Cryptocurrencies - handel & koers #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste
Acties:
  • 202.136 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:37:
[...]

Die -% is dat tenopzichte van de bitcoin? Want als de bitcoin flink stijgt in waarde krijg je er natuurlijk minder bitcoins voor terug, maar betekend dit dan ook dat de waarde t.o.v. de euro daalt van deze coins? Zijn dat coins die je niet direct tegen fiat can verhandelen?
Dat is inderdaad het percentage tov BTC, mijn voornaamste doel van handelen met alts is om zo veel mogelijk BTC's te krijgen. De waarde in EUR vind ik op het moment nog niet zo heel interessant aangezien ik er van uit ga dat de BTC op de lange termijn toch wel meer waard wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:28
Remco10 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:45:
[...]

Kun je me uitleggen wat er precies op 10 juni gaat gebeuren met DGB dan?
Honestly, just following the sheep. M'n sell order gaat af of niet.

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 15:32
LMGTFY linkjes worden niet gewaardeerd

[ Voor 85% gewijzigd door .oisyn op 06-06-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

loewie1984 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:45:
[...]

Honestly, just following the sheep. M'n sell order gaat af of niet.
Ik heb 50.000 stuks in mijn portefeuille. Zou graag willen weten waarom die schapen dan op 10 juni zouden lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 18:02

TheBorg

Resistance is futile.

Ernemmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:31:
Voor mijn portefeuille was het inderdaad een wat minder leuk nachtje, maar het trekt alweer iets bij. Morgen +20% :)

[afbeelding]
Zo zag het er bij mij ook uit. ;)
Janpietertje89 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:28:
[...]

Als DGB op -10% staat t.o.v. Btc en Btc op +10% staat t.o.v. de Euro dan kunnen we toch allemaal het rekensommetje wel maken dat DGB ongeveer stabiel is?

EDIT: Toch wel grappig dat aan onderstaande reacties duidelijk te zien is dat voor veel medetweakers dit rekensommetje niet zo eenvoudig is 8)7
Dit rekensommetje kan ik ook wel doen. Maar kun je wel concluderen dat DGB ongeveer stabiel is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02
Remco10 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:48:
[...]

Ik heb 50.000 stuks in mijn portefeuille. Zou graag willen weten waarom die schapen dan op 10 juni zouden lopen :P
Op 10 juni lanceert Digibyte een Minecraft-server waar je de coins kunt verdienen met spelen. Grappige gimmick, niet heel spectaculair.

Echter, dankzij wat vaagheid in de aankondiging en effectief gehype hier en daar zijn er veel mensen in de veronderstelling dat Digibyte geintegreerd gaat worden in het spel zelf. Dat is, naar mijn idee, de voornaamste reden voor de gigantische stijging. Er zijn ongetwijfeld ook voldoende mensen die dit weten, maar alsnog mee doen met de hype om zo de prijs verder omhoog te duwen (zodat ze beter kunnen cashen).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• km2017
  • Laatst online: 12-12-2023
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Ik heb zojuist op 69 cent 10 ARK gekocht, die is nu ook al weer 75 cent. Altijd leuk :D
Waar handel je in centen met ARK? Ik zit op Bittrex en kan alleen met BTC traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:08
Ernemmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:45:
[...]
Dat is inderdaad het percentage tov BTC, mijn voornaamste doel van handelen met alts is om zo veel mogelijk BTC's te krijgen. De waarde in EUR vind ik op het moment nog niet zo heel interessant aangezien ik er van uit ga dat de BTC op de lange termijn toch wel meer waard wordt.
Vannacht de boot gemist met de BTC stijging, ik had eerder alts terug naar BTC moeten zetten. Hierdoor alts in sats minder waard, maar nog steeds evenveel €. Nu zet ik alsnog alles om naar BTC en sell ik die nu of als ie nog iets verder stijgt. Na een correctie (die denk ik wel komt) pik ik dan de alts hopelijk weer wat goedkoper op. Rare strategie of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
km2017 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:52:
[...]

Waar handel je in centen met ARK? Ik zit op Bittrex en kan alleen met BTC traden.
Veel tweakers zitten alles naar euro's om te rekenen terwijl het in BTC veel duidelijker is aangezien je daar wel mee kan handelen.

PS, ARK staat nu op 25715 sat's
SharpEdgeOne schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:53:
[...]

Vannacht de boot gemist met de BTC stijging, ik had eerder alts terug naar BTC moeten zetten. Hierdoor alts in sats minder waard, maar nog steeds evenveel €. Nu zet ik alsnog alles om naar BTC en sell ik die nu of als ie nog iets verder stijgt. Na een correctie (die denk ik wel komt) pik ik dan de alts hopelijk weer wat goedkoper op. Rare strategie of niet?
Geen idee welke alts jij hebt maar bij mij gaan de meeste grafiekjes alweer naar boven.

[ Voor 43% gewijzigd door Ernemmer op 06-06-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
[...]

Ik denk dat ie de prijs per coin bedoelde, je kan ARK kopen via Litebit als ze niet uitverkocht zijn. Alle currency verhandel je 1 op 1 terug naar BTC en op sommige exchanges naar ETH of USDT en dan pas naar fiat. Dat komt hier zo vaak voorbij.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 06:32

Ryan1981

Je ne sais pas

[...]

Op bittrex geeft hij de geschatte waarde in dollar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Hoe synchroniseren jullie je Btc holding in de Blockfolio app?

