Cryptocurrencies - handel & koers #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste
Acties:
  • 202.135 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Giftcard schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:22:
[...]

Als bijv:
Litebite.eu - 1 BTC = 2419.15EUR
Bitonic.nl - 1 BTC = 2357,84EUR

Aannamen: Litebit rekent dus een duurdere exchange rate voor hun coins..

Prijsvergelijk.. Dus je kan een goede 50eur besparen, maar dan moet je uitzoeken wat de exchange rate is van BTC naar jouw coin..
Bitstamp of Kraken 2250 :)

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 00:06
ZpAz schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:08:
Rijden er meer mensen mee met de ParkByte trein?

https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-PKB

Geen idee waarom die zo stijgt.

En crashed...... still a nice profit though.
Grappig om te volgen hoe dat fluctueert door de lage waarde, met bots kon je zo kopen op 37 en verkopen op 42 voor 13% rendement. Staat nu al weer op 47. En nu 49, shit, had ik toch net moeten kopen. :+

[ Voor 6% gewijzigd door MacorgaZ op 05-06-2017 12:29 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

https://bitcoinmagazine.c...e-surviving-bip-148-uasf/ Deze shit is toch scary!
Dus best BTC's niet op exchanges bewaren rond 1 aug!

Ik heb zelf Electrum wallet maar dan moet je verder ook geen acties ondernemen?
Gewoon laten staan (BTC's zijn sowieso HODL) tot na augustus en je moet je geen zorgen maken?

Wel iets interessant in het artikel is het feit dat rond 1aug de BTC enorm kan dalen zelfs tot 0?
Dat laatste lijkt me straf maar wel een 'mini crash' tot 1000$? Daar kunnen we natuurlijk wel op speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
[...]

Als bijv:

Prijsvergelijk.. Dus je kan een goede 50eur besparen, maar dan moet je uitzoeken wat de exchange rate is van BTC naar jouw coin..
Als je Bitonic overweegd om Bitcoins in te kopen, kun je ook kijken naar BL3P.
Bl3p is opgezet door Bitonic en is een Nederlandse Exchange waar je ook via Ideal direct kunt betalen voor kopen van Bitcoins. Trafic is echter laag, maar is nog nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:55:
[...]

GLD zit al een week in een range van circa 1750-2000 en zit er nu z'n 10% boven.
Waar jij die 100% vandaan haalt......of je bedoelt die ene spike naar beneden dat iemand voor pak m beet 1 btc het orderboek even leeg maakte aan bid zijde....

Verder wel een mooi voorbeeld van de huidige hype: elke shitcoin wordt opgekocht, zelfs GLD
NLG!
Hij stond op 31mei 0,052euro.
Vandaag 0,122euro! Dat is meer dan 100% als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

multipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:34:
[...]

NLG!
Hij stond op 31mei 0,052euro.
Vandaag 0,122euro! Dat is meer dan 100% als je het mij vraagt.
Pennystock. De enige reden dat mensen hem kopen is dat die goedkoop is, daardoor worden stijgingen en dalingen uitvergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

We HODL'n niet alles hé! 100% winst op 4 dagen is mooi genoeg lijkt me? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:55:
[...]

Helemaal niks te trollie wollie. En die stuck in transaction coins was nog slechts 1% van het resterende vastzittende aantal coins.

Veel plezier met je euros.

https://ferdiberkmoes.tinytake.com/sf/MTY2NDY1MV81NTgyODM4

Geloof wat je wilt geloven. Maar kan helaas geen print screen maken van het telefoon gesprek wat we daarna hadden.
Ik zou een ghostwriter inhuren. Verhaal is zo spanned dat het misschien nog eens verfilmd gaat worden. Digibytes die vastzitten in een wallet (slechts 1%!!) en een telefoongesprek met een developer. Later in het verhaal komen dan al die devs in beeld, die allemaal in Singapore zitten...die allemaal spannende dingen doen. Ik zou er zo mijn netflix abonnement voor verlengen.

En nu even concreet in bulletpoints, dus geen bullshitpoints, wat er achter de "zoveel mogelijk" kopen cheerleader yell van je zit? En dan aub niet die microsoft/minecraftcrap recyclen en ook niet met citibank aankomen waar ze met een ander product staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
multipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:31:

Gewoon laten staan (BTC's zijn sowieso HODL) tot na augustus en je moet je geen zorgen maken?

Wel iets interessant in het artikel is het feit dat rond 1aug de BTC enorm kan dalen zelfs tot 0?
Dat laatste lijkt me straf maar wel een 'mini crash' tot 1000$? Daar kunnen we natuurlijk wel op speculeren.
Er is een niet verwaarloosbare kans dat er een chain split op gaat treden, en we dus twee Bitcoins krijgen. Dit is in het Bitcoin (c.q. "niet-handels") topic ook al aan bod gekomen (zie e.g. mijn post). Inhoudelijke discussie kan ook beter daar denk ik, maar je hebt gelijk dat er grote gevolgen kunnen zijn voor de prijs.
GrazendeKoe schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:25:
Sorry, ik quote mijzelf even. Het viel me op dat niemand hier op gereageerd heeft. Slaat het nergens op wat ik zeg of negeert iedereen het liever en wil niemand dat dit waar is? :P

Ik ben wel benieuwd naar meningen hierover. En lijkt me zeker een interessante discussie voor mensen met een flinke bak aan eth.

[...]
Dit soort vragen horen eerder thuis in het Bitcoin topic. Hier verdwijnt het toch in de prijsdiscussie.

[ Voor 20% gewijzigd door dj_tjerk op 05-06-2017 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
assassin85 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 02:14:
Hoop dat er mensen nog geluisterd hebben naar deze call. Was een inkoppertje voor x4.5 je inleg in een paar dagen
Ik ga de volgende keer naar je luisteren. Of betergezegd: een gokje wagen 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
RemcoDelft schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:55:
[...]

Ik ga de volgende keer naar je luisteren. Of betergezegd: een gokje wagen 8)
Dus omdat @assassin85 een keer gelijk heeft gehad met een pure gok loopt iedereen nu achter hem aan? Dit topic wordt steeds gekker.

Sheeple... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:50
Luuk schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:03:
[...]

Dus omdat @assassin85 een keer gelijk heeft gehad met een pure gok loopt iedereen nu achter hem aan? Dit topic wordt steeds gekker.

Sheeple... 8)7
@assassin85 is bij deze gepromoveerd tot de topic-Nostradamus. Everybody do as he says!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:41:
[...]

