Ik reed echt door dikke lagen glad sneeuw/ijs. Er begon ook superveel samen te klonteren onder de spatborden omdat er ook wel wat gestrooid/gedooid was. En ook ophopingen rond de trappers waar volgens mij ook een blijkbaar optische sensor zit, want die raakte ook beetje in de war kreeg ik het idee, gaf soms vermogen terwijl ik niet meer trapte, doet hij anders nooit. Bandentype Pirelli Angel GT Urban. Er zal vast hoop winst te halen zijn met andere banden, maar 40+ km/h zag ik sowieso niet gebeuren, als je dan ergens gaat glijden, ga je echt veel te hard neer. Ik was al blij als ik de 20 haalde die dag. Meeste ging ongeveer 15. Klever trouwens voorzien van een riem i.p.v. ketting.
Edit: als ik het goed lees hier in dit topic, moet ik eigenlijk naar de WT-variant in de winter
En ik zie nu dat huidige band waarschijnlijk harder is opgepompt dan geadviseerd, 2.2 bar. Denk dat hij wel op 3 staat of zo. Niet gunstig
Edit: als ik het goed lees hier in dit topic, moet ik eigenlijk naar de WT-variant in de winter
En ik zie nu dat huidige band waarschijnlijk harder is opgepompt dan geadviseerd, 2.2 bar. Denk dat hij wel op 3 staat of zo. Niet gunstig
[ Voor 14% gewijzigd door woekele op 11-01-2026 22:37 ]
:strip_exif()/f/image/lWozNGgKN5URvrqyD4Z5yEnb.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/KRDQH95jRhbE0hpQ1RbvRcIH.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oxwdNPBv5pk43vCrTlOG0iAU.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UxQNxzhCL3PLqsY5aj59sOio.png?f=user_large)