In de app wordt het aantal btc niet verminderd als ik buys van andere coins toevoeg. En ik zie zo 123 geen optie om het aantal btc handmatig te verminderen.

[ Voor 19% gewijzigd door isimba op 06-06-2017 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
isimba schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:55:

In de app wordt het aantal btc niet verminderd als ik buys van andere coins toevoeg.
Je kunt je holdings gewoon wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Smultie schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:56:
[...]

Je kunt je holdings gewoon wijzigen.
Hmm, even beter kijken dus, bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
isimba schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:55:

In de app wordt het aantal btc niet verminderd als ik buys van andere coins toevoeg.
Dat moet je zelf afboeken, ik vind dat nogal een administratief klusje. Dus ik ben uitgegaan van mijn uiteindelijke aantal en de oorspronkelijke aanschafdatum. Niet helemaal accuraat, maar BTC en ETH hodl ik voor de lange termijn dus als blockfolio er 100 eu naast zit, boeiûh

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:41
loewie1984 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:44:
[...]

Ja ARK gaat goed, ingestapt met 100 stuks op 31.6 cent op 1 juni. Ik klaag niet. Heb alleen net al mijn assets verplaatst van wallets naar bittrex om nog wat te traden. Mooie sell order zetten op DGB na 10 juni. Net als op ARK, eventueel hodl ik waves en strat.

Zit te kijken om nog wat BAT's te kopen nu het weer wat gekelderd is.
Heb sinds de eerste dag toen een gokje gewaagd met BAT 3500 stuks.
Nu zie ik hier ook voorbij komen dat iedereen omrekent naar Euro's.

Jij geeft aan wellicht bij te kopen aangezien BAT gekelderd is, echter als ik het zo bekijk dan is BAT niet gedaald, maar BTC is gestegen.

De 3500 BTC fluctueert erg met wat hij in BTC waard is, maar de totale waarde in $ blijft bij mij al 2 dagen stabiel rond $1000,-.

Ik heb dus het idee dat als BTC daalt, dat de waarde van BAT ten op zichte van BTC omhoog gaat, maar qua $ schiet je er dus nog steeds niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

MAX3400 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:26:
[...]

DGB stond vanochtend 10% in de min op Polo t.o.v. BTC... ;) Da's meteen het lastige van een stijging van BTC, waardoor de waarde van DGB "lager" wordt terwijl de positie misschien maar 3% lager is geworden.

Oh well, we wachten het af; vooralsnog ben ik heel stiekem aan het HODL'en, onder andere op DGB maar ook een paar andere interessante coins.
Dat klopt toch niet?
Stel je voor dat je DGB 1000Euro waard is bij normale verkoop (-3%).
Als je nu bij -10% BTC zou verkopen krijg je normaal ook gewoon 1000euro aan BTC!

Die onderliggen percentages tonen toch gewoon de verhouding niet de waarde in geld?
Ik bedoel als DGB 10% zou stijgen en BTC die dag 30% dan gaat DGB nog altijd in -20% staan toch?
Terwijl het wel meer waardevol geworden is.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !ceman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-11-2021
Remco10 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:06:
[...]

Achja, heb nu een gespreid portefeuille en heb het bedrag alweer vervijfvoudigd. Na zo'n klap overweeg je toch om helemaal uit te stappen met als reden 'dit is niets voor mij'. :P

Ik ben helemaal gestopt met daytraden en lekker HODL'en, elke dag even kijken naar de koersen maar niks meer verhandelen. Bevalt me een stuk beter, voorheen werd het een beetje een obsessie :D
Hoe doe je dit dan, telkens gestaag bijkopen bij een dip? Want om je kapitaal te vervijfvoudigen zonder te handelen...? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:52
!ceman schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:10:
[...]

Hoe doe je dit dan, telkens gestaag bijkopen bij een dip? Want om je kapitaal te vervijfvoudigen zonder te handelen...? 8)7
Njah als je muntjes als stratis in je bezit had een aantal maanden geleden kon je prima vervijfvoudigen zonder te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ik moet echt rekening houden met Monero de volgende dip!
Wat een sterke munt! 53$ alweer! Komt van 28$ tijdens de dip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• km2017
  • Laatst online: 12-12-2023
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:54:
[...]

Op bittrex geeft hij de geschatte waarde in dollar weer.
Helder! Thanks (incl. fabel & loewie1984).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 19:19
ATH, waarvoor staat dit?
Kan het als beginner niet vinden.

Bedankt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlueZero
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 15:45
Spacewide schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:16:
ATH, waarvoor staat dit?

Bedankt
All-Time-High dus hoogste punt ooit bereikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:05

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ATH, waarvoor staat dit?

Bedankt
All time high

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
Btc tikt zojuist de 2800 USDT aan op poloniex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Vraagje: Ook al denk ik dat BTC de 3000 gaat breken en dan pas zijn dipje gaat krijgen (ik denk wel maar tot 2400$) zou ik wel maatregelen willen nemen. Ik heb polo/bittrex en Bitstamp. Ik zie bij Bitstamp dat je kan sellen naar EUR. (niet EURT) Dus dat is wel handig.
Bij Poloniex is het USDT en Bittrex ook neem ik aan?
Wat is de beste optie? Of er is verder geen verschil?
Of is het nadelig om terug naar EUR's te gaan. Verlies je daar extra % door conversion rates?

Ik zou mijn Eth's ook uit de wallet willen halen en vermits Bitstamp nog geen ETH ondersteunt zal deze wel naar Polo moeten verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
ATH, waarvoor staat dit?

