Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 108 Laatste
Acties:
  • 219.324 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
slijkie schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 15:52:
Tusk in 'nieuws: Analisten: Apple was leider op smartphonemarkt rond feestdag...

Dit gaat toch over de feestdagen? Niet over heel 2019? Wat een enorme mis-moderaties zijn dit zeg.
Dat is volgens mij inderdaad geen +3 / +2 maar offtopic op zijn best. Niet alleen de moderaties zijn daar slecht, ik zie ook veel erg matige reacties.

P_Tingen in 'downloads: Total Commander 9.50 RC2' lijkt mij max +1. Dit of een soortgelijk bericht staat zowat bij elke release van TC. Technisch gezien klopt het overigens ook niet. De ontwikkelaar verkoopt keys niet als lifetime.

Mijn eigen reactie is dan weer niet offtopic : Bor in 'downloads: Total Commander 9.50 RC2'

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 30-01-2020 23:29 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:23

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
Geen idee wat er offtopic/irrelevant is aan mijn reactie, en ook nog 2 keer ongewenst? Ik geef gewoon duidelijk aan dat het artikel vanaf het begin al duidelijk is...
TheVivaldi in 'nieuws: NEC meldt serverinbraak bij defensiedivisie'

[ Voor 6% gewijzigd door TheVivaldi op 31-01-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

botoo

💀 too old to die young

'dura lex sed lex' lijkt een normale uitdrukking maar dan vooral bij juristen, nu is Tweakers niet een juristen site maar om zo'n opmerking af te straffen met een -1 is wmb wat te streng, een 0 lijkt me niet onjuist.

(ja ik weet het, dubbelpost uit spammer gespot, sue me! ;) )

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Het is een zinloze one-liner in een taal die ik niet begrijp, wat mij betreft is de -1 prima.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS in 'nieuws: Wetsvoorstel VS lijkt voorbode op inperking van end-to-end-...

Krijgt offtopic, maar de reactie erboven geeft aan dat het een valide punt is, hoe kan het dan offtopic zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

CH4OS schreef op maandag 3 februari 2020 @ 10:34:
CH4OS in 'nieuws: Wetsvoorstel VS lijkt voorbode op inperking van end-to-end-...
Krijgt offtopic, maar de reactie erboven geeft aan dat het een valide punt is, hoe kan het dan offtopic zijn? :?
Je herhaalt eigenlijk gewoon wat Ortep in 'nieuws: Wetsvoorstel VS lijkt voorbode op inperking van end-to-end-... al schreef in dezelfde thread.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Tja, hoe eens ik het er ook mee ben. Deze:
Rudie_V in 'nieuws: Websites van 28 Nederlandse gemeenten maakten gebruik van...

Moet natuurlijk gewoon +1 zijn i.p.v. +3 (ah zelfs 0 :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door graceful op 03-02-2020 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Maak hier maar gewoon +1 van, er zijn genoeg nepaccounts op Steam die rondgaan en ingelogd zijn.

Slavy in 'nieuws: Steam bereikt na twee jaar nieuw record voor meeste gelijkt...

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Metallize in 'nieuws: Nintendo geeft smartphonegame Fire Emblem Heroes maanda...

Ik weet niet of deze op de juiste moderatie staat, maar mijn gevoel zegt mij dat dit een 0 of misschien wel -1 hoort te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dasiro in 'nieuws: Raspberry Pi 4 krijgt op termijn ondersteuning voor Vulkan'

Gewoon ontopic, imo.

Edit:
OxWax in 'nieuws: Raspberry Pi 4 krijgt op termijn ondersteuning voor Vulkan' zijn deze berichten 0? Ik vind het best zeurderig / trollend overkomen.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 04-02-2020 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Serieus, wie zit me hier nou te -1'en? Dat gaat echt nergens over.

.oisyn in 'geek: Ontwikkelaars maken tool om 38.000 oude Flash-games te archi...
.oisyn in 'geek: Ontwikkelaars maken tool om 38.000 oude Flash-games te archi...

.edit: *weg* De persoon in kwestie heeft zijn moderaties gecorrigeerd. Thanks :)

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 04-02-2020 12:59 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Er zijn weer wat FvD/PVV tokkies actief in de moderatie.
michielRB in 'nieuws: Rechtbank verbiedt inzet SyRI vanwege buitenproportione...
Ik reageer letterlijk bevestigend op de +1post boven me en krijg een -1 troll post aan mn broek.
Graag aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Ik vind het een terechte opmerking. De post er onder met de link naar de uitleg wat Vulkan is, had gewoon in de artikeltekst gemoeten. Hoe te modereren maakt me verder niet zo uit eerlijk gezegd... waarschijnlijk had het als feedback beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmilo
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
blackmilo in 'nieuws: Universiteit Maastricht betaalde 197.000 euro losgeld v... geen -1

Erg vreemd, ik reageer inhoudelijk ook op het topic en krijg van meerdere mensen een -1 en 0? hoe werkt dit? moet ik liefkozend mee instemmend reageren of mag ik nog kritisch zijn?

