Cryptocurrencies - handel & koers #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste
Acties:
  • 202.130 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Flinke dump bij Bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
-30 dollar een flinke dump? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Nickr92 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 22:12:
[...]

-30 dollar een flinke dump? :X
55 dollar binnen enkele seconden om precies te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
~2% dus. Dat zien we elke dag gebeuren.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58
NLMaca schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:08:
[...]

Als medebeginner een aantal tips:

Mocht je je eerste bestelling van coins gaan doen, begin dan met een laag bedrag om te testen of het aan komt. Zo ja, dan kun je daarna je echte bestelling gaan doen. Zou zonde zijn als je geld ergens blijft hangen of je hebt het fout verstuurd.

- Bij Bitonic kun je tot 50 euro per week versturen zonder iban verificatie. Ga je hier overheen dan dien je dus eerst 0,01 over te maken naar ze. Dit kan als je pech hebt 1 - 2 dagen duren. (meestal gaat het wel eerder, ook in het weekend).

- bij Anycoindirect.eu kun je tot 100 euro direct kopen zonder verificatie.

Eigenlijk koop je BTC (Bitcoin) en die boek je over naar een exchange (Poloniex, Bittrex, kraken, etc). Je dient op de exchange het BTC deposit address te genereren. Dat adres gebruik je dan bij bitonic/anycoin als adres waar je de btc naar wilt versturen.

je coins komen dan bij de exchange te staan (zodra confirmation akkoord is). Je koopt dus eigenlijk de alt-coins met BTC
- hou rekening met Fee's e.d. ook voor je winst berekening.

Ga je veel verdienen, of krijg je veel coins bij een exchange, dan kun je ze op een offline wallet zetten.

Vraag gerust, maar laat wel weten wat je al geprobeerd hebt om uit te zoeken.
Thanks, net even test deposit gedaan en die is overgekomen. Nu even een hoger bedrag gedaan en zit in de verificatie om het over te maken. Daarna de BTC omswitchen en kijken waar het naar toe gaat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Eth stjigt ook lekker door dit weekend :). Stratis top bereikt? Wachten op een goeie dip om meer in te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:56
PHPResource schreef op zondag 4 juni 2017 @ 22:35:
Eth stjigt ook lekker door dit weekend :). Stratis top bereikt? Wachten op een goeie dip om meer in te kopen
Stratis is m.i. alweer flink aan het recoveren. Stond vanmorgen -18%, daar is nu nog maar -3% van over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
Wat ik wel jammer vind bij Bittrex is dat de withdrawal fee van 0,0001 naar 0,001 is gegaan. Dat kost gewoon even 2,20 euro om het transferen naar bitonic voor uitbetaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Okay, maar zo'n dump maakt bijna 10k euro verschil voor mij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hatsieflatsie schreef op zondag 4 juni 2017 @ 22:38:
[...]
Okay, maar zo'n dump maakt bijna xxx euro verschil voor mij.
En een hack op je account is 100% verschil?

Nofi maar met een dump van 5% weten we dus allemaal wat je online waard bent. Not sure of je hier bewust van bent of #showoff ?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 18:22
Mensen die ervaring hebben met https://cryptolend.net (vs de python poloniexlendingbot die je nog zelf moet installeren)?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[...]
Ik zeg maar zo, ik zeg even niks 8)
Heb ook nooit geklaagt in het verleden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 18:22
Malarky schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:12:
[...]

leonArdo. Als je hem interessant vind, pm voor info + ref. Staat ook al redelijk wat info over in #2 van dit draadje.
Specifieke reden om Leonardo te kiezen vs Gunbot (https://bitcointalk.org/index.php?topic=1715214.0 )?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 18:10
MAX3400 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 22:42:
[...]

En een hack op je account is 100% verschil?

Nofi maar met een dump van 5% weten we dus allemaal wat je online waard bent. Not sure of je hier bewust van bent of #showoff ?
Verkapt ik heb meer dan * BTC post 8)7 |:(

24hr High
2497.21329063

24hr Low
2374.00000000

+/-5% zeer makkelijk uit te rekenen dat dat +/- 80 BTC zou zijn!
ging het net over de +/- 2% drop - tja dan kan het zo zijn dat je dus zelfs +/- 250 BTC zou bezitten...

Zoals je aangeeft lijkt me niet zo handig om te zeggen van de andere topic poster. Volgens mij moeten meerere mensen daar nog bewust van worden gemaakt 8)

#Cryptotrolling?

[ Voor 20% gewijzigd door Macsylver op 04-06-2017 23:03 ]

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Leo heeft een GUI, Gunbot niet... Niet dat dat beter/slechter is maar voor snelle aanpassingen in Gunbot, moet je constant de exchanges open hebben, monitoren wat de candles doen en dan weer invoeren/aanpassen in Gunbot. Leo heeft de candles aan boord en meer tooling zoals Bollinger, MACD, EMA en andere zaken.

Verder heb ik ook gekeken naar Gunbot voor wat automatische trades maar tenzij je heel diep in de breakouts en andere termen zit, is Leo in ieder geval wat vriendelijker voor de beginner en de developer is ook wat makkelijker te bereiken (kreeg vrijdagavond om 21:00 nog mail) en het team zit in de EU dus ook redelijk "normale" openingstijden voor ons.

Niet dat ik Leo absoluut aanraadt en Gunbot afraadt (je vergeet trouwens CAT) maar persoonlijk, als beginnende trader, heb ik liever alles in 1 interface, zelfs meerdere exchanges en pairs, dan dat ik ergens onder water alle browsers open moet hebben en op een niet drag&drop-manier mijn orders moet inleggen.

/edit: oud nieuws misschien maar had iemand deze PDF gelezen van KPMG waarin Everledger, Ripple en Tradle wordt genoemd i.c.m. met grote betaalbedrijven zoals Lloyds en MasterCard?