Bedankt
Voor als je in de toekomst een internet afkorting niet kan vinden. :)

https://internetslang.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Janpietertje89 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:20:
Waarom staat BTC op coinmarketcap al lang op 2835$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:21:
Vraagje: Ook al denk ik dat BTC de 3000 gaat breken en dan pas zijn dipje gaat krijgen (ik denk wel maar tot 2400$) zou ik wel maatregelen willen nemen. Ik heb polo/bittrex en Bitstamp. Ik zie bij Bitstamp dat je kan sellen naar EUR. (niet EURT) Dus dat is wel handig.
Bij Poloniex is het USDT en Bittrex ook neem ik aan?
Wat is de beste optie? Of er is verder geen verschil?
Of is het nadelig om terug naar EUR's te gaan. Verlies je daar extra % door conversion rates?
USDT is een crypto-token zonder een vaste waarde. Een Euro is een Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Janpietertje89 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:20:
De 3e keer al vandaag er dicht tegenaan, maar nu er echt doorheen. Grappig om te zien dat die ronde getallen voor resistance zorgen. Vorige keer was er urenlang heel veel twijfel bij de 2600 en opeens knalde die toen in sneltrein naar de 2700 (waar 2698 de vrije val inluidde).

Wellicht nu in sneltrein naar de 2900? Altijd leuk deze dagen, heel de dag grafiekjes kijken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 06-06-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
Malarky schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:23:
[...]

De 3e keer al vandaag er dicht tegenaan, maar nu er echt doorheen. Grappig om te zien dat die ronde getallen voor resistance zorgen. Vorige keer was er urenlang heel veel twijfel bij de 2600 en opeens knalde die toen in sneltrein naar de 2700 (waar 2698 de vrije val inluidde).

Wellicht nu in sneltrein naar de 2900? Altijd leuk deze dagen, heel de dag grafiekjes kijken :)
Lijkt er wel op, binnen een minuut boven de 2810 haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:17
Toch nog maar wat geld overgemaakt naar kraken.
Ben wel van het hodlen, maar mocht ie toch wat zakken, ga ik toch nog maar even bijkopen.
Laatste keer kocht ik precies voor de dip :(
Maar ook dat is al weer ruimschoots goed gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

!ceman schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:10:
[...]

O.a. 500 stratis, 500 waves, 50.000 DGB en 500 gamecredits in m´n portefeuille :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Rannasha schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:22:
[...]

USDT is een crypto-token zonder een vaste waarde. Een Euro is een Euro.
Ja, mindboggling :)
Stel je voor dat je 5k omzet naar Euro of naar USDT.
Kan je na een crash/dip voor evenveel aan waarde terugkopen?
Dat wil zeggen gaat die USDT evenveel waard zijn als die 5k euro?
Of zit er toch een licht verschil op? En welk is het voordeligste? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Remco10 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:36:
[...]

O.a. 500 stratis, 500 waves, 50.000 DGB en 500 gamecredits in m´n portefeuille :D
Ik ben alle 4 deze coins al eens tegen gekomen, heb jij bij alle 4 het gevoel dat ze op de lange termijn bestaansrecht hebben of dat de grote jongens zoals ethereum en bitcoin toch alleen overblijven of zich aanpassen om ook aan de vraag naar dit type coins te voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:43:
[...]
*De intentie was/is dat USDT gekoppeld is aan USD, dus zou (mits tether blijft bestaan) 1:1 moeten blijven.* ;) Op bv polo kun je dus van alts naar semifiat traden om zo hopelijk je € 'veilig' te stellen. Omzetten naar USDT is maar 1x een fee. Zet je je alts van polo naar BTC en vervolgens naar fiat om via een andere exchange betaal je minmaal 2x fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:19
Hmm, de hype rondom STRAT en DGB zet niet echt door, lijken gestaag te blijven dalen. Zou het dan toch slechts hype geweest zijn? Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:43:
[...]

Ja, mindboggling :)
Nogmaals, de USDT is een crypto-token zoals alle anderen. Het heeft geen vaste waarde. Het is mogelijk dat de waarde van USDT in een dag met tientallen procenten daalt.

Zolang Tether de bank-problemen niet oplost (en er is geen indicatie dat hier vooruitgang in zit), is USDT absoluut geen "veilige haven".
SharpEdgeOne schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:45:
[...]

USDT is gekoppeld aan USD, dus zou mits tether blijft bestaan 1:1 moeten blijven.
USDT *was* gekoppeld aan USD. Tether heeft deze koppeling al maanden niet kunnen garanderen omdat ze geen USD meer kunnen ontvangen of uitbetalen van/aan klanten.

[ Voor 20% gewijzigd door Rannasha op 06-06-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

mikkelnl schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:46:
Hmm, de hype rondom STRAT en DGB zet niet echt door, lijken gestaag te blijven dalen. Zou het dan toch slechts hype geweest zijn? Wat denken jullie?
Ik vond strat te duur om in te stappen met mijn 100 euro en zag idd dat hij toen ik er naar keek al een beetje aan het inzakken was. Als je nu op winst zit, waarom niet even terug naar bitcoin, die gaat ook hard omhoog, je kan altijd weer instappen als het gaat stijgen niet? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Stratis zie ik nog wel groeien aangezien het net zoiets is als Ethereum, maar dan eenvoudiger te gebruiken.
DGB zie ik samen met LTC een langzame dood tegemoet gaan in de aankomende weken.

