Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Let wel dat r/Bitcoin over het algemeen voorstander is van UASF en pro-Blockstream is, en r/btc tegenstander en ook anti-Blockstream. Je gaat geen genuanceerd beeld krijgen van de situatie door enkel naar één van de twee te kijken. Als je je er in gaat verdiepen ga je in ieder geval veel bangmakerij tegenkomen, ad-hominems, en een reeks aan andere drogredenen. Probeer daar een beetje doorheen te prikken.gertjanw1993 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:51:
[...]
https://www.reddit.com/r/...a_user_activated/di2kyir/
Dit legt dat verhaal geloof ik een beetje uit. Ik vind het lastig om te begrijpen. Ga het morgen is proberen.
Verwijderd
Dat is ongeveer hetzelfde als een keer door rood licht rijden en het dan altijd te doen omdat toch goed gaat.....Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:04:
Investeer in de achterblijvers die goedkoop zijn. Een rit van 0.006 dollar naar 0.15 dollar levert meer op dan stratis van 10 naar 100 dollar.
Tip: quote iemand aan wie je reactie gericht is.Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:09:
Je wilt toch niet beweren dat investeren in de altcoins geen gok is?
OT:
het gaat er niet om dat het geen gokken is, maar je komt hier nieuw binnen en begint zonder enige onderbouwing te roepen dit je dit of dat moet kopen. Je zit op het Tweakers forum, enige onderbouwing zou niet misstaan.
Leg uit waarom jij iets geweldig vindt, onderbouw het mogelijk met bronvermeldingen.
Wil je wel lekker blijven roepen, ga dan in een trollbox zitten.
Desondanks, en ik kan me voorstellen dat het voor een aantal beginners hier erg lastig is; wat "zou" men moeten doen voor 1 augustus?
- alle (alt)coins van exchange naar wallet porteren?
- bepaalde coins verkopen (geld) of tijdelijk herinvesteren in andere coins?
- welke wallets kunnen zoveel mogelijk verschillende coins tegelijk aan?
Voor de kenners is de fork mogelijk gesneden koek maar aangezien BTC toch wel de dikste pilaar in de coin-market is, kan het dezelfde "paniek" opleveren als Y2K of "gulden -> Euro". Het zijn vrij ingrijpende currency-veranderingen en misschien dat een expert hier toch een soort tutorial wil schrijven / sticky'en om jezelf zo goed mogelijk in te dekken?
Met kans op een mod-warning: kan je niet gewoon je kop houden of naar IRC verdwijnen? We hebben al genoeg roependen in de woestijn; helaas lijkt de woestijn wel erg vol te worden op dit moment!Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:11:
Deze vergelijking slaat nergens op.
Is natuurlijk niet zo moeilijk als alles maar blijft stijgen.
Vinden jullie het ook lastig om te verkopen? Ik heb eigenlijk vooral de neiging om alleen maar meer euro's er in te pompen en vind het zonde om coins te verkopen omdat ze nog meer waard kunnen worden.
Ik heb voor mezelf wel een minimale buffer spaargeld (30k). Aflossen op de hypotheek is niet echt rendabel (hypotheekrente 1%). Dus is het wel heel verleidelijk om het geld wat ik nu maandelijks over heb in Bitcoins of Altcoins te stoppen.
Er wordt wel gesproken over een hype, maar zoals ik het zie staan we pas aan het begin van de hype. Hoe meer mensen er bij komen des te meer volgers daar weer uit voortvloeien.Dat kan zo nog wel even doorgaan.
Als iemand een coin met een A in de naam koopt omdat de meeste coins met een A in de naam 43% stijgen binnen 8 dagen, prima toch? Als ik een coin koop die op $0,019 staat omdat ik op de negentiende geboren ben, prima toch? Dat zijn alleen geen redenen om het hier te bespreken, dus let it go en focus op de boeiende posts die er zo af en toe ook nog wel zijn. Hap toch niet zo.
Er lurken hier ook een heleboel newbies, wel een beetje onze verantwoordelijkheid om hun te beschermen van trolls.Lennardnl schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:14:
Waarom gaan jullie nog serieus op de trolls in?
Als iemand een coin met een A in de naam koopt omdat de meeste coins met een A in de naam 43% stijgen binnen 8 dagen, prima toch? Als ik een coin koop die op $0,019 staat omdat ik op de negentiende geboren ben, prima toch? Dat zijn alleen geen redenen om het hier te bespreken, dus let it go en focus op de boeiende posts die er zo af en toe ook nog wel zijn. Hap toch niet zo.
Snel schakelen is er niet bij, de boel verkopen en dan meteen iets anders kopen lukt niet... Geen voorraad, of wanneer een munt te hard gaat dan is die munt ineens "in onderhoud".
Handel verstandig, dat is het enige zinnige wat je er over kunt zeggen.sNielz123 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:14:
Even de balans opgemaakt. Nu iets meer dan 2 weken onderweg en nu bijna een gemiddelde van 100 euro per dag aan papieren winst (inleg was 3717 euro en niet eens vanaf het begin).
Is natuurlijk niet zo moeilijk als alles maar blijft stijgen.
Vinden jullie het ook lastig om te verkopen? Ik heb eigenlijk vooral de neiging om alleen maar meer euro's er in te pompen en vind het zonde om coins te verkopen omdat ze nog meer waard kunnen worden.
