Cryptocurrencies - handel & koers #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste
Acties:
  • 202.138 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

funkeey schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:49:
Willen alle paniekzaaiers naar de trollboxen verhuizen? Ik begin een beetje moe te worden van alle angstige reacties. Als je je emotie niet in bedwang kan houden, haal je geld dan uit crypto en moet je hier niet mee bezig zijn.

Als je iets niet kan dan moet je het gewoon laten.
Inderdaad, zeer irritant.

Misschien maar een cryptocrash topic aanmaken zodat hier over crashes gesproken kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 14:45
funkeey schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:49:
Willen alle paniekzaaiers naar de trollboxen verhuizen? Ik begin een beetje moe te worden van alle angstige reacties. Als je je emotie niet in bedwang kan houden, haal je geld dan uit crypto en moet je hier niet mee bezig zijn.

Als je iets niet kan dan moet je het gewoon laten.
+1

Volgens mij komt het ook omdat alle grafieken maximaal vertikaal opschalen. Dus iedere scheet die gelaten wordt lijkt meteen heel erg, zeker op de kortere periodes. Zet hem eerst eens op 1H candles om wat perspectief te krijgen voor het doemroepen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:24
Iedereen z'n lol: de een zijn dip is voor de ander een instapmoment. Paniekzaaien kunnen we hier natuurlijk niet, we laten gewoon de koersen voor zichzelf spreken. (En die lijkt overigens alweer te stijgen #scorebordjournalistiek)

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Bitonic heeft 400 BTC op voorraad. Toch een waarde van 1,2 miljoen. Moet je nagaan hoeveel zij verdienen op ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Remco10 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:55:
Bitonic heeft 400 BTC op voorraad. Toch een waarde van 1,2 miljoen. Moet je nagaan hoeveel zij verdienen op ons :P
Ja want wij kopen al die 400 gezamelijk op :)
Tja ze zijn een bedrijf en die moeten winst maken!

Wat als BTC ineens crashed? Dan maken ze ook direct paar tienduizenden verlies.
Tenzij iemand ze daar snel verkoopt :)

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 09:01
De vraag is of ze daar echt fiat tegenover hebben staan of dat het geleende coins zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Remco10 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:55:
Poloniex heeft een USDT volume van ongeveer 100.000.000 maal 0,2% gemiddelde fee is 200.000 Dollar per dag aan fee's
En dan alle andere coins niet vergeten die tegen BTC getrade worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Malarky schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 07:38:
Ik heb mijn BTC sell order op 2795 staan. Vorige keer bleek 2698 de absolute top te zijn (Polo), ik zie hem nu niet veel over de 2800 gaan. Maar ik kan het mis hebben. Kan mij sowieso niet voorstellen dat er geen dip meer onder de 2800 komt als die erover heen gaat, daarvoor is de stijging van een paar dagen te groot.
Haha. 2795 verkocht en 2895 was letterlijk de max tot nu toe (vandaag). Tenminste ik neem aan dat dit het einde is. Helaas 100 ernaast dus ;) Maar ach vooruit, het was ook een ATH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ernemmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:58:
[...]

Poloniex heeft een USDT volume van ongeveer 100.000.000 maal 0,2% gemiddelde fee is 200.000 Dollar per dag aan fee's
En dan alle andere coins niet vergeten die tegen BTC getrade worden.
Dan zou je denken dat ze makkelijk 20 extra mensen kunnen inhuren voor support te leveren.
Maar nee, tickets duren 5dagen+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 08:48
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:12:
[...]

Dan zou je denken dat ze makkelijk 20 extra mensen kunnen inhuren voor support te leveren.
Mensen moeten ook aangenomen worden, ingewerkt worden. Er wordt opgeschaald, maar ze kunnen de capaciteit niet ineens oplossen. Andere kant. Verificatie is op dit moment ook weer terug naar 2 dagen, dus volgens mij is de ergste drukte wel voorbij.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:12:
[...]
Je kan niet zomaar een blik van 20 mensen opentrekken, zeker niet als je enige kwaliteitseisen aan je personeel hebt. Je moet ze eerst vinden, interviewen, testen, screenen (want ze werken met geld), ze moeten hun oude baan opzeggen, etc etc. Voor je 20 man extra hebt ben je zo een jaar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
SirDarkAngel schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:13:
[...]

Mensen moeten ook aangenomen worden, ingewerkt worden. Er wordt opgeschaald, maar ze kunnen de capaciteit niet ineens oplossen. Andere kant. Verificatie is op dit moment ook weer terug naar 2 dagen, dus volgens mij is de ergste drukte wel voorbij.
Mijn verificatie staat al zeker 2 weken open bij Polo en er lijkt geen schot in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 18:02

TheBorg

Resistance is futile.

DaCoTa schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:13:
Voor je 20 man extra hebt ben je zo een jaar verder.
Inderdaad.

En de mensen die in de Trollbox roepen willen waarschijnlijk hun 0,00000000001 bitcoin terug.

Maar dan nog. Als je met iemands geld bezig bent heb je wel een grote verantwoordelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 08:48
Ernemmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:15:
[...]

Mijn verificatie staat al zeker 2 weken open bij Polo en er lijkt geen schot in te zitten.
Dat vind ik vreemd. Ik heb vrijdag mijn verificatie ingediend en deze was zondag verwerkt. Geen idee waar dat verschil in zit.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Polo ticket (niet meer nodig) staat al 5 dagen open.
Kraken verify is al 2.5 week bezig (TIER 1 2 3).
Support mails worden niet beantwoord.