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 04-06-2017 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:17
NLMaca schreef op zondag 4 juni 2017 @ 22:37:
Wat ik wel jammer vind bij Bittrex is dat de withdrawal fee van 0,0001 naar 0,001 is gegaan. Dat kost gewoon even 2,20 euro om het transferen naar bitonic voor uitbetaling
Ik heb al fees van 0.01 BTC gezien op exchange withdrawals, een week geleden. Die heb ik dus niet betaald, bij die exchange is de fee al 0.001, maar de exchange kiest de fee en draait voor het verschil op. BTC transfers zijn gewoon duur op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
NLMaca schreef op zondag 4 juni 2017 @ 22:37:
Bij bitmex betaal je zo'n 7.5$ per transfer. Het kan erger :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Nu online
LED-Maniak schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:20:
[...]

Bij bitmex betaal je zo'n 7.5$ per transfer. Het kan erger :)
daar wordt je inderdaad niet blij van. Ook niet van die 0,01 BTC.
ik dacht even een test withdrawal te doen (had dat nog niet gedaan), maar is in verhouding een duur geintje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
PHPResource schreef op zondag 4 juni 2017 @ 22:35:
Stratis top bereikt? Zitten we al aan de 500-1000 euro dan ? O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lasteraar schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:24:
[...]

Stratis top bereikt? Zitten we al aan de 500-1000 euro dan ? O-)
Heb nog even teruggelezen op GoT en ook nog wat ICO-documentatie erbij gepakt; neem het absoluuuuut niet van mij aan als advies om te kopen/verkopen, maar als de infra en roadmap klopt en ook enigszins op tijd wordt opgeleverd, vermoed ik dat we pas ergens in november/december echt de balans kunnen opmaken van Stratis en opnieuw lezen/kijken of er nog groei in kan zitten. Desondanks hoop/zie ik 'm nog wel stijgen naar grofweg 90 Euro ergens in Q4.

/edit: vergeet ook niet dat Blitz ook met Stratis te maken heeft; whitepapers vermelden dat beiden een redelijke verstrengeling hebben. Grappig om te zien dat beide grafiekjes eenzelfde verloop hebben ondanks dat Blitz 4x goedkoper is om te verhandelen.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 04-06-2017 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]
Wel slim om alles in crypto te hebben voor je ? Als je met 5% al in de stress schiet, vraag ik me af of je een daling van 10%+ wel zou overleven :+

je weet denk ook wel met deze ATH's zulke dipjes normaal zijn, en het meer wachten is op een correctie toch?
Sta zelf niet raar te kijken als we 1700/1800 of misschien wel lager op de borden gaan zien binnenkort.
Maar misschien ook niet wisten we het maar zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stratis is een mooi project. helaas of misschien ook niet kwam ik hier pas eergisteren achter. Wel wat gekocht en mijn Raspberry onder de stof uit gehaald.

Iemand tips waar ik beginnende projecten kan vinden zodat ik vanaf het begin alles mee krijg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLMaca
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:36:
Stratis is een mooi project. helaas of misschien ook niet kwam ik hier pas eergisteren achter. Wel wat gekocht en mijn Raspberry onder de stof uit gehaald.

Iemand tips waar ik beginnende projecten kan vinden zodat ik vanaf het begin alles mee krijg?
http://coinmarketcap.com/new/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
MAX3400 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:29:
[...]

Heb nog even teruggelezen op GoT en ook nog wat ICO-documentatie erbij gepakt; neem het absoluuuuut niet van mij aan als advies om te kopen/verkopen, maar als de infra en roadmap klopt en ook enigszins op tijd wordt opgeleverd, vermoed ik dat we pas ergens in november/december echt de balans kunnen opmaken van Stratis en opnieuw lezen/kijken of er nog groei in kan zitten. Desondanks hoop/zie ik 'm nog wel stijgen naar grofweg 90 Euro ergens in Q4.
Toen ik vorige week een dikke 1000 stratis kocht was vanaf dag één het plan om het minimaal tot eind17/begin18 aan te kijken.

Maar de vooruitzichten zijn gunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Ik vraag het mij al een tijdje af: heeft hier al iemand zijn job gestopt om zich toe te leggen op het traden of doodweg omdat het niet meer moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25
Ernemmer schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:14:
Ik zat eens op Bittrex te zoeken naar een leuke coin, puur voor het geld en kwam de volgende grafiek tegen.

[afbeelding]

De candles die je ziet zitten ongeveer op 100% winst met van die leuke uitschieters er boven richting de 200-300%. Misschien wel leuk om eens wat van te kopen en dan gewoon een verkooporder op 80% winst te zetten en dan wachten wanneer het weer eens gepumpt wordt.
Welke is dat?
Lasteraar schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:45:
[...]

Toen ik vorige week een dikke 1000 stratis kocht was vanaf dag één het plan om het minimaal tot eind17/begin18 aan te kijken.

Maar de vooruitzichten zijn gunstig.
Serieuze investering. Ik weet niet of ik het zou aandurven met een coin die zich toch nog niet bewezen heeft.

[ Voor 42% gewijzigd door Fire69 op 05-06-2017 00:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

crazyheinz schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:02:
Ik vraag het mij al een tijdje af: heeft hier al iemand zijn job gestopt om zich toe te leggen op het traden of doodweg omdat het niet meer moet?
Sterker nog; als ik de Staatsloterij zou winnen (waar ik trouwens niet eens aan mee doe) en ik pak die hoofdprijs van 25M, ga ik de dag erop gewoon naar werk. Ik denk heus wel dat er mensen zijn op GoT die een dusdanige handelshistorie hebben (gehad) met coins, dat ze een paar hele goede jaarsalarissen erbij hebben, al dan niet uitbetaald. Ok, ik zal wel een dagje extra vrij nemen van werk om de prijs op te halen in Den Haag en misschien een andere auto te gaan kopen maar moet ik daarna serieus naar mijn bankrekening gaan zitten staren, werkloos?

Geen idee wat een normaal pensioen moet inhouden; kan je van 3K/maand netto rondkomen? En leef je na je 65e nog 25 jaar? Dan heb je toch echt 900K in voorraad nodig als je alleen van het traden wil kunnen stoppen met werken. Ik ben dan ook pessimistisch misschien; geen idee wat jij nu verdient met werk en wat je ooit nog wil kunnen kopen/doen maar als ik nu de keuze zou maken om te stoppen met werken en "gegarandeerd" comfortabel 7K/maand (na belastingen) kan traden, dan zou ik het nog leuk vinden om te doen.

