Cryptocurrencies - handel & koers #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste
Acties:
  • 202.126 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:02

TheBorg

Resistance is futile.

Ach, ik vind het ook allemaal maar lucht. Voor hoeveel cryptocurrencies is er over 10 jaar plaats? Ik denk maar een handje vol.

Maar dat maakt niet uit. Ik ga me er ook in verdiepen en in de poep roeren. Net 1 STRAT gekocht om te zien hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van die 500 waves die vastzitten. Proberen te wisselen met Changelly resulterend in een transaction failed. Dat gaat centjes kosten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
TheBorg schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:02:
Ach, ik vind het ook allemaal maar lucht. Voor hoeveel cryptocurrencies is er over 10 jaar plaats? Ik denk maar een handje vol.

Maar dat maakt niet uit. Ik ga me er ook in verdiepen en in de poep roeren. Net 1 STRAT gekocht om te zien hoe het werkt.
Daar hoef je niks voor te kopen. dat kun je hier prima zien :-)
https://www.stratisrate.com/
Het is leuker wanneer je er een paar honderd of meer hebt... Zeker de laatste dagen.

Binnekort komt er een nieuwe stratis-wallet uit.. Door stratis.
STRATIS FUNDAMENTALS

1) it does the same thing as Ethereum, but Stratis developers don't have to learn a new language

2) it is based on C# which thousands of developers already know and is the programming language of big business

3) it is not mineable

4) it has sidechains which does not affect calculation time unlike Eth

5) its wallet is based on bitcoin blockchain so there will be opportunities for btc wallet holders to easily buy Strat
Wanneer deze gelanceerd wordt zal er ook een flinke piek ontstaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Lasteraar op 03-06-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik wil op maandelijkse basis coins kopen met een stukje inkomen dat ik niet nodig heb. In het principe wil ik gewoon de cryptomarket volgen en investeren in de top XX coins.

Ik ga niet daytraden maar gewoon vasthouden. Waar kan ik het beste terecht? Is er wellicht een plek waar dit voor een groot deel automatisch kan? Bij een exchange als Kraken? Of bij iets als Coinbase?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Paar dagen geleden m'n LTC omgezet naar DGB en STRAT. Prima keuze tot nu toe :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
Volgens sommigen gaat Digibyte de nieuwe Bitcoin worden gezien Citibank deze coin wil gaan gebruiken.
De waarde kan dus nog verhonderdvoudigen, dus het is nu tijd om heel veel van deze te kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mastermind op 03-06-2017 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 19:19
multipasser schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:55:
[...]

55k Sia waiting for a mega jump! :)
Grote gok :>

GameCredits lijkt me ook wat, wel wat stil rond hun project.
https://coinmarketcap.com/currencies/gamecredits/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:11
Jay-v schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:11:
Ik wil op maandelijkse basis coins kopen met een stukje inkomen dat ik niet nodig heb. In het principe wil ik gewoon de cryptomarket volgen en investeren in de top XX coins.

Ik ga niet daytraden maar gewoon vasthouden. Waar kan ik het beste terecht? Is er wellicht een plek waar dit voor een groot deel automatisch kan? Bij een exchange als Kraken? Of bij iets als Coinbase?
bekijk de Topic start eens. Daar staat een hoop informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mastermind schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:15:
Volgens sommigen gaat Digibyte de nieuwe Bitcoin worden gezien Citibank deze coin wil gaan gebruiken.
De waarde kan dus nog verhonderdvoudigen, dus het is nu tijd om heel veel van deze te kopen.
Zeker!

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giftcard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-07 13:27
Spacewide schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:15:
[...]

Grote gok :>

GameCredits lijkt me ook wat, wel wat stil rond hun project.
https://coinmarketcap.com/currencies/gamecredits/
De heren/dames van GameCredits hebben het momenteel erg druk met hun ICO: MobileGo (MGO) .
De crowdsale is afgelopen en ze zijn nu bezig met distributie van MGO.

[ Voor 5% gewijzigd door Giftcard op 03-06-2017 13:24 ]

"Secrets are only secrets if they are secret."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Mag ik even vragen, ik gebruik Multibit HD.
Hoeveel fee kan ik best nu toepassen op 0.3 BTC?

https://bitcoinfees.21.co/ is me niet duidelijk, omdat ik nergens bytes zie in Multibit.

Thx

edit: 0.00075000 ?

[ Voor 5% gewijzigd door Spacewide op 03-06-2017 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Hello Stratis! @channel -
On behalf of our CEO and all the Stratis team we want to thank our community for helping us achieve the Big financial milestones in record time.
Your support only increases our sense of responsibility and commitment to building the greatest platform to provide trust and facilitate the exchange of value in a digital world.
With the technology and the resources at our disposal we hope to continue delivering results at an accelerated path and positively impact industry, associates and individuals.
Again, thanks for helping us make this life changing project a reality!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ja die zien alleen maar centjes binnen stromen momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 00:06
Zo, ook maar ingestapt. Bitonic naar Poloniex ging echt supersnel, ik dacht dat het door de confirmations wat langer zou duren maar was met een half uurtje al gefixt.
Stratis, op naar de top!

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
Ik heb een vraag mbt de Candlestick chart op Poloniex. De candles zijn mij wel duidelijk, maar wat betekenen de rode/groene blokjes die je onderaan de chart ziet. Is dat de algemene trend ofzo? Omdat er soms rode blokjes staan bij groene candlesticks en andersom.

[ Voor 9% gewijzigd door MartyMcFly1955 op 03-06-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Mastermind schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:15:
Zijn alleen helemaal op @ litebyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Lasteraar schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:47:
[...]