Ik weet dat mensen opgeleid moeten worden.
Maar niet iedereen in support moet met geld bezig zijn.
Verifications in orde maken, basic support tickets beantwoorden kan je ook na 1 à 2 dagen opleiding.
Er zijn werklozen genoeg tenzij ze enkel hoogopgeleide mensen willen wegplukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 18:02

TheBorg

Resistance is futile.

multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:19:
Er zijn werklozen genoeg tenzij ze enkel hoogopgeleide mensen willen wegplukken.
Zo makkelijk is het echt niet. Als ik een vacature openzet dan zijn 8 van de 10 mensen die reageren rare snuiters die de vacature niet eens hebben gelezen. Kan zo een maand duren voor er een paar geschikte mensen zijn voor een eenvoudige functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
Misschien in tussentijd Bittrex een optie als jullie een exchange met vele munten zoeken?
Werkt iets beter dan Polo zelfs imo.
Een basis account verifiëren duurde 5 minuten bij mij (foto's id + selfie hebben ze nodig)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:25:
Sorry voor de dubbelpost.

[...]

Dit begrijp ik niet helemaal. Ik probeer een scenario te bedenken waar dit zou kunnen maar het enige wat ik me kan bedenken is als je voor 500 miljoen aan ripples koopt tegen elke willekeurige vraagprijs, wat mij niet echt realistisch lijkt of zie ik iets over het hoofd?
Je moet kijken naar de diepte van het orderboek op een exchange.

Kijk je bijvoorbeeld naar het orderboek van BTC/USD op Bitfinex, dan zie je in de rechterhelft de "ask" orders. Als jij koopt tegen marktprijs, dan snoep je dus af van die orders. Scroll je naar beneden, naar ongeveer $6000, dan zie je daar een totaal van 4,1k BTC. Oftewel, als jij 4,1k aan BTC koopt in een keer op Bitfinex, dan stijgt de koers naar $6000. Het is niet direct af te lezen hoeveel dollars je daarvoor nodig hebt, maar het is iig flink wat minder dan 4,1k * $6000 (want het orderboek is een stuk voller rond de huidige koers), oftewel $24M. Dat is héél wat minder dan de marketcap van BTC ($44G).

In werkelijkheid zit het iets genuanceerders met hidden orders en allerlei stops die triggeren als je een dergelijke actie uitvoert, plus je laat een gapend gat over in het orderbook die in notime weer gevuld wordt en de koers vrij snel zoniet instantaan weer terugvalt, maar you get the point.

De marketcap is een waardeloze metric. Ik kan er echt geen nuttig voorbeeld voor bedenken. Het representeert niet hoeveel geld er in BTC zit. Stel er staan 5 coins te koop voor iemand die ze gratis heeft gemined. Vervolgens koopt iemand al die 5 coins op, die te koop staan voor respectievelijk $1, $2, $3, $4 en $5. Dan heeft hij $15 betaalt voor 5 coins, maar volgens de marketcap zit er $25 in. Verkoopt hij ze allemaal weer voor diezelfde prijzen, dan heeft hij zijn $15 terug, is de huidige koers $1 en de marketcap nog maar slechts $5.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 06-06-2017 17:29 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Typisch , bitcoin zakt en Stratis leeft op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
SirDarkAngel schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:13:
[...]

Verificatie 2 dagen? Weet niet waar je dat vandaan hebt :?
Vriend van mij wacht al 3 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
.oisyn schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:27:
[...]
De marketcap is een waardeloze metric. Ik kan er echt geen nuttig voorbeeld voor bedenken. Het representeert niet hoeveel geld er in BTC zit. Stel er staan 5 coins te koop voor iemand die ze gratis heeft gemined. Vervolgens koopt iemand al die 5 coins op, die te koop staan voor respectievelijk $1, $2, $3, $4 en $5. Dan heeft hij $15 betaalt voor 5 coins, maar volgens de marketcap zit er $25 in. Verkoopt hij ze allemaal weer voor diezelfde prijzen, dan heeft hij zijn $15 terug, is de huidige koers $1 en de marketcap nog maar slechts $5.
Of anders gezegd: market cap is het aantal munten in omloop vermenigvuldigd met de laatste prijs die iemand ervoor betaald heeft. Dat zegt niks over hoeveel geld ze allemaal waard zijn, of hoeveel een munt wel of niet waard is. Niet om te kopen en niet om te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

TheBorg schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:21:
[...]

Zo makkelijk is het echt niet. Als ik een vacature openzet dan zijn 8 van de 10 mensen die reageren rare snuiters die de vacature niet eens hebben gelezen. Kan zo een maand duren voor er een paar geschikte mensen zijn voor een eenvoudige functie.
Nevermind het personeel. :)

VERGE heb ik al paar keer vermeld. Ik had ze op cryptopia (klein volume) en ik heb net mijn bittrex account aangemaakt en ze naar daar versluisd (155k stuks , fee 1 XVG!! :)

Maar op Bittrex leeft de coin pas echt. Het heeft daar een Top Volume.
USD: 13307715$ Bitcoin:4643.7 op een Cap van 75 million $.
Dus er wordt 1/5de van de totale Cap verhandeld per 24h.
Bij bitcoin of eth is dat 1/22 a 1/40ste.