Investeren/beleggen is & blijft een risico maar dat hebben we wel gezien aan de hypotheekrampen van de afgelopen 10 jaar; mensen die gewoon 25% moesten afschrijven op hun dure woning om maar verkocht te krijgen. Maar met beleggen kan je afschrijving ook 100% zijn; val je terug van 7K naar 0.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 05-06-2017 00:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• esnesi
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-06-2017
Iemand leuk wat ingezet op DGB?
Laten we hopen dat de stijging na volgend weekend door gaat :)

Afbeeldingslocatie: https://www.pg.com/en_IN/_images/content/brands/HS-Logo.png

[ Voor 29% gewijzigd door esnesi op 05-06-2017 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
MAX3400 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:18:
[...]

Sterker nog; als ik de Staatsloterij zou winnen (waar ik trouwens niet eens aan mee doe) en ik pak die hoofdprijs van 25M, ga ik de dag erop gewoon naar werk. Ik denk heus wel dat er mensen zijn op GoT die een dusdanige handelshistorie hebben (gehad) met coins, dat ze een paar hele goede jaarsalarissen erbij hebben, al dan niet uitbetaald. Ok, ik zal wel een dagje extra vrij nemen van werk om de prijs op te halen in Den Haag en misschien een andere auto te gaan kopen maar moet ik daarna serieus naar mijn bankrekening gaan zitten staren, werkloos?

Geen idee wat een normaal pensioen moet inhouden; kan je van 3K/maand netto rondkomen? En leef je na je 65e nog 25 jaar? Dan heb je toch echt 900K in voorraad nodig als je alleen van het traden wil kunnen stoppen met werken. Ik ben dan ook pessimistisch misschien; geen idee wat jij nu verdient met werk en wat je ooit nog wil kunnen kopen/doen maar als ik nu de keuze zou maken om te stoppen met werken en "gegarandeerd" comfortabel 7K/maand (na belastingen) kan traden, dan zou ik het nog leuk vinden om te doen.

Investeren/beleggen is & blijft een risico maar dat hebben we wel gezien aan de hypotheekrampen van de afgelopen 10 jaar; mensen die gewoon 25% moesten afschrijven op hun dure woning om maar verkocht te krijgen. Maar met beleggen kan je afschrijving ook 100% zijn; val je terug van 7K naar 0.
Je kan van traden toch ook een dagtaak hebben? En als je 900k bij elkaar gehandeld hebt kun je dag bijvoorbeeld in vastgoed beleggers en heb je er een heel goed pensioen aan.

Volgens mij bedoelt de poster voornamelijk het eerste wat ik zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat iedereen alles moet kopen. Vandaag uitgebreid gesproken met developers van digibyte. Bijna 2 uur aan de telefoon gehangen. Maar al die tech start ups beginnen pas eigenlijk net te lopen.
Als je hier kijkt en leest is het net over er tienduizenden of honderdduizenden mensen wereldwijd in cryptocurrency zitten.

Maar bijvoorbeeld de dev teams van sommige start ups / tokens zijn niet groter dan 10 tot 30 man.
Communities met 3000 zijn groot.

En de projecten beginnen nu pas in het visier van mainstream bedrijven te komen. Eerste congressen en fora worden internationaal georganiseerd. Bijvoorbeeld voor mijn tak van sport medische zorg. Is pas afgelopen week het eerste congres blockchain in healthcare georganiseerd http://blockchain4healthcare.com/schedule/

Allemaal erg verkennend maar ook een mooi congres https://blockchain-expo.com/europe/

Kijk daar maar eens naar de attendees, starbase, interledger, aeternity, humaniq en die komen daar dit jaar voor het eerst in contact met airbus, rabobank, daimler, commerce bank,

Dus orienteer daar vooral op welke startup fintech echt aan het integreren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 19:19
Wie kent dit?
Je hoort wat nieuws, je ziet wat charts en je koopt een berg 'eenderwelke munt'

Je ziet de coin stijgen en dat buikgevoel zegt, "dit is de top, snel sellen en low bijkopen". Maar de coin blijft gaan en je denkt een heleboel te missen en koopt je coins terug met verlies en plots zakt alles etc etc...

Ik ga niet meer short en zoek aan de hand van business model de 'beter belovende coins' coins uit. Wie zijn ze, wie zijn de partners, wat is hun verleden, wat is hun doel... Wat een gok blijft uiteraard.

Tijdens dipjes koop ik bij en hold ik.
Ook nieuwe munten goed in't oog houden, neem hun project door en eventueel wat inkopen en holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

esnesi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:19:
Iemand leuk wat ingezet op DGB?
Laten we hopen dat de stijging na volgend weekend door gaat :)

[afbeelding]
DGB dev team nu compleet in singapore. Orienterende gesprekken over komende projecten.

Buy as much as possible.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Doe maar niet dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:28:
[...]

DGB dev team nu compleet in singapore. Orienterende gesprekken over komende projecten.

Buy as much as possible.
Waarom op basis van orienterende gesprekken zoveel mogelijk kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esnesi
NLMaca schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:38:
[...]

Waarom op basis van orienterende gesprekken zoveel mogelijk kopen?
Nummer 72.
Selected out of 1200.
Gokje waard ;)

https://twitter.com/digibytecoin?lang=nl

[ Voor 4% gewijzigd door esnesi op 05-06-2017 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Nu online
Dat nieuws is dan toch oud nieuws (23 mei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esnesi
NLMaca schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:48:
[...]

Dat nieuws is dan toch oud nieuws (23 mei)
Finalist.
9th.
June.
Holden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 07:25
Gelukkig heb ik al een tijdje 7k+ DGB gekocht voor rond de €0.028.