Ik heb voor mezelf wel een minimale buffer spaargeld (30k). Aflossen op de hypotheek is niet echt rendabel (hypotheekrente 1%). Dus is het wel heel verleidelijk om het geld wat ik nu maandelijks over heb in Bitcoins of Altcoins te stoppen.
Er wordt wel gesproken over een hype, maar zoals ik het zie staan we pas aan het begin van de hype. Hoe meer mensen er bij komen des te meer volgers daar weer uit voortvloeien.Dat kan zo nog wel even doorgaan.
Houd er rekening dat de bende de volgende dag, volgende week of volgende maand instort en je virtuele winst weg kan zijn. Gooi er dus niet onverantwoord veel geld in waar je bij een crash spijt van gaat krijgen.
Beter spijt van de winst die je had kunnen hebben maar niet hebt, dan spijt van het verlies wat je niet had kunnen hebben maar uiteindelijk toch wel hebt.
En verder weet niemand hoe de koersen op moment Y zijn.
Iedere beginner kan al troll worden geclassificeerd. Absoluut niet erg om iemand voor te lichten dat hoor- en wederhoor toch het beste werkt om gehoord/geloofd te worden. Het is mij, op basis van de post-history, niet geheel duidelijk of <insert user> ervaring heeft met lurken of inderdaad een absolute beginner is. De klasse "troll" is dan snel opgeplakt maar mogelijk onterecht.
Don't get me wrong; ik ben ook een absolute beginner als het om coins gaat. Als je een technisch verhaal van 2 A4'tjes opkalkt, zal ik waarschijnlijk als een mak lammetje jou moeten geloven tot iemand anders (of ikzelf) het tegendeel weet te vinden in posts/forums. Maar maakt jou dat dan ook een troll omdat je door diepgaande proza een gevolg weet te kweken? Of is dat slimme rhetoriek waarmee je heel groot kan worden?
Oh well; laten we ervanuit gaan dat de meesten overal wel doorheen kijken en slim genoeg zijn om hun eigen geld te beheren/beleggen
Schrijf je in bij een goede exchange. Als je met niet meer dan 2000 Euro wil gaan beleggen en enige tijd kan/wil besteden om te traden, kan je bij de meeste exchanges best 1BTC per dag wegsluizen naar een litebit of een btcdirect. Het enige wat je eenmalig nodig hebt is juist litebit of btcdirect om 1BTC naar een exhange te sturen en vanaf daar lekker coins te kopen/verkopen.sypie schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:16:
Ik word een beetje narrig van LiteBit. De site werkt bijzonder traag én de voorraad is nog ernstiger dan de hoeveelheid fietsen die je bij de autodealer kunt kopen. Wat een baggerkeuze heb ik daar gemaakt vorige week.
Snel schakelen is er niet bij, de boel verkopen en dan meteen iets anders kopen lukt niet... Geen voorraad, of wanneer een munt te hard gaat dan is die munt ineens "in onderhoud".
[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 05-06-2017 22:21 ]
Ik ben met een soortgelijk bedrag begonnen. Dit feest zal nog wel even doorgaan dus mijn strategie is om de inzet er eerst uit te halen.sNielz123 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:14:
Mbt de Bitcoin split, misschien alles in andere coins. Die zullen wel omhoog knallen. En zodra er een teken komt van daling verkoop ik alles en wacht ik tot de Bitcoin stabiliseerd.
Of er breekt algehele paniek uit en de andere coin storten ook in.
Als dat met dezelfde getallen is als vrijdag 2 weken geleden, gaan bij mij alle BTC instant naar USDT. Sta ook al met een paar honderd euro te wachten op de crash. Alle voorbereidingen zijn hier getroffen, weet niet hoe dat bij jullie is?
Nee hij gaat gewoon langzaam omhoog. Je weet alleen niet hoe lang. Ik heb er zelf 2000 waarvan ik er 1000 ga verkopen nadat het nog een beetje is doorgestegen. Mijn risico is dan nihil.cdfreak_99 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:22:
Goedenavond, ik heb voor een paar weken terug de Gulden aangeschaft om de reden dat ik het een leuke munt vond en het idee dat je weer een Gulden hebt. Maar na uitvoerig lezen op dit geweldige forum uiteindelijk afgelopen week besloten deze toch maar te dumpen want het was een slechte copy past coin volgens velen hier... Uiteraard is het mijn uiteindelijke beslissing om hem weg te doen maar nu zie ik tot mijn verbazing dat die munt wel degelijk een boost heeft gehad, heb ik iets gemist?
Verwijderd
Dit is volgens mij alleen mogelijk wanneer je zelf een bot schrijft die orders inschiet aan de hand van prijscondities, die de bot zelf in de gaten houdt.
Klopt dit?
Ook al is het een groot bedrag, het is wel geld wat ik voor mijn gevoel 'over' heb. Ik kan die 5k wat het nu is best wel missen.Lennardnl schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:16:
[...]
Handel verstandig, dat is het enige zinnige wat je er over kunt zeggen.
Houd er rekening dat de bende de volgende dag, volgende week of volgende maand instort en je virtuele winst weg kan zijn. Gooi er dus niet onverantwoord veel geld in waar je bij een crash spijt van gaat krijgen.
