2+ lijkt mij iig overdreven :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Viel mij op dat mijn berichten -1 werden geplaatst en die van CR2032 +2. Ruikt beetje naar mening modding.

vali in Apple brengt iMac Pro begin januari uit in Benelux voor 5499 euro (en paar posten eronder

cr2032 in Apple brengt iMac Pro begin januari uit in Benelux voor 5499 euro

Verder worden er bij andere ook flink wat -1 toegepast.

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 19-12-2017 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:09:
Super tof dat je het even hebt opgezocht, en bedankt voor het posten. Het levert geen enkele invloed op mijn betoog, maar dat even terzijde. Fijne avond toegewenst. :)
Dat jij van jezelf vindt dat jij een punt hebt wil niet zeggen dat jij een punt hebt. Je hele punt draait erom dat misschien iemand ergens zo dom is als een deurklink en iets niet weet (dat is wat jij zegt, niet ik, lees je eigen woorden maar eens terug) dat iets zo is. Je schrijft hele lappen tekst welke draait om een hypothetische situatie dat iets misschien mogelijk kan zijn als iemand ergens het niet weet. Dat een persoon ergens niet mee bekend is, of niet mentaal sterk genoeg is om zelf tot een bepaalde conclusie te komen is iets waar je als een gemeenschap geen rekening mee kan houden. "Common sense" (de woorden die jijzelf gebruikt) draait erom dat je als een gemeenschap een collectief stukje kennis hebt en daarmee is jou hele betoog onderuit gehaald, of jij dat nou wel of niet wil accepteren. Als we vanuit jou standpunt moeten beginnen dan kan je elke stukje tekst een +3 geven omdat iemand ergens "het niet wist". Dat een expert andere inzicht heeft dan een leek spreekt voor zich, maar dat heeft niks met "common sense" te maken, ondanks dat jij dat verband wel probeert te leggen. De regels zeggen juist dat een expert met inzicht een +3 moet krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2017 05:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 23:41
Euronitwit in 'nieuws: Scythe introduceert Kotetsu Mark II-processorkoeler me...

Commentaar op de moderatie in de post, dus wmb een -1.
Daarnaast zie Ik 14x +3 staan, terwijl de post inhoudelijk een +1, maximaal een +2 verdient.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@Verwijderd Nogmaals dank voor je input, maar je mening verandert wederom niets aan mijn mening. Daarnaast lijk je niet echt te snappen wat ik bedoel gezien je maar terug blijft vallen op IQ/domheid wat bij mijn visie helemaal geen factor is. Ik stel wederom voor dat we het dus laten rusten gezien we er duidelijk niet uitkomen en het zo oneindig door kan blijven gaan als we er geen eind aan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Nivado schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:27:
Euronitwit in 'nieuws: Scythe introduceert Kotetsu Mark II-processorkoeler me...

Commentaar op de moderatie in de post, dus wmb een -1.
Daarnaast zie Ik 14x +3 staan, terwijl de post inhoudelijk een +1, maximaal een +2 verdient.
Die reactie is idd geen +3 of +2 nee en kan nog wel wat zetjes gebruiken om op een betere score uit te komen.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zoijar in 'nieuws: VS: Noord-Korea is verantwoordelijk voor de verspreiding v...

Waarom dit zoveel +2's en zelfs +3's (!) krijgt weet ik niet, want het is volslagen offtopic en ook irrelevant. Meer dan een 0 kan ik er dan ook niet in zien.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

perry1 in 'nieuws: Ict'ers vinden ict-kennis bij Nederlandse politici onderma...

Deze reactie is op zijn max naief te noemen (en ik spreek uit ruime ervaring). Het verbaasd mij dat dit een +2 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

RickSanchez in 'nieuws: Ict'ers vinden ict-kennis bij Nederlandse politici on...
Is geen +2 waard.

Ruudjah in 'nieuws: Ict'ers vinden ict-kennis bij Nederlandse politici onderm...
+1 lijkt mij voldoende i.p.v. +2.

[ Voor 0% gewijzigd door Zeehond op 19-12-2017 20:11 . Reden: Link gefixed ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik begrijp ook niet wat er +2 aan deze is: Ruudjah in 'nieuws: Ict'ers vinden ict-kennis bij Nederlandse politici onderm...