TheGreatAtuin in 'nieuws: Universiteit Maastricht betaalde 197.000 euro losge... geen 0 maar eerder een flamebait. er heeft zelfs iemand dit als spotlight aangemerkt

[ Voor 29% gewijzigd door blackmilo op 05-02-2020 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

michielRB schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:37:
[...]

Ik vind het een terechte opmerking.
Terecht of niet, commentaar op het artikel zelf hoort niet in de comments. Het voegt niets toe voor de mensen die de inhoud willen bespreken, en dus is het niet hoger dan een 0.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 09:06

kodak

FP ProMod
Graag een second opinion over de 0-moderatie op de volgende reacties.

kodak in 'nieuws: Nederlandse politie maakt online aangifte doen van helpdesk...
Ik ga de discussie aan op de stelling dat er toch niets met de aangiftes zou gebeuren door kritisch te zijn over wat we als tweakers onder niets zouden verstaan en waarom. Dat lijkt mij on-topic en geen situatie om weg te modden naar 0.

kodak in 'nieuws: Nederlandse politie maakt online aangifte doen van helpdesk...
Discussie over beperkingen/wel/niets doen door politie bij online aangifte zoals helpdeskfraude. Lijkt niet gemodereerd op de inhoudelijke discussie.

De starter haalt er deels een off-topic voorbeeld bij maar waarbij de discussie vervolgens juist gaat om wat je kan verwachten als je bij de politie (online)aangifte of een melding kan doen. Deze reactie lijkt mij juist de kern raken van hoe de opzet van online aangiftes en er niet voor niets nieuws gemaakt is dat je nu ook online aangifte kan doen van specifiek het onderwerp helpdeskfraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:49

MazeWing

The plot thickens...

Maak er dan ook maar meteen geen -1 van. Het feit dat dit door sommigen als -1 gemod wordt, is wederom misbruik maken van het moderatie systeem en volledig op mening modden...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
MazeWing schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:42:
Maak er dan ook maar meteen geen -1 van. Het feit dat dit door sommigen als -1 gemod wordt, is wederom misbruik maken van het moderatie systeem en volledig op mening modden...
Jouw bericht zit over de rand wat mij betreft. Mensen persoonlijk aanvallen en afzeiken is niet gewenst. Een -1 is gerechtvaardigd.

Je mag gerust zeggen dat wat je vindt, maar dat hoeft niet op deze manier.

Voor je beeldvorming: de manier in een rechtsstaat om bepaalde praktijken te toetsen aan wetgeving loopt via de rechtelijke macht. Dat heet jurisprudentie en die wordt wel eens op deze manier gevormd. Een uitspraak over een klein onderwerp kan een brede uitwerking hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PtrO in 'nieuws: Universiteit Maastricht betaalde 197.000 euro losgeld voor r...

Ik heb geen idee welke moderatie juist is, maar ik twijfel of +2 dat is. Wat zouden jullie geven en waarom? :)

Edit:
robbinkg in 'nieuws: Netflix gebruikt av1-codec voor streamen aantal titels i... iemand corrigeren op deze manier (wat vooral spelling lijkt te zijn) is natuurlijk gewoon offtopic.

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2020 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderstaande reactie wordt ruim ge +2't.

Volgens mij is het gewoon een keiharde reclame voor zijn eigen pagina's:
jimzz in 'downloads: Home Assistant Core 0.105.0'

Ik gun de schrijver vanalles, en hij draagt ook positief bij aan de mogelijkheden van HA, maar de reactie in dit topic lijkt me niet op zijn plaats.
Ben benieuwd hoe jullie dit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Verwijderd schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:28:
Onderstaande reactie wordt ruim ge +2't.

Volgens mij is het gewoon een keiharde reclame voor zijn eigen pagina's:
jimzz in 'downloads: Home Assistant Core 0.105.0'

Ik gun de schrijver vanalles, en hij draagt ook positief bij aan de mogelijkheden van HA, maar de reactie in dit topic lijkt me niet op zijn plaats.
Ben benieuwd hoe jullie dit zien.
Bedankt voor het melden, dit is idd niet de bedoeling.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39

jdh009

FP ProMod
Ook al is het een .geek: Deze was zelfs tot net +2 maar lijkt me gewoon 0.
Leonz in 'geek: Tweakers Podcast #98 - Laptopverwarring, BlackBerry's lot en ...