Ik zou een ghostwriter inhuren. Verhaal is zo spanned dat het misschien nog eens verfilmd gaat worden. Digibytes die vastzitten in een wallet (slechts 1%!!) en een telefoongesprek met een developer. Later in het verhaal komen dan al die devs in beeld, die allemaal in Singapore zitten...die allemaal spannende dingen doen. Ik zou er zo mijn netflix abonnement voor verlengen.

En nu even concreet in bulletpoints, dus geen bullshitpoints, wat er achter de "zoveel mogelijk" kopen cheerleader yell van je zit? En dan aub niet die microsoft/minecraftcrap recyclen en ook niet met citibank aankomen waar ze met een ander product staan
Ik zei het net ook al in de trollbox. Dit soort achterlijke aansmeer acties maakt van mogelijke investering mogelijkheden, een 1 trick pony pump en dump. Als dat je doel is zet het er dan bij.
Maar in mijn ogen verpest het de markt door snel het nieuwe geld even 50% van hun waarde af te nemen.
Je maak van een potentiele vrouw voor het leven een goedkope crackhoer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ik heb de VERGE tip eerst gegeven :)
Ik heb hem eerder gepost aan 0,0013$.
Vandaag staat hij 0,0052$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
[...]

Als bijv:

Ik zie hier veel mensen wat duurdere coins kopen op lokale websites zonder identificatie en met limiet.

Vraagje aan mods: @Rannasha, @.oisyn

In dit "handel en koers" topic, is het toegestaan om een beetje p2p handel te doen? :)

Ik wil gerust wel de bitcoins verkopen voor 1% goedkoper dan sites zoals bitonic.

Een goede decentralized p2p exchange is bitsquare (https://bitsquare.io/).

- Persoon 2 vraagt in dit topic bv. "iemand die 1 BTC wil verkopen, stuur privé bericht."
- Persoon 1 zegt tegen Persoon 2 dat hij om 14.05 een order op bitsquare zal zetten.
- Persoon 1 kan in bitsquare een aanbod zetten en betalingsmethode "ik aanvaard enkel NL" als filter zetten.
- Samen met de geografische restrictie en het uur dat je in privébericht afspreekt, is het vrij zeker dat Persoon 2 dit order kan oppikken.
- Wanneer Persoon 1 zijn bitcoins in aanbod zet, kan hij deze niet meer weg nemen uit het systeem. Persoon 1 geeft ook 0.01 BTC waarborg als belofte alles goed af te handelen.
- Persoon 2 wil bitcoins kopen, klikt op het aanbod, en maakt een belofte SEPA te betalen door 0.01 BTC als waarborg te zetten.
- Persoon 2 doet een SEPA transactie.
- Persoon 1 wacht tot hij het ontvangen heeft, en geeft bevestiging in bitsquare als hij het ontvangen heeft.
- Persoon 2 ontvangt 1 BTC + 0.01 BTC waarborg.
- Persoon 1 ontvangt 0.01 BC waarborg terug.

Men moet maar verder lezen hoe bitsquare werkt. Het is allemaal best wel veilig.

In het geval dat Persoon 2 een betaling doet, maar Persoon 1 geen bevestiging geeft dat hij het ontvangen heeft, dan kan je externe scheidsrechter inroepen. Je stuurt dan je betalingsbewijs naar hem door. Als dit legitiem is, dan maakt hij de 1 BTC vrij uit het systeem en geeft het sowieso aan Persoon 2.

[ Voor 3% gewijzigd door kristof1234 op 05-06-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Vragen naar de bekende weg Kristof :-)
Koop/verkoop is nooit toegestaan op heel GOT niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Lasteraar schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:14:
Vragen naar de bekende weg Kristof :-)
Koop/verkoop is nooit toegestaan op heel GOT niet.
Ok, dat wist ik niet? :)

Ik dacht: mensen kopen op kraken en verkopen met 1% winst, andere mensen kunnen 1% goedkoper kopen dan op sites zoals bitonic. Win-win situatie.

Een moderator mag gerust mijn post deleten dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:41:
[...]

We houden het wel netjes he. ;)

Wat er gezegd wordt moet je niet alles geloven. Er worden hier vrijblijvende tips gegeven. Ik zou zeggen, koop vooral GEEN DGB.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
Luuk schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:03:

Sheeple... 8)7
In het kader van "jouw gok is net zo goed als mijn gok". Ik zal niet al m'n bezit inleggen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Geld verdienen met crypto is net als wielrennen; je moet zo laat mogelijk gaan maar wel vóór de rest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:13
multipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:31:

Maar zou het nu echt zo zijn dat de grote exchanges zoals poloniex hier niet op voorbereid zijn en je al je coins zou kunnen verliezen? Dit lijkt me toch sterk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13
De knoop doorgehakt, grote gok met een klein bedrag gewaagd. 143000000 iota voor 0,02 BTC gekocht. Veel te duur (2x ongeveer, het was eergister 0,07btc per Gi, nu 0,145btc). Er heerst momenteel een mooie FOMO gekte in de trading slack. Nieuws: http://www.tangleblog.com...n-13th-june-preparations/
IOTA is not stigmatized with the common Blockchain problems like a rising difficulty, decentralization due to big mining farms and therefore an uncertain future.
Ze weten het in ieder geval mooi te verkopen ;)

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
Janpietertje89 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:28:
[...]

Maar zou het nu echt zo zijn dat de grote exchanges zoals poloniex hier niet op voorbereid zijn en je al je coins zou kunnen verliezen? Dit lijkt me toch sterk?
De kans is aanwezig dat ze enkel de UASF supporten, en je dus je BTC op de andere chain kwijt bent (mocht deze chain overleven). Ze kunnen ook zeggen allebei te ondersteunen, maar dat uiteindelijk toch niet doen. Je weet het niet zeker, dus zorg gewoon dat je je BTC zelf in bezit hebt.
SteeringWheel schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:28:
De knoop doorgehakt, grote gok met een klein bedrag gewaagd. 143000000 iota voor 0,02 BTC gekocht. Veel te duur (2x ongeveer, het was eergister 0,07btc per Gi, nu 0,145btc). Er heerst momenteel een mooie FOMO gekte in de trading slack. Nieuws: http://www.tangleblog.com...n-13th-june-preparations/

[...]