PS, ik kan het ook fout hebben :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 06-06-2017 11:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Ze dalen omdat ze genoteerd zijn tegen btc, die stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Rannasha schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:47:
[...]

Nogmaals, de USDT is een crypto-token zoals alle anderen. Het heeft geen vaste waarde. Het is mogelijk dat de waarde van USDT in een dag met tientallen procenten daalt.

Zolang Tether de bank-problemen niet oplost (en er is geen indicatie dat hier vooruitgang in zit), is USDT absoluut geen "veilige haven".

[...]

USDT *was* gekoppeld aan USD. Tether heeft deze koppeling al maanden niet kunnen garanderen omdat ze geen USD meer kunnen ontvangen of uitbetalen van/aan klanten.
Markalay heeft toch alles omgezet in USDT?
Dus dat kan tijdens een crash zuur opbreken?
Wat is dan de beste oplossing?

Alles omzetten naar BTC, doorsturen naar Bitstamp en daar verkopen naar EUR of USD?
Kraken zit ik nog op TIER123 te wachten dus ik weet niet hoe het daar werkt.

Bittrex is wss ook alleen USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-10 18:35
Rannasha schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:47:

Wat is dan de beste wijze om de gestalde BTC/altcoins zo snel mogelijk om te zetten naar euro's op Poloniex? USDT is niet de meest verstandige/stabiele keuze, wat ik nu dus doe is altcoins omzetten naar BTC en deze naar mijn privé wallet, om het vervolgens te verkopen. Ik vind dit nogal omslachtig: je betaalt meerdere fee's en er zit een grote wachttijd achter.

Kraken zit ik trouwens op Tier 1 (eindelijk, na twee weken :)), Tier 2 is bezig. Dan is het mogelijk om het direct naar euro's te verkopen en de euro's op mijn rekening te storten.

[ Voor 10% gewijzigd door Orangelights23 op 06-06-2017 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Even een Blockfolio-tip voor degenen die coins hebben uitgeleend op bijvoorbeeld Poloniex en daar rente op ontvangen, of op een andere manier coins verkrijgen zonder aankoop (bijv. door mining).
Wellicht een open deur, maar ik heb er toch even mee gestoeid hoe ik dat in de app moest verwerken en het is eigenlijk heel simpel: gewoon een Buy toevoegen en de "trade price" op 0 zetten. :Y)

@Rannasha misschien ATH nog opnemen in de TS-lijst met afkortingen?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:50:
[...]
Als je veiligheid zoekt, dan is EUR of USD de enige oplossing met enige zekerheid. USDT is qua prijs relatief stabiel, maar er zit een groot risico achter vanwege de afhankelijkheid van het bedrijf Tether. De inkomstenbron van Tether is volledig opgedroogd en als ze besluiten om het bedrijf op te doeken, dan keldert de waarde van USDT.

En ja, dat betekent dat je op Poloniex geen manier hebt om je geld veilig te stellen voor koers-risico's. Je moet dus naar een exchange die wel fiat-handel aanbiedt.
Orangelights23 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:52:
[...]
Wat is dan de beste wijze om de gestalde BTC/altcoins zo snel mogelijk om te zetten naar euro's op Poloniex? USDT is niet de meest verstandige/stabiele keuze, wat ik nu dus doe is altcoins omzetten naar BTC en deze naar mijn privé wallet, om het vervolgens te verkopen. Ik vind dit nogal omslachtig: je betaalt meerdere fee's en er zit een grote wachttijd achter.
Je kunt BTC direct van Poloniex naar een andere exchange overboeken zonder via je eigen wallet te gaan. Dat scheelt je tijd en kosten. Daarnaast kun je ervoor kiezen om het proces met een andere cryptocurrency te doen. LTC en ETH hebben ook degelijke fiat-markten, maar zijn op dit moment wat makkelijker rond te pompen.
Kraken zit ik trouwens op Tier 1 (eindelijk, na twee weken :)), Tier 2 is bezig. Dan is het mogelijk om het direct naar euro's te verkopen en de euro's op mijn rekening te storten.
Je kunt vziw ook op Tier 1 al BTC/EUR handelen. Dus je stort BTC en verkoopt deze voor EUR. Deze laat je gewoon in je account zitten tot je Tier 2 bent of er een goed moment is om weer BTC te kopen.

[ Voor 44% gewijzigd door Rannasha op 06-06-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Tourniquet schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:53:
@Rannasha misschien ATH nog opnemen in de TS-lijst met afkortingen?
Ik had ze al gepost in deel 2:
loewie1984 in "Cryptocurrency - handel en koers #2"

Net als de toevoegingen daaronder: FOMO,

Ze moeten even door de TS of iemand anders worden toegevoegd aan de lijst van afkortingen: @Rannasha @.oisyn @

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ernemmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:47:
[...]

Stratis zie ik nog wel groeien aangezien het net zoiets is als Ethereum, maar dan eenvoudiger te gebruiken.
DGB zie ik samen met LTC een langzame dood tegemoet gaan in de aankomende weken.

PS, ik kan het ook fout hebben :P
DGB een langzame dood? op 10 juni zal deze waarschijnlijk nog even gaan knallen aangezien je op minecraft dan ook DGB kan creeren.
YouTube: DIGIBYTE in Minecraft! \[10th June 2017]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Laatst online: 05-06 15:59
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:50:
[...]

Alles omzetten naar BTC, doorsturen naar Bitstamp en daar verkopen naar EUR of USD?
Kraken zit ik nog op TIER123 te wachten dus ik weet niet hoe het daar werkt.