Beter spijt van de winst die je had kunnen hebben maar niet hebt, dan spijt van het verlies wat je niet had kunnen hebben maar uiteindelijk toch wel hebt.
En verder weet niemand hoe de koersen op moment Y zijn.
Even voor de grap uitgerekend dat als ik iedere 2 weken een 35% winst pak zoals afgelopen twee weken dan zit je na een half jaar aan 9 ton.

Never gonna happen
Op 5 januari zal ik wel posten dat alles weg is

Slim momentMalarky schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:26:
BTC gaat rap richting all-time-high. Ik ben nu al mijn posities winstgevend aan het sluiten in alle altcoins zodat ik ergens vannacht BTC-only ben. Elke BTC ATH wordt gevolgd door een dip, de vraag is of het een crash wordt. Dat ligt er ook een beetje aan hoe hard vannacht/morgen BTC doorknalt naar boven.
Als dat met dezelfde getallen is als vrijdag 2 weken geleden, gaan bij mij alle BTC instant naar USDT. Sta ook al met een paar honderd euro te wachten op de crash. Alle voorbereidingen zijn hier getroffen, weet niet hoe dat bij jullie is?
De koop orders die ik had staan heb ik ingetrokken
Verder alles in cash op een paar BTC na die al even op mijn ledger staan.
Verwijderd
In cryptoland kun je niets investeren. Bij een investering ontvang je een retour op je investering zoals een dividend of andere vorm van winst uitkering.Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:09:
Je wilt toch niet beweren dat investeren in de altcoins geen gok is?
En ook niet beleggen een belegging van geld kan alleen op een onroerende tastbare zaak. Vastgoed, goud, zilver, grondstoffen.
Maar het is ook geen gokken. Bij gokken, kun je onmogelijk voorspellen wat de uitkomst is en bestaat er geen mogelijkheid om je inzet na de gok terug te pakken. Zoals je zet 10 fiches op de roulette tafel, indien de gok verkeerd is kun je niet de helft van je inzet verliezen. Maar je verliest 100%. Of je wint. Er is geen midden weg.
Cryptoland kun je dus alleen speculeren. In enige mate is de kans op succes te voorspellen en wordt beïnvloed door externe factoren. Dat is bij gokken niet. Verder is er bij speculeren de mogelijkheid om bij een foute speculatie een deel van je inzet veilig te stellen.
Ja en nee; dan moet je met margins gaan werken maar dan vergeet je nog steeds dat 2 margins tegelijk waarheid kunnen worden en dat je dus direct de eerste conditie koopt. En het kan ook zijn dat je eerste order nog harder onderuit dondert en je achteraf liever de tweede conditie had willen hebben.
Ik denk dat je de api's van exchanges eens goed moet doornemen en je order een "weight" meegeven op basis van de openstaande buy/sell orders of de volume/price change van de afgelopen x seconden.
Ter info; cryptoping heeft op dit moment een vergelijkbaar iets; je krijgt alerts op basis van volume & price maar daar is alles me gezegd. Een volume-increase van 1000% in 1 minuut hoeft niets te betekenen aangezien het wordt afgezet tegen de laatste x tijd terwijl het total volume in omloop misschien wel 100000x hoger ligt ergo er is maar een "change" van 1% gaande in korte tijd.
voorbeeld:
#VIA
Volume changed on Poloniex
+64%, buy vol. incr. by 4.17 BTC
+16.37%, price: 0.00028129 BTC
Signals: 3/7d
Market Cap: $15,943,067
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 05-06-2017 22:34 ]
BTC Stoploss gezet dus? Is iig mijn plan. Op welke (relatieve) waarde als ik vragen mag?Malarky schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:26:
BTC gaat rap richting all-time-high. Ik ben nu al mijn posities winstgevend aan het sluiten in alle altcoins zodat ik ergens vannacht BTC-only ben. Elke BTC ATH wordt gevolgd door een dip, de vraag is of het een crash wordt. Dat ligt er ook een beetje aan hoe hard vannacht/morgen BTC doorknalt naar boven.
Als dat met dezelfde getallen is als vrijdag 2 weken geleden, gaan bij mij alle BTC instant naar USDT.
? wat bedoel je precies? Om daarmee dan Alts aan te kopen?Sta ook al met een paar honderd euro te wachten op de crash.
Yes goede tip! Doen kraken en polo mee, of moet je nxt naar een eigen wallet sturen?Nickkok schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:53:
Zal nog een keer de tip geven om wat Nxt aan te schaffen vanwege de start van Ardor. Hierbij krijg je voor elke 1 Nxt een extra 0,5 Ignis.
Gaat weer lekker vandaag!
Safe exchange coin draaide tot nu toe op de blockchain van Maidsafe. In januari is besloten om een eigen blockchain te bouwen genaamd Chile, deze is nu in ontwikkeling en wordt binnen 2 maanden verwacht te worden gelanceerd. Verder worden de eerste wallet releases deze week verwacht. De prijs is laag, dit soort coins pumpen nu eenmaal in een markt waar veel prijsstijgingen gebaseerd zijn op hype's. Verder is de chart ook niet onbelangrijk, alles met een marketcap vanaf 3-4 miljoen wat nog geen 20x pump heeft gehad staat garant aan een toekomstige pumpvickypollard schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:39:
[...]