Even opnieuw inloggen
Dan heb je opeens weer currency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

MartyMcFly1955 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:43:
Ik heb een vraag mbt de Candlestick chart op Poloniex. De candles zijn mij wel duidelijk, maar wat betekenen de rode/groene blokjes die je onderaan de chart ziet. Is dat de algemene trend ofzo? Omdat er soms rode blokjes staan bij groene candlesticks en andersom.
https://www.stockmarketey...-green-and-red-explained/

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
Thx, had al wat gegoogled, maar kwam alleen maar Poloniex-filmpjes tegen waar net dat gedeelte van de chart niet werd uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:25
Gelukkig heb ik een aantal dagen geleden iets meer dan 7000 van die digibytes gekocht. Hopelijk schieten die dingen omhoog. Zou verwachten dat het de 1€ waarde wel zou moeten kunnen halen.

Time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

NLMaca schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:16:
[...]

bekijk de Topic start eens. Daar staat een hoop informatie
Uiteraard al gelezen, maar daar kan ik niet opmaken op welke site ik op een eenvoudige wijze complexere aankopen kan doen om de market te kunnen volgen. Wellicht heeft iemand ervaring mee of een link naar waar dit word beschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Wat denken jullie van DGB? Even dipje.. is de bodem sterk genoeg of gaat hij nog wat zakken?Ik wil wel dik investeren met het nieuws van 9 juni het vooruitzicht.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florholvoet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 08:43

florholvoet

aka F0x.be

Ik volgde dit topic al enkele weken tot op de voet, maar nu (30 pagina's terug) begon het precies echt helemaal nergens meer over te gaan haha.

Dan maar wat geskipt tot hierzo.
Jay-v schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:11:

Goed idee, ik wil dat ook doen! Lijkt me een goeie strategie voor de longterm hodler om de gemiddelde aankoopprijs van een munt laag te houden zonder de koers elke week in het oog te moeten houden.

Ik weet dat dit kan met Coinbase: euro's moeten wel in je EUR wallet daar zitten dan al en dan kan je periodiek BTC/ETH/LTC inkopen.

Niet echt handig, maar het lastigste vind ik dat de marktprijzen die Coinbase hanteren beduidend hoger liggen dan bijv. Kraken. Ook de fees liggen er beduidend hoger.
Dat houdt me tegen, want op lange termijn is het eigenlijk maar een dure oplossing.

Zijn er nog mensen die deze strategie hanteren? Hoe doen jullie het?

Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Ik ben vorige week gestart en koop gewoon via anycoindirect.eu en litebit.eu in tot nu toe. Ja ze nemen wat marge, dat is hun verdienmodel, maar ik vind het erg gemakkelijk en je coins worden instant overgemaakt. Ik ga ook maandelijks een x bedrag investeren voor de langere termijn. Erg interessant allemaal deze ontwikkelingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRos
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-07-2021
multipasser schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:04:
Wat denken jullie van DGB? Even dipje.. is de bodem sterk genoeg of gaat hij nog wat zakken?Ik wil wel dik investeren met het nieuws van 9 juni het vooruitzicht.
Ik denk dat deze munt wel weer zal stijgen.. als mijn daglimiet het toestond had ik nu alweer meer gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:47:
[...]

Maar eens 30000 gekocht. Kijken wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
florholvoet schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:04:
Ik volgde dit topic al enkele weken tot op de voet, maar nu (30 pagina's terug) begon het precies echt helemaal nergens meer over te gaan haha.

Dan maar wat geskipt tot hierzo.

[...]

Goed idee, ik wil dat ook doen! Lijkt me een goeie strategie voor de longterm hodler om de gemiddelde aankoopprijs van een munt laag te houden zonder de koers elke week in het oog te moeten houden.
Dit doen al veel mensen met aandelen. Voor crypto longterm is beter om NIET in een exchange te laten staan maar lokaal. Gewoon de dag van salarisstorting een aankoop doen via de diverse sites en deze lokaal wegzetten.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:10

Ypho

Allround Nerd

Ik ben begonnen via Coinbase, maar daar ben je beperkt tot BTC, LTC en ETH. Via Litebit heb ik nu STRAT en DGB gekocht, en ik zit in het verificatieproces van Kraken.

Echter zou ik het zo fijn vinden om alles in één overzicht te hebben, maar bij Litecoin koop en verkoop je aan de website zelf, waar je bij Kraken volgens mij meer het Exchange idee hebt, maar het is lastig omdat voor zover ik weet (bijna) geen enkele Exchange alle Cryptocurrency ondersteunt.

Is het bijvoorbeeld verstandig/handig als ik bv mijn BTC/LTC van Coinbase verplaats naar Litebit? Of raden jullie dat juist af? Is het dan wellicht verstandiger om je currency lokaal op te slaan (voor long-term).

En dan nog maar een beginnersvraag: Welke sites houden jullie in de gaten voor nieuwe currency, of nieuws betreffende bestaande currencies?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Gebruikt iemand de DGB Core wallet?

Deze heeft al paar dagen open gestaan en zegt nog 8 jaar te gaan.
De HD is non stop aan het ratelen. Werkt die wallet niet goed? Of is er een snellere sync mogelijkheid?

Kan ze ook gewoon bij Polo laten staan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Lurker alert hier!
Anderhalve maand geleden begonnen met ETH (toen nog voor €45 p/s)
Inmiddels portfolio uitgebreid met BTC, Waves, Ark en Ripple. Veel geleerd op dit forum, dank daarvoor. Dit zijn natuurlijk nu mooie tijden voor de crypto, maar belangrijkste is natuurlijk hoe lang we dit nog kunnen volhouden. Ik wacht nog op een mooi instapmomentje voor Stratis. Keep up the good work guys!! All the way up!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multipasser schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:22:
Gebruikt iemand de DGB Core wallet?

Deze heeft al paar dagen open gestaan en zegt nog 8 jaar te gaan.
De HD is non stop aan het ratelen. Werkt die wallet niet goed? Of is er een snellere sync mogelijkheid?