Zeer benieuwd waar het heen gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:23:
Ik denk dat iedereen alles moet kopen. Vandaag uitgebreid gesproken met developers van digibyte. Bijna 2 uur aan de telefoon gehangen. Maar al die tech start ups beginnen pas eigenlijk net te lopen.
Als je hier kijkt en leest is het net over er tienduizenden of honderdduizenden mensen wereldwijd in cryptocurrency zitten.
Met welke developers van DGB heb je dan gesproken? Betreft toch alleen Jared Tate, of devs van TofuGear? En wat was er voor interessants te melden? :)

[ Voor 4% gewijzigd door speedyjules07 op 05-06-2017 01:10 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedyjules07 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 01:07:
[...]

Met welke developers van DGB heb je dan gesproken? Betreft toch alleen Jared Tate, of devs van TofuGear? En wat was er voor interessants te melden? :)
Met Jared zelf, en nederlandse dev.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacewide
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 01:12:
[...]

Met Jared zelf, en nederlandse dev.
Op een ander forum loop je te zeggen dat digibyte niet antwoord op je mail ivm met een wallet probleem en nu bel je rechtstreeks met dev om te kletsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacewide schreef op maandag 5 juni 2017 @ 01:27:
[...]

Op een ander forum loop je te zeggen dat digibyte niet antwoord op je mail ivm met een wallet probleem en nu bel je rechtstreeks met dev om te kletsen...
Dat klopt die hebben met mij contact opgenomen naar aanleiding van het wallet probleem.
En ook geholpen met recoveren van de wallet en funds.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-10 09:36
assassin85 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 01:02:
Mijn nieuwe knaller na ardor en waves (beide x10 ROI) wordt Verge xvg. Prijs is nog maar een tiende cent en een volume van 1 miljoen usd in 24 uur. Kan niet misgaan met goede ontwikkelingen op komst. O.a. Tor implementatie en smartcontracts
Hoop dat er mensen nog geluisterd hebben naar deze call. Was een inkoppertje voor x4.5 je inleg in een paar dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
assassin85 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 02:14:
[...]

Hoop dat er mensen nog geluisterd hebben naar deze call. Was een inkoppertje voor x4.5 je inleg in een paar dagen
Ik heb geluisterd, dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
https://www.coingecko.com/en

Indien coinmarketcap niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
[...]

Het was leuk wakker worden daarnet :o
Gisteren nog 400 euro bijgekocht, in retrospect veeeeeeeel te weinig natuurlijk :')
Benieuwd naar de volgende homerun van assassin85, dan investeer ik meteen een pak meer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Stratis heeft ook een prettig nachtje achter de rug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Curecoin

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Trollie Wollie's. Nieuwe dag nieuwe kansen. Heb gisteren nog een uur met Michael Jackson aan de telefoon gehangen. Hij belde me omdat ik op een forum hadden gemeld dat er een krats op zijn cd zat. Verteld hij me gewoon dat die ook op Spotify etc te beluisteren is. Niet te geleuven!

Ik zit nog altijd in de euros. Teveel.misschien analcoins kopen. Is 10% vanaf

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:01:
Trollie Wollie's. Nieuwe dag nieuwe kansen. Heb gisteren nog een uur met Michael Jackson aan de telefoon gehangen. Hij belde me omdat ik op een forum hadden gemeld dat er een krats op zijn cd zat. Verteld hij me gewoon dat die ook op Spotify etc te beluisteren is. Niet te geleuven!

Ik zit nog altijd in de euros. Teveel.
Ken dat wordt echt tijd dat er weer een dipje zoals vorige week komt
Gister nog wel wat kunnen verdienen met ETH en LTC was er helaas te snel uit, moment dat ik ze verkocht ging het direct verder omhoog :'( .....
Maja winst is winst denk ik maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Mr. Noodle schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:09:
[...]

Ken dat wordt echt tijd dat er weer een dipje zoals vorige week komt
Gister nog wel wat kunnen verdienen met ETH en LTC was er helaas te snel uit, moment dat ik ze verkocht ging het direct verder omhoog :'( .....
Maja winst is winst denk ik maar
I hear you, ik wil graag nog wat bijkopen maar alles staat zo hoog op het moment xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PHPResource schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:19:
[...]

I hear you, ik wil graag nog wat bijkopen maar alles staat zo hoog op het moment xD
Of laag...stel dat het over een jaar allemaal x10 staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:20:
[...]

Of laag...stel dat het over een jaar allemaal x10 staat. ;)
De wens is de vader van de gedachte :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
[...]

Blijf vooral tips geven assassin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !ceman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-11-2021
crazyheinz schreef op maandag 5 juni 2017 @ 07:39:
[...]

Het was leuk wakker worden daarnet :o
Gisteren nog 400 euro bijgekocht, in retrospect veeeeeeeel te weinig natuurlijk :')
Benieuwd naar de volgende homerun van assassin85, dan investeer ik meteen een pak meer :o
Ondertussen reeds verkocht of hou je ze nog bij? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
De Hollandsche Gulden is bijna 10 cent waard 😆

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
P.C.Simonis schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:45:
De Hollandsche Gulden is bijna 10 cent waard 😆
Op naar de 0,453780216090139 eurocent per NLG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
BTC zit tegen de magische 2300-grens op te boksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Laatst online: 07:19
Cloakcoin. Gaat ook hard laatste keer dat ik keek was 0.89 nu 3 ⚂ nv

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een Exchange waar je met euro kan traden/kopen?

Of is het slim om een paar btc te kopen en daarmee te traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Sorry, ik quote mijzelf even. Het viel me op dat niemand hier op gereageerd heeft. Slaat het nergens op wat ik zeg of negeert iedereen het liever en wil niemand dat dit waar is? :P

Ik ben wel benieuwd naar meningen hierover. En lijkt me zeker een interessante discussie voor mensen met een flinke bak aan eth.
GrazendeKoe schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:46:
Het valt dus meer mensen op dat eth nu al een dag of 4 op dezelfde koers blijft hangen. Nu is het ook wel bekend dat eth met schaling problemen zit. Er zijn 15 tx per seconde mogelijk en dat zijn er per dag dus 24*60*60*15 = bijna 1,3 miljoen.

