Cryptocurrencies - handel & koers #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 33 Laatste
Acties:
  • 201.812 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-07 02:50

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Spijtig dat je op https://coinmarketcap.com/ geen custom groep kan maken van coins die je in je bezit hebt.
Zodat je een overzicht hebt.
Welke site kan dat wel en levert ook realtime waardes?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
multipasser schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:46:
Spijtig dat je op https://coinmarketcap.com/ geen custom groep kan maken van coins die je in je bezit hebt.
https://cryptowat.ch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 13:57

TheBorg

Resistance is futile.

Zou ik ook wel willen weten. Of een desktop app. En dan liefst 1 waar je ook de aankoop koers kan invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
multipasser schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:33:
De top Crytonia muntjes.
Wat zijn de criteria voor een goede munt om toch bij Polo of Bittrex te behandelen?
Is dat op basis van marktcap of volume?

[afbeelding]

Verge is nu 3x op 3 dagen tijd en het volumg is maar zo'n 25000$ per dag.
Dus mocht die munt op POLO belanden spreken we over een totaal ander verhaal.
Het volume van deze coins ligt zo laag dat je daar niks kan verdienen.
Als iemand 3 BTC verkoopt stort de koers 80% in, dat is ook de reden waarom daar vaal 100% + gedaan wordt. Koop voor 1 BTC aan coins en de koers gaat 50% omhoog.

Als je met kleinere bedragen handelt valt er vast wel wat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
De BAT gaat ook lekker (+30%), nu moet het nog toegevoegd worden aan Poloniex en dan zal het helemaal hard gaan:
https://liqui.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58
Even beginners vraag, nu ingelezen(65 pagina's) en ik wil hier ook mee beginnen, ik weet welke coins ik wil kopen en ze zijn te vinden op Poloniex.

Alleen wat kun je dan het beste doen? X bedrag aan bitcoins kopen via bijvoorbeeld: https://bitonic.nl/, deze laten plaatsen in een wallet(Electrum) en versturen naar Poloniex, om zo de gewenste coins te wisselen?

Wat mij alleen onduidelijk was bij Poloniex, moet je de gekochte coins transferren naar je wallet op blijven die gewoon bij Poloniex opgeslagen?

Alvast bedankt, voor velen misschien echte beginnersvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
jespertje schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:58:
Even beginners vraag, nu ingelezen(65 pagina's) en ik wil hier ook mee beginnen, ik weet welke coins ik wil kopen en ze zijn te vinden op Poloniex.

Alleen wat kun je dan het beste doen? X bedrag aan bitcoins kopen via bijvoorbeeld: https://bitonic.nl/, deze laten plaatsen in een wallet(Electrum) en versturen naar Poloniex, om zo de gewenste coins te wisselen?

Wat mij alleen onduidelijk was bij Poloniex, moet je de gekochte coins transferren naar je wallet op blijven die gewoon bij Poloniex opgeslagen?

Ik koop mijn BTC op Bitonic en stuur ze direct naar mijn Poloniex account, een wallet is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:47

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FragileM64 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:53:
[...]

Klopt,ik verwaxgt dat dat vertrouwen wel overeind blijft. Bitcoinis is voor veel use cases echter niet ideaal. Tijd voor transacties te bevestigen is te lang voor een acceptable fee imo voor bijv een koffie te kopen. Daar kunnen altcoins al sowieso een rol gaan spelen.
Je vergelijkt nu wel appels en appels? Als ik ergens geld overmaak door te pinnen of een acceptgiro, is de handeling ook maar 10 seconden maar de uiteindelijke beveetiging duurt soms wel uren. Chainblocks doen, imho, exact hetzelfde; een order of deposit, kan je binnen 10 seconden af hebben alleen de bevestiging dat het "af" is, kan een veelvoud van die 10 seconden zijn.

Dus je vindt het niet acceptabel dat een blockchain er een uur over doet maar wel acceptabel dat 2 banken er 2 dagen over doen om de currency van adres A bij adres B te krijgen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
cryptocompare.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:25
jespertje schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:58:

Als medebeginner een aantal tips:

Mocht je je eerste bestelling van coins gaan doen, begin dan met een laag bedrag om te testen of het aan komt. Zo ja, dan kun je daarna je echte bestelling gaan doen. Zou zonde zijn als je geld ergens blijft hangen of je hebt het fout verstuurd.

- Bij Bitonic kun je tot 50 euro per week versturen zonder iban verificatie. Ga je hier overheen dan dien je dus eerst 0,01 over te maken naar ze. Dit kan als je pech hebt 1 - 2 dagen duren. (meestal gaat het wel eerder, ook in het weekend).

- bij Anycoindirect.eu kun je tot 100 euro direct kopen zonder verificatie.

Eigenlijk koop je BTC (Bitcoin) en die boek je over naar een exchange (Poloniex, Bittrex, kraken, etc). Je dient op de exchange het BTC deposit address te genereren. Dat adres gebruik je dan bij bitonic/anycoin als adres waar je de btc naar wilt versturen.

je coins komen dan bij de exchange te staan (zodra confirmation akkoord is). Je koopt dus eigenlijk de alt-coins met BTC
- hou rekening met Fee's e.d. ook voor je winst berekening.

Ga je veel verdienen, of krijg je veel coins bij een exchange, dan kun je ze op een offline wallet zetten.