Kan ze ook gewoon bij Polo laten staan :)
naar % kijken. Gaat vrij rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een paar maanden lang een kleine hoeveelheid Gulden Coins, m'n eerste stap in de cryptocurrency-wereld en vond dat een mooi project. Nu net ook wat DGB's gekocht, ga dit topic goed volgen! Over een tijdje mogelijk wat meer investeren, maar eerst wat meer verdiepen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:27:
Heb al een paar maanden lang een kleine hoeveelheid Gulden Coins, m'n eerste stap in de cryptocurrency-wereld en vond dat een mooi project. Nu net ook wat DGB's gekocht, ga dit topic goed volgen! Over een tijdje mogelijk wat meer investeren, maar eerst wat meer verdiepen.
Ik zou beginnen met je guldens te verkopen

[ Voor 0% gewijzigd door Slux op 03-06-2017 14:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:27:
Ik zit nu naar die Gulden te kijken. Maar dat moet echt aanslaan bij het grote publiek als betaalmiddel. Ik heb daar een hard hoofd in want zelfs banken falen regelmatig met diverse apps. Het is wel leuk om een klein bedrag te kopen met in het achterhoofd dat het nooit wat word. Aldus mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:24:
[...]

naar % kijken. Gaat vrij rap.
0,02% blijft ie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar euro's winst dan :*)

Nee ik vind dit wel, met mijn beperkte kennis van zaken, een mooi project. Ik houd ze lekker vast, zoveel zijn het er niet (geloof me) en als 'ie omhoog gaat toch mooi lekker pizza's kunnen halen op Thuisbezorgd.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 16:13
Ik heb nu 18 Stratis ongeveer.
Heeft het enig nut dat ik constant die wallet laat aanstaan, ik had eens gelezen dat dit proof of stake was wat inhoudt dat je intrest krijgt hoe meer Stratis je in je wallet hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

TheBorg schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:29:
[...]

Ik zit nu naar die Gulden te kijken. Maar dat moet echt aanslaan bij het grote publiek als betaalmiddel. Ik heb daar een hard hoofd in want zelfs banken falen regelmatig met diverse apps. Het is wel leuk om een klein bedrag te kopen met in het achterhoofd dat het nooit wat word. Aldus mijn mening.
Al paar keer over de Gulden gehad. Ik vind het een mooi initiatief, ook handig dat je op de site snel guldens kunt kopen. Ik denk dat geen andere coin dit doet?

Ze zijn ook goed gesteven, van 0,055 naar 0,075 op een weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Satangel schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:31:
Heeft het enig nut dat ik constant die wallet laat aanstaan, ik had eens gelezen dat dit proof of stake was wat inhoudt dat je intrest krijgt hoe meer Stratis je in je wallet hebt staan.
ik heb er inmiddels zoveel centen inzitten.. durf hem uberhaupt niet uit te zetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

In de wallet van Stratis zelf dan? En niet op een Exchange?
Dan gaat de exchange met alle intrest lopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 09:06
Linksonder kun je zien met hoeveel coins je aan het 'staken' bent en hoe lang het ongeveer duurt totdat je 1 STRAT erbij krijgt. Met 18 Stratis gaat dat wel een paar jaar duren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Inverted_World schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:39:
Toch wel lastig hoor als nieuweling, 3000 dgb / 50 strat, investering ruim verdubbeld in 4 dagen. Twijfel meteen wat te doen, ik ben tenslotte alleen bekend met de stijgende lijn tot nu toe. Zien jullie 1 van beiden bijvoorbeeld in korte termijn in elkaar zakken? Ik zag hierboven ook al een post over het inruilen van dgb voor strat. Lastig lastig! :p

Mijn idee was om voor de lange termijn te gaan, en het gewoon aan te zien, mijn gevoel zegt weer dat als het zo hard stijgt er ongetwijfeld ook een val naar beneden zal komen :)
Als je zo erg twijfelt dan kun je altijd met je zelf afspreken om een x bedrag, misschien 1/3 of 1/2 te verkopen bij een verdubbeling of iets daarna. Mocht het door stijgen dan kun je er niet al te veel spijt van hebben, hetzelfde geldt als het gaat dalen.

Ik ben nog steeds puur lange termijn bezig. Degenen die ETH (of BTC for that matter) verkocht hebben na de eerste paar stijgingen, die zijn er nooit rijk van geworden. Ik heb wat betreft STRAT nog niets verkocht. Voor mij is het nu ook meer go long or go bust :p Ze verdienen naar mijn mening op z'n minst top 4 en dit lijkt een stuk sneller te gaan dan initieel verwacht. Maar goed, niemand heeft een glazen bol en voor hetzelfde geldt zakt het eerst flink in voordat er verder wordt gegaan met de groei. Daarom, als het je teveel kriebels in je buik oplevert, dan maar een klein deel verkopen voor een wat meer gerust gevoel.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedyjules07 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Als je zo erg twijfelt dan kun je altijd met je zelf afspreken om een x bedrag, misschien 1/3 of 1/2 te verkopen bij een verdubbeling of iets daarna. Mocht het door stijgen dan kun je er niet al te veel spijt van hebben, hetzelfde geldt als het gaat dalen.

Ik ben nog steeds puur lange termijn bezig. Degenen die ETH (of BTC for that matter) verkocht hebben na de eerste paar stijgingen, die zijn er nooit rijk van geworden. Ik heb wat betreft STRAT nog niets verkocht. Voor mij is het nu ook meer go long or go bust :p Ze verdienen naar mijn mening op z'n minst top 4 en dit lijkt een stuk sneller te gaan dan initieel verwacht. Maar goed, niemand heeft een glazen bol en voor hetzelfde geldt zakt het eerst flink in voordat er verder wordt gegaan met de groei. Daarom, als het je teveel kriebels in je buik oplevert, dan maar een klein deel verkopen voor een wat meer gerust gevoel.
Zomaar een gedachte, maar waarom niet een deel verkopen waarmee je je investering er weer uit haalt? Dan verlies je in ieder geval niks mocht 'ie zakken.