Omdat hij vindt, dat de Piraten Partij in de kamer moet, maar er pas op gaat stemmen als de Piraten Partij in de kamer zit? :?
Ik vind het best wel ongewenst, eigenlijk. -1 gegeven. :)Ik heb mij bedacht, ik zie het maximaal als +1. :)
Deze reactie lijkt wel verdwenen? Als ik de link klik, blijft mijn browser bovenaan staan en springt niet naar de bewuste reactie in kwestie.

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 19-12-2017 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

CH4OS schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:05:
[...]
Ik vind het best wel ongewenst, eigenlijk. -1 gegeven. :)Ik heb mij bedacht, ik zie het maximaal als +1. :)
Mocht de gebruiker vinden dat het artikel niet nieuwswaardig is kan hij dit melden in GR. In de huidige vorm vind ik die reactie niet echt iets toevoegen.
[...]
Deze reactie lijkt wel verdwenen? Als ik de link klik, blijft mijn browser bovenaan staan en springt niet naar de bewuste reactie in kwestie.
Ik had de link gesloopt, bij deze gefixed :). Maar je had de reactie zelf ook al gevonden aangezien je hem zelf al meldt :P.

[ Voor 26% gewijzigd door Zeehond op 19-12-2017 20:25 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Hier is nog wel wat hulp nodig. Meer dan een 0 kan ik er niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mee eens, maar met zoveel +2 en+3 gaat die daar nooit meer belanden vrees ik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 18:04
SeelenSchmerz in 'nieuws: CPB adviseert vergunningstelsel om nepnieuws te bes...

Staat op -1

Lijkt een vrij duidelijk geval van meningmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:38:
@Verwijderd Nogmaals dank voor je input, maar je mening verandert wederom niets aan mijn mening. Daarnaast lijk je niet echt te snappen wat ik bedoel gezien je maar terug blijft vallen op IQ/domheid wat bij mijn visie helemaal geen factor is. Ik stel wederom voor dat we het dus laten rusten gezien we er duidelijk niet uitkomen en het zo oneindig door kan blijven gaan als we er geen eind aan maken.
Prima, het gaat mij er ook helemaal niet om om jou te overtuigen (anders had ik jou wel een PM gestuurd) van mijn gelijk, als ik in jou situatie was zou ik ook niet toegeven dat ik fout zit. Maar goed. Ik toon alleen maar aan dat het complete kolder is wat je uitspuwt en of jij dat nou wel of niet wil accepteren is helemaal aan jou. Ik word er iig niet beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Weer zo'n meningmod reactie: CAPSLOCK2000 in 'nieuws: Duitse mededingingswaakhond: Facebook maakt inbreuk ...

Absoluut geen +2. Eerder een 0.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@Verwijderd Het enige dat je hebt aangetoond is dat dat jou persoonlijke mening is. :) Maar het is hier niet de plek om dat verder te bediscussiëren, vandaar dat ik voorstelde ermee op te houden - dit bevestigd dat dat het beste idee was. :D Iets definitiever dan de vorige post: dit is mijn allerlaatste post hierover in dit topic, ook als er nog zo'n bait-reactie op volgt. ;) Je bent echter wél alsnog van harte welkom in m’n PM-inbox (of in een daarvoor bestemd topic) als je er toch over door wilt praten! Zo niet, even goede vrienden en ik vind "agree to disagree" ook helemaal prima - zolang het maar niet verder gaat in dit draadje. :P

And with that said, ga ik terug ontopic;
het kan aan mij liggen, maar ik vind +2 (ondanks dat het een interessante, en wellicht oneindige, discussie is over wat het veiligste wachtwoord oplevert :P) ietsjes overdreven voor deze reacties:
Verwijderd in 'nieuws: Knab laat alle betalingen bij internetbankieren uit...
WormLord in 'nieuws: Knab laat alle betalingen bij internetbankieren uitvoere...
Verwijderd in 'nieuws: Knab laat alle betalingen bij internetbankieren uit...
WhatsappHack in 'nieuws: Knab laat alle betalingen bij internetbankieren uitv...
Croga in 'nieuws: Knab laat alle betalingen bij internetbankieren uitvoeren m...
AibohphobiA BoB in 'nieuws: Knab laat alle betalingen bij internetbankieren uitvoer...
WhatsappHack in 'nieuws: Knab laat alle betalingen bij internetbankieren uitv...