Daar zit wel wat kracht achter.
Nu alleen nog iets meer groen en Verge vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Ik zie 'm ook niet onmiddellijk corrigeren, laatste 2uur was even de broeksriem aantrekken maar de EUR exchanges zijn alweer aan het herstellen - USD loopt nog een beetje achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys, ik ga voor het eerst inkopen...maar wat is de verwachting van Stratis? Top5 coin of toch niet? (allemaal glazen bol erbij)
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:35:
[...]

Zeker de topic warning niet gelezen?
Zeker wel, maar ik vraag nergens welke coin ik moet kopen volgens mij...

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRos
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-07-2021
Pap3rclip schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:25:
Een basis account verifiëren duurde 5 minuten bij mij (foto's id + selfie hebben ze nodig)
Ik was even bang dat ik de enige was die zich gelegitimeerd had op die manier. Ben je dan niet bang dat er identiteitsfraude mee gepleegd kan/gaat worden?

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenRos op 06-06-2017 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:34:
Guys, ik ga voor het eerst inkopen...maar wat is de verwachting van Stratis? Top5 coin of toch niet? (allemaal glazen bol erbij)
Zeker de topic warning niet gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 06:28
Bij deze: niemand kan daar antwoord op geven.
Glazenbol: moah ik denk Stratis naar plekje 281? Kan zijn dat mijn glazenbol niet goed functioneert.

Wil je meer op safe dan zou ik richting BTC en/of ETH kijken.

Wil je veel meer fun en nog meer op safe spelen? Ga lekker minen (serieus, dat doe ik ook..) :D Als ik zie hoeveel paniekzaaiers hier in dit topic zitten omdat ze 2 euro verlies aan het maken zijn op hun zuur verdiende euro's, poeh...

Je hebt van die 'noob' exchanges zoals poloniex, dit soort exchanges hebben veelal een trollbox voor dit soort vragen. Alleen daar zul je mensen hebben die een glazenbol in bezit hebben :D

Maar... leuk dat je ook een poging gaat doen in het cryptowereldje! Ik zou sowieso een deel (BTC) apart zetten, dan zou ik een beetje ETH kopen (doet het ook al meer dan een jaar goed), veel mensen met scrypt miners (voor oa Litecoin), LTC zie ik ook nog wel stijgen. Als je dan nog iets over hebt, dan kan je bijv wat gooien richting stratis, bytecoin en etc (deze coins kosten weinig, dus zul je ook weinig van merken indien die omlaag gaan).
Qua mining zit ik momenteel op zcash, zencash en hush (meeste profit).

[ Voor 34% gewijzigd door LopendeVogel op 06-06-2017 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 10:51
Check de laatste 10 pagina's & CTRL F Stratis of STRAT. Staat veel in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online

[...]

Ik denk dat ie wel eens serieus kan stijgen aankomend jaar. Hoe anderen daar over denken kan je in dit topic zelf snel even doorlezen.
Cryptocurrencies - handel & koers #3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Poehee, de cryptobeurs-krach van 2017 overleefd!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ernemmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:38:
[...]

Ik denk dat ie wel eens serieus kan stijgen aankomend jaar. Hoe anderen daar over denken kan je in dit topic zelf snel even doorlezen.
Cryptocurrencies - handel & koers #3
Kom er nu pas achter dat er gezocht kan worden in het topic zelf in plaats van het gehele forum!
Thanks!! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien als topic-regel dat er niet gereageerd mag worden over marktbewegingen van het afgelopen uur oid. Vind het op zich een aardig topic om te volgen, maar elke poep en scheet zie ik zelf ook wel in de koersen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

[...]

Er is net DE BTC crash van de maand geweest dus die kan je veilig in
kopen :)
IHMO BTC gaat door de 3000 breken deze nacht en dan doorlopen naar 3200 a 3300.
Daar kan er wel ergens een correctie komen die gaat vechten tegen de 3000$ en er misschien nog onder duiken.

Ik geloof nu niet meer in een crash tot 1800$.
Maar wel net voor of na 1 augustus. Dat is een gevaarlijke tijd voor bitcoin.
Zorg dat je dan alles in ETH of LTC hebt steken of USDT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pap3rclip
JeroenRos schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:35:
[...]

Ik was even bang dat ik de enige was die zich gelegitimeerd had op die manier. Ben je dan niet bang dat er identiteitsfraude mee gepleegd kan/gaat worden?
Als fiat exchange was mijn oog vorige week ook op Coinbase gevallen.
Daar moest ik ook alles gaan uploaden en toen begon er wel een belletje te rinkelen. Even gegoogled op Coinbase en dan toch maar het hele proces daar afgebroken.
Bitstamp en Bittrex heb ik toch een beter gevoel bij en niet echt schrik voor fraude of iets nee.
Met een selfie + voor- en achterkant van een (weliswaar Belgische ;) ) id kunnen ze toch niet heel veel denk ik? Om er effectief iets "officieel" mee te doen heb je toch altijd de pincode nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murdock1985
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ernemmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:28:
[...]

Door dit nieuws is ie inderdaad gestegen, maar het blijkt dat het nu maar op 1 server wordt aangeboden en verder niks nieuws toevoegt.
Dit soort nieuw is altijd leuk voor de koers maar de coin zelf is niet anders dan een heleboel andere coins die niks toevoegen.
Zo te zien zijn er meerdere mensen op GoT die maar een deel van het nieuws hebben gelezen over DGB. Het gaat helemaal niet zozeer om die Minecraft server.