Edit: dat is misschien wat veel als je investering 'slechts' verdubbelt is overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ik ga nu mijn LTC omzetten in STRAT. Gisteren al 10 STRAT gekocht voor de lol, van 71 naar 97 euro gegaan ongeveer. Met 100 EUR aan value van LTC hoop ik er nog een stuk of 10 bij te kunnen kopen, en dan maar zien waar het eindigt :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:40:
[...]
Zomaar een gedachte, maar waarom niet een deel verkopen waarmee je je investering er weer uit haalt? Dan verlies je in ieder geval niks mocht 'ie zakken.
Zo doe ik het ook :>
Het grote bedrag verkoop ik wel als ik een huis ermee kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk al voorbij gekomen, maar wat denken we hier eigenlijk van?

http://www.coindesk.com/b...ational-cryptocurrencies/
Bank of Russia: 'It's Time to Develop National Cryptocurrencies'

Russia's central bank believes the time is right to develop and launch its own digital currency, one of its senior officials said today.

Olga Skorobogatova, deputy chief of the Bank of Russia, was speaking during an appearance at the St. Petersburg International Economic Forum.

According to state-owned news service TASS, Skorobogatova touched on two key topics: its work with digital currencies, as well as the kinds of partners the Bank of Russia wants to work with on blockchain initiatives.
Gaat verder in het artikel.

Straks speculeren op Russische staatscryptocurrency? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:44:

[...]

Erg interessant inderdaad. Maar ik verwacht daar niet de volatiliteit bij zoals de andere altcoins. Dit gaat gereguleerd worden door een centraal orgaan. Ook verwacht ik dat de premine hoog zal zijn, mocht het in elkaar storten, kunnen de overheidsorganen (die waarschijnlijk in zullen kopen voordat het nationaal/internationaal beschikbaar wordt, alles lekker dumpen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:11

[...]

Oostblockchain-technologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

[...]

nationale cryptocurrency = oxymoron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:40:
[...]

Edit: dat is misschien wat veel als je investering 'slechts' verdubbelt is overigens.
Ik zit er al zo lang in dat prijs stijgingen en dalingen me niet zo veel kunnen schelen, lange termijn geloof ik er in dat is het risico dat ik zelf bereid ben om te nemen. Overigens heb ik mezelf wel net beloond met een Mavic Pro :D maar van andere BTC winsten, niet van STRAT.

[ Voor 3% gewijzigd door speedyjules07 op 03-06-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
speedyjules07 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:56:
[...]

Ik zit er al zo lang in dat prijs stijgingen en dalingen me niet zo veel kunnen schelen, lange termijn geloof ik er in dat is het risico dat ik zelf bereid ben om te nemen. Overigens heb ik mezelf wel net beloond met een Mavic Pro :D
Lange termijn altcoins? Zo heb ik veel geld verloren.. maar dat ligt aan mijn slechte gokjes en inzichten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Spacewide schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:58:
[...]

Lange termijn altcoins? Zo heb ik veel geld verloren.. maar dat ligt aan mijn slechte gokjes en inzichten helaas.
Ik inderdaad ook, dat is duur leergeld geweest in 2013/2014. Echter zijn er nu een stuk meer legitieme projecten ten opzichte van toen en is het sentiment ook een heel stuk anders dan dat het toen was. Dat wil nog niet zeggen dat alles eindeloos blijft door groeien, maar je kunt wel vergelijkingen trekken met andere projecten die hun plekje al verworven hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

#signing_off; ben wel even klaar voor vandaag met nadenken over alle dipjes en piekjes... DGB & STRAT lekker laten gaan en ik merk morgen of maandag wel wat de portfolio heeft gedaan.

Allen een goede zaterdag toegewenst (en natuurlijk de rest van het weekend).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
toch maar even 100 euro bittrex altcoins gekocht -- altcoins een hoofdzonde die ik maanden heb proberen vermijden; maar tsjah... het geld is interest van bitcoin lending dus niet echt "verloren geld" als alles zou verloren gaan.

ik heb STRAT (40 euro), WAVES (40 euro) XRP (20 EUR)

geen idee, of ik nog iets essentieel mis... Siacoin en DGB misschien...

- Siacoin als decentralized storage, misschien mooi concept, maar gaat iemand dat ooit echt gebruiken? "Normale" mensen blijven toch gewoon google drive of dropbox gebruiken mijn insziens...
- DGB is misschien tijdelijke pump? Maar iemand hierboven kondigde aan dat er 9 juni nieuws komt. Geen idee over toekomstperspectief.

De andere altcoins uit de lijst lijken niet echt conceptueel iets zinvol bij te dragen (misschien heb ik iets gemist)... En de persoon die Cannabiscoin heeft uitgebracht, en de mensen die dit vandaag massaal pumpen, toont gewoon aan hoe absurd veel van deze altcoins zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door kristof1234 op 03-06-2017 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Pffff, wat een ellende om je creditcard te mogen gebruiken zeg.

Coinmama: 10 euro fee 8)7
Bitpanda: zij hebben altijd een slechte verbinding bij het valideren
BTCdirect: nooit beschikbaar via Skype (live support is tijdelijk afgesloten omdat het te druk was)

Fijn ...

[ Voor 19% gewijzigd door pven op 03-06-2017 15:18 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ik ben mijn schoen aan het opeten.
Nergens krijg je je funds snel geupload, enkel bancontact en die limiet is behaald voor de week.

Dus ik kan gewoon nergens nog wat kopen.
DGB net een dip naar 0,00017 btc en hij zat net weer aan 0,00019.

Ik zou LTC's kunnen omzetten naar DGB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

multipasser schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:13:
Probeer ik ook te doen, maar via Litebit staan mijn LTC > Credits al 15 minuten in "ready for payout"... en ik wil ze zo graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
multipasser schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:13:
Ik ben mijn schoen aan het opeten.
Nergens krijg je je funds snel geupload, enkel bancontact en die limiet is behaald voor de week.