Het zorgt, zeker met zoveel reacties die 0 zijn, voor dat de inhoudelijke reactie een flink stuk lager staan(ondanks de in totaal 11 reacties).Wat jammer is voor de discussie.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat is inderdaad een 0 ipv een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Deze uitgekauwde reactie is geen +2 lijkt mij: nachtnet in 'reviews: Tweakers Awards 19/20 - Alle winnaars en de rest van de...

Ook geen +2: nachtnet in 'reviews: Tweakers Awards 19/20 - Alle winnaars en de rest van de...

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 07-02-2020 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramV
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 16:23
Netflix voegt optie toe voor uitschakelen autoplay

Ik kreeg meteen -1 (binnen een paar seconde's)... Vraag me af of deze terecht werd gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
BramV schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:01:
Netflix voegt optie toe voor uitschakelen autoplay

Ik kreeg meteen -1 (binnen een paar seconde's)... Vraag me af of deze terecht werd gebruikt?
Je bedoelt deze reactie neem ik aan:

BramV in 'nieuws: Netflix voegt optie toe voor uitschakelen autoplay'

Het is een beetje een loze opmerking zonder extra duiding zoals het er nu staat. Wat zou je een beter passende score vinden en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramV
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 16:23
BramV schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:34:
[...]

Bij een loze opmerking gebruik je toch 0?
Bor schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:24:
[...]

Je bedoelt deze reactie neem ik aan:

BramV in 'nieuws: Netflix voegt optie toe voor uitschakelen autoplay'

Het is een beetje een loze opmerking zonder extra duiding zoals het er nu staat. Wat zou je een beter passende score vinden en waarom?
Bij een loze opmerking gebruik je toch 0? Ik bedoel je zegt zelf 'een beetje', dan vind ik -1 veel te sterk.

[ Voor 17% gewijzigd door BramV op 07-02-2020 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39

jdh009

FP ProMod
Luca in 'nieuws: VS stelt voor meerderheidsbelang in Nokia en Ericsson te ...

Iedereen die het er mee eens is +2? Prima post maar volgens mij gewoon ontopic (+1).

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Naafkap in 'nieuws: Onderzoeker vindt kritiek bluetoothlek in Android 8 en 9'
Ik snap dat meningmodden in in een Android vs Apple bericht op de loer ligt, maar deze reactie is wat mij betreft gewoon ontopic. Ik beschouw me zelf zelfs als Android-fan, maar hier legt iemand de vinger gewoon op de zere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

AMDhardware in 'nieuws: Ook Nvidia slaat Mobile World Congress over wegens co...

Dit lijkt me geen -1, maar een 0. Geen troll, geen flamebait etc.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
StephanVierkant schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:22:
Naafkap in 'nieuws: Onderzoeker vindt kritiek bluetoothlek in Android 8 en 9'
Ik snap dat meningmodden in in een Android vs Apple bericht op de loer ligt, maar deze reactie is wat mij betreft gewoon ontopic. Ik beschouw me zelf zelfs als Android-fan, maar hier legt iemand de vinger gewoon op de zere plek.
Ik ben het met je eens. De reacties staat op +1 momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02:52
Bor schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:38:
[...]

Ik ben het met je eens. De reacties staat op +1 momenteel.
Staat op 0 momenteel, het is idd gewoon ontopic waard. Snappen de meesten het nou gewoon niet of is het omdat het bericht ze niet aanstaat.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Mel33 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:41:
[...]

Staat op 0 momenteel, het is idd gewoon ontopic waard. Snappen de meesten het nou gewoon niet of is het omdat het bericht ze niet aanstaat.
Score Effectief +1
Daar staat de reactie nog niet heel stabiel op, er mogen nog wat moderaties bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Bor schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:42:
[...]