Hadden ze niet al een market cap van ongeveer 1 miljard? Dan zit er niet echt veel (speculatieve) groei meer in lijkt me. Maar we zullen zien wat er gebeurt; met al dat FOMO'en kan de prijs best nog wel eens stijgen volgende week.

[ Voor 39% gewijzigd door dj_tjerk op 05-06-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
https://coinmarketcap.com/currencies/parkbyte/#charts

2870% stijging in 1 nacht, not bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:19
Iemand ook groestlitecoine?
0.103937. 150% echt bizar

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Offens1490 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:39:
Typ eens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Offens1490 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:39:
Zie bovenstaand, die andere coin doet 2870% in 6 uur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Laatst online: 06-10 07:19
Je hebt gelijk groestlcoin stomme autocorrect.

AnimeAdicted

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Tja de vraag is, krijg je bij zo'n lage volumes je coin ook nog verkocht?
En hoe kunnen we zo'n dingen op voorhand weten en even meegenieten?

Zelfs kleine bedragen van 100 a 200 euro worden leuk zakgeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 09:01

BzR

multipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:45:
En hoe kunnen we zo'n dingen op voorhand weten en even meegenieten?
Where's an crystal ball when you need him :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
SteeringWheel schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:28:

[...]

waar/hoe koop je die?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
Ik had deze vraag in het andere topic gezet (Bitcoin topic - deel 2) maar daar heeft niemand een reactie op mijn vraag:
Gebruikt hier iemand een normale USB stick met bv bitlocker (van Microsoft) als protectie om zijn wallet in op te slaan? Of wordt dit afgeraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 00:06
Ik ben weer uit ParkBytes gestapt, wat een fluctuaties en pennystock-gevoel.
Iedereen zit op de 1-minute-chart te kijken (Bittrex) lijkt me, maar ook op die "latest price" waardoor er door de verkoop van een paar coins voor een lage prijs direct een te sterke daling ontstaat.
Leuk om even mee te hebben gedaan (en leuk winstje gepakt) maar zonder volle aandacht is het mij teveel risico.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 20:44
Giftcard schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:52:
[...]

Eerlijk gezegd is deze nog niet op mijn radar voorbij gekomen. Thx.

Op het eerste gezicht ziet het er uit als een interessant platform.. Maar wat me opvalt is dat de volumes een beetje laag zijn, 41miljoen cap tov 350k volume.

Iemand anders ideen over deze coin/techniek?
Ik heb zelf via dit bericht (wann0wfhc in "Cryptocurrency - handel en koers #2") voor het eerst over Lykke (wat geluk betekent in het Noors) gelezen (bedankt nog voor de tip). Ik heb me er toen wat verder in verdiept en besloten om voor €100,- aan LKK aan te schaffen.

Het verificatieproces was binnen een dag voltooid (bij Gatehub heeft dat bij mij bijna een maand geduurd). Je moet wel een foto van een identiteitsbewijs sturen en van een bewijs op welk adres je woont (ik snap dat niet iedereen dit wil verstrekken). Verder duurde het ook ongeveer een dag voordat het geld in mijn wallet stond.

De wallet is momenteel alleen beschikbaar voor Android en iOS apparaten. Er wordt echter gewerkt aan een web trading platform.

Voor de hodlers is het volgens mij ook mogelijk om Lykke Forward (LKK1Y) aan te schaffen. Je betaalt dan wat minder dan de huidige koers van LKK, maar krijgt de LKK dan pas na een jaar in je wallet.

100 LKK staat trouwens gelijk aan één aandeel in het bedrijf.

Dit is de roadmap: https://trello.com/b/IV0PH2gs/lykke-roadmap

Hier wordt er wat meer over gediscussieerd: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1402110.0

Inmiddels is de €100,- aan LKK zo'n €117 waard, maar uiteraard is dat geen garantie dat de koers blijft stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:35

rev

multipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:38:
[...]

De ICO's die zich op het netwerk van ETH gaan baseren snap ik niet goed!
Wat houdt dat juist in? Als een bedrijf een service gaat aanbieden als layer over het ETH platform wil dat dan altijd zeggen dat ze ook de Ether moeten gebruiken? Of staat dat er los van? Kunnen ze perfect de blockchain gebruiken zonder de Ether?

Want als elk nieuw bedrijf wel nood heeft aan de Ether gaat die alleen maar zeldzamer worden.
Of kunnen bedrijven zelf eigen coins binnen het ETH platform?
Ik deed onderzoek naar ERC20 tokens en kwam dit tegen:

https://www.reddit.com/r/...alue_when_its_an/dfcaok5/

Wellicht beantwoordt dit je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 06-10 01:05

Animal_X

Rodin

Excuses voor de ongetwijfeld noob vraag... :) Een paar dagen geleden voor de fun besloten om ook eens in te stappen. Een x aantal Stratis tokens aangeschaft. Ik maak hierbij gebruikt van de Stratis Wallet. Vraag: Weet iemand of ik die Stratis wallet ook kan gebruiken om Bitcoins te ontvangen of moet ik dan weer een andere wallet gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door Animal_X op 05-06-2017 14:33 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Animal_X schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:32:
Excuses voor de ongetwijfeld noob vraag... :) Een paar dagen geleden voor de fun besloten om ook eens in te stappen. Een x aantal Stratis tokens aangeschaft. Ik maak hierbij gebruikt van de Stratis Wallet. Vraag: Weet iemand of ik die Stratis wallet ook kan gebruiken om Bitcoins te ontvangen of moet ik dan weer een andere wallet gebruiken?
De naam zegt het eigenlijk al een beetje vind je niet? Stratis wallet is louter voor Stratis coins. Voor bitcions kun je bijvoorbeeld gebruik maken van 'Electrum'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kun je bij Poloniex van coin naar coin handelen? Ik wil een deel van m'n BTC omzetten naar Verge en Syscoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShyDolphin
  • Laatst online: 22-12-2021
Smultie schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:37:
Kun je bij Poloniex van coin naar coin handelen? Ik wil een deel van m'n BTC omzetten naar Verge en Syscoin.
Het heet niet voor niets een EXCHANGE ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ShyDolphin schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:39:
[...]

Het heet niet voor niets een EXCHANGE ;-)
True, wist ook wel dát het kon, kom er alleen niet achter hoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
Smultie schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:37:
Verge staat uit mijn hoofd niet op Poloniex, dus daar is het niet mogelijk. Van BTC naar Syscoin kan wel via Poloniex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 09:34
Wollie1988 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:39:
[...]