Vraag gerust, maar laat wel weten wat je al geprobeerd hebt om uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dacht dat je zij dat die achter liep met realtime ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-07 16:54
In mijn portfolio heb ik ether, Stratis, Ripple en Digibyte. Ik heb hoge verwachtingen van ether, Ripple en Digibyte.

Ondanks dat Stratis in mijn geval bijna 75% is gestegen ben ik er niet meer helemaal van overtuigd dat het een blijver zal zijn en veel meer gaan doen. Veel verder dan dat het veel met c# gebouwd is en dat MS er naar kijkt kom ik niet echt... zijn er omtrent Stratis nog spannende activiteiten?

Had overigens wel verwacht dat Ether meer zou gaan doen nadat het was toegevoegd op 2 Chinese beurzen, dat viel eigenlijk wel tegen.

[ Voor 14% gewijzigd door Valderrama op 04-06-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:48
Voor degene die de RBX (Ripto Bux) airdrop hebben gekregen in hun Waves wallet; mijn advies is verkoop deze nog niet!!! Gaat booming worden binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:03
Jdome schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:44:
Voor degene die de RBX (Ripto Bux) airdrop hebben gekregen in hun Waves wallet; mijn advies is verkoop deze nog niet!!! Gaat booming worden binnenkort.
Waar baseer je dat op? En is RBX nog ergens te koop of?

[ Voor 5% gewijzigd door Herax10NL op 04-06-2017 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
StevoMark10 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:51:
[...]

Waar baseer je dat op? En is RBX nog ergens te koop of?
Door goed in te lezen en verschillende hypes te volgen. Afgelopen 24 uur al 170% gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:08
NLMaca schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:08:
[...]

Ga je veel verdienen, of krijg je veel coins bij een exchange, dan kun je ze op een offline wallet zetten.
Hoe zet je ze op een offline wallet als ze bij Poloniex staan?
(mischien handig voor in de startpost.)

alvast bedankt
medebeginner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:03
Jdome schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:58:
[...]

Door goed in te lezen en verschillende hypes te volgen. Afgelopen 24 uur al 170% gestegen.
Ik zie het, zie alleen nog geen plek waar het te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouNee
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-07 16:41
[...]

Als medebeginner een aantal tips:

Mocht je je eerste bestelling van coins gaan doen, begin dan met een laag bedrag om te testen of het aan komt. Zo ja, dan kun je daarna je echte bestelling gaan doen. Zou zonde zijn als je geld ergens blijft hangen of je hebt het fout verstuurd.

- Bij Bitonic kun je tot 50 euro per week versturen zonder iban verificatie. Ga je hier overheen dan dien je dus eerst 0,01 over te maken naar ze. Dit kan als je pech hebt 1 - 2 dagen duren. (meestal gaat het wel eerder, ook in het weekend).

- bij Anycoindirect.eu kun je tot 100 euro direct kopen zonder verificatie.

Eigenlijk koop je BTC (Bitcoin) en die boek je over naar een exchange (Poloniex, Bittrex, kraken, etc). Je dient op de exchange het BTC deposit address te genereren. Dat adres gebruik je dan bij bitonic/anycoin als adres waar je de btc naar wilt versturen.

je coins komen dan bij de exchange te staan (zodra confirmation akkoord is). Je koopt dus eigenlijk de alt-coins met BTC
- hou rekening met Fee's e.d. ook voor je winst berekening.

Vraag gerust, maar laat wel weten wat je al geprobeerd hebt om uit te zoeken.
en schrijf je alvast in voor Kraken, want verificatie duurt al meer dan 1,5 week bij mij T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:33
Blue_Fear schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:51:
De BAT gaat ook lekker (+30%), nu moet het nog toegevoegd worden aan Poloniex en dan zal het helemaal hard gaan:
Vooral investeren in een coin waarvan het overgrote deel in handen is van een paar whales. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
StevoMark10 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:59:
[...]

Ik zie het, zie alleen nog geen plek waar het te koop is?
Op cryptopia kan je ze kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-07 12:58
Mijn zwager belde mij op om te vragen of hij kon investeren in ETH, omdat ik wat eerder was ingestapt, vind dat zo moeilijk om dat aan te geven zeker bij familie, niemand weet het ikzelf ook niet.. ook al is het je eigen keuze voel je je toch klote mocht hij helemaal crashen wat ik overigens niet verwacht gezien de lijn... lastig zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

vegetto1983 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:12:
Mijn zwager belde mij op om te vragen of hij kon investeren in ETH, omdat ik wat eerder was ingestapt, vind dat zo moeilijk om dat aan te geven zeker bij familie, niemand weet het ikzelf ook niet.. ook al is het je eigen keuze voel je je toch klote mocht hij helemaal crashen wat ik overigens niet verwacht gezien de lijn... lastig zeg
Ik heb 7 man laten investeren in crypto's.
UItleg geven en mogelijk wat ze kunnen verwachten.
Ze zijn oud genoeg en verantwoordelijk genoeg om eigen keuzes te maken.

Youtube staat vol met info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Mr. Noodle schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:09:
[...]