Score Effectief +1
Daar staat de reactie nog niet heel stabiel op, er mogen nog wat moderaties bij.
ohja daar moet ik kijken :)

edit
is nog wel 0 btw

[ Voor 5% gewijzigd door Mel33 op 08-02-2020 11:43 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Dennism een 0 moderatie op die thread lijkt mij anders prima? Wat voor scores verwacht jij dan? Het is een slowchat discussie wat beter tot zijn recht zou komen op het forum, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:32
CH4OS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 13:51:
@Dennism een 0 moderatie op die thread lijkt mij anders prima? Wat voor scores verwacht jij dan? Het is een slowchat discussie wat beter tot zijn recht zou komen op het forum, imo.
Het zijn gewoon on-topic reacties binnen de subthread, imho zou dat gewoon +1 moeten zijn en daar stonden ze allemaal ook gewoon netjes op (en een paar reactries op niet gemodereerd.)

zou het al 0 moeten zijn (wat volgens mij niet zo zou moeten zijn) dan zou de gehele discussie 0 gemodereerd moeten worden en zou er niet iemand moeten zijn die enkel mijn reacties (en die die van poniente) met -1 probeert te modereren. Het is gewoon vrij duidelijk dat daar iemand aan het meningmodden is en niet inhoudelijk, geen enkele van die reacties is immers van -1 niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Dennism de gehele thread staat ook op 0, dus ook de reacties van de anderen. Het gaat om eindscore, niet de individuele moderatie.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 08-02-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
CH4OS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 14:23:
@Dennism de gehele thread staat ook op 0, dus ook de reacties van de anderen. Het gaat om eindscore, niet de individuele moderatie.
Volgens mij kijk je niet correct, bij mij staat alles op +1, behalve mijn reacties, mijn reacties staan op 0 en -1.
En nogmaals, met de 0 ben ik het eigenlijk ook niet mee eens, aangezien het gewoon on-topic is. Dat het een wat langere discussie is omdat de andere 2 posters schijnbaar meer uitleg nodig hebben omdat ze de materie niet lijken te begrijpen zou er m.i. niet toe moeten leiden dat dan de scores lager worden.

Zie deze screenshots zojuist gemaakt nadat jij bovenstaande reactie hebt geplaatst

https://imgur.com/a/I9NToQR
https://imgur.com/a/uDGacFQ
https://imgur.com/a/4H9wAyU

In dit geval is naar mijn mening de eindscore niet correct en zijn er daarnaast ook nog eens dubieuze -1 moderaties.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennism op 08-02-2020 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ah, ik dacht dat alle reacties over de thread met cybermage gingen. Maar goed, ook mijn reactie, die ik net linkte, staat niet goed gemodereerd, er zijn onder die review dus wel meer reacties die niet goed staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Ik heb er naar gekeken en er was daar iemand \bezig om nog meer reacties onterecht te modden. Die is nu aangeschreven...

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
@TheCapK Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

cdwave in 'reviews: AMD Threadripper 3990X getest - 64 cores en dubbel zoveel...

Geen +3.

EDIT:
Solotov in 'reviews: AMD Threadripper 3990X getest - 64 cores en dubbel zovee... - reeds eerder door mij aangehaald, staat ook nog steeds op +3, terwijl het dat niet is.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 08-02-2020 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Beide eens maar kunnen nog wat moderaties gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 08-02-2020 21:18 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
ari2asem in 'reviews: AMD Threadripper 3990X getest - 64 cores en dubbel zove... is geen +3

Er wordt her en der slecht gemodereerd bij dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Cloud schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:17:
Beide eens maar kunnen nog wat moderaties gebruiken.
De eerste staat goed, die van Solotov blijft ook nog zelfs +3tjes krijgen, dus ik denk dat het lastig wordt om die goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HollowGamer in 'downloads: Asuswrt-Merlin 384.15'

Is ook geen +2, gaat vooral uit van een gerucht namelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 09-02-2020 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TheDeeGee in 'nieuws: Microsoft adviseert Edge aan Firefox-gebruikers in star...

Waarom dit ontopic is ontgaat mij een beetje. Ik zou het een 0 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik geef een -1. Het is in mijn ogen een onnodige en uitlokkende reactie. Ontopic is het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Solotov in 'reviews: AMD Threadripper 3990X getest - 64 cores en dubbel zovee...

Deze staat, ondanks dat hij even gezakt was, uiteindelijk alsnog op +3, terwijl het niet meer dan een ontopic bericht is. Ik had ook al aangegeven dat deze weer op +3 stond en deze nog +3 moderaties kreeg, kan hier wellicht wat aan gedaan worden? (Helaas kan dat niet meer door de normale moderaties, de reactie is ouder dan 48 uur intussen).

EDIT:
Vanaf dit punt, kan de thread ook wel naar 0; tweaknico in 'nieuws: Freedom Internet gaat 'vanaf' 50 euro per maand rekenen..., dus met CH4OS in 'nieuws: Freedom Internet gaat 'vanaf' 50 euro per maand rekenen voo... en tweaknico in 'nieuws: Freedom Internet gaat 'vanaf' 50 euro per maand rekenen...