Nu begreep ik uit een artikel dat dat om transacties gaat en nog niet eens om dapps, smart contract etc. Het aantal transacties stijgt behoorlijk, zeker in de afgelopen 2 maanden: https://etherscan.io/chart/tx. Gestopt op ruim 214.000 op 30 mei.

Wat nu als eth die 1,3 miljoen transacties gaat aantikken over een aantal maanden? Wat niet ondenkbaar lijkt gezien het verloop van die grafiek van de link. Dan zit eth mooi met de gebakken peren?

Hier las ik verder dat de oplossingen die eth nu heeft niet per sé de oplossing is om dit te verhelpen: https://medium.com/@yoban...ill-ethereum-e973d8e1c465. Ik heb dit artikel en een aantal artikelen die daar gelinkt worden doorgelezen en ik begrijp de redenatie ook wel. Dat raiden netwerk gaat toch niks oplossen, dat zit niet constant in de blockchain. Die transacties van raiden worden dan later (bijv. 1x per dag) geupdate naar de blockchain? Dan is het hele principe van snelle transacties en smart contracts van toepassing? Dan zal het juist alleen maar trager worden.

Hoe denken jullie hierover?
Nog een andere vraag: iemand postte hier laatst zijn eigen mining rig met circa 4 tot 6 kaarten. Ik zou graag met diegene in contact komen.

[ Voor 3% gewijzigd door GrazendeKoe op 05-06-2017 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:25:
Sorry, ik quote mijzelf even. Het viel me op dat niemand hier op gereageerd heeft. Slaat het nergens op wat ik zeg of negeert iedereen het liever en wil niemand dat dit waar is? :P

Ik ben wel benieuwd naar meningen hierover. En lijkt me zeker een interessante discussie voor mensen met een flinke bak aan eth.

[...]

Nog een andere vraag: iemand postte hier laatst zijn eigen mining rig met circa 4 tot 6 kaarten. Ik zou graag met diegene in contact komen.
Volgens mij heeft dat veel te maken met de achterliggende techniek van ETH en niet echt iets met de koers of handel van cryptocurrency, ik kan je er dan ook geen antwoord op geven.

En als je met iemand in contact wilt komen zou je hem/haar een DM kunnen sturen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ernemmer op 05-06-2017 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:23:
Is er ook een Exchange waar je met euro kan traden/kopen?

Of is het slim om een paar btc te kopen en daarmee te traden?
Bitstamp & Kraken doen Euro's... Maar dan zit je wel al meteen vast aan een dag of 3 tot 20 aan verificatie.

Als je snel/vandaag wil handelen, kan je beter BTC's ergens inkopen, helaas de marge betalen maar dan kan je wel meteen aan de slag bij een aantal exchanges. Na wat omzwervingen en registraties, denk ik dat je het leukste/snelste aan het werk kan bij Poloniex of Bittrex omdat het trading-volume best hoog ligt en je relatief makkelijk geld kan verdienen/verliezen.

Wil je, zoals een aantal mensen in dit topic, instappen op zeer obscure coins in de hoop dat ze ineens 10x zoveel waard worden *kuch*, dan zou cryptopia een leuke hideout zijn voor je.
GrazendeKoe schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:25:

mouse86 in Electronic Engineering Online: Bitcoin mining starten ?

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 05-06-2017 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd Vriend van me heeft me paar weken geleden geïntroduceerd in cryptos.

Bitcoin kopen en traden met bitonic en traden op poloniex.com is een fluitje van een cent. Voor monitoren gebruik ik blockfolio op android. Alles spreekt voor zich.

Koop een klein bedrag aan BTC om het uit te proberen. Vindt je het wat kan je meer investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 00:06
[...]

Had ik maar wat beter geluisterd, had gisteren iets te hoog gekocht en met weak hands een sell order voor "een optimistische" 4% winst erin gezet na uren van daling. Ach, op die 4% heb ik gehaald in 12 uur in plaats van 0,15% op de spaarrekening, dus mag ik niet huilen :+

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ernemmer schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:29:
[...]

Volgens mij heeft dat veel te maken met de achterliggende techniek van ETH en niet echt iets met de koers of handel van cryptocurrency, ik kan je er dan ook geen antwoord op geven.

En als je met iemand in contact wilt komen zou je hem/haar een DM kunnen sturen.
Is dat zo? Wat nu als de eth blockchain het aantal transacties niet meer aan kan? Ik verwacht dan dat het vertrouwen in eth in zijn geheel naar het nulpunt daalt en dan kun je de klok er op gelijk zetten dat bedrijven niet meer geïnteresseerd zijn in eth dus niet meer de 'brandstof' ether nodig hebben. Dan gaat de koers toch gewoon snel richting de 0 dollar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@max3400 en @BobSlachter.
Thanks. Ik heb wat Eth maar daar wil ik eigenlijk niet mee traden. En ik had gehoord dat je op poloniex minimaal 1eth moet "overmaken" dus dat hield mij tegen.

Kraken heb ik een account en idd nog geen verificatie.
Net een bittex account gemaakt en de andere ga ik zo eens bekijken.

Bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giftcard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-07 13:27
Ernemmer schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:29:
[...]

Dat heeft uiteraard wel invloed op elkaar. de prijs van de munt wordt grotendeels bepaald door de techniek die er achter zit.
de 15tx/s is inderdaad een onderdeel van discussie, maar dat zorgt er niet voor dat de ETH prijs momenteel rond de zelfde waarde blijft zitten.

Als je naar de grafieken van ETH kijkt van het afgelopen jaar, dan zien je dan de prijs stijgingen telkens met bumps gaan. De laatste bump werd veroorzaakt door de Ethereum Alliance.