Bittrex is wss ook alleen USDT.
Je hoeft niet te panieken dat usdt kan vallen als een steen, er hangt zelfs een voordeel aan dat het een coin is met limited supply.
Als alles crasht en iedereen naar usdt gaat dan is er heel veel vraag naar en een limited supply, de koers van usdt sprint dan zo maar naar euro niveau's. 1,09 1,11 Heb ik voorbij zien komen.
Als je dan goed timed kun je op een goed moment dan in de markt terug kopen.

In theorie zou het mogelijk moeten zijn een crash aan de koers van usdt te kunnen voorspellen als polo of bittrex de eerste zijn met grote selloffs.

Over dgb het is maar 1 minecraft server toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:55:
[...]

DGB een langzame dood? op 10 juni zal deze waarschijnlijk nog even gaan knallen aangezien je op minecraft dan ook DGB kan creeren.
Of juist 'sell the news' momentje op 10 juni. Ik blijf er mooi vanaf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
Rannasha schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:53:
[...]
En ja, dat betekent dat je op Poloniex geen manier hebt om je geld veilig te stellen voor koers-risico's. Je moet dus naar een exchange die wel fiat-handel aanbiedt.
Dat is exact wat ik nu aan het doen ben, ik hoop nog even mee te liften op BTC op kraken en er dan fiat van te maken. Ben een noob, net 2,5 maand geleden ingestapt en mijn € vervijfvoudigd. Getrade in een 8-tal alts die ik selecteerde na meeloeren hier/bitcointalk/tradingview etc. Nu alles echter stijgt en ik sommige alts 500% rendement heb gehad ben ik het overzicht een beetje kwijt. Tijd om even uit te stappen, balans op te maken en weer gericht met meer ervaring/info in alts (op)nieuw in te stappen.
@Rannasha Jij als wijs opperhoofd O+ hier, wat is jouw stemming en tradegedrag zo tijdens deze maanden en met deze markt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
loewie1984 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:55:
[...]

Ik had ze al gepost in deel 2:
loewie1984 in "Cryptocurrency - handel en koers #2"

Net als de toevoegingen daaronder: FOMO,

Ze moeten even door de TS of iemand anders worden toegevoegd aan de lijst van afkortingen: @Rannasha @.oisyn @
FOMO stond er al in. ATH heb ik zojuist toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

[...]

Ik ben redelijk nieuw in dit hele gebeuren, maar dit heeft voor mij een complete waanzin gehalte van 101%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT

rvT

Ryan1981 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Ik ben alle 4 deze coins al eens tegen gekomen, heb jij bij alle 4 het gevoel dat ze op de lange termijn bestaansrecht hebben of dat de grote jongens zoals ethereum en bitcoin toch alleen overblijven of zich aanpassen om ook aan de vraag naar dit type coins te voldoen?
Is moeilijk te zeggen, bij STRAT en Waves denk ik van wel. Toch is het in grote lijnen speculeren en kijken naar de waarde over een jaar om vervolgens te heroverwegen wat ik ermee ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
SharpEdgeOne schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:59:
[...]
@Rannasha Jij als wijs opperhoofd O+ hier, wat is jouw stemming en tradegedrag zo tijdens deze maanden en met deze markt?
Mijn stemming is altijd goed, ik ben een rasoptimist, maar dat heeft niet veel met cryptocurrencies te maken.

Mijn tradegedrag bestaat vrijwel alleen uit arbitrage-handel, wat momenteel behoorlijk stil ligt (verschillen tussen de exchanges zijn niet groot genoeg om de fees goed te maken). Ik heb anderhalve week geleden geprobeerd wat mee te doen met de dip van BTC, maar zoals te verwachten had ik de verkeerde timing en die trade met een verlies gesloten, wat achteraf ook weer geen goed idee was gezien er daarna nog een lagere dip kwam. Mezelf maar meteen weer verteld dat dit de reden is waarom ik niet actief handel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

MMm.. Ik kijk op bitstamp en ik krijg voor mijn 2BTC 5726$ (echte dollars)
Bij polo krijg ik 5670 USDT! Dus Bitstamp geeft een betere rating??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 09:01
SharpEdgeOne schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Dat is exact wat ik nu aan het doen ben, ik hoop nog even mee te liften op BTC op kraken en er dan fiat van te maken. Ben een noob, net 2,5 maand geleden ingestapt en mijn € vervijfvoudigd. Getrade in een 8-tal alts die ik selecteerde na meeloeren hier/bitcointalk/tradingview etc. Nu alles echter stijgt en ik sommige alts 500% rendement heb gehad ben ik het overzicht een beetje kwijt. Tijd om even uit te stappen, balans op te maken en weer gericht met meer ervaring/info in alts (op)nieuw in te stappen.
Precies wat ik ook doe, ben een week terug ingestapt met "een klein bedrag" en nu met een beetje day-trading en winst x8. Ik realiseer me dat het verlies een keer moet komen, maar inmiddels mijn initiele inleg uitgecashed. Nu lekker rustig doorgaan met het online casino ;-). Vooralsnog twijfel ik of ik ga HODLen of dat ik naar Fiat ga en weer instap bij een correctie. (even mijn glazen bol zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-10 18:35
TroX schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:07:
[...]