En dit lijkt me geen -1:
mcDavid in 'nieuws: Knab laat alle betalingen bij internetbankieren uitvoeren...

De meesten hebben niet veel nodig als ze van score moeten wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op woensdag 20 december 2017 @ 03:49:
@Verwijderd Het enige dat je hebt aangetoond is dat dat jou persoonlijke mening is. :)
Als jij taalkunde een mening wil noemen, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopelozepuber
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-06-2023
Ik snap dat het onderstaande geen uitgebreid onderbouwde mening is, maar het gaat wel over het onderwerp. Op dit moment heeft het echter een -1 status, vind ik iets overdreven.
WokeBroke in 'nieuws: Google blokkeert vanaf 15 februari irritante advertenties ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
jpsch in 'nieuws: VS: Noord-Korea is verantwoordelijk voor de verspreiding va...
39x +3 en 40x +2.
Hij staat inmiddels goed, maar deze mensen mogen nmm wel wat uitleg krijgen over de scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Laatst online: 12-09 08:40
Blijkbaar is dat een populaire mening, maar wat mij betreft hoort deze niet op de plek van +3

sys64738 in 'nieuws: Google blokkeert vanaf 15 februari irritante advertentie...

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Jantje2000 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:00:
Blijkbaar is dat een populaire mening, maar wat mij betreft hoort deze niet op de plek van +3

sys64738 in 'nieuws: Google blokkeert vanaf 15 februari irritante advertentie...
Inmiddels (na fixering) heeft hij commentaar geuit op de moderatie in zijn post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Nivado schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:26:
[...]

Inmiddels (na fixering) heeft hij commentaar geuit op de moderatie in zijn post.
De poster is gewezen op dit forum inmiddels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivado
@Haribo112 Die hele thread daaronder is zwaar aan het ontsporen:
Nienix in 'nieuws: Britse regering wil 10Mbit/s als ondergrens voor breedband...
Deze is bijvoorbeeld absoluut geen +3, hooguit +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Dit is gewoon +1: Verwijderd in 'nieuws: Toshiba introduceert 2,4TB-hdd met rotatiesnelheid van... hoewel ik niet direct het antwoord vindt op mijn vraag, geeft het wel het verschil tussen de twee standaarden weer.

[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 20-12-2017 16:42 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Daadwerkelijk doen waar een tekst naar verwijst, is dat een +3 waard? Terwijl iedereen intussen die informatie zou kunnen vinden? EnigmA-X in 'nieuws: 'Minister moet het weigeren van recente tapstatistieken ...

Zonder verdere onderbouwing, lijkt deze reactie mij geen +2 waardig:
Verwijderd in 'nieuws: Google blokkeert vanaf 15 februari irritante adverten...

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 20-12-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LodanMax
  • Laatst online: 16-09 11:51

LodanMax

Systeembeheerder

Please consider the environment before posting on the internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 16-09 12:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Wat Armin hier zegt is de grootste onzin ooit en verdient geen +2, eerder een 0.
Armin in 'nieuws: Apple bevestigt dat update iPhones trager maakt als accu ve...

Wat itcouldbeanyone daarop antwoord is misschien heel kort, maar wel de waarheid. Dat zou een +1 moeten zijn.
itcouldbeanyone in 'nieuws: Apple bevestigt dat update iPhones trager maakt a...

Wat Whatsapphack hier zegt is ook kolder, hij zegt het zelf al, hij heeft het mis, de reden word daarna uitgelegd. +1tje
WhatsappHack in 'nieuws: Apple bevestigt dat update iPhones trager maakt als ...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2017 02:26 ]

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
SteveWoz in 'nieuws: Apple bevestigt dat update iPhones trager maakt als accu...