[ Voor 45% gewijzigd door CH4OS op 10-02-2020 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LopendeVogel in 'nieuws: Sony zegt telecombeurs MWC af en gaat producten via ...
Een -1 lijkt me ietwat overdreven. Onjuiste info, maar ik snap de verwarring wel, het werd met weinig uitleg in ‘t nieuws op TV gepresenteerd.

Deze heeft maar 1 moderatie, maar dat is al meer dan een dag zo, dus toch maar melden. Vind een -1 overdreven, zeker daar de parent een +2 krijgt (en die info volgens mij niet klopt, vandaar mijn reactie met vragen). WhatsappHack in 'nieuws: Apple krijgt Franse boete van 25 miljoen euro voor v...

[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 10-02-2020 20:25 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:40
Verwijderd in 'plan: Maak kennis met onze nieuwe communitymanager: Moonsugar'

Lijkt mij eigenlijk wel een essentiële toevoeging op het artikel en is imho dan veel meer waard dan een +1...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
In tegenstelling, ik zie het als maar een klein detail, wat technisch gewoon correct is. Bij het welkom van de nieuwe communitymanager uitgebreid stil blijven staan bij de reden waarom de vorige vertrokken is, vind ik niet relevant. Dat er achter dat kleine zinnetje nog een heel verhaal schuilgaat, hoeft van mij daar niet besproken te worden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Als je iets moet verdedigen met het argument "wat technisch gewoon correct is" dan heb je toch zelf al in de mot dat er *eigenlijk* doelbewust iets verborgen wordt gehouden of er geen klare koffie over wordt geschonken.

Je moet de vuile was niet buiten hangen maar als redactie en helemaal tegen je community ben je wel verplicht om daar wat meer open in te zijn imho...
Dirk schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:51:
Bij het welkom van de nieuwe communitymanager uitgebreid stil blijven staan bij de reden waarom de vorige vertrokken is, vind ik niet relevant. Dat er achter dat kleine zinnetje nog een heel verhaal schuilgaat, hoeft van mij daar niet besproken te worden.
Een topic is dan beter op zijn plaats?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

HyperBart schreef op maandag 10 februari 2020 @ 23:11:
Als je iets moet verdedigen met het argument "wat technisch gewoon correct is" dan heb je toch zelf al in de mot dat er *eigenlijk* doelbewust iets verborgen wordt gehouden of er geen klare koffie over wordt geschonken.

Je moet de vuile was niet buiten hangen maar als redactie en helemaal tegen je community ben je wel verplicht om daar wat meer open in te zijn imho...

[...]

Een topic is dan beter op zijn plaats?
Met Inspector in "Ginz afscheidstopic" is er al op ingegaan. In een .plan met de aankondiging van de nieuwe communitymanager is het niet relevant.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Zeehond schreef op maandag 10 februari 2020 @ 23:31:
[...]

Met Inspector in "Ginz afscheidstopic" is er al op ingegaan. In een .plan met de aankondiging van de nieuwe communitymanager is het niet relevant.
Bedankt, geen commentaar! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Koffie in 'plan: Maak kennis met onze nieuwe communitymanager: Moonsugar'

Sorry, maar iemand valselijk beschuldigen door te zeggen dat die een 'zwarte handel' heeft, vind ik niet echt iets dat Tweakers waardig is. Wat mij betreft gaat dit naar -1. Hopelijk is dit niet de Koffie die ik denk dat het is.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 11-02-2020 00:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Geen +2 maar offtopic onder het topic over de nieuwe CM: BarôBarôZZa in 'plan: Maak kennis met onze nieuwe communitymanager: Moonsugar'''

Update: hier is nog steeds aandacht nodig.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 11-02-2020 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Mel33 in 'nieuws: KPN stelde 'agressieve tegenacties' voor bij concurrentie g...

Is mijn reactie nou echt een -1, het gaat over kpn en een relevante vraag, dat ik mis zit is toch geen -1 waard?

@Bor ja ook een 0 gegeven, is offtopic op zijn hoogst

[ Voor 6% gewijzigd door Mel33 op 11-02-2020 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Bor schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 08:15:
Geen +2 maar offtopic onder het topic over de nieuwe CM: BarôBarôZZa in 'plan: Maak kennis met onze nieuwe communitymanager: Moonsugar'''

Update: hier is nog steeds aandacht nodig.
Ja, dat viel me ook op, eens of oneens met een mening zou de moderatie niet mogen beïnvloeden en dat lijkt nu in mijn vs zijn reactie wel het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

LongTimeAgo in 'nieuws: KPN stelde 'agressieve tegenacties' voor bij concurre...