Waarom verwacht je hier wat van? Een specifieke reden? Of giswerk?
Syscoin is er een met een goed dev team en zal tot aan december 2017 releases uitbrengen. De gedecentraliseerde marketplace is er nog lang niet, samenwerking met Microsoft e.d. is er al wel. Verder is deze coin in vergelijking met coins uit dezelfde range qua marketcap en total supply ondergewaardeerd.
Maargoed niets is natuurlijk zeker op de cryptomarkt, er kan van alles gebeuren. Zolang je geld inzet die je kunt missen zijn er goede profits te behalen.
Nee nog niet, mijn fear komt pas als ik greediness proef. Voorlopig stijgt de BTC voortvarend maar niet met enorme getallen. Ook de aanloop naar crashday 25 mei was voortvarend, tot de dag zelf. Toen ging het heel de dag alleen nog maar over BTC op vele internetfora.JPS schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:34:
[...]
BTC Stoploss gezet dus? Is iig mijn plan. Op welke (relatieve) waarde als ik vragen mag
Aangezien de nieuwste ATH met rasse schreden dichterbij komt, kan dat moment morgen al zover zijn. Ik zal dan zo snel mogelijk verkopen.
Ik heb btw het liefst een trailing stop-loss hiervoor. Welke exchanges ondersteunen dat?
Als de BTC weer echt instort, uiteindelijks zelfs met 10% per uur, dan is dat imho waarschijnlijk de te diepe dip. Daarvoor staan mijn euro's klaar. Ik heb BTC nodig om in die 100 altcoins te daytraden. Dus ik koop weer vrolijk bic's na de crash aan.? wat bedoel je precies? Om daarmee dan Alts aan te kopen?
Maar wellicht duurt de crash nog een week.
[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 05-06-2017 22:48 ]
Dat verklaard je vorige post.Malarky schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:45:
Ik heb BTC nodig om in die 100 altcoins te daytraden.
Overigens ook mijn doel. HODL is geen strategie die voor altijd blijft werken. Voor het feest over is wil ik de kunde hebben om te daytraden.
Hey welke offline wallet gebruik je dat strat en dgb ondersteunt? Thanks alvast!bd-casemod schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:25:
Ik doe sinds kort ook mee en heb momenteel een portfolio van eth, strat, ltc en dgb coins.
Dit allen heb ik op een offline wallet op mn telefoon, nu wil het zo zijn dat ik wil investeren in andere altcoins. Nu weet ik dat je dit goed kan doen op Exchanges zoals kraken en bitrex Etc.
Iemand ervaringen met een goed Exchange waarbij ik met iDeal of sepa kan vullen en whitedrawen?
bron: https://cointelegraph.com...tratis-vs-monero-and-moreStratis, the Blockchain application, had a tremendous week making heads row in the top 10. On two occasions it displaced Dash from the seventh position, however, the privacy-centric digital currency didn't give up and Dash ended the week holding its position.
Despite this, it was quite interesting to see Stratis, which earned top status a few weeks ago raising its market price to more than $11 within the week. Quite amazing since it entered the zone with as little as $1.23.
Stratis vs. Monero
Earlier in the week, Stratis pushed Monero aside and held the number eight position. Monero tried to fight back but it was to no avail.
Making casualty of the anon crypto appeared a boost for Stratis as it went on to increase its market cap to $1 bln on Saturday. Alas, it could not sustain its momentum and dropped late in the day.
Het antwoord stond een paar posts verderNouNee schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:50:
[...]
Hey welke offline wallet gebruik je dat strat en dgb ondersteunt? Thanks alvast!
bd-casemod schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:54:
[...]
Jaxx voor mijn eth en ltc en coinomi voor de dgb en strat
Pas wel op met bronnen als cointelegraph, coindesk, etc. Hun verdienmodel is traffic (ads) en sponsored content..
Gelukkig heeft Stratis alweer 4% market cap erbij sinds zaterdag dus wat dat betreft geen pijn, toch?
Zonder oordeel naar jouw bijdrage maar dit soort nieuwsberichten zijn al oud/achterhaald op het moment dat ze gepost worden; nog even afgezien van de currency-pairs onderling, kan iedereen op de bekende exchanges zien wat een "populaire" munt doet in minuut / uur / dag volume en welke fluctuaties er plaatsvinden.
Misschien OT, geen idee.
De veiligste optie bij een (voor een niet verwaarloosbare groep) omstreden fork is om zelf je private keys in bezit te hebben (in dit geval dus die van Bitcoin). De altcoins hoef je niet van exchange naar wallet te exporteren, al kan hun waarde natuurlijk wel behoorlijk gaan fluctueren als er paniek komt. Dit topic gaat natuurlijk over handel en koers, maar ik durf echt niet te voorspellen wat er gaat gebeuren. Ik heb trouwens nog geen (recent) statement gezien van de grotere exchanges over wat zij gaan doen met de UASF.MAX3400 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:13:
[...]
Desondanks, en ik kan me voorstellen dat het voor een aantal beginners hier erg lastig is; wat "zou" men moeten doen voor 1 augustus?
- alle (alt)coins van exchange naar wallet porteren?
- bepaalde coins verkopen (geld) of tijdelijk herinvesteren in andere coins?