Dacht dat je zij dat die achter liep met realtime ?
Volgens mij alleen poloniex. Bittrex en Liqiu gaan wel goed. Heb een festival vandaag dus ga er komende week nog even voor zitten. Neemt niet weg dat het een hele handige tool is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:49
vegetto1983 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:12:
Investeren kan zeker, maar hij moet zichzelf afvragen of de trend doorzet. https://www.worldcoinindex.com/coin/ethereum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:34
Crasheeee schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:24:
[...]

Investeren kan zeker, maar hij moet zichzelf afvragen of de trend doorzet. https://www.worldcoinindex.com/coin/ethereum
Eth gaat toch weer hard omhoog momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Fire69 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:37:
[...]

Eth gaat toch weer hard omhoog momenteel...
Misschien wel te hard, we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik zat de OP even te lezen, op welke exchanges zijn hefbomen mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:51

Secsytime

Automagisch

Blockfolio kan het niet meer aan? Hij wil Kraken bij mij niet meer refreshen..

Edit: lijkt het weer te doen, raar..

[ Voor 20% gewijzigd door Secsytime op 04-06-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
akelder schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:59:
[...]

Hoe zet je ze op een offline wallet als ze bij Poloniex staan?
(mischien handig voor in de startpost.)

alvast bedankt
medebeginner :)
Software matig en gratis
Jaxx: https://jaxx.io/
MulitbitHD: https://multibit.org/. wordt afgeraden
* edit: er zijn uiteraard meer Wallets

Hardware: (rond 85 euro incl verzend kosten.
ledger nano S: https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-nano-s

zijn ook youtube filmpjes zat over hoe dat werkt.
Je hoeft er nog niet eens geld/coins op te zetten om uit te vogelen hoe het werkt. Kijk er eens naar, als je dan nog vragen hebt, kun je wat gerichter vragen.

[ Voor 3% gewijzigd door NLMaca op 04-06-2017 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-07 15:17
NLMaca schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:41:
[...]

Software matig en gratis
Jaxx: https://jaxx.io/
MulitbitHD: https://multibit.org/
* edit: er zijn uiteraard meer Wallets

Hardware: (rond 85 euro incl verzend kosten.
ledger nano S: https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-nano-s

zijn ook youtube filmpjes zat over hoe dat werkt.
Je hoeft er nog niet eens geld/coins op te zetten om uit te vogelen hoe het werkt. Kijk er eens naar, als je dan nog vragen hebt, kun je wat gerichter vragen.
Multibit is het SLECHTSTE wat je iemand kan aanraden. Ik - met mij vele anderen - heb doodsangsten (oké ik overdrijf) uitgestaan toen ik plotseling niet meer in mijn wallet kon komen ondanks het wachtwoord en herstel-key te gebruiken. De support 'helpt' mij door te stellen dat ik de coins kan herstellen door een andere programma te gebruiken, wów

Overigens heb ik het dankzij een medetweakers en een topic op een Engelstalig forum wel kunnen oplossen en ze nu kunnen storen op Electrum.

[ Voor 7% gewijzigd door PHPResource op 04-06-2017 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLMaca
PHPResource schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:43:
[...]

Multibit is het SLECHTSTE wat je iemand kan aanraden. Ik - met mij vele anderen - heb doodsangsten (oké ik overdrijf) uitgestaan toen ik plotseling niet meer in mijn wallet kon komen ondanks het wachtwoord en herstel-key te gebruiken. De support 'helpt' mij door te stellen dat ik de coins kan herstellen door een andere programma te gebruiken, wów

Overigens heb ik het dankzij een medetweakers en een topic op een Engelstalig forum wel kunnen oplossen en ze nu kunnen storen op Electrum.
Ik heb dit ook maar voorbij zien komen. Oa door @Rannasha die het in zijn review weer gaf. ik zal hem eruit halen.

ps. CAPITALS of vetgedrukte tekst komt behoorlijk schreeuwerig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-07 11:55
Hou hem wel aan.. Gewoon omdat het kan :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-07 15:17
NLMaca schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:48:
[...]

Ik heb dit ook maar voorbij zien komen. Oa door @Rannasha die het in zijn review weer gaf. ik zal hem eruit halen.

ps. CAPITALS of vetgedrukte tekst komt behoorlijk schreeuwerig over.
Excuus, zeker niet schreeuwerig bedoeld. Ik wilde het wel graag onder de aandacht brengen om anderen voor dezelfde fout te behoeden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Bitcoin Whales are Snapping Up Tokens

Any early bitcoin miner or investor now has thousands of bitcoins. Most are Chinese. Each 500 bitcoins is $1 million. These “bitcoin whales” are now very wealthy. They would like to reduce their exposure to bitcoin, but the last thing they will do is go to fiat currency  —  there they will have poor returns and have to pay taxes. In fact, what they would like to do is get their money out of China without the government knowing. So they are looking for altcoins, especially token sales.

Why? Because if a token comes out that will likely go up in value, it’s safer than having all your wealth in bitcoins. The Chinese are buying any token that looks legitimate and like it has a chance to go up later. Their hold period is 3 – 9 months or so, they hope to double their money and move on to the next token. This diversifies their portfolio while keeping their reporting and tax obligations to a minimum.

So the whales are effectively sucking tokens up, preventing the natural buyers  —  project supporters  —  from purchasing tokens in the initial offering. They effectively have an elephant gun loaded with cash. Yesterday, one whale paid around $2,000 just in ether fees to get his $7 million trade in ahead of the other orders. This is probably 1,000 times what you would normally pay in fees, just to be at the head of the line.