Reactie is te kort door de bocht. KPN is en was wel degelijk bezig om er iets aan te doen (verglazing wijkcentrales zodat men wel glasvezel kan bieden bijvoorbeeld). Toch wordt de reactie beloond met +2, terwijl het dus zaken over het hoofd ziet, wat dit gewoon een mening maakt en niet meer dan +1.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 11-02-2020 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 15:02
Mel33 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:05:
Mel33 in 'nieuws: KPN stelde 'agressieve tegenacties' voor bij concurrentie g...

Is mijn reactie nou echt een -1, het gaat over kpn en een relevante vraag, dat ik mis zit is toch geen -1 waard?

@Bor ja ook een 0 gegeven, is offtopic op zijn hoogst
Ik vind van wel want je geeft eerst een foute stelling. Ze zijn namelijk nooit in Mexicaanse handen geweest.

Dit had ook kunnen opzoeken i.p.v. vragen. Dus sowieso wel een +0.

De vooroordelen over Mexicanen is daarnaast totaal onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
ApexAlpha schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:04:
[...]

Ik vind van wel want je geeft eerst een foute stelling. Ze zijn namelijk nooit in Mexicaanse handen geweest.

Dit had ook kunnen opzoeken i.p.v. vragen. Dus sowieso wel een +0.

De vooroordelen over Mexicanen is daarnaast totaal onnodig.
Ja een 0 is oke.
er staat een vraagteken achter, het is meer een vraag en geen stelling.
Vooroordeel is dit niet toch.... of in dit geval een feit over een nationaal product van een land is niets mis mee.

Maar ik snap nu dat er overheen gelezen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

kiang in 'nieuws: 'CIA en BND waren eigenaar van Zwitserse marktleider crypto...

Het impeachment process van Trump lijkt me erg weinig met dat onderwerp te maken te hebben, daarnaast met een stelling als: 'De grondwet is er een vod papier geworden, iets anders zeggen is onzin.' wordt zelfs de -1 verdedigbaar en is alles hoger dan een 0 wat mij betreft een mismod.

kiang in 'nieuws: 'CIA en BND waren eigenaar van Zwitserse marktleider crypto...
Binnen een off-topic draadje beginnen met 'Leuk alt-rechts geblaat'. Alles meer dan een -1 lijkt me een mismod.

[ Voor 26% gewijzigd door JDVB op 12-02-2020 11:02 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Ik wil niet klagen over een +3 op mijn post maar eerlijkheidshalve is dat natuurlijk niet terecht voor niet veel meer dan een link.

PcDealer in 'plan: ANWB: wij bouwen aan een chatbot die meer kan dan alleen f...

[ Voor 56% gewijzigd door PcDealer op 12-02-2020 11:49 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:18
Mopperman in 'nieuws: Wetenschappelijk instituut Wetsus betaalde losgeld om v...

Geen idee waarom deze +3 krijgt. N=1 en zonder verdere opbouw zeggen dat 'goede beveiliging is vaak goedkoper dan het gevraagde losgeld' verdient imo geen +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechSupreme
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19-09 19:13
Denk dat ik een paar mensen op de pik heb getrapt:
TechSupreme in 'reviews: Samsung Galaxy S20 Ultra - Ruimte om in te zoomen'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Volgens mij geeft de tekst al aan dat eea per mail is gecommuniceerd, waarom de tekst dan alsnog vermelden een +2 moet krijgen, ontgaat mij een beetje;

duderuud in 'nieuws: Ticketmaster reset wachtwoorden na verdachte inlogpoging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:07
sdk1985 in 'nieuws: The Division 2 krijgt in maart betaalde verhaaluitbreidin...

Lijkt mij +0
Commentaar op artikelen

Spelfouten en ander commentaar met betrekking tot de artikelen kan gemeld worden in het Geachte Redactie-forum. Omdat opmerkingen over spelfouten en dergelijke alleen voor de redactie relevant zijn en de inhoud snel is achterhaald, is het onwenselijk om daar in de reacties op in te gaan. Zodoende is een punt aftrek gerechtvaardigd. Doorgaans leidt dit tot een eindscore van 0, maar kijk altijd naar de rest van de inhoud van de reactie om tot een moderatie te komen.
Deze ook:
skozaa in 'nieuws: The Division 2 krijgt in maart betaalde verhaaluitbreiding...
skozaa in 'nieuws: The Division 2 krijgt in maart betaalde verhaaluitbreiding...