Verge staat uit mijn hoofd niet op Poloniex, dus daar is het niet mogelijk. Van BTC naar Syscoin kan wel via Poloniex.
Klopt, Verge wordt (voor >99%) verhandeld op Bittrex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJnJ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-10-2024
Wie weet kunnen jullie mij helpen. Ik heb Stratis van een online wallet overgmaakt naar de Stratis wallet (van Strati zelf). De verzending is goedgegaan, alleen is hij nooit aangekomen in mijn Stratis wallet.
Hij staat sinds gister avond 23:18 op not yet redeemed.

https://chainz.cryptoid.i...55289092c061ec7830109.htm

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 23:21
Voor de mensen die geautomatiseerd op Polo handelen, ik ben erachter gekomen dat ze een nieuwe WS api hebben, die nog ongedocumenteerd is. Zie https://github.com/evilive3000/poloniex-orderbook voor een implementatie. Geen idee hoe lang hij al bestaat en of ik onder een steen gelegen heb, maar deze is een stuk sneller, betrouwbaarder en eenvoudiger dan de gedocumenteerde api.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 06-10 01:05

Animal_X

Rodin

PHPResource schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:36:
[...]

De naam zegt het eigenlijk al een beetje vind je niet? Stratis wallet is louter voor Stratis coins. Voor bitcions kun je bijvoorbeeld gebruik maken van 'Electrum'.
Klinkt logisch.. :) Thanks.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Laatst online: 28-09 13:56
JJnJ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:43:
Wie weet kunnen jullie mij helpen. Ik heb Stratis van een online wallet overgmaakt naar de Stratis wallet (van Strati zelf). De verzending is goedgegaan, alleen is hij nooit aangekomen in mijn Stratis wallet.

Is je stratis wallet wel gesynced? Oftewel is hij helemaal bij met de blockchain (dus niet out of sync)?

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJnJ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:43:

Komt wel goed....ff wachten....nog even wachten....Stratis!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJnJ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:48:
[...]

Komt wel goed....ff wachten....nog even wachten....Stratis!!!
We gaan wachten :)
_BladE2k_ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:46:
[...]

Is je stratis wallet wel gesynced? Oftewel is hij helemaal bij met de blockchain (dus niet out of sync)?
Ja, helemaal up to date!

[ Voor 4% gewijzigd door JJnJ op 05-06-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Hhhm, Bitonic naar m'n Poloniex-BTC-adres duurt nu al een half uur.... Beetje lang toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk
Smultie schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:52:
Hhhm, Bitonic naar m'n Poloniex-BTC-adres duurt nu al een half uur.... Beetje lang toch?
Nee, dat is niet lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Smultie schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:52:
Helaas normaal. Soms langer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 18:02

TheBorg

Resistance is futile.

DaCoTa schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:45:
Voor de mensen die geautomatiseerd op Polo handelen, ik ben erachter gekomen dat ze een nieuwe WS api hebben, die nog ongedocumenteerd is. Zie https://github.com/evilive3000/poloniex-orderbook voor een implementatie. Geen idee hoe lang hij al bestaat en of ik onder een steen gelegen heb, maar deze is een stuk sneller, betrouwbaarder en eenvoudiger dan de gedocumenteerde api.
Interessant maar ik gebruik geen Node.js. Lijkt ge-reverse engineerd van de publieke website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypto558
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-03-2023
Ik heb de trein gisteren gemist wilde nog even 100 euro investeren, maar zie net dat het een stijging van ruim 2800% heeft gehad :(. Waarschijnlijk haalt het de 5 euro wel.
ZpAz schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:08:
Rijden er meer mensen mee met de ParkByte trein?

https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-PKB

Geen idee waarom die zo stijgt.

En crashed...... still a nice profit though.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fevzi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 14:45
Wat is Basic Attention Token (BAT)?

Hier een kort filmpje over wat het inhoudt:

Waarom Basic Attention Token (BAT)?

Dit gaat over de toekomst van online adverteren. De voorspellingen over de wereldwijde online advertentiemarkt lopen uiteen van $335 tot $450 miljard in 2020. Waarvan op dit moment Google en Facebook gecombineerd 90% van de markt bezitten.

Stel dat BAT een aandeel krijgt van 1% in de online admarkt. Dan is dat +/- $3,5 miljard/1,5 miljard tokens (Total supply) = $2,33 per token waard. En dit is alleen het geval bij 1%. Ik geloof dat de manier waarop ze willen adverteren zo vernieuwend is, dat ze weleens een heel groot stuk van de taart kunnen pakken. 20% of 30% van de online admarkt klinkt helemaal niet gek in mijn oren. Niet gelijk vandaag natuurlijk. Maar over de jaren die gaan komen.

Een ander reden waarom BAT het kan worden is dit:
Paar dagen geleden kwam dit bericht: Klik

Er is een reële kans dat Google (Alphabet) een BAT extensie kan gaan toevoegen in de nabije toekomst in Google Chrome. Dan kan het allemaal nog veel sneller gaan. Met Google in de arm kan het marktaandeel ook snel meer worden. Helemaal mooi zou zijn als Google een officiële samenwerking aangaat met de club van BAT.

Laatste nieuws

Er komen ook functionaliteiten in apps en games buiten Brave (browser) om. Brendan Eich is al aan het praten met gameontwikkelaars. Spannend!

Conclusie

Ik heb veel vertrouwen in dit project. Betrouwbare crew. De token zal zeker nog volatiel blijven de komende periode, maar voor de lange termijn is het naar mijn mening zeker een goede investering.

Bronnen:

Klik
Klik
Klik

(Dit bericht is niet bedoelt als advies om te kopen of verkopen.) (Wijziging: Typo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
TheBorg schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:55:
[...]

Interessant maar ik gebruik geen Node.js. Lijkt ge-reverse engineerd van de publieke website.
De WAMP API is inderdaad belabberd. Ongeveer een jaar geleden werkte het nog wel (met ~7000 operaties per 10 minuten), maar vanaf begin vorig jaar groeide Poloniex heel snel. De WAMP API hield het niet meer bij, en een groot aantal operaties werd niet meer gecommuniceerd (of het geheel liep vast, of wat dan ook). Ik weet niet hoeveel operaties er tegenwoordig zijn, maar dat zal vast wel een factor 10-100 hoger liggen.