"Secrets are only secrets if they are secret."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
Ik ben pas begonnen met wat ETH te kopen op GDAX.
Maar heb nog geen offline ETH Wallet om veilig op te slaan.
Welke ETH Wallet raden jullie aan voor opslag voor langere termijn (een jaar ofzo)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giftcard
CheapTweak schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:42:
Welke ETH Wallet raden jullie aan voor opslag voor langere termijn (een jaar ofzo)?
https://www.myetherwallet.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

lasharor

7 december 2004

Vreemd, Lykke is in dit topic eigenlijk nog niet benoemt. De app, website en team erachter zien er erg goed uit (https://www.lykke.com/) de exchange vraagt 0% commissie en de coin erachter (als een soort aandeel in het bedrijf "Lykke Corp") laat een erg stabiele stijging zien. In de afgelopen maand heel netjes 91% en nu elke dag ong. 4 tot 5% stijging.

Sinds ik wat heb gekocht is het eigenlijk nog niet gezakt, het is minder volatiel en de ontwikkelingen aan de app laten prima vooruitgang zien.

Vind het wel prima, heb het gevoel dat het veel minder een loterij is. Denk ook dat dat komt omdat de coin niet gelist is op andere exchanges maar alleen via de app te krijgen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

GrazendeKoe schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:42:
[...]

Is dat zo? Wat nu als de eth blockchain het aantal transacties niet meer aan kan? Ik verwacht dan dat het vertrouwen in eth in zijn geheel naar het nulpunt daalt en dan kun je de klok er op gelijk zetten dat bedrijven niet meer geïnteresseerd zijn in eth dus niet meer de 'brandstof' ether nodig hebben. Dan gaat de koers toch gewoon snel richting de 0 dollar?
Ik niet snap? ETH is een decentralized chain waar meerdere forks van mogelijk zijn. Door het inzetten van, bijvoorbeeld, master-nodes en slaves, kan het aantal Tx oneindig stijgen. Zolang ETH de basis blijft van de chains en er ook een wisselkoers gaat/blijft bestaan tussen ETH en mogelijke forks, zal het vertrouwen in ETH blijven en kan je er geld mee verdienen/verliezen.

Net zoals dat een fork van goud tegenwoordig een NFC-chip in je telefoon is; uiteindelijk is "het vertrouwen" van overheden in goud een belangrijke graadmeter voor de economie tussen 2 landen. Dat je dus met je forked NFC kan betalen, blijft een mooie bijkomstigheid.
lasharor schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:45:
In de afgelopen maand heel netjes 91% en nu elke dag ong. 4 tot 5% stijging.
Vergeet je even niet dat Lykke sinds april ongeveer 25% in de min staat? Je moet vandaag een stijging van ongeveer 30% realiseren om op het niveau van april uit te komen. Neemt niet weg dat het een relatief netjes stijgend muntje is de afgelopen maanden maar ik zie niet helemaal het business-model erachter. Er zijn meerdere coins die zeggen "direct Tx" aan te bieden en "zero commission"; uiteindelijk geloof ik daar geen klap van want geld moet rollen, zeggen ze wel eens en je kan een businessmodel niet laten bestaan op gratis geld. Of mis ik dan iets in het verhaal?

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 05-06-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giftcard
Vreemd, Lykke is in dit topic eigenlijk nog niet benoemt. De app, website en team erachter zien er erg goed uit (https://www.lykke.com/) de exchange vraagt 0% commissie en de coin erachter (als een soort aandeel in het bedrijf "Lykke Corp") laat een erg stabiele stijging zien. In de afgelopen maand heel netjes 91% en nu elke dag ong. 4 tot 5% stijging.

Sinds ik wat heb gekocht is het eigenlijk nog niet gezakt, het is minder volatiel en de ontwikkelingen aan de app laten prima vooruitgang zien.

Vind het wel prima, heb het gevoel dat het veel minder een loterij is. Denk ook dat dat komt omdat de coin niet gelist is op andere exchanges maar alleen via de app te krijgen is.
Eerlijk gezegd is deze nog niet op mijn radar voorbij gekomen. Thx.

Op het eerste gezicht ziet het er uit als een interessant platform.. Maar wat me opvalt is dat de volumes een beetje laag zijn, 41miljoen cap tov 350k volume.

Iemand anders ideen over deze coin/techniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fionzo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 11:23
CheapTweak schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:42:
Ik vind Jaxx wel fijn, zeker omdat het meerdere coins ondersteund en ingebouwde shapeshift functie heeft om coins te converteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:01:

Ik zit nog altijd in de euros. Teveel.misschien analcoins kopen. Is 10% vanaf
Helemaal niks te trollie wollie. En die stuck in transaction coins was nog slechts 1% van het resterende vastzittende aantal coins.

Veel plezier met je euros.

https://ferdiberkmoes.tinytake.com/sf/MTY2NDY1MV81NTgyODM4

Geloof wat je wilt geloven. Maar kan helaas geen print screen maken van het telefoon gesprek wat we daarna hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

Interessant, maar jammer dat ze niet op een grote exchange zitten (hoewel dat dus wel in de pijpleiding zit)...
Aangezien ik een HODLER ben (althans, ik probeer me niet mee te laten slepen door alle minuscule alt-coins hier...) voel ik er weinig voor om op 6 verschillende exchanges actief te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@carebaer Kwam net ook nog ANT tegen als platform; nog een startup die wil doorpakken op de Ethereum blockchain. Geen idee of dit jouw ideeen/meningen of mogelijk onderzoek naar ETH en/of investeringen beinvloed maar zo te zien is het marktvertrouwen in ETH er wel. Vergeet niet dat sommige ICO's echt pas na een jaar of langer enige resultaten laten zien waardoor je een investering in, in dit geval, ETH of ANT, echt als een HODL moet gaan zien en in de tussentijd geld elders moet verdienen.
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:55:
[...]

Geloof wat je wilt geloven. Maar kan helaas geen print screen maken van het telefoon gesprek wat we daarna hadden.
Wel erg grappig dat het ventje rechtsonderin bijna in zijn nakie lijkt te staan _/-\o_
Smultie schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:58:
[...]