@Xtuv plagen wordt duidelijk niet gewaardeerd :9

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Er staat niets in de reactie wat wel iets toevoegt, daardoor is er neits watvwel punten waard is en kom je vanwege moderatie en GR feedback op -1 uit.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Zeehond schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 15:50:
[...]

Er staat niets in de reactie wat wel iets toevoegt, daardoor is er neits watvwel punten waard is en kom je vanwege moderatie en GR feedback op -1 uit.
Dan gaat er hier weer wat mis over inzicht over hoe het moderatie systeem werkt. Nu staat er voor je naam powermod dus ik zal ongetwijfeld ongelijk hebben maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waar je dat systeem vandaan haalt.

Het moderatie systeem is zo ver mijn kennis rijkt gebaseerd op brackets met daarbij een aantal gepubliceerde eisen. Het is niet gebaseerd op een systeem van puntenaftrek. Natuurlijk zijn die beschrijvingen alles omvattend maar het zijn wat mij betreft duidelijke richtlijnen. Het stukje over strategisch stemmen onderschrijft wat mij betreft dat je een post vooral moet beoordelen 'as is'. Verder lijken de voorbeelden die manier van denken te onderschrijven. Immers in het voorbeeld dat ik net aanhaal wordt gesproken over spelfouten, die dus per definitie niets toevoegen, die vervolgens meestal +0 krijgen. Volgens jouw telling systeem zou het dan meestal -1 worden, maar dat staat er niet.

Als ik dan de omschrijving erbij pak
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.

Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn. In reacties op .plans (aankondigingen en mededelingen van de Tweakers-crew) mag soepeler gemodereerd worden dan in nieuwsartikelen en reviews. In artikelen met een zakelijke inhoud, gericht op een professionele doelgroep, of artikelen waarin reeds zeer veel reacties zijn geplaatst, mogen strengere richtlijnen gehanteerd worden.

Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die in strijd is met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een -1, enkel vanwege het meningsverschil. Een kritische noot is niet automatisch een troll of flamebait. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.
Ik vind dat een wel erg negatieve beschrijving van mijn reactie (en die van skozaa). Niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Er is ook niets te vinden waaruit blijkt dat het niet al te serieus bedoeld is., dus hoe heeft jouw bericht überhaupt toegevoegde waarde dan volgens jou?

[ Voor 104% gewijzigd door CH4OS op 12-02-2020 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
CH4OS schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:08:
[...]
Er is ook niets te vinden waaruit blijkt dat het niet al te serieus bedoeld is., dus hoe heeft jouw bericht überhaupt toegevoegde waarde dan volgens jou?
Een bericht zonder toegevoegde waarde is +0, geen -1. Mijn inzet is geen +1 of hoger dus die vraag lijkt me niet relevant. Mijn 'klacht' is -1 en daarbij dus de negatieve ondertoon die het moderatie systeem daaraan toekent (kwade intenties, trollen, enz).
Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben
Als de grap geslaagd was geweest, blijkbaar niet, dan was het overigens +1
Het niveau +1 is bedoeld voor alle overgebleven reacties die een relevante on-topic bijdrage leveren aan de discussie en niet voldoen aan de strengere criteria voor een +2 of +3. +1-reacties bevatten kennis die bij het grote publiek aanwezig is. Ook interessante vragen en geslaagde grappen kunnen op dit niveau ingedeeld worden

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 12-02-2020 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

sdk1985 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:47:
[...]

Dan gaat er hier weer wat mis over inzicht over hoe het moderatie systeem werkt. Nu staat er voor je naam powermod dus ik zal ongetwijfeld ongelijk hebben maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waar je dat systeem vandaan haalt.

Het moderatie systeem is zo ver mijn kennis rijkt gebaseerd op brackets met daarbij een aantal gepubliceerde eisen. Het is niet gebaseerd op een systeem van puntenaftrek. Natuurlijk zijn die beschrijvingen alles omvattend maar het zijn wat mij betreft duidelijke richtlijnen. Het stukje over strategisch stemmen onderschrijft wat mij betreft dat je een post vooral moet beoordelen 'as is'. Verder lijken de voorbeelden die manier van denken te onderschrijven. Immers in het voorbeeld dat ik net aanhaal wordt gesproken over spelfouten, die dus per definitie niets toevoegen, die vervolgens meestal +0 krijgen. Volgens jouw telling systeem zou het dan meestal -1 worden, maar dat staat er niet.

Als ik dan de omschrijving erbij pak

[...]