If a whale can close out a token sale and force the issuance of new tokens, he effectively locks in his bitcoin price for several months. Please let that sink in :  the whale doesn’t care what token it is, as long as it looks legitimate. He’s watching the price of bitcoin to make the decision on when to pull the trigger  —  any token sale that happens to look like it’s going to close is simply in the way of this elephant gun.

Is this bad? It appears to be, because these investors have no real interest in the project. They just want to see that it looks legitimate. They don’t do much homework. They look for some social validation and pull the trigger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
Is dat niet gewoon keihard geld verdienen?
Het lijkt mij niet specifiek iets met de cryptocurrency te maken hebben. Op de "gewone" beurs zie je dat soort dingen toch ook, waar (mogelijk) geld mee te verdienen is.

edit: al is het wel iets om over na te denken.

[ Voor 7% gewijzigd door NLMaca op 04-06-2017 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Bron ontbreekt.
Waarschijnlijk deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:51
SmartCazeX schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:15:
[...]

Dat gevoel heb ik ook, had op 0,03 nog willen bijkopen, maar helaas. Ik moet eerlijk zeggen dat het ook wat rust geeft nu ik dik in de winst sta.
en nu heb ik in iedergeval op de blaren mogen zitten en mijn winst zien verdampen :( heb een dagje niet kunnen volgen en had er ook geen automatische verkoop op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-07 16:28
Stratis zakt wel hard nu, enig idee waarom? Vind niet direct een reden op Google

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Satangel schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:26:
Stratis zakt wel hard nu, enig idee waarom? Vind niet direct een reden op Google
Heb je Bing geprobeerd? /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-07 19:07
Nix gaat rechtstreeks naar de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
In 1 week tijd met 300% omhoog van 3 naar 9 lijkt mij reden genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
PilatuS schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:32:
[...]

In 1 week tijd met 300% omhoog van 3 naar 9 lijkt mij reden genoeg.
@Satangel
Hij staat nu nog steeds op 8,20 euro, dus ik zie niet echt iets vreemd aan de hand.

Er is geen slecht nieuws uitgekomen met betrekking tot de "fundamentals."

Daarenboven, speculatieve markten bewegen vaak zonder reden en "willekeurig" (stochastisch proces met onafhankelijke incrementen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon traders die winst pakken. Meer mensen die verkopen dan kopen. Er hoeft niet perse een reden te zijn voor elke daling. Dit is hoe het spelletje werkt.

Dit topic loopt overigens aardig vol met paniekzaaiers en extreem kortetermijndenkers valt me op. Net de trollbox soms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 923537

TheBorg schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:50:
[...]

Zou ik ook wel willen weten. Of een desktop app. En dan liefst 1 waar je ook de aankoop koers kan invoeren.
Cryptocompare.com kun je eigen portfolio maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Bij mij ging het verifieren vrij snel. Ze hebben meerdere bankrekeningen dus ook in het weekend komt de 1 cent snel aan. Ik wacht alleen al de hele dag op de bitcoin die ik heb besteld. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:28
TheBorg schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:52:
[...]

Bij mij ging het verifieren vrij snel. Ze hebben meerdere bankrekeningen dus ook in het weekend komt de 1 cent snel aan. Ik wacht alleen al de hele dag op de bitcoin die ik heb besteld. :/
Besteld waar naartoe? Wel het scherm open laten staan en gezien dat de confirmations binnenkwamen en zo?
Bij mij stond het er op Poloniex binnen 30 minuten op, Bij Bittrex binnen 10 minuten.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

MacorgaZ schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:53:
[...]

Besteld waar naartoe? Wel het scherm open laten staan en gezien dat de confirmations binnenkwamen en zo?
Bij mij stond het er op Poloniex binnen 30 minuten op, Bij Bittrex binnen 10 minuten.
Eigen Bitcoin wallet. De huidige status is simpelweg: The bitcoins have not yet been sent.

- edit -
Babkrekening is vanmorgen om 10:30 goedgekeurd.

[ Voor 6% gewijzigd door TheBorg op 04-06-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
TheBorg schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:52:
[...]

Staat volgens mij ook in de verificatie mail die je krijgt.
De order(s) die u al bij ons geplaatst heeft zullen zo snel mogelijk verzonden worden, met inachtneming van een 'cooldown'-periode van 2 uur. Toekomstige orders worden direct automatisch verstuurd.

Ik had mijn btc bestelling gedaan, verificatie duurde paar uur, savonds laat had ik de btc op bittrex staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 558206

superpolm schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:29:
[...]

Nix gaat rechtstreeks naar de maan.
Binnenkort een cryptokrapte op de maan. Alles schijnt naar de maan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kristof1234 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:37:
[...]

@Satangel
Hij staat nu nog steeds op 8,20 euro, dus ik zie niet echt iets vreemd aan de hand.

Er is geen slecht nieuws uitgekomen met betrekking tot de "fundamentals."

Daarenboven, speculatieve markten bewegen vaak zonder reden en "willekeurig" (stochastisch proces met onafhankelijke incrementen).
caleidoscopische wikkelpatronen binnen een bepaalde, maar niet vastomschreven of ingekaderde, bandbreedte.Gewoon bepaald, onomschreven, en niet afgebakend, meer niet.