Dus ik kan gewoon nergens nog wat kopen.
DGB net een dip naar 0,00017 btc en hij zat net weer aan 0,00019.

Kan je niet bv bij BTCdirect BTC kopen met iDeal, en die dan doorzetten naar het account wat je wil? Kost je her-en-der uiteraard wel wat fee.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:35
kristof1234 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:02:
toch maar even 100 euro bittrex altcoins gekocht -- altcoins een hoofdzonde die ik maanden heb proberen vermijden; maar tsjah... het geld is interest van bitcoin lending dus niet echt "verloren geld" als alles zou verloren gaan.

ik heb STRAT (40 euro), WAVES (40 euro) XRP (20 EUR)

geen idee, of ik nog iets essentieel mis... Siacoin en DGB misschien...

- Siacoin als decentralized storage, misschien mooi concept, maar gaat iemand dat ooit echt gebruiken? "Normale" mensen blijven toch gewoon google drive of dropbox gebruiken mijn insziens...
- DGB is misschien tijdelijke pump? Maar iemand hierboven kondigde aan dat er 9 juni nieuws komt. Geen idee over toekomstperspectief.

De andere altcoins uit de lijst lijken niet echt conceptueel iets zinvol bij te dragen (misschien heb ik iets gemist)... En de persoon die Cannabiscoin heeft uitgebracht, en de mensen die dit vandaag massaal pumpen, toont gewoon aan hoe absurd veel van deze altcoins zijn.
Siacoin kan ik vanuit ontwikkelaarsperspectief wat licht op schijnen. Sia/andere decentralised storage blockchains zijn perfect te gebruiken in combiniatie met cross blockchain oplossingen in de toekomst. In sommige smartcontracts bijvoorbeeld zou je bijvoorbeeld soms veel tekst willen opslaan (Denk aan vrachtbrieven etc). Dat is op dit moment heel duur, want je rekent af per byte bij Ethereum (Wordt al beter betaalbaar met Swarm). Door bijvoorbeeld Ethereum als smart contracting platform te gebruiken samen met decentralised storage oplossingen zoals SIA kan je het beste van beide werelden hebben zonder je blauw te betalen aan txfee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Net wat gekocht via LiteBit. Betaald met iDeal. Nu willen ze via iDeal m'n bankrekening verifieren. Wtf. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Ben gewoon sinds vanmorgen al bezig om m'n nxt coins over te zetten naar stratis.
Er staat "Exchanging at the best rate. Please, wait!". Ik kan dit gewoon niet geloven!
Honderden euros misgelopen.

Kan hier best om janken >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
TheBorg schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:30:
Net wat gekocht via LiteBit. Betaald met iDeal. Nu willen ze via iDeal m'n bankrekening verifieren. Wtf. 8)7
Waarom op litebit? Een BTC kost daar 2410 euro.
Op Bitonic kost deze maar 2285 euro.

Als je dan je bitcoin hebt kan je die op een exchange traden tegen elke willekeurige coin die je wilt hebben.
Nickkok schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:33:
Ben gewoon sinds vanmorgen al bezig om m'n nxt coins over te zetten naar stratis.
Er staat "Exchanging at the best rate. Please, wait!". Ik kan dit gewoon niet geloven!
Honderden euros misgelopen.

Kan hier best om janken >:)
En ook voor deze, waarom niet via een exchange.
Coin versturen naar Bittrex en omzetten naar Strat, kost je misschien 15 minuten.

[ Voor 36% gewijzigd door Ernemmer op 03-06-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik wil verge gaan kopen, maar deze is niet beschikbaar op poloniex of kraken. Nu zie ik dat ik richting bittrex of bitsquare kan gaan. Welke exchange bevelen jullie aan van deze twee?

Ik wil sowieso 2fa support hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:41:
Ik wil verge gaan kopen, maar deze is niet beschikbaar op poloniex of kraken. Nu zie ik dat ik richting bittrex of bitsquare kan gaan. Welke exchange bevelen jullie aan van deze twee?

Ik wil sowieso 2fa support hebben.
Ik gebruik Bittrex en dat bevalt best.

Wel beetje opletten, sommige coins hebben 200% winst met een volume van 0,2 BTC, daar valt dus niet echt wat te verdienen.

[ Voor 14% gewijzigd door Ernemmer op 03-06-2017 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tip van flip voor een long positie @ 1 jaar

http://iex.ec

Rlc coin

Net begonnen. Weinig coins in totaal. Goedkoop aanschaf.
Mooi team. Goede devs. Just started. Promising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:32
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:47:
De tip van flip voor een long positie @ 1 jaar

http://iex.ec

Rlc coin

Net begonnen. Weinig coins in totaal. Goedkoop aanschaf.
Mooi team. Goede devs. Just started. Promising
Juist ja ...

Waarom zou dit nou een munt zijn om voor een jaar je geld in vast te zetten? Wat voegt deze munt nu toe ten op zichte van de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickr92 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:50:
[...]

Juist ja ...

Waarom zou dit nou een munt zijn om voor een jaar je geld in vast te zetten? Wat voegt deze munt nu toe ten op zichte van de rest?
Zelfde techniek als golem (1/8 market capaciteit) alleen veel sterker dev team

Het is maar een tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1CS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-09 20:30
Lekker begin van mijn weekend :P in de laatste 24 uur ruim 10K USD in de plus over mijn DGB en stratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Zijn er mensen die arbitrage doen met altcoins? Soms is er voor 1 minuut tussen bittrex&polo bv. 5-6% verschil... of is dat te riskant? (altcoins bewegen ook gewoon sneller)

[ Voor 12% gewijzigd door kristof1234 op 03-06-2017 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat ETH veel beter werkt als transportmiddel tussen de verschillende exchanges. Veel goedkoper, sneller en tamelijk waardevast. Zelfs na het omwisselen van BTC --> ETH --> andere exchange --> BTC.