De nieuwe (op standaard websockets gebaseerde) API is een stuk stabieler, al ontbreekt inderdaad de documentatie. Die is echter makkelijk te achterhalen via de webpagina, zoals je al zegt. Ze hebben een groot deel van de WAMP code gehouden, en een vertaallaagje ertussen geplakt. Poloniex is trouwens een van de weinigen die het mogelijk maken om alle transacties/order-book wijzigingen te ontvangen; veel exchanges ondersteunen dat niet.

[ Voor 4% gewijzigd door dj_tjerk op 05-06-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
UrbanSnEAky schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:02:
Ik had deze vraag in het andere topic gezet (Bitcoin topic - deel 2) maar daar heeft niemand een reactie op mijn vraag:
Gebruikt hier iemand een normale USB stick met bv bitlocker (van Microsoft) als protectie om zijn wallet in op te slaan? Of wordt dit afgeraden?
Ligt er aan wat je precies wil doen. Er zijn genoeg programma's die de wallet kunnen encrypten met een wachtwoord. Dan kan je opzich gewoon de coins binnen laten komen, een wachtwoord op de wallet zetten en daarna het programma verwijderen. Dan heeft die wallet op een USB stick met encryptie zetten weinig nut.

Verder heb je natuurlijk ook nog de seed. Laat de coins binnenkomen, noteer de seed en verwijder het programma. De seed kan je dan op verschillende manier opslaan, bijvoorbeeld in een wachtwoordmanager, eventueel in een losse database. Voor long-term storage heb je geen losse USB stick nodig om het veilig te doen. Wil je constant met je coins aan de slag gaan kan het een prima optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Maar hoe gaan ze die "Brave browser" aan de man brengen? Ik zie het niet zomaar gebeuren dat ze die 1% van de markt gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:04

Secsytime

Automagisch

TheBorg schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:09:
[...]

Maar hoe gaan ze die "Brave browser" aan de man brengen? Ik zie het niet zomaar gebeuren dat ze die 1% van de markt gaan halen.
Vind het een interessant concept, vraag me alleen af of het nou echt "het probleem" oplost.. advertenties worden nog steeds door je strot heen geramd. Doe mij maar lekker Ghostery en Adblocker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fevzi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:00:
Wat is Basic Attention Token (BAT)?

Hier een kort filmpje over wat het inhoudt:

[video]

Waarom Basic Attention Token (BAT)?

Dit gaat over de toekomst van online adverteren. De voorspellingen over de wereldwijde online advertentiemarkt lopen uiteen van $335 tot $450 miljard in 2020. Waarvan op dit moment Google en Facebook gecombineerd 90% van de markt bezitten.

Stel dat BAT een aandeel krijgt van 1% in de online admarkt. Dan is dat +/- $3,5 miljard/1,5 miljard tokens (Total supply) = $2,33 per token waard. En dit is alleen het geval bij 1%. Ik geloof dat de manier waarop ze willen adverteren zo vernieuwend is, dat ze weleens een heel groot stuk van de taart kunnen pakken. 20% of 30% van de online admarkt klinkt helemaal niet gek in mijn oren. Niet gelijk vandaag natuurlijk. Maar over de jaren die gaan komen.

Een ander reden waarom BAT het kan worden is dit:
Paar dagen geleden kwam dit bericht: Klik

Er is een reële kans dat Google (Alphabet) een BAT extensie kan gaan toevoegen in de nabije toekomst in Google Chrome. Dan kan het allemaal nog veel sneller gaan. Met Google in de arm kan het marktaandeel ook snel meer worden. Helemaal mooi zou zijn als Google een officiële samenwerking aangaat met de club van BAT.

Laatste nieuws

Er komen ook functionaliteiten in apps en games buiten Brave (browser) om. Brendan Eich is al aan het praten met gameontwikkelaars. Spannend!

Conclusie

Ik heb veel vertrouwen in dit project. Betrouwbare crew. De token zal zeker nog volatiel blijven de komende periode, maar voor de lange termijn is het naar mijn mening zeker een goede investering.

Bronnen:

Klik
Klik
Klik

(Dit bericht is niet bedoelt als advies om te kopen of verkopen.) (Wijziging: Typo)
Wat mis ik hier? Ik installeer een adblocker niet alleen vanwege de trackers, de batterijduur of het extra verbruik in mb's van een telefoonabonnement, maar omdat ik ze gewoon niet wil zien. Waarom zou ik een browser gaan gebruiken met ads erin? Verder moeten ze concurreren met IE/Chrome/FIrefox etc als stabiele browsers. Wat trekt gebruikers over de streep om iets anders dan deze 3 te gebruiken of een extensie te installeren op firefox?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevzi
Secsytime schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:11:
[...]

Vind het een interessant concept, vraag me alleen af of het nou echt "het probleem" oplost.. advertenties worden nog steeds door je strot heen geramd. Doe mij maar lekker Ghostery en Adblocker :+
Begrijp me niet verkeerd. Ik gebruik ook een adblocker. Ook ik heb geen zin in ads. Maar de realiteit bestaat dat de admarkt honderden miljarden euro waard is. En dat ontstijgt toch ons individuele geval.

Je kunt de ads ook uitschakelen in de brave browser (ze staan geloof ik standaard uit). In deze krijg je dus betaald in tokens als je ads kijkt. Het wordt een manier van inkomsten creëren. Het geld gaat niet naar de middleman(Google/Facebook), maar naar de user. Ik vind het een mooi concept. Kijk naar het interview met Eichman. Zit in de bronvermelding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stfn345
  • Laatst online: 06-10 09:36
Fevzi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:00:
Sure, het hele inkomstenmodel van Google draait om hun eigen advertising. Ze zullen dat ff om zeep gaan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:17:
[...]

Wat mis ik hier? Ik installeer een adblocker niet alleen vanwege de trackers, de batterijduur of het extra verbruik in mb's van een telefoonabonnement, maar omdat ik ze gewoon niet wil zien. Waarom zou ik een browser gaan gebruiken met ads erin? Verder moeten ze concurreren met IE/Chrome/FIrefox etc als stabiele browsers. Wat trekt gebruikers over de streep om iets anders dan deze 3 te gebruiken of een extensie te installeren op firefox?
Heel simpel: het is innovatief, revolutionair, blockchain en decentraal. Zei de bedenker zelf, dus kan niet misgaan :-) Dat de meeste mensen zich daardoor absoluut niet laten leiden negeren we gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 23:21
TheBorg schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:55:
[...]