Ik heb mezelf, na het drinken van wat festivalbier, weer met die ripples opgezadeld. Bah bah. Was er net vanaf.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 558206 op 04-06-2017 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Jdome schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:58:
[...]

Waar lees je u in en hoe volg je de hypes? Sinds een paar weken volledig in de ban van crypto en ik leer heel graag bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
Anoniem: 558206 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:00:
[...]

Binnenkort een cryptokrapte op de maan. Alles schijnt naar de maan te gaan.
Zou zomaar kunnen, de echte gekte moet nog beginnen denk ik. Want je hoort/leest er nog vrij weinig over in de media. De vorige keer toen BTC naar 1000 dollar schoot(2013), was het groot nieuws en kwam het overal voorbij van kranten en journaal naar talkshows als P&W en DWDD. Als dat gaat gebeuren, gaat er veel geld binnenstromen in de cryptocurrency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-07 09:17
Positief voor ETH al die BTC Wales die ETH inkopen/ burnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
wvdveer schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:03:
[...]

Vooral investeren in een coin waarvan het overgrote deel in handen is van een paar whales. :/
Dat is juist een voordeel. Er zijn inderdaad 4 whales die 80% MA hebben, echter zitten hier 2 devs bij dus dat zal er juist voor zorgen dat er niet snel gedumpt gaat worden. Daarnaast zorgt deze stabiliteit ervoor dat de coin niet super volatiel is.

Ik weet dat er veel mensen boos zijn over hoe de ICO verliep maar als je kijkt naar het project heb ik er zeker vertrouwen in. Bedrijven die ads inkopen betalen gewoon teveel door Google's/Youtubes monopolie. In de markt voor ads ligt zeker nog potentieel. En als de Mozilla oprichter dan ook nog het team leidt dan heb je iemand die ook de capaciteit heeft om hier een product voor te ontwikkelen.

Overigens i het nu al meer dan 100% gestegen in de afgelopen 24 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 03:23
Pfoe die waves coins zijn flink in waarde gezakt vandaag. Zo'n 16%. Maar ik zie het bij meerdere, herstelt zich waarschijnlijk wel weer.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 925971

MartyMcFly1955 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:10:
[...]

Zou zomaar kunnen, de echte gekte moet nog beginnen denk ik. Want je hoort/leest er nog vrij weinig over in de media. De vorige keer toen BTC naar 1000 dollar schoot(2013), was het groot nieuws en kwam het overal voorbij van kranten en journaal naar talkshows als P&W en DWDD. Als dat gaat gebeuren, gaat er veel geld binnenstromen in de cryptocurrency.
Toen was het toch juist 3 jaar lang in elkaar geklapt, gehalveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
Anoniem: 925971 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:30:
[...]

Toen was het toch juist 3 jaar lang in elkaar geklapt, gehalveerd?
Dat klopt, maar crypto was toen nog niet zo gevestigd als vandaag de dag, zeker als je kijkt naar het aanbod en de namen/bedrijven die er nu achter zitten. Daarbij kwam kort daarna, in 2014, het MtGox schandaal waarbij,850.000 BTC van klanten van die exchange waren verdwenen/gestolen. Dus dat was idd wel even het (tijdelijke)einde van BTC. Maar dat zie ik nu niet meer gebeuren, the only way is up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 915187

Toch is de stijging bizar. Minder dan een maand geleden ingestapt en sta nu op een virtueel rendement van 73%... Dat kan nooit goed gaan. Overigens laat ik ze staan tot 1 juni 2019 dus ben benieuwd of er dan nog iets over is van mijn investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-07 18:02
Het lijkt me beste om crowdsales mee te doen, toch?
Zo als je bij elk project wat inzet maak je toch kans op 'geluk'?

https://www.icocountdown.com
Dit vond ik, wat denk jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
Anoniem: 915187 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:43:
Toch is de stijging bizar. Minder dan een maand geleden ingestapt en sta nu op een virtueel rendement van 73%... Dat kan nooit goed gaan. Overigens laat ik ze staan tot 1 juni 2019 dus ben benieuwd of er dan nog iets over is van mijn investering.
En waarom 1 juni 2019, wat is de gedachte daarachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Xamsix schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:18:
Pfoe die waves coins zijn flink in waarde gezakt vandaag. Zo'n 16%. Maar ik zie het bij meerdere, herstelt zich waarschijnlijk wel weer.
Laat maar verder zakken. Dan koop ik bij 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Grrr Gulden.. 0,08$ al.
Ik had hem moeten kopen.
Ook al vinden jullie Nederlanders hem brak :)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Noob-vraag. Ik heb net voor een klein bedrag Bitcoin gekocht via Bitconic. Dat is me prima bevallen maar de marge voor het gemak is hoog. Vanaf welk bedrag zouden jullie direct op een marketplace gaan kopen bij een HOLDR-strategie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
multipasser schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:05:
Grrr Gulden.. 0,08$ al.
Ik had hem moeten kopen.
Ook al vinden jullie Nederlanders hem brak :)))
Sja elke keer overleefd hij een dip goed. Gaat heel langzaam, maar blijft toch in waarde stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ojjorz schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:09:
Noob-vraag. Ik heb net voor een klein bedrag Bitcoin gekocht via Bitconic. Dat is me prima bevallen maar de marge voor het gemak is hoog. Vanaf welk bedrag zouden jullie direct op een marketplace gaan kopen bij een HOLDR-strategie?
Gelukkig kopen er nog mensen op de top. Ik zou nergens anders kopen dan op een exchange. Anders verlies je meteen al %'en bij de start

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 558206 op 04-06-2017 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Anoniem: 558206 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:14:
[...]