De uiteindelijke score (+1) lijkt me oké, maar er zijn dus 14 gebruikers die een -1 geven t.o.v. 14 die een +2 geven. M.i. is de reactie zeker wel on-topic en zitten die 14 die een -1 geven er dus zwaar naast. Ik ben wel benieuwd naar sancties tegen personen die altijd mismodereren (met bijv. een afwijking van +/-2). Deze zijn dan duidelijk niet in staat om óf op het juiste knopje te drukken óf om überhaupt niet te modereren. Tot slot wil ik nog even aangeven dat het systeem meer als populairiteitsmeter werkt (ben ik het eens, dan een positieve score, ben ik het oneens, dan -1) en dat het tegenwoordige niet altijd meer gaat om de kwaliteit van de post. Dit is een probleem.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
SteveWoz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 06:41:
SteveWoz in 'nieuws: Apple bevestigt dat update iPhones trager maakt als accu...

De uiteindelijke score (+1) lijkt me oké, maar er zijn dus 14 gebruikers die een -1 geven t.o.v. 14 die een +2 geven. M.i. is de reactie zeker wel on-topic en zitten die 14 die een -1 geven er dus zwaar naast. Ik ben wel benieuwd naar sancties tegen personen die altijd mismodereren (met bijv. een afwijking van +/-2). Deze zijn dan duidelijk niet in staat om óf op het juiste knopje te drukken óf om überhaupt niet te modereren. Tot slot wil ik nog even aangeven dat het systeem meer als populairiteitsmeter werkt (ben ik het eens, dan een positieve score, ben ik het oneens, dan -1) en dat het tegenwoordige niet altijd meer gaat om de kwaliteit van de post. Dit is een probleem.
Je stipt een punt aan wat we, helaas, al enige jaren zien: het modsysteem wordt misbruikt als like/dislike systeem. Toch doen we er ons best voor (binnen onze beperkte tijd, wij hebben ook banen) om dit in goede banen te leiden.
Zo zullen mensen die teveel afwijken door ons, PowerMods, worden onderzocht en aansturing krijgen. Wanneer zij niet verbeteren dan kunnen wij overgaan tot uitschakelen van de modrechten.

Let wel op dat sancties e.d. aan ons zijn en hierom vragen zet meestal geen zoden aan de dijk!

Verwijderd

unilythe in 'nieuws: Apple verplicht ontwikkelaars kans op items in lootboxes...

Geen +2. Ik twijfel tussen 0 en +1, ik heb hem uiteindelijk +1 gegeven.

• Enchantress
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Hij staat nu op +2 maar ook dat is teveel, hij haalt een link aan waar wat gebruikers iets zeggen... jaja.

Je kan heel dat artikel wel nalopen, er maken er een hele hoop een groot drama van.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Enchantress schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:13:
Je kan heel dat artikel wel nalopen, er maken er een hele hoop een groot drama van.
Heeft te maken met het onderwerp. ;)

• Enchantress
  • Niet online
Enchantress in 'nieuws: Dutch Filmworks gaat downloaders schikkingsvoorstel s...

Wauw, dat tweakers het promoten van downloaden toelaat. kijk al de reacties onder mijn reactie!

PS: ik weet dat het te vroeg is maar heb al een -9, lol.

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Enchantress schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:20:
Enchantress in 'nieuws: Dutch Filmworks gaat downloaders schikkingsvoorstel s...

Wauw, dat tweakers het promoten van downloaden toelaat. kijk al de reacties onder mijn reactie!

PS: ik weet dat het te vroeg is maar heb al een -9, lol.
Zolang er geen downloadlinks worden aangedragen gebeurt er niets strafbaars en mogen mensen in nette bewoording hun mening verkondigen.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'nieuws: Dutch Filmworks gaat downloaders schikkingsvoorstel st...

Enerzijds imo een bijdehante reactie, anderzijds wel een punt. Maar Informatief? Nee, dat niet.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

xoniq in 'nieuws: Dutch Filmworks gaat downloaders schikkingsvoorstel sturen ...

Begrijp ook even niet wat deze op +1 doet?

EDIT: Was al gemeld.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 21-12-2017 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Zover naar beneden was ik blijkbaar niet gekomen. Heb ze allemaal van een -1 voorzien zoals dat hoort volgens de ModFAQ.
Ik kan je wel het advies geven niet op ze te reageren omdat je dan helpt de discussie verder te laten escaleren.