- welke wallets kunnen zoveel mogelijk verschillende coins tegelijk aan?
Voor de kenners is de fork mogelijk gesneden koek maar aangezien BTC toch wel de dikste pilaar in de coin-market is, kan het dezelfde "paniek" opleveren als Y2K of "gulden -> Euro". Het zijn vrij ingrijpende currency-veranderingen en misschien dat een expert hier toch een soort tutorial wil schrijven / sticky'en om jezelf zo goed mogelijk in te dekken?
Interessant. USDT. Omdat die munt 'stabiel' blijft en het kortste bij een geld Withdraw komt?Malarky schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:26:
Handig dat je al je geld na 2 a 3 dagen crashen terug kan herinvesteren.
Waarom verwacht je nu weer een crash op de ATH (rond 2800)?
ETH en BTC gaan toch rustig omhoog?
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Vandaag doet de BTC al meer dan 5%, dat is niet rustig meer. Als we zo een paar dagen doorgaan komt er zeker weer een flinke crash. Zolang het rustig gaat kan het lang goed gaan, maar zoals het vandaag gaat is het niet rustig meer.
600 Dollar in een week noem ik niet rustigmultipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:10:
[...]
Interessant. USDT. Omdat die munt 'stabiel' blijft en het kortste bij een geld Withdraw komt?
Waarom verwacht je nu weer een crash op de ATH (rond 2800)?
Ja, USDT schommelt wel wat, maar zit altijd vrij dicht tegen de dollar aan.multipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:10:
[...]
Interessant. USDT. Omdat die munt 'stabiel' blijft en het kortste bij een geld Withdraw komt?
Ik verwacht het nu niet direct, want zie geen gekke koerssprongen. Wat ik wel zie is, dat de crash friday nog vers in het geheugen van iedereen zit en met deze stijging op 6 juni alweer de nieuwste BTC ATH wordt neergezet. BTC ATH's kunnen tot hypes leiden (zullen dat ook wel vroeg of laat). Maar of dat morgen al direct is, weet niemand. Als die morgen ineens 20% stijgt dan zeer waarschijnlijk wel.Waarom verwacht je nu weer een crash op de ATH (rond 2800)?
Mocht BTC morgen starten met dalen ben je wss al te laat?
Eerdat BTC's uit de wallet bij Bitstamp/Kraken of Poloniex zitten zijn we een dik uur verder?
Als een crashdaling actief is kan je dan 'veilig' een SELL doen op poloniex aan bid price of gaan ze jou daar nekken? Of moet je zelf een iets lagere prijs inzetten om hem toch verkocht te krijgen?
Is dat niet al voorbij? Ik lees overal tot oktober 2016Nickkok schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:53:
Zal nog een keer de tip geven om wat Nxt aan te schaffen vanwege de start van Ardor. Hierbij krijg je voor elke 1 Nxt een extra 0,5 Ignis. Ignis zal de eerste childchain worden van Ardor.
Op dit moment een leuke stijgende lijn en denk dat op dit moment inkopen een leuke winst zal geven als straks veel mensen gaan kopen voor 1 juli.
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
En we weten wat er vorige week vrijdag met de altcoins is gebeurd bij de hype en crash direct daarna. Die gingen net zo hard omhoog maar knalden vrijwel allemaal ook net zo hard naar beneden.PilatuS schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:16:
Het is inderdaad de vraag wat er morgen en overmorgen gaat gebeuren met de BTC. Als we straks weer een klein dipje krijgen kan het nog wel even stabiel doorgaan. Als het morgen weer met 5% of 10% gaat word het een ander verhaal.
Dat is de reden dat ik ergens rond morgenochtend bitcoin-only wil zijn, om het even aan te kijken. Kan je veel makkelijker naar USDT.
Uiteraard daarna JUIST ook na de crash die mooie STRAT, XVG, SC, etc. aankopen. Ook die zullen bij een dip veel te hard dippen.
Tenzij de eerste volgende crash een crash wordt van de lange adem (maanden....).
[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 05-06-2017 23:19 ]
XVGMalarky schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:19:
[...]
Uiteraard daarna JUIST ook na de crash die mooie STRAT, XVG, SC, etc. aankopen. Ook die zullen bij een dip veel te hard dippen.
Tenzij de eerste volgende crash een crash wordt van de lange adem (maanden....).
Wat wekt je interesse in de coin?
Ik heb ze vorige week aan 0,001$ gekocht en hier ook melding van gemaakt.
Nu heb ik ongeveer 600% winst. Maar ik denk dat we vanaf hier (en met Polo erbij als exchange) naar 10x kunnen gaan.
Jij gaat er wel erg hard vanuit dat er morgen een crash plaatsvind. Misschien komt er helemaal geen crash loopt het rustig door. Nu is het toch een beetje bangmakerij dat je doet. Uiteraard kan voorzichtigheid geen kwaad maar nu lijkt het net of het een feit is. Ook dat is glazen bol werk.Malarky schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:19:
[...]
En we weten wat er vorige week vrijdag met de altcoins is gebeurd bij de hype en crash direct daarna. Die gingen net zo hard omhoog maar knalden vrijwel allemaal ook net zo hard naar beneden.
Dat is de reden dat ik ergens rond morgenochtend bitcoin-only wil zijn, om het even aan te kijken. Kan je veel makkelijker naar USDT.