Gelukkig kopen er nog mensen op de top. Ik zou nergens anders kopen dan op een exchange. Anders verlies je meteen al %'ten opzichte van je aankoop.
Als je al jaren in dit topic woont zal je me misschien voor gek uitmaken, maar dit zijn de eerste stapjes op de markt van iemand die liever spaart in euro's bij een gekke instantie als een bank ;)

Welke exchange zou je aanbevelen? Ik wil graag een betrouwbare partner waar ik evt snel van mijn Bitcoins af zou kunnen mocht ik willen cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ojjorz schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:19:
[...]

Als je al jaren in dit topic woont zal je me misschien voor gek uitmaken, maar dit zijn de eerste stapjes op de markt van iemand die lieverd spaart in euro's bij een gekke instantie als een bank ;)

Welke exchange zou je aanbevelen? Ik wil graag een betrouwbare partner waar ik evt snel van mijn Bitcoins af zou kunnen mocht ik willen cashen.
Ik kraai maar wat op basis van niets. Koffiedik kijken.

Kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Ojjorz schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:19:
[...]

Als je al jaren in dit topic woont zal je me misschien voor gek uitmaken, maar dit zijn de eerste stapjes op de markt van iemand die liever spaart in euro's bij een gekke instantie als een bank ;)
En terecht. Met een paar tientjes inzet heb ik 2 weken al meer verdiend dan wat ik bij een bank in een jaar over m'n hele spaargeld ontvang. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:28
Ojjorz schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:09:
Voor een "HODL" aanpak maakt het niet zo heel veel uit waar je de boel koopt. Want met een dergelijke strategie ga je er van uit dat de koers de komende jaren nog zeer fors gaat stijgen en dan maakt het uiteindelijk niet veel uit of je een paar procent meer of minder hebt betaald bij je oorspronkelijke aankoop.

Maar voor Euro/crypto-transacties zijn de 3 meest geschikte exchanges Kraken, Bitstamp en Gdax. Let op dat verificatie op dit moment overal erg lang duurt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Spacewide schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:44:
Het lijkt me beste om crowdsales mee te doen, toch?
Zo als je bij elk project wat inzet maak je toch kans op 'geluk'?

https://www.icocountdown.com
Dit vond ik, wat denk jij.
Zolang het pocket change is, waarom niet? Ik ga die site en de projecten in de gaten houden. Er staat wel weer een hoop bagger tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Rannasha schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:30:
[...]

Voor een "HODL" aanpak maakt het niet zo heel veel uit waar je de boel koopt. Want met een dergelijke strategie ga je er van uit dat de koers de komende jaren nog zeer fors gaat stijgen en dan maakt het uiteindelijk niet veel uit of je een paar procent meer of minder hebt betaald bij je oorspronkelijke aankoop.

Maar voor Euro/crypto-transacties zijn de 3 meest geschikte exchanges Kraken, Bitstamp en Gdax. Let op dat verificatie op dit moment overal erg lang duurt.
Helemaal mee eens, voor Hodlers. Daarom een +1.
Dat werd gevraagd en helemaal eens met je antwoord want ben al jaren tevreden klant bij Bitonic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04 14:14
Als ik de orders op polo volg, gaat STRAT weer omhoog... alle sell orders worden opgeslokt! :)

Battle.net tag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 846827

P.C.Simonis schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:09:
[...]

Sja elke keer overleefd hij een dip goed. Gaat heel langzaam, maar blijft toch in waarde stijgen.
Ik kwam zowaar een keer 'echt' gulden nieuws tegen onlangs. Het is 3 dagen oud dus alweer een beetje antiek. https://cointelegraph.com...in-july-leading-developer

En nee ik heb geen enkele gulden... wat lulde :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Wat ik me afvraag hoe dat moet gaan wanneer iedereen naar de exit rent met z'n (bit)coins. Of er nu of over een jaar paniek uitbreekt, er zal vast wat gebeuren waardoor iedereen ineens wil cashen....zit je met 2-3 exchanges die vastlopen. Hoe werkt dat dan met fees, transactietijden, aansprakelijkheid etc? Tis niet dat daar een sec opzit zoals bv clearinghouse van wallstreet.

m.a.w. hoe stabiel en solvabel zijn de exchanges als de paniek uitbreekt en iedereen naar de nooduitgang rent?

Beetje party pooper praat. Maar zijn dat wat analyses/goede artikelen over?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 558206 op 04-06-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MartyMcFly1955 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:59:
[...]

En waarom 1 juni 2019, wat is de gedachte daarachter?
Middellange termijn investering en ik wil de impuls om vroeg te verkopen voorkomen. Een datum is een helder criterium daarvoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 915187 op 04-06-2017 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fionzo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:58
Anoniem: 558206 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:48:
[...]