DGB is uitgekozen als finalist (8-9 juni) bij de CitiT4IChallenge.
Lees deze tweet maar van DGB:
https://twitter.com/DigiByteCoin/status/867061052831387648

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik moet echt stoppen met day traden. Ik bak daar echt niets van. Ik weet precies altijd op de pieken in te kopen en te verkopen in de dalen. :')

Het enige wat werkt voor mij is het gewoon op paper wallets storten. Daar moet je moeite voor doen om dat eraf te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:49:
Ik moet echt stoppen met day traden. Ik bak daar echt niets van. Ik weet precies altijd op de pieken in te kopen en te verkopen in de dalen. :')

Het enige wat werkt voor mij is het gewoon op paper wallets storten. Daar moet je moeite voor doen om dat eraf te halen.
90% van de beginnende daytraders stopt uiteindelijk na 3 maanden met verliezen, dus troost jezelf met die gedachte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Psycho_Mantis schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:49:

Regel 1 voor jezelf: nooit verkopen met verlies. Dat is inderdaad idle money, maar dat is de les, en vaak valt het wel mee, zeker in combinatie met regel 2. Of spreek anders af, ik wacht minimaal 2 weken. In coin landschap al heel lang waar er heel veel kan gebeuren.
Regel 2: koop coins die in het recente verleden mooie dingen hebben laten zien maar op jouw aankoop moment op daylow/weeklow staan. Er staan elke dag coins in de vette +, maar ook elke dag coins in de -. Koop die laatste is gewoon, is voor mij een bewezen werkend concept.

Teveel mensen kopen in de al hard stijgende lijn en blijken dan een order op een weekhigh of zelfs monthhigh hebben gekocht. Tenzij de coin net nieuw is, maar wat denk je zelf? Dat dat voortaan het laagste punt van de maand is?
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:46:
[...]

IHMO BTC gaat door de 3000 breken deze nacht en dan doorlopen naar 3200 a 3300.
Daar kan er wel ergens een correctie komen die gaat vechten tegen de 3000$ en er misschien nog onder duiken.

Ik geloof nu niet meer in een crash tot 1800$.
Maar wel net voor of na 1 augustus. Dat is een gevaarlijke tijd voor bitcoin.
Zorg dat je dan alles in ETH of LTC hebt steken of USDT.
Als ik jou was zou ik straks bij 2000 wat goedkope bitcoins oppikken. Vannacht alweer 3000, dat is 50% :+

[ Voor 25% gewijzigd door Malarky op 06-06-2017 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Malarky schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:53:
[...]

Regel 1 voor jezelf: nooit verkopen met verlies. Dat is inderdaad idle money, maar dat is de les, en vaak valt het wel mee, zeker in combinatie met regel 2. Of spreek anders af, ik wacht minimaal 2 weken. In coin landschap al heel lang waar er heel veel kan gebeuren.
Regel 2: koop coins die in het recente verleden mooie dingen hebben laten zien maar op jouw aankoop moment op daylow/weeklow staan. Er staan elke dag coins in de vette +, maar ook elke dag coins in de -. Koop die laatste is gewoon, is voor mij een bewezen werkend concept.

Teveel mensen kopen in de al hard stijgende lijn en blijken dan een order op een weekhigh of zelfs monthhigh hebben gekocht. Tenzij de coin net nieuw is, maar wat denk je zelf? Dat dat voortaan het laagste punt van de maand is?
Erg goede tips, zal ik onthouden :)
Nu ben ook ook weer niet enorm slecht bezig, ben nu maar enkele 10tjes verloren vandaag. Overal gezien toch wel paar honderd verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Pap3rclip schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:46:
[...]

Daar moest ik ook alles gaan uploaden en toen begon er wel een belletje te rinkelen. Even gegoogled op Coinbase en dan toch maar het hele proces daar afgebroken.
Bitstamp en Bittrex heb ik toch een beter gevoel bij en niet echt schrik voor fraude of iets nee.
Met een selfie + voor- en achterkant van een (weliswaar Belgische ;) ) id kunnen ze toch niet heel veel denk ik? Om er effectief iets "officieel" mee te doen heb je toch altijd de pincode nodig.
Ik doe alles via coinbase, deze exchange heeft super gunstige rates en is heel gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 13:13
Malarky schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:53:
[...]

[...]

Als ik jou was zou ik straks bij 2000 wat goedkope bitcoins oppikken. Vannacht alweer 3000, dat is 50% :+
Wellicht al een keer gevraagd (en in dat geval mijn excuses), maar welke website(s) houden deze weeklow/monthlows/weekhigh/month high overzichtelijk bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

siddler schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:05:
[...]

Wellicht al een keer gevraagd (en in dat geval mijn excuses), maar welke website(s) houden deze weeklow/monthlows/weekhigh/month high overzichtelijk bij?
Ik ken er geen. Zeker niet huidige koers t.o.v. % hoogste koers van afgelopen 24 uur/ x dagen. Dus dat is mijn mede trader nu zelf aan het maken op een interne website :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

superpolm schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:55:
[...]

is dat sarcastisch? want juist tijdens een bubbel zie je zulke berichten.
Yep..aan het begin van de bubbel staan er een paar mensen op de dansvloer, al gauw komen er meer. Feestje zwelt aan en het feestje begint gezellig te worden. Tegen het eind staat iedereen schuimbekkend op de dansvloer, totaal uitzinnig van vreugde te dansen en al dansend elkaar de meest waanzinnige verhalen te vertellen over hoe goed de muziek wel niet Is........dat terwijl de nieuwe garde er naar staat te kijken en langzaam beginnen te schuifelen op hun dansvloertje op een nieuw deuntje

Hier valt het wel mee, maar bv op bitcointalk is er een zendingsdrang waarbij de kruistochten niets waren om je die cd met oude muziek te slijten.