Ik gebruik ook geen node.js, heb dit project als porting guide gebruikt voor mijn eigen implementatie. Ik kwam hierop omdat de WAMP api sinds vorige week helemaal stuk was, ik kreeg geen enkel orderboek meer gesynchroniseerd. Deze versie is veel stabieler, heb nog geen re-sync nodig gehad, bij de oude API moest dat meerdere keren per minuut.

Enige irritante is dat ze niet-standaard polymorphisme gebruken wat mijn JSON deserialier niet zomaar slikt. Maar dat is een kleine prijs voor de veel betere datakwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Fevzi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:22:
[...]

Begrijp me niet verkeerd. Ik gebruik ook een adblocker. Ook ik heb geen zin in ads. Maar de realiteit bestaat dat de admarkt honderden miljarden euro waard is. En dat ontstijgt toch ons individuele geval.

Je kunt de ads ook uitschakelen in de brave browser (ze staan geloof ik standaard uit). In deze krijg je dus betaald in tokens als je ads kijkt. Het wordt een manier van inkomsten creëren. Het geld gaat niet naar de middleman(Google/Facebook), maar naar de user. Ik vind het een mooi concept. Kijk naar de interview met Eichman. Zit in de bronvermelding.
Dus bedrijven gaan jou betalen om naar Ads te kijken? Klinkt heel vergezocht niet? Ads worden verkocht op basis van doelgroep en doeltreffendheid.. dus willen ze dit goed implementeren, analyseren ze je brows gebruik helemaal kapot en word je tot in detail geprofiled.

Ik pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13
Wordt onderling verhandeld op https://iotatangle.slack.com/messages/C1QCQM2HX/. Nog meer risico dus, maar daar heb ik ze gekocht.

Hier nog een samenvatting http://iotasupport.com/whatisiota.shtml

En deze nog als disclaimer https://iotatangle.slack....CQM2HX/p1496667899954840:
watch the marketcap, is impossible that a nearly unknown project, as soon as it hit the exchanges, can be traded in the field of top10 of all market caps.

If the price keep to rise (artificially), as someone is saying, it will be top3 before going on exchanges.

The reality is that there will be a huge dump and the price will be back around the price of last day before closing YDX.

0.07BTC/Gi
Maar daar ga ik niet vanuit natuurlijk ;)

[ Voor 56% gewijzigd door SteeringWheel op 05-06-2017 15:38 ]

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Secsytime schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:25:
[...]

Dus bedrijven gaan jou betalen om naar Ads te kijken? Klinkt heel vergezocht niet? Ads worden verkocht op basis van doelgroep en doeltreffendheid.. dus willen ze dit goed implementeren, analyseren ze je brows gebruik helemaal kapot en word je tot in detail geprofiled.

Ik pas.
Andere mensen gaan het dan andersom doen, de meest betalende ads worden dan het meest aangeklikt, zo zal je ad klikkende bots zien als miners :) Laat mij dat maar draaien op een paar raspberry pi's die niet op een scherm zijn aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fevzi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:22:
[...]

Je kunt de ads ook uitschakelen in de brave browser (ze staan geloof ik standaard uit). In deze krijg je dus betaald in tokens als je ads kijkt. Het wordt een manier van inkomsten creëren. Het geld gaat niet naar de middleman(Google/Facebook), maar naar de user. Ik vind het een mooi concept. Kijk naar het interview met Eichman. Zit in de bronvermelding.

Bij DGB gaat het hier ook al over. Het vermarkten van de Blockchain Attention Economy. Capitalism Realism, the system swallows it all. Fincoins. Zie trouwens geen relatie met hun product Digusign & DGB als de coin. Lijkt erop dat de use cases voor DGB ook meer het gebruik van de digibyte blockchain an sich is dan het gebruik van die coin. Een beetje zoals bij Ripple. Een coin erbij om andere projectjes te sponsoren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevzi
Secsytime schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:25:
[...]

Ik pas.
Waarvoor je eindelijk betaald krijgt. Google en Facebook oogsten al de data van de 'gemiddelde' persoon. Mensen zijn al geprofiled. Met dit concept krijgen ze betaald. Is toch alleen maar eerlijk, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Fevzi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:32:
[...]

Waarvoor je eindelijk betaald krijgt. Google en Facebook oogsten al de data van de 'gemiddelde' persoon. Mensen zijn al geprofiled. Met dit concept krijgen ze betaald. Is toch alleen maar eerlijk, lijkt mij.
Voor mensen die Google en Facebook gebruiken misschien wel, maar alsnog niet heel erg realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
PilatuS schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:04:
[...]

Ligt er aan wat je precies wil doen. Er zijn genoeg programma's die de wallet kunnen encrypten met een wachtwoord. Dan kan je opzich gewoon de coins binnen laten komen, een wachtwoord op de wallet zetten en daarna het programma verwijderen. Dan heeft die wallet op een USB stick met encryptie zetten weinig nut.

Verder heb je natuurlijk ook nog de seed. Laat de coins binnenkomen, noteer de seed en verwijder het programma. De seed kan je dan op verschillende manier opslaan, bijvoorbeeld in een wachtwoordmanager, eventueel in een losse database. Voor long-term storage heb je geen losse USB stick nodig om het veilig te doen. Wil je constant met je coins aan de slag gaan kan het een prima optie zijn.
Ik sla op dit moment mijn seeds op in KeePass en ook inloggegevens voor bijv. Polo. Deze KeePass database is weer encrypt met een key file. De key file + wallet.dat backups staan dan op de door bitlocker encrypted USB stick.
De KeePass database staat weer ergens anders opgeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
UrbanSnEAky schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:35:
[...]

Ik sla op dit moment mijn seeds op in KeePass en ook inloggegevens voor bijv. Polo. Deze KeePass database is weer encrypt met een key file. De key file + wallet.dat backups staan dan op de door bitlocker encrypted USB stick.
De KeePass database staat weer ergens anders opgeslagen.
Lijkt mij een mooie oplossing dan zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevzi
TheBorg schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:09:
[...]

Zou de 'gemiddelde' persoon een browser willen gebruiken wat alleen ads laat zien en niks voor terugkrijgt? Of zou zo'n persoon een browser willen gebruiken wat hem/haar ook geld oplevert tijdens het browser?

You make the math.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vickypollard schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:24:
[...]