Ik heb mij erop voorbereid omdat ik niet weer een kleine 50% van mijn portefuille wil verliezen in 1 dag (25 mei: 2698 op Polo / 27 mei: 1538 op Polo) Grote risico's grote voorzorgmaatregelen. En dat is omdat ik soms tot wel 25 altcoins tegelijk aanhoud, dat kan ik niet allemaal managen als alles dipt. Heb ik liever btc-usdt only.kansloze schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:25:
[...]
Jij gaat er wel erg hard vanuit dat er morgen een crash plaatsvind. Misschien komt er helemaal geen crash loopt het rustig door. Nu is het toch een beetje bangmakerij dat je doet. Uiteraard kan voorzichtigheid geen kwaad maar nu lijkt het net of het een feit is. Ook dat is glazen bol werk.
Maar zoals ik ook al zei, als de koers lekker kabbelend stijgt zoals afgelopen dagen, doe ik geen verkoop. Dat pas als de btc echt omhoog knalt. Morgen of volgende week of de maand erna wellicht.
Buiten dat zie ik crashes juist als enorme oppertunity Duur verkopen en belachelijk goedkoop inkopen. Maar dan moet ik wel cash/usdt hebben deze keer in mijn balance. En dat is er nu, voor wanneer het maar nodig is.
Dipje begonnen?
Als ik zo even rondkijk; veel currency-pairs tegen de BTC lijken nu onderuit te stuiteren ergo de BTC wordt "meer" waard. Het hoeft inderdaad geen crash te zijn maar op een leek als mijzelf, komt het over alsof "men" aan het consolideren is in BTC, al dan niet op dezelfde strategie/verwachting als @Malarkykansloze schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:25:
[...]
Jij gaat er wel erg hard vanuit dat er morgen een crash plaatsvind. Misschien komt er helemaal geen crash loopt het rustig door. Nu is het toch een beetje bangmakerij dat je doet. Uiteraard kan voorzichtigheid geen kwaad maar nu lijkt het net of het een feit is. Ook dat is glazen bol werk.
En toen ging coinbase plat

Toch maar een price alert aanzetten voor deze nacht
[ Voor 27% gewijzigd door Sfinx- op 05-06-2017 23:51 ]
Het is gewoon een vluchtige markt
Klopt niemand weet het maar 1 ding is zeker er komt een correctie klein of groot je ziet dat de markt wat onrustig aan het worden is.kansloze schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:25:
[...]
Winst pakken is juist goed af en toe, om te doen alsof er niks aan de hand is erger dan te zeggen dat het bangmakerij is
And that's why: don't invest money you can't miss!Spacewide schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:40:
Crash of correctie? Men gebruikt zo snel "crash".
Het is gewoon een vluchtige markt
4 juni rond 20u was er hetzelfde patroon.Buzz_Fuzz schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:33:
Holy hell, candlestick BTC/USDT laatste 5min
Dipje begonnen?
Dat is ook een risico mocht er nu net zich een Mt. Goxje voordoen.
Frustrerende gaat zijn dat Polo/Kraken wss weer out gaan liggen van zodra er een crash komt.
BTC transfer gaan veel langer duren omdat alle blocks direct vol zitten en er een backlog is.
Ark is hard gegaan ja. En hier inderdaad vernoemd.P.C.Simonis schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:58:
Ik lees op bitcointalk dat ARK een goede investering zou zijn. Inmiddels al 3x zoveel waard ten opzichte van 1 juni.. Zit een grote community achter en een goed development team. Munt is niet te minen. Zou zomaar eens op het niveau van Waves of Stratis kunnen komen. Slechts 49ste plek in de coinmarketcap momenteel.
Ik stond toen ook op het punt om er wat aan te kopen. Spijtig
Begon ooit ultra hoog met 67 dollarcent. Staat nu ultralaag.
In de Twitterfeed zie ik dat er achter de schermen wel gewerkt wordt aan het één en ander?
https://coinmarketcap.com/currencies/voxels/
https://twitter.com/Voxelus
[ Voor 80% gewijzigd door Rammstein op 06-06-2017 00:08 ]
Kraken, Bittrex en Poloniex staan mijn coins. Daarom een bot gebruiken, de API's houden het het langste vol (maar ook die hebben bij grote drukte een delay).multipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:59:
@Malarky Heb jij dan heel je hebben en houden toch bij Poloniex staan?
Dat is ook een risico mocht er nu net zich een Mt. Goxje voordoen.
Frustrerende gaat zijn dat Polo/Kraken wss weer out gaan liggen van zodra er een crash komt.
BTC transfer gaan veel langer duren omdat alle blocks direct vol zitten en er een backlog is.
REP sinds 3/6 op 12.7%
STRAT sinds 31/5 op 91.67%
ETH sinds 30/5 op 18.45%
BTC sinds 27/5 op 32.25%
Totaal 500EUR over die 5, @33.32% atm... Ik ga dus nu niet direct van een mogelijk dip/crash wakker liggen en gewoon meer bij kopen als dat gebeurt....
Sinds daarnet ook FoldingCoin & CureCoin beginnen minen/folden... Eens zien wat dat geeft...