Wat ik me afvraag hoe dat moet gaan wanneer iedereen naar de exit rent met z'n (bit)coins. Of er nu of over een jaar paniek uitbreekt, er zal vast wat gebeuren waardoor iedereen ineens wil cashen....zit je met 2-3 exchanges die vastlopen. Hoe werkt dat dan met fees, transactietijden, aansprakelijkheid etc? Tis niet dat daar een sec opzit zoals bv clearinghouse van wallstreet.

m.a.w. hoe stabiel en solvabel zijn de exchanges als de paniek uitbreekt en iedereen naar de nooduitgang rent?

Beetje party pooper praat. Maar zijn dat wat analyses/goede artikelen over?
Ik ken niet alle exchanges, maar Kraken heeft wel eens problemen, bijvoorbeeld twee weken geleden tijdens de dip na de ATH. Daarnaast heeft BL3P er drie weken geleden voor 15 uur uit gelegen vanwegen technische problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 558206 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:48:
[...]

Wat ik me afvraag hoe dat moet gaan wanneer iedereen naar de exit rent met z'n bitcoins. Of er nu of over een jaar paniek uitbreekt, er zal vast wat gebeuren waardoor iedereen ineens wil cashen....zit je met 2-3 exchanges die vastlopen. Hoe werkt dat dan met fees, transactietijden, aansprakelijkheid etc? Tis niet dat daar een sec opzit zoals bv clearinghouse van wallstreet.

m.a.w. hoe stabiel zijn de exchanges als de paniek uitbreekt en iedereen naar de nooduitgang rent?
Zoals bekend zijn er meerdere manieren om je coins op te slaan; online bij exchanges en "offline" in wallets. Alles wat offline staat, kan je later / elders omwisselen voor echte centen. Tja, het enige wat er kan gebeuren is dat een exchange heel veel withdrawals heeft waardoor de confirmation wat langer duurt.

Vergeet even niet dat de huidige market-cap van BTC "maar" ongeveer 11% van het spaargeld in NL is. Gloeiende druppel op de plaat van wereldeconomie. Ik denk dat als morgen 11% van het spaargeld in NL moet worden gepind, dat er grotere golven van shock & awe door de economieen gaat.

Tja, dus hoeveel paniek moet er zijn om een blockchain te laten vastlopen? Heeeeeel erg veeeel; dat is precies de reden dat bepaalde blockchains (al dan niet in ICO) juist zich sterk maken voor decentrale afhandeling van transacties of juist de Tx anders willen inrichten waardoor het aantal transacties per seconde fors omhoog kan (neveneffect is dat exchanges weer rustiger servers krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 925971

[...]

Er waren zat lui die zichzelf een idiot vonden toen ze btc op de top van 31$ kochten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 03:23
P.C.Simonis schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:03:
[...]

Laat maar verder zakken. Dan koop ik bij 8)
Is inmiddels langzaam aan het bijtrekken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Xamsix op 04-06-2017 20:08 ]

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Ik zat eens op Bittrex te zoeken naar een leuke coin, puur voor het geld en kwam de volgende grafiek tegen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/331139/Forumpics/Tweakers/Alt1.PNG

De candles die je ziet zitten ongeveer op 100% winst met van die leuke uitschieters er boven richting de 200-300%. Misschien wel leuk om eens wat van te kopen en dan gewoon een verkooporder op 80% winst te zetten en dan wachten wanneer het weer eens gepumpt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:49
Ik ben dit weekend begonnen met het minen van Burstcoin.
Nadat het uitzoeken en wachten van de plots ben ik gestart met het minen.
Daarop ben ik er achter gekomen dat je een 1 Burst moest hebben voor het activeren/veriferen van de wallet.
Na lang gezoek heb is er een werkende enof active Burst fauncet gevonden voor de starter.
Daarop kreeg ik 2 Burst, wallet actief gemaakt en begon te minen op pool.burstcoin.eu.

Nu is het zo dat dit weekend dat pool.burstcoin.eu niet bereikbaar is. Blijkbaar niet de eerste keer
Heeft iemand een paar Bust coins voor mij zodat er een andere pool kan gebruiken?
En kan iemand mij advies geven voor een Burst pool?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
The_Greater schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:25:
Nadat het uitzoeken en wachten van de plots ben ik gestart met het minen.
Daarop ben ik er achter gekomen dat je een 1 Burst moest hebben voor het activeren/veriferen van de wallet.
Na lang gezoek heb is er een werkende enof active Burst fauncet gevonden voor de starter.
Daarop kreeg ik 2 Burst, wallet actief gemaakt en begon te minen op pool.burstcoin.eu.

Nu is het zo dat dit weekend dat pool.burstcoin.eu niet bereikbaar is. Blijkbaar niet de eerste keer
Heeft iemand een paar Bust coins voor mij zodat er een andere pool kan gebruiken?
En kan iemand mij advies geven voor een Burst pool?
Als je even je adres hier neerzet stuur ik wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Ernemmer schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:29:
[...]

Als je even je adres hier neerzet stuur ik wel wat.
BURST-FBH3-MJGQ-CJNK-ES8UT
Danku!

Heb je ook ervaring enof advies met Burst Pool(s)?

[ Voor 11% gewijzigd door The_Greater op 04-06-2017 20:35 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
The_Greater schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:33:
[...]

Danku!

Het is onderweg, als 't allemaal gelukt is laat maar even weten, bij mij wilt het minen nog niet lukken.

[ Voor 14% gewijzigd door Ernemmer op 04-06-2017 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Greater schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:33:
[...]