Heel simpel: het is innovatief, revolutionair, blockchain en decentraal. Zei de bedenker zelf, dus kan niet misgaan :-) Dat de meeste mensen zich daardoor absoluut niet laten leiden negeren we gewoon.
Hmmz...had dat eerder gezegd, blackchain!!! Hoe kan je dit mijnen? 120 illegale chinezen in je kelder zetten, allemaal een raspberry PI aangesloten op zonnepanelen en maar browsen in die BRAVE browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevzi
Secsytime schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:34:
[...]

Voor mensen die Google en Facebook gebruiken misschien wel, maar alsnog niet heel erg realistisch.
Aangezien er niet zoveel Google en Facebook gebruikers op de wereld zijn. 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fevzi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:38:
[...]

Zou de 'gemiddelde' persoon een browser willen gebruiken wat alleen ads laat zien en niks voor terugkrijgt? Of zou zo'n persoon een browser willen gebruiken wat hem/haar ook geld oplevert tijdens het browser?

You make the math.
Ik denk dat het een gemiddelde gebruiker worst zal wezen en de eerste de beste browser gebruikt die aangeleverd wordt bij hun OS. Ik ben heel hard aan het denken maar volgens mij is er al eens zoiets geweest, zonder de magische blockchain natuurlijk....kan er ff niet opkomen. Kon je ook browsen voor geld.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Kan iemand mij vertellen waarom de koers van bijvoorbeeld NLG (sorry dat ik deze kies) op Litebit tussen kopen (0,11 p/s) en verkopen (0,9p/s) zo erg verschilt? Waarom is die verkoopkoers niet gewoon actueel? Ik snap best dat ze een transaction fee berekenen maar vind dit maar vreemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Gebruik iets anders. Ik ben er zaterdag ook in getrapt. Die jongens willen gewoon veel geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PHPResource schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:41:
Kan iemand mij vertellen waarom de koers van bijvoorbeeld NLG (sorry dat ik deze kies) op Litebit tussen kopen (0,11 p/s) en verkopen (0,9p/s) zo erg verschilt? Waarom is die verkoopkoers niet gewoon actueel? Ik snap best dat ze een transaction fee berekenen maar vind dit maar vreemd
Do the math:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6CYPkBTAeiCQ5USBEmc9SNws/full.jpg
/edit: die 2 eurocent verschil bij Litebit zie je dus ook al terug tussen 2 verschillende exchanges... Koop ze dan op de goedkoopste exchange in en verkoop ze op de duurste exchange?

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 05-06-2017 15:44 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJnJ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:49:
[...]

We gaan wachten :)

[...]

Ja, helemaal up to date!
En got the coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:49
Siacoin issues.
Er schijnen bij Poloniex en Bittrex issues te zijn met de SC wallet. Bij bittrex staat deze al bijna een dag in maintenance, bij Poloniex ook (niet gechecked).
Verklaring op reddit: https://www.reddit.com/r/...out_poloniex_withdrawals/

-- stukje uit de tekst:
The Sia wallet has a transaction pool. Transactions are put in the pool and sent to miners, and then miners use the pool to pick transactions to put into blocks. When we created the transaction pool, there was some issue that prevented us from making a large transaction pool - it started having significant performance issues once the pool got to something like 2mb in size (the size of one block). Rather than fix the issues, we capped the size of the pool to 2mb and decided we would fix it later, once we had more users. This decision was made more than 2 years ago, and we did not expect to hit the block size limit as fast as we did. Bitcoin for example did not start to have problems with full blocks until a few years ago.
The recent huge spike in price brought a lot of attention to Sia. It also meant that there was enough activity to occasionally fill blocks. This of course was more than the transaction pool could handle, and so transactions started getting thrown away instead of making it onto the blockchain.
I believe this explains everything we've been seeing with Poloniex. The transaction pool on the network is too small, and that much is our fault. We should have come forward to fix the issue a lot earlier than we did. That said, I don't think anyone was expecting 10x growth within the space of 1 month, so we really did not have much warning.
Oftewel, te snelle groei in te korte tijd.

Bittrex heeft ook issues met deposits en withdrawals
https://www.reddit.com/r/...rex_sc_withdrawal_issues/

Verwachting is dat het wel opgelost wordt in komende dagen (short term).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 01:10
PHPResource schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:41:
Ja ik zat net naar te kijken! Beter (bijvoorbeeld) strat naar bitcoins via exchange en dan bitcoins naar euros dan heb je meer partijen en heb je 5% ipv 10% verschil ongeveer.

5% is nog veel ik vermoed dat hier nog concurrentie mogelijk is, waarschijnlijk wordt deze marge aangehouden om snelle fluctuatie (lag op de backbone trading? <- zelf verzonnen term) risico's te dekken.

[ Voor 16% gewijzigd door EnderQ op 05-06-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Ja, ik gebruik meerdere USB sticks met SanDisk SecureAccess of GiliSoft USB Stick Encryption om mijn keys op te slaan. Meerdere kopieen dus, zowel voor op het werk als opslag voor thuis.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
vickypollard schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:24:
[...]

Sure, gooi er wat hypetermen tegenaan en dan komt de revolutie wel!!! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevzi
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:41:
[...]

Ik denk dat het een gemiddelde gebruiker worst zal wezen en de eerste de beste browser gebruikt die aangeleverd wordt bij hun OS. Ik ben heel hard aan het denken maar volgens mij is er al eens zoiets geweest, zonder de magische blockchain natuurlijk....kan er ff niet opkomen. Kon je ook browsen voor geld.
Als het echt zo zou zijn, dan zou iedereen Internet Explorer moeten gebruiken, omdat het standaard bij Windows wordt geleverd. Maar deze link zegt dat IE maar een marktaandeel heeft van 4,3%. Dus lijkt het mij dat heel veel mensen toch bewust kiezen voor een browser.

http://gs.statcounter.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Gaat eindelijk de goede kant op met ETH hoop dat het dipje even doorzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

SiaCoin concurrent die het wel iets beter doet de laatste dagen.
https://coinmarketcap.com/assets/storjcoin-x/

SIAcoin: 25miljard munten, 430miljoen marktcap.
STorj: 51miljoen munten (500miljoen supply, 450milj munten in handen van de makers??) 58milj marktcap.

Strikt genomen zou Storj even veel marktcap moeten hebben als Siacoin. (zelfde service).
Dan is er nog 7x mogelijk voor Storj.

[ Voor 56% gewijzigd door multipasser op 05-06-2017 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fevzi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:58:
[...]