Voel ik er weinig voor om op 6 verschillende exchanges actief te zijn.
Dat dacht ik eerst ook maar als je de verschillen tussen sommige exchanges bekijkt, zowel in volume als prijs, kan je zomaar 50% pakken mits de deposit/withdraw voor die coin werkt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Q22vivj2MY747JRZ8GGoDIWU/full.jpg
In dit geval werkt het niet dus dat is per voor de mensen die wel wilden handelen maar het is toch juist de bedoeling/strategie om de markt zo breed mogelijk te bespelen en je marges, mits je wil daytraden, te maximaliseren?

Voor HODL hoef je inderdaad maar 1 of 2 exchanges te bespelen maar dan nog kan het interessant zijn om uiteindelijk wel op exchange 3 je spullen te verzilveren

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 05-06-2017 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

lasharor

7 december 2004

MAX3400 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:47:
[...]

[...]

Vergeet je even niet dat Lykke sinds april ongeveer 25% in de min staat? Je moet vandaag een stijging van ongeveer 30% realiseren om op het niveau van april uit te komen. Neemt niet weg dat het een relatief netjes stijgend muntje is de afgelopen maanden maar ik zie niet helemaal het business-model erachter. Er zijn meerdere coins die zeggen "direct Tx" aan te bieden en "zero commission"; uiteindelijk geloof ik daar geen klap van want geld moet rollen, zeggen ze wel eens en je kan een businessmodel niet laten bestaan op gratis geld. Of mis ik dan iets in het verhaal?
Als je vergelijkt met Bitcoin had je inderdaad geen shares hoeven kopen. Dan was je beter afgeweest met BTC :). Vergeleken met de euro is het nu 50% gestegen in 2 weken. Prima resultaat dus.

De faq is redelijk duidelijk met betrekking tot het business model https://www.lykke.com/city/faq Denk dat ze daar ook nogal gebruik maken van de achtergrond van de CEO, Richard Olsen die erg succesvol is geweest met https://www.oanda.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-10 09:36
Stoffa schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:32:
[...]

Blijf vooral tips geven assassin :)
Waar ik de komende tijd nog veel van verwacht zijn SYScoin en Safe Exchange Coin

Ik kan natuurlijk geen garanties geven maar het ziet er wel rooskleurig uit

En Verge zal voorlopig nog wel even groeien

[ Voor 6% gewijzigd door assassin85 op 05-06-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn sys op 3 juni verkocht. +108%. wacht nu wel weer even met aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
ETH had gisteren wel een lekkere dag maar loopt nu toch langzaam terug. Hoop dat er bodem van €210 ligt en niet te ver doorzakt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Die gulden. gggrr :)
Ik moet stoppen met luisteren naar de Nederlanders :))
100% op paar dagen.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

MAX3400 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:01:
@carebaer Kwam net ook nog ANT tegen als platform; nog een startup die wil doorpakken op de Ethereum blockchain. Geen idee of dit jouw ideeen/meningen of mogelijk onderzoek naar ETH en/of investeringen beinvloed maar zo te zien is het marktvertrouwen in ETH er wel. Vergeet niet dat sommige ICO's echt pas na een jaar of langer enige resultaten laten zien waardoor je een investering in, in dit geval, ETH of ANT, echt als een HODL moet gaan zien en in de tussentijd geld elders moet verdienen.

[...]

Wel erg grappig dat het ventje rechtsonderin bijna in zijn nakie lijkt te staan _/-\o_

[...]

Dat dacht ik eerst ook maar als je de verschillen tussen sommige exchanges bekijkt, zowel in volume als prijs, kan je zomaar 50% pakken mits de deposit/withdraw voor die coin werkt:
[afbeelding]
In dit geval werkt het niet dus dat is per voor de mensen die wel wilden handelen maar het is toch juist de bedoeling/strategie om de markt zo breed mogelijk te bespelen en je marges, mits je wil daytraden, te maximaliseren?

Voor HODL hoef je inderdaad maar 1 of 2 exchanges te bespelen maar dan nog kan het interessant zijn om uiteindelijk wel op exchange 3 je spullen te verzilveren
De ICO's die zich op het netwerk van ETH gaan baseren snap ik niet goed!
Wat houdt dat juist in? Als een bedrijf een service gaat aanbieden als layer over het ETH platform wil dat dan altijd zeggen dat ze ook de Ether moeten gebruiken? Of staat dat er los van? Kunnen ze perfect de blockchain gebruiken zonder de Ether?

Want als elk nieuw bedrijf wel nood heeft aan de Ether gaat die alleen maar zeldzamer worden.
Of kunnen bedrijven zelf eigen coins binnen het ETH platform?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:32
assassin85 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:15:
[...]

Waar ik de komende tijd nog veel van verwacht zijn SYScoin en Safe Exchange Coin

Ik kan natuurlijk geen garanties geven maar het ziet er wel rooskleurig uit

En Verge zal voorlopig nog wel even groeien
Waarom verwacht je hier wat van? Een specifieke reden? Of giswerk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Bonkers12 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:17:
Wat is jullie gedachte bij de Digibyte coin?
1. Heeft grote community
2. Het heeft SEGWIT geactiveerd
3. DGB heeft een multi-mining algoritme.
4. Goed develop team
5. Ook DGB kan meer transactions per second uitvoeren als BTC.
6. Partnership met Microsoft
En dan nog niet gesproken over de project die ze hebben lopen. :9
Overig: op 10 Juni zal het geintegreerd worden in Mainkraft.
vwb partnershap....-->>

There’s some confusion when it comes to this particular point, but the end result is the same – DigiByte will indeed have their own Minecraft server soon. To be super clear, this does not mean that Mojang nor Microsoft are affiliated with DigiByte, nor the other way around. This has nothing to do – nothing directly, anyway – to do with the release of the Minecraft Marketplace this week, the Discovery Update 1.1, or Minecraft Coins.