N=10 maar de nieuwe instappers die ik ken mijden BTC als de pest

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Blue_Fear schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:02:
[...]

Ik doe alles via coinbase, deze exchange heeft super gunstige rates en is heel gebruiksvriendelijk.
Gebruiksvriendelijk zag het er alleszins uit, maar op het internet zijn verhalen te vinden van mensen die opeens hun account geblokkeerd of onderzocht zien worden zonder mogelijkheid om hun geld te withdrawen.
Dat is iets wat ik niet over de andere exchanges gelezen heb. Daarom dat ik het risico liever vermijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:05
Pap3rclip schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:11:
[...]

Gebruiksvriendelijk zag het er alleszins uit, maar op het internet zijn verhalen te vinden van mensen die opeens hun account geblokkeerd of onderzocht zien worden zonder mogelijkheid om hun geld te withdrawen.
Dat is iets wat ik niet over de andere exchanges gelezen heb. Daarom dat ik het risico liever vermijd.
Uphold is wat mij betreft een goede service, en zowel de rates als de transaction fee zijn beter dan op coinbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pap3rclip schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:46:
[...]

Ja op zich zit ik niet in met het sturen van de foto ID, PinCode nodig en ook zou Coinbase teveel credibiliteit verliezen indien ze gegevens zouden verkopen.
Heb deze ochtend btw Tweet gelezen van CryptoCoinsNews dat Coinbase een geldophalingsronde plant van 1 Miljard dollar. Die zou wordne geleid door JP Morgan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:51
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:15:
[...]

Ja op zich zit ik niet in met het sturen van de foto ID, PinCode nodig en ook zou Coinbase teveel credibiliteit verliezen indien ze gegevens zouden verkopen.
Heb deze ochtend btw Tweet gelezen van CryptoCoinsNews dat Coinbase een geldophalingsronde plant van 1 Miljard dollar. Die zou wordne geleid door JP Morgan.
Ze gaan geld ophalen waarmee het bedrijf gewaardeerd wordt op 1 miljard, dat is iets heel anders. Dat betekent dat mensen er bijvoorbeeld 100 miljoen instoppen in ruil voor 10% kapitaalbelang, waardoor je voor 100% 1 miljard zou moeten betalen. Er zal geen 1 miljard cash in worden gestopt.

Verkoop van data zijn heel dure privacyrechtboetes voor tegenwoording; tegen 10% van je wereldwijde omzet, kan nogal pijn doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:18:
[...]

Ze gaan geld ophalen waarmee het bedrijf gewaardeerd wordt op 1 miljard, dat is iets heel anders. Dat betekent dat mensen er bijvoorbeeld 100 miljoen instoppen in ruil voor 10% kapitaalbelang, waardoor je voor 100% 1 miljard zou moeten betalen. Er zal geen 1 miljard cash in worden gestopt.

Verkoop van data zijn heel dure privacyrechtboetes voor tegenwoording; tegen 10% van je wereldwijde omzet, kan nogal pijn doen.
ja sorry, bedoelde ik ook! Valuatie van 1 miljard, is anders wel een heeeele grote ophaling :+
Mijn excuses voor de foute verwoording! :9

Jups, zijn serieuze boetes dus persoonlijk heb ik er vertrouwen in, maar is natuurlijk ook weer wat je zelf aanvoelt. Van zodra je het gevoel hebt een red flag te zien, ga dan op zoek naar een andere manier en onderzoek zeker voldoende! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:51
Poetin en oprichter Ethereum gezellig aan de koffie geweest:

http://www.coindesk.com/v...portunities-recent-forum/

Ben benieuwd of Rusland hier vooruit op kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Pap3rclip schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:11:
[...]

Coinbase is niet zo gunstig hoor.
Zeker als je gaat kopen komen er nog wat kosten bij.
Er was uiteindelijk niet zoveel verschil met LiteBit.
Daar was ik van geschrokken.

Aankopen enkel via Bitstamp nu, die zijn wel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Kan iemand me vertellen waarom ik bij kraken, steeds insufficient funds krijg bij het verkopen van BTC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 07:01

Secsytime

Automagisch

mvrhrln schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:29:
Kan iemand me vertellen waarom ik bij kraken, steeds insufficient funds krijg bij het verkopen van BTC ?
Iets met de fee instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

mvrhrln schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:29:
https://support.kraken.co...les/203325743-Free-Margin

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:15:
[...]

En je krijgt een leuke bonus van 10USD bij de eerste storting, ook mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
Nee free-margin was nog goed.
Secsytime schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:30:
[...]

Iets met de fee instellingen?
Denk idd dat het is, wou al m'n BTC verkopen, kan ie er dus geen margin meer vanaf houden.
Helemaal overheen gekeken.

Nee toch niet, meer dan 116eu vrij staan om 725eu aan btc te verkopen. moet toch kunnen dan?

[ Voor 45% gewijzigd door mvrhrln op 06-06-2017 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 14:03
mvrhrln schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:35:
[...]

[...]

