Nou normaal reageer ik nooit op deze off-topic geneuzel, maar deze sloeg wel heel erg de plank mis. We zijn hier voor elkaar, om elkaar te voorzien van informatie. Het hele doel van het forum is het voorzien van informatie.NomadTitan schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:54:
[...]
[...]
Ik hoef en ga helemaal geen moeite te doen om jullie te overtuigen, sterker nog dat wil ik helemaal niet. Daarnaast hoef ik ook niet persé dat jullie allemaal het gaan kopen zodat ik een paar euro verdien, zonder die 5 of 6 tweakers zal ik net zoveel winst maken als zonder.
Hoe dan ook je bent toch zelf geintresseerd in cryptocurrency? Waarom ben je dan te beroerd om zelf even een tip te onderzoeken. Ik ga je niet overtuigen en ompraten omdat ik dat wil, je moet investeren omdat jij dat wilt.
Ik probeer een oprechte tip te geven voor een goede coin met potentie, en die het nu al enorm lekker doet.
Als je zo reageert, en verwacht dat een ander alles voor je voorkauwt en je gaat overtuigen ben je misschien op de verkeerde plek.
Tweakers onderscheid zich juist van een 4chan en dergelijke juist omdat hier verwacht wordt dat je niet zo maar 'ff' loze kreten gaat roepen zonder onderbouwing en zonder doel, waarvan het laatste nu precies hetgeen is waar een post met "Oh koop nu deze coin, gaat heel goed, geloof mij!!¡!" compleet de plank misslaat. Er zit namelijk geen informatieve gehalte en geen doel - behalve dan misschien voor jezelf - aan dit soort uitlatingen.
Enfin, waar je ons allemaal wel mee kan helpen - als je al zoiets wilt doen is dit:
- Waarom is deze coin zo interessant?
- Wat bied deze coin ten opzichte van de andere coins?
- Op welke data baseer je dat het nu een goed moment is om deze te kopen/verkopen?
- Wat is je bron?
Een standaard GoTter ;)