Ik vind dat een wel erg negatieve beschrijving van mijn reactie (en die van skozaa). Niet?
Je kan het prima als “Reacties zonder enige toegevoegde waarde” beschouwen want het voegt helaas helemaal niets toe. Er staat simpelweg niets in de reactie wat niet gerelateerd is tot een opmerking richting de auteur of moderatie feedback, en wat ontopic en relevant is voor de gepubliceerde content.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
sdk1985 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 19:22:
[...]
Een bericht zonder toegevoegde waarde is +0, geen -1.
Een bericht zonder toegevoegde waarde is een 0 mits deze niet te erg offtopic gaat of storend is. Totaal nutteloze oneliners of first post achtige reacties kunnen naar -1. Wanneer er moderatieklachten worden verwerkt kan er een punt aftrek worden gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sdk1985 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 19:22:
Een bericht zonder toegevoegde waarde is +0, geen -1. Mijn inzet is geen +1 of hoger dus die vraag lijkt me niet relevant.
Waarom zou het niet relevant zijn? Je komt naar dit topic omdat je vindt dat jouw bericht verkeerde moderatie heeft gekregen. Dan is vragen waarom je dat vind en welke score jij dan had verwacht (en waarom) dan toch een juiste vraag? :) Als je dat nog steeds irrelevant vind, prima, maar dan kan je ook niets terug te verwachten natuurlijk.
Mijn 'klacht' is -1 en daarbij dus de negatieve ondertoon die het moderatie systeem daaraan toekent (kwade intenties, trollen, enz).
In het stuk wat je zelf citeerde staat dat het ook in combinatie met de toon is. Nu vind ik die toon erbij nu ook niet geheel vriendelijk, als ik heel eerlijk mag zijn. Bijvoorbeeld dit stukje;
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn...

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 12-02-2020 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat lijkt mij gewoon ontopic en daarmee +1 (ook de netto score nu).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Dus?
Een en al ranten:
Heb hetzelfde, van de S1 tot de S10+ allemaal gehad, zlfs Galaxy Watch en Tab. Helemaal klaar met Samsung en dat chaotisch rommeltje wat Android heet. Aan de ene kant is Google van alles aan het pushen en aan het updaten en aan de andere kant heb je allemaal Samsung meuk waar je niks mee kan. Krijg Google notificaties van voetbal wedstrijden die 3 maanden geleden zijn gespeeld en notificaties midden in de nacht dat het mistig is. En dat omdat Google ineens iets update waar ik nooit om heb gevraagd.
Privacy is bij Android echt een groot vraagteken. Heb direct mijn Samsung account verwijderd en zoveel mogelijk in Google uitgezet.
Het moet doen wat het moet doen en sorry dat ik het zeg, maar iOS is toch echt beter in de gebruikservaring.

Dit zijn allemaal punten waar ik op lange termijn geen verandering in ga zien, heb nu al 3 maanden een 11 Pro Max en heb nooit terug gekeken. Ja heb ook kritiek op iOS, de standaard browser die je niet kan veranderen, dat hij meteen terugbelt als je op een gemist oproep drukt, zeer irritant. Maar over het algemeen zit iOS toch net iets beter in elkaar qua gebruikservaring.
Nog meer rants:
Lange klacht over Mediamarkt en Samsung
Volledig terecht ontvangen -1.

LinkedIn WoT Cash Converter

• TechSupreme
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19-09 19:13
PcDealer schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 23:49:
[...]

Dus?
Een en al ranten:

[...]

[...]

[...]

Nog meer rants:

[...]

Volledig terecht ontvangen -1.
Wat jij een rant noemt, noem ik harde kritiek van iemand die al dat spul heeft gehad. De "rant" over iOS lees je voor het gemak ook even overheen. Maar goed het zal wel. Blijkbaar mag je bepaalde dingen niet zeggen. Het is nu tijd voor Samsung om te shinen en Tweakers zal daar wel een commercieel belang in hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door TechSupreme op 13-02-2020 06:11 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
Naast rants en generalisaties; de helft van het verhaal bestaat uit een offtopic verhaal over een ervaring met een mediamarkt medewerker wat, naar ik vermoed, voor geen enkele lezer interessant is.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
corset in 'nieuws: 'Tactische shooter van Riot Games heeft behoorlijk wat ove...

Wat is hier exact off topic aan? Ik was op een wat ludieke manier naar de foute informatie.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Mensen die +3 geven voor zo een comment en voor nuttigere comments van mij een 0 geven. Haal de rechten bij die meningmodders eens weg.

shovelhead1340 in 'nieuws: Half-Life: Alyx verschijnt 23 maart'

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Pagina: 1 ... 101 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2