Vergeleken met BTC en uiteraard fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:16:
Ik merk dat ETH veel beter werkt als transportmiddel tussen de verschillende exchanges. Veel goedkoper, sneller en tamelijk waardevast. Zelfs na het omwisselen van BTC --> ETH --> andere exchange --> BTC.

Vergeleken met BTC en uiteraard fiat.
Als Hodler van BTC maakt het mij niet uit :9 Maar idd. misschien leuke info voor de daytraders hier... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 20:28
Iemand die wat meer info kan geven over Lisk tov Strat? Begrijp ik goed dat ze beiden een soort sidechain applicatie platform bieden (BaaS), maar dan in een verschillende taal? Lisk heeft al een api, maar stond dat ook niet op de roadmap van Stratis (samen met smart contracts en betalingen)? Als Stratis dit doorvoert dan lijkt mij dat Lisk geen voordelen meer bied tov Strat? Is Ardor trouwens niet ook zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
Bitcoin ook weer in het nieuws geweest op nu.nl.
http://www.nu.nl/iexnl/47...00-dollar-einde-2017.html
Ben benieuwd of dit voor een nieuwe stroom aan mensen zorgt die de boot niet willen missen.

Verder ben ik nu aan het kijken naar een nieuwe coin om toe te voegen aan mijn portfolio. BAT trekt mijn aandacht. https://basicattentiontoken.org/
Net de ICO gehad en al op plek 24 op coinmarketcap. Wel redelijk wat circling supply.
Via het forum van Bitcointalk erachter gekomen dat de ICO wel wat sketchy is verlopen, wat mij enigszins tegenhoudt. Het team wat er achter zit en het concept spreekt mij wel aan. Iemand anders in dit forum die hier nog additionele inzichten in kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wollie1988 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:27:
Ben benieuwd of dit voor een nieuwe stroom aan mensen zorgt die de boot niet willen missen.

Verder ben ik nu aan het kijken naar een nieuwe coin om toe te voegen aan mijn portfolio. BAT trekt mijn aandacht. https://basicattentiontoken.org/
Net de ICO gehad en al op plek 24 op coinmarketcap. Wel redelijk wat circling supply.
Via het forum van Bitcointalk erachter gekomen dat de ICO wel wat sketchy is verlopen, wat mij enigszins tegenhoudt. Het team wat er achter zit en het concept spreekt mij wel aan. Iemand anders in dit forum die hier nog additionele inzichten in kan geven?
De ICO is wat "oneerlijk" verlopen omdat een aantal grote vissen alles hebben opgekocht. Ik weet eigenlijk niet of dit de schuld is van het team.

Ik heb ook wat gehaald bij Liqui. Het idee spreekt me niet perse aan, maar heb wel wat vertrouwen in de mogelijke koerswaarde. Vooral omdat er wel een aantal belangrijke mensen in het team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Inderdaad ik ook. Ook niet al te veel gedaan net zoals bij TAAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
KraveN schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:16:
Gisteren eindelijk voor elkaar gekregen om via Litebit wat coins te kopen. BTC, STRAT, NXT, DGB :)

Nu transfer ik de coins naar de wallets van LiteBit naar Poloniex en dat ging allemaal vrij snel.

Nu duurde de NXT wat langer dan verwacht en daarom ben ik daar wat specifieker naar gaan kijken, maar kan het nog niet helemaal verklaren.

De reden waarom ik NXT heb gekocht is eigenlijk de lancering van IGNIS (childchain van Ardor) in Q3. Op basis van NXT wallets wordt dan een aantal IGNIS uitgekeerd.

In mijn order overzicht bij LITEBIT zag ik dat het afgerond was en door op mijn wallet adres te klikken kon ik meer info opvragen.

Daar zag ik inderdaad een transactie van een NXT adres -> mijn NXT adres 1500 NXT FEE 2 NXT en het aantal confirmations liep op.

Iets later zag ik nog een transactie verschijnen van mijn wallet -> naar een voor mij onbekend NXT wallet adres 1499 NXT FEE 1 NXT.

Nu had ik persoonlijk die tweede niet verwacht, maar goed ik maar eens kijken naar wat er op POLONIEX ging verschijnen. De 1499, nu wil ik niet het verschil verklaren van 1500 -> 1499 want dat zal met de FEE te maken hebben.

Wat ik echter niet helemaal snap is de tweede transactie of zou dit komen omdat POLONIEX één of meerdere NXT adres(sen) heeft en voor iedere gebruiker een ALIAS maakt?

Betekend dit dan ook dat op het moment dat IGNIS wordt gelanceerd en gekeken wordt naar de NXT Wallets voor het toebedelen van 0,5 IGNIS per NXT dat alles naar Poloniex gaat ?

Geen probleem om een eigen NXT wallet aan te maken, maar ik probeer het te begrijpen. Ik ga het nog verder proberen uit te zoeken, maar als iemand het toevallig weet hoor ik het natuurlijk graag.
Ik heb ook wat NXT gekocht met de gedachte dat dit IGNIS gaat opleveren. Nu vraag ik me af of ik de NXT in een NXT wallet moet stoppen om recht te hebben op de IGNIS. Of ontvang ik de IGNIS gewoon op mijn poloniex account? Daar staan op het moment namelijk mijn NXT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eliaz
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-10 14:39

1465 wallets* hebben BAT tokens. 4 wallets hebben 50% van alle tokens (25% bij de eigenaren). Zo een 20 wallets hebben 75% van alle tokens. ~95% van alle tokens zijn in handen van slechts 100 wallets. Grote whales dus die tamelijk eenvoudig de prijs kunnen beïnvloeden.

https://etherscan.io/token/tokenholderchart/BAT?range=500

* wallets, dus niet mensen/individuen, één individu kan immers meerdere wallets hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Goede vraag. Ik weet wel dat als je divident van TAAS wilt hebben je een wallet moet hebben met iets. Dat gaat niet via Poloniex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:33:
[...]