Precies wat ik ook doe, ben een week terug ingestapt met "een klein bedrag" en nu met een beetje day-trading en winst x8. Ik realiseer me dat het verlies een keer moet komen, maar inmiddels mijn initiele inleg uitgecashed. Nu lekker rustig doorgaan met het online casino ;-). Vooralsnog twijfel ik of ik ga HODLen of dat ik naar Fiat ga en weer instap bij een correctie. (even mijn glazen bol zoeken)
Zoals ik het goed begrijp heb je dus voor een x bedrag aan euro's staan op Kraken, en hiermee koop/verkoop je de BTC's? Euro's kunnen gewoon middels SEPA overgemaakt worden naar Kraken, toch?

Ik moet echt snel Tier 2 krijgen... Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ik blijf me verbazen dat ik op 8-5 ingestapt ben in crypto met 2k € en een beetje en als ik nu in exodus kijk er 4400 USD staat. Nog geen hele maand bezig en nu al meer rendement (bij uitbetaling naar fiat) dan ik ooit van de bank heb gehad of nog ga krijgen. De eerste aanschaf van ETH op 80 eu was de beste die ik gedaan heb. Zo door kunnen traden naar 1 BTC en een paar ETH.

Aangezien de investering de max was wat mijn vrouw aan gezamenlijk spaargeld in wilde leggen, ben ik met mijn eigen budget nog wat aan het traden. Ook daar zit alweer een verdubbeling aan te komen.

En laten we wel wezen, nog steeds zelfs met de aanwas van nieuwelingen in dit topic, staat de hele crypto wereld nog in de kinderschoenen. Je merkt wel dat het steeds sneller opgepikt wordt her en der.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan1981 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:02:
[...]

Ik ben redelijk nieuw in dit hele gebeuren, maar dit heeft voor mij een complete waanzin gehalte van 101%.
De digibyte is voor long hold. Door ene kleine crash waarschijnlijke komende week zullen mensen eruit stappen omdat het nog te weinig gamers bereikt. Ook league of legends en world of warcraft en cs source zijn eral aangekoppeld. Alleen hebben ze nog geen sponsor ervoor en betalen ze het momenteel uit eigen zak. Dat is de reden waarom ze willen dat het nog niet te groot wordt! Ze zijn er nog helemaal niet klaar voor.

Echter is dit allemaal maar een klein gedeelte om de coin te hypen.De munt heeft een hele goede techniek en is te ziek snel. Daar gaat het om. De gamers erbij betrekken is eigenlijk maar een mega klein gedeelte maar wat wel veel potentie heeft.

En iedereen die Digibyte 20 seconden googled om te kijken of in te stappen of niet vind dit nieuws en daar is waar het nu puur om draait want iedereen wilt snel geld verdienen toch! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

loewie1984 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:10:
Ik blijf me verbazen dat ik op 8-5 ingestapt ben in crypto met 2k € en een beetje en als ik nu in exodus kijk er 4400 USD staat. Nog geen hele maand bezig en nu al meer rendement (bij uitbetaling naar fiat) dan ik ooit van de bank heb gehad of nog ga krijgen. De eerste aanschaf van ETH op 80 eu was de beste die ik gedaan heb. Zo door kunnen traden naar 1 BTC en een paar ETH.

Aangezien de investering de max was wat mijn vrouw aan gezamenlijk spaargeld in wilde leggen, ben ik met mijn eigen budget nog wat aan het traden. Ook daar zit alweer een verdubbeling aan te komen.

En laten we wel wezen, nog steeds zelfs met de aanwas van nieuwelingen in dit topic, staat de hele crypto wereld nog in de kinderschoenen. Je merkt wel dat het steeds sneller opgepikt wordt her en der.
Leuke winst! :))
Uw inzet eruit halen en verder spelen met de winst!
En die ook proberen te verdubbelen volgende maand.

Ik wil 2btc overzetten naar Bitstamp met Electrum.
Transferfee! Je kan enkel kiezen withing next 25/10/5/3/1 blocks? STandaard staat het op 5 blocks.
Voor zo'n bedrag, wat kies je? Ik wil niet dat m'n 5k eeuwig blijft hangen. Kostprijs is toch 6euro voor transfer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 09:01
Orangelights23 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:10:
[...]

Zoals ik het goed begrijp heb je dus voor een x bedrag aan euro's staan op Kraken, en hiermee koop/verkoop je de BTC's? Euro's kunnen gewoon middels SEPA overgemaakt worden naar Kraken, toch?

Ik moet echt snel Tier 2 krijgen... Haha.
Ik heb een iets duurdere instap via bitonic voor lief genomen en daar met Ideal wat gekocht. Daarna op Polo en Kraken verder getrade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:14:
[...]
Leuke winst! :))
Uw inzet eruit halen en verder spelen met de winst!
En die ook proberen te verdubbelen volgende maand.
Als dat zou kunnen. Dit is allemaal voor de HOLD, ik durf 1 BTC en 6 ETH niet te cashen. Pas als ik een beter beeld krijg waar het naar toe zou kunnen gaan neem ik een beslissing. Plus even afwachten wat er in augustus gaat gebeuren met die fork van BTC.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik vind dit ook een streefwaardig concept trouwens:

https://www.musicoin.org/

Zie dat hij ook in de stijgende lijn zit. Nu nog de moviecoin en de hele multimedia industrie ligt op zijn gat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

loewie1984 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:16:
[...]