Poeh, dat is een goede vraag. Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen maar ik heb ze voor de zekerheid op een eigen wallet gezet van Nxt zelf.SharpEdgeOne schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:37:
[...]
Yes goede tip! Doen kraken en polo mee, of moet je nxt naar een eigen wallet sturen?
Ik kan geen stop-loss zetten omdat ik geen BTC in eigen bezit heb...
Dus als het straks crasht kan ik hem ook niet verkopen
[edit]
Wat misschien ook niet slecht is aangezien ik toch meestal slechte beslissingen maak.
Ach ja, we zien morgen dan wel weer.
[ Voor 27% gewijzigd door Fire69 op 06-06-2017 00:17 ]
Telkens eruit om er geen development meer is.
Maar die lijkt echt wel nog niet aan het einde van z'n latijn te zitten.
Mooie stijging, waar gaat hem eindigen?
Daar had ik volgens mij iets van 100.000 van bij Cryptsy gestald. Totdat de stekker er daar uit ging. Damn you Cryptsy !multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 00:44:
Miljaar, doge coin. Wel 100x in mijn mand gezeten.
Telkens eruit om er geen development meer is.
Maar die lijkt echt wel nog niet aan het einde van z'n latijn te zitten.
Mooie stijging, waar gaat hem eindigen?
Ik hoop dat ik de ATH nog mag meemaken voordat ik ga slapen.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Wat denken jullie van het product?
Ben geen mod hiermultipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 01:51:
https://www.mona.co/ Wie heeft deze token gekocht?
Advista! Destijds nog 2 cheques a $200 per stuk mogen ontvangen op 12 jarige leeftijd. Tooltje geïnstalleerd en slapend rijk wordenVerwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:41:
[...]
Ik denk dat het een gemiddelde gebruiker worst zal wezen en de eerste de beste browser gebruikt die aangeleverd wordt bij hun OS. Ik ben heel hard aan het denken maar volgens mij is er al eens zoiets geweest, zonder de magische blockchain natuurlijk....kan er ff niet opkomen. Kon je ook browsen voor geld.
Wat denk je er zelf van?multipasser schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 01:51:
https://www.mona.co/ Wie heeft deze token gekocht?
Ik heb deze token gekocht. Het product vind ik mooi, maar een beetje duur. Ik kan niet vinden wat zo'n CC gaat kosten, maar daar bovenop komt nog 1% per transactie. Verder vind ik het vreemd dat je niet met de token sale mee mag doen als je in bijvoorbeeld de Verenigde Staten woont, en ben ik benieuwd of je het product daar verder wel gewoon kunt gebruiken. Als laatste is het erg jammer dat ze alleen Bitcoin en Eth ondersteunen. Als ze bijvoorbeeld gewoon alle ShapeShift-coins ondersteunen zijn ze al een stuk verder.
Het product staat of valt verder met hoe groots ze gaan uitpakken (tokens sparen als een soort airmiles. Waar kan je ze inleveren?)
Er wordt in de token sale voorwaarden gewaarschuwd dat ze het product misschien niet gaan uitvoeren als ze het bij nader inzien toch niet voor elkaar krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Sando op 06-06-2017 02:19 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Heb je het over BTC?Sando schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 00:57:
Wat een spreadAan het orderboek te zien verwachten heleboel mensen een crash
Ik hoop dat ik de ATH nog mag meemaken voordat ik ga slapen.
Ja, sorry, vergat ik er bij te zeggen.
Weet iemand hoe je op Kraken trading tools verticaal kan uitzoomen?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
HODL.
Ben benieuwd hoe hard ik hier morgen spijt van heb.

[ Voor 32% gewijzigd door Sando op 06-06-2017 03:34 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Dat wil zeggen dat we vanaf nu om de 2 a 3 weken een crash krijgen?
Dan zijn we rijk tegen het einde van het jaar
Trouwens hoe kan Ripple 92miljoen $ volume hebben en gewoon niet in prijs variëren?
Het schommelt tussen 0,27$ vs 0,29$. Deze gaat uitbreken één van dezer dagen.
[ Voor 31% gewijzigd door multipasser op 06-06-2017 03:53 ]
[ Voor 15% gewijzigd door crypto558 op 06-06-2017 04:08 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
sorry voor de n00b vraag, maar als ik nu nog in ARK wil instappen, waar koop ik die dan?multipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:59:
[...]
Ark is hard gegaan ja. En hier inderdaad vernoemd.
Ik stond toen ook op het punt om er wat aan te kopen. Spijtig
Ik zie ze op poloniex namelijk niet terug
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Andere exchange, Bittrex of zo.jimz93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 06:55:
[...]
sorry voor de n00b vraag, maar als ik nu nog in ARK wil instappen, waar koop ik die dan?
Ik zie ze op poloniex namelijk niet terug
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-ARK
Top, dank u!Fire69 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 06:55:
[...]
Andere exchange, Bittrex of zo.
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-ARK
Wat denken jullie? Crash/correctie incoming? 9% op 24h... Lijkt me niet de bedoeling.
Gaan jullie cashen tijdens een drop of houden jullie vast aan de HODL strategie?
Bijkopen?rsmits007 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 07:33:
BTC is nu idd ATH.
Gaan jullie cashen tijdens een drop of houden jullie vast aan de HODL strategie?