Denk idd dat het is, wou al m'n BTC verkopen, kan ie er dus geen margin meer vanaf houden.

Nee toch niet, meer dan 116eu vrij staan om 725eu aan btc te verkopen. moet toch kunnen dan?
Nog koop orders openstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

mvrhrln schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:35:
[...]

[...]

Kan niet meer zeggen, zonder screenshot van je instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
[...]

Als je de grafiek op een week zet kan je wel zien wat de low en high waren.

https://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/btceur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
Harmvdw schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:38:
[...]
Nog koop orders openstaan?
ahja, een stoploss sell order heb ik uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:50
Heb t gevoel dat ie nog wel verder gaat instorten (BTC). Wat denk jij @Malarky ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
Na m'n stoploss is ook niet ge-execute ?
code:
1
2
3
4
5
New & Open Orders

Order   Order Type  Pair    Price   Volume Rem. Cost Rem.   Status  Opened   
OGCP3F  sell/stop-loss  XBT/EUR €2,450.000  0.30750000  €753.375    Untouched   06-06-17 18:39:58 +0200 
1 - 1 of 1 orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:52
Wil ook een aantal kleinere coins gaan kopen die momenteel low staan of in een kleine stijgende lijn zitten. Zie hier verschillende langskomen. ETH heb ik al en deze heb ik op tijd gekocht.
Naar welke coins gaat jullie interesse momenteel het meest naar uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Mijn knop stond op sell op 2705 maar daar krijgt hem toch resistance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

ThijsM schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:46:
Wil ook een aantal kleinere coins gaan kopen die momenteel low staan of in een kleine stijgende lijn zitten. Zie hier verschillende langskomen. ETH heb ik al en deze heb ik op tijd gekocht.
Naar welke coins gaat jullie interesse momenteel het meest naar uit?
Zie topicwarning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Litebit heeft weer eens een DDOS hoor, toch gek dat ze dat vaker hebben tijdens piekmomenten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

[...]

Op https://bitcoincharts.com/markets/ kun je iig de 1d en 30d low/high zien (van BTC).
mvrhrln schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:45:
code:
1
2
3
4
5
New & Open Orders

OGCP3F  sell/stop-loss  XBT/EUR €2,450.000  0.30750000  €753.375    Untouched   06-06-17 18:39:58 +0200 
1 - 1 of 1 orders
Dat is helaas bij Kraken wel vaker het geval.

[ Voor 37% gewijzigd door Tourniquet op 06-06-2017 18:54 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:40
Shit, toch te snel weer teruggekocht. Verkocht op 2760 (ook al te laag uiteindelijk) en teruggekocht op 2730. Op dit moment zakken we door de 2680. Uiteindelijk nog steeds op winst maar toch grappig wat die grafiekjes met je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 13:13
Ernemmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:40:
[...]

Als je de grafiek op een week zet kan je wel zien wat de low en high waren.

https://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/btceur
Tourniquet schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:50:
[...]

Op https://bitcoincharts.com/markets/ kun je iig de 1d en 30d low/high zien.

[...]

Dat is helaas bij Kraken wel vaker het geval.
Bedankt! Maar ik ben voornamelijk benieuwd naar iets meer over altcoins. Voor BTC ben ik momenteel meer aan t HODL'n.

[ Voor 24% gewijzigd door siddler op 06-06-2017 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
mvrhrln schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:45:
code:
1
2
3
4
5
New & Open Orders

1 - 1 of 1 orders
Zelf heel vaak gehad op kraken dat de stop-loss niet af ging, was maar goed dat ik erachter zat.
Batiatus schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:49:
Litebit heeft weer eens een DDOS hoor, toch gek dat ze dat vaker hebben tijdens piekmomenten :z
Die website werkt hier gewoon, ander klein detail is dat ze geen munten hebben

[ Voor 45% gewijzigd door Slux op 06-06-2017 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
siddler schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:55:
[...]

[...]

Bedankt! Maar ik ben voornamelijk benieuwd naar iets meer over altcoins. Voor BTC ben ik momenteel meer aan t HODL'n.
Op Bittrex.com kan je de grafieken ook op een maand zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Knopsje schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:52:
Shit, toch te snel weer teruggekocht. Verkocht op 2760 (ook al te laag uiteindelijk) en teruggekocht op 2730. Op dit moment zakken we door de 2680. Uiteindelijk nog steeds op winst maar toch grappig wat die grafiekjes met je doen.
Risico lopen voor 30euro? :)
Als je tenminste al 1 of meer bitcoins koopt.

Je had om 16u kunne verkopen op 2900 en nu aankopen.
dat was al mooie winst geweest.

Goh hij heeft veel weerstand op 2740.
Ik hoop dat hij terug doorschiet richting 3k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Raar dat op Kraken mijn stop/loss niet afgegaan was net. Nu alsnog mijn beetje BTC verkocht en afwachten of de buy order wel uitgevoerd gaat worden mocht het dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
God jongens wat ben ik heerlijk op tijd uitgestapt. Hopelijk geldt dat voor jullie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20:25
Te laat uitgestapt met 1 bitcoin.
Toch een paar honderd euro winst kunnen pakken.
Heb nog 0,5 bitcoin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 10:28
De ochtend uitgestapt. Morgen terug instappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Ik ben gewoon lekker aan het holden, stel het zakt nog enorm en het stijgt in de nacht weer plots 30% dan mis je toch weer de boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20:25
met 0,5 blijf ik holden. Vanavond misschien bijkopen. Of morgenvroeg. Moet hij wel onder de 2000 euro duiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Murdock1985 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:49:
[...]

