Akkoord. En die heeft nog wel een paar zetjes nodig... Met een paar man moet dat wel lukken.

Die hele thread tot en met johnkeates' post is objectief gezien allemaal +1.
Wat er daarna aan reacties volgt is eerder een 0. Maar er staan er nog nauwelijks fout gemodereerd en ze zijn intussen meer dan 48 uur oud; dus zou 't lekker laten gaan.

Ik krijg dat gevoel vaak als ik door dit topic heen scroll eigenlijk.
Met harde hand modereren, zeg maar.

Wat minder relaxt, terwijl dat eerder anders was.
Soms heb ik 't idee dat we de boel nu wel heel erg serieus nemen en er weinig ruimte is voor een beetje luchtigheid - en dat is jammer.

Die opmerking van Luinwethion bijvoorbeeld die eerder hier genoemd werd. Een grap op z'n tijd moet kunnen toch? Dat moet je niet allemaal als flames gaan zien puur omdat er wel eens iemand kan zijn die het misschien niet kan waarderen. Daarnaast klopt het technisch gezien, en vanuit security oogpunt ook, als je er ff over nadenkt.

Dus het is eigenlijk een terechte opmerking met een knipoog. Om dan meteen een "straf" te suggereren lijkt me wat overdreven. Nou goed, die valt nog mee en was het eerste voorbeeld dat ik tegenkwam bij het terugscrollen - maar die dingen gebeuren wel steeds vaker. "Why so serious?" ofzoiets.
[
Voor 3% gewijzigd door
WhatsappHack op 05-11-2017 03:39
]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)