Ik zag vannacht met regelmaat verkoop van 50 en 20 btc met enige regelmaat door het orderboek gaan.
beetje jammer dat me ripple niet zo lekker is gegaan, maar schade is beperkt.
1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955
Als ik maar weer goedkoper bijkoop als verkoop, is het altijd goed.
Goed dat ik gisterenavond de alts verkocht heb, ze zijn inderdaad vrijwel allemaal fors gedaald in afwachting op de BTC gebeurtenissen. Paralel aan vorige keren. Bovendien koop ik alle alts minimaal goedkoper terug nu.
[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 06-06-2017 07:40 ]
Wat zijn trouwens de kansen dat de blockchain gehackt wordt ? las iets dat het niet onmogelijk is en je meer reken kracht nodig hebt dan blockchain, zou dat betekenen dat bijvoorbeeld de farms die in China staan ook gebruikt zouden kunnen worden om hem te hacken?
Klinkt als een prima plan, ik vraag me dan wel weer af; sell je deze voor USDT en bewaar je die voor ee eventuele dip(of crash) of laat je ze direct "uitcashen"?Malarky schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 07:38:
Ik heb mijn BTC sell order op 2795 staan. Vorige keer bleek 2698 de absolute top te zijn (Polo), ik zie hem nu niet veel over de 2800 gaan. Maar ik kan het mis hebben. Kan mij sowieso niet voorstellen dat er geen dip meer onder de 2800 komt als die erover heen gaat, daarvoor is de stijging van een paar dagen te groot.
Als ik maar weer goedkoper bijkoop als verkoop, is het altijd goed.
Goed dat ik gisterenavond de alts verkocht heb, ze zijn inderdaad vrijwel allemaal fors gedaald in afwachting op de BTC gebeurtenissen. Paralel aan vorige keren. Bovendien koop ik alle alts minimaal goedkoper terug nu.
Ik heb nog een hoop altcoins (ong 1 BTC aan waarde) maar zie dat alles wel weer in rap tempo op klimt / stijgt . Vind het wel een strak idee om later vandaag de alts om te zetten naar BTC en dan ook de sell erin te gooien.
Je kan vage transacties uitvoeren vanaf het moment dat je 51% of meer van de volledige mining snelheid in handen hebt. Iets wat vrijwel niet te doen is (maar theoretisch gezien wel kan).Mr. Noodle schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 07:49:
Toch maar mijn laatste BTC' s eruit gedaan, knap dat mensen nog in blijven stappen op deze hoogtes.
Wat zijn trouwens de kansen dat de blockchain gehackt wordt ? las iets dat het niet onmogelijk is en je meer reken kracht nodig hebt dan blockchain, zou dat betekenen dat bijvoorbeeld de farms die in China staan ook gebruikt zouden kunnen worden om hem te hacken?
Dit kan op 2 manieren:
1. je zorgt dat je een giga mining farm ontwikkelt (succes met de kosten daarvan)
2. je maakt een pool en hoopt dat meer dan 51% van de miningsnelheid op jouw pool plaatsvind.
Punt 2. er wordt geadviseerd om de mining systemen te verspreiden over verschillende pools, dit zodat niet 1 pool 51% van de snelheid levert.
Kiek eens even naar ZEN.suprnova.cc (staat ook op whattomine; zencash).. Hier heb je de clay zcash voor nodig.jimz93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:02:
[...]
Klinkt als een prima plan, ik vraag me dan wel weer af; sell je deze voor USDT en bewaar je die voor ee eventuele dip(of crash) of laat je ze direct "uitcashen"?
Ik heb nog een hoop altcoins (ong 1 BTC aan waarde) maar zie dat alles wel weer in rap tempo op klimt / stijgt . Vind het wel een strak idee om later vandaag de alts om te zetten naar BTC en dan ook de sell erin te gooien.
[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 06-06-2017 08:08 ]
Bewaren op de exchange om bij te kopen na de (eventuele) crash. Je wil snel kunnen schakelen dan.jimz93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:02:
[...]
Klinkt als een prima plan, ik vraag me dan wel weer af; sell je deze voor USDT en bewaar je die voor ee eventuele dip(of crash) of laat je ze direct "uitcashen"?
Maar nu je altcoins al verkopen voor BTC is toch niet handig? Dan betaal je de hoofdprijs.
Of speculeren we dat de alts net zo hard meegaan (áls BTC gaat)?
Als BTC neer gaat, gaan de altcoins meestal nog harder neer.RudolfR schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:10:
[...]
Bewaren op de exchange om bij te kopen na de (eventuele) crash. Je wil snel kunnen schakelen dan.
Maar nu je altcoins al verkopen voor BTC is toch niet handig? Dan betaal je de hoofdprijs.
RudolfR schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:10:
[...]
Bewaren op de exchange om bij te kopen na de (eventuele) crash. Je wil snel kunnen schakelen dan.
Dit dusrednaz420 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:11:
[...]
Als BTC neer gaat, gaan de altcoins meestal nog harder neer.
Welke beurs ondersteund trailing?McPoowl schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:14:
Gisterenavond m'n trailing stoploss iets te strak ingesteld, de 'grote' surge gemist in een mini dipje. Gelukkig stond de trade al een aantal percentage in de plus
Kraken sinds een aantal dagen via trade.kraken.com
Dit topic is gesloten.
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om