hierbij een andere ervaring:
- 4j ST1
- 7500km (gebruik hem niet zo vaak, zeker tijdens Corona)
- dit weekend toevallig mijn ketting gemeten, is nog goed
enig probleem dat ik heb:
- heel uitzonderlijk moet ik de linkse pedaal terug vastzetten ter hoogte van de trapas (ik heb altijd inbussleutels bij).
- spatlap erbij vooraan, kost 10eur en 10min tijd.
- 1x 2 schroeven van de fietsendragers terug moet vast schroeven.
- fietstassen laten sporen na. Heb er ondertussen iets tussen gezet.
- "upgrade" van software door nieuwe iPhone i.p.v. vorige Android, was feitelijk een downgrade en valt voorlopig niet te fixen.
- batterij kan nog evenveel als nieuw.
wel 1 fietsongeluk gehad, alles is nog origineel behalve de remhendels (toen beschadigt), en de pedalen zelf.
Oh ja ook 3x plat gereden met de ST1 banden. Sinds kilometerstand 4000 heb ik er ST3-2dehands banden op, en die doen het nog altijd goed met air+ Schwalbe binnenbanden.
- 4j ST1
- 7500km (gebruik hem niet zo vaak, zeker tijdens Corona)
- dit weekend toevallig mijn ketting gemeten, is nog goed
enig probleem dat ik heb:
- heel uitzonderlijk moet ik de linkse pedaal terug vastzetten ter hoogte van de trapas (ik heb altijd inbussleutels bij).
- spatlap erbij vooraan, kost 10eur en 10min tijd.
- 1x 2 schroeven van de fietsendragers terug moet vast schroeven.
- fietstassen laten sporen na. Heb er ondertussen iets tussen gezet.
- "upgrade" van software door nieuwe iPhone i.p.v. vorige Android, was feitelijk een downgrade en valt voorlopig niet te fixen.
- batterij kan nog evenveel als nieuw.
wel 1 fietsongeluk gehad, alles is nog origineel behalve de remhendels (toen beschadigt), en de pedalen zelf.
Oh ja ook 3x plat gereden met de ST1 banden. Sinds kilometerstand 4000 heb ik er ST3-2dehands banden op, en die doen het nog altijd goed met air+ Schwalbe binnenbanden.
8.3kW Oost-West PV en 7.7kWh thuisbatterij | WP EcoForest 1-6 PRO en dWTW | Stromer ST1 & ST3
:strip_exif()/f/image/6gXplfMz99o6PnH7wLpnEwQQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X0RGIkIphcxJCNI5NVgLzWgO.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xNLevXdnctIp3v2EKx1gNpuT.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a14ImqWxFu4qrEK22OhPLiC1.jpg?f=user_large)