Als dat zou kunnen. Dit is allemaal voor de HOLD, ik durf 1 BTC en 6 ETH niet te cashen. Pas als ik een beter beeld krijg waar het naar toe zou kunnen gaan neem ik een beslissing. Plus even afwachten wat er in augustus gaat gebeuren met die fork van BTC.
En toch zou het slimmer zijn om gewoon je inzet er uit te halen en met je winst verder te gaan. Het is natuurlijk mogelijk dat op de langere termijn de BTC naar 4000 en ETH naar 500 gaat (noem zomaar wat bedragen hoor!). Maakt het dan nog wat uit als je verder speelt met 0,5 BTC en 3 ETH?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:20:

Zie dat hij ook in de stijgende lijn zit. Nu nog de moviecoin en de hele multimedia industrie ligt op zijn gat.
SingularDTV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

https://www.reddit.com/r/...w_fees_in_electrum_can_i/

Ik hoor het in Keulen donderen..
Ik snap hier geen reet :)

Ik heb electrum. 0,0035 BTC/kb staat de fee!
Ik betaal ongeveer 6euro voor 2btc door te sturen? Binnen de 5 blocks.
Is dat een hoge fee of een normale fee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
[...]

Door dit nieuws is ie inderdaad gestegen, maar het blijkt dat het nu maar op 1 server wordt aangeboden en verder niks nieuws toevoegt.
Dit soort nieuw is altijd leuk voor de koers maar de coin zelf is niet anders dan een heleboel andere coins die niks toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:04
Ernemmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:28:
[...]

Door dit nieuws is ie inderdaad gestegen, maar het blijkt dat het nu maar op 1 server wordt aangeboden en verder niks nieuws toevoegt.
Dit soort nieuw is altijd leuk voor de koers maar de coin zelf is niet anders dan een heleboel andere coins die niks toevoegen.
Precies dit kan net zo goed met een grotere coin gedan worden die wel unieke features heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
sidechains and smart contracts will be the big headline this year.
Bericht komt van het stratis-team @ stratisplatform
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBGl6aMWAAAzoiI.jpg
Dit staat dus voor Q3 geplant

Betekend dit dat Stratis ondanks zijn recente stijging nu nog goedkoop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Komt de BTC crash er nu aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Lasteraar schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:31:
[...]

Bericht komt van het stratis-team @ stratisplatform
[afbeelding]
Dit staat dus voor Q3 geplant

Betekend dit dat Stratis ondanks zijn recente stijging nu nog goedkoop is?
Volgens mij wordt er veel getrade op nieuws, en een stuk minder op daadwerkelijk iets bereiken van een coin.
Dit bovenstaande nieuws is dus al voor een groot deel verwerkt in de huidige koers.

[ Voor 14% gewijzigd door Ernemmer op 06-06-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:05

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Want? Ik zie nog geen spannende dingen, laat staan een daling

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Lol stop panikeren, het is niet gezegd dat het gáát gebeuren hé.
Btw; hoeveel coins gaan er nog komen joh? Ik zie steeds nieuwe voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Wij hebben met een clubje ook geïnvesteerd en hebben nu behoorlijke bedragen.
Het wordt langzaam aan tijd om een exit strategie te gaan bekijken.

We hebben nu alles op poloniex staan maar dat verificatieproces is rete langzaam en 25k per dag schiet niet op. Nu zie ik hier allerlei partijen langskomen maar welke kan snel en veilig (en goedkoop) grote hoeveelheden omzetten in fiat geld? Want crypto is leuk maar daar kun je geen huis mee kopen.

Voor de aankoop hebben we bitonic gebruikt maar geen idee of dat het handigste is.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

PHPResource schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:33:
[...]
Btw; hoeveel coins gaan er nog komen joh? Ik zie steeds nieuwe voorbij komen
Er is geen houden meer aan, die coins groeien harder dan de wereldbevolking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:34:

We hebben nu alles op poloniex staan maar dat verificatieproces is rete langzaam en 25k per dag schiet niet op. Nu zie ik hier allerlei partijen langskomen maar welke kan snel en veilig (en goedkoop) grote hoeveelheden omzetten in fiat geld? Want crypto is leuk maar daar kun je geen huis mee kopen.

Voor de aankoop hebben we bitonic gebruikt maar geen idee of dat het handigste is.
Bitonic doet ook grote bedragen, als je ze even mailt kunnen ze wat maatwerk voor je in elkaar zetten.
Als je dan zorg dat je je BTC in je eigen wallet hebt dan zit er ook geen limiet aan het te verzilveren bedrag.
Als je alles bij Polo hebt staan, kan je nog steeds maar maximaal 25k aan BTC er af halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Ernemmer op 06-06-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

25k is toch Withdrawel?
Gewoon BTC omzetten naar USDT is toch niet gelimiteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor

BL3P is 100k euro per dag, toch een stuk sneller dan Polo. 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 19:24
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:35:
[...]

Er is geen houden meer aan, die coins groeien harder dan de wereldbevolking!
Dit topic ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ernemmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:35:
[...]

Bitonic doet ook grote bedragen, als je ze even mailt kunnen ze wat maatwerk voor je in elkaar zetten.
Ja maar wel 5%+ duurder :)

Bitstamp is een goede? Is soms goedkoper dan Polo en kan je naar EUR/USD omzetten op de exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:35:
[...]

25k is toch Withdrawel?
Gewoon BTC omzetten naar USDT is toch niet gelimiteerd?
Maar met usdt koop ik ook niets. Het moet uit de flappentap kunnen komen is het doel. :+
En met 25k zijn we een jaar bezig.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:36:
[...]