De ICO is wat "oneerlijk" verlopen omdat een aantal grote vissen alles hebben opgekocht. Ik weet eigenlijk niet of dit de schuld is van het team.

Ik heb ook wat gehaald bij Liqui. Het idee spreekt me niet perse aan, maar heb wel wat vertrouwen in de mogelijke koerswaarde. Vooral omdat er wel een aantal belangrijke mensen in het team zit.
Ik las dat de ICO ook zo was opgezet dat het alleen mogelijk was voor de grote vissen om te kunnen kopen. Wil niet zeggen dat dit de volledige schuld bij het team ligt, maar dit had naar mijn mening anders aangepakt kunnen worden. Als ik dit zo lees, heb jij deze wel voor de long-term. Want met grote vissen kan het wel zo zijn dat wanneer zij dumpen, dit de koers dan ook groot negatief beïnvloedt en wat tijd nodig zal hebben om te herstellen. Maar dat is natuurlijk pure speculatie.

Werkt Liqui verder stabiel? Zit zelf op het moment alleen op Poloniex. Heb wel op de planning om staan om naar Bittrex te gaan en 2fa te gaan gebruiken. Hier moet ik mij zelf eigenlijk nog wat meer in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wollie1988 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:40:
[...]

Ik las dat de ICO ook zo was opgezet dat het alleen mogelijk was voor de grote vissen om te kunnen kopen. Wil niet zeggen dat dit de volledige schuld bij het team ligt, maar dit had naar mijn mening anders aangepakt kunnen worden. Als ik dit zo lees, heb jij deze wel voor de long-term. Want met grote vissen kan het wel zo zijn dat wanneer zij dumpen, dit de koers dan ook groot negatief beïnvloedt en wat tijd nodig zal hebben om te herstellen. Maar dat is natuurlijk pure speculatie.

Werkt Liqui verder stabiel? Zit zelf op het moment alleen op Poloniex. Heb wel op de planning om staan om naar Bittrex te gaan en 2fa te gaan gebruiken. Hier moet ik mij zelf eigenlijk nog wat meer in verdiepen.
Geen ervaring verder met Liqui, behalve dat de eenmalige aankoop van BAT goed verliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickr92
Eliaz schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:38:
[...]

1465 wallets* hebben BAT tokens. 4 wallets hebben 50% van alle tokens (25% bij de eigenaren). Zo een 20 wallets hebben 75% van alle tokens. ~95% van alle tokens zijn in handen van slechts 100 wallets. Grote whales dus die tamelijk eenvoudig de prijs kunnen beïnvloeden.

https://etherscan.io/token/tokenholderchart/BAT?range=500

* wallets, dus niet mensen/individuen, één individu kan immers meerdere wallets hebben
Grote whales inderdaad, maar zijn dit individuen/bedrijven die zijn ingestapt om snel wat geld te verdienen, of zien zij daadwerkelijk toekomst in dit project en gaan ze de tokens ook daadwerkelijk inzetten waar het voor bedoeld is, of gaan ze de tokens dumpen zodra deze beschikbaar komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je dat de prijs van btc wordt gedreven door de Nederlandse nu lezers markt? De Nederlandse markt lijkt mij sowieso vrij klein op wereldschaal, en al helemaal de lezers van 1 nieuwssite

*niet dat ik het weet verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:57
GrazendeKoe schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:37:
[...]

Ik heb ook wat NXT gekocht met de gedachte dat dit IGNIS gaat opleveren. Nu vraag ik me af of ik de NXT in een NXT wallet moet stoppen om recht te hebben op de IGNIS. Of ontvang ik de IGNIS gewoon op mijn poloniex account? Daar staan op het moment namelijk mijn NXT.
Ik ga de NXT voor de zekerheid toevoegen aan een officiële wallet. Voornaamste reden is dat bij mijn transactie van litebit naar poloniex ik zag dat er twee adressen werden gebruikt, 1 was mijn adres op poloniex en de andere is mij nog steeds een raadsel. Mijn theorie is dat poloniex werkt met aliassen en ik weet dus niet of de IGNIS dan bij mij of poloniex uitkomen. Om dat zeker te weten ga ik ze dus overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:55:
[...]

Denk je dat de prijs van btc wordt gedreven door de Nederlandse nu lezers markt? De Nederlandse markt lijkt mij sowieso vrij klein op wereldschaal, en al helemaal de lezers van 1 nieuwssite

Nee, absoluut niet. Maar als dit het Nederlandse nieuws haalt, zal het vast ook nog wel wat breder getrokken worden. Aangezien dit ergens op gebaseerd moet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:55:
[...]

Wollie1988 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:56:
[...]

Nee, absoluut niet. Maar als dit het Nederlandse nieuws haalt, zal het vast ook nog wel wat breder getrokken worden. Aangezien dit ergens op gebaseerd moet worden.
Het is gewoon een copy/paste artikel van CNBC:
http://www.cnbc.com/2017/...-of-the-year-analyst.html

De bron staat gewoon aangegeven in het nu.nl stukje. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Tourniquet op 03-06-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
Tourniquet schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:58:
[...]

Het is gewoon een copy/paste artikel van CNBC:
http://www.cnbc.com/2017/...-of-the-year-analyst.html

De bron staat gewoon aangegeven in het nu.nl stukje. :P
Thanks, had geen zin om te kijken moet ik bekennen haha. Maar precies wat ik bedoelde te zeggen, het is niet dat dit nieuws alleen Nederlandse lezers bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
KraveN schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:56:
[...]