Zo te zien zijn er meerdere mensen op GoT die maar een deel van het nieuws hebben gelezen over DGB. Het gaat helemaal niet zozeer om die Minecraft server.

DGB is uitgekozen als finalist (8-9 juni) bij de CitiT4IChallenge.
Lees deze tweet maar van DGB:
https://twitter.com/DigiByteCoin/status/867061052831387648
Ik zit net even de PDF te lezen van Citi maar dan kan ik nog niet zeggen dat Digibyte echt iets gewonnen heeft.
http://www.techforintegri...-Day-Finalists.pdf?x82031

Van de 203 solutions zijn er 103 door naar de finale, waarbij Digibyte er 1 van is.

Begrijp mij niet verkeerd, ik zou het echt leuk vinden als crypto's echt doorbreken, maar om nu twitter berichten van de coin zelf als informatiebron te gebruiken lijkt mij niet een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:05
Heb gelukkig zelf op tijd alles (met stoploss) op Kraken kunnen verkopen. Ik had 2.5 BTC staan daar. Maar er bleef 0.01178 BTC over .... en die krijg ik nu met geen mogelijkheid verkocht. Probeer via trade.kraken.com als de gewone kraken interface. Met een prima market sell order.

Heb in totaal een mooie winst gehaald (had x5 margin en tier 3 max 25000 euro margin vol ingezet de afgelopen dagen :) ) en vind het wel weer even genoeg eerst. Twijfelde om nog wat short te gaan enzo, maar gezien de prestaties van de Kraken engine tijdens dit soort piekmomenten toch maar niet gedaan. Daar kun je zoveel geld aan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:02:
[...]

Risico lopen voor 30euro? :)
Als je tenminste al 1 of meer bitcoins koopt.

Je had om 16u kunne verkopen op 2900 en nu aankopen.
dat was al mooie winst geweest.

Goh hij heeft veel weerstand op 2740.
Ik hoop dat hij terug doorschiet richting 3k.
Gisteren met veel bombarie de ATH, hype en grote correctie hier aangekondigd, dan doe ik dit er nog even bovenop: mijn eerste buy order staat rond de 2000.

Voorlopig zie ik veel overeenkomsten met de correctie van 2 weken geleden, alle lijnen zijn hetzelde. Toen zat er 44 uur tussen piek en dal.

Dus helaas morgen een heel saai dagje wellicht. Een balance sinds vanmorgen bomvol USDT en EUR en wachten op het dal voor de grote inkoop. Zowel btc als alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ernemmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:23:
[...]

Ik zit net even de PDF te lezen van Citi maar dan kan ik nog niet zeggen dat Digibyte echt iets gewonnen heeft.
http://www.techforintegri...-Day-Finalists.pdf?x82031

Van de 203 solutions zijn er 103 door naar de finale, waarbij Digibyte er 1 van is.

Begrijp mij niet verkeerd, ik zou het echt leuk vinden als crypto's echt doorbreken, maar om nu twitter berichten van de coin zelf als informatiebron te gebruiken lijkt mij niet een goed idee.
En ze gaan daar Digusign pitchen ipv DGB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 13:26

Ryan1981

Je ne sais pas

Playa del C. schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:23:
Heb gelukkig zelf op tijd alles (met stoploss) op Kraken kunnen verkopen. Ik had 2.5 BTC staan daar. Maar er bleef 0.01178 BTC over .... en die krijg ik nu met geen mogelijkheid verkocht. Probeer via trade.kraken.com als de gewone kraken interface. Met een prima market sell order.

Heb in totaal een mooie winst gehaald (had x5 margin en tier 3 max 25000 euro margin vol ingezet de afgelopen dagen :) ) en vind het wel weer even genoeg eerst. Twijfelde om nog wat short te gaan enzo, maar gezien de prestaties van de Kraken engine tijdens dit soort piekmomenten toch maar niet gedaan. Daar kun je zoveel geld aan verliezen.
Kijk, dit is precies waar ik over val. Leuk dat iets super hoog staat, maar als je er vanaf wil, stort de prijs zo weer in. Een stoploss voor 500 bitcoins gaat dus nooit werken of mis ik hier iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Malarky schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:27:
[...]

Gisteren met veel bombarie de ATH, hype en grote correctie hier aangekondigd, dan doe ik dit er nog even bovenop: mijn eerste buy order staat rond de 2000.

Voorlopig zie ik veel overeenkomsten met de correctie van 2 weken geleden, alle lijnen zijn hetzelde. Toen zat er 44 uur tussen piek en dal.

Dus helaas morgen een heel saai dagje wellicht. Een balance sinds vanmorgen bomvol USDT en EUR en wachten op het dal voor de grote inkoop. Zowel btc als alts.
2000? Jij bent wel heel optimistisch :)
Terwijl ik dit lees schiet hij van 2720 naar 2780 in één groene lijn.

Resistance is strong at 2700$ :))

Er zit een gelijkenis in maar dan moet hij eerst nog jumpen naar 2850 om dan te crashen richting 2100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleecho
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:29:
[...]

En ze gaan daar Digusign pitchen ipv DGB
Maar is het niet zo dat op het moment dat dit systeem in gebruik wordt genomen door een grote speler als Citigroup, dat de coins ook meer waard worden, want meer transacties die gevalideerd moeten worden dus meer coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:46
Playa del C. schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:23:

Heb je de fee op XBT of euro staan?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:33:
[...]