• Enchantress
  • Niet online
TheCapK schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:36:
[...]

Zover naar beneden was ik blijkbaar niet gekomen. Heb ze allemaal van een -1 voorzien zoals dat hoort volgens de ModFAQ.
Ik kan je wel het advies geven niet op ze te reageren omdat je dan helpt de discussie verder te laten escaleren.
Dat had ik beter niet kunnen doen, zo te zien. ;)

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd in 'nieuws: Dutch Filmworks gaat downloaders schikkingsvoorstel stur...

Wel knap, een +3 krijgen met oproepen tot (mogelijk) illegale acties..

Die reacties boven me.. dat mensen dat +1 of +2 durven te geven. Laat goed zien wat voor volk de er mod 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 21-12-2017 15:01 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Gomez12 in 'nieuws: Facebook gaat gebruikers buiten EU automatisch herkennen ...

Geen +3, +1 is een betere score.

t link in 'nieuws: Facebook gaat gebruikers buiten EU automatisch herkennen i...

Ook geen +3.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2017 15:33 ]

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:19

Croga

The Unreasonable Man

-iemand- in 'nieuws: Netflix ondersteunt hdr-video's in Windows 10 alleen met...
Zoals hij zelf aangeeft is de reactie off topic. Dat is dus zeker geen +3. Heel mischien een +1 voor het kleine ontopic deel maar Ik ga voor de 0.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-09 09:14
Is dit eigenlijk wel een +3? -iemand- in 'nieuws: Netflix ondersteunt hdr-video's in Windows 10 alleen met...

Al met al een redelijke post, maar in deze context zoals in de post zelf ook al staat vrijwel volledig offtopic en een grotendeels redelijk standaard aan het worden riedeltje over Intel ME / AMD PSP.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

bintang in 'nieuws: Dutch Filmworks gaat downloaders schikkingsvoorstel sture...

Lijkt mij trouwens geen +2 waardige reactie.
Dennism schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:23:
Is dit eigenlijk wel een +3? -iemand- in 'nieuws: Netflix ondersteunt hdr-video's in Windows 10 alleen met...

Al met al een redelijke post, maar in deze context zoals in de post zelf ook al staat vrijwel volledig offtopic en een grotendeels redelijk standaard aan het worden riedeltje over Intel ME / AMD PSP.
En dan het bericht afsluiten met
Zo, weer even genoeg gerant. ;)
Naar mijn idee is dit zeker geen +3.

bintang in 'nieuws: Dutch Filmworks gaat downloaders schikkingsvoorstel sture...
Is trouwens ook geen +2.

Ook mis ik wat hier +3 aan is: martijn86 in 'nieuws: Dutch Filmworks gaat downloaders schikkingsvoorstel stu... en die heeft, met een score van 90x +3 nog wel de nodige tikjes naar beneden nodig.

[ Voor 76% gewijzigd door CH4OS op 21-12-2017 22:29 ]

• __Kiwi__
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-03-2024
*knip*

Samenvatting: Ik ben het oneens met het moderatiesysteem op Tweakers en meld dat op een nogal onvriendelijke manier.

[ Voor 98% gewijzigd door Dirk op 22-12-2017 00:05 ]

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
*knip*

Reageer netjes of reageer niet.

[ Voor 96% gewijzigd door Dirk op 22-12-2017 00:06 ]

• __Kiwi__
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-03-2024
Hoppa! schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:08:
[...]

Sjezus, ga naar Fok! ofzo, als het je hier niet bevalt.
Ik ken dat niet, zegt al genoeg dat jij dat kent dan :)

Ik wil hier gewoon nieuws lezen, en als ik reacties lees wil ik niet in een of ander nazi tijdperk terechtkomen waar voor mij van te voren al is aangegeven wat ik wel en wat ik niet moet lezen aan reacties.....

ajbwib

[ Voor 31% gewijzigd door __Kiwi__ op 21-12-2017 23:15 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je wel is de moeite genomen de moderatie FAQ te lezen? Dan had je begrepen waarom dit topic bestaat en waarom reacties anders behandeld worden dan op Fok of Facebook of elke andere willekeurige website waar je kan reageren.
Pagina: 1 ... 22 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2