Ik ga de NXT voor de zekerheid toevoegen aan een officiële wallet. Voornaamste reden is dat bij mijn transactie van litebit naar poloniex ik zag dat er twee adressen werden gebruikt, 1 was mijn adres op poloniex en de andere is mij nog steeds een raadsel. Mijn theorie is dat poloniex werkt met aliassen en ik weet dus niet of de IGNIS dan bij mij of poloniex uitkomen. Om dat zeker te weten ga ik ze dus overzetten.
Welke wallet ga je hiervoor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:41
Beste mensen Ubiq gaat enorm lekker, neem de moeite even om het op te zoeken. Het staat nu op dollar en het eind is nog niet in zicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 18:22
NomadTitan schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:34:
Beste mensen Ubiq gaat enorm lekker, neem de moeite even om het op te zoeken. Het staat nu op dollar en het eind is nog niet in zicht!
311% gestegen op 1 week, misschien beetje riskant om nu nog in te stappen ....

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
en het eind is nog niet in zicht!
Want ? Zonder onderbouwing is het een gevoel of hoop je gewoon dat andere mensen ook flink inkopen zodat jij nog meer winst pakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wollie1988
Ik zou het omdraaien. Jij meldt hier iets zonder te onderbouwen en zegt neem de moeite even om het op te zoeken. Ik zou zeggen, neem de moeite om het te onderbouwen waarom het in de gaten gehouden moet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NomadTitan
Ik doe er helemaal geen moeite voor ik geef een tip die in mijn mening het nakijken waard is. Doe je eigen onderzoek en beslis voor jezelf of jij je daar in kan vinden.

Modbreak:Even voor de goede orde, we verwachten hier dat je die moeite wél doet.

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 06-06-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Sjeezus eindelijk aan de voet van een breakout, go Sia :> ... Eens kijken of het strat/dgb stress kan behalen.

Als ze nu een light client kunnen maken met een betere UI wordt het een serieus goede app+chain :D !

[ Voor 41% gewijzigd door Cassius op 03-06-2017 17:43 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nickr92
Wollie1988 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:39:
[...]

Ik zou het omdraaien. Jij meldt hier iets zonder te onderbouwen en zegt neem de moeite even om het op te zoeken. Ik zou zeggen, neem de moeite om het te onderbouwen waarom het in de gaten gehouden moet worden.
Het begint hier wat dat betreft steeds meer op de trollbox van Poloniex of bitcointalk.org te lijken. Constant nietszeggende posts waarin de ene coin nog niet op de maan is aangekomen of de volgende raket is al vertrokken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryanfr
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-07-2022
Nickr92 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:41:
[...]

Het begint hier wat dat betreft steeds meer op de trollbox van Poloniex of bitcointalk.org te lijken. Constant nietszeggende posts waarin de ene coin nog niet op de maan is aangekomen of de volgende raket is al vertrokken ...
Maar veel zijn er ook waar, meerdere coins die dicht tot 100% stijgen in 24hr, je moet alleen niet de trollcoins geloven en research doen of er niet een whale achter zit. 4chan number 1 source ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:57
GrazendeKoe schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:25:
[...]

Welke wallet ga je hiervoor gebruiken?
Waarschijnlijk https://nxt.org/download/ er even vanuit gaande dat die tool ook een adres aanmaakt. Anders zoeken we nog even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-10 19:37
PilatuS schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:38:
[...]

Want ? Zonder onderbouwing is het een gevoel of hoop je gewoon dat andere mensen ook flink inkopen zodat jij nog meer winst pakt.
Dit soort 'koop nu het nog kan' posts zonder onderbouwing geven me zo'n jeuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NomadTitan
PilatuS schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:38:
[...]

Wollie1988 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:39:
[...]

Ik hoef en ga helemaal geen moeite te doen om jullie te overtuigen, sterker nog dat wil ik helemaal niet. Daarnaast hoef ik ook niet persé dat jullie allemaal het gaan kopen zodat ik een paar euro verdien, zonder die 5 of 6 tweakers zal ik net zoveel winst maken als zonder.

Hoe dan ook je bent toch zelf geintresseerd in cryptocurrency? Waarom ben je dan te beroerd om zelf even een tip te onderzoeken. Ik ga je niet overtuigen en ompraten omdat ik dat wil, je moet investeren omdat jij dat wilt.

Ik probeer een oprechte tip te geven voor een goede coin met potentie, en die het nu al enorm lekker doet.

Als je zo reageert, en verwacht dat een ander alles voor je voorkauwt en je gaat overtuigen ben je misschien op de verkeerde plek.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@NomadTitan Onderbouw een post of zeg gewoon niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
NomadTitan schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:54:
[...]

[...]

Ik hoef en ga helemaal geen moeite te doen om jullie te overtuigen, sterker nog dat wil ik helemaal niet. Daarnaast hoef ik ook niet persé dat jullie allemaal het gaan kopen zodat ik een paar euro verdien, zonder die 5 of 6 tweakers zal ik net zoveel winst maken als zonder.

Hoe dan ook je bent toch zelf geintresseerd in cryptocurrency? Waarom ben je dan te beroerd om zelf even een tip te onderzoeken. Ik ga je niet overtuigen en ompraten omdat ik dat wil, je moet investeren omdat jij dat wilt.

Ik probeer een oprechte tip te geven voor een goede coin met potentie, en die het nu al enorm lekker doet.

Als je zo reageert, en verwacht dat een ander alles voor je voorkauwt en je gaat overtuigen ben je misschien op de verkeerde plek.
Ik ben inderdaad geïnteresseerd in cryptocurrency. Maar ik ben ook net zo geïnteresseerd in het waarom iemand investeert in een bepaalde coin. En het is hier boven al gezegd, dit is gewoon net zo'n opmerking als in de trollbox van Poloniex dat een bepaalde coin to the moooon gaat. Lijkt mij ook dat jij hier liever wat leest wat inhoudelijk en van toegevoegde waarde is in plaats van dat mensen alleen maar gaan zeggen om welke munt het gaat zonder ook maar enige reden/uitleg waar de interesse vandaan komt.
Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).