Ja maar wel 5%+ duurder :)

Bitstamp is een goede? Is soms goedkoper dan Polo en kan je naar EUR/USD omzetten op de exchange.
Bij maatwerk betaal je natuurlijk een stuk lagere fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
icecreamfarmer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:36:
[...]
Maar met usdt koop ik ook niets. Het moet uit de flappentap kunnen komen is het doel. :+
En met 25k zijn we een jaar bezig.
Wow, jij hebt 9 mil op een exchange staan en niet in een eigen wallet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:14

Secsytime

Automagisch

SharpEdgeOne schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:38:
[...]

Wow, jij hebt 9 mil op een exchange staan en niet in een eigen wallet? :/
Big spender :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Dat Litebit.eu is ook een kansloos gebeuren de laatste tijd zeg. Of ze hebben geen voorraad of ze zijn continue in onderhoud. Ga ik niet meer gebruiken dus.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ok laat weten als je 9milj euro aan BTC gaat verkopen. Dat kan wel wat rood veroorzaken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Gé Brander schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:41:
Dat Litebit.eu is ook een kansloos gebeuren de laatste tijd zeg. Of ze hebben geen voorraad of ze zijn continue in onderhoud. Ga ik niet meer gebruiken dus.
Het lijkt erop dat ze een tijdelijke pauze inlassen om de rotzooi op te ruimen, nu al 48 uur geen voorraad van geen enkele munt. Bovendien nemen ze een gigantische marge tussen kopen en verkopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:03:
MMm.. Ik kijk op bitstamp en ik krijg voor mijn 2BTC 5726$ (echte dollars)
Bij polo krijg ik 5670 USDT! Dus Bitstamp geeft een betere rating??
USDT staat hoger dan USD, dus je krijgt bij Polo meer denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

PHPResource schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:42:
[...]

Het lijkt erop dat ze een tijdelijke pauze inlassen om de rotzooi op te ruimen, nu al 48 uur geen voorraad van geen enkele munt. Bovendien nemen ze een gigantische marge tussen kopen en verkopen 8)7
Of ze willen failliet gaan omdat mensen weglopen of ze ruimen op en er zijn daarna geen klanten meer. Ik snap het gewoon niet zo erg. Niet goed voor hun handel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Fire69 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:42:
[...]

USDT staat hoger dan USD, dus je krijgt bij Polo meer denk ik :)
Is het verschil niet maar 1.02?

Kan iemand me aub helpen met mijn Transferfee BTC, enkele posts hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Gé Brander schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:43:
[...]

Of ze willen failliet gaan omdat mensen weglopen of ze ruimen op en er zijn daarna geen klanten meer. Ik snap het gewoon niet zo erg. Niet goed voor hun handel in ieder geval.
Grote kans dat ze hun voorraad vooruit moeten betalen en in het weekend ligt het betalingsverkeer stil. Bovendien zijn de volumes nu extreem hoog, waardoor zij ook een grotere buffer moeten aanhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:20:

Dat doet de Artbyte ook.. Met het verschil dat die zelfs al een fysieke webshop hebben om muziek te kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Rammstein op 06-06-2017 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

https://coinmarketcap.com/currencies/mintcoin/
Wat is er loos met deze munt??

Ik heb hem gisteren gepost toen hij al 300% gedaan had op 1 dag!
Vandaag nog eens 135%? Dat is ruim 700% op 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
PHPResource schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:42:
[...]

Vanmorgen half 8.15 hadden ze nog zat hoor.. Heb toen snel Ark gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:48
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:45:

Pump and dump. Je ziet het bij heel veel goedkope altcoins. Kijk naar bitb bijvoorbeeld. Die is 400% gegaan in nog geen 48 uur. Als je snel genoeg instapt kun je meeliften. En zoals je hierboven veelvuldig kunt lezen, als je met een paar honderd euro aan het begin van de dag gaat daytraden, zit je zo op een paar 100% winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Laatst online: 03-10 18:22
Wat is het verschil tussen EUR laten uitbetalen vanuit Kraken en via Bitonic/Litebit/... gaan? De meeste hier lijken het gewoon via Kraken te doen.

Zit er een snelheidsverschil op? Is de prijs op Kraken veel voordeliger? Substantieel genoeg om er je ID gegevens voor te "verkopen"? Ik sta daar namelijk nogal weigerachtig tegenover...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:45:

Gewoon weer een pump op de zoveelste shitcoin. Als je die op tijd weet te vinden en erin meegaat, kun je er op zich aardig mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:49:
Wat is het verschil tussen EUR laten uitbetalen vanuit Kraken en via Bitonic/Litebit/... gaan? De meeste hier lijken het gewoon via Kraken te doen.

Zit er een snelheidsverschil op? Is de prijs op Kraken veel voordeliger? Substantieel genoeg om er je ID gegevens voor te "verkopen"? Ik sta daar namelijk nogal weigerachtig tegenover...
Kijk eens naar de prijsverschillen..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:49:

Topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:44:
[...]

Is het verschil niet maar 1.02?

Kan iemand me aub helpen met mijn Transferfee BTC, enkele posts hierboven?
Een block duurt ongeveer 10 minuten, aan jou dus de keuze hoe lang je wilt dat het duurt voordat ze over zijn.

Leuk overzichtje
https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty

PS, de hashrate van BTC is sinds januari tot nu gewoon verdubbeld, volgens mij gaan we nog veel hoger komen dit jaar :)

[ Voor 20% gewijzigd door Ernemmer op 06-06-2017 12:56 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).