Er zit een gelijkenis in maar dan moet hij eerst nog jumpen naar 2850 om dan te crashen richting 2100.
Dit. In euro's

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Dit zijn dollars! 2850euro heeft hem nog nooit gestaan! I wish.

Ik wil misschien, afhankelijk van de situatie, een stop order ingeven van 2710$ voor deze nacht.
Wat doet die Trailering stop? Ik begrijp de uitleg niet :)

Wil dat zeggen als het market order vanaf 2710$ niet uitgevoerd wordt dat hij meezakt met de prijs zodat het wel uitgevoerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleecho schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:34:
[...]

Maar is het niet zo dat op het moment dat dit systeem in gebruik wordt genomen door een grote speler als Citigroup, dat de coins ook meer waard worden, want meer transacties die gevalideerd moeten worden dus meer coins?
Geen idee. Lijkt er los van te staan als ik de demo goed begrepen heb. Heb ze de vraag gemaild. Denk dat digusign gewoon gebruikt maakt van de blockchain. In het verhalen kwamen nergens DGB'S kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 18:44
[...]

Dank voor het delen van je kennis/onderbuikgevoel eerder vandaag.
Heb tijdig kennis kunnen maken met de stappen die nodig zijn om e.e.a. "veilig" te stellen in USD en USDT

Misschien niet de maximale winst gepakt, maar toch een leuk rendement door de afgelopen twee weken met coins te schuiven.
Achteraf had ik waarschijnlijk net zo goed kunnen HODL'en met BTC, maar dat had lang niet zo leuk geweest... :9

Ik HODL m'n USD(T) nu nog wel even....

Hoe maak ik snel BTC van USDT op polo?
Als ik m'n USDT amount aanklik en ik kies voor de lowest ask dan heb ik te weinig USDT om daadwerkelijk te kopen. Hoe hou ik rekening met de fee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:40:
[...]

Geen idee. Lijkt er los van te staan als ik de demo goed begrepen heb. Heb ze de vraag gemaild. Denk dat digusign gewoon gebruikt maakt van de blockchain. In het verhalen kwamen nergens DGB'S kijken.
Ok dus de minecraft 'server' stelt niets voor + citibank news is gewoon een pitch met 100 andere bedrijven.
Minieme kans dat ze dat ook winnen? Dit was echt een pump en dump.. en ik heb geld verloren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:39:
[...]

Ik wil misschien, afhankelijk van de situatie, een stop order ingeven van 2710$ voor deze nacht.
Wat doet die Trailering stop? Ik begrijp de uitleg niet :)

Wil dat zeggen als het market order vanaf 2710$ niet uitgevoerd wordt dat hij meezakt met de prijs zodat het wel uitgevoerd wordt?
Een trailing stop stijgt mee met de koers en wordt uitgevoerd als de koers X terugvalt. Die X definieer jij. Als die X 100 is, piek was uiteindelijk 2850, dan ga je verkopen op 2750.

Dus je wilt je trailing zo klein mogelijk maar klein is ook een risico, je wilt niet dat t eerste bestje dipje hem triggert.

Maar uitstekend dus voor een hype/pump terwijl jij moet slapen maar denkt dat t nog veel hoger wordt.

[ Voor 21% gewijzigd door Malarky op 06-06-2017 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:05
LED-Maniak schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:35:
[...]

Heb je de fee op XBT of euro staan?
Beide gedaan zelfs. Maar ik had veel euro's en heb hem dus op euro gezet. Alsnog zou hij de fee automatisch ook van de ene of de andere moeten halen. Er staat 'preferred' bij. Neem aan dat als dat niet wil, hij wel van een andere bron de fee haalt. Alsnog werkt het dus niet...
Heb ondertussen bijgekocht in het dal, dus probleem voorlopig weg :)
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:29:
[...]

Kijk, dit is precies waar ik over val. Leuk dat iets super hoog staat, maar als je er vanaf wil, stort de prijs zo weer in. Een stoploss voor 500 bitcoins gaat dus nooit werken of mis ik hier iets?
Geen idee wat je bedoelt. Kun je dit toelichten?

In ieder geval is een stoploss van 500 BTC geen fijne constructie inderdaad. Dat kun je dan beter spreiden, liefst over meerdere exchanges.

[ Voor 33% gewijzigd door Playa del C. op 06-06-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
[...]

Was procentueel gezien het dal vorige keer ook zo diep? Op t eerste gezicht lijkt 2000 me wel erg optimistisch namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Stoffa schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:44:
[...]

Was procentueel gezien het dal vorige keer ook zo diep? Op t eerste gezicht lijkt 2000 me wel erg optimistisch namelijk.
Twee geleden een dal van 1500 op Polo en 1100 op Bittrex. Piek 44 uur daarvoor was toen 2700. Piek nu 2900, dus zie 2000 niet als opvallend laag als je puur de vergelijking aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
De boel is alweer aan het stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 18:44
Zou heel goed weer een bull trap kunnen zijn.
Ik ben ingestapt tijdens de correctie van hemelvaart en zag de koers eerst even stijgen, maar vervolgens nog flink dalen ook...

Good times. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Blue_Fear schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:49:
De boel is alweer aan het stijgen
Zoek maar op bulltrap.

Geen garanties
Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).