Danku!

Wordt dit een pizza-momentje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Anoniem: 915187 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:38:
[...]

Wordt dit een pizza-momentje :9
Ik hoop het, ik heb er nog veeeeeeeeel meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:09
The_Greater schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:25:
Met hoeveel TB mine je? 1 TB schiet niet echt op iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ernemmer schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:14:
Ik zat eens op Bittrex te zoeken naar een leuke coin, puur voor het geld en kwam de volgende grafiek tegen.
Altijd grappig dat soort zaken; het is wel een langgerekte wachttijd voor die betreffende munt maar zeker leuk voor mensen die geduld hebben en niet meegaan in de zeer korte termijn mega-percentages die je hier af en toe leest... Ik probeer ondertussen een beetje de balans te zoeken tussen hodl, dump/pump en trade volume; mogelijk dat Polo daar niet de exchange voor is waar ik op langere termijn zaken wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Danielson schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:39:
[...]

Met hoeveel TB mine je? 1 TB schiet niet echt op iig :P
Momenteel is het een bij elkaar geraapt zooitje, zelf een aantal schijven die discutable SMART status hebben.
5Tb verdeeld over mijn eigen systeem, 8Bay TheCus NAS, 2x schijf in een USB3.0 caddy.
Als die aan het minen is kan ik wel een shotje maken.

Nu laad de Burst Client geen pagina.. Canceld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
Coinmarketcap heeft het bij mij heel erg lastig wat betreft laden. Meerdere mensen last van en heeft er iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:42:
[...]

Altijd grappig dat soort zaken; het is wel een langgerekte wachttijd voor die betreffende munt maar zeker leuk voor mensen die geduld hebben en niet meegaan in de zeer korte termijn mega-percentages die je hier af en toe leest... Ik probeer ondertussen een beetje de balans te zoeken tussen hodl, dump/pump en trade volume; mogelijk dat Polo daar niet de exchange voor is waar ik op langere termijn zaken wil doen.
Wel leuk om te zien dat het volume in die grafiek ook erg hard oploopt.
Ik ga maar eens een gokje wagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:03
Anoniem: 558206 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:14:
[...]

Gelukkig kopen er nog mensen op de top. Ik zou nergens anders kopen dan op een exchange. Anders verlies je meteen al %'en bij de start
Dit is natuurlijk ook onzin. De marge op Bitonic is bij het kopen van een redelijk bedrag echt niet zo hoog (op moment van schrijven 2.5% t.o.v. de Kraken koers bij het kopen van 1 bitcoin. De bitcoin is de afgelopen dagen veel meer gestegen dan die marge dus als ik gewacht had op kraken verificatie (die nu al 2 weken duurt) en daarna nog een SEPA overschrijving dan was me dat duur komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:02
Ik wil BTC van kraken naar poloniex overzetten, dat die ik via 'Funding - Withdraw', toch?
Daar geef ik mijn poloniex BTC adres op (en een naam), maar dan vervolgens moet ik dat adres via e-mail bevestigen.

Ik heb al eerder BTC overgemaakt naar poloniex, maar ik kan die verificatie via e-mail niet herinneren?
Zijn er meerdere wegen naar Rome en heb ik vorige keer een andere gepakt of is de die verificatie nieuw?

Nevermind. Die BTC kwamen niet van kraken.
Zal die verificatie even doen. Seems legit. :9

[ Voor 10% gewijzigd door RudolfR op 04-06-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:49
Wollie1988 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:44:
Coinmarketcap heeft het bij mij heel erg lastig wat betreft laden. Meerdere mensen last van en heeft er iemand een alternatief?
Heb ik ook last van... Paar keet F5'en werkte wel

[ Voor 4% gewijzigd door Crasheeee op 04-06-2017 21:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 923537

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-07 14:28
Ai net bij mijn bittrex basic verificatie een foutje gemaakt. Kan ik dit nog editten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:02

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Vandaag in de DGB dip wilde ik een paar aanschaffen maar de teller staat bij mij op 0 op litebit.eu, tot mijn verbazing staat alles eigenlijk op 0. Is dit alleen bij mij het geval of hebben ze er nu een verkoop 'stop' oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-07 14:57
CT schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:40:
Vandaag in de DGB dip wilde ik een paar aanschaffen maar de teller staat bij mij op 0 op litebit.eu, tot mijn verbazing staat alles eigenlijk op 0. Is dit alleen bij mij het geval of hebben ze er nu een verkoop 'stop' oid?
Gebeurd heel regelmatig dat litebit door zn voorraad van vrijwel alle munten heen is helaas

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
De zrcoin waarvij de ICO over een paar dagen eindigt lijkt me ook erg interessant. Leuk om te zien hoe het ook gebruikt wordt in fysieke producten.

YouTube: Join ZrCoin ICO!

[ Voor 16% gewijzigd door Blue_Fear op 04-06-2017 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLMaca
Vetifuro schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:53:
[...]

Gebeurd heel regelmatig dat litebit door zn voorraad van vrijwel alle munten heen is helaas
En als ze eindelijk wat hebben staan ze in onderhoud. Ik koop er niet meer, valt namelijk ook op dat als de koers zakt, ze ineens onderhoud hebben of hun wallets aan het syncen zijn.

ik ga lekker bij bittrex spelen
Pagina: 1 ... 17 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).