Als het echt zo zou zijn, dan zou iedereen Internet Explorer moeten gebruiken, omdat het standaard bij Windows wordt geleverd. Maar deze link zegt dat IE maar een marktaandeel heeft van 4,3%. Dus lijkt het mij dat heel veel mensen toch bewust kiezen voor een browser.

http://gs.statcounter.com
Ik denk dat dat vooral zegt dat we de browser gebruiken die bij het OS (en dus ook die op de telefoon staat) komt. Ik ken weinig telefoons en tablets waar IE op staat. We gebruiken gewoon steeds minder een desktop PC of een laptop om te surfen. Allemaal pads en phones.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevzi
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:09:
[...]

Ik denk dat dat vooral zegt dat we de browser gebruiken die bij het OS (en dus ook die op de telefoon staat) komt. Ik ken weinig telefoons en tablets waar IE op staat. We gebruiken gewoon steeds minder een desktop PC of een laptop om te surfen. Allemaal pads en phones.
Vind je het niet realistisch dat minimaal 1% met Brave gaat browsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fevzi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:12:
[...]

Vind je het niet realistisch dat minimaal 1% met Brave gaat browsen?
Poh geen idee...koffiedik kijken. Zou het echt niet kunnen zeggen. Klinkt niet als veel iig. Misschien wordt brave geblokt door grote pagina's. Kom nu al niet op sommige pagina's als ik de adblocker aanzet.

Tis allemaal een grote gok. Het spreekt je aan of het spreekt je niet aan. Browsen om geld te verdienen is iets wat ik niet zie gebeuren.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik denk dat je die BAT anders moet gaan zien. Het is een goed idee en leuke techniek en zodra Google het koopt zal het echt veel gebruikt gaan worden. Een losse browser er bij zal niet echt aanslaan denk ik.
Win - Win voor Google, klanten betalen om advertenties te zetten en klanten kijken advertenties om heel iets te verdienen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ernemmer op 05-06-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Mr. Noodle schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:05:
Gaat eindelijk de goede kant op met ETH hoop dat het dipje even doorzet
Welk dipje? https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevzi
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:13:
[...]

Poh geen idee...koffiedik kijken. Zou het echt niet kunnen zeggen. Klinkt niet als veel iig. Misschien wordt brave geblokt door grote pagina's. Kom nu al niet op sommige pagina's als ik de adblocker aanzet.

Tis allemaal een grote gok. Het spreekt je aan of het spreekt je niet aan. Browsen om geld te verdienen is iets wat ik niet zie gebeuren.
Het is inderdaad een gok (life is one big gamble 😉).
Ik denk dat het deze keuzes gaan worden in de toekomst:
1* Ik brows, ik zie ads, that's it.
2* Ik brows, ik gebruik adblockers, that's it.
3* Ik brows, ik zie ads, ik krijg er voor betaald.

Ik zie wel een stroom ontstaan van groep 1 naar groep 3.

Vergeet hierbij ook niet wat belangrijk is voor adverteerders. Doelgerichte ads, waar mensen wél naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fevzi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:25:
[...]

Het is inderdaad een gok (life is one big gamble 😉).
Ik denk dat het deze keuzes gaan worden in de toekomst:
1* Ik brows, ik zie ads, that's it.
2* Ik brows, ik gebruik adblockers, that's it.
3* Ik brows, ik zie ads, ik krijg er voor betaald.

Ik zie wel een stroom ontstaan van groep 1 naar groep 3.

Vergeet hierbij ook niet wat belangrijk is voor adverteerders. Doelgerichte ads, waar mensen wél naar kijken.
Ik kan je volgen maar het klopt niet dat mensen in geval 3 naar de advertenties willen kijken. Maar aan het eind zullen ze er wel door beïnvloedt worden. I dunno. Ik gok op slechtere ideeën dus kan er weinig kritiek op hebben. Kijken wat ervan overblijft na de ico en de nieuwe evangelisten die daaruit voortkomen. << ik heb met mijn aankoop van 2 min geleden ook mijn recht op zeiken verloren. Ik word de hele tijd aangetrokken tot de grootste shitcoin die er is. En uiteindelijk koop ik dan een hele container van die dingen om er een dag later weer vanaf te willen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dit dipje
https://trade.kraken.com/kraken/etheur
terug naar 216 hersteld zich helaas al weer een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Mr. Noodle schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:30:
[...]

Dit dipje
https://trade.kraken.com/kraken/etheur
terug naar 216 hersteld zich helaas al weer een beetje
Helaas? :)
Ik denk dat 99% wil dat Ethereum alleen maar stijgt.
We zitten niet te wachten op dalingen.
ETH en BTC zorgen voor de gezonde bodem voor de rest van de Altcoins.

Je hebt 2 weken geleden genoeg de kans gehad om bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevzi
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:30:
[...]

Ik kan je volgen maar het klopt niet dat mensen in geval 3 naar de advertenties willen kijken. Maar aan het eind zullen ze er wel door beïnvloedt worden. I dunno. Ik gok op slechtere ideeën dus kan er weinig kritiek op hebben. Kijken wat ervan overblijft na de ico en de nieuwe evangelisten die daaruit voortkomen. << ik heb met mijn aankoop van 2 min geleden ook mijn recht op zeiken verloren. Ik word de hele tijd aangetrokken tot de grootste shitcoin die er is. En uiteindelijk koop ik dan een hele container van die dingen om er een dag later weer vanaf te willen.
Ik geloof wel in dit project. Laat je niet te gek maken door de ups and downs van de token. Kijk er een jaar niet naar.

Maar daar is wel discipline voor nodig. Heel moeilijk! 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 15:32

GNML

applebuyguide.com

multipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:32:
[...]

Dat is wel een hele makkelijke dooddoener..

Wel grappig dat je spreekt als "we". Denk dat het een gezonde markt is dat ze nog fluctureren, dat neemt namelijk de 'gezonde bodem' niet weg maar sterkt hem aan..

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
die website klopt ook niet helemaal met de exchanges zie ik.
https://poloniex.com/exchange#btc_eth
multipasser schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:32:
[...]

Nee kan me voorstellen dat 99% die high koopt niet op dalingen zit te wachten :+

2 weken terug ook lekker verdiend, ben niet van de LT daar zijn mijn dividend en belleging fondsen voor.

Mijn uitstap glazenbol werkt helaas niet altijd zoals ik het wil, stap meestal te vroeg uit, gelukkig werkt mijn instap glazenbol daarin tegen beter met 80% rendement in een paar weken.

[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 05-06-2017 16:46 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).