&&

Just for kicks we’ve also reached out the the Minecraft team at Microsoft to ask if any DigiByte business was coming to Minecraft in the near future. They said that this was “the first they’d heard of it”. So that’ll be a final nail in the coffin of that particular angle.

https://www.slashgear.com...es-and-citibank-02487283/

Dus de hele DGB hype draait om 1 minecraft servertje en dat ze mee mogen doen met een contest bij citibank....waar nog 250 lui staan te pitchen. |:( En daar gaan ze Digusign pitchen. Heeft dat een relatie met DGB? http://www.techforintegri...-Day-Finalists.pdf?x82031

Digusign

An easy-to-use, workflow compliment to the trade, logistics and related banking industry, via a web and mobile platform to allow users to create blockchain identities.
DiguSign allows you to secure any type of document in the DigiByte blockchain. This allows you to prove your document existed in its exact form on a specific date and time and has not been altered

Volgens mij valt bij mij de DGB. De DGB is een beetje de liquidity provider van het bedrijf met hun 5% fee mining pool/

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:25:
Die gulden. gggrr :)
Ik moet stoppen met luisteren naar de Nederlanders :))
100% op paar dagen.
GLD zit al een week in een range van circa 1750-2000 en zit er nu z'n 10% boven.
Waar jij die 100% vandaan haalt......of je bedoelt die ene spike naar beneden dat iemand voor pak m beet 1 btc het orderboek even leeg maakte aan bid zijde....

Verder wel een mooi voorbeeld van de huidige hype: elke shitcoin wordt opgekocht, zelfs GLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 07:13

l3p

www.^.nl

Ik denk dat ze NLG bedoelen..

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3p schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:57:
Ik zie t, tnx
Dacht even dat gld de ticker was voor Gulden

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 12:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

l3p schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:57:
Ha L3p, leuk om je hier weer eens te zien! Denk inderdaad dat ze NLG bedoelen.. Kan er een topic warning komen voor comments als "deze coin gaat het echt worden!!!" zonder goede onderbouwing?

OT: mooie kast heb je gemaakt op computex (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Secsytime schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:00:
[...]

Ha L3p, leuk om je hier weer eens te zien! Denk inderdaad dat ze NLG bedoelen.. Kan er een topic warning komen voor comments als "deze coin gaat het echt worden!!!" zonder goede onderbouwing?

Precies dat ja haha! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:32
Rijden er meer mensen mee met de ParkByte trein?

https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-PKB

Geen idee waarom die zo stijgt.

En crashed...... still a nice profit though.

[ Voor 48% gewijzigd door ZpAz op 05-06-2017 12:35 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 07:13

l3p

www.^.nl

Secsytime schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:00:
[...]

Dank je!
Tja ben weer volop Urker lurker hier :+
Eind 2014 gestopt met mining en alles weggedaan op wat NLG na.
De laatste paar weken wat gespeeld op Bittrex en nu heb ik ineens weer wat Ethereum en Ripple :)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik per se Bitcoins of Ethereum kopen om andere munten te kunnen bemachtigen?
Is er wellicht een website waar ik bijvoorbeeld Siacoins of Strats met Euro's kan kopen?

Net begonnen, en heb momenteel een Sia en Stratis wallet en accounts op Poloniex en Kraken, maar mocht ik willen handelen, kan het daar alleen d.m.v. BTC of ETH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:12:
Moet ik per se Bitcoins of Ethereum kopen om andere munten te kunnen bemachtigen?
Is er wellicht een website waar ik bijvoorbeeld Siacoins of Strats met Euro's kan kopen?

Net begonnen, en heb momenteel een Sia en Stratis wallet en accounts op Poloniex en Kraken, maar mocht ik willen handelen, kan het daar alleen d.m.v. BTC of ETH.
Je zou gebruik kunnen maken van Litebit.eu. Daar kan je sowieso stratis kopen via bijvoorbeeld iDeal.
Maar dit is niet de goedkoopste en snelste oplossing.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vetifuro schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:14:
[...]

Je zou gebruik kunnen maken van Litebit.eu. Daar kan je sowieso stratis kopen via bijvoorbeeld iDeal.
Maar dit is niet de goedkoopste en snelste oplossing.
Litebit is inderdaad zoiets als dat ik bedoelde.
Hoezo is dit duurder dan bijvoorbeeld een Poloniex?

Jij zou toch aanraden om wat BTC's te kopen en vervolgens om te zetten in andere currencies? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:18:
[...]

Jij zou toch aanraden om wat BTC's te kopen en vervolgens om te zetten in andere currencies? _/-\o_
Ik ben zelf ook pas recentelijk begonnen met altcoins, maar door de vele informatie die ik al in dit topic heb gelezen ben ik erachter gekomen dat litebit niet de goedkoopste manier is. Maar gemak dient de mens, dus ik ben nog niet overgestapt op een andere methode. Ik heb wel een account op Kraken.com aangemaakt, en verification staat nu op Pending. Zodra deze is goedgekeurd zal ik hoogstwaarschijnlijk toch overstappen.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giftcard
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:18:
[...]

Als bijv:
Litebite.eu - 1 BTC = 2419.15EUR
Bitonic.nl - 1 BTC = 2357,84EUR

Aannamen: Litebit rekent dus een duurdere exchange rate voor hun coins..

Prijsvergelijk.. Dus je kan een goede 50eur besparen, maar dan moet je uitzoeken wat de exchange rate is van BTC naar jouw coin..

[ Voor 6% gewijzigd door Giftcard op 05-06-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giftcard schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:22:
[...]

Als bijv:
Litebite.eu - 1 BTC = 2419.15EUR
Bitonic.nl - 1 BTC = 2357,84EUR

Aannamen: Litebit rekent dus een duurdere exchange rate voor hun coins..

Prijsvergelijk.. Dus je kan een goede 50eur besparen, maar dan moet je uitzoeken wat de exchange rate is van BTC naar jouw coin..
Vetifuro schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:21:
[...]

Ik ben zelf ook pas recentelijk begonnen met altcoins, maar door de vele informatie die ik al in dit topic heb gelezen ben ik erachter gekomen dat litebit niet de goedkoopste manier is. Maar gemak dient de mens, dus ik ben nog niet overgestapt op een andere methode. Ik heb wel een account op Kraken.com aangemaakt, en verification staat nu op Pending. Zodra deze is goedgekeurd zal ik hoogstwaarschijnlijk toch overstappen.
Dankjewel! Dat verduidelijkt